[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 46 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beebie121 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:37:
Heb nog niet veel loot kunnen vinden. Een longhorn was het enige wapen wat ik vond waar ook kogels in konden die ik vond.
Ik vind ook nooit meer fruit. Hebben ze dat eruit gesloopt?

En er zijn geen zombies meer. Tenminste ik heb ze niet kunnen vinden.
Loot kan schaars zijn als er net een of meer spelers zijn geweest, fruit kan je wel vinden maar is niet zo heel simpel meer, appels zijn beste keuze dan. maar ik heb eigenlijk geen probleem met de loot vinden, gewoon naar een vrij onbekend dorpje gaan, vind je genoeg.
-Moondust- schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:15:
Zijn de helicopter crashsitres nog op de 3 vaste plekken? En waar liggen de grote rugzakken tegenwoordig? Lijkt wel of die zeer schaars geworden zijn.
weer dynamic, v3s moet je nu altijd eerst benzine in doen, rugzakken kunnen overal liggen, ik vond er een in een random huis maar wel schaarser iig ja.
Oxigeon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:18:
Gisteren ook een tijdje .58 gespeeld.

Wapens heb ik eigenlijk overal wel gevonden. Ammo vond ik wat lastiger te vinden. Meeste spul vond ik trouwens in de Police Stations. Verder in de kustplaatsen geen voedsel te vinden. Grote rugzakken (20/25 slots) ben ik er gisteren een paar tegen gekomen in de dorpjes in het binnenland.

Ik had eergisteren een tutorial gekeken hoe ik moest drinken uit een waterput. Moest F11 drukken en dan op de knop drukken. Deed ik gisteren met een Machette in de hand F11 drukken en toen de linker mousebutton. Ik kreeg toch ineens zwart beeld haha.

Verder moet ik toegeven dat de game slechter loopt. Vorige week liep de game een stuk soepeler. Heb hem iets lager gezet qua graphics.

EDIT: Ook hier geen zombies gezien. (kleine 2 uur gespeeld)
Zombies zijn er idd niet in, drinken kun je gewoon met use key spammen, dus niks meer moeilijk doen met f11 :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:34
Ik vind ook nooit meer fruit. Hebben ze dat eruit gesloopt?
Nergens meer te vinden idd, behalve appels aan de appelbomen. Kan ik trouwens elke fresh spawn aanraden om een appelboomgaard op te zoeken en je net zolang vol te eten totdat je stuffed bent. Appels geven zowel vocht als energie.
En er zijn geen zombies meer. Tenminste ik heb ze niet kunnen vinden.
Nope, nergens eentje gezien.
Oxigeon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:18:
Wapens heb ik eigenlijk overal wel gevonden. Ammo vond ik wat lastiger te vinden. Meeste spul vond ik trouwens in de Police Stations. Verder in de kustplaatsen geen voedsel te vinden. Grote rugzakken (20/25 slots) ben ik er gisteren een paar tegen gekomen in de dorpjes in het binnenland.
Vergeet de politieauto's (spawnen dynamic, net zoals V3S'en en helikopters) niet, daar ligt ook veel goed spul waaronder MP5's, PM73's, onderdelen daarvoor en magazines en ammo. Meer dan in de politiestations. Ik kan alleen de plastic handguard niet van mijn MP5 afhalen en dus ook niet wisselen met een betere versie of de handguard rail. Komt dat iemand bekend voor?

Verder had ik eigenlijk wel meer verwacht van deze build, maar ja, alpha dus niet zeuren. Vanavond eens de military base bij Pavlova bekijken en en door naar NWAF.

[ Voor 9% gewijzigd door -Moondust- op 27-08-2015 16:38 ]

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-06 13:56
SouLLeSSportal schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:33:
...v3s moet je nu altijd eerst benzine in doen...
Let op de 'known issue':
Fuel gauge in V3S always shows empty
SouLLeSSportal schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:33:
Ik kan alleen de plastic handguard niet van mijn MP5 afhalen en dus ook niet wisselen met een betere versie of de handguard rail.
Ook known issue:
Handguards and foregrips cannot be removed or modified

[ Voor 40% gewijzigd door Luuk1983 op 27-08-2015 16:47 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-06 09:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heb afgelopen dagen weer een uur of 10 op de teller erbij, moet zeggen dat het me meevalt t.o.v. een paar maanden geleden. Er is meer dan genoeg content (vooral qua kleding enz) en qua wapens vind ik ook dat er genoeg te vinden is. Nog niet op niveau van de mod maar dat komt wel (en ik wil mijn AS50 terug, dom verhaaltje: ik vond een AS50 in de mod en durfde een aantal maanden niet meer in te loggen :+).

Loopt wel echt weer als stront door een trechter, jezus wat slecht...
Alles qua objects op low (of uit if possible). 100% scaling, geen AA, geen FXAA, geen blur, textures en AF op very high maar dit maakt toch niks uit.

Mag weer eens blij zijn met 25-30 FPS in ook maar minimaal bewoond gebied, en er zitten niet eens zombies in :') Ze moeten echt eens iets aan die multithreading (of liever: het ontbreken eraan) gaan doen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Luuk1983
kuusj98 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:55:
Mag weer eens blij zijn met 25-30 FPS in ook maar minimaal bewoond gebied, en er zitten niet eens zombies in :') Ze moeten echt eens iets aan die multithreading (of liever: het ontbreken eraan) gaan doen.
Het probleem met de renderer is dat alles altijd gerenderd wordt, ook dat wat je niet ziet. Dat merk je daarom vooral in de grote steden, waar je frames heel erg droppen. Echter, gewoon in de buitenlucht loop het spel wel echt als een trein bij mij moet ik zeggen, daar ga ik gewoon naar 60+ fps.

Maar goed, daar zijn ze dus al heel lang mee bezig en dat gaat ook gefixed worden. Alleen is dat niet eventjes in een paar weken gedaan.

Op dit moment leunt het inderdaad redelijk op de CPU en niet op 8 cores nee en daar is jouw AMD gewoon heel erg dik in het nadeel. De per-core-performance van AMD is dramatisch. Een paar jaar oude Core i5 is al extreem veel sneller in Day Z op dit moment dan de huidige AMD processors helaas. Het klopt dan ook wat je zegt: het omlaag zetten van veel grafische instellingen zal maar heel beperkt effect hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door Luuk1983 op 27-08-2015 17:04 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

kuusj98 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:55:
Heb afgelopen dagen weer een uur of 10 op de teller erbij, moet zeggen dat het me meevalt t.o.v. een paar maanden geleden. Er is meer dan genoeg content (vooral qua kleding enz) en qua wapens vind ik ook dat er genoeg te vinden is. Nog niet op niveau van de mod maar dat komt wel (en ik wil mijn AS50 terug, dom verhaaltje: ik vond een AS50 in de mod en durfde een aantal maanden niet meer in te loggen :+).

Loopt wel echt weer als stront door een trechter, jezus wat slecht...
Alles qua objects op low (of uit if possible). 100% scaling, geen AA, geen FXAA, geen blur, textures en AF op very high maar dit maakt toch niks uit.

komt met nieuwe renderer, en dus ja nog steeds dezezelfde cpu heavy unoptimized engine.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:53

Oxigeon

En zo is dat!

Damian schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:28:
[...]

Whehe, F11 is zelfmoord plegen. Werkt alleen als je een scherp wapen of een pistool o.i.d. hebt :P
Niet grappig :P. Daar kwam ik dus achter toen ik erop drukte haha

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 08:41
Heb je al zoals in de mod vroeger dat je tentenkampen kunt bouwen ? En spelers die dan ook kunnen leegroven ?

Vond ik echt zalig om met een groepje mensen de bossen door te gaan op zoek naar kampen en die dan plunderen :p Toen had je nog die duplicate bug na een restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:24
Ja! Tenten kun je neerzetten. Op dit moment is er wel een bug met tenten dicht bij elkaar, dus de kampen zullen niet groter zijn dan 2 tenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Alright kan ik terug zoals vroeger doen, dikke server zoeken, zorgen dat ik rechts boven spawn, klein beetje eten/water en dan tentenkampen zoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Heeft iemand al een hunter scope gevonden? enige die ik in de hunter cabins en hunter huts vind zijn die pu-scopes. nvm gevonden, liggen nog steeds in de hunting towers.

Gisteren tijdens stream, zaten 2 lui achter mij aan te hunten, ik was ze even kwijtgeraakt op NWAF maar kwam ze bij tentenkamp opeens tegen, een panic shot van de minder gegearde speler raakte me wel maar niet volop. Die had ik snel neer, daarna kwam ik de tweede tegen in een groen guard huisje en die ook neergepaft :) Kwam erg goed uit wat hij qua gear had, eindelijk wat kogels voor mijn winchester en paar extra mags voor mijn ak74. Moest alleen wel weer nieuwe kleding zoeken. Al met al een mooi stukje actie, tevens ook een viewer die mij kwam helpen even later met saline bags. Blijft altijd een beetje tricky als iemand dat op twitch zegt maar bleek gelukkig een good guy te zijn.

Mocht je het leuk vinden is hier de actie highlight op twitch te zien, helaas zonder stemgeluid, ik had wat problemen met obs.

[ Voor 91% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-08-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 17:13

Damien

-iwnl-

Ik weet niet of ik nu gewoon de verkeerde servers kies of gewoon pech heb, maar sinds de nieuwe patches heb ik NIETS meer kunnen vinden. Niet bij guardhouses, politiebureaus etc... Of moet ik toch de patchnotes gaan lezen en zien dat er daar niets meer spawned? ;)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk1983
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:45:
Ik weet niet of ik nu gewoon de verkeerde servers kies of gewoon pech heb, maar sinds de nieuwe patches heb ik NIETS meer kunnen vinden. Niet bij guardhouses, politiebureaus etc... Of moet ik toch de patchnotes gaan lezen en zien dat er daar niets meer spawned? ;)
Loot die weggehaald wordt spawned op een gegeven moment weer, alleen is het zo dat er volgens mij een x-aantal tijd niemand op de plek geweest moet zijn. Dat is in de kustplaatsen nogal lastig omdat daar veel mensen spawnen. Ook wordt de loot als het respawned verdeeld over de kaart. Je best bet is dus om zo snel mogelijk het binnenland in te trekken. Bijvoorbeeld: in Svetlojarsk (helemaal noord oosten aan de kust) kon ik amper wat vinden, maar één klein dorpje verderop heb ik vrij snel wat goed spul gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 17:13

Damien

-iwnl-

Luuk1983 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:00:
[...]

Loot die weggehaald wordt spawned op een gegeven moment weer, alleen is het zo dat er volgens mij een x-aantal tijd niemand op de plek geweest moet zijn. Dat is in de kustplaatsen nogal lastig omdat daar veel mensen spawnen. Ook wordt de loot als het respawned verdeeld over de kaart. Je best bet is dus om zo snel mogelijk het binnenland in te trekken. Bijvoorbeeld: in Svetlojarsk (helemaal noord oosten aan de kust) kon ik amper wat vinden, maar één klein dorpje verderop heb ik vrij snel wat goed spul gevonden.
Ah, dat kan het idd geweest zijn. Top dank je. Ik ga het vanavond eens even proberen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Mijn verdere ervaringen met 0.58 so far:
• Loot is soms lastig te vinden, maar dat is niet anders dan 0.57
• De hotspots van 0.57 zijn er niet meer. Dus geen loot pile meer bij de wachtershuisjes, maar ook bepaalde militaire wrakken zijn nu volledig verstoken van loot...
• Wapens en ammo vind ik tot nu toe redelijk lastig te vinden, maar als ik er over nadenken was dat met 0.57 ook zo, BEHALVE dan de loot piles van de wachtershuisjes. Daar haalde ik eigenlijk altijd mijn guns vandaan...
• Ik heb nog geen enkele zombie gezien.
• Misschien was het er al langer, maar er is nu in ieder geval een spawn point bij rify (dat wrak van het grote containerschip aan de noord-oost kust).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Sinds versie 0.58 heb ik telkens last van soort 'sickness bug'. Afgelopen weekend ging ik eerder dood aan zware infectie dan aan honger of dorst. Heb alleen al in de weekend 6x gehad, begon met "My wounds are itchy" en dat al naar half uur na fresh respawn.
Heeft iemand anders hier ook last van?

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Tips van WOBO voor 0.58
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 01:53:
Gisteren tijdens stream, zaten 2 lui achter mij aan te hunten, ik was ze even kwijtgeraakt op NWAF maar kwam ze bij tentenkamp opeens tegen, een panic shot van de minder gegearde speler raakte me wel maar niet volop. Die had ik snel neer, daarna kwam ik de tweede tegen in een groen guard huisje en die ook neergepaft :) Kwam erg goed uit wat hij qua gear had, eindelijk wat kogels voor mijn winchester en paar extra mags voor mijn ak74. Moest alleen wel weer nieuwe kleding zoeken. Al met al een mooi stukje actie, tevens ook een viewer die mij kwam helpen even later met saline bags. Blijft altijd een beetje tricky als iemand dat op twitch zegt maar bleek gelukkig een good guy te zijn.

Mocht je het leuk vinden is hier de actie highlight op twitch te zien, helaas zonder stemgeluid, ik had wat problemen met obs.
Naast de verslavende factor van het looten zijn ontmoetingen (al dan niet geweldadig) met andere spelers wel een heel bijzonder spelelement van DayZ. Dat gevoel wat je krijgt als je ineens een andere speler ziet lopen. Gelijk schieten er allerlei scenario's door je hoofd. Het overlevingsinstinct uit de oertijd komt helemaal boven. Is die ander een directe bedreiging? Wat gaat die ander doen? Ben ik goed zichtbaar? Geweldig is dat! Ik had laatst na een confrontatie die goed afliep (maatje dood maar heb alle loot velig kunnen stellen) zo'n adrenalinerush door mijn lijf dat ik even een uurtje Counterstrike (!) op routine heb gespeeld om een beetje rustig te worden.

Is er trouwens een aan te raden optimale manier van doden om te voorkomen dat alle loot van je slachtoffers ruined is?

[ Voor 91% gewijzigd door -Moondust- op 31-08-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Een headshot zorgt ervoor dat de gear niet ruined wordt. Dit is natuurlijk best lastig soms. Een andere optie is om ze in de benen te schieten. Dan kunnen ze niet meer lopen, waardoor een headshot iets makkelijker wordt. Alleen is alle gear in de broek wel ruined. Headgear zal natuurlijk altijd ruined zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

-Moondust- schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:41:
Dat gevoel wat je krijgt als je ineens een andere speler ziet lopen. Gelijk schieten er allerlei scenario's door je hoofd. Het overlevingsinstinct uit de oertijd komt helemaal boven.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

-Moondust- schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:41:
Tips van WOBO voor 0.58

[...]

Naast de verslavende factor van het looten zijn ontmoetingen (al dan niet geweldadig) met andere spelers wel een heel bijzonder spelelement van DayZ. Dat gevoel wat je krijgt als je ineens een andere speler ziet lopen. Gelijk schieten er allerlei scenario's door je hoofd. Het overlevingsinstinct uit de oertijd komt helemaal boven. Is die ander een directe bedreiging? Wat gaat die ander doen? Ben ik goed zichtbaar? Geweldig is dat! Ik had laatst na een confrontatie die goed afliep (maatje dood maar heb alle loot velig kunnen stellen) zo'n adrenalinerush door mijn lijf dat ik even een uurtje Counterstrike (!) op routine heb gespeeld om een beetje rustig te worden.

Is er trouwens een aan te raden optimale manier van doden om te voorkomen dat alle loot van je slachtoffers ruined is?
Overvallen zodat je niet hoeft te schieten kan, maar lukt lang niet altijd natuurlijk, anders headshots met voldoende sterk wapen is genoeg met 1 goed schot.
Shotguns niet gebruiken is ook erg handig, wil je gewoon fraggen dan zijn shotguns wel goed vooral cqb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Lord_Salo schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:32:
Sinds versie 0.58 heb ik telkens last van soort 'sickness bug'. Afgelopen weekend ging ik eerder dood aan zware infectie dan aan honger of dorst. Heb alleen al in de weekend 6x gehad, begon met "My wounds are itchy" en dat al naar half uur na fresh respawn.
nog nooit gehad en maar 1 x gezien bij een vriend van mij die vuil water gedronken had toen die bijna dood was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Ik vind nergens tenten :( spelen julie op dezelfde server of altijd een random server of ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SmokingSig schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:46:
Ik vind nergens tenten :( spelen julie op dezelfde server of altijd een random server of ... ?
in het noorden zoeken in de flatgebouwen. novaya petrovka etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Aaaaah in de gebouwen, juist er zijn er veel meer nu, goe gezien van die mannen.

Eergisteren had ik (na al een hele voorraad in te slaan van kogels eten en medic stuff) eindelijk een handwapen met kogels.

10 minuten later val ik van een klif.

Zalig :|

Ondertussen ook al wat andere spelers tegengekomen, altijd friendly. Al denk ik wel dat dit veranderd als de andere een deftig wapen heeft. Snachts achter iemand gesneakt en vanalles gefluisterd. Die moest ook de poepers hebben :p. Zag ook in de verte een groepje van 3 lopen. Toch even gaan verstoppen en gewacht tot ze weg waren. Echt spannend zo een dingen.

Kmerk wel al dat ik vaak een (bijna) lege server neem zodat ik rapper kan looten. Drukke servers hebben nooit meer iets liggen...

[ Voor 48% gewijzigd door SmokingSig op 02-09-2015 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:53

Oxigeon

En zo is dat!

Is dat dan de tacktiek? In volle server ingaan en dan kampen plunderen?
Ik deed voornamelijk hetzelfde als de persoon hier boven me. Lege servers opzoeken zodat het looten sneller gaat.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:49:
in het noorden zoeken in de flatgebouwen. novaya petrovka etc.
Ligt er iets in flatgebouwen dan? Ik heb al in geen maanden ook maar iets gevonden in een flatgebouw (meestal bij cherno in de buurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Mijn tactiek vroeger was basic stuff loten in een bijna lege server (eten e.d. dat je lange tijd doorkomt) en dan naar een grote volle server gaan en daar tenten plunderen om de beste gear the hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

-Moondust- schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:25:
[...]

Ligt er iets in flatgebouwen dan? Ik heb al in geen maanden ook maar iets gevonden in een flatgebouw (meestal bij cherno in de buurt).
Als je de tips mag geloven die voor .58 worden gegeven dan zouden daar tenten moeten spawnen, en vrijwel niks anders. Zelf nog niet veel gezocht daar.

Voor als je een car tent van het dak wil krijgen, het werkt zeker maar je moet het wel echt goed doen. http://imgur.com/a/FSV7K

snelle versie: kleine tent op de rand droppen zodat die op het randje van de dakrand staat met de hitbox en boven de grond zweeft, dan op die plek gaan staan en grote tent gooien. na een paar keer valt die wel over de rand heen. :)

[ Voor 30% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-09-2015 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Laatst had ik een reactie geplaatst betreft "sickness", nu weet ik waarom dat gebeurde. :9
maandag 31 augustus 2015 10:32
Lord_Salo
De rede was door de sewing kit. Ik dacht dat wanneer ik 'stitch yourself' deed, dat ik mijn gear repareerde. In plaats daarvan naaide ik mezelf 8)7 , waardoor ik onstekingen kreeg op mijn aangemaakt wonden.

( heb altijd sewing kit en leather sewing kit bij me 8) )

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Lord_Salo schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:15:
Laatst had ik een reactie geplaatst betreft "sickness", nu weet ik waarom dat gebeurde. :9
De rede was door de sewing kit. Ik dacht dat wanneer ik 'stitch yourself' deed, dat ik mijn gear repareerde. In plaats daarvan naaide ik mezelf 8)7 , waardoor ik onstekingen kreeg op mijn aangemaakt wonden.

( heb altijd sewing kit en leather sewing kit bij me 8) )
Misschien dat als de sewing kit pristine en/of worn is dat besmetting niet gebeurt. Ik hou het maar op rags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

-Moondust- schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:18:
[...]

Misschien dat als de sewing kit pristine en/of worn is dat besmetting niet gebeurt. Ik hou het maar op rags.
wonden naaien moet je alleen in tijd van uiterste nood doen, anders gewoon rags of bandages gebruiken :).
Eindelijk ook de ump45 gevonden en clips ervoor. Geluk met 2 heli sites 400 meter van elkaar af bij seleno :D

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-09-2015 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
De officierstenten (halve maan gebouwtjes met bedden) en heli crashsites zijn de interessantste plekken om leuke militaire loot te vinden geloof ik. Is de UMP45 begerenswaardiger dan de MP5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

-Moondust- schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 14:23:
De officierstenten (halve maan gebouwtjes met bedden) en heli crashsites zijn de interessantste plekken om leuke militaire loot te vinden geloof ik. Is de UMP45 begerenswaardiger dan de MP5?
Ik moet nog testen hoe die het doet op langere afstand maar als je het kort door de bocht neemt is die beter op langere afstand door lagere firerate en zwaardere kogels, zodat je beter op med range kan raken. Mp5 is nog steeds erg goed voor cqb combat. Voor als je veel buiten op bv nwaf rondloopt zou ik liever de ump45 hebben als secondary naast een sniper dan een mp5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Gisteren iemand geholpen die cholera had met wat saline bags, gaf ie daarna mij een sks cadeau O+ Zo kan het ook in Dayz :P

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Erasmo schreef op zondag 06 september 2015 @ 09:48:
Gisteren iemand geholpen die cholera had met wat saline bags, gaf ie daarna mij een sks cadeau O+ Zo kan het ook in Dayz :P
En natuurlijk heb jij m toen overhoop geschoten met zijn gegeven sks en de rest van zijn loot gejat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 695240

Weet iemand hoe het komt dat als ik switch van server ik overnieuw begin?
Private of public hive, maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 695240 schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:23:
Dan laad de server you character niet in, vaak als je gelijk uit de server gaat en andere server pakt of opnieuw inlogt gaat het wel goed. Bij private servers heb je op elke server 1 char, die je niet mee kan nemen naar andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Anoniem: 695240 schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:23:
1st en 3rd person, normale of versnelde tijd en inderdaad public en private hive geven je allemaal een nieuw karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ImpaileR schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:57:
[...]
1st en 3rd person, normale of versnelde tijd en inderdaad public en private hive geven je allemaal een nieuw karakter.
versnelde tijd ook dus? I did not know this. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 695240

Tnx!, merk idd dat ik soms wel mn character heb en soms niet. Speel meestal maar op 1 server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Server Hotfix komt vanavond naar Experimental.
https://twitter.com/eugenharton/status/642332097701629952

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:19:
[...]

versnelde tijd ook dus? I did not know this. d:)b
Volgens mij is dat ook niet waar. Ik speel in principe maar met 1 character (public, 3rd person), maar ik speel zowel op normale en versnelde tijd met hetzelfde character.

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Kan hier iemand nog een backpack vinden? Ik heb in 3 dagen nog geen backpack kunnen vinden.

Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld. Maar ik vind de update 0.58 nog slechter als 0.57
Er is bijna niks meer van loot te vinden, nu vind ik dat eigenlijk alleen maar een uitdaging. Maar zelfs landinwaarts is er bar weinig te vinden. Blij dat de regen weer terug is, maar het hoeft van mij van mij niet om de 2 minuten te regenen. Het regent meer dan dat de zon schijnt. En waar zijn de zombies?
Ik laat het spel weer even een tijdje links liggen denk ik. Ik begin steeds minder vertrouwen in dit spel te krijgen. :/

[ Voor 74% gewijzigd door GluonC op 12-09-2015 15:45 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GluonC schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:56:
Kan hier iemand nog een backpack vinden? Ik heb in 3 dagen nog geen backpack kunnen vinden.

Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld. Maar ik vind de update 0.58 nog slechter als 0.57
Er is bijna niks meer van loot te vinden, nu vind ik dat eigenlijk alleen maar een uitdaging. Maar zelfs landinwaarts is er bar weinig te vinden. Blij dat de regen weer terug is, maar het hoeft van mij van mij niet om de 2 minuten te regenen. Het regent meer dan dat de zon schijnt. En waar zijn de zombies?
Ik laat het spel weer even een tijdje links liggen denk ik. Ik begin steeds minder vertrouwen in dit spel te krijgen. :/
pak andere server, bouw een improvised backpack van burlap, touw en 3 takjes. klaar ? :)
Of knal iemand af met een backpack. Er zijn genoeg te vinden vind ik zelf, gewoon de kleinere dorpjes doorlooten, daarnaast zijn ze niet heel erg nodig, als je zesslots kleding hebt en vest heb je al heel wat ruimte, eten is ook niet zo'n ramp om te vinden en drinken ook niet.

Het blijft een alpha waar de nadruk ligt op het ontwikkelen van de nieuwe features van het spel en niet op het speelbaar zijn van het spel, dat komt pas aan het einde na de renderer in de beta als alles erin zit en niet conflicteert met elkaar.

Hadden met ons groepje eindelijk mooie basis gebouwd, zes tenten en 3 barrels alles klaar voor als we een v3s vonden, is de server gereboot, alles weg. Rip 2 x ump, akm, 2x mosin, shitload aan eten, ammo, etc. ;w :'(

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-09-2015 16:25 ]

• -Moondust-
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:23:
Hadden met ons groepje eindelijk mooie basis gebouwd, zes tenten en 3 barrels alles klaar voor als we een v3s vonden, is de server gereboot, alles weg. Rip 2 x ump, akm, 2x mosin, shitload aan eten, ammo, etc. ;w :'(
Ai ai, dat voelt kut hè? Kan het me helemaal voorstellen. Enig idee hoe het zo is gekomen?

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

-Moondust- schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:51:
[...]

Ai ai, dat voelt kut hè? Kan het me helemaal voorstellen. Enig idee hoe het zo is gekomen?
de server was wel rain bugged, dat het constant bleef regenen, dus denk daarom de server reboot.

• -Moondust-
Ik hoop niet dat admins zelf kunnen bepalen of persistence wordt gehandhaafd of niet, want dan weet ik wel wat er gaat gebeuren. Ik vind het nu al heel irritant dat je bij sommige PUBLIC servers eraf wordt gegooid, omdat de admin ongestoord wil looten. Eikels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Report ze: http://dayzoverlay.com/report/
Ik weet niet of dit een officiële report link is, anders kun je het ook op de Feedback Tracker melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Kdenk eigenlijk dat dit spel nooit echt zal uitkomen :)

Eens het door alpha en beta is zal het te laat zijn en voorbijgestreefd.
Nog mensen die er zo over denken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
SmokingSig schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:23:

Te laat voor wie? Dat wij allemaal zo gek zijn om geld te betalen voor een spel dat nog lange tijd in ontwikkeling is, is ons probleem, maar er zullen zat mensen zijn die Day Z nog nooit gespeeld hebben en het als nieuw spel zien op het moment dat het uit komt. Ook als het spel gereleased wordt zal er vast een marketing campagne gevoerd worden. Voor de early access mensen zal dat weinig nieuws zijn, maar voor de niet early access mensen is het dan gewoon een nieuw spel. Ik zou niet weten waarom het spel nooit uit zou komen. Normaal duurt het simpelweg jaren om een spel te ontwikkelen en hoor je er niks van tot het spel uit komt, alleen nu maak je het proces in early access mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Ik vind dat de vooruitgang toch maar tergend traag is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Hotfix voor de camps is uit.
https://twitter.com/eugenharton/status/643390553103667200
quote: @eugenharton
Stable update for camps/weapon despawn going out, thanks for patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-06 13:30
SmokingSig schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:23:

Ik heb het spel bij zijn release gekocht, 4 uren gespeeld die avond en had zoiets: ik wacht wel tot het iets minder buggy is en er meer content ingame zit. Twee maanden geleden (ruim 1,5 jaar verder) nog eens een paar uurtjes gespeeld. Mijn eigen conclusie: ze zijn in 1,5 jaar maar heel weinig opgeschoten.

Ik ben een groot liefhebber van dit genre en er zijn kleinere studios (The Fun Pimps met 7 Days to Die) of communities zoals Arma 2 Dayz Origins, Arma 3 Exile welke met minder middelen (veel) meer progressie maken.

Met name van de Exile heb ik hoge verwachtingen en is in hun (Alpha)-status al verder dan de Standalone nu is.

Ergens hoop ik dat de standalone ooit nog wat gaat worden maar ik ben het met je eens Redhack, ik heb er ook een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Inderdaad. Na maanden nog eens terug gekomen moet ik zeggen dat er praktisch niets is veranderd.

Wat bugs minder, wat tools meer. Thats it.

Ik had verwacht dat animaties beter gingen zijn, perfermoance ging omhoog gaan enz.

Overstappen op Exile ? :p

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingSig op 15-09-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

De matige informatie over wat wanneer komt vooral over de nieuwe renderer, waar ik nog steeds vanuit ga dat daarmee heel veel voornoemde punten worden doorgevoerd, is wel iets wat niet helpt de hype te houden. Ja het speelt iets minder buggy maar geloof me er zijn er nog zat. :P
Desync kan ook heerlijke rushacties laten eindigen in een zwart scherm met 3 woordjes voor jou ipv de ander. Als alles samenkomt verwacht ik een grote versnelling in de ontwikkeling maar ja, wanneer gaat dat gebeuren? Dat weten ze zelf niet eens geloof ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Dat Exile ziet er goed uit! Ik ga het eens downloaden!

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• -Moondust-
Ik heb Exile geprobeerd, maar ben er tot op heden niet echt kapot van. Gebouwen zijn leeg, weinig loot, snel dikke wapens en altijd met ammo, geen zombies, etc. Ik was even erg enthousiast toen ik dit filmpje van FrankieOnPC zag, maar dat blijkt een zwaar gemodde versie van Exile mod te zijn waar nog geen servers voor zijn. Hele hordes zombies achter je aan trekt me wel heel erg. Dan worden zowel zombies als andere spelers gevaarlijk en moet je echt tactisch spelen om te overleven. Iemand nog tips om het meeste uit Exile te halen?

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-06 13:30
-Moondust- schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:19:
Ik heb Exile geprobeerd, maar ben er tot op heden niet echt kapot van. Gebouwen zijn leeg, weinig loot, snel dikke wapens en altijd met ammo, geen zombies, etc. Ik was even erg enthousiast toen ik dit filmpje van FrankieOnPC zag, maar dat blijkt een zwaar gemodde versie van Exile mod te zijn waar nog geen servers voor zijn. Hele hordes zombies achter je aan trekt me wel heel erg. Dan worden zowel zombies als andere spelers gevaarlijk en moet je echt tactisch spelen om te overleven. Iemand nog tips om het meeste uit Exile te halen?
Frankies filmpje is zwaar gescript :) maar dat is wel het uiteindelijke doel van de mod. Wapens, voetuigen, loot en zombies zullen in de loop van de tijd aangepast gaan worden voor de mod. Exile is nog lang niet waar het zijn moet maar gaat naar mijn idee de Dayz Standalone straks voorbij. Ik speel Exile momenteel ook nog niet, ik wacht rustig waar het naartoe gaat. De roadmap en feedback op het forum ziet er prima uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.exilemod.com/uploads/monthly_2015_09/Roadmap.jpg.a5f44e73ceafa9af13c72544cb1f6947.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-06 15:35
YouTube: UPDATE 0.59 GUIDE «DayZ Standalone» Update 0.59 What Can We Expect

Dit ziet er wel mooi uit!

Offroad Hatchback
Transit bus :)
Cevilian sedan

Nieuwe wapens

Dingen plaatsen in de wereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Omg een Lada Niva O+

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

die speelbaarheid verbetering en tent placements zijn ook wel erg vet, evenals de fall animations. :) ben benieuwd wat de scorpion kan doen en of het een pistol size of smg size heeft, of iets ertussen in.

• LongBowNL
Status Raport van 23 September:
https://dayz.com/blog/status-report-23-sept-2015
Dev Update/Hicks

Greetings Survivors!

Much to the delight of our reddit community (I'm certain) we'll be covering some points on the ongoing refinement of DayZ's in game economy this week, as well as talking about some upcoming content to the game, and a quick recap on the progress of upcoming engine changes for Enfusion. Lastly, Peter will talk briefly about future changes to how ammunition is handled in DayZ.

Don't forget to keep your eyes and ears open during TwitchCon - as I'll be speaking about Aerial Transport, Contaminated Terrain, and an additional little surprise I hope you'll all be excited for as I am. (This should be hosted on twitch.tv/dayz)

We've normalized the 0.58 stable branch economy around 27,000 minimum spawned items across Chernarus. The most prevalent items of course are clothes, tools, and resources required to survive. Internally we've begun setting the system up to apply lifetime to items upon their creation (spawning) so that player interaction with items is no longer required. This should take the economy a step further towards keeping things robust and moving. Region control is the next major step for the economy, which will allow us to restrict certain items to spawn only in certain regions - This way we can ensure more of those basic supplies are kept spawning on the coast to ensure folks have what is required to move inland, regardless of player traffic.

For 0.59 we'll begin experimenting with making civilian firearms a little more prevalent, and ammunition will begin to be more of a rarity. The desired effect being that ammunition itself will have an increased value, so that the decision to take that shot has more factors to it. That said, loose ammunition types that are used by civilian weapons as well as military have had their potential loot spawns expanded so it can be found throughout Chernarus. (7.62x39 for the IZH, 45 ACP for the 1911, and so on)

Issues with duplication, and magazine quantity manipulation have been identified and are being resolved, and NATO military gear will be moving out of the Quonset Hut Barracks and back to their proper NATO chopper crash spawns.

The art team is working on finalizing the upcoming Enduro Dirtbike model, which will hopefully be joining the vehicle distribution in 0.60. This vehicle will probably be our most accessible type, but like all other vehicles will need the proper parts, and operational fluids to maintain and use.

On the engine side the team is working hard towards a functional merge for several areas, keep in mind just merging these modules and systems are just the beginning. Configuration, testing, and iteration will need to occur.

- Renderer has entered initial functional testing with internal Q/A
- Animation System development is in progress, and the animation team is working closely with the programmers to begin testing/implementation.
- Network Optimization is a top priority, with issues such as player desync, gunshot sounds, and vehicle position being tied to this work. Network profiling tools will be used on 0.59 experimental branch servers so we can gather data on exactly what is occurring.
- Damage System is being configured, and under initial testing with Q/A & Design Team
- Physics System has had several key issues resolved that may be related to some of the Infected AI server costs. This is under test/investigation
- Infected Bugfixing is still under way, and daily test passes are being run against the commits

We've got a lot of work ahead of us in the coming months, so please make sure to file any issues and bugs you see over at the Official Feedback Tracker.

- Brian Hicks / Lead Producer

Dev Update/Peter

Firearms, who doesn't like them? They equal power. One can obtain food through hunting animals, defend oneself against infected or even hostile survivors. There are firearms related mechanics which were added specifically for DayZ's requirements such attachments, modifications, chambering and others. Also former functionality of weapons such as machine guns, rocket launchers or underslung grenade throwers will be brought back.

To get closer to authenticity of firearms some changes to their handling are being currently implemented. Chambering became a real part of the weapon instead of invisible magazine with 1 bullet count. This will allow players to attach a magazine to a chambered weapon effectively increasing the amount of available bullets which wasn't possible before. Reloading is also being revamped, as R-key will be dedicated to the manipulation with weapon like manually cycling the bolt, pull back charging handle in case of jam or even rolling the drum of revolver when you decide to play lethal games with some friends. Don't worry about losing R-key for reloading. As a replacement for R-key you will be able to reload your gun directly from the quickbar by choosing the corresponding slot with magazine in it. Magazines will be swapped during reloading action. Also loose ammunition will work in same way, choose right slot and gun will be chambered.

Another nice change is that bullets in magazines/piles are no more just numbers of amount but are really independent objects which means they can contain ammo of different quality. Combination of damaged ammunition and non maintained gun leads to higher possibility of jams. With different type of ammunition in magazines, tracers will experience their comeback and help us to revive night gameplay a bit.

Keep your pockets organized... see you in Chernarus folks!

- Peter / Lead Designer
Toelichting van Hicks op de vraag hij kan vertellen of de nieuwe renderer veel verbetering geeft:
https://www.reddit.com/r/..._official_website/cvbo2yz
No, I cannot. Because it is not done, or even ready for such data to be pulled. It is in initial functional testing.

I cannot stress this enough. Do not hype yourself up. There will be no initial visual difference, we are aiming for parity. It is probably going to break a good deal of things at first, and need to be extensively tested to ensure compatability with market leading hardware/software configurations.

Viable, meaningful improvements can only be measured from how it behaves when it ends up on stable branch.

Edit: And when it -does- end up on stable branch, you won't see any type of "ZOMG NEW RENDERER" post coming from us. It'll be mentioned in the Status Report, and we'll be closely observing how it behaves, what needs to be addressed, and such.

[ Voor 7% gewijzigd door LongBowNL op 23-09-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Patch 0.59 ziet er veelbelovend uit, veel nieuwe voertuigen. Weet iemand wanneer we deze patch kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Als het goed is, komt deze week de eerste experimental.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:22

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Grappig dat mensen blij zijn met "nieuwe dingen" zoals die fall animation en tent plaatsen wat in oudere en simpelere games al gewoon standaard werkt en niet als bijzonder word gezien :/

Vind de ontwikkeling toch eigenlijk ook wel veel te langzaam de laatste tijd...

Ik speel het niet tot de loot distribution en de grafische engine gefixed zijn.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongBowNL
Loot distribution is al gefikst. Nu nog de grafische engine. :)

Anyway, verhaaltijd:

Ik dacht ga een keertje lone-wolf spelen. Ik was al een beetje gegeared in 1st person, onderweg naar NWAF hoor ik een punch-geluid. You are dead. (Kan dat trouwens of ben ik weer een cheater tegengekomen?)

Respawn in Svetlo, kom iemand tegen die mij wat eten geeft. Wat aardig! Ik buig voorover om het op te pakken. Pikhouweel in mijn hoofd. You are dead.

Respawn in Svetlo. Mooi, kan ik even wraak nemen op die gozer. Kom bij hem aan, heeft hij net iemand met een pistol vermoord. You are dead.

Respawn in Cherno. Gelukkig, ver weg van die gek. Ik vond een barrel in een construction site even een flare naast gedumpt, waarom niet. Ik vind een blikje drinken, kijk nog even rond voordat ik hem opdrink. Drink hem lekker op in de deuropening, in eens een gozer met een rifle. 1 schot, mis. 2de schot. You are dead.

Toen was ik het KoS wel even zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:22

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik liep zaterdag door Cherno of Electro, weet ff niet meer welke, en daar lag toch echt helemaal niets....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Beetje eten verzamelen in die steden en dan naar het binnenland trekken. Dan is er genoeg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

LongBowNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:45:
Beetje eten verzamelen in die steden en dan naar het binnenland trekken. Dan is er genoeg te vinden.
Er is ook verder vrij weinig te doen dan pvpen, de wat betere gaan naar het noorden, de paupertjes gaan newspawns afschieten aan de kust. Ik vertrouw ook niemand meer die ik niet als vriend heb op steam. houd je het lekker simpel, if you're not one of us you gonna die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ik speel sinds vorige week op public servers, waar ik voorheen bijna 200 uur in private servers gestoken heb.
De reden dat ik niet op public servers speelde, was vanwege de vele server-hoppers (van die figuren die bij de military basis blijven staan, en dan van server naar server springen)
Maar aangezien ik op de private servers heel weinig loot kon vinden, en omdat ik nog nooit een heli-crash site heb gezien, ben ik met vrienden op public servers gaan spelen.
Maar wat is nu het verschil tussen een persistence server on/off?
En stel ik plaats ergens een tent, of ik leg spullen op de grond. Liggen die spullen er dan ook nog als ik de volgende speelsessie weer inlog op een andere server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Spullen verlopen na 30 minuten, tenten (met inhoud) staan er voor iets van 40 dagen. Dat is persistence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Lekker op persistence blijven spelen dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Dit is wel op dezelfde server, niet op een andere server! (ik las over die zin van jou heen.)

Anyway, Status rapport van 30 september:
Image

Dev Update/Hicks

Greetings Survivors!

So last weekend we were fortunate enough to be invited onto the TwitchCon stage to talk about a few upcoming things to DayZ. For those that weren't able to catch the broadcast, we're going to recap what was covered in this week’s Status Report.

Before we do that - a quick recap on pending 0.59 experimental.

- Improvements on passenger perspective vehicle sync are still in progress
- Server/Client crash issues are being worked on
- Network Traffic Profiling tools will be pushed to certain Exp servers when the push goes out
- Infected Resource costs are still being worked on
- Bugfixing and iteration work is being done upon applying lifetime to items when they are created (initial item spawn)

Contaminated Terrain

When we looked at testing out the impact of terrain that requires specific equipment to safely navigate, naturally the opportunity presented itself with the upcoming Tisy Military Base, and the need to make acquiring the first Helicopter a high risk situation. Personally, I found the meeting rather exciting due to the fact that the art assets required can be added to the library used by the Environment Design team on their destruction passes aimed at making Chernarus look more post-disaster.

Image

Aerial Vehicles

Video

Speaking of helicopters - we spoke briefly about the first aerial vehicle in DayZ at TwitchCon. The Littlebird is a model inherited from the Take On Helicopters team, and updated to meet DayZ's quality requirements. The below video is very - very rough implementation, purely keyboard controls (because I'm just that good). We'll be expanding the aerial vehicles past the Littlebird of course - current plans include expanding to fixed wing aircraft as well. (Stay tuned for that!)

Image

For those curious, as I've mentioned several times prior - One of the mechanics we're just not satisfied with from DayZ Mod is the "Universal Parts" system. You could take a tire off of a bicycle and slap it on a URAL. The motor from a small fishing boat could be used in a tractor, and so on. With the introduction of new land vehicles into 0.59 we're expanding the operational parts past "Truck Battery" and "Glow Plug" - and Aerial Vehicles will see that expand as well. Specialized parts, and fuel will be required, and hopefully also see the importance of areas that naturally would contain those items be reintroduced.

Character Lifespan

Image

Lastly, while at TwitchCon we had the opportunity to discuss some of the methods of character growth and progression we're working on. Specifically for TwitchCon we discussed methods of character aging, and the visual impact on the appearance of the character. Obviously females won't be growing beards, and we discussed briefly how this effect can expand past just facial hair and into scars, and dirty faces. The principle idea being allowing people to opt out of the system, and pose as someone freshly spawned. However - for those who want to go for the grizzled look, facial hair - blood, dirt, and grime can all give the appearance of a character who has seen it all.

Image

Scars obviously however cannot just be "washed off" - and as we look to see how viable scars are, and if they fit within the scope of 1.0 we'll be discussing this in future status reports. Additionally, prototypes are currently being worked on for the previously described "soft skills" - keep your eye on future status reports for that ;)

- Brian Hicks / Lead Producer

Igromir Expo

(...Russische tekst...)

Russian Survivors! Chernarus Designer Senchi will be at Igromir 2015 this weekend in Moscow! If you're attending, keep an eye on the official DayZ Dev Team Twitter account for times and locations to meet up. We'd love to talk DayZ, and all things Chernarus with you all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-06 20:25

Rexomnium

Vincam aut moriar

Misschien een domme vraag, hoor, maar hoe krijg ik zo'n vrachtwagen aan de praat? Ben er nu al meerderen tegengekomen en telkens gebeurt er niets als ik turn on engine klik doe. Als ik de motorkap opendoe, hangt er wel een draaiende(!) motor in, dus die lijkt te werken. Moet ik nog iets anders doen? Of inderdaad een accu en een ... bougie(?) vinden?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Accu, brandstof en glowplug moet je hebben inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Ik had op een bijzondere plek (NWAF op de zuidelijke heuvel) een V3S gevonden maar toen ik deze met een vaartje downhill reed en de bocht maakte ging hij op zijn kant. En ik zie geen enkele mogelijkheid om um weer op zijn wielen te krijgen. Ik heb na een uur of 6 nogmaals ingelogd om te kijken of een serverherstart iets heeft uitgehaald, maar hij ligt nog steeds op zijn kant. Ik heb het idee dat servers niet meer zoveel herstarten als dat ze eerst deden. Voorheen was het elke 2 uur ofzo. Nu kan ik een groot deel van de dag spelen zonder herstarts. Nouja, morgen maar eens kijken of er een herstart is geweest en hopelijk de auto weer op zijn wielen heeft gezet. Ik kom voor de rest weinig auto's tegen. Dit is de eerste in pakweg 10 uur spelen. En ik kijk er toch wel speciaal naar. Wel helicrashsites gevonden, maar dat is goed zoeken en de juiste route lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

-Moondust- schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 23:06:
Ik had op een bijzondere plek (NWAF op de zuidelijke heuvel) een V3S gevonden maar toen ik deze met een vaartje downhill reed en de bocht maakte ging hij op zijn kant. En ik zie geen enkele mogelijkheid om um weer op zijn wielen te krijgen. Ik heb na een uur of 6 nogmaals ingelogd om te kijken of een serverherstart iets heeft uitgehaald, maar hij ligt nog steeds op zijn kant. Ik heb het idee dat servers niet meer zoveel herstarten als dat ze eerst deden. Voorheen was het elke 2 uur ofzo. Nu kan ik een groot deel van de dag spelen zonder herstarts. Nouja, morgen maar eens kijken of er een herstart is geweest en hopelijk de auto weer op zijn wielen heeft gezet. Ik kom voor de rest weinig auto's tegen. Dit is de eerste in pakweg 10 uur spelen. En ik kijk er toch wel speciaal naar. Wel helicrashsites gevonden, maar dat is goed zoeken en de juiste route lopen.
de reboots zijn minimaal 4 uur maar ze staan vaak al op 12 uur, ze gaan naar 24 uur geloof ik in niet al te lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Vanochtend even gecheckt en de V3S stond weer op zijn wielen. Ik had een van de middelste wielen eraf gehaald gisteren en in de truck inventory gedaan. Maar vanochtend zat het missende wiel er weer op en zat het reservewiel nog in de truck inventory. Een gratis extra wiel dus. Helaas heb ik na een paar honderd meter de truck weer geflipt. Ik kan me van eerdere trips met de truck niet herinneren dattie zo makkelijk op zijn kant gaat. Met redelijke snelheid scherp sturen en daar gaatie dan. Beetje jammer, want zo is het niet leuk meer om trips te maken, omdat je dan telkens bang bent dattie gaat kantelen en als ier kantelt kan je verder gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-06 15:35
Vind het al knap dat je een truck werkend hebt gekregen haha.
ik vind die bougie nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Klotezooi, na dagen looten en klooien met een goede vriend had ik fantastische gear, een werkende truck en waren we op zoek naar heli crashsites. MAARRRR, zojuist een character reset gehad toen ik weer inlogde. Ik hoopte eerst nog dat ik een 1st person of private server te pakken had, maar helaas. Godverdomme zeg, ik vind het echt niet zo heel erg als ik dood ga door een kogel (hoort bij het spel), maar een character reset door een stomme bug voelt zo onnodig, bijna gamertje pesten. Ik ben denk ik weer even voor een half jaar klaar met dat kut DayZ. Jaja, het is alpha, maar dit is echt frustrerend. Dagen werk voor niks, althans, zo voelt het. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-06 09:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

-Moondust- schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 23:18:
Klotezooi, na dagen looten en klooien met een goede vriend had ik fantastische gear, een werkende truck en waren we op zoek naar heli crashsites. MAARRRR, zojuist een character reset gehad toen ik weer inlogde. Ik hoopte eerst nog dat ik een 1st person of private server te pakken had, maar helaas. Godverdomme zeg, ik vind het echt niet zo heel erg als ik dood ga door een kogel (hoort bij het spel), maar een character reset door een stomme bug voelt zo onnodig, bijna gamertje pesten. Ik ben denk ik weer even voor een half jaar klaar met dat kut DayZ. Jaja, het is alpha, maar dit is echt frustrerend. Dagen werk voor niks, althans, zo voelt het. Bah!
Pas maar op, de game is early alpha :+
Nee, maar je hebt helemaal gelijk, ik speelde de mod echt helemaal grijs (1500+ uur) maar dit trekt me gewoon niet. Hoe ik ook probeer, na een paar uurtjes rondwandelen heb ik het wel weer gezien waarna het spel weer een maand of wat ligt te verstoffen. Jammer, dat zeker.

Hoe dan ook, het gaat toch nooit meer zoals eerst worden. Met eerst bedoel ik dus de eerste paar maanden van de Mod. Kijk maar eens de eerste afleveringen van FrankieOnPCin1080p, dan zie je wat voor een rol het praataspect had. Ook had Hero en Bandit nog wat te zeggen, maar vanaf 2013 2012 is hier echt bijna niemand meer die zich er wat van aantrekt. (Note: de mod werkt af en toe nog beter dan de SA in huidige vorm)

Vind het dan wel weer geweldig hoe ze een half jaar geleden meldden dat de nieuwe engine bijna klaar was en dat ie nu opeens in een staat is waar ze er nog niks mee kunnen? Mij kun je veel wijsmaken, maar dit is toch echt ernstig :')

Wat ik nog het ergste vind ik dat ik een aantal vrienden ten tijde van release heb kunnen overtuigen om het spel te kopen, want eind 2014 zouden we uit Alpha zijn, bla, bla, bla...
Ik heb ze maar Arma 3 DLC pack's gekocht om de pijn te verzachten O-)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Gebeurd soms, wij waren hele tentenkamp kwijt. dus loot van x5 lui pleite. Maar regearen hoort erbij, is even kut maar doorgaan gewoon, wat tegenwoordig aardig werkt is gewoon cherno/elektro geared lui gaan hunten, er zijn genoeg die niet zo goed zijn en met een sks of repeater kan je vrij snel weer fully geared zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
kuusj98 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 23:31:
[...]
Pas maar op, de game is early alpha :+
In het begin heel erg veel gespeeld deze standalone.. als ik nu de laatste pagina's teruglees geeft dit mij niet veel hoop op een mooie toekomst voor DayZ ;w de game al maanden niet meer aangeraakt.. jammer.. het heeft (had?) veel potentie..

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 06-10-2015 16:38 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ik heb eens begrepen dat die Accelerated Time servers (die servers waar een x achter de tijd staat, bijv: 22:12x) ook een aparte hive hebben. Dit betekent dat de 'normale' public servers een andere hive hebben dan de public servers met een accelerated time. Wellicht dat het probleem hier zit?

Ik ben er overigens niet 100% zeker van dat dit het geval is.

[ Voor 3% gewijzigd door GeoffLx op 06-10-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 04:25:
Gebeurd soms, wij waren hele tentenkamp kwijt. dus loot van x5 lui pleite. Maar regearen hoort erbij, is even kut maar doorgaan gewoon, wat tegenwoordig aardig werkt is gewoon cherno/elektro geared lui gaan hunten, er zijn genoeg die niet zo goed zijn en met een sks of repeater kan je vrij snel weer fully geared zijn. :)
Hoe is dat zo gekomen? Van het ene op het andere moment tentenkamp weg?
spartacusNLD schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:29:
In het begin heel erg veel gespeeld deze standalone.. als ik nu de laatste pagina's teruglees geeft dit mij niet veel hoop op een mooie toekomst voor DayZ ;w de game al maanden niet meer aangeraakt.. jammer.. het heeft (had?) veel potentie..
De game zelf is goed te doen tegenwoordig vind ik, ik vermaak me er goed mee. Met een vriend looten, dingen uitproberen, slap ouwehoeren, etc. Het is alleen nu dat ik door een serverfout een character wipe heb dat ik weer ff flink baal. Vergeet niet dat je gamers vaak hoort als ze wat te klagen hebben en niet als alles koek en ei is, dus neem het met een korrel zout en slinger DayZ zelf weer eens aan. Ik heb er nog wel vertrouwen in dat het op den duur echt wel een goeie game gaat worden, al lijkt de ontwikkeling niet zo hard te gaan. Ik ben nu alleen ff teleurgesteld dat ik mijn mooie spulletjes kwijt ben door een bug. Ik ben er al wel weer een beetje overheen. "Don't get attached to your gear" wordt altijd terecht geroepen. Morgen ben ik vrij en dan ga ik toch maar weer lekker een ochtendje looten. Heb een weekje geleden op een nl server een officer's tent op Mushkino gespot die echt helemaal vol ligt met stuff. Hopelijk ligt alles er nog. Dan kan ik daar een mooi begin maken. DayZ blijft qua sfeer toch wel het beste spel op survival gebied.
GeoffLx schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:40:
Ik heb eens begrepen dat die Accelerated Time servers (die servers waar een x achter de tijd staat, bijv: 22:12x) ook een aparte hive hebben. Dit betekent dat de 'normale' public servers een andere hive hebben dan de public servers met een accelerated time. Wellicht dat het probleem hier zit?

Ik ben er overigens niet 100% zeker van dat dit het geval is.
Ik heb het echt gedubbel-dubbelcheckt, dus helaas.

[ Voor 29% gewijzigd door -Moondust- op 06-10-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

-Moondust- schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:02:
[...]

Hoe is dat zo gekomen? Van het ene op het andere moment tentenkamp weg?
Server gereset door admins, toen gelijk password erop en dag erna was tentenkamp weg. dus ofwel door die lui geloot, of wel hele server fresh reset gekregen. al met al vrij veel loot kwijt toen.

maar ja als je beetje kan schieten en met 2-3 man speelt kun je veel beter gewoon elektro in ofzo en daar geared lui neerschieten. is veel snellere manier van loot krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Weet iemand trouwens waarom er geen zombie's meer in het spel zitten, en wanneer kunnen we ze weer terug verwachten? Toch een stuk minder leuk zo, zeker als je alleen speelt is de fun er al gauw af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GluonC schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:53:
Weet iemand trouwens waarom er geen zombie's meer in het spel zitten, en wanneer kunnen we ze weer terug verwachten? Toch een stuk minder leuk zo, zeker als je alleen speelt is de fun er al gauw af.
zombies zijn nu performance killers, ze zorgen voor veel problemen dus 99% is eruit gehaald in deze update, er schijnen nog een paar in het noorden te zijn maar voor nu zijn ze in ontwikkeling. Wellicht dat .59 of .60 ze weer introduceert, deze pvp only versie is vrij snel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
SouLLeSSportal schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:45:
Server gereset door admins, toen gelijk password erop en dag erna was tentenkamp weg. dus ofwel door die lui geloot, of wel hele server fresh reset gekregen. al met al vrij veel loot kwijt toen.
Ik kan me ook vaak ergeren aan gedrag van admins. B.v. dat admins je constant kicken terwijl ze een public server hebben. Die server willen ze natuurlijk voor zichzelf en/of voor hun clan houden zonder pottenkijkers, maar daar is de private server voor uitgevonden. Dat willen ze natuurlijk niet, omdat dan je gear beperkt is tot die ene server. Kortom, misbruik. Volgens mij kan je dat misbruik ook melden bij de devs, maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan. Zelf log ik voornamelijk in op algemene public servers en bijna niet meer op privé servers, al teveel teleurstellingen bij gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Niet een officiële link: http://dayzoverlay.com/report/
Je kunt ze ook op de feedback tracker rapporteren: https://feedback.dayz.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

-Moondust- schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:14:
[...]

Ik kan me ook vaak ergeren aan gedrag van admins. B.v. dat admins je constant kicken terwijl ze een public server hebben. Die server willen ze natuurlijk voor zichzelf en/of voor hun clan houden zonder pottenkijkers, maar daar is de private server voor uitgevonden. Dat willen ze natuurlijk niet, omdat dan je gear beperkt is tot die ene server. Kortom, misbruik. Volgens mij kan je dat misbruik ook melden bij de devs, maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan. Zelf log ik voornamelijk in op algemene public servers en bijna niet meer op privé servers, al teveel teleurstellingen bij gehad.
Ik had het gedaan als het 100% duidelijk was dat ze dit bewust deden, maar de server naam veranderde ook en het zou kunnen dat ze gewoon de server helemaal moesten laten resetten ivm dat het er constant regende. Dan blijft het om de 30 seconden weer regenen dus constant alles nat, is een fout in de server dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Ik ben zo vaak gekickt van een server, geen idee waarom. Mijn ping is ook altijd laag, dus dat kan de reden niet zijn. Vaak staat er ook in de server omschrijving iets debiels als "Players will be kicked", "Join = kick" of "High loot". Allemaal bullshit en bedoeld om spelers te weren of juist aan te trekken. Maar volgens de serverregels mag dat allemaal niet. Logisch ook, want het bederft het spelplezier en is misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Ik heb op een server 3 barrels verstopt met guns, ammo, etc. erin en die staan er nog steeds. Echter, de backpack die ik er gisteren naast heb gelegd is vandaag verdwenen. Ik dacht gelezen te hebben dat tenten, barrels een persistence van 45 dagen hebben, backpacks een van 45 uur en de rest van de items maar 30 minuten. Waarom is mijn backpack dan verdwenen? Is wel jammer want het was een hunting backpack en die zie ik niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Backpacks zijn veranderd. Ze blijven net als items 30 minuten 1 uur liggen.

Bron: https://twitter.com/Hicks_206/status/643421756095614976

[ Voor 36% gewijzigd door LongBowNL op 11-10-2015 11:43 . Reden: Bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Waar had je die hunting backpack gevonden Moondust? Het enigste waar ik nog naar opzoek ben. En een clip voor de AK74U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
LongBowNL schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:41:
Backpacks zijn veranderd. Ze blijven net als items 30 minuten 1 uur liggen.

Bron: https://twitter.com/Hicks_206/status/643421756095614976
Potverdorie, als ik dat had geweten had ik die backpack natuurlijk nooit op de grond gelegd. Ik vind 1 uur wel erg weinig voor backpacks. :(
GluonC schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:22:
Waar had je die hunting backpack gevonden Moondust? Het enigste waar ik nog naar opzoek ben. En een clip voor de AK74U.
Ik meen in de large barracks, dus die nieuwe barracks waar alle bedden in één ruimte staan. Maar dat was de enige hunting backpack die ik ben tegengekomen sinds dat 0.58 is uitgekomen. Ze zijn erg zeldzaam dus. Ik wil ook nog een SVD vinden, maar die zijn ook erg zeldzaam ondanks dat ik toch al zo'n 10 American heli crashsites heb gevonden. Ik maak nu geregeld met een vriend met een truck een rondje om NWAF om helicrashsites te vinden. Spannende ritjes altijd. Je weet nooit welke gek er op je truck begint te schieten. Ook die bruine magazines voor een AK74 zijn in de large barracks te vinden. Ik ben er al genoeg tegengekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door -Moondust- op 12-10-2015 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Er zijn twee dingen die ik niet snap aan 0.58 stable.

Veel military loot zou in the zogenoemde officer's tent liggen (2x bij NWAF en 1x bij Mushkino tentenkamp). Echter, meestal tref ik de officer's tent geheel leeg aan. Er is helemaal niets. Hoe kan dat?

Tenten (civilian tent, military tent en car tent) zouden veel spawnen in en op het appartementencomplex in het zuidwesten van Novaya Petrovka (grote stad in het noord westen). Echter, na bijna 10 servers heb ik in dit appartementencomplex nog geen enkele tent kunnen vinden. Zijn ze allemaal weggehaald?

Hoe kan het dat op deze bekende lootspawn plekken niets te vinden is? Hebben jullie dat ook? Ik zou zo graag een paar tenten vinden. Dan lijkt mijn kamp alweer iets meer op een kamp dan op slechts 3 oil barrels.

edit:

Het is in 0.58 bekend dat als je loot weghaalt en een eindje verder (20-30 meter) weer neerlegt er nieuwe loot spawnt op de plek waar je de loot weg hebt gehaald. Zo heb ik in the firestation alle firehelmets wegehaald en spontaan spawnden er een hoop fireaxen. Deze techniek probeer ik nu ook in de apartementen van Novaya Petrovka. In de apartementen ligt vooral bandage. Ik heb alles in de 5 gebouwen weggehaald (veel werk!) en hoop dat er tenten voor in de plaats spawnen. Morgen maar eens kijken.

[ Voor 35% gewijzigd door -Moondust- op 16-10-2015 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Wat is op dit moment de persistence? Zijn voertuigen nu ook persistent? En tenten zijn dus 40 dagen persistent, geldt dat ook barrels bijvoorbeeld?

Heeft iemand trouwens al eens spark plugs gezien? Ik heb zelf nu eindelijk een keer een truck battery gevonden (en meegenomen), maar nu nog de spark plugs... Verder heb ik ook al lange tijd geen tent meer gevonden. Ik wil een soort kampje beginnen zodat ik grote dingen als de batterij tijdelijk kan opslaan en wat voorraad kan aanleggen voor als ik dood ga. (en ja ik weet dat de tent leeggeroofd kan worden).

[ Voor 58% gewijzigd door Luuk1983 op 19-10-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Tenten, trucks en barrels hebben een persistence van 45 dagen die vernieuwd zou moeten worden bij elke interactie, maar dat schijnt nog niet te werken heb ik ergens gelezen. Glow plugs vind je voornamelijk in schuurtjes. Ze zijn visueel nauwelijks te zien dus je kan het beste via tab kijken wat er ligt. Zie voor de vindplaats van tenten mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

tenten makkelijkste at novaya petrovka apps buildings in het zuidwesten van de stad. Dayz is me alleen te buggy en de desync nu is te erg op de high pop servers, waar je heen wil voor de pvp. dus ik wacht tot de nieuwe update komt.

Pagina: 1 ... 46 ... 55 Laatste