Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 49 ... 52 Laatste
Acties:

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 01:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Hijs op stable nu.

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• beebie121
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 22-05 15:35
Iemand al gespeeld?
Ik heb exp gespeeld toen maar niet heel veel.

I7 6700K | Asus Republic Of Gamers Z170 Maximus VIII Hero | GTX 1080TI | Fractal Design Define R5 | Asus RoG Swift PG278Q | Noctua DH15 | Astro A50 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• Luuk1983
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 09:24
quote:
beebie121 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:44:
Iemand al gespeeld?
Ik heb exp gespeeld toen maar niet heel veel.
Ik ga wel even proberen te spelen, ben wel benieuwd naar de nieuwe renderer en ook om een bezoek te brengen aan de nieuwe Tisy base. Ben daar al vaker geweest, alleen toen was nog niets, alleen maar wat betonplaten en wat wegen ;)

Intel Core i7 4790K | MSI Z87-G45 Gaming | 16GB Crucial | MSI GTX1080 Gaming X | Samsung 850 Pro 256GB, 850 EVO 1TB | Seagate 1TB | Fractal Design R4 | Scythe Mugen 4 | Seasonic M12II EVO 520 | HTC Vive

• Klitse
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:58
Ik heb het gisteravond gespeeld. Zelf ook wel experimental gespeeld en dus geen verrassingen maar het speelt erg fijn met de nieuwe renderer.

Nu nog een keer op zoek naar 1 of meer vaste medespelers.

• mobstaa
  • Registratie: juli 2010
  • Niet online
Nog één dag tentamens en inleveren van assignments. Gisteren heb ik toch snel na uitbrengen van .60 op stable een uurtje of anderhalf gespeeld. Ik heb geen tijd gehad voor experimental. Wel had ik het verschil al gezien en over de aanzienlijke framewinst.

Nou die framewinst is er zeker, spel loopt gewoon veel beter dan voorheen. Wel vind ik dat er veel fog is. Ben enkel pas aan de kust geweest, dus weet niet hoe dit verder is in het spel.

Nu ik wat meer tijd heb verwacht ik er iedere dag wel wat tijd in te gaan steken.

• -Moondust-
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-05 10:53
Is er weer een character reset gedaan?

• Luuk1983
quote:
-Moondust- schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:32:
Hehe je bent me net voor, dat is precies wat ik wilde vragen :) Normaal gesproken wel, aangezien elke major update in principe een wipe betekend.

Luuk1983 wijzigde deze reactie 16-06-2016 13:39 (15%)

Intel Core i7 4790K | MSI Z87-G45 Gaming | 16GB Crucial | MSI GTX1080 Gaming X | Samsung 850 Pro 256GB, 850 EVO 1TB | Seagate 1TB | Fractal Design R4 | Scythe Mugen 4 | Seasonic M12II EVO 520 | HTC Vive

• beebie121
quote:
-Moondust- schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:32:
Ik durf het niet te zeggen aangezien ik het nog niet heb gespeeld.
ik zou zeggen van wel, echter kan ik dit ook niet echt vinden op de update pagina's van Dayz.
En normaal staat dit volgens mij gemeld.

I7 6700K | Asus Republic Of Gamers Z170 Maximus VIII Hero | GTX 1080TI | Fractal Design Define R5 | Asus RoG Swift PG278Q | Noctua DH15 | Astro A50 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• -Moondust-
Mijn karakter was gereset, maar ik kan me niet meer herinneren of ik wellicht maanden geleden zo geeindigd ben.

• Klitse
Ja char reset. En fog is alleen aan de kust voor zover ik weet.

• -Moondust-
Ik heb mijn eerste uurtjes in DayZ 0.60 stable erop zitten. Hier een opsomming van mijn bevindingen.
1. Die nieuwe renderer loopt lekker. Ik heb met de instellingen van een half jaar geleden overal 60fps, ook in de steden. Ik heb wat instellingen omhoog gedaan en nu heb ik een paar keer ervaren dat de fps toch tussen de 50 en 60 schommelt. Maar al met al een zeer goede verbetering.
2. Na een uurtje spelen een serverherstart. De server komt niet terug en ik besluit in te loggen op een andere server. Blijkt dat ik ineens mijn schoenen, mijn broek en mijn grote rode backpack kwijt ben. Gelukkig daarna nooit meer voorgekomen, maar wel vervelend dat er de dreiging is dat je gear verliest door bugs.
3. Aan de kust, maar best nog ver inland is het mistig. Leuk effect, maar ik ben er niet kapot van dat het altijd mistig is.
4. Fijne UI, werkt goed en gelukkig wel grote icoontjes.
5. De status indicators deden het bij mij soms niet. Het lijkt erop dat eten, drinken, etc. geen effect hebben. Pas als ik inlog op een andere server doen ze het weer. Mijn karakter ging direct over zijn nek omdat ik blijkbaar teveel had gegeten en gedronken. Wel irritante bug, je moet te allen tijde status indicators kunnen zien.
6. Balkonnetjes zijn levensgevaarlijk geworden. Je loopt zo door het hek heen. Vanaf de eerste verdieping kom je ermee weg, maar hoger en het is einde verhaal. Ik spreek uit ervaring. Gelukkig nog weinig gear toen.
7. Twee keer een speler tegengekomen. Hart weer in de keel. Beide keren liep goed af. Is toch wel het unieke aan deze game hoor, die spanning.

• mobstaa
  • Niet online
quote:
Na een uurtje spelen een serverherstart. De server komt niet terug en ik besluit in te loggen op een andere server. Blijkt dat ik ineens mijn schoenen, mijn broek en mijn grote rode backpack kwijt ben. Gelukkig daarna nooit meer voorgekomen, maar wel vervelend dat er de dreiging is dat je gear verliest door bugs.
Waarschijnlijk ben je van een public naar een private server gegaan, of andersom. Wanneer je van public naar public server hopt, behoudt je dezelfde gear. Echter heb je voor iedere private server een eigen character. Kort gezegd, gear op publieke server is voor de speler overal hetzelfde. Gear op de private servers is voor iedere private server anders.
quote:
De status indicators deden het bij mij soms niet. Het lijkt erop dat eten, drinken, etc. geen effect hebben. Pas als ik inlog op een andere server doen ze het weer. Mijn karakter ging direct over zijn nek omdat ik blijkbaar teveel had gegeten en gedronken. Wel irritante bug, je moet te allen tijde status indicators kunnen zien.
De status indicatoren zijn bugged. Dit heb ik gelezen op het Reddit forum (/r/dayz). Dit is door meerdere mensen daarop bevestigd.
quote:
Twee keer een speler tegengekomen. Hart weer in de keel. Beide keren liep goed af. Is toch wel het unieke aan deze game hoor, die spanning.
Hier heb je inderdaad echt gelijk in. Op het begin, langs de kust ben ik niet erg bang voor andere spelers. Er staat zo gezegd dan nog niet veel op het spel. Echter wanneer je meer loot verzameld en je beschikt over de betere wapens en bekleding, ga je steeds beter oppassen. Een encounter die je niet verwacht wordt dan ineens wel heel spannend en bij ons op de TeamSpeak merk ik het snel herhalen van locaties en schrikken van mijn vrienden en ikzelf. Daarnaast het constant bericht geven over wat de potentiële vijand doet en wat hij bij heeft en met wie hij is.

• beebie121
quote:
mobstaa schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 03:56:
[...]

Waarschijnlijk ben je van een public naar een private server gegaan, of andersom. Wanneer je van public naar public server hopt, behoudt je dezelfde gear. Echter heb je voor iedere private server een eigen character. Kort gezegd, gear op publieke server is voor de speler overal hetzelfde. Gear op de private servers is voor iedere private server anders.

[...]

De status indicatoren zijn bugged. Dit heb ik gelezen op het Reddit forum (/r/dayz). Dit is door meerdere mensen daarop bevestigd.

[...]

Hier heb je inderdaad echt gelijk in. Op het begin, langs de kust ben ik niet erg bang voor andere spelers. Er staat zo gezegd dan nog niet veel op het spel. Echter wanneer je meer loot verzameld en je beschikt over de betere wapens en bekleding, ga je steeds beter oppassen. Een encounter die je niet verwacht wordt dan ineens wel heel spannend en bij ons op de TeamSpeak merk ik het snel herhalen van locaties en schrikken van mijn vrienden en ikzelf. Daarnaast het constant bericht geven over wat de potentiële vijand doet en wat hij bij heeft en met wie hij is.
Ik heb gehad dat op 1 server de status indicator stuk was en op een andere niet.

Ik vind het reloaden ff wennen. Je moet de kogels nu ook chamberen.

Verder vind ik de verscjillende infected wel leuk gedaan!
De mist mag van mij wel ietsje minder of op bepaalde gebieden aan de kust en niet volledig.

Ik zie dat de FPS wel behoorlijk fluctueert van 30 tot 130. Maar gemiddeld zit ik wel op een fps van 60.

Is er ergens ook een guide voor de mest stabiele fps? heb al wat gezocht maar kon nog niet echt iets vinden.
Maar overall vind ik het een grote verbetering.

• Klitse
Al een paar sessies er op zitten. Paar spannende encounters, maar tot nu toe nog goed gegaan. Fps zit bij mij constant boven de 50 met uitschieters naar 170.

Ben erg blij met de patch. Hoop dat ze de lootspawning in de volgende patch ook op orde krijgen. Morgen staat er weer een lange sessie op het programma.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22-05 23:38
quote:
beebie121 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:58
[...]
Is er ergens ook een guide voor de mest stabiele fps? heb al wat gezocht maar kon nog niet echt iets vinden.
Maar overall vind ik het een grote verbetering.
Ik gebruik deze site
Werkt voor de bugged stats het trucje om je schoenen uit te doen en een stukje blootsvoets te lopen tot je de melding "my feet hurt" ziet, of doet dat nu niets meer?

Ik zou het wel eens leuk vinden om bij een groepje aan te sluiten, zeker nu de nieuwe patch live is. Wanneer spelen jullie?

toimoi wijzigde deze reactie 19-06-2016 15:53 (0%)
Reden: Link fix

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luuk1983
Mijn eerste ervaringen met 0.60 zijn:
  • De nieuwe renderer is een verademing! Ik heb op heel veel plekken >100fps met met mijn GTX970. In zeldzame gevallen zakt de fps onder de 50, maar de slideshow die het vroeger soms werd, wordt het in de verste verte niet meer. Ik heb daarbij de instellingen al fors hoger gezet. Het spel ziet er in ieder geval niet slechter uit dan voorheen en de sfeer is goed behouden. In feite kan het alleen nog maar beter worden als ze verder optimaliseren.
  • Ik vind heel veel spul in autowrakken, met name guns. Sowieso zijn guns vrij makkelijk te vinden, maar magazines en ammo is nog steeds erg lastig.
  • De 'apple tree' glitch waarmee je heel snel heel veel appels kan plukken werkt (gelukkig) nog steeds! :)
  • Zoals -moondust- aangaf, blijf weg van balkons, je loopt er zo doorheen!!!
  • De nieuwe user interface is behoorlijk goed. Ik heb al een tijd gespeeld met de -newui startup parameter en ik was nogal bang dat de nieuwe UI halfbakken zou worden, maar het werkt behoorlijk goed!
  • Inloggen gaat zo extreem veel sneller. Zodra je een server kiest en start ben je vaak binnen een paar seconden in het level en in staat om te bewegen.
  • -Moondust- en ik hebben ook een sedan gevonden. Wiel kan je nog steeds zonder 'tire wrench' op een auto zetten, maar niet eraf halen. De tire repair kit werkt zonder problemen. De sedan moet je handmatig schakelen wat op zich goed werkt, alleen kan je niet zien in welke versnelling de auto staat - of ik heb het nog niet kunnen vinden. Het is echt idioot hoe weinig grip je hebt met worn en damaged tires. Dan kan je praktisch niet rijden met de auto...een klein beetje overdreven. Op een zandweggetje kom je een heel klein heuveltje al niet meer op.
  • Het is duidelijk dat een aantal animaties op de schop gegaan zijn. Het is nog even wachten op het nieuwe animatiesysteem waarbij je acties tegelijk kan uitvoeren (reloaden of drinken tijdens het lopen bijvoorbeeld), maar de reload animaties zijn er in veel gevallen al een stuk beter uit.
Als mij nog meer dingen opvallen, dan zal ik het hier posten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beebie121
quote:
toimoi schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:40:
[...]

Ik gebruik deze site
Werkt voor de bugged stats het trucje om je schoenen uit te doen en een stukje blootsvoets te lopen tot je de melding "my feet hurt" ziet, of doet dat nu niets meer?

Ik zou het wel eens leuk vinden om bij een groepje aan te sluiten, zeker nu de nieuwe patch live is. Wanneer spelen jullie?
de link werkt niet. Ben wel benieuwd.
Ik had gisteravond de hele tijd 25 fps in Cherno. Mn rig staat in mn handtekening, maar volgens mij moet ik overall echt wel hogere fps halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22-05 23:38
quote:
beebie121 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:46:
[...]

de link werkt niet. Ben wel benieuwd.
Ik had gisteravond de hele tijd 25 fps in Cherno. Mn rig staat in mn handtekening, maar volgens mij moet ik overall echt wel hogere fps halen.
Nu wel? Stond twee keer http in, niet opgelet...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beebie121
quote:
toimoi schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Nu wel? Stond twee keer http in, niet opgelet...
Yes! dankjewel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Klitse
Vanavond (rond 8 uur) staat er weer een avondje DayZ op het programma.

Mijn speelstijl:
Hardcore, zorg dat ik zo snel mogelijk energized en hydrated ben. Loop het liefst zonder backpack en met een blaze/winchester of een assaultrifle. Ik loop ook maar weinig aan de kust. Meestal direct richting militairy bases, chopper crashes of NWairfield.
In mn eentje meestal 3rd person, maar zou ook graag eens samen met iemand anders met dezelfde speelstijl 1st person spelen. Mocht iemand zin hebben om met me mee te spelen stuur dan maar ff een pm. Ik heb mn eigen teamspeak server voor comms.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beebie121
quote:
Klitse schreef op zondag 19 juni 2016 @ 16:41:
Vanavond (rond 8 uur) staat er weer een avondje DayZ op het programma.

Mijn speelstijl:
Hardcore, zorg dat ik zo snel mogelijk energized en hydrated ben. Loop het liefst zonder backpack en met een blaze/winchester of een assaultrifle. Ik loop ook maar weinig aan de kust. Meestal direct richting militairy bases, chopper crashes of NWairfield.
In mn eentje meestal 3rd person, maar zou ook graag eens samen met iemand anders met dezelfde speelstijl 1st person spelen. Mocht iemand zin hebben om met me mee te spelen stuur dan maar ff een pm. Ik heb mn eigen teamspeak server voor comms.
Je geeft aan direct naar choppercrashsites te gaan. Zijn er standaard spawns?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
quote:
beebie121 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:46:
[...]

Ja, er zijn standaard spawns. Vooral in het westen van Chernarus+. Zie: http://dayzdb.com/map/chernarusplus of https://www.izurvive.com/

• Klitse
quote:
beebie121 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:46:
[...]

Het zijn er nog best wat, dus je moet een beetje geluk hebben, maar ik loop gewoon een beetje rond tussen de verschillende high loot area's in het westen van de map en dan kom ik er meestal wel 1 tegen.

Ging vanavond dood doordat midden in de tents area de server herstartte. Toen ik weer inlogde stond er iemand tegenover mij die me direct afknalde. Balen dus... totdat ik in Electro spawnde, wat aan het rondlooten was (vond ff 9 netting voor een ghuillie...) en besloot om maar weer verder noord-west te trekken. Eerste de beste kleine dorpje zag ik iemand een gebouw ingaan. Zag dat ie een gun had dus was wat voorzichtig. Ik had alleen een magnum met kogels dus die voor mij uit houdend, in 1st person view, datzelfde gebouw maar in geslopen. Kennelijk had hij me door want hij keek mijn kant op en raisde zijn gun, helaas voor hem was ik net iets sneller en 2 .357 kogels vlogen naar zijn hoofd.

Dus maar ff looten die kerel, had niet veel bijzonders. Was een beetje een bij elkaar geraapt zooitje loot. Maar....ik loop dankzij hem nu dus wel met een SVD rond.... 8)7 _/-\o_

• beebie121
quote:
mobstaa schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:05:
[...]

Ja, er zijn standaard spawns. Vooral in het westen van Chernarus+. Zie: http://dayzdb.com/map/chernarusplus of https://www.izurvive.com/
Ik ken de maps idd. Maar dat zijn er wat... 30 spawnpoints en er spawnen iets van 3 heli's toch?
Ik weet dat er een tijdje was dat er vast plekken waren waar ze altijd spawnden.

Maar goed, ik zal eens op reis gaan denk ik dan maar :)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb nu ook 5 uurtjes gespeeld, nieuwe renderer is prima, soms even een hapering maar meestal lekker hoge fps, zelfs in (nieuwe) cherno en elektro. Mooi momentje op nwaf, ik had nog vrijwel niks, alleen amphibia met aantal kogels dus ik ga op zoek naar wat beters daar. Bedenk me toch even eerst rond te kijken. Ik zit nog geen 10 sec stil of er komt over de heuvel een groep van 3 fullgeared spelers aan... Lopen 2meter langs mij heen zonder mij te zien. toch maar even andere kant op gegaan :)

Later denk ik dezelfde groep tegen gekomen, een neergepaft met mosin close range en daarna door een van de andere afgeknald, rip hunting backpack.

Hit reg weet ik nog niet echt hoe het zit, of dat echt beter is maar lijkt op zich wel ok.

Ik had in het begin ook die no status bug en 2de inlog gelijk barfen als een idioot, nu werkt het prima, heb full usmc woodland(beste set ingame imho, ivm 8 vs 6 slots tov ttsko jacket en gelijke zo niet betere camokleur) setje en nieuwe assault backpack(5 extra slots tov sposn backpack) . cr527 met scope en clip gevonden. d:)b

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 20-06-2016 15:31 (5%)

• -Moondust-
In de buurt van Pogorevka is een plek van waaruit je 5 helicrashsites kunt zien. Ik ga weleens serverhoppen vanaf dat punt. Altijd raak na een paar keer.

• Klitse
Zijn er ook nog tweakers die op 1st person servers spelen? Of speelt iedereen 3rd person?
Solo of squad?
En spelen jullie private of public hive?

Ik prefereer private hives omdat je dan niet te maken krijgt met server hoppers of badmins. Uiteraard moet je wel een goeie private hive vinden maar als je die eenmaal hebt is het in mijn optiek beter spelen dan op een public server.
Speel het liefst met 1 of 2 man samen.
Op 1st person speel ik alleen als ik samen met iemand speel die dezelfde speelstijl heeft als ik. Alleen speel ik 3rd person.

• beebie121
quote:
Klitse schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:36:
Zijn er ook nog tweakers die op 1st person servers spelen? Of speelt iedereen 3rd person?
Solo of squad?

Ik prefereer private hives omdat je dan niet te maken krijgt met server hoppers of badmins. Uiteraard moet je wel een goeie private hive vinden maar als je die eenmaal hebt is het in mijn optiek beter spelen dan op een public server.
Op 1st person speel ik alleen als ik samen met iemand speel die dezelfde speelstijl heeft als ik. Alleen speel ik 3rd person.
Ik speel eigenlijk alleen maar op public, dit omdat ik een paar keer op een private ben geweest die er vrij snel mee ophielden. Baalde als een stekker ervan.

Ben het met je eens dat er geen serverhoppers zijn en veel minder hackers.

Voor de immersie vind ik 1st person leuker en spannender, en toch ga ik meestal nara 3rd person.

Wat ik trouwens irritant vind is dat je nu de servers met password niet kan uitfilteren, je kan alleen een filter zetten op servers MET password.

• Klitse
quote:
beebie121 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:09:
[...]
Voor de immersie vind ik 1st person leuker en spannender, en toch ga ik meestal nara 3rd person.
Ja ik merk dat ik het prima vind als ik met zn 2-en of meer ben, maar in mijn eentje houd ik het toch bij 3rd person.
quote:
beebie121 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:09:
[...]
Wat ik trouwens irritant vind is dat je nu de servers met password niet kan uitfilteren, je kan alleen een filter zetten op servers MET password.
Ja dat begrijp ik dus ook niet helemaal. Typisch Dayz zullen we maar zeggen.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
Klitse schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:12:
[...]

Ja ik merk dat ik het prima vind als ik met zn 2-en of meer ben, maar in mijn eentje houd ik het toch bij 3rd person.

[...]

Ja dat begrijp ik dus ook niet helemaal. Typisch Dayz zullen we maar zeggen.
alpha jongens, daar ligt nu niet echt de prio op bij dit punt van ontwikkeling, al lijkt het me niet gigantisch grote opdracht voor een programmeur om even een paar extra opties in de serverbrowser te bouwen... :X

• Klitse
quote:
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:31:
[...]

alpha jongens, daar ligt nu niet echt de prio op bij dit punt van ontwikkeling, al lijkt het me niet gigantisch grote opdracht voor een programmeur om even een paar extra opties in de serverbrowser te bouwen... :X
Natuurlijk is het niet veel werk. Overigens vind ik het "excuus" het is alpha, hier niet echt passen. Dit is gewoon slecht bedacht, is geen bug maar gewoon verkeerde functionaliteit.
Maar goed, ik stoor me eigenlijk niet zo aan dit punt.

• -Moondust-
De filteropties van de serverlijstzijn wel bedroevend hoor. Ik wil kunnen selecteren op:
- hostname (of deel hostname) -> kan al
- private/public -> kan (nog) niet
- 1st/3rd person -> kan (nog) niet
- tijd -> kan (nog) niet
- aantal spelers (max en min) -> kan al
- ping (max) -> kan al
- full servers wel/niet weergeen -> kan al
- passworded ja/nee/beide -> kan (nog) niet
- battlEye ja/nee/beide -> kan al
- land -> kan (nog) niet

En dan wil ik graag op alle attributen kunnen sorteren, maar dat kan nu al prima. Filtering kan je zo mooi en uitgebreid maken als je wil. Ik hoop dat ze het minimale van het bovenstaande lijstje uiteindelijk wel gaan aanbieden.

Ik speel eigenlijk alleen 3rd person, maar heb ooit met een aantal tweakers ook 1st person gespeeld en dat was toch voor de immersie wel erg gaaf. Niet over muurtjes loeren en geen grotere FOV dan alleen maar je eigen ogen hebben. Voelde heel realistisch aan. Op 1st person servers kwamen dacht ik ook minder cheaters destijds, maar heb geen idee hoe het met de hoeveelheid cheaters staat momenteel.

• beebie121
quote:
-Moondust- schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:34:
De filteropties van de serverlijstzijn wel bedroevend hoor. Ik wil kunnen selecteren op:
- hostname (of deel hostname) -> kan al
- private/public -> kan (nog) niet
- 1st/3rd person -> kan (nog) niet
- tijd -> kan (nog) niet
- aantal spelers (max en min) -> kan al
- ping (max) -> kan al
- full servers wel/niet weergeen -> kan al
- passworded ja/nee/beide -> kan (nog) niet
- battlEye ja/nee/beide -> kan al
- land -> kan (nog) niet

En dan wil ik graag op alle attributen kunnen sorteren, maar dat kan nu al prima. Filtering kan je zo mooi en uitgebreid maken als je wil. Ik hoop dat ze het minimale van het bovenstaande lijstje uiteindelijk wel gaan aanbieden.

Ik speel eigenlijk alleen 3rd person, maar heb ooit met een aantal tweakers ook 1st person gespeeld en dat was toch voor de immersie wel erg gaaf. Niet over muurtjes loeren en geen grotere FOV dan alleen maar je eigen ogen hebben. Voelde heel realistisch aan. Op 1st person servers kwamen dacht ik ook minder cheaters destijds, maar heb geen idee hoe het met de hoeveelheid cheaters staat momenteel.
Het vreemde is ook dat ik eerder (95% zeker) wel kon filteren op password Y/N.
Dus hoezo sloop je dat eruit!

Ik dacht idd ook dat er minder cheaters zijn/waren op 1st person.

En ik wil je nog heel erg bedanken voor de tip met de heli's! Gister 2 gevonden.
Een M4 geloot (die later door een bug weer weg was helaas).
Maar mooie plek is dat zeg!!

Vraagje aan jullie allemaal: de Hostnet DE servers kom ik allemaal niet op! net als de FR servers (die geven aan dat hij vol is terwijl er 0 op zitten. Hebben jullie dat ook?

• Dessie
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03-02 11:02
Vreemd de hele server lijst is verdwenen vandaag, gister was ie er nog. Alleen een paar experimentele zie ik, ook geen favorite en history! (nee de game staat niet op beta).

Iemand een oplossing?

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:15
quote:
Klitse schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:36:
Solo of squad?

Ik speel alleen 1st person, omdat ik helemaal klaar ben met het 3rd person cheaten.
En dan bedoel ik dus: lui die jou wel zien vanuit 3rd person maar die jij onmogelijk kunt zien.
Op 3rd person servers heb je ook altijd gasten die prone op daken liggen de omgeving te observeren.
Op 1st person weet je tenminste zeker: als hij jou ziet, kun je hem ook zien.

Dus: aan de ene kant is het een stuk intensiever, maar aan de andere kant heb je minder zorgen dat je genakt word door een camping 3rd person bitch. ;)

unfor wijzigde deze reactie 22-06-2016 11:26 (7%)

Steam - BFV - Apex

• Luuk1983

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Geluid van de kip in het spel is irritant. Ik denk steeds dat er iemand met een mes o.i.d. achter me loopt te zwaaien :D

• Luuk1983
quote:
Damian schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:39:
Geluid van de kip in het spel is irritant. Ik denk steeds dat er iemand met een mes o.i.d. achter me loopt te zwaaien :D
Ja ook vooral omdat je gewoon ECHT niet kan horen waar het geluid vandaan komt. Die kip maakt gebruik van dezelfde sound engine als de zombies. Daarvan heb je ook geen idee hoe ver ze weg zijn en waar het geluid vandaan komt. Zou binnenkort moeten verbeteren met de nieuwe sound engine.

• -Moondust-
quote:
beebie121 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:09:
En ik wil je nog heel erg bedanken voor de tip met de heli's! Gister 2 gevonden.
Een M4 geloot (die later door een bug weer weg was helaas).
Maar mooie plek is dat zeg!!
Ja goeie plek he? ;-) ik ga altijd een stukje ten zuiden van de waterput staan, zodat je als het ware precies midden in het kruis van crashsites staat.
quote:
beebie121 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:09:
Vraagje aan jullie allemaal: de Hostnet DE servers kom ik allemaal niet op! net als de FR servers (die geven aan dat hij vol is terwijl er 0 op zitten. Hebben jullie dat ook?
Ik had vorige week exact hetzelfde. Severs zijn leeg en hij geeft een message dat ze vol zijn. Ik speel nu voornamelijk op NL servers.
quote:
Dessie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:08:
Vreemd de hele server lijst is verdwenen vandaag, gister was ie er nog. Alleen een paar experimentele zie ik, ook geen favorite en history! (nee de game staat niet op beta).

Iemand een oplossing?
Woensdag is toch altijd patchdag? Dan ligt DayZ er vaak de hele ochtend uit en soms ook een deel van de middag.
quote:
Luuk1983 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:46:
Ja ook vooral omdat je gewoon ECHT niet kan horen waar het geluid vandaan komt. Die kip maakt gebruik van dezelfde sound engine als de zombies. Daarvan heb je ook geen idee hoe ver ze weg zijn en waar het geluid vandaan komt. Zou binnenkort moeten verbeteren met de nieuwe sound engine.
De sound engine is om te huilen idd. Het geluid komt wel vanuit de goede richting zodra het sample start, maar het beweegt niet mee met jouw bewegingen, zodat je nooit goed kan pinpointen waar het vandaan komt. Immers, je bent vrijwel constant in beweging. En het volume klopt ook vaak niet in de zin dat iets harder klinkt dan dat je verwacht. Op dit vlak dus nog weinig realisme, maar ik lees net in de status report dat ze voor 0.61 de audio engine gaan aanpakken. Het duurt allemaal lang, maar ik ben wel te spreken over waar het heen gaat. Ben weer met plezier aan het spelen.
quote:
After a long silence from the audio department, I am delighted I can talk about some big improvements and upgrades we have planned moving toward 0.61. Our programmers worked hard on implementing our new Audio system which will also be the core of the Enfusion Audio. In the coming updates we will have completely new gunshots sounds with new distance parameters and attenuation and frequency curves which are enormous improvement over existing ones. You will be able to distinguish distance and position of the shots fired with greater precision. Also new sound effects we made are better quality and have greater diversity, so you could recognize which type of weapon is firing more easily.

In the coming updates we also plan to consecutively upgrade ambient sounds which will be an enormous core upgrade, but also vehicle sounds, melee and all character sounds that will compliment the new character animations you've been told about.

-Moondust- wijzigde deze reactie 22-06-2016 13:15 (20%)

• Niekjuh
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18-04 21:57
quote:
-Moondust- schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:11:
Ja goeie plek he? ;-) ik ga altijd een stukje ten zuiden van de waterput staan, zodat je als het ware precies midden in het kruis van crashsites staat.
Kun je misschien precies op een mapje aangeven welke spot dat nou is? Ik ben ook benieuwd nu :P
quote:
Luuk1983 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:12:
• De nieuwe user interface is behoorlijk goed. Ik heb al een tijd gespeeld met de -newui startup parameter en ik was nogal bang dat de nieuwe UI halfbakken zou worden, maar het werkt behoorlijk goed!
Dat voeg je dus gewoon toe aan je snelkoppeling?

Inmiddels al weer een half jaar geleden denk ik sinds dat ik het spel voor het laatst heb aangeraakt. Leuk om te lezen dat er nog steeds ontwikkeling is, maar man wat gaat het traag. Had echt wel verwacht dat het nu in de beta fase zou zijn.

• -Moondust-
quote:
Niekjuh schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:29:
Kun je misschien precies op een mapje aangeven welke spot dat nou is? Ik ben ook benieuwd nu :P
Pak er even de izurviive kaart bij. Ten noordoosten van Green Mountain vind je het plaatsje Pogorevka. Aan de oostkant van Pogorevka (net buiten het dorp) zie je een waterput. Als je vanuit die waterput 100 meter naar het zuiden gaat en dan aan de westkant van de weg in het gras gaat staan, dan kan je in het oosten 2, in het westen ook 2 en in het zuiden 1 helicrashsites zien. Geen heli te zien, dan snel door naar een andere server en zo verder. Heeft mij al heel wat military gear opgeleverd zonder dat ik uren moet rondrennen. En niet onbelangrijk, het is relatief veilig om daar te spawnen.

• Luuk1983
quote:
-Moondust- schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:48:
[...]

Pak er even de izurviive kaart bij. Ten noordoosten van Green Mountain vind je het plaatsje Pogorevka. Aan de oostkant van Pogorevka (net buiten het dorp) zie je een waterput. Als je vanuit die waterput 100 meter naar het zuiden gaat en dan aan de westkant van de weg in het gras gaat staan, dan kan je in het oosten 2, in het westen ook 2 en in het zuiden 1 helicrashsites zien. Geen heli te zien, dan snel door naar een andere server en zo verder. Heeft mij al heel wat military gear opgeleverd zonder dat ik uren moet rondrennen. En niet onbelangrijk, het is relatief veilig om daar te spawnen.
Ongeveer hier dus: http://www.izurvive.com/#c=-37;-74;7

En bedankt trouwens he! Het wàs relatief veilig om daar in te loggen, maar nu je het iedereen verteld hebt wemelt het daar natuurlijk binnenkort van de Tweakers!

• beebie121
quote:
Luuk1983 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:57:
[...]

En bedankt trouwens he! Het wàs relatief veilig om daar in te loggen, maar nu je het iedereen verteld hebt wemelt het daar natuurlijk binnenkort van de Tweakers!
lol Tweakers knal ik niet neer :)

jammer dat je niet meer kan zien welke spelers er op een server zijn.
Op "P" drukken werkt niet meer.

• -Moondust-
quote:
Ja, in het groene ruitje 100m onder de waterput.
quote:
Heb jij de kans weleens uitgerekend dat jij daar een tweaker treft? :+

• Klitse
quote:
[...]

Ik ben geen serverhopper (speel toch voornamelijk private hives) dus mij zul je niet zo snel zien daar.

• -Moondust-
quote:
Klitse schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:51:
Ik ben geen serverhopper (speel toch voornamelijk private hives) dus mij zul je niet zo snel zien daar.
Zie je Luuk, commotie om niks. >:)

• Klitse
quote:
-Moondust- schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:09:
[...]

Zie je Luuk, commotie om niks. >:)
Ik ben natuurlijk niet de enige he.

Klitse wijzigde deze reactie 22-06-2016 16:14 (10%)

• -Moondust-
quote:
Klitse schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:13:
Ik ben natuurlijk niet de enige he.
Maar wel de gevaarlijkste. ;)

• Dessie
Server lijst is er inmiddels weer, lag dus inderdaad aan de update van vandaag.

Maar nog iets, ik werd zonet doodgeschoten en toen ik vervolgens een respawn deed had ik alleen mijn grijs ondergoed aan en op blote voeten? is daar nog een reden voor, komt dat omdat ze mijn lichaam na mijn dood helemaal gestript hebben of?

Dessie wijzigde deze reactie 22-06-2016 20:34 (3%)

• -Moondust-
quote:
Dessie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:33:
Maar nog iets, ik werd zonet doodgeschoten en toen ik vervolgens een respawn deed had ik alleen mijn grijs ondergoed aan en op blote voeten? is daar nog een reden voor, komt dat omdat ze mijn lichaam na mijn dood helemaal gestript hebben of?
Ik heb ook meegemaakt dat ik na een spawn mijn broek, schoenen en rugzak kwijt was. Is me alleen in het eerste uur 0.60 spelen overkomen, daarna nooit meer gelukkig. Maar geen idee of het dezelfde bug betreft. Helaas gebeuren er af en toe rare dingen.

Weet iemand of de persistence goed werkt en dan met name van auto's?

• Dessie
Geen idee, ik ben de hele week nog geen voertuig tegengekomen!

Dessie wijzigde deze reactie 22-06-2016 23:08 (3%)

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
quote:
Dessie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:33:
Server lijst is er inmiddels weer, lag dus inderdaad aan de update van vandaag.

Heb ik ook gehad, dat was een bug in de eerste versie van 0.60xx. Dat zou opgelost moeten zijn, maar wellicht is er toch nog een kans hierop. Reconnecten zal waarschijnlijk helpen.
Het is in ieder geval niet zo dat ze via jouw oude character de nieuwe hebben kunnen strippen.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
-Moondust- schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:26:
[...]

Ik heb ook meegemaakt dat ik na een spawn mijn broek, schoenen en rugzak kwijt was. Is me alleen in het eerste uur 0.60 spelen overkomen, daarna nooit meer gelukkig. Maar geen idee of het dezelfde bug betreft. Helaas gebeuren er af en toe rare dingen.

Weet iemand of de persistence goed werkt en dan met name van auto's?
Vehicles zijn broken, wobo confirmed.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 22-06-2016 23:18 (5%)

• -Moondust-
Aha, cars are not persistent. Ja, dan zijn ze niet handig he. Toevallig wel 2 aan de praat gekregen, een sedan en en truck. De sedan wilde wel maar alleen als alle wielen pristine waren gemaakt met een tire repair kit. De truck however was niet te rijden met worn en damaged banden. En de tire repair kit werkt voor zover ik weet niet op de dubbele banden, wel op de enkele, dus je krijgt de truck niet goed tenzij je pristine dubbele banden vindt.

• Luuk1983
quote:
Dessie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 23:07:
Geen idee, ik ben de hele week nog geen voertuig tegengekomen!
-Moondust- en ik zijn al twee keer voertuigen gewoon op hun spawnplek tegengekomen (helemaal out in the open), wat op de meeste servers waar enigszins een aantal spelers komen vrij onwaarschijnlijk is. De truck waar -Moondust- het over had, had alle wielen compleet en zelfs een reservewiel achterop. Nou weet ik dat wapens, voertuigen, kleding etc met random configuraties kunnen spawnen, maar ook dit vind ik vrij onwaarschijnlijk.

Ze noemen de bug zelf in de development blog: Vehicle Location/Position Persistence

De vraag is dus even: worden de verhicles echt gedespawned, of worden ze alleen op de verkeerde plek teruggezet na een restart? Met andere woorden: als ik een voertuig heb en ik zet er alle wielen op, staat het voertuig dan met al die wielen er nog aan op de verkeerde plek/spawnpoint of despawned het voertuig echt?

Als het namelijk het eerste is, dan zou dat betekenen dat we waarschijnlijk vaker voertuigen die redelijk compleet zijn kunnen gaan vinden van andere mensen die hun voertuig al gefixed hebben en 'm kwijt zijn geraakt doordat het voertuig van plek is veranderd. Nice :P

Gister is overigens patch v0.60.133617 uitgekomen. Deze patch zou het probleem moeten oplossen dat je op sommige servers geen statusinformatie van je character zag.

Edit: ARMA2 is op dit moment in de aanbieding op steam, voor degene die nog de originele MOD willen spelen: http://store.steampowered.com/sub/40710

Luuk1983 wijzigde deze reactie 23-06-2016 09:38 (21%)

• totempaal
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 11:31
Even een vraagje. Ik heb Zondag Dayz ook maar weer eens opnieuw opgestart en ben gaan rondlopen.

Maar hoe zit het nu met item spawn? Ik vind echt nul komma nul spul. Server hoppen gedaan maar dat was al niet veel beter. Waar is alle loot?
Ik log expres in op servers waar weinig tot geen spelers zijn.
Ik zie huizen met gesloten deuren, dus dan denk ik daar is nog niemand geweest. Maar ik vind niets.
Ik was gisteravond op Balota... Waar ik voorheen met mooie uitrusting wegkwam nu helemaal niets ja een rugzak... verder niets.

Wanneer ik google zie ik resultaten uit 2013. Dat na een server restart alle items weer terug moeten zijn. Maar volgens mij heb ik nu ook al een servers gepakt waarop niemand speelt die net een restart hebben gehad. maar wederom niets!

PSN: Totumpaal

• Luuk1983
quote:
totempaal schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:42:
Even een vraagje. Ik heb Zondag Dayz ook maar weer eens opnieuw opgestart en ben gaan rondlopen.

Maar hoe zit het nu met item spawn? Ik vind echt nul komma nul spul. Server hoppen gedaan maar dat was al niet veel beter. Waar is alle loot?
Ik zie huizen met gesloten deuren, dus dan denk ik daar is nog niemand geweest. Maar ik vind niets.
Ik was gisteravond op Balota... Waar ik voorheen met mooie uitrusting wegkwam nu helemaal niets ja een rugzak... verder niets.

Wanneer ik google zie ik resultaten uit 2013. Dat na een server restart alle items weer terug moeten zijn. Maar volgens mij heb ik nu ook al een servers gepakt waarop niemand speelt die net een restart hebben gehad. maar wederom niets!
Server restarts doen helemaal niets meer voor de loot. Loot wordt door middel van de Global Loot Economy geregeld die loot laat spawnen, despawnen en verdelen. Loot is in principe persistant, dus een server herstart zorgt niet magisch ineens voor nieuwe loot. Ik vind het wel vreemd dat je niets vind, want ik ben dat al langere tijd niet meer tegen gekomen. Ik vind het soms juist te makkelijk om van alles te vinden. Enige mogelijkheid is dat iemand je telkens net voor is en de nieuwe loot nog niet gespawned is. In sommige gebouwen is praktisch niets te vinden, zoals de hoge flatgebouwen, maar ik vind bijvoorbeeld in auto's regelmatig goede spullen.

Sowieso is het het makkelijkste als je zo snel mogelijk het binnenland in gaat. Langs de kust wordt natuurlijk de meeste loot weggepakt.

• totempaal
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 11:31
quote:
Luuk1983 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:48:
[...]

Server restarts doen helemaal niets meer voor de loot. Loot wordt door middel van de Global Loot Economy geregeld die loot laat spawnen, despawnen en verdelen. Loot is in principe persistant, dus een server herstart zorgt niet magisch ineens voor nieuwe loot. Ik vind het wel vreemd dat je niets vind, want ik ben dat al langere tijd niet meer tegen gekomen. Ik vind het soms juist te makkelijk om van alles te vinden. Enige mogelijkheid is dat iemand je telkens net voor is en de nieuwe loot nog niet gespawned is. In sommige gebouwen is praktisch niets te vinden, zoals de hoge flatgebouwen, maar ik vind bijvoorbeeld in auto's regelmatig goede spullen.

Sowieso is het het makkelijkste als je zo snel mogelijk het binnenland in gaat. Langs de kust wordt natuurlijk de meeste loot weggepakt.
Thanks dat is een uitleg waar ik wat mee kan! d:)b Dan moet er wel iemand voor me uitlopen hahaha.
Ik vind nauwelijks eten kleding etc. wapens heb ik wel in overvloed gevonden. (maar geen ammo)

PSN: Totumpaal

• Luuk1983
quote:
totempaal schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:48:
Thanks dat is een uitleg waar ik wat mee kan! d:)b Dan moet er wel iemand voor me uitlopen hahaha.
Ik vind nauwelijks eten kleding etc. wapens heb ik wel in overvloed gevonden. (maar geen ammo)
Eten: pak een appelboom en je trekt er door middel van een bug zo een zooi appels uit. Appels geven energy en hydration. Even mijzelf quoten:
quote:
Voor de glitch moet je het volgende doen:
* zorg dat je niets in je handen hebt. Je moet bij een appelboom in ieder geval de optie 'search for apples' zien (maar nog niet uitvoeren).
* een appelboom heeft een beetje een y-vorminge stam. Loop tegen de boom aan en blijf w vasthouden, zodat je stabiel 'tegen de boom' blijft lopen. Blijf sowieso w vanaf nu vasthouden, ook tijdens alle volgende stappen.
* Kies nu voor 'search appels'. De animatie zal gaan spelen en het poppetje gaat naar appels zoeken. Ondanks dat je w ingedrukt hebt zal je character niet meer lopen.
* Zodra de animatie is afgelopen kan je 'search for apples' blijven spammen zonder dat de animatie nog wordt uitgevoerd. Hierdoor heb je binnen de kortste keren je inventory vol met appels. Hoe kleiner je inventory hoe sneller deze uiteraard vol is. Na het eten van een appel of 12 kan je er wel weer even tegenaan ;)
Wapens kan je redelijk makkelijk vinden inderdaad, maar ammo is sowieso schaars, dat ligt niet alleen aan jou ;)

Als je kleding vindt, check in 0.60 ook of er iets in de kleding zit. In de slots van kleding kunnen namelijk ook items zitten. Daar vind ik vooral blikjes eten.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
totempaal schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:42:

je kan juist beter op vollere servers zoeken, dan op lege, lege servers zijn over het algemeen ook leeg om een reden, er is weinig te vinden. Ja het ligt wel ergens maar juist die servers zijn de standaard plekken leeggeloot, op vollere servers is de kans dat je wat vind groter maar ook contact met andere spelers natuurlijk. Snelste is natuurlijk een geared speler afschieten en je gear daarmee upgraden. Voor de rest inlands gaan, kust is zoals gewoonlijk weinig meer dan beetje standaard spulletjes. Deuren open of dicht zegt niks.

• Luuk1983
Nog wat nieuwe ervaringen met 0.60 na weer een mooie tocht van enkele uren:
  • Red dot-scopes doen het weer/nog steeds niet, ook al doe je er een batterij in en zet je 'm aan.
  • Verhicle persistence werkt dus gewoon niet. We hebben best wat voertuigen gevonden op de spawn points en onze off road verhicle die we aan de praat hebben gekregen was de dag erop weer weg. Hetzelfde gold eerder voor een sedan. Dus doe vooral niet teveel moeite om een voertuig aan de praat te krijgen.
  • Dat gezegd hebbende, doordat voertuigen in een heleboel verschillende configuraties spawnen hebben we wel meerder voertuigen die min of meer rijdbaar waren gevonden. Veel voertuigen zijn nog best aardig te rijden met drie wielen ;)
  • Je kan in het off road verhicle (de 'lada' terreinwagen)een vijfde wiel meenemen als reservewiel onder de motorkap. Echter, we hebben niet ontdekt hoe we dat wiel vervolgens weer eruit zouden moeten halen.
  • Of ik keek misschien verkeerd, maar het leek erop dat de fuel gauge van de Lada altijd 'vol' aangaf.
  • Wel kunnen voertuigen tegenwoordig veel meer hebben. We zijn een keer over de kop gevlogen, maar waar vroeger je met één klein tikje een lekke tank kon hebben, was de auto na de koprol gewoon nog prima in orde. banden zijn prima te repareren (dat hebben we meerdere keren gedaan). Het lijkt er op dit moment op dat de tire repair kit echter niet in kwaliteit achteruit gaat en je 'm dus oneindig kan gebruiken zolang banden niet ruined zijn. Dat zal vast nog wel aangepast worden.
  • Je moet tegenwoordig zelf schakelen (in ieder geval bij de sedan en het off road verhicle) met Q (versnelling omlaag) en E (versnelling omhoog). Het is op dit moment zover ik weer alleen niet mogelijk om te zien in welke versnelling de auto zit. Zodra je gaat rijden zie je rechts in de bovenhoek van je scherm de snelheid te zijn en een 'N'. Ik dacht dat dit de versnelling was, maar de 'N' veranderd nooit. Wat ik nu doe is heel vaak op Q drukken totdat de auto achteruit gaat en dan twee keer op E om 'm in de 1 te zetten.
  • Misschien was de server gaar, misschien was het wat anders, maar gister hadden we op een gegeven moment gigantische framedrops als we met het voertuig aan het rijden waren. Waar in de bossen ik met de nieuwe renderer 100+ fps haal werd het af en toe een slideshow. Maar ook als ik naast de auto stond en iemand anders reed, dan ging de FPS dramatisch omlaag zodra de auto begon te rijden. In het begin hadden we dat helemaal niet.
  • Aansluitend is de desync als je als passagier in de auto zit nog steeds dramatisch.
  • Tentenkampen zijn nog steeds interessant, vooral degene bij Myshiko in het westen.
  • In één van de twee poortwachtershuisjes - niet degene waar vroeger op de stoep een loot pile lag - liggen nu regelmatig een berg wapens binnen. In sommige lagen wel tot 6 shotguns, maar ook een Glock en wat CZ61 Skorpions heb ik daar zien liggen.
  • Tenten zijn echt bugged. In onze tocht zijn we 3(!) uitgeklapte/opgezette military tents tegengekomen. Eén daarvan hebben we kunnen meenemen, maar alle andere tenten hebben we voor geen mogelijkheid kunnen inklappen. De optie 'pack tent' krijgen we niet naar voren. Ook werkt het niet om de ramen en deuren van de tent open en dicht te maken.
  • Tizy military base (helemaal in het noord-westen viel mij eerlijk gezegd wat tegen. Zoveel echt boeiends is er niet te vinden. Wel leuk om te zien dat er weer wat nieuwe gebouwen zijn, zoals bunkers en een soort heliplatform. Maar veel loot is er niet te vinden. Vooral ook niet omdat jails nog steeds geen loot spawnen en de kleine barracks ook niet veel soeps zijn. Dit gaat ongetwijfeld beter worden.
  • In de grote barracks spawned de loot vooral onder de bedden en helemaal aan de randen bij de kasten. Op de grond in het midden ligt nu geen loot meer. Kijk dus goed of je niets mist!
  • Dempers lijken voor zombies niet te werken. Als je schiet met een geweer met demper, dan komen alle zombies in de nabije omgeving op je af, terwijl dit niet zou moeten. Vroeger werkte dit wel.
  • Zoals ik vorige keer al zei, eten en drinken is echt moeilijk te vinden in de vorm van blikjes. Ik pluk nu vooral veel appels en drink daarbij water uit waterputten, maar andere vormen van eten zijn schaarser. Blikjes vind ik vooral IN kleding, dus check die ook!
  • -Moondust- heeft enkele keren gehad dat zijn poppetje bleef hangen op 'receiving...' na het doen van een actie en hij kon daar niet meer uitkomen. Uitloggen en opnieuw inloggen was de enige oplossing.
Al met al vind ik heel erg veel mis met deze versie. Doordat voertuigen en tenten bugged zijn is een groot gedeelte van het spel nutteloos in deze versie. Een kampje bouwen en voertuigen aan de praat krijgen en houden heeft gewoon 0,0 zin. Ook zijn een boel dingen WEER kapot, zoals dempers die niet werken of een red dot die het niet doet. De 'Lada' vond ik overigens best goed rijden, dus dat is een plus, maar ik begin er echt een hard hoofd in te krijgen of de desync die je als passagier hebt ooit opgelost gaat worden. Verder werkt het menu van een voertuig (deur open, starten, lampen aan, deur dicht, motor uit etc) nogal omslachtig en langzaam. Maar onderhoud van het voertuig, tanken en dat soort dingen werken op zich best wel goed. Maar ik begin er wel een beetje klaar mee te zijn dat telkens dingen weer opnieuw omvallen. Als ze naar een BETA willen aan het einde van het jaar, dan mogen ze nog wel eens even hard hun best doen. De nieuwe renderer is wel mooie start van heel grote stappen die gemaakt zijn, hopelijk gaat dat ook voor het animatiesysteem en het nieuwe audiosysteem gelden.

• unfor
@hierboven: je mag geen backpack hebben om een tent in te pakken, die gaat meteen naar dat slot.

Steam - BFV - Apex

• LongBowNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-05 20:39
quote:
Luuk1983 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:40:
[...]

Als ze naar een BETA willen aan het einde van het jaar, dan mogen ze nog wel eens even hard hun best doen.

[...]
Is een Beta fase er juist niet voor bedoeld om bugs op te lossen? De Alpha fase is voor nieuwe features.

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

quote:
LongBowNL schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:47:
[...]

Is een Beta fase er juist niet voor bedoeld om bugs op te lossen? De Alpha fase is voor nieuwe features.
Huidige tendens is dat er bugs opgelost worden, maar er net zoveel nieuwe weer bij komen :)

• Klitse
Ik vind auto's compleet oninteressant dus daar heb ik weinig ervaring mee. Maar verder vind ik deze patch prima. Ik vind meer dan genoeg eten en drinken, wapens en ammo is ook niet zo'n probleem (al blijft .308 zeldzaam).

Slimste wat je kunt doen is zo snel mogelijk het binnenland intrekken. Aan de kust spawned veel minder loot en dat moet je dan ook nog delen met de iedereen die daar spawned. Ik ren meestal richting Gorka/Myskino/Stary enz... en pak onderweg alle deerstands mee. Meestal ben ik dan met een uurtje wel redelijk gegeard.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jup ze zullen game breakers wel oplossen zodat je kan spelen maar als ze elke bug in de Alpha moeten oplossen blijf je bezig, dus ze proppen elke keer zoveel mogelijk nieuwe opties in de update zonder dat die onspeelbaar is en zorgen dat zoveel mogelijk blijft werken nav de bugreports. Die zul je dus moeten blijven sturen in deze periode. Het is soms vervelend omdat dit nu al zo lang duurt en het lijkt alsof er geen goede game lijkt te komen maar een echt werkende versie zien we pas tegen de betaalde fase, daarvoor zul je bij elke Alpha ladingen bugs tegen komen. Daar zie je ook die melding bij opstarten voor :)

• -Moondust-
quote:
unfor schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:38:
@hierboven: je mag geen backpack hebben om een tent in te pakken, die gaat meteen naar dat slot.
Ik heb zelfs helemaal in mijn ondergoed gestaan en zelfs toen kon ik de lege military tent nog niet meenemen. De tent stond half in een boom, wellicht dat dat e.e.a. verstoort.

• MiradeTV
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 18-03 02:28
Halloo

Op welke TS zitten jullie meestal? Wil wel een keer meedoen :P, 0.60 is echt te awesome nu :D

Youtube | Overwatch stats | Mirade#21821 |

• MiradeTV
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 18-03 02:28
Iemand die met mij wilt spelen? :$

Youtube | Overwatch stats | Mirade#21821 |

• -Moondust-
Dit is de TS server waar voorheen altijd tweakers kwamen. Ik weet niet of het nu nog zo is.

ts.bug-community.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Klitse
Gisteren 3 uur rondgelopen in het noord westen en helemaal niemand tegengekomen.... wel goed gegeared nu. Speel samen met iemand en we hebben nu beide uitstekende camo en blaze+scope en een aug. Hopelijk vanavond meer actie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Klitse
Nou, liep net ff in de buurt van Lopatino, dacht bij mezelf, misschien slim om mn RAK vast uit mn rugzak te halen. Had m nog niet in mn handen of er kwam iemand om de hoek... heb bijna de helft van zn gear overgenomen incl .308 voor mijn blaze. Was weer een prima middag. Misschien ook shadowplay of zelfs mn twitch stream maar weer eens aanzetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ammerson
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 24-12-2017
Ik heb al heel lang niet meer uitgekeken naar dayZ standalone maar is hij nu wel playable? Vond het eerst erg saai. Dan speel ik liever nog Arma 2 dayZ mod of Arma 3 exile met zombies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beebie121
Hij was altijd playable :) patch 0.60 is een grote verbetering in de FPS en rendering van objects.
Maar ik denk dat je het zelf moet ervaren.

Saai kan het altijd nog zijn als je niemand tegen komt. Maar dat kan in 5 sec anders zijn.

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Zucht, weer een ($#(@$) ervaring rijker.

Gister in mijn eentje richting NWAF gewandeld. 15 man op de server. Bij het tentenkamp goed gear kunnen sparen. Eigenlijk vol military met een Steyr met genoeg kogels en een dubbele clip. Toen werd ik ineens beschoten. Door de klote audio engine dus geen enkel idee vanuit welke hoek het precies kwam, dus het maar op een rennen gezet richting de bomen. Overleefd gelukkig. Rustig via de rand richting het ATC torentje en brandweerkazerne gelopen. Ik moest even overzicht creeeren dus ben op het brandweerhuis dak gekropen, en warempel, 2 tango's in het ATC gebouwtje. Gelukkig bleek de Steyr redelijk goed te schieten op afstand dus ik kon er 1 voor zijn keumes knallen terwijl hij in het torentje liep. Tango nummer 2 ging in volle paniek het huisje uit en rende de andere kant op, al zigzaggend, maar kon hem niet raken en is de andere kan van het vliegveld op gerend. Even rustig gewacht of zijn maatje in de toren niet meer bewoog en rustig die kant op gelopen. Boven in de toren maar eens bekijken wat hij allemaal bij zich had. Ik had geen drinken meer, en hij wel, dus mooi kunnen looten. Ineens zie ik echter de optie "check for pulse" in beeld verschijnen. Ik denk, waarom niet. Tot mijn grote schrik stond er links onderin beeld ineens "blablabla has a strong pulse. Toen begonnen er wat radertjes in mijn hoofd extra hard te draaien en schrok ik ineens :P. Uiteraard was het al te laat. Hij stond ineens op en zette het op een rennen. Door de #@*!(&#@ besturing kon ik in de gouwigheid dus geen wapen o.i.d pakken en in de paniek van de situatie had ik ineens wel mijn bijl vast, niet mijn fully loaded steyr uiteraard, maar meneer kwam met getrokken M4 de trap alweer op rennen en uiteraard doe je dan niet veel met je bijl dus was het einde oefening voor Kevin :(

Aan de ene kant mijn fout, dat snap ik, maar die godvergeten gammele en trage interface weerhield mij er ook van om normaal een wapen te pakken. Ik denk dan wel eens aan spellen zoals Call of Duty of Battlefield hoe lekker en snel je daar switched, dan had ik dit echt wel overleefd :(

Ugh, maar weer overnieuw beginnen dan he ;) :(

• Klitse
quote:
Damian schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:48:

Gister in mijn eentje richting NWAF gewandeld. 15 man op de server. Bij het tentenkamp goed gear kunnen sparen. Eigenlijk vol military met een Steyr met genoeg kogels en een dubbele clip. Toen werd ik ineens beschoten. Door de klote audio engine dus geen enkel idee vanuit welke hoek het precies kwam, dus het maar op een rennen gezet richting de bomen. Overleefd gelukkig. Rustig via de rand richting het ATC torentje en brandweerkazerne gelopen. Ik moest even overzicht creeeren dus ben op het brandweerhuis dak gekropen, en warempel, 2 tango's in het ATC gebouwtje. Gelukkig bleek de Steyr redelijk goed te schieten op afstand dus ik kon er 1 voor zijn keumes knallen terwijl hij in het torentje liep. Tango nummer 2 ging in volle paniek het huisje uit en rende de andere kant op, al zigzaggend, maar kon hem niet raken en is de andere kan van het vliegveld op gerend. Even rustig gewacht of zijn maatje in de toren niet meer bewoog en rustig die kant op gelopen. Boven in de toren maar eens bekijken wat hij allemaal bij zich had. Ik had geen drinken meer, en hij wel, dus mooi kunnen looten. Ineens zie ik echter de optie "check for pulse" in beeld verschijnen. Ik denk, waarom niet. Tot mijn grote schrik stond er links onderin beeld ineens "blablabla has a strong pulse. Toen begonnen er wat radertjes in mijn hoofd extra hard te draaien en schrok ik ineens :P. Uiteraard was het al te laat. Hij stond ineens op en zette het op een rennen. Door de #@*!(&#@ besturing kon ik in de gouwigheid dus geen wapen o.i.d pakken en in de paniek van de situatie had ik ineens wel mijn bijl vast, niet mijn fully loaded steyr uiteraard, maar meneer kwam met getrokken M4 de trap alweer op rennen en uiteraard doe je dan niet veel met je bijl dus was het einde oefening voor Kevin :(

Aan de ene kant mijn fout, dat snap ik, maar die godvergeten gammele en trage interface weerhield mij er ook van om normaal een wapen te pakken. Ik denk dan wel eens aan spellen zoals Call of Duty of Battlefield hoe lekker en snel je daar switched, dan had ik dit echt wel overleefd :(

Voornamelijk een fout van jezelf. Je kunt het over het algemeen ook snel zien of iemand dood is aan de manier waarop ie ligt. Tuurlijk is het vervelend dat de interface niet supersnel reageert en soms (vaak) buggy is. Maar deze fout maak je in elk geval nooit weer.

• Luuk1983
quote:
Aan de ene kant mijn fout, dat snap ik, maar die godvergeten gammele en trage interface weerhield mij er ook van om normaal een wapen te pakken.
Het nieuwe animatiesysteem komt er binnenkort aan, waarbij je niet gegijzeld wordt door de animatie, dus gewoon kunnen lopen en wisselen van wapen, wapen trekken terwijl je wegrent en dergelijke. Ik denk (en hoop) dat dat een heleboel gaat schelen voor de bespeelbaarheid.

Ik weet nu bijna zeker dat het probleem met de voertuigen in deze versie is dat ze niet despawnen er herspawnen, maar simpelweg dat hun positie niet onthouden wordt na een restart van de server. Ik heb nu al meerdere keren voertuigen op spawnpoints gevonden waar echt alles op en aan zat (en van goede kwaliteit) en dat in de inventory van het voertuig wapen e.d. zaten. Waarschijnlijk een auto die door iemand gebruikt is en na een herstart van de server naar het betreffende spawnpoint verplaatst is.

Die offroad verhicle is echt geweldig :D Dat ding kan behoorlijk hard, maar kan ook best goed door weilanden rijden. By far mijn favoriete voertuig.

Ik las ook trouwens dat als twee voertuigen samen komen in deze versie dat dit problemen veroorzaakt en dat heb ik zelf ook ondervonden. Ik reed over de kustweg door Solnichy en daar stond een truck op de weg (op het spawnpoint). Op dat moment begon het beeld gigantisch te stoteren en was rijden nagenoeg onmogelijk. Het is een wonder dat ik nergens vol opgeklapt ben (ik reed nagenoeg topspeed). Pas toen ik weer verder weg was liep alles weer soepel. Ik las ook achteraf dat je kans hebt dat voertuigen als ze bij elkaar in de buurt komen over de kop kunnen vliegen uit het niets, maar daar heb ik gelukkig niks van gemerkt!

Luuk1983 wijzigde deze reactie 27-06-2016 11:16 (55%)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:

Altijd checken of iemand dood is en evt nog even een extra kogel of tik tegen de kop geven. Beetje dayz 101. Daarnaast sleep ik meestal gelijk spul van mensen af mocht ik niet in de gelegenheid zijn om de coup de grace te geven (als je alleen snel het wapen wil pakken etc.) Als die dan wakker wordt kan die niet gelijk zijn wapen trekken omdat die dan van hem afgehaald is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntOO
  • Laatst online: 01-04-2017
Welke server word hier het meest gebruikt ?
trouwens ook iemand hier die er ook Miscreated naast speelt is nu in de aanbieding op steam en na een geweldige patch ook erg leuk en een genot voor het oog.

• Klitse
quote:
AntOO schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:58:
Ik heb geen vaste server waar ik op speel. Ik heb meestal een aantal characters op verschillende private hives zodat ik met meerdere mensen samen kan spelen. Public speel ik haast niet.

• Luuk1983
quote:
Klitse schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:52:
[...]

Ik heb geen vaste server waar ik op speel. Ik heb meestal een aantal characters op verschillende private hives zodat ik met meerdere mensen samen kan spelen. Public speel ik haast niet.
Oh ja dat is wel slim!
quote:
AntOO schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:58:
trouwens ook iemand hier die er ook Miscreated naast speelt is nu in de aanbieding op steam en na een geweldige patch ook erg leuk en een genot voor het oog.
Zolang je op de public hive zit maakt het vrij weinig uit op welke server je speelt zolang je geen persistent spelelementen hebt, zoals auto's, tenten, barrels etc. Ik kies meestal een server uit die betrouwbaar lijkt en die niet constant propvol zit en daar speel ik dan meestal op. Op die server komen dan eventueel ook de tenten en dergelijke. Maar het kan best zijn dat ik soms een uitstapje maak naar een andere server. Sowieso als ik iets specifieks nodig heb (bijvoorbeeld het wiel van een auto) dan wil ik nog wel eens serverhoppen naar andere servers totdat ik het wiel gevonden heb.

• ScreamGT
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08:10
Ik had laatst een bug waarbij ik iemand zijn gear niet kon afnemen nadat ik hem had gekilled :/

Ik neem aan (ben een noob) dat je gewoon door middel van de action button (waarmee je dingen ook van de grond oppakt) gewoon zijn loot kan pakken, toch?

ASRock Z97 Extreme4 | Intel i5 4670K @3.8 | MSI GTX 1070

• Luuk1983
quote:
ScreamGT schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:51:
Ik had laatst een bug waarbij ik iemand zijn gear niet kon afnemen nadat ik hem had gekilled :/

Ik neem aan (ben een noob) dat je gewoon door middel van de action button (waarmee je dingen ook van de grond oppakt) gewoon zijn loot kan pakken, toch?
Nope, je moet je inventory openen, waarbij je de dode persoon in de 'vicinity' ziet. Je kan dan zien wat hij in z'n inventory heeft en dingen van zijn inventory naar jouw inventory of naar de grond slepen.

• ScreamGT
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08:10
quote:
Luuk1983 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:54:
[...]

Nope, je moet je inventory openen, waarbij je de dode persoon in de 'vicinity' ziet. Je kan dan zien wat hij in z'n inventory heeft en dingen van zijn inventory naar jouw inventory of naar de grond slepen.
:+ Thanks!

ASRock Z97 Extreme4 | Intel i5 4670K @3.8 | MSI GTX 1070

• Luuk1983
quote:
Let op dat een body (plus alles wat nog op de body zit) relatief snel weer despawned (geloof iets van 10 min ofzo?), terwijl dingen die op de grond liggen beduidend langer blijven liggen (geloof iets van 30 min). Dus het kan handig zijn om gewoon alles van z'n lijf te trekken en op straat te gooien om vervolgens het op je gemak uit te zoeken.

• Klitse
quote:
Luuk1983 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:02:
[...]

Let op dat een body (plus alles wat nog op de body zit) relatief snel weer despawned (geloof iets van 10 min ofzo?), terwijl dingen die op de grond liggen beduidend langer blijven liggen (geloof iets van 30 min). Dus het kan handig zijn om gewoon alles van z'n lijf te trekken en op straat te gooien om vervolgens het op je gemak uit te zoeken.
Daarnaast blijft spul wat je van iemand af hebt gehaald wel liggen als de server net na de kill gerestart wordt. Het zal je net gebeuren. Dus direct spul er af slepen is vaak het beste.

• beebie121
Is het een bug dat de mosin snel kapot gaat als je ermee schiet??

• unfor
quote:
beebie121 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:51:
Is het een bug dat de mosin snel kapot gaat als je ermee schiet??
Als je damaged ammo gebruikt wel ja.

Steam - BFV - Apex

• -Moondust-
Overzicht van de belangrijkste nieuwe features in 0.61

Vooral de audio update vind ik erg welkom. De huidige audio is een verschrikking.

-Moondust- wijzigde deze reactie 28-07-2016 17:53 (32%)

• Luuk1983
quote:
-Moondust- schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:44:
Overzicht van de belangrijkste nieuwe features in 0.61

[video]

Vooral de audio update vind ik erg welkom. De huidige audio is een verschrikking.
Ja het geluid is inderdaad wel iets wat je uit de anders fantastische sfeer van het spel haalt.

• -Moondust-
Al nieuws over de persistence van auto's? Is dat al gefixt?

• Luuk1983
Volgens de laatste blog nog niet: https://dayz.com/blog/status-report-19-jul-2016. Aangezien de laatste hotfix op 20 juli is uitgegeven (http://dayz.gamepedia.com....133913_.2820_Jul_2016.29) denk ik niet dat het al gefixed is.

• LongBowNL
  • Laatst online: 19-05 20:39

• beebie121
Er is wel heel weinig nieuws over DayZ de laatste weken zeg..

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10:55
quote:
beebie121 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:38:
Er is wel heel weinig nieuws over DayZ de laatste weken zeg..
Vermoedelijk te wijten aan het feit dat deze game nooit afkomt en altijd in alpha modus blijft hangen.
Heel af en toe start ik de game nog wel eens op maar ik heb nooit echt het gevoel dat er veel schot in zit.

Jammer, want er zit veel potentie in.

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• mobstaa
  • Niet online
Weinig nieuws? Houden jullie reddit in de gaten? https://www.reddit.com/r/dayz

Gisteren een status report met nieuwe functionaliteit en verbeteringen aanstaande update: 0.61.

Status report: https://dayz.com/blog/status-report-16-aug-2016

Elke twee weken op dinsdag komt er een status report uit.

mobstaa wijzigde deze reactie 17-08-2016 12:48 (26%)

• Klitse
quote:
mobstaa schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:48:
Weinig nieuws? Houden jullie reddit in de gaten? https://www.reddit.com/r/dayz

Gisteren een status report met nieuwe functionaliteit en verbeteringen aanstaande update: 0.61.

Status report: https://dayz.com/blog/status-report-16-aug-2016

Elke twee weken op dinsdag komt er een status report uit.
Maar daar staat niks nieuws in. Dat wisten we al lang.

• mobstaa
  • Niet online
quote:
Klitse schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:00:
[...]

Maar daar staat niks nieuws in. Dat wisten we al lang.
Ze hebben vorderingen gemaakt op het licht. Dit komt nu niet meer door vaste objecten heen. Niet zeker of dit al in 0.61 zit, maar staat wel in de SR. Hier is eerder nooit over progressie gesproken.

http://www.dayztv.com/pic...source-fix-w-i-p-preview/

mobstaa wijzigde deze reactie 17-08-2016 14:53 (9%)

• Klitse
quote:
mobstaa schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:52:
[...]

Ze hebben vorderingen gemaakt op het licht. Dit komt nu niet meer door vaste objecten heen. Niet zeker of dit al in 0.61 zit, maar staat wel in de SR. Hier is eerder nooit over progressie gesproken.

http://www.dayztv.com/pic...source-fix-w-i-p-preview/
Ok, dat puntje was inderdaad nieuw. (prima verbetering al had ik de tijd in andere bugs gestoken).

• mobstaa
  • Niet online
quote:
Klitse schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:40:
[...]

Ok, dat puntje was inderdaad nieuw. (prima verbetering al had ik de tijd in andere bugs gestoken).
Ze zijn ook bezig met het oplossen van de Desync. Ze zeiden volgens mij enkel dat ze ermee bezig waren. Weet ook niet of er al flinke verbeteringen te zien zullen zijn in 0.61 wat betreft dit punt.
Pagina: 1 ... 49 ... 52 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True