Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 10 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:11
Snel voortbewegen dankzij glitch.

http://kotaku.com/a-minor...r-otherwise-sl-1513230366

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Tsja, best handig zolang er geen voertuigen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Blijft mooi te zien dat het spel lekker hard in ontwikkeling is :) Ik speel het zo nu en dan (geen maten die het ook spelen helaas... en in je eentje kan het soms een beetje hard zijn) maar te vaak spawn ik in the middle of nowhere en ben ik al half dood aan verhongering voor ik ergens aankom.

Jagen en alles zat er nog niet in (zoals wel in de mod) dus de bossen waren een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:55

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Brutal1ty schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 22:39:
Blijft mooi te zien dat het spel lekker hard in ontwikkeling is :) Ik speel het zo nu en dan (geen maten die het ook spelen helaas... en in je eentje kan het soms een beetje hard zijn) maar te vaak spawn ik in the middle of nowhere en ben ik al half dood aan verhongering voor ik ergens aankom.

Jagen en alles zat er nog niet in (zoals wel in de mod) dus de bossen waren een no-go.
Tip: Join de Steam groep. Wij spelen nu met een groep van 5 a 6 en je mag zo meedoen als je wilt. We spelen bijna elke avond.

Overigens geldt dit voor iedereen! Voeg mij toe op Steam: jorzorxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Brutal1ty schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 22:39:

Je moet gewoon weten waar je heen moet voor je eerste spulletjes. Zoek sowieso snel een waterpomp op om je dorst te lessen, daarmee kun je dan wel weer even vooruit. Dan is met name een backpack en melee wapen van belang om wat meer spulletjes mee te nemen. Derde stap is dan een kantoor gebouw of vliegveld voor wapens. Ondertussen trek je de huisjes in om eten te verzamelen.

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Markicks schreef op zondag 02 februari 2014 @ 00:38:
[...]

Je moet gewoon weten waar je heen moet voor je eerste spulletjes. Zoek sowieso snel een waterpomp op om je dorst te lessen, daarmee kun je dan wel weer even vooruit. Dan is met name een backpack en melee wapen van belang om wat meer spulletjes mee te nemen. Derde stap is dan een kantoor gebouw of vliegveld voor wapens. Ondertussen trek je de huisjes in om eten te verzamelen.
Gebruik daarnaast voor je oriëntatie de zon. Die staat in het zuiden.
Daarmee kun je in combinatie met de map snel een route bepalen zelfs dwars door het bos heen.
Dit voorkomt onnodige ontmoetingen met bandits en helpt je snel op weg.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 19:35

tuinïnen

Eventus stultorum magister

wortel1 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:34:
[...]

Gebruik daarnaast voor je oriëntatie de zon. Die staat in het zuiden.
Daarmee kun je in combinatie met de map snel een route bepalen zelfs dwars door het bos heen.
Dit voorkomt onnodige ontmoetingen met bandits en helpt je snel op weg.
De zon staat niet altijd in het zuiden natuurlijk. Komt op in het oosten en gaat onder in het westen, ook in DayZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

nFo

Fully geared voor mij bakkes geschoten, fuuuuuuu
Ik zag hem wel eerder, maar ik dacht hij zag mij niet op de trap in de ATC gebouw, maar wel dus.
En ik mis natuurlijk met schieten. :')

Naja goed, ik begin op nieuw.
Ik zoek wel een shotgun.
Of ik wacht even op de volgende update.

[ Voor 20% gewijzigd door nFo op 02-02-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53
Pfff ik ook.
Meer dan een week spelen weg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Hele vette firefights/confrontaties gehad de laatste dagen. Lang overleefd en toen door een squadmate perongeluk neergehakt omdat hij een zombie probeerde te downen. Dat is zuur dood gaan :-(
Na een een nieuwe spawn gelijk teruggerend, begon er een idioot met een magnum op me te knallen terwijl ik duidelijk niks had en friendly riep. Gelukkig kon ie niet richten dus hem neergeknuppeld en was gelijk weer geared. Dag later met een groep op stap en weer toffe shootouts gehad. Geheel toevallig kwamen we blijkbaar wortel1 tegen. We zagen hem fully geared lopen en hielden hem aan, bleek het een medetweaker te zijn dus. Altijd leuk :)

Wat een toffe game. Echt zwaar hooked. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gahaa sorry stoney! Daarna wel mooi iemand overvallen en nog wat gear kunnen jatten. Uiteraard (Vooral op aandringen van jou) hem weer laten gaan met wat eten en drinken.
Erg toffe game, en ook zeker hooked. Ben benieuwd naar de nieuwe update!

P.s. Om fraxle nog even te herhalen, stoneyfrog, ik (froegata in game) en fraxle spelen met nog wat gasten maar we kunnen zeker nog wat gasten gebruiken die het ook lache vinden om te spelen.

Voeg me toe op Steam! Froegata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Laatst online: 14-06 20:08
Stoneyfrog schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:18:
Hele vette firefights/confrontaties gehad de laatste dagen. Lang overleefd en toen door een squadmate perongeluk neergehakt omdat hij een zombie probeerde te downen. Dat is zuur dood gaan :-(
Na een een nieuwe spawn gelijk teruggerend, begon er een idioot met een magnum op me te knallen terwijl ik duidelijk niks had en friendly riep. Gelukkig kon ie niet richten dus hem neergeknuppeld en was gelijk weer geared. Dag later met een groep op stap en weer toffe shootouts gehad. Geheel toevallig kwamen we blijkbaar wortel1 tegen. We zagen hem fully geared lopen en hielden hem aan, bleek het een medetweaker te zijn dus. Altijd leuk :)

Ik zal je vertellen dat het mijn eerste confrontatie met een fullgeared groep was die ik heb overleeft.
Goed om te zien dat niet iedereen KOS speelt.
Zo speel ik trouwens al vanaf het begin. Mooi leer momentje voor mij weer. Als ik alleen loop moet ik dus beter om me heen kijken. Ben dus 5? man voorbij gerend zonder iemand te zien.
(Blind as a Moll)

p.s. Nog bedankt voor de compensator was ik al een tijdje na op zoek.

p.s. 2 Wij spelen nu dus met een green barret zou het niet een idee zijn als alle Gotters dit deden. Dan zijn we herkenbaar voor elkaar en schieten we green barrets niet zonder vragen te stellen?

[ Voor 7% gewijzigd door wortel1 op 03-02-2014 06:12 ]

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Ik heb dus een hoop gemist afgelopen dagen, erg jammer maar dat ga ik de komende dagen echt goed maken! Het spelen met onze tweakers groep is erg gezellig. Ik raad iedereen aan om contact op te nemen met mij, stoney, froegata of iemand anders van de groep. Dan kan je zo meedoen met ons.

Overigens, als we met z'n alle spelen, spelen wij met een green barret op. Aangeraden is wanneer je er 1 tegen komt en je was van plan om met ons te knallen dat je 'em meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53
Welke servers spelen jullie meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Gremen schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:35:
Welke servers spelen jullie meestal?
Verschillend. Het ligt er net aan welke servers beschikbaar zijn. In de avond spelen wij op 24/7 daylight servers. Als je een keer wilt meeknallen moet je mij even toevoegen op steam: jorzorxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:20
Weer zo'n grappig momentje tegen gekomen.

Gister met wat vrienden SA gespeeld (nog allemaal als fresh spawns). Komen we 2 andere nederlanders tegen in Kamyshovo. Even hun 'youtube' channel promoten. Ik weet al gelijk dat ze hier niet voor een goed doel zijn.

Nou ja, wat stapjes gedaan wat ze van me vroegen. Want dan kom ik in hun vet kikke youtube film!
En ja, ze bieden me wat 'gratis' aan. Ik blijf constant bewegen om een kleinere kans te hebben om neer geschoten te worden.

Ze wachten letterlijk op mij totdat ik stil sta om mij neer te schieten. En ik heb niks, unarmed. Dat zijn echt van die types die "FRIENDLY!!!" shouten, om vervolgens je te backstabben als je stil sta.

Moraal van het verhaal: Vertrouw nooit over-hypde fanbois die een youtube channel van 23 abboneerders hebben. (Dat laatste heb ik verzonnen)

Zwakste der klasse.

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 22:37

Odieus

Onuitstaanbaar

Mijn Dayz client crashte afgelopen zaterdag voor het eerst, bij opnieuw opstarten mijn fully geared character foetsie :( Vond het op zich niet erg om opnieuw te beginnen.

Respawn daarna bij Lumbermill (naast Berezino), mooie spawn vlakbij het schip en NE Airfield. Besluit om eerst naar het schip heen te lopen, niemand te zien maar ook weinig zinvolle loot. Vervolgens naar het airfield heen gelopen, ook weer niemand te zien (er zaten ook maar een handjevol mensen in de server). Alle deuren dicht van de ATC & Jails en zombies staan er nog. Ga eerst de meest oostelijke jail in, vind een fireaxe, wat ammo en camo kleding, maar geen wapen. Loop vervolgens naar buiten om naar de ATC ernaast heen te gaan, wil de deur van de jail achter mij dicht doen maar wordt vervolgens zonder enige waarschuwing in de rug geschoten. Dat soort acties vind ik best jammer :( Had ten slotte geen vuurwapen en mijn fireaxe had ik niet in mijn handen, ik was mij niet bewust van de speler en was dus geen directe bedreiging. Kan zijn dat hij schrok, omdat de deur van de Jail dichtzat, want die had ik bij binnenkomst achter mij dicht gedaan ;) Maar hij zei verder ook niks nadat hij mij neer had geschoten.

Respawn daarna gelukkig weer in Berezino :), maar ben vlak na het respawnen gestopt.

Zelf schiet ik overigens geen spelers neer die geen vuurwapen bij zich hebben, tenzij ze mij een reden geven om dat wel te doen. Spelers met een vuurwapen hebben vaak wat minder geluk als ik ze tegenkom, maar dan nog kijk ik eerst of ik ze kan ontwijken i.p.v. te schieten. Tenzij het bandits zijn, dan zijn ze sowieso de sjaak :P

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:06

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Probeer vanavond ook eens met de groep mee te spelen.

Ben nu vooral op de experimental servers bezig met 2 karakters (regular/veteran) en alhoewel ik nog niet full-geared ben (geen zware wapens) leef ik nog steeds. Die servers herstarten zelden, dus loot is schaars. Ik blijf zelf niet aan de kust, maar ga meestal het binnenland in richting NW Airfield. Ben buiten de snipers om tot nu toe alleen vriendelijke gasten tegengekomen waarmee ik wat kon ruilen (munitie voor eten) en heb van één zelfs een Magnum gekregen. _/-\o_
Aan de kust kan het echt een drama zijn afhankelijk wie je tegenkomt. :(

Probeer vooral low-profile te blijven door veel door de bossen te reizen van dorp naar dorp en me te verstoppen als ik stil sta. Hierdoor heb ik heel wat snipervuur overleefd. Verder goed drinken als je water tegen komt en op 1 karakter leef ik voorlopig alleen van bessen plukken. Je moet even weten welke struiken het zijn -> op NW Airfield stikt het ervan tussen de tenten in het legerkamp. Druk bij zo'n struik enkele malen op F en soms vindt en eet je dan berries.
Tot nu toe vermaak ik me zeer en elke keer als er een update is zit er weer wat nieuws in. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:53:
Gahaa sorry stoney! Daarna wel mooi iemand overvallen en nog wat gear kunnen jatten. Uiteraard (Vooral op aandringen van jou) hem weer laten gaan met wat eten en drinken.
Erg toffe game, en ook zeker hooked. Ben benieuwd naar de nieuwe update!

P.s. Om fraxle nog even te herhalen, stoneyfrog, ik (froegata in game) en fraxle spelen met nog wat gasten maar we kunnen zeker nog wat gasten gebruiken die het ook lache vinden om te spelen.

Hahaha geen probleem man. Uiteindelijk konden we er om lachen :)
wortel1 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 06:08:
[...]

Ik zal je vertellen dat het mijn eerste confrontatie met een fullgeared groep was die ik heb overleeft.
Zo speel ik trouwens al vanaf het begin. Mooi leer momentje voor mij weer. Als ik alleen loop moet ik dus beter om me heen kijken. Ben dus 5? man voorbij gerend zonder iemand te zien.
(Blind as a Moll)

p.s. 2 Wij spelen nu dus met een green barret zou het niet een idee zijn als alle Gotters dit deden. Dan zijn we herkenbaar voor elkaar en schieten we green barrets niet zonder vragen te stellen?
Goed om te horen dat je vertrouwen weer een beetje terug is dan. En ja, het is niet dat we iedereen die we zien lopen met een wapen eerst aanspreken. (ligt aan de situatie) Als er bijvoorbeeld een groepje gewapende gasten loopt bij de airfield en we voelen ons "bedreigt", gaan we niet eerst praten zeg maar O-) Mja, jij liep in je eentje en we waren benieuwd waar je heen ging. En je zag ons blijkbaar niet idd. KOS is ook minder snel nodig als je met een groep van 3 a 4 loopt. Meestal worden wij eerst beschoten en dan pas gaan wij ook schieten.

En ja, als we allemaal een groene baret vinden lopen we ermee. Maar ik zou er maar niet vanuit gaan dat als je een groep met groene baretten ziet lopen dat het automatisch friendly tweakers zijn. Maar we kunnen er rekening mee houden ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering. Vanmiddag ging het ff heerlijk, vond veel loot, backpack vol, melee weapon, can opener, veel eten, ammo, first aid spul etc. Wou net richting het vliegveld gaan voor een wapen, liep nog door 1 gebouw een trap op(!); ineens: You're dead.

Wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen dat op de dgb server echt alleen **** spelen, nieuw spawns plat meppen of nabij de spawn neerschieten. Wou daar heb je skill voor nodig hoor , echt knap. Nu al uitgekeken op dit spel, je doet je best om wat te looten , loopt je de tering voor en word je van km gesniped.

Dat is geen skill maar dan ben je een waardeloze noob, aanhouden van spelers dan heb je skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:06

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb je toegevoegd! Kan alleen de GOT groep op steam niet vinden.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenking
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-07-2018
Stoneyfrog schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:18:

zelfs vanaf 800 meter afstand zag ik het bloed uit je nek spuiten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

nFo schreef op zondag 02 februari 2014 @ 18:11:
Fully geared voor mij bakkes geschoten, fuuuuuuu
Ik zag hem wel eerder, maar ik dacht hij zag mij niet op de trap in de ATC gebouw, maar wel dus.
En ik mis natuurlijk met schieten. :')

Naja goed, ik begin op nieuw.
Ik zoek wel een shotgun.
Of ik wacht even op de volgende update.
Nu weer een avond bezig, eerst een valse start: Zombies neer slaan met je vuisten duurt wel even. :P
Tweede spawn: In electro meer geluk, Shotgun en Magnum met ammo en wat blikjes drinken ect.
Weer goed op weg, nu nog een fles waar je water in kan gooien.
Battlefield 4 gister ook gekocht, maar ik ga verder met Day Z. :P

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 03-02-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Ik raad iedereen af om naar Belota te gaan. Het is daar een dode boel. Gisteren even gespeeld met een groep en we hebben daar haast niemand gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:06

Wootlock

Evilution

FraxleNL schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:31:
Ik raad iedereen af om naar Belota te gaan. Het is daar een dode boel. Gisteren even gespeeld met een groep en we hebben daar haast niemand gezien.
Lol.
Was je alleen in de server ? Balota is één van de drukte gebieden vanwege de militairy loot.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Idd, als je snel dood wil moet je in Balota gaan rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Laatst online: 12-09-2022
wortel1 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 06:08:
[...]

(Blind as a Moll)

Haha ik zat aan de andere kant via teamspeak mezelf op te vreten |:( dat mijn desync belachelijk was en hoor wortel ineens praten en denk huh?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak mijn ogen redelijk open heb tijdens Dayz, maar dat iemand zien soms toch redelijk lastig is, zeker in de bossen.
Ik zal jullie adden op steam als jullie het niet erg vinden, Steam name is Wernsley

Misschien is het ook een idee om een Clan tag in Dayz aan je naam toe te voegen zoals [GoT]?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Wootlock schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:58:
[...]

Lol.
Was je alleen in de server ? Balota is één van de drukte gebieden vanwege de militairy loot.
Afgelopen weekend heb ik voor de grap een kamer gecampt op balota airfield in de prison voor server hoppers..
Hahahaha
heb nog nooit zoveel mensen zo snel zien Alt-f4 zelfs als ik alleen al wat zei terwijl ze spawnden.
Ook leuk als ze erna gaan proberen te ghosten en je gaat beneden in dat portaaltje ernaast zitten en ze komen voorbij gerend en zien je te laat zitten.
heb er maar 2 van de 13 gedood omdat die echt een gevaar vormden.
Zelf ook wel gewond geraakt , maar na korte zoektoch weer mijn regenjas pristine en mijn baret en vest ook.

Dayz is echt wat je er zelf van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Nieuwe patch is gereleased: http://pastebin.com/vX6te0KG

Zitten ook maatregelen in tegen combatloggers en serverhoppers :)

bron

[ Voor 24% gewijzigd door Odieus op 05-02-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Ik heb nu ook een eigen server " Primal Fury Server". Ik heb er een site voor bij gemaakt voor als het je "Thuis" server gaat worden als er straks tenten zijn etc. Je kan op de site een rol kiezen die je wilt zijn op de server. Bandit survivor medic politie military etc. deze hebben allemaal gescheiden toegang tot een forum, dus je kunt als groepje medic bijvoorbeeld op de medic deel terecht waar bijvoorbeeld bandits niet bij kunnen. Dit op basis van IP (later als battleye meer is uitgebreid, op basis van GUID. Ik controlleer de aanvragen om een rol te joinen zelf. Laat maar weten wat jullie van het concept vinden:

http://www.dayzprimalfuryserver.com/

Server IP:
93.190.138.61:2502 het is geen 24/7 light server, maar heb er wel voor gezorgd dat het s' avonds licht is op de server.

Ben benieuwd naar de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Shotgun even een stukje korter gemaakt met de zaag lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Is er iemand in de buurt van Balota met een morfine of houten stokken + rags?
Iemand schoot me in m'n poot, heb de schutter nog wel af kunnen knallen.
Door die legshot viel ik op de grond, waardoor hij dacht dat ik al dood was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze al langs geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Brother Lorien schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:32:
[...]

Misschien is het ook een idee om een Clan tag in Dayz aan je naam toe te voegen zoals [GoT]?
Kunnen we wel doen ja. Maar dat zie je alsnog alleen in de playerslist staan en niet ingame dus of we dr echt wat aan hebben weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Stoneyfrog schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:26:
[...]

Kunnen we wel doen ja. Maar dat zie je alsnog alleen in de playerslist staan en niet ingame dus of we dr echt wat aan hebben weet ik niet.
Ingame kan je dat ook aanpassen natuurlijk :). Trouwens Stonede kikker kom jij nog wel eens? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
FraxleNL schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:32:
[...]

Ingame kan je dat ook aanpassen natuurlijk :). Trouwens Stonede kikker kom jij nog wel eens? Haha.
Ja maar ik bedoel dat er geen naam op-popt als je op iemand richt. En ook geen killfeed dus daarom bedoelde ik dat het niet veel zin heeft. En ja ik ben er vandaag een groot deel van de dag en vanavond. Afgelopen dagen was ik met me meisje en wat vrienden. Moet ook gebeuren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Stoneyfrog schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:09:
[...]

Ja maar ik bedoel dat er geen naam op-popt als je op iemand richt. En ook geen killfeed dus daarom bedoelde ik dat het niet veel zin heeft. En ja ik ben er vandaag een groot deel van de dag en vanavond. Afgelopen dagen was ik met me meisje en wat vrienden. Moet ook gebeuren he ;)
Nee dat is waar ! Ja we dachten al waar is hij gebleven? We begonnen je al te missen .. Haha. Geef je groot gelijk gozer moet ook gebeuren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:49
Nu twee dagen gespeeld. Erg vermakelijk spel.
Zou dit graag met een groepje Tweakers spelen. Zou je willen samenspelen kan je me toevoegen, mijn steamnaam: *DLP*

Wat me momenteel tegenvalt zijn de volgende dingen:
1. Kan niet gemakkelijk zien hoeveel health ik heb of dat moet ik wellicht nog ontdekken.
2. Erg irritant dat er mensen zijn die je van ver neerschieten terwijl je geen kans hebt om uberhaupt Friendly te zeggen of te typen.
3. De nacht is echt ... zie helemaal niets ook al draai je alle registers open in de Video settings en lopen met die flashlight is echt ellendig.
4. Je slaat vele zombies tijdens je reis dood, maar ze verdwijnen en je kan ze niet looten ? Zeer onrealistisch.
5. Inconsistentie met de speel ervaring op de diverse servers. Bij de ene ligt er redelijk wat loot en bij de ander niets.
6. De Timeout als je van server switched :(
7. De respawn problemen als je dead bent.... kost je soms 10min inclusief alle restarts en wachten.

Ach alles is op te lossen de komende tijd met patches.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
1. That's the point of the game :-) Je weet nooit zeker hoeveel health/honger/dorst je hebt, behalve als je genoeg hebt gegeten dat je gaat healen en dan healthy bent. Dan ben je namelijk gezond.
2. Part of the game
3. That's the point, een van de weinige spellen waarbij nacht echt nacht is.
4. Dit zal zodra ze meer stabiliteit hebben aangepast worden verwacht ik.
5. Dit ligt aan het feit hoe lang geleden de server herstart is en hoeveel mensen al zijn geweest waar jij bent. Loot respawned alleen bij een server reset en als jij 3 uur daarna pas komt aankakken, grote kans dat de spullen al weg zijn.
6. Dit is om server hoppers tegen te gaan, juist een plus punt. Het is niet de bedoeling dat je steeds van server switcht, omdat er te weinig loot ligt net op de basis waar je bent.
7. Dat is inderdaad vervelend, zullen ze wel verbeteren.

Eigenlijk zijn alleen punt 4 en punt 7 echte bugs/dingen die aangepast zullen worden. De rest is juist een onderdeel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
FraxleNL schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:15:
[...]

Nee dat is waar ! Ja we dachten al waar is hij gebleven? We begonnen je al te missen .. Haha. Geef je groot gelijk gozer moet ook gebeuren ;).
Hahah nou later vanmiddag dus weer en vanavond sowiezo :) Zijn de characters gewiped na de patch of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Stoneyfrog schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:56:
[...]

Hahah nou later vanmiddag dus weer en vanavond sowiezo :) Zijn de characters gewiped na de patch of niet?
In het begin wel, maar toen Postbus en ik weer gingen spelen waren onze oude chars terug. SKS is bruuuuuut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
FraxleNL schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:59:
[...]

In het begin wel, maar toen Postbus en ik weer gingen spelen waren onze oude chars terug. SKS is bruuuuuut!
Nice!! Hopen dat mijn char ook nog ergens in die flat staat haha. Ziek veel zin om te spelen maar moet eerst nog ff naar amsterdam en een beetje studeren. Je ziet me later wel verschijnen op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Stoneyfrog schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:04:
[...]

Nice!! Hopen dat mijn char ook nog ergens in die flat staat haha. Ziek veel zin om te spelen maar moet eerst nog ff naar amsterdam en een beetje studeren. Je ziet me later wel verschijnen op steam.
Komt goed kerel. Ben er aan het einde van de middag en heel de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
shenr schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:50:
1. That's the point of the game :-) Je weet nooit zeker hoeveel health/honger/dorst je hebt, behalve als je genoeg hebt gegeten dat je gaat healen en dan healthy bent. Dan ben je namelijk gezond.
2. Part of the game
3. That's the point, een van de weinige spellen waarbij nacht echt nacht is.
4. Dit zal zodra ze meer stabiliteit hebben aangepast worden verwacht ik.
5. Dit ligt aan het feit hoe lang geleden de server herstart is en hoeveel mensen al zijn geweest waar jij bent. Loot respawned alleen bij een server reset en als jij 3 uur daarna pas komt aankakken, grote kans dat de spullen al weg zijn.
6. Dit is om server hoppers tegen te gaan, juist een plus punt. Het is niet de bedoeling dat je steeds van server switcht, omdat er te weinig loot ligt net op de basis waar je bent.
7. Dat is inderdaad vervelend, zullen ze wel verbeteren.

Eigenlijk zijn alleen punt 4 en punt 7 echte bugs/dingen die aangepast zullen worden. De rest is juist een onderdeel van het spel.
Thanks voor de uitleg. Geeft me weer iets meer spelinzicht.
Hoe lang duurt eigenlijk zon nacht cyclus? Ik heb soms 4 uur zitten rondlopen en het werd maar niet licht ... Is dat een 24 uur cyclus of iets anders ?
Heb nog geen horloge of kerkklok in game gevonden die me dat duidelijk kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Buayakeren schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:41:
[...]

Hoe lang duurt eigenlijk zon nacht cyclus? Ik heb soms 4 uur zitten rondlopen en het werd maar niet licht ... Is dat een 24 uur cyclus of iets anders ?
Heb nog geen horloge of kerkklok in game gevonden die me dat duidelijk kon maken.
Deze cyclus is gelijk aan onze cyclus. Dus als het bij ons donker is is het op een normale server ook donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gogocrazyark
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07-2023
Buayakeren schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:41:
[...]

De cyclus is op het moment 24 uur, er zijn echter special daylight servers, je kan hier op filteren in de server browser op tijd. vanaf 9:00 is het licht en rond 17:30 wordt het donker.

Als je altijd in de avond spelt zou het altijd donker zijn, dus ik speel vaak op daylight servers.

EDIT: zie dat je al antwoord had op je vraag, net te laat.

[ Voor 4% gewijzigd door gogocrazyark op 06-02-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Heb de mod enige tijd gespeeld en toch maar besloten om de standalone aan te schaffen gister.

Kennismaking met deze alpha is fantastisch. Meteen gespawn killed waarna ik de melding 'You are dead' krijg. Logisch, als je dood gaat.

Maar wanneer ik naar een andere willekeurige server ga krijg ik meteen de melding 'you are dead'. Ik kan niet meer spelen, op geen enkele server. Ben niet de enige met die probleem trouwens.

Ik snap het, alpha enzo. Maar kom op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Liteiten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:40:
Heb de mod enige tijd gespeeld en toch maar besloten om de standalone aan te schaffen gister.

Kennismaking met deze alpha is fantastisch. Meteen gespawn killed waarna ik de melding 'You are dead' krijg. Logisch, als je dood gaat.

Maar wanneer ik naar een andere willekeurige server ga krijg ik meteen de melding 'you are dead'. Ik kan niet meer spelen, op geen enkele server. Ben niet de enige met die probleem trouwens.

Misschien een open deur, maar je hebt al geprobeerd te respawnen via Esc -> respawn?

Zo te zien een probleem dat veroorzaakt wordt door de nieuwe patch:
http://forums.dayzgame.co...ne-stuck-on-you-are-dead/
http://www.reddit.com/r/d...ad_on_joining_any_server/

Zelf dit probleem nog niet tegengekomen, ook geen van mijn vrienden die dit heeft gehad.

Edit:
Hier een reactie van Dean op Reddit:
[–]rocket2gunsRocket 9 punten 14 uur geleden
The issue is now known, and being fixed in internal branch tomorrow. Expect I might have in experimental by the end of the week, perhaps we could squeeze in a hotfix for the next maintenance period on Wednesday on stable.
The issue relates to the order of processing of connection/disconnection. It only really affects a server under full load. During this time, when a player clicks respawn - their "death" notification is occuring, then the player is attempted to be saved. However, the save function still has it's failsafe enabled - it goes "oh, no alive character let me create one". It's also disabled from setting death state, as a precaution (only a specific method is allowed to record death). So what happens is your old character dies, and a new clone gets made - probably with no blood and no health but alive == 1.
It's a good example of the very complex logic issues that we have and are trying to untangle. As we hotfix and/or fix issues we can inadvertently create further issues. It didn't appear in higher FPS because the requests occurred in a dependable order so the character was saved prior to being killed (kill messages have priority over all messages in the db client).

[ Voor 53% gewijzigd door Odieus op 06-02-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Odieus schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:42:
[...]

Misschien een open deur, maar je hebt al geprobeerd te respawnen via Esc -> respawn?

Zo te zien een probleem dat veroorzaakt wordt door de nieuwe patch:
http://forums.dayzgame.co...ne-stuck-on-you-are-dead/

Zelf dit probleem nog niet tegengekomen, ook geen van mijn vrienden die dit heeft gehad.
Thnx en een snelle edit :P

Maar ja, al getest. Daarnaast opnieuw installatie gedaan en een andere naam voor mijn Steam account getest.
Tevens via een kennis gejoined, dit werkt ook niet.

Ik wacht het rustig af, al met al zag het er een stuk beter uit dan de mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
Liteiten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:40:

Heb exact hetzelfde probleem gehad.
Oplossing is tijdrovend.
Sluit je sessie af. Ga uit spel. Start spel opnieuw op, zoek andere server en start. Soms nog een keer op respawn drukken. Dan weer afsluiten en andere server zoeken. 360 sec wachten en voila je bent 10min kwijt aan een respawn.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik zoek nog steeds iemand die mij kan helpen met wat morphine of houten stokken + rags om mijn voet te fixen.
Zit links boven Cherno in dat dorp met die flats.
Ben net uren aan het kruipen geweest om iets te vinden, nog geen geluk :/

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 06-02-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik zou ook graag met een groepje Tweakers willen samen spelen. Ik ben momenteel in Chernogorsk en opweg naar het vliegveld naast Chernogorsk. Mijn steamtag is " [GoT] Pixarr", voeg me maar toe...

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

PrimalFury schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:02:
Ik heb nu ook een eigen server " Primal Fury Server". Ik heb er een site voor bij gemaakt voor als het je "Thuis" server gaat worden als er straks tenten zijn etc. Je kan op de site een rol kiezen die je wilt zijn op de server. Bandit survivor medic politie military etc. deze hebben allemaal gescheiden toegang tot een forum, dus je kunt als groepje medic bijvoorbeeld op de medic deel terecht waar bijvoorbeeld bandits niet bij kunnen. Dit op basis van IP (later als battleye meer is uitgebreid, op basis van GUID. Ik controlleer de aanvragen om een rol te joinen zelf. Laat maar weten wat jullie van het concept vinden:

http://www.dayzprimalfuryserver.com/

Server IP:
93.190.138.61:2502 het is geen 24/7 light server, maar heb er wel voor gezorgd dat het s' avonds licht is op de server.

Ben benieuwd naar de reacties.
Ziet er aardig uit, ik zal eens kijken wanneer ik tijd heb!

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
unfor schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:00:
Ik zoek nog steeds iemand die mij kan helpen met wat morphine of houten stokken + rags om mijn voet te fixen.
Zit links boven Cherno in dat dorp met die flats.
Ben net uren aan het kruipen geweest om iets te vinden, nog geen geluk :/
Werkt in en uitloggen niet gewoon nog steeds? Heb na de nieuwe patch nog niet gespeeld maar dit werkte toen wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Changelog voor volgende patch (wordt bijgehouden door Dean):

http://forums.dayzgame.co...rimental-branch-034xxxxx/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Pixarr schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:23:
Ik zou ook graag met een groepje Tweakers willen samen spelen. Ik ben momenteel in Chernogorsk en opweg naar het vliegveld naast Chernogorsk. Mijn steamtag is " [GoT] Pixarr", voeg me maar toe...
Vanavond om 8 uur gaan we met een groep tweakers weer spelen. Voeg mij toe op steam, dan geef ik je meteen de ts gegevens.

Steamnaam; jorzorxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
Hebben jullie al een tweakers home server ? anders zijn jullie welkom op 93.190.138.61:2502

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
FraxleNL schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:13:
[...]

Vanavond om 8 uur gaan we met een groep tweakers weer spelen. Voeg mij toe op steam, dan geef ik je meteen de ts gegevens.

Steamnaam; jorzorxx
you got mail ;)

dan nog iets.. wat moet je doen als je vast zit op het ''you are dead'' scherm en je niet kan respawnen? :|

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PrimalFury schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:23:
Hebben jullie al een tweakers home server ? anders zijn jullie welkom op 93.190.138.61:2502
Is die flauwekul met "rollen" noodzaak, of kan ik gewoon al dan niet met wat overig tuig die server joinen en mensen gaan afslachten zonder wat met die site te doen? Een vaste server is wel leuk, en eenbeetje dezelfde spelers op de server maakt het ook wat makkelijker om een keer een dagje af te spreken niet te PVPen als we later allemaal een beetje huisjes of bases willen en kunnen gaan bouwen bijvoorbeeld. Maar ik wil niet gedwongen worden altijd een rol te spelen - soms is er zin om te looten, en wordt er geloot, soms is er zin in actie, en worden hele volksstammen uitgeroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
FraxleNL schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:59:
[...]

Waar liggen ze voornamelijk? Military base of eerder in hospitaals en die grote rode gebouwen?
Pixarr schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:23:
Je leeft nog? Cherno is nu niet de leukste stad om doorheen te wandelen, tesamen met zusterstad elektro

[ Voor 38% gewijzigd door Brother Lorien op 07-02-2014 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:24:
[...]

you got mail ;)

dan nog iets.. wat moet je doen als je vast zit op het ''you are dead'' scherm en je niet kan respawnen? :|
misschien even 4 posts boven je kijken ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Brother Lorien schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:20:
[...]

Waar liggen ze voornamelijk? Military base of eerder in hospitaals en die grote rode gebouwen?
Sowieso bij de military bases (hangers en jail) en bij hospitals hebben we ze ook zien liggen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Gisteren een SKS gevonden in een Office building en op het dek van het schip bij Rify. :)

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

spartacusNLD schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:24:
[...]

you got mail ;)

Zojuist via twitter:
Critical Unplanned Update 0.34 to deploy to Stable today to fix respawn bug. More info: http://forums.dayzgame.co...o-stable-7-february-2014/ … #DayZDaily
bron

Via forum:
Redwolf, on 07 Feb 2014 - 11:18 AM, said:
Will todays patch include the changelog for the current experimental?
http://forums.dayzgame.co...rimental-branch-034xxxxx/

Yes, however some of those fixes have not been verified. So not all may actually be fixed.
bron

[ Voor 28% gewijzigd door Odieus op 07-02-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:38

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik snap even niet wat nu nodig is om deze game te spelen. Er is een mod waar je ARMA 2 voor nodig hebt, maar die heb ik niet. Nu is er een Standalone, maar die kost geld. Nu is er ook een Alpha, maar die kan ik nergens vinden :D

help?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:34

beuker19

Killerbeuker is so OP

Damian schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:55:
Ik snap even niet wat nu nodig is om deze game te spelen. Er is een mod waar je ARMA 2 voor nodig hebt, maar die heb ik niet. Nu is er een Standalone, maar die kost geld. Nu is er ook een Alpha, maar die kan ik nergens vinden :D

help?
http://store.steampowered.com/app/221100/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:55:

help?
De alpha is de standalone en die kost gewoon geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Speel de Alpha nu een weekje.

Ik moet zeggen, voor een alpha zit het al best goed in elkaar. (ja er zijn random game breaking bugs, maar daar is alpha voor).

Het enige waar ik eigenlijk op zit te wachten nu is meer content en respawning loot. nu is een volle server binnen 20-30 minuten redelijk reeg geroofd en is het enige wat je dan nog kunt doen andere zoeken en overvallen/neerblaffen :P (ook leuk, maar toch :P)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:04:
[...]

Is die flauwekul met "rollen" noodzaak, of kan ik gewoon al dan niet met wat overig tuig die server joinen en mensen gaan afslachten zonder wat met die site te doen? Een vaste server is wel leuk, en eenbeetje dezelfde spelers op de server maakt het ook wat makkelijker om een keer een dagje af te spreken niet te PVPen als we later allemaal een beetje huisjes of bases willen en kunnen gaan bouwen bijvoorbeeld. Maar ik wil niet gedwongen worden altijd een rol te spelen - soms is er zin om te looten, en wordt er geloot, soms is er zin in actie, en worden hele volksstammen uitgeroeid.
Het is uiteraard niet verplichtom een rol te kiezen. Alleen als je het leuk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:50
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/74cfed2cfc6f6f0b103a60dcf21d13d9.png

Servers zijn nu langzaam online aan het komen. Update done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Speelt er vanavond nog een groep Tweakers?

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 21:14
Ik kom de hele tijd in servers waar ALLES al weg is, zijn er ook servers die al niet helemaal compleet leeg geroofd zijn?

Gr,
Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:34

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Niekjuh schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:54:
Ik kom de hele tijd in servers waar ALLES al weg is, zijn er ook servers die al niet helemaal compleet leeg geroofd zijn?

Gr,
Niek
Ik denk niet dat je hier een concreet antwoord op kunt vinden, proefondervindelijk vaststellen, zoals mijn scheikunde docente altijd zegt...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL

Gr,
Niek
Gewoon een server kiezen en erin blijven zitten tot de restart. (gemiddeld 1x in de 2 uur ofzo?) Of toch serverswitchen naar een rustigere server. Daar is meestal niet alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver

Gr,
Niek
Als je net nieuw bent, probeer wat eten en drinken te vinden en direct noord west te gaan richting het grootste airport.
Daarin en omheen zijn er prima mogelijkheden om loot te vinden in diverse servers. Kijk uit op de airport voor bandits.
De meeste mensen blijven toch bij de kust voor veiligheid en sensatie om anderen tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:19

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Na 2 dagen niet kunnen spawnen (you are dead, please wait, you are uncounsios) eindelijk levend de wereld in. Na 2 uur spelen had ik van alles verzameld, en opeens kan m'n character niet meer rechtop lopen. Alleen kruipend kon ik nog door de wereld. Nu maar een manier vinden om dood te gaan en opnieuw starten

edit:
bah weer, you are dead, please wait, you are uncounsios

[ Voor 9% gewijzigd door SV3NNER op 09-02-2014 11:40 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Stylez
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-02 19:20
Ik heb hier ook last van twee keer met winter hunter pants aan.. ik denk dat er een bug in die kleding zit.. wat had jij aan toen oppeens je voeten gebroken waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 21:14
Ik heb nu ook last van: please wait, you're dead etc... hele tijd opnieuw spawnen maar gelijk weer: you're dead.

De laatste paar uur wel bezig geweest om telkens in die grote stad rechtsonder te komen, daar ligt ook vanalles wat: Elektrozavodsk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PrimalFury schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:47:
[...]
Het is uiteraard niet verplichtom een rol te kiezen. Alleen als je het leuk lijkt.
Nice. Server gebookmarked. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:55
mocht je char bugged zijn dat je niet kan spawnen zoals hierboven.
Op een Hardcore server krijg je een nieuwe character, daar kun je ws wel gewoon spelen :).
Ook erg leuk om te spelen.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Laatst online: 09:12
Ik heb het spel van het weekend gekocht en had vanaf minuut 1 last van een bug dat ik of unconcious was of het spel bleef hangen bij 'please wait'. Wat bij mij hielp was via steam opten voor de nieuwe experimental beta -> steam gaat beta downloaden -> spel starten en server joinen, de beta disablen en daarna ging alles goed..

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Na lurken hier ook de keuze gemaakt om hem al aan te schaffen. Lag me kapot om iedereens frustraties als ze van een balkon gedenderd zijn oid en wil het zelf ook mee gaan maken. Zit al lang te wachten op een survival sandbox game en heb de mod nooit gespeeld. Ik heb er zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik vind het op het moment nog iets te frustrerend om elk huis door te slenteren en elke keer niets te vinden. Er is gewoon te weinig loot. Nu weet ik niet of dat aan de server ligt of aan de drukte of aan het spel, maar vind het niet echt leuk spelen nog.

Ook moeten ze echt een suïcide knop uitvinden. Ben een half uur bezig geweest om een trap te vinden en omhoog te kruipen om mezelf vervolgens naar beneden te storten om maar dood te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Damian schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:17:
Ik vind het op het moment nog iets te frustrerend om elk huis door te slenteren en elke keer niets te vinden. Er is gewoon te weinig loot. Nu weet ik niet of dat aan de server ligt of aan de drukte of aan het spel, maar vind het niet echt leuk spelen nog.

Ook moeten ze echt een suïcide knop uitvinden. Ben een half uur bezig geweest om een trap te vinden en omhoog te kruipen om mezelf vervolgens naar beneden te storten om maar dood te gaan :D
Haha ik had dat gister ook, liep per ongeluk van een iets te hoog punt af en knak; gebroken poten. Toen ben ik terug gekropen naar een zombie die ik eerder zag staan en haar vriendelijk gevraagd mij te killen. :z

Ik heb inderdaad wel ook het probleem dat ik echt bijna nergens loot vind. Kom vreemd genoeg wel steeds een motorhelm tegen maar daar houd het dan ook wel bij op. Hebben alle servers beperkte loot die op gaat als andere het hebben gepakt? Hoe werkt dit? En hoe navigeren jullie? Kom er steeds vaker achter dat ik veel rondjes loop uiteindelijk.

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Tip, als je wooden sticks vind, gebruik ze:
Zoek een tshirt, maak hier rags van en combineer ze met sticks, voila splint.
Ik heb er bijna altijd wel 1 in mijn backpack (laatste tijd wel vaak niet omdat ik improvised backpack gebruik).

Navigeren: landmarks, compass of zon en na enige tijd ga je de map een beetje kennen.

Is inmiddels al heel lang geleden dat ik dood gegaan ben.

Heb gisteren trouwens B95 gevonden en MAN dat ding is accuraat...en dat zonder scope

[ Voor 10% gewijzigd door Brother Lorien op 10-02-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Brother Lorien schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:33:
Tip, als je wooden sticks vind, gebruik ze:
Zoek een tshirt, maak hier rags van en combineer ze met sticks, voila splint.
Ik heb er bijna altijd wel 1 in mijn backpack (laatste tijd wel vaak niet omdat ik improvised backpack gebruik).

Navigeren: landmarks, compass of zon en na enige tijd ga je de map een beetje kennen.

Is inmiddels al heel lang geleden dat ik dood gegaan ben.

Heb gisteren trouwens B95 gevonden en MAN dat ding is accuraat...en dat zonder scope
Mjah grappig, je vind al geen ene moer, laat staan als je ook nog eens kruipend op zoek moet naar t-shirts en wooden sticks.

I want more (realistische) loot.

Koelkasten moeten open kunnen en moet vaker eten in zitten. Schuurtjes hebben gereedschap. Kledingkasten hebben kleding. enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Als je niks kan vinden mensen loop een stukje naar het noorden. Mijn huidige char is al heel lang in leven en hing de laatste tijd rond in Zelnagorsk en daar is er gewoon bijna altijd loot, zelfs op volle servers. Loop nu weer richting zuiden, wil wat meer interactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Oke. The north it is then. Zijn er bepaalde sites of andere hulpmiddelen die jullie aanraden waar je makkelijk landmarks kan opzoeken om je locatie te bepalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
http://dayzdb.com/map/chernarusplus

[ Voor 12% gewijzigd door Damian op 10-02-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Jaapoes schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:06:
Oke. The north it is then. Zijn er bepaalde sites of andere hulpmiddelen die jullie aanraden waar je makkelijk landmarks kan opzoeken om je locatie te bepalen?
De map zoals in de post hierboven is een optie, ikzelf gebruik veelal mijn compass en een ingame kaart.
Voorbeeld van landmarks zijn bijvoorbeeld de powerlines tussen zelenogorsk en cherno/dubka, dorpjes en verharde wegen plus natuurlijk je veretrek punt.
Ook deerstands willen helpen bij het navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik zie wel eens van die Vrachtwagens staan her en der. Volgens de kaart zou daar ook loot in moeten zitten. Kunnen die krengen ergens open dan ofzo? Ik vind er nooit wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Om te navigeren is de dayz + map goed , maar niet voor lootspawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
Voor mensen die willen traden van items: www.dayzprimalfuryserver.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Heb hem ook maar gekocht. Had ik eindelijk 1 en ander gevonden na een uur bloed ik dood haha.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Veel mensen weten het nog niet, maar Svetlojarsk (boven Berezino) is sinds een paar updates een erg interessante plek om te looten.
Heeft nu tech building, police station, nieuw type hospitaal en vele gebouwen waar je wapens of andere loot kunt vinden.
In 1 looting run vond ik een stuk of 6 SKS, een aantal shotguns, B95 en mosins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

unfor schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:24:
Veel mensen weten het nog niet, maar Svetlojarsk (boven Berezino) is sinds een paar updates een erg interessante plek om te looten.
Heeft nu tech building, police station, nieuw type hospitaal en vele gebouwen waar je wapens of andere loot kunt vinden.
In 1 looting run vond ik een stuk of 6 SKS, een aantal shotguns, B95 en mosins.
Raar kon geen SKS vinden wel Shotguns en Mosins.
Ik loop wel even terug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gare bug ineens. Elke vorm van beweging resulteert bij mij in gaan liggen. Al 2 uur lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:01:
Gare bug ineens. Elke vorm van beweging resulteert bij mij in gaan liggen. Al 2 uur lang.
Dan heb je gewoon gebroken poten maat ;w
Pagina: 1 ... 10 ... 55 Laatste