Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 41 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 07:36
hebben jullie de tenten nog in bezit?

Ik heb er nog nooit 1 gevonden, gisteravond was wat kort maar toch leuk om mijzelf op de screenshots te zien.. ik kijk uit naar ons volgende avontuurtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:58
Ik viel niet op met de oranje backpack hoor.... :+

Was een geslaagde avond, smaakt zeker naar meer.
Eerste keer op de Island, wou eigenlijk jullie beetje laten schriken maar liep de verkeerde kant op. :o
Was gelukkig net op tijd om mee te gaan met jullie, hopelijk kom ik vanavond ongeschonden van het Island af. (of nog een sweap mission. 8) )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Puhdado is baas, die sub dance _/-\o_ _O- _O-

Ik ben ook op prison island uitgelogd, nadat ik met v3s van nwaf erheen gereden ben. Heb nu mosin, ak74U, mp5 en 1911 engraved met silencer :D Mijn heli crash had alleen m65 jack en wat scopes. Wellicht nog vanavond eindelijk eens met groepje spelen, maar loop volgens mij elke keer achter jullie aan :P

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-03-2015 11:15 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
oNNoZeLe schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 07:53:
hebben jullie de tenten nog in bezit?
Nee, helaas zijn tenten op dit moment nog niet waardevol.. dit omdat er niet zoveel presistent servers zijn (waar je spul blijft liggen na server resets) en de presistent servers die er zijn spawnen geen loot (of heel weinig) dus als dat opgelost is en er komen meer presistent servers dan zijn tenten waardevol :)

je kan er 280 spullen in kwijt :D

nog weer een mooie:

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Je kan inmiddels beter gewoon de YouTube kanalen linken van die gasten als Mr. Blackout, Jam Jar, Puhdado enzovoorts, Sparta. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
GeoffLx schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:02:
Je kan inmiddels beter gewoon de YouTube kanalen linken van die gasten als Mr. Blackout, Jam Jar, Puhdado enzovoorts, Sparta. ;)
dat kan :) maar dat doe ik al door de filmpjes hier te posten :) kijken is niet verplicht :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Weet ik, is ook maar een geintje. Ik kijk al die filmpjes zelf ook overigens hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
GeoffLx schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:06:
Weet ik, is ook maar een geintje. Ik kijk al die filmpjes zelf ook overigens hoor. :)
mooi :) is altijd veel lol.. maar ik probeer meer mensen richting de channels te krijgen omdat die er dan ook weer van kunnen genieten.. daarnaast kunnen nieuwe mensen veel leren van de video's en daar hebben wij allemaal in game weer wat aan :) win win

vooral deze playlist is heel handig:

https://www.youtube.com/w...4Swk46qvjIOLJrVJmVIh18SwJ

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 20-03-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hoe halen die gasten in die filmpjes altijd fatsoenlijke FPS in steden?
Ik mag blij zijn met 15-25 FPS, en dat is op een 3930k met 970 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Hier draait de game ook echt heel slecht. AMD Bulldozer 8-Core met 2 x R9-280x :X

Bidden op snel nieuwe engine!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
unfor schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:24:
Hoe halen die gasten in die filmpjes altijd fatsoenlijke FPS in steden?
Ik mag blij zijn met 15-25 FPS, en dat is op een 3930k met 970 :/
alles op low zetten in steden.. anders is het idd niet speelbaar.. haal in steden ongeveer 30 fps en buiten 40 fps.. (met een gaming laptop)
Damian schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:46:
Hier draait de game ook echt heel slecht. AMD Bulldozer 8-Core met 2 x R9-280x :X

Bidden op snel nieuwe engine!
die zou idd snel uit moeten komen.. laten we hopen dat hij snel komt idd :)

[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 20-03-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:07
Damian schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:46:
De performance van één core is niet heel geweldig bij de AMD's en volgens mij maakt Day Z nog steeds veel gebruik van de CPU, maar dan van een beperkt aantal cores. Dan is de AMD in het nadeel.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propuls1on
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 18:27
Ik heb dit topic een beetje doorgebladerd, maar iets is me nog niet helemaal duidelijk. Hoe spreken Tweakers af om samen DayZ te spelen? Vaak is er een Steamgroep, maar de enige die ik heb gevonden (deze) heeft slechts twee leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 20:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:06
heb me ook aangemeld bij de groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Die momenten dat je alleen rondloopt op plaatsen waar veel volk op af komen...
Dat je hart zo tekeer gaat dat je niet eens fatsoenlijk meer wat ammo in je magazijn kan slepen :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tcPsndIDx1U]
Op first person servers is het nog erger omdat je veel minder ziet.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 22-03-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Jij loop dus constant met je AK in je hand en je Mosin op je rug? Ik raak hem dan altijd wel een keer kwijt in the heat of the moment. Bijl pakken, zombie choppen, terug naar plek waar AK zou moeten liggen en foetsie. Mij iets teveel gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Vandaag ook maar eens naar het prison eiland geweest. Wat een mooie locatie! En ook fijn dat je er op dit moment met een truck gewoon heen kan rijden, scheelt een hoop gedoe ;) (het valt me op dat alle trucks nu met de tank vol spawnen, is dat gewoon geluk of hebben ze op dit moment allemaal een volle tank?)

Ik ben helemaal naar boven in het prison complex gegaan en stond vrij hoop op een soort toren. Ik was echter ineens dood. Ik weet dat er andere mensen rondliepen, dus ik kan natuurlijk gesniped worden, maar ik had echter meer het idee dat het een glitch of bug was. Damian was ook al door de reling heengegaan en stond op een dak van een gebouw waar hij nooit meer af zou kunnen komen ;)

Ik heb niemand horen schieten en hoewel niet onmogelijk is het wel knap op in één keer zonder te missen een goede headshot te maken. Ik blijf in ieder geval weg bij de railing volgende keer! ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Damian schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:53:
Jij loop dus constant met je AK in je hand en je Mosin op je rug? Ik raak hem dan altijd wel een keer kwijt in the heat of the moment. Bijl pakken, zombie choppen, terug naar plek waar AK zou moeten liggen en foetsie. Mij iets teveel gedoe...
Mij ook, daarom doe ik dat ook niet ;)
Het is een AK74SU, die neemt 4x3 slots in. Dat maakt het direct het beste wapen in de game.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 22-03-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:39

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wat mij echt irriteert zijn mensen die op dat gemeentehuis liggen bij Novodmitrovsk (grote "stad" met gigantisch gemeentehuis of whatever het moet voorstellen".

Die liggen daar dan de hele tijd wat met hun Mosin mensen neer te maaien en hebben uiteraard een stuk of 4 mensen op wacht staan zodat je ze niet close-range kunt killen.

Ik lig dan meestal bij dat Hospital op het hoogstgelegen appartement, maar gezien ik maar een shotgun en Makarov heb zal ik niet ver komen, maar hier zie je ze wel goed liggen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
kuusj98 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:30:
Wat mij echt irriteert zijn mensen die op dat gemeentehuis liggen bij Novodmitrovsk (grote "stad" met gigantisch gemeentehuis of whatever het moet voorstellen".

Die liggen daar dan de hele tijd wat met hun Mosin mensen neer te maaien en hebben uiteraard een stuk of 4 mensen op wacht staan zodat je ze niet close-range kunt killen.

Ik lig dan meestal bij dat Hospital op het hoogstgelegen appartement, maar gezien ik maar een shotgun en Makarov heb zal ik niet ver komen, maar hier zie je ze wel goed liggen.
Mensen die op die toren gaan liggen snipen hebben een echt een deathwish, dat is namelijk de eerste plek waar iedereen kijkt.
Een verstandige sniper gaat op een plek liggen waar je ze niet meteen verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Luuk1983 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:17:
Vandaag ook maar eens naar het prison eiland geweest. Wat een mooie locatie! En ook fijn dat je er op dit moment met een truck gewoon heen kan rijden, scheelt een hoop gedoe ;) (het valt me op dat alle trucks nu met de tank vol spawnen, is dat gewoon geluk of hebben ze op dit moment allemaal een volle tank?)
Als het goed is spawnen de trucks nu met een volle tank ja.

Gisteren had ik een krutoy cap spawn terwijl m'n crew in het noordwesten zat. Dus maar even naar Skalisty island gezwommen en daar half uitgehongerd en onderkoeld op zoek naar iets om een einde aan mijn karakter mee te maken, spawned er op eens een fully geared Duitser voor m'n neus, schrik me de tyfus :o
Gelukkig wou meneer me na een gesprekje wel ombrengen :P

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Van weekeind weer erg veel lol gehad, ging alleen helaas dood op prison Island (hyperthermia) want kon geen vuur maken en heatpack werkte niet lang genoeg.

Dit met het vooruitzicht dat ik 2 trucks had gevonden en veel loot (server restart).
Ach ja, smaakt wel weer naar meer in iedergeval.

Mijn andere char. (op Cherno server) was stuffed (rood) maar ook hongerig en dorstig, dus dat wordt ook een leuke uitdaging)

Van de week maar weer eens een rustige server pakken en wat gearen op prison Island denk ik. (daarna wat nieuwe/GOT spelers helpen denk ik, was wel leuk samen rond rennen 8) )

[ Voor 7% gewijzigd door Ithric op 23-03-2015 08:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ithric schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:08:
Van weekeind weer erg veel lol gehad, ging alleen helaas dood op prison Island (hyperthermia) want kon geen vuur maken en heatpack werkte niet lang genoeg.
Zie je dat nog ergens aan of niet? Ik had op een gegeven moment wel 'I'm shaking' enzo, maar wat zijn de messages als je nagenoeg dood aan het gaan bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Luuk1983 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:27:
[...]

Zie je dat nog ergens aan of niet? Ik had op een gegeven moment wel 'I'm shaking' enzo, maar wat zijn de messages als je nagenoeg dood aan het gaan bent?
Ehmm ik kreeg rode berichten met I am Hyperthermic en het beeld werd blurry en grijs. (dat loste ik op door een trucje, die iemand me leerde gisteren anders kon ik niet rondlopen. :+ )

Dus denk dat het zeker 15-30 minuten duurde voordat ik echt dood was hieraan. (nadat Hyperthermic rood was)

Laat ik het zo zeggen, je krijgt genoeg waarschuwing maar kon niet alles vinden en heatpack werkte maar heel even. (liep toch veel binnen en was aan het rennen, maar hielp niet helaas)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Ithric schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:08:

Dit met het vooruitzicht dat ik 2 trucks had gevonden en veel loot (server restart).
Ach ja, smaakt wel weer naar meer in iedergeval.

Mijn andere char. (op Cherno server) was stuffed (rood) maar ook hongerig en dorstig, dus dat wordt ook een leuke uitdaging)

Van de week maar weer eens een rustige server pakken en wat gearen op prison Island denk ik. (daarna wat nieuwe/GOT spelers helpen denk ik, was wel leuk samen rond rennen 8) )
Als je echt hypERthermic was dan ben je oververhit. hypOthermia is onderkoeling. Klein verschil qua spelling, groot verschil qua symptoom. ;) Overigens zal het wel hypothermia geweest zijn, aangezien ik me niet kan voorstellen dat je oververhit bent na een kilometer zwemmen.

Daarnaast zou ik niet te veel fruit eten of zonder fles uit een pond of kraantje drinken, raakt je maaginhoud te snel vol, terwijl het niet genoeg energy of hydration biedt. Probeer jezelf te beperken tot de betere canned foods, rijst, powdered milk, crunchy crisps, blikjes drinken en water uit fles of canteen. Op deze manier zal je niet snel stuffed raken zonder hydrated en/of energized te worden.
Luuk1983 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:17:
*knip* (het valt me op dat alle trucks nu met de tank vol spawnen, is dat gewoon geluk of hebben ze op dit moment allemaal een volle tank?)

Ik ben helemaal naar boven in het prison complex gegaan en stond vrij hoop op een soort toren. Ik was echter ineens dood. Ik weet dat er andere mensen rondliepen, dus ik kan natuurlijk gesniped worden, maar ik had echter meer het idee dat het een glitch of bug was. Damian was ook al door de reling heengegaan en stond op een dak van een gebouw waar hij nooit meer af zou kunnen komen ;)

Ik heb niemand horen schieten en hoewel niet onmogelijk is het wel knap op in één keer zonder te missen een goede headshot te maken. Ik blijf in ieder geval weg bij de railing volgende keer! ;)
Klopt, alle trucks spawnen nu met volle tank. Zal niet lang zo blijven denk ik..

En dat van die railing in de toren heb ik vaker gezien dat players daar doorheen flikkerde of gebugged dood gingen. Kan zelfs desync zijn.. Die railingen probeer ik zelf altijd te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
GeoffLx schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:29:
En dat van die railing in de toren heb ik vaker gezien dat players daar doorheen flikkerde of gebugged dood gingen. Kan zelfs desync zijn.. Die railingen probeer ik zelf altijd te vermijden.
Ah duidelijk, dan ligt het niet aan mij ;) Ik dacht misschien ook even dat ik onderkoeld was (vergeet niet je kleding uit te wringen als je aan land komt!), maar als ik de reactie van Ithric lees dan is dat zeker niet het geval, want ik heb absoluut geen meldingen gehad van dat ik onderkoeld was. Wel koud, maar niet onderkoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
GeoffLx schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:29:
Als je echt hypERthermic was dan ben je oververhit. hypOthermia is onderkoeling. Klein verschil qua spelling, groot verschil qua symptoom. ;) Overigens zal het wel hypothermia geweest zijn, aangezien ik me niet kan voorstellen dat je oververhit bent na een kilometer zwemmen.

Daarnaast zou ik niet te veel fruit eten of zonder fles uit een pond of kraantje drinken, raakt je maaginhoud te snel vol, terwijl het niet genoeg energy of hydration biedt. Probeer jezelf te beperken tot de betere canned foods, rijst, powdered milk, crunchy crisps, blikjes drinken en water uit fles of canteen. Op deze manier zal je niet snel stuffed raken zonder hydrated en/of energized te worden.
*Excuus voor de spelling, wist even niet precies meer en had gewoon onderkoeld moeten vermelden ipv Engels. :+ )*

Ja was onderkoeld, vanwege regen (ik was met de Truck overgegaan, dus niet gezwommen).

Ik moest wel drinken zonder fles, want was Thirsty (rood) en had niks bij de hand. (beeld werd al grijs)
Toen kwam dus het dilemma, meestel eet ik al geen fruit maar canned foods.

Ach ja, ik wordt wel steeds beter in de game en dat is maar goed ook.
Je krijgt nu hele andere uitdagingen dan de eerste paar keer, telkens verbeter ik mijn prioriteiten in het begin van een character.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:47
Als ik dit zo lees moet ik de game ook maar weer is oppakken. Heb al een half jaartje niet meer gespeeld maar het lijkt erop dat er toch wel behoorlijk wat veranderd is :) . Ben benieuwd of de game me nu wel langer dan een paar weken weet te boeien :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ithric schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:17:
[...]

*Excuus voor de spelling, wist even niet precies meer en had gewoon onderkoeld moeten vermelden ipv Engels. :+ )*

Ja was onderkoeld, vanwege regen (ik was met de Truck overgegaan, dus niet gezwommen).

Ik moest wel drinken zonder fles, want was Thirsty (rood) en had niks bij de hand. (beeld werd al grijs)
Toen kwam dus het dilemma, meestel eet ik al geen fruit maar canned foods.

Ach ja, ik wordt wel steeds beter in de game en dat is maar goed ook.
Je krijgt nu hele andere uitdagingen dan de eerste paar keer, telkens verbeter ik mijn prioriteiten in het begin van een character.
Was leuk inderdaad weer is een keer DayZ te spelen met wat tweakers :)
Jammer dat je char dood ging en dat ik met m'n kapotte poot geen zelfmoord kon plegen en dus urenlang heb moeten kruipen :D

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Trivian schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:26:
[...]

Was leuk inderdaad weer is een keer DayZ te spelen met wat tweakers :)
Jammer dat je char dood ging en dat ik met m'n kapotte poot geen zelfmoord kon plegen en dus urenlang heb moeten kruipen :D
Ja, uiteindelijk heb je het snel kunnen oplossen na de restart.

Komen vast nog wel leuke uurtjes bij, alleen deze week wordt het weer wat minder.
Dan volgende week vrij van werk, dus dan gaan er weer veel uurtjes inzitten vermoed ik. 8) :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propuls1on
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 18:27
Hoe wordt er dan afgesproken om met mede-Tweakers door Chernarus te rennen? Het lijkt me wel leuk om eens mee te doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:06
Br3wmaster schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:20:
Als ik dit zo lees moet ik de game ook maar weer is oppakken. Heb al een half jaartje niet meer gespeeld maar het lijkt erop dat er toch wel behoorlijk wat veranderd is :) . Ben benieuwd of de game me nu wel langer dan een paar weken weet te boeien :)
het is echt wel leuk Brew! ze hebben een hoop nieuwe leuke dingen gedaan.
En in een groepje spelen is altijd leuker :)

ik heb je al op steam, heb je ook een mic? Daarmee wordt het een stuk makkelijker/leuker hehe

ik gebruik met vrienden altijd steamtalk. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Propuls1on schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:15:
Hoe wordt er dan afgesproken om met mede-Tweakers door Chernarus te rennen? Het lijkt me wel leuk om eens mee te doen! :)
Ik zou de teamspeak server gewoon joinen van de tweakers steam groep en dan ben je in no time met een tweakers aan het surviven ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Bapawe op 23-03-2015 11:44 ]

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
beebie121 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:40:
[...]

het is echt wel leuk Brew! ze hebben een hoop nieuwe leuke dingen gedaan.
En in een groepje spelen is altijd leuker :)

ik heb je al op steam, heb je ook een mic? Daarmee wordt het een stuk makkelijker/leuker hehe

ik gebruik met vrienden altijd steamtalk. Werkt prima!
True that! Ja zeker heb een mic en Skype en Vent en TS en Mubmle dus dat moet goed komen :9 . Vanavond toch geen tijd maar misschien dat ik morgen wel even langs kom op TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Ik hoop donderdag avond weer van de partij te zijn.

Ik heb de vorige week 'gekregen' mp5 nog in bezit en 2 ak's dus ik heb nog wat uit te delen.. :-)
's ochtends rond 7'nen inloggen op prison Island helpt wel met looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
dubbele post.

[ Voor 94% gewijzigd door oNNoZeLe op 23-03-2015 12:01 . Reden: -dubbel post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelorus
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-08-2024
de meeste van de bug community ( ts3 ) zitten op een whitelisted server het is heel erg handig je heb geen hackers en ook nog heel veel actie. je heb ook aardig wat vaste mensen zodat je ook bounties op iemand kan zetten enz. er zijn ook events helaas nog nooit 1 meegemaakt de eerst volgende begint op 6 april ff wachten :) hier hebben jullie een linkje kunnen jullie ff kijken !!
http://www.oldschooldayz.net/ en als jullie hulp nodig moet hebben met het aanmelden dan zijn we vast en zeker online op ts3 Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/711906876052800744/D14ECD5F5E99BF4704B22F07234406C111E8C319/ dit is me character kom net levend van de prison island af
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/711906452531143257/A65AD16A2B1D268BB714491831D858BFB97D0FBE/ en nog een mooie foto met sharpe en de prison island als achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
angelorus schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:48:
de meeste van de bug community ( ts3 ) zitten op een whitelisted server het is heel erg handig je heb geen hackers en ook nog heel veel actie. je heb ook aardig wat vaste mensen zodat je ook bounties op iemand kan zetten enz. er zijn ook events helaas nog nooit 1 meegemaakt de eerst volgende begint op 6 april ff wachten :) hier hebben jullie een linkje kunnen jullie ff kijken !!
http://www.oldschooldayz.net/ en als jullie hulp nodig moet hebben met het aanmelden dan zijn we vast en zeker online op ts3 [afbeelding] dit is me character kom net levend van de prison island af
[afbeelding] en nog een mooie foto met sharpe en de prison island als achtergrond
Leuke foto's! Alleen heb je je details wel heel erg laag staan, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:39

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Luuk1983 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:01:
[...]

Leuke foto's inderdaad, en ja, het spel draait voor geen kut dus settings moeten in de meeste situaties ernstig hard omlaag om nog een beetje speelbare resultaten te krijgen.

Ben de laatste 2 weken weer een stuk actiever SA aan het spelen, komt wellicht door de hoeveelheid nieuwe content en misschien toch de iets betere performance en stabiliteit. Maar ja, heb nu mijn 3de leven op 2 weken spelen en de 2 die al overleden zijn hebben pure lag/lage fps/desync als oorzaak gehad. Als ik op iemand wil schieten die op mij zit te knallen dan lukt dat 9/10 keer echt niet met 18 fps en een desync van hier tot Tokio.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelorus
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-08-2024
Luuk1983 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:01:
[...]

ja ik ben een sniper en als ik inzoom richting prison island ( a 900 meter ) met full setting dan gaat me fps aardig naar beneden :P weet niet waarom dus ik hou het erg low daar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

angelorus schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:17:
[...]

ja ik ben een sniper en als ik inzoom richting prison island ( a 900 meter ) met full setting dan gaat me fps aardig naar beneden :P weet niet waarom dus ik hou het erg low daar haha
Omdat je dan alles in je scope dichtbij genoeg is dat je het full gerenderd krijgt, wat zorgt dat je superveel data in dat schermpje ziet. Als je dat doet in een stad is het exact hetzelfde of als je door een stad heen loopt. Dank u fail renderer :P hopelijk komt die nieuwe renderer zsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
richting de donderdag avond gaande, waar beginnen we? Weer op prison Island?

Anders probeer ik alvast de juiste richting op te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Ik weet niet hoe oud dit plaatje is, maar ik kwam hem tegen op de DayZ subreddit:
Hij is twee weken oud...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oEN9LxO.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

oNNoZeLe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:51:
richting de donderdag avond gaande, waar beginnen we? Weer op prison Island?

Anders probeer ik alvast de juiste richting op te gaan..
ik kan na 22:00 ong online zijn, zit nu bij Vibor base. Mochten we zijn verkast loop/rij ik wel die kant op op woensdag ofzo. *NB: ik zit op old school nog in new spawn status geloof ik dus maakt niet veel uit waar men is, ik spawn wel in de buurt en kijken dan verder.

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-03-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
LongBowNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:33:
Ik weet niet hoe oud dit plaatje is, maar ik kwam hem tegen op de DayZ subreddit:
Hij is twee weken oud...

[*plaatje*]
Nice, ik kijk echt te erg uit naar de nieuwe renderer. Ben echt benieuwd wat de veranderingen zullen zijn.
Daarnaast lijken me wapens die spawnen met clips, bullets en/of attachments echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GeoffLx schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:53:
[...]

Nice, ik kijk echt te erg uit naar de nieuwe renderer. Ben echt benieuwd wat de veranderingen zullen zijn.
Daarnaast lijken me wapens die spawnen met clips, bullets en/of attachments echt heerlijk.
Als die cz527 nu vaker met clip spawned wordt dat ding eindelijk enigszins bruikbaar enenals de pistols met clips. De renderer lijkt me vooral technisch anders dan grafisch anders maar dat is een gok natuurlijk. Ik hoop dat ze de looks gelijk of beter maken dan wat het nu is.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-03-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Die laatste gun in clip 1 is zeker weten een zwaar kaliber .338 lapua maar denk .50 eigenlijk. zou dat betekenen dat ze die overwegen in de game te stoppen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Als de engine toch echt zo soepel zou gaan lopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Luuk1983 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:00:
[...]

Als je ziet hoe de game draait in de gebieden buiten steden, zo zou die in steden ook gaan draaien met de nieuwe renderer, als alleen de objects gerenderd worden die je kan zien, scheelt dat 90% ofzo van wat er nu gerenderd moet worden. de cpu krijgt dan enorm lagere workload wat je in kan gaan zetten voor andere leuke zaken. :)
Maar het zou idd wel stuk fijner spelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-03-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
SouLLeSSportal schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 02:30:
Die laatste gun in clip 1 is zeker weten een zwaar kaliber .338 lapua maar denk .50 eigenlijk. zou dat betekenen dat ze die overwegen in de game te stoppen? :D
helaas niet. ze gingen ook voor de nieuwe arma sounds opnemen las ik... op devblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Sharpe. schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:26:
[...]

helaas niet. ze gingen ook voor de nieuwe arma sounds opnemen las ik... op devblog
Ai, dat zal dan daarvoor zijn gok ik ja, al zou het wel erg vet zijn als die er wel in zat, gezien dat je er heel goed normale voertuigen mee kan laten ophouden te rijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Luuk1983 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:00:
[...]

Daar is de engine volgens mij gewoon hetzelfde nog hoor, ging in dat filmpje om een ander derde persoons view, dus over linker of rechter schouder.

Die devs gebruiken vast een hele dikke cpu die al die ellende van de huidige engine wel trekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Damian schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:42:
[...]
Daar is de engine volgens mij gewoon hetzelfde nog hoor, ging in dat filmpje om een ander derde persoons view, dus over linker of rechter schouder.

Die devs gebruiken vast een hele dikke cpu die al die ellende van de huidige engine wel trekt :P
Er is geen CPU die de huidige engine in zijn volledigheid lekker trekt.
Maar voor test doeleinden, zoals dit filmpje, renderen ze waarschijnlijk alleen enkele straten in Svetlojarsk in om de beelden te kunnen maken. Dan zal je wel wat frames halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:32:
[...]
Ai, dat zal dan daarvoor zijn gok ik ja, al zou het wel erg vet zijn als die er wel in zat, gezien dat je er heel goed normale voertuigen mee kan laten ophouden te rijden 8)
Als het in de volgende Arma kan, zou het in principe ook mogelijk moeten zijn dat via een mod in DayZ te proppen. Een modje met wat extra schietspul zal sowieso niet heel lang op zich laten wachten als de SA uit komt, denk ik, en een KSVKtje of een Lapua zal daar best wel inzitten.

En dat is goed, want zonder anti-material rifles is het leven saai >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Hier kijk ik ook echt naar uit!
The most notable one is synchronized animations when running and walking. That means when you switch from one move to another there is no glitch. New animation continues where previous left. Another important addition is using gestures while moving. Yes, finally you can wave and run around. On the same note is switching weapons. Player is able to take or hide gun while moving and any time you stop running the character will stop, but arming/disarming will continue. And last but not least, we have now falling and landing animations. It is a placeholder in current state, but the idea is to have different landing animations depending on the height of the fall."
bron: http://dayz.com/blog/status-report-24-mar-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=413787111

3 choppers! fapperdefap

[ Voor 21% gewijzigd door Sharpe. op 25-03-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
Hapkoek schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:44:
Is het spel eigenlijk een beetje interessant als je alleen bent?
ja, met name scary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Waarom altijd die ongein als ik er niet bij ben? Maar ach, vanzelfsprekend heb je een fully kitted M4 voor me meegenomen! :>

[ Voor 12% gewijzigd door GeoffLx op 25-03-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:00
Hoe heb je die post gevonden joh, is van 2013. :+

Maar bedankt voor je antwoord. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Sun set @ prison island!

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/535140805853118077/01672AF47DEC9022FFD21319872C6CF14ADFA7EF/1024x576.resizedimage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Mooi avondje weer met Luuk1983 en Jesse. Prison Island uitgekamd, Jesse komt 2 man tegen in de hoge toren, kan er 1 afschieten. Luuk en ik dan maar gokken dat ie er nog is en heel voorzichtig de toren in lopen. Kon ik hem boven in de toren net om het hoekje zien staan. Ik kan hem door 3PP net zien staan op het bovenstukje in de toren. Ik zeg nog tegen hem, dit eindigt niet goed voor jou, kom met je wapen omlaag de hoek om, maar meneer wilde wel de gok wagen. Luuk kennelijk ook want die doet een sprint omhoog waardoor meneer afgeleid is en ik hem netjes omver kan leggen :D

trillende handjes :P Mexican standoff! Goddome wat is dit toch een geniaal spel :D

[ Voor 10% gewijzigd door Damian op 25-03-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Damian schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:52:
Mooi avondje weer met Luuk1983 en Jesse. Prison Island uitgekamd, Jesse komt 2 man tegen in de hoge toren, kan er 1 afschieten. Luuk en ik dan maar gokken dat ie er nog is en heel voorzichtig de toren in lopen. Kon ik hem boven in de toren net om het hoekje zien staan. Ik kan hem door 3PP net zien staan op het bovenstukje in de toren. Ik zeg nog tegen hem, dit eindigt niet goed voor jou, kom met je wapen omlaag de hoek om, maar meneer wilde wel de gok wagen. Luuk kennelijk ook want die doet een sprint omhoog waardoor meneer afgeleid is en ik hem netjes omver kan leggen :D

trillende handjes :P Mexican standoff! Goddome wat is dit toch een geniaal spel :D
dit soort dingen maken dayz uniek.. dit maak je in geen andere game mee :) stel je voor dat we over een jaar dayz spelen in een nieuwe render zonder bugs en met 20 fps meer in steden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Was weer erg geslaagd, was al op Prison Island op een rustige server. (Geen loot)
Toen wat gearen en daarna nog even clearen op een vollere server.

Helaas gingen er 2 van mijn team dood, maar ik had hem gelukkig.

Nu dus Mosin en AKM, dat is echt beste wat ik gehad heb tot nu toe.
Morgen of even wachten op de rest of op een veilige server over zwemmen denk ik. (Paranoiaaaaa)

Was een top avond thanks. d:)b

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
wall glitching is back. #prisonisland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Ithric schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:53:
Was weer erg geslaagd, was al op Prison Island op een rustige server. (Geen loot)
Toen wat gearen en daarna nog even clearen op een vollere server.

Helaas gingen er 2 van mijn team dood, maar ik had hem gelukkig.

Nu dus Mosin en AKM, dat is echt beste wat ik gehad heb tot nu toe.
Morgen of even wachten op de rest of op een veilige server over zwemmen denk ik. (Paranoiaaaaa)

Was een top avond thanks. d:)b
jep was mooi :) ik kwam net na het 1e gevecht erbij.. dit is wat er daarna van alles over was:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/br7jvpL.jpg
Sharpe. schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 00:03:
helaas wel.. maar had hem toch neergehaald nog :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/666nMd3.jpg

die glitcher had blijkbaar eerst nog met iemand anders ruzie gehad want vond deze later ook nog:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NggbbaU.jpg

ben er niet heel de avond bij kunnen zijn maar was toch nog wel ff best spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

2x in die pics lig ik dood te zijn in 2 verschillende instances :'( :'( :'(
Maar mooie avonturen weer! :)

maar heb al weer akm met drum mag +3 extra clips en full orel suit en black balaklava en baret.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-03-2015 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
spartacusNLD schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 00:26:
[...]

jep was mooi :) ik kwam net na het 1e gevecht erbij.. dit is wat er daarna van alles over was:

[afbeelding]
Ja ik stond uitkijk naar achteren, toen Mitch of profaker dood ging als laatste stond ik dus nog om het hoekje. (verassings element dus.)

Hij kwam zonder gun aanlopen en ik spervuur klaar (heel mag leeg.... :+ net op tijd dus ook)
Toen nog even bewerkt met een hamer en het was clear... 8)

Heb echt een hele andere dimensie nu van het spel de avonden dat we prison island aan het clearen waren.
Hopelijk deed ik het goed en mag ik vaker mee. :o (geen friendly fire dit keer..)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ithric schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 07:54:
[...]

Ja ik stond uitkijk naar achteren, toen Mitch of profaker dood ging als laatste stond ik dus nog om het hoekje. (verassings element dus.)

Hij kwam zonder gun aanlopen en ik spervuur klaar (heel mag leeg.... :+ net op tijd dus ook)
Toen nog even bewerkt met een hamer en het was clear... 8)

Heb echt een hele andere dimensie nu van het spel de avonden dat we prison island aan het clearen waren.
Hopelijk deed ik het goed en mag ik vaker mee. :o (geen friendly fire dit keer..)
volgende keer pak ik gewoon weer mosin voor de one shot kill, was denk ik veiliger geweest, maar had hem behoorlijk geraakt voordat ik definitief afgeschoten werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Sharpe. schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 00:03:
Ja wat een paupers waren die 2 bij de camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Experimental updatetje (van een paar dagen geleden alweer, trouwens):
http://www.reddit.com/r/d...ental_changelog_055_2303/

Central Economy geïmplementeerd, nieuwe actie icoontjes, Longhorn en Blaze gebruiken nu .308 (Winchester) ammo. Mosin is nu 7.62x54R. Landmijnen en beartraps toegevoegd. Daarnaast zijn er 3 verschillende kampen toegevoegd over de map.

Wel tofjes. Toch had ik meer verwacht. Hopen dat die UMP en SVD snel komen. En de renderer pls. :(

[ Voor 15% gewijzigd door GeoffLx op 26-03-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GeoffLx schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:47:
Experimental updatetje (van een paar dagen geleden alweer, trouwens):
http://www.reddit.com/r/d...ental_changelog_055_2303/

Central Economy geïmplementeerd, nieuwe actie icoontjes, Longhorn en Blaze gebruiken nu .308 (Winchester) ammo. Mosin is nu 7.62x54R. Landmijnen en beartraps toegevoegd. Daarnaast zijn er 3 verschillende kampen toegevoegd over de map.

Wel tofjes. Toch had ik meer verwacht. Hopen dat die UMP en SVD snel komen. En de renderer pls. :(
Dit is alleen update van de huidige patch, echt nieuwe dingen komen met volgende patch ga ik vanuit. :)
Begint steeds meer en meer ergens op te lijken zo, al moet die renderer er wel eens gaan komen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
en dan ineens BAM .. dood door teamplayer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
oNNoZeLe schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:00:
en dan ineens BAM .. dood door teamplayer ;-)
yep... lang leve de chaos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Sharpe. schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:17:
[...]
yep... lang leve de chaos!
Gelukkig ben ik niet de enige :+ .

Had die andere wel mooi neergehaald in 1 schot (waarschijnlijk buik en niet HS),
Was wel beetje geschroken toen ik onder vuur werd genomen, maar door geode tactiek hebben we hem uitgeschakeld. d:)b

Daarna was ik iedereen kwijt en begon de hectiek, dan gaat alles snel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 11-09 18:41
Ik heb gisteren in ieder geval weer veel gelachen. Als freshie spawnde ik ergens in de middle of nowhere. De rest was heel ergens anders. Maar gelukkig vond ik heel snel, en voor het eerst, een truck! En wat een plezier dat ik er van had... ik dacht ff snel naar onze squad te rijden. 10 meter gereden en ik zag borden met plaatsnamen. Dus dacht "even uitstappen om te kijken waar ik heen moet". Zo geschiedt, ik stap uit en "You are dead". Blijkt dat je eerst de motor uit moet zetten omdat je anders dood gereden wordt door je eigen wagen 8)7 (op zich logisch).

Maar goed, opnieuw gespawned. Binnen de kortste keren op sterven na dood maar gelukkig kwamen Ithric en Koen (toch?) me redden en zodoende aangesloten bij de rest van de groep. Lekker gespeeld, paar kills gezien. En een paar mooie jumps gezien van een truck :D

Toen we aankwamen op airfield en in de ATC zaten raakte ik (de rustheid zelve :X) in blinde paniek toen er uit het niets een full geared player tegenover me stond. Meteen schreeuwen natuurlijk. M'n mosin bijna in z'n oog geprikt maar toen hij niet reageerde presteerde ik het toch nog om 2x mis te schieten. Achter me hoor ik m'n teammaat 2 schoten afvuren en de ongelukkige valt ter aarde >:)
Hij leefde nog wel en sinds Tweakers aardige mensen zijn, hebben we 'm weer op z'n benen geholpen.
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/531763106136545929/B46B8B83D86F04C53EA7A11B2AC8D43C74F818C3/

Mocht niet baten, al z'n spullen kapot dus hij zag het leven niet meer zitten. De dankbare taak om hem uit z'n lijden te verlossen heb ik maar op me genomen.

Bleek achteraf een vriendelijke vent te zijn, maar hij had gewoon wat pech. En ik z'n AK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Het was wel leuk ja!

Ook door Junk in de auto die veel aandacht trok, want dat lokte die gast in Kamenka uit de tent.!!

Ondanks m'n einde een leuk potje.

oNNoZeLe a.k.a Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Haha jo, ben jij dat :D Nooit geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ja de Truck hielp zeker, want de eerste die ik tegen kwam (en neerschoot) was gefocussed op de weg en niet op de rest.

Het probleem in de groep kwam toen we erg versnipperd raakte over het gebied en de coordinatie zoek raakte. (voor mijn gevoel)
Maar was erg leuke groep en hopelijk komen er meer van zulke avonden.

offtopic:
(DayZ is ook begonnen in Noord-Holland nu, ik sla alvast Canned peaches in) :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Ithric schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:48:
Ja de Truck hielp zeker, want de eerste die ik tegen kwam (en neerschoot) was gefocussed op de weg en niet op de rest.

Het probleem in de groep kwam toen we erg versnipperd raakte over het gebied en de coordinatie zoek raakte. (voor mijn gevoel)
Maar was erg leuke groep en hopelijk komen er meer van zulke avonden.

offtopic:
(DayZ is ook begonnen in Noord-Holland nu, ik sla alvast Canned peaches in) :+
Ja, over het algemeen zie je dat ook vaker als groepen groter worden..

Iemand moet dan eigenlijk "point nemen" in TS en het spul coördineren. Maar daar zullen we in moeten groeien en er zal een leider moeten groeien uit ons. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
oNNoZeLe schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:53:
[...]

Iemand moet dan eigenlijk "point nemen" in TS en het spul coördineren. Maar daar zullen we in moeten groeien en er zal een leider moeten groeien uit ons. ;)
Dat liep niet lekker...post ik alleen de quote.

Dat deden we de avond ervoor op Prison Island wel inderdaad, maar dat is ook veel kleiner. (je kan niet heel verspreidt raken zonder het te merken)

Hier was het de ene helft loopt bij kust en de andere bij de weg/spoor en dan nog mensen in de bossen.
Ach ja leren we van en gaat straks vanzelf wel beter worden denk ik. 8)

[ Voor 35% gewijzigd door Ithric op 27-03-2015 11:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

oNNoZeLe schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:53:
[...]

Je hebt ook vaak verschillende spelers maar er is wel een soort van regulieren basis, zolang er maar een beetje chain of command is en eenduidigheid wat te doen kom je al een heel eind :)

Ik was er ook bij (pr0faker) maar verder niet zoveel van de actie meegemaakt, ik liep een stuk achter de groep aan deze keer. Volgende avond weer nieuwe kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Ik heb voor mezelf ondertussen wel gemerkt dat het voor mij het beste speelt als ik maar 'wat mee hobbel', maar voornamelijk niet te veel schreeuw over TS. De meeste mensen in de groep hebben over het algemeen toch wat betere tactieken dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

pimskie schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:28:
Ik heb voor mezelf ondertussen wel gemerkt dat het voor mij het beste speelt als ik maar 'wat mee hobbel', maar voornamelijk niet te veel schreeuw over TS. De meeste mensen in de groep hebben over het algemeen toch wat betere tactieken dan ik.
te veel praten is sowieso niet handig als je grote kans hebt op actie zoals op prison island of balota AF etc. Zolang iedereen maar oplet en zorgt dat je weet wie er wel bij hoort en wie niet, en dat je diegene dan ook aangeeft zodat men op de hoogte is, werkt dat prima, ook als je niet zo praatgraag bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:46:
[...]

te veel praten is sowieso niet handig als je grote kans hebt op actie zoals op prison island of balota AF etc. Zolang iedereen maar oplet en zorgt dat je weet wie er wel bij hoort en wie niet, en dat je diegene dan ook aangeeft zodat men op de hoogte is, werkt dat prima, ook als je niet zo praatgraag bent :)
vorige week donderdag avond op prison Island was ook wel een mooi eerste voorbeeld.. Mensen een plekje aanwijzen en aangeven wat zijn "bereik" moet zijn.

verder alleen op de TS bij het "spotten van" movement en eventueel een confirm van je teammaatje.

alleen hadden we toen geen tegenstander gevonden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
yup op de intensive stops, inderdaad plekken aanwijzen en dan enkel bij beweging praten. (op 1 of 2 coordinatoren na dan die aangeven waar we heen gaan.

Meestal be ik ook wat op de achtergrond in die gebieden, want beschouw mezelf niet als een expert in DayZ.

Naar mate we meer samenwerken komt dat vanzelf wel goed verwacht ik, dan heb je aan minder woorden al genoeg. (wat enkele al hebben, maar de nieuwe (Including me) weten de codes nog niet goed genoeg)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
we groeien er wel in! zeer vermakelijk iig met z'n allen. soms gewoon ff splitsen over de twee kanalen van TS vanwege al het gekakel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Spelen er mensen hier de experimental builds?

Mijn ervaring met de laatste build van .55 is dat het ontzettend lastig is jezelf in leven te houden. Kust is binnen no-time volledig geloot, en met spawnpoints alleen maar aan de kust wordt het dan al snel lastig. Na 4 pogingen heb ik vanavond Shakovka bereikt, waar ik mezelf maar heb beziggehouden met appels plukken uit pure noodzaak. Bessen was hopeloos. Ben nog geen ongeloote plaats tegengekomen.

Zeds zijn ineens ninja's geworden, ze maken géén geluid tot ze je aanvallen. Daarnaast is hun melee veel heftiger, ze gaan minder snel neer (1-hit KO's met vuisten zijn verleden tijd) en werkt het circlen ook niet meer om ze gemakkelijk uit te schakelen. In plaats van lastig zijn ze nu echt schrikken geblazen :D
Positief nieuws is dat ze veel minder opmerkzaam zijn, je kunt nu rustig in een gebouw lopen zonder zombies aan te trekken. En als je een beetje cover hebt, kun je ze ook gemakkelijk ontwijken. En ze wandelen veel natuurlijker door de stadjes heen is mijn ervaring, kuieren ook rustig gebouwen in: goed voor je zenuwen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zo gister ook weer is DayZ gespeeld. Helaas was Koen net van plan te stoppen toen ik zijn server joinde. Ligt het aan mij of heeft mijn char veel sneller honger en dorst dan voorheen? Daarnaast ben ik elke keer cold en word ik vanzelf 'sick' .

Is dus een hoop veranderd sinds de laatste keer dat ik speelde. Ondertussen al 3x dood gegaan, de laatste keer had ik zelf al wat gear (mosin + ammo bijv).. dus Iemand wat tips? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Merk qua loot wel dat je echt niet op een Persistence server moet gaan zitten, daar ligt echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Br3wmaster schreef op maandag 30 maart 2015 @ 08:18:
Ligt het aan mij of heeft mijn char veel sneller honger en dorst dan voorheen?

Daarnaast ben ik elke keer cold en word ik vanzelf 'sick' .
Klopt.

Om kou tegen te gaan kan je het beste warme kleding aan doen (Wool Coat, Raincoat enz.) en zorgen dat je lichaam droog blijft in de regen (Raincoat, Gorka kleding). Daarnaast niet te veel door water heen lopen, want je lichaam zuigt het vocht als een spons op. 8)7

Sick wordt je niet zomaar. Eet je wellicht giftige besjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
GeoffLx schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:53:
[...]

Klopt.

Om kou tegen te gaan kan je het beste warme kleding aan doen (Wool Coat, Raincoat enz.) en zorgen dat je lichaam droog blijft in de regen (Raincoat, Gorka kleding). Daarnaast niet te veel door water heen lopen, want je lichaam zuigt het vocht als een spons op. 8)7

Sick wordt je niet zomaar. Eet je wellicht giftige besjes?
Kijk thanks voor de tips! Kan ik ook een vuurtje maken bijv om warm te worden?

Nou je over besjes begint, ik heb 1 keer besjes gegeten (rode) misschien was dat het probleem. Ik dacht eigenlijk dat het kwam door de combi 'hungry' and 'cold' maar damn you berries! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Vuurtje maken kan zeker.

http://www.primagames.com...s/how-build-campfire-dayz

Volgende keer als je sick bent, charcoal tabs knagen, of zoveel vreten dat je stuffed bent, dan kots je het uit ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Damian op 30-03-2015 11:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Inderdaad. Als je het eenmaal koud hebt of nat bent werkt een vuurtje ideaal. Zolang je lichaam nat is blijf je afkoelen. Je kan doorweekte of natte kleding ook uitwringen in de tussentijd, zodat het 'damp' wordt. Zal je nog steeds afkoelen, maar minder erg en droogt sneller. :)

Overigens helpt het ook om constant in beweging te blijven, dan warm je lichtjes op. Lang stil zitten kan harde afkoeling tot gevolg hebben.

De rode besjes zouden overigens eetbaar moeten zijn. Dacht dat alleen de blauwe gifitig zijn. Achja, sickness is redelijk makkelijk te 'overwinnen' door hydrated en energized te blijven zodat je bloedniveau hoog blijft. Zoals Damian zegt werken (in geval van food poisoning) charcoal tabs en kotsen ook inderdaad.

[ Voor 27% gewijzigd door GeoffLx op 30-03-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Damn ze hebben wel heel veel veranderd aan de game zeg. Super! Als ik tijd heb vanavond zal ik de TS is joinen en kijken of ik een van jullie kan opzoeken :9

So far thanks for all the help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
bubba _/-\o_ voor al niet blackout kijkers:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ik moet zeggen dat de eerste keer dat ik mijn character heb laten kotsen dat ik het best wel grappig vond. De animatie is goed gelukt haha.

Pagina: 1 ... 41 ... 55 Laatste