Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 28 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
beebie121 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:25:
hebben jullie al weleens een benzinestation kapot geschoten?? WAT EEN KNAL!!
Echt wel gaaf gedaan.

(misschien is dit oud maar ik heb het gister voor het eerst gedaan :))
speelde je gisteravond toevallig op de server van team-solid? En was je heel toevallig in Berezino bezig?

Of was je bezig vlak bij novo?

Op beide plekken waren ze namelijk bezig om benzine tanken te beschieten... hahaha

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-09 16:49
totempaal schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:59:
[...]

speelde je gisteravond toevallig op de server van team-solid? En was je heel toevallig in Berezino bezig?

Of was je bezig vlak bij novo?

Op beide plekken waren ze namelijk bezig om benzine tanken te beschieten... hahaha
Beste Meneer TotemPaal van harte (als je geboorte datum hier klopt tenmisnte). }:O

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Br3wmaster schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:01:
[...]

Beste Meneer TotemPaal van harte (als je geboorte datum hier klopt tenmisnte). }:O
Ja het is wel mijn verjaardag... O haha ik zie het... heb een taart onder mijn naam... lol ja datum klopt helemaal... bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
nee ik speelde niet op een server van team solid :)
geen idee welke server ik zat, weet wel dat iemand me wilde bewerken met een bijl, ik hem neerschoot en bleek dat ie ook allemaal guns n ammo had.. waarom die dan met de bijl wilde doen weet ik ook niet.

gefeliciteerd totem :)

[ Voor 4% gewijzigd door beebie121 op 31-07-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
beebie121 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:44:
nee ik speelde niet op een server van team solid :)
geen idee welke server ik zat, weet wel dat iemand me wilde bewerken met een bijl, ik hem neerschoot en bleek dat ie ook allemaal guns n ammo had.. waarom die dan met de bijl wilde doen weet ik ook niet.

gefeliciteerd totem :)
Dank u!
Ik was het zowiezo niet... ben er met een boog omheen gegaan... Berenzino al bijna niet overleefd.... niet door de spelers... maar door de zombies die me steeds in de nek vlogen hahaha.

Ik moet heelhuids in Novo aankomen heb daar een date... en diegene verwacht dat ik daar kom om een can opener af te leveren....

Ik Ga nu maar KOS doen... Veuls te bang dat als ik weer een praatje met iemand ga maken ik weer in een live stream terecht kom :/ Hahaha Ach ik sta in ieder geval bij onze Duitse buren bekend als the friendly bandit.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
hahaha, wat ik niet begrijp btw: je deed hem handboeien om vertelde je, maar je had geen keys, EN je wilde alleen maar wat eten open maken voor hem.. waarom dan toch die handboeien als je die niet kan openmaken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
beebie121 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:46:
hahaha, wat ik niet begrijp btw: je deed hem handboeien om vertelde je, maar je had geen keys, EN je wilde alleen maar wat eten open maken voor hem.. waarom dan toch die handboeien als je die niet kan openmaken? :)
8)7 Hahaha Tja kijk. Ik vind het leuk om zo iemand ff te laten schrikken! En ik was er van overtuigd dat ik wel sleutels had.... :F
Dus ik had hem geboeid, heb 2 blikken opengemaakt en een fles water in zijn zakken gedaan.... Toen hij vroeg of ik zijn boeien weer af wou doen kon ik de sleutels niet vinden... -O- Denk dat ik ze ivm ruimte gebrek toch weg gegooit had.... Gelukkig kon hij er om lachen....

Sterker toen ik gister zijn stream weer bezocht op twitch was hij net begonnen te spelen en had hij het er weer over... haha en toen ik hem groete in de chat op twich riep hij gelijk naar zijn bezoekers hier is hij weer! The friendly bandit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:36
totempaal schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:59:
Toen hij vroeg of ik zijn boeien weer af wou doen kon ik de sleutels niet vinden... -O- Denk dat ik ze ivm ruimte gebrek toch weg gegooit had.... Gelukkig kon hij er om lachen....
Mocht je het niet weten: als iemand handboeien om heeft en heel vaak op spatie drukt zullen de handboeien uiteindelijk los gaan. Hoe lang dit is, is afhankelijk van de staat van de handboeien (en als ik mag gokken zijn ze ruined als de speler los komt). Ook kan je handboeien met een zaag openmaken (eenmalig uiteraard :P)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Luuk1983 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:01:
[...]

Mocht je het niet weten: als iemand handboeien om heeft en heel vaak op spatie drukt zullen de handboeien uiteindelijk los gaan. Hoe lang dit is, is afhankelijk van de staat van de handboeien (en als ik mag gokken zijn ze ruined als de speler los komt). Ook kan je handboeien met een zaag openmaken (eenmalig uiteraard :P)
Ja dit wist ik... maar volgens mij snapte hij mij niet helemaal... whahaha Ik zei het ook al.
En ik meen door q en e in te drukken heen en weer gaan ook los kan breken?
Maar goed ik heb onder de spatie ook wat anders zitten dan de standaard... hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
totempaal schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:32:
[...]

Dank u!
Ik was het zowiezo niet... ben er met een boog omheen gegaan... Berenzino al bijna niet overleefd.... niet door de spelers... maar door de zombies die me steeds in de nek vlogen hahaha.

Ik moet heelhuids in Novo aankomen heb daar een date... en diegene verwacht dat ik daar kom om een can opener af te leveren....

Ik Ga nu maar KOS doen... Veuls te bang dat als ik weer een praatje met iemand ga maken ik weer in een live stream terecht kom :/ Hahaha Ach ik sta in ieder geval bij onze Duitse buren bekend als the friendly bandit.... 8)7
Haha een date nog wel :+ . Ik ben bijna in Novo trouwens :) Zullen we meeten in dat gezellige restaurantje op de hoek met uitzicht op dat leuke pleintje? :+
Luuk1983 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:01:
[...]

Weer iets geleerd vandaag :) . Deze game is een stuk uitgebreider dan ik dacht eigenlijk. MIsschien moet ik me toch maar is wat meer inlezen in de mogelijkheden want dat zijn er een stuk meer dan ik van te voren wist :)

[ Voor 28% gewijzigd door Br3wmaster op 31-07-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
Gisteren ook maar even de nieuwe patch geprobeerd. Vond gelijk een Longhorn in Elektro samen met 13 kogels rondom de police station. Dus ik ren verder naar de firestation, zie ik iemand staan in het bus hokje die op Q en E drukt zodat die links en rechts gaat. Ik doe hetzelfde om te laten weten dat ik niet ga schieten, zie ik opeens zijn mosin van zijn rug afkomen met de aim richting mij. Snel de longhorn op zijn chest gemikt en poef down was die.

Blijkbaar had die een buddy bij zich in 1 van de gebouwen want een andere mosin begon op mij te schieten, snel wegrennen weer terug naar de police station en vervolgens via de market richting het veld achter de firestation. Longhorn reloaded en scouten, ja hoor daar was die bij zijn buddies lichaam. Schot 1 was raak, begint die half bloedend 10 meter te rennen en vervolgens gelijk een bandage.. volgende schot was final. Even 5 minuten de area flink lopen verkennen om er zeker van te zijn dat de kust veilig is om te lichamen te gaan looten.

Result: Mosin met een ammo box vol met ammo en veel military kleding, de eerste had een M4, maar die kon ik niet looten, zat half door de grond (nieuwe ragdoll effect, longhorn zal hem wel een klap hebben gegeven).

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 11:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
na heeeeeeel lang wachten heb ik me nieuwe game laptop.. kan vanavond weer dayz spelen is zeker een 2 maanden geleden.. iemand zien in squad play vanavond? toen ik actief was was t elke avond druk op ts :) nu nog steeds?

voor nieuwe mensen voeg me toe op. steam: Spartacusnld

en die laatste paar updates holly shitttt _/-\o_ _/-\o_ vette shit dit :) super zin in weer

[ Voor 25% gewijzigd door spartacusNLD op 31-07-2014 16:29 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Totem ik ben aan de rand van Novo :) zal daar wachten tot jij er ook gearriveerd bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
Iedere keer als ik van server wil veranderen, bijvoorbeeld na een restart krijg ik Please Wait en vervolgens gebeurt er niks. Ik moet heel DayZ afsluiten en weer opnieuw opstarten om een server te joinen, weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 00:25
Voorheen kreeg je na een serverhop bij het joinen ook Please wait. Duurde soms wel 2-3 minuten voordat je kon spelen. Hoelang heb je gewacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShatterNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 09:56
Soms snap je nog waarom deze game in Early Access zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister rondje Novo gedaan op de Team Solid server. Was gister toch behoorlijk druk server zal vol maar niemand tegen gekomen. Nu een veilige plek opgezocht aan de rand van Novo en nu wachten tot Totem daar ook arriveerd.

Gister wel bijna afgeslacht door een zombie doordat ik even koffie aan het halen was en die zombie blijkbaar niet doet aan /afk hehe .. gelukkig snel met mijn bijl een kopje kleiner gemaakt

Wel nog wat ammo kunnen looten uit een huisje en eindelijk een scope voor op mijn mosin. Verder nog wat military gear dus ben alweer bijna zover als dat ik was voor ik gedood werd :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 16:02

Madstorm

Derping all the way!

Baiko schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 20:42:
Iedere keer als ik van server wil veranderen, bijvoorbeeld na een restart krijg ik Please Wait en vervolgens gebeurt er niks. Ik moet heel DayZ afsluiten en weer opnieuw opstarten om een server te joinen, weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Er gebeurt wel wat als je dat ervoor hebt staan. Op één of andere manier duurt het gewoon onnodig lang voordat je joined. Soms schiet ik er na de tekst 'please wait' er in één keer in, soms moet ik lang (lees: tussen de 2 a 4 minuten) wachten op het 'please wait' scherm.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Madstorm schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 08:15:
[...]

Er gebeurt wel wat als je dat ervoor hebt staan. Op één of andere manier duurt het gewoon onnodig lang voordat je joined. Soms schiet ik er na de tekst 'please wait' er in één keer in, soms moet ik lang (lees: tussen de 2 a 4 minuten) wachten op het 'please wait' scherm.
Ja precies, maar uiteindelijk kom je er altijd in is mijn ervaring. Je moet even geduld hebben.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik moest gister zelfs ruim 5 minuten wachten. Gewoon even koffie halen kwam terug en er stond een zombie op me in te hakken :+ . Duurt soms inderdaad (onnodig) lang maar ook mijn ervaring is dat je er altijd wel inkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 14:53

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Damn die AKM is accuraat! Zit nu een scope op en is echt een goede sniper gun op die manier...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ja die AKM moet ik nog zoeken. Moet het tot nu toe met mijn mosin doen. Hoop dat ik vanavond nog een rondje Novo kan doen. Is een hoop leuk spul te vinden daar dus ik hoop ook heel erg op een AKM en nog wat meer military loot als in een broek en een helm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 09:48
Ik heb de AKM(met scope) ook en zeker accuraat. Kunnen gewoon de SKS kogels in (vreemd mss?). Alleen zoek ik eigenlijk naar een magazijn.. Welke moet daar eigenlijk in? Die SKS strips geval kan er in ieder geval niet in. Ik ben al een tijd naar op zoek. Overal geweest, maar kan helaas niet vinden... :( Gisteravond was ik bij SW/S airfield en tentkamp.

Eindelijk doen die zombies een keer wat anders dan alleen rennen, slaan en zo nu en dan springen :P Nu wachten op de hordes.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Br3wmaster schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 08:06:
Gister rondje Novo gedaan op de Team Solid server. Was gister toch behoorlijk druk server zal vol maar niemand tegen gekomen. Nu een veilige plek opgezocht aan de rand van Novo en nu wachten tot Totem daar ook arriveerd.

Gister wel bijna afgeslacht door een zombie doordat ik even koffie aan het halen was en die zombie blijkbaar niet doet aan /afk hehe .. gelukkig snel met mijn bijl een kopje kleiner gemaakt

Wel nog wat ammo kunnen looten uit een huisje en eindelijk een scope voor op mijn mosin. Verder nog wat military gear dus ben alweer bijna zover als dat ik was voor ik gedood werd :+.
Ik ben bijna bij Novo maar denk dat ik vanavond ook geen tijd heb... :'( Ben pas later op de avond weer thuis... Ik weet niet hoe lang je er blijft hangen. Ik zie dat je me had toegevoegd op steam dus dat komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ow dat geeft niks. Blijf er voorlopig nog wel even :) Is genoeg te doen en te vinden dus ik vermaak me daar nog wel een tijdje. En anders kan ik altijd terug komen om je daar te meeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
albert04 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:02:
Ik heb de AKM(met scope) ook en zeker accuraat. Kunnen gewoon de SKS kogels in (vreemd mss?). Alleen zoek ik eigenlijk naar een magazijn.. Welke moet daar eigenlijk in? Die SKS strips geval kan er in ieder geval niet in. Ik ben al een tijd naar op zoek. Overal geweest, maar kan helaas niet vinden... :( Gisteravond was ik bij SW/S airfield en tentkamp.

Eindelijk doen die zombies een keer wat anders dan alleen rennen, slaan en zo nu en dan springen :P Nu wachten op de hordes.:D
Daar gaan AKM clips in, ik heb er 2 gevonden in het tentenkamp bij NWAF

En dat er dezelfde kogels in gaan is niet raar toch? 9MM kogels gaan ook in 10 verschillende wapens.

Afbeeldingslocatie: http://dayzintel.com/wp-content/uploads/2014/05/new-akm.jpg

Zombies zijn inderdaad iets dynamischer dan normaal, ook de kruipende variant zit er nu in. Ik moet wel zeggen dat de hitboxes wat gaarder zijn geworden tijdens het slaan met een Axe op die krengen. Kan ook aan mij liggen maar voelt anders aan in ieder geval.

Gister ook voor het eerste gehad dat scheiten of slaan ineens niet werkte. Na reloggen ineens wel weer.

Verder merk ik goed dat volle servers brakker zijn dan lege(re). Framerate is lager, rare afgebroken drink/zombie/laad geluidjes. Merk ik alleen als de server goed vol zit.

[ Voor 28% gewijzigd door Damian op 01-08-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
albert04 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:02:

Als ik het goed heb onthouden zijn er 'reguliere' mags voor de AKM, die zijn sterk gebogen en volgens mij een capaciteit van 30 rounds, maar er zijn ook 75 rounds drum mags. :9~

Kan niet wachten tot ik ook weer een keer kan spelen. Volgens mij heb ik nog een M4 op mijn stable character 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Damian schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:47:
Gister ook voor het eerste gehad dat scheiten of slaan ineens niet werkte. Na reloggen ineens wel weer.

Ik moet wel zeggen dat de hitboxes wat gaarder zijn geworden tijdens het slaan met een Axe op die krengen.
Known issues:
• Player can in rare circumstances enter a state in which they cannot attack and must relog
• Melee targeting is off in some situations

[ Voor 19% gewijzigd door Luuk1983 op 01-08-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Gare melee ook:
Melee targeting is off in some situations
Gisteren helaas ook last van ondervonden :(

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Thanks, volgens mij had ik die ook gevonden.. Vorm lijkt behoorlijk op een banaan of niet? Deze kon helaas niet in mijn AKM :(.

Ik kan ook gewoon zelf opzoeken natuurlijk: Net even gedaan:
info over de AKM: http://dayzintel.com/dayz-weapons/akm

en bullets:
http://dayz.gamepedia.com/7.62x39mm_Round(s)
Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/dayz.gamepedia.com/thumb/0/04/7.62x39mm_Rounds.png/256px-7.62x39mm_Rounds.png?version=f2f46eb28b81a0070f3d950490d5a641

Kunnen in de SKS, ATM en CR527

Plaatje van de 30 mag:
Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/dayz.gamepedia.com/thumb/d/d4/AKM30Rnd.png/300px-AKM30Rnd.png?version=d9afda7a08c74752c28e3c46584916cd

Plaatje van de 75 mag:
Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/dayz.gamepedia.com/thumb/3/31/DrumMag.jpg/300px-DrumMag.jpg?version=cc96a6f09cd4dd643cfe35eaf5f850f7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
albert04 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:44:
Thanks, volgens mij had ik die ook gevonden.. Vorm lijkt behoorlijk op een banaan of niet? Deze kon helaas niet in mijn AKM :(.
Waarschijnlijk had je deze gevonden (voor een sporter 22):
http://dayz.gamepedia.com/30Rnd_.22_Mag

Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/dayz.gamepedia.com/thumb/c/c0/30_rnd_22_mag.png/547px-30_rnd_22_mag.png?version=881b59f4cccf21c5389c0f5b702382e5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Ja, daar lijkt ie idd aardig op. Die .22 in de naam is mij eigenlijk helemaal niet opgevallen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
[...]

Verder merk ik goed dat volle servers brakker zijn dan lege(re). Framerate is lager, rare afgebroken drink/zombie/laad geluidjes. Merk ik alleen als de server goed vol zit.
Dit is mij trouwens ook opgevallen. Afgelopen zaterdag(weliswaar voor de patch) op een rustige server gespeeld. Hooguit 4/5 players. Liep soepeltjes en geen vreemde geluiden, zoals jij dat beschrijft.

Gisterenavond op dezelfde server gespeeld (na de nieuwe patch) en op dat moment was de server aardig druk (denk 30 players).. De game zelf liep niet zo erg soepeltjes als afgelopen zaterdag. Ook veel vreemde geluiden. Neer hakken van de zombies ging ook lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Wie van jullie heeft er zin om een clan te joinen en een vaste server te hebben ?
Of zitten jullie allemaal al in een tweakers.net clan ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albert04 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:08:
[...]

Dit is mij trouwens ook opgevallen. Afgelopen zaterdag(weliswaar voor de patch) op een rustige server gespeeld. Hooguit 4/5 players. Liep soepeltjes en geen vreemde geluiden, zoals jij dat beschrijft.

Gisterenavond op dezelfde server gespeeld (na de nieuwe patch) en op dat moment was de server aardig druk (denk 30 players).. De game zelf liep niet zo erg soepeltjes als afgelopen zaterdag. Ook veel vreemde geluiden. Neer hakken van de zombies ging ook lastiger.
Wss om dezelfde reden dat arma kut loopt als je mensen aan de andere kant hebt lopen. Maarja, wat verwacht je dan, met zulke grote ruimtes.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
PrimalFury schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:26:
Wie van jullie heeft er zin om een clan te joinen en een vaste server te hebben ?
Of zitten jullie allemaal al in een tweakers.net clan ? :'(
Ik ben wel geïnteresseerd met wat mensen op te trekken. Zeker noobs of gearloze lui, om de simpele reden dat ik ook geen gear heb en graag onze epos van begin tot einde meemaak :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
LiquidT_NL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:48:
[...]

Ik ben wel geïnteresseerd met wat mensen op te trekken. Zeker noobs of gearloze lui, om de simpele reden dat ik ook geen gear heb en graag onze epos van begin tot einde meemaak :)
Oke, ik ben namelijk bezig om een community rondom m'n server te bouwen en jullie zijn VAN HARTE welkom! kijk even op www.dayzprimafuryserver.com rond (sorry voor de reclame) en vertel me wat jullie er van vinden. Hopelijk kunnen we dan een vast kliekje worden op een vaste server wat uber cool is :P en natuurlijk helemaal als de tenten binnenkort ook persistent zijn!
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Die site bestaat niet :+

Maar goed, ik kan niet beloven dat ik helemaal in een community duik, maar ik zal zeker een kijkje nemen :) Steam account: LiquidT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 14:20
psst www.dayzprimalfuryserver.com

[ Voor 4% gewijzigd door Utoka op 01-08-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
LiquidT_NL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:08:
Die site bestaat niet :+

Maar goed, ik kan niet beloven dat ik helemaal in een community duik, maar ik zal zeker een kijkje nemen :) Steam account: LiquidT
Ik had de link nog wel nagelezen haha. Nou niet echt een community, maar wel een vast kliekje wat je zelf ook zegt. nu de geode link |:( www.dayzprimalfuryserver.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
Had ik net ook last van, logde net in op de hills bij Novodmitrovsk met uitkijk op de grote toren. Ik zie bovenop de toren al een dead body liggen dus vroeg me af of er een andere sniper in de buurt was. Opeens spot ik een player in de toren, ik wacht rustig af tot die helemaal bovenin komt om de dead body te looten... zie ik opeens een straaltje bloed uit die player komen zonder dat ik ook maar een schot hoorde.. Ok mogelijk een sniper aan de andere kant van Novodmitrovsk. Nog geen 5 seconde later hoor ik een mosin reload geluid, maar geen mosin schot.. Ligt die mosin sniper gewoon letterlijk 20 meter voor mij tussen de rocks 8)7 Jammer dat zijn lichaam in de rocks viel, had wel wat extra ammo kunnen gebruiken mocht de helft niet ruined zijn :D

Hoorde ook de hele tijd zombie geschreeuw en drink/eet geluiden, totaal geen last van op low player servers.

Jammer dat de Atlas Bipod niet meer op een mosin past, toch maar opzoek naar een compensator.

Lang geleden dat ik zoveel plezier in DayZ heb gehad, ben dan ook wel zwaar bandit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:12
PrimalFury schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:02:
[...]

Oke, ik ben namelijk bezig om een community rondom m'n server te bouwen en jullie zijn VAN HARTE welkom! kijk even op www.dayzprimafuryserver.com rond (sorry voor de reclame) en vertel me wat jullie er van vinden. Hopelijk kunnen we dan een vast kliekje worden op een vaste server wat uber cool is :P en natuurlijk helemaal als de tenten binnenkort ook persistent zijn!
8)
Prima idee, maar wordt dit een GoT-only server of blijft deze publiekelijk toegankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
Je mag servers niet locken met een password. Maar ik kan wel tweakers only op de site doen. Controleer ik alle gemaakte site accounts zelf. Of met een moderator. Hij is nu nog mooi schoon het forum. Moderators moet ik nog wel ff vinden. Aanbiedingen ?:-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
Na lange tijd DayZ maar weer eens opgepikt, maar ben toch wel weer een beetje verslaafd geraakt. Loop nu alleen rond op een "Friendly" server maar je weet maar nooit dus vind het wel eens leuk om samen te lopen met mensen. Ik ben nu ten westen van Gvozdno, heb een Mosin in de hand en voldoende eten en drinken en wat bandages en een IV-kit. Moesten er mensen daar in de buurt zijn wil ik wel een keer meeten.

Ben trouwens van plan om een rond Devil's Castle te gaan kijken maar weet niet of dat wel verstandig is.

[ Voor 11% gewijzigd door Flesdop op 02-08-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Gister samen met Damien op zich wel een leuke avond gehad, maar ik heb nog nooit zoveel glitches en bugs gehad in één speelsessie en nog nooit zoveel kogels afgeschoten.

Zo kunnen zombies nog steeds door deuren, maar door hun betere pathfinding lopen ze nou wel mooi trappen op achter je aan... Lekker dan! De hitbox klopt inderdaad soms echt voor geen meter met melee-wapens. Dat maakt het best lastig om zombies kapot te krijgen.

Maar het mooiste verhaal kon zo uit een slechte horrorfilm komen: we hadden op een gegeven moment een onzichtbare zombie, of in ieder geval die leek onzichtbaar te zijn. Later bleek dat zijn lijk door de vloer gezakt was en ondanks dat hij dood was kon hij gigantisch snel bewegen en glitchen en ons nog steeds slaan. Wij hebben meerde clips in totaal afgeschoten en geprobeerd weg te komen. Op een gegeven moment zijn we samen in een toren geklommen bij Balota airfield omdat ik aan het bloeden was. Echter, die torens zijn nogal klein, dus eigenlijk pas je er niet met z'n tweeen in. Op een gegeven moment was ik bij Damien op z'n scherm al beneden, maar bij mij nog in de toren en was ineens m'n been gebroken, dus ik moet proberen een morphine autoinjector gebruiken. En dat alles terwijl door je door een dode, bijna onzichtbare zombie met über snelheid constant belaagd wordt. Het had zo uit een slechte film kunnen komen: twee militaire gasten die rennen voor iets dat ze niet kunnen zien en telkens omdraaien om wild blind achteruit te schieten :P

Ik heb ook het idee dat er meer zombies zijn of dat ze vervelende geworden zijn. Ik schiet normaal zombies eigenlijk nooit neer, ik hak ze neer. Maar met die slechte hitbox, de betere pathfinding, maar ook door dat ze toch door deuren kunnen betekende dat we deze keer echt heel veel last van zombies hebben gehad. Ergens natuurlijk wel leuk, maar niet op een leuke manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 13:37
Het lijkt me dat het een bug is, moet soms wel 20x hakken met mijn bijl voor de zombie dood is. Niet normaal en slordig dat het hun niet opgevallen is met testen. En inderdaad ze lopen nog gewoon overal dwars doorheen. Wat ook gek is is dat ik strakjes zomaar mijn Mosin kwijt ben geraakt, zomaar ineens bam weg. Vast een hacker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-09 09:12
Dessie schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 00:25:
Het lijkt me dat het een bug is, moet soms wel 20x hakken met mijn bijl voor de zombie dood is. Niet normaal en slordig dat het hun niet opgevallen is met testen. En inderdaad ze lopen nog gewoon overal dwars doorheen. Wat ook gek is is dat ik strakjes zomaar mijn Mosin kwijt ben geraakt, zomaar ineens bam weg. Vast een hacker?
Patchnotes lezen is ook een vak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedeavond heren ,

Mijn naam is Camouflage en ben bezig met een BE / NL community op te zetten wat betreft streamen .
Ben het eigenlijk beu om steeds maar in het engels te streamen en zou dit graag doen in onze eigen taal .
Heb de laatste dagen wat follow's bij gekregen van BE / NL mensen , en moet zeggen het is idd een stuk leuker als de mensen mee praten in chat , probeer zoveel mogelijk mensen te betrekken in de stream , alle tips zijn welkom positief als negatief natuurlijk . Heb je zin om een beetje gameplay te bekijken zonder zelf te spelen , kom gerust eens kijken , en mischien horen we elkaar wel eens :p
Heb al redelijk wat uurtjes dayZ achter de naam staan , zowel de Mod als SA , heb je vragen stel ze gerust .

http://www.twitch.tv/ddg80

Laat van je horen als je intresse hebt .

Greetings The Big Mariner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Is er uberhaupt animo voor streams :/ Kan me dat niet voorstellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Zo wat een irritante bug is dat, dat je soms ineens niet meer kan aanvallen. Dus niet slaan, niet hakken, niet schieten....niks. Als je met z'n tweeën bent dan heb je nog één persoon die je kan beschermen bij het uitloggen, totdat je allebei tegelijk last hebt van die bug... Damien en ik hebben een heel stuk afgelegd voordat we de 5 zombies die achter ons aanzaten kwijt waren omdat we allebei dus niks meer konden. Je ben dan echt machteloos. Je kan ze niet afmaken, maar je kan ook niet uitloggen omdat ze je dan alsnog aan gort meppen. Hopelijk wordt dit snel opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Luuk1983 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 22:16:
Zo wat een irritante bug is dat, dat je soms ineens niet meer kan aanvallen. Dus niet slaan, niet hakken, niet schieten....niks. Als je met z'n tweeën bent dan heb je nog één persoon die je kan beschermen bij het uitloggen, totdat je allebei tegelijk last hebt van die bug... Damien en ik hebben een heel stuk afgelegd voordat we de 5 zombies die achter ons aanzaten kwijt waren omdat we allebei dus niks meer konden. Je ben dan echt machteloos. Je kan ze niet afmaken, maar je kan ook niet uitloggen omdat ze je dan alsnog aan gort meppen. Hopelijk wordt dit snel opgelost!
Niet te snel achter elkaar klikken.
Dat is namelijk de oorzaak van die bug. (Doe je vaak bij melee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Haha, niet te snel achter elkaar klikken anders slaat DayZ op tilt. Ik wacht nog even met het spelen opnieuw oppakken. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister nog even een half uurtje kunnen spelen :) . Loop nog steeds rondjes in Novo en toch nog wat leuke dingen kunnen looten. Helaas nog steeds geen goede backpack waardoor ik goed opval in de bosjes :+ . Paar zombies van kant gemaakt (merk niks van de hitbox bug met melee trouwens) en toen maar weer uitgelogd om nog even van het weer te genieten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Br3wmaster schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:06:
Gister nog even een half uurtje kunnen spelen :) . Loop nog steeds rondjes in Novo en toch nog wat leuke dingen kunnen looten. Helaas nog steeds geen goede backpack waardoor ik goed opval in de bosjes :+ . Paar zombies van kant gemaakt (merk niks van de hitbox bug met melee trouwens) en toen maar weer uitgelogd om nog even van het weer te genieten :+ .
Ik merk die hitbox zelf wel heel erg. Toen een tijdje geleden de zombies veel meer damage konden hebben ben ik expert geworden in het raken van het hoofd van zombies. Maar dat lukt me nu nog amper. Wel wordt ik ineens zo vaak geraakt door zombies dat ik in twee speelsessies meer verband heb moeten gebruiken dan de afgelopen 100 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dat zombies zelf sneller hitten is me inderdaad wel opgevallen meestal kon ik ze wel aardig ontwijken en dood slaan maar ik merk zelf wel dat ik vaker klappen krijg van die zombies. Zal er is extra goed op letten of ik rare hitboxes heb of niet.

Mensen trouwens al iets van tenten gevonden e.d.? Heb er nog niet echt naar gezocht maar ik ben wel van plan een kampje op te gaan zetten net buiten novo in de bossen zodat ik af en toe naar de stad kan voor supply's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 16:02

Madstorm

Derping all the way!

Br3wmaster schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:34:
Mensen trouwens al iets van tenten gevonden e.d.? Heb er nog niet echt naar gezocht maar ik ben wel van plan een kampje op te gaan zetten net buiten novo in de bossen zodat ik af en toe naar de stad kan voor supply's
Tenten kunnen momenteel nog geen voorwerpen 'opslaan'. Ik heb zelf ook nog geen tent gezien, maar weet ook niet waar ze precies spawnen.

Een bug waar ik last van heb zijn de geluiden die je random om je heen hoort. Of je hoort een blikje drinken opengaan, of het geluid wanneer iemand iets eet, random zombie geluid er tussen door. En dan niet één keer in een kwartiertje ofzo. Nee, 10 keer in 30 seconden ofzo.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Madstorm schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:43:
Een bug waar ik last van heb zijn de geluiden die je random om je heen hoort. Of je hoort een blikje drinken opengaan, of het geluid wanneer iemand iets eet, random zombie geluid er tussen door. En dan niet één keer in een kwartiertje ofzo. Nee, 10 keer in 30 seconden ofzo.
Ja dat ken ik ook. Dat gebeurt eigenlijk alleen op hele drukke servers. Op server met een paar man gebeurt dat helemaal nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Madstorm schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:43:
[...]

Tenten kunnen momenteel nog geen voorwerpen 'opslaan'. Ik heb zelf ook nog geen tent gezien, maar weet ook niet waar ze precies spawnen.

Dan wachten we nog maar even met een kampje. Vanavond maar is opzoek naar een Crash site dan kijken of daar nog leuke loot te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 13:40
Gisteren voor het eerst sinds het uitkomen van de standalone mij weer eens gewaagd aan het spel. Ik heb enkel de dag dat het spel uit kwam een aantal uurtjes gespeeld, gebrek aan content etc. heeft mij doen besluiten om het spel te laten liggen.

Het bleek dat ik uitgelogd was op het airfield en ik had gear bij me waarvan ik niet eens wist dat ik deze geloot had. De server had 6 man online dus lekker rustig om de barracks etc. eens te gaan looten toch? Nog geen 3 minuten ingame hoor ik voetstappen op de begane grond in zo'n gebouw met een gevangenis kamer. Aangezien ik enkel een brandblusser kon vinden als "wapen" ben ik maar bovenaan de trap gaan staan met mijn handen omhoog. Nog voordat ze in de gaten hadden dat ik er stond maar via direct geroepen: "Hey guys, im unarmed and if you wanna kill me do it straight away"

Twee fransen bleken het te zijn, de taal Engels niet machtig maar het symbool "handen omhoog" werkte, 1 hield me onder schot terwijl de ander het gebouw aan het looten was. Ze verdwenen daarna weer zonder mij een haar te krenken.

Wellicht hadden ze me beter dood kunnen schieten want na het vinden van een crowbar kreeg ik het aan de stok met een zombie. Ondanks dat ik zeker wist dat ik hem raakte was één klap voldoende om mij nokkie te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
FriezNL schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:02:
Gisteren voor het eerst sinds het uitkomen van de standalone mij weer eens gewaagd aan het spel. Ik heb enkel de dag dat het spel uit kwam een aantal uurtjes gespeeld, gebrek aan content etc. heeft mij doen besluiten om het spel te laten liggen.

Het bleek dat ik uitgelogd was op het airfield en ik had gear bij me waarvan ik niet eens wist dat ik deze geloot had. De server had 6 man online dus lekker rustig om de barracks etc. eens te gaan looten toch? Nog geen 3 minuten ingame hoor ik voetstappen op de begane grond in zo'n gebouw met een gevangenis kamer. Aangezien ik enkel een brandblusser kon vinden als "wapen" ben ik maar bovenaan de trap gaan staan met mijn handen omhoog. Nog voordat ze in de gaten hadden dat ik er stond maar via direct geroepen: "Hey guys, im unarmed and if you wanna kill me do it straight away"

Twee fransen bleken het te zijn, de taal Engels niet machtig maar het symbool "handen omhoog" werkte, 1 hield me onder schot terwijl de ander het gebouw aan het looten was. Ze verdwenen daarna weer zonder mij een haar te krenken.

Wellicht hadden ze me beter dood kunnen schieten want na het vinden van een crowbar kreeg ik het aan de stok met een zombie. Ondanks dat ik zeker wist dat ik hem raakte was één klap voldoende om mij nokkie te slaan.
Haha jij weet het zeker de hitbox alleen niet ;) . Schijnen meer mensen last van te hebben lees de berichten hier boven maar is. Sinds de laaste patch schijnt er inderdaad eea mis te zijn met melee wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamelotepica
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 19:52
Ik ben net begonnen met dayz en heb deze server gejoined . naam is als goed is kamelot .
Ben nog niet zolang bezig dus heb ook niet mega veel spullen. Ben ook de eerst 4 a 5 keer dood gegaan.

Misschien tot ziens mede tweakers ( please don't shoot O-) :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploiink
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 20:02
Het zou wel mooi zijn als je steam vrienden een icoontje boven het hoofd zouden hebben. Voorkomt het doden van je vrienden :)

PSN: Ploiink Steam: Ploiink56 (Frankie Fourfinger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haha ja dat is het risico van KoS he :+ . Zelf ook al een paar keer bijna of helemaal een vriend omgelegd :+ . Moeten ze maar luisteren als ik zeg 'hands up'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Niet online
Damian schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:01:
Is er uberhaupt animo voor streams :/ Kan me dat niet voorstellen :P
Zal je verbazen. Doe maar eens www.twitch.tv intikken in je browser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toimoi schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:56:
[...]

Zal je verbazen. Doe maar eens www.twitch.tv intikken in je browser...
Idd , jongens zoals ik al zij als je een vlaamse stream wil bekijken en het spel een beetje onder de knie wil krijgen , kom gerust eens een kijkje nemen .
Vragen staat vrij :p

http://www.twitch.tv/ddg80

Greetings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Niet online
Overigens vind ik een nadeel aan de DayZ streamer die ik volg (eigenlijk sinds de early days dat hij het spel ontdekte) wel dat ze voornamelijk lang zijn, vooral als hij solo speelt. DayZ is nu niet bepaald actie-actie-actie en een firefight met capabele tegenstanders en goed flanken enzo kan makkelijk een half uur duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Primal toegevoegd aan favs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
Dayz streams zijn leuk omdat er interactie is met de chat waar je bij vele shooters etc niet veel interactie hebt omdat het te fast paced is. En Dayz is ook leuk voor role-play streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Ik vind DayZ stream vaak wat saai, juist omdat ze ook nog eens afgeleid zijn door de chat (ik hoef persoonlijk geen interactie met iemand die een game aan het spelen is). Dan kijk ik persoonlijk liever de editted versions op YouTube van een aantal streamers:

Van Frankie - hoewel hij een beetje arrogant overkomt en veel inelkaar edit,
Psisyndicate - hoewel hij een irritante slis en snelle uitspraak heeft, waardoor hij klinkt als een rare Vietnamees soms,
Devildoggamer (hoewel hij een irritant en arrogante persoonlijkheid heeft, maar wel zeer goede teamplay met z'n vrienden)

Er valt op alles wel wat aan te merken, maar ze brengen ook allemaal iets bijzonders vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
Had ik eindelijk een tent, clipt die in de bossen en wordt onbereikbaar :(

DayZ Tent

[ Voor 53% gewijzigd door Flesdop op 04-08-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Grotman schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:23:
Ik vind DayZ stream vaak wat saai, juist omdat ze ook nog eens afgeleid zijn door de chat (ik hoef persoonlijk geen interactie met iemand die een game aan het spelen is). Dan kijk ik persoonlijk liever de editted versions op YouTube van een aantal streamers:

Van Frankie - hoewel hij een beetje arrogant overkomt en veel inelkaar edit,
Psisyndicate - hoewel hij een irritante slis en snelle uitspraak heeft, waardoor hij klinkt als een rare Vietnamees soms,
Devildoggamer (hoewel hij een irritant en arrogante persoonlijkheid heeft, maar wel zeer goede teamplay met z'n vrienden)

Er valt op alles wel wat aan te merken, maar ze brengen ook allemaal iets bijzonders vind ik.
MrBlack0ut81 en Jam Jar zijn mijns inziens de beste DayZ YouTubers. Doen beiden nu ook Twitch streams.

Zal zo maar eens even de Primal Server checken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-09 09:37
-Moondust- schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 23:40:
Haha, niet te snel achter elkaar klikken anders slaat DayZ op tilt. Ik wacht nog even met het spelen opnieuw oppakken. ;-)
Klinkt als de de oude Pinball/Tristan op WIndows :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
hoe heet die server precies? :)
ben morgen avond weer online. andere mensen dan ook online??

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
CuBras schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:48:
Klinkt als de de oude Pinball/Tristan op WIndows :+
Everything is history repeating itself ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Leuk om te zien dat er al meer mensen op de Primal server spelen :) . Kan nog een leuk GoT projectje worden onder de DayZ'ers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydd86
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-07 15:08
Ik kijk ook wel naar Kenste. Die praat lekker rustig. YouTube: DayZ Standalone: AMBUSH - ft.Mr Blackout (DayZ SA Gameplay Livestream Highlight) Die speelt dus ook met MrBlackout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Br3wmaster schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:11: VV
Leuk om te zien dat er al meer mensen op de Primal server spelen :) . Kan nog een leuk GoT projectje worden onder de DayZ'ers :)
Is het wel een HC server? Regular cheatmode vind ik niets aan, te makkelijk mensen in de gaten houden over muurtjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:06

d_star

Maharadja of the Year :-/

Als hij streamt op Twitch is Sacriel ook wel een leuke om te volgen. Hij heeft ook een eigen YT-kanaal (Sacriel42), waar hij af en toe wat gameplay mechanics uitlegt zoals energie- en bloedniveau, of nieuwe features bespreekt met Dean Hall.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
unfor schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:14:
[...]

Is het wel een HC server? Regular cheatmode vind ik niets aan, te makkelijk mensen in de gaten houden over muurtjes etc.
Nee, geen HC.
spartacusNLD schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:54:
[...]

hoe heet die server precies? :)
ben morgen avond weer online. andere mensen dan ook online??
DayZ Primal Fury Server heet ie geloof ik. Ik ben misschien nog wel eventjes online vanavond. 'foggy' is mijn ingame naam mochten mensen me tegenkomen. En ja, ik ben friendly. ;)

Ik had gisteravond trouwens nog een korte aanvaring met een andere speler in Khelm (in deze server). Hij stond plots voor me, toen ik tegen hem wilde praten kwam ik er achter dat ik mn microfoon niet ingeplugd had en hij was ook verdomd stil. Ik rende even een hoekje om om mijn microfoon in te pluggen, waarna die vent leuk besloot om me achterna te rennen (volgens mij met een wapen in de hand, zag het niet goed). Dus toen ben ik maar even weg gerend. :P Toen mijn microfoon eindelijk ingeplugd zat en ik voorzichtig terug liep om deze persoon aan te spreken was hij inmiddels verdwenen.

Was dat toevallig iemand van hier? :P Ik had/heb een biker jacket aan en een flat cap op.

[ Voor 77% gewijzigd door GeoffLx op 05-08-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Niet online
Timmo70 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:59:
Dayz streams zijn leuk omdat er interactie is met de chat waar je bij vele shooters etc niet veel interactie hebt omdat het te fast paced is. En Dayz is ook leuk voor role-play streams.
Ik wil nog steeds een keer als bouwvakker rond gaan lopen inc hardhat en wrench en mensen vragen of hun toilet stuk is ofzo :') liefst wel opnemen voor de lolz
Ken is toevallig de streamer die ik eerder aanhaalde, ook de enige Twitch streamer die ik volg :) ik lurk op twitch onder de naam TO1MO1 en zit in het weekend wel eens live in de chat, roep gerust een keertje als je me ziet!
Ik kijk zijn streams pretty much sinds hij het spel speelt, toevallig bij terecht gekomen via Youtube (was ook direct mijn eerste ervaring met Twitch). Zijn chat en streams zijn gezellig, hij wisselt het ambushen van geared players af met het helpen van bambi's en is ook niet te beroerd om een volle stream te wijden aan alle nieuwe dingen in de experimentals uitproberen. Net als deze week: een persoonlijke 5h durende missie om een tent te vinden :'( _/-\o_ en uiteindelijk gewoon niks vinden :D

[ Voor 4% gewijzigd door toimoi op 05-08-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
GeoffLx schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:43:
[...]

Nee, geen HC.

[...]

DayZ Primal Fury Server heet ie geloof ik. Ik ben misschien nog wel eventjes online vanavond. 'foggy' is mijn ingame naam mochten mensen me tegenkomen. En ja, ik ben friendly. ;)

Ik had gisteravond trouwens nog een korte aanvaring met een andere speler in Khelm (in deze server). Hij stond plots voor me, toen ik tegen hem wilde praten kwam ik er achter dat ik mn microfoon niet ingeplugd had en hij was ook verdomd stil. Ik rende even een hoekje om om mijn microfoon in te pluggen, waarna die vent leuk besloot om me achterna te rennen (volgens mij met een wapen in de hand, zag het niet goed). Dus toen ben ik maar even weg gerend. :P Toen mijn microfoon eindelijk ingeplugd zat en ik voorzichtig terug liep om deze persoon aan te spreken was hij inmiddels verdwenen.

Was dat toevallig iemand van hier? :P Ik had/heb een biker jacket aan en een flat cap op.
Haha nee ik was het niet ik had je vrolijk gedag gezegd (mijn mic is wel ingeplugd :+ ) speel namelijk zelf ook friendly tot op zekere hoogte :)

Ik ben er vanavond tussen half 8 en half 9 nog wel even :) Daarna helaas andere verplichtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
GeoffLx schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:43:
[...]

Nee, geen HC.

[...]

oke :) welke TS? deze toch? http://www.bug-community.com/teamspeak/
mijn steamnaam: SpartacusNLD
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
niemand op TS ? saai hoor :p
ben in de buurt van Noord East dus als iemand samen wil spelen laat maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
spartacusNLD schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:25:
niemand op TS ? saai hoor :p
ben in de buurt van Noord East dus als iemand samen wil spelen laat maar weten :)
Ik dacht ik doe je even toevoegen op steam maar je id word niet gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Flesdop schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:08:
[...]

Ik dacht ik doe je even toevoegen op steam maar je id word niet gevonden...
mijn id is [GoT]SpartaNLD of spartacusnld

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u3xDtAR.png

een van de 2 moet je kunnen vinden :)

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 06-08-2014 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 13:37
Er gebeuren gekke dingen in DayZ. Ben vanavond 3x op onverklaarbare wijze dood gegaan. Gewoon bam dood, dat kan toch niet? je merkt toch altijd wel als er iemand op je schiet of iemand je slaat?

En de 4e keer was ik in gevecht met iemand die viel me aan met een mes, ik kon hem met mijn bijl niet raken (net als met die zombies zeg maar). Normaal had ik hem met 1x klap op het hoofd gedood, nu hebben we beide wel 50x op elkaar staan slaan, echt belachelijk dit.

Ze moeten het spel verbeteren, niet verminderen want zo voelt het momenteel wel...

[ Voor 26% gewijzigd door Dessie op 06-08-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
spartacusNLD schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:16:
[...]

mijn id is [GoT]SpartaNLD of spartacusnld

[afbeelding]

een van de 2 moet je kunnen vinden :)
Heb je ff toegevoegd :) CloseCombat is mijn steam naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister even met Totem gespeeld. Nadat ik eindelijk achter kwam dat ik inderdaad niet meer in Novo was maar in het stadje erboven hebben we elkaar bij de spoorbrug ontmoet. Na een snelle kennismaking zijn we novo in getrokken omdat er bij de toren ineens deuren open stonden die voorheen dicht waren. Was leuk om daar als een soort militaire elite eenheid naar toe te lopen.

Helaas vond mijn zoontje het nodig om wakker te worden toen wij daar net waren aangekomen. Totem heeft nog 1 iemand kunnen omleggen die hem met een Axe probeerde in 2e te delen :) . Helaas kon ik hem niet supporten. Hierna ben ik ook uitgelogd maar hoop vanavond nog even verder te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Niet online
Dessie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:21:
Er gebeuren gekke dingen in DayZ. Ben vanavond 3x op onverklaarbare wijze dood gegaan. Gewoon bam dood, dat kan toch niet? je merkt toch altijd wel als er iemand op je schiet of iemand je slaat?

En de 4e keer was ik in gevecht met iemand die viel me aan met een mes, ik kon hem met mijn bijl niet raken (net als met die zombies zeg maar). Normaal had ik hem met 1x klap gedood, nu hebben we beide wel 50x op elkaar staan slaan, echt belachelijk dit.

Ze moeten het spel verbeteren, niet verminderen want zo voelt het momenteel wel...
Ineens dood kan naar mijn mening op 2 3 manieren:

Lange afstand sniper schot waar jij de knal niet van hoort (en oneshot, waardoor je ook niet de inslag van andere schoten hoort)

Low in blood enzo zijn, en dan vervolgens te lang binnen een gebouw op de xx-ste verdieping stil blijven staan. Ik heb al heel wat keren players op deze manier hun benen zien breken, en je krijgt dan ook ineens zo'n hit-flash op je scherm. Dit is een glitch die voornamelijk rond trappen optreedt. Kan natuurlijk zomaar de laatste druppel zijn.

OF Low in blood enzo zijn, en last hebben van een geglitchte (sp? :P) zombie...

[ Voor 3% gewijzigd door toimoi op 06-08-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
He mensen, waarom maken jullie niet ff een forum account aan die bij de Primal Server hoort ?
www.dayzprimalfuryserver.com daar is ook info voor een teamspeak die bij de server hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Dessie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:21:

En de 4e keer was ik in gevecht met iemand die viel me aan met een mes, ik kon hem met mijn bijl niet raken (net als met die zombies zeg maar). Normaal had ik hem met 1x klap gedood, nu hebben we beide wel 50x op elkaar staan slaan, echt belachelijk dit.

Ik moet je helaas gelijk geven, ik heb nu 8 maanden gewacht om het spel weer eens te gaan proberen. Ipv spelplezier heb ik de eerste 2 avonden enkel maar frustratie gekend. Eigenlijk dezelfde frustraties als toen het spel uit kwam. Nog altijd slaan zombies je door muren heen, glitches waardoor je door onbekende oorzaak je benen breekt of dood gaat, en de hitbox welke de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Deze problemen waren er al toen het spel in Alpha net uit kwam, en nu zoveel maanden verder zijn deze problemen nog altijd niet opgelost.

Ik wil het spel graag een kans geven, ik beleef nog altijd veel plezier aan de Arma 2 mod en de potentie van de stand-alone zou veel groter moeten zijn. Het vertrouwen wordt wel als maar minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
toimoi schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:43:
Lange afstand sniper schot waar jij de knal niet van hoort (en oneshot, waardoor je ook niet de inslag van andere schoten hoort)
Soms klopt er sowieso geen bal van geluid. Damien heeft een AKM en geloof me...die is LUID. Soms schiet hij daarmee een zombie in de verte neer terwijl ik naast 'm sta en dan hoor ik geen ENKEL geluid van een schot. En geluid van de AKM klinkt soms ineens één schot tussendoor als een heel dik snipergeweer. Een ander geluid dan dat de AKM normaal maakt. Ik schrik me telkens rot als dat gebeurt omdat het dan net lijkt alsof er ineens een andere gun in het spel betrokken wordt (en er dus iemand anders kan zijn...)

Maar inderdaad, je kan dood gaan zonder een schot te horen...maar niet 3 keer zoals Dessie zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
FriezNL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:48:
[...]

Ik moet je helaas gelijk geven, ik heb nu 8 maanden gewacht om het spel weer eens te gaan proberen. Ipv spelplezier heb ik de eerste 2 avonden enkel maar frustratie gekend. Eigenlijk dezelfde frustraties als toen het spel uit kwam. Nog altijd slaan zombies je door muren heen, glitches waardoor je door onbekende oorzaak je benen breekt of dood gaat, en de hitbox welke de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Deze problemen waren er al toen het spel in Alpha net uit kwam, en nu zoveel maanden verder zijn deze problemen nog altijd niet opgelost.

Ik wil het spel graag een kans geven, ik beleef nog altijd veel plezier aan de Arma 2 mod en de potentie van de stand-alone zou veel groter moeten zijn. Het vertrouwen wordt wel als maar minder.
Ik heb zelf nu iets van 140 uur in het spel zetten en de huidige versie is net de verkeerde versie om te testen. Natuurlijk, het spel heeft altijd z'n eigenaardigheden gehad, maar deze release vind ik tot nu toe veruit de slechtste release met de meeste bugs. Het spel heeft er echt een stuk beter voor gestaan. Met name die hitbox was eigenlijk altijd wel goed. Ik kon op een gegeven moment bijna 80% van de gevallen zombies met één klap van een bijl dood maken. Dat was uit noodzaak omdat een tijdje geleden de zombies veel meer body damage konden hebben en head 'shots' de beste manier was om een zombie om te leggen. Met de huidige hitbox is echt wat mis (zie known issues). Ook de bug dat je niet meer kan aanvallen is specifiek voor deze versie, terwijl ik er zelf nooit problemen mee heb gehad.

Normaal heb ik weinig last van de bekende bugs in het spel, maar deze versie is wel echt heel gaar. Hopelijk komt er snel een update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik heb zelf gewoon geaccepteerd dat er bugs inzitten. Die zijn heel vervelend maar het is nu eenmaal zo. Sinds ik met deze instelling speel vin dik het allemaal wel meevallen en heb ik een hoop plezier. Zeker als je met meerdere mensen speelt.

Zo was het met Totem gister echt leuk. Beetje als een pro elite unit door Novo lopen en gebruik maken van cover achter muurtjes en via steegjes en huisjes steeds dichter bij je doel komen.

Blijft natuurlijk vervelend als je uit het niets dood gaat of je been breekt en er niemand is om je te helpen/om te leggen maar ook dit heb ik gewoon geaccepteerd.
Op deze manier kan het spel voor mij alleen maar beter worden en kan ik er nu al een hoop plezier aan beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Wellicht heeft het ermee te maken dat ik de Arma 2 mod vanaf het begin heb speel (en nog altijd wekelijks) met al zijn varianten zoals Origins, Epoch, Overpoch enz. De ontwikkeling van de mods is onverminderd door gegaan en heeft onderdelen toegevoegd zoals base-building welke destijds door mr. Rocket als zijnde onmogelijk werd bestempeld. Destijds heb ik de bugs (en nu nog steeds) geaccepteerd van de mod. Van het spel wil ik deze in alpha of beta ook prima accepteren. Echter is de ontwikkeling van het spel al een geruime tijd onderweg en zijn belangrijke elementen nog altijd niet verbeterd.

Met veel passie heeft mr. Rocket de standalone aangekondigd maar ergens ben ik teleurgesteld met het huidige resultaat. Over 4 maanden zal hij zijn "kindje" verlaten, of het in 2015 een stuk beter zal gaan met de standalone zullen we maar rustig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
Friez, het is ook niet de bedoeling dat Standalone zoals de mod word. Totaal niet zelfs! Base building zou ook helemaal niet passen en geef eerlijk toe er is in de mod weinig survival en eigenlijk voornamelijk PVP en dat is wat ze niet willen. Dat terzijde zijn ze nu toch al halfwekelijks aan het updaten en werken ze achter de schermen aan een volledig nieuwe engine die er ook zit aan te komen. Daarom dat ook enkele belangrijke elementen nog niet verbeterd zijn omdat ze dit met de nieuwe engine willen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Base building hoeft er van mij ook niet in. Tentje om spullen in op te slaan kan natuurlijk geen kwaad. Dan heb ik meer space in mijn bag om ammo/wapens mee te nemen :) .

Daarnaast zou het leuk zijn als er voertuigen in komen Beetje rond scheuren in een auto'tje lijkt me dan wel weer erg leuk.

Nieuwe engine zou ook wel geweldig zijn want die Arma Engine loopt toch niet echt lekker. Hoop dat dit ook een heleboel irritante bugs oplost maar we zullen het zien so far vermaak ik me en dat is voor mij het belangrijkste :)

[ Voor 27% gewijzigd door Br3wmaster op 06-08-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Timmo70 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:30:
Friez, het is ook niet de bedoeling dat Standalone zoals de mod word. Totaal niet zelfs! Base building zou ook helemaal niet passen en geef eerlijk toe er is in de mod weinig survival en eigenlijk voornamelijk PVP en dat is wat ze niet willen. Dat terzijde zijn ze nu toch al halfwekelijks aan het updaten en werken ze achter de schermen aan een volledig nieuwe engine die er ook zit aan te komen. Daarom dat ook enkele belangrijke elementen nog niet verbeterd zijn omdat ze dit met de nieuwe engine willen oplossen.
Ik heb ook nooit gezegd dat de Standalone hetzelfde moet worden zoals de mod :) het gaat mij in zekere zin meer om het tempo waarin alles gaat. Waarin diegene welke de mods zoals Origins en Epoch er wel in slagen om een door-ontwikkeling te maken lijkt de Standalone een veel lager tempo te hanteren. Er is een studio met een spel bezig waarin mensen betaald worden om een spel op de markt te brengen welke door vele miljoenen al voor het bedrag van €25,- is aangekocht. De mod is gratis (je moet welliswaar Arma 2 kopen maar hier zien de makers van de mod geen cent van) en lijkt meer vordering te maken dan de Standalone.

Basebuilding zoals in Epoch vind ik een leuke toevoeging in de zin van: een veilig onderkomen bouwen in een wereld vol zombies en gevaar. Epoch gaat daar veels te ver in met onverwoestbaar cement en torens welke een natte droom zijn voor de snipers. Ik hoop dat de Standalone wel een soort van base-building krijgt maar dan in de vorm van een tent/hut/boomhut/ondergrondse schuilplaats. Welke vrij toegankelijke is voor elke "vinder". Ik wil vallen kunnen bouwen welke ongenode gasten uit de buurt van mijn tent houden. Voertuigen uit de Madmax series (zonder wapens wel te verstaan) welke onderhoud maar ook upgrade mogelijkheden hebben (misschien toch een wapen in de vorm van kettingzagen!?)

Voor nu ben ik al tevreden wanneer ik een zombie kan doden wanneer ik hem vol met mijn bijl op zijn kop ram :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Er zit één heel groot verschil tussen de mod en de stand alone: de mod maakt bij een hoop dingen gebruik van wat de ARMA engine biedt. De mods hebben daardoor hun specifieke problemen en bugs. De stand alone is in de basis ooit begonnen op deze engine, maar de mensen van de stand alone versie herschrijven hele stukken code om een solide basis te vormen voor in de toekomst. Daar zit natuurlijk veel meer werk in dat (plat gezegd) wat skins, textures en scripts voor een mod.

En blijf daar goed bij stil staan dat de uiteindelijke versie van het spel misschien totaal anders zal zijn van wat het nu is. Core mechanics is waar het nu over gaat, maar waarschijnlijk wordt de renderengine nog aangepast, het animatiesysteem dat geïmplementeerd is maakt van alles mogelijk (bijvoorbeeld pijl en boog) en de eerste basis voor het gloednieuwe zombiepathfinding systeem staat live. Nee natuurlijk is niet altijd alles even goed en soms als je iets opnieuw maakt is het soms eerst zelfs een achteruitgang dan een vooruitgang. Maar als de basis uiteindelijk goed is kan je veel meer dan de mod ooit kon.

En 'slordige' bugs... ach ja, ik neem niet aan dat ze telkens weken testen voordat ze een nieuwe release op stable knallen, dat zou veel teveel tijd kosten. In de volgende versie zullen de meeste bugs wel weer opgelost zijn en waarschijnlijk weer nieuwe geïntroduceerd worden. Zo gaat het bij een alpha.

Dit is overigens de lijst met features die nu gepland zijn ( kan natuurlijk veranderen):

Playable vehicles
Wide variety of native animal life
Player created constructions in the environment
Extensive interactions with the environment and crafting options
Streamlined user actions and interface
Upgraded graphics and physics engine (including ragdoll, etc.)
Control and animations expanded and improved for fluidity
Support of user mods

[ Voor 13% gewijzigd door Luuk1983 op 06-08-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Na een lange tijd DayZ weer eens aangezet. Spawnde op een dak waar ik was gebleven, wil netjes met de trap naar beneden, lagt die server bam dood. Doei!

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Pagina: 1 ... 28 ... 55 Laatste