Hij was (blijkbaar) goed verstopt dus hij stond er nog.
15 minuten later was ik wel dood en de auto kwijt dus schoot niet op. Kreeg 1 van de vele auto glitches terwijl ik amper 30 reed, maar lang verhaal lekker kort. Auto schoot alle kanten op stukje de lucht in en kwam weer neer muurvast op een roadblock naast wat military tents met Iig 1 persoon erin die goed bewapend was.
En dan begin je niks in een auto.
Nu ook maar eens begonnen met base builden heb ik ook die eerste 1000 uur nog geen tijd voor gehad geloof ik.
Volgens mij een redelijk rustig stukje op Livonia gevonden met een stadje in de buurt, nog niemand gezien de afgelopen dagen dus lijkt redelijk rustig te zijn, moest zelfs opzoeken hoe ik een fencekit moest maken dus ben een complete build noob, maar langzaam begint het te komen, gisteren de hele dag gezocht naar zagen, 2 kleine stadjes en 1 grote alle sheds, garages ed afgezocht en geen enkele zaag.
Op de terugweg nog een schuurtje en garage ingelopen, allebei een hacksaw in... Just Dayz things..
Dus het bouwen kan nu echt beginnen. Ik stik van de nails, barb wire en metal wire heb pliers, shovels en werkelijk alles in 5 voud na al die sheds dus als niet alles gejat is is kunnen we gaan beginnen.
alles zal dus wel gejat zijn.
edit: niks was gejat
Redelijk hermetisch afgesloten met een muur, gate erin hangslotje eraan ik maak me geen zorgen en overal prikkeldraad.
Ben er ook achter waarom het er zo rustig is, heb een shitload aan
wolven waakhonden in de buurt.
Dus rustig mijn cijferslot pikken is gegarandeerd een hondje die voor je enkels gaat.

. Hoop ik dan. Met bouwen wel lastig soms maar het is net de Picnic, op gezette tijden komt het eten eraan.
Nu nog een tweede muur er omheen meubelen en dan weer op zoek naar een auto, kan ik hem tenminste veilig stallen.
Nou daahaag lief dagboek.
[
Voor 17% gewijzigd door
Flagg op 07-06-2021 23:44
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.