Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 29 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 11:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
PrimalFury schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:45:
He mensen, waarom maken jullie niet ff een forum account aan die bij de Primal Server hoort ?
www.dayzprimalfuryserver.com daar is ook info voor een teamspeak die bij de server hoort.
zal ik vanavond doen ff :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
green-tea schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:13:
Na een lange tijd DayZ weer eens aangezet. Spawnde op een dak waar ik was gebleven, wil netjes met de trap naar beneden, lagt die server bam dood. Doei!
:w

[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 06-08-2014 18:24 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Die zombies zijn nu wel echt hinderlijk geworden als je net spawnt en niks hebt.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:36
green-tea schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:31:
Die zombies zijn nu wel echt hinderlijk geworden als je net spawnt en niks hebt.
Gewoon tegen het hoofd slaan (als de hitbox goed is :P). Dan gaan ze gestrekt en staan weer op. Na een paar keer zijn ze dood.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Gisteravond weer verder gegaan met Brewmaster op het punt waar we gestopt waren, In Novo in de toren... We stonden lekker van het uitzicht te genieten. Toen brewmaster zei: Er komt iemand aan...
Wij weer naar binnen, gaan bij de deur opening zitten om te kijken wie er de trap op komt...
Dat duurde niet lang... Ik zie iemand de trap op komen en een knal en zwart scherm you are dead... :F
Brewmaster heeft het overleefd.

Gelukkig spawn ik redelijk in de buurt. Dus 1 sprint richting Novo en de toren. Daar aangekomen ren naar boven. Die kerel is niet meer te zien... Brewmaster ook niet... Maar ook mijn lijk is spoorloos verdwenen??? :? Dacht dat deze altijd achterbleef? Opeens komt die kerel weer naar boven schiet Brewmaster dood en daarna mocht ik er nog een keer aangeloven... :'(

Terwijl ik riep dat ik geen ammo had... lol Dus die kerel komt de deur door dus ik schiet wel op hem, volgens mij raak ik hem ook maar hij raakte mij iets beter.... Hoor hem nog zeggen no ammo? yeah right... >:)

Nu gespawnt in Berenzino... We gaan weer opnieuw beginnen :/

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
Je lijk kunnen ze wel verbergen hoor.
Maar ik vraag me af waarom je hem niet eerder zag en Brew ook niet. Was het lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:49
Het was helaas niet zo'n productief avondje, na het potje met Totem werd mijn zoontje ook vrij snel wakker dus heb helaas niet verder kunnen spelen op de primalfury server. Anyway na dat ik dood was en in de middle of nowhere was beland een stuke gaan rennen bleek dat ik toch vlak bij Novo zat.

Het dorpje erboven even wat eten geloot en wat kleding. Helaas loop ik nu met zo'n 'mooie' briefcase op mijn rug xD. Als ik tijd heb vanavond join ik gelijk de primalserver en teamspeak zodat ik daar ook mijn stem is kan laten horen :+

ps. Totem die HS bevalt erg goed. Zit lekker en geluid is ook prima :)
beebie121 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:12:
Maar ik vraag me af waarom je hem niet eerder zag en Brew ook niet. Was het lag?
Ik zag hem daarna wel maar schoot mis en kon niet meer reloaden (geen ammo scrub me). Kreeg ook nog een leuke freeze van mijn pc. Had server wel opnieuw gejoind maar die beste meneer kwam eigenlijk gelijk weer terug om ons nogmaals van kant te maken :) .

Maar ik heb zijn naam onthouden dus als ik hem ooit nog tegen kom op een server .. track him down and kill him :+

[ Voor 33% gewijzigd door Br3wmaster op 07-08-2014 12:39 ]

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pftt ik vind gewoon nergens een M4A1 meer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:53:
Pftt ik vind gewoon nergens een M4A1 meer???
Nope die is super rare geworden. Volgens mij kan je die alleen nog vinden met helicopter crash sites op dit moment. De AKM vind ik in ieder geval vaker en die is met een scope veel meer accurate. Helaas zijn 7.52 x 39mm rounds (zeg maar 'SKS' rounds) die in de APM moeten dan weer moeilijk te vinden. M4 kogels zijn overigens ook lastig te vinden tegenwoordig.

Maar hoe meer verschillende wapens, clips en kogels je hebt, hoe moeilijker het is om de goede combinatie te vinden... mijn character leeft gelukkig al een lange tijd en ik heb nog een volledige M4 (3 x 60rounds clip, flashlight, bipod, silencer, ACOG scope, goede buttstock) en nog iets van 600 rounds. Ik ben er zuinig op in ieder geval! :P

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Luuk1983 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:00:
[...]

Nope die is super rare geworden. Volgens mij kan je die alleen nog vinden met helicopter crash sites op dit moment. De AKM vind ik in ieder geval vaker en die is met een scope veel meer accurate. Helaas zijn 7.52 x 39mm rounds (zeg maar 'SKS' rounds) die in de APM moeten dan weer moeilijk te vinden. M4 kogels zijn overigens ook lastig te vinden tegenwoordig.

Maar hoe meer verschillende wapens, clips en kogels je hebt, hoe moeilijker het is om de goede combinatie te vinden... mijn character leeft gelukkig al een lange tijd en ik heb nog een volledige M4 (3 x 60rounds clip, flashlight, bipod, silencer, ACOG scope, goede buttstock) en nog iets van 600 rounds. Ik ben er zuinig op in ieder geval! :P
Ik geef vanavond een feestje net buiten Novo in het bos kom je ook }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik ben ook zuinig op mijn m4, ik log gewoon niet in op het moment :P
Ben overigens wel benieuwd waar ik eigenlijk uithang met mijn char, hopelijk kan ik dit weekend weer eens inloggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Br3wmaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:03:
Natuurlijk ;) Dan neem ik Damien mee, die heeft een AKM met scope. En die is op dit moment onrealistisch acurate (volgens mij 0 bullit drop ofzo :S), die schiet jullie allemaal vanaf de andere kant van de map neer :P

[ Voor 0% gewijzigd door Luuk1983 op 07-08-2014 13:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haha ja is dat ding echt zo acuraat? Dan moet ik maar is opzoek naar een AKM :) . Klopt het dat je eigenlijk een magazijn moet vinden? Heb nu een pistool maar daar kan ik steeds maar 1 kogel in stoppen omdat ik alleen losse kogels heb ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Br3wmaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:08:
Haha ja is dat ding echt zo acuraat? Dan moet ik maar is opzoek naar een AKM :) . Klopt het dat je eigenlijk een magazijn moet vinden? Heb nu een pistool maar daar kan ik steeds maar 1 kogel in stoppen omdat ik alleen losse kogels heb ..
Jup. In feite heeft elk wapen een soort magazijn, alleen heb je voor sommige guns ze niet echt nodig.

Pistolen kan je inderdaad chamberen met één kogel, maar met een magazine gaan er natuurlijk meer kogels tegelijk in.

Voor de machineguns geldt eigenlijk hetzelfde: je kan ze chamberen met één kogel, maar met een clip is het natuurlijk een stuk handiger.

De rifles en de shotguns kan je meestal handmatig laden met meerdere kogels, zo kan je er 10 in de SKS stoppen, iets van 6 sniper rifle en 2 in de shotgun etc. Maar toch heb je voor deze wapens (behalve de mosin/sniper rifle) ook 'clips', namelijk speedloaders. Die lijken onzinnig, maar ze hebben wel degelijk een functie, zie volgende paragraaf.

Als je namelijk één clip/speedloader hebt in je wapen en deze is leeg, dan moet je naar je inventory gaan, de clip uit het geweer halen, herladen en weer terug in je wapen stoppen. Of als je geen clip/speedloader hebt moet je handmatig in je inventory je wapen laden. Heb je echter een tweede clip/speedloader (dus één in je wapen en één in je inventory), dan ken je in de spel met 'r' je wapen reloaden met een andere clip zonder naar je inventory te gaan. Dus zelfs een shotgun, waar maar twee kogels in gaan heeft baat bij meerdere speedloaders, zodat je niet elke keer naar je inventory hoeft te gaan om te reloaden. Scheelt behoorlijk wat tijd in een gevecht! Uiteraard moet je lege clips en speedloaders wel handmatig opnieuw laden via je inventory.

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk1983 op 07-08-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dank voor deze info. Vermoede al zoiets .. dan moet ik maar is snel opzoek naar een clip voor mijn pistol want om het steeds te moeten reloaden na 1 schot... nee daar word ik niet vrolijk van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Br3wmaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:03:
[...]

hoelaat? welke teamspeak?
heb ook een LR scope over voor mosin als je wil :p

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 07-08-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Als ik tijd heb zal dat ergens tussen half 8 en half 9 zijn maar dat is compleet afhaneklijk van mijn agenda thuis :+. TS zal die dan zijn van primalfury server.

Als cadeautip: clips met ammo voor SMK en natuurlijk de SMK zelf. en een backpack :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Br3wmaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:38:
Als ik tijd heb zal dat ergens tussen half 8 en half 9 zijn maar dat is compleet afhaneklijk van mijn agenda thuis :+. TS zal die dan zijn van primalfury server.

Als cadeautip: clips met ammo voor SMK en natuurlijk de SMK zelf. en een bagpack :9
bagpack was da? :+

zal er pas tegen half 10 zijn zelfde ts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
spartacusNLD schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:41:
[...]

bagpack was da? :+

zal er pas tegen half 10 zijn zelfde ts
Geen idee waar je het over hebt :o . Hoop dat ik er rond die tijd nog ben ga mijn best doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
beebie121 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:12:
O ik wist niet dat je lijken kon verbergen. Weer wat geleerd.

Denk dat ik vanavond geen Dayz ga spelen. Mijn pakketje met plastic bouw blokjes is binnen, dus ik ga lekker bouwen.

Ga morgenvroeg lekker laf als er niemand online is ff gear verzamelen... O-)

[ Voor 25% gewijzigd door totempaal op 07-08-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Br3wmaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:35:
[...]

Geen idee waar je het over hebt :o . Hoop dat ik er rond die tijd nog ben ga mijn best doen 8)
jah joh gewoon online blijven dikke pret met mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 12:11
Ok vraagje. Ik zie op internet allemaal leuke filmpjes van mensen die houthakken. Nou, het lukt mij dus voor geen meter. Elke keer op die bomen inhakken, staat netjes 'chop firewood', maar omvallen ho maar. Doe ik iets vekeerd of werkt dit gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

brainovic schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:25:
Ok vraagje. Ik zie op internet allemaal leuke filmpjes van mensen die houthakken. Nou, het lukt mij dus voor geen meter. Elke keer op die bomen inhakken, staat netjes 'chop firewood', maar omvallen ho maar. Doe ik iets vekeerd of werkt dit gewoon niet?
Op welke knop druk je dan als dat er staat? Chop firewood, daarna "middelste muisknop" (standaard keybinding) zou moeten werken. :)

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Je moet toch gewoon hakken met die bijl? Met dezelfde knop als dat je iemand z'n hersens in zou slaan :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

brainovic schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:28:
Je moet toch gewoon hakken met die bijl? Met dezelfde knop als dat je iemand z'n hersens in zou slaan :P?
Nee, je doet een actie met de bijl, net als besjes plukken, flesjes vullen, etc.
Dus als je voor een boom staat, scroll wheel als de optie er nog niet is, en als de optie in beeld staat, middelste knop.
Volgens mij meerdere malen voordat de boom omvalt. Hout zit dan gelijk in je inventory.

Zelfde met takjes van bomen afhalen, "chop kindle" is ook met middelste muisknop. Anders maak je het bosje kapot en heb je nog geen takjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Daaaaamn. Nu voel ik me goed noob hoor :). Dank. Probleem was overigens ook deels dat mijn Logitech Software de middelste button ergens anders aan had toegewezen. Maar dank, maakt het spel weer wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

brainovic schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:32:
Daaaaamn. Nu voel ik me goed noob hoor :). Dank. Probleem was overigens ook deels dat mijn Logitech Software de middelste button ergens anders aan had toegewezen. Maar dank, maakt het spel weer wat makkelijker.
:) oke dan. Er zit zoveel in 't spel dat je soms gewoon niet weet wat je waarmee kunt. Zo weten veel mensen niet waarvoor de flesjes alcohol in 't spel zijn (Alcohol Tincture). Met dat spul kun je ruined/damaged/badly damaged rags weer pristine maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Jo0Lz schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:30:
Volgens mij meerdere malen voordat de boom omvalt. Hout zit dan gelijk in je inventory.
Paar opmerkingen en tips:
  • Je hoeft niet te wachten tot de animatie van het 'hakken' klaar is, gewoon paar keer de optie 'chop wood' kiezen snel achter elkaar is voldoende.
  • Volgens mij komt het niet meteen in je inventory.
  • Er komen iets van 4 firewood van een omgehakte boom
  • De firewood kan je weer kleiner maken tot sticks
  • Je axe slijt als een dolle door hout hakken, die het niet te vaak, anders is deze binnen de korte keren ruined.
Jo0Lz schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:33:
Zo weten veel mensen niet waarvoor de flesjes alcohol in 't spel zijn (Alcohol Tincture). Met dat spul kun je ruined/damaged/badly damaged rags weer pristine maken. :)
Het idee is dat de slechte rags voor een infectie kunnen zorgen en je deze met alcohol desinfecteerd.

[ Voor 22% gewijzigd door Luuk1983 op 08-08-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Luuk1983 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:54:
[...]

Paar opmerkingen en tips:
  • Je hoeft niet te wachten tot de animatie van het 'hakken' klaar is, gewoon paar keer de optie 'chop wood' kiezen snel achter elkaar is voldoende.
  • Volgens mij komt het niet meteen in je inventory.
  • Er komen iets van 4 firewood van een omgehakte boom
  • De firewood kan je weer kleiner maken tot sticks
  • Je axe slijt als een dolle door hout hakken, die het niet te vaak, anders is deze binnen de korte keren ruined.
[...]

Het idee is dat de slechte rags voor een infectie kunnen zorgen en je deze met alcohol desinfecteerd.
Als je ruimte hebt in je inventory, dan komt hout er wel degelijk in.
Kan je axes net als messen weer scherp krijgen met steen? Indien niet, er liggen er genoeg natuurlijk :D

En ja, dat was het idee erachter, maar het is een handige tip, als je beschoten wordt en je rags zijn ruined, dan kan je met je tincture die weer pristine maken en gebruiken, heeft me meerdere malen gered :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Pfft ik moest is een lijst gaan zoeken op internet waar je welke items voor kan gebruiken want ik leer elke dag weer een boel bij :+ . Helaas morgen pas weer tijd om een potje DayZ te spelen :( en juist nu kriebelt het zo erg hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ah lekker dit! Gister avond wat tweakers gemeet in die nieuwe stad. Uitgelogd op een dak, nu spawn ik onder het gebouw net boven de grond, no way om er weg te komen.

edit : found a way out haha

[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 08-08-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
zat in de primal fury server en er zaten net 2 heel domme mensen op NW airfield.. zeer snel allebei neer kunnen schieten. blijkbaar waren het hackers want ze hadden die ''tas in tas'' hack.. zo mega veel gear niet normaal. wat ook raar was dat die 2e na hem neer te schieten (in het hoofd) zo weer opstond en mega snel weg liep :P na de AKM van die 1e gast afgepakt te hebben snel doorgerend.. je weet maar nooit met die hackers

na 2 maanden afwezigheid ben ik nu weer weekje aan de gang met dit als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DtqCZzV.jpg

het enige wat ik nog moet hebben zijn wat mags voor de AKM
heb eventueel 3 AK101 mags + ammo te ruil??

mensen die mij nog niet op steam hebben:
SpartaNLD eventueel met [GoT] ervoor :)

voor mensen die andere tweakers zoeken om samen te gamen:

http://www.dayzprimalfuryserver.com/
TS server: 94.23.29.158:10073

http://www.bug-community.com/teamspeak/
TS server: ts.bug-community.com

;)

[ Voor 38% gewijzigd door spartacusNLD op 09-08-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 00:25
Gisteravond laat nog even NW airfield aan het looten val ik ineens door de ballustrade van de ATC naar beneden. Ik maakte wel even een rare beweging, omdat er iets niet goed zat met het snoertje van mijn muis, maar ik had nooit door het hekwerk heen mogen vallen. Alle supergear weer weg. Best frustrerend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
spartacusNLD schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:04:
zat in de primal fury server en er zaten net 2 heel domme mensen op NW airfield.. zeer snel allebei neer kunnen schieten. blijkbaar waren het hackers want ze hadden die ''tas in tas'' hack.. zo mega veel gear niet normaal. wat ook raar was dat die 2e na hem neer te schieten (in het hoofd) zo weer opstond en mega snel weg liep :P na de AKM van die 1e gast afgepakt te hebben snel doorgerend.. je weet maar nooit met die hackers

na 2 maanden afwezigheid ben ik nu weer weekje aan de gang met dit als resultaat:

[afbeelding]

het enige wat ik nog moet hebben zijn wat mags voor de AKM
heb eventueel 3 AK101 mags + ammo te ruil??

mensen die mij nog niet op steam hebben:
SpartaNLD eventueel met [GoT] ervoor :)

voor mensen die andere tweakers zoeken om samen te gamen:

http://www.dayzprimalfuryserver.com/
TS server: 94.23.29.158:10073

http://www.bug-community.com/teamspeak/
TS server: ts.bug-community.com

;)
Nice! Ik ga weer voor full black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
Sparta, normaal kan je die mags voor AK101 groen sprayen en veranderen ze in AKM mags dacht ik. Weet niet als dat al is gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Povverdikkie. Heb ik eindelijk wat fatsoenlijks aan gear gevonden en gaat het echt heel erg lekker allemaal, valt een zombie mij aan en breekt mijn been. Dat gebeurde op de Airstrip bij Krasnostav. En ik heb dan wel aardige gear; ik heb nog geen bijl. Dus ik heb niets om Wooden Sticks mee te maken.

Iemand in de buurt van de airstrip en die een mede-gotter uit de brand wil helpen? Wooden sticks zouden zeer welkom zijn. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rexomnium op 26-08-2015 16:19 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Rexomnium schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 20:07:
Povverdikkie. Heb ik eindelijk wat fatsoenlijks aan gear gevonden en gaat het echt heel erg lekker allemaal, valt een zombie mij aan en breekt mijn been. Dat gebeurde op de Airstrip bij Krasnostav. En ik heb dan wel aardige gear; ik heb nog geen bijl. Dus ik heb niets om Wooden Sticks mee te maken.

Iemand in de buurt van de airstrip en die een mede-gotter uit de brand wil helpen? Wooden sticks zouden zeer welkom zijn. :)

Mijn Steam nick is net als hier Rexomnium.
vraag het anders ff op een van de teamspeak server :)
heb nu geen tijd anders was ik wel ff van NW naar NE komen lopen :P
succes! zou iig uitgelogd blijven tot er iemand in de buurt is waar je uitgelogd bent zo kan je niet worden aangevallen door players en of zombies

en heb je toegevoegd op steam! (er zijn 2 profielen met jou naam beide zijn prive dus weet niet of ik nu de goede een invite gestuurd hebt.. laat maar weten)
Timmo70 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 19:38:
Sparta, normaal kan je die mags voor AK101 groen sprayen en veranderen ze in AKM mags dacht ik. Weet niet als dat al is gefixed.
ow thanks ga het proberen :)
PrimalFury schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:46:
[...]
Nice! Ik ga weer voor full black.
full black gear of wat bedoel je ?

[ Voor 34% gewijzigd door spartacusNLD op 10-08-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Hoppa weer een weekend geen tijd gehad om te spelen :( . Wel jammer want had wel zin om mezelf weer wat te gearen maar goed vanavond sowieso ook geen tijd dus ik hoop as dinsdag eindelijk is aanwezig te kunnen zijn op de TS van Primalfury :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Ik heb alweer een klein beetje gear.... In ieder geval Weer een Mosin met pristine scope en zelfs wat kogels.... :9~ Weer een cowboy hoed gevonden!!!! O-) En loop ook met een SKS in de handen. Ook met redelijk wat kogels... Dus ik durf me weer een klein beetje te vertonen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haha en dat allemaal onder 'werktijd' zeker ;) . Ik heb ondertussen ook een cowboy hoed, vond ik eigenlijk gelijk toen ik respawnde vd week verder 2 keer een can opener en een bag. Thats about it. Morgen is even flink rondneuzen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Nee, zaterdag ochtend/middag ff gespeeld. Ben weer bijna in Novo 1 stadje verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
totempaal schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:19:
Ik heb alweer een klein beetje gear.... In ieder geval Weer een Mosin met pristine scope en zelfs wat kogels.... :9~ Weer een cowboy hoed gevonden!!!! O-) En loop ook met een SKS in de handen. Ook met redelijk wat kogels... Dus ik durf me weer een klein beetje te vertonen... 8)
ik heb een hele bult mosin kogels (80 ongeveer)
ruilen voor de SKS ammo? heb vanavond tijd.
waar zit je in de map? ik bij NW airfield in de buurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
hebben we het hier over regular/3rd person of hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
spartacusNLD schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:22:
[...]

ik heb een hele bult mosin kogels (80 ongeveer)
ruilen voor de SKS ammo? heb vanavond tijd.
waar zit je in de map? ik bij NW airfield in de buurt..
Ik zit vlakbij Novo naja kijk net op de map ben in Svetlojarsk... Maar dat is dichterbij Novo dan NW airfield volgens mij....

zoveel SKS ammo is het niet zowiezo meer dan 20. Volgens mij had ik 2 doosjes gevonden. Ik zal ff moeten kijken als ik vanavond weer thuis ben.

[ Voor 6% gewijzigd door totempaal op 11-08-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
totempaal schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:23:
[...]

Ik zit vlakbij Novo naja kijk net op de map ben in Svetlojarsk... Maar dat is dichterbij Novo dan NW airfield volgens mij....

zoveel SKS ammo is het niet zowiezo meer dan 20. Volgens mij had ik 2 doosjes gevonden. Ik zal ff moeten kijken als ik vanavond weer thuis ben.
perfect heb toch veel te veel mosin ammo doe er niks mee en ik kom jou kant wel op. NW airfield heeft lang niet meer die loot die t ooit had.. vraag me af wat nu de hotspots zijn voor militaire loot? waar vind ik een ak101?

edit: net op primal fury server van NW naar berenzino gelopen. bij het ziekenhuis in de buurt zitten mensen random AK en Mosin rounds af te vuren. puur om mensen naar een huis te lokken denk ik. ik heb het een tijdje in de gaten gehouden en ze zitten nog steeds in het zelfde huis. kijk uit dus!

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 11-08-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
spartacusNLD schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

perfect heb toch veel te veel mosin ammo doe er niks mee en ik kom jou kant wel op. NW airfield heeft lang niet meer die loot die t ooit had.. vraag me af wat nu de hotspots zijn voor militaire loot? waar vind ik een ak101?

edit: net op primal fury server van NW naar berenzino gelopen. bij het ziekenhuis in de buurt zitten mensen random AK en Mosin rounds af te vuren. puur om mensen naar een huis te lokken denk ik. ik heb het een tijdje in de gaten gehouden en ze zitten nog steeds in het zelfde huis. kijk uit dus!
In dit soort gebouwen loot ik de AK 101:

Afbeeldingslocatie: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140113023648/dayz-standalone/images/8/8d/Barracks.jpg

Heb er 6 mags bij :P

edit: bedoelde dit soort gebouwen en niet specifiek deze spot.

[ Voor 5% gewijzigd door Baiko op 11-08-2014 17:22 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ja ik vond die baracks eerst heel interessant, toen was er een periode dat je er nauwelijks interessante dingen kon vinden, maar nu vind ik weer genoeg gear. Heb daar al een keer een AKM gevonden in de douchruimte en ook een keer een AK101 gevonden in één van de andere ruimtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Baiko schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:14:
[...]

Hier loot ik de AK 101:

[afbeelding]

Heb er 6 mags bij :P
dat is bij belota airfield toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
spartacusNLD schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:45:
[...]

Maakt niet uit, liggen in al die baracks :)

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiluTe
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:50
spartacusNLD schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:45:
[...]

Volgens mij is dat ten noorden van Kamenka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploiink
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 20:02
Kan iemand mij vertellen waarom ik altijd in hetzelfde gebied respawn?

PSN: Ploiink Steam: Ploiink56 (Frankie Fourfinger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
Ploiink schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:28:
Kan iemand mij vertellen waarom ik altijd in hetzelfde gebied respawn?
Ik spawn ook erg vaak bij Svet en Novod, vind het zelf ook niet erg prettig :)

Weet iemand hoe ik de Mosin long range scope een beetje stil krijg, zonder dat dat ding alle kanten op beweegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:08
Op de grond liggen en niet van te voren de maraton lopen (zodat je niet mega hijgt) ?

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Wat een zooitje vandaag! Met me pan rennen naar andere tweakers ga je dood omdat je geen drinken kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
green-tea schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:48:
Wat een zooitje vandaag! Met me pan rennen naar andere tweakers ga je dood omdat je geen drinken kan vinden.
was wel echt epic vandaag jah :) uiteindelijk met 5 man wel elkaar kunnen vinden.
ben vandaag met iemand heel de dag de map door gerend. was vet vandaag :)

wat beelden van vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CqksUwS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/38n9YAO.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yKnbOlM.jpg

mijn gun op dit moment >:) AKM met alles erop wat er maar op kan >:)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8HmANZO.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door spartacusNLD op 11-08-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
spartacusNLD schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:03:
mijn gun op dit moment >:) AKM met alles erop wat er maar op kan >:)
Ik mis de weapon flashlight ;) Of zit die aan de kant die je niet kan zien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik mis de tijd om het spel te spelen :+ Dagen duren eigenlijk 2 uur te kort hehe. Zal die barackjes ook maar weer is gaan looten dan. Laatste keer dat ik daar was vond ik eigenlijk niks op wat ammo na. Maar zo'n gun wil ik ook wel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 12:37
Maanden verder; nieuwe hoetjes, nieuwe stadjes. Nog steeds geen vehicles of een andere verbreding van mechanics? Dit spelt is nooit af voor january en dan zou Rocket toch vertrekken?

Ben blij dat ik alweer 5 maanden de mod met Epoch ben gaan spelen, veel meer functionaliteit. De standalone mag met dit tempo nog wel 3 jaar tijd krijgen om het niveau van de mod te halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Styreta schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:40:
De standalone mag met dit tempo nog wel 3 jaar tijd krijgen om het niveau van de mod te halen :(
Ze hebben nooit gezegd wanneer het spel af zou zijn. Prima als ze er drie jaar over doen, als ze het dan maar super vet en awesome maken. Ze hebben al lang aangegeven dat voertuigen voorlopig er nog niet in komen. De core mechanics (animatiesysteem, netcode, zombie pathfinding, ragdoll, render engine etc) zijn het belangrijkste, dan pas de rest. De basis moet goed zijn om juist te voorkomen dat de problemen die de mods kennen voorkomen/opgelost worden. Zoals ik al eerder heb gezegd: de mod dient als basis, maar uiteindelijk aan het einde van de rit kan het best zo zijn dat we uiteindelijk een heel ander spel hebben dan wat we nu hebben. Maar eerst de basis, dan de rest. Dat jij aan de voorkant vooral wat hoedjes en steden ziet wil niet zeggen dat er niks gebeurt en niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Luuk1983 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:42:
[...]

Ik mis de weapon flashlight ;) Of zit die aan de kant die je niet kan zien? :P
ow wist niet dat die er ook op kon :>
snel zoeken dan :+
ben vanavond weer online!
Luuk1983 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:45:
[...]

Ze hebben nooit gezegd wanneer het spel af zou zijn. Prima als ze er drie jaar over doen, als ze het dan maar super vet en awesome maken. Ze hebben al lang aangegeven dat voertuigen voorlopig er nog niet in komen. De core mechanics (animatiesysteem, netcode, zombie pathfinding, ragdoll, render engine etc) zijn het belangrijkste, dan pas de rest. De basis moet goed zijn om juist te voorkomen dat de problemen die de mods kennen voorkomen/opgelost worden. Zoals ik al eerder heb gezegd: de mod dient als basis, maar uiteindelijk aan het einde van de rit kan het best zo zijn dat we uiteindelijk een heel ander spel hebben dan wat we nu hebben. Maar eerst de basis, dan de rest. Dat jij aan de voorkant vooral wat hoedjes en steden ziet wil niet zeggen dat er niks gebeurt en niks veranderd.
_/-\o_ amen _/-\o_

[ Voor 61% gewijzigd door spartacusNLD op 12-08-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Loop momenteel in Novo weer rond... Maar waar kan je een beetje fatsoenlijke militaire gear vinden?
Hunters backpack, kleding en vooral ammo clips...
Ik weet dat in de militaire kampen en vliegvelden en de barracks genoeg te vinden is. Maar die zitten volgens mij hier niet echt in de buurt? Ik heb al op de map van Izurvive en Dayz Central gekeken. maar kan zo niets vinden.
En om nu weer een wereldreis te gaan maken.... Naar NW airfield of Balota.... Niet heel veel zin in... Of ik wacht in Novo bij de toren tot er een full geared figuur aankomt en schiet deze door zijn hoofdje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
totempaal schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:17:
Loop momenteel in Novo weer rond... Maar waar kan je een beetje fatsoenlijke militaire gear vinden?
Hunters backpack, kleding en vooral ammo clips...
Ik weet dat in de militaire kampen en vliegvelden en de barracks genoeg te vinden is. Maar die zitten volgens mij hier niet echt in de buurt? Ik heb al op de map van Izurvive en Dayz Central gekeken. maar kan zo niets vinden.
En om nu weer een wereldreis te gaan maken.... Naar NW airfield of Balota.... Niet heel veel zin in... Of ik wacht in Novo bij de toren tot er een full geared figuur aankomt en schiet deze door zijn hoofdje?
heb t idee dat alle militaire loot nu aan de Westkant van de map te vinden is. een reis tussen belota airfield en nw airfield en alles wat er tussen te vinden is kan goed uitpakken. heb ik gisteren met sharpe ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 16:04
Was inderdaad lachen gisteren met z'n 5en! Nadat we met z'n alle haastig opzoek waren naar een knife om onze koe te slachten en er een paar disconnected gingen, vond ik een machette. Maar toen was de koe verdwenen... :(

Wel jammer dat we niemand tegenkwamen. Was leuk geweest als iemand de flat binnen liep toen we er met zn allen inzaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
pimskie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:54:
Was inderdaad lachen gisteren met z'n 5en! Nadat we met z'n alle haastig opzoek waren naar een knife om onze koe te slachten en er een paar disconnected gingen, vond ik een machette. Maar toen was de koe verdwenen... :(

Wel jammer dat we niemand tegenkwamen. Was leuk geweest als iemand de flat binnen liep toen we er met zn allen inzaten :D
goed bewaren dan vandaag weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
pimskie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:54:
Of iedereen dood geschoten =] alles kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
green-tea schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:51:
[...]

Of iedereen dood geschoten =] alles kwijt..
was idd grote chaos idd haha vooral toen we opeens 15 zombies achter ons aan hadden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
Haha erg gelachen gister. We zaten trouwens op de Primal fury server.

Check voor de grap deze even: http://youtu.be/3Fror4ZhaGQ
Auto in Chernarus / DayZ SA import in ARMA3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ik hoop vandaag nog even paar uurtjes op een lege server kan pakken zodat ik een mooie outfit kan verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
spartacusNLD schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:27:
[...]

heb t idee dat alle militaire loot nu aan de Westkant van de map te vinden is. een reis tussen belota airfield en nw airfield en alles wat er tussen te vinden is kan goed uitpakken. heb ik gisteren met sharpe ook gedaan.
pfffff Dat word weer een stuk sjouwen hahaha eerst dat kleine vliegveldje eens checken in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
En me user kwijt, weer back bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
je laatste user zat op regular 3rd person he? miss heb je per ongeluk een hardcore server gejoined?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Helaas niet. Heb DayZ geinstalleerd op de laptop om te kijken of het werkte toen had ik me user. Uit de server gegaan en met DayZ niet goed afgesloten, nu is alles gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Baiko schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:47:
[...]

Ik spawn ook erg vaak bij Svet en Novod, vind het zelf ook niet erg prettig :)

Weet iemand hoe ik de Mosin long range scope een beetje stil krijg, zonder dat dat ding alle kanten op beweegt?
Op dit moment de Hold Breath functie even op 2 keys binden. Bijvoorbeeld Hold Shift en Hold Right Mouse button. Is een beetje gebugged op dit moment dat je je adem niet meer in kan houden met 1 keybind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

green-tea schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:26:
Helaas niet. Heb DayZ geinstalleerd op de laptop om te kijken of het werkte toen had ik me user. Uit de server gegaan en met DayZ niet goed afgesloten, nu is alles gone.
Je hebt verschillende hives, het kan zijn dat je een server hebt gejoined op een andere hive?
Voor zover ik weet is het nu elke keer zo dat je een melding krijgt dat je character niet gevonden kan worden, als het wel een error is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Vind het niet erg, op grote airfield was voldoende te vinden :) nu op zoek naar ak en 9mm mag en accessoires voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-09 10:52
Je hebt maar 2 hives volgens mij. 1st person en 3rd person (voormalig Hardcore en Normal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 14:03

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verschrikkelijk, ben al 8 uur in leven met huidige character, en een mooie reis uitgestippeld naar het noorden waar ik in Chernarus+ nog niet geweest ben.

Dus ik in Gorka, met 8 man op de server, alles rustig looten, viel me meteen op dat alle deuren open waren, dus ik ga meteen in full-alert mode (wat bij mij betekend: paranoide + alles 3x checken + wapen's alvast goed reloaden + inv. preppen op een gevecht enz. enz.) en toch heb ik zonder ook maar iets te zien het hele gebeuren kunnen looten, ga ik uit de police station en ren dan meteen naar het bruine huis ernaast om uit te loggen (Dit was immers mijn doel vandaag) en opeens hoor ik achter mij een hatchet en dat was het dan ;w

Wat nu het rare daarvan is, ik kijk in mijn full-alert mode dus om de 3 seconden snel achter me, waar dus niemand te zien was, ook was ik al zeker 10 seconden aan het rennen en persoon had nergens goede cover in de buurt en kan dus ook niet vanachter voorwerp zijn uitgekomen en me snel met z'n hatchet hebben gekillt...

Ik sta natuurlijk stokstijf van de adrenaline en stoot m'n cola om en die liep fijn over de chips heen, first world problems, wel spijtig dat mijn Trust keyboard waterdicht is, anders had ik wel een geluk kunnen hebben :+

Maar ja, als ik het dan op een rijtje zet, komen er 2 dingen in me boven:

1> Hacker
2> Desync

Het lijkt me gewoon 1, want met 8 mensen op de server en 50-60 FPS heeft de server geen moeite gehad, heb ook geen 1 keer een rubberband gehad.
Ik denk dat ik even een kopje koffie ga zetten, dit was echt extreem onverwachts = idiote schrikreactie...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
green-tea schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:49:
Vind het niet erg, op grote airfield was voldoende te vinden :) nu op zoek naar ak en 9mm mag en accessoires voldoende.
En dan crasht je karakter, alles weer kwijt! Go DayZ, ik had alles camo, sks, 5 mags, 2 ammo boxes vol, zon zwarte balistic vest wat messen alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
was weer leuk vanavond :P

''bijna'' iedereen heeft elkaar nu gevonden. we net onder de nieuwe stad (ik ga het niet proberen te spellen :+ )
morgen avond zijn de meeste weer online. ik ben er rond half 8 weer morgen avond.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OQC7clf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RinAXEz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4J3Deqg.jpg

we zitten op deze TS: http://www.bug-community.com/teamspeak/

[ Voor 41% gewijzigd door spartacusNLD op 12-08-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
wat nieuwe dingen in experimental:

je kan niet meer door muren kijken: Bron

mosin + burlap sack + grass =

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Drz3hwl.jpg

:o

nieuwe stad: Bron

enz.. de rest kan je HIER bekijken

[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 13-08-2014 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Nice notes weer :) . Gister helaas weer geen tijd gehad. Voor het eten nog even ETS2 gespeeld en daarna weer druk geweest met alles behalve gamen :( . Donderdag een nieuwe poging :)

En Totem. Travel anders maar verder hoor ik zoek je wel weer een keer op als ik tijd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
zozo, dat wapen ziet er ruig uit! Zou tof zijn als er ook een ghillie suit zou komen :)
En het was wederom leuk gisteren, alhoewel er weinig gebeurde. Op het ontploffen van een tankstation na... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
pimskie schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:29:
zozo, dat wapen ziet er ruig uit! Zou tof zijn als er ook een ghillie suit zou komen :)
En het was wederom leuk gisteren, alhoewel er weinig gebeurde. Op het ontploffen van een tankstation na... O-)
jah is kwestie van tijd voordat dat erin komt :)
nu iedereen elkaar gevonden heeft vanavond maar op een volle server aan de slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
Damn die Mosin ziet er tof uit :D

Ben er ook achter hoe je de long range scope stil kan houden zonder sway, gewoon op A drukken zodat je langzaam naar links loopt _/-\o_

Weet niet of het ook met Shift als hold breath kan in combinatie met rechterklik (long range scope heeft namelijk double zoom, ding gaat anders alle kanten op ook al lig je stil op de grond).

Hopelijk gaat nu alles goed in Experimental met loot spawns/persistent items zodat ze het volgende week naar Stable uitrollen.

Haha ik verveel me dood op mijn werk momenteel en het is nog maar 09:45.. gaat een lange dag worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Baiko op 13-08-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Als ik vanavond thuis ben, ben ik aanwezig! Zal dan rond een uurtje of half 8 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Baiko schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:31:
Hopelijk gaat nu alles goed in Experimental met loot spawns/persistent items zodat ze het volgende week naar Stable uitrollen.
wat betekent dit dan? loot spawned tijdens de game zonder server reset? please explain aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Beter fixen ze de shotgun weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
spartacusNLD schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:02:
[...]

wat betekent dit dan? loot spawned tijdens de game zonder server reset? please explain aub :)
Ik begreep het volgende:
Als je nu een item uit je inventory dropt blijft het op die plek 'voor altijd' liggen, totdat de server restart. Dat betekent dat als het ergens in de middle of nowhere ligt, niemand het ooit zal kunnen vinden. En volgens mij zijn ze nu bezig met een systeem dat de 'lifetime' van een item checkt. En zodra die verstreken is, verdwijnt het item em spawned er nieuwe loot ergens op de map: http://dayz.com/blog/status-report-week-of-04-august-14 ,het stukje van 'Raist / Senior Programmer'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
spartacusNLD schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:02:
[...]

Ja, loot respawned nu als het goed is op experimental, vaste item spawns worden gecheckt om de 5 minuten als je je buiten een bepaalde radius bent (tenminste zoiets begreep ik ervan). Als je een item oppakt en deze ergens in het bos dropped, blijft dit item ook liggen na een server restart maar de kwaliteit gaat langzaam naar beneden totdat het defect raakt en dan de-spawned.

Voor tents willen ze geloof ik een systeem inbouwen dat als jij of iemand anders deze niet checkt binnen 30 dagen, zal de tent verdwijnen.

Dit is wat ik me nog kan herinneren wat hicks_206 zei op xSmak's stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
ahh oke duidelijk thanks :)
goede toevoeging dus.. heeft iemand trouwens al een tent gevonden in de stable servers? zo jah waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
spartacusNLD schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:14:
was weer leuk vanavond :P

''bijna'' iedereen heeft elkaar nu gevonden. we net onder de nieuwe stad (ik ga het niet proberen te spellen :+ )
morgen avond zijn de meeste weer online. ik ben er rond half 8 weer morgen avond.
Zal kijken of ik vanavond ook eens in kan springen. Ben als het goed is ergens in Khelm, dus zou relatief snel aan kunnen sluiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
spartacusNLD schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:28:
ahh oke duidelijk thanks :)
goede toevoeging dus.. heeft iemand trouwens al een tent gevonden in de stable servers? zo jah waar?
Scatman, die ook geregeld op de TS zit, vond er laatst een.
Ik las of verschillende fora dat men tenten heeft gevonden in castles, barns en deer stands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
GeoffLx schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:34:
[...]

Zal kijken of ik vanavond ook eens in kan springen. Ben als het goed is ergens in Khelm, dus zou relatief snel aan kunnen sluiten. :)
mooi, voeg me ff toe op steam: spartanld
we zijn gisteren ergens bij een groot meer met een militaire prison gebouw uitgelogd. weet je dan wat ik bedoel? :p
pimskie schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:43:
[...]

Scatman, die ook geregeld op de TS zit, vond er laatst een.
Ik las of verschillende fora dat men tenten heeft gevonden in castles, barns en deer stands
ahh oke thanks :)

[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 13-08-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Nou jongens, gezien ik zoveel geluk heb gehad de laatste dagen heb ik maar me eigen server gehuurd. Hopelijk valt die niet op in de lijst haha. (met kortingscode € 35,00 p/m)

[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 13-08-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
green-tea schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:46:
Nou jongens, gezien ik zoveel geluk heb gehad de laatste dagen heb ik maar me eigen server gehuurd. Hopelijk valt die niet op in de lijst haha.
Ik ben benieuwd wat de opties van deze servers zijn, kan je ze handmatig herstarten? Lijkt me wel lekker om even flink te looten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Baiko schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:49:
[...]

Ik ben benieuwd wat de opties van deze servers zijn, kan je ze handmatig herstarten? Lijkt me wel lekker om even flink te looten :P
Jup! Als goed is krijg ik hem binnen nu en een uur opgeleverd.

[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 13-08-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
green-tea schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:49:
[...]

Jup! Als goed is krijg ik hem binnen nu en een uur opgeleverd.
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag, zit zelf ook aan een server te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Baiko schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:51:
[...]

Waar heb je hem besteld als ik vragen mag, zit zelf ook aan een server te denken.
https://www.vilayer.com alleen ben ik de kortingscode kwijt.

Ik lees veel klachten maar goed 10% discount : DayZIntel10

[ Voor 10% gewijzigd door green-tea op 13-08-2014 12:26 . Reden: kortingscode toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Ze zijn wel bezig met server password protection geloof ik: http://dayz.com/blog/status-report-week-of-04-august-14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
Blijkbaar wordt de laatste experimental 0.48 #3 die vannacht is uitgerold naar Stable gepushed vandaag:

http://www.reddit.com/r/d...or_scheduled_maintenance/

Alleen de helft van de servers krijgt persistent items (wordt als het goed is aangegeven in de naam).

[ Voor 20% gewijzigd door Baiko op 13-08-2014 13:05 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 55 Laatste