Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 35 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 16:04
Naar mijn ervaring is dat een drama en sta je snel 5 minuten te matten. Je kunt 'm natuurlijk wel tegen de vlakte slaan en wegrennen voordat hij weer opstaat.

In jouw idee met enkel een pistool zit wel wat denk ik. Maar snipen ed gaat natuurlijk niet meer. Een deur bewaken heeft ook niet veel zin meer. Het is dan denk ik voornamelijk handig voor als je alleen loopt en mensen denken dat je niets hebt. Dan nog is de vraag, hoe snel trek je een pistol als het nodig is en iemand staat met een getrokken gun tegenover je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 15:17
Dan kun je beter een pistool en een shotgun in je tas bewaren. Dan heb je in ieder geval ook nog een heavy wapen bij je voor de zwaardere taken, zoals deur bewaken. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 08:01
En onzichtbare cheaters :( Gaat weer lekker met het spel. Ik ben blij dat ze de nadruk op dit moment op security aan het leggen zijn. Ik ben er weer even klaar mee.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Hey!

Mensen die en clan zoeken of squad, voeg mij gerust toe op steam: [BSOD] Sjnorre
We hebben voor het moment een squad met 5 spelers en zoeken nog mensen.
Blue screen of death is een multigaming community met eigen web site, Dayz server, forums en teamspeak.
We spelen meestal vanaf 19u savonds, meeste members zijn 30+ en we zijn internationaal dus de voertaal is engels.

onze teamspeak is: eurots3.gameservers.com:9512 pass:bluedeath2014

website: www.bluesod.com

Dayz SA server:
Blue Screen Of Death Server! 24/7 Day, High loot | Vilayer.com
Connection Info: 188.165.241.139:2602

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Klinkt goed! Maar wellicht ook leuk om het een keer met een stel Tweakers tegen jullie op te nemen >:) ?

Misschien ook een dom plan, van de grootste noob hierzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
pimskie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:38:
Klinkt goed! Maar wellicht ook leuk om het een keer met een stel Tweakers tegen jullie op te nemen >:) ?

Dat zie ik zeker zitten!
Ik kan het idee enkel maar toejuichen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Haha top, maar nogmaals, ik ben meestal de noob van het stel hoor ;) Laten we anders even wat reacties afwachten van andere Tweakers. Van de week kom ik wel een keertje kennis maken op jullie TS, lijkt me wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webspider0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:02
pimskie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:01:
Haha top, maar nogmaals, ik ben meestal de noob van het stel hoor ;) Laten we anders even wat reacties afwachten van andere Tweakers. Van de week kom ik wel een keertje kennis maken op jullie TS, lijkt me wel leuk
Ik vind hem ook wel leuk klinken :+ Maar heb zelf ook niet zo een hele dikke gear :9 Dus ook ik zal niet echt een tegenstander zijn.
En heb helaas ook weinig tijd om te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
wij zijn wel redelijk geared, gisteren huge firefight gehad, overleefd maar de heflt van onze gear is nu "ruined"
Anders kunnen we ook een "staak het vuren" afspreken tot beide teams genoeg gegeared zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 25-09 19:59
http://steamcommunity.com...detail/144437682212278877
As of 16:00 Prague time, October 6 2014 all MPGS hosted official stable branch servers are operating at 50 players, with persistence enabled.

This is for the purposes of volume and load testing, users are encouraged to participate by joining any official DayZ MPGS hosted server.

Please be advised, official hosted servers are managed by the development team, and may be reset at any time.

Example: DayZ SE 1-1 (Persistence: ON) - Hosted by MPGS.co

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

pimskie schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:38:
Naar mijn ervaring is dat een drama en sta je snel 5 minuten te matten. Je kunt 'm natuurlijk wel tegen de vlakte slaan en wegrennen voordat hij weer opstaat.

In jouw idee met enkel een pistool zit wel wat denk ik. Maar snipen ed gaat natuurlijk niet meer. Een deur bewaken heeft ook niet veel zin meer. Het is dan denk ik voornamelijk handig voor als je alleen loopt en mensen denken dat je niets hebt. Dan nog is de vraag, hoe snel trek je een pistol als het nodig is en iemand staat met een getrokken gun tegenover je?
Met een knuppel ofzo, 1-2 klappen tegen het hoofd en je bent klaar. Zelfs boksend zijn ze goed uit te schakelen nu de hitbox gefixed is.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 23:39
Erasmo schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:18:
Met een knuppel ofzo, 1-2 klappen tegen het hoofd en je bent klaar. Zelfs boksend zijn ze goed uit te schakelen nu de hitbox gefixed is.
Punt van de knuppel is dat die goed zichtbaar is voor andere spelers. Als je van de buitenkant geen zichtbare wapens draagt, is de kans groter dat je niet wordt beschoten. Dan denkt men dat je een bambi bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelorus
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-08-2024
pimskie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:38:

haha laat ze maar komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Ik zag je net op onze ts komen,maar direct weer weg? :) Ik ben Arnalya op de server btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelorus
beve schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:03:
[...]

Ik zag je net op onze ts komen,maar direct weer weg? :) Ik ben Arnalya op de server btw
nu niet meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:21

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
ben vanaf nu mede auteur van de topic start :)
als er verzoeken zijn van wat er allemaal in de topic start mag komen hoor ik t graag :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
spartacusNLD schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:49:
als er verzoeken zijn van wat er allemaal in de topic start mag komen hoor ik t graag :)
Cool man, gefeliciteerd :) Ik denk dat je een goede aanvulling bent op de topic starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ik heb nu weer echt een heel irritant probleem. Als een server herstart terwijl je aan het spelen bent, dan merk je dat meteen als je de boodschap krijgt 'no message received for xx seconds'. Normaal ging ik dan meteen uit de server en kon ik vaak dezelfde server meteen weer joinen en dat ging altijd goed. Vaak stond je dan iets verder terug dan waar je gebleven was, maar dat was niet zo'n ramp.

Maar de laatste tijd als ik dit doe, dan wordt met character regelmatig gereset. Soms kan ik het nog redden door meteen uit te loggen en een andere server te pakken, maar soms ook niet. Voorheen ging dit dus altijd goed, maar ik begin er nu toch echt spuugziek van te worden. Dit is bij mij echt iets van de laatste tijd. Heeft iemand anders dit ook???

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Jup, dat heb ik ook paar keer gehad.. Ook bij mij was de char gereset en kon hem helaas niet meer terug halen. Ik wacht nu echt tot dat ik de time-out krijg(das na 100 secondes?). Daarna probeer ik het weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Luuk1983 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:38:
Ik heb nu weer echt een heel irritant probleem. Als een server herstart terwijl je aan het spelen bent, dan merk je dat meteen als je de boodschap krijgt 'no message received for xx seconds'. Normaal ging ik dan meteen uit de server en kon ik vaak dezelfde server meteen weer joinen en dat ging altijd goed. Vaak stond je dan iets verder terug dan waar je gebleven was, maar dat was niet zo'n ramp.

Maar de laatste tijd als ik dit doe, dan wordt met character regelmatig gereset. Soms kan ik het nog redden door meteen uit te loggen en een andere server te pakken, maar soms ook niet. Voorheen ging dit dus altijd goed, maar ik begin er nu toch echt spuugziek van te worden. Dit is bij mij echt iets van de laatste tijd. Heeft iemand anders dit ook???
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Thanks. Typisch dat ik er voorheen nooit last van heb gehad :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Luuk1983 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:38:

Gister, na maanden niet meer gespeeld te hebben, het spel weer geïnstalleerd.

De eerste server waar ik inging, kreeg ik precies hetzelfde probleem.
Toen werd ik eruit gegooid en ging ik een andere server in.
Daar spawnde ik in me ondergoed in een beekje. Snel nog proberen te zoeken naar kleding, maar ik was al snel onderkoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Die spawn is een bug. Je spawnt dan bij Vybor, dit hoort geen spawn te zijn.
Veel mensen plegen dan suicide in dat Tinnen hok een stukje verder. (of genieten van het feit dat je vlakbij NW-airfield bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Gisteren weer even gespeeld, blijft toch wel een lastig spel.
Waar loop je nu al eerst naartoe? Zie je eindelijk huisjes, zijn er helemaal geen spullen te vinden.
Ik speel op een server waar hooguit 3 mensen inzitten. Dan zouden er toch juist meer spullen moeten blijven liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
DaanDH schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:11:
Gisteren weer even gespeeld, blijft toch wel een lastig spel.
Waar loop je nu al eerst naartoe? Zie je eindelijk huisjes, zijn er helemaal geen spullen te vinden.
Ik speel op een server waar hooguit 3 mensen inzitten. Dan zouden er toch juist meer spullen moeten blijven liggen?
Ik heb en tijd geleden een bug ervaren dat nergens enige loot te vinden was. Nog geen rotte appel, niets! Anderen hadden er op dezelfde server geen last van. Switchen van server veranderde niets. Een dag later was alles weer normaal. Vage connectieprobleem met de centrale (loot) server of zoiets. Ik hoop dat ze daarvoor nog meldingen aan spelers voor inbouwen. Als je geen meldingen kijgt mag je ervan uitgaan dat alles onder water goed loopt. Nouja, alpha nog hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hier hetzelfde probleem gehad. Uiteindelijk maar gewoon uitgelogd en spel op nieuw gestart, toen leek alles weer normaal. Lijkt inderdaad op een probleem met de centrale server. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Gisteren hebben de experimental servers weer een update gehad.

Build number: 0.50.1251444

Confirmed: is for anything that has been confirmed by a source; such as a picture, video, tweet from a developer, an so forth.
Bugs: basically all the bugs to be aware of.

Confirmed:
[Animation] Rain drops shows up on objects by u/DefilerDan
[Gear] Skate Helmet by /uLMAOSHMSFOAlDMT
[Gear] Welding Mask by u/LMAOSHMSFOAlDMT
[Gear] Firefighters Helmet by u/fear91fin
[Gear] Range Finder, 2 by u/24Joy, u/Rhygar666
[Gear] Small Fish Trap, craftable by u/dzmowatt
[Weapon] MP-133 Shotgun (holds 6 rounds instead of 4) by u/Masada27, Video by u/Dayzpl
[Weapon] Repeater) by u/pluxar
[Weapon] "Invisible" Sledgehammer by u/Maniac-light
[Loot] Increased spawning rate
[Server] Temperature settings in the game have been changed from December to September.
[Mechanic] Melee is more responsive
[Mechanic] Controls are fixed, except for running and tabbing - autorun
[UI] Improved game HUD, white borders, when you drag items they show how much space they will take
[Animation] Running animation tweaked
[Animation] Breaking chemlight
[Mechanic] You can stitch yourself up with Sewing Kit by u/gunstarpocket

Bugs:
[Gear] Range Finder doesn't measure range(?) by Wobo
[Glitch] Sledgehammer is invisible by u/Maniac-light
[Mechanic] Opening cans are bugged, undergoing code rewritting by u/psychotron42
[Sound] Zombie sounds are bugged, you can literally hear them from far away, when they detect you
[Mechanic] Rain comes straight through buildings, meaning you are no longer safe from the cold inside.
[Server] Servers are crashing, the cause maybe loot respawn
[Server] Some servers spawn loot everywhere, some doesn't spawn anything, maybe centralized loot economy

http://www.reddit.com/r/d...icial_changelog_050_0810/

[ Voor 11% gewijzigd door GeoffLx op 09-10-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
spartacusNLD schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:49:
Wellicht is dit een handige om toe te voegen trouwens:

https://docs.google.com/s...KJiM4uK7W3JeQDgvg/pubhtml

Is een overzicht van kleding en accessoires, betreft hoeveel warmte (isolatie) ze geven en dergelijke. :)

Overigens wellicht wat andere guides over hypothermia, hyperthermia enzo? Of wat van die FPS guides voor de tweakers onder ons met een wat zwakkere pc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:05
is er een manier voor autorun? ik zie dat in die lijst van experimental staan.

zit er nu ana te denken om iets op mn toetsenbord te leggen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Ik heb gewoon een zware moer op de W liggen hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Erasmo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:35:
Ik heb gewoon een zware moer op de W liggen hier :P
Loop je dan niet al snel tegen een boom of struik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
-Moondust- schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:46:
[...]

Loop je dan niet al snel tegen een boom of struik aan?
Soms wel, maar valt best mee. Regelmatig komt ie er dan alsnog omheen. Zo niet ff snel bijsturen. :P

Ik dubbel tap W meestal om te sprinten, en druk daarna een 2 cent muntje tussen de W en 2 en 3 knoppen. Werkt bij veel toetsenborden ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Das wel een goede Geoffl.
Maar er is dus niet zoiets als auto-run.. (ben er bijna blij om omdat ik altijd kramp krijg van het indrukken van de w :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat er een autorun functie in het spel gebakken zit nee. Ik weet er in ieder geval niets van af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Dit was in de Arma II- mod wel het geval volgens mij. Daar kon je met NumPad 8 autorun doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
En weer een nieuwe blog: http://dayzdev.tumblr.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Ik heb een oud Logitech keyboard met macro keys. Daar heb ik een scriptje voor gemaakt dat autorun toggled op 1 van die knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Mooi ter lering ende vermaak:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
@ hierboven,
Grappig om te zien inderdaad!

Gisteren nog even gespeeld op 1st person, was laatst gekilled in de military base. Gespawnd boven Cherno en via die stadjes met al die appartments (Dubsky enz.) naar Balota gelopen. Terwijl ik in Balota wachtte op DaLucovic die ergens bij Cherno spawnde ben ik Balota airfield maar gaan looten. Toen ik een zombie aan het slopen was in een ATC en vervolgens naar boven wilde lopen werd ik ineens in m'n rug geschoten door een SKS. Raakte unconsious. Wonderbaarlijk maakte die vent die me in m'n rug schoot me niet af en werd ik na een seconde of 30 weer wakker. Ik bloedde niet en enkel mijn backpack was ruined. :D Scherm was wel flink grijs van de impact.

Die gast had het meeste van mijn belangrijke gear gejat, dus ik ben zo snel mogelijk achter die vent aangegaan met m'n Sporter met 30rnd clip. Die gast gevolgd richting de volgende jail, toen ik weer werd aangevallen door een zombie. Snel die zombie neergeslagen en besloten die gast maar te gaan pushen in de jail aangezien ie me waarschijnlijk toch wel had gehoord inmiddels en ik bang was hem kwijt te raken. Toen ik de jail via de zijkant pushte stond dat ventje ineens in die inham aan de linkerkant van de jail (waarschijnlijk z'n inventory te sorteren). Na 5/6 Sporter kogels richting z'n bakkes gepompt te hebben ging 'ie neer. Vervolgens maar de rest van mn Sporter clip in z'n achterhoofd geleegd en hem via voicechat ff lopen zieken dat ie me beter had af kunnen maken in de ATC.

Toen had ik m'n gear weer terug, inclusief SKS met prestine PU Scope. :)
En voor iedereen die geen moeite neemt om de Sporter op te pakken, your loss. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
GeoffLx schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:23:
Wonderbaarlijk maakte die vent die me in m'n rug schoot me niet af en werd ik na een seconde of 30 weer wakker. Ik bloedde niet en enkel mijn backpack was ruined. :D Scherm was wel flink grijs van de impact.
Dat is 'shock', dan ben je inderdaad niet dood. Als je geschoten wordt heb je een x% kans op te bloeden, wordt er x blood damage gedaan en x shock. Als de shock groter is dan je blood level raak je bewusteloos (of als je blood level te laag wordt uiteraard). Maar het kan dus gebeuren dat je unconcious gaat zonder te bloeden en daarna weer wakker wordt. Het scherm is dan wel grijs omdat je ook 'blood damage' gehad hebt, maar verder kan je kerngezond ;) (relatief dan)

Je hebt overigens de optie 'check pulse' bij een speler die op de grond ligt en dat is niet voor niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Thanks voor de uitleg, maar dit was mij al bekend. ;)

De manier hoe ik het vertelde, was meer dat ik op dat moment enorm positief verrast was dat ie me niet voor de zekerheid een kogel door mijn hoofd schoot en ik het een wonder vond dat ik niet bloedde. Maar ik weet hoe het mechanisme werkt. ;)

Die gast de me neerschoot waarschijnlijk niet, die zal daar nu ook wel van balen vermoed ik. :p

[ Voor 26% gewijzigd door GeoffLx op 13-10-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeoffLx schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:40:
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat er een autorun functie in het spel gebakken zit nee. Ik weet er in ieder geval niets van af. :)
Zou wel een goede zijn om toe te voegen. Als je meerdere kilometers recht toe recht aan moet lopen kan het beter zijn voor je klauwen om daar een autorun button voor te hebben. Mensen verzinnen toch wel dingen zoals de hierboven beschreven zware moer, kan je het net zo goed gewoon faciliteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 16:35

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Autorun gaat echt niet komen ;) Hebben de ontwikkelaars al vaak gezegd. Verder ook geen HUD o.i.d.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

Damian schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:25:
Autorun gaat echt niet komen ;) Hebben de ontwikkelaars al vaak gezegd. Verder ook geen HUD o.i.d.
Zal GVD :( eens tijd worden dat er enige vorm van transport in de game komt.
Voor mij is dat een van de grootste min punten van de Dayz standalone maar het gewoon zoals in IRL dat bijv. de brandstof heel erg schaars is of zoiets.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:41:
[...]
Zal eens tijd worden dat er enige vorm van transport in de game komt.
Voor mij is dat een van de grootste minpunten van de Dayz standalone maar het gewoon zoals in IRL dat bijv. de brandstof heel erg schaars is of zoiets.
Dat zu wel een goeie zijn ja, beperkte brandstof. In plaats van ad hoc honderden jerrycans te kunnen vullen van een roestige olietank bij een boerderij en er vijftien autos en twee helikopters mee tanken, gewoon maar een paar liter brandstof vinden per server restart per olietank zou een groot verschil maken - en het voertuigbezit een stuk spannender maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Ik zit eigenlijk te wachten op een fiets. Zorg er dan voor dat je geen wapen in je hand kunt houden op je fiets, zo wordt het een puur transport middel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
LongBowNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:25:
Ik zit eigenlijk te wachten op een fiets. Zorg er dan voor dat je geen wapen in je hand kunt houden op je fiets, zo wordt het een puur transport middel.
Dit inderdaad. Maakt het transport net iets sneller, maar heeft verder geen enorme impact.
Voertuigen zijn best tof, ten eerst is het een deathtrap aangezien iedereen je hoort en zo'n ding wilt hebben en daarnaast gaat er waarschijnlijk flink wat tijd in zitten om de juiste onderdelen voor een voertuig bij elkaar te sprokkelen (wat alleen maar goed is).

Zou wel tof zijn als je gewoon bij de gasstations kan tanken. Iedereen in de buurt hoort je dan natuurlijk wel aan komen rijden en je moet natuurlijk uitstappen om te tanken en een minuut of 2 blijven staan voordat de tank vol is. Dan ben je enorm kwetsbaar, wat het wel spannend zou kunnen maken.

Als alternatief zou je dan eventueel een jerrycan vol moeten kunnen tanken en meenemen, maar de jerrycans zouden dan enorm schaars moeten zijn en zou je de jerrycan bijvoorbeeld alleen in je handen moeten kunnen dragen.

[ Voor 5% gewijzigd door GeoffLx op 13-10-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:45
Hebben er meer mensen last dat ze de verbinding met de servers ineens verliezen?
Ik krijg vaak de melding:
No message received for xx seconds

Dit is dan niet bij een server restart en ik kan bijvoorbeeld wel blijven praten in TeamSpeak. Mijn verbinding is dus niet weg, maar de verbinding met de server wel. Hij valt ook alleen bij mij weg, andere spelers verliezen niet de verbinding. Als ik terug ga naar de server list en opnieuw join is er niks meer aan de hand en connect hij gewoon.

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
DaLucovic schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:47:
Hebben er meer mensen last dat ze de verbinding met de servers ineens verliezen?

Dit is dan niet bij een server restart en ik kan bijvoorbeeld wel blijven praten in TeamSpeak. Mijn verbinding is dus niet weg, maar de verbinding met de server wel. Hij valt ook alleen bij mij weg, andere spelers verliezen niet de verbinding. Als ik terug ga naar de server list en opnieuw join is er niks meer aan de hand en connect hij gewoon.
Ik krijg dat eigenlijk alleen bij een server restart. Dat TeamSpeak het blijft doen heeft toch niks te maken met Day Z? Ik vermoed dat de service 'Day Z server' opnieuw gestart wordt, niet de hele fysieke server, daarvoor is de server weer veel te snel terug online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:58:
[...]
Ik krijg dat eigenlijk alleen bij een server restart. Dat TeamSpeak het blijft doen heeft toch niks te maken met Day Z? Ik vermoed dat de service 'Day Z server' opnieuw gestart wordt, niet de hele fysieke server, daarvoor is de server weer veel te snel terug online.
Lees nog eens waar je op reageert? ;)
DaLucovic schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:47:

Geen last en niet gezien bij andere spelers uit onze groep. Het kan natuurlijk zijn dat je verbinding naar de DayZ server in kwestie rammelt. Speel eens een paar dagen op de CCG SA servers? Daar hebben wij geen last mee, dus als je daar speelt en het probleem blijft uit is het niet an jouw kant mis maar bij je (vorige) server.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Luuk1983 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:58:
[...]

Dat is dus niet het probleem. Als ik samen met DaLucovic speel, zie ik onderin ineens de melding staan 'DaLucovic is losing connection' waarna vervolgens de BattleEye melding komt dat de speler DaLucovic is gekickt van de server omdat de server geen response kreeg. Op dat moment krijg DaLucovic dus de 'No message received in xx seconds' melding, terwijl ik en de rest van de server gewoon door kan spelen op de server.

Lijkt dus een client probleem wat niets met de servers te maken heeft. Het feit dat TS blijft werken betekent dus voornamelijk dat het niet perse aan zijn internetverbinding ligt. De client verliest enkel de connectie met de servers.

@DaLucovic

Check deze link ff:
http://steamcommunity.com...ons/1/648816742423641272/

Ik zou beginnen met dat 'Verify Game Cache' op Steam. Grote kans dat dat het probleem al oplost. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door GeoffLx op 15-10-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 16:35

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik had dat probleem ook en toen lag het toch echt aan mijn verbinding. Na herstart van modem en router was het probleem toen weg. TS bleef ook gewoon werken, maar werd er wel uitgekicked in het spel.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Topic is aardig afgestorven zeg. :(

Weekje geleden ongeveer is er bekend gemaakt dat er een lockpicking systeem gaat komen binnenkort. Daarmee is het mogelijk om deuren te locken, dmv een lockpick. Deuren kunnen vervolgens weer open gemaakt worden met een lockpick of om er met een axe of hamer op te beuken. Fists kan ook, maar dat kost gemiddeld 80 meppen.. :P

Klinkt opzich wel interessant. Vraag me alleen af hoe vaak het gebruikt gaat worden, aangezien het met een axe (die iedereen wel zo'n beetje bij zich draagt) maar 1 hit kost om de deur weer te openen. In een firefight kan het daarentegen dan wel weer een tactisch voordeel opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nou dan gooi ik er weer een berichtje in, net begonnen al een paar kills van zombies en een speler die mij gelijk aanviel met cattle prod, een paar straight jabs en hooks en hij lag facedown in een ditch modder te happen. 8) na paar deaths heb ik nu mosin met longrange scope, combat jacket en camo broek en stoffen jas, kleine rugzak. Bij de oostelijke airstrip alleen makarov gevonden, dus volgende tocht zal naar airfield gaan om akm oid te vinden. ik hoop wel dat ze de fall damage wel iets bij gaan stellen, nog geen 1,5 meter van trap afvallen en ik ben dood... :'( kom op zeg, dat soort shit kan ik niet goed tegen.

Saillant detail, eerste 10 min dayZ, mijn vrienden nog nooit hacker gezien, en jawel bij mij het was gelijk raak, een tweetal speedhackers die je niet kon raken. Hadden toen nog geen vuurwapens dus konden we niet zoveel. Nu andere server gepakt en dat gaat veel beter.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Nieuw status rapportje. :)

http://dayz.com/blog/status-report-week-of-20-oct-14

Het feit dat ze dat klassieke actiemenu-tje er uit gaan slopen en het allemaal natuurlijker willen implementeren lijkt me echt stukken beter.

De slijtage van schoenen is ook wel realistisch, hoop alleen dat ze niet al na 10 stappen ruined zullen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

De update ziet er goed uit wat er bij komt, de schoenen zijn toch genoeg van te vinden maar ze moeten dan wel een goede tijd mee gaan anders schiet het niet op. Wel balen, gister net decked out mosin, connection to server timeout net toen ik hem in mijn hand had om te wisselen, en ja hoor is die pleite :'(
pristine lr scope, compensator,camo paint, mag clip... gelukkig in de buurt van airfield dus hopen dat ik een leuk wapen kan oppikken, sks is leuk en aardig maar ik ben toch echt van de bolt action, al is een m4 of ak ook goed :)

Tot nu toe wel erg leuk al is het glitchen tijdens gebouwen in en uit gaan soms wat vervelend.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-10-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
in experimental sleten de schoenen echt enorm snel, vaak zijn mijn pristine schoenen versleten nog voor ik bij het volgende dorp aan kom.
kwestie van een extra setje schoenen meenemen dus!
zo lang je genoeg eten en drinken hebt dan heal je die damage er wel uit.

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 23-10-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Ik denk/hoop dat daar wel wat aanpassing komen nog. Zal ook wel zo worden dat military boots/combat boots langer mee gaan dan sneakertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

unfor schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:52:
in experimental sleten de schoenen echt enorm snel, vaak zijn mijn pristine schoenen versleten nog voor ik bij het volgende dorp aan kom.
kwestie van een extra setje schoenen meenemen dus!
zo lang je genoeg eten en drinken hebt dan heal je die damage er wel uit.
oef das wel minder, is in mijn ogen wel wat te kort, ik zou iets in de trant van halve map qua afstand willen zien voor pristine naar ruined.
Ben trouwens ook benieuwd wat je kan fixen met de ducttape in de nieuwe patch. Ik gok iig op regenkleding, mss rugzak, wellicht improvised granaat te zijner tijd met gastank, alcohol, rags en lucifers? :P
Vind trouwens wel apart dat er nog geen verrekijkers te vinden zijn in de game. Is ideaal als je wil scouten maar geen sniper bent/wilt zijn of nog geen scope hebt.

Wat vind men verder dat nog mist in de game?

[ Voor 30% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-10-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Link
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 17:41
Met ducttape kun je de meeste dingen wel repareren. Van de rugzak, combatvest, regenjas en schoenen weet ik het in ieder geval zeker, maar bij de overige kleding kan het volgens mij ook gewoon. Het nadeel is alleen dat je de opgelapte dingen niet beter krijgt dan damaged, dus je hebt er niet superveel aan.

En verrekijkers zitten overigens gewoon in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Verrekijkers zitten er al een poosje in inderdaad. Daarnaast zitten er in de experimental update ook rangefinders in nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:05:
[...]

oef das wel minder, is in mijn ogen wel wat te kort, ik zou iets in de trant van halve map qua afstand willen zien voor pristine naar ruined.
Ben trouwens ook benieuwd wat je kan fixen met de ducttape in de nieuwe patch. Ik gok iig op regenkleding, mss rugzak, wellicht improvised granaat te zijner tijd met gastank, alcohol, rags en lucifers? :P
Vind trouwens wel apart dat er nog geen verrekijkers te vinden zijn in de game. Is ideaal als je wil scouten maar geen sniper bent/wilt zijn of nog geen scope hebt.

Wat vind men verder dat nog mist in de game?
Eergister weer eens opgestart na een heel aantal maanden om te kijken hoe ver ze nu zijn en ik was toch wel erg positief verrast, het wordt bijna speelbaar.

Ook hoop ik dat ze niet doorslaan met tienduizenden mogelijke ziektes en aandoeningen waar je de juiste medicijnen voor moet hebben. Ook ben je nu echt veels te snel afgekoeld en warm je nauwelijks op, eenmaal soaked ben je ook redelijk el zakko.

Wat er nog echt mist:
-Voertuigen
-Duidelijkheid welke gebouwen wel enterable zijn en welke niet
-Map markers
-Sniper Rifles
-Fortifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:06:
[...]
Ook ben je nu echt veels te snel afgekoeld en warm je nauwelijks op, eenmaal soaked ben je ook redelijk el zakko.

Wat er nog echt mist:
-Map markers
Valt opzich mee hoor. Als je soaked bent is het zaak om zsm een vuurtje te maken om op te drogen en je kleding uit te wringen. Dan gaat het best prima. Daarnaast in de regen een raincoat of Gorka kleding aantrekken. ;)

Die mapmarkers gaan er niet komen denk ik. Past niet in het nagestreefde 'realisme'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ik ben gister eens naar het tentenkamp gegaan die verplaats is van Balota naar een veld net ten westen Myshkino. Wat mij opviel is dat is naast een paar kogels eigenlijk alleen maar eten en drinken kon vinden. Veel tenten (met name de tenten met een houten vloer) waren leeg en waar je normaal een orgie aan scopes, clips en dergelijke kan vinden is het nu totaal niet de moeite. Iemand enig idee of dit specifiek is voor dit tentenkamp of hebben ze alle tentenkampen ook generft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Dit geldt alleen voor het verplaatste tentenkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Dat is niet helemaal waar geloof ik, LongBowNL. Ook op het NWAF zijn de tenten behoorlijk leeg. De tenten met houten vloeren spawnen op het moment helemaal niets, net als alle legertrucks. Overige tenten spawnen bar weinig loot. Dit is al zo sinds de laatste patch.

Ik neem aan dat ze dit in de volgende patch weer gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GeoffLx schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:22:
Dat is niet helemaal waar geloof ik, LongBowNL. Ook op het NWAF zijn de tenten behoorlijk leeg. De tenten met houten vloeren spawnen op het moment helemaal niets, net als alle legertrucks. Overige tenten spawnen bar weinig loot. Dit is al zo sinds de laatste patch.

Ik neem aan dat ze dit in de volgende patch weer gaan fixen.
Ze hebben dit geloof ik idd naar beneden geschroeft als ik het mag geloven van mijn vrienden die het al langer spelen. Ik zie zelf bij elke military base, 1 of 2 wapens at most en beetje ammo + 1 of 2 kledingstukken als je geluk hebt. wel veel rugzakken en schoenen maar ja dat wissel je niet zoveel.

Ik heb echter geen info over verrekijkers? vond het al zo raar dat daar niets van bekend was bij de wiki's, blijkbaar overheen gekeken want staat er idd gewoon 8)7
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:06:
[...]

Eergister weer eens opgestart na een heel aantal maanden om te kijken hoe ver ze nu zijn en ik was toch wel erg positief verrast, het wordt bijna speelbaar.

Ook hoop ik dat ze niet doorslaan met tienduizenden mogelijke ziektes en aandoeningen waar je de juiste medicijnen voor moet hebben. Ook ben je nu echt veels te snel afgekoeld en warm je nauwelijks op, eenmaal soaked ben je ook redelijk el zakko.

Wat er nog echt mist:
-Voertuigen
-Duidelijkheid welke gebouwen wel enterable zijn en welke niet
-Map markers
-Sniper Rifles
-Fortifications
voertuigen hoor ik ook veel over, zelf zou ik zo weinig mogelijk doen, hoogstens mountainbike ofzo zoals in de mod ook zat. Vehicles lijkt leuk maar wat doe je dan als een heel squad erin zit? Dan moet er ook een counter in de game komen, dus rocket launcher, mijn, c4 etc etc.
ander voorstel wat ik las was een paard om te berijden.
Sniper rifles snap ik niet helemaal? de mosin + scope, sks met scope = sniper rifle?
op map markers zou ik ook niet op gokken zoals al aangegeven. Juist dat dat er niet in zit vind ik de charme van de game, middenin een bos paar keer rondje draaien en je bent verdwaald:P
fortifications, in de zin van zelf barricaderen of echt meer statische locaties die gefortificeerd zijn?

Duidelijkheid van mogelijkheid enteren van gebouwen ben ik ook voor dat je bijv. dan rubble voor een deur doet, planken voor een deur etc. aan de andere kant, het looten en speuren is een groot onderdeel van de game dus het moet niet zo zijn dat je 4 gebouwtjes in kan gaan waar alleen de loot in zit, de rest niet want overduidelijk niet betreedbaar, anders is de lol er wel sneller af.

Edit: wat ook erg vet zou zijn wat nu nog op unconfirmed staat, is nv goggles, lijkt me echt vet dat je dan in nighttime beperkt die kan gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zeg, op welke/wat voor servers spelen mensen hier? Ik hopte altijd van server naar server, maar ik begrijp nu dat dat betekent dat je veel te gemakkelijk aan equipment kunt komen en dat is niet zo leuk. Ik wil dus een 'vaste' server zoeken om op te spelen, maar waar let je dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Slowchat: Gasten, ik zit alweer bijna twee maanden in Indonesie maar kom gelukkig snel terug om jullie weer te kunnen joinen.
Heb me net erg vermaakt met het lezen van de afgelopen 100wat berichten.

Happy hunting. Sharpe

Ps- zijn er nog major wijzigingen aangebracht lately?

[ Voor 11% gewijzigd door Sharpe. op 26-10-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

LUH-3417 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:30:
Zeg, op welke/wat voor servers spelen mensen hier? Ik hopte altijd van server naar server, maar ik begrijp nu dat dat betekent dat je veel te gemakkelijk aan equipment kunt komen en dat is niet zo leuk. Ik wil dus een 'vaste' server zoeken om op te spelen, maar waar let je dan op?
Ik speel tegenwoordig ook meestal op dezelfde server, zie onderstaande post, hij heef zn eigen server + teamspeak, dus kom eens langs op Teamspeak als je wil spelen, of add me op Steam: Berry (hyperman)
beve schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:40:
Hey!

Mensen die en clan zoeken of squad, voeg mij gerust toe op steam: [BSOD] Sjnorre
We hebben voor het moment een squad met 5 spelers en zoeken nog mensen.
Blue screen of death is een multigaming community met eigen web site, Dayz server, forums en teamspeak.
We spelen meestal vanaf 19u savonds, meeste members zijn 30+ en we zijn internationaal dus de voertaal is engels.

onze teamspeak is: eurots3.gameservers.com:9512 pass:bluedeath2014

website: www.bluesod.com

Dayz SA server:
Blue Screen Of Death Server! 24/7 Day, High loot | Vilayer.com
Connection Info: 188.165.241.139:2602

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:38
Ik lees dat veel mensen samen of in groepjes spelen. Is het nog uitdagend om alleen te spelen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-09 15:34

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Pierre_nr1 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:45:
Ik lees dat veel mensen samen of in groepjes spelen. Is het nog uitdagend om alleen te spelen eigenlijk?
Je zit in ieder geval vaker op je tenen te spelen, je hebt immers minder spelers om je heen voor bescherming dus als je iemand tegen komt heb je ook echt (in mijn geval dan...) echt de adrenaline aan het vloeien.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik speel meestal alleen. Dat maakt iedere ontmoeting inderdaad spannend. Ik denk dat ik weet welke geluide random zijn (blikje frisdrank dat open gaat, een hek dat 'clang' zegt, enz), maar ik kijk iedere keer weer om me heen. En als ik een lijk van een zombie zie liggen die ik niet gedod heb, dan wordt het helemaal spannend. Gisteren was ik in Severograd en zag ik bij het binnenkomen van de stad een andere speler een gebouw in gaan. Ik heb me sluipend door de buitenwijken bewogen. Ik zag constant wel dode zombies, maar die speler zelf heb ik niet meer gezien. Wel spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webspider0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:02
LUH-3417 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:38:
Ik speel meestal alleen. Dat maakt iedere ontmoeting inderdaad spannend. Ik denk dat ik weet welke geluide random zijn (blikje frisdrank dat open gaat, een hek dat 'clang' zegt, enz), maar ik kijk iedere keer weer om me heen. En als ik een lijk van een zombie zie liggen die ik niet gedod heb, dan wordt het helemaal spannend. Gisteren was ik in Severograd en zag ik bij het binnenkomen van de stad een andere speler een gebouw in gaan. Ik heb me sluipend door de buitenwijken bewogen. Ik zag constant wel dode zombies, maar die speler zelf heb ik niet meer gezien. Wel spannend.
Ik speel ook altijd alleen, ook omdat me tijd om te gamen ook wel gaar op de dag is meestal :+
Maar dit maakt het inderdaad altijd erg spannend en maakt de kick van spel voor mij ook wel groter.
Zeker als je iemand hebt gezien en je niet weet waar die is en of die jou dan wel heeft gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Ik wissel het af. Soms vind ik het heel kick om loner te gaan. Eerlijk is eerlijk, dan join ik meestal wel wat rustigere servers (+- 10 / 15 man). En ga dan voornamelijk voor het verkennen, dus veel lopen en delen van de kaart zien.

Het spelen in een team vind ik daarentegen ook gaaf en vaak ook gezellig. Hoe spannend het in je eentje kan zijn, zo spannend kan het ook in een team zijn. Voornamelijk als je een paar (3, 4) anderen tegenkomt. Wat ik ook tof vind van het spelen in een team, is het spelen als een team :) . Zoals vaker gedaan, rondom, buiten de stad 1 of meerdere snipers in de heuvels op verschillende plekken. De andere danwelniet als groep de stad in. En dan goed communiceren met elkaar en een stad verkennen. Hetzelfde geldt voor een gebouw waar een paar vijanden inzitten omsingelen met een aantal. En dan zorgen dat er niemand 'van ons' dood gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
pimskie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:36:
Ik wissel het af. Soms vind ik het heel kick om loner te gaan. Eerlijk is eerlijk, dan join ik meestal wel wat rustigere servers (+- 10 / 15 man). En ga dan voornamelijk voor het verkennen, dus veel lopen en delen van de kaart zien.

Het spelen in een team vind ik daarentegen ook gaaf en vaak ook gezellig. Hoe spannend het in je eentje kan zijn, zo spannend kan het ook in een team zijn. Voornamelijk als je een paar (3, 4) anderen tegenkomt. Wat ik ook tof vind van het spelen in een team, is het spelen als een team :) . Zoals vaker gedaan, rondom, buiten de stad 1 of meerdere snipers in de heuvels op verschillende plekken. De andere danwelniet als groep de stad in. En dan goed communiceren met elkaar en een stad verkennen. Hetzelfde geldt voor een gebouw waar een paar vijanden inzitten omsingelen met een aantal. En dan zorgen dat er niemand 'van ons' dood gaat!
Dat lijkt mij ook wel een leuke insteek. Af en toe alleen op pad en soms in teamverband. Ik ga het spel toch maar aanschaffen denk ik. Kan je trouwens ook zonder headset met elkaar communiceren? Bijvoorbeeld een chatvenster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Durf ik eigenlijk niet te zeggen. Het kan natuurlijk wel via steam, ingame. Maar hoe dan ook, praktisch is het mijns inziens niet in teamverband.

Stel je voor dat je iemand ziet lopen, dan moet je je muis loslaten om te gaan tikken om het door te geven aan je maat en hopen dat je de vijand niet verliest. Of je wordt zelf neergehaalt, dan moet je maar snel genoeg zijn om het door te geven.

Daar komt bij dat je ingame kunt praten en de meeste 'vreemdelingen' die je tegenkomt roepen meestal eerst iets van 'ben je friendly'. Als je dan niet snel genoeg reageert...

Als je dan de mogelijkheid hebt zou ik een tientje ofzo investeren in een headset.

Btw: lees je echt goed in over de game voor je het koopt om teleurstelling te voorkomen. En hou er rekening mee dat je soms uren kan spelen zonder actie tegen te komen

[ Voor 11% gewijzigd door pimskie op 27-10-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
@pimskie Dank voor je antwoord en uitleg. Ik zal me inderdaad wat beter gaan inlezen.

Uren spelen zonder actie heb ik geen problemen mee, lijkt een beetje op stealth, de problemen omzeilen en voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
En houdt gewoon goed rekening met bugs :) en dat je ook met de allerbeste rigs nog geen perfecte FPS hebt. De game is gewoon niet af, en dat merk je iedere keer dat je speelt eigenlijk wel ergens aan. Dat is teminste mijn ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

toimoi schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:46:
En houdt gewoon goed rekening met bugs :) en dat je ook met de allerbeste rigs nog geen perfecte FPS hebt. De game is gewoon niet af, en dat merk je iedere keer dat je speelt eigenlijk wel ergens aan. Dat is teminste mijn ervaring :)
Dat zeker, je merkt bij het lopen buiten etc weinig van maar deuren openen, door deuropeningen lopen, trappen, zombies (duh) en hitreg dat daar idd nog veel te verbeteren valt. Maar een alpha is een test versie geen beta die zo goed als af is uiteraard. Als je het zo speelt en daar mee om kan gaan is het al een erg goed spel op dit moment wat telkens weer uitbreidingen en verbeteringen krijgt.

voor instellingen kan je prima guides vinden zodat je enigszins normale fps hebt.

Headset is wel heel handig, vooral ivm voornoemde punt dat reageer je niet met voice dat je ook friendly bent, je over het algemeen in categorie enemy gaat vallen. Dat maakt de leuke encounters waar elkaar niet afschiet en evt kan ruilen wel heel schaars. (al zijn die sowieso schaars als je alleen speelt want makkelijker target)

Ik had gister trouwens nog een mooie ervaring:
kwam een duits ventje tegen, tenminste hij klonk 14 ofzo, hadden wat contact gehad en wat eten en drinken uitgewisseld, en gingen allebei weer verder. Daarna komt hij na 2 min opeens de hoek om met zombie achter hem aan, roepend dat ik hem moet helpen.

Ik had toevallig net mijn mosin in de hand gedaan en drop die dus snel om even die zombie met de bijl af te maken. Wat doet dat snotjong? sprint naar het wapen, dropt zijn crossbow, zonder ammo waarschijnlijk, en gaat er vandoor!
Dus ik had net de zombie dood, ga full lerooy achter hem aan met shotgun, op de hoek mist hij zijn eerste schot, dus ik blaf hem daarna neer. :P
Never trust anybody blijkbaar. Wel sneaky techniek om zo wapen te krijgen, want hij wist dat ik er 2 had dus altijd een in de hand. Eindigde niet zo goed voor hem dit keer maar hij had ook prima weg kunnen komen of mij wel in een schot afgeschoten kunnen hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-10-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

Ik had toevallig net mijn mosin in de hand gedaan en drop die dus snel om even die zombie met de bijl af te maken. Wat doet dat snotjong? sprint naar het wapen, dropt zijn crossbow, zonder ammo waarschijnlijk, en gaat er vandoor! [...]
Hahaha wat een naai streek, maar aan de andere kant, als het opzettelijk was met die zombie ed, wel erg slim :9

Gisteren realiseerde ik me weer dat je altijd, overal mensen moet verwachten. Laatst met wat team members naar een soort kamp gelopen nabij Balota. Ik hoor nog een van de team members iets zeggen als 'hier komt bijna nooit iemand' en ikzelf was er ook nog nooit geweest.

Gisteren logde ik daar dus in de buurt weer in. Rustige server, 5 a 6 man. Vrij weinig loot maar na 5 minuten server restart. Mooi, meer loot! Na de restart zelfde aantal mensen. Ik loop, toch nog vrij voorzichtig rond en richting een barak. 1cm naast m'n hoofd, kogelinslag in de muur! De adrenaline gierde!
Snel naar binnen, bij de douches, deur dicht en leanen maar, gericht op de deur. De eerste die de deur open doet krijgt het.

Ik hoor iemand voorbij de deur schuifelen en BAM! Ik zie dat die gast dood geschoten wordt. Z'n spullen clipte door de muur. Ik zat nog steeds in de douche :) met 2 opties: wachten of uitloggen. Wachten werd het. 5 minuten, 10 minuten, na 20 minuten (en voor iemand zonder geduld is dat eeeerrg lang stil zitten) ga ik toch voorzichtig de deur uit. Je snapt het, BAM! En ik ben naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Even balen natuurlijk, maar was wel weer ongelooflijk spannend!

Oftwel, ga er van uit dat je nooit alleen bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
Zit al een tijdje dit forum te volgen en ook diverse filmpjes te kijken, vooral die van Frankieonpc.
Zowel standalone als arma2+mod trekken me. Alleen wil er maar 1 aanschaffen. Nu weet ik dat dit een alpha is en dat vind ik niet erg.
Maar wordt er nog veel aan arma2+mod gedaan? Las ook dat bepaalde mods+servers er niet meer zijn of bijna niet meer, origin bijvoorbeeld dacht ik. Ook het forum over arma2+mod is vrij stil bij tweakers.

Zit er veel verschil tussen beide games qua speelstijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

pimskie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:48:
[...]

Hahaha wat een naai streek, maar aan de andere kant, als het opzettelijk was met die zombie ed, wel erg slim :9

Gisteren realiseerde ik me weer dat je altijd, overal mensen moet verwachten. Laatst met wat team members naar een soort kamp gelopen nabij Balota. Ik hoor nog een van de team members iets zeggen als 'hier komt bijna nooit iemand' en ikzelf was er ook nog nooit geweest.

Gisteren logde ik daar dus in de buurt weer in. Rustige server, 5 a 6 man. Vrij weinig loot maar na 5 minuten server restart. Mooi, meer loot! Na de restart zelfde aantal mensen. Ik loop, toch nog vrij voorzichtig rond en richting een barak. 1cm naast m'n hoofd, kogelinslag in de muur! De adrenaline gierde!
Snel naar binnen, bij de douches, deur dicht en leanen maar, gericht op de deur. De eerste die de deur open doet krijgt het.

Ik hoor iemand voorbij de deur schuifelen en BAM! Ik zie dat die gast dood geschoten wordt. Z'n spullen clipte door de muur. Ik zat nog steeds in de douche :) met 2 opties: wachten of uitloggen. Wachten werd het. 5 minuten, 10 minuten, na 20 minuten (en voor iemand zonder geduld is dat eeeerrg lang stil zitten) ga ik toch voorzichtig de deur uit. Je snapt het, BAM! En ik ben naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Even balen natuurlijk, maar was wel weer ongelooflijk spannend!

Ik ga er wel vanuit dat dit expres zijn bedoeling was, hij was ook nogal onrustig, onduidelijk etc. uiteindelijk maar wat voedsel gegeven en hij mij blikje en dat was het. Ik had daarna nog een ook in balota, camobuilding, ik zat boven en hoorde hem de deur door komen. Ik heb toen 3x duidelijk gezegd,zelfs in eng/ned en duits; niet de trap op komen, loop gebouw uit dan mag je de rest hier looten, er ligt nog genoeg, ik had alleen nog nieuwe schoenen nodig, wapen en tac shirt niet nodig. Maar nee niet luisteren en toch omhoog gaan, tja dan zal die hem krijgen ook :P volle lading van de shotgun in zijn face. Scheelde mij toch weer behoorlijk wat ammo en eten looten 8)
Norinco schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:50:
Zit al een tijdje dit forum te volgen en ook diverse filmpjes te kijken, vooral die van Frankieonpc.
Zowel standalone als arma2+mod trekken me. Alleen wil er maar 1 aanschaffen. Nu weet ik dat dit een alpha is en dat vind ik niet erg.
Maar wordt er nog veel aan arma2+mod gedaan? Las ook dat bepaalde mods+servers er niet meer zijn of bijna niet meer, origin bijvoorbeeld dacht ik. Ook het forum over arma2+mod is vrij stil bij tweakers.

ik heb de mod zelf nooit gespeeld maar die wordt voorzover ik weet verder niet meer geupdate etc. de standalone is nu nog beperkter op bepaalde punten zoals voertuigen etc. Maar gaat uitgebreider en mooier worden dan de mod. Advies van mij zou ook zeker de standalone doen, daar die in de toekomst nog wordt geupdate etc, en denk de meeste spelers op zitten (ontzettende aanname gemaakt op basis van boerenverstand :P )

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-10-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelorus
pimskie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:48:
[...]

dan ben ik daar nog als enigste denk ik :P pater en giovanni zijn ook al dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Norinco schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:50:

ArmaII met oa kun je nu voor een tientje scoren op steam, daar heb je sowieso veel plezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 21:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

De mod wordt nog steeds regelmatig geupdate, komen nog steeds nieuwe maps en mods voor uit. Helaas kan de SA zich nog lang niet meten met de mod, en het zal minimaal een aantal jaren duren voordat het zover is.

Andere optie is ArmA3, waar ook een Dayz mod voor is.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Zijn er al auto's?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ja, al een eeuwigheid.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ik vind het grappig om te zien hoe de balans en loot spawning in de loop van de tijd veranderd en hoe sommige gebouwen gewilder en minder gewild worden.

Bijvoorbeeld de barakken. Eerst waren barakken super belangrijk voor goede militaire loot en toen is er een periode geweest dat er bijna niks boeiends te vinden was. Ik heb de barakken toen bijna afgeschreven, maar op dit moment zijn de barakken weer de belangrijkste plek om goede wapens (AK-101 en AK-M) te vinden. Daarentegen is de jail op dit moment weer nauwelijks de moeite waard omdat er behalve een paar kogels weinig militaire loot te vinden is. Pianohuisjes zijn naar mijn idee ook niet meer wat ze geweest zijn, want ik vind daar bijna nooit meer een wapen.

Waar je vroeger als ultieme doel op zoek was maar een M4, ben je nu op zoek naar een AK-M. De M4 was hun 'placeholder gun' die ze toen gebruikt hebben om van alles uit te proberen en te testen. De M4 is nu alleen nog maar te vinden op helicopter crash sites, terwijl de AK-M en AK-101 vooral in barakken te vinden zijn. Het is in het algemeen lastiger geworden om goede wapens te vinden heb ik het idee. Sowieso al doordat er nu al veel meer combinaties zijn van kogels/clips/wapens; je moet maar net de goede combinaties vinden en keuzes maken in wat je weggooid.

Maar ook de map is al enkele keren flink aangepast. Waar de NEAF een vaste plek was om te looten en te vechten, is het nu amper de moeite waard om heen te gaan. Ook Balota airfield (in het zuiden) is flink aangepakt: de barakken zijn weg en het tentenkamp dat er lag is in z'n geheel verplaatst. De makers wilde waarschijnlijk ervoor zorgen dat mensen ook wat meer het binnenland in gaan. Op dit moment is het verplaatste tentenkamp de moeite absoluut niet waard omdat er behalve een paar kogels vooral eten spawned, maar dat gaat vast weer veranderen.

Kortom, ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen en hoe het spel er over een jaar of 2 jaar uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Luuk1983 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:08:
Ik vind het grappig om te zien hoe de balans en loot spawning in de loop van de tijd veranderd en hoe sommige gebouwen gewilder en minder gewild worden.

Bijvoorbeeld de barakken. Eerst waren barakken super belangrijk voor goede militaire loot en toen is er een periode geweest dat er bijna niks boeiends te vinden was. Ik heb de barakken toen bijna afgeschreven, maar op dit moment zijn de barakken weer de belangrijkste plek om goede wapens (AK-101 en AK-M) te vinden. Daarentegen is de jail op dit moment weer nauwelijks de moeite waard omdat er behalve een paar kogels weinig militaire loot te vinden is. Pianohuisjes zijn naar mijn idee ook niet meer wat ze geweest zijn, want ik vind daar bijna nooit meer een wapen.

Waar je vroeger als ultieme doel op zoek was maar een M4, ben je nu op zoek naar een AK-M. De M4 was hun 'placeholder gun' die ze toen gebruikt hebben om van alles uit te proberen en te testen. De M4 is nu alleen nog maar te vinden op helicopter crash sites, terwijl de AK-M en AK-101 vooral in barakken te vinden zijn. Het is in het algemeen lastiger geworden om goede wapens te vinden heb ik het idee. Sowieso al doordat er nu al veel meer combinaties zijn van kogels/clips/wapens; je moet maar net de goede combinaties vinden en keuzes maken in wat je weggooid.

Maar ook de map is al enkele keren flink aangepast. Waar de NEAF een vaste plek was om te looten en te vechten, is het nu amper de moeite waard om heen te gaan. Ook Balota airfield (in het zuiden) is flink aangepakt: de barakken zijn weg en het tentenkamp dat er lag is in z'n geheel verplaatst. De makers wilde waarschijnlijk ervoor zorgen dat mensen ook wat meer het binnenland in gaan. Op dit moment is het verplaatste tentenkamp de moeite absoluut niet waard omdat er behalve een paar kogels vooral eten spawned, maar dat gaat vast weer veranderen.

Kortom, ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen en hoe het spel er over een jaar of 2 jaar uitziet.
Hoe het ervoor was weet ik zelf persoonlijk niet, maar naar wat ik heb gehoord was het idd stukken makkelijker om fully geared te worden. Nu moet je halve map over voordat je in de goede stukken komt. De airfields hebben qua wapens weinig, sks of carbine, soms een .22 proppeschieter en af en toe een pistol.
De military base boven kalenka(?) Linksonder zeg maar, die heeft geregeld ak's. de base linksboven ter hoogte van NEAF vrijwel niks. sks af en toe. Ik ben nu op zoek naar een tent en ga richting noord oost gebied, ben ik nog niet geweest in de steden.

Wat ik trouwens wel heb ontdekt is dat je kleding in kleding kan stoppen, zelfs als de eerste vol zit kan je die gewoon in een lege broek of jacket doen. Die kan je weer in een lege broek doen, etc.
heb nu dus al 4 jackets, 2 broeken en 3 combat vests bij mij, naast mijn eigen gear 8) (dat is voor mijn vrienden die wat minder vaak spelen)

De game heeft zeker genoeg potentie, gezien wat in de mod kan en wat ik zelf al snel even kan bedenken zijn er legio mogelijkheden om hier diepte in te brengen. Wat ik nog wel vind dat beter kan is het survival gedeelte, zombies kun je eigenlijk alleen met een bijl omleggen, of evt een pickaxe, andere wapens doen gewoon niet of nauwelijks damage als ze al raken. Wat heel mooi zou kunnen zijn is dat je een stad eerst moet clearen van zombies voordat je uberhaupt veilig kan looten. Nu lopen ze alleen een beetje in de weg, slaan ze af en toe je gear naar de tering en doen verder niet zoveel. Ook het regen element gaat snel irriteren, je bent in 4 sec soaked en ga je afkoelen, ook met pristine/worn military gear. Te warm heb ik nog niet gehad. Het zou mooi zijn als je wat meer uitgebreide voeding kan koken, zodat een camp maken ook echt nuttig gaat worden.

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-10-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Ik was onderweg terug van Kamenka naar Cherno. Ik join een rustige server zodat ik makkelijk kan terug lopen. Eerste Kamenka geloot. Mooi! Genoeg eten en drinken, ik kan weer even door.

Volgende stad op de route is Kamarovo, met een police station. Boven op de heuvel, mooi uitzicht, toch voor de zekerheid even scopen of er niemand loopt.

*FUD*

"You are dead."

Met 5 man op de server, toch weer een random iemand tegengekomen in een afgelegen stukje.
Als new-spawn kwam ik daarna nog een hacker (mijn eerste) tegen die alle spullen van mijn character op de grond legde. Meteen de server maar verlaten, het is de moeite niet waard om daar tegen te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

LongBowNL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:22:
Ik was onderweg terug van Kamenka naar Cherno. Ik join een rustige server zodat ik makkelijk kan terug lopen. Eerste Kamenka geloot. Mooi! Genoeg eten en drinken, ik kan weer even door.

Volgende stad op de route is Kamarovo, met een police station. Boven op de heuvel, mooi uitzicht, toch voor de zekerheid even scopen of er niemand loopt.

*FUD*

"You are dead."

Met 5 man op de server, toch weer een random iemand tegengekomen in een afgelegen stukje.
Als new-spawn kwam ik daarna nog een hacker (mijn eerste) tegen die alle spullen van mijn character op de grond legde. Meteen de server maar verlaten, het is de moeite niet waard om daar tegen te vechten.
Ik had zondag, 3 man in de server excl. mezelf. kom er twee tegen in 10 min in cherno. een was bovengenoemde duitse ventje die daana mijn wapen steelde, ander was wel gewoon chille kerel die ik niet meer heb gezien voorzover ik weet. :) kan dus maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Gisteren ook een leuk momentje..

Was met DaLucovic een volle server gejoind aangezien we beiden fully geared waren. Liepen in Cherno en werden beiden relatief snel neergemaaid. Vervolgens gerespawnd, verloor ik mijn verbinding met de server die daarna vol zat, dus besloot maar een lege server te pakken, om wat rapper te looten. Had een 3 man server gevonden en spawnde in Chenaya Polana. Zonder al te veel op te letten (2 anderen op de server inmiddels) sprintte ik elk huisje in om te looten om uiteindelijk bij de firestation te komen.

Na helemaal bovenin de firestation klaar te zijn met looten hoorde ik iemand het laatste trapje om komen, ik draaide me om en kreeg direct een blaze schot in mijn arm (ik had niet eens een wapen :F). Al roepend: 'What the fuck dude, I don't even have a gun and you shoot me?' sprintte ik naar beneden. Snel naar buiten gerend en achter een hek gaan staan wat nog enigszins uitzicht heeft op de firestation. Hield dat ventje nog even in de gaten toen 'ie het bovenste dakje van de firestation op klom. Nadat ie van dat dakje de trap af ging naar het grotere dak, sprintte ik snel wat dichterbij met mijn axe, om hem neer te axen zodra 'ie de grote trap naar beneden zou klimmen vanaf het grote dak.

Helaas spotte hij me toen ik even het hoekje om peekte om te zien of hij die grote trap al af ging. Vervolgens maar een beetje random gepeekt om te zorgen dat 'ie z'n kogels zou verspillen op me. Eén schot mis.. twee schoten mis. Hij moest zijn Blaze natuurlijk reloaden, dus ik besloot naar de rand van de firestation te sprinten om zijn zicht op mij te blokken. Uiteraard zag hij mij naar de muur van de firestation sprinten en nadat ie reloadde wilde hij over de rand heen kijken om mij vanaf boven te kunnen schieten. Ik bewoog, keek omhoog en daar stortte meneertje van het dak ter aarde nadat ie over het randje was gevallen om een goed zicht op mij te krijgen. :D

Nog nooit zo makkelijk aan wat snelle gear gekomen. ;) Maar wat zijn de kansen dat je iemand tegen komt in uitgerekend Chernaya Polana op een 3 man server. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Lol geluk dat je een amateurtje had, blaze is meestal one hit kill als je enigzins kan richten. van het dak lijeren om een kill te krijgen is helemaal dom haha. boontje komt om zijn loontje in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Vind het ook erg lastig om een AK te vinden. ben nu al weken op zoek en kan er maar niet 1 vinden.
heb wel mosin maar wil toch ook een keer een ak hebben verdorie!!

heb ooit 1x een AK gevonden.. lullige was dat een dag later alle characters werden gewiped waaronder dus ook mn AK...

handgranaten ook nog nooit gevonden trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
@SouLLeSSportal,

Inderdaad. Lachte me ook stuk doen ie naar beneden lazerde.

@beebie121,

Probeer eens een military base to looten. Die base naast Vybor en Kamenka military base hebben een aantal barracks, waar regelmatig een AK101 of AKM ligt. :)

Handgranaten spawnen enkel bij Heli crashes geloof ik.

[ Voor 29% gewijzigd door GeoffLx op 29-10-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beebie121 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:15:
Vind het ook erg lastig om een AK te vinden. ben nu al weken op zoek en kan er maar niet 1 vinden.

heb ooit 1x een AK gevonden.. lullige was dat een dag later alle characters werden gewiped waaronder dus ook mn AK...

military bases afstruinen in lege server werkt beste :) je moet idd beetje geluk hebben, ik heb ook net pas mijn eerste paar gevonden ook gelijk 2 akm en 1x ak101 8)7 + drum mag voor akm en 3 stanag 30 round clips.
nu ook 2 flashbangs gevonden maar handgranaat nog niet. 2 helo sites gezien maar ook daar alleen wat rommel, paar clips en handguards etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
beebie121 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:15:

Ja klopt, je moet een beetje geluk hebben. Toen ik er niet specifiek naar op zoek was heb ik er zo een AK-M gevonden, maar nu vind ik echt ik weet niet hoeveel clips (heb twee 75 round clips meegenomen, maar had er zo 6 kunnen hebben) en 7.62 x 39 rounds, maar geen AK-M. Ik heb wel een AK-101 en die ben ik ook 2 keer vaker tegen gekomen, maar voor een 101 kan ik dan weer amper clips vinden. Uiteindelijk heb ik er nu 3, maar dat heeft heel lang geduurd. Scopes heb ik überhaupt een lange tijd al niet meer gezien...

Een AK-M met goede scope is super accurate. Waarschijnlijk TE accurate als je het mij vraagt, daar zal nog wel verandering in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Heeft iemand de repeater al gevonden/getest? lijkt mij wel een mooie toevoeging als je er beetje tempo mee kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Gisteren op 2 verschillende servers gespeeld. Het valt mij op dat de meeste toch hacks gebruiken.. Hacks zoals het warpen en het afpakken (op afstand) van je wapen.. Gisteren was ik op de NLE server. Ik stond een poosje in een boom af te wachten, want hoorde wat schoten verder op het NW airfield. Ik had een longhorn in mijn handen... Na 10 minuten hoorde ik op eens iemand tegen mij praten(ik heb geen voetstappen gehoord!) en kwam achter mij (de boom) vandaan .. Gelijktijdig was ik mijn longhorn kwijt, die had hij blijkbaar afgepakt.. :( Hij was niet alleen, op eens kwamen er aantal mensen uit bosjes, zelfs 10meter verder op.. Alle wapens gericht op mij :).. Uiteindelijk ben ik gewoon doodgeschoten, want ik probeerde in de style van Leeroy Jenkins weg te rennen.. :P

Later op een andere server waren er fully geared mensen aan het warpen.. Zo uit het niets (je hoort geen voetstappen) staan ze naast je.. :O
Pagina: 1 ... 35 ... 55 Laatste