Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 26 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
aankomende woensdag .46 al weer op stable, niet zo heel veel veranderingen, verheug me wel op .47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 13:37
Ik kijk echt uit naar voertuigen, dan kom je veel sneller mensen tegen. Al moet je dan wel vaker snel de bosjes in om je te verstoppen denk ik, maar ik neem aan dat je ze wel hoort aankomen? :)

Hm...

Vehicles won't be added until physics is fully implemented. Physics won't be fully implemented until multi core CPU support is added. It's gonna be a while before we see vehicles unfortunately.

[ Voor 255% gewijzigd door Dessie op 26-06-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:12
i-peter schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:29:
aankomende woensdag .46 al weer op stable, niet zo heel veel veranderingen, verheug me wel op .47
47 leuke patch? Zit om me werk dus behalve tweakers en nu kan ik helaas weinig research doen :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:18
Tip: als je gaat houthakken, dan slijt je Axe, dus als je besluit het halve bos om te gaan hakken (zoals ik :P) dan kom je snel tot de conclusie dat je Axe ruined wordt ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haha heel herkenbaar Luuk. Ben inmiddels al 2 Axes verloren omdat ik door de bomen het bos niet meer zag en dacht; dan hak ik ze maar om :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
voordeel is wel dat je nu makkelijker sticks vind om splints mee te maken voor een gebroken arm/been

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ja en gelukkig maar want het gebeurd mij nog regelmatig dat ik van een drempel/steen spring en per abuis mijn been breek :+ Heb behoorlijk wat van die sticks in mijn bag zitten nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
Br3wmaster schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:40:
Ja en gelukkig maar want het gebeurd mij nog regelmatig dat ik van een drempel/steen spring en per abuis mijn been breek :+ Heb behoorlijk wat van die sticks in mijn bag zitten nu :D
Weet niet of het is aangepast, maar ik vind ook veel vaker morphine. Heb daar nu ook 2 van naar uurtje spelen. (.45 update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dat is me niet eens opgevallen eigenlijk. Heb er wel 1 in mijn bag zitten maar moet zeggen dat ik weinig Hospitals loot :) . Bivakeer momenteel veel in de bossen langs de rand van een stad met mijn scope in de hoop iemand te kunnen snipen muahahahahahha O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Jammer dat je veel moeite moet doen om te lezen hoe iemand heet, het zou gewoon zichtbaar moeten zijn als je op de persoon richt, of vanaf een bepaalde afstand ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Dat is in het echt toch ook zo? Ze willen graag enigszins realisme en daar hoort het aflezen van iemands naam niet bij. Je kan iemands naam zien als hij/zij iets typt, maar verder kan je volgens mij alleen de playerlist bekijken. Van mij hoeven ze dat niet te doen. Net als je dat als je dood gaat je geen deathcam hebt of kan zien wie je neerschoot.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Dat is waar, en inderdaad dan kun je het ook zien. Maar ik doelde eigenlijk op check pulse:

Kill the sniper, bambi or bandit player go near his body then use the check the pulse option. In the bottom left corner a message will appear, before the status of the heart you will see the NAME of the player killed or injured!

[ Voor 4% gewijzigd door Dessie op 01-07-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 22:37

Odieus

Onuitstaanbaar

Versie 0.46 is gepushed naar Stable. Changelog: http://forums.dayzgame.co...angelog-stable-046124490/

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zitten wel paar leuke changes in ja :) . Krijg het idee dat ze de patches wel wat sneller uitbrengen de laaste tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:57:
Zitten wel paar leuke changes in ja :) . Krijg het idee dat ze de patches wel wat sneller uitbrengen de laaste tijd :)
Lijkt alleen maar zo omdat 0.45 te laat op stable is gekomen plan was eind mei, en is half juni geworden in verband met de rubberbanding. 0.46 is daarin tegen op tijd gereleased naar stable. Bohemia heeft aangeven elke eind van de maand een update te willen pushen naar stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Kwam gisteravond achter dat je een camouflage kleur op je vuurwapen kan spuiten met zwarte + groene spuitbus. In mijn geval Mosin.
Nu nog mijn oranje regenjas en paarse rugzak camoufleren. :9

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Lord_Salo schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:13:
Kwam gisteravond achter dat je een camouflage kleur op je vuurwapen kan spuiten met zwarte + groene spuitbus. In mijn geval Mosin.
Nu nog mijn oranje regenjas en paarse rugzak camoufleren. :9
De Mosin is ook de enige waar het tot nu toe bij kan. De rest kan maar 1 kleurtje hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Gebruikt deze DayZ eigenlijk de engine van Arma II of die wat verbeterde versie van Arma III?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
Gebruikt hun eigen engine en het is eigenlijk een omgebouwde ArmA 2 engine maar het verschilt al zo hard dat ze het een nieuwe naam hebben gegeven. Volgende update komen er ragdoll physics btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 27-09 11:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
nou ben weer terug :) weer ff een avondje dayz gedaan met 4 man :D ik ben weer verslaafd hoor :p

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had van de week weer eens dikke pech, schiet 3 kogels op een player, hij overleeft het blijkbaar rent op mij af, Ik probeer te switchen van wapen, maar uiteraard de enorme lag/delay in het switchen van wapens/eten duurt veelste lang en ik was alweer dood.

Ik was direct weer even klaar met DayZ, De menu`s in DayZ zijn zo tergend traag, ik vind dit veel erger dan al die andere bugs in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Volgens mij hebben we paar pagina's terug al is een discussie gehad over het swtichen van wapens en dat het te traag is etc etc :9 . Gister Dayz even opgestart gehad maar na een crash maar besloten om een filmpje te kijken .. vanavond nog maar is proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Laatst online: 12-09 20:26
@Sparta, that was fun. To be continued. Low fps ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Laatst online: 12-09 20:26
Trouwen weten jullie een manier om mijn 4GB aan VRAM te utiliseren in DayZ SA? Op het moment pakt hij maar 2GB volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Sharpe. schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:56:
Trouwen weten jullie een manier om mijn 4GB aan VRAM te utiliseren in DayZ SA? Op het moment pakt hij maar 2GB volgens mij...
Haal die dikgedrukte woorden eens door google ;)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
handgranaten ook al hehehe.. kan super handig zijn als je weet dat iemand boven in een kamer zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Ja en van mijlenver kunnen ze die explosie horen, wat een knal... :X

[ Voor 18% gewijzigd door Dessie op 03-07-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Jep ze maken wel enorm veel lawaai :+ . Maar dat mag de pret niet drukken. Gister mijn 1e HG gegooid en boem weg zombie muahahahahahahah :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Dan weten ze ook direct dat het menes is! Het lijkt mij wel handig wanneer ze achter een laag muurtje zitten ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 14:03

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Destructie zal wel eruit gehaalt zijn, in de mod kon je de Hospital nog neerhalen met 5 AS50 rounds...

Ach, ik ben ook al veel te lang met dit spel bezig :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Welke servers spelen jullie ? (Misschien een eerder gestelde "domme" vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
Team Solid meestal, is een NL server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Wie heeft er zin om af en toe samen op bandits te jagen? Alleen is maar alleen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Geen zombies meer die door muren heen rennen op experimental later vandaag :)
Initial implementation of new zombie path finding coming out on exp today! Brian tells me he locked zombies in rooms with it...
bron

Wel gevaarlijk trouwens, updates op een vrijdag ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Odieus op 11-07-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Odieus schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:47:
Geen zombies meer die door muren heen rennen op experimental later vandaag :)

[...]

bron

Wel gevaarlijk trouwens, updates op een vrijdag ;)
Liever gevaarlijk dan wachten tot maandag met deze update :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Br3wmaster schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:54:
[...]

Liever gevaarlijk dan wachten tot maandag met deze update :o
Een update kan er voor zorgen dat experimental het hele weekend niet functioneert. Dan heb je dus niks aan een update, nou ja Bohemia weet dan maandag ochtend (i.p.v. maandag middag als ze maandag ochtend de update zouden doen) dat de update niet werkt en kan er dan wat aan gaan doen. Zoals bijvoorbeeld bij de eerste update waarbij ze regen implementeerde, wat zorgde voor enorme fps drops en zelfs crashes, hierdoor kon je van vrijdag t/m woensdag niet normaal spelen. Nu updaten ze alleen experimental waardoor stable wel blijft functioneren, bij die regen update waren zowel experimental als stable onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
True that maar ik word zo moe van die zombies die ineens door de muur komen strompelen :9 Maar je hebt natuurlijk wel een punt zou zonde zijn als je niet kan spelen het hele weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt op de stable spelen. Daar is ie voor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 14:53

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Pff, zal het een stuk beter maken. Zombie achter je aan, huis in, zombie in huis lokken, naar buiten en deur achter je dicht. Klinkt goed, en zal het als bambi echt wel makkelijker maken.
Fyi, storm knocked out internet mid publish for us. So slight delay on exp update”

[ Voor 23% gewijzigd door Damian op 11-07-2014 16:57 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 00:25
Als bambi is het nu al kinderlijk eenvoudig om zombies klein te krijgen. Gewoon met de vuisten op het gezicht mikken. Na 3-5 keer down gegaan te zijn staan de zombies niet meer op. Uithalen van allerlei fratsen is echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik zou graag willen beginnen met Dayz. Ik volg nu al een tijdje de youtube afleveringen van FRANKIEonPCin1080p

Maar ik ben nogal een noob, ik ben niet echt super goed in shooters maar een beetje rondlopen anderen helpen en beetje klooien lijkt me wel heel leuk. Is dit dan wel een geschikte game?
Ook zag ik vroeger dat er best veel geklooi was met hackers. Is dat nog steeds zo?
En als ik dood ben, ben ik dan alles kwijt, en wat kan je precies met dat tentje? kan je daar dan weer opnieuw spawnen?

Waar kan ik dan het beste mee beginnen? Met de standalone of de MOD versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 27-09 11:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
kaasaanfiets schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 21:09:
Ik zou graag willen beginnen met Dayz. Ik volg nu al een tijdje de youtube afleveringen van FRANKIEonPCin1080p

Maar ik ben nogal een noob, ik ben niet echt super goed in shooters maar een beetje rondlopen anderen helpen en beetje klooien lijkt me wel heel leuk. Is dit dan wel een geschikte game?
Ook zag ik vroeger dat er best veel geklooi was met hackers. Is dat nog steeds zo?
En als ik dood ben, ben ik dan alles kwijt, en wat kan je precies met dat tentje? kan je daar dan weer opnieuw spawnen?

Waar kan ik dan het beste mee beginnen? Met de standalone of de MOD versie?
standalone en gewoon klooien leert je het zo wel :)
daarnaast ook deze youtube kanalen bekijken:
YouTube: Mrblack0ut81
YouTube: Jam Jar

verder vragen ? samen spelen met tweakers ?
---> http://www.bug-community.com/teamspeak/

elke avond wel een paar mensen online daar

succes!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:15
Er zijn nog legio youtube kanalen waar DayZ (in alle vormen) wordt gespeeld. Ik volg Devildoggamer ook al een tijdje :P

Anyway, Tentje is er volgens mij (nog) niet in Dayz standalone, enkel in de mods en als je dood bent dan ben je inderdaad alles kwijt en moet je compleet opnieuw beginnen.
Hackers ben ik persoonlijk nog nooit tegen gekomen, ligt er ook een beetje aan op welke server je speeld misschien.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

TgR_KILLER schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 21:38:
Er zijn nog legio youtube kanalen waar DayZ (in alle vormen) wordt gespeeld. Ik volg Devildoggamer ook al een tijdje :P

Anyway, Tentje is er volgens mij (nog) niet in Dayz standalone, enkel in de mods en als je dood bent dan ben je inderdaad alles kwijt en moet je compleet opnieuw beginnen.
Hackers ben ik persoonlijk nog nooit tegen gekomen, ligt er ook een beetje aan op welke server je speeld misschien.
ik dacht leuk nog een youtube kanaal met leuke filmpjes. Het eerste filmpje wat ik zie probeert hij direct een ongewapend persoon te killen zonder enige aanleiding, na +- 19min komen ze een 2e speler tegen die ze ook zonder pardon killen.
Sorry hoor maar dit zijn niet de personen waar ik met plezier naar kijk(en dan houd ik mij nog ontzettend in). Ik gok dat ik niet de enige ben aangezien de reactie op zijn video zijn uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
TgR_KILLER schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 21:38:

Ik denk dat je in de meeste gevallen je helemaal niet realiseert dat je met een hacker/cheater te maken hebt. Cheaten hoeft helemaal niet zo opzichtig te zijn. Cheaters weten waar de loot ligt en en waar andere players zijn en kunnen daar hun voordeel mee doen, b.v. door zichzelf op die manier veilig te wanen. Er zijn denk ik relatief weinig cheaters die de cheats echt misbruiken om anderen van het leven te beroven of tenminste het leven zuur te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
-Moondust- schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:51:
[...]

Ik denk dat je in de meeste gevallen je helemaal niet realiseert dat je met een hacker/cheater te maken hebt. Cheaten hoeft helemaal niet zo opzichtig te zijn. Cheaters weten waar de loot ligt en en waar andere players zijn en kunnen daar hun voordeel mee doen, b.v. door zichzelf op die manier veilig te wanen. Er zijn denk ik relatief weinig cheaters die de cheats echt misbruiken om anderen van het leven te beroven of tenminste het leven zuur te maken.
Er zijn cheats/hacks bekend waarbij ze alleen maar in je omgeving hoeven te zijn om je spullen af te pakken. En dan op een hele letterlijke manier, dus als je en gun in je handen hebt dat die ineens weg is. En dan kunnen ze door gaan tot je in je onderbroek staat...heel fijn. Gelukkig zelf nog niet meegemaakt.

Een andere minder ernstige cheat zijn clips met infinite ammo bijvoorbeeld. En een 'cheat/bug' is dat je door de muur kan in een prison om zo in een geheime ruimte te komen waardoor je door de muur heen kan kijken, terwijl de ander niet kan zien dat je er zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik vond net een MP5-K die in je backpack kan, neemt wel 12 slots in.. maar ideaal naast je mosin natuurlijk ipv zo'n gare sawed-off.
Magazines heb ik nog niet gevonden, zijn die er al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Er moet sowieso een 15 round mag zijn. En volgens mij nog n grotere.

@ streamers:
Ik kijk eigenlijk met name de streams van k3nst3. Speelt tegenwoordig zelden bandit. In het verleden zaten er wat streams tussen met squad waar het er wel eens lijp aan toe ging. Vandaag ook gehoord hoe een van de toenmalige squadleden pasgeleden gestreamsniped werd door een lid dat zich steeds meer bandit gedroeg. Lekkere buddies heb je dan :+

[ Voor 72% gewijzigd door toimoi op 16-07-2014 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

unfor schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:50:
Ik vond net een MP5-K die in je backpack kan, neemt wel 12 slots in.. maar ideaal naast je mosin natuurlijk ipv zo'n gare sawed-off.
Magazines heb ik nog niet gevonden, zijn die er al wel?
Ik heb er een van 30 gevonden in een barak. Maar zijn inderdaad bijna niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ze zijn er inderdaad wel heb er 2 van 30 in mijn backpack zitten atm. Beide gevonden in een barack inderdaad :) . Als je wil kan ik je wel toevoegen op steam van de week en mag je rer wel 1 hebben. Ik gebruik mijn MP5-K zelden en ben meer van de mosin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Heb al 2 clips + kogels in mijn backpack zitten voor de AKM, die gaan we vanavond maar eens zoeken ;)

Iemand een goede tip waar te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Luuk1983 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:09:
En een 'cheat/bug' is dat je door de muur kan in een prison om zo in een geheime ruimte te komen waardoor je door de muur heen kan kijken, terwijl de ander niet kan zien dat je er zit.
De prison heeft aan de zijkant een uitbouwtje. Als je daarin met je rug naar de muur gaat staan met een wapen in je hand en dan achteroverleunen, dan kan je door de muur kijken. Hou vervolgens Alt ingedrukt en je kan je als het ware omdraaien. Op die manier kan je checken of er boven iemand in dat kamertje zit. Ik weet overigens nog niet of dat nog steeds kan met de nieuwe updates van de laatste maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Damian schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:19:
Heb al 2 clips + kogels in mijn backpack zitten voor de AKM, die gaan we vanavond maar eens zoeken ;)

Iemand een goede tip waar te beginnen?
Op de diverse kiosk/newsstands in novo, en anders police stations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik heb hem maar gekocht.
Op welke server spelen jullie meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

kaasaanfiets schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:44:
Ik heb hem maar gekocht.
Verschilt, meestal join ik dezelfde server waar m'n vaste TS in zit.

Echt he, zit ergens aan de oostkant een stukkie zwijn te bakken, word ik neergeschoten :')
Ik vrees een hacker of iemand die gewoon flink geluk had, want er zaten maar 4 spelers op de server.

Het is toch juist veel leuker om zo iemand van achteren te benaderen(hij zit toch alleen maar naar z'n vlees te loeren) en hem dan helemaal de tyfus te laten schrikken :D

[ Voor 25% gewijzigd door Erasmo op 19-07-2014 12:51 ]

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
kaasaanfiets schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:44:
Ik heb hem maar gekocht.
Zit meestal op Nederlandse servers en dan met name die van de Dutch Gaming Fun Clan (DGFC), zijn er een paar van. In die weken dat ik speel nog geen hacker tegengekomen!

En anders gewoon even filteren op 'nl' krijg je een hele lijst. Ik zoek meestal wel een server uit met veel mensen anders is het zo spannend niet... :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dessie op 19-07-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Longhorn gevonden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Speel sinds het weekend ook weer DayZ.
Best wel wat wapens toegevoegd na de laatste keer dat ik speelde.
Ik gelijk loot run gedaan, speel op onmogelijke tijden dus er is altijd wel genoeg spul te vinden.
Ik was dus vrij vlot full gear. Gister eens een drukkere server gezocht. Zag ik een server waar alleen friendly opgespeeld mocht worden.
Dus denk ach laat ik daar eens kijken. Dus ik loop van Balota, naar Cherno, daarna langs Electro.
Electro voorbij kwam ik de eerste speler pas tegen (terwijl de server vol zou zitten)
Maar deze gast was net gespawnt had nog helemaal niets....

Ik benader die gast, met getrokken geweer. Houd hem onder schot.

Ik zeg tegen die gast hands up!
Die gast gelijk i'm friendly! This is a friendly server!
Dus ik zeg: I'm Friendly to, this is a friendly robbery. So hands up! and down on your knees.
Ik sloeg hem in de boeien. Bekijk zijn inventory. Niets bijzonder natuurlijk... Heb netjes zijn batterij ff in de zaklamp gedaan. Zodat er wat ruimte vrij kwam in zijn inventory. Heb een blikje vreten losgetrokken achter gelaten en flesje water...
boeien weer los gemaakt en hem een fijne dag gewenst... Toen kon die kerel er wel om lachen... Hij dacht echt dat ik hem ff ging zieken...

maar ik mis toch wel mijn mede spelers met meer man rondlopen is leuker!

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Ik speel alleen alleen als ik ff snel een lootrun tussen door doe, voor de rest vrijwel altijd samen.

Voor de rest is het altijd wel aardig als je voor het evenwicht een paar bandits op de server hebt, je moet elkaar immer niet kunnen vertrouwen. Maar dan het liefste wel bandits die wat creatiever zijn dan shoot on sight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Wie van jullie speelt in een clan? Momenteel speel ik bij Team Solid we doen voornamelijk PVP maar spelen vooral voor de plezier. Verder zijn er geen enkele verplichtingen, gewoon joinen als je daar zin in hebt. Momenteel zijn er een stuk of 8 actieve dayz spelers, maar misschien is het tof om wat meer mensen erbij te hebben op teamspeak enzo.
Teamsolid heeft een eigen gameserver en een teamspeak server.

Omdat de tweakers niet echt op een vaste plek spelen is het misschien een tof idee om samen te spelen om op hun server en teamspeak te communiceren. Omdat de community van Tweakers erg behulpzaam en vol met goede ideeën zit lijkt me dat erg leuk!
Als je geen clan wilt joinen kan je gewoon meespelen!
Kijk anders even op hun website www.teamsolid.net en join teamspeak!

[ Voor 3% gewijzigd door NomadTitan op 21-07-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
NomadTitan schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:32:
Wie van jullie speelt in een clan? Momenteel speel ik bij Team Solid we doen voornamelijk PVP maar spelen vooral voor de plezier. Verder zijn er geen enkele verplichtingen, gewoon joinen als je daar zin in hebt. Momenteel zijn er een stuk of 8 actieve dayz spelers, maar misschien is het tof om wat meer mensen erbij te hebben op teamspeak enzo.

Omdat de tweakers niet echt op een vaste plek spelen is het misschien een tof idee om samen te spelen om op hun server en teamspeak te communiceren. Omdat de community van Tweakers erg behulpzaam en vol met goede ideeën zit lijkt me dat erg leuk!
Ik kom waarschijnlijk vanavond wel even langs. Want ik weet totaal niet waar alles is enzo speel zins vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
NomadTitan schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:32:

Maar als alle Tweakers hier joinen... Wie moeten we dan beroven? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik kom misschien ook nog wel een keer langs :) en als ik dan weer weg ga zijn jullie arm muahahaha :+ . Nee grapje klintk wel als een gezellige server zal jullie TS wel is joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Gezellig mensen! Ik ben er zelf vanavond niet maar misschien wat andere mensen. Nogmaals je hoeft de clan niet te joinen ofzo, gewoon plezier maken in teamverband is natuurlijk altijd goed! Als je wel wilt joinen dan is dat uiteraard hartstikke tof.

Als alle tweakers joinen hoop ik dat er ook nog wat andere mensen bij komen natuurlijk. Er zullen altijd wel wat andere mensen in de server zitten naast ons natuurlijk :P Dus er is altijd wel schietvoer hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Gisteravond ff op jullie server geweest (Team Solid)... Was geen fijne ervaring :-(

Loop met mijn redelijk full gear mannetje rond bij de spawn gebieden... Denk dan zal ik friendly zijn en wat eten drinken uitdelen aan de freshspawns.

Opeens zie ik een Zombie de weg over schieten naar een loods... Dus ik denk daar zit iemand.
Ik lop erheen en inderdaad ik hor iemand lopen dus ik loop naar binnen... Wel met getrokken geweer, je weet maar nooit. Maar zie een vent lopen met alleen een bijl... Daar haalt hij al een keer mee uit richting mij... Maar goed kan gebeuren denk je nog... Hij steekt uiteindelijk zijn armen de lucht in en gaat vervolgens lekker zitten op de grond :). Ik berg mijn geweer ook op.

Probeer tegen hem te praten (ik weet niet of hij mij gehoord heeft) Opeens staat die lulhannes op... en begint met zijn bijl op mij in te rammen.... :/ Dus ik ren weg pak mijn geweer los nog een schot. Maar mis... En opeens staat er in mijn zwarte scherm your dead! :'(

Nou dat waren 10 minuten of fame op jullie server... Met dit soort dingen word het de volgende keer toch KOS... Ook als ze geen geweren of pistolen dragen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik had hem de 1e keer al een kogel tussen zijn ogen geven. Ik speel altijd semi friendly maar zodra ik het idee heb dat een persoon een bedreiging voor mij vormt is hij gewoon een Target.

Meetstal zal ik hem nog opdragen zijn wapen op de grond te gooien en te gaan zitten. Als hier uberhaupt geen gehoor aan word gegeven is het gewoon een kill :) . De ervaring die jij gister had heb ik al meerdere malen gehad omdat ik dacht: 'he laat ik die fresh spawn is even helpen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Ga geen fresh spawns meer helpen hahaha. En zeker niet als ik alleen ben. Vanavond dus zelf weer een fresh spawn. Ff een lege server zoeken en Looten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Helemaal niet meer helpen is ook weer zowat maar zodra ik maar het idee krijg dat ze een bedreiging vormen op welke manier dan ook is het gewoon Kill :) liever zij dan ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Gisteren 5 mensen vermoord in Svetlo, samen vriend liepen we op de buitenrand van svetlo en hoorde een vuurgevecht. Toen ik door mijn PSO-1 scope keek zag ik ineens iemand met een motorhelm staan, nadat ik de rangefinder van mijn scope had gebruikt heb ik een paar headshots kunnen weggeven met mijn AKM :D

Eenmaal aangekomen in svetlo kwam een gast naar ons toe gekropen, met een gebroken been oid. En vroeg of we hem wouden vermoorden, nadat ik hem morfine had aangeboden gaf hij aan liever dood te gaan :P Toen vervolgens op vriendelijke wijze mijn axe in zijn schedel geboord.

Even later liep er een fully geared op het stadspleintje rond, die werd aangesproken door een newspawn, en ze stonden even te praten. Helaas voor hun stond mijn kameraad boven in een huis en schoot ze beiden dood met zijn mosin.
Even later kwam een andere clanmember aangelopen zonder gear, er lag toevallig een MP5-k op een politieauto ( die wij gebruikte als bait) en mijn kameraad had nog een 15rnd mag voor hem :)
Daarna met zn 3en nog wezen jagen op andere spelers en hij heeft nog een andere speler kunnen vermoorden :D

Daarvoor solo 2 geared spelers afgemaakt, liepen 2 bevriende spelers over straat en ik nam er snel eentje onder vuur terwijl hij op een kruispunt stond. Ik heb hem niet doodgeschoten maar hij moest verstoppen en werd uiteindelijk door een zombie doodgeslagen. Zijn kameraad was overigens spoorloos en ik had verwacht dat hij in het huis tegenover zou campen.
Naar binnengestormd met mijn AKM gereed en hij zat op het kamertje erboven, Ik begon met vuren en die kerel schrok zich dood hij zat blindelings om zich heen te schieten met zijn SKS, Nadat ik een halve mag heb leeggeschoten op hem was hij direct dood.

Het was weer een bevredigende dag :+

[ Voor 9% gewijzigd door NomadTitan op 24-07-2014 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Mensen zoals jij moeten echt Battlefield ofzo gaan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Damian schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:51:
Dat was ook inderdaad mijn gedachte...lekker bevredigend, beetje random mensen afschieten. Ja ik weet dat je zo kan spelen en dat niemand je tegen houdt, maar het is maar wat je leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bij dit soort mensen vraag ik mij vaak af hoe zij in de echte wereld zijn.. zijn ze sociaal, hebben ze empatisch vermogen, kan je een huisdier of klein kind bij ze achterlaten etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Tja het is te hopen dat hij IRL niet zo omgaat met random spawns :+ Zou een mooi zooitje worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Het is jammer dat het totaal aantal mensen op een server niet hoger kan zijn dan 64 op dit moment.

Des te hoger het aantal mensen op een server , des te meer men moet samen werken en je als loner eigenlijk weinig kans hebt.

Dit is eigenlijk ook de reden dat ik zit te wachten op H1Z1: meer mensen per server waardoor je eigenlijk gedwongen word om samen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Survive the night: Greenlight on steam :)
YouTube: Survive the Nights - Pre-Alpha Concept Part 1 (mechanics | game features)

Wauw dat ziet er ook al echt supervet uit! Crafting al heel erg uitgebreid en die motorhome is ook echt koning!
Naast H1Z1 dus nog meer om naar uit te kijken.

Word een battle of the beta's 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Livecrew011 op 24-07-2014 09:25 ]

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gezien de grote van de map zou het ook geen kwaad kunnen wat meer mensen per server toe te laten. Echter weet ik niet of SA hier nu al toe in staat is. Ik loop soms op hele volle servers gewoon rond zonder ook maar iemand tegen te komen (zombies uiteraard niet meegerekend). Maar goed we gaan het wel zien.. voorlopig hebben de laaste patches me toch wel aangenaam verrast dus ik kan niet wachten op wat meer content zoals in de mod :)
Livecrew011 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:24:
Survive the night: Greenlight on steam :)
YouTube: Survive the Nights - Pre-Alpha Concept Part 1 (mechanics | game features)

Wauw dat ziet er ook al echt supervet uit! Crafting al heel erg uitgebreid en die motorhome is ook echt koning!
Naast H1Z1 dus nog meer om naar uit te kijken.

Word een battle of the beta's 8)7
Ziet er inderdaad wel grappig uit maar ik laat de pre alpha's en early access games voorlopig maar even aan mij voorbij gaan. Eerst maar is zien dat er een aantal van deze games ook daadwerkelijk afkomen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Br3wmaster op 24-07-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
Br3wmaster schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:25:

Ziet er inderdaad wel grappig uit maar ik laat de pre alpha's en early access games voorlopig maar even aan mij voorbij gaan. Eerst maar is zien dat er een aantal van deze games ook daadwerkelijk afkomen :)
Ik ook, na de vorderingen van Dayz ben ik inderdaad terughoudend om weer wat geld tegen een alpha aan te smijten. Aan de andere kant wil ik zo graag dat al die dingen afkomen vooral survive the night ziet er al aantrekkelijker uit voor mij dan Dayz of H1Z1. Ik ga eerst maar is kijken wat de features zijn als die alpha uitkomt, en misschien doe ik het dan alsnog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Na je eerste 3 woorden ben ik al gestopt je serieus te nemen. Ten eerste is het nogal triest om op een persoonlijk niveau een punt proberen te maken, en zeker wanneer we het hier hebben over een game. Sorry Damian het is maar een game, en als je dan toch nietszeggende dingen gaat posten kan je net zo goed wegblijven uit dit topic.
rgras schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:08:
Bij dit soort mensen vraag ik mij vaak af hoe zij in de echte wereld zijn.. zijn ze sociaal, hebben ze empatisch vermogen, kan je een huisdier of klein kind bij ze achterlaten etc. etc.
Pardon? 8)7 Wat een vreemde post... Sterker nog je post impliceert dat ik asociaal zou zijn en geen empathisch vermogen heb omdat ik een paar mensen neerschiet in een computergame? |:( Sorry maar dat is echt belachelijk.

Ik denk eerlijk gezegd dat jij wat meer tijd in de buitenwereld moet doorbrengen. Als dit soort zaken naar boven komen wanneer er gesproken word over een computergame, moet je misschien toch eens een goed over jezelf gaan nadenken en eens een goed gesprek te voeren met iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Br3wmaster schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:25:
Gezien de grote van de map zou het ook geen kwaad kunnen wat meer mensen per server toe te laten. Echter weet ik niet of SA hier nu al toe in staat is.
Op dit moment niet, hoewel er al veel optimalisatieslagen gemaakt zijn qua server performance. Volgens mij is de multi-core support daar het belangrijkste voorwaarde voor en dat is nog niet geïmplementeerd. Wel las ik laatst (geloof nu op experimental) dat ze flinke server verbeteringn doorgevoerd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Mehe grappig, wij geven alleen aan dat jij een vreemde, asociale manier van spelen er op na houd. Dit komt voor mij hetzelfde over dat als je een multiplayer racegame speelt, en wil winnen door iedereen van de baan te beuken bij de start. Prima als je daar zelf heel blij van word, maar de rest van het veld vind je dan vooral sneu ;) En natuurlijk is dat persoonlijk bedoelt :/ Ik geeft toch het spel niet de schulf van jouw manier van spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:53:
[...]
Dat was ook inderdaad mijn gedachte...lekker bevredigend, beetje random mensen afschieten. Ja ik weet dat je zo kan spelen en dat niemand je tegen houdt, maar het is maar wat je leuk vind.
Wat een stel trieste kneuters zeg :')
Het hele idee van DayZ is *spelen zoals je wilt* zonder regels, restricties of dwang. Overleven door samen te werken is zeker een optie, maar overleven door je te verrijken ten koste van anderen evenzo.
Dat jullie een beetje kansloos willen hero-en, al dan niet wegens gebrekkige schietvaardigheid, maakt niet dat andere mensen triest zijn omdat ze gewoon op hún manier spelen.

't is DayZ. Als je niet wilt dat er bandits zijn, moet je Minecraft gaan spelen.
Damian schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:40:
Mehe grappig, wij geven alleen aan dat jij een vreemde, asociale manier van spelen er op na houd.
Jij bent de vreemde als je willekeurige voorbijgangers, die allemaal een potentiële bedreiging zijn, zomaar laat lopen (met hun gear nota bene). Het is een survival spel ten slotte.
Dit komt voor mij hetzelfde over dat als je een multiplayer racegame speelt, en wil winnen door iedereen van de baan te beuken bij de start.
Waarbij dat in de race gewoon geoorloofd en toegestaan is.
Prima als je daar zelf heel blij van word, maar de rest van het veld treurige zwakkelingen die vergeten zijn dat het een race-en-beuk-spel is vinden je dan vooral sneu ;) En natuurlijk is dat persoonlijk bedoelt :/ Ik geeft toch het spel niet de schuld van jouw manier van spelen :P
Is het spel er schuld aan dat jij op een forum die kerel af gaat zitten zeiken omdat hij gewoon het spel speelt zoals het spel bedoeld is?
Kleuter, echt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Luuk1983 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:40:
[...]

Op dit moment niet, hoewel er al veel optimalisatieslagen gemaakt zijn qua server performance. Volgens mij is de multi-core support daar het belangrijkste voorwaarde voor en dat is nog niet geïmplementeerd. Wel las ik laatst (geloof nu op experimental) dat ze flinke server verbeteringn doorgevoerd hadden.
Ben wel blij dat je nu in ieder geval wel wat progress begint te zien. Ik vind dat het een goede keuze is geweest om het team te verdubbelen :) . Zal vanavond de experimental weer is aanslingeren vanavond. Kijken of ik wat verschillen kan ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Damian schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:40:
Mehe grappig, wij geven alleen aan dat jij een vreemde, asociale manier van spelen er op na houd. Dit komt voor mij hetzelfde over dat als je een multiplayer racegame speelt, en wil winnen door iedereen van de baan te beuken bij de start. Prima als je daar zelf heel blij van word, maar de rest van het veld vind je dan vooral sneu ;) En natuurlijk is dat persoonlijk bedoelt :/ Ik geeft toch het spel niet de schulf van jouw manier van spelen :P
Misschien moet ik geen battlefield gaan spelen, maar misschien moet jij ''The Sims'' gaan spelen. Daar kan je niemand vermoorden en is het allemaal een vrolijke gelukkige boel.

Hoe durf je te zeggen dat mijn manier van spelen asociaal is, en volgens welke maatstaven? Volgens jouw normen en waarden, dus omdat ik niet zoals jou speel ben ik asociaal? Wat is dat voor basisschool logica?

Je vergelijking met de racegame, houdt trouwens op geen enkele manier steek. Leer te beargumenteren, je zet jezelf voor paal. 8)7
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:41:
[...]

[...]

Wat een stel trieste kneuters zeg :')
Het hele idee van DayZ is *spelen zoals je wilt* zonder regels, restricties of dwang. Overleven door samen te werken is zeker een optie, maar overleven door je te verrijken ten koste van anderen evenzo.
Dat jullie een beetje kansloos willen hero-en, al dan niet wegens gebrekkige schietvaardigheid, maakt niet dat andere mensen triest zijn omdat ze gewoon op hún manier spelen.

't is DayZ. Als je niet wilt dat er bandits zijn, moet je Minecraft gaan spelen.
QFT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
NomadTitan schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:48:
[...]

Misschien moet ik geen battlefield gaan spelen, maar misschien moet jij ''The Sims'' gaan spelen. Daar kan je niemand vermoorden en is het allemaal een vrolijke gelukkige boel.

Hoe durf je te zeggen dat mijn manier van spelen asociaal is, en volgens welke maatstaven? Volgens jouw normen en waarden, dus omdat ik niet zoals jou speel ben ik asociaal? Wat is dat voor basisschool logica?

Je vergelijking met de racegame, houdt trouwens op geen enkele manier steek. Leer te beargumenteren, je zet jezelf voor paal. 8)7

[...]

QFT _/-\o_
Mjah prima ;) Als jouw definitie van "survival game" is om iedereen die je maar tegen komt af te schieten valt er weinig te discussiëren inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Br3wmaster schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:42:
[...]

Ben wel blij dat je nu in ieder geval wel wat progress begint te zien. Ik vind dat het een goede keuze is geweest om het team te verdubbelen :) . Zal vanavond de experimental weer is aanslingeren vanavond. Kijken of ik wat verschillen kan ontdekken :)
Het is vooral wachten op multicore support de rest komt daarna wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Afbeeldingslocatie: http://37.media.tumblr.com/98f30f5db59fa57a6c5c8bd1b2f10014/tumblr_n59wr5ycYm1tugd7xo1_1280.jpg

Als je dan zo nodig de bandit wilt uithangen doe het dan op de creatieve manier.
*Denkt terug aan de goede oude mod dagen, persoon 1 gaat in de kofferbak van een Golf liggen, persoon 2 staat klaar met een Huey in de buurt. Zodra iemand gaat rijden met de Golf zet persoon 1 dit op in de direct en gaat 2 hem lastig vallen met de heli :P

[ Voor 63% gewijzigd door Erasmo op 24-07-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen die de heer 'gemene' speler aso vinden hebben zeker ook nooit de kip in riverwood proberen te slaan...

En over dat hele bandit gebeuren, wat is het probleem? Hij cheat niet, glitched niet en doet niks wat niet mag? Een van jullie walking dead gekeken? In een echte apocalypse gaat echt niet iedereen elkaar helpen hoor, dus waarom in een virtueel spel wel? Zou wel een beetje saai zijn want dan loopt iedereen over een week met full gear en gebeurd er voor de rest niks...

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
Ik schiet ook freshspawns af, eigenlijk alles wat ik tegen kom.
So what? Mijn manier van spelen :) Het liefst praat ik eerst even met mensen en stel ze gerust. Loop samen naar een stukje bos waar ik ze vervolgens executeer. Niemand is veilig in een apocolypse. Maar aan de hand van spelgedrag kan je niet iemands persoonlijkheid beoordelen. En dan dingen op de man spelen is zo ontzettend kinderachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Men moet niet zo janken, het is kill or be killed.
Als newbie heb ik te vaak de fout gemaakt vriendelijk te spelen, dat leer je wel af.
Vaak genoeg gehad dat een freshspawn op me in begint te meppen nadat ik wat spullen aanbied.
Verleden week nog KO gemept door een gast die ik vriendelijk benaderde, hij jatte mijn gear maar vergat mijn shotgun.
Geinige was dat ik na 5 seconde alweer bij kwam, dus die gast is niet ver gekomen. (Gear wel ruined door mijn eigen buckshot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

De pest is op dit moment dat de zombies in de game helemaal niks toevoegen. Ze vormen geen enkele bedreiging, wat vreemd is in een apocalypse. Ik hoop dat het nog zo ver komt dat er hordes zombies in de steden rondlopen en je eigenlijk kogels te kort komt, dat zal het PVP aspect ook drastisch doen veranderen. Want ga je je kogels gebruiken op een speler waardoor je misschien al zijn gear kapot schiet en er alsnog niks aan hebt, of misschien heeft hij/zij wel helemaal geen gear waar je wat aan hebt, of ga je een stad vol met zombies proberen te looten met de kans dat je wordt ingesloten en geen kogels genoeg hebt? Ik zou het liefst het gevoel willen hebben of ik in een aflevering van The walking dead zit.

Op dit moment is PVP het enige uitdagende in de game dus ik vind het niet raar dat het zoveel gedaan wordt, dit ligt meer aan de game in mijn ogen dan aan de spelers.

Kortom: Don't hate the player, hate the game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
unfor schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:31:
Men moet niet zo janken, het is kill or be killed.
Als newbie heb ik te vaak de fout gemaakt vriendelijk te spelen, dat leer je wel af.
Vaak genoeg gehad dat een freshspawn op me in begint te meppen nadat ik wat spullen aanbied.
Verleden week nog KO gemept door een gast die ik vriendelijk benaderde, hij jatte mijn gear maar vergat mijn shotgun.
Geinige was dat ik na 5 seconde alweer bij kwam, dus die gast is niet ver gekomen. (Gear wel ruined door mijn eigen buckshot)
>:) Een van mijn kills was trouwens een bandit die een freshspawn dwong op de grond te gaan liggen. Helaas voor die bandit zat ik in het huisje ernaast, hij zat te schreeuwen dat hij moest gaan liggen.
Toen heb ik die kerel helemaal overhoop geknalt en zei tegen die freshspawn dat hij al die gear moest pakken en weg moest wezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Bij mij verschilt het gewoon per sessie. De ene gear help ik niemand en is het KoS de andere keer benader ik iemand vriendelijk , maar als die persoon te dicht bij komt of niet doet wat ik hem opdraag is het ook gewoon bye bye.

Zoals unfor hier al aangeeft leer je dat friendly zijn heel snel af door een aantal van zulke ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odieus schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:34:

Op dit moment is PVP het enige uitdagende in de game dus ik vind het niet raar dat het zoveel gedaan wordt, dit ligt meer aan de game in mijn ogen dan aan de spelers.

Kortom: Don't hate the player, hate the game :P
Er zijn zeker wel spellen die dit beter aanpakken, Nether bijvoorbeeld. Daar vind ik de mix tussen PVP en PVE echt prima, al merk je wel dat PVE 'makkelijker' is. PVE is vaak toch met goeie wapens / geweren en die mensen kunnen nou eenmaal ook beter mikken dan een 'nether' kan. Maar vooralsnog, de mix is daar een stukkie beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:37:
[...]

Er zijn zeker wel spellen die dit beter aanpakken, Nether bijvoorbeeld. Daar vind ik de mix tussen PVP en PVE echt prima, al merk je wel dat PVE 'makkelijker' is. PVE is vaak toch met goeie wapens / geweren en die mensen kunnen nou eenmaal ook beter mikken dan een 'nether' kan. Maar vooralsnog, de mix is daar een stukkie beter!
Is die game ondertussen al wat? Kan me herinneren dat ik jaartje terug nog getwijfeld heb of ik die game zou aanschaffen. De trailers en let's plays zagen er toen wel leuk uit alleen was men op verschillende fora niet echt positief over de gang van zaken etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
Br3wmaster schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:40:
[...]

Is die game ondertussen al wat? Kan me herinneren dat ik jaartje terug nog getwijfeld heb of ik die game zou aanschaffen. De trailers en let's plays zagen er toen wel leuk uit alleen was men op verschillende fora niet echt positief over de gang van zaken etc
Er is ondertussen wel een hoop veranderd maar er zijn nog wel een enorme hoeveelheid bugs e.d om weg te werken. Zoals Dean zelf ook al aangaf is de engine fundamentally flawed, dus ik zou absoluut wachten totdat het verder in het proces is want ik heb er een hard hoofd in dat het echt fatsoenlijk speelbaar word.

Tijd zal het leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:37:
[...]

Hahah, Nether.
Sorry, maar daar stop ik met lezen.
Die bagger is gemaakt door de makers van WarZ. (AKA Infestation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:40:
[...]

Nether of Dayz?

Nether is wel tof, maar het is nog meer roguelike dan Dayz. In de zin je gaat vaker dood en zult ook vaker opnieuw moeten beginnen, mijn ervaringen at least.

Daarnaast is het gewoon een mooi spel, en als ik een 'ronde' of 2 doe haal ik het meeste plezier eruit, daarna word het frustrerend en herhaling, maar 1/2 p week een potje doen is het zeker tof!
Ook doen ze regelmatig updates, en dat is super. Daarnaast is de latency en alle andere lag dingen veel minder als bij Dayz, maar daar staat tegenover dat eigenlijk helemaal niemand friendly is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:01:
[...]

Hahah, Nether.
Sorry, maar daar stop ik met lezen.
Die bagger is gemaakt door de makers van WarZ. (AKA Infestation)
Dit vind ik echt zo flauw. Ja ze hebben dezelfde IP 3x gemaakt, maar volgens mij is het niet persee slecht. Soms moet je je (bijna goede) idee zo aanpassen dat je beter een nieuwe versie kan bouwen dan de oude proberen te repareren...

Try it before you dismiss it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:01:
[...]

Nether of Dayz?

Nether is wel tof, maar het is nog meer roguelike dan Dayz. In de zin je gaat vaker dood en zult ook vaker opnieuw moeten beginnen, mijn ervaringen at least.

Daarnaast is het gewoon een mooi spel, en als ik een 'ronde' of 2 doe haal ik het meeste plezier eruit, daarna word het frustrerend en herhaling, maar 1/2 p week een potje doen is het zeker tof!
Ook doen ze regelmatig updates, en dat is super. Daarnaast is de latency en alle andere lag dingen veel minder als bij Dayz, maar daar staat tegenover dat eigenlijk helemaal niemand friendly is.
Had het over Nether inderdaad :) . Misschien dat ik hem dan nog wel een keer mee pik in een sale :) Lijkt me wel leuk om zo af en toe is te spelen dan.

Pagina: 1 ... 26 ... 55 Laatste