Thnx. Ik had toevallig al een soortgelijke tabel waar ik dus vastliep en dacht dat die niet goed ging. Maar welke waarde moet ik hierbij dan aanpassen als ik vragen mag? Want ik heb hierbij geen maand filter erop staan, waardoor hij februari er dus bij in zal gaan tellen...DivWhis schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:07:
[...]
Ik zou je tabel zoals je die nu maakt aanhouden, en een nieuwe tabel maken als basis voor je grafiek. In deze tabel consolideer je per categorie / per maand het totaal bedrag doormiddel van een sumif.

@Meesman beleggen;
Ik wil inderdaad maar laag starten. Heb momenteel ook beleggingen bij Robeco. Maar ik wil eigenlijk naar iets anders toe en dus eerst Meesman uittesten om straks eventueel het geld van daar ook over te brengen. En over die 0,25% per transactie, betaal je dus over je maandelijks inleg eigenlijk ook 0,25%? (op € 100 natuurlijk niks, maar toch).
En hebben mensen hier ervaringen met het opzeggen van bankrekeningen? Heb momenteel bankpas van Rabobank maar mijn spaarrekening zit bij SNS. Wil liever alles onder brengen bij SNS (rente over de betaalcenten), maar al bijv. automatische incasso's etc. zijn zo ingeregeld (misschien gemak en luiheid om het daarom niet om te willen zetten). Of willen banken hierbij wel het eea voor je inregelen?
[ Voor 37% gewijzigd door RickvN op 02-02-2015 22:19 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill