Wat is de Range van de Shotgun eigenlijk ?
Die met de lange loop, niet afgezaagd.
Die met de lange loop, niet afgezaagd.
Verwijderd
Hahaha meen je niet. Zag geen zombies in de buurt dus ben maar een flat naar boven gekropen en van het dak gesprongen.
Als ik ergens een hekel aan heb is het aan mensen die alles bugs noemen terwijl ze er zelf gewoon geen fuck van snappen.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:31:
[...]
Hahaha meen je niet. Zag geen zombies in de buurt dus ben maar een flat naar boven gekropen en van het dak gesprongen.
Verwijderd
Haha. Ik was niet gevallen of wat dan ook, dus hoe zou ik in godsnaam kunnen weten dat m'n benen waren gebroken, komt niet in beeld te staan of wat dan ook. Omdat m'n char steeds in prone gaat moet ik er vanuit gaan dat z'n benen zijn gebroken, juist. Verder doet het me vrij weinig wat jij van me vind en of je een hekel aan me hebt, wel ben ik blij dat jij alles zo goed doorhebt.Paws schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:28:
[...]
Als ik ergens een hekel aan heb is het aan mensen die alles bugs noemen terwijl ze er zelf gewoon geen fuck van snappen.
Nope, je zult echt naar landmarks moeten zoeken en op basis daarvan uitvogelen waar op de map je bent. Zoals al gezegd is door meerdere mensen, als je lang genoeg speelt ken je de map in no-time uit je hoofdgreen-tea schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:58:
Is er iets dat je kan zien waar je je bevind?
bronDean Hall
@rocket2guns
Seems like the new patch on experimental fixed the severe GPU bug. Will rollout as a hotfix on Wednesday during scheduled maintenance #DayZ
[ Voor 28% gewijzigd door Odieus op 11-02-2014 09:23 ]
PSN: LinQ-NL
[ Voor 34% gewijzigd door lolgast op 11-02-2014 10:17 ]
Dat heb je veel in het begin ja. Kompas vinden helpt. Als je dan niet meer weet waar je bent kan je altijd gewoon richting het zuiden rennen en kom je weer bij de kust uit. En zonder kompas is het handig als je een kaart erbij hebt van bijvoorbeeld dayzdb.com en dan letterlijk de wegen volgt. Dat is wat riskanter maar je verdwaalt veel minder snel iig.lolgast schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:46:
Ik heb gisteren volgens mij per ongeluk op een Hardcore server gespeeld (numlock enter deed niets iig) en ik heb naast dat feit eigenlijk 0 verschil gemerkt. Ook niet in de zin van minder loot oid
Om zelf nog ff te zeuren: Ik ben echt COMPLEET verdwaald. Gisteren voor het eerst gespeeld, uurtje of 3 en heb de benen onder mijn lijf vandaan gelopen. Zit al een hele tijd in de bossen, maar geen idee waar
DayZ SA heeft dit nog niet. Kluizen zullen ongetwijfeld wel een keer worden geïntroduceerd. De mod versie heeft dit al.beebie121 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:33:
Ik heb dit nu eens met zeeer grote interesse doorgelezen.
Het lijkt me zo mega vet de spanning die je hebt als je een zombie of persoon tegenkomt.
Maar er is niet zoiets als een bank of kluis waar je spullen in kan doen en als je doodgaat met een andere char erheen om hem open te doen en spullen te pakken. Misschien iets voor een update
Een scoreboard is er niet. Het doel van het spel is meer loot-explore-survive.Verder ben ik wel beneiuwd wat het doel is. Ik bedoel is er een soort van scorekaart van personen die het langst in leven zijn o.i.d.? Of is het puur loot-explore?
Je kan een aantal voorwerpen met elkaar combineren maar nog niet zo uitgebreid als bij de mod versie.Kan je echt alle voorwerpen met elkaar combineren zodat je iets anders krijgt?
Ik ookIk vind het concept echt zo mega gaaf!
Ja.wat ik hoorde is dat je een voip range hebt dat als je bij iemand in de buurt komt dat je met elkaar automatisch over voip kan praten? Is dat ook zo?
Er is wel een spelerslijst maar je kan niet de naam zien van iemand die bij je staat. Je kan clantags gebruiken in je nickname.En zie je de namen van de andere spelers? En kan je ook soort van clans vormen ofzo?
Het is een alpha versie. Verwacht dus veel game brekende bugs en crashes. Tip: hecht niet te veel waarde aan je gearHeb eigenlijk mega veel zin om dit te spelen maar ben een beetje bang dat ik me teveel erger aan de bugs dat ik ineens dood ben ofzo nadat ik 2 weken lang alles heb gespaard.
Aan de andere kant is dat natuurlijk de charme van het spel
Goedzo! Je zal er vanzelf achterkomen dat het de juiste keuze is. Let op: eenmaal aan Day-Z begonnen is het moeilijk om er vanaf te raken!beebie121 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:58:
ok ik ben overtuigd.. ik ga het vanavond halen
als het me niet bevalt leg ik het op de plank voor een paar maandjes.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Ik vind vaak charcoal juist op vliegveld vaak en dan niet in de barakken maar in de wat grotere building met jail is me opgevallen.Damian schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:57:
Ik neem toch aan dat als het spel straks eenmaal iets van een final vorm gaat aannemen dat wij die gewoon ook krijgen? en niet ineens hoeven bij te betalen?
Ik sta nu trouwens op het vliegveld met redelijk wat gear, geladen wapen en voldoende voedsel en drank op voorraad, maar ben vergiftigd door een rotte banaanWaar de hel haal ik zo snel een charcoal tablet vandaan
Verwijderd
NW airfield het gebouw helemaal achter in de bossen nog voorbij de tenten, tenminste daar vind ik ze meestal, maar was nu in een ronde 3 tegen gekomen, in barak gewoon en 2 andere in zo gebouw met celgreen-tea schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:09:
Waar heb je beste kans om M4 te vinden? Zelfs op grote aiport niet kunnen vinden.
Verwijderd
de slash gebruikenbeebie121 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:19:
kan je ook iets typen zodat mensen het zien?
Ik vind genoeg M4's meestal in de bovenste kamer van tech buildings.green-tea schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:09:
Waar heb je beste kans om M4 te vinden? Zelfs op grote aiport niet kunnen vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 11-02-2014 21:19 ]
Kijk op dayzdb.com en klik dan de lootmap aan. Word redelijk up-to-date gehouden geloof ik.Ondergronds schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:04:
Ook maar eens gaan spelen ren nu rond met een een honkbal knuppel en een mosin zonder ammo. Halve stad afgezocht alleen 5 zombies en 1 sinaasappel gevonden. Dus waar vind ik betere kleren of ammo? Of is dat gewoon echt compleet random.
Nee hoor. Oosten heb je svetlo nog wat. Nieuwe stad met veel loot. Rond de steden vind je ook veel, en uiteraard bij alle military bases en airfields. Wij hangen meestal rond balota airfield en cherno. Soms naar bases en North-West AF.Damian schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:40:
Lijkt toch dat je altijd richting het noord-westen moet gaan, daar haal ik de beste loot vandaan
Veel plezier. Morgen een nieuwe patch die de FPS problemen oplossen die er nu zijn. Loopt sinds de laatste emergency-update nogal klote namelijk. Iets met memory leaks etc. En typen kan je door op backslash te drukken maar als je dit spel gaat spelen zonder mic doe je echt iets fout.beebie121 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:42:
gedownload en ready to go
ben heel benieuwd!!!
Verwijderd
Alleen is minder leuk ja maar op een rustige server is het sowieso saai. 35 a 40 man servers is leuk, alles minder dan dat is meh.Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:35:
\die memory leaks zijn echt erg, speel na patch wel verder, loop nu toch doelloos rond, heb alles genoeg, ammo voor een heel leger voor m4 en mosin, genoeg voedsel en drinken, outfit helemaal op en top.
Zit nu ook op een niet drukke server, misschien een volle opgaan zoeken zodat er wat meer te doen is.
Spel is niet echt gemaakt voor alleen spelen, beetje saai
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
Ze zijn nu bezig met uitrollen van de patchVerwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:35:
\die memory leaks zijn echt erg, speel na patch wel verder, loop nu toch doelloos rond, heb alles genoeg, ammo voor een heel leger voor m4 en mosin, genoeg voedsel en drinken, outfit helemaal op en top.
Zit nu ook op een niet drukke server, misschien een volle opgaan zoeken zodat er wat meer te doen is.
Spel is niet echt gemaakt voor alleen spelen, beetje saai
bronDayZ Development
@dayzdevteam
DayZ weekly maintenance period has commenced please expect the servers to be off for the next two and a half hours. Thanks for your patience
Er zijn sowieso nog niet veel zombies in de game, dit worden er in de toekomst meer. Zombies respawnen, net als loot, nog niet. Dit zal ook nog geïmplementeerd worden.beebie121 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:29:
Wat me wel opvalt is dat er weinig zombies zijn. Waarschijnlijk zijn er al wat mensen geweest want alle huizen waren ook leeg.
Er zijn geen kasten die je open kunt maken. Wordt wel door veel spelers als suggestie aangegeven bij de developers, dus wellicht dat dit in de toekomst geïmplementeerd wordt.Als je een kast kan openmaken zie je dan hetzelfde icoontje als dat je een deur open maakt? heb nog geen kast gehad die ik open kon maken
ik kwam wat engelsen tegen die renden 2x zo snel als mij en konden zombies voor blijven. hoe doen ze dat?? ik ren en de zombies halen mij in. Ik had wel last van relatieve honger. Is dat het probleem?
Volgens mij wordt de servercap in de toekomst meer. Correct me if I'm wrong.Kunnen er max 40 spelers op 1 server? dat vind ik op zich wel wat weinig als je kijkt dat het gebied iets van 225km2 groot is.
Namen komen wel overeen met de mapEn ik heb op de map gekeken maar ik kan die naambordjes niet herkennen op de map.
In het spel russisch (logisch) en op de map kan ik ze niet vinden (durfde ook niet te lang uit het spel hahaha)
Eerst die duitsers eikels noemen en nu zeggen dat als jij zelf fully geared bent misschien hetzelfde gaat doen bij anderenHier ga ik wel wat plezier uit halen.
Hoewel ik denk dat als je full looted bent het leukste nog is om andere spelers te etteren.
[ Voor 3% gewijzigd door Odieus op 12-02-2014 09:45 ]
In barracks liggen er soms M4's onder de bedden. Of enkele kledingstukken.beebie121 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:08:
hahaha ben het met je eens Odieus hoor! ik denk ook niet dat ik fresh spawns zou kapot maken.
Misschien meer de bandits
ik verwoordde het een beetje verkeerd hahaha.
kan je ook onder de bedden spullen vinden? of zijn de loot items altijd duidelijk zichtbaar>?
ik kon die server in de TS niet vinden btw.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Tot nu toe spawnt er nog niets en hebben wij lagg omdat de V-RAM van de grafische kaart volloopt. Dit wordt allemaal vandaag opgelost of is al opgelost.Pepperana schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:39:
Ze moeten ook eerst alles goed stabiel krijgen voordat alle loot en spawns erin komen.
Ik heb liever nu wat minder zombies als dat de game altijd lagt van wege zombie respawn.
Je ziet dan in het rood staan connection lost etc. Dat is meestal een serverrestart. Dus dr uit gaan en na 30 sec ofzo opnieuw joinen. Dan ligt overal weer loot. En het gemiddelde is volgensmij 1x per 2 uur een restart en dus nieuwe loot. Sommige servers doen het minder vaak of vaker.beebie121 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:00:
zijn er vaste tijden dat de servers opnieuw komen? zodat er weer loot is?
Krijg je hier bericht van ofzo als de server opnieuw opstart?
Kijk dat is handig om te weten. Ik zag regelmatig dat rode gebroken slot maar dacht dat dat was omdat ik dan zelf verbinding met de server verloor.Stoneyfrog schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:19:
[...]
Je ziet dan in het rood staan connection lost etc. Dat is meestal een serverrestart. Dus dr uit gaan en na 30 sec ofzo opnieuw joinen. Dan ligt overal weer loot. En het gemiddelde is volgensmij 1x per 2 uur een restart en dus nieuwe loot. Sommige servers doen het minder vaak of vaker.
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Moet er wel aan toevoegen dat alleen een rood slotje wel slechte connectie betekent. Dat gaat meestal zo weer weg. Als er een rood slotje staat + links daarvan connection lost, en er gaat een tellertje lopen met hoeveel sec je al geen connectie hebt, is het een serverrestart.Jaapoes schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:23:
[...]
Kijk dat is handig om te weten. Ik zag regelmatig dat rode gebroken slot maar dacht dat dat was omdat ik dan zelf verbinding met de server verloor.
Ik was gister voor het eerst in een echt lege server en wat een verschil. Veel zombies in een stad en echt overal loot!![]()
Kun je je character ook weer uit de server halen? Gaat ie altijd mee naar een nieuwe server?
Dan zat je wsl niet op een 40 man server.Damian schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:40:
Moet nog wel even kijken wat het gaat worden met dit spel. Gisteren het hele vliegveld en militaire dorp leeg geroofd en bewapend met een compleet arsenaal ben ik dan maar weer naar het strand gegaan, kogels op maken aan zombies en weer terug naar het vliegveld om bij te tanken. Als dit het is dan word dit spel natuurlijk wel snel saai.
Ja klopt. Ik had ook niet de intentie om te gearen op een lege server. Ik kwam op een lege server en het enorme verschil viel me gewoon gelijk op.. Het is gewoon nog niet goed uitgebalanceerd. Voor deze ene server heb ik (nu alStoneyfrog schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:31:
[...]
Moet er wel aan toevoegen dat alleen een rood slotje wel slechte connectie betekent. Dat gaat meestal zo weer weg. Als er een rood slotje staat + links daarvan connection lost, en er gaat een tellertje lopen met hoeveel sec je al geen connectie hebt, is het een serverrestart.
En lege servers ingaan voor alleen loot is een beetje gaar. Gearen op redelijk drukke tot volle servers is toch het leukst. Anders is het wel heel simpel. En ja, je char word altijd opgeslagen in welke server je ook gaat. Je heb wel verschillende chars op hardcore/normal.
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Wat voegen andere spelers dan toe? Tuurlijk, je kan elkaar neer gaan knallen, maar dat word niet heel erg gewaardeerd op de meeste servers. Of gezellig samen het hele vliegveld leegroven en zombies afknallen?Stoneyfrog schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:41:
[...]
Dan zat je wsl niet op een 40 man server.
Dat is de berg tegenover black mountain tussen Khem en Krasnostav.Methamorphosis schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 02:51:
Mannen, ook hier een fresh noobie.
Na een paar keer dood door zombies, of door geen eten/drinken nu toch al een poosje levend.
Begin wat te snappen van het inventory systeem en weet een klein beetje de weg te vinden na uren lopen.
Wordt tijd dat er voertuigen of op zijn minst fietsen oid worden toegevoegd!
Ben op weg naar het vliegveld, iemand die weet waar ik me nu ongeveer bevind?
![]()
Screenshot:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=227414135
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
Dit voegt niet veel toeVerwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:50:
zo niet beter op geworden na patch
Ja dat denk ik ook. Op die manier wordt samenwerken veel noodzakelijker dan nu. Het zou ook leuk zijn als de zombies wat makkelijker te doden zijn maar in aantallen flink toenemen. Lijkt me wel leuk om vanuit een gebouw iemand te zien rennen met een klein leger zombies achter m aanOdieus schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:42:
[...]
Ze hebben gisteren getest met servers voor 90-100 man, schijnt een chaos geweest te zijn. Denk persoonlijk dat 100 man een beetje te veel van het goede is, helemaal als zombies en loot niet respawnen. Heb liever dat ze het aantal personen op 40 houden en het aantal zombies flink opkrikken, ik wil toch meer het gevoel krijgen dat ik in een wereld als in The Walking Dead loop. Natuurlijk moeten andere spelers een bedreiging blijven, maar zombies zouden wat mij betreft de grootste bedreiging moeten worden.
Zo wordt de interactie met andere spelers denk ik ook een stuk interessanter, want ga je kogels verspillen om te kijken wat de andere speler bij zich heeft, met het risico dat je het allemaal aan gort schiet, ga je hem vragen of hij met je mee wil lopen of laat je hem toch maar lopen? Met veel zombies in de server wordt het natuurlijk ook een stuk lastiger om steden te looten, helemaal als je in je eentje bent.
Het is nu nog Day i.p.v. DayZ
Zombies zijn nu toch al "eenvoudig" te doden, 1 hit met een fireaxe. Als je een hele horde achter je aan hebt, wordt dat natuurlijk wel lastigJaapoes schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:47:
[...]
Ja dat denk ik ook. Op die manier wordt samenwerken veel noodzakelijker dan nu. Het zou ook leuk zijn als de zombies wat makkelijker te doden zijn maar in aantallen flink toenemen. Lijkt me wel leuk om vanuit een gebouw iemand te zien rennen met een klein leger zombies achter m aan![]()
100 man is misschien wel haalbaar als ze de spawnpunten wat meer spreiden en uitbreiden?
Loot spawned alleen bij een herstart van de server, daarna zul je moeten wachten tot de server opnieuw herstart. Servers herstarten over het algemeen automatisch om de 2 tot 4 uur. De server waar 30 man op zaten zal niet zo lang geleden zijn herstart. De server waar geen mensen op zaten was dus al compleet leeg geloot, wanneer die herstart zal er weer overal loot liggen.Damian schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:21:
Ik moet zeggen dat ik nog niet veel snap van het hele loot verhaal. Ik zat gisteren op een server waar 30 man op aan het spelen was, en ik vond in het vliegveld overal loot. Toen ben ik eens naar een server gegaan waar niemand op zat, en er was gewoon echt nergens wat te vinden.
Verschilt dit zo per server? Is er een setting die aangeeft hoeveel loot er moet spawnen en wat voor een loot? Kan ik zelf een DayZ server hosten?
Verwijderd
Odieus schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:42:
[...]
Dit voegt niet veel toeWaar loop je sinds de patch tegenaan dan, nog steeds last van FPS drops? Ik heb gisteren nog een uurtje op een hardcore server rondgelopen, heb zelf geen last gehad van FPS drops.
Ze hebben gisteren getest met servers voor 90-100 man, schijnt een chaos geweest te zijn. Denk persoonlijk dat 100 man een beetje te veel van het goede is, helemaal als zombies en loot niet respawnen. Heb liever dat ze het aantal personen op 40 houden en het aantal zombies flink opkrikken, ik wil toch meer het gevoel krijgen dat ik in een wereld als in The Walking Dead loop. Natuurlijk moeten andere spelers een bedreiging blijven, maar zombies zouden wat mij betreft de grootste bedreiging moeten worden.
Zo wordt de interactie met andere spelers denk ik ook een stuk interessanter, want ga je kogels verspillen om te kijken wat de andere speler bij zich heeft, met het risico dat je het allemaal aan gort schiet, ga je hem vragen of hij met je mee wil lopen of laat je hem toch maar lopen? Met veel zombies in de server wordt het natuurlijk ook een stuk lastiger om steden te looten, helemaal als je in je eentje bent.
Het is nu nog Day i.p.v. DayZ
Was gisteren trouwens voor het eerst op een hardcore server, 1e indruk is goedHet ontbreken van 3rd person wordt de game echt een stuk spannender van.
Je scherm verliest kleuren wanneer je health laag wordt, dit kan dus komen door bloedverlies, honger of dorst. Om weer kleuren/health terug te krijgen kun je 3 dingen doen:beebie121 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:49:
Gister mn 2e avondje gespeeld.
Kwam iemand tegen die vroeg of ik hem wilde doden hij had een gebroken rug hahahaha
Later opnieuw gegaan en op een bouwplaats vond ik een axe.
Daar vlakbij een pristine canopener en een blijke sardines YAY!
was al bloedend doordat ik 3 zombies op mn nek had. man man wat schrok ik me kapot.
Toen kwamen er 2 Engelse spelers aan.
Ze zagen al snel dat ik bloedde. 1 ging achter me staan om me onder schot te houden (voor het geval ik toch wat wilde doen) en de 2e bandagde me. echt heel cool!!
heb nu wel een zwart-wit scherm. is dat doordat ik dorst heb?
moet rap mn mic fixen.. met dat typen wordt het hem niet hahaha
Als je genoeg afstand creëert geven ze op een gegeven moment vanzelf op. Deuren maken ze inderdaad niet open, ze lopen gewoon dwars door deuren en muren heenIs het trouwens ook zo dat je een zombie kan afschudden in het bos ofzo? of als je je verstopt?
Weet wel dat ze geen deuren kunnen openmaken
[ Voor 11% gewijzigd door Odieus op 13-02-2014 13:06 ]
Oh ik ben van 10 fps in ene 40 man server in elektro naar 50 fps in elektro gegaan! Voor mij was die memory leak echt een ENORME performance destroyer.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:50:
zo niet beter op geworden na patch
3X Multiplus II 10KVA, 2x MPPT RS 450/200, 48v 82kWh LiFePO4, 21kwp PV
De thirst en hunger status geven aan dat je character dorst en honger heeft. Door genoeg te drinken en te eten zullen deze statussen veranderen naar Hydrated en Energized. Hou er wel rekening mee dat 2 slokken uit een waterpomp en 1 can of beans niet genoeg zijn om van je dorst en honger af te komen. Persoonlijk eet ik altijd meteen het voedsel op wat ik tegenkom, zo neemt het geen inventory space in en hou ik mijn hunger in toom. Mocht je een waterpomp tegenkomen spam dan F totdat je een bericht krijgt dat je vol zit. Dan zul je een hydrated status krijgen.beebie121 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:20:
Hoe kan je zien welke bloedgroep je hebt???
En ik zie als ik op {TAB} druk wel staan thirst of hunger maar niet iets van energized.
Door eten/drinken wordt het scherm niet echt beter? oftewel iets met drinken en dan wordt het beter?
moet wel bekennen dat dit spel in mn kop zit: op mn werk denk ik er ook aldoor aan hahaha.
De spanning enzo.. man man man niet normaal!
Met een blood testing kit kan de bloedgroep worden vastgesteld. Let op dat je bloedgroep kan veranderen. Dit is (helaas) niet gekoppeld aan je Steam account.beebie121 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:20:
Hoe kan je zien welke bloedgroep je hebt???
Verwijderd
Zou ook raar zijn aangezien je wel per leven een ander ras en geslacht kunt hebben...Sharpp schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:40:
[...]
Met een blood testing kit kan de bloedgroep worden vastgesteld. Let op dat je bloedgroep kan veranderen. Dit is (helaas) niet gekoppeld aan je Steam account.
Kun je ook zelf vast zettenVerwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:50:
[...]
Zou ook raar zijn aangezien je wel per leven een ander ras en geslacht kunt hebben...
Verwijderd
Verwijderd
Tuurlijk kun je er voor kiezen elke keer dat hetzelfde te laten, maar waarom zou dat aan je steam profiel verankerd moeten zijn? en welk nut hebben bloodtestingkits als je dat éénkeer moet weten en dan levenslang gefixt bent?
Oh... is dat het. Wij doen graag allemaal hetzelfde masker op zodat we elkaar makkelijk van een afstandje herkennen en we niet weer van die momenten hebben waarop we elkaar omver schieten in plaats van de vijand. Maar nadat wij een paar mensen omgelegd hebben worden we dan wel vaak geconfronteerd met mensen die KoS proberenVerwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:53:
Zijn er mensen die nog medespelers zoeken, ik ben zelf meer hero, dan bandit, voel er niet veel voor om mensen zo gelijk af te knallen tenzij ze masker op hebben ()
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 13:55 ]
Ja hoor ikVerwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:53:
Zijn er mensen die nog medespelers zoeken, ik ben zelf meer hero, dan bandit, voel er niet veel voor om mensen zo gelijk af te knallen tenzij ze masker op hebben ()
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Zou ik zo willen doen, maar ik zit helaas ver van jou af, en vanavond ben ik redelijk laat onlineMethamorphosis schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:56:
[...]
Ja hoor ik![]()
Kom je me eerst even mijn gebroken benen spalken of met morphine behandelen?
[ Voor 10% gewijzigd door LongBowNL op 13-02-2014 15:11 ]
Same here. Vanavond downloaden maar!dutchassasin schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:55:
na lang twijfelen toch de game gekocht, ben nu aan het downloaden
Verwijderd
Haha nee, iemand van fok wou me helpen.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:59:
Methamorphosis nog steeds hulp nodig met je gebroken benen
[ Voor 3% gewijzigd door Equazor_ op 13-02-2014 22:27 ]
[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 13-02-2014 23:09 ]
Fear turns people to the dark side, or so they say.unfor schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:08:
Randoms moet je gewoon afknallen als ze wapens hebben. 99% van de tijd knallen ze jou anders in de rug.
En ook mensen zonder wapen die te dicht bij komen gewoon genadeloos afknallen, het is vrij makkelijk iemand neer te meppen.
Ik ben te vriendelijk in het begin geweest, en dat heeft zo zijn littekens achtergelaten
[ Voor 80% gewijzigd door Uchiha1911 op 14-02-2014 00:00 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Damian op 14-02-2014 09:57 ]
Verwijderd
Of hij dacht, kan door jou te pakken te nemen mooi in een keer een goede set spullen krijgen...Dennis8102 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:22:
Vandaag liep ik bij de office van de lumber mill bij brezino. Ik ben twee keer daar weg gerend 1x vanwege een schot in de buurt (geen idee waar en waar vandaan) en 1x iets later vanwege het vinden van een lijk (van dat schot misschien?) en het horen van voetstappen.
Bij de derde poging sta ik op het punt om naar binnen te gaan. Komt er opeens een bambi uit het niks en begint me van achter te slaan. Ik schik hier van en in m'n draai schiet ik twee keer perongeluk met mijn sawed off shotgun, twee keer mis.
Ik probeer weg te rennen en afstand te creëren tussen mij en de bambi. Ondertussen pak ik m'n splinter nieuwe SKS en probeer ik via voice de bambi te laten stoppen. Ik zou hem dan laten leven. De bambi stopt niet en mompelt wat onverstaanbaars... Ik schiet.... De eerste mis, de tweede raak. De bambi valt op de grond. Is hij dood? ik weet het niet. De bambi begint te rollen, niet dood dus, of een bug. Ik ben hem helemaal zat. bam... einde verhaal.
Deze bambi had ook gewoon met me kunnen praten. Hij had behalve zijn grote rugzak niks te verliezen en ik was bereid om hem voedsel en een canteen te geven. Deze heb ik toch over en vind ik zonde om zo weg te gooien. Binnen in de office lag ook nog eens een shotgun welke hij dus zo had kunnen mee nemen. Maar hij koos voor het agressieve pad. Rot vent
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Niet toevallig een hardcore server gejoined i.p.v. een regular? Of andersom. Hardcore en Regular characters worden apart opgeslagen namelijk.Methamorphosis schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:35:
Arg, uren bezig geweest om gear te verzamelen.....
Log ik net in begin ik als ik een fresh spawn?!
Alpha + nieuwe patch mischien?
Toch wel vervelend dit
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq