Die mag zich dus ook best aangesproken voelen

Ik vind niet dat de irritaties onterecht zijn overigens. Er gebeurd veel achter de schermen, daar gaan we vanuit. De communicatie echter is om te huilen.
Elke paar changes wordt er wat gemeld. Ik volg helemaal niet aktief de devs (ik kijk in 2016 wel weer eens) en zelfs ik krijg bijna wekelijks nieuws mee. Ik heb andere verwachtingen qua realistisch communiceren met de community. Je kunt ze ook teveel vertellen.
Voorbeeld is de vele hacks die zijn echt een enorm probleem geworden binnen dayz de laatste maand. De bug reports zijn er zat, maar wordt nauwelijks op gereageerd door dev team.
Nee, en terecht. Waarom zouden ze dat op gaan lossen? Ze devven en testen nu hele andere dingen dan de anti-cheat software. Dus laat maar lekker hacken, dat kmot wel als de release dichterbij komt.
Jij zegt dat je beseft dat je in alpha zit, maar als je verwacht dat de anti-cheat nu gebouwd wordt in plaats van core features, dan betwijfel ik dat.
En niet roepen nu ze zijn bezig met belangrijke items. Ze hebben ZELF aangeven dat team uitgebreid is en dat de core devs voornamelijk bezig zijn met de rewrite etc en dat de overige staff er is om dit soort punten op te pakken.
Ze zijn bezig met belangrijkere items. De core herschrijven is an sich al geen sinecure, anti-cheat spul in je software verwerken al evenmin.
Je mag er daarom inmiddels wel meer van verwachten.
Nee. Het is alpha. Er is geen enkele garantie dat je op een willekeurig moment welke functionaliteit dan ook uit het product haalt. Als je dingen mag verwachten ben je in de bèta beland.
De kwaliteit van de releases is ook om te huilen en daar maak ik me zorgen om, wat voor ontwikkel methodes hou je er op na als textures die altijd gewerkt heb zoals de sardines er dood leuk niet meer zijn na de patch.
Misschien willen ze bij EA/DICE gaan werken?
En als je EXP de laatste week gespeeld hebt weet je dat er VEEL nieuwe bugs aankomen waarvan je mag verwachten opgelost zouden zijn gezien EXP zolang gedraaid heeft. Er was 1 man verantwoordelijk voor de rewrite van de rubberbanding issue, dan hadden ze vast handen over om de soms erg simpele en irritante bugs er uit te halen. Dat vind ik laks, zeker omdat ze vragen om feedback op EXP om de bug er uit te halen. De community is hier vollop mee aan de slag gegaan ondanks de rubberbanding en er is er geen 1 opgelost.
Er is er geen één opgelost in de build die jij nu kunt spelen. Dat wil niet zeggen dat er niet allang fixes voor zijn ingevoerd in de diverse builds die EXP nooit gehaald hebben.
En nee, ik heb EXP niet gespeeld. Ik erger me aan de enorme hoeveelheid bugs en de minimale lijst features in een alpha. Dus ik speel gewoon DayZ Mod met Epoch en ik zie het in 2016 wel. Dat is zeg maar het hele punt van dit verhaal.