Ik heb gisteren in ieder geval weer veel gelachen. Als freshie spawnde ik ergens in de middle of nowhere. De rest was heel ergens anders. Maar gelukkig vond ik heel snel, en voor het eerst, een truck! En wat een plezier dat ik er van had... ik dacht ff snel naar onze squad te rijden. 10 meter gereden en ik zag borden met plaatsnamen. Dus dacht "even uitstappen om te kijken waar ik heen moet". Zo geschiedt, ik stap uit en "You are dead". Blijkt dat je eerst de motor uit moet zetten omdat je anders dood gereden wordt door je eigen wagen

(op zich logisch).
Maar goed, opnieuw gespawned. Binnen de kortste keren op sterven na dood maar gelukkig kwamen Ithric en Koen (toch?) me redden en zodoende aangesloten bij de rest van de groep. Lekker gespeeld, paar kills gezien. En een paar mooie jumps gezien van een truck
Toen we aankwamen op airfield en in de ATC zaten raakte ik (de rustheid zelve

) in blinde paniek toen er uit het niets een full geared player tegenover me stond. Meteen schreeuwen natuurlijk. M'n mosin bijna in z'n oog geprikt maar toen hij niet reageerde presteerde ik het toch nog om 2x mis te schieten. Achter me hoor ik m'n teammaat 2 schoten afvuren en de ongelukkige valt ter aarde
Hij leefde nog wel en sinds Tweakers aardige mensen zijn, hebben we 'm weer op z'n benen geholpen.
Mocht niet baten, al z'n spullen kapot dus hij zag het leven niet meer zitten. De dankbare taak om hem uit z'n lijden te verlossen heb ik maar op me genomen.
Bleek achteraf een vriendelijke vent te zijn, maar hij had gewoon wat pech. En ik z'n AK!