Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 40 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:35
Nou die v3s's zijn lekker.... not :P

Lekker met een maat van mij op Prison Island aan het looten geweest en daarna naar Black Mountain Castle gelopen. Dit was een character die al zeker 2 weken oud was ongeveer denk ik. Zag ik een v3s staan bij de ingang van het kasteel.

Loop ik vervolgens om de v3s heen en ineens zwart scherm "you are dead"..... Ik dacht nog dat het een val was van iemand die aan het snipen was o.i.d. maar ik had niets gehoord, en vanaf ver snipen is ook niet mogelijk i.v.m. alle bomen, en die maat van mij kon naar een paar minuten naar de v3s toelopen en gewoon instappen.

Dus waarschijnlijk een collision detection bug ofzoiets wat uiteindelijk me mijn character heeft gekocht. Ach ja we beginnen weer lekker overnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ben je ook van je bone degradation af, je char botten resistance zakt steeds met elk gebroken bot, tot dat het nul is en je in 1 of 2 hits op je hoofd of rug van een zombie al dood kan zijn. :) wel balen natuurlijk.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Sinds een weekje of 2 weer aan het spelen na maanden en maanden het zo goed als niet aangeraakt te hebben. Heb er weer lol in, maar sta toch nog steeds versteld hoe langzaam het proces gaat.
Weet nog dat ik net begon en dacht dat het binnen een jaar goed zou lopen, allemaal vehicles en eventueel base building in zou zetten net als bij de mod. (lol)

Maar goed, lijkt nu wel wat meer op gang te komen. Hopen dat die die nieuwe engine (renderer) de nodige verbeteringen qua prestatie gaat brengen. En vlug een beetje. :p

Anyway, heb er wel weer lol in. Hier een leuk hoogtepunt van gister: (stream highlight, sorry voor het taalgebruik)

YouTube: Headshot door achterraampje auto (dayz SA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Als we fimpjes gaan posten over vrachtwagens:

We zijn de laatste tijd weer met een grotere groep aan het spelen en dat streamen we ook soms op Twitch, ik onder Paflov en OllyNL onder zijn eigen naam. Heb je zin om een keer te kijken drop dan een Hi in de chat, het is vnml. Nederlands en vind je het leuk help ons dan met een follow.

[ Voor 17% gewijzigd door Snol op 09-03-2015 12:07 ]

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Snol schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:00:
Als we fimpjes gaan posten over vrachtwagens:

[video]

We zijn de laatste tijd weer met een grotere groep aan het spelen en dat streamen we ook soms op Twitch, ik onder Paflov en OllyNL onder zijn eigen naam. Heb je zin om een keer te kijken drop dan een Hi in de chat, het is vnml. Nederlands en vind je het leuk help ons dan met een follow.
Whahaha helemaal stuk hier. Gappie komt weer bij en rijdt verder :D
Lekkere shots iig. Ben er later ook weer bij waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Pff, Paul.. ik voel me gepasseerd. :/ Ik heb ook 2 hele middagen gestreamd hoor. ;)

Ga het overigens ook vast wel eens wat vaker doen. Dus mocht je eens een GeoffLx tegen komen op Twitch, ben ik dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-09 09:21

Szwoar

En door

Ben sinds ongeveer een half jaartje gisteren weer begonnen aan deze game.
Die tijd ervoor ben ik nooit echt ver gekomen, mede door problemen met het welbekende "Please Wait" scherm. Ook de zombies die overal doorheen konden kostten mij nog regelmatig mijn leven.

Nou vroeg ik me af of iemand wat tips heeft over het effectief ontwijken/omleggen van zombies? Ik zit nu in Elektro maar ik kan niet normaal looten omdat ze door de deuren lopen die ik dicht doe. Ook had ik er een bovenop het ziekenhuis vastgezet om deze 1 min later weer vrolijk achter mij aan te zien lopen. Misschien dat er wat mensen samen willen spelen om een Bambi op weg te helpen?

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:33

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
heb t weer opgepakt :) na zeer lang niet meer dayz aangeraakt te hebben.. voelt wel iets beter aan maar de gameplay is nog steeds het zelfde helaas. Ik ben vanavond wel op TS :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Szwoar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:10:
Ben sinds ongeveer een half jaartje gisteren weer begonnen aan deze game.
Die tijd ervoor ben ik nooit echt ver gekomen, mede door problemen met het welbekende "Please Wait" scherm. Ook de zombies die overal doorheen konden kostten mij nog regelmatig mijn leven.

Nou vroeg ik me af of iemand wat tips heeft over het effectief ontwijken/omleggen van zombies? Ik zit nu in Elektro maar ik kan niet normaal looten omdat ze door de deuren lopen die ik dicht doe. Ook had ik er een bovenop het ziekenhuis vastgezet om deze 1 min later weer vrolijk achter mij aan te zien lopen. Misschien dat er wat mensen samen willen spelen om een Bambi op weg te helpen?
Side strafen in een cirkel en zsm een bijl regelen, moker, hatchet of pickaxe werken op zich ook prima maar kosten 2 hits ipv 1 voor normal zombies. Voor de rest vooral zoveel mogelijk ontwijken, je valt nogal op met een zombie train achter je aan, dus als je agro hebt, gewoon afmaken en daarna doorgaan. Dat glitchen komt helaas nog steeds voor maar meer af en toe dan altijd. Als je nog niks hebt paar keer door gebouwen heen rennen, deur snel dicht doen en line of sight afbreken, kom je ook vaak wel van ze af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:09:
[...]

Side strafen in een cirkel en zsm een bijl regelen, moker, hatchet of pickaxe werken op zich ook prima maar kosten 2 hits ipv 1 voor normal zombies. Voor de rest vooral zoveel mogelijk ontwijken, je valt nogal op met een zombie train achter je aan, dus als je agro hebt, gewoon afmaken en daarna doorgaan. Dat glitchen komt helaas nog steeds voor maar meer af en toe dan altijd. Als je nog niks hebt paar keer door gebouwen heen rennen, deur snel dicht doen en line of sight afbreken, kom je ook vaak wel van ze af.
Bedankt voor de tips! Ga het vanavond nog maar eens proberen. Hopelijk dat er dan wat meer van komt, want wil toch wel eens een beetje gearen en ervaren hoe het spel dan speelt.
spartacusNLD schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:02:
heb t weer opgepakt :) na zeer lang niet meer dayz aangeraakt te hebben.. voelt wel iets beter aan maar de gameplay is nog steeds het zelfde helaas. Ik ben vanavond wel op TS :)
Is er een algemene TS server voor GoT DayZ? Zag wel dat er een groep op Steam is, daar zal ik mij vanavond is bij voegen. Misschien dat samen spelen een idee is? Weet niet waar je je nu bevindt in het spel? Ik ben in Elektro

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Op BuG TS server spelen ook vaak wel een paar dayz, ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd meer volg dan speel, af en toe even kijken hoe het draait enz. Wellicht in het weekend eens weer aan swengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Szwoar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:03:
Is er een algemene TS server voor GoT DayZ? Zag wel dat er een groep op Steam is, daar zal ik mij vanavond is bij voegen. Misschien dat samen spelen een idee is? Weet niet waar je je nu bevindt in het spel? Ik ben in Elektro
We gebruikte (vroeger) altijd deze: http://www.bug-community.com/teamspeak/
met TS ip: ts.bug-community.com

Ik ben bij NW airfield meest noorderlijke prison building

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hr4uJzL.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 11-03-2015 12:31 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:06:
Op BuG TS server spelen ook vaak wel een paar dayz, ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd meer volg dan speel, af en toe even kijken hoe het draait enz. Wellicht in het weekend eens weer aan swengelen.
Dan zijn we best een eindje van elkaar verwijderd :-( Ik ga vanavond kijken of ik het wel overleef in elektro, was al heel wat bloed verloren. Anders reageer ik hier nog wel hoe of wat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Szwoar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:31:
[...]

Dan zijn we best een eindje van elkaar verwijderd :-( Ik ga vanavond kijken of ik het wel overleef in elektro, was al heel wat bloed verloren. Anders reageer ik hier nog wel hoe of wat! :)
oke.. voeg me toe op steam: SpartaNLD

_/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 11-03-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

spartacusNLD schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:32:
[...]

oke.. voeg me toe op steam: SpartaNLD

[video]
_/-\o_
Ga ik doen! Zal rond een uurtje of 7 wel up and running zijn. Hopen dat het verbinden met de servers zonder al te veel moeite gaat.. Kijken of ik een spawn dichterbij kan krijgen, ergens bij Cherno zal al heel wat helpen :D

edit: Ik zie nu pas de map met waar je precies bent, zat helemaal verkeerd te kijken. Is een flink eindje lopen, maar moet goedkomen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Szwoar op 11-03-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Szwoar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:11:
[...]

Ga ik doen! Zal rond een uurtje of 7 wel up and running zijn. Hopen dat het verbinden met de servers zonder al te veel moeite gaat.. Kijken of ik een spawn dichterbij kan krijgen, ergens bij Cherno zal al heel wat helpen :D

edit: Ik zie nu pas de map met waar je precies bent, zat helemaal verkeerd te kijken. Is een flink eindje lopen, maar moet goedkomen :)
Mooi :) vanavond hopelijk dan met een paar man flink huishouden op NW airfield >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Szwoar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:31:
[...]

ik zit ook bij nwaf bovenin ergens geloof ik, maar kan doordeweeks weinig spelen, mss donderdag avond na 22:00 of vrijdag en in weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

spartacusNLD schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:51:
[...]

Mooi :) vanavond hopelijk dan met een paar man flink huishouden op NW airfield >:)
Zou wel mooi zijn. Houdt wel in je achterhoofd dat ik nog een flinke reis voor de boeg heb, ik las wel dat een zombie na 5 slagen op het hoofd met de vuisten het loodje zou leggen.. Klopt dit nog steeds? Zou me een hoop rondrennen besparen namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Szwoar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:20:
[...]

Zou wel mooi zijn. Houdt wel in je achterhoofd dat ik nog een flinke reis voor de boeg heb, ik las wel dat een zombie na 5 slagen op het hoofd met de vuisten het loodje zou leggen.. Klopt dit nog steeds? Zou me een hoop rondrennen besparen namelijk :+
waarom? gewoon als een pijl om me af rennen.. die zombie's schud je zo af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

spartacusNLD schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:27:
[...]

waarom? gewoon als een pijl om me af rennen.. die zombie's schud je zo af :)
Als jij me helpt met gearen dan graag :D Hoelaat ben je ongeveer online? Denk dat ik het namelijk niet lang red zonder eten en drinken nadat ik die reis heb gemaakt 8)7 Rond een uurtje of 7 kan je mij verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Szwoar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:30:
[...]

Als jij me helpt met gearen dan graag :D Hoelaat ben je ongeveer online? Denk dat ik het namelijk niet lang red zonder eten en drinken nadat ik die reis heb gemaakt 8)7 Rond een uurtje of 7 kan je mij verwachten
als je toch al landinwaarts gaat, gewoon rennen, na 200 meter ben je ze kwijt. bloed regen is behoorlijk langzamer geworden dus elke klap minder is erg fijn.
Dan gewoon rugzak scoren, voedsel naar binnen stouwen wat je vind en zoveel mogelijk meenemen wat je onderweg vindt, meestal zijn in de dorpjes halverwege inlands zeg maar 5 min + lopen vanaf de kust, zat blikjes en voedsel te vinden om het lang genoeg uit te houden. van linksboven naar rechtsonder in de map rennen kan in 30-40 min makkelijk. Met een beetje geluk vind je zelfs een V3S en tuf je op je dooje gemak erheen ;)
Als je via de weg door stary en novy sobor gaat kan je zat voedsel en drinken vinden altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:55:
[...]

als je toch al landinwaarts gaat, gewoon rennen, na 200 meter ben je ze kwijt. bloed regen is behoorlijk langzamer geworden dus elke klap minder is erg fijn.
Dan gewoon rugzak scoren, voedsel naar binnen stouwen wat je vind en zoveel mogelijk meenemen wat je onderweg vindt, meestal zijn in de dorpjes halverwege inlands zeg maar 5 min + lopen vanaf de kust, zat blikjes en voedsel te vinden om het lang genoeg uit te houden. van linksboven naar rechtsonder in de map rennen kan in 30-40 min makkelijk. Met een beetje geluk vind je zelfs een V3S en tuf je op je dooje gemak erheen ;)
Als je via de weg door stary en novy sobor gaat kan je zat voedsel en drinken vinden altijd.
Was sowieso al wel van plan door stary en novy sobor te gaan, om nou met alleen een flashlight aan te komen is ook zo wat. We gaan zien of ik het redt, moet goedkomen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Szwoar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:30:
[...]

7 uur it is than :)

en verder alles doen wat hierboven aangegeven is komt t goed.. en jah ik help je wel eerst :) kunnen we beiden geared t vliegveld looten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 11:07
SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:55:
van linksboven naar rechtsonder in de map rennen kan in 30-40 min makkelijk.
Als je pech hebt is het vrij warm op de server en krijg je het te heet als je permanent vol aan het rennen bent. Dat is uiteraard ook afhankelijk van wat je aan hebt, maar ik ben er al een keer door dood gegaan :'(

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 11-09 18:41
spartacusNLD schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:00:
[...]

7 uur it is than :)

en verder alles doen wat hierboven aangegeven is komt t goed.. en jah ik help je wel eerst :) kunnen we beiden geared t vliegveld looten
Doctrine hier! Wellicht dat ik me er vanavond ook bij voeg. Maanden geleden dat ik heb gespeeld dus geen idee waar ik spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
pimskie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:19:
[...]

Doctrine hier! Wellicht dat ik me er vanavond ook bij voeg. Maanden geleden dat ik heb gespeeld dus geen idee waar ik spawn.
ahh kijk :) super wiped dus zal ergens random zijn!
We zien je wel verschijnen.

net op het airfield wat gaan loten, zit boven in de prison building en ik hoor iemand binnen komen (deur geluiden _/-\o_ ).
ik zeg ''i am not going to shoot you if you stay downstairs''
wat doet de persoon? komt naar boven...
dusjah..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WEkIBYH.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door spartacusNLD op 11-03-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

edit: Ga het toch redden, add gotnofear op steam als er interesse is om mee te spelen. Ben nogmaals wel een newspawn, dus verwacht niet te veel |:(

[ Voor 67% gewijzigd door Szwoar op 11-03-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:06
Als je leuke actie wil ga naar Prison Island :) mega loot en altijd wel en paar andere zwaar bewapende gasten om mee te vechten :)

Gister met een maat van me in de prison, we hadden al 3 man gezien dus wij wachten, eerst komt er 1 binnen die knal ik af. Dan komen de andere 2 eraan, maat van me wordt geoneshot, ik knal een 2e af en de 3e doet me de das om met een headshot van een magnum :)

Respawnen: zie ik iemand lopen die me vraagt of ik net dood ben gegaan etc. ik zo: ja in prison island! en dan hij in het engels: ohh was jij die en die? ik: ja! damn man dan heb je mij neergeschoten. Was wel een ubergevecht he. En zo hebben we nog even staan keuvelen. Erg leuk om te zien. Ook om zonder hard feelings daarna weer ieder zn eigen weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

beebie121 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:31:
Als je leuke actie wil ga naar Prison Island :) mega loot en altijd wel en paar andere zwaar bewapende gasten om mee te vechten :)

Gister met een maat van me in de prison, we hadden al 3 man gezien dus wij wachten, eerst komt er 1 binnen die knal ik af. Dan komen de andere 2 eraan, maat van me wordt geoneshot, ik knal een 2e af en de 3e doet me de das om met een headshot van een magnum :)

Respawnen: zie ik iemand lopen die me vraagt of ik net dood ben gegaan etc. ik zo: ja in prison island! en dan hij in het engels: ohh was jij die en die? ik: ja! damn man dan heb je mij neergeschoten. Was wel een ubergevecht he. En zo hebben we nog even staan keuvelen. Erg leuk om te zien. Ook om zonder hard feelings daarna weer ieder zn eigen weg te gaan.
Dat zijn leuke dingen ja, komt alleen niet zo heel vaak voor geloof ik..

Ik zit nog steeds in Elektro. Gisteren aardig kunnen looten, energized en hydrated maar nog steeds is het beeld grijsachtig.. Damn zombies!

Heb alleen nog geen kogels voor mijn SKS, zodra ik die heb ga ik druk bezochtere servers joinen, want ik ga niet in elektro lopen met een wapen zonder kogels.. O-) Kan ik net zo goed een schietschijf omdoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Szwoar schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:15:
[...]

Dat zijn leuke dingen ja, komt alleen niet zo heel vaak voor geloof ik..

Ik zit nog steeds in Elektro. Gisteren aardig kunnen looten, energized en hydrated maar nog steeds is het beeld grijsachtig.. Damn zombies!

Heb alleen nog geen kogels voor mijn SKS, zodra ik die heb ga ik druk bezochtere servers joinen, want ik ga niet in elektro lopen met een wapen zonder kogels.. O-) Kan ik net zo goed een schietschijf omdoen :P
Je wil looten in legere servers ;) dan vind je veel sneller wat, maar omdat je nu op private server zit kan je dat dus niet meenemen. Tenminste als je op zelfde server zat als Spartacusnld en mij + 7 anderen. :) Beste is bij mil base uitloggen en net na een server restart in te loggen zodat alle loot er nog is. Wel riskant want er zijn meer mensen die dat natuurlijk doen, maar geen risico is geen ammo. :)
Voor je grijze beeld, zei ik al, of saline bags in je mik laten drukken of liever nog bloodbag van zelfde bloedgroep dan wel een compatible bloedgroep. Blood regen is super traag nu, wat op zich ook wel realistischer is maar wel vervelend als je in de middle of nowhere alleen loopt.
Blood test geeft je je bloedgroep, is erg handig om te doen zodat je kan zien of een donor je kan helpen.
http://dayz.gamepedia.com/Blood_type om te zien wie met welke groep kan helpen.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-03-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:27:
[...]

Je wil looten in legere servers ;) dan vind je veel sneller wat, maar omdat je nu op private server zit kan je dat dus niet meenemen. Beste is bij mil base uitloggen en net na een server restart in te loggen zodat alle loot er nog is. Wel riskant want er zijn meer mensen die dat natuurlijk doen, maar geen risico is geen ammo. :)
Voor je grijze beeld, zei ik al, of saline bags in je mik laten drukken of liever nog bloodbag van zelfde bloedgroep dan wel een compatible bloedgroep. Blood regen is super traag nu, wat op zich ook wel realistischer is maar wel vervelend als je in de middle of nowhere alleen loopt.
Zit niet op een private server hoor, gewoon gisteren een wat legere gepakt om een beetje loot te krijgen.
Blood regen gaat inderdaad langzaam, maar ik irriteer me er niet zo meer aan dat ik minder kleuren zie.

Saline bag heb ik wel, maar ik kan deze nog niet op mezelf gebruiken geloof ik. Kan dit kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Szwoar schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:11:
Saline bag heb ik wel, maar ik kan deze nog niet op mezelf gebruiken geloof ik. Kan dit kloppen?
Je hebt een Saline bag IV (ay-vee) nodig om 'm te kunnen gebruiken. Dat is een Saline bag met infuus eraan. Als je een IV set kan vinden kan je samen met je saline bag een saline bag IV craften.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

Luuk1983 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:37:
[...]

Je hebt een Saline bag IV (ay-vee) nodig om 'm te kunnen gebruiken. Dat is een Saline bag met infuus eraan. Als je een IV set kan vinden kan je samen met je saline bag een saline bag IV craften.
Kijk daar heb ik wat aan :P Heb geloof wel een IV gevonden maar of ik hem ook meegenomen heb is maar de vraag, mijn tas zit al redelijk vol met rotzooi namelijk.. Ga vanavond is even kijken!

BTW iemand in de buurt van Elektro, of zitten jullie allemaal nog bij de airfields?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Szwoar schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:42:
Kijk daar heb ik wat aan :P Heb geloof wel een IV gevonden maar of ik hem ook meegenomen heb is maar de vraag, mijn tas zit al redelijk vol met rotzooi namelijk.. Ga vanavond is even kijken!
Vanuit een medisch standpunt is het mijn mening dat de volgende dingen essentieel zijn om te hebben: Saline Bag IV, 1 of 2 morfine auto injectors en bandages. Als je een first aid kit kan vinden, dan zou ik die altijd meenemen. De kit neemt 4 slots in je inventory in, maar je kan er voor 6 slots aan medische spullen in stoppen. Ik heb zelf daarin dus altijd een saline bag IV (2 slots), bandages x2 (2 slots) en een morfine autoinjector (1 a 2) en soms epineferine (of hoe the f je het ook schrijft).

Kortom, zolang je nog geen Saline bag IV hebt altijd de dingen meenemen die je daar voor nodig hebt ;) Zeker nu blood regeneration behoorlijk langzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
heb nog nooit een Saline bag IV gebruikt... moet je daar ook nog iets in doen ofzo?

Ik neem altijd rags mee. 5 stuks. bandagen zodra ik bloed.
Plus je kan er ook vuurtje mee maken om warm te worden/mensen te lokken :)

Tevens kan je met rags ook splint maken voor gebroken benen/armen.

is dat hetzelfde als die morfine injector Luuk?

En wat is het voordeel eigenlijk van spelen op een private server? je moet je dan toch whitelisten ofzo? ik speel altijd op public.
Heb wel altijd dat ik 1 3rd person aanmaak en 1 st person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

Luuk1983 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:46:
[...]

Vanuit een medisch standpunt is het mijn mening dat de volgende dingen essentieel zijn om te hebben: Saline Bag IV, 1 of 2 morfine auto injectors en bandages. Als je een first aid kit kan vinden, dan zou ik die altijd meenemen. De kit neemt 4 slots in je inventory in, maar je kan er voor 6 slots aan medische spullen in stoppen. Ik heb zelf daarin dus altijd een saline bag IV (2 slots), bandages x2 (2 slots) en een morfine autoinjector (1 a 2) en soms epineferine (of hoe the f je het ook schrijft).

Kortom, zolang je nog geen Saline bag IV hebt altijd de dingen meenemen die je daar voor nodig hebt ;) Zeker nu blood regeneration behoorlijk langzaam gaat.
Nuttige informatie, zal zorgen dat ik een pakketje verzamel!

Zo'n FAK had ik wel gevonden, maar kan je deze ook "openen" o.i.d in je inventory?

Naar mijn ervaring moest je hem op de grond leggen om vervolgens de benodigde spullen eruit te halen, maar dit kan mijn onkunde geweest zijn 8)7

Wat doet zo'n epi-pen precies? Heb er nu 2, morfine heb ik gisteren gebruikt aangezien een zombie mijn been had gepakt en toen had mijn character een boe-boe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
beebie121 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:00:
heb nog nooit een Saline bag IV gebruikt... moet je daar ook nog iets in doen ofzo?
Nope, een saline bag bevat een zoutoplossing en met infuus kan je 'm op jezelf of andere spelers gebruiken en restored 500 blood (als dat nu niet veranderd is).
beebie121 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:00:
Ik neem altijd rags mee. 5 stuks. bandagen zodra ik bloed.
Plus je kan er ook vuurtje mee maken om warm te worden/mensen te lokken :)
Tevens kan je met rags ook splint maken voor gebroken benen/armen.
is dat hetzelfde als die morfine injector Luuk?
Op dit moment kan je nog geen infecties hebben, maar ik geloof dat het de bedoeling is dat rags 'vuil' zijn en je die eerst moet schoonmaken met desinfactant of alcohol omdat je wond anders kan gaan ontsteken, terwijl bandages altijd goed zijn. Met morphine auto injectors kan je inderdaad gebroken benen repareren en die nemen heel wat minder ruimte in beslag dan een splint ;) Maar vuur maken met bandages kan volgens mij niet (hoewel dat theoretisch zou moeten kunnen lijkt me).
Szwoar schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:14:
Zo'n FAK had ik wel gevonden, maar kan je deze ook "openen" o.i.d in je inventory?
'View contents', dan wordt de FAK links in je inventory window geopend. Maar ik 'pin' altijd de belangrijkste dingen van mijn FAK aan mijn 'taakbalk' van het spel (die slots onderaan van 0 t/m 9). Als je dat eenmaal een keer gedaan hebt kan je razendspel bij de belangrijkst medische dingen.
Szwoar schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:14:
Wat doet zo'n epi-pen precies? Heb er nu 2, morfine heb ik gisteren gebruikt aangezien een zombie mijn been had gepakt en toen had mijn character een boe-boe
Met epi-pens kan je spelers die bewusteloos zijn (door shock) in één keer reviven. Let wel op dat de shock hiermee niet teniet gedaan wordt, maar alleen tijdelijk wordt overruled. Als je dus van server wisselt heb je die shock nog steeds. (zie http://dayz.gamepedia.com/Epinephrine)

[ Voor 4% gewijzigd door Luuk1983 op 12-03-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

'View contents', dan wordt de FAK links in je inventory window geopend. Maar ik 'pin' altijd de belangrijkste dingen van mijn FAK aan mijn 'taakbalk' van het spel (die slots onderaan van 0 t/m 9). Als je dat eenmaal een keer gedaan hebt kan je razendspel bij de belangrijkst medische dingen.

Met epi-pens kan je spelers die bewusteloos zijn (door shock) in één keer reviven. Let wel op dat de shock hiermee niet teniet gedaan wordt, maar alleen tijdelijk wordt overruled. Als je dus van server wisselt heb je die shock nog steeds. (zie http://dayz.gamepedia.com/Epinephrine)
Heb duidelijk nog wel wat te leren :P Begint nu wel te kriebelen want wil graag weer spelen, nog 2,5 uur! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Szwoar: als ik vanavond nog online ben zal ik je toevoegen :)
is altijd leuker om met meerdere mensen te spelen.

Ben ook altijd met 1 of 2 maten online.

ook zo heerlijk spannend moment: ik zit op een 40 man server die vol is: loop in Novo en heb geen kogels voor mn sporter maar hoor een dik vet vuurgevecht :). man man dan loopt het me altijd wel dun door de broek hahaha.
En ik moet wel zeggen dat geen enkel ander spel dit doet bij me. HEERLIJK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
prison hype :D (nog nooit geweest daar)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PjTd2X0.jpg

hoppa MP5 gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/asZdxCp.jpg

als iemand nog een ak74 + mp5 + ak101 zoekt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/13GJAf1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NVgSeBW.jpg

dat eiland is echt vet :P is wel lang zwemmen. zorg dat je alles heb om een vuur te maken zodra je op t eiland bent.. anders raak je onderkoeld

[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 12-03-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Luuk1983 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:20:
[...]

Nope, een saline bag bevat een zoutoplossing en met infuus kan je 'm op jezelf of andere spelers gebruiken en restored 500 blood (als dat nu niet veranderd is).
Als het goed is kan je hem niet op jezelf gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
GeoffLx schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:37:
Als het goed is kan je hem niet op jezelf gebruiken..
Oh? Waarom niet? Het kan natuurlijk dat het veranderd is, maar ik heb volgens mij toch echt wel vaker een saline bag op mezelf gebruikt als ik te lang gebloed had...of ik herinner me het verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 07:36
Luuk1983 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:40:
[...]

Oh? Waarom niet? Het kan natuurlijk dat het veranderd is, maar ik heb volgens mij toch echt wel vaker een saline bag op mezelf gebruikt als ik te lang gebloed had...of ik herinner me het verkeerd ;)
nope.. kan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Luuk1983 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:40:
[...]

Geen idee meer of het ooit wel kon eigenlijk. Volgens mij nooit gekund. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
@Spartacus: prison island is echt the place to be voor goede loot en mooie actie. Vaak kom je daar ook clans tegen,. En dan gaat het hard tegen hard natuurlijk :)
ik hou wel van zulke plekken waar het erg gevaarlijk is.

Beetje zoals Balota airfield/militairy base ooit was zeg maar :)

Ik vind er ook altijd silencers en mp5's idd. heerlijke combi is dat!

en gruwelijk veel eten en drinken in die magazijnen van de gevangenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
beebie121 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:50:
@Spartacus: prison island is echt the place to be voor goede loot en mooie actie. Vaak kom je daar ook clans tegen,. En dan gaat het hard tegen hard natuurlijk :)
ik hou wel van zulke plekken waar het erg gevaarlijk is.

Beetje zoals Balota airfield/militairy base ooit was zeg maar :)

Ik vind er ook altijd silencers en mp5's idd. heerlijke combi is dat!

en gruwelijk veel eten en drinken in die magazijnen van de gevangenis.
jah ben ergens in een bosje op dat eiland uitgelogd vanavond maar is op een volle server daar inloggen :9

misschien dat mensen die een onderzeeboot :+ hebben mij kunnen komen helpen?

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 12-03-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
je kan er ook komen door met een vrachtwagen door de zee te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Raak je geen spullen kwijt als je gaat zwemmen met je gear naar het eiland? Of als je op het eiland bent een mooie gear hebt en terug gaat zwemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
nee hoor Luuk. je moet alleen wel ff je schoenen uit doen. Anders zijn die ruined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
spartacusNLD schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:51:
[...]
misschien dat mensen die een onderzeeboot :+ hebben mij kunnen komen helpen?
beebie121 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:55:
je kan er ook komen door met een vrachtwagen door de zee te rijden :)
dat bedoelde ik ook haha :) mijn schoenen zijn niet kapot gegaan (military boots). En zwemen zorgt er niet meer voor dat je spullen kwijtraakt. Maar nogmaals zorgt dat je zodra je op het eiland bent meteen een vuur maakt. anders raak je onderkoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beebie121 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:58:
nee hoor Luuk. je moet alleen wel ff je schoenen uit doen. Anders zijn die ruined.
gister naar eiland gezwommen, waren niet ruined bij mijn weten? Kan het niet meer controleren want ik ben gerespawned.

Saline of bloodbag kan je niet zelf gebruiken, bloodbag ook alleen met juiste bloedgroep doen. epi ook niet want alleen nuttig als je KO bent en dan kan het niet natuurlijk. morphine fixed broken limbs (raar maar waar) en splint werkt ook hiervoor maar duurt langer, maar kan je bijna altijd maken.
epi neem ik eigenlijk nooit mee maar in een groep kan het handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

spartacusNLD schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:21:
[...]

[...]

dat bedoelde ik ook haha :) mijn schoenen zijn niet kapot gegaan (military boots). En zwemen zorgt er niet meer voor dat je spullen kwijtraakt. Maar nogmaals zorgt dat je zodra je op het eiland bent meteen een vuur maakt. anders raak je onderkoeld
mwah gewoon gelijk kleding uitwringen, en rennen als een malle :P

Beetje jammer weer vandaag, middle of nowhere bij staroye, staat in server rules no kos buiten de military sites, wordt ik vanuit het niets beschoten, eerste paar keer was het mis, maar net toen ik achter een huis zou gaan staan krijgt die een lucky hs insta kill. :/
Maar goed alweer leuke gear, nu met de v3s op naar de military sites.

[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-03-2015 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

Gisteren toch maar even alleen gespeeld, moest wat loot hebben om van waarde te zijn in een groep.

Alles ging goed, elektro leek heel rustig, zat ook in een rustige server. Totdat ik bij het police station kwam..
*BAM* You are dead..

Nog ff de TS gejoined maar had daarop weinig toe te voegen, hoorde dat ze intensief samen aan het spelen waren :P

Ga vanavond rond 10 uur nog maar eens proberen mezelf op te werken, wel wat beter opletten dus.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Szwoar schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:22:
Gisteren toch maar even alleen gespeeld, moest wat loot hebben om van waarde te zijn in een groep.

Alles ging goed, elektro leek heel rustig, zat ook in een rustige server. Totdat ik bij het police station kwam..
*BAM* You are dead..

Nog ff de TS gejoined maar had daarop weinig toe te voegen, hoorde dat ze intensief samen aan het spelen waren :P

Ga vanavond rond 10 uur nog maar eens proberen mezelf op te werken, wel wat beter opletten dus.. |:(
Ja police stations zijn populaire campspots of looten in het algemeen voor wapens natuurlijk, ik kan wel samen met je spelen, ga eerst sporten en even eten dan ben ik rond 21-22:00 wel online. zal je anders wel even toevoegen.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-03-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:18:
[...]

Ja police stations zijn populaire campspots of looten in het algemeen voor wapens natuurlijk, ik kan wel samen met je spelen, ga eerst sporten en even eten dan ben ik rond 21-22:00 wel online. zal je anders wel even toevoegen.
Klinkt goed! Ik moet straks ook eerst sporten ja, dus ik zal rond dezelfde tijd ook wel online zijn.

Ben nu gespawn in Cherno, en probeer daar wat te looten. Heb in ieder geval al een fire axe, had zelfs een 2e gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik zit helemaal bovenin maar daar is meestal wel een v3s te vinden, dan cruise ik die kant wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:58
Misschien join ik ook nog wel even, heb wel wat gear weet alleen even niet waar ik uithang momenteel.
(Redelijk nieuw, was bij een industrie gebied aan een treinstation en de kust (Geen idee of dat iets zegt)

Heb al genoeg mee gemaakt, van mensen die over de grond kruipen en zeggen dat je ze niet ziet tot neerknuppelen van 2 personen die jou ambushen. :-p

Vermaak me goed met de game eigenlijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:38:
Ik zit helemaal bovenin maar daar is meestal wel een v3s te vinden, dan cruise ik die kant wel op.
Mijn naam op Steam is gotnofear, op Skype idem. Teamspeak kan natuurlijk ook.

Ik zorg wel dat ik vanavond een legere server join, aangezien looten in Cherno niet de beste keus is op een volle server met aasgieren op elke hoek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Szwoar schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:28:
[...]

Mijn naam op Steam is gotnofear, op Skype idem. Teamspeak kan natuurlijk ook.

Ik zorg wel dat ik vanavond een legere server join, aangezien looten in Cherno niet de beste keus is op een volle server met aasgieren op elke hoek 8)7
cherno is sowieso niet goed voor looten, ja voor eerste begin, rugzakje wat kleding en eten drinken. Maar daarna voor wapens en goede gear naar mil bases en airfields. in de tussengelegen dorpjes/stadjes /boerderijen meestal veel meer kans op een goed vuurwapen als sks en mosin te vinden.

Er spawnen zoveel lui in de buurt ervan en iedereen rent erheen, dat je daar vaak niet veel vind of afgeknald wordt tijdens het looten danwel een andere newspawn achter je aan krijgt die je weinige loot wil jatten.
Ithric schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:04:
Misschien join ik ook nog wel even, heb wel wat gear weet alleen even niet waar ik uithang momenteel.
(Redelijk nieuw, was bij een industrie gebied aan een treinstation en de kust (Geen idee of dat iets zegt)

Heb al genoeg mee gemaakt, van mensen die over de grond kruipen en zeggen dat je ze niet ziet tot neerknuppelen van 2 personen die jou ambushen. :-p

Vermaak me goed met de game eigenlijk.
Denk bij berenzino dat je bent, cherno en elektro kun je vaak eenvoudig weten als je de grote berg ziet staan of de high rises van cherno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:35:
[...]

cherno is sowieso niet goed voor looten, ja voor eerste begin, rugzakje wat kleding en eten drinken. Maar daarna voor wapens en goede gear naar mil bases en airfields. in de tussengelegen dorpjes/stadjes /boerderijen meestal veel meer kans op een goed vuurwapen als sks en mosin te vinden.

Er spawnen zoveel lui in de buurt ervan en iedereen rent erheen, dat je daar vaak niet veel vind of afgeknald wordt tijdens het looten danwel een andere newspawn achter je aan krijgt die je weinige loot wil jatten.
Dat is inderdaad waar, maar gezien dat ik net een half uur gespawnd ben moet ik toch wat. Heb ook niet genoeg eten etc om het goed te redden tot een volgend stadje, dus ik ga nog even kijken wat Cherno voor mij kan betekeken. Als ik wat basis dingen heb zal ik wel een drukkere server joinen omdat rustige de spanning meestal wel weghalen. Liep gisteren ook zonder al te veel om te kijken naar players door Elektro, maar dat heeft me wel de kop gekost.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Szwoar schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:38:
[...]

Dat is inderdaad waar, maar gezien dat ik net een half uur gespawnd ben moet ik toch wat. Heb ook niet genoeg eten etc om het goed te redden tot een volgend stadje, dus ik ga nog even kijken wat Cherno voor mij kan betekeken. Als ik wat basis dingen heb zal ik wel een drukkere server joinen omdat rustige de spanning meestal wel weghalen. Liep gisteren ook zonder al te veel om te kijken naar players door Elektro, maar dat heeft me wel de kop gekost.. :9
tja dat moet je dan ook niet doen haha. Ik had het in staroye, klein dorpje dus eigenlijk altijd op scherp staan, diegene had lucky hs op mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:39

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wanneer was het laatst dat ik DayZ SA heb gespeeld?
Misschien 4 maanden geleden, veel nieuw dus...

In het noorden gespawned, en alhoewel ik Chernarus in mijn hoofd heb geprint qua plaatsen, wegen, high loot e.d is het nieuwe gedeelte in Chernarus+ toch nog even wennen. Eerst 10 minuten uitgezocht waar ik was, daarna wat gaan looten en naar het Westen lopen. Even militairy base langs en 2 mags voor mijn AK74 gevonden. Verder westelijk tot ongeveer boven de NWAF gekomen en toen genoeg van deze speelsessie.

Morgen anders maar eens een volle server joinen en naar de NWAF gaan, kijken hoe mijn wapen skills nog zijn, vooral met 20 FPS...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:35:
[...]

[...]

Denk bij berenzino dat je bent, cherno en elektro kun je vaak eenvoudig weten als je de grote berg ziet staan of de high rises van cherno.
Enige dat ik me verder herinner is een kerk en dat ik op het einde tussen bomen door liep (berg op) en toen berg af naar klein plaatsje ging (naar rechts liep ik constant)

Mijn id is trouwens Ithric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ithric schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:20:
[...]

Enige dat ik me verder herinner is een kerk en dat ik op het einde tussen bomen door liep (berg op) en toen berg af naar klein plaatsje ging (naar rechts liep ik constant)

Mijn id is trouwens Ithric
dan zit je denk ik helemaal bovenin rechts op de kaart bij svetlojarsk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:22:
[...]

dan zit je denk ik helemaal bovenin rechts op de kaart bij svetlojarsk.
Ik ben nu al online, ga even kijken of ik het overleef. (zit op de TS nu met zelfde nick als hier.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ithric schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:38:
[...]

Ik ben nu al online, ga even kijken of ik het overleef. (zit op de TS nu met zelfde nick als hier.
ben rond 22:00 online nog ff eten afronden. beide toegevoegd op steam.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-03-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nou volgens mij 3 uur met Pr0Faker gespeeld, was erg leuk en in de truck nog wat rond gereden verder.
Niet echt mensen tegengekomen, maar dat komt vast nog.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ithric schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 01:50:
Nou volgens mij 3 uur met Pr0Faker gespeeld, was erg leuk en in de truck nog wat rond gereden verder.
Niet echt mensen tegengekomen, maar dat komt vast nog.
Eerst wat gear nog verzamelen dan gaan we de drukte wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nou heb nog genoeg te leren, speel ik samen met Paflov en Explosive Junk.
Schiet ik hem in ze rug omdat ik iemand met een roodpetje wou neerschieten waar hij mee in gevecht was. (Hij had geen rood dingetje aan)

Daarna justice doordat ik door iemand anders werd afgeknalt.

Wijze les dus, als je niet zeker bent beter communiceren en niet zomaar schieten.

Excuus nogmaals Paflov, voel me echt klote nu.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Ithric schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:15:
Nou heb nog genoeg te leren, speel ik samen met Paflov en Explosive Junk.
Schiet ik hem in ze rug omdat ik iemand met een roodpetje wou neerschieten waar hij mee in gevecht was. (Hij had geen rood dingetje aan)

Daarna justice doordat ik door iemand anders werd afgeknalt.

Wijze les dus, als je niet zeker bent beter communiceren en niet zomaar schieten.

Excuus nogmaals Paflov, voel me echt klote nu.
Ik denk dat ie er wel overheen komt, all chars die eventually..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
hehe ik vind het wel grappig hoor als zoiets gebeurd hahaha.

heb een keer gehad met een maat van me.. ik zie iemand rennen, hij zegt op TS: ik zie iemand maar voordat ik wist dat hij het was schoot ik al, hij roepen: damn ze schieten op me! tja.. toen was ie dood :)
bleek dus dat ik hem neergeknald had hahaha.

ach ja.. lessons learned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
bubba :+ _/-\o_ O-) :+ (na de intro) -> klik na video gekeken te hebben: link

beetje t zelfde als onze angelo op TS :9

de next dayz:

de nieuwe dayz sniper: (SVD)

Afbeeldingslocatie: https://trello-attachments.s3.amazonaws.com/5506db1c26ddb257f9b10fd6/1280x721/a1cc726eb3bb6e3633a86937c84d4505/screen05.png

[ Voor 106% gewijzigd door spartacusNLD op 17-03-2015 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
oNNoZeLe schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:05:
[...]
Ik denk dat ie er wel overheen komt, all chars die eventually..
Ja het ging allemaal raar, hij zei schiet hem dood. (ik aarzelde want ben meestal niet zo)
Dus ik toen het vuurgevecht begon (voor mijn gevoel), toen wou ik hem niet laten stikken. (FOUT!)

Volgens mij had ik zijn potje wel even verziekt helaas, maar wat je zegt shit happens. (move along nothing to see here)

Ik merkte wel enorm het verschil in ervaring, er warden mensen gezien die ik dus niet zag of heel laat.

Ben nu bezig op Oldskool wat gear te vergaren en zo uiteindelijk wat leuke adventures mee te maken.
Begin het steeds meer door te krijgen, maar zal denk ik in het begin wat meer observeren dan interactief mee schieten (gezien eerder genoemde, lijkt mij dit verstandig :+ )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ithric schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:17:
Begin het steeds meer door te krijgen, maar zal denk ik in het begin wat meer observeren dan interactief mee schieten (gezien eerder genoemde, lijkt mij dit verstandig :+ )
Dat doe je inderdaad in het begin. En de eerste keer dat je dood bent en al je mooie gear kwijt bent baal je als een stekker. Echter, als je eenmaal goede gear hebt en je hebt veel plekken op de kaart al verkend, dan is het best wel weer eens verfrissend om als bambi te beginnen. Als bambi is nagenoeg elke loot handig en bruikbaar, terwijl je als fully geared speler nagenoeg niks meer interessant vind omdat je alles al hebt. Soms dood gaan is helemaal niet erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 11-09 18:41
spartacusNLD schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:52:
bubba :+ _/-\o_ O-) :+ (na de intro) -> klik na video gekeken te hebben: link

[video]

beetje t zelfde als onze angelo op TS :9
Haha daar moest ik wel ff om lachen :D Die sniper ziet er wel heel gaaf uit, waar heb je die vandaan?

En ik denk dat we allemaal wel eens een teammaat neergeknalt hebben. Sommige van ons (*kuch*ik*kuck*) wellicht wel vaker dan 1x....
Zeker in het begin was ik erg trigger happy. Beweging? BAM! Geluid? BAM! Een paar maanden geleden op TS met een aantal mensen, ik loop zelf op een afstand van de groep. Eentje zegt "ik zie iemand, daar en daar". Verrek, ik zie twee mensen lopen! In blinde paniek de trekker overhalen en een doos blauwe bonen hun kant op vuren. En dan hoor je op TS twee teammaten zeggen "!@*!* Wie schiet mij neer?!" 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.imfdb.org/images/thumb/1/1b/TOG005.jpg/600px-TOG005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 20:20
De mooiste vond ik nog die keer dat iemand een Alt-Tab bug kreeg waardoor hij begon te schieten. Het duurde niet lang voordat jij daar een einde aan maakte :+

Al met al was dat best wel grappig. :P

[EDIT zodat het niet alleen maar slow chat is]
AL geprobeerd kogels in het vuur te leggen in Exp? Die gaan nu echt af en spray cans ontploffen ook 8)

[ Voor 27% gewijzigd door LongBowNL op 17-03-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
pimskie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:35:
[...]
Haha daar moest ik wel ff om lachen :D Die sniper ziet er wel heel gaaf uit, waar heb je die vandaan?
twitter van een dev: link

als jullie een uurtje hebben (beetje gespeeld maar toch mooi stukje film):

en deze is vooral WTF (maar dat is altijd met video's van mr. moon and chow):

:F rond 14:00 sigzag formation wig formation lol0

en voor wie er vanavond weer komt inloggen op oldschool prison island: ik heb 2 * AKM drummags voor de eerste die er om vraagt haha :) net geloot nog ff snel, kon het niet laten :9 . hoorde wel voetstappen boven maar had een lockpick dus heb alle deuren op slot gedaan zodat ze nooit naar beneden konden komen. waarschijnlijk zitten ze nu nog steeds vast boven :o zoals t hoort in een prison :+

[ Voor 67% gewijzigd door spartacusNLD op 17-03-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
spartacusNLD schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:03:
[...]

hoorde wel voetstappen boven maar had een lockpick dus heb alle deuren op slot gedaan zodat ze nooit naar beneden konden komen. waarschijnlijk zitten ze nu nog steeds vast boven :o zoals t hoort in een prison :+
kun je die eenzijdig locken dan? want alle andere deuren krijg je toch gewoon open hetzij met "force" of lockpick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-06 22:11

shwam

okdoei

oNNoZeLe schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:30:
[...]

kun je die eenzijdig locken dan? want alle andere deuren krijg je toch gewoon open hetzij met "force" of lockpick?
Volgens mij als je een fireaxe hebt kun je het slot gewoon kapot slaan.

| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Hopelijk donderdagavond eens even proberen.. Ik sta op prison Island op de oldskoolz server.. Ik ben er met de V3S naartoe gereden, scheelt een stuk tijd ipv zwemmen..

Zijn er nog meer mensen die donderdagavond dayzplannen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
oNNoZeLe schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:30:
[...]
force ken ik niet? moet je daar niet een bijl voor hebben ofzo? jah idd als ze een lockpick hebben zijn ze er zo uit maar die zijn best zeldzaam in de prison
oNNoZeLe schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:36:
Hopelijk donderdagavond eens even proberen.. Ik sta op prison Island op de oldskoolz server.. Ik ben er met de V3S naartoe gereden, scheelt een stuk tijd ipv zwemmen..

ja maar pas rond half 10

[ Voor 32% gewijzigd door spartacusNLD op 17-03-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
spartacusNLD schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:57:
[...]

force ken ik niet? moet je daar niet een bijl voor hebben ofzo? jah idd als ze een lockpick hebben zijn ze er zo uit maar die zijn best zeldzaam in de prison
Een slag met een axe of sledgehammer of door simpelweg op de deur te schieten unlockt de deur al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GeoffLx schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:31:
[...]

Een slag met een axe of sledgehammer of door simpelweg op de deur te schieten unlockt de deur al. :)
Alles wat een slagwapen, of vuurwapen, of zelfs vuisten 30x ofzo. dus je kan er altijd uit maar duurt wel langer en je hoort het ook erg goed natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
oNNoZeLe schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:36:

Ik zal donderdag ook wel langskomen verwacht ik, misschien nog niet in hetzelfde gebied.
Beetje afhankelijk hoe het gaat en wat voor gear ik dan heb. (ga niet verwachten dat andere me gearen natuurlijk en wil ook niet meteen schietschijf zijn (uitzondering voor Paflof :+ )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
En weer een nieuwe blog: http://dayzdev.tumblr.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

lol, die diseases zijn echt diepgaand, ziek worden als je van zelfde fles of pan eet als een ziek persoon. Maar klinkt goed, de volgende stappen zijn weer mooi, ook die randomizing van hoe wapens te vinden zijn is gaaf dat je soms ook een met clip etc kan vinden.
De wapen crafting/customizing in die maintenance gebouwen is ook gaaf, maar dat zal risico vol zijn ivm dat ze vaak op high traffic spots staan en veel mensen daar zullen rondhangen.
Wat ik nog steeds wel mis is die verdomde renderer, die zou eerste kwartaal er zijn, maar komt maar geen harde info over terug. Nu zal er april meer bekend worden, zeggen ze maar dat moet ik nog maar zien om het te geloven. :>

Vanavond maar weer eens aanslingeren, ben iig verified op oldschool server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
SouLLeSSportal schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:24:
Wat ik nog steeds wel mis is die verdomde renderer, die zou eerste kwartaal er zijn, maar komt maar geen harde info over terug. Nu zal er april meer bekend worden, zeggen ze maar dat moet ik nog maar zien om het te geloven. :>
Het is in die zin jammer dat de huidige renderer flinke beperkingen heeft en vrij inefficiënt is, want als je alles helemaal open zet ziet Day Z er met de huidige renderer echt wel goed uit. Van de andere kant, kan het dus alleen maar beter worden lijkt me! Het enige waar ik soms bang voor ben is dat de bepaalde Day Z sfeer verloren gaat.

Als het animatiesysteem veel soepeler zou zijn en de FPS een stuk beter zouden worden zou ik het onderhand niet erg vinden op de huidige renderer te behouden. Alleen licht is een beetje een probleem met deze renderer, zoals het licht van flares die door muren heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter

Mehehe vet, dan is een gebouw op/in vluchten de enige optie, of een Minigun :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Luuk1983 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:40:
[...]

Het is in die zin jammer dat de huidige renderer flinke beperkingen heeft en vrij inefficiënt is, want als je alles helemaal open zet ziet Day Z er met de huidige renderer echt wel goed uit. Van de andere kant, kan het dus alleen maar beter worden lijkt me! Het enige waar ik soms bang voor ben is dat de bepaalde Day Z sfeer verloren gaat.

Als het animatiesysteem veel soepeler zou zijn en de FPS een stuk beter zouden worden zou ik het onderhand niet erg vinden op de huidige renderer te behouden. Alleen licht is een beetje een probleem met deze renderer, zoals het licht van flares die door muren heen gaat.
De kwaliteit gaat volgens mij niet veel anders worden maar de manier waarop wel, nu worden in steden alle objects en gebouwen gerenderd ongeacht of je ze kan zien of niet. dus daarom heb je die massive framedrops. Dat zou bij de nieuwe renderer veel beter geregeld worden dat je alleen gerenderd krijgt wat je op dat moment kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Damian schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:46:
Mehehe vet, dan is een gebouw op/in vluchten de enige optie, of een Minigun :P
Ik stem voor de minigun :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

&

[ Voor 67% gewijzigd door Snol op 19-03-2015 12:20 ]

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
LOL 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door OllyNL op 19-03-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Status reportje iemand?
http://dayz.com/blog/status-report-17-mar-15

Interessante stukjes
First off, we have the mentioned full randomization of weapon spawn configurations. This ranges from attachment configuration, quantity, type, and condition. When functional, each weapon you find should be as unique as possible per that item type. Be it the chance to spawn with a magazine, potential attachment, overall weapon condition, and so on. This expands upon the uniqueness of each persons kit in-game, and ensures that very few two firearms are exactly the same. Who knows, you might get lucky and find that M1911 Engraved you always wanted, -with- a clip!
Heading into April, we'll be discussing the tasks and accomplishments of Q1 2015, what the road ahead looks like and the status of long term engine tasks. From the new renderer, to the new player controller, server side performance, and so much more. Keep an eye on the Dev Hub, and the official DayZ forums for the latest news and information on DayZ Early Access.
I would like to mention that we are bringing to life the long awaited disease system which in fact was hibernating under the hood for some time, but was never finished due the other needs. Diseases are described by their virulence parameters like transferability, invasivity and toxicity and to determine the potential influence on character, which can vary from carrier to heavy impact, they are compared against his or her current state counting in the levels of health, blood, diet and exposure. Diseases can be transferred in both directions, which means it's not wise to eat from the same meal after your companion, if you suspect that he may be ill. Physical and chemical resistance parameters of disease determines how it can be treated or their effects eased by medicinal drugs and after the disease passed you are resistant to catch it again for some time. System also have the possibility to be expanded with the use of gloves, niosh masks or other wearables which can obstruct transferring of the diseases by specific actions, like crafting.
TL;DR
Wapens spawnen in alle soorten en maten (ook met magazines :o )
Ziektes komen eraan, die ook overdraagbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ik dacht trouwens wel laatst: als tankstations blijkbaar zo goed functioneren dat je een jerrycan ermee kan vullen, waarom kan je je truck dan niet rechtstreeks aftanken :P Beetje flauw dat je nu altijd een jerrycan nodig hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Luuk1983 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:30:
Ik dacht trouwens wel laatst: als tankstations blijkbaar zo goed functioneren dat je een jerrycan ermee kan vullen, waarom kan je je truck dan niet rechtstreeks aftanken :P Beetje flauw dat je nu altijd een jerrycan nodig hebt ;)
komt wellicht nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
schiet hij mij gewoon dood :( het is een samenzwering ik weet het zeker.
Ik heb mijn eisen bekend gemaakt anders gaat iedereen eraan >:)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/1809703058/DrEvil.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door spartacusNLD op 19-03-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Snol schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:40:
[*faal Steef*]]

&

[*faal mitch*]
Mitch, what the actual fuck. _O- Die van Steef was lomp, maar shit happens.. Maar dit? Only happens to Mitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
lange dayz dag gehad vandaag

begon met een raid op de prison met 6 man:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LkDijSk.jpg

wat later op een andere server met 2 andere richting noord west gegaan en vonden we een heli spawn:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IWXmYO6.jpg

tent gevonden + wat ak wapens

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2VEfiMR.jpg

wat later weer een auto gevonden, mitch kan goed rijden dus hij achter het stuur op zoek naar de volgende heli spawn:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GwFRCva.jpg

na nog een tweede heli spawn gevonden te hebben (waar ik een smersh vest vond :D ) naar noord west gereden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/10K40Ct.jpg

noord west tent kamp.. nog een tent (zie nooit tenten en nu 2 op een avond):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5uWE4VE.jpg

was rustig daar en besloten daar ook meteen te stoppen. ben de avond zo uitgelogd:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/03W50oa.jpg

en als bonus (omdat het zo laat is) een feel good dayz filmpje:

dat einde :o _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

en deze is wat langer maar nog wel meer episch _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 20-03-2015 04:08 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 55 Laatste