Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 36 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

albert04 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:44:
Gisteren op 2 verschillende servers gespeeld. Het valt mij op dat de meeste toch hacks gebruiken.. Hacks zoals het warpen en het afpakken (op afstand) van je wapen.. Gisteren was ik op de NLE server. Ik stond een poosje in een boom af te wachten, want hoorde wat schoten verder op het NW airfield. Ik had een longhorn in mijn handen... Na 10 minuten hoorde ik op eens iemand tegen mij praten(ik heb geen voetstappen gehoord!) en kwam achter mij (de boom) vandaan .. Gelijktijdig was ik mijn longhorn kwijt, die had hij blijkbaar afgepakt.. :( Hij was niet alleen, op eens kwamen er aantal mensen uit bosjes, zelfs 10meter verder op.. Alle wapens gericht op mij :).. Uiteindelijk ben ik gewoon doodgeschoten, want ik probeerde in de style van Leeroy Jenkins weg te rennen.. :P

Later op een andere server waren er fully geared mensen aan het warpen.. Zo uit het niets (je hoort geen voetstappen) staan ze naast je.. :O
heb ik nu 1x gehad, heel irritant, ook altijd van die vervelende zielige ventjes die het doen. gewoon nieuwe server pakken met active admin.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 15:17
Ja idd.. Die NLE heeft actieve admins op de server. Maar, hoe kun je zoiets rapporteren? Jij ziet de nicknames van de hackers niet. Zij waarschijnlijk wel die van jou :P 1 had een Mosin gecamoufleerd met een burlap en gras. Zag er erg nice uit. Ik kan ze nooit vinden om z'n mooie combinatie te maken.

Ze hadden met ook nooit kunnen zien. Dus waarschijnlijk hadden ze ook nog een soort van een 'wallhack'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

albert04 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:19:
Ja idd.. Die NLE heeft actieve admins op de server. Maar, hoe kun je zoiets rapporteren? Jij ziet de nicknames van de hackers niet. Zij waarschijnlijk wel die van jou :P 1 had een Mosin gecamoufleerd met een burlap en gras. Zag er erg nice uit. Ik kan ze nooit vinden om z'n mooie combinatie te maken.

Ze hadden met ook nooit kunnen zien. Dus waarschijnlijk hadden ze ook nog een soort van een 'wallhack'
tja ik had gister ook in de middle of freaking nowhere opeens kogels om mijn oren. Net gebandaged bam kogel door mijn kop. Ik zou net alle loot verdelen met vrienden, zoals ik al gisteren gepost had, allemaal military gear, 2 ak's, 1911 special edition, magnum etc etc. allemaal weg omdat ik ergens in het bos bij green mountain onderweg een sniper tegen kwam. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09 09:27
@SOul kwam je een sniper tegen of een hacker? Sniper is niet zo erg. hackers wel.

Wij hadden gister ook voor het eerst een hacker tegen: we stonden in een druk bevolkte server. Beetje jagen op mensen.
Ineens jstaat er iemand voor ons met een m4. ik kan mn gun niet pakken, die maat van me ook niet. Gun verdwijnt en poef hij schiet me voor mn kop. 2 seconden later die maat van me dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beebie121 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:19:
@SOul kwam je een sniper tegen of een hacker? Sniper is niet zo erg. hackers wel.

Wij hadden gister ook voor het eerst een hacker tegen: we stonden in een druk bevolkte server. Beetje jagen op mensen.
Ineens jstaat er iemand voor ons met een m4. ik kan mn gun niet pakken, die maat van me ook niet. Gun verdwijnt en poef hij schiet me voor mn kop. 2 seconden later die maat van me dood.
geen idee of het een hacker was of niet, ik hoorde de schoten niet en kon niet locatie vaststellen middenin bos, voordat ik dus gedomed werd. Ik denk wel legit, maar kan er weinig over zeggen daardoor. Het is natuurlijk niet onmogelijk en hij miste 2 schoten, een keer bodyshot en daarna hs >black screen. Hacker zou dus eerder gelijk hs kill maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
hoeft niet.. Gisteren hadden de hackers ook moeite om mij neer te halen. Ik ging zigzag over de landingsbaan.. Volgens mij hadden ze aardig ammo aan mij verspild.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

albert04 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:54:
hoeft niet.. Gisteren hadden de hackers ook moeite om mij neer te halen. Ik ging zigzag over het landingsbaan.. Volgens mij hadden ze aardig ammo aan mij verspild.. :P
nogmaals geen idee, maar hij miste terwijl ik gewoon recht vooruit liep, volgens kwam het schot ergens voor mij vandaan maar goed als die idd geen aimbot heeft blijft het idd lastig om te raken. al met al ook niet zo boeiend, kwam echt net een server reset erna dus hij heeft denk ik niet of nauwelijks tijd gehad voor de loot te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
HOe doen jullie dat eigenlijk met een serverreset? wachten jullie totdat je uitgelogd wordt na 86? seconden of zodra je het ziet log je uit en direct weer in?
Ik kom namelijk best vaak tegen dat ik eruit ben gegaan na die 86? seconden en er direct weer in ga maar toch veel/meeste deuren staan open en er is geloot.
Vraag me af hoe ze dit doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beebie121 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:00:
HOe doen jullie dat eigenlijk met een serverreset? wachten jullie totdat je uitgelogd wordt na 86? seconden of zodra je het ziet log je uit en direct weer in?
Ik kom namelijk best vaak tegen dat ik eruit ben gegaan na die 86? seconden en er direct weer in ga maar toch veel/meeste deuren staan open en er is geloot.
ik wacht gewoon de timer af, 90 sec geloof ik, dan 2 min ofzo minimaal voordat ik weer server in ga, maar ook dan zie ik idd nog wel sommige deuren openstaan, maar wel nieuwe loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 08:01
beebie121 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:00:
Vroeger, zodra ik de melding zag van x seconden geen message zag, ging ik METEEN eruit en dan kon ik vaak weer meteen terug de server in. Het duurt namelijk na het verliezen van de verbinding even voordat je daadwerkelijk een melding krijgt. Dus tegen de tijd dat je een melding krijgt dat er al zoveel tijd geen verbinding is, dan is de server vaak alweer up.

Echter, de laatste tijd heb ik al een paar keer gehad als ik zo snel was dat ik een character reset voor m'n kiezen kreeg. Nu wacht ik dus even een tijdje of pak een andere server. En dat deuren open staan is sowieso het geval in de huidige versie. Een open deur betekent niet meteen dat er iemand geweest is, deuren staan gewoon random open. En laatst had ik een barrak met alle deuren open, maar toch een AK-M kunnen vinden.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Heeft iemand al eens een tent gevonden? die dingen zijn nog lastiger dan een mp5k te vinden lijkt het wel... Nu maar onderweg naar dubki om die apartments te doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 16:04
Een hele tijd geleden (paar maanden) heeft een andere Tweaker een keer een tent gevonden. Op zich grappig om te zien maar volgens mij kun je er nog geen niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

fucking hell zeg, klote tyfus hackers. was fully geared, ak101 met shitload ammo, alles pristine, jat mijn wapen af, baf dood. kan ik overnieuw beginnen. :'(
wat heb ik een fucking hekel aan dat tuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Argh!.. idd erg sneu voor je :) Dit verpest het gewoon voor je. Ik ben benieuwd wat het devteam van Dayz hier tegen gaat doen. Begin het ook een beetje moe te worden. Wat is er nou zo leuk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

enige wat ik kan bedenken is dat het kan, dat je iets doet wat niet mag. maarja voor de rest snap ik dat niet, is geen hol aan zo een spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik heb toch weinig/geen last van hackers, speel meestal op vaste server waar ik de admin ook van ken (Blue Screen of Death, zie paar posts terug) of, de laatste weken, op Experimental.

Experimental is wel flink anders door dat nieuwe lootsysteem, op een drukke server is het soms heel lastig food te vinden. Ik speelde gister met Paflov en Longbow, in Electro was werkelijk niks te vinden, toen maar richting Cherno gegaan, in Pridgorski was appel gevonden toen mn Hungry al dieprood was. Daarna geraakt door een zombie, buitenwesten geraakt. Gelukkig daarna server restart en leefde ik nog. Daarna zijn we die hoogbouw gaan looten, en vlak voor dat ik weer gestrekt zou gaan een pak rijst gevonden :D

Uitdagend en meer survival dan deathmatch.
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:42:
Heeft iemand al eens een tent gevonden? die dingen zijn nog lastiger dan een mp5k te vinden lijkt het wel... Nu maar onderweg naar dubki om die apartments te doorzoeken.
Heb er 1 gevonden :D in red brick house in Olsha, ten noorden van Berezino
In de experimental :"(

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:41
albert04 schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:10:
Argh!.. idd erg sneu voor je :) Dit verpest het gewoon voor je. Ik ben benieuwd wat het devteam van Dayz hier tegen gaat doen. Begin het ook een beetje moe te worden. Wat is er nou zo leuk aan?
Ik weet niet of we kunnen verwachten dat het devteam dit echt op gaat of kan lossen. Het voornaamste doel van de standalone was de engine zo herschrijven om cheats onmogelijk (haha) te maken. Daar zijn ze het gros van de tijd aan kwijt geweest maar de eerste cheats waren 5 minuten na de launch al werkend. Het lijkt toch inherent te zijn aan de engine, alles wordt client sided bepaald, er zijn niet of nauwelijks serverside checks.

Met whitelisted servers en heel actieve admins kan het probleem in de Arma2 mods nog enigszins onder controle worden gehouden, maar alle public hive servers zijn per definitie onspeelbaar geworden door alle cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

SouLLeSSportal schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:03:
fucking hell zeg, klote tyfus hackers. was fully geared, ak101 met shitload ammo, alles pristine, jat mijn wapen af, baf dood. kan ik overnieuw beginnen. :'(
wat heb ik een fucking hekel aan dat tuig.
Dat is voor mij op een gegeven moment de reden geweest dat ik ben gekapt met spelen totdat er een betere engine komt.. als al je werk teniet gedaan kan worden bij de wil en onwil van hackers die veel kunnen dan is er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:07:
[...]

Ik weet niet of we kunnen verwachten dat het devteam dit echt op gaat of kan lossen. Het voornaamste doel van de standalone was de engine zo herschrijven om cheats onmogelijk (haha) te maken. Daar zijn ze het gros van de tijd aan kwijt geweest maar de eerste cheats waren 5 minuten na de launch al werkend. Het lijkt toch inherent te zijn aan de engine, alles wordt client sided bepaald, er zijn niet of nauwelijks serverside checks.
Natuurlijk gaan ze dit oplossen. Zoals ze zelf al eens zeiden: door op zo'n grote schaal nu al te testen in alpha kunnen ze waarschijnlijk een hoop dingen fixen voordat het spel uitkomt. Security blijft een groot punt voor hun. Daarbij is het al lang bekend dat ze als basis de mod genomen hebben met stapsgewijs dingen gaan vervangen, aanpassen en herschrijven. Genoeg tijd om veel werk te verzetten. Zover ik weet is meer serverside checks daar zeker één van.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

.050 patch komt vandaag morgen :D zie changelog
http://www.dayztv.com/new...date-features-items-list/

Edit: was idd dag te vroeg :X

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-11-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:56
Volgens mij is het vandaag toch echt nog 4 november, geen 5 :+
maar erg goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Haha lekker beuken met een boksbeugel! Die Pink Derringer vind ik stiekem ook wel grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WastedPenguiNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 16:19
Hoe zit het eigenlijk met de zombies in DayZ Standalone? Zijn die nog altijd enorm schaars? Heb mij namelijk erg vermaakt met de mod, voornamelijk omdat het tijdens het looten goed uitkijken was (ook in de kleinere dorpjes), maar is dat nu ook het geval?

In de meeste gameplay zag ik amper zombies lopen of is dat inmiddels veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

WastedPenguiNL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:33:
Hoe zit het eigenlijk met de zombies in DayZ Standalone? Zijn die nog altijd enorm schaars? Heb mij namelijk erg vermaakt met de mod, voornamelijk omdat het tijdens het looten goed uitkijken was (ook in de kleinere dorpjes), maar is dat nu ook het geval?

In de meeste gameplay zag ik amper zombies lopen of is dat inmiddels veranderd?
zijn veel minder dan in de mod, maar ook lastiger te raken door lag etc. zijn meer een irritatie dan echt een gevaar, tenzij je er 2 of meer achter je aan krijgt of als freshspawn geen bijl hebt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WastedPenguiNL
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:35:
[...]

zijn veel minder dan in de mod, maar ook lastiger te raken door lag etc. zijn meer een irritatie dan echt een gevaar, tenzij je er 2 of meer achter je aan krijgt of als freshspawn geen bijl hebt oid.
Ah, dat is gewoon een grote reden om het niet te kopen. Puur de spanning van spelers is gewoon net niet, dan kan ik dus beter weer de mod aanslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

WastedPenguiNL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:36:
[...]

Ah, dat is gewoon een grote reden om het niet te kopen. Puur de spanning van spelers is gewoon net niet, dan kan ik dus beter weer de mod aanslingeren.
Op dit moment idd nog niet al te best maar al heel stuk verbeterd. te zijner tijd komt er vast nog wel verandering in, want op dit moment is het idd niet heel relevant al kunnen ze je wel dikke hart aanval geven als ze geen geluid maken tot ze je slaan :9
Heb al een paar keer opeens zo'n vent achter me gehad en ik letterlijk omhoog schoot in mijn stoel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WastedPenguiNL
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:38:
[...]

Op dit moment idd nog niet al te best maar al heel stuk verbeterd. te zijner tijd komt er vast nog wel verandering in, want op dit moment is het idd niet heel relevant al kunnen ze je wel dikke hart aanval geven als ze geen geluid maken tot ze je slaan :9
Heb al een paar keer opeens zo'n vent achter me gehad en ik letterlijk omhoog schoot in mijn stoel haha.
Vind het wel apart dat ze dit niet als prioriteit zien? Want hoe lang is het spel nou wel niet in alpha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Al een tijd en duurt ook nog wel een tijdje. Op dit moment zijn ze ook wel bezig een en ander te verbeteren maar zit er in de komende update nog niets in. hoe en wat exact er wellicht gaat veranderen op zombie gebied weet men nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:59
0.50 is trouwens op stable.

Changelog:
As always, we will be watching server data, and the feedback tracker for any potential severe issues and will address them accordingly with a hot fix. For any bugs/issues you run into, please let us know by filing it on the feedback tracker: http://feedback.dayzgame.com

New Items:

-Balaclavas (Color variants)
-MP133
-Sledge hammer
-Brass Knuckles (Color variants)
-SPOSN backpack
-Derringer (Color variants)
-Improvised Fish Trap
-Waterproof bag (Color variants)
-Leather sewing kit
-Tomato seeds
-Gardening lime
-Lockpicks
-Rossi R92
-Rabbit snare
-Rangefinder
-Heat pack
-Metal wire
-Medical thermometer
-AK 74 (Color variants)
-AKS 74U (Color variants)
-Welding Mask
-Firefigher Uniform (Color variants)
-Firefighter Helmet (Color variants)
-Firefighter Pants (Color variants)
-Skater Helmet (Color variants)

New Mechanics:

-You can search for feathers in chicken coops
-Water and energy consumption tweaked
-Player can be put to unconscious while restrained and can be restrained while he is unconscious
-Two handed item throwing
-Loot table changes
-Barricading (First iteration, you are able to lock doors, state being persistent)
-Horticulture (You are able to use greenhouses when you aquire seeds and fertilizer to grow plants)
-Soaking of items in backpacks
-Waterproof items
-Wring items
-Player temperature
-Shoe degradation and comfort
-Duct tape repair and crafting
-Improved weather system
-Drowning
-You can stitch wounds now
-Riders jacket, military shoes, combat shoes, leather shoes, working boots can be patched using leather sewing kit
-New animals (Hen, Goat)
-Server time affects temperature

New Animations:

-New holding animations
-New unarmed sprinting animations
-New grenade unpinning
-Wring animation added to wring clothes
-New handgun animations
-New restrain animations
-New sitting pose for pistols, two handed and unarmed
-New bow reload animation
-Prone move with pistol polished

Towns and Villages:

-New village "Belaya Polana"
-New town "Novaya Petrovka" + surroundings
-New village "Topolniki"
-New village "Svergino"
-New village "Berezhki"

Locations:

-New Kamensk mine
-New Military Base near Severohrad
-New Svergino castle
-New "Pobeda dam"
-Krasnostav Airfield now has a new Hangar and Office
-Others:
-Food and News Stands has been added
-Bug fixing
-Map optimization
-Barrels was removed from map

Fixed:

-Fixed Shadows
-Eject Buckshots option for shotguns
-Fixed Shadow Issues
-Fixed Client Crashes
-Fixed Server Crashes
-Antihacking measures
-Visor for gorka helmet now shows bandanas/balaclavas
-Fireplace works at high altitude
-Fish trap works with bait as well
-Leaving unconsciousness while having burlap sack will keep screen dark
-Smersh vest without backpack appearance fixed
-You can no longer place hacksaw and sickle on shoulder
-Telescopic baton damage texture
-Telescopic baton won't reset its damage after open/close action
-Breaking from restraints is now done through repeated alternated pressing of A and D keys
-Animation and cancel action added to road flare ignition
-Animation and cancel action added to chem-light ignition
-Feathers combining and splitting added
-You can add kindling and sharp sticks to fireplace
-Performing other environment actions while on ladder or swimming removed
-Breaking from restraints fixes
-Attachment slot removed from skate and firefighter helmet
-Message spamming reduced
-Temperature is now affected by movement
-Safer heat comfort calculation
-Skinned animal now hides correctly when the process is completed
-The process of skinning can be cancelled at any time
-Status message for drowning
-Shoe damage/wear reduced
-Rangerfinder measures distance properly
-And a lot more!

Known Issues::

-Items do not update their state properly (durability/wet). Moving them, or relogging will refresh.
-Server crash
-Performance deteroriation
Discussion and feedback

[ Voor 96% gewijzigd door LongBowNL op 05-11-2014 19:58 . Reden: Changelog toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Gisteren even gespeeld en wat me gelijk opviel: nieuwe deur geluidjes. :D Daarnaast heeft de 'pub' nu ook deuren. De running animation blijf ik echter moeite mee hebben in third person, ik zit gewoon constant naar een rennende baviaan te kijken. Vandaar dat ik continue mijn pistol maar in mijn hand houd, dat ziet er dan wel weer tof uit.

Die Dry bags zijn ook wel tof, veel slots, leuke kleurtjes en vind het er best 'survival' uit zien. Wat daarnaast nog een groot pluspunt is, is dat echt alle huizen loot spawnen nu. Nadeel daarin vind ik wel weer dat er nog steeds veel te veel loot beschikbaar is..

Binnenkort (ik denk morgen) maar eens even wat military bases afstruinen om de AK74 en AK74u te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GeoffLx schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:56:
Gisteren even gespeeld en wat me gelijk opviel: nieuwe deur geluidjes. :D Daarnaast heeft de 'pub' nu ook deuren. De running animation blijf ik echter moeite mee hebben in third person, ik zit gewoon constant naar een rennende baviaan te kijken. Vandaar dat ik continue mijn pistol maar in mijn hand houd, dat ziet er dan wel weer tof uit.

Die Dry bags zijn ook wel tof, veel slots, leuke kleurtjes en vind het er best 'survival' uit zien. Wat daarnaast nog een groot pluspunt is, is dat echt alle huizen loot spawnen nu. Nadeel daarin vind ik wel weer dat er nog steeds veel te veel loot beschikbaar is..

Binnenkort (ik denk morgen) maar eens even wat military bases afstruinen om de AK74 en AK74u te testen.
Dat van die loot viel mij ook erg op, ik ben op airfield letterlijk wel 10 combat vests tegen gekomen, soms 2 in een tent. Kleding viel nog wel mee en wapens waren er ook niet op een sks je na.
ook de sledgehammer gevonden, is ook wel goed te doen al sla je wat apart er mee, damage is meer impact gericht dus players kan je eerder knockout slaan, zombies is 2 hit kill.

Wel al een leather repair set en die sposn backpack x3 gevonden. Die schoen damage is ook goed te doen, duurt best lang voordat je uberhaupt van pristine naar worn gaat. Nog niet verschrikkelijk veel gelopen, ong 3x airfield en naar mil base eronder.
Die drybags zijn wel vet idd, al heb ik toch liever de hunter nog. ook al wat ak74 ammo gevonden maar he wapen nog niet. (ook maar ff 1 uurtje gespeeld.)

Iemand al de nieuwe locaties gezien?

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-11-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Wat me trouwens ook nog opviel, is dat het lijkt of de lichaamstemperatuur veel beter gebalanceerd is nu. Na een tijdje rennen gisteren kreeg mijn character het zelfs warm. Dat heb ik echt nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

klopt dat zit er nu ook in, als je hot bent moet je ook stuk sneller weer drinken want je zweet dan dus meer. Lange tochten = veel drinken mee of langzaam lopen.

Het lijkt ook een stukje stabieler te draaien lijkt het maar ben nog niet in een grote stad geweest natuurlijk. vanavond maar ff kijken.

[ Voor 39% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-11-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Het seizoen is ook veranderd. Het is nu september in de standaard servers ipv december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Stond ook iets bij van gooien. Hoe kan je eigenlijk dingen gooien?

Ik vond het inderdaad veel stabieler lopen.

btw: alles wat ik nu vind is trouwens pristine :D

[ Voor 18% gewijzigd door beebie121 op 06-11-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beebie121 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:12:
Stond ook iets bij van gooien. Hoe kan je eigenlijk dingen gooien?

Ik vond het inderdaad veel stabieler lopen.

btw: alles wat ik nu vind is trouwens pristine :D
Gooien doe je in de hand houden en dan met G (standaard) gooien door in te houden en te richten waar je het heen wil smijten en dan loslaten.

NB: niet zoals een vriend van mij deed midden in de groep van 4 net fully geared lui een granaat voor het eerst proberen te gooien, hard te falen en ons alle vier een black screen te geven... :/ :F :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
HAHAHAHA Soul geweldig man. Dat vind ik dus wel humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beebie121 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:06:
HAHAHAHA Soul geweldig man. Dat vind ik dus wel humor :)
achteraf wel ja, maar op dat moment, toen we net allemaal mooi in camo kleding, hunter backpack en wapens hadden gevonden na 2,5 uur spelen, was het wel erg zuur.

Btw ik vind die verhitting van je char nog niet helemaal akkoord, als je nu een stuk rent ben je standaard hot/ overheating en je kan eigenlijk niet zoveel doen om dat tegen te gaan, zoals je nu wel kou kan voorkomen. Ik zou toch graag water over jezelf kunnen gooien zodat je sneller afkoelt of je kleding kan soaken zeg maar. In sept is het nou niet zo warm meer dat je in de ochtend al oververhit blijft in de schaduw...

Trouwens doen de waterputten het niet meer bij iedereen? ik kan nu niet meer drinken bij waterput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Waterputten zijn bugged idd.

En wat betreft koeling op zich ben ik het er wel mee eens. maar als je nu een t-shirt i.p.v. een jas aandoet dan?
Koel je dan niet weer af?
En als je water drinkt koel je ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb iig geen zichtbare verschillen gezien, zelfs niet toen ik hele canteen naar binnen jengelde en met broek en jack uit in de schaduw zat voor minimaal 5 min. kwam niet eens bericht slowly cooling off of iets dergelijks te zien, alleen maar I am overheating. dit om 10:15 ofzo net na server restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Na een tijdje rennen was ik ook 'hot'. Zo spoedig mogelijk heb ik mijn Gorka Jacket uitgetrokken en ben ik wat rustiger gaan lopen. Ik kwam al snel een vijver tegen waar ik in ben gesprongen. Toen was mijn 'Hot' indicator al heel vlot weg..

Maar dit was inderdaad wel op een server waar het nog relatief vroeg in de ochtend was.

[ Voor 16% gewijzigd door GeoffLx op 07-11-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GeoffLx schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:50:
Na een tijdje rennen was ik ook 'hot'. Zo spoedig mogelijk heb ik mijn Gorka Jacket uitgetrokken en ben ik wat rustiger gaan lopen. Ik kwam al snel een vijver tegen waar ik in ben gesprongen. Toen was mijn 'Hot' indicator al heel vlot weg..

Maar dit was inderdaad wel op een server waar het nog relatief vroeg in de ochtend was.
jezelf soaken door in water te springen is blijkbaar nu de enige manier of je moet 10+ min stil willen gaan zitten ingame, wat nou ook niet echt leuk is zacht gezegd.
Ik vermoed ook dat hoe meer spul je draagt qua aantal en grootte ook invloed kan hebben, als newspawn kan ik 10km rennen zonder hot status, doe ik dit met dikke rugzak en volledige battletenue aan, dan heb ik dat al na 2 min sprintje. Wat overigens ook wel realistisch is dus verder prima maar moet je wel jezelf wat kunnen afkoelen als je water ofzo bij je hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 07-11-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itrme
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:26
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:21:
[...]

jezelf soaken door in water te springen is blijkbaar nu de enige manier of je moet 10+ min stil willen gaan zitten ingame, wat nou ook niet echt leuk is zacht gezegd.
Ik vermoed ook dat hoe meer spul je draagt qua aantal en grootte ook invloed kan hebben, als newspawn kan ik 10km rennen zonder hot status, doe ik dit met dikke rugzak en volledige battletenue aan, dan heb ik dat al na 2 min sprintje. Wat overigens ook wel realistisch is dus verder prima maar moet je wel jezelf wat kunnen afkoelen als je water ofzo bij je hebt.
Het zal t.z.t wel weer tweaked worden. Ik vond de "cold" status al heel irritant, nu is het de "hot" status.... Maar waarschijnlijk veranderd dat wel weer....
Ik weet niet of deze update persistence nu fixed heeft? Het was op de clanserver waar ik speel zo dat op het moment dat persistance aan stond (0.49) er werkelijk nergens meer loot spawnde. Vandaar dat het uitgezet is en toen spawnde het gewoon weer....

Hackers (of eigenlijk cheaters, ze doen niets meer dan 3rd party software draaien) zijn inderdaad irritant.... ik heb ze nu onderhand allemaal wel gezien denk... ESP, aimbot, fly, teleporting, fastrun, geardrop.... Wordt er niet goed van, en de mensen in kwestie hebben er ook geen probleem mee betrapt te worden....Nou is er in de clanserver wel eens iemand online die kan kicken maar zelfs dan blijft het op zijn minst problematisch dat er iemand kan inloggen die je met een druk op de knop van je gear kan strippen. (om maar te zwijgen van de momenten dat ze je dwars door een muur afknallen).....

Ik had de 0.50 update op experimental gespeeld, wat me hier vooral opviel is dat de items die "waardeloos" zijn heel veel spawnen. Daartussen vind je nog wat bruikbaars, maar de wapens vond ik vrij schaars (ben er nog niet over uit of het spawnen van de wapens positief of negatief is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Persistence staat idd nu standaard aan tenzij handmatig teruggezet naar off. Wapens zijn nog redelijk rare, maar zie wel veel meer uncommon en common items voorbij komen, vooral veel headgear, handwapens en meer combat vesten gezien. Ook wel meer eten te vinden lijkt het.

Ondertussen de repeater en pump action shottie gehad, beide wel redelijk relaxt maar shottie is wel beste toevoeging van de twee, de repeater kan wel vaker achter elkaar schieten.
Lockpick gister net op laatst gevonden dus nog niet kunnen gebruiken.

hackers valt het gelukkig nog mee voor mij maar helaas in de 4 week dat ik het speel al 2 verschillende momenten gehad.
sledgehammer is ook wel leuk maar slaat wel erg lastig raak vind ik. Ik zwaai meestal met de slag mee om halve cirkel te slaan, dan raak je meestal de zombie wel. (wil eigenlijk een macro die ik aan kan zetten die peter gabriels sledgehammer afspeelt als ik een speler zou aanvallen :P maar keyboard heeft geen macro functies :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itrme
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:35:
Persistence staat idd nu standaard aan tenzij handmatig teruggezet naar off. Wapens zijn nog redelijk rare, maar zie wel veel meer uncommon en common items voorbij komen, vooral veel headgear, handwapens en meer combat vesten gezien. Ook wel meer eten te vinden lijkt het.

Ondertussen de repeater en pump action shottie gehad, beide wel redelijk relaxt maar shottie is wel beste toevoeging van de twee, de repeater kan wel vaker achter elkaar schieten.
Lockpick gister net op laatst gevonden dus nog niet kunnen gebruiken.

hackers valt het gelukkig nog mee voor mij maar helaas in de 4 week dat ik het speel al 2 verschillende momenten gehad.
sledgehammer is ook wel leuk maar slaat wel erg lastig raak vind ik. Ik zwaai meestal met de slag mee om halve cirkel te slaan, dan raak je meestal de zombie wel. (wil eigenlijk een macro die ik aan kan zetten die peter gabriels sledgehammer afspeelt als ik een speler zou aanvallen :P maar keyboard heeft geen macro functies :'( )
Headgear, vests en handwapens vind ik niet heel erg om eerlijk te zijn. Het is niet of je iemand er mee kan afknallen.... :P Ik speel voornamelijk op de xbox 360 (vooral omdat ik geen gamepc heb, moet nog een nieuwe voeding een gpu nu XD) en daar trek ik regelmatig een pistol om iemand af te knallen, in dayz is het voor mij niet anders, waarom met een mosin een ruimte inlopen als het ook met een 1911 kan... of een makarov zelfs, een tijdje terug had ik nog 2 downs achter elkaar met een makarov (granted, ik had er wel 3 clips voor in totaal :P )

Ik heb nu een repeater maar heb er nog niet mee geschoten... :P lockpick heb ik in experimental al bij gehad, je kan er deuren mee op slot doen. Leuk om een bambi mee vast te zetten als hij irrtant is (zolang hij geen wapen heeft, met je vuisten de deur in meppen duurt lang )

Hackers/cheaters hangt er ook van af waar je bent. In mijn ervaring rennen ze voornamelijk rond in cherno en elektro. Het lijkt er op dat ze het puur en alleen doen om mensen te zieken en de gear af te pakken. In meerdere instanties dat ze iemand killden lieten ze de gear despawnen terwijl de speler alweer bijna terug was binnen de tijd. (geen idee hoe ze dat doen).

Ik denk dat ik liever een andere texture op de sledgehammer zou hebben, bijvoorbeeld de gravity hammer uit halo, al denk ik dat als je er iemand mee hit en je hoort een zachte tik dat het wel een anticlimax is.... XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Zeg ook niet dat dat erg is maar ik zag dit meer voorkomen dan voorheen.

Mosin is leuk op lange afstand en mensen die niet verwachten beschoten te worden maar daarnaast, alles zo'n beetje beter te gebruiken dan de mosin gezien de geweldige hitreg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
SouLLeSSportal schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:21:
[...]

Gooien doe je in de hand houden en dan met G (standaard) gooien door in te houden en te richten waar je het heen wil smijten en dan loslaten.

NB: niet zoals een vriend van mij deed midden in de groep van 4 net fully geared lui een granaat voor het eerst proberen te gooien, hard te falen en ons alle vier een black screen te geven... :/ :F :'(
Soul je vergeet je eigen verhaal met een granaat en jezelf opblazen! Beetje mij belachelijk maken :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

PrimalFury schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:28:
[...]

Soul je vergeet je eigen verhaal met een granaat en jezelf opblazen! Beetje mij belachelijk maken :-p
ssst. ;) :9 nou vooruit, ik gooide voor het eerst een granaat maar dacht dat je alleen G hoefde in te tikken ipv vast houden, dus die knikkerde recht voor mijn voeten terwijl ik in de verte bleef kijken waar die explosie bleef. zwart scherm. :X

BTW we hebben ook een server draaien, zoeken op primal vind je hem wel, persistence is nu aan. :)

[ Voor 42% gewijzigd door SouLLeSSportal op 07-11-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Wat is persistance eigenlijk??
Ik dacht dat dat was dan loot weer opnieuw spawned maar zonder reset. Klopt dat?

Net mn GTX 980 besteld. Ben beneiuwd of ik dan DayZ op alles vol kan spelen.

oehh ik heb net mn eerste handgranaat gevonden.. wil nog even wachten totdat een maat van me er is. Kan hij die ook een keer zien.

heb net ook een ak gevonden.. en ik had al een mag MOOI dacht ik.. dus niet.. moet er andere ammo in verdorie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 14:25
Ik ben dus erg onbekend nog met het wapen systeem van dayz, en heb inmiddels toch redelijk wat zooi gevonden.. kunnen jullie mij vertellen welke ammo handig is om te bewaren?

Afbeeldingslocatie: http://i74.servimg.com/u/f74/12/79/99/27/2014-110.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
@beebie121
Persistence houdt in feite in dat loot blijft liggen op de plek waar het achtergelaten wordt, ook na een server restart.

En ik verwacht niet dat een 980 enorm veel invloed gaat hebben op DayZ. Je gaat sowieso nog moeite krijgen in de steden, maar dat komt voornamelijk doordat het spel ten eerste niet geoptimaliseerd is en daarnaast meer rekenkracht van je CPU vereist dan je videokaart.

@EnoRM94,

Is heel erg persoonlijk. Maar net welk wapen je fijn vind. Ik persoonlijk zou de SKS ammo in ieder geval even bewaren, de SKS vind ik fijner dan de Blaze. Daarnaast vind ik een shotgun in mijn backpack ook wel handig (moet je wel eerst een zaag vinden om hem af te zagen), dus je kan er voor kiezen wat shotgun ammo te houden (15 tot 30 kogels is dan echt wel zat). De Sporter ammo (.22) zou ik droppen, heb je niet super veel aan. Daarnaast zou ik de 9mm droppen. Je hebt voorlopig een Derringer als pistol waarvoor je enkel de .45 ammo kan gebruiken. De .357 ammo kan je nog even bewaren voor het geval je een Magnum vind, vind ik persoonlijk wel een fijn dingetje. :)

[ Voor 31% gewijzigd door GeoffLx op 07-11-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Laatst online: 24-09 14:25
Ah, ik dacht dat de SKS zwakker zou zijn, ben langs een stuk of 5 SKS'en gelopen :P ben nog in de buurt van een vliegveld dus vind er nog wel een.

Heb overigens de derringer verkozen boven een 1911 pistool die ik tegenkwam, goede keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
@EnoRM94

Het is ook het beste om al het eten (inclusief blikjes drinken) meteen op te maken. Je kunt heel veel energie opslaan in je character, zonde om daar ruimte voor over te houden in je tas. Dus al die blikjes opeten (dan ben je ook niet meer thirsty).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

EnoRM94 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:18:
Ah, ik dacht dat de SKS zwakker zou zijn, ben langs een stuk of 5 SKS'en gelopen :P ben nog in de buurt van een vliegveld dus vind er nog wel een.

Heb overigens de derringer verkozen boven een 1911 pistool die ik tegenkwam, goede keuze?
sks is een van de betere wapens, daarbij kan je de 7,62 bij 39mm kogels ook in je akm stouwen en de cr527 carbine maar sks is eigenlijk altijd beter. die dus sowieso bewaren, tenzij je een ak101 hebt of m4 als je veel geluk hebt waar 5,56 rounds in gaan.
handwapen is handig als je de ruimte hebt, welke is afhankelijk van wat je wil, meer damage betekend minder rounds in het wapen, dus .45 voor 1911, derringer en fnx45 en .375 voor magnum en ook voor repeater.
9mm voor cz75, p1 en makarov. .380 auto kan in makarov, mp5k, pm73rak smg. Ik gooi die meestal gelijk eruit omdat je met 9mm meer kan qua pistolen.
shotgun shells altijd een 15-30 in je tas mee hebben en zoals gezegd indien je het vind een sawed off maken van de normale shotgun, of de pumpaction meenemen. Wel voorzichtig mee schieten of je ruined met een schot alles van je vijand.
7.62x 51 is voor mosin, blaze en longhorn, altijd wat van in je tas hebben, bij mij is mosin standaard uitrusting.
nieuwe 5,45 ammo is voor ak74 reeks, altijd handig mocht je het vinden, maar tenzij je een van de twee varianten vind, heb je er verdomd weinig aan.

.22 zijn proppeschieter kogels, dumpen gelijk die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-07 03:01
Enig idee waarom ik maar 20 FPS haal met mijn gloednieuwe GTX 970 (in een stad met alles op zijn hoogst). GPU heeft maar 2.5GB VRAM in gebruik, en maar 25% load. Processor zit maar op 50%. Hardeschijf zit in principe uit zijn neus te eten. Geheugen zit nog geen eens op 60%.

Ik snap er niks van xD. Nergens een bottleneck en toch maar 20 FPS.

[ Voor 20% gewijzigd door Eagleman7 op 08-11-2014 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Eagleman7 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:34:
Enig idee waarom ik maar 20 FPS haal met mijn gloednieuwe GTX 970 (in een stad met alles op zijn hoogst). GPU heeft maar 2.5GB VRAM in gebruik, en maar 25% load. Processor zit maar op 50%. Hardeschijf zit in principe uit zijn neus te eten. Geheugen zit nog geen eens op 60%.

lees even een paar posts omhoog? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Eagleman7 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:34:

DayZ is op dit moment vreselijk slecht optimized. 20 FPS in steden is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
LongBowNL schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 11:53:
[...]

DayZ is op dit moment vreselijk slecht optimized. 20 FPS in steden is normaal.
De server performance bepaalt ook voor een groot gedeelte de client performance. En de server performance is, zeker op drukke servers, niet echt geweldig. Als je dus in steden komt waar een hoop dynamische objecten zijn (loot, andere spelers, zombies) dan gaat je fps drastisch omlaag. Dat ligt niet aan je videokaart. Gaat in de toekomst nog beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Misschien nog interessant voor degene die de blogs niet lezen, over verhicles:
As nearly everyone is looking forward to them so I would like to disclose the current status of them a little. Vehicles implementation in the engine itself like handling, physics and other parts was completely written from scratch. We (design) finally got our hands on them as the programmers finished their work on basic needs and they will continue further with their work in parallel with ours. So far we have a driveable V3S with basic configuration in game along with some basic controls and our main focus now is to bring the initial implementation to the public as soon as possible. Of course as it will be just basic stuff for now I would like to point out that it will be not wise to await advanced features like complete repairing with full controls, all parts, upgrading, mounting points, shooting from vehicles and such. All this and much more will be ongoing iterative process like with everything and it will take a while to reach the final implementation so bear with us.
Bron: http://tmblr.co/Za7rau1Usk4LJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Hopelijk gaan ze over niet al te lange tijd wat doen aan random weapon drop/disappear bug, ik heb nu al zoveel wapens zien verdwijnen na het eten of drinken of bandagen van mijzelf, het is gewoon niet grappig meer als je net een mooi wapen hebt naast je mosin en je bent hem kwijt/ warped terug naar de spawnplek of laatst gedropte plek.
Soms zie je als je wat eet dat je wapen in je hand zit maar ook in vicinity ligt. Kans is dan groot dat die plek dan je wapen terecht komt als je bovenstaande krijgt. Heel storend en imho iets wat echt wel gefixt moet worden of je moet je melee kunnen droppen voor 2de main wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

SouLLeSSportal schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:16:
Hopelijk gaan ze over niet al te lange tijd wat doen aan random weapon drop/disappear bug, ik heb nu al zoveel wapens zien verdwijnen na het eten of drinken of bandagen van mijzelf, het is gewoon niet grappig meer als je net een mooi wapen hebt naast je mosin en je bent hem kwijt/ warped terug naar de spawnplek of laatst gedropte plek.
Soms zie je als je wat eet dat je wapen in je hand zit maar ook in vicinity ligt. Kans is dan groot dat die plek dan je wapen terecht komt als je bovenstaande krijgt. Heel storend en imho iets wat echt wel gefixt moet worden of je moet je melee kunnen droppen voor 2de main wapen.
Je bedoelt dat je je 2e wapen kwijtraakt, die je in je hand hebt, terwijl je de ander op je rug hebt?

Dat is mij nml al 3x overkomen, terwijl ik bv door een huis loop, na het eten/drinken krijg ik mn wapen wel altijd terug, hij pakt ze nu zelfs automatisch weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

HyperMan schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:52:
[...]

Je bedoelt dat je je 2e wapen kwijtraakt, die je in je hand hebt, terwijl je de ander op je rug hebt?

Dat is mij nml al 3x overkomen, terwijl ik bv door een huis loop, na het eten/drinken krijg ik mn wapen wel altijd terug, hij pakt ze nu zelfs automatisch weer op.
ja het wapen wat je in je hand meedraagt als tweede gun idd. hij zou dat gewoon moeten doen, wapen weer oppakken na eten etc. maar soms ook gewoon tijdens het lopen doet die drop wapen animatie en loop je alsof je wapen nog hebt maar is die niet meer in je inventory en dus naar laatst gedropte plek gewarped. :/

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-11-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Daar moet je om denken:
Als je een 2e wapen hebt en je gaat wat eten, dan lijkt het alsof hij hem weer op pakt.
Ook zie je hem weer in je inventory, maar in werkelijkheid heb je hem niet.
Wat je dan moet doen is handmatig het wapen op de grond gooien, en weer op pakken.

Nu gooi ik dus meestal zelf het wapen even op de grond voor ik wat uit mijn inventory gebruik.

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 10-11-2014 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Naast een aantal 2e wapens, ben ik gisteren ook twee Small Protector Cases kwijtgeraakt. Best balen, omdat ik een groot deel van munitie hierin opgeborgen had. :(

Ze zijn nu weer aan het patchen, ik ben benieuwd wat er verbeterd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itrme
Cheaters hebben hun cheats weer geupdate en de ellende begint weer opnieuw. Op de server al meerdere gevallen gehad van mensen met aimbot, fly etc.
Je zit bijv. in een dichte ruimte en als nog wordt je door iemand gesniped met een mosin, zo gaat de lol er snel af.

Wat betreft wapenkeuze mijn wapenkeuze (rifles, non military):
Mosin (+scope), high damage, bolt action, voornamelijk long range
SKS, semi-auto, med to high damage, voornamelijk mid range, long range kan ook evt als je ermee overweg kan
Blaze, single/double shot, snaploader wel fijn..., high damage, medium range.
Carbine - Gewoon niet gebruiken, je vind zelden een clip.

De enige reden waarom ik een SKS boven de Blaze zet is het feit dat er meer ammo geladen kan worden en de effectiviteit van een blaze afhankelijk is van het vermogen om te herladen (wat heel irritant is als je geen snaploader hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Itrme schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:29:
Cheaters hebben hun cheats weer geupdate en de ellende begint weer opnieuw. Op de server al meerdere gevallen gehad van mensen met aimbot, fly etc.
Je zit bijv. in een dichte ruimte en als nog wordt je door iemand gesniped met een mosin, zo gaat de lol er snel af.

Wat betreft wapenkeuze mijn wapenkeuze (rifles, non military):
Mosin (+scope), high damage, bolt action, voornamelijk long range
SKS, semi-auto, med to high damage, voornamelijk mid range, long range kan ook evt als je ermee overweg kan
Blaze, single/double shot, snaploader wel fijn..., high damage, medium range.
Carbine - Gewoon niet gebruiken, je vind zelden een clip.

De enige reden waarom ik een SKS boven de Blaze zet is het feit dat er meer ammo geladen kan worden en de effectiviteit van een blaze afhankelijk is van het vermogen om te herladen (wat heel irritant is als je geen snaploader hebt)
Ik heb sinds patch 0.50 geen scope meer gevonden op mijn AK-M, maar een AK-M met scope was veruit het beste wapen. Ik denk dat het nog een bug was, maar de accuracy was gewoon belachelijk. Er was geen bullit drop, als je iets precies in je crosshair had, dan was het altijd raak. Dus je had bijna de power van een Mosin, maar betere accuracy en een veel grotere clip dan een Mosin. Geen idee of het nu gefixed is. Ik heb sinds 0.50 überhaupt geen enkele scope meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
ImpaileR schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:33:
[...]

Ze zijn nu weer aan het patchen, ik ben benieuwd wat er verbeterd is. :)
Het is alleen server maintenance. Een update wordt meestal aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

LongBowNL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:19:
[...]

Het is alleen server maintenance. Een update wordt meestal aangekondigd.
Ik had de hoop dat dit serverside opgelost kon worden.

Na een verse serverstart stond ik net voor een barak met een dichte deur. Mijn interne alarmbel rinkelde luid, maar ik deed toch de deur open. Ratata, kon hevig bloedend nog wegrennen. Bosje opgezocht, verbonden, fractuur gerepareerd. Toen ik klaar was zag ik twee geared gastjes rondrennen. Ben maar even blijven zitten.
Hoor ik op een gegeven moment een zombol achter me. Tijd om te gaan rennen dacht ik. Ik kom de bosjes uit, staat een van die twee gasten op de zombol in te hakken.

Knal! >:)

Hij had gelukkig wat te eten en drinken voor me, wat ik een stuk verder in de struiken heb genuttigd.
Nu has die gast een mooie Mosin, die ik niet kon looten omdat ikzelf al een geweer had denk ik. Die gaan we toch maar even halen. Stond zijn maatje al bij hem. Schiet van een redelijke afstand op hem, hij vlucht achter een boom. Daarna word ik van de server gekicked. Waren dus twee clanleden van die server. :(

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:35

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik krijg het spel nu helemaal niet meer aan de praat. In Steam de local content compleet verwijderd, profile map verwijderd, opnieuw laten downloaden, als ik de game start gebeurt er gewoon niets :/

Vanavond nog maar eens proberen...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damian schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:31:
Ik krijg het spel nu helemaal niet meer aan de praat. In Steam de local content compleet verwijderd, profile map verwijderd, opnieuw laten downloaden, als ik de game start gebeurt er gewoon niets :/

Vanavond nog maar eens proberen...
hmm vreemd ik had gister even experimental gespeeld en toen ik dit weer uitzette bleef die de game validaten, wat nogal vreemd is, en ik nog niet eerder gezien heb. Experimental is nu trouwens niet veel anders behalve dan wel verschillende kwaliteit in kleding/loot dus niet alles pristine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Gister zaten we even in de waterplas links van NEAF, vriend van mij zat opeens vast in stuk voor de pijp die er in zit. Even gezocht of dit bekend is, is een filmpje van dec. 2013(!) dat dit al gebeurde. We hebben hem maar even afgeschoten en loot erafgehaald want hij kwam er niet meer uit. Wel jammer dat zoiets niet even gefixt is in vrijwel jaar tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:21

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ugh... Gisteren samen met een vriend van me gezworven rond het NEAF en Krasnostav. Hij kwam vanaf de richting Osha, ik bevond me al in Krasnostav. Uiteindelijk in de school een Mosin gevonden met Long Range Scope en geladen met ammo (srsly, wie laat zo'n rifle nu achter geladen met ammo? Als je het wapen al dumpt, zorg dan dat je de ammo eruit haalt en ergens anders dropt ofzo..). De bedoeling was dat hij mij tegemoet kwam in Krasnostav en dat ik hem de Mosin zou geven, gezien hij een Sporter .22 had. Wat op zich ook een nuttig wapen is, maar dan wel pas als je een magazijn vindt waar 50 rounds in kunnen ofzo. Die heeft hij niet, waardoor de Sporter een single shot wapen is. Heb je niks aan dus, je legt er nog geen zombie mee om.

Aangezien ik al een SKS op mn rug had, kon ik niets anders dan die Mosin in mn handen houden totdat hij er zou zijn. Uiteindelijk na een kwartier ofzo komt hij aan in Krasnostav, na even gecheckt te hebben of onze omgeving veilig genoeg was gooi ik de Mosin voor hem neer op de grond in de school. Verdwijnt die Mosin gewoon.

Later dezelfde bug ook tegen gekomen nadat ik voor mn maat een blikje canned beans had geopend met mn can opener, weg canned beans.

Ach ja.. hopen dat dit probleem is opgelost in de volgende versie.. Ondertussen zijn we alweer onderweg naar de nieuwe military base ten Noord-Westen van NEAF, op zoek naar een beter wapen voor mn maat. Op zich goed te doen gezien er bergen met loot liggen overal (behalve dan op NEAF toen wij aan het spelen waren, was net kaalgeroofd :-) ).

Keeps one occupied!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
d_star schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:37:
Uiteindelijk in de school een Mosin gevonden met Long Range Scope en geladen met ammo (srsly, wie laat zo'n rifle nu achter geladen met ammo? Als je het wapen al dumpt, zorg dan dat je de ammo eruit haalt en ergens anders dropt ofzo..).
Ik las laatst ergens iets dat wapens nu ook zouden spawnen met kogels. In dat geval heb je dus een x% kans op het vinden van een wapen waar dus al kogels of zelfs een mag in zit. Weet alleen niet zeker of dit al het geval is in deze patch, dacht het wel.
...gooi ik de Mosin voor hem neer op de grond in de school. Verdwijnt die Mosin gewoon.

Later dezelfde bug ook tegen gekomen nadat ik voor mn maat een blikje canned beans had geopend met mn can opener, weg canned beans.
Vaak als je iets dropt verschuift het iets te ver uit de vicinity waardoor het een kamer verder beland. Of zelfs op de 1e verdieping terwijl je het op de begane grond dropt. Altijd even in de omliggende kamertjes, verdiepingen of buiten het gebouw (langs de muren) checken dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Aangezien ik al een SKS op mn rug had, kon ik niets anders dan die Mosin in mn handen houden totdat hij er zou zijn. Uiteindelijk na een kwartier ofzo komt hij aan in Krasnostav, na even gecheckt te hebben of onze omgeving veilig genoeg was gooi ik de Mosin voor hem neer op de grond in de school. Verdwijnt die Mosin gewoon.
Er is een bug met het 2e wapen, degene die je in je handen houdt: Hij dropt soms ook random, hij ligt dan nog op de laatste plek waar je het wapen automatisch even hebt gedropt en weer opgepakt toen je ging eten/drinken/bandagen.

Drop gewoon altijd je wapen manually als je wat anders gaat doen, dan gaat het nooit vast, zie ook paar posts terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:21

d_star

Maharadja of the Year :-/

GeoffLx schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:45:
[...]

Ik las laatst ergens iets dat wapens nu ook zouden spawnen met kogels. In dat geval heb je dus een x% kans op het vinden van een wapen waar dus al kogels of zelfs een mag in zit. Weet alleen niet zeker of dit al het geval is in deze patch, dacht het wel.

[...]

Vaak als je iets dropt verschuift het iets te ver uit de vicinity waardoor het een kamer verder beland. Of zelfs op de 1e verdieping terwijl je het op de begane grond dropt. Altijd even in de omliggende kamertjes, verdiepingen of buiten het gebouw (langs de muren) checken dus. ;)
Hmm. Zou op zich wel logisch zijn dan, als het wapen spawnt met kogels/magazijn erin. In een echte apocalypse-situatie geloof ik eerder dat zo'n wapen gevonden zou vonden worden met attachments en halfvolle magazijnen ofzo. Normaal gesproken hou ik de patch notes van DayZ altijd goed in de gaten, maar deze feature had ik ff gemist. Tnx!

Over het droppen van het wapen gesproken: we hebben het gebouw nog afgezocht inderdaad, aangezien het dan in de vicinity soms nog wel terug te vinden is. Jammer genoeg niet gevonden.

@ Hyperman: tnx voor de tip! Zal het voortaan gewoon handmatig droppen. Wist dat er idd een bug mee was, maar ik dacht dat het meer te maken had met de handeling dat je je wapen automagisch neerlegt als je wat gaat eten/drinken/bandagen. Ik had nu gewoon het rode kruisje ingedrukt in mn inventory.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Trouwens, in patch .51 wordt kannibalisme in DayZ geintroduceerd. :D Je kan players skinnnen en in stukjes hakken om er lekkere mens-speklapjes af te halen. Ik had nog vaag ergens gelezen of vreemde bijwerken die je kan krijgen van het eten van mensenvlees, waaronder de animatie dat je character random begint te lachen of huilen, iets wat in het echt ook een bijwerking zou kunnen zijn van het eten van mensenvlees. Geen idee of dit ook echt waar is.

Daarnaast staat er op de planning voor .51 de jail costume, een volledig nieuwe jail gebouw, de Steyr AUG en wellicht vehikels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
GeoffLx schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:09:
Trouwens, in patch .51 wordt kannibalisme in DayZ geintroduceerd. :D Je kan players skinnnen en in stukjes hakken om er lekkere mens-speklapjes af te halen.
Als die feature er komt dan zal dat nog meer PvP bevorderen. Ik vind dat wel jammer. Ze zouden zich veel meer moeten richten op player vs environment/zombies.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Ben ik het niet geheel mee eens. Spelers die zichzelf classificeren als 'heroes' of 'survivors' die in ieder geval grotendeels friendly zijn, zullen niet zomaar spelers neermaaien om ze op te eten. Enkel wanneer de nood hoog is. Brengt wel een volledig nieuw element in het spel waardoor zelfs de meest vriendelijke spelers op een gegeven moment een keuze moeten maken tussen sterven van de honger of zich toch te wenden tot hun donkere kant.

De mensen die op zoek zijn naar PvP zullen dit altijd houden, of er nu kannibalisme is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

d_star schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:35:
[...]

Hmm. Zou op zich wel logisch zijn dan, als het wapen spawnt met kogels/magazijn erin. In een echte apocalypse-situatie geloof ik eerder dat zo'n wapen gevonden zou vonden worden met attachments en halfvolle magazijnen ofzo. Normaal gesproken hou ik de patch notes van DayZ altijd goed in de gaten, maar deze feature had ik ff gemist. Tnx!

Over het droppen van het wapen gesproken: we hebben het gebouw nog afgezocht inderdaad, aangezien het dan in de vicinity soms nog wel terug te vinden is. Jammer genoeg niet gevonden.

@ Hyperman: tnx voor de tip! Zal het voortaan gewoon handmatig droppen. Wist dat er idd een bug mee was, maar ik dacht dat het meer te maken had met de handeling dat je je wapen automagisch neerlegt als je wat gaat eten/drinken/bandagen. Ik had nu gewoon het rode kruisje ingedrukt in mn inventory.
De bug is idd vanuit je automatisch droppen van wapen, die pakt op de animatie na niet werkelijk je wapen op, dus als je ziet dat je hem weer in je handen hebt én in vicinity ziet liggen, nogmaals droppen en oppakken. Voorkomen is echter beter dus altijd handmatig in ruimte droppen die groot genoeg is en zoveel mogelijk buiten op de grond, als je wat wil eten, of wat anders in je handen neemt.
Wat handiger zou zijn is dat je de melee kan droppen voor een tweede wapen in je inventory, maar wellicht om verschil fully geared en newspawn iets kleiner te maken dit beperkt gok ik. Al kan je nu natuurlijk ook al mp5k/ak74u of sawed off mosin/shotty in je rugzak doen. (ik heb nu mp5k :*) helaas wel akm met 75 drum en pso verloren na server reboot :'( )
GeoffLx schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:27:
Ben ik het niet geheel mee eens. Spelers die zichzelf classificeren als 'heroes' of 'survivors' die in ieder geval grotendeels friendly zijn, zullen niet zomaar spelers neermaaien om ze op te eten. Enkel wanneer de nood hoog is. Brengt wel een volledig nieuw element in het spel waardoor zelfs de meest vriendelijke spelers op een gegeven moment een keuze moeten maken tussen sterven van de honger of zich toch te wenden tot hun donkere kant.

De mensen die op zoek zijn naar PvP zullen dit altijd houden, of er nu kannibalisme is of niet.
idd, zolang de pvE nog nauwelijks wat voorstelt zoals het nu is, gaat men eigenlijk altijd over op pvp nadat je wat gear hebt. Dat is ook enige wat je kan doen, of je moet van run simulator houden of straks als de voertuigen er zijn, daar mee bezig gaan.

[ Voor 48% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Het lachen/huilen na het eten van rauw mensenvlees is dus echt zo. Zie filmpje Wobo.

Daarnaast gaat dit echt mijn standaard broek worden: Improvised leather pants

En is de deathscreen ietsjes anders: First Person & 3rd Person
Denk alleen dat ik dit toch wel een stuk minder vind. Dat 'sudden death' idee had wel wat vind ik.

Dat zijn voor mij toch wel de grootste (positieve) updates. Ben ook wel benieuwd naar het nieuwe anti-cheat systeem dat er in .51 bij gaat komen. Hoop dat dat niet te veel problemen op gaat leveren.

[ Voor 71% gewijzigd door GeoffLx op 18-11-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Laatst online: 14-09 18:45
Heel vet detail, ik kijk uit naar update 0.51

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GeoffLx schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:12:
Het lachen/huilen na het eten van rauw mensenvlees is dus echt zo. Zie filmpje Wobo.

Daarnaast gaat dit echt mijn standaard broek worden: Improvised leather pants

En is de deathscreen ietsjes anders: First Person & 3rd Person
Denk alleen dat ik dit toch wel een stuk minder vind. Dat 'sudden death' idee had wel wat vind ik.

Dat zijn voor mij toch wel de grootste (positieve) updates. Ben ook wel benieuwd naar het nieuwe anti-cheat systeem dat er in .51 bij gaat komen. Hoop dat dat niet te veel problemen op gaat leveren.
Lol dat psycho elementje is wel vet ja. zit dus ook wat risico aan het eten als kannibaal :P
Deathscreen zit kleine vertraging in, is niet zo dat je nu een death cam hebt ofzo dus veel impact tov van black screen vind ik nou ook niet echt.

Sterker nog, dat random huilen/lachen is gelinked aan observaties die bij reallife kannibalen ook geconstateerd is als een reactie/ziekte/aandoening die ontstaat bij kannibalisme. :9

http://www.dayztv.com/vid...1-brain-disease-symptoms/

Edit: de ghillie suit is echt gruwelijk realistisch, je valt echt weg in een grasomgeving, echter kost het je wel een rugzak, dus je kan geen vrachtlading aan items meenemen, alleen wat je in de kleding kan doen. Nu is dit voor een fully geared sniper ook niet heel erg nodig, helemaal als je nog een spotter hebt die normaal wapen mee heeft en een rugzak met eten, drinken etc.
Elk wapen kan je ook full grass camo om doen zo te zien, iig mosin, ak74U, cz527.
Afbeeldingslocatie: http://www.dayztv.com/wp-content/uploads/2014/11/dayz-0-51-guillie-suite-types.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-11-2014 10:01 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Afbeeldingslocatie: http://www.dayztv.com/wp-content/uploads/2014/11/dayz-0-51-leaked-medieval-sword-model21.jpg
mideval sword! :D

http://www.dayztv.com/pic...-tent-backpacking-models/
Large military tent! :D
Die kan je zelfs als rugzak dragen, zou 252 slots zijn :9

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:00

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
nou..dat is weer lang geleden.. mega druk gehad met opleiding.. afgelopen pagina's van t topic weer doorgelezen.. holy shit er is best veel bijgekomen weer.. :D
binnenkort maar weer een TS opstarten :)

over die gulli suit.. dat + tactical vest en cargo kleding moet toch te doen zijn :)

[ Voor 17% gewijzigd door spartacusNLD op 20-11-2014 11:13 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

spartacusNLD schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:11:
nou..dat is weer lang geleden.. mega druk gehad met opleiding.. afgelopen pagina's van t topic weer doorgelezen.. holy shit er is best veel bijgekomen weer.. :D
binnenkort maar weer een TS opstarten :)

over die gulli suit.. dat + tactical vest en cargo kleding moet toch te doen zijn :)
ja je kan de essentiële dingen wel meenemen, helemaal met high cap. vest, evt zelfs pistol mocht de nood aan de man zijn. paar stapels mosin rounds, wat extra eten drinken, map, compass, pu scope, evt extra rangefinder, wat rags/ medkit.

• pimskie
gulli suit, yyeaa! Daar keek ik serieus naar uit :)

Alhoewel ik geen goeie sniper ben vind ik het heel cool om te doen. Dat merk ik ook in andere spellen. Een drukke locatie vinden om vervolgens een mooie spot te vinden en bereiken zonder dat iemand je ziet. En dan, wachten... noem het maar campen als je wilt.

Gespannen wachten tot je een doel in je vizier krijgt. Wellicht wat strategisch verplaatsen, onzichtbaar volgen, om vervolgens 1x toe te slaan. Kust veilig? Looten en snel verplaatsen.

Aim, shoot, kill, repeat :)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

pimskie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:43:
gulli suit, yyeaa! Daar keek ik serieus naar uit :)

Alhoewel ik geen goeie sniper ben vind ik het heel cool om te doen. Dat merk ik ook in andere spellen. Een drukke locatie vinden om vervolgens een mooie spot te vinden en bereiken zonder dat iemand je ziet. En dan, wachten... noem het maar campen als je wilt.

Gespannen wachten tot je een doel in je vizier krijgt. Wellicht wat strategisch verplaatsen, onzichtbaar volgen, om vervolgens 1x toe te slaan. Kust veilig? Looten en snel verplaatsen.

Aim, shoot, kill, repeat :)
Wel goed idee samen met spotter te gaan, want ghillie suit zou denk ik behoorlijk snel er voor moeten zorgen dat je opwarmt, die dingen zijn irl behoorlijk warm en gezien je nu geen rugzak mee kan nemen moet je wel iemand met extra water en eten in de buurt hebben.

Hoop wel dat die persistence nu eens goed gaat werken, en niet van die lootpiles gaat opleveren, anders hebben die tenten nog weinig nut... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Hoe is bij jullie de performance eigenlijk met de .50 patch?
Ik merk wel erg, met name op drukke servers dat ik continue keiharde drops heb. In steden is het normaal gesproken niet veel meer dan 25 fps op high settings, maar nu drops het willekeurig naar 10 fps, in grote steden als Novo, Svetlo en Cherno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik ben al 2 dagen completly soaked, en kan maar geen matches vinden. Spawnde op Skalisty Island, en moest zwemmen. Al wel een SKS en een Magnum met ammo, en een boel eten en drinken, maar geen matches.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
GeoffLx schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:13:
Hoe is bij jullie de performance eigenlijk met de .50 patch?
Ik merk wel erg, met name op drukke servers dat ik continue keiharde drops heb. In steden is het normaal gesproken niet veel meer dan 25 fps op high settings, maar nu drops het willekeurig naar 10 fps, in grote steden als Novo, Svetlo en Cherno.
Wat ik begrepen heb is dit een bekend probleem. De server performance is wat achteruit gegaan. De focus voor de volgende patches en de jaardoelstelling is een stabiele server framerate.
Looking towards the 0.51 update and the Christmas break, in addition to the obvious feature and functional goals - Server side performance is paramount. Addressing critical issues and blockers in releasing 0.50 on schedule has resulted in reduced server performance and with our end of year feature/functional goals coming up the programming team is focused on ensuring a smooth and solid server side frame rate. Experimental/Unstable servers will be used to profile and test 0.51’s performance throughout the month, so if you are looking to participate in this stress testing - make sure to opt into Experimental branch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Zo, dat zou echt fantastisch zijn. Kan nu al niet wachten dan. Op Low/Medium settings spelen met 25 fps is killing. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NoFearCreations schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:21:
Ik ben al 2 dagen completly soaked, en kan maar geen matches vinden. Spawnde op Skalisty Island, en moest zwemmen. Al wel een SKS en een Magnum met ammo, en een boel eten en drinken, maar geen matches.
gewoon veel rennen droog je vanzelf op? ze liggen vaak in grotere huizen en die grijze metalen schuurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Had ze eindelijk gevonden, en was droog, energized en hydrated, en toen viel ik van een trap.
Heb nu weer redelijke gear, alleen nog geen grote BP. Net geland in de buurt van NWAF, morgen maar is zoeken.

-edit-

Even een rondje NWAF gedaan, nu weer fully geared, en kan ontzettend veel meenemen nu. Had ook nog een vrachtwagen gevonden, maar miste een wiel, helaas moeten laten staan.
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2podx08.png

[ Voor 37% gewijzigd door NoFearCreations op 24-11-2014 12:10 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
NoFearCreations schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:18:
Had ook nog een vrachtwagen gevonden, maar miste een wiel, helaas moeten laten staan.
Eh? :9

[ Voor 12% gewijzigd door GeoffLx op 24-11-2014 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Server waar ik op speel heeft vrachtwagens/auto's en helicopters. Schiet wat meer op dan dat gewandel.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Je speelt dan de mod versie en niet de standalone.
Voor de mod is een ander topic.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Pepperana schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:07:
ff wakker worden! kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Pepperana schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:07:
Nope, is de SA die ik speel, maar waar de devs er nogal al lang over doen, hebben modders al tijden voertuigen in de SA. Geen opslag in de voertuigen, spawnen iedere restart terug naar spawnplaats volgens mij, en je kan niet op je map kijken tijden het rijden/vliegen, but it beats walking. :9

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

I stand corrected.
Zelf speel ik de non exp.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NoFearCreations schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:45:
Server waar ik op speel heeft vrachtwagens/auto's en helicopters. Schiet wat meer op dan dat gewandel.
Dat is dan ook niet de official experimental toch? kan je trouwens die gas stove wel gebruiken, bij normale versie kan je niets klaarmaken, instantly van raw naar burned. alleen op campfire kan je normaal vlees bakken.

Pagina: 1 ... 36 ... 55 Laatste