Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 39 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ben ik het zeker mee eens beebie121.

Normaal gesproken speelde ik eigenlijk alleen maar 1st person server die niet volledig volgestampt zaten, dus laat zeggen ~25/40 man. In al die tijd dat ik DayZ speel eigenlijk nooit echt een hacker gezien. Altijd hoorde ik er zat mensen over zeuren, maar zelf nooit meegemaakt. De laatste tijd speel ik vaker op volle 50/50 mans 3rd person servers met een aantal Tweakers en de hackers zijn daar gewoon elke dag wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mogelijk update op experimental morgen. :) Nope move along people komt waarschijnlijk eind van januari.

http://www.dayztv.com/new...date-features-items-list/

[ Voor 63% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2015 00:11 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
FF off-topic maar aangezien er nog geen H1Z1 topic is in dit forum: Vanaf vandaag kan je die andere zombie survival game betaald spelen (Early Acces, bij lancering f2p) via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Rolfski schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:05:
FF off-topic maar aangezien er nog geen H1Z1 topic is in dit forum: Vanaf vandaag kan je die andere zombie survival game betaald spelen (Early Acces, bij lancering f2p) via Steam.
enig idee wat ie gaat kosten?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damian schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:14:
[...]

een klik op de link is teveel gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
SouLLeSSportal schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:25:
[...]

een klik op de link is teveel gevraagd?
Nee, en zie jij daar een prijs staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damian schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Nee, en zie jij daar een prijs staan?
Ok, point taken, ik vermoed dat dit de reden dan is:
Beschikbaar: 15 januari

Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 6 uur
of je kan je nu niet inschrijven hiervoor want ik meen dat dit tot een bepaald punt was. (weet ik niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:33

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Rolfski schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:05:
nieuw topic geopend:[PC] H1Z1

ik ga de topic start nog veranderen maar alvast geopend.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 15-01-2015 14:13 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:06
Las ergens dat het iets van $20 zal zijn.
hou die game wel ff in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Laatst online: 27-08 03:44
Damian schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:14:
[...]

Er is een Early Access pakket van 20 dollar en een premium EA pakket (met extra crates en server tokens) van 40 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Kan wel interessant worden dat H1Z1. Maar ik denk dat het wijs is om maar lekker een paar dagen tot weken af te wachten of het wel echt goed is. Geen zin om 20 euro uit te geven aan iets waar we eigenlijk nog niet van weten of het echt goed en leuk is. (laat staan het "free to play" model) Maar wie weet, ben gematigd positief. Voor nu lijkt het er op dat mensen niet eens in de game komen omdat er teveel mensen zijn die het tegelijkertijd proberen. (logisch) Morgen maar weer is kijken op twitch.

Edit: Game is pay2win. Fuck die shit.

[ Voor 3% gewijzigd door OllyNL op 16-01-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Sony zit er achter en een engine die al toch iets meer bewezen heeft ;)

Maar nu verder met Dayz! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Damian schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:19:
Sony zit er achter en een engine die al toch iets meer bewezen heeft ;)

Maar nu verder met Dayz! :P
Game is pay2win.
Terwijl ze hadden beloofd dat je geen guns en ammo zou kunnen kopen. (lol)
En eerlijk, qua graphics ziet het er ook niet uit.

*wacht lekker tot dayz klaar is*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik heb zelf meer vertrouwen in Miscreated. Heb dat spel gekocht, niet veel gespeeld omdat het nog in een hele vroege alpha versie zit. Maar het ziet er schitterend uit, draait op de CryEngine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nou voorzover ik kan zien blijft dayz stuk beter op dit moment, maar zodra de server piek afneemt zal de boel wel stabiliseren voor h1z1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:57
Waar speelt men hier vooral dayz? Wij zaten op germandayz whitelist servers, maar daar zijn we ook niet veilig voor hackers. Je hebt alleen meer wachtijd op inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik speel nu op deze server: www.nolookingback.eu. Is een private server waar ik nog geen hackers zover heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 11:07
Nieuwe (korte) blog over de focus in Q1 en 0.53: http://dayzdev.tumblr.com/

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
GluonC schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:26:
Ik speel nu op deze server: www.nolookingback.eu. Is een private server waar ik nog geen hackers zover heb gezien.
Volgens mij zijn ik en een aantal andere Tweakers daar laatst ook een hacker tegen gekomen. Eerlijk gezegd ben ik tot op heden op elke private server (non-whitelist) nog hackers tegen gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Echt ook weer, heb je ein-de-lijk een smersh vest en een aug gevonden, in een server met 3 andere spelers, is er eentje een hacker. alles kwijt natuurlijk, full ghillie, akm, aug, smersh vest, 2 high cap vests, amphibious pistol, ammo box. Dit moet echt gefixt worden en snel want zo loopt iedereen weg door al die fucking hackers. :( -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 11-09 18:41
Tot aan een paar maanden terug heb ik dit spel intensief gespeeld. Door de vele bugs (neenee, ik klaag niet, alpha he ;)) verloor ik een beetje de interesse. Als ik nu lees hoeveel hackers er blijken te zijn, ben ik bang dat ik het spel ook nog wel een tijdje links zal laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik heb gisteren samen met Luuk en ook een tijdje solo gespeeld, maar ben echt nog geen hacker tegen gekomen. Weet niet op welke server Soulles speelt, maar ik heb er nog nooit 1 gezien. Heb er nu bijna 190 uur op zitten.

Gisteren samen met Luuk allebei een truck gevonden. Jerrycan gevonden en met 2 volle tanken met de trucks driekwart de kaart rond gereden in colonne. Erg gaaf :P Helemaal dat wanneer iemand je ziet ze meteen de bosjes induiken :P

[ Voor 4% gewijzigd door Damian op 26-01-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Damian schreef op maandag 26 januari 2015 @ 08:42:
Ik heb gisteren samen met Luuk en ook een tijdje solo gespeeld, maar ben echt nog geen hacker tegen gekomen. Weet niet op welke server Soulles speelt, maar ik heb er nog nooit 1 gezien. Heb er nu bijna 190 uur op zitten.

Gisteren samen met Luuk allebei een truck gevonden. Jerrycan gevonden en met 2 volle tanken met de trucks driekwart de kaart rond gereden in colonne. Erg gaaf :P Helemaal dat wanneer iemand je ziet ze meteen de bosjes induiken :P
Enige wat jammer is, is dat als je een tijd in een truck zit je de ander ineens in z'n ondergoed ziet zitten totdat hij weer een keer de truck uit stapt :P

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Luuk1983 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 08:49:
[...]

Enige wat jammer is, is dat als je een tijd in een truck zit je de ander ineens in z'n ondergoed ziet zitten totdat hij weer een keer de truck uit stapt :P
En er niet normaal te communiceren valt door het lawaai wat die krengen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damian schreef op maandag 26 januari 2015 @ 08:42:

Een of andere duitse server geloof ik, maakt niet veel uit verder. Dit is ook weer sinds lange tijd dat ik er een ben tegengekomen maar dat dit ook op dat moment gebeurde met die epic loot was wel heel erg zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Hackers zijn inderdaad een groot probleem nu. Het lijkt wel of je een hack krijgt bij een pakje boter.
Daar moet iemand flink wat geld aan verdienen.

Ik speel nu alleen nog maar op whitelisted servers. Daar is de kans om een hacker tegen te komen minimaal.
(2 x al gekilled door een hacker).

Wat ook helpt is noordelijk gaan zitten. De meeste hackers zitten rond de grootte steden en het airfield. Daarboven heb ik nog niemand gezien. En als je al iemand zit zijn ze allemaal friendly omdat het zon pokke eind lopen is!

Ik hoop dat de developers stoppen met content en eerst de hackers een nek omdraaien.
Wat ik veel lees is het comment dat alpha=content toevoegen. Beta=Bugs fixen en hackes eruit halen.
Als ze hieraan vasthouden gaan ze veel spelers verliezen!

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Maakt natuurlijk weinig uit dat ze veel spelers verliezen (als dat al zo is) in de alpha/beta. Als het spel uiteindelijk uitkomt / klaar is zullen ze wel weer terug komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Tja... alpha/beta.. hoelang is de mod in alpha gebeleven.. is die nu nog.
Nee ik ben al een paar maandjes even klaar met dayz... volg de updates wel op reddit, maar spelen hoeft nog even niet.

En elke keer als er een update komt, komen er een paar nieuwe items.. Jeej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damian schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:23:
Maakt natuurlijk weinig uit dat ze veel spelers verliezen (als dat al zo is) in de alpha/beta. Als het spel uiteindelijk uitkomt / klaar is zullen ze wel weer terug komen ;)
of men is er klaar mee en speelt andere games die tegen die tijd zijn uitgekomen? nee dit is een probleem dat ze hadden moeten voorzien, als je een alpha zo lang speelbaar maakt. Je kan een game niet goed spelen laat staan testen op deze wijze als er ontzettend veel gehacked wordt. dit spel is supergevoelig hiervoor omdat je zoveel tijd kwijt bent met verzamelen wat je in 1 sec kan kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
SouLLeSSportal schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:55:
[...]

of men is er klaar mee en speelt andere games die tegen die tijd zijn uitgekomen? nee dit is een probleem dat ze hadden moeten voorzien, als je een alpha zo lang speelbaar maakt. Je kan een game niet goed spelen laat staan testen op deze wijze als er ontzettend veel gehacked wordt. dit spel is supergevoelig hiervoor omdat je zoveel tijd kwijt bent met verzamelen wat je in 1 sec kan kwijtraken.
Dit probleem hebben ze voorzien en ze verzamelen op dit moment bergen data die gebruikt kan worden om het systeem uiteindelijk zo goed mogelijk te maken. Door de gigantische user base is het mogelijk dat het spel straks bij de release juist erg veilig is. Even snel wat half gare oplossingen verzinnen is ook niet echt nuttig nietwaar? Ik geloof dat de komende periode beveiliging hoog op de agenda staat.

Tja op dit moment zijn het frustraties en ook ik scheld de boel bij elkaar als door een hacker genaaid wordt, maar dan moet je geen alpha spelen. Ik draag zo wel bij aan een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Luuk1983 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:15:
[...]

Dit probleem hebben ze voorzien en ze verzamelen op dit moment bergen data die gebruikt kan worden om het systeem uiteindelijk zo goed mogelijk te maken. Door de gigantische user base is het mogelijk dat het spel straks bij de release juist erg veilig is. Even snel wat half gare oplossingen verzinnen is ook niet echt nuttig nietwaar? Ik geloof dat de komende periode beveiliging hoog op de agenda staat.

Tja op dit moment zijn het frustraties en ook ik scheld de boel bij elkaar als door een hacker genaaid wordt, maar dan moet je geen alpha spelen. Ik draag zo wel bij aan een oplossing.
Een simpele toevoeging dat je ziet in je killscreen wie je heeft gedood helpt al heel wat om admins in ieder geval een mogelijkheid te bieden de verdachten eruit te pikken en zo evt te bannen van de server etc. Dat lijkt me iets wat sowieso erg handig is en wat toevoegt.

Het stopt me ook niet te spelen maar veel spelers die hier vaker last van hebben, zullen op gegeven moment het zat worden als dit pas in de beta wordt aangepakt.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-01-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
Ach hackers zitten overal. Ook bij H1Z1 zijn er al hackers, terwijl dit door SOE wordt uitgebracht. Had daar wel iets beters van verwacht. Maarja snap nog steeds niet de lol van snel alles halen iedereen killen, want zodra er een hardnekkige hacker is gaan de meeste toch weg als ze zijn gekilled.

Ik vraag me wel hetzelfde af als SouLLeSSportal. Als deze game zolang in alpha blijft daarna nog naar beta moet, ben je dan niet veel spelers kwijt die naar nieuwere games zijn gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:33

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Norinco schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:24:
Ach hackers zitten overal. Ook bij H1Z1 zijn er al hackers, terwijl dit door SOE wordt uitgebracht. Had daar wel iets beters van verwacht. Maarja snap nog steeds niet de lol van snel alles halen iedereen killen, want zodra er een hardnekkige hacker is gaan de meeste toch weg als ze zijn gekilled.

Ik vraag me wel hetzelfde af als SouLLeSSportal. Als deze game zolang in alpha blijft daarna nog naar beta moet, ben je dan niet veel spelers kwijt die naar nieuwere games zijn gegaan?
Het aantal hackers is bij H1Z1 veel lager.. en die krijgen daarna ook een IP ban. dat doet DayZ iig niet.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Twee trucks een jerrycan, tankstation en Luuk1983 en Damian = rondcrossen!

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/55502105461944186/009A54AC4C22888AE6CEC58058F6C68512EA12E3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:19
Wow ben ook ineens verslaafd aan DayZ.

Vorig januari gekocht. Vond het toen erg tegenvallen. Van de week H1Z1 gekocht. Ook die vond ik nog erg tegenvallen. Ik dacht ik zwengel DayZ weer eens aan. Gaat momenteel wel lekker. Heb een shotgun en een handwapen. Ben een beetje rond het zuidelijke vliegveld aan het klooien maar kom daar nog geen leuke guns tegen. Tijd om naar het noorden te trekken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Rudolf schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:47:
Wow ben ook ineens verslaafd aan DayZ.

Vorig januari gekocht. Vond het toen erg tegenvallen. Van de week H1Z1 gekocht. Ook die vond ik nog erg tegenvallen. Ik dacht ik zwengel DayZ weer eens aan. Gaat momenteel wel lekker. Heb een shotgun en een handwapen. Ben een beetje rond het zuidelijke vliegveld aan het klooien maar kom daar nog geen leuke guns tegen. Tijd om naar het noorden te trekken denk ik.
Military bases of heli crashsites. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 16:19
SouLLeSSportal schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:42:
[...]

Military bases of heli crashsites. d:)b
hebben crashsites vaste locaties of zijn dat gewoon random spawns?

edit: nvmd. zie het al op de online map. flink wat mogelijkheden zo te zien :)

Die military base ten zuiden van Pavlovo. Is het daar druk op een gemiddelde server? Volgens mij is die nieuw(er) of niet. Kan me niet herinneren dat ik daar ooit ben geweest.

[ Voor 35% gewijzigd door Rudolf op 28-01-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Waren eerst 3 fixed locations voor de hi17 maar die zijn nu meegenomen in de roulatie bij random crashsites, zijn er 3 per server.

mil base is voorzover ik weet er al sinds ik het speel iig maar ik speel het niet vanaf het begin, dus kan wellicht veranderd zijn. wat wel veranderd is is de mil base van balota die nu linksboven zit midden in de bossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
0.53 gaat inderdaad een aantal security gerelateerde dingen oplossen: http://dayzdev.tumblr.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Waar zit de goede loot tegenwoordig? Ik heb begrepen dat er héél wat veranderd is op de kaart, maar kom vooral oude informatie tegen lijkt het over waar de loot te vinden is :(.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Obiter dictum schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:40:
Waar zit de goede loot tegenwoordig? Ik heb begrepen dat er héél wat veranderd is op de kaart, maar kom vooral oude informatie tegen lijkt het over waar de loot te vinden is :(.
Tsja, wat is goede loot?

De barracks spawnen voornamelijk de interessante military gear. De camo buildings nog wat ammo en military kleding. De 'wapen huisjes' (donkerbruine huisjes met blauwe vensters aan één kant, spawnen op dit moment nog altijd een wapen (gevarieerd van een derringer tot bijvoorbeeld mosin). Verder voor kleding, eten en andere redelijke gear check ik zeker altijd nog rode en groene huisjes met een boven verdieping, cafe's, pub's en vooral auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Obiter dictum schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:40:
niet om het een of ander, maar lees je het topic wel? er staan namelijk letterlijk een paar posts boven je voorbeelden waar loot te vinden. Als je het niet vind kan het zijn dat de server bugged is en niet goed loot spawned. Beste kan je servers met 5-10 lui online gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:39:
niet om het een of ander, maar lees je het topic wel? er staan namelijk letterlijk een paar posts boven je voorbeelden waar loot te vinden. Als je het niet vind kan het zijn dat de server bugged is en niet goed loot spawned. Beste kan je servers met 5-10 lui online gebruiken.
Ik had blijkbaar een server waar geen loot spawnde. Echt nagenoeg nada. Op de tweede server (8 man) echter;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7DOOSZf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0d2r5w3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZnSCvBf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EjJWbtn.jpg

Ik heb het idee dat loot nog niet 100% vlekkeloos werkt :+

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

nee deze build is vrij instabiel en laggy, veel meer dan 51 was. Je kan nu om de haverklap geen spullen oppakken, je hitbox blijft achter de deur staan als je bv een zombie wilt opsluiten etc. Ik wacht denk ik de komende patch af, eerst nu hardline beta eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:14:
nee deze build is vrij instabiel en laggy, veel meer dan 51 was. Je kan nu om de haverklap geen spullen oppakken, je hitbox blijft achter de deur staan als je bv een zombie wilt opsluiten etc. Ik wacht denk ik de komende patch af, eerst nu hardline beta eens proberen :)
Ik heb niet het idee dat deze versie veel brakker is. Dat probleem met loot spawning op de screenshots is alleen op persistent servers een probleem. En ik moet zeggen dat zombies buiten/binnensluiten tot nu toe volgens mij nog nooit fatsoenlijk gewerkt heeft, of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Luuk1983 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:18:
[...]

Ik heb niet het idee dat deze versie veel brakker is. Dat probleem met loot spawning op de screenshots is alleen op persistent servers een probleem. En ik moet zeggen dat zombies buiten/binnensluiten tot nu toe volgens mij nog nooit fatsoenlijk gewerkt heeft, of heb ik het mis?
in .51 veel minder last van gehad, al was het idd nog nooit echt goed nee ;) ze glitchen nog steeds gezellig naar binnen af en toe, soms onzichtbaar, raken ze voordat je ze ziet door laggen, dus ja ik verwacht niet ontzettende verbetering. Maar dit probleem is nu wel erger helemaal met oppakken van loot en de hackers die je constant tegen het lijf loopt, of zij jou, maakt dat ik wel even wacht met dayz, op een enkele keer na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:11
Obiter dictum schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:09:
[...]

Ik had blijkbaar een server waar geen loot spawnde. Echt nagenoeg nada. Op de tweede server (8 man) echter;

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb het idee dat loot nog niet 100% vlekkeloos werkt :+
Ik vond vorige week op de boot zo'n 32 wapens van shotguns, tot 5 crossbows, 6 1911's en ga zo maar door.

Ik ben onlangs door een zombie aangevallen en nu heb ik al 5 dagen de melding dat m'n been pijnlijk is. Verder ben ik wel compleet healthy maar de melding blijft nog.
Bandages en painkillers hebben niet geholpen. Wel kan ik gewoon normaal rondlopen.
Iemand een idee hoe ik dit oplos?

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Flix20 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:39:
[...]

Ik vond vorige week op de boot zo'n 32 wapens van shotguns, tot 5 crossbows, 6 1911's en ga zo maar door.

Ik ben onlangs door een zombie aangevallen en nu heb ik al 5 dagen de melding dat m'n been pijnlijk is. Verder ben ik wel compleet healthy maar de melding blijft nog.
Bandages en painkillers hebben niet geholpen. Wel kan ik gewoon normaal rondlopen.
Morphine auto injector, painkillers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Flix20 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:39:
[...]

heb je een gebroken been, minor breuk zeg maar, niet een major breuk waar je dus niet meer door kan lopen. :) splint of morphine gebruiken, dan zou het opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Splint kun je vrijwel overal craften als je maar rags bij je hebt.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 20:20
http://forums.dayzgame.co...angelog-stable-053126384/
quote: 0.53 Stable Changelog
As always, we will be watching server data, and the feedback tracker for any potential severe issues and will address them accordingly with a hot fix. For any bugs/issues you run into, please let us know by filing it on the feedback tracker: http://feedback.dayzgame.com

New items:
- Crafted Leather Jacket, Pants, Backpack, Shoes and Vest
- Broom
- Canoe paddle
- Lead pipe
- Steak knife
- Hatchet
- Hay Hook
- Flanged Mace
- Red, green, blue and gray sweater
- Red, green, blue, yellow, violet, orange and black quilted jackets
- Blue, red, pink and black raincoat
- Yellow, orange, blue, green, red, pink and black armband
- Khaki, Black, Olive and Tan M65 Jacket
- Bayonet for AKs
- Flare gun
- Ice Axe
- Field Shovel
- Lug Wrench

New mechanics:
- Handheld scopes not limited in Y axis.
- You can use rope, duct tape or wire for restraining other players.
- You can use blades, pliers, hacksaw and lock pick to untie players.
- You can craft armbands by shredding raincoats.
- You can use cooking tripod as melee.
- You can attach cooking tripod on fireplace.
- You can pour water, gasoline or disinfectant into any kind of container (except soda cans).
- You can pour liquids from container to container.
- You can tan skin using lime.
- You can upgrade fireplace to furnace.
- You can use Ice Axe for stone picking.
- You can sew Leather Jacket, Vest, Pants, Shoes, Hat and Sack from Tanned Leather with Leather Sewing Kit.
- Construct fireplace states by attachments.
- Fireplace consuming fuels (heating/cooling fireplace temperature).
- Heat transfer from heated items (you can heat items in a fireplace and then bring them with you to keep you warm).
- You can find worms when digging garden plot.
- Planting in garden plot is less effective in comparison to greenhouse.
- Zucchini plant, seeds and its growing process.

New animations + audio:
- Flare gun hand pose & reload animation
- Water pump water pouring
- Supersonic crack sound for weapons with supersonic ammo
- Bullet fly wizz
- Melee weapons sounds
- Flare gun sounds

New locations::
- Terra incognita
- Castle on Skalisty island
- Nagornoe village

Programming:
- New version of BattleEye.
- Antihacks.
- Vehicle persistence.
- The navmesh controller connected to the entity controller.
- Adminlogs added for private shards (logs connects and disconnects of player, tracks damage dealt from player to player, logs messages sent through chat ...).

Fixed:
- Suicide with various items
- You can not unpin grenade laying on the ground
- Ghillie suit painting
- Arrow crafting no longer consumes 2 instead of 1 feather in certain circumstances
- Deployment of ruined fishtrap
- Cancel action during digging in greenhouse
- Fireplace heating process tweaked
- Effect of wetness on temperature tweaked
- Handguard placement on AKs
- Kitchen Knife cannot be placed on back
- Fish trap deterioration and sardines count
- Damaged an Ruined texture on some items (book, heatpack,...)
- Shovel size
- Clothing sizes tweaked
- Heatpacks keeps you warm longer, but its longevity is affected by it's damage
- Gun muzzle flashes

Known issues:
- Server freezes.
- Character falls/gets stuck after throwing melee weapon during swing/weapon change.
- Player can't pick up items from the ground sometimes.
- V3S can clip under ground in certain circumstances.
- Players are experiencing desync while next to each other/ in vehicles.
- Items with classnames that are too long aren't saved into the character database.
- Items in backpack rearranges upon connection to server.
- Player is stuck in building after reconnect.
- City/Shadow related client FPS drops.
- Camera clipping issues.

Discussion and Feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Heerlijk, die 74-uur lange downtimes op mijn vrije woensdagmiddagen vrijwel elke week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Update is live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Die Ice Axe is heerlijk zeg! Leek me een rotding, maar erg klein en zombie dood in twee hits. I like it!

Wie heeft nog meer last van "waiting for host" in 80% van de gevallen dat je een server joint? Heb ik mijn instellingen verkeerd staan, of is dat een bug? Zelfde geldt trouwens voor het volledig vollopen van de verbindingen van mijn router bij het twee of drie keer verversen van de server list in een paar minuten; weg internet... Die twee gezamenlijk zijn geen leuke combi :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Obiter dictum schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:01:
Wie heeft nog meer last van "waiting for host" in 80% van de gevallen dat je een server joint?
Ja dat heb ik ook. Het lijkt erop dat de aller eerste keer een server joinen nadat ik het spel heb opgestart sneller gaat, maar als ik naar een andere server ga duurt het altijd lang, soms tot minuten lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Dan heb je nog geluk geloof ik; "wait for host" betekent hier gewoon esc -> change server. Maakt niet uit hoe lang ik wacht, die host komt maar niet :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelorus
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-08-2024
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/27355508707427604/9F89285724FC6FD691C49B30C40C94EFBD8AB676/

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/707399052443526996/790A74B0968489B93467C2B3F87C42F21BDB5E28/1024x575.resizedimage

zo een avondje geloot en gekilled met wat vrienden in berezino en dan eindig je met een m4 en redelijk wat gear >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Nice Angelo.

Ik was er weer eens niet bij zeker? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damn man de lagspike is strong in deze update... bijna elke keer als je zombie tegenkomt krijg ik lagspikes dat ik opeens alle kanten op kijk, 50 meter terug glitch etc. of zombies niet kan doodkrijgen... en dat op stable is beetje jammer...
hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-02-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 00:40:
Damn man de lagspike is strong in deze update... bijna elke keer als je zombie tegenkomt krijg ik lagspikes dat ik opeens alle kanten op kijk, 50 meter terug glitch etc. of zombies niet kan doodkrijgen... en dat op stable is beetje jammer...
hebben meer mensen hier last van?
Incidenteel, en dan vooral de eerste meters op een nieuwe server. Daarna eigenlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hmm schijnt nu stukken minder te zijn, heb eigenlijk nog maar 2x in paar uur gamen gezien dat de boel even haperde. Gelukkig maar :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S9ZNg04O4Ab5CYn73cILGqfu/medium.jpg

altijd leuk als ze 50 m van elkaar af staan :)

[ Voor 43% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-02-2015 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Laatst online: 23:39
Hmmm, jammer om te horen dat er nog steeds gesproken wordt over een buggy speelervaring in DayZ. Dat had naar ruim 2 jaar ontwikkelen inmiddels wel beter gemogen. Ik vraag me af of het ooit echt veel beter gaat worden. Niet met de momenteel gebruikte engine waarschijnlijk. Erg jammer, dit spel heeft zoveel potentie. Nouja, hopen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

-Moondust- schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:15:
Hmmm, jammer om te horen dat er nog steeds gesproken wordt over een buggy speelervaring in DayZ. Dat had naar ruim 2 jaar ontwikkelen inmiddels wel beter gemogen. Ik vraag me af of het ooit echt veel beter gaat worden. Niet met de momenteel gebruikte engine waarschijnlijk. Erg jammer, dit spel heeft zoveel potentie. Nouja, hopen dan maar.
Dat komt ook pas nadat de nieuwe renderer in de game zit, nu maken ze alleen content beschikbaar om te testen dat alles in de basis goed werkt etc (voorzover mogelijk in de arma engine lol)
optimalisatie begint pas met de engine waar ze uiteindelijk de game mee maken.
dus ja als je een goed werkende game wil zul je dayz niet moeten willen spelen ;) Gelukkig is het niet zo erg als ik eerst ervaarde na de laatste patch, al heb je natuurlijk nog steeds in cities dat skrillex de fps dddddropt als of het zijn base is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Het spel is echt al heel veel beter. De bugs die er zijn vallen mij eigenlijk niet eens meer op. Cheaters ook geen last van eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:46
De laatste keer dat ik het geprobeerd heb was op versie 0.41 oid. Hoe zit het nu met de zombies? Glitchen die nog steeds door alles en nog wat heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Deagle schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:53:
De laatste keer dat ik het geprobeerd heb was op versie 0.41 oid. Hoe zit het nu met de zombies? Glitchen die nog steeds door alles en nog wat heen?
veel minder, in deze versie komen ze praktisch de huizen niet eens in, wat eigenlijk ook weer niet de bedoeling is gok ik maar wel wat relaxter loot :)
Cheaters zie je voornamelijk op de high pop servers, dus zolang je op een server zit met max 30-40% spelers is het wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Deagle schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:53:
Ik maak mij in het spel om de zombies echt het minst zorgen. In het begin even klote als je nog geen wapens hebt, maar later zijn zombies echt bijzaak. Dit zal vast in de toekomst weer anders worden, het blijft immers een zombie survival game, maar nu zijn ze wat mij betreft echt bijzaak. Ik maak me in het spel meer druk om andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Je kan amper nog van de Arma-engine spreken. Ze hebben die engine inderdaad als basis genomen, maar er zijn hele stukken vervangen en hele stukken herschreven. O.a. zijn ze al langere tijd bezig om de renderer te scheiden van de engine, zodat ze op termijn bijvoorbeeld nieuwe DirectX features kunnen toevoegen en kunnen switchen van renderers. Dit 'op de achtergrond' werk kost natuurlijk een hoop tijd en ook kan het soms zijn dat de nieuwe code in eerste instantie slechter is dan de originele code. Maar op termijn is de nieuwe code robuuster en met een bepaalde gedachte gemaakt.

Dus ja, sommige dingen lijken inderdaad langzaam te gaan. Maar het is dus niet een kwestie van we pakken de basis en voegen alleen nieuwe dingen toe, maar ook: we herschrijven een hoop dingen zodat we een goede basis hebben voor de game. En terecht natuurlijk gezien de opmerkingen als 'zover dat met de arma engine gaat'.

Waar ze bijvoorbeeld mee bezig zijn:
Beyond the animal side of the A.I. changes, infected A.I. redesign is aimed at introducing proper stealth gameplay and evasion in order to survive against the infected, and especially within urban environments.
As with the A.I. redesign, work on this is done outside the main trunk of DayZ development. A large part of the core engine teams’ work, detaching the renderer from the engine side simulation is and has been a massive task that takes a significant amount of man hours. As we begin to see the fruits of the work done on this portion of the tech merged over into the stable branch of DayZ in the coming months, this will allow the engine team to start work on bringing newer Direct X support into DayZ.
Audio: Some of the most irritating and pesky issues affecting gameplay within development builds can be traced to the audio side of our base engine. Redesigning the existing technology into a more robust solution is a must. Work on this, much like the above systems is ongoing, and when ready for the merge into stable branch will allow the team to begin addressing and resolving issues such as global sounds, and the proper messaging of all interaction and engine based sound sources.
Met betrekking tot cheaters en exploits:
0.53 has some outstanding new content, but for me personally the focus of this months stable update was taking a more aggressive stance on exploiting, and cheating within the development period of DayZ. As I’ve mentioned before, security in competitive multiplayer gaming is an ongoing battle for the industry. Add into this the fact that DayZ is still early in its development, with extensive changes to the engine ongoing, as well as existing vulnerabilities in legacy portions of the technology, and we have an uphill battle to deal with. The positive side of this coin however is very clear. Being vigilant in monitoring, investigating, and preventing exploits and vulnerabilities during DayZ’s development period will make for a stronger game at release.
As our work with BattlEye on 0.53 continues to evolve, there are several fronts we can utilize to increase our awareness and speed at which we can identify and address vulnerabilities with each stable branch update.

If you discover any exploit or bug you believe to be unknown - file a bug on the DayZ feedback tracker. feedback.dayzgame.com
Follow up to this with an email to security@dayz.com and include the link to your tracker issue in the body of your email.
Previously mentioned, integrating our work with BattlEye on a closer level with the Valve Anti-Cheat system and team
Providing an in-game option for players to report suspected cheaters
Expanding upon the existing internal security team as we grow closer to 1.0

[ Voor 26% gewijzigd door Luuk1983 op 11-02-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Erasmo schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:33:
Splint kun je vrijwel overal craften als je maar rags bij je hebt.
of duc tape. Wel "W" ingedrukt houden tijdens het maken van de splint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Luuk1983 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:29:
Je kan amper nog van de Arma-engine spreken. Ze hebben die engine inderdaad als basis genomen, maar er zijn hele stukken vervangen en hele stukken herschreven. O.a. zijn ze al langere tijd bezig om de renderer te scheiden van de engine, zodat ze op termijn bijvoorbeeld nieuwe DirectX features kunnen toevoegen en kunnen switchen van renderers. Dit 'op de achtergrond' werk kost natuurlijk een hoop tijd en ook kan het soms zijn dat de nieuwe code in eerste instantie slechter is dan de originele code. Maar op termijn is de nieuwe code robuuster en met een bepaalde gedachte gemaakt.

Dus ja, sommige dingen lijken inderdaad langzaam te gaan. Maar het is dus niet een kwestie van we pakken de basis en voegen alleen nieuwe dingen toe, maar ook: we herschrijven een hoop dingen zodat we een goede basis hebben voor de game. En terecht natuurlijk gezien de opmerkingen als 'zover dat met de arma engine gaat'.

Waar ze bijvoorbeeld mee bezig zijn:

[...]

[...]

[...]

Met betrekking tot cheaters en exploits:

[...]
Uiteindelijk is het amper de arma engine, nu is het nog grotendeels arma engine hoor. Er zijn wel wat aanpassingen geweest etc, maar de grote klappen komen nog. :) verder heb je absoluut gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:55:
Uiteindelijk is het amper de arma engine, nu is het nog grotendeels arma engine hoor.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee in hoeverre het nog ArmA is of niet. Ik weet wel dat de basis ArmA II is, maar dat er gedeeltes van ArmA III inzitten en dat bijvoorbeeld (naast de dingen waar ze mee bezig zijn) de netcode en zombie pathfinding from scratch geschreven zijn. Zelf vinden ze het al zo veel gewijzigd is dat het een nieuwe engine is, ik weet het niet zeker ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk1983 op 11-02-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Blijkbaar is er een banwave uitgegaan: https://imgur.com/a/IutYy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Kijk ze eens mauwen... hahaha. Doei!

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Haha, mooi om te zien. Goed bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed gecropt ook, die forum screenies :+

Wel mooi om te zien dat er wat gebeurt. Dayz Epoch op Arma2 is momenteel vooral hacker-arm omdat die allemaal afgetaaid lijken te zijn naar Arma3... De SA moet dat wel echt beter gaan doen anders ga ik geen server huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:42:
[...]

Goed gecropt ook, die forum screenies :+

Wel mooi om te zien dat er wat gebeurt. Dayz Epoch op Arma2 is momenteel vooral hacker-arm omdat die allemaal afgetaaid lijken te zijn naar Arma3... De SA moet dat wel echt beter gaan doen anders ga ik geen server huren.
altijd goed om hackers te zien die worden/zijn gebanned, op bf4 bc2 servers ook vaak genoeg hackers /cheaters gehad en dan zie je ze op het forum komen terwijl het overduidelijk was dat ze spul gebruikt hadden, heerlijk om die lui dan zo vriendelijk mogeiljk de deur te wijzen :)

Ik heb alleen het gevoel dat dit niet heel erg lang zal gaan duren voordat hier weer een omweggetje voor is gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelorus
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:26:
[...]

altijd goed om hackers te zien die worden/zijn gebanned, op bf4 bc2 servers ook vaak genoeg hackers /cheaters gehad en dan zie je ze op het forum komen terwijl het overduidelijk was dat ze spul gebruikt hadden, heerlijk om die lui dan zo vriendelijk mogeiljk de deur te wijzen :)

Ik heb alleen het gevoel dat dit niet heel erg lang zal gaan duren voordat hier weer een omweggetje voor is gevonden.
nou ik en een paar vrienden zijn al de 1 teleporter tegen gekomen in vybor military base helaas zijn we allemaal dood gegaan :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

angelorus schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:00:
[...]

nou ik en een paar vrienden zijn al de 1 teleporter tegen gekomen in vybor military base helaas zijn we allemaal dood gegaan :-(
niet alle hacks zijn ook geblokkeerd, alleen bepaalde sql injectie hack ofzo geloof ik als ik die link van paar posts geleden bekeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Dus daarom allemaal white-listen op servers waar je alleen op kan als je geregistreerd bent etc. (GUID en steamprofile)

Voor nu is dat de beste optie. Bijvoorbeeld hier: http://oldschooldayz.net/index.php (Hebben 2 HC servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Status rapport: http://dayz.com/blog/status-report-17-feb-15

Dit plaatje komt daar vandaan, ziet er veelbelovend uit.

Afbeeldingslocatie: http://dayz.com/files/post/504/DdBa9Zhi0vd5Ay1VizdWdRYOro7kQc_original.jpg

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:18

BaRF

bijna kerst

He eindelijk de vrachtwagens vol vrouwen die ik besteld heb!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Ben gister voor het eerst op prison island geweest! man man wat een groot complex! en wat een loot!!
Had nog nooit de shotgun met pistolgrip gezien. pff lagen wel 10 daar.

Mooie vind ik ook dat je er wel wat actie ziet hehehe.

Was weer erg mooi en spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
LongBowNL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:23:
Status rapport: http://dayz.com/blog/status-report-17-feb-15

Dit plaatje komt daar vandaan, ziet er veelbelovend uit.

[afbeelding]
Ik vind sowieso dat er veel (technische) informatie in dat blog staat. Wat mij betreft is het leesvoer voor iedereen die hier blijft hameren op het feit dat het nooit wat gaat worden met Day Z en deze engine etc. In feite noemen ze een heleboel systemen die er nu zijn 'legacy' systemen en komen er nieuwe renderers, nieuwe animatiesystemen (bijvoorbeeld eten en lopen tegelijk) etc. Erg boeiend om te lezen en het is duidelijk dat er achter de schermen qua programmeerwerk heel veel gebeurd waar wij op dit moment niks van zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Zowieso vind ik de mensen die zeggen: het wordt toch nooit wat etc. ze zijn al zo lang bezig, een beetje naief.
Ik bedoel: ze laten nu mensen mee spelen tijdens een alpha test. Hoelang denk je dat Blizzad doet over zn games?? Het verschil is dat je daar niet in de alpha fase kan spelen.

Bij een game waar we niet mogen meespelen merk je niet hoelang het duurt (logisch :P) en nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Mijn grootste ergenis in DayZ zijn nog steeds de af te leggen afstanden. Bijna nooit ben je bij elkaar in de buurt. Ik denk dat ik DayZ vaker zal spelen als er meer 'voertuigen' in zitten. Dan bedoel ik niet per se trucks, maar fietsen zijn bijvoorbeeld een hele verbetering en hebben verder geen voordeel op het gebied van wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
LongBowNL schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:26:
Mijn grootste ergenis in DayZ zijn nog steeds de af te leggen afstanden. Bijna nooit ben je bij elkaar in de buurt. Ik denk dat ik DayZ vaker zal spelen als er meer 'voertuigen' in zitten. Dan bedoel ik niet per se trucks, maar fietsen zijn bijvoorbeeld een hele verbetering en hebben verder geen voordeel op het gebied van wapens.
Dat is inderdaad één ding. En het is in die zin lastiger geworden omdat je het nu warm of koud kan krijgen, waardoor je niet altijd aan één stuk door kan sprinten zonder dood te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Fietsen zou ik ook echt toejuichen!!! Echt wel!

of dat je bijvoorbeeld kan instellen dat als je een fresh spawn bent je in de buurt van een steam-vriend kan spawnen ofzo.

Gister ook voor het eerst gezwommen!! was vergeten mn schoenen uit te doen.. huppakee ruined!

Zijn jullie ook al op prison island geweest?
Ik vind Berezino nu een dood gebied geworden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Hoe is het met de stabiliteit van exp.54?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:58
Ben net sinds gisteren begonnen aan Day-Z. is erg vermakelijk.
Alleen nog niet dood gegaan door een player, de andere heb ik allemaal gehad geloof ik.

Had ik een maatje, wordt hij neergeschoten op airfield (wel revanche genomen natuurlijk)

Zag alleen dat de TeamSpeak server niet meer actief is, zitten jullie nu op een andere en welke server is het meestal?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ithric schreef op zondag 01 maart 2015 @ 14:18:
Ben net sinds gisteren begonnen aan Day-Z. is erg vermakelijk.
Alleen nog niet dood gegaan door een player, de andere heb ik allemaal gehad geloof ik.

Had ik een maatje, wordt hij neergeschoten op airfield (wel revanche genomen natuurlijk)

Zag alleen dat de TeamSpeak server niet meer actief is, zitten jullie nu op een andere en welke server is het meestal?
wie is jullie? nogal vage omschrijving? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelorus
ts.bug-community.com

ik en nog aardig wat tweakers zitten hier bijna elke avond op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
SouLLeSSportal schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:57:
[...]

wie is jullie? nogal vage omschrijving? :?
Ik dacht dat meerdere mensen vaak bij elkaar op een server speelde, dus daarmee bedoelde ik jullie.
Gewoon mensen die samen DayZ spelen. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ithric schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:06:
[...]

Ik dacht dat meerdere mensen vaak bij elkaar op een server speelde, dus daarmee bedoelde ik jullie.
Gewoon mensen die samen DayZ spelen. 8)
Je hebt tweakers algemeen, BuG die vrij actieve groep gamers heeft, ik zelf speelde voorheen eigenlijk altijd met vrienden met eigen ts, zoals veel meer ook zullen hebben. Dus vandaar de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
SouLLeSSportal schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:08:
[...]

Je hebt tweakers algemeen, BuG die vrij actieve groep gamers heeft, ik zelf speelde voorheen eigenlijk altijd met vrienden met eigen ts, zoals veel meer ook zullen hebben. Dus vandaar de vraag :)
Ik snap je punt, maar ik had niet echt een beeld wat andere mensen deden.
Dus houdt het op ongelukkig verwoord.

[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 01-03-2015 16:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Sheesh, ik dacht dit weekend weer eens wat DayZ sa te gaan spelen...loop ik tegen de gamebreaking memory dumps aan die veel mensen hebben.
Verify gamecache gedaan en andere fixes geprobeerd , maar zonder succes.
Dan maar weer even de vrieskast in en Arma 3 Epoch spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:54:
Hoe is het met de stabiliteit van exp.54?
Mijn eigen ervaring is dat het de stabiliteit prima is. Van het weekend even een potje met Damian gespeeld en dat ging best lekker (behalve dat de server waar we op zaten nogal wat lag had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propuls1on
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 18:27
Ik had DayZ een tijdje niet gespeeld, maar ik heb het gister toch weer eens opgepakt. Klopt het dat de zombies wat lastiger af te schudden zijn dan voorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Vind 0.54 best prima spelen :)
Meer auto's nieuwe dingen. Ja gaat best goed.
Zombies rennen wel iets verder mee heb ik het idee.

Zit nu weer op prison island. man man dat is een mooie plek. heerlijke actie, veel loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
beebie121 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:45:
Zowieso vind ik de mensen die zeggen: het wordt toch nooit wat etc. ze zijn al zo lang bezig, een beetje naief.
Ik bedoel: ze laten nu mensen mee spelen tijdens een alpha test. Hoelang denk je dat Blizzad doet over zn games?? Het verschil is dat je daar niet in de alpha fase kan spelen.

Bij een game waar we niet mogen meespelen merk je niet hoelang het duurt (logisch :P) en nu wel.
Naïef zou ik het niet willen noemen, je kan de engine nog zoveel tweaken e.d maar de fundamenten waar het op is gebouwd is simpelweg niet geschikt voor het type game wat dayz nu is. Maar inderdaad de huidige staat van deze game zegt natuurlijk nauwelijks iets over het eindproduct, maar erg hoopgevend is het zeker niet.

Ik heb het zelf weer eens aangezet afgelopen weekend na bijna 8 maanden het niet te hebben gespeeld, en de main issue's die ik toen had zijn er jammer genoeg nog steeds. Ik probeer het dus weer als ik in de patch notes iets vind als: ''Zombie pathfinding fixed'' O-)

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Luuk1983 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:38:
[...]

Mijn eigen ervaring is dat het de stabiliteit prima is. Van het weekend even een potje met Damian gespeeld en dat ging best lekker (behalve dat de server waar we op zaten nogal wat lag had).
Zondag ook even een uurtje gespeeld, op zich stabiel, nieuwe particles zijn wel leuke toevoeging, maar v3s zorgt voor memory fouten en CTD bij mij, nu 2x in 30 min gehad terwijl ik in de v3s aan het rijden was.

Pagina: 1 ... 39 ... 55 Laatste