Het zou leuk zijn als er wat PvE missies of doelen in de game worden gebracht. Bijvoorbeeld ‘ga naar punt A en loot daar X, ga met X naar NPC en help hem met ...’Flagg schreef op zondag 7 juni 2020 @ 09:28:
[...]
Ik doe ook eigenlijk alleen pve. Maar ik mis een doel in het spel.
Je hebt idd na een paar uur je inventory vol, Blaze en sawed off, genoeg te eten. En als je het trucje een beetje door hebt kost dat ook weinig moeite. En dan?
Betere wapens zijn niet nodig als je geen PVP doet en een huisje/hutje bouwen is de moeite ook niet echt waard want dat wordt in no-time gesloopt. Heb beide maps zo'n beetje volledig 3x rondgelopen en zijn ook weinig verrassingen te vinden verder.
In Dayz 5 hoop ik op een map die (ik noem maar iets) 100 km is van noord naar zuid en dat je naar de andere kant van de map moet zien te komen.
Maar moet zeggen dat ik verdomd veel uur erin heb zitten voor ik op het punt ben gekomen dat er weinig uitdaging meer is.![]()
Mocht er nog een nieuwe map komen ga ik iig die izurvive map niet meer gebruiken dat verpest de ervaring het toch wel behoorlijk.
Ik ben op Levonia bezig zonder maps en dan houdt de spanning en uitdaging er een stuk meer in
superhippe witte identicon