Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 34 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Lol,...jaartje.

---RAWE CEEK!!!---

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
volgens mij zijn ze een gebouw vergeten te verplaatsen of weg te halen bij NE airfield

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/532871880023821574/45D6F959049EE1E5CEDFAC670402B93C8247B82D/

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/532871880023812924/EB3421F608C27CB5C3B66DABB52F22910CB52FEE/

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/532871880023817884/CD9FEE6F11D84E541F7AA9B6F50D6DCD96B86C1B/

• Huuskes
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Huuskes

Gentoo BTW

Of nooit want het heeft een brakke engine, alle Arma-engines en aanverwanten hebben brakke netcode en performance. Verder gaat het ook extreem traag en is hun focus totaal niet te volgen. Ze hebben hun geld natuurlijk ook al wel binnen al zal ik niet snel nog een game van ze kopen (EA of niet). Game is anders dan ook al (bijna) 2 jaar of misschien langer in ontwikkeling...

Er komt gewoon op een gegeven moment een game in dit genre dat wel fatsoenlijk werkt. Het was leuk vermaak voor een tijdje in ieder geval dus ik hoop en wacht daar op. h1z1 schijnt ook tegen te vallen

[ Voor 10% gewijzigd door Huuskes op 18-09-2014 19:31 ]

Gentoo BTW

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Tyr3ll schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:30:
[...]

Of nooit want het heeft een brakke engine, alle Arma-engines en aanverwanten hebben brakke netcode en performance. Verder gaat het ook extreem traag en is hun focus totaal niet te volgen. Ze hebben hun geld natuurlijk ook al wel binnen al zal ik niet snel nog een game van ze kopen (EA of niet). Game is anders dan ook al (bijna) 2 jaar of misschien langer in ontwikkeling...

Er komt gewoon op een gegeven moment een game in dit genre dat wel fatsoenlijk werkt. Het was leuk vermaak voor een tijdje in ieder geval dus ik hoop en wacht daar op. h1z1 schijnt ook tegen te vallen
Alhoewel je moet toegeven dat Arma (en dan vooral 2) echt gewoon een one-of-a-kind game is, zoveel wapens, zoveel mods, zoveel mogelijkheden. Die map's... Ik zal maar ophouden want anders moet ik huilen over de gedachte dat dit spel over een jaar of 5 wel vergeten zal zijn.

Vertel mij maar eens een fatsoenlijk spel wat dit kan...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:05

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
[...]

ze hebben toch aangegeven dat heel deze engine en de UI gewoon place holder is.. wordt allemaal vervangen.. we kunnen vanuit hier toch niet beoordelen wat er wel en niet gebeurd.. toen de game uit kwam hadden ze er een jaar aangewerkt.. (een jaar met een veel kleiner team wat ze nu hebben) daarna hebben ze met de early acces versie via steam 2.5 miljoen kopieën verkocht.. iets wat ze nooit verwacht hadden en ze opeens veel meer mensen konden aannemen.. daarna is het pas echt gaan lopen.. dus zeg dat ze pas echt aan het ontwikkelen zijn sinds dat de game uit is als alpha.. normale AAA games hebben een ontwikkeltijd van 3 jaar.. dean heeft gezegd dat ze het in 2.5 jaar gaan doen. dus dan hebben we nu ongeveer nog 1.5 jaar voordat de game af moet zijn.. ik denk dat dat goed komt..

ze hebben dan:
- nieuwe engine (DX11)
- nieuwe UI (ook ingame)
- base building
- voertuigen
enz enz enz..

dit is al meerdere malen in interviews (die hier ook gepost zijn) door devs aangegeven..

de dingen die we nu steeds in updates krijgen is om de alpha groep waar mogelijk tevreden te houden. deze early acces is niet bedoeld om stabiel te zijn.. het is bedoel om de final versie zo goed mogelijk te maken..

niet alle nieuwe dingen die ze maken worden meteen naar alpha gepushed maar achter de hand gehouden voor de final release..

we krijgen deze melding niet voor niets elke keer te zien toch? op ''I UNDERSTAND" drukken en dan alsnog klagen dat de game niet af is is een beetje raar vind ik..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qyyUX07.jpg

meer weten over het ontwikkel proces:
linkje

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 18-09-2014 22:05 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 16:24
Gister weer is opgestart. Leuke update so far! Voelt alweer een stukje meer aan als survival. Gister nog een zombie opgesloten in een huis en hij kwam niet door de muur of deur heen :9 . Al met al ben ik behoorlijk tevreden :) .

En dat geklaag van een hoop mensen, tja hoort bij de Nederlandse Maatschappij tegenwoordig. Want als we niks te klagen hebben zouden we nog klagen over het niet kunnen klagen. Word daar wel een beetje moe van tbh

@Hierboven, dit is hier al meerdere keren aangegeven maar sommige mensen willen het gewoon niet accepteren :) .

[ Voor 11% gewijzigd door Br3wmaster op 19-09-2014 08:14 ]

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 16:04
@spartacusNLD, ze zouden jouw aan moeten stellen als community manager oid :) Ik vind het echt irritant dat ik telkens moet zoeken, op verschillende kanalen, naar de huidige ontwikkelstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Denk dat ik vanavond ook maar weer eens in ga loggen.
maar weer eens op zoek naar mosin, LR scope , burlap voor tas en burlap voor camo en gecamode gorka kleren.
(smersk backpack lijkt me ook wel gaaf)
Zie ik daar nu trouwens een skate helm als head gear? is ie te verven naar zwart? Of is dat een van die bouw helmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 08:01
Of nooit want het heeft een brakke engine,
Ze hebben al zoveel herschreven aan de engine dat ze het al een eigen naam hebben gegeven. Met name de netcode is from scratch herschreven. In insteek van het spel is om te beginnen op basis van de MOD en vanuit daar dingen aan te gaan passen en vervangen. Zo is al bekend dat ze de renderer gaan vervangen door een DX11 renderer (zoals spartacus zegt). Wat je nu ziet kan nog steeds totaal afwijken van de definitieve versie. Veel gebouwen zullen nog vervangen gaan worden door nieuwe gebouwen, veel dorpjes zullen meer hun eigen identiteit krijgen.

Dus het feit dat de engine best brak is (op sommige gebieden, op sommige gebieden juist totaal niet, zoals mega grote maps, daarom gebruiken ze 'm ook als basis) wil niet zeggen dat het spel altijd brak zal blijven. De brakke dingen worden vervangen, de goede dingen blijven.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Is het feit dat het een Alpha is en dat je op "I understand" klikt een reden om niet te mogen klagen? Tot op zekere hoogte wel inderdaad. Maar in de eerste plaats is klagen natuurlijk wat anders dan iets constateren: ik erger me gewoon kapot aan de servers, ben blij om hier te lezen dat ook de devs dat hoog op hun prio-lijstje hebben en je zult me niet horen zeggen dat ik mijn geld terug wil vanwege die servers want tsjah, het is immers een alpha. Maar, óók voor een alpha kan best gelden dat op een goed ogenblik een punt wordt bereikt dat een vaststelling een klacht wordt. Als er over een half jaar nog steeds niets is gedaan met de servers, hackers en random char wipes dan is dat natuurlijk reden om te klagen. Ook bij een Alpha. Het feit dat het een alpha is legt de klaaglat dus behoorlijk hoog, maar verwijderd hem niet.

Dat gezegd hebbende; ze hebben goed werk gedaan met het nieuwe hitsysteem. Dat bevalt een stuk beter zo! Sinds de update ben ik niet meer geraakt door een zombie zonder dat hij me had moeten raken, en ik raak ze juist een stuk nauwkeuriger :).

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister trouwens een thermometer gevonden. Erg handig om te zien of je al onderkoeld begint te raken. Kan helaas niet duidelijk terug vinden of dat ook al een effect heeft en je daar ziek van kan worden/dood aan kan gaan.

Voor de update werd je ook al nat van water maar dit had verder geen invloed op je char (op de irritante message na dan :9 ) Weet iemand dit toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Br3wmaster schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:51:
Gister trouwens een thermometer gevonden. Erg handig om te zien of je al onderkoeld begint te raken. Kan helaas niet duidelijk terug vinden of dat ook al een effect heeft en je daar ziek van kan worden/dood aan kan gaan.

Voor de update werd je ook al nat van water maar dit had verder geen invloed op je char (op de irritante message na dan :9 ) Weet iemand dit toevallig ?
Zover ik weet heeft het nat zijn nu absoluut invloed op je.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ben ik even blij met mijn regenjas :9 . Ondertussen wel redelijke gear gevonden. Spawnde gister en liep per abuis naar een military base (ken de weg nog niet zo goed :9 ) en het was nog niet geloot dus heb mooie military gear mosin met ammo en scope :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:41
sinds de update 0.49 krijg ik elke keer na 20min spelen no message received wat kan ik hier aan doen ?
kan zo bijna niet normaal spelen.bij 0.48 had ik daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
xNikobellicx schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:53:
sinds de update 0.49 krijg ik elke keer na 20min spelen no message received wat kan ik hier aan doen ?
kan zo bijna niet normaal spelen.bij 0.48 had ik daar geen last van.
Je hebt niet toevallig een server die elke 20 minuten restart? 't zou wel heel toevallig zijn als het telkens na precies 20 minuten is! Dat neemt niet weg dat het natuurlijk wel kan hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Luuk1983 op 19-09-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:41
Luuk1983 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:55:
[...]

Je hebt niet toevallig een server die elke 20 minuten restart? 't zou wel heel toevallig zijn als het telkens na precies 20 minuten is! Dat neemt niet weg dat het natuurlijk wel kan hoor.
kan je dat zien dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Staat vaak achter de servernaam. 2Hour Restart bijv. Zou in jou geval dan 20 min restart moeten zijn. Vaak zie je het ook nog een keer als je de server joint. Links onder in beeld komt dan nog een keer een berichtje te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Br3wmaster schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:51:

Het heeft een hele grote invloed zelfs. Doordat je kleding nat wordt, heeft het lichaam het extra koud, waardoor je veel sneller afkoelt. Zodra je lichaam zo ver afkoelt dat je character aan begint te geven dat 'ie het daadwerkelijk koud heeft, begin je bloed te verliezen. Afhankelijk van hoe gezond je bent, kan dit inderdaad zomaar de dood betekenen.

Hetzelfde geldt in principe voor oververhitting.

Dingen die je kan doen om onderkoeling tegen te gaan is o.a. dikkere kleding dragen (jassen e.d.), eventuele natte kleding uitwringen en dichtbij een vuurbron gaan zitten. Oververhitting kan je tegengaan door o.a. je kleding nat te maken (vijvertje in springen) of kleding uit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
GeoffLx schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:43:
[...]

Het heeft een hele grote invloed zelfs. Doordat je kleding nat wordt, heeft het lichaam het extra koud, waardoor je veel sneller afkoelt. Zodra je lichaam zo ver afkoelt dat je character aan begint te geven dat 'ie het daadwerkelijk koud heeft, begin je bloed te verliezen. Afhankelijk van hoe gezond je bent, kan dit inderdaad zomaar de dood betekenen.

Hetzelfde geldt in principe voor oververhitting.

Dingen die je kan doen om onderkoeling tegen te gaan is o.a. dikkere kleding dragen (jassen e.d.), eventuele natte kleding uitwringen en dichtbij een vuurbron gaan zitten. Oververhitting kan je tegengaan door o.a. je kleding nat te maken (vijvertje in springen) of kleding uit te doen.
Dank voor de uitleg!.

Ik moet naar huis en spelen :9 . Dit klinkt tenminste als echte survival _/-\o_ . Gister nog een zwijn (sorry) geschoten. Helaas geen mes om er vlees vanaf te halen (?) Tevens besjes gezocht maa rook zonder resultaat :9 . Gelukkig ben ik nu in een dorpje met een supermarkt dus hoop wat food te kunnen vinden daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Br3wmaster schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:49:
[...]

Dank voor de uitleg!.

Ik moet naar huis en spelen :9 . Dit klinkt tenminste als echte survival _/-\o_ . Gister nog een zwijn (sorry) geschoten. Helaas geen mes om er vlees vanaf te halen (?)
Vraagje hierover. Ik heb zelf een tijdje niet gespeeld, maar de laatste keer dat ik speelde ging vlees als je het kookte op een gasstelletje en een pan van raw meteen door naar burned. Met andere woorden: je kon het vlees niet goed krijgen, omdat de 'cooked' status in z'n geheel overgeslagen werd. Is dit eigenlijk al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Kan ik je helaas nog geen antwoord op geven. Hoop dat het opgelost is want ik was vanplan om vanavond met 2 vrienden een campeer tripje te beginnen in de bossen :) . Even wat gear looten en dan lekker op een server waar het ook donker word gezellig camperen, biertje drinken en slap ouwehoeren op TS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Luuk1983 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:03:
[...]

Vraagje hierover. Ik heb zelf een tijdje niet gespeeld, maar de laatste keer dat ik speelde ging vlees als je het kookte op een gasstelletje en een pan van raw meteen door naar burned. Met andere woorden: je kon het vlees niet goed krijgen, omdat de 'cooked' status in z'n geheel overgeslagen werd. Is dit eigenlijk al opgelost?
Geen idee of het daadwerkelijk al werkt met een gaspitje en pan. De fireplace werkt in ieder geval wel in combinatie met een log (boomstam) en lucifers. Duurt wel een eeuwigheid voordat ze eindelijk cooked zijn en je moet het vlees er verdomd snel vanaf halen, voordat ze verbranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Leuk, spawn in elektro. 5 min later dood door onzichtbare zombie. Gaat goed!

// edit : Nu spawn ik dood, hoe vind je die.

[ Voor 99% gewijzigd door green-tea op 19-09-2014 19:26 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
DayZ devs hadden een stream op twitch
volgende info is er door een user van reddit uitgehaald:

Afbeeldingslocatie: http://s2.quickmeme.com/img/bd/bd1a9d6e72bfd9e8785740044da8e2c42ac761f265b6e28be5ad0275eb47bef4.jpg
  • Over the next month there will be an increase in performance and optimization of the server
  • Expanded crafting system to be able to combine multiple items at once using tools
  • GSPs are limited because of the rapidly changing nature of Early Access
  • Civilian Air control Station and hangar, as well as other unique objects coming to NEAF
  • New functionality such as blocking will be added to melee system
  • New bandaging to each limb separately
  • Renderer is a large task and the programmer in charge of it, works on it everyday. ETA Q1 2015
  • New tent model will be bigger and have more options
  • Construction will include smaller makeshift shelters
  • V3S will be the test vehicle for the vehicle attachment system (much like the M4 and the weapon attachments)
  • Base V3S model is nearly done; All the various parts need to be finished in the next month. Animations, sounds and configuration will occur after all parts are modeled
  • Some parts will be necessary while others will be visual changes and optional
  • Tents now spawn in a different building class in current .49 version
  • Sounds will be released in large groups
  • Phantom sounds are being investigated and they have a good idea on where they might be coming from
  • Improvised camouflage on tents will be possible in the future
  • New renderer will allow for spray painting on the fly by allowing materials to act as a module and applying shaders to the item based on the color of paint (Procedural color change)
  • Balota military camp was relocated to Myshkino, other buildings in balota airfield will become destroyed models due to it being a primary evacuation point
  • DayZ will never have a full lore story, the devs are setting up the canvas but our lore is whatever we want it to be
  • Loot economy will be constantly changing
  • Player spawns will change more as the map changes (goal is to minimize suiciding)
  • Features are a priority for the development team, currently vehicles are the focus
  • Dragging will be both dead bodies and injured players (similar to the 'rescue pull' from the mod)
  • Ammo crafting such as shell reloading isn't planned but could be easily possible after 1.0
  • Non-perishable goods should be much more rare in the future
  • Improvised grenades and I.E.D are awaiting for a more robust crafting system
  • World containers are waiting for a polished world economy, as well as more stable persistence
  • Ghillie suit was created by taking the grass model and pasting it over a green shirt. There will be a burlap hood to be headwear. Will not be able to wear a backpack with the ghillie suit.
  • Items inside wet clothes can get wet themselves (waterproof backpack already modeled)
  • Current design is one gun on back and any item in your hand ("If you choose to carry a second gun than good for you." - Peter Nespesny)
  • Steam workshop modding is a commitment from the DayZ team and BI
  • 0.50 will likely be a hotfix for server crashing, map design, and adding in some extra items that have been finished
  • Survivor GameZ [2] will make a return to DayZ standalone in the future
  • Brian is looking forward to server performance and increased player count
  • Chris is looking forward to teamwork features, repairing vehicles and base building
  • Peter wants to see the vehicles in game soon and barricading/locking doors
  • New zombie AI is currently being worked on but is several months away (new sensing of player, stealthing from zombies, audio changes etc.)
  • Growing a crop once horticulture is implemented will be based on average playtime and the amount of time before a server resets
  • Missions and quests will not be added... never ever (unless modders do it)
  • Events will be dynamic meaning that they will not require a server reset
  • The next month or two will see an increased focus on security
  • BE Anti-cheat detection will be far improved
  • Stable hive purge destroyed ALL unlimited magazines
  • Private shards on route to be deployed
  • Next week should have a great status report (vehicle images hint hint)
staan wat mooie dingen in.. vooraal dat de nieuwe engine voor Q1 2015 gepland staat.. en dat de voertuigen er toch heel snel aan komen :o horen we volgende week meer over

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 20-09-2014 02:26 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Zo inderdaad! Dat koud/warm maakt het wel meer survival.

Ik spawnde bij NW airfield (cybor) dat is niet gek, meteen twee high cap vests, leuke autofit en p1 met magazijn in de eerste barrack.

Ben benieuwd of ik nu ooit nog een tent ga vinden.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
wat vette actie gehad op een 1e person server.
met 3 man op NW airfield flink huisgehouden.. het is door paul ook opgenomen dus daar zal nog wel een youtube filmpje van verschijnen binnenkort :)

we zijn de kant van het tentenkamp de airfield op gekomen, vrijwel direct meteen contact met enemy players.
2 kills gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DFbytwM.jpg

precies een kill kunnen maken net voor de server restart:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5uXnSBy.jpg

nog iemand van een wacht huisje afgeschoten:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p4MaOZ5.jpg

en deze stond zeker 30 seconden op een zombie in te hakken zonder hem neer te krijgen.. ik had en uit zijn lijden verlost:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6RENu9g.jpg

en deze 2 wouden de ATC binnen komen.. hebben ze ook niet overleeft:
hieronder staan ze nog half rechtop.. zij zijn echter al wel heel erg dood :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8JalDzg.jpg

was leuk deze middag mensen :)

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 20-09-2014 14:36 ]

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 23:39
Dat is een mooie lijst Sparta! Qua features lijkt het de goede kant op te gaan. De bugs zullen ongetwijfeld ook aangepakt gaan worden. Ik heb er wel vertrouwen in dat dit een mooie game gaat worden.

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 20:26

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Ik ga mij binnenkort ook weer eens wagen aan een potje Day-Z. Is toch te lang geleden geweest.

Verwijderd

Is die M4 nu al te vinden op normale locaties behalve crash sites? Sinds het wapen weg is vind ik het spel super saai met enkel DMR/Sniper wapens..

• -Moondust-
De M4 was niet weg, maar alleen te vinden bij helicopter crashsites (met de rook). Op zich wel logisch dat er geen M4's te vinden zijn in een Russisch landschap behalve bij Amerikaanse helikopters die zijn neergestort.

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

spartacusNLD schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:35:
wat vette actie gehad op een 1e person server.
met 3 man op NW airfield flink huisgehouden.. het is door paul ook opgenomen dus daar zal nog wel een youtube filmpje van verschijnen binnenkort :)

we zijn de kant van het tentenkamp de airfield op gekomen, vrijwel direct meteen contact met enemy players.
2 kills gemaakt:

[afbeelding]

precies een kill kunnen maken net voor de server restart:

[afbeelding]

nog iemand van een wacht huisje afgeschoten:

[afbeelding]

en deze stond zeker 30 seconden op een zombie in te hakken zonder hem neer te krijgen.. ik had en uit zijn lijden verlost:

[afbeelding]

en deze 2 wouden de ATC binnen komen.. hebben ze ook niet overleeft:
hieronder staan ze nog half rechtop.. zij zijn echter al wel heel erg dood :+

[afbeelding]

was leuk deze middag mensen :)
Was zeker leuk op NWAF, jammer van dat suffe einde in Vybor.

Wat wel bizar is, is dat ik in een tent op de gromd lag (op de achtergrond van 1e screenshot), dat er een zombie langsgehopt kwam. Ik dacht dat ie op Paflov afkwam, maar ik was al mn bijl aan het pakken. Opeens draait ie zich om, en sprong boven op terwijl ik nog lag. Meteen screen: You are dead, geen schot gehoord.
Blijkbaar heeft die zombie me dus geheadshot...

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:48:
Is die M4 nu al te vinden op normale locaties behalve crash sites? Sinds het wapen weg is vind ik het spel super saai met enkel DMR/Sniper wapens..
Het lijkt me met de AKM, de AK101 en de MP5 genoeg andere automatische wapens in het spel zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Hier de video van de avonturen van gisteren.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Nou ik ben er weer even klaar mee. Net opnieuw begonnen naar de hive reset, wat dingen gevonden qua eten en kleren, ben ik wat aan het eten, ineens BAM, gebroken been in the middle of nowhere... lekker dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:48:
Gelukkig niet, zulke wapens moet je lekker zeldzaam houden. Voorheen was het gewoon een freeforall fuckfest met al die M4's.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Moondust- schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:58:
De M4 was niet weg, maar alleen te vinden bij helicopter crashsites (met de rook). Op zich wel logisch dat er geen M4's te vinden zijn in een Russisch landschap behalve bij Amerikaanse helikopters die zijn neergestort.
Is dat effectief met rook? Want ik heb er er nu al 2 gevonden zonder rook en slechts een broek gevonden...

Valt trouwens ook op dat op de server van Dutch Gaming Fun Clan iedereen een schietgrage vinger heeft!

De ene keer was ik bijvoorbeeld met een Hollander aan het praten bij NWAF, z'n vrienden komen af: BOEM ik krijg een kogel, antwoord is dan 'oh sorry hoor "ik heb gemist""... Ze gaven me wel wat morphine maarja...

Wat later ging ik dood en spawnde ik in m'n onderbroek bij Vybor??? Ik loop naar het stadje, kom een groepje Hollanders tegen, begin in het Nederlands te praten, alles ging lekker smooth totdat die ene vent commando's begon te geven en ik antwoordde dat ik z'n bitch niet ben => dood.

Wat zie ik er overigens cool uit nu! 8)
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/23rsfbb.jpg

Iemand die met een Belg wat wil rondtoeren?

PS: @ video hierboven van 'Slachtpartij', h5 mannen! Iedereen doodschieten zonder nul communicatie! Petje af! :?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Nederlanders, geen Hollanders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 03:00:
Is dat effectief met rook? Want ik heb er er nu al 2 gevonden zonder rook en slechts een broek gevonden...
Heli's zonder rook (3 stuks, vaste posities) ligt bijna niets, met rook (3 stuks, variabele locaties) ligt vol met goodies (M4, M4 mags, handgranaten, flashbangs, etc.)
PS: @ video hierboven van 'Slachtpartij', h5 mannen! Iedereen doodschieten zonder nul communicatie! Petje af! :?
Dat is heel normaal in militaire gebieden. Daar is het gewoon schieten of geschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
vliegvelden zijn PVP area's.. zoals moondust aangeeft is het ''kill or be killed''
daarbuiten probeer ik iig gewoon andere mensen zoveel mogelijk te ontwijken.
voor wie t verschil niet snapt: YouTube: Holland vs the Netherlands

kwam deze gisteren op NE airfield tegen :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZCoug1S.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x51LRgC.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door spartacusNLD op 22-09-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Gaaf, ik las net in het blog van de developers dat we als wapen de Steyr AUG kunnen verwachten (in the not-to-distant future): Wikipedia: Steyr AUG

Dat is echt een gaaf wapen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Als ik het goed begrijp zit het militaire kamp nu bij Myshkino?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

spartacusNLD schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:43:
[...]

vliegvelden zijn PVP area's.. zoals moondust aangeeft is het ''kill or be killed''
daarbuiten probeer ik iig gewoon andere mensen zoveel mogelijk te ontwijken.

[...]

voor wie t verschil niet snapt: YouTube: Holland vs the Netherlands

kwam deze gisteren op NE airfield tegen :P

[afbeelding]

[afbeelding]
Ah da's een mooie voor als er een onwetend iemand inzit en naar buiten komt;
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/fa/faf29f67b13973949dd1eda9e8fa6790ab4d31d61a80dfc359e70825c9cb795d.jpgg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Luuk1983 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:28:
Gaaf, ik las net in het blog van de developers dat we als wapen de Steyr AUG kunnen verwachten (in the not-to-distant future): Wikipedia: Steyr AUG

Dat is echt een gaaf wapen! :)
denk dat dat een wapen is wat bij een heli gaat spawnen
BabyXL schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:29:
Als ik het goed begrijp zit het militaire kamp nu bij Myshkino?
jah klopt.. er is alleen niet veel te vinden helaas

op http://www.twitch.tv/sacriel is nu een stream te zien van sacriel en brian highs (dayz dev)

[ Voor 29% gewijzigd door spartacusNLD op 22-09-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:01
Na maanden het spel links te hebben laten liggen ben ik afgelopen week weer eens aan de wandel gegaan. Ik merk wel dat ik het "oude" DayZ gevoel weer wat krijg, het voelt redelijk vertrouwt. Ten opzichte van de eerdere beta versies pakt loot nu wel beter op. In eerdere versies die ik gespeeld heb kon je soms plat op je neus nog het item niet oppakken en moest dit altijd met de TAB toets en dan naar je inventory slepen. Dit gaat een stuk makkelijker en sneller, ik kreeg minder het gevoel dat ik met de menu's moest klooien om te looten.

Ander punt zijn de zombies, melee heb ik nog altijd ruzie met ze. Een honkbalknuppel heb ik direct maar weer gedropped nadat ik met 3 slagen het idee had dat ik telkens in de lucht sloeg :) of meer oefenen.

Enige punt van irritatie vond ik het berg/heuvel op lopen. Dubbel "pijltje omhoog" en je loopt prima op vlak terrein maar wanneer je iets "omhoog" loopt dan wisselt je personage constant af tussen loop/ren/loop/ren. Zelfs mijn vriendin vroeg op een gegeven moment: wat doet jouw poppetje vreemd :)

Uiteindelijk kwam ik erachter dat de Shift toetst ingedrukt houden "de pas erin houdt". De map voelt ook wat beter gevuld aan met de extra gebouwen en steden. Normaliter ging ik rechtstreeks van NEA/ Berenzino richting Gorka, Novy en NWA. Een tochtje noordelijk is prima te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
FriezNL schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:33:

Ander punt zijn de zombies, melee heb ik nog altijd ruzie met ze. Een honkbalknuppel heb ik direct maar weer gedropped nadat ik met 3 slagen het idee had dat ik telkens in de lucht sloeg :) of meer oefenen.
Mijn ervaring is dat in first person het makkelijker is om een zombie met meleewapens te raken. Ikzelf heb het switchen tussen 1st en 3rd op mijn extra muisknop aan de zijkant ingesteld. Ik wissel dan ook heel vaak tussen 1st en 3rd on the fly. 't is verder inderdaad een kwestie van oefenen :)

• Snol
  • Niet online

Snol

Samenvatting van een avontuur met Fusionhero, heb er een verhaaltje van geprobeerd te maken. Skip naar het eind voor de slowmo replay.

*

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
dayz heeft een update gehad: https://twitter.com/eugenharton/status/514783014665342976

- wat gebieden in de map zijn veranderd, er is nog niet precies uitgevonden wat precies
- server crashed verholpen (?) hier nog niks van gezien..
- presistence zou nu moeten werken op de officiële servers, niet officiële servers moeten het handmatig aanzetten.
- belota heeft geen barakken meer, het zijn nu ruïnes:
https://imgur.com/gallery/2YNkbEG/new & https://imgur.com/a/6xxNB
- je bijl gaat niet super snel ruined als je een boom om hakt voor hout.
- stun baton heeft een elektrisch effect gekregen: https://i.imgur.com/CgKi8Aa.jpg

- je blijft niet meer constant warm, dus warm blijven is een echte uitdaging geworden.
mensen noemen het een bug maar ik denk dat het erin blijft.. dus vuurtjes maken en binnen blijven wordt noodzakelijk..: http://nl.reddit.com/r/da...mptly_cooling_off_bugged/
heb het net ff geprobeerd. kon ongeveer 20 min stil zitten todat ik de ''cold'' melding kreeg. als je blijft rennen duurt het langer. dus om de 40 min als je ergens naartoe rent denk ik ongeveer moet je als het koud buiten is toch ff een vuurtje maken om levend te blijven

- hoor ook iets dat traplopen je kan doden of je schoenen & broek kapot maakt.. :-( :F

dit is dus alleen op servers waar het op dat moment koud is, server waar de zon heel hard schijnt hebben die ''probleem'' niet.. het is dus wachten op de eerste ''always sunny'' servers.

iemand nog andere dingen gezien in de nieuwe patch?

[ Voor 58% gewijzigd door spartacusNLD op 25-09-2014 08:30 ]

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Ook op de always sunny servers loop je weer tegen problemen met oververhitting aan.

• Br3wmaster
Vanavond eindelijk tijd en maar weer is spelen :) . Speel atm op een HC server met niet 24/7 day etc :) . Vind het spel wel wat hebben in het donker tbh :) .

DayZ gaat steeds meer op een survivle game lijken (gelukkig)

• Luuk1983
spartacusNLD schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:35:
- hoor ook iets dat traplopen je kan doden of je schoenen & broek kapot maakt.. :-( :F
Geen idee, maar eten kan je benen breken :P

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Luuk1983 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:13:
[...]

Geen idee, maar eten kan je benen breken :P
:| realy?

• Br3wmaster
Struikelen over een blikje bonen en verkeerd terecht komen op de grond :9 easy as f*ck :9

• Luuk1983
Nou ik zal iets concreter zijn: ik zal op de bovenverdieping van een gebouw in een hoekje achter een kastdeur om niet gezien te worden en at een blikje leeg. Ineens AAAUUUWWWW 'my leg is extremely painfull'. En toen kon ik niet meer lopen: been gebroken. Ik vermoed dat er iets gebeurd is waardoor de server dacht dat ik iets verder opzij stond (dus buiten het gebouw) en daardoor naar beneden ben gedonderd. Maar ja: met eten kan je je been dus breken ;)
Br3wmaster schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:17:
[...]

Struikelen over een blikje bonen en verkeerd terecht komen op de grond :9 easy as f*ck :9
Hehe :P Of door op een blikje te stampen het blikje proberen open te krijgen ;) Maar goed, we maken er grapjes over, eigenlijk is het diep triest ;(

[ Voor 24% gewijzigd door Luuk1983 op 25-09-2014 09:37 ]

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Luuk1983 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:36:
[...]

Nou ik zal iets concreter zijn: ik zal op de bovenverdieping van een gebouw in een hoekje achter een kastdeur om niet gezien te worden en at een blikje leeg. Ineens AAAUUUWWWW 'my leg is extremely painfull'. En toen kon ik niet meer lopen: been gebroken. Ik vermoed dat er iets gebeurd is waardoor de server dacht dat ik iets verder opzij stond (dus buiten het gebouw) en daardoor naar beneden ben gedonderd. Maar ja: met eten kan je je been dus breken ;)

[...]

Hehe :P Of door op een blikje te stampen het blikje proberen open te krijgen ;) Maar goed, we maken er grapjes over, eigenlijk is het diep triest ;(
dit heb je ook als je boven in de ATC gaat zitten op NE airfield.. weet niet of dit al gefixed is

• Br3wmaster
Luuk1983 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:36:

[...]

Ja eigenlijk is het ook diep triest. Maar laten we er het beste van maken :9. Hoop dat we snel voertuigen krijgen, kan ik tenminste snel van A naar B rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
En weer een nieuwe blogpost op http://dayzdev.tumblr.com/. Als je enigszins geïnteresseerd bent in de ontwikkeling van het spel, dan raad ik zeker aan deze te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Nou het ging weer lekker vanavond. Een mooie toch gehouden met een vriend van me. Op een gegeven moment reboot de server (al vaker gebeurd die avond) en toen ik terug erin ging was ik dus gereset. Snel uitloggen en naar een andere server, maar het mocht niet baten.

Toen die vriend van me terug de server in ging was hij niet gerest, maar moest hij een tijdje wachten op 'please wait' (dat mooie zwarte scherm). In de tussentijd was hij dus mooi half dood geslagen door een zombie. Bijna alle gear kapot, zwaar bloedend en zwart-wit beeld. Gelukkig stond hij bij een ziekenhuis en heeft hij nog een bandage kunnen vinden, want anders had ook hij opnieuw moeten beginnen.

Maar ja, ik spawnde bij Cherno en hij zit helemaal in het noorden, dus we kunnen niet veel verder uit elkaar zitten...het gaat lekker met Day Z!

• -Moondust-
Zorg ervoor dat bij een server reset je niet de server ingaat voordat de servertijd op één minuut na het hele uur staat. Dan pas is het veilig. Probeer je het eerder, dan riskeer je een char reset. Is mij enkele keren overkomen totdat ik van anderen leerde hoe dit te voorkomen. Overigens kan het een goede 10 minuten duren voordat een server weer helemaal terug up is.

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 16:29
Al maanden niet gespeeld en ondertussen was er een hoop toegevoegd. Ik wist dat er een char reset was dus begon opnieuw.. eerste server reset na een paar min. Dan een server die het gebouw niet wil laden waar ik in zat. En dan net val ik door lag van een trap.. benen gebroken en alles ruined.. kan niet dood en kan geen kant op.

ik ben er wel weer klaar mee voor de komende maanden.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
TgR_KILLER schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:46:
Al maanden niet gespeeld en ondertussen was er een hoop toegevoegd. Ik wist dat er een char reset was dus begon opnieuw.. eerste server reset na een paar min. Dan een server die het gebouw niet wil laden waar ik in zat. En dan net val ik door lag van een trap.. benen gebroken en alles ruined.. kan niet dood en kan geen kant op.

ik ben er wel weer klaar mee voor de komende maanden.
begrijpelijk.. dit soort dingen zijn voor mij ondertussen normaal geworden.
t is en blijft een alpha dit soort dingen zijn te verwachten.
toch blijft het voor mij een game die een ervaring en rush geeft die ik nergens anders kan vinden. _/-\o_
ondanks de vele vele bugs :)

• TgR_KILLER
Maar hoe ga jij ermee om dan?...

Ik heb geen idee wat ik ermee moet xD ik wil een spel spelen.. niet 1.5 uur wachten tot mijn char uitgehongerd is en dood gaat.. das geen spel meer..

Ik had arma 2/3 moeten kopen en de mods moeten spelen ipv SA kopen :( maar ja geld is nu al uitgegeven.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Als je vastzit kan je vragen om vrijgezet te worden op de feedback tracker.
http://feedback.dayzgame.com/

Maak een issue aan met je steamid (private is misschien handiger)
Hier is een voorbeeld: http://feedback.dayzgame.com/view.php?id=13270

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Weer wat nieuws meegemaakt, je kan blijkbaar niet meer door de deuropeningen van de Firestation schieten bij NWA. Lijkt alsof andere items er ook niet graag doorheen willen.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
TgR_KILLER schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:48:
Maar hoe ga jij ermee om dan?...

Ik heb geen idee wat ik ermee moet xD ik wil een spel spelen.. niet 1.5 uur wachten tot mijn char uitgehongerd is en dood gaat.. das geen spel meer..

Ik had arma 2/3 moeten kopen en de mods moeten spelen ipv SA kopen :( maar ja geld is nu al uitgegeven.
doe er max 40 min over om gear te vinden denk dan aan:
- warme kleding
- voedsel
- rugzak

als je spawned is het belangrijk dat je weet waar je bent daarvoor gebruik je: http://dayzdb.com/map
als je weet waar je bent is het eerst belangrijks dat je zsm naar een stad of groot dorp gaat.. daar ligt nou eenmaal de meeste loot. daar vind je altijd wel wat je nodig hebt om lang te kunnen overleven.

waar je de beste loot vind kan je hier vinden: http://dayz.gamepedia.com/Loot

hier vind je nog wat algemene info: http://dayzdb.com/guides/general

in de avond kan je langskomen op onze teamspeak server: ts.bug-community.com
en je kan mij toevoegen op steam: [GoT]SpartaNLD

en voor dat je het weet heb je zo een char:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lNqUuxm.jpg

dayz is wel een spel waar je wat moeite en tijd in moet stoppen, doe je dat niet dan wordt t niks en is t idd super saai :P

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 28-09-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Oh ik heb een hele tijd met een grote groep gespeeld maar das maanden geleden en die zijn allemaal gestopt. Had toen ook een char met pristine M4 met alle mogelijke uitbreidingen erop, grote mags, scope etc. maar goed die was gewhiped en sinds toen niet gespeeld :P

Nu vind ik het gewoon bloed irrirant dat ik mijn benen gebroken heb en nergens heen kan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Als je in de teamspeak komt (zie post Sparta), dan kunnen anderen je wellicht helpen aan een splint om je been te fixen. Als je rags hebt en een bijl om sticks te hakken van een struikje, dan kan je ook zelf een splint maken en je been fixen. Een gebroken been is niet het einde van de wereld in DayZ. Voorheen waren sticks zeldzaam maar nu kan je ze van de talloze struiken halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

TgR_KILLER schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:06:
Oh ik heb een hele tijd met een grote groep gespeeld maar das maanden geleden en die zijn allemaal gestopt. Had toen ook een char met pristine M4 met alle mogelijke uitbreidingen erop, grote mags, scope etc. maar goed die was gewhiped en sinds toen niet gespeeld :P

Nu vind ik het gewoon bloed irrirant dat ik mijn benen gebroken heb en nergens heen kan xD
Je hebt de optie op 2 verschillende characters, je kan op 1st en op 1st/3rd person spelen en dat zijn 2 verschillende hyves met dus ook 2 losstaande characters van mekaar. Dus wordt je gefrustreerd op de 1 ga je over naar de ander. Dit soort snedes zijn niet handig om te plaatsen

[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 01-10-2014 18:21 ]

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
-Moondust- schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:29:
Als je in de teamspeak komt (zie post Sparta), dan kunnen anderen je wellicht helpen aan een splint om je been te fixen. Als je rags hebt en een bijl om sticks te hakken van een struikje, dan kan je ook zelf een splint maken en je been fixen. Een gebroken been is niet het einde van de wereld in DayZ. Voorheen waren sticks zeldzaam maar nu kan je ze van de talloze struiken halen.
Ondertussen heb ik het opgelost door een server te joinen waar een zombie naast me stond. dus die sloeg me kapot.

Na respawn ging het niet veel beter.. Sowieso weet ik niet wat ze veranderd hebben maar het spel lijkt 30x zwaarder te zijn dan eerst, haal 5 fps als ik geluk heb -_-

En toen liep ik in the middle of nowere, niks in zicht. En uit het niets een zombie achter me aan die 10x sneller was dus me zo in had gehaald en helemaal kapot sloeg -_- ik had geen wapens en slaan hielp ook al niet.

Dit is gewoon zwaar frusterend ipv relaxed een spelletje spelen.

*edit*

Lol echt, dan denk je ok, nog 1 keer. spawn je met meteen een zombie op je kont.. denk je hem afgeschud te hebben, dus bandage je. komen er nog 3 aan.. klim ik een 1 of andere silo op. Loop je voorzichtig naar de rand toe om te kijken of ze er nog zijn.. loopt hij zo van die silo af.. dood

sigh -_- ik heb wel weer genoeg DayZ gedaan voor de komende weken xD

[ Voor 14% gewijzigd door TgR_KILLER op 28-09-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
TgR_KILLER schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:32:
[...]

Ondertussen heb ik het opgelost door een server te joinen waar een zombie naast me stond. dus die sloeg me kapot.

Na respawn ging het niet veel beter.. Sowieso weet ik niet wat ze veranderd hebben maar het spel lijkt 30x zwaarder te zijn dan eerst, haal 5 fps als ik geluk heb -_-

En toen liep ik in the middle of nowere, niks in zicht. En uit het niets een zombie achter me aan die 10x sneller was dus me zo in had gehaald en helemaal kapot sloeg -_- ik had geen wapens en slaan hielp ook al niet.

Dit is gewoon zwaar frusterend ipv relaxed een spelletje spelen.

*edit*

Lol echt, dan denk je ok, nog 1 keer. spawn je met meteen een zombie op je kont.. denk je hem afgeschud te hebben, dus bandage je. komen er nog 3 aan.. klim ik een 1 of andere silo op. Loop je voorzichtig naar de rand toe om te kijken of ze er nog zijn.. loopt hij zo van die silo af.. dood

sigh -_- ik heb wel weer genoeg DayZ gedaan voor de komende weken xD
jij hebt wel veel pech zeg :P dit is idd geen ''relexed'' spelletje :) het is ook een ''survival'' game
niet de game voor jou dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:05
ik moet wel zeggen dat ik het spel juist 30x beter vind dan pak em beet een half jaar geleden.
Ja het is nog steeds niet optimaal etc maar ik heb ook het idee dat je zeer veel pech hebt of een systeem dat het net niet lekker draait (dat weet ik dus niet zeker he).

Ik heb zelf namelijk nooit last van lag/hangende shizzle waardoor ik mn been breek o.i.d.
De groep waar ik mee speel heeft het ook echt nooit.

Nu niet meer bedoel ik dan he.. in het begin wel maar sinds alle patches gaat het echt 30x beter dan eerst.

Wat ik trouwens hoor/lees is dat DayZ op een AMD systeem minder goed/lekker draait als op Nvidia/Intel gebasseerde systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
tips en tricks video van WOBO nav de laatste update:

:)

en weer een nieuwe van blackout:

beide youtubers zijn zeer aan te raden als je DayZ speelt 8)

ik volg deze youtubers ook:
YouTube: Jam Jar
YouTube: VectorBunny
YouTube: sacriel42
YouTube: Mr. Moon
YouTube: Kd Wolf

en op twitch:
http://www.twitch.tv/mrblack0ut81/profile
http://www.twitch.tv/tehjamjar
http://www.twitch.tv/sacriel

[ Voor 85% gewijzigd door spartacusNLD op 28-09-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-07 14:38
vandaag hebben angelo borat en ik genoeg beleefd we starten in balota ,nadat we gisteren daar waren uitgelogd ,nadat we al iets van 10 kills hadden gemaakt gingen we vandaag verder.
we gingen met ze 3en op een flat zitten in 40 man server dus werd het snel een schiet festijn
we waren omsingeld door dode lijken die we met de mosins hadden neergeschoten
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/30721154992510958/693F96555B808B6863C4C8938452786CDC7E4204/
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/30721154992510054/B7B6BF0E72117C41A51642F61D39AA21E85F0029/1024x544.resizedimage
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/30721154992508795/4BDCCFAE2A94940971710C006F3F486460AA5B04/1024x544.resizedimage
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/30721154992508005/B315375F957E0B2A725BA79751D71E751386FF4E/1024x544.resizedimage
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/30721154992507117/4A135EE1DC320FDF6C4CC88D098F59C1FCB88DF7/1024x544.resizedimage

na een tijdje kwamen we een fresh spawn tegen die in de flat ging en op een gegeven moment de ladder omhoog kwam en die schoten we neer ,maar op een gegeven moment kwam hij terug dus toen hadden we hem maar gehandcuffed

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/30721154992486195/D4097DB7EE2C6A43AD8B7597C2A378A254337878/1024x544.resizedimage
hij was niet echt blij met ons maar hij wou toch wel op de foto

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/30721154992484137/E3F164ED79F1C7D5694F32FA27622E26C843E3E0/1024x544.resizedimage

en ben ook nog een glitch tegen gekomen
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/30721154992506304/FB8CC0176235B5FB019CA7648953F37908680FBE/1024x544.resizedimage
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/30721154989498301/D96582DBEFE4A6D9154A93D7938B943440059EE9/1024x544.resizedimage

al met al een leuke dag

[ Voor 54% gewijzigd door jeffreygek1 op 29-09-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter

mooi interview om te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
hij was niet echt blij met ons maar hij wou toch wel op de foto
Hahaa super droog :D Maar zo te zien goed gedaan guys.

Wellicht dat ik vanavond weer eens instap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
TgR_KILLER schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:32:
5 fps is wat overdreven, maar dat idee heb ik inderdaad ook. Feit is wel dat de server een hele belangrijke impact heeft op de fps. Op een volle server is de fps echt een stuk lager dan op een lege server. Waarschijnlijk door de loot respawn etc die nu in het spel zit is het voor de server nog zwaarder geworden.

Zijn ze qua server software nou al zo ver dat ze 64-bit multicore support ingebouwd hebben eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webspider0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:02
Aaah ook hier is een actieve GoT forum van :)
Had het ook moeten weten maarja :+

Ook maar eens actief aan mee doen, vind echt tof spel blijft aan alpha maar word met de tijd beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Tja ik blijf erbij dat random mensen neerschieten voor de lol nogal flauw is. Ik bedoel, als het voor de loot is, dan kan ik het me voorstellen, dat zou in het echt ook gebeuren. Maar goed, ik snap het ook wel omdat er nog niet zoveel verder in het spel te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webspider0
Luuk1983 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:22:
[...]

Tja ik blijf erbij dat random mensen neerschieten voor de lol nogal flauw is. Ik bedoel, als het voor de loot is, dan kan ik het me voorstellen, dat zou in het echt ook gebeuren. Maar goed, ik snap het ook wel omdat er nog niet zoveel verder in het spel te doen is.
Ik snap je standpunt opzich wel, maar de game draait er natuurlijk wel enig sinds om he. Proberen te overleven tussen de zombies en de mensen. Anders moet je een single player gaan spelen. Juist de adrealine kick van het zien van iemand en denken oke wat ga ik doen. Rennen / Schieten / Praten dat vind echt enorm tof aan het spel.

En ja soms denkt de ander er anders over en ben je de Sjaak :+ Is me ook al vaak overkomen maar de tofste gear hebben en dan niks meer doen is ook niks aan. En als je hem boeit en alles dan is nog leuker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
webspider0 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:10:
[...]

Ik snap je standpunt opzich wel, maar de game draait er natuurlijk wel enig sinds om he. Proberen te overleven tussen de zombies en de mensen. Anders moet je een single player gaan spelen. Juist de adrealine kick van het zien van iemand en denken oke wat ga ik doen. Rennen / Schieten / Praten dat vind echt enorm tof aan het spel.

En ja soms denkt de ander er anders over en ben je de Sjaak :+ Is me ook al vaak overkomen maar de tofste gear hebben en dan niks meer doen is ook niks aan. En als je hem boeit en alles dan is nog leuker _/-\o_
Uiteraard. Ik bedoel, ieder speelt het op zijn manier en moet dat zelf ook weten. Ik ben ook niet heilig, als ik iemand met goede gear zie lopen schiet ik ook. Of als ik iemand zie die mij ook duidelijk gezien heeft, dan gaat hij of zij ook neer, voor de zekerheid. Maar op een dak gaan zitten om zoveel mogelijk mensen voor de lol af te schieten...dat hoeft van mij dan weer niet. Ik bedoel, als je aan het overleven bent en je ziet in de verte iemand met een gun lopen, dan zou je daar echt niet achteraan gaan, maar je juist eerder verstoppen of wegrennen.

Maar ik snap het zeker wel, het is absoluut een kick om te weten dat je ook echt helemaal dood bent als je dood gaat en de spanning of je het gaat redden of niet. En er is ook niet zoveel te doen verder in het spel. Maar echt jagen met sniper rifles op een dak is niet mijn stijl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Luuk1983 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:22:
[...]

Uiteraard. Ik bedoel, ieder speelt het op zijn manier en moet dat zelf ook weten. Ik ben ook niet heilig, als ik iemand met goede gear zie lopen schiet ik ook. Of als ik iemand zie die mij ook duidelijk gezien heeft, dan gaat hij of zij ook neer, voor de zekerheid. Maar op een dak gaan zitten om zoveel mogelijk mensen voor de lol af te schieten...dat hoeft van mij dan weer niet. Ik bedoel, als je aan het overleven bent en je ziet in de verte iemand met een gun lopen, dan zou je daar echt niet achteraan gaan, maar je juist eerder verstoppen of wegrennen.

Maar ik snap het zeker wel, het is absoluut een kick om te weten dat je ook echt helemaal dood bent als je dood gaat en de spanning of je het gaat redden of niet. En er is ook niet zoveel te doen verder in het spel. Maar echt jagen met sniper rifles op een dak is niet mijn stijl...
Ik zie ook de lol er niet van in om met zijn 3en heel de avond op een dak te liggen en alles wat beweegt neer te schieten. (campers?) Maar goed, inderdaad mag iedereen het spel spelen zoals men wil.
Juist hierom speel ik tegenwoordig liever op 1st person servers. Dan kan je niet liggend over de dakrand kijken zonder dat je gezien kan worden. Dan zie je altijd minimaal een hoofd boven het dak uit steken. <KNAL!> >:)
Overleven, contact maken, spelers helpen en af en toe een leuk gevecht om een strategisch punt.
En nee, ik ben ook niet heilig. Voel ik mij bedreigd, schiet ik ook voordat ik vragen stel. Zeker op militaire plaatsen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webspider0
Luuk1983 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:22:
[...]
En er is ook niet zoveel te doen verder in het spel. Maar echt jagen met sniper rifles op een dak is niet mijn stijl...
Dat is ook niet mijn stijl op een gebouw gaan zitten en maar schieten. Als ik al op een gebouw ga liggen probeer ik beetje uit te dagen. Duidelijk laten weten dat ik er zit en als ze dan naar boven komen kunnen ze wel wat verwachten :+ Mochten ze gewoon door lopen en zeggen dat ze lekker bezig zijn zal ik ze ook niet schieten.

En de 3th person view op een dakrand liggen is inderdaad zeker mij stijl niet, je moet elkaar wel kunnen zien. En kan wel worden gezien als campen :+ En de 3the person view mag het spel wel gewoon uit vind ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 16:35

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Gisteren na een maand weer eens aangeslingerd. Lijkt een compleet ander spel, wel een stuk beter op veel gebieden, meer survival ;) Zombies beter te meppen. Zombies opsluiten in huizen. Verder zijn deuren nu randomized open/dicht en maken ze geluid :P

Bugje alleen dat wanneer ik iets combine vanuit inventory jas naar bijvoorbeeld rugzak mijn jas ineens ruined was :/ 2 keer gebeurd.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 0.45 niet meer gespeeld.

Vanavond maar eens kijken, had toen full geared M4. Wellicht is niet alles weg...

Fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:00:
Sinds 0.45 niet meer gespeeld.

Vanavond maar eens kijken, had toen full geared M4. Wellicht is niet alles weg...

Fingers crossed
Gegarandeerd wel. De hele hive is met de 0.49 release leeggemaakt (dus alle characters, gear etc weggegooid) om alle bugged items ook kwijt te raken, zoals infitine ammo clips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Damian schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:49:
Verder zijn deuren nu randomized open/dicht en maken ze geluid :P
Dat geluid maken is inderdaad heel erg fijn! Zo hoor je tenminste of er iemand binnenkort en heeft het ook echt nut om een deur achter je dicht te maken als je ergens naar binnen gaat. Wel maakt nu alles hetzelfde geluid, dus bijvoorbeeld het openmaken van de deur van een auto geeft nu ook een houten-deur-geluid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:04:
[...]

Gegarandeerd wel. De hele hive is met de 0.49 release leeggemaakt (dus alle characters, gear etc weggegooid) om alle bugged items ook kwijt te raken, zoals infitine ammo clips.
FF Rondrennen om gear te sprokkelen geeft me ook weer de tijd om aan de controls te wennen...

Raak ik die gear ook niet op een hele sneue manier kwijt :P

Heb er al zin in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:06:
[...]
FF Rondrennen om gear te sprokkelen geeft me ook weer de tijd om aan de controls te wennen...
Raak ik die gear ook niet op een hele sneue manier kwijt :P
Teammates M en R zijn op Balota en banen zich een weg over lijken naar Zelenogorsk en dan door naar NWAF. Ik zit op NEAF na daar bvoenin ergens in een industriepark/stad gespawned te zijn die er in de mod niet was. Terwijl ik me een weg baan, van leeg stadje naar leeg stadje, richting NWAF hoorr ik op TS het volgende gesprek ongeveer gaan.

M "DUDE! I found an AKM!"
R "Nice! Can I hold that, my Mosin is ruined."
M "Sure."

2 minuten later.
M "Bow down to my magnificence."
R "What."
M "Would you like a magazine to go with that AKM?"
R "Very nice!"

2 minuten daarna.
R "I've found another mag and two boxes of bullets for the AKM in here!"
M "Well done. We're going to be all souped up by the time we get to-"
R "Eh, I hit G to access my gear, and now the AKM has flown out of the window."
M "You idiot..."
R "I see it, hang on..."
R "Eh, it just despawned as I was walking up to it!"
[diverse geluidjes die taangeven dat R een eikel is en M ontevreden over zijn bestaan]

Dat leren van de controls. Dat is écht een ding. Evenals het unbinden van allerhande shit... :X
Maar goed, wij zijn onze AKM op een sneue manier kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb wat berichten moeten verwijderen omdat er wat onenigheid ontstond over hoe men 'hoort' te spelen. Iedereen haalt zijn plezier uit andere dingen, dus als iemand anders speelt dan jijzelf, laat hem lekker in zijn waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Gropah schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:23:
[mbr]Ik heb wat berichten moeten verwijderen omdat er wat onenigheid ontstond over hoe men 'hoort' te spelen. Iedereen haalt zijn plezier uit andere dingen, dus als iemand anders speelt dan jijzelf, laat hem lekker in zijn waarde[/]
Er lijkt me dat er wel een verschil is tussen met respect discussiëren over hoe je speelt en de ander respectloos veroordelen om de speelstijl. Dat eerste lijkt mij prima in dit draadje thuishoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ook maar even gespeeld. Werd begroet met dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/537376749199374164/2394C3BB00DCEEF3D4D5A4D67EBA1DEF69EEBD0C/

Deze vond ik nog wel leuk:
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/537376749199377222/07A07C76C86C87631D4DB5CB202FC6DEE4599DE3/

Maar toen ik na een kwartiertje er dood bij neerviel door onderkoeling, ondanks een regenjas, hunters pants en een kampvuur vond ik het wel weer mooi geweest.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
[b][message=42983731,noline]Obiter dictum schreef op woensdag 01 oktober 2014 @
[...]
Maar toen ik na een kwartiertje er dood bij neerviel door onderkoeling, ondanks een regenjas, hunters pants en een kampvuur vond ik het wel weer mooi geweest.
Dat is mijn probleem op het moment ook een beetje. Nieuwe gear (eigenlijk hetzelfde als jij) en vrijwel meteen shaking and cold. Wordt steeds erger. Nieuwe kleren aan, binnen zitten, vuur aan, het schijnt bij mij niet te helpen. Ik krijg het al koud als ik door de zon (dus geen regen) loop 8)7

Gisteren toch de drive gevonden om opnieuw te beginnen, het was gezellig op TS. Dus vandaag maar weer proberen verder te gearen.

Het viel me trouwens op dat er op NEAF bar weinig te vinden is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vogens mij maakt het ondertussen verschil wat voor kleren je hebt. Ik had een dikke winterjas gevonden, zo'n kunststof ding met dikke voering, en zodra ik uit de regen een husi in stapte ging het koud zijn heel snel over. even later wegens gebrek aan zakken overgestapt op een hemd en een leren jas, en het duurde ineens veel langer om op te warmen.

Uiteindelijk de beslissing genomen dat ik dan maar met minder zakken moet toekomen en besloten een voorbijganger blij te maken met een kogel om ruimte te scheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Eergisteren en gisteren ben ik weer eens loner gegaan. Wel op wat minder drukke servers... Ik moet zeggen dat ik dat toch wel weer eens leuk vond. Het geeft soms echt een eenzaam gevoel. Voor de mensen die het kennen, ik kreeg soms een beetje het S.T.A.L.K.E.R. gevoel.

En als je alleen loopt kun je heen gaan waar je wilt. Dus gisteren belandde ik ergens ver in het westen (zuid-west van NWAF). Daar is een klein dorpje en een stukje verder een tentencamp. Helaas niks te vinden, op wat flessen water na. Maar de combinatie van alleen zijn, de nacht die viel, regen op je dak, kampvuur erbij, het had wel wat.

Later op de avond gejoind met Longbow en Scatman wat ook weer gezellig was :) Weinig actie, op een ontploffende bezinestation na, maar wel leuk.

Almetal ben ik weer een soort van 'terug'. De voorgaande keren waren zo saai, zo buggy dat ik het een tijdje links heb laten liggen. Maar ik heb er weer zin in :D

Ik heb nu overigens voor het eerst een MP5. Het fijne van dat aparaatje is dat het in je rugtas past. Dus Mosin op de rug, MP5 in de hand en je kunt gewoon wisselen tussen die twee zonder eentje te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Waar vind je die MP5's? Gewoon militairy spots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Daar heb ik 'm niet gevonden. Die van mij lag in een police building in de weapon room. Ik had toevallig ook al een mag gevonden die ik onbewust mee zeulde dus die kwam goed van pas. Wat ook fijn is, is dat er 9mm in gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Ja, 9mm was altijd in overvloed te vinden. Wellicht dat die mags wat zeldzamer zijn.

Hè, ik krijg ineens toch weer zin om te gaan looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
9mm heb ik gisteren best veel gevonden. Een mag niet, daarvan ben ik er in twee dagen pas 1 tegen gekomen.

Gisteren hoorde ik trouwens van (volgens mij) Longbow een aardig idee. Om in 3rd person een beetje bij Cherno / Berezino rond te hangen, zuid, zuid oost. Voornamelijk meer #yolo style spelen en ouwehoeren en gezelligheid. En in 1st person meer rond NWAF om serieus te spelen. Op zich vond ik dat wel een goed idee. Als meer mensen dat doen heb je in beide modes meestal wel mensen in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 15:17
Ik zie ze ook idd alleen bij policestations.. Mags heb ik nog nooit kunnen vinden en de 9mm ammo is idd ten overvloede. Eerder kon de MP5 niet in de tas en moest je hem mee zeulen net zoals de Mosin of SKS. Wel handig idd.. Dan zou je eventueel een Shotgun en een MP5 in je tas kunnen bewaren.. :D Misschien een beetje te.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Een extra handgun bij de hand leek me altijd wel en goed idee naast een rifle, maar ik heb het in combat nog nooit gebruikt. Dus ik gooi nu een pistol weg zodra ik een beter wapen heb met voldoende kogels. Ooit trouwens ook het idee opgevat om zonder groot wapen rond te lopen, maar alleen een pistol te hebben. Dan verwachten mensen niet dat je gewapend bent. Zijn de zombies met de hand neer te maaien of is dat drama?

[ Voor 3% gewijzigd door -Moondust- op 03-10-2014 12:40 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 55 Laatste