[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 12 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06 09:38
Methamorphosis schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:47:
Dat was het probleem :)
Nu in het tentenkamp bij Balota, helaas helemaal leeg geroofd.
Straks even in een andere server kijken :)
Daar spawnt helaas geen loot meer. Wel in de gecamoufleerde gebouwen met een ladder erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54248

Ligt het aan mij op zijn er veel meer zombies, ze lijken ook een stuk agressiever te zijn dan eerder en volhoudend ook.

Wel jammer dat ze door gebouwen heenklippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenking
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-07-2018
Anoniem: 54248 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:59:
Ligt het aan mij op zijn er veel meer zombies, ze lijken ook een stuk agressiever te zijn dan eerder en volhoudend ook.

Wel jammer dat ze door gebouwen heenklippen
volgens mij wel, zeker in stedelijke gebieden komen ze met groepen op je af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-06 16:17

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Moet zeggen dat vuurgevechten rondom gebouwen wel ruk is op het moment. Je gaat gewoon prone, steekt je kop een stuk door de muur en je schiet er gewoon doorheen :/

wallhack zombies natuurlijk exact hetzelfde verhaal. Maargoed, Alpha ;) much work to do ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 20:45
Weet iemand waar de Dutch Gaming Bastards server is gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-04 15:21
Ik ben zelf ook opzoek naar een groepje mensen die willen samen spelen, vind het toch te angstaanjagend om alleen te spelen soms vooral tijdens het looten rond de airports..
Heb al aardig wat zaken alsinds..
Heb me.toegevoegd aan de izurvive link onder de tweakers groep.
Ben wel belg maar denk niet dat dit een probleem vormt..

[ Voor 22% gewijzigd door theory op 15-02-2014 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 15:29
Ja ik wil ook graag wat meer samen spelen. Is er een GoT Dayz group? Hoe komen jullie met elkaar in contact?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gebruik de isurvive link op p44 of kijk in de tweakers group op steam, mijn id is [Sx]Orpheus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Protheus wij zitten vlakbij elkaar. ik zit aan de andere kant van het airfield.
En we mogen dan nog elkaar weten vinden op de map, we moeten dan toch ook allemaal op dezelfde server spelen?
Of is er een tweakers server want dan heb ik dat alvast gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

theory schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:44:
Protheus wij zitten vlakbij elkaar. ik zit aan de andere kant van het airfield.
En we mogen dan nog elkaar weten vinden op de map, we moeten dan toch ook allemaal op dezelfde server spelen?
Of is er een tweakers server want dan heb ik dat alvast gemist.
Ja je moet dan wel op de zelfde server zitten inderdaad anders zie je elkaar niet, zover ik weet is er geen tweakers server

Wat is je steam id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Anoniem: 54248 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:24:
[...]

Ja je moet dan wel op de zelfde server zitten inderdaad anders zie je elkaar niet, zover ik weet is er geen tweakers server

Wat is je steam id?
als ik het juist heb zou dat karoshi18 moeten zijn. ik kan helaas vanavo'd niet meer spelen want ik ben net aangekomen op mn werk, morgennamiddag tot savonds kan ik wel weer en zal waarschijnlijk rond 6u morgenvroeg ook wat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 15:29
Wie zijn Qoncritter en Dennis1802? Ik kan jullie niet in de steam group van GoT vinden en zit ook in Berezina.

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06 09:38
Ik zit als het goed is wel in de GoT steam group. Gewoon onder de naam Dennis8102.

[ Voor 25% gewijzigd door Dennis8102 op 15-02-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Ben ook zonet de groep gejoined als L3gacy, heb al redelijk wat end gear. zoek nu mensen om mee rond te lopen en misschien opzoek gaan ondertussen naar helicrash sites of mensen te helpen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik laat het spel even een tijd links liggen tot het wat beter is ontwikkeld. Irritatie grens is nu echt bereikt.

Na de zoveelste keer doodgaan door rare clipping problemen. Na anderhalf uur onderweg geweest te zijn richting vliegveld, uitloggen en weer opnieuw inloggen dan dat je character weer foetsie is. Willen inloggen en dan 280 secondes moeten wachten omdat je op de vorige server om 1 of andere reden dood spawnde.

Mij net iets teveel irritatie.

[ Voor 13% gewijzigd door Damian op 16-02-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:03
Jaapoes schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:45:
Wie zijn Qoncritter en Dennis1802? Ik kan jullie niet in de steam group van GoT vinden en zit ook in Berezina.
Qoncritter staat al een hele tijd op die locatie. Waarschijnlijk een oude locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
vandaag wat samen gespeeld met protheus, toffe peer. Moet zeggen met 2 ben ik toch veel minder paranoia als alleen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

theory schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:01:
vandaag wat samen gespeeld met protheus, toffe peer. Moet zeggen met 2 ben ik toch veel minder paranoia als alleen hoor.
Dan moet je niet bij mij meedoen. Frozenking, Stoneyfrog en postbus worden paranoia van mij haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

theory schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:01:
Ja was leuk, volgend keer ts gebruiken is veiliger ;) , maar inderdaad speelt minder paranoia je kan elkaar dekken bij looten en drinken en dat scheelt hoop.
Jammer dat de server nogal weird deed op het einde en dat ik heel lomp mijn m4 kwijt was geraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-06 09:05

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik overweeg nu alweer even om deze alpha versie te kopen, maar ik vroeg me een paar dingen af.

Hoe stabiel is het spel? Ik weet dat er een hoop bugs zijn, maar is het spel stabiel?
Hoeveel spelers per server? Ik lees hier over de alpha met 40 maar ook dat het er 150 ofzo moeten worden. Hoeveel spelers zijn er nu en vind je dit een prettige hoeveelheid?
Is je ervaring dat de meeste nieuwe spelers blijven spelen, of toch snel afhaken door de bugs?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-06 12:58
@Benjamin:

Ik vind dat het zeker stabiel is. Ik heb nog maar 1x gehad dat de connectie verloor. Verder is het stabiel en ja met bugs.
Ik zie nu overal max 40 spelers maar meestal zitten er op de nederlandse servers 15 man op.
Het is nog aardig rustig dus of het een goede hoeveelheid is kan ik nog niet echt zeggen. Maar qua spanning is die 15 man al behoorlijk hoor!! Zijn ze friendly of niet. Soms hoor je iemand praten en dan schrik je echt wel. Je weet dan niet waar ze zijn ofzo hehehe. erg cool!

Ik weet niet of de meeste nieuwe spelers blijven. Ik ben ook nieuw, heb het spel een week en ik blijf nog wel ff hangen.
Voordeel is dat als je er nu zat van bent je het in de kast kan zetten en later weer kan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Benjamin- schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:43:
Ik overweeg nu alweer even om deze alpha versie te kopen, maar ik vroeg me een paar dingen af.

Hoe stabiel is het spel? Ik weet dat er een hoop bugs zijn, maar is het spel stabiel?
Het spel draait stabiel. Enige momenten waarop je connectie kan verliezen is wanneer een server moet herstarten waardoor alle loot weer op zijn plaats is. Buiten dat om krijg je soms een 'red-chain' connectie. Dat houdt in dat je de connectie met de server ben verloren. Echter, dit wordt uit zichzelf opgelost na een x-aantal seconden.
Hoeveel spelers per server? Ik lees hier over de alpha met 40 maar ook dat het er 150 ofzo moeten worden. Hoeveel spelers zijn er nu en vind je dit een prettige hoeveelheid?
Op de huidige versie zijn er maximaal 30 á 40 spelers te vinden op een server. In de volgende update hebben zij dit aantal op enkele server opgeschroefd naar 80 tot 100 spelers. Ik vind 50 spelers genoeg. Er zijn nog altijd zat gebieden waarin je geen hond tegenkomt, maar er zijn natuurlijk hotspots ( PVP-area's ) waarin je elk moment beschoten kan worden. Vergeet niet: hoe meer spelers er zijn, des te minder loot is er op dit moment. In een toekomstige update gaat het loot systeem op de schop en wordt dit automatisch aangevuld. Alleen tot dat moment is een 40-spelers server, die continu restart, het best.
Is je ervaring dat de meeste nieuwe spelers blijven spelen, of toch snel afhaken door de bugs?
Ik speel al een tijdje met een groepje Tweakers en dit verschilt. De een besluit een maandje te wachten tot er weer enkele updates overheen zijn gegooid en de ander blijft spelen. Ik heb zelf ook een tijd gedacht aan stoppen voor een tijdje, omdat ik geen speler tegenkwam. Echter, als je zelf de actie opzoekt kan het spelen leuk blijven en raak je de 'verveling-momenten' vanzelf kwijt. Het is helemaal aan jou.

Edit: Speel altijd met een groep. Dit maakt het een stuk leuker. En dan echt doen, want dat maakt het spel een stuk leuker.

[ Voor 3% gewijzigd door FraxleNL op 17-02-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
Wat een intens spel, ik zit op het puntje van men stoel als er weer zon zombie of andere speler aankomt. Ik ben nu nog alleen aan het spelen op een low pop server om de controls en andere dingen onder de knie te krijgen. Dit weekend mijn eerste geweer gevonden en nog wat ammo. Helaas vandaag toen ik een trapje afliep was ik ineens dood. Snap dat het spel alpha is, maar leuk is anders.
Nu maar weer wat gear bij mekaar verzamelen.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchassasin op 17-02-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

LongBowNL schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:09:
Er is nog steeds een iZurvive groep van Tweakers (www.izurvive.com). Handig om elkaars locatie te vinden zodat het makkelijker is om met elkaar op te trekken!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
hij klaagt bij mij dat die groep er al is en mijn secret niet hetzelfde is als van die groep, wanneer ik deze info overtik.
Uiteraard hoofdletters gechecked enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Anoniem: 399 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:23:
[...]

hij klaagt bij mij dat die groep er al is en mijn secret niet hetzelfde is als van die groep, wanneer ik deze info overtik.
Dat is raar. Ik ben gisteren toegetreden tot die groep en ik had nergens last van. Zitten er ook geen spaties tussen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Anoniem: 399 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:23:
[...]

Moet je ook de server weten lijkt mij?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Ik heb deze groep aangemaakt. Ik weet niet wat het probleem kan zijn. Probeer eens met Copy-Paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:12
Moet zeggen dat het spel mij momenteel meer dieptepunten(lees frustraties) bezorgd dan hoogtepunten.

Is me nu al iets tevaak overkomen dat ik een server join en ik m'n character kwijt ben en dus als fresh spawn aan de kust sta.
Terwijl ik gewoon op een veilige plek uitgelogd ben.
En wat ik zaterdag had, toen zat ik met m'n maat bij de construction site bij Berezino, toen we naar beneden liepen kreeg ik naast een zombie de melding "no packages received".
Andere server gejoined en ja hoor, weer aan de kust.
Daar ging m'n character die ik al 2/3 weken levende had, fully geared(sks met prestine scope, pistol met RDS, sawed off).
Dat zijn momenten dat ik wel even ragequit en het spel gewoon weer een week laat liggen.

Maar als het spel soepel draait, is het geweldig om met een aantal maatjes(het leukst) rond te lopen, looten en een beetje interactie te hebben met randoms.
Maar ook de momenten dat ondanks dat je heel voorzichtig bent, er toch ineens een random in je buurt opduikt.
Wij hebben de policy iedereen als hostile te zien, maar niet KOS.
Dus beetje een ambush leggen, 2/3 wapens op de deur gericht waar ze door gaan komen en dan is het wapen op de rug of 'bite the bullet'
Meeste confrontaties lopen goed af en kan je elkaar een beetje opweg helpen.
Een enkele keer zit er een held tussen die een schot lost maar het dan ook direct game over is.
Ook hebben we het niet kunnen laten een keer iemand in de handboeien te zetten en hem wijsgemaakt dat de desinfect spray helpt bij het schoonmaken van de wonden en deze dus geforcefeed en hem vervolgens met een flesje water weer op pad gestuurd.

Nu hebben we wel door waar je wapens en andere gear kan scoren dus mochten we een keer doodzijn hebben we vaak binnen 30 min wel weer een leuk beetje gear te pakken.
Dit maakt de speelstyle toch wel iets soepeler.
In het begin toen we nog steeds naar NE airstrip gingen voor de gear was het altijd billenknijpen als je iemand tegen kwam omdat je dan bang was als je dood ging je weer dat hele pokke eind moest gaan lopen.
nu neem je iets meer risicos waardoor je veel meer dingen meemaakt.

Verder wil ik nu nog niet teveel spelen zodat ik niet uitgekeken ben op de game op het moment dat de final version uit is.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flix20 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:57:
Moet zeggen dat het spel mij momenteel meer dieptepunten(lees frustraties) bezorgd dan hoogtepunten.

Is me nu al iets tevaak overkomen dat ik een server join en ik m'n character kwijt ben en dus als fresh spawn aan de kust sta.
Terwijl ik gewoon op een veilige plek uitgelogd ben.
En wat ik zaterdag had, toen zat ik met m'n maat bij de construction site bij Berezino, toen we naar beneden liepen kreeg ik naast een zombie de melding "no packages received".
Andere server gejoined en ja hoor, weer aan de kust.
Daar ging m'n character die ik al 2/3 weken levende had, fully geared(sks met prestine scope, pistol met RDS, sawed off).
Dat zijn momenten dat ik wel even ragequit en het spel gewoon weer een week laat liggen.

Maar als het spel soepel draait, is het geweldig om met een aantal maatjes(het leukst) rond te lopen, looten en een beetje interactie te hebben met randoms.
Maar ook de momenten dat ondanks dat je heel voorzichtig bent, er toch ineens een random in je buurt opduikt.
Wij hebben de policy iedereen als hostile te zien, maar niet KOS.
Dus beetje een ambush leggen, 2/3 wapens op de deur gericht waar ze door gaan komen en dan is het wapen op de rug of 'bite the bullet'
Meeste confrontaties lopen goed af en kan je elkaar een beetje opweg helpen.
Een enkele keer zit er een held tussen die een schot lost maar het dan ook direct game over is.
Ook hebben we het niet kunnen laten een keer iemand in de handboeien te zetten en hem wijsgemaakt dat de desinfect spray helpt bij het schoonmaken van de wonden en deze dus geforcefeed en hem vervolgens met een flesje water weer op pad gestuurd.

Nu hebben we wel door waar je wapens en andere gear kan scoren dus mochten we een keer doodzijn hebben we vaak binnen 30 min wel weer een leuk beetje gear te pakken.
Dit maakt de speelstyle toch wel iets soepeler.
In het begin toen we nog steeds naar NE airstrip gingen voor de gear was het altijd billenknijpen als je iemand tegen kwam omdat je dan bang was als je dood ging je weer dat hele pokke eind moest gaan lopen.
nu neem je iets meer risicos waardoor je veel meer dingen meemaakt.

Verder wil ik nu nog niet teveel spelen zodat ik niet uitgekeken ben op de game op het moment dat de final version uit is.
Dat spawnen aan de kust heeft zover ik weet te maken met dat je overschakelt naar een hardcore server. In princiepe zou je karakter er nog moeten zijn als je weer terugschakelt naar een normal server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Laatst online: 22:12
Niet het geval. Speel alleen in regular servers.

PSN: Flix20-NL

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06 11:23
Iemand nog in de buurt van Grishino en een wapen(s) nodig? Ik heb wat over..

system setup

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-06 21:08
Iemand die ik kan joinen? ben full gear en best bereid om mensen te helpen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdwereld
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:09
Zo wat zijn er veel Friendly,, dacht even dat ik de zo'n beetje de enige zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
vdwereld schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:51:
Zo wat zijn er veel Friendly,, dacht even dat ik de zo'n beetje de enige zou zijn ;)
Merkte het ook de laatste paar dagen. Wel nice. Maar om balance te bewaren in dayz, ga ik binnenkort maar ff op een rampage. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdwereld
haha, tja soms moet dat even ;)
Maar we laten de Defenceless people met rust hea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
vdwereld schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:17:
haha, tja soms moet dat even ;)
Maar we laten de Defenceless people met rust hea.
Fresh spawns killen doe ik alleen als ze me knockout proberen te slaan of te volgen terwijl ik heb gezegd dat ze dat niet moeten doen. Altijd gevaarlijk namelijk. Gister heb ik als fresh spawn midden in een firefight tussen een paar gasten er 1 knockout geslagen en al zn gear gestolen, en toen zn buddies al schietend op me af kwamen hun ook neergehaald :) Zat gewoon te trillen zoveel adrenaline schoot er door me heen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdwereld
haha zelf meerdere malen megemaakt indd.
Misschien kom ik je nog tegen..
Beware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
vdwereld schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:45:
haha zelf meerdere malen megemaakt indd.
Misschien kom ik je nog tegen..
Beware ;)
lol. Ill be ready :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooted
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-09-2020
Hoe is de gameplay nu? Had hem een tijdje geleden gekocht maar het was gewoon niet te spelen met al die bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-06 14:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Rooted schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:00:
Hoe is de gameplay nu? Had hem een tijdje geleden gekocht maar het was gewoon niet te spelen met al die bugs.
kijk maar: http://nl.twitch.tv/5hizzle
als het goed is loopt de stream nu!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Op welke server spelen de meeste Tweakers? En zit men op TS? Na lang wikken en wegen en genot van de mod toch maar de alpha aangeschaft en het lijkt me wel leuk te groupen vanavond of morgen :)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 20:31
Yo ja waar hangen de tweakers aangezien ik nog dik BAMBI ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Mauz1978 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:51:
Op welke server spelen de meeste Tweakers? En zit men op TS? Na lang wikken en wegen en genot van de mod toch maar de alpha aangeschaft en het lijkt me wel leuk te groupen vanavond of morgen :)...
Protheus en ik zitten zitten al een weekje op Dayz - Eastside (GER). Is een daylight server met om de 3 uur een herstart. We gebruiken TS.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Sharpe. schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 22:06:
Yo ja waar hangen de tweakers aangezien ik nog dik BAMBI ben!
Verspreid over verschillende (random) servers. Op izurvive.com kan je zien waar Tweakers zich bevinden.

Members only:

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 20:31
Thank you! deze bambi gaat daar eens koekeloeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Niet online
Wie weet waar ik de game het voordeligst kan kopen?
Op steam kost ie 24 euro.
Op ebay en diverse game key sites zelfs nog meer.

wat niet past, wordt gelast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
dus dan zal die op steam het goedkoopst zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
speel al een tijdje op een pve server, dan hoef je iets minder op je hoede te zijn voor bandits. Over het algemeen zijn de mensen die ik daar ben tegengekomen erg vriendelijk, natuurlijk zijn er ook klootzakjes die je verrot schieten maar de kans is wel kleiner.

gisteren naar de airfield geweest, dat was best spannend want ik kwam een andere speler tegen. Helaas was alles al geloot en was er niets anders te vinden dan wat eten en wat ammo.

heb me ook aangemeld bij izurvive, dus als iemand in de buurt is en vanavond mee wil naar de airfield dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-06 15:40
nielsicq schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:10:
Wie weet waar ik de game het voordeligst kan kopen?
Op steam kost ie 24 euro.
Op ebay en diverse game key sites zelfs nog meer.
Heb van de week nog gekeken en gezocht, maar op Steam was 'ie het goedkoopst.

Heb DayZ Standalone een paar dagen geleden ook gekocht. Inmiddels alweer met mijn 4e character bezig. Met mijn eerste character brak ik mijn benen en heb ik me laten doden door een zombie. Mijn tweede character kwam om vanwege geen eten en verdwaling.

Mijn derde character was uiteindelijk fully geared en ging dood door 2 onbenullen die gewoon schoten zodra ze zicht hadden op mij en een maat, hoewel wij ze wel al hadden gespot. Wij waren schijnbaar te voorzichtig, dus een volgende keer leg ik ze gelijk om, in plaats van te wachten... >:) Heb inmiddels al weer een goede gear, dus laat ze maar komen.

[ Voor 3% gewijzigd door eXec op 23-02-2014 14:44 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Niet online
OK bedankt! Heb hem ook maar op steam besteld!

wat niet past, wordt gelast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Sharpp schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:33:
[...]

Verspreid over verschillende (random) servers. Op izurvive.com kan je zien waar Tweakers zich bevinden.

Members only:
Ik zie wel waar op de map jullie zitten,maar niet opwelke server, of zie ik iets over het hoofd? En ik dacht dat tweakers een eigen server had (ook TS), maar was dat alleen met de mod?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Mauz1978 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:27:
[...]

Ik zie wel waar op de map jullie zitten,maar niet opwelke server, of zie ik iets over het hoofd? En ik dacht dat tweakers een eigen server had (ook TS), maar was dat alleen met de mod?
ts kan ook hier: http://www.bug-community.com/teamspeak/
veel tweakers op die ts altijd :)

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 23-02-2014 16:28 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Je kan inderdaad niet zien op welke server we zitten. Het beste is om iemand toe te voegen aan je vriendenlijst op Steam. Zo kan je altijd in het "Friends" tabje kijken voor de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
als er mensen in de buurt zijn van NW airfield:
mijn steam naam: SpartaNLD

vanavond rond 9 uur willen we met een paar tweakers gaan verzamelen :9
wie wil joinen voet me toe op steam ;)

[ Voor 43% gewijzigd door spartacusNLD op 24-02-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
nieuws: Hoofdontwikkelaar van DayZ verlaat Bohemia na dit jaar

Zo ik ben weer aardig kitted op HardCore. Kwam op Rify, was iemand daar neergeschoten. Zo veel gear, SKS, Magnum, ammo. Heerlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LongBowNL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:39:
[...]

nieuws: Hoofdontwikkelaar van DayZ verlaat Bohemia na dit jaar

Zo ik ben weer aardig kitted op HardCore. Kwam op Rify, was iemand daar neergeschoten. Zo veel gear, SKS, Magnum, ammo. Heerlijk :*)
Gear was niet ruined?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Als je het goed doet en je schiet een kogel door het hoofd dan blijft de kwaliteit van de loot behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Het grootste deel was ruined. Maar volgens mij is er een glitch bij het delen van ammo. Als je ammo split wordt de ene helft pristine en de andere helft blijft ruined. Dus van elke stack bleef 1 kogel over. Weet niet zeker of het dan nog wel echt werkt. Zal ik nog testen voordat ik alleen maar "click" hoor in een fire fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

LongBowNL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:07:
Het grootste deel was ruined. Maar volgens mij is er een glitch bij het delen van ammo. Als je ammo split wordt de ene helft pristine en de andere helft blijft ruined. Dus van elke stack bleef 1 kogel over. Weet niet zeker of het dan nog wel echt werkt. Zal ik nog testen voordat ik alleen maar "click" hoor in een fire fight.
Ik kan dit bevestigen. Bij een stack kogels ( 30 bijvoorbeeld ) hou je er uiteindelijk 29 Pristine over. Die enkele Ruined kogel kan je weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
Heb ik weer, log ik in en krijg gelijk te zien "you are dead" dat is wel erg vreemd aangezien ik 100% gezond was en er echt niemand in de buurt was toen ik uit logde gisteren. ik gelijk escape drukken en andere server inhoppe maar ben nu dus mooi alles kwijt. Grrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 21:14

millman

6708Mhz @ -185c

ik kan niet meer lopen? Als ik opsta en probeer te lopen gaat ie weer liggen, weet iemand wat er is? Ben wel ziek..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dat duidt op een gebroken been. Daar had je in de mod morphine auto-injectors voor, maar in de standalone heb je dacht ik (ook) spalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
dan heb waarschijnlijk je been gebroken, dit kun je oplossen door morfine of een splint te maken (stokjes en bandages).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
millman schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:55:
ik kan niet meer lopen? Als ik opsta en probeer te lopen gaat ie weer liggen, weet iemand wat er is? Ben wel ziek..
Beenbreuk door zombie/survivor aanval of vanaf een hoogte gesprongen. Alleen morfine of spalken kunnen je weer laten lopen.

http://dayz.gamepedia.com/Status_Effects#Broken_Bones

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durador
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-10-2023

Een leuk mini docu over Dean Hall.

[ Voor 25% gewijzigd door durador op 24-02-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

thnx lui, kwam iemand tegen die wist wat e moest doen, spalkje en klaar! wat een spel zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durador
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-10-2023

DayZ Devblog 24 February 2014. Veel info over wat er nog in Dayz gaat komen en hoe ver ze er nu mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Ok heren, vannacht de hele nacht in mn uppie rondgezworven op een server, het hele eind naar het vliegveld afgelegd, heel veel ammo en loot te pakken gekregen, heb een mosin nagant sniper en een een of andere .45acp. Helaas passen mijn acp .45 kogels niet in die gun? Ook geen andere kogels die in die mosin nagant passen dus na een nacht klooien nog niet een werkende gun ;(

Ben wel aan t genieten, met die fire-axe sla je de zombies met 1 klap dood, geruststellend wel eigenlijk. Nu de vraag der vragen, waar haal ik vette m4 of ak rifles eigenlijk, kon ze niet vinden op het vliegveld.. Ach,

morgen weer verder, mijn vuurdoop gehad.. wat een game.. _/-\o_

Edit, als laatste vraag, zijn er nog geen voertuigen in de standalone alpha?

[ Voor 5% gewijzigd door millman op 25-02-2014 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 21:24

d_star

Maharadja of the Year :-/

millman schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:17:
Ok heren, vannacht de hele nacht in mn uppie rondgezworven op een server, het hele eind naar het vliegveld afgelegd, heel veel ammo en loot te pakken gekregen, heb een mosin nagant sniper en een een of andere .45acp. Helaas passen mijn acp .45 kogels niet in die gun? Ook geen andere kogels die in die mosin nagant passen dus na een nacht klooien nog niet een werkende gun ;(

Ben wel aan t genieten, met die fire-axe sla je de zombies met 1 klap dood, geruststellend wel eigenlijk. Nu de vraag der vragen, waar haal ik vette m4 of ak rifles eigenlijk, kon ze niet vinden op het vliegveld.. Ach,

morgen weer verder, mijn vuurdoop gehad.. wat een game.. _/-\o_
Die .45 acp-kogels zijn voor de FNX45, een pistool. Zonder magazijn kan je er dacht ik alleen losse kogels vanuit je stack .45 acp rounds in stoppen, met als gevolg dat je één keer kan schieten en dan moet je weer herladen.

Ze zullen dan ook nooit in je Mosin passen. Daar moeten namelijk 7.62x39mm kogels in, die vind je in doosjes of in losse stacks. Overigens hoeven die kogels niet op het vliegveld te spawnen, ik heb ze ook wel eens in auto's, huizen of in supermarkten gevonden.

Om je vraag der vragen te beantwoorden: de M4 spawnt geloof ik uitsluitend op militaire installaties zoals beide vliegvelden of in militaire kampen. Een tijdje geleden spawnde deze daar redelijk vaak, tegenwoordig zijn ze extreem zeldzaam en moet je echt geluk hebben wil je er eentje kunnen vinden. Bedenk je dat militaire installaties hotspots zijn, je zal niet de enige zijn die er naar zoekt. En dan moet je ook nog een of meerdere magazijnen vinden!

De AK zit nog niet in de game, maar schijnt wel de grote tegenhanger te worden van de M4 in dat deze net zo aan te passen zal zijn (met de juiste attachments, natuurlijk).

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

'op' militaire installaties, of op t terrein ervan? Ik kom om in de ammo iig, maar als ik het goed begrijp moet ik voor die gun dus ook een magazijn hebben.. Dat wordt een leuke zoektocht dan ;) Dat vliegvelden hotspots zijn is prima, de server waar ik gister avond inlogde was geheel leeg vannacht.. Ben gestopt nabij het vliegveld, dus wellicht later daar vandaag nog een keer checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

millman schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:43:
'op' militaire installaties, of op t terrein ervan? Ik kom om in de ammo iig, maar als ik het goed begrijp moet ik voor die gun dus ook een magazijn hebben.. Dat wordt een leuke zoektocht dan ;) Dat vliegvelden hotspots zijn is prima, de server waar ik gister avond inlogde was geheel leeg vannacht.. Ben gestopt nabij het vliegveld, dus wellicht later daar vandaag nog een keer checken..
M4's kan tegenkomen in onder andere: barracks, prisons of schools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Vooral barracks zijn goede plekken.

Gisteren tegen mijn eigen beter weten in maar weer een keer begonnen. Na veel gesjok aangekomen in een boerderij met 2 van die trappen aan beide kanten. Loop weer gewoon de trap af en ineens bam, gebroken poot. Ik moet ook niet eigenwijs zijn en gewoon wachten tot het spel beter is. Ik ga me gewoon irriteren aan het spel nu door dit soort geintjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Ha, dus dat was t waardoor ik niet meer kon lopen. Ik ging een trap op en ineens kon ik niet meer lopen. Kreeg uiteindelijke een spalkje en t was opgelost maar je hebt gelijk, kan nogal frustrerend zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 12:33
in die boerderij ligt sowieso niks zover ik weet.
en mosin spawn op urban locaties niet militairy, dus kan idd overal liggen in huizen, schuren etc.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Phyt_ schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:43:
in die boerderij ligt sowieso niks zover ik weet.
en mosin spawn op urban locaties niet militairy, dus kan idd overal liggen in huizen, schuren etc.
Ik vind daar juist altijd kleding en eten. T'is bij een boerderij, die lange stallen. Aan weerszijden van het gebouw lopen trappen omhoog naar een klein plateau, waarvan weer 1 trap iets hoger gaat richting nok van het gebouw. t'is volgens mij een hooischuur idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 20-05 13:38

Odieus

Onuitstaanbaar

Damian schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:21:
[...]

Ik vind daar juist altijd kleding en eten. T'is bij een boerderij, die lange stallen. Aan weerszijden van het gebouw lopen trappen omhoog naar een klein plateau, waarvan weer 1 trap iets hoger gaat richting nok van het gebouw. t'is volgens mij een hooischuur idee.
In het begin spawnde daar niks, sinds een paar updates terug spawned daar inderdaad loot :)

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Goed, een 24u sessie gehad en ben gesloopt, maar nu leeft mn character al zeker 20 uur.. Ben loaded, heb m4 en magnum, ammo.. kortom, laat de nacht maar komen.. Alleen een NV goggles zou ik wel willen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Nadat ik met mijn laatste character bijna fully geared was, op een vrij lege server (4 man, waarvan 2 mates) naar NW Airport gegaan om nog de laatste dingen te zoeken. In de brandweer toren ineens *POEF* "You are dead". Lelijk dat er iemand op zo'n lege server ligt te campen met een Mosin op NW Airport... Inmiddels na een paar uur weer een volle gear. Alleen nog op zoek naar een Pristine ACOG scope voor mijn M4. Heb nu een damaged Red dot sight. En ondanks het glas is gebroken, is het zicht goed genoeg om anderen af te knallen. Die scopes voor de M4 zijn helaas dusdanig zeldzaam dat ik ze amper vind :(. Zijn er met z'n 4en naar op zoek.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Welke kogels moeten er in de SKS?
Ik heb 2 doosjes met 7.62x39mm en volgens de description op de sks (ik kan het verkeerd hebben gelezen het was laat) zou dit moeten passen.
Echter als ik de kogels erin wil doen zegt hij dat het niet past.
Er staat wel chamber etc maar ik kan niet loaden.

ben nu in Electocity. grote stad! wel mooi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
beebie121 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:58:
Welke kogels moeten er in de SKS?
Ik heb 2 doosjes met 7.62x39mm en volgens de description op de sks (ik kan het verkeerd hebben gelezen het was laat) zou dit moeten passen.
Echter als ik de kogels erin wil doen zegt hij dat het niet past.
Er staat wel chamber etc maar ik kan niet loaden.

ben nu in Electocity. grote stad! wel mooi hoor.
Heb je de kogels wel eerst uit het doosje gehaald? :+ Rechtermuisknop op het doosje en selecteer empty. Versleep daarna de kogels naar het wapen en selecteer reload.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ROFLMAO Nee dat heb ik niet hahahhaha

man man heb hier wel een noob ervaring hahahha

denk dat dat het is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 12:33
ligt eraan, weet uit mijn hoofd niet welk type in de sks moet, maar staat gewoon op google ga ik vanuit.
het doosje heeft iig een verpakking met groen erin.

ah idd in begin spawnde niks in die hooischuur, al vermijd ik die i.v.m. de trappen ;).

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Als je je backpack laat liggen, en niemand vind m, verdwijnt ie dan? en als je de server verlaat, wat dan? Roep eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rottje26
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-10-2020
Goeieavond,

nieuw hier op het forum, maar wel veel te vinden in DayZ standalone, ook steam maar lid geworden van de groep :D.

Wat betreft de sks kogels, dat zijn groenachtige kogels, en die voor de mosin zijn goudkleurig,

@millman, als het goed is blijft je backpack gewoon liggen tot server restart, behalve als je bent doodgeschoten dan schijnt het met 5 min. te verdwijnen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Welkom op t forum Rottje!
@millman, als het goed is blijft je backpack gewoon liggen tot server restart, behalve als je bent doodgeschoten dan schijnt het met 5 min. te verdwijnen :D.
Ok dat is balen.. ik heb voor een maat een hele backpack gevuld met loot en voor m achter gelaten. ik blijf wel in de server hangen dan tot hij er is..

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Goddomme... uren gedaan om te looten, breek ik op een trap in the middle of nowhere mn been.. letterlijk uren rondgekropen tot ik iets tegen kwam om me af te maken of te healen. Jawel, ben ik mezelf eindelijke aan het healen met een wooden stick.. rost iemand me zo zonder aankondiging weg... ughhh... ziek frustrerend, maar man wat een game..

• OllyNL
millman schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:54:
Goddomme... uren gedaan om te looten, breek ik op een trap in the middle of nowhere mn been.. letterlijk uren rondgekropen tot ik iets tegen kwam om me af te maken of te healen. Jawel, ben ik mezelf eindelijke aan het healen met een wooden stick.. rost iemand me zo zonder aankondiging weg... ughhh... ziek frustrerend, maar man wat een game..
Had dan gevraagd of iemand van hier of van de reddit rescue force je ff kwam helpen. Uren rondkruipen zou ik nooit doen.

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-06 13:45
welke map is tegenwoordig nog up to date? ik gebruik die van dayzdb.com, maar is niet echt up to date.
mijn character is nu al 17 uur, gaat best goed. maar ik ben nog geen M4 tegen gekomen.

ben dus druk zoekende naar een M4.

• Durango
  • Laatst online: 23-05-2023
Is er hier een GoT clan actief? Murky123 (post van hier boven) en ik spelen het bijna elke avond online met voip (skype) en de DayzDB map erbij (klopt inderdaad niet veel van) en lijkt ons leuk om met meer man te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Onze groep gebruikt ook de DayzDB map, maar vooral om te kijken welke richting we ongeveer op moeten lopen... Verder kennen we ondertussen de hele west kant wel, want als we looten doen we een rondje aan de west kant van de map. Zijn de laatste dagen met een groep van een man of 5. Ikzelf ben inmiddels weer een paar dagen levend en heb een behoorlijk rijke inventory. Heb inmiddels ook een worn ACOG scope voor mijn M4 gekregen. Daarnaast heb ik ook nog een zooi 60 rounds. Morgen tijd om tetris te gaan doen met mijn inventory.

Mensen die zich bij onze groep willen voegen moeten beschikken over een dosis humor en een mic. Zonder mic is de communicatie niet te doen. Add me maar op Steam :).

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Stoneyfrog schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:43:
[...]

Had dan gevraagd of iemand van hier of van de reddit rescue force je ff kwam helpen. Uren rondkruipen zou ik nooit doen.
Uhhh, reddit rescue force? Had ik dat eerder geweten.. Moet nog een hoop leren, maar gisteren mijn eerste echte battle gehad.. Drie tegen 5, maar we hebben aardig kunnen rossen rond airport. Wel een ziek spannende bedoeling hoor.. Als je niet weet waar snipervuur vandaan komt, rennen als gekken, zoekend naar een veilige plek om te verbinden en eten.. Jammer dat ik een lijkje stond te looten midden op de weg... *POF* Klaar.. adreneline.. ziek hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
millman schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:55:
[...]

Uhhh, reddit rescue force? Had ik dat eerder geweten.. Moet nog een hoop leren, maar gisteren mijn eerste echte battle gehad.. Drie tegen 5, maar we hebben aardig kunnen rossen rond airport. Wel een ziek spannende bedoeling hoor.. Als je niet weet waar snipervuur vandaan komt, rennen als gekken, zoekend naar een veilige plek om te verbinden en eten.. Jammer dat ik een lijkje stond te looten midden op de weg... *POF* Klaar.. adreneline.. ziek hoor..
http://www.reddit.com/r/RedditRescueForce

uitleg: http://www.reddit.com/r/RedditRescueForce/wiki/index

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 28-02-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Durango schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:37:
Is er hier een GoT clan actief? Murky123 (post van hier boven) en ik spelen het bijna elke avond online met voip (skype) en de DayzDB map erbij (klopt inderdaad niet veel van) en lijkt ons leuk om met meer man te gamen.
uitnodiging verzonden op steam ;)
mijn naam: SpartaNLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-06 13:45
accepted also

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rottje26
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-10-2020
Zoo weer aardig wat gespeeld en ik moet zeggen wow erg veel mosins gevonden, en long range scopes, dus dat is op zicht best lekker, verder nog wat geknalt, maar de loot gaat goed vooruit, hopelijk blijft het zo, ook na de nieuwe update die waarschijnlijk al aankomende woensdag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
Van de week me echt kapot geschrokken in Dayz, ik was bij de airstip aan de kust en een maat van me zat bij de airstrip centraal op de map. We waren in een server met 3 man (dus 1 vreemde eend tussen ons zelf) we hadden best wat gelood en waren aan het overleggen via viop wat we konden gaan uitwisselen als we elkaar weer tegen kwamen. Ik had best wel veel 4 spines (hoe handig..) een M4A1 met 3 volle ammo clips (90 kogels totaal) een Magnum .357 met bizar veel kogels en een FX45 pistol met tactial light en een suppressor erop.
---
Ik was een huis binnen gegaan en had de voordeur open gelaten (zodat het eerder lijkt dat het al geplunderd is) vervolgens de trap op gegaan in een kamer gaan liggen met me gezicht naar de deur en de deur vervolgens ook weer achter me dicht gedaan.. Na iets van 5 minuten overleg via viop met een maat van me waren we klaar met overleggen en zouden we elkaar weer gaan ontmoeten. Op dat moment hoor ik iemand iets eten ik dacht eerst dat het een achtergrond geluid was van het spel zelf. 3 secondes erna gaat de deur open ik lig daar op me pens op de grond en in de deur opening staat een vreemde kerel ik druk meteen op de "TAB' knop van me toetsenbord om uit het overzicht terug naar het spel te keren op dat moment pakt hij een hakbijl loopt naar me toe en slaat me zo op me hoofd. God zij dank had ik de M4A1 al door geladen in me handen en pomp ik een hele ammo clip op hem leeg, wil het zo zijn dat ik geen helm op had... Vervolgens hoor ik die gozer schelden die me probeerde te beroven het beeld van de monitor werd zwart en er staat "you are unconscious" :F (begon zelf ook redelijk te vloeken toen). Iets van een paar minuten erna toen ik op het punt stond het spel uit te zetten verdween het zwarte beeld en keerde ik weer terug in het spel het was slecht zicht alles was super wazig en kon alles zeer slecht zien vervolgens keek ik naar rechts (ik lag nog op de grond) en pal naast me lichaam lag die kerel die me schedel probeerde in te slaan met een hakbijl dood naast me 8)7 Heb maar heel even de tijd gehad om zijn backpack leeg te halen kennelijk zit daar een tijdslimiet aan? Vervolgens snel naar beneden gegaan het huis uit en ben daar in de bosjes gaan liggen. De dag erna het spel weer op gestart en opzoek gegaan naar een EPIpen die helaas niet kunnen vinden maar na een lange tijd word het zicht wel weer wat beter. Wat een bizar realistisch spel, hoe cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Een epi-pen dient ervoor om iemand die unconscious is weer bij te brengen, in de mod althans. In je eentje heb je er niks aan. Je hebt meer bloed nodig om je zicht weer normaal te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
Het bloed niveau is volgens mij wel in orde kreeg daar geen melding

Als ik het een beetje begrijp uit deze video heb je 2 niveau's

1- Shock and Unconsciousness (0-5000) (0 is gezond)
2- Blood (5000-0) (5000 is gezond)

Als je poppetje gezond is heb je 5000 bloed ben je zwaar gewond heb je 0
Shock and Unconsciousness gezond = 0 en 5000 voor als je een harde klap (op je kop?) heb gekregen

ok de video nog een keer gezien me poppetje was dus half dood O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Durango op 01-03-2014 18:41 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 55 Laatste