Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 37 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

NoFearCreations schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:16:
[...]

Nope, is de SA die ik speel, maar waar de devs er nogal al lang over doen, hebben modders al tijden voertuigen in de SA. Geen opslag in de voertuigen, spawnen iedere restart terug naar spawnplaats volgens mij, en je kan niet op je map kijken tijden het rijden/vliegen, but it beats walking. :9
Servernaam bitte? :D

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 10:11
BASED ON A TRUE STORY:

Gisteren een tent gevonden van iemand ergens in het westen. And guess what.. Het zat echt vol met loot!
Heb natuurlijk niet alles kunnen meenemen maar wel wat mooie spulletjes. Zo heb ik een Mosin (black/green) met wrap meegenomen met heel veel ammo. Ik heb zelfs de tent mee kunnen nemen. Dit wilde ik namelijk zelf gebruiken dus was ik vervolgens op zoek gegaan naar een mooie spot om deze te kunnen plaatsen.
Na 30 minuten was ik eindelijk aangekomen bij de kust. Ik wilde naar een eiland zwemmen om daar mijn tent te plaatsen. Ik natuurlijk super enthousiast waarnaar ik vervolgens de zee in sprong om naar de overkant te zwemmen. Helaas ging het daar mis. Ik verloor namelijk mijn wapen en drybag (waar mijn tent dus ook in zat) op het moment dat ik het water in sprong en ging zwemmen. Wat blijkt, het is een bug in Dayz dat als je gaat zwemmen je tas kwijt raakt en je wapen.. F*ck my life right?

The end.

http://feedback.dayzgame.com/view.php?id=18822

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
GeoffLx schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:27:
Ben ik het niet geheel mee eens. Spelers die zichzelf classificeren als 'heroes' of 'survivors' die in ieder geval grotendeels friendly zijn, zullen niet zomaar spelers neermaaien om ze op te eten. Enkel wanneer de nood hoog is. Brengt wel een volledig nieuw element in het spel waardoor zelfs de meest vriendelijke spelers op een gegeven moment een keuze moeten maken tussen sterven van de honger of zich toch te wenden tot hun donkere kant.
Dat hoeft niet perse. Er zijn genoeg manieren om je honger te stillen in Dayz. Zo kun je bijvoorbeeld jagen, vissen en op zoek gaan naar eten/drinken in buildings. Genoeg mogelijkheden dus. De mensen die toch aan kannibalisme doen kiezen hier dus bewust voor. Want je hebt namelijk keuzes zat wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

iFap schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:55:
[...]

Dat hoeft niet perse. Er zijn genoeg manieren om je honger te stillen in Dayz. Zo kun je bijvoorbeeld jagen, vissen en op zoek gaan naar eten/drinken in buildings. Genoeg mogelijkheden dus. De mensen die toch aan kannibalisme doen kiezen hier dus bewust voor. Want je hebt namelijk keuzes zat wat dat betreft.
Succes als je in cherno spawned, aan het einde van de server restart tijd met persistence on. :/
Je hebt in het begin vooral beperkt tijd natuurlijk, dus als je dan een speler hebt die je aanvalt, je hem killed, waarom niet? easy meat. Enige wat je dan wel hebt is die vrij duidelijke ongecontroleerde geluiden die je dan maakt, vrij storend als je sneaky wil zijn :P

Btw exp krijgt confirmed g4s trucks woensdag in exp :D

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-11-2014 10:11 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:04:
[...]

Succes als je in cherno spawned, aan het einde van de server restart tijd met persistence on. :/
Je hebt in het begin vooral beperkt tijd natuurlijk, dus als je dan een speler hebt die je aanvalt, je hem killed, waarom niet? easy meat. Enige wat je dan wel hebt is die vrij duidelijke ongecontroleerde geluiden die je dan maakt, vrij storend als je sneaky wil zijn :P

Je neemt een grotere risico door iemand aan te gaan vallen dan dat je op zoek gaat naar eten. En ook al lukt het je.. Het is nooit verstandig om in Cherno (of een andere stad) iemand te gaan vermoorden om die reden. Zo maak je slapende honden wakker. Andere spelers zullen sowieso jouw gun shot horen waardoor je een nog hogere risico loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:04:

Heb je hier een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 20:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dit is een gecrackte server, die ze eigen files gebruikt, weet niet of ik dat hier mag delen. Zoek nog wel iemand om samen mee te spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door NoFearCreations op 25-11-2014 10:33 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

iFap schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:20:
[...]

check www.dayztv.com :)

http://www.dayztv.com/sta...narus-plus-v3s-truck-map/ link naar de spawns, zijn nu veel voertuigen in exp servers wordt minder bij stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

iFap schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:17:
[...]

Je neemt een grotere risico door iemand aan te gaan vallen dan dat je op zoek gaat naar eten. En ook al lukt het je.. Het is nooit verstandig om in Cherno (of een andere stad) iemand te gaan vermoorden om die reden. Zo maak je slapende honden wakker. Andere spelers zullen sowieso jouw gun shot horen waardoor je een nog hogere risico loopt.
Ik val niet een newspawn aan tenzij hij mij aanvalt als eerste, ik doel ook op het moment dat je nog geen of nauwelijks gear hebt en de stad waarbij je spawnt leeggeloot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

[...]

Reddit staat vol met screenshots van mensen die met hun V3S aan het tanken/over de bodem van een meer rijden/door de grond vallen.

http://www.reddit.com/r/d...didnt_expect_this_at_all/

Ga vanavond zelf op zoek, weet alleen nog niet waar de spawn points zijn.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:58:
[...]

check www.dayztv.com :)

http://www.dayztv.com/sta...narus-plus-v3s-truck-map/ link naar de spawns, zijn nu veel voertuigen in exp servers wordt minder bij stable.
Thanks. Ik vraag me echt af wat er gebeurd als je door de grond zakt. Weet iemand of je dan ook echt dood gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Lol, al die tijd nodig gehad om de V3S van de mod te converteren naar de SA? En dan werkt hij nog niet eens goed.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
NoFearCreations schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:56:
Lol, al die tijd nodig gehad om de V3S van de mod te converteren naar de SA? En dan werkt hij nog niet eens goed.
Vergeet niet dat het hier om een Alpha versie gaat. Ze hebben nog alle tijd om dit te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NoFearCreations schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:56:
Mjah het is wel een van de grond af opnieuw opgezette game, ook al is de engine gebaseerd op de arma II engine.
iFap schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:01:
[...]

Vergeet niet dat het hier om een Alpha versie gaat. Ze hebben nog alle tijd om dit te fixen.
Ja en nee, op zich zou het volgens mij vrij eenvoudig zijn dezelfde parameters door te voeren, maar zoals hierboven gezegd, het is een nieuw spel, dan kan het idd afwijken door wat dan ook het geen is, plus het is de alpha versie.
Dat gezegd hebbende zou ik wel verwachten dat een en ander niet meer door de grond heen zou moeten zakken...of in ieder geval een beetje binnen niet al te lange tijd werkend in de alpha komt. wagens testen zonder dat je er een beetje mee kan rijden zonder door de grond te zakken etc. kan natuurlijk niet echt.

Ook zoiets dat sinds dec. 2013 al bekend van is dat je in een vijver met afvoerpijp in de stenen ervoor vast komt te zitten is not done vind ik, zelfs als het een alpha is, dit soort gamebreaking bugs moeten opgepakt worden en verwijderd worden.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-11-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Inderdaad, en als modders het wel normaal voor elkaar krijgen, waarom een heel team van Devs dan niet. Denk dat ze zich daar meer moeten focussen op een ding, dan 25 nieuwe dingen tegelijk in willen voeren.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
iFap schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:55:
[...]

Het zal inderdaad niet zo zijn dat mensenvlees het enige eten is. Echter, als je de devs moet geloven zal het zometeen een stuk lastiger zijn om eten te kunnen vinden. Als persistence zo goed werkt en het eten flink generfd is ben je tijden aan het zoeken naar een blikje eten. Wildlife zal er ook niet in enorme getalen aanwezig zijn. Tuurlijk, de friendly players zullen altijd de voorkeur geven aan eten uit blik of wilde dieren. Maar zoals ik zei, wanneer de nood echt hoog is, wat ongetwijfeld voor gaat komen. Tsja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
GeoffLx schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:13:
[...]

Het zal inderdaad niet zo zijn dat mensenvlees het enige eten is. Echter, als je de devs moet geloven zal het zometeen een stuk lastiger zijn om eten te kunnen vinden. Als persistence zo goed werkt en het eten flink generfd is ben je tijden aan het zoeken naar een blikje eten. Wildlife zal er ook niet in enorme getalen aanwezig zijn. Tuurlijk, de friendly players zullen altijd de voorkeur geven aan eten uit blik of wilde dieren. Maar zoals ik zei, wanneer de nood echt hoog is, wat ongetwijfeld voor gaat komen. Tsja..
Dat geloof ik best. Ik heb er nu al moeite mee. Ik moet echt heel veel eten meenemen als ik een aantal kilometers wil gaan lopen (bijv. naar NW airfield). Daardoor raakt mijn tas al gauw vol. Als gevolg kan ik dus niet heel veel loot meenemen. Meestal ga ik ook naar wat drukkere servers omdat ik daar veel meer loot vindt dan de wat rustige servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

iFap schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:29:
[...]

Dat geloof ik best. Ik heb er nu al moeite mee. Ik moet echt heel veel eten meenemen als ik een aantal kilometers wil gaan lopen (bijv. naar NW airfield). Daardoor raakt mijn tas al gauw vol. Als gevolg kan ik dus niet heel veel loot meenemen. Meestal ga ik ook naar wat drukkere servers omdat ik daar veel meer loot vindt dan de wat rustige servers.
eten valt best mee toch? gewoon voordat je weggaat flink bunkeren, en vooral veel drinken meenemen of langs de vijvertjes/riviertjes gaan om te blijven drinken. je kan heel veel energie opslaan in je character, veel meer dan als je net op energized lichtgroen zit, dan kan je best nog heel wat extra eten naar binnen werken. :)

En anders onderweg even een dier afschieten en opbakken. Kom eigenlijk altijd wel een hert ofzo tegen naar nwaf.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-11-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:34:
[...]

eten valt best mee toch? gewoon voordat je weggaat flink bunkeren, en vooral veel drinken meenemen of langs de vijvertjes/riviertjes gaan om te blijven drinken. je kan heel veel energie opslaan in je character, veel meer dan als je net op energized lichtgroen zit, dan kan je best nog heel wat extra eten naar binnen werken. :)

En anders onderweg even een dier afschieten en opbakken. Kom eigenlijk altijd wel een hert ofzo tegen naar nwaf.
Klopt, dat was eerst ook zo. Maar na de update heb ik er echt meer moeite mee. Ik eet zoveel als ik kan (zelfs tot ik stuffed ben) maar mijn character heeft al gauw de behoefte om weer te gaan eten en drinken.
Misschien omdat mijn character een chick is :+? Anyway, op zich is het wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

iFap schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:39:
[...]

Klopt, dat was eerst ook zo. Maar na de update heb ik er echt meer moeite mee. Ik eet zoveel als ik kan (zelfs tot ik stuffed ben) maar mijn character heeft al gauw de behoefte om weer te gaan eten en drinken.
Misschien omdat mijn character een chick is :+? Anyway, op zich is het wel te doen.
zwanger ;) lol nee ik heb er iig niet zoveel problemen mee. je kan gelukkig ook behoorlijk veel zonder dat je lichtgroen of uberhaupt energized bent. pas als je in het negatieve gedeelte komt gaat het rap minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
iFap schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:39:
[...]

Just a tip: Bedenk je altijd dat je een bepaalde maaginhoud hebt, dus zie die zo veel mogelijk te verdelen over voedsel en water. Probeer je voor zover mogelijk te beperken tot Canned peaches, sardines en tuna qua voedsel. Tactical bacon, beans en spaghetti is zooi die weinig energie oplevert in verhouding met je maaginhoud. :) Peaches, sardines en tuna geven goede energie, maar hydrateren ook nog eens. Hetzelfde geldt overigens voor blikjes drinken, zowel energie als hydratatie. Rijst en powdered milk zijn perfecte energie bronnen, maar bedenk je wel dat je daar een sloot aan water achteraan moet gooien. Is verdomd vervelend als je een pak rijst eet en lichtgroen energized bent, maar wel direct rood dehydrated en tegelijkertijd stuffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GeoffLx schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:58:
[...]

Just a tip: Bedenk je altijd dat je een bepaalde maaginhoud hebt, dus zie die zo veel mogelijk te verdelen over voedsel en water. Probeer je voor zover mogelijk te beperken tot Canned peaches, sardines en tuna qua voedsel. Tactical bacon, beans en spaghetti is zooi die weinig energie oplevert in verhouding met je maaginhoud. :) Peaches, sardines en tuna geven goede energie, maar hydrateren ook nog eens. Hetzelfde geldt overigens voor blikjes drinken, zowel energie als hydratatie. Rijst en powdered milk zijn perfecte energie bronnen, maar bedenk je wel dat je daar een sloot aan water achteraan moet gooien. Is verdomd vervelend als je een pak rijst eet en lichtgroen energized bent, maar wel direct rood dehydrated en tegelijkertijd stuffed.
http://www.dayztv.com/pic...trition-negative-effects/

zie hier complete lijst van wat welk eten qua energy en hydration geeft. ook negatieve efffecten van burned, rotten en raw voedsel. :)
En zoals met alles, met mate, ook te veel drinken ga je van over je nek.

zou mooi zijn als je op gegeven moment rijst kan koken en complete warme maaltijd kan maken met groenten, vlees en rijst. Military rantsoenen zijn ook een goed idee om toe te voegen.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-11-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

NoFearCreations schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:32:
[...]
Dit is een gecrackte server, die ze eigen files gebruikt, weet niet of ik dat hier mag delen. Zoek nog wel iemand om samen mee te spelen.
Vreemd, ik kan op internet nergens wat vinden over zulke cracks.
Maar het maakt ook niet uit, want vehicles *O*
[...]

Reddit loopt er van over atm.
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:10:
[...]
Ook zoiets dat sinds dec. 2013 al bekend van is dat je in een vijver met afvoerpijp in de stenen ervoor vast komt te zitten is not done vind ik, zelfs als het een alpha is, dit soort gamebreaking bugs moeten opgepakt worden en verwijderd worden.
Dat is al de tweede keer dat je er hier over klaagt, maar zulke bugs staan terecht laag op de prioriteitenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Erasmo schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:13:
[...]

Dat is al de tweede keer dat je er hier over klaagt, maar zulke bugs staan terecht laag op de prioriteitenlijst.
gamebreaking bug? je kan letterlijk niks meer, dus je mag wachten tot iemand je afschiet of doodgaat wat lang kan duren als je fully energized etc bent. maar goed blijkbaar max aan hoevaak je hier wat mag zeggen, het was als voorbeeld dat een vrij simpele bug een jaar lang er in blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Erasmo schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:13:
[...]

Vreemd, ik kan op internet nergens wat vinden over zulke cracks.
Maar het maakt ook niet uit, want vehicles *O*
Zijn inderdaad lastig te vinden, vooral een v0.50 gecrackte server, met hangen nog op v0.46/47. Deze server gaat ook mee met de originele stable patches. Doe maar een pm als je interesse hebt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 19:12
Spelen er een aantal Tweakers op een server? Ik heb net een Nederlandse server gevonden namelijk. Daar vroeg ik aan iemand of hij Nederlands was, 'ja en jij gaat dood' was het antwoord. Ik zoek normale mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:23:
[...]

gamebreaking bug? je kan letterlijk niks meer, dus je mag wachten tot iemand je afschiet of doodgaat wat lang kan duren als je fully energized etc bent. maar goed blijkbaar max aan hoevaak je hier wat mag zeggen, het was als voorbeeld dat een vrij simpele bug een jaar lang er in blijft zitten.
Je kan dan toch gewoon ook niet in die vijver bij die stenen gaan zitten? :P
Vind dat nou niet iets waar ze prioriteit aan moeten geven. Ik ken ergere bugs en belangrijkere dingen die missen. Ze hebben sowieso gezegd dat functionaliteit toevoegen voor bugfixing gaat, tenzij het echt ernstige bugs zijn. Wat jij beschrijft is gewoon iets wat lang niet iedereen zal overkomen en wat je makkelijk kunt ontwijken voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 08:01
NoFearCreations schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:16:
Nope, is de SA die ik speel, maar waar de devs er nogal al lang over doen, hebben modders al tijden voertuigen in de SA. Geen opslag in de voertuigen, spawnen iedere restart terug naar spawnplaats volgens mij, en je kan niet op je map kijken tijden het rijden/vliegen :9
Daarom doen de dev-ers er waarschijnlijk ook wat langer over ;) Om een goede basis te leggen zodat het zo flexibel mogelijk is en het uiteindelijk zo goed mogelijk werkt en niet met hangen en wurgen iets voor elkaar krijgen wat enigszins werkt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Luuk1983 op 25-11-2014 21:41 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:58

beuker19

Killerbeuker is so OP

Luuk1983 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:40:
[...]

Daarom doen de dev-ers er waarschijnlijk ook wat langer over ;) Om een goede basis te leggen zodat het zo flexibel mogelijk is en het uiteindelijk zo goed mogelijk werkt en niet met hangen en wurgen iets voor elkaar krijgen wat enigszins werkt ;)
:+ Hahahaha dat meen je toch niet.
Alles in Dayz SA loopt heel heel heel ver achterop de modding community en werkt vaak nog eens minder ook.
Het is bijna lachwekkend hoe langzaam alles gaat bij de ontwikkeling van de SA zeker als je met ARMA 2/3 en de community gewoon een hele solide basis had.
Ik ben in ieder geval behoorlijk teleurgesteld in de ontwikkeling van Dayz en ben bang dat zodra Rocket gevlogen is het nog minder word of er moet een wonder gebeuren.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

beuker19 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:51:
[...]

:+ Hahahaha dat meen je toch niet.
Alles in Dayz SA loopt heel heel heel ver achterop de modding community en werkt vaak nog eens minder ook.
Het is bijna lachwekkend hoe langzaam alles gaat bij de ontwikkeling van de SA zeker als je met ARMA 2/3 en de community gewoon een hele solide basis had.
Ik ben in ieder geval behoorlijk teleurgesteld in de ontwikkeling van Dayz en ben bang dat zodra Rocket gevlogen is het nog minder word of er moet een wonder gebeuren.
Dit!
Het is op geen enkele manier te rechtvaardigen waarom de ontwikkeling zo ontzettend langzaam gaat met dit spel. Nu met v.050 is het goed speelbaar, maar loopt nog steeds mijlen achter op de mod.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
iDonkey schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:47:
Spelen er een aantal Tweakers op een server? Ik heb net een Nederlandse server gevonden namelijk. Daar vroeg ik aan iemand of hij Nederlands was, 'ja en jij gaat dood' was het antwoord. Ik zoek normale mensen.
Lol, ben je toen ook gekilled door diegene? Ik speel op verschillende servers. Je kan me toevoegen op Steam eventueel. Stuur maar een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik lees nergens iets over het gemak van serverjoining. Is er al iets bekend over wanneer;

1. Je private servers uit de serverlijst kunt filteren
2. Je whitelisted servers uit de serverlijst kunt filteren
3. Het joinen van een server gewoon werkt?

Echt irritant; je joint, komt er niet op, serverlijst refreshed, repeat, router moet twee minuten bijkomen van al dat serverrefreshgeweld.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat het 'lachwekkend is hoe langzaam alles gaat' tijdens de ontwikkeling. Vervolgens nog een vergelijking met een mod trekken ook.

Een mod, is wat het eigenlijk zegt, een relatief 'simpele' aanpassing in een bestaande game engine. In SA wordt hetzelfde idee aangehouden als de mod, alleen alles wordt volledig nieuw ontwikkeld en geïmplementeerd. Ze zijn zelfs bezig met de engine aan te passen en weet ik veel wat er allemaal nog anders wordt.

Kort gezegd, in het begin heeft alles redelijk wat vertraging opgelopen, dat klopt. Maar de ontwikkelaars hebben nooit gezegd: Jongens, in 2014 is het spel in Beta, of zelfs klaar. Nee, de verwachting van de Beta ligt en heeft altijd ergens eind 2015, begin 2016 gelegen. Mijns inziens zijn ze de laatste tijd juist enorm aan de weg aan het timmeren (mede dankzij de vele nieuwe medewerkers en afdeling in Tsjechië) en komen er regelmatige updates. Dat er bij elke update weer iets stuk gaat, tsja.. dat is de hel van ontwikkeling. Maar voorlopig zijn ze er tot nu toe steeds relatief vlot bij om het op te lossen.

Daarnaast, Dean Rocket is niet de enige die hard werkt voor DayZ. Zijn vertrek zal hoogstwaarschijnlijk niet veel veranderingen teweeg brengen. Zijn basis heeft ie gelegd en zal altijd bij de ontwikkeling van het spel betrokken zijn.

Maargoed, dat is mijn idee. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

GeoffLx schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:50:
Vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat het 'lachwekkend is hoe langzaam alles gaat' tijdens de ontwikkeling. Vervolgens nog een vergelijking met een mod trekken ook.

Een mod, is wat het eigenlijk zegt, een relatief 'simpele' aanpassing in een bestaande game engine. In SA wordt hetzelfde idee aangehouden als de mod, alleen alles wordt volledig nieuw ontwikkeld en geïmplementeerd. Ze zijn zelfs bezig met de engine aan te passen en weet ik veel wat er allemaal nog anders wordt.

Kort gezegd, in het begin heeft alles redelijk wat vertraging opgelopen, dat klopt. Maar de ontwikkelaars hebben nooit gezegd: Jongens, in 2014 is het spel in Beta, of zelfs klaar. Nee, de verwachting van de Beta ligt en heeft altijd ergens eind 2015, begin 2016 gelegen. Mijns inziens zijn ze de laatste tijd juist enorm aan de weg aan het timmeren (mede dankzij de vele nieuwe medewerkers en afdeling in Tsjechië) en komen er regelmatige updates. Dat er bij elke update weer iets stuk gaat, tsja.. dat is de hel van ontwikkeling. Maar voorlopig zijn ze er tot nu toe steeds relatief vlot bij om het op te lossen.

Daarnaast, Dean Rocket is niet de enige die hard werkt voor DayZ. Zijn vertrek zal hoogstwaarschijnlijk niet veel veranderingen teweeg brengen. Zijn basis heeft ie gelegd en zal altijd bij de ontwikkeling van het spel betrokken zijn.

Maargoed, dat is mijn idee. :9
Not sure if trolling or just .....?

Dayz is nota bene ontstaan uit uit een mod 8)7
Nou sorry maar heb je ooit wel eens 1 van de mods gespeeld van ARMA 2/3 want dan zou je weten dat het heel wat meer is dan een ''simpele'' aanpassing want dat is namelijk wat de SA nu doet in een fucking 2 jaar is er in vergelijk met de Dayz mod niets meer gebeurd dan een ''simpele'' aanpassing.
Maar zolang jij nog is sprookjes gelooft vind ik het prima ik heb de hoop op een fantsoenlijke Dayz SA namelijk al lang opgegeven en ben er bijna zeker van dat we straks van een super leuke Dayz SA mod kunnen genieten.

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:45
beuker19 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:32:
[...]

Not sure if trolling or just .....?

Dayz is nota bene ontstaan uit uit een mod 8)7
Nou sorry maar heb je ooit wel eens 1 van de mods gespeeld van ARMA 2/3 want dan zou je weten dat het heel wat meer is dan een ''simpele'' aanpassing want dat is namelijk wat de SA nu doet in een fucking 2 jaar is er in vergelijk met de Dayz mod niets meer gebeurd dan een ''simpele'' aanpassing.
Maar zolang jij nog is sprookjes gelooft vind ik het prima ik heb de hoop op een fantsoenlijke Dayz SA namelijk al lang opgegeven en ben er bijna zeker van dat we straks van een super leuke Dayz SA mod kunnen genieten.
Het enige wat ik hierop te zeggen is; Lees de disclaimer bij het posten van een bericht.

Mocht je er per ongeluk overheen gelezen hebben;
Discussiëren over bugs mag maar houdt aub in je achterhoofd dat het nog steeds een alpha versie betreft.

De makers weten heus wel waar ze mee bezig zijn en zullen vast honderden dingen aanpassen zonder dat wij, de spelers, er ook maar een fractie van meekrijgen. De populariteit van Dayz trekt spelers aan die niet aan het Alpha-principe kunnen wennen. Dat doet niks af aan de spelers an sich of de community, maar wel aan het imago van Dayz. Misschien hadden ze beter een invite-system kunnen gebruiken om spelers aan te trekken, dan zouden de spelers ieder beetje progressie juist aanmoedigen ipv klagen dat het einde (nog steeds) zoek is. Nu stromen de klachten binnen terwijl ze gewoon een spel van de basis af aan op aan het bouwen zijn; een CoD is ook niet in een dag gebouwd (met veel groter, ervaren team).

Vind je het niks? Speel het niet, zeur niet en check over een aantal maandjes of er naar jouw mening wel genoeg gedaan is.

[ Voor 29% gewijzigd door DaLucovic op 27-11-2014 00:28 . Reden: Het was toch niet het enige wat ik erover te zeggen had. ]

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

DaLucovic schreef op donderdag 27 november 2014 @ 00:28:
[...]

Het enige wat ik hierop te zeggen is; Lees de disclaimer bij het posten van een bericht.

Mocht je er per ongeluk overheen gelezen hebben;
Discussiëren over bugs mag maar houdt aub in je achterhoofd dat het nog steeds een alpha versie betreft.

De makers weten heus wel waar ze mee bezig zijn en zullen vast honderden dingen aanpassen zonder dat wij, de spelers, er ook maar een fractie van meekrijgen. De populariteit van Dayz trekt spelers aan die niet aan het Alpha-principe kunnen wennen. Dat doet niks af aan de spelers an sich of de community, maar wel aan het imago van Dayz. Misschien hadden ze beter een invite-system kunnen gebruiken om spelers aan te trekken, dan zouden de spelers ieder beetje progressie juist aanmoedigen ipv klagen dat het einde (nog steeds) zoek is. Nu stromen de klachten binnen terwijl ze gewoon een spel van de basis af aan op aan het bouwen zijn; een CoD is ook niet in een dag gebouwd (met veel groter, ervaren team).

Vind je het niks? Speel het niet, zeur niet en check over een aantal maandjes of er naar jouw mening wel genoeg gedaan is.
Wat een bullshit dit zeg.
Was er maar een reden om alleen te klagen over de bugs dan zou ik al lang blij zijn.
Nu hebben wij met zijn allen 2.000.000+ licenties gekocht à 24€ stuk en we hebben er nog maar weinig van terug gezien.
Nu kan je wel lullen over van de grond opbouwen en dat soort onzin en dat is juist wat het nog veel erger maakt dan het is.
De Dayz SA had alles om voor iedereen een heel leuk spel te zijn omdat er een zeer solide basis was met de gameplay uit de mod met en de engine van Arma 3.
Maar toen moest Rocket alles zelf want het zal allemaal beter worden maar nu 2 jaar later mogen we ons dan verheugen op het eerste voertuig en nog maar halfgebakken ook zoals bijna alles tot nu toe.
Het begint in mijn ogen steeds meer en meer op Warz te lijken en de Sa stevent af om gewoon 1 grote scam te worden.
Dat er geen invites zijn gedaan is maar om 1 reden en dat er misschien maar 10% van de licenties waren verkocht voor deze zeer slechte zombie survival game waar zelfs de zombies nog steeds zeer slecht zijn geïmplementeerd.
De enige spelers die er nog een beetje lol in hebben zijn de nieuwe spelers die geen idee hebben wat er in de mod en in arma3 allemaal mogelijk is want anders kan ik mijn niet voorstellen dat men de troep speelt ondanks dat het een alpha is.
En dit zijn alleen nog maar de klachten over de ontwikkeling want ook over de aanpak van de gameplay is men heel erg teleurgesteld omdat het zeer veel afwijkt van wat Dayz nu zo populair heeft gemaakt.
Maar ja het moge het duidelijk zijn dat bijv. IGN , Frankieonpc , PsiSyndicate , jackfrags en nog tal van andere youtubers/streamers en spelers het het over eens zijn dat de SA alles is behalve wat men er van verwacht had maar dan in de negatieve zin.

• DaLucovic
beuker19 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 01:35:
[...]

Wat een bullshit dit zeg.
Was er maar een reden om alleen te klagen over de bugs dan zou ik al lang blij zijn.
Nu hebben wij met zijn allen 2.000.000+ licenties gekocht à 24€ stuk en we hebben er nog maar weinig van terug gezien.
Nu kan je wel lullen over van de grond opbouwen en dat soort onzin en dat is juist wat het nog veel erger maakt dan het is.
De Dayz SA had alles om voor iedereen een heel leuk spel te zijn omdat er een zeer solide basis was met de gameplay uit de mod met en de engine van Arma 3.
Maar toen moest Rocket alles zelf want het zal allemaal beter worden maar nu 2 jaar later mogen we ons dan verheugen op het eerste voertuig en nog maar halfgebakken ook zoals bijna alles tot nu toe.
Het begint in mijn ogen steeds meer en meer op Warz te lijken en de Sa stevent af om gewoon 1 grote scam te worden.
Dat er geen invites zijn gedaan is maar om 1 reden en dat er misschien maar 10% van de licenties waren verkocht voor deze zeer slechte zombie survival game waar zelfs de zombies nog steeds zeer slecht zijn geïmplementeerd.
De enige spelers die er nog een beetje lol in hebben zijn de nieuwe spelers die geen idee hebben wat er in de mod en in arma3 allemaal mogelijk is want anders kan ik mijn niet voorstellen dat men de troep speelt ondanks dat het een alpha is.
En dit zijn alleen nog maar de klachten over de ontwikkeling want ook over de aanpak van de gameplay is men heel erg teleurgesteld omdat het zeer veel afwijkt van wat Dayz nu zo populair heeft gemaakt.
Maar ja het moge het duidelijk zijn dat bijv. IGN , Frankieonpc , PsiSyndicate , jackfrags en nog tal van andere youtubers/streamers en spelers het het over eens zijn dat de SA alles is behalve wat men er van verwacht had maar dan in de negatieve zin.
Een beetje een glas halfvol/halfleeg situatie; bij elke update denk ik van oh nice, leuk en speel ik het een paar uur. Maar er zijn er zat die er dan nogmaals aan herinnert worden dat het een buggy game is die nog ver weg is van een 'volledige' game. Elke keer een teleurstelling dus.

Ik ben het wel met je eens dat Dayz op dit moment geen spel is wat 'hardcore' gespeeld kan worden, daar is het inderdaad nog te buggy voor. Desalniettemin speel ik het graag voor een paar uurtjes in de week, puur om het sfeertje, wat Dayz wel goed uit kan dragen, even opnieuw te beleven. De spanning wanneer je een andere speler ziet, heeft geen enkele andere game zo op mij overgebracht dan Dayz.

Ik geloof er nog wel in dat het uiteindelijk goed zal komen, tot dan neem ik de bugs maar voor lief. Mochten het me teveel ergeren, ga ik wel een ander spel spelen en wacht ik tot er weer een nieuwe update is.

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Verwijderd

Ooit na het zien van frankieonpc1080 dit spel gekocht, een paar keer gespeeld, gefrustreerd door de vele bugs bijna een jaar niet meer aangeraakt, pas weer heel eventjes gespeeld en precies dezelfde crap....

En dat voor een in process alpha... De core van de game word niet genoeg aangepakt daarin tegen worden meer gimmics geintroduceerd... ik baal dat ik niet de orginele versie had gehaald, dan had ik het waarschijnlijk nu nog steeds frequent gespeeld.

De game is al een ruime tijd in ontwikkeling voordat het op steam ging onder een alpha voor het publiek. Er zijn inmiddels genoeg centjes binnen getrokken om grotere sprongen te maken in de ontwikkelingen en die blijven uit, buiten de mondjes maat updates en beloftes.

Ik probeer het wel nog een keertje over een jaartje, 25 euro is niet bijsterend veel, maar het heeft mij wel meer bewust gemaakt over toekomstige investeringen in games.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DaLucovic schreef op donderdag 27 november 2014 @ 01:56:
[...]

Een beetje een glas halfvol/halfleeg situatie; bij elke update denk ik van oh nice, leuk en speel ik het een paar uur. Maar er zijn er zat die er dan nogmaals aan herinnert worden dat het een buggy game is die nog ver weg is van een 'volledige' game. Elke keer een teleurstelling dus.

Ik ben het wel met je eens dat Dayz op dit moment geen spel is wat 'hardcore' gespeeld kan worden, daar is het inderdaad nog te buggy voor. Desalniettemin speel ik het graag voor een paar uurtjes in de week, puur om het sfeertje, wat Dayz wel goed uit kan dragen, even opnieuw te beleven. De spanning wanneer je een andere speler ziet, heeft geen enkele andere game zo op mij overgebracht dan Dayz.

Ik geloof er nog wel in dat het uiteindelijk goed zal komen, tot dan neem ik de bugs maar voor lief. Mochten het me teveel ergeren, ga ik wel een ander spel spelen en wacht ik tot er weer een nieuwe update is.
Het spel an sich is prima, de engine, voorzover je niet in grote steden loopt, draait gewoon, de gameplay werkt more or less, maar in een stad dropt je fps onder de 15, en de core gameplay loopt gewoon niet goed nog. dat zorgt voor veel frustratie maar ik heb het niet meer dan 40 uur in een maandje gespeeld als ik het niet leuk vind. Dat is nu juist het frustrerende, het spel, als het werkt is geweldig, maar er schort zoveel aan dat je je elke keer half opvreet van frustratie. zelfde heb ik met bf4, dat loopt nu eindelijk enigzins acceptabel maar pas na een jaar als full game released te zijn.

Iedereen hier weet ook wel dat het een alpha is maar om te zorgen dat men het ook zal blijven spelen en niet naar een miscreated, H1Z1 of andere game te switchen, zullen ze de base gameplay moeten fixen zodat het gewoon wel werkt.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Inderdaad, er zijn er een paar in dit topic die denken dat de topic waarschuwing betekent dat je niks negatiefs mag zeggen, want alpha. Een spel wat al 2 jaar in alpha is, en zo weinig vooruitgang heeft geboekt is gewoon slecht. De spelers die het vanaf het begin spelen zijn het beu omdat er geen ruk te doen is in het spel, nieuwe spelers komen er vrijwel niet door de inmiddels slechte naam die de game heeft.

Ik acht de kans heel groot dat deze game of een stille dood sterft, of weer door de modder community wordt gered.

---RAWE CEEK!!!---

• Grotman
  • Niet online
Nouja, ze hebben gewoon superduidelijk gemaakt dat dit een project was dat bij lange na niet in een jaartje klaar zou zijn. Dat mensen er toch instappen en uiteindelijk verwachten dat het wel sneller klaar is, is een beetje ook hun eigen schuld.

Ik ben het er overigens wel mee eens dat het traag gaat en ik zelf had het ook sneller verwacht, maar daarom speel ik ook gewoon nog de mod met veel plezier. Heb de SA al maanden niet aangeraakt. Ga het in december wel weer ff checken als de nieuwste patch op stable draait.

Ik vind het positief dat er nu eindelijk vehicles in lijken te komen en dat hunting werkt, dus het wordt al steeds completer.
Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in en de snelheid zit er nu eindelijk ook wat meer in na de teamuitbreiding. Voor het komende half jaar verwacht ik grote sprongen en waarschijnlijk ben ik dan zelf ook definitief overgestapt.

Mijn zorgen zitten meer in de visie over het spel. Dean wil zich vooral focussen op het survivalaspect met kou, warmte, voedsel. Dat lijkt me prima, een beetje meer terug naar old-school Dayz ipv de deathmatch wat het nu vooral is in de mods en SA. Maar zijn ideen over dat je moet serverhoppen voor een bepaalde vehiclepart trekt me echt totaal niet. Ik hoop dat er voor de SA ook privatehives komen en waar de admins zelf scripts kunnen draaien en de loottables kunnen aanpassen etc.

We shall see..

• Grotman
  • Niet online
<oops, te snel nog een keer geklikt>

[ Voor 95% gewijzigd door Grotman op 27-11-2014 10:44 ]

• Luuk1983
NoFearCreations schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:13:
Inderdaad, er zijn er een paar in dit topic die denken dat de topic waarschuwing betekent dat je niks negatiefs mag zeggen, want alpha. Een spel wat al 2 jaar in alpha is, en zo weinig vooruitgang heeft geboekt is gewoon slecht. De spelers die het vanaf het begin spelen zijn het beu omdat er geen ruk te doen is in het spel, nieuwe spelers komen er vrijwel niet door de inmiddels slechte naam die de game heeft.

Ik acht de kans heel groot dat deze game of een stille dood sterft, of weer door de modder community wordt gered.
Ik ben van mening dat jullie het nog steeds niet snappen dat wanneer je vooruit wil dat het soms betekent dat je eerst achteruit gaat. Als je dingen met de 'big picture' in het achterhoofd gaat herontwikkelen kan het best zijn dat dingen eerst slechten worden dan ze waren, maar uiteindelijk veel robuuster en flexibeler zijn, waardoor je uiteindelijk er veel beter uitkomt.

Ze zijn heel veel bezig geweest om core elementen stuk voor stuk eruit te pakken en te herschrijven, van het animatiesysteem tot zombie pathfinding etc. Hell ze hebben de engine zover aangepast dat de renderengine straks los vervangen kan worden. Dus ja als je de mod ziet dan lijkt het alsof het allemaal langzaam gaat, maar in feite hebben ze de mod gepakt met de ARMA enging en zijn dingen gaan vervangen. Dus dan lijkt het na twee jaar alsof ze nog steeds niet ver zijn. Ze hebben de mod genomen als basis zodat je in ieder geval iets kan zien en kan spelen, maar een heel groot gedeelte van wat je nu ziet zijn placeholders en worden in de toekomst waarschijnlijk vervangen.

Maar de mod heeft zijn eigen beperkingen en het doel is om SA uiteindelijk veel beter te maken dan de mod. Uiteindelijk moet de netcode robuuster zijn, de render engine veel mooier en beter en door alles modulair te maken moet het makkelijker zijn om dingen uit te breiden. Het animatiesysteem moet dingen mogelijk maken dat er dingen kunnen die in de mod niet kunnen. Als je de mod wil spelen, dan moet je de mod spelen. SA moet uiteindelijk beter worden dan de mod. En ja, daarbij lijtk het soms alsof er niets gebeurd.

Overigens mag ja natuurlijk van mening zijn dat het te langzaam gaat, dat is je goed recht.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Luuk1983 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:45:
[...]

Ik ben van mening dat jullie het nog steeds niet snappen dat wanneer je vooruit wil dat het soms betekent dat je eerst achteruit gaat. Als je dingen met de 'big picture' in het achterhoofd gaat herontwikkelen kan het best zijn dat dingen eerst slechten worden dan ze waren, maar uiteindelijk veel robuuster en flexibeler zijn, waardoor je uiteindelijk er veel beter uitkomt.

Ze zijn heel veel bezig geweest om core elementen stuk voor stuk eruit te pakken en te herschrijven, van het animatiesysteem tot zombie pathfinding etc. Hell ze hebben de engine zover aangepast dat de renderengine straks los vervangen kan worden. Dus ja als je de mod ziet dan lijkt het alsof het allemaal langzaam gaat, maar in feite hebben ze de mod gepakt met de ARMA enging en zijn dingen gaan vervangen. Dus dan lijkt het na twee jaar alsof ze nog steeds niet ver zijn. Ze hebben de mod genomen als basis zodat je in ieder geval iets kan zien en kan spelen, maar een heel groot gedeelte van wat je nu ziet zijn placeholders en worden in de toekomst waarschijnlijk vervangen.

Maar de mod heeft zijn eigen beperkingen en het doel is om SA uiteindelijk veel beter te maken dan de mod. Uiteindelijk moet de netcode robuuster zijn, de render engine veel mooier en beter en door alles modulair te maken moet het makkelijker zijn om dingen uit te breiden. Het animatiesysteem moet dingen mogelijk maken dat er dingen kunnen die in de mod niet kunnen. Als je de mod wil spelen, dan moet je de mod spelen. SA moet uiteindelijk beter worden dan de mod. En ja, daarbij lijtk het soms alsof er niets gebeurd.

Overigens mag ja natuurlijk van mening zijn dat het te langzaam gaat, dat is je goed recht.
Hij lijkt mij meer dat Rocket grote plannen had , weet dat het niet mogelijk is en daarom snel weg gaat en een team achterlaat met een ''nieuwe'' engine die tot op het bot verrot is.
Ik geloof echt helemaal niets meer van die goedkope praatjes van Rocket en jij waarschijnlijk nog wel en dat is je goed recht maar de tijd dat ik in sprookjes geloofde heb ik al tijden achter me gelaten.
Dayz = Dood en word nog in leven gehouden door kleine update's om er voor te zorgen dat niet de hele community ontploft en er nog net genoeg word verkocht om Rocket nog een leuk afscheid cadeau mee te geven :(

• Grotman
  • Niet online
beuker19 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:59:
[...]

Hij lijkt mij meer dat Rocket grote plannen had , weet dat het niet mogelijk is en daarom snel weg gaat en een team achterlaat met een ''nieuwe'' engine die tot op het bot verrot is.
Ik geloof echt helemaal niets meer van die goedkope praatjes van Rocket en jij waarschijnlijk nog wel en dat is je goed recht maar de tijd dat ik in sprookjes geloofde heb ik al tijden achter me gelaten.
Dayz = Dood en word nog in leven gehouden door kleine update's om er voor te zorgen dat niet de hele community ontploft en er nog net genoeg word verkocht om Rocket nog een leuk afscheid cadeau mee te geven :(
Als je weet dat het niks meer wordt dan ga je niet pas over een jaar weg. Daarnaast verliest hij dan al zijn invloed en mogelijkheden om het toch tot een succes te maken. Dat blijft dan aan zijn naam kleven, waardoor zijn toekomst in de gamedev-scene ook niet rooskleurig is.

Je bent echt te negatief volgens mij. De engine blijft Arma en ook in Arma 3 is de engine nog steeds gaar, dus daar hoef je niks van te verwachten. Maar de mod heb ik zeer lang (nog steeds) met veel plezier gespeeld ondanks de engine, dus dat is voor mij geen 'stopper'.

• GeoffLx
  • Niet online
Wat een pessimistisch gedoe hier zeg. Natuurlijk, ik wil het spel het liefst ook een jaar geleden al klaar hebben. Maar dat is simpelweg onmogelijk. Het probleem in dit geval is, het grotendeel van de community heeft dit spel al gekocht in de allereerste stages van de alpha en verwachtten vervolgens dat het spel binnen een half jaar klaar is. Het wordt veel gespeeld, mensen ergeren zich aan bugs en zijn het spel nu al zat en gaan dus zeuren.

De devs hebben diverse tegenslagen gehad en hebben ook zeker niet alles goed gedaan. Nu de beslissing daar is om de volledige render engine om te gooien gaat het nog iets meer tijd kosten. Tsja.. shit happens.

Voorlopig vermaak ik me nog prima met DayZ, ook in Alpha. Overigens speel ik ook andere Arma 2/3 mods, maar voorlopig is de immersie in DayZ SA voor mij vooralsnog het best.

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

http://www.gamer.nl/nieuw...ie-dayz-eind-2015-in-beta

Nu weten we in ieder geval welke kant het met Dayz opgaat maar blijf desondanks zeer pessimistisch.
Want met de dingen die ze toe gaan voegen snap ik echt niet meer wat er gaat gebeuren en lijkt het ipv. de leuke kant op te gaan steeds meer een niche product te gaan worden dat straks nog door een enkeling gaat worden gespeeld.
Ziekte ? Roofdieren ? Tembare dieren ? en tegelijk ook voertuigen base building en betere zomies 8)7
Ik hoop echt dat deze game over 2 jaar dan misschien leuk is om te spelen maar vraag me heel erg af wat voor game Dayz straks als het eindelijk in de beta komt.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Lijkt alsof ze teveel beide kampen tevreden willen houden. De die-hard pvp'ers, en de back to basic survivalists. Hoop dat ze een goede balans gaan vinden, maar kijkend naar de mod, vrees ik het ergste.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/aAV2dvp_460s_v1.jpg

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Ik had gelezen dat ze in .51 performance improvements zouden doorvoeren, echter lees ik er nu niets van terug. Iemand al getest? :)

EDIT:
Zelf al even getest, maar de performance is in ieder geval beter dan in patch .50. Verder geen groot verschil met .49 qua performance.
Haha. Mja, het was ook echt een sale, de Steam Autumn sale. Nu is het 'gewoon' 28 eu. :P

[ Voor 9% gewijzigd door GeoffLx op 04-12-2014 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik zie nu wel dat de drop weapon (degene in je hand) anders werkt, hij zit dan in je inventory maar toch ook weer niet. je moet hem dan unequipen en dan uit je inventory slepen als die niet op de grond blijft liggen. Ben nu hard op zoek naar netting :P

Dat ze de prijs wijzigen kan prima, het is aan de andere kant toch mooi dat die wel in de steam sale nog voor de oude prijs te halen viel? Marketingtechnisch wellicht niet de beste keuze maar goed. Het bedrag is nog steeds ongeveer de helft dan als je de afgeronde versie in 2016 koopt.

[ Voor 36% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-12-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Goed, inmiddels ruim 4 maanden niet gespeeld en op ARMA 3 breaking point over geswitched.. elke week vette updates, voertuigen, wapens, honden om te trainen, vette helicrashes, enz enz... Is er al een reden om terug te stappen op SA of kan ik maar beter in Breakingpoint blijven hangen?

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
millman schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:08:
Goed, inmiddels ruim 4 maanden niet gespeeld en op ARMA 3 breaking point over geswitched.. elke week vette updates, voertuigen, wapens, honden om te trainen, vette helicrashes, enz enz... Is er al een reden om terug te stappen op SA of kan ik maar beter in Breakingpoint blijven hangen?
Je vergelijkt weer rare dingen. ARMA 3 = klaar, modding scene is anders dan DayZ SA. SA = Alpha = brak / stuk / onaf op zijn tijd, zoniet altijd tot ie beta/final is.

Dus ga lekker ARMA 3 spelen ;) Of alphatest de SA.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damian schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:47:
[...]

Je vergelijkt weer rare dingen. ARMA 3 = klaar, modding scene is anders dan DayZ SA. SA = Alpha = brak / stuk / onaf op zijn tijd, zoniet altijd tot ie beta/final is.

Nou ja niet helemaal waar, hij vraagt of de SA beetje op het niveau zit waar BP al op zit, dat is gewoon legitieme vraag. (afgezien van dat dit nogal duidelijk in het topic te lezen is)
Maar nee, SA is nog volop in Alpha ontwikkeling, is nog best wat buggy en zitten net v3s voertuigen in sinds woensdag. Doel is om in begin 2016 de game af te hebben dus je hebt nog een jaar dat je BP kan blijven spelen, tenzij ze in de beta een zo goed als klaar product hebben ergens in 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Damian schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:47:
[...]

Ik vergelijk helemaal niets met elkaar, ik heb ruim 400 uur in DayZ zitten en inmiddels evenveel in Breaking point, en vroeg mij af hoever het met de ontwikkeling stond. Niet om DayZ af te zeiken, integendeel, heerlijk spelletje, maar wilde meer wapens en voertuigen, werd op mn wenken bediend in BP..

Maargoed, ik lees voertuigen en freaking human flesh.. Ik ga je eten maat!

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:04
Fantastisch dat er nu auto's zijn toegevoegd. Niet dat ik het spel zonder niet leuk vond, maar alle (grote) vernieuwing is leuk! Samen met twee vrienden vonden we de auto in Severograd, naast de brandweerkazerne op de straat. Eerst reed ik een stukje heen&weer, daarna vriend van mij en toen was ook direct de benzine op. Metertje rechts naast de km-teller geeft de benzinestand aan, 'links' is empty en 'rechts' is full.

Let daar dus goed op als je een truck vindt, hoe veel benzine zit erin, en belangrijker: waar ligt er een jerrycan en vind ik een benzinepomp.

Ander puntje van aandacht: selecteer geen 'get out' of 'eject' als de truck nog rijdt, ook al gaat ie maar 2 km/u, de kans om dan dood te gaan is zeer (zeer) groot. Ik had het al gezien bij een streamer op twitch die experimental speelde, helaas was een maatje hardleers. Ik zei 'm nog: 'Niet uitstappen voordat de truck compleet stilstaat.' Maar tevergeefs. Hij was dood. 'Ik dacht dat je zei dat het wel kon', was zijn excuus. Opzich geloof ik best dat hij mij slecht hoorde, want die truck maakt echt ontiegelijk veel lawaai! Op zo'n 200 meter afstand al goed hoorbaar.

Verschil tussen 'get out' en 'eject' is trouwens dat je bij 'get out' netjes de motor uitzet en bij 'eject' je de motor laat lopen. Verschil in snelheid van uitstappen nog niet gemerkt.

Plaatje voor de liefhebber:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=351957574

Succes met looten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Barista schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:55:
Fantastisch dat er nu auto's zijn toegevoegd. Niet dat ik het spel zonder niet leuk vond, maar alle (grote) vernieuwing is leuk! Samen met twee vrienden vonden we de auto in Severograd, naast de brandweerkazerne op de straat. Eerst reed ik een stukje heen&weer, daarna vriend van mij en toen was ook direct de benzine op. Metertje rechts naast de km-teller geeft de benzinestand aan, 'links' is empty en 'rechts' is full.

Let daar dus goed op als je een truck vindt, hoe veel benzine zit erin, en belangrijker: waar ligt er een jerrycan en vind ik een benzinepomp.

Ander puntje van aandacht: selecteer geen 'get out' of 'eject' als de truck nog rijdt, ook al gaat ie maar 2 km/u, de kans om dan dood te gaan is zeer (zeer) groot. Ik had het al gezien bij een streamer op twitch die experimental speelde, helaas was een maatje hardleers. Ik zei 'm nog: 'Niet uitstappen voordat de truck compleet stilstaat.' Maar tevergeefs. Hij was dood. 'Ik dacht dat je zei dat het wel kon', was zijn excuus. Opzich geloof ik best dat hij mij slecht hoorde, want die truck maakt echt ontiegelijk veel lawaai! Op zo'n 200 meter afstand al goed hoorbaar.

Verschil tussen 'get out' en 'eject' is trouwens dat je bij 'get out' netjes de motor uitzet en bij 'eject' je de motor laat lopen. Verschil in snelheid van uitstappen nog niet gemerkt.

Plaatje voor de liefhebber:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=351957574

Succes met looten!
Leuk stukje om te lezen :) Hoe zien die jerrycans er eigenlijk uit en waar vind je ze precies? Ik ben bij twee tanksstations langsgelopen, maar ik kon niks vinden wat op een jerrycan leek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:04
Luuk1983 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:00:
[...]

Leuk stukje om te lezen :) Hoe zien die jerrycans er eigenlijk uit en waar vind je ze precies? Ik ben bij twee tanksstations langsgelopen, maar ik kon niks vinden wat op een jerrycan leek...
Afbeeldingslocatie: http://www.jerrycanshop.nl/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/0/10l_gelg.jpg

Ze zien er zo uit. Ik heb er tot nu toe een stuk of vier gevonden, allemaal in schuurtjes.
De Jerrycan is te groot om mee te nemen in een rugzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

WOBO had in een van zijn guide's de locaties van de jerrycans. Kan het nu even niet opzoeken want ik zit op mijn mobiele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Toffe screenshot ook, moet er zelf nog steeds een vinden, alhoewel het voor mij geen must is. In zo'n ding wordt je een rijdende schietschijf, maar wel leuk om een keer te testen natuurlijk. :)

Die geluidseffecten van het eten van mensenvlees is echt geniaal trouwens. Laatst zat ik in Berezino, rustig wat aan het looten. Ik liep in een huisje en plots hoorde ik heel even voetstappen. Stil gaan zitten, maar naast mij was het direct ook volledig stil. Na een minuutje luisteren werd de stilte ineens verbroken door een hysterische lach die een character van een kannibaal zo nu en dan maakt. Nou, ik kan je wel vertellen dat ik plots 7 kleurtjes in mijn broek had zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Barista schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:37:
[...]

[afbeelding]

Ze zien er zo uit. Ik heb er tot nu toe een stuk of vier gevonden, allemaal in schuurtjes.
De Jerrycan is te groot om mee te nemen in een rugzak.
Klopt idd, maar je kan wel take into hands doen, en dan doet ie em soms toch op de rug. Als je een gun op je rug/in je backpack hebt krijg je de optie take into hands niet, moet je ff je gun droppen, jerrycan pakken en dan je gun weer pakken.

Het is allemaal wel een beetje buggy maar ik heb al een aantal keer mn V3S helemaal volgegooid en flink de map rondgescheurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ik speel de laatste tijd met een vriend de campaign van Dead Island. En hoewel het natuurlijk een heel anders spel is valt me wel op hoe angstaanjagend de zombies in dat spel zijn. Als je daar door een stad loopt, dan probeer je via achteraf weggetjes te lopen. Want over straat is het soms bijna niet te doen door de zombies. Nou hoeft Day Z inderdaad niet één op één hetzelfde te zijn als Day Z, maar de fantastische sfeer van Day Z gecombineerd met de dreiging van de zombies van Dead Island zou wel tof zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Als mensen mij willen toevoegen op steam:
pepperana
Samen spelen geeft toch wel een lekkerde kick van het spel!
Of hangen de meesten hier op dezelfde server/teamspeak rond?

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
ik heb je een verzoek gestuurd. Speel regelmatig met iemand en met skype.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Afgelopen weekend ook een military tent gevonden :D heb alleen nog minimaal 3x netting nodig voor full ghillie suit dus mocht iemand dat over hebben en/of willen ruilen tegen wat anders leuks laat maar weten, we kunnen afspreken op onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
Ik heb me net toch iets raar meegemaakt, wist niet wat me overkwam.

(Om niet hele topic vol te posten, heb ik hier wat linkjes)
1 2 3 4

Hele hopen loot. Maar alleen op NWAF, ik checkte daarna de loot op de militarybase ten zuiden van NWAF, maar die was gewoon normaal. Het was ook niet superloot, veel eten drinken, broeken en andere common dingen.

[ Voor 22% gewijzigd door DaLucovic op 09-12-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
^ Niets nieuws, je hebt recent zeker niet zo veel gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
unfor schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:56:
^ Niets nieuws, je hebt recent zeker niet zo veel gespeeld :)
Haha nope, ofja enkel 1st person paar uurtjes in de week maar daar ben ik dit nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DaLucovic schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:58:
[...]

Haha nope, ofja enkel 1st person paar uurtjes in de week maar daar ben ik dit nog niet tegengekomen.
Dit zie je voorkomen in persistent servers, die loot stackt op bepaalde plekken, vrij storend in het algemeen maar een goudmijntje als je die kan vinden. Gaat wel voornamelijk om de common spawn loot, voorzover ik kan weet gebeurd dat niet met ak's etc. Ik heb wel een BTR gezien met 12 sksjes erbij, dat was wel de mooiste.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-12-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik kan zo snel iemand ts ip niet meer vinden, kan iemand mij die geven? Of zit er niemand meer op?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

green-tea schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:35:
Ik kan zo snel iemand ts ip niet meer vinden, kan iemand mij die geven? Of zit er niemand meer op?
Ik snap je vraag niet helemaal, van wie wil je het ts ip? dm die gene dan gewoon? of zoek je van de tweakers groep of bug groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Er was een ts waar iedereen op kwam met een channel voor dayz daar zat altijd hetzelfde clubje. (Heb een paar maanden niet gegamed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Help die man aan een TS ip mensen!

Trouwens de kogel is eindelijk door de kerk, Dean Hall has left the building! Hij heeft nieuwe studio opgestart, Rocketwerkz.
nieuwe Project lead is David Durzak
http://www.dayztv.com/pic...roject-lead-david-durcak/

Hopelijk krijgt die de boel weer beetje op de rails en tempo in de development. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:44
Volgens mij was het toch gewoon:

ts3.bug-community.nl

Of was het zonder streepje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Jup die ja, zitten daar nog mensen op? Alleen is zo saai, niemand op NW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik ben sinds deze week aan de slag gegaan met DayZ en ik vind het spel in een woord geweldig. Alleen heb ik niemand om samen mee te spelen :)
Op welke server spelen jullie meestal? Als er mensen zijn die met mij samen willen spelen mogen ze me altijd toevoegen aan steam (gluon_nl)

Ik ben nog een beginner dus moet nog veel leren en ontdekken, maar begin het spel nu wel aardig onder de knie te krijgen. Probleem is alleen dat als ik eindelijk een fatsoenlijke gear bij elkaar heb, ik vermoord word door bandits. Ik probeer mensen altijd te benaderen en ik zeg altijd: I'm friendly, maar ik kwam er al snel achter dat de meeste je gewoon afknallen. Ook al heb je niks van waardevolle gear op zak :')
Het lijkt me dus stukken leuker om met een groepje Nederlanders/Belgen te spelen.

• pimskie
  • Laatst online: 09:21
Hey Green-tea en Lowbong, spelen jullie nog? Ik heb al een tijdje DayZ niet meer aangeraakt. Lijkt me tof om weer eens met z'n alle te gamen

• totempaal
  • Laatst online: 21-08 11:56
pimskie schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:26:
Hey Green-tea en Lowbong, spelen jullie nog? Ik heb al een tijdje DayZ niet meer aangeraakt. Lijkt me tof om weer eens met z'n alle te gamen
Ik zit er ook weer over te denken om Dayz maar weer eens op te starten. Ook al een paar maandjes niet gespeeld. PS4 gekocht :P Dus daar voornamelijk op gespeeld.

PSN: Totumpaal

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GluonC schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:45:
Ik ben sinds deze week aan de slag gegaan met DayZ en ik vind het spel in een woord geweldig. Alleen heb ik niemand om samen mee te spelen :)
Op welke server spelen jullie meestal? Als er mensen zijn die met mij samen willen spelen mogen ze me altijd toevoegen aan steam (gluon18)

Ik ben nog een beginner dus moet nog veel leren en ontdekken, maar begin het spel nu wel aardig onder de knie te krijgen. Probleem is alleen dat als ik eindelijk een fatsoenlijke gear bij elkaar heb, ik vermoord word door bandits. Ik probeer mensen altijd te benaderen en ik zeg altijd: I'm friendly, maar ik kwam er al snel achter dat de meeste je gewoon afknallen. Ook al heb je niks van waardevolle gear op zak :')
Het lijkt me dus stukken leuker om met een groepje Nederlanders/Belgen te spelen.
Benaderen zonder Kill on sight (kos) servers kiezen helpt al heel wat, samen spelen zorgt dat je dan bij een confrontatie meerdere personen hebt om eventueel gevecht aan te gaan.
Maar het is aan te raden altijd vanuit cover dit te zeggen niet als een yolo swag naar andere player met wapens lopen roepen op midden van de weg. Ik heb altijd vuistregel, wapen op de rug of droppen en dan pas praten we verder. reageren ze niet of droppen ze niet, dan groet ik ze ook met een stukje lood tussen de ogen mocht ik het gevoel hebben dat ze mij willen doden. kill or be killed wat dat betreft.

Het hangt echter erg van de server af waar je op speelt, sommige zijn gewoon ingesteld op standaard pvp kos. tja dan kan je roepen wat je wil maar help je ze alleen maar :)

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 19:36
Ik ben ook van plan meer te gaan spelen. Ik heb een groep gemaakt op steam, wellicht leuk om zo samen te kunnen spelen? "DayZ Standalone Tweakers.net".
In mijn signature staat mijn steam profiel, zo kunnen spelers me ook uitnodigen tot vriend evt.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
SouLLeSSportal schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:18:
[...]

Benaderen zonder Kill on sight (kos) servers kiezen helpt al heel wat, samen spelen zorgt dat je dan bij een confrontatie meerdere personen hebt om eventueel gevecht aan te gaan.
Maar het is aan te raden altijd vanuit cover dit te zeggen niet als een yolo swag naar andere player met wapens lopen roepen op midden van de weg. Ik heb altijd vuistregel, wapen op de rug of droppen en dan pas praten we verder. reageren ze niet of droppen ze niet, dan groet ik ze ook met een stukje lood tussen de ogen mocht ik het gevoel hebben dat ze mij willen doden. kill or be killed wat dat betreft.

Het hangt echter erg van de server af waar je op speelt, sommige zijn gewoon ingesteld op standaard pvp kos. tja dan kan je roepen wat je wil maar help je ze alleen maar :)
Ja het probleem is alleen dat ik geen servers zie als ik een server probeer te zoeken. Als ik dan op refresh duw, en ik wacht ongeveer 5min, dan zie ik vaak maar 4/5 servers staan. Ik heb nu 4 servers staan bij mijn favoriete waarvan 2 Nederlandse. Maar die Nederlandse servers zijn niet altijd vol en dat is toch stukken minder leuk imo. En de andere 2 servers word ik alleen maar afgeknald :')
Dountill schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:23:
Ik ben ook van plan meer te gaan spelen. Ik heb een groep gemaakt op steam, wellicht leuk om zo samen te kunnen spelen? "DayZ Standalone Tweakers.net".
In mijn signature staat mijn steam profiel, zo kunnen spelers me ook uitnodigen tot vriend evt.
Nice, ik heb mezelf toegevoegd aan de groep. Hoop dat er nog wat mensen joinen lijkt me stukken leuker om met een groepje tweakers samen te spelen :)
Als een van jullie een leuke server heeft gevonden hoor ik het graag.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GluonC schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:56:
[...]

Ja het probleem is alleen dat ik geen servers zie als ik een server probeer te zoeken. Als ik dan op refresh duw, en ik wacht ongeveer 5min, dan zie ik vaak maar 4/5 servers staan. Ik heb nu 4 servers staan bij mijn favoriete waarvan 2 Nederlandse. Maar die Nederlandse servers zijn niet altijd vol en dat is toch stukken minder leuk imo. En de andere 2 servers word ik alleen maar afgeknald :')

[...]

Nice, ik heb mezelf toegevoegd aan de groep. Hoop dat er nog wat mensen joinen lijkt me stukken leuker om met een groepje tweakers samen te spelen :)
Als een van jullie een leuke server heeft gevonden hoor ik het graag.
Dan staat er waarschijnlijk iets in je zoekfilter ingesteld, wellicht qua naam etc. je zou een paar duizend servers moeten zien.

• GeoffLx
  • Niet online
Dountill schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:23:
Volgens mij is er al zo'n DayZ SA Tweakers groep op Steam. Zitten ook aardig wat mensen in, dus kijk daar eens zou ik zeggen.

Overigens is de ts3.bug-community teamspeak behoorlijk leeg de laatste tijd. DaLucovic en ik zitten er nog wel regelmatig (laatste tijd ook wat minder trouwens), laatst joinde Sharpe ons nog even, maar zie verder niet veel activiteit meer daar.

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

GeoffLx schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:14:
[...]

Volgens mij is er al zo'n DayZ SA Tweakers groep op Steam. Zitten ook aardig wat mensen in, dus kijk daar eens zou ik zeggen.

Overigens is de ts3.bug-community teamspeak behoorlijk leeg de laatste tijd. DaLucovic en ik zitten er nog wel regelmatig (laatste tijd ook wat minder trouwens), laatst joinde Sharpe ons nog even, maar zie verder niet veel activiteit meer daar.
Ik zit tegenwoordig op een andere TS, maar die is ook vrij leeg, dus zal weer es op die van BUG gaan zitten. Als ik thuis ben ik add me ook voor "DayZ Standalone Tweakers.net"group. Dr is wel een andere steamgroup, maar de meeste mensen daarvan zijn niet echt active meer geloof ik.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik speel ook met eigen groepje, eigen ts en eigen server in principe maar zij zijn niet zo vaak online. Kan straks wel eens kijken bij bug/tweakers groep.

• Dountill
GeoffLx schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:14:
[...]

Dan heb ik niet goed gekeken, dacht niks te vinden namelijk

• green-tea
totempaal schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:37:
[...]

Ik zit er ook weer over te denken om Dayz maar weer eens op te starten. Ook al een paar maandjes niet gespeeld. PS4 gekocht :P Dus daar voornamelijk op gespeeld.
Lets do This! Kijken of we een auto kunnen vinden :) (of is dit enkel in expermentel) als me pc weer goed is zal ik het streamen op twitch :)

Ik ga vanavond nog even uurtje pakken denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 11-12-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
green-tea schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:11:
[...]

Lets do This! Kijken of we een auto kunnen vinden :) (of is dit enkel in expermentel)
Nope, de trucks zitten inmiddels in stable. :) Ik verwacht morgenavond ook nog wel even te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/30728136049656189/2893E1066CC2D8BE010BAA7DC98E9C02202E35E2/

Kerstsfeer zit er goed in bij de alpha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Lol zo vind je niks in 5 uur en zo vind je 7x netting in een 15 min. :+ full camo is done! :D
Nu tijd om die aug eens te vinden... iemand die al gevonden? Schijnbaar op persistence servers spawnen heli crash sites en police cars niet meer, iig niet de voertuigen/heli's zelf, de loot schijnt dan wel te spawnen?

hopelijk komt dit wel weer terug, om een of andere reden is mijn mp5k met clip foetsie :/ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:32:
Lol zo vind je niks in 5 uur en zo vind je 7x netting in een 15 min. :+ full camo is done! :D
Nu tijd om die aug eens te vinden... iemand die al gevonden? Schijnbaar op persistence servers spawnen heli crash sites en police cars niet meer, iig niet de voertuigen/heli's zelf, de loot schijnt dan wel te spawnen?

hopelijk komt dit wel weer terug, om een of andere reden is mijn mp5k met clip foetsie :/ :'(
Ah, vandaar. Gisteren liep ik met Gluon volgens de map naar een crashsite, maar zag in de verte geen "crash" dus maar gelaten voor wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Dountill schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:35:
[...]

Ah, vandaar. Gisteren liep ik met Gluon volgens de map naar een crashsite, maar zag in de verte geen "crash" dus maar gelaten voor wat het was.
Was het een statische crash site?
De meeste crash sites die staan aangegeven op de online maps zijn random events, wat inhoudt dat de ene keer er wel een gecrashte heli zal liggen, maar de volgende keer ligt ie ergens anders.

[ Voor 3% gewijzigd door GeoffLx op 12-12-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GeoffLx schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:05:
[...]

De meeste crash sites die staan aangegeven op de online maps zijn random events, wat inhoudt dat de ene keer er wel een gecrashte heli zal liggen, maar de volgende keer ligt ie ergens anders.
Dat weet ik, die statische crashsites bestaan ook niet meer voor zover ik kan zien, die rouleren mee met de gewone, ik kwam in .49 bv een mi-8 heli tegen op northwest airfield. zijn ook op dayztv.com berichten die dit ook hebben gehad.

Schijnbaar is de loot dan ook vaak onder de grond gespawnd dus kan je het a. niet zien en b. niet pakken.

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-12-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
GeoffLx schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:05:
[...]

Ik liep volgens de map van Dayzdb, met de punten die daar op getagged waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het niveau van de zombies t.o.v. een maand of 6 geleden. Kan me herinneren dat ik destijds ben gekapt omdat ik helemaal simpel werd van de AI. Vond het verder wel echt een super game en heb me er toch al wel een 100 uur in vermeackt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
De AI is er wel iets op vooruitgegaan, de pathfinding is naar mijn mening stukken beter geworden. Je kunt je afvragen of ze niet te slim geworden zijn, als je ziet wat voor omwegen ze al nemen. :P

Problematisch is de afstand waarop je wordt opgemerkt. Die is echt belachelijk groot. Nog even en je trekt uit Electro zombies aan als je in Cherno je laat zien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Dountill schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:07:
[...]

Ik liep volgens de map van Dayzdb, met de punten die daar op getagged waren.
Dat zijn in ieder geval de random events voor zover ik weet. Dus als je er loopt en je ziet niets, hoeft dat dus niet perse vreemd te zijn. Dan is ie daar op die server gewoon toevallig niet gespawnd. :)
Pagina: 1 ... 37 ... 55 Laatste