Eindelijk een wapen gevonden, 1 of andere stok waar ik mee kan slaan. Kom ik een zombie tegen, na 5 meppen is hij nog niet dood dus heeeluuuuuup ik zet het op een rennen en ren snel een huisje binnen snel de deur achter me dicht dan komt hij niet achter me aan.
Maaaar dat heeft niet zoveel zin aangezien hij gewoon door de deur komt lopen.
edit:
Ik lees wel met veel interesse het hele KOS gebeuren en killen van fresh spawns.
Ik speel het spel zelf een beetje zoals ik in het echt ook ben, maar dit gaat gewoon automatisch. Ik ken wel wat achterbakse mensen (die spelen Dayz toevallig niet) die spelen precies zoals ze IRL ook zijn.
Ik vind het persoonlijk zeer zwak om fresh spawns/bambi's/wel label je er ook op plak af te knallen. Helemaal met argumentatie als 'ik werd vroeger ook altijd direct afgeschoten dus dat die ik nu ook'
Ik krijg er een beetje een beeld bij van: "Ik ben vroeger altijd gepest, dus nu pest ik ook"
Met zo'n instellen kom je natuurlijk nooit ergens.
Je kan wel zeggen stfu het is maar een spelletje. Ja:
Fortza is ook maar een spelletje en daar ram je ook niet iedereen van de baan, als je dat wel doet wordt dat op z'n zachtst gezegd niet in dank afgenomen.
Battlefield is ook maar een spelletje daar schiet jeje team ook niet neer.
enz. enz. enz.
In bovenstaande games is het niet zo erg, je doet de volgende ronde wel weer mee. In Dayz waar je nu ook nog niet in kan opslaan ben je gewoon de staaf omdat je alles kwijt bent. Het is dus ook niet vreemd dat dit hier wat gevoeliger ligt.
edit2: Ik moet zeggen dat de controls voor een noob die nog nooit arma2 oid heeft gespeeld wel ZEER INGEWIKKELD zijn. Ik zag ook weinig verschil tussen een wapen vast hebben of in aanval modus hebben. Dat je 20 menu's door moet klikken om bij de control opties te komen helpt ook niet echt mee.
Ik had laatst een doos poeder melk ofzo? vast en die kreeg ik ook met geen mogelijkheid weg en kon alleen maar eten. Ik neem aan dat m'n inventory op dat moment vol zat oid. Of ik wil iets pakken maar dat kan niet omdat je vol zit. Een melding oid in beeld zou dan wel handig zijn.
[
Voor 77% gewijzigd door
kaasaanfiets op 25-07-2014 16:14
]