Mijn grootste spijt is juist dat ik ooit die izurvive map gebruikt heb.Luuk1983 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:36:
[...]
Ja dat klopt zeker, het is niet even een spel dat je een kwartiertje speelt. Sowieso kost het doorkruisen van de map als je in een rechte lijn loopt al snel meer dan een uur. Het idee is dat je investeert in je personage en zo lang mogelijk overleefd, want dood gaat betekent zoals je zelf al zegt dat je opnieuw mag beginnen.
[...]
Je gaat op een gegeven moment bepaalde gebieden herkennen. Het is echt knap hoe verschillend de map op allerlei plekken is, niks is generiek. Maar to be fair, als ik jou was zou ik gewoon een online map ernaast open zetten. Als je eenmaal weet waar je bent (aan de hand van straatnaambordjes of bepaalde wegen) dan kan je via die map navigeren. Ik gebruik zelf altijd deze: https://www.izurvive.com/. Maar je kan ook die-hard zonder map doen uiteraard
Je moet in de grote steden het vooral van stealth hebben. Veel zombies zijn simpelweg dodelijk. Natuurlijk zijn je vuisten niet sterk, maar ook al heb je een wapen, dan wil je die niet midden in een grote stand afvuren omdat je dan meteen een leger zombies achter je aan hebt. Zeker in het begin ben je beter af om zo snel mogelijk de stad en kust te verlaten en het binnenland in te gaan. Zoek wat tutorials, want in het begin is overleven vooral een kwestie van dingen uit de natuur leven, zoals appelbomen, perenbomen, bessen etc.
[...]
In het begin is het even lastig, maar op een gegeven moment krijg je de basis door en ga je niet meer zo snel dood. Maar dan gaat je hartslag naar 200 wanneer je een andere speler tegenkomt. Je weet immers nooit hoe zo'n encounter gaat verlopen. En aangezien dood ook echt dood is wil je dat kost wat kost voorkomen
Dood ga je toch wel maar juist het feit dat je geen idee hebt waar je bent en waar je naartoe moet maakt het spel zo goed. Beetje op de zon/sterren (if aanwezig) je richting bepalen was zoveel leuker.
Dat heeft izurvive echt wel redelijk verpest voor mij. En toen ik daar achterkwam was het eigenlijk te laat want ik ken de maps nu goed genoeg dat ik vrijwel direct herken waar ik ben gedumpt.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
:strip_exif()/f/image/nqFJ69MoyrCA8Jz3zwbXj20v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b9JwyqqxiZMdkHyHfJFGpUNX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vt3YIOUnLDhcHxhrDYOZeunc.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/Xw1a62desL52h5eQOJUZn1gW.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/XNFVH4wOCbyJRsGzYfYBOCJy.jpg?f=fotoalbum_medium)

:strip_exif()/f/image/fc2awRH4K0c0KH8C4ZFFwZtz.jpg?f=fotoalbum_large)