Als je inspawnd met double carry wapen in je handen, die altijd eerst droppen en oppakken, anders krijg je die glitch idd als je ergens overheen wil springen.Luuk1983 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:45:
Voor de liefhebbers, de school in Cherno is het vierkante gebouw hier (tussen het garageicoon en het watericoon):
http://www.izurvive.com/chernarusplussatmap.html#c=-78;-35;7
Er zitten trouwens wel een paar irritante bugs in het spel:
• Soms legt hij ineens zijn wapen op de grond neer. Ik heb het een keer gehad toen ik gewoon over een hekje sprong en ook toen ik in de V3S stapte.
• Op een gegeven moment na een paar keer in en uitgestapt te zijn in de V3S kan je niks meer in je handen pakken. Het is daarmee onmogelijk geworden je wapen te pakken!
zelfde geld voor v3s, je kan daar uberhaupt geen 2de wapen in je hand meenemen maar ook als je wapen in je hand hebt die op je rug zit of in je rugzak etc, laat hij die liggen bij het instappen.
static in de zin dat ze op de plek waar ze nu spawnen, altijd spawnen, dus niet random, maar wellicht denkt men nu door mijn bericht dat elke heli crash nu een heli crash spawned. Dit is natuurlijk niet het gevalunfor schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:18:
[...]
En dat is onjuist, geen flauw idee hoe hij daar bij komt en vrij makkelijk zelf achter te komen door na een restart te checken.
In ieder geval de manier hoe hij static omschrijft.
[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-06-2015 11:40 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker