Loot kan schaars zijn als er net een of meer spelers zijn geweest, fruit kan je wel vinden maar is niet zo heel simpel meer, appels zijn beste keuze dan. maar ik heb eigenlijk geen probleem met de loot vinden, gewoon naar een vrij onbekend dorpje gaan, vind je genoeg.beebie121 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:37:
Heb nog niet veel loot kunnen vinden. Een longhorn was het enige wapen wat ik vond waar ook kogels in konden die ik vond.
Ik vind ook nooit meer fruit. Hebben ze dat eruit gesloopt?
En er zijn geen zombies meer. Tenminste ik heb ze niet kunnen vinden.
weer dynamic, v3s moet je nu altijd eerst benzine in doen, rugzakken kunnen overal liggen, ik vond er een in een random huis maar wel schaarser iig ja.-Moondust- schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:15:
Zijn de helicopter crashsitres nog op de 3 vaste plekken? En waar liggen de grote rugzakken tegenwoordig? Lijkt wel of die zeer schaars geworden zijn.
Zombies zijn er idd niet in, drinken kun je gewoon met use key spammen, dus niks meer moeilijk doen met f11Oxigeon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:18:
Gisteren ook een tijdje .58 gespeeld.
Wapens heb ik eigenlijk overal wel gevonden. Ammo vond ik wat lastiger te vinden. Meeste spul vond ik trouwens in de Police Stations. Verder in de kustplaatsen geen voedsel te vinden. Grote rugzakken (20/25 slots) ben ik er gisteren een paar tegen gekomen in de dorpjes in het binnenland.
Ik had eergisteren een tutorial gekeken hoe ik moest drinken uit een waterput. Moest F11 drukken en dan op de knop drukken. Deed ik gisteren met een Machette in de hand F11 drukken en toen de linker mousebutton. Ik kreeg toch ineens zwart beeld haha.
Verder moet ik toegeven dat de game slechter loopt. Vorige week liep de game een stuk soepeler. Heb hem iets lager gezet qua graphics.
EDIT: Ook hier geen zombies gezien. (kleine 2 uur gespeeld)
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker