Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 38 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

toimoi schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:07:
De AI is er wel iets op vooruitgegaan, de pathfinding is naar mijn mening stukken beter geworden. Je kunt je afvragen of ze niet te slim geworden zijn, als je ziet wat voor omwegen ze al nemen. :P

Problematisch is de afstand waarop je wordt opgemerkt. Die is echt belachelijk groot. Nog even en je trekt uit Electro zombies aan als je in Cherno je laat zien. :+
ja ze agro'en nog steeds door gebouwen heen dus zonder line of sight, glitchen af en toe nog door deuren/muren/vloeren.
Zit af en toe nog wat lag in hitbox en hitreg maar dat is meer aan de server te wijten.
er komt wel een nieuwe update van de AI waarmee ze veel meer zombies kunnen implementeren, ze zitten nu op 300 totaal per chernarus, dat kan dan naar 2000 (!) maximaal. 8) dan begint het pvp een stuk minder belangrijk te worden, en voorzichtig looten een stuk belangrijker.
Ik hoop wel dat er nu ook wat meer random door het bos te vinden zijn, want nu is het soms wel erg dood in veel gebieden, zelfs geen dieren, alleen wat random vogelgeluiden.

daarnaast zal het dan een stuk meer richting the walking dead gaan qua hoeveelheid zombies in steden gok ik, maar dan moeten bovengenoemde punten wel opgelost zijn, dat een deur dicht = er komen geen zombies meer binnen. We merken het komende patch wel denk ik, halverwege december.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:32:
Lol zo vind je niks in 5 uur en zo vind je 7x netting in een 15 min. :+ full camo is done! :D
Nu tijd om die aug eens te vinden... iemand die al gevonden? Schijnbaar op persistence servers spawnen heli crash sites en police cars niet meer, iig niet de voertuigen/heli's zelf, de loot schijnt dan wel te spawnen?

hopelijk komt dit wel weer terug, om een of andere reden is mijn mp5k met clip foetsie :/ :'(
Waar had je die netting gevonden? Eerst spawnde het ongeveer overal, daarna alleen bij die roeibootjes (samen met een boel laarzen en regenjassen) bij de kust, maar sinds de stable kan ik het nergens vinden, er spawnt helemaal niks meer bij die roeiboten trouwens.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

HyperMan schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:12:
[...]

Waar had je die netting gevonden? Eerst spawnde het ongeveer overal, daarna alleen bij die roeibootjes (samen met een boel laarzen en regenjassen) bij de kust, maar sinds de stable kan ik het nergens vinden, er spawnt helemaal niks meer bij die roeiboten trouwens.
alleen in roeibootjes idd, beste plek is berezki bovenin helemaal, daar zijn stuk of 14 boten. :)
Ben helaas de hele suit alweer kwijt, tent was gevonden :F :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Nog best lastig he, goede plaats zoeken voor je tent :P

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

SouLLeSSportal schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:18:
[...]

alleen in roeibootjes idd, beste plek is berezki bovenin helemaal, daar zijn stuk of 14 boten. :)
Ben helaas de hele suit alweer kwijt, tent was gevonden :F :'(
Ben 2x in Berezki geweest, geen enkele loot bij de roeibootjes, ook in Berezino niks te vinden, vreemd.

Kan zijn dat dit allemaal op een private hive server was, maar daar kunnen ze toch niet de loot table aanpassen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Erasmo schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:38:
Nog best lastig he, goede plaats zoeken voor je tent :P
we hadden goede plek waar normaal eigenlijk niemand ooit kwam maar de gebouwen in de buurt begonnen te lootstacken dus dat trekt op gegeven moment spelers aan die dit ontdekken. mil tent met 4 high caps vests, ak's full ghillie, mosins en shitload andere gear gone :(
moet wel een persoon met veel tijd geweest zijn of een groepje want als die dit zelf allemaal moest verslepen is die uren bezig geweest lol.

Daarom ook de server maar op persistence off gezet, mil bases spawnde op gegeven moment niks meer, fire stations lagen vol met useless loot etc. hele balance weg in de server.
HyperMan schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:41:
[...]

Ben 2x in Berezki geweest, geen enkele loot bij de roeibootjes, ook in Berezino niks te vinden, vreemd.

Kan zijn dat dit allemaal op een private hive server was, maar daar kunnen ze toch niet de loot table aanpassen oid?
Private zou volgens mij niets moeten uitmaken, je kan geen aanpassingen maken aan loot table anders dan wel of geen persistence geloof ik. Het spul is gewoon super rare, ik heb 5 uur minimaal besteed puur aan langs de kust lopen. daarna maar overgegaan op server hoppen toen ik in berezki was, 7 netting in half uurtje :) Je moet gewoon geluk hebben dat het daar ook gespawnd is, en helaas moet ik zeggen, in broken persistence servers waar loot stackt in berezki, is de kans gewoon groter.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-12-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
green-tea schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:11:
[...]

Lets do This! Kijken of we een auto kunnen vinden :) (of is dit enkel in expermentel) als me pc weer goed is zal ik het streamen op twitch :)

Ik ga vanavond nog even uurtje pakken denk ik.
Ik zie je post nu pas 8)7 had ff gezegd op steam... hahaha want ik heb wel weer ff gespeeld van het weekend.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 21:33

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter

Guillie suit OP :+ 8)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Dat is wel echt baas!

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

De v3s is een tank, je kan niet dood in dat ding :P net 4 bandits kapotgereden lol, zag ze staan op de weg bij een dode speler, zij gelijk op mij schieten dus ik kedenk kedenk er lekker overheen, tot ze allemaal neer zijn. Leverde me toch mooi een ammo box op en extra m4 spullen, al is het wapen me nog steeds ontglipt, net als de aug. Vrijwel alle crashsites gevonden, 2 met heli, 1 had niks de ander alleen clips en optics. geen wapens helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 21:14
Welke servers spelen jullie vaak dan?
Ik heb nog geen enkele keer een auto gevonden op de aangegeven plekken op de map (http://dayzdb.com/map/chernarusplus).

Ben nu voor het eerst een keer redelijk bewapend en op weg naar een airfield om eens wat militaire gear te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 08:01
Niekjuh schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:52:
Ik heb nog geen enkele keer een auto gevonden op de aangegeven plekken op de map (http://dayzdb.com/map/chernarusplus).
De plekken op de map zijn alleen de mogelijke spawnplekken, want er spawnen maximaal 3 auto's per server. Dat is hetzelfde als met de helicopter crash sites: er staan een heleboel plekken op de map gemarkeerd, maar alleen op drie plekken ligt er daadwerkelijk een helicopter.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Niekjuh schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:52:

Ben nu voor het eerst een keer redelijk bewapend en op weg naar een airfield om eens wat militaire gear te regelen.
Onze eigen server, primalfuryserver, nu persistence off, ik heb ze tot nu toe meestal rondom gebied rechtsboven zelenogorsk gevonden. gister 2 achter elkaar, maar eentje vastgereden op miniscuul hekje net na het vinden van jerrycan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Luuk1983 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:27:
[...]

De plekken op de map zijn alleen de mogelijke spawnplekken, want er spawnen maximaal 3 auto's per server. Dat is hetzelfde als met de helicopter crash sites: er staan een heleboel plekken op de map gemarkeerd, maar alleen op drie plekken ligt er daadwerkelijk een helicopter.
Bedankt voor de tips. Spawnen ze pas opnieuw als er weer een auto kapot is? Zo ja, dan gaat het wel lekker lastig worden... Zullen er in de toekomst vast wel meer te vinden zijn maar toch :P
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:02:
[...]

Onze eigen server, primalfuryserver, nu persistence off, ik heb ze tot nu toe meestal rondom gebied rechtsboven zelenogorsk gevonden. gister 2 achter elkaar, maar eentje vastgereden op miniscuul hekje net na het vinden van jerrycan :'(
Ah oké! Dan kom ik daar ook een keer kijken met m'n maatje. Nog iets van high loot geactiveerd o.i.d.? Vind namelijk dat je standaard veeeeeel te weinig kan vinden, speel alleen maar high loot servers, liever insane loot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nee gewoon standaard, er zijn weinig regels maar we proberen indien het lukt zoveel mogelijk no kos te spelen maar goed het is niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Gisteren twee Nederlanders niet tweakers tegengekomen, mooi geteamed in ik geloof Berezino, een mannetje of 10 gekilled (het was een CHAOS!) maar gelache!

Ik ben al drie dagen opzoek naar een auto, dit werkt alleen met een team van bijv drie. Iedereen gaat naar naar een spawn plek en dan ga je server hoppen.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Kan je ingame al 'zichtbaar' teamen? door een icoontje boven je teammaat oid?

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Niekjuh schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:31:
[...]

Bedankt voor de tips. Spawnen ze pas opnieuw als er weer een auto kapot is? Zo ja, dan gaat het wel lekker lastig worden... Zullen er in de toekomst vast wel meer te vinden zijn maar toch :P

[...]

Ah oké! Dan kom ik daar ook een keer kijken met m'n maatje. Nog iets van high loot geactiveerd o.i.d.? Vind namelijk dat je standaard veeeeeel te weinig kan vinden, speel alleen maar high loot servers, liever insane loot :P
Volgens mij was het de bedoeling om voertuigen vrij zeldzaam te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
millman schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:15:
Kan je ingame al 'zichtbaar' teamen? door een icoontje boven je teammaat oid?
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit überhaupt gaat komen. Het spel wil zo realistisch mogelijk worden en dat betekent ook dat je dus goed moet communiceren wie waar is. In het 'echt' heb je ook geen icoontje boven je hoofd hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Waar het in de mod nog wel eens lastig was heb ik in de SA nooit problemen, je hebt toch altijd andere kleding aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Niekjuh schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:31:
[...]

[...]

het zijn tanks op dit moment, je kan niet doodgeschoten worden in de auto, voorzover ik heb gemerkt kan je ze ook niet kapotrijden, maar ik heb nog geen crazy cliff jumps gedaan :P de physics zijn nog al wat beperkt.

Het vinden is ook een beetje kwestie van geluk, beste is na server reset gebied boven zeleno te zoeken of bovenin helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Lekkere experimental updates. Eindelijk de gunshot sounds weer werkend! Is bevestigd door Eugene Harton (Dev) op Twitter.

En meerrrr..
http://www.reddit.com/r/d...ntal_changelog_052125994/

Nu nog die gare crashes ff snel fixen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door GeoffLx op 17-12-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GeoffLx schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:26:
Lekkere experimental updates. Eindelijk de gunshot sounds weer werkend! Is bevestigd door Eugene Harton (Dev) op Twitter.

En meerrrr..
http://www.reddit.com/r/d...ntal_changelog_052125994/

Nu nog die gare crashes ff snel fixen. :)
Crashes zijn ze ook mee bezig geweest, verder behoorlijk wat extra updates, volgende voor stable is pas in jan minimaal.

December, 17th: Dayz 0.52 Update is live on Exp. (1.1GB)
Already Confirmed:
Suicide, awesome natuurlijk
Chainsaw (with motor sound) weinig praktisch nut maar vet.
Cleaver
Long Sword
Torches
Silencers, suppressors (waarom blijft iedereen dit gebruiken, ffs)
Xmas trees with presents (first implementation of persistent containers)
Sound fixes
Full ghillie
Lots of new horticulture mechanics, zelf tuintjes bouwen zeg maar.
New V3S Spawn points
New V3S Interior
Exiting and entering vehicle animations
You can attach jerry can to vehicle, geen gesleur met jerrycans etc, gewoon een vinden, gasstation en opvullen dat ding. :D

http://www.dayztv.com/new...date-features-items-list/

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
0.52 waarschijnlijk vrijdag naar stable wanneer deze op experimental stabiel draait. En voor nu blijkt het aardig stabiel te zijn! Fingers crossed!

• PrimalFury
Voor de duidelijkheid: Server admins kunnen niks anders dan:
- server restarten
- persistence aan/uit
- battleye aan/uit
- ingame tijd aanpassen
- scripts voor automatische berichten en/of restarts.
- server registreren bij gametracker.
- mensen kicken / bannen.
- ingame global chat gebruiken alswel global voice.

Dit is alles. Niet dingen inspawnen etc. Of loottables aanpassen.

• Luuk1983
PrimalFury schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:18:
Voor de duidelijkheid: Server admins kunnen niks anders dan:
- server restarten
- persistence aan/uit
- battleye aan/uit
- ingame tijd aanpassen
- scripts voor automatische berichten en/of restarts.
- server registreren bij gametracker.
- mensen kicken / bannen.
- ingame global chat gebruiken alswel global voice.

Dit is alles. Niet dingen inspawnen etc. Of loottables aanpassen.
Precies. Volgens mij betekenen 'high loot servers' vooral dat de servers heel vaak herstarten, zodat de loot heel vaak respawned.

• PrimalFury
Precies. Volgens mij betekenen 'high loot servers' vooral dat de servers heel vaak herstarten, zodat de loot heel vaak respawned.
"High loot" in servernaam is niks anders dan server admins die proberen mensen in hun server te krijgen. OF een persistence server waar de loot respawn bugged is en dat je die dikke loot piles ziet, die je vast wel eens op een screens voorbij hebt zien komen. Bugged loot respawn gebeurd sowieso op persistence servers. Vandaar dat er elke week wipes zijn die door BIS zelf worden uitgevoerd. Vandaar dat je soms ook berichten in de servers ziet van: vergeet niet je tent te pakken. Alle items worden dan gewist. Behalve je char en alles wat je bij je hebt.

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Iemand al een longsword gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Iemand meer info over dayztv.com? site ligt er helemaal uit, sinds vanmiddag ofzo.
nvm, de site is idd ge ddossed, op facebook pagina zien staan, ze zijn inmiddels de boel aan het upgraden.

[ Voor 39% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-12-2014 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
PrimalFury schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:24:
[...]

"High loot" in servernaam is niks anders dan server admins die proberen mensen in hun server te krijgen. OF een persistence server waar de loot respawn bugged is en dat je die dikke loot piles ziet, die je vast wel eens op een screens voorbij hebt zien komen. Bugged loot respawn gebeurd sowieso op persistence servers. Vandaar dat er elke week wipes zijn die door BIS zelf worden uitgevoerd. Vandaar dat je soms ook berichten in de servers ziet van: vergeet niet je tent te pakken. Alle items worden dan gewist. Behalve je char en alles wat je bij je hebt.
Dan zal het idd wel komen doordat de loot blijft liggen, ik vind wel veel meer loot namelijk op high loot servers en insane loot servers (ze geven aan 500%, vooral hier vind je heel erg veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hFresh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-03 20:38
Ik kom geen server meer op vanavond. Andere hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dat klopt, kijk maar op dayz forums, script kiddies zijn aan het ddossen op de servers van Dayz. :( probeer maar niet te joinen, dan heb je grote kans op char wipe. wachten totdat die kut pubers uitgeraast zijn en het zakgeld op is voor de ddos attack hackscripts.
http://forums.dayzgame.co...-stable-patch-discussion/

Gelukkig is het maximaal tot maandag dat we er last van hebben. Dan moeten die kiddies weer naar school toe.... |:( :F

[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-12-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:21:
Gelukkig is het maximaal tot maandag dat we er last van hebben. Dan moeten die kiddies weer naar school toe.... |:( :F
Ze hebben vakantie....

Maar hij doet het weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dayz was altijd leuk om met een groep te gamen maar helaas zijn er een aantal noobs die de zaak goed verpesten helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik ben ook weer aan het installeren, spelen jullie experiemental of stable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Stable, de updates worden over het algemeen vrij snel gepushed naar stable.

Ik kwam vandaag iemand tegen die gisteren een character wipe had door die aanval, daar ging z'n ghilly. Was ie niet zo blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Erasmo schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:33:
Stable, de updates worden over het algemeen vrij snel gepushed naar stable.

Ik kwam vandaag iemand tegen die gisteren een character wipe had door die aanval, daar ging z'n ghilly. Was ie niet zo blij mee.
Top en wat is de area? in het begin was het Elektro/cherno daarna berenzino en nu? Ik sta atm beetje te hoppen op Balota voor wat gear al 3 aardige duitsers tegen gekomen (of ze hadden gewoon geen ammo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dudee schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:50:
[...]

Top en wat is de area? in het begin was het Elektro/cherno daarna berenzino en nu? Ik sta atm beetje te hoppen op Balota voor wat gear al 3 aardige duitsers tegen gekomen (of ze hadden gewoon geen ammo)
wapens vind je alleen in mil bases in de long baracks of mosins in de steden. Soms vind je wel eens een wapen in de prisons maar voor mijn gevoel spawned daar vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jep, loop nu met makarov en sks rond maar waar spreekt got met elkaar af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
wapens kan je ook vinden in houten kleine huisjes met blauwe kozijnen. shotguns derringers xbows etc

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En net ineens char whipe ofzoiets, beetje jammer.. Nu maar naar north east rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Kzyto schreef op zondag 21 december 2014 @ 01:05:
wapens kan je ook vinden in houten kleine huisjes met blauwe kozijnen. shotguns derringers xbows etc
mjah tuurlijk daar ligt de occasional sks, mosin, cr527 of shotgun, cq handguns, maar de wapens waar je echt wat mee kan doen, op de mosin en sks dan na, liggen in mil bases of natuurlijk de heli crashsites/policecar crashsites. mp5k is idioot goed in gebouwen maar neem genoeg ammo mee.

vaak ook in de blokhut huisjes degene met enkele kamer. de huntinglodges liggen ook vaak sks en mosins etc, plus ammo in het schuurtje. dat zijn de grotere 2 story gebouwen. Verder vaak in bovenste verdieping van de school of grotere ziekenhuis/kantoorgebouw (niet de blauwe begane grond versie.)
en vaak ook in de apartementcomplex van 3 hoog met een top floor met wat opslagrekken en dozen.

[ Voor 28% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-12-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

dudee schreef op zondag 21 december 2014 @ 11:08:
En net ineens char whipe ofzoiets, beetje jammer.. Nu maar naar north east rennen.
NEAF valt niet zo veel meer te vinden. Bereziki is de kans groot dat je netting vindt en novomit is ook wel een goede plaats om te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Erasmo schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:34:
[...]

NEAF valt niet zo veel meer te vinden. Bereziki is de kans groot dat je netting vindt en novomit is ook wel een goede plaats om te verkennen.
Inderdaad, ik sta hier en valt toch vies tegen..

Zijn er wat mensen in omgeving Berenzino en omstreken die zin hebben om vandaag of morgen wat te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Gisteren voor het eerst met een maatje de airbase in NW bezocht, nooit echt lang gespeeld omdat het spel me weinig boeide :P
We zaten nu op een server waar we allebei lekker aan het looten waren, flink wat eten, mosins en shotguns mee. De server was friendly, maar op de airbase niet volgens mij, na onze gear flink verbeterd te hebben kwamen we al vrij snel iemand tegen die niet aan het op letten was (althans dat dachten we). Wij er achter aan, waren ze ook met z'n 2en... met flinke uitrusting... daar lagen we dood op de grond :P

Leuke ervaring maar wel frustrerend, nu weer opnieuw beginnen.

Het valt me trouwens wel op dat veel servers erg unstable zijn, het eten, dingen oppakken duurt soms veel langer. De NL servers lijken een stuk beter te draaien alleen ligt daar vaak (mijn ervaring) minder loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Dat vind ik juist het mooie aan Dayz, je wilt écht niet dood gaan als het even kan.

Daarom mocht ik in een bandieterige bui zijn dan overval ik ook mensen inplaats van kos, dat is voor beide kanten veel spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jammer van alle inlog bugs etc ben vandaag minstens 5x mijn char kwijt geraakt..

Verder is het erg vet wanneer je net een pistool of shotgun hebt gevonden en dan hoor je een shot in het midden van Cherno: erop af of safe en weg gaan/server loggen?

En dan toch erop af gaan en dan blijken het 2 mensen te zijn... Wanneer je ze dan loot is alles ruined want headshots met die shotgun blijkt toch niet zo makkelijk te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Erasmo schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:07:
Dat vind ik juist het mooie aan Dayz, je wilt écht niet dood gaan als het even kan.

Daarom mocht ik in een bandieterige bui zijn dan overval ik ook mensen inplaats van kos, dat is voor beide kanten veel spannender.
Ja dat klopt, maar we hadden nog nooit in zo'n situatie gezeten, dus liepen gewoon als een bezetene rond :P

Hoe wil je dat doen dan? Neerslaan, alles afpakken en weer bij bewustzijn helpen?

Verschilt het trouwens per server wat echt drukke locaties zijn, ik was gisteren op een server van de clan PHX en daar werden echt dikke gevechten gehouden in lumbermill. Was niet normaal te lopen zonder beschoten te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Niekjuh schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:06:
[...]

Ja dat klopt, maar we hadden nog nooit in zo'n situatie gezeten, dus liepen gewoon als een bezetene rond :P

Hoe wil je dat doen dan? Neerslaan, alles afpakken en weer bij bewustzijn helpen?

Verschilt het trouwens per server wat echt drukke locaties zijn, ik was gisteren op een server van de clan PHX en daar werden echt dikke gevechten gehouden in lumbermill. Was niet normaal te lopen zonder beschoten te worden.
Hands up mother fucker! En doen ze dat niet paf. Of veilig achter een muurtje staan en zeggen dat je vriend met sniper op de heuvel ligt en jou zo neerschiet, meestal willen ze dan wel luisteren of ze rennen gewoon heel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Mehehe, zo heb ik ooit iemand overtuigd dat we met zijn 4-en hun omsingeld hadden. We hadden zijn maatje al afgeschoten van afstand, maar hij wilde niet naar buiten komen. Toen ie uiteindelijk naar buiten kwam toch maar even zijn gear afgejat en hem met een schop onder zijn kont weggestuurd. We waren uiteindelijk maar met zijn 2-en, maar het faken van 2 stemmen in je microfoon is niet heel moeilijk ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Probleem is gewoon met mensen laten lopen dat ze je altijd proberen te naaien: was hele tijd geleden met wat mensen aan het spelen en hingen wat in Berenzino rond kerel was "friendly" tegen 1 van ons maar liep er steeds achteraan dus wij kleine trap opzetten om van hem af te komen (we konden zn loot goed gebruiken) had die perongeluk caps ingedrukt terwijl hij op ts3 aan het praten was bleken er nog 6 in de omgeving te zitten...

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Dus net na lange tijd weer eens een uurtje opgestart. Ik wist al niet meer wat voor char ik had, maar met met onder meer Mosin en binoculars spawnde ik vlakbij NEAF. Nice! Hoewel... Een server met 20 man erop... Hmmm.
Rustig plekje opgezocht, vijf minuten met de verrekijker de omgeving afgestruind en niets gezien. Bijzonder. Hoppa, sprintje richting de toren. Op hoop van zegen. Niks, geen enkel schot, nada. Daarna eens richting de military camp ernaast; poeh, die is veranderd! Looten maar! Weinig interessants eigenlijk. Nog eens met de verrekijker het vliegveld uitgeplozen, en écht verlaten. "Hoe kan dit nou?". Ik midden op de runway staan, schot in de lucht lossen, kijken wat er gebeurt.... Niks!

Sinds wanneer is NWEA verlaten op een 20-mans server?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Obiter dictum schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:20:
Dus net na lange tijd weer eens een uurtje opgestart. Ik wist al niet meer wat voor char ik had, maar met met onder meer Mosin en binoculars spawnde ik vlakbij NEAF. Nice! Hoewel... Een server met 20 man erop... Hmmm.
Rustig plekje opgezocht, vijf minuten met de verrekijker de omgeving afgestruind en niets gezien. Bijzonder. Hoppa, sprintje richting de toren. Op hoop van zegen. Niks, geen enkel schot, nada. Daarna eens richting de military camp ernaast; poeh, die is veranderd! Looten maar! Weinig interessants eigenlijk. Nog eens met de verrekijker het vliegveld uitgeplozen, en écht verlaten. "Hoe kan dit nou?". Ik midden op de runway staan, schot in de lucht lossen, kijken wat er gebeurt.... Niks!

Sinds wanneer is NWEA verlaten op een 20-mans server?
Sinds er vrij weinig wapens spawnen, de mil bases met baracks is waar je de ak's vind en heli crashes voor m4/aug. hoogstens wat ammo, armors en mil clothes te vinden. Misschien waren er net wat lui langs geweest en is men verder gegaan gezien er niet zoveel lag.
Ik merk dat veel mensen ook de nieuwe locaties bekijken, op zoek gaan naar de v3s etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Sinds 0.46 is het zeg maar een burgervliegveld geworden. Als je een lange tijd niet gespeeld hebt dan kun je opzich wel mooi een kijkje nemen in Novomitrovsk, dat is redelijk dichtbij en nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Damian schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:22:
Mehehe, zo heb ik ooit iemand overtuigd dat we met zijn 4-en hun omsingeld hadden. We hadden zijn maatje al afgeschoten van afstand, maar hij wilde niet naar buiten komen. Toen ie uiteindelijk naar buiten kwam toch maar even zijn gear afgejat en hem met een schop onder zijn kont weggestuurd. We waren uiteindelijk maar met zijn 2-en, maar het faken van 2 stemmen in je microfoon is niet heel moeilijk ;)
Oh ja, volgens mij was ik toen al dood, maar toen heb ik via teamspeak en jouw luidsprekers geroepen, wat jij vervolgens weer via jouw microfoon in het spel hebt laten horen ;) Dan leek het sowieso alsof ik er nog bij was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Luuk1983 schreef op zondag 28 december 2014 @ 15:20:
[...]

Oh ja, volgens mij was ik toen al dood, maar toen heb ik via teamspeak en jouw luidsprekers geroepen, wat jij vervolgens weer via jouw microfoon in het spel hebt laten horen ;) Dan leek het sowieso alsof ik er nog bij was :P
exact ;) We moeten binnenkort maar weer eens een avondje op stap vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag, want ik ben totaal niet bekend met Day-Z: kan je de texture op je harde schijf niet vervangen met eentje die fel oranje is? Als iemand dan in zo'n pak rondloopt/lig zie je hem van verre aankomen. Of zitten er (buiten de low settings onzichtbaarheid) dingen in het spel waardoor je ze ook daadwerkelijk niet kunt zien?

Buiten dat het wat onsportief is natuurlijk, maar het doet me denken aan wat vroeger met Quake gebeurde - daar werden gedownloade skins van de meest felle kleuren voorzien :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 15:43:
[...]

Stomme vraag, want ik ben totaal niet bekend met Day-Z: kan je de texture op je harde schijf niet vervangen met eentje die fel oranje is? Als iemand dan in zo'n pak rondloopt/lig zie je hem van verre aankomen. Of zitten er (buiten de low settings onzichtbaarheid) dingen in het spel waardoor je ze ook daadwerkelijk niet kunt zien?

Buiten dat het wat onsportief is natuurlijk, maar het doet me denken aan wat vroeger met Quake gebeurde - daar werden gedownloade skins van de meest felle kleuren voorzien :P
Ik weet niet of battlEye daadwerkelijk de hashes van alle bestanden controleert, maar normaal gesproken zou ik zeggen dat dit wel zou gebeuren. En dan kan je inderdaad niet zomaar even bestanden aanpassen zonder dat je gekicked gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op zondag 28 december 2014 @ 16:04:
Ik weet niet of battlEye daadwerkelijk de hashes van alle bestanden controleert, maar normaal gesproken zou ik zeggen dat dit wel zou gebeuren. En dan kan je inderdaad niet zomaar even bestanden aanpassen zonder dat je gekicked gaat worden.
Je mag ook niets meer tegenwoordig :N

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Mja dat is gewoon cheaten natuurlijk, vind niemand leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
Nou was wel een weekendje wel weer met DayZ. Laatste tijd veel Deaths door hackers helaas. Zat samen met een maatje te spelen en kwamen iemand tegen die begon te schieten. We wisten niet helemaal zeker waar vandaan en zetten het even op het rennen en verstopten ons in een schuurtje in electro. Na een minuutje of 10 en wat vreemde omgevingsgeluiden toch maar deurtje eens geopend om een kijkje te nemen en hij zat gewoon te wachten en wist precies waar we zaten. Van de 100 schuurtjes en huisje in de omgeving.

Deurtje maar weer even gesloten en toen ging het deurtje ineens open en waren we beide dood zonder dat we ook maar iets zagen gebeuren en we konden op elkaars scherm kijken (zaten naast elkaar). Beide zagen we niets bewegen en toch waren we beide ineens dood. Vond het ruiken naar een hacker net zoals ik datzelfde weekend werd beschoten en een soort stok door de lucht zag zweven en ineens op mij geschoten werd. Op dat moment veranderde de stok in een character en veranderde daarna weer.

Ik raakte bewusteloos en kwam later weer bij stonder er ineens 3 man om me heen en werd ik neergeschoten. Ja dit was duidelijk een hacker.

Erg jammer haalt de fairplay er behoorlijk vanaf. Dus nu weer looten als een malle

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Over aantal dagen komt toch char wipe aan. :)

Ik heb nu wel een heel vreemd probleem ingame, ik schud als een malle alsof ik het koud heb maar ook supersnel niet een beetje trillen en dat maakt dat een scope gebruiken vrijwel niet mogelijk is.
Ik ben fully healthy, niet eens cold of hot, energized en hydrated, geen gebroken limbs, heb nog een extra splint gebruikt, ook geen ziekte voorzover ik weet, iig geen berichten gekregen hierover.
Enige wat veranderd is is dat ik een amd kaart tijdelijk er in heb omdat mijn 970 doorgebrand is, maar zou dat veroorzaken dat ik een vibrerende character heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

@kzyto, Gisteren ook weer gekilled door hacker! Gewoon niet meer leuk en ook niks tegen te doen.
Door een deur lopen en knal. Gillied in een bosje zitten met 2 maten op de uitkijk alle 3 knal in 1 minuut en terug lopen en 1 man zien staan looten die je dan als bambi weer neerknalt terwijl hij alleen maar aan het looten was en zich in een keer omdraait en meteen knalt.

@soulless, Dit heb ik een paar dagen geleden ook gehad. Het schijnt dat je het gewoon erg koud hebt maar dat dit niet in je stats te zien is. Ik was ook alles licht groen en healty maar nog steeds trillen.
Dus het ligt aan het koud zijn. Ik heb uiteindelijk een full ghillie gemaakt en daar krijg je het super hot in dus na 15 minuten rennen was het voorbij. Wat je ook kunt doen is 5 vuren maken in een circkel en er middenin gaan zitten voor 20 minuten (Volgens reddit werkt dit). Volgens reddit komt het ontstaan ervan door een gebroken limb.

Ik hoop echt dat ze iets aan die hackers gaan doen met 0.53 want hier gaat de fun echt snel over zo.
Gewoon een uur lopen en dan na 1 minuut afgeknalt worden daar ben ik snel klaar mee.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
Dat gedoe met het trillen / rillen met scope heb ik ook last van gehad mijn mosin was gelijk onbruikbaar. Ook geen meldingen mbt koud hebben oid alles licht groen.

Hopelijk komt er inderdaad wat tegen hackers het lijkt op dit moment dat het ze te makkelijk wordt gemaakt. In battlefield oid intresseren hackers mijn geen ruk je bent niet uren met een char bezig maar nu is het gewoon zuur als je door zo'n skillloze loser gekillt wordt .

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Vandaag voor het eerst een voertuig gevonden en ook een gas canister en benzine. Ondanks dat het allemaal nog vrij primitief is en de besturing wat gevoelloos was het een machtig gevoel om met een halve vrachtwagen door het leven te rijden. Helaas herstarte de server waardoor ik 'm nu kwijt ben, maar het was een leuke ervaring in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Kzyto schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:18:
Dat gedoe met het trillen / rillen met scope heb ik ook last van gehad mijn mosin was gelijk onbruikbaar. Ook geen meldingen mbt koud hebben oid alles licht groen.

Hopelijk komt er inderdaad wat tegen hackers het lijkt op dit moment dat het ze te makkelijk wordt gemaakt. In battlefield oid intresseren hackers mijn geen ruk je bent niet uren met een char bezig maar nu is het gewoon zuur als je door zo'n skillloze loser gekillt wordt .
Er zijn een paar broncode's van hacks op het internet verschenen daarom is er nu een toename.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Zijn er btw ook legale mogelijkheden voor admins om spelers te killen? We speelden laatst op een server waar ze 'KoS alleen in bepaalde gebieden' erg serieus namen, iedereen op hun FB liep daarover te janken. Wmb is er maar 1 regel in dayz: there are no rules, anders kan je net zo goed CoD of tetris gaan spelen

Ons groepje had eerst al wat lui gekilled die rond een kampvuur zaten in pavlovo en later hadden we getest of een truck echt bulletproof was. Meteen daarna de bossen in gevlucht, we zagen die truck op ~1000m afstand, toen hoorde ik *thud* *thud* en was ik dood, mn team mate verstopte zich nog in/achter een boom maar was paar sec later ook dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
Jahoor weer een hacker pfff leuk hoor had ik eindelijk weer wat basis gear verschijnt er ineens iemand midden in middle of nowhere in een schuur waar ik in rende nadat ik shots hoorde.. ren schuur uit om de hoek en kijk terug zie ik mijn maatje de schuur in rennen en die gast is pleite.

Snel weg wezen horen we weer schoten om ons heen maar niemand te zien. Snel doorrennen de struiken in groot gebied waar je niet kan zien welke richting iemand rent en snel maar exit gedaan maar ben dus dood en kan weer opnieuw beginnen.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Pepperana schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:53:
@kzyto, Gisteren ook weer gekilled door hacker! Gewoon niet meer leuk en ook niks tegen te doen.
Door een deur lopen en knal. Gillied in een bosje zitten met 2 maten op de uitkijk alle 3 knal in 1 minuut en terug lopen en 1 man zien staan looten die je dan als bambi weer neerknalt terwijl hij alleen maar aan het looten was en zich in een keer omdraait en meteen knalt.

@soulless, Dit heb ik een paar dagen geleden ook gehad. Het schijnt dat je het gewoon erg koud hebt maar dat dit niet in je stats te zien is. Ik was ook alles licht groen en healty maar nog steeds trillen.
Dus het ligt aan het koud zijn. Ik heb uiteindelijk een full ghillie gemaakt en daar krijg je het super hot in dus na 15 minuten rennen was het voorbij. Wat je ook kunt doen is 5 vuren maken in een circkel en er middenin gaan zitten voor 20 minuten (Volgens reddit werkt dit). Volgens reddit komt het ontstaan ervan door een gebroken limb.

Ik hoop echt dat ze iets aan die hackers gaan doen met 0.53 want hier gaat de fun echt snel over zo.
Gewoon een uur lopen en dan na 1 minuut afgeknalt worden daar ben ik snel klaar mee.
ik had idd wel een gebroken been eerder, loop nu ook in ghillie suit, zal nog wel proberen of warm worden helpt. hackers ben ik nog niet echt tegengekomen laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Interessante post op Reddit met betrekking tot de hackers: http://www.reddit.com/r/d...l_is_wrong_with_dayz_now/
BattlEye is currently in a kind of 'observe only' mode according to dev posts. That means it's a bit loose out there, but masses of data on scripting techniques is being gathered. Expect big hammers to come down as a result of this in the new year. In the meantime, stick to servers where the risk is lower (private, low pop public, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

klinkt goed maar moet het nog wel eerst zien dan geloven :) dit spel is zo ontiegelijk gevoelig voor hackers omdat je zoveel verliest als je een tegenkomt. Een andere shooter is het niet zo erg, dan ga je naar andere server, of laat hem bannen, maar hier ben je ook weer je zuurgeloote gear kwijt wat behoorlijk wat tijd kan kosten helemaal als je een smersh vest of m4 etc. hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb al 95 uur in DayZ gestoken, maar ik ben, voor zover ik weet, nog nooit een hacker tegengekomen. Denk dat ik dikke mazzel heb gehad, want ik speel echt niet alleen maar op servers met minder van 10 man ofzo. Of ik heb gewoon nog nooit gear gehad die het moeite van het killen waar was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-09 07:19
Speel eigenlijk maar op 2 of 3 servers en daar ook nog nooit een hacker gezien. Servers zitten 's avonds altijd zo goed als vol dus ook ik mag niet klagen :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberthube1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 13:35
voor de gene die last hebben van Scope ''Sway'' met bijvoorbeeld je mosin; gebruik een spalk of Morfine - Ookal heb je niets gebroken! dit lost meestal dit probleem op.. het is een bug die er al langer in zit.

ik heb al enkele 100 uren in Dayz zitten, nog geen hacker tegen gekomen.
Wel een hoop plezier erin gehad, kan niet wachten totdat we kunnen bouwen/barricade :)

[ Voor 28% gewijzigd door Cyberthube1 op 31-12-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Cyberthube1 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:15:
voor de gene die last hebben van Scope ''Sway'' met bijvoorbeeld je mosin; gebruik een spalk of Morfine - Ookal heb je niets gebroken! dit lost meestal dit probleem op.. het is een bug die er al langer in zit.

ik heb al enkele 100 uren in Dayz zitten, nog geen hacker tegen gekomen.
Wel een hoop plezier erin gehad, kan niet wachten totdat we kunnen bouwen/barricade :)
Het is niet zozeer scope sway, het is echt zoals je vaak de recoil ziet bij lmg's in games, dat je crosshair op en neer en heen en weer stuitert, supersnel zeg maar.
Heb extra spalk al geprobeerd, half uur bij vuur gezeten, was droog en warm, mocht niet baten. Maar als het goed is komt er toch heel binnenkort een char wipe dus maakt het niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
LUH-3417 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:39:
Ik heb al 95 uur in DayZ gestoken, maar ik ben, voor zover ik weet, nog nooit een hacker tegengekomen. Denk dat ik dikke mazzel heb gehad, want ik speel echt niet alleen maar op servers met minder van 10 man ofzo. Of ik heb gewoon nog nooit gear gehad die het moeite van het killen waar was. :)
Ik heb zelf nog veel meer tijd in Day Z zitten en ik ben tot nu toe één keer een hacker tegen gekomen. Ik was samen met een vriend twee onzichtbare speler tegengekomen.

We hoorden iemand praten dat we onze wapens moeten neerleggen. We hebben toen een sprintje getrokken naar een bos en achter een steen gaan zitten en omgedraaid om ze 'op te vangen'. Echter zagen we ze niet en dachten dat we veilig waren. Ineens werden we van heel dichtbij beschoten. We zijn toen weer gaan rennen, maar hebben ze nooit meer kunnen zien en zijn uiteindelijk ook afgemaakt. Ik weet zeker dat het hackers waren want we zijn een compleet open veld ingerend en ook daar werden we van dichtbij beschoten met een M4 terwijl we in de verre omtrek niks konden zien, behalve dus een gun flash die in de lucht hing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Luuk1983 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:48:
[...]

Ik heb zelf nog veel meer tijd in Day Z zitten en ik ben tot nu toe één keer een hacker tegen gekomen. Ik was samen met een vriend twee onzichtbare speler tegengekomen.

We hoorden iemand praten dat we onze wapens moeten neerleggen. We hebben toen een sprintje getrokken naar een bos en achter een steen gaan zitten en omgedraaid om ze 'op te vangen'. Echter zagen we ze niet en dachten dat we veilig waren. Ineens werden we van heel dichtbij beschoten. We zijn toen weer gaan rennen, maar hebben ze nooit meer kunnen zien en zijn uiteindelijk ook afgemaakt. Ik weet zeker dat het hackers waren want we zijn een compleet open veld ingerend en ook daar werden we van dichtbij beschoten met een M4 terwijl we in de verre omtrek niks konden zien, behalve dus een gun flash die in de lucht hing.
Dat is duidelijk een hacker ja, kansloos tuig dat het is. :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
ik heb er inmiddels een uur of 170 in zitten en de laatste 50uur is alleen maar met hackers geweest eigenlijk. Geen normale PvP meer bij airfields of electro maar gewoon door een bullshit hacker gekillt worden. Stop er ook voorlopig even mee tot de schoolvakanties afgelopen zijn en evt er een update geweest is hopelijk anti hackers.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik snap het Kzyto. Vooral als je uren loot dan in een keer weg is.
Voelt gewoon erg kut.

In de grote dorpen Noord kom je er geen tegen (tot nu toe) . Gisteren zelfs twee friends gemaakt voor de eerste keer. Zal wel komen omdat we erg ver noord zaten en het al een uur had gekost om daar te geraken.

Op het eind een server gejoined welke 5 minuten op please wait stond, disconnect ik en word man Char gereset Bugz.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Pepperana schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:31:
Ik snap het Kzyto. Vooral als je uren loot dan in een keer weg is.
Voelt gewoon erg kut.

In de grote dorpen Noord kom je er geen tegen (tot nu toe) . Gisteren zelfs twee friends gemaakt voor de eerste keer. Zal wel komen omdat we erg ver noord zaten en het al een uur had gekost om daar te geraken.

Op het eind een server gejoined welke 5 minuten op please wait stond, disconnect ik en word man Char gereset Bugz.
meestal kom je of gewoon de server in of als dat niet in 10 sec gebeurd gelijk esc drukken en andere proberen. Gelukkig nog geen char wipe daardoor gehad maar is idd balen, al is doodgaan door een hacker nog veel irritanter imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Vandaag ook een character wipe gehad en daar baal ik best wel van. Had een medisch character gebouwd en omdat ik toevallig O- had 4 volle bloedzakken mee en zelf net weer helemaal geheald. Ook hele inventory vol met spul als melkpoeder, rijst en salinebags, dus uperduper medic. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:05
Kan je deze game ook goed alleen spelen?
Ken verder niemand die deze game speelt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Kan, maar slecht voor je hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Het schijnt dat er deze week (1ste week van Jan) een algemene Charachter wipe komt. Daarna komt de nieuwe patch uit welke een nieuw loot/gear systeem introduceerd.

Dus hecht je niet teveel aan je gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik speel altijd alleen. Ik vind het heerlijk om over de map te zwerven op weg naar nieuwe loot of nieuwe locaties. Het feit dat er achter iedere muur of boom een andere speler kan zijn, maakt het erg spannend.

Onlangs was ik een military base aan het looten op een nighttime server. Er waren maar zes mensen op de server en ik had de omgeving al een poos gescout van buiten het terrein, dus ik waande me veilig. Ik checkte een barrak, maar in de laatste kamer liep ik plotseling tegen een andere speler op, die daar aan het looten was. Hij begon meteen te schieten maar was kennelijk net zo geschrokken als ik, want hij schoot alles mis. Ik ook, maar met mijn hamer kon ik hem doodmeppen. Helaas was ik zo shakey dat ik per ongeluk zijn lichaam verstopte in plaats van het te looten. :)

Dus inderdaad; slecht voor je hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

En met meerdere mensen is gewoon veel gezelliger.
Maar je hebt vrij snel mensen gevonden om samen mee te spelen als niemand uit je vriendenkring het aan wil schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok weer eens een poging gewaagd na 4/5 maanden. 1e poging gelijk agro van een zombie zodra ik spawned was, die mij doodmept. 2e poging weer een zombie ik ren een gebouw in helemaal naar de top en ineens insta dead uit het niets....

En dit alles binnnen een tijdsbestek van 5 minuten, het zal dan ook geen verassing zijn dat ik daarna ook gelijk weer klaar was met dayz :X Die 2e keer was 100% zeker een cheater.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2015 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 01:48:
Ok weer eens een poging gewaagd na 4/5 maanden. 1e poging gelijk agro van een zombie zodra ik spawned was, die mij doodmept. 2e poging weer een zombie ik ren een gebouw in helemaal naar de top en ineens insta dead uit het niets....

En dit alles binnnen een tijdsbestek van 5 minuten, het zal dan ook geen verassing zijn dat ik daarna ook gelijk weer klaar was met dayz :X Die 2e keer was 100% zeker een cheater.
Lijkt me niet waarschijnlijk dat dit een hacker was, het gebouw zelf kan glitchen, waardoor je in een keer dood gaat of je been breekt, ook glitchen zombies door deuren heen naar binnen, en kunnen je soms binnen altijd raken, ook al staan ze een verdieping lager.

Oplossing: zombies meteen neerhoeken, ook met fists is dit prima te doen na wat oefenen (first person en dan op hun hoofd mappen), of anders in een schuurtje opsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 01:48:

lol, vriend van mij ging 4 x in een half uurtje ong dood, wat is nu 5 min, dat je aggro hebt op spawn is klote maar daar is ook gewoon nog geen verbetering in gemaakt, dus ja dat kan nog steeds, al heb ik er nog nooit last van gehad. Tweede kan vanalles zijn, meestal zijn die douchebag hackers te trots om je gelijk zomaar dood te maken, meeste dansen eerst om je heen om hun script kiddie superioriteit te laten zien. :/
Probeer het gewoon een paar keer, kijk eens of je met een vriend ofzo kan spelen, dan wordt het al een stuk leuker en makkelijker vs zombies etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:05
Thanks iedereen, game gister aangeschaft.
Nog niet veel kunnen spelen. Eerst wat confg gedaan.
Was bezig met controls in te stellen, kon na een tijdje alleen maar kruipen.
'up' kon ik instellen wat ik wou maar reageerde nergens op....kwam er na een tijd achter dat ik mijn been had gebroken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
HyperMan schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:01:
[...]
Oplossing: zombies meteen neerhoeken, ook met fists is dit prima te doen na wat oefenen (first person en dan op hun hoofd mappen), of anders in een schuurtje opsluiten.
Vergeet niet cirkels om de zombie heen te draaien. Als het goed gaat, roteert hij alleen maar mee en heeft hij niet eens tijd om je te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nogmaals geprobeerd, gelijk 2 freshspawns op verschillende locaties met hakbijlen die mij wilde killen, beide konden het niet meer na vertellen. Zowel zij als ik hadden totaal niets boeiends kwa gear, maar toch proberen iemand te killen.

Het truuckje is gewoon switchen naar first person en gelijk op hun hoofd meppen, die fire-axes zijn veel krachtiger geworden dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:55:
Ik heb het nogmaals geprobeerd, gelijk 2 freshspawns op verschillende locaties met hakbijlen die mij wilde killen, beide konden het niet meer na vertellen. Zowel zij als ik hadden totaal niets boeiends kwa gear, maar toch proberen iemand te killen.

Het truuckje is gewoon switchen naar first person en gelijk op hun hoofd meppen, die fire-axes zijn veel krachtiger geworden dan voorheen.
er zit nu kannibalisme in de game dus je hebt altijd wat men evt wil hebben ;) maar goed ik weet niet welke servers je op speelt maar je kan natuurlijk op een wat lower pop server wat meer looten en dan als je beetje geared bent een high pop in om te pvpen. Kom je ook niet meteen rellende freshspawns tegen die je voor een blikje tonijn in de pan willen hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
Gister weer eens even Dayz gespeeld.

In eerste instantie was ik freshspawn terwijl ik dus dacht nog een character te hebben maargoed beetje looten etc tot de bekende no message recieved kwam en ik een andere server in dook en ik weer mijn oudere character was :D

Ik liep ergens rond Berezino tot ik iemand zag lopen in een veld en ik dacht ik hou hem even in de gaten kijken wat ie gaat doen tot ik iemand achter mij hoorde roepen :D

Dus ik kijk om staat daar een maatje van hem mij in de gaten te houden hahah.
Op verzoek mijn Sledge Hammer weg gedaan en hopen dat hij mij niet zou neerschieten wat verder gepraat totdat ik ze ineens in het nederlands hoorde praten tegen elkaar. Dus maar gemeld dat ik ook nl ben en beetje achter ze aan gehobbeld want we waren alledrie friendly .

Jammergenoeg crashte Dayz ineens en lag ik dus denk ik midden op de weg daar :O ik was bang dat ik alles kwijt zou zijn aangezien zij daar nog aanwezig waren. Opnieuw opgestart en ingelogd maar kon de oude server niet meer in helaas. Andere server ingedoken en ik spawnde gelukkig nog compleet ! Mijn dank aan deze vriendelijke nl heren wie weet wel van GoT ?? ohja 1 speler heette Penisprikker :) de ander geen idee.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Interessant uit de laatste blog post:
We are also making a prototype for non intrusive group identification so that you can easily identify your companions.
(Blog: http://dayzdev.tumblr.com/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:44
Nieuw dieptepunt op het gebied van hackers.

Ze kunnen nu je character besturen. Voorbeeld hieronder, gaat iemand ineens een kiwi eten (staat niet in de hotbar) en zijn vriend gaat zomaar zitten, terwijl ze onder vuur liggen.

[Video: http://gfycat.com/ShoddyWatchfulAfricangoldencat]
offtopic: woohoo gfycat werkt ook gewoon op Tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dat was al tijdje bekend, dat ze je gun ook wegdrukken etc, dat is het probleem nu, je kan als hacker veel te simpel dit soort dingen gebruiken omdat er geen bans zijn op guid als je gepakt wordt. daarnaast kan je ook niet zien wie je doodgeschoten heeft als speler itt andere shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:44
Met de suicide optie is het helemaal vervelend dat ze dit kunnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-09 11:16
Toch heb ik het idee op de 1st person servers dat er geen/minder hackers zitten.
Jullie ideeen daarbij?
Pagina: 1 ... 38 ... 55 Laatste