ja ze agro'en nog steeds door gebouwen heen dus zonder line of sight, glitchen af en toe nog door deuren/muren/vloeren.toimoi schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:07:
De AI is er wel iets op vooruitgegaan, de pathfinding is naar mijn mening stukken beter geworden. Je kunt je afvragen of ze niet te slim geworden zijn, als je ziet wat voor omwegen ze al nemen.
Problematisch is de afstand waarop je wordt opgemerkt. Die is echt belachelijk groot. Nog even en je trekt uit Electro zombies aan als je in Cherno je laat zien.
Zit af en toe nog wat lag in hitbox en hitreg maar dat is meer aan de server te wijten.
er komt wel een nieuwe update van de AI waarmee ze veel meer zombies kunnen implementeren, ze zitten nu op 300 totaal per chernarus, dat kan dan naar 2000 (!) maximaal.
Ik hoop wel dat er nu ook wat meer random door het bos te vinden zijn, want nu is het soms wel erg dood in veel gebieden, zelfs geen dieren, alleen wat random vogelgeluiden.
daarnaast zal het dan een stuk meer richting the walking dead gaan qua hoeveelheid zombies in steden gok ik, maar dan moeten bovengenoemde punten wel opgelost zijn, dat een deur dicht = er komen geen zombies meer binnen. We merken het komende patch wel denk ik, halverwege december.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker