Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 25 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 13:37
Een gevecht durf ik wel aan te gaan, maar hier was niet echt sprake van een gevecht. Mijn eigen schuld natuurlijk, moet ik maar voorzichtiger zijn en zeker op een vliegveld.

Maar ik dacht dus slim te zijn door snel even uit te loggen zodat hij mijn zuur verdiende spullen niet kon pikken, maar dat werkt dus niet. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Dessie op 09-06-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 00:25
Protheus, waar is die nieuwe grote stad in experimental te vinden op de kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Er is een nieuwere stad links naast Svetlo, rechts boven op de kaart, met een firestation. Als je daar in staat en je kijkt naar het noorden dan moet je de nieuwe stad zien.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 04:29:
[...]

In bijna alle steden heb je die fps drops, in steden met een hospital / grote office het is maar hoe je het wil noemen is het erger dan in andere, er is iets niet helemaal in orde met dat gebouw. Dayz zelf is daar ook van op de hoogte.

Vreemd genoeg of eigenlijk gelukkig maar, is de nieuwe grote stad in experimental vrij van fps drops. Die stad is soepel te bewandelen , op de rubberbanding na :9 . Helaas niet kunnen testen of de overige steden beter waren geworden.
Zo te zien hebben heel veel mensen er last van, ook veel met high end systemen: http://feedback.dayzgame.com/view.php?id=247&nbn=179

Dus nog maar even afwachten, wanneer kunnen we de volgende grote update ongeveer verwachten?

[ Voor 6% gewijzigd door Dessie op 09-06-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:13
Dessie schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:16:
@protheus Welke stad is dat? (heb de game nog maar een paar dagen) heb soms de grootste moeite om de kust te bereiken, een ingebouwde map met waar je bent zou wel handig zijn.

Irritant spel soms, gister uren werk gehad om alles te vinden tot volledige militaire uitrusting aan toe. Staat er in eens iemand ergens boven aan een trap ook in volledige uitrusting, tak tak tak ik dood. Je ziet ook niet door wie je net bent doodgeschoten? maar kan ik hem ook te slim af zijn door heel snel uit te loggen zodat hij mijn body niet kan looten?
Een kaart zou handig zijn, maar het hele idee van het spel is dat je juist niet weet waar je bent. Je moet overleven. Als je geluk hebt vind je een compas of een kaart, maar je gaat die niet standaard krijgen. Realisme (even los van de zombies) is een beetje het idee van het spel. Zo ga je dus ook niet zien wie je neergeschoten heeft in een soort deathcam-achtige contructies. Nee, dood is dood, klaar en dat kan op elk moment gebeuren. Dan moet je vooral voorzichtiger zijn.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:15
Zat apps te krijgen voor je gsm/tablet waar je een kaart op hebt.. gewoon even de eerste beste stad vinden en dan kan je vrij snel je weg vinden ;) de kaarten ingame vind ik nogal sucken, zijn beetje kleine stukjes. Compas is wel uber handig!

Ik heb al een hele tijd niet echt gespeeld nu, wacht op de voglende stable, heb in ieder geval de game cheap kunnen kopen tijd terug ^^ de "clan" waarmee ik veel speelde is ook beetje inactief atm, en alleen is het een heel stuk minder leuk. Maar mijn character leeft zo al wel een dikke maand ofzo haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:18

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

En als je al 1000 uur in arma en dayz hebt zitten ken je Cherno ondertussen ook met elk mogelijk detail :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:13
TgR_KILLER schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:42:
Zat apps te krijgen voor je gsm/tablet waar je een kaart op hebt.. gewoon even de eerste beste stad vinden en dan kan je vrij snel je weg vinden ;) de kaarten ingame vind ik nogal sucken, zijn beetje kleine stukjes. Compas is wel uber handig!

Ik heb al een hele tijd niet echt gespeeld nu, wacht op de voglende stable, heb in ieder geval de game cheap kunnen kopen tijd terug ^^ de "clan" waarmee ik veel speelde is ook beetje inactief atm, en alleen is het een heel stuk minder leuk. Maar mijn character leeft zo al wel een dikke maand ofzo haha.
Zo navigeer ik inderdaad ook vaak. Al moet ik zeggen dat naar mate je de game wat langer speelt je steeds meer in hoofdlijnen de weg wel leert kennen. Al is een compas wel erg makkelijk zeker als je van de paden af wil en rechtstreeks door het bos wil lopen. Probeer dit wel is zonder compas maar gaat lang niet altijd goed xD

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens ingelogd op de standalone; loop de construction site binnen in Berenzino gezien het regent.
Loop naar etage twee om te kijken of er nog loot ligt en zie er een speler zitten (waarschijnlijk ook te schuilen voor de regen) ik loop op hem af en zeg "hey dude whats up" en toen was het *plop* combat/server log :')
Is dit de nieuwe standaard ofzo ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Zo, na dagelijkse 'reset' ergenis van mijn character, waardoor ik telkens opnieuw moest beginnen, gaat het sinds afgelopen donderdag beter. Ik zit momenteel alleen op Nederlandse servers en na 2 avondjes zat ik al compleet in pristine equipement.

Later werd ik nog spontaan ziek, maar dat bleek door teveel eten, begon zelf last van overgewicht te krijgen. ;) Backpack met genoeg ammo/water/voedsel/medicijnen/3 vuurwapens waarvan 1 in de hand, Cola blikjes en wapens liggen voor het opraken hiero.

Ik zou echt niet weten waar ik ben, ook op een volle server kom ik niemand tegen.
Dit is wat ik heb gedaan, om snel te grinden. Gebouw opzoeken waar bijna alles spawned, uitloggen andere server loggen en grinden. zo een 2 uurtjes doorgaan en je bent volledig uitgerust.

Tip, hoogtes vermijden. Ben keer vanaf gevallen en heb 3 uur lang moeten kruipen, door de bossen om een zombie te vinden. 8)7

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Wootlock schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:37:
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens ingelogd op de standalone; loop de construction site binnen in Berenzino gezien het regent.
Loop naar etage twee om te kijken of er nog loot ligt en zie er een speler zitten (waarschijnlijk ook te schuilen voor de regen) ik loop op hem af en zeg "hey dude whats up" en toen was het *plop* combat/server log :')
Hehe ja dat of plop kogel door je hoofd :) meer smaken zijn er atm niet geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Wootlock schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:37:
Als je iemand aantreft die zit, dan kan je er vanuit gaan dat diegene aan het uitloggen is. Dat is namelijk een standaard animatie als je uitlogt. Je karakter blijft dan nog 30 seconden ingame actief en kan dus nog gepakt worden door een zombie of een andere speler. Het kan best dat deze persoon al had uitgelogd zonder dat hij wist dat jij eraan kwam. Maar de kans is natuurlijk ook aanwezig dat jouw komst juist de reden is geweest om uit te loggen. Dit is echter zeker niet standaard, maar dergelijke spelers hou je waarschijnlijk altijd. Afhankelijk van de gear zou ik een zittend persoon die niet direct reageert door zijn hoofd schieten. Dan moet je maar niet combatloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
-Moondust- schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:40:
[...]

Als je iemand aantreft die zit, dan kan je er vanuit gaan dat diegene aan het uitloggen is. Dat is namelijk een standaard animatie als je uitlogt. Je karakter blijft dan nog 30 seconden ingame actief en kan dus nog gepakt worden door een zombie of een andere speler. Het kan best dat deze persoon al had uitgelogd zonder dat hij wist dat jij eraan kwam. Maar de kans is natuurlijk ook aanwezig dat jouw komst juist de reden is geweest om uit te loggen. Dit is echter zeker niet standaard, maar dergelijke spelers hou je waarschijnlijk altijd. Afhankelijk van de gear zou ik een zittend persoon die niet direct reageert door zijn hoofd schieten. Dan moet je maar niet combatloggen.
Ik vind het ook erg goed dat je nog 30 seconden in het spel blijft. Het zorgt er in ieder geval voor dat als ik met vrienden uitlog we echt een goede plek ergens in het bos tussen de bomen zoeken en minstens nog even een minuut of twee wachten of er niet toevallig nog zombies komen aanstormen of dat we een andere speler gemist hebben.

En een goede plek zorgt er natuurlijk ook voor dat je bij het inloggen niet meteen een goed doelwit bent. In mijn wijsheid logde ik vroeger wel eens uit in een politiecel. Toen ik een keer spawnde stond er iemand voor me neus. En omdat je meestal de eerste paar seconden nog niet kan bewegen was ik al dood voordat ik iets kon doen :(

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dessie schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:16:
@protheus Welke stad is dat? (heb de game nog maar een paar dagen) heb soms de grootste moeite om de kust te bereiken, een ingebouwde map met waar je bent zou wel handig zijn.

Irritant spel soms, gister uren werk gehad om alles te vinden tot volledige militaire uitrusting aan toe. Staat er in eens iemand ergens boven aan een trap ook in volledige uitrusting, tak tak tak ik dood. Je ziet ook niet door wie je net bent doodgeschoten? maar kan ik hem ook te slim af zijn door heel snel uit te loggen zodat hij mijn body niet kan looten?
De meeste mensen gebruiken de map op http://dayzdb.com/map/chernarusplus als guidance in het spel. Vertrouw alleen niet blind op de stippen die zouden aan moeten geven wat voor loot er beschikbaar is.

De loot tabel veranderd zowat elke patch, zo spawnen wapens nu ook in de rode villa gebouwen, met witte deuren. In sommige gevallen ben ik daar sinds de laatste patch zelfs 2 wapens tegen gekomen.

Naast melee wapens spawned er nu de Sporter 22 en SKS.

Combat loggen werkt zoals eerder door andere aangegeven niet meer. Je lichaam blijft nog 30 seconden ingame, bedoelt om het combat loggen te bestrijden. Probeer ook niet uit te loggen als iemand je toevallig in de boeien heeft geslagen, je gaat dan dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:44:
[...]

Ik vind het ook erg goed dat je nog 30 seconden in het spel blijft. Het zorgt er in ieder geval voor dat als ik met vrienden uitlog we echt een goede plek ergens in het bos tussen de bomen zoeken en minstens nog even een minuut of twee wachten of er niet toevallig nog zombies komen aanstormen of dat we een andere speler gemist hebben.

En een goede plek zorgt er natuurlijk ook voor dat je bij het inloggen niet meteen een goed doelwit bent. In mijn wijsheid logde ik vroeger wel eens uit in een politiecel. Toen ik een keer spawnde stond er iemand voor me neus. En omdat je meestal de eerste paar seconden nog niet kan bewegen was ik al dood voordat ik iets kon doen :(
Soms geeft het ook wel extra spanning door juist in te loggen in een gebouw in een drukke stad op volle server, maar dan vermijd ik wel de bekende gebouwen om de kans te verkleinen dat ik gezellig naast een ander spawn om mezelf een kol te besparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:28:
[...]
De meeste mensen gebruiken de map op http://dayzdb.com/map/chernarusplus als guidance in het spel. Vertrouw alleen niet blind op de stippen die zouden aan moeten geven wat voor loot er beschikbaar is.
Ik gebruik zelf veel liever http://www.izurvive.com/chernarusplussatmap.html. Daar staan alleen de echt belangrijke gebouwen op qua loot en is volgens mij actueler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Laatst online: 12-09-2022
-Moondust- schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:40:
[...]

Definitie van combat loggen: terwijl je in gevecht bent met een tegenspeler uitloggen.

Dus als jij toevallig iemand tegenkomt in de bossen die net aan het uitloggen is schiet jij hem door zijn hoofd omdat ie aan het "combat loggen" is?

Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan de algemene mentaliteit die DayZ SA kweekt bij de mensen die het spelen en ik vrees dat zodra dit spel uit alpha en beta komt (als het dat komt, want Early access is geen garantie dat de game ook daadwerkelijk afgemaakt word) die mentaliteit blijft, zelfs indien er andere features in het spel aangebracht worden.

Enige wat nog zou kunnen helpen is als mensen redenen zien om op 1 server te blijven spelen, dan leert men mensen kennenen word er niet zo snel geschoten en is het ook wat gemoedelijker, het is nu ongelovelijk anoniem en geeft spelers geen reden om wat minder hostile te doen aangezien ze toch zo naar een andere server kunnen hoppen met hetzelfde character en diegene die neergeschoten is niet weet wie het deed en waar hij nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Brother Lorien schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:02:
[...]

Definitie van combat loggen: terwijl je in gevecht bent met een tegenspeler uitloggen.

Dus als jij toevallig iemand tegenkomt in de bossen die net aan het uitloggen is schiet jij hem door zijn hoofd omdat ie aan het "combat loggen" is?

Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan de algemene mentaliteit die DayZ SA kweekt bij de mensen die het spelen en ik vrees dat zodra dit spel uit alpha en beta komt (als het dat komt, want Early access is geen garantie dat de game ook daadwerkelijk afgemaakt word) die mentaliteit blijft, zelfs indien er andere features in het spel aangebracht worden.

Enige wat nog zou kunnen helpen is als mensen redenen zien om op 1 server te blijven spelen, dan leert men mensen kennenen word er niet zo snel geschoten en is het ook wat gemoedelijker, het is nu ongelovelijk anoniem en geeft spelers geen reden om wat minder hostile te doen aangezien ze toch zo naar een andere server kunnen hoppen met hetzelfde character en diegene die neergeschoten is niet weet wie het deed en waar hij nu is.
Ik heb het wel met je eens hoor. Ik heb ook niet de neiging iemand meteen door z'n kop te schieten omdat ik weet dat degene opnieuw moet beginnen. Echter, iedereen die in mijn buurt loopt met een getrokken gun is een potentieel risico. En als ik degene even uit het oog verlies en degene ziet mij in de tussentijd ben ik dood. Ik ben daarom ook niet snel geneigd mensen te laten lopen met hun gun. Maar als ik met 2 of 3 man ben, dan is de kans dat iemand wat doet alweer kleiner.

Maar van de andere kant, wat is er op dit moment verder nog te doen in het spel? Als je eenmaal geared bent is de confrontatie opzoeken het spannende aan het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Brother Lorien schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:02:

Als ik er vrij zeker van ben dat diegene uitlogt om de confrontatie met mij uit de weg te gaan, dan is hij de klos, tenzij hij echt amper gear heeft. Dan is het niet de moeite.

[ Voor 6% gewijzigd door -Moondust- op 11-06-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Er is op dit moment ook niet veel meer te doen dan mensen overhoop schieten :). Nu moet ik wel zeggen dat als ik fresh spawns zie ik ze altijd met rust laat. Als ik echt in een goede bui ben doneer ik nog wel is een geopend blik voedsel en een bottle met water oid :). Geared people is KoS omdat ik al tevaak heb mee gemaakt dat ik dacht aardig te zijn en vervolgens zelf dood op de grond lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Hier het interview met Dean Hall. Dit is in mijn ogen zeer goed nieuws echter gaat de ontwikkeltijd wel weer enorm achteruit :P

Rocket: So that is what we have been doing over the last three months. It is one of the reasons that development had seemed like it had slowed. The studio is now about 160 people we had a team building event last weekend. It is kind of crazy to see everyone in one spot. I guess the big news that we’ve been telling here at E3 is that we’re actually moving to a new engine. It is called infusion. So that is going to allow us to do DirectX 10 and 11. It is going to allow us to do dynamic lighting, which means no more flashlights going through walls, proper dynamic shadows, stuff like that. So it really kind of opens a lot of possibilities for us and I think it is going to allow us to deal will a lot of those issues. We had to decide, did we want to do a lot of little short term fixes or did we want to focus on the architecture. Given the success of the early access we felt like we really had to invest in the future.

http://www.reddit.com/r/d...cket_dayz_is_moving_to_a/

[ Voor 65% gewijzigd door Livecrew011 op 11-06-2014 10:04 ]

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Engine is nogal overdreven, leuke marketing , maar het is gewoon een rewrite/aangepaste engine van de bestaande en zit ook al in de stable verwerkt.

Van de producer van DayZ
When DayZ started - we took the source from the existing RV Engine - Over the last many months, extensive clean up, new functionality, and so forth has been created for that engine - while at the same time, vast amounts of it were removed, or rewritten entirely. The changes Dean spoke of entail major leaps forward in that work, with those changes and the many more that will come through out development - we have begun to approach the point in which DayZ's engine is so no longer recognizable as RV, and because of that - and the massive work to come, it is now known by its own name, Infusion.

source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:17:
Nieuwe Engine is nogal overdreven, leuke marketing , maar het is gewoon een rewrite/aangepaste engine van de bestaande en zit ook al in de stable verwerkt.

Van de producer van DayZ
When DayZ started - we took the source from the existing RV Engine - Over the last many months, extensive clean up, new functionality, and so forth has been created for that engine - while at the same time, vast amounts of it were removed, or rewritten entirely. The changes Dean spoke of entail major leaps forward in that work, with those changes and the many more that will come through out development - we have begun to approach the point in which DayZ's engine is so no longer recognizable as RV, and because of that - and the massive work to come, it is now known by its own name, Infusion.

source
Jup, maar ze gaan waarschijnlijk de renderer vervangen (een engine is veel meer dan alleen een renderer). Hierdoor kunnen ze een aantal problemen, met name qua belichting oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Ook wel interessant: We’re stuck within the RAM boundaries that we have. We were hitting those when we started introducing physical terrain, started introducing navmesh, increasing the number of items, things like that. We’re pretty much bound at the moment in terms of performance, with some RAM boundaries. 64 Bit does really necessary help us with performance. It opens the doors for once we deal with the performance issues we can then triple the number of loot spawns, triple the number of zombies and animals.

Trouwens als je eenmaal alles hebt is er momenteel vrij weinig meer te doen, dus heel stiekem is het niet zo erg om een keer te sterven. Misschien hadden ze de map in het begin ook wat kleiner moeten maken, het meest van de tijd ben je aan het lopen van a naar b, en dan later groter. De zombies zijn ook vrij voorspelbaar, wat meer variatie zou wel leuk zijn, of zombie beesten zoals opgezette wolven ofzo? maar wat niet is kan nog komen, het spel is nu al erg leuk om te spelen en dat voor een Alpha...

Ik heb het spel gekocht door het zien van de video's van Mr.blackout, en dan met name de interactie met mensen en het zoeken naar spullen om te overleven.

YouTube: I'M A BAMBI - DAY 1 - ★Hardcore DayZ Standalone★

[ Voor 11% gewijzigd door Dessie op 11-06-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dessie schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:41:
Ook wel interessant: We’re stuck within the RAM boundaries that we have. We were hitting those when we started introducing physical terrain, started introducing navmesh, increasing the number of items, things like that. We’re pretty much bound at the moment in terms of performance, with some RAM boundaries. 64 Bit does really necessary help us with performance. It opens the doors for once we deal with the performance issues we can then triple the number of loot spawns, triple the number of zombies and animals.

Trouwens als je eenmaal alles hebt is er momenteel vrij weinig meer te doen, dus heel stiekem is het niet zo erg om een keer te sterven. Misschien hadden ze de map in het begin ook wat kleiner moeten maken, het meest van de tijd ben je aan het lopen van a naar b, en dan later groter. De zombies zijn ook vrij voorspelbaar, wat meer variatie zou wel leuk zijn, of zombie beesten zoals opgezette wolven ofzo? maar wat niet is kan nog komen, het spel is nu al erg leuk om te spelen en dat voor een Alpha...

Ik heb het spel gekocht door het zien van de video's van Mr.blackout, en dan met name de interactie met mensen en het zoeken naar spullen om te overleven.

YouTube: I'M A BAMBI - DAY 1 - ★Hardcore DayZ Standalone★
Dat vond ik nog belangrijkste om te horen in die interview dat de 64 bit goed uit de test kwam, die hebben ze echt nodig om een aantal issues aan te gaan pakken en zou voor snel wat beter resultaat in dayz kunnen zorgen. Naast het feit dat ze het echt nodig hebben voor de navmesh , ze komen daar nu echt ram voor te kort, kan het ook zorgen voor minder server geluidjes etc.

Ik laat Dayz verlopig even voor wat het is, ben er wel even klaar mee en nee dat is niet alleen vanwege de irritaties door de bugs :+ maar meer mijn eigen performance die te wensen overlaat in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:46:
[...]

Dat vond ik nog belangrijkste om te horen in die interview dat de 64 bit goed uit de test kwam, die hebben ze echt nodig om een aantal issues aan te gaan pakken en zou voor snel wat beter resultaat in dayz kunnen zorgen. Naast het feit dat ze het echt nodig hebben voor de navmesh , ze komen daar nu echt ram voor te kort, kan het ook zorgen voor minder server geluidjes etc.

Ik laat Dayz verlopig even voor wat het is, ben er wel even klaar mee en nee dat is niet alleen vanwege de irritaties door de bugs :+ maar meer mijn eigen performance die te wensen overlaat in het spel
Waar zit je ergens misschien kunnen we vanavond anders samen wat spelen? :) ben denk rond half 8/8uur online als je als fresh moet beginnen heb ik evt nog wel een gun wat voedsel etc etc 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 07:36
leuk gister!! erg jammer dat ik in 5 seconden gekilled was en van fully geared meteen opnieuw kon beginnen maar samen met moondust en angelo een paar leuke momenten gehad. ondanks dat die duitse server MEGA lag had..

thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 16:04
oNNoZeLe schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:16:
leuk gister!! erg jammer dat ik in 5 seconden gekilled was en van fully geared meteen opnieuw kon beginnen maar samen met moondust en angelo een paar leuke momenten gehad. ondanks dat die duitse server MEGA lag had..

thanks!!
Gisterenavond, tot een uurtje of 23:30? Dan zat ik wss ook bij jou in de servert. Doctrine is de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
pimskie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:05:
[...]

Gisterenavond, tot een uurtje of 23:30? Dan zat ik wss ook bij jou in de servert. Doctrine is de naam :)
nee het was eerder op de dag... rond lunch tijd geloof ik.

half 12 lag ik allang te maffen..

[ Voor 6% gewijzigd door oNNoZeLe op 12-06-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:13:
[...]

Waar zit je ergens misschien kunnen we vanavond anders samen wat spelen? :) ben denk rond half 8/8uur online als je als fresh moet beginnen heb ik evt nog wel een gun wat voedsel etc etc 8)
Thx aardig aangeboden maar ben er echt klaar mee even en als ik dit soort berichten lees vraag ik me af waarom je uberhaupt nog de moeite zou nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Graag gedaan hoor :) Was het proberen waard natuurlijk. En tja ik moet zeggen dat de servers waar ik meestal op speel dit nog nooit heb meegemaakt. Lopen vaak ook nog friendly people rond zo ook op de Airfields e.d. :) Het kan dus echt wel anders imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Ben het ook nog niet tegengekomen maar ik zit dan ook meestal op NL servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws voor er is een fix voor de rubberbanding issues op exp, zal nu snel uitgerold gaan worden

source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Laat maar komen dan :) kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
net iemand voor het eerst de handboeien om te gedaan..

ik was redelijk freshspawn... komt die gast mij met iets op m'n pan meppen. Komt er in onze ruzie een freshspawn bij, ik vraag om hulp maar raakt bewusteloos..

wordt wakker en ren weg, ik zie de andere freshspawn op de grond liggen. hij komt even achter mij aan maar hij stopt.

Ik verbind mijzelf en wacht op hem. Opeens zie ik hem uitloggen, ren er naartoe en doe de handboeien om!! -> KLAAR! alles gejat en doorgelopen..

[ Voor 0% gewijzigd door oNNoZeLe op 13-06-2014 14:08 . Reden: zie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:07:
goed nieuws voor er is een fix voor de rubberbanding issues op exp, zal nu snel uitgerold gaan worden

source
Al heel snel dus:

Dayz: 0.45 Rubber-Banding Fix Should be Released to Exp this Saturday (June, 14th).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dessie schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:16:
[...]

Al heel snel dus:

Dayz: 0.45 Rubber-Banding Fix Should be Released to Exp this Saturday (June, 14th).
Wel puur naar exp, dan moet nog blijken of het ook daadwerkelijk in reallife werkt en dan kan het door naar stable. Dat zou best wel eens pas woensdag kunnen zijn gezien ze dan toch maintance window hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs een Dayz SA (cracked) server opgezet met site. Als je wilt gamen met Dayz 0.45 kan dat daar. dutchxlite.webs.com Oja we hebben ook auto's maar is verder wel gewoon DayZ SA dus geen mod.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:12:
Ik heb onlangs een Dayz SA (cracked) server opgezet met site. Als je wilt gamen met Dayz 0.45 kan dat daar. dutchxlite.webs.com Oja we hebben ook auto's maar is verder wel gewoon DayZ SA dus geen mod.
alleen auto,s spawnen door de admin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:37
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar ik wil al redelijk lang DayZ proberen. De mod heb ik niet gekocht omdat ik wist dat er een standalone kwam. maar is dayz standalone al de moeite waard? Of zijn er nog veel bugs en glitches?

Nog belangrijker, is dayz het geld waard ? En zou dayz in de aankomende summer sale goedkoper zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door yonathan op 16-06-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Voor mij is het het geld al waard, want ik heb het al vele uren gespeeld. Maar er is ook vaak frustratie omdat het nog zo buggy is. Bovendien zijn er erg veel hackers tegenwoordig. Veel mensen zijn erg teleurgesteld in het spel. Mij blijft het toch trekken om te spelen, zeker in de GoT groep. Maar je moet er wel goed tegen kunnen dat de game heel onaf aanvoelt. De summersale moeten we afwachten.

[ Voor 4% gewijzigd door -Moondust- op 16-06-2014 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 16:04
Ik ben het eens met Moondust. Onthoud dat je een spel koopt dat nog lang niet af is. Ik vind het erg leuk om met een groepje wat rond te lopen en te hunten als het nodig is. Voor mij was het het geld zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
pimskie schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:29:
Ik ben het eens met Moondust. Onthoud dat je een spel koopt dat nog lang niet af is. Ik vind het erg leuk om met een groepje wat rond te lopen en te hunten als het nodig is. Voor mij was het het geld zeker waard.
Hier sluit ik me bij aan. Ik vermaak me ook ondanks de hackers en de bugs e.d. Maar zeker in een groepje is het zeker leuk spelen beetje rondlopen/looten en waar nodig is wat mensen capturen en beroveren har har 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik even tegengas geven dan?
De gigantische hoeveelheid bugs daargelaten, is het spel érg feature arm. Het is momenteel echt puur deathmatch (of, met vrienden, team deathmatch) op een enórme kaart, met bagger slechte engine, hit detectie,en gunplay. En een ietwat onhandig mechanisme om na je dood te respawnen en weer bewapend te raken. Op letterlijk 15 minuten lopen van je vrienden.

As het af is en de mods gaan komen wordt het vast en zeker spannend en leuk, maar nu? Nu is het gewoon máánden verwijderd van goed speelbaar en als je het zou kopen om nu te gaan spelen in de hoop dat het leuk en spannend gaat worden met hier en daar een bugje zou je enorm teleurgesteld raken.

Als je nú wilt spelen is de mod al dan niet met Epoch de beste ervaring. Als je volgend jaar wilt spelen zou de SA, al dan niet met mods, wel eens het beste kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:37
Bedankt voor jullie mening! Ik koop Dayz SA sowieso als hij toevallig in de summersale komt.

Uiteraard kom ik dan even op de tweakers server kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:18:
Zal ik even tegengas geven dan?
De gigantische hoeveelheid bugs daargelaten, is het spel érg feature arm. Het is momenteel echt puur deathmatch (of, met vrienden, team deathmatch) op een enórme kaart, met bagger slechte engine, hit detectie,en gunplay. En een ietwat onhandig mechanisme om na je dood te respawnen en weer bewapend te raken. Op letterlijk 15 minuten lopen van je vrienden.

As het af is en de mods gaan komen wordt het vast en zeker spannend en leuk, maar nu? Nu is het gewoon máánden verwijderd van goed speelbaar en als je het zou kopen om nu te gaan spelen in de hoop dat het leuk en spannend gaat worden met hier en daar een bugje zou je enorm teleurgesteld raken.

Als je nú wilt spelen is de mod al dan niet met Epoch de beste ervaring. Als je volgend jaar wilt spelen zou de SA, al dan niet met mods, wel eens het beste kunnen zijn.
Tja, de nadruk ligt (nog steeds) op de core mechanics, zoals zombiepathfinding, animatiesysteem, ragdoll, netcode etc. Ik denk dat je nog even moet wachten voor de features. Ze leggen nu de basis om die features te kunnen implementeren.

Maar je hebt zeker een punt hoor! Ik vind het spel ondanks de engine wel echt een gigantisch toffe sfeer uitstralen. En op één of andere manier vind ik het spel al 120+ uur leuk en dan ga ik echt niet alleen keihard rondrennen om iedereen zo snel mogelijk dood te schieten. Het is ook de spanning als je iemand ziet lopen wat er gaat gebeuren. Of het rotgevoel als je in je eentje tenten bij een vliegveld aan het looten bent je het liefst zo snel mogelijk weg bent. Je wil gewoon niet dood! Dat maakt het spel voor mij nu al super.

En ja, als je eenmaal volledig geared bent is er niet zoveel te doen, zeker alleen niet. Maar met een paar man rondlopen, de kaart verkennen en zo af en toe een stand off maakt het wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Luuk1983 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:52:
[...]

Tja, de nadruk ligt (nog steeds) op de core mechanics, zoals zombiepathfinding, animatiesysteem, ragdoll, netcode etc. Ik denk dat je nog even moet wachten voor de features. Ze leggen nu de basis om die features te kunnen implementeren.

Maar je hebt zeker een punt hoor! Ik vind het spel ondanks de engine wel echt een gigantisch toffe sfeer uitstralen. En op één of andere manier vind ik het spel al 120+ uur leuk en dan ga ik echt niet alleen keihard rondrennen om iedereen zo snel mogelijk dood te schieten. Het is ook de spanning als je iemand ziet lopen wat er gaat gebeuren. Of het rotgevoel als je in je eentje tenten bij een vliegveld aan het looten bent je het liefst zo snel mogelijk weg bent. Je wil gewoon niet dood! Dat maakt het spel voor mij nu al super.

En ja, als je eenmaal volledig geared bent is er niet zoveel te doen, zeker alleen niet. Maar met een paar man rondlopen, de kaart verkennen en zo af en toe een stand off maakt het wel leuk.
Dit inderdaad en ik maak het spel daarnaast gewoon leuk met vrienden beetje kloten etc etc :) . Dat de game nog lang niet af is en er weinig te doen is .. tja dat is zo maar voor mij is er in ieder geval genoeg te doen, zowel solo als met vrienden om het toch leuk te houden. Daarnaast speel ik ook niet iedere dag maar gewoon een aantal keer per week een uurtje of 2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Br3wmaster schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:15:
[...]

Dit inderdaad en ik maak het spel daarnaast gewoon leuk met vrienden beetje kloten etc etc :) . Dat de game nog lang niet af is en er weinig te doen is .. tja dat is zo maar voor mij is er in ieder geval genoeg te doen, zowel solo als met vrienden om het toch leuk te houden. Daarnaast speel ik ook niet iedere dag maar gewoon een aantal keer per week een uurtje of 2 :9
Maar, eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik steeds meer heb van: mja, wat zal ik nou weer eens gaan doen. De meeste steden heb ik wel gezien en dan hou je toch een beetje de confrontatie/het gevaar opzoeken. Of natuurlijk fresh spawns helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Luuk1983 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:19:
[...]

Maar, eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik steeds meer heb van: mja, wat zal ik nou weer eens gaan doen. De meeste steden heb ik wel gezien en dan hou je toch een beetje de confrontatie/het gevaar opzoeken. Of natuurlijk fresh spawns helpen :)
Dat is ook zeker waar. Ik log ook wel is uit na 5 minuten omdat ik gewoon even niet weet wat ik moet gaan doen en geen zin heb om weer een stuk te lopen met de kans om niemand tegen te komen of iemand tegen te komen die eerst schiet en dan pas hoi zegt :+ .

Maar vooral met wat vrienden is het leuk .. zoals ik eerder zei beetje klooien. Je maatje in zijn been schieten e.d. 8)7 8)7 . Al hoop ik natuurlijk ook dat er snel wat nieuwe content bij komt maar ik heb nog steeds goede hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
En het spel is nu goedkoop aan te komen, later betaal je een keer zoveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Vage shizzle, welke server ik ook inga, ik ben telkens volledig gereset.. Alsof mn karakter niet bewaard kan worden. Iemand een idee? Mijn vaste speelmaat waar ik bij spawn heeft wel alles, ik ben weer 'dood' en spawn totaal ergens anders.. elke freaking keer..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Sorry...je bent geïnfecteerd met het virus en nou ben je zelf een zombie... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

ja thnx.. en nu on topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het niks te maken heeft met switchen van regular / hardcore, zou ik via http://feedback.dayzgame.com/ een ticket inschieten, je ziet het daar regelmatig voorbij komen.
Waarschijnlijk je profiel ergens goed stuk

Lijkt er op dat we de EXP naar Stable gaan krijgen morgen, met daarna gelijk een update op EXP.

Ben benieuwd of we alles wel krijgen, gisteren was een hoop uitgeschakeld in de EXP, bijna alle nieuwe functies incl dieren etc waren er uitgehaald 8)7 . Vandaag een kleine update naar EXP hoop van harte dat het de missende functies zijn.

https://twitter.com/Hicks_206/status/478918668567732224

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2014 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Net arma 3 gekregen, toch eens kijken wat daarvoor allemaal gemod wordt, eerst eens breaking point checken..

Edit: Na 400u DayZ SA, en dan ineens breaking point -> godvergeten ziek!!! Vergeet heel dat Dayz maar, voor 28 euro kan je arma 3 halen en losgaan in breaking point. Loopt soepel, ziet er fantastisch uit, meer variatie in omgeving, guns ammo dit dat alles... ik kijk mn ogen uit. *O* *O*

[ Voor 57% gewijzigd door millman op 18-06-2014 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Meer variatie in omgeving? Ik vind Arma 3 juist een erg saaie map hebben vergeleken met Chernarus. Constant die krekels in die dorre omgeving. Trekt mij persoonlijk veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
millman schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:19:
Vage shizzle, welke server ik ook inga, ik ben telkens volledig gereset.. Alsof mn karakter niet bewaard kan worden. Iemand een idee? Mijn vaste speelmaat waar ik bij spawn heeft wel alles, ik ben weer 'dood' en spawn totaal ergens anders.. elke freaking keer..
Daar had ik ook last van. Op een magische wijze ging het 5 dagen goed.
Ennu weer een andere probleem; op de startpagina zie ik mezelf volledig gegeared met wapen in handen, log ik op een server, start op ik begin punt. Log ik later uit en weer in op een andere server, begin ik weer opnieuw.
8)7

Ik speel al sinds weekend niet meer. Laat ze het eerst maar oplossen al geloof ik daar niks meer van. Pre Alpha en nu al bijna 2 mill exemplaren verkocht. $$ binnen harken en spel laten uitsterven, nieuwe manier van easy money.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Lord_Salo schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:17:
Ik speel al sinds weekend niet meer. Laat ze het eerst maar oplossen al geloof ik daar niks meer van. Pre Alpha en nu al bijna 2 mill exemplaren verkocht. $$ binnen harken en spel laten uitsterven, nieuwe manier van easy money.
Sorry hoor, maar dit vind ik weer zo'n ongefundeerde uitspraak. Omdat ze het spel willen laten uitsterven hebben ze het ontwikkelteam verdubbeld zeker. Waar baseer je het op dat ze $$ binnenharken en het spel laten uitsterven?

En (zucht) wederom:
WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat het soms frusterend kan zijn. En er zijn zeker issues, maar dat ze dan de boel laten uitsterven is totale onzin. Als je de development blogs leest zijn ze met allerlei interessante dingen bezig. Als het je te langzaam gaat, dan kan je beter wachten en geen alpha game meer spelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Luuk1983 op 18-06-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Luuk1983 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:41:
[...]

Sorry hoor, maar dit vind ik weer zo'n ongefundeerde uitspraak. Omdat ze het spel willen laten uitsterven hebben ze het ontwikkelteam verdubbeld zeker. Waar baseer je het op dat ze $$ binnenharken en het spel laten uitsterven?
Oh sorry voor mijn mening, zal voortaan niet meer gebeuren. |:(
Meer dan half jaar Pre Alpha fase en geen vooruitgang, maar wel cashen. oeps nog een ongefundeerde mening. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:41:
[...]

En (zucht) wederom:

[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat het soms frusterend kan zijn. En er zijn zeker issues, maar dat ze dan de boel laten uitsterven is totale onzin. Als je de development blogs leest zijn ze met allerlei interessante dingen bezig. Als het je te langzaam gaat, dan kan je beter wachten en geen alpha game meer spelen.
Als je kijkt naar de community begint die aardig geïrriteerd te raken en naar mijn mening terecht ook, ondanks alpha waarschuwingen, er zal snel echt iets moeten gaan gebeuren anders sterft dayz op net zo manier als War Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Jullie mogen zeker een mening hebben, daar is niks mis mee. Ik denk alleen (en dat is dan weer mijn mening) dat mensen gewoon te hoge verwachten hebben en het idee hebben dat ze bepaalde rechten hebben. En ik kan me voorstellen dat al je puur naar het spel kijkt dat het lijkt of er weinig voortgang in zit. En ik denk dat dat niet terecht is. Als je een beetje de development volgt en ziet waar ze mee bezig zijn, dan zijn dat een hoop dingen onder water waar ze mee bezig zijn en dat er wel degelijk voortgang in zit. Een alpha versie is simpelweg niet feature-complete en in die zin meer een voorproefje. In deze fase ligt de nadruk op core mechanics en het multiplayergedeelte om een goede basis te leggen die ze perfect kunnen testen op experimental en stable, zodat de basis zo goed mogelijk is. Zonder de alphatesters zouden ze pas in een veel later stadium kunnen testen en als er dan problemen in de basis gevonden worden is het niet zo makkelijk meer aan te passen.

Sommige dingen lijken heel weinig vooruit te gaan, maar bijvoorbeeld de netcode is voor een groot gedeelte opnieuw geschreven. En als dadelijk de zombies goede pathfinding hebben, dan is dat ook bijna from scratch geschreven. Ja dan lijkt het alsof het spel niet snel vooruit gaat, maar dat doet het zeker wel.

Het developmentteam is niet voor niets verdubbeld. En dat heeft ook (door training en integreren met de rest van het team) tijd gekost waardoor development langzamer gegaan is. Ik ben het er gewoon pertinent niet mee eens dat er geen voortgang in zit. Ja, geen voortgang misschien in de zin van dat er nu veel meer te doen is in het spel dan eerst, maar wat is nou belangrijker in deze fase van ontwikkeling?? Netcode, zombiepathfinding en dergelijke zijn veel belangrijker op dit moment. Iedereen klaagt dat de ArmA engine niet geschikt is, maar daarom zijn ze dus allerlei dingen (nieuw) aan het ontwikkelen.

Het lijkt niet zo dat je een tester bent als je een alpha koop, je BENT een tester. Een tester van een spel dat nog lang niet af is, waarbij je aan de hand van problemen die je tegen komt feedback kan geven. Character reset elke keer als je inlogt --> melden! Wil je lekker kunnen spelen zonder problemen --> geen alpha spelen. Wil je allerlei features en een compleet spel --> ander spel spelen. Zo simpel is het.

Dat wil niet zeggen dat ik ook niet graag meer dingen in het spel zou willen zien, maar zo werkt het nou eenmaal niet bij development in deze fase. Je moet geduld hebben. En anders niet aan een alpha beginnen. Ik heb er alle hoop in als ik zie wat er op de planning staat. En of het nou dit jaar, of volgend jaar, of het jaar erop klaar is, daar heb ik niks over te zeggen. Het belangrijkste vind ik dat ze het goed doen en niet zoals zoveel spellen een halfgaar product afleveren en dit nooit meer fixen.

Persoonlijk vind ik over het algemeen dat mensen die klagen dat er geen voortgang is zich dus niet bezig houden hoe de development van het spel verloopt en gewoon willen spelen. Daarvoor is de alpha niet bedoeld. En daarmee bedoel ik dat de verwachtingen verkeerd zijn. Omdat er al zoveel mensen geld betaald hebben MOET er wel veel voortgang te zien zijn. Dat is een verkeerde aanname.

[ Voor 6% gewijzigd door Luuk1983 op 18-06-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Grotman schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:18:
Meer variatie in omgeving? Ik vind Arma 3 juist een erg saaie map hebben vergeleken met Chernarus. Constant die krekels in die dorre omgeving. Trekt mij persoonlijk veel minder.
Huh? Heb jij een andere map gespeeld dan ik? Die altis map is 4x zo groot, er zijn veel meer verschillende gebouwen, dieren en planten (jagen, jawel!). De weer FX en grafische FX (DX11!!) zijn subliem, het draait soepel met veel minder bugs voor mijn gevoel dan Dayz, er zijn verschillende maps, je hebt verschillende classes en veel verschillende wapens, zie ook: http://dayzintel.com/arma-3-mods/arma-3-breaking-point en je zit met 70+ in een map!

Het lijkt wel of DayZ nog 3 jaar ontwikkeling nodig heeft om op 'breaking point niveau' te komen. Als je dayZ wel leuk vind, dan ga je stuk op breakingpoint. Ik heb eindelijk weer wat te doen totdat dayZ weer grote vooruitgang heeft geboekt. Keihard genieten, Breakingpoint is een zeer dikke aanrader! :*)

@ Luuk,

Ik ben het volledig met je eens hoor, ik heb 400u wel keihard genoten van DayZ, maar was wel toe aan de next gen DayZ ervaring die Breaking point mij geeft. Het is een blik in de toekomst wat dayz kan gaan worden. en de afwisseling in gameplay is ook verfrissend. Ik ondersteun DayZ door dik en dun, maar de game is niet af genoeg om afleiding te geven aan het KOS gebeuren. Dat de ontwikkeling daarnaast ook wat traag gaat, voor mijn gevoel al maanden geen echte vooruitgang (ik weet het Pre-alpha en zal daarover zeker niet klagen) Ik heb ook een report ingediend bij Day z, ze gaan er naar kijken).

Ik heb alle geduld met DayZ en zal die zeker nog regelmatig spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door millman op 18-06-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Ja, maar juist de grootte vind ik een afknapper. Chernarus is al groot zat vind ik, en is een minder saaie omgeving. Altis is zo overdreven zonnig en woestijnachtig en door de grootte heb je gigantische stukken waar je niemand tegenkomt en waardor het heel lang duurt voor je bent waar je wezen wilt.
Maar ik weet dat ik een afwijkende mening heb t.o.v. de meeste anderen.
Ik vind Chernarus persoonlijk beter passen bij DayZ qua sfeer, is toch iets donkerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

overdreven zonnig? Heb de helft van de tijd in de regen gelopen? En met 70+ in een server kom ik constyant mensen tegen. Arma 3 niet gespeeld overigens, alleen breakingpoint..Maar 'saaie omgeving?' hoe kom je erbij? wat een flora en fauna!

[ Voor 15% gewijzigd door millman op 18-06-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Lord_Salo schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:49:
[...]

Oh sorry voor mijn mening, zal voortaan niet meer gebeuren. |:(
Meer dan half jaar Pre Alpha fase en geen vooruitgang, maar wel cashen. oeps nog een ongefundeerde mening. |:(
Vind dat Luuk hier zeker een punt heeft hoor. Jij doet hier uitspraken en beschuldigd mensen eigenlijk van het stelen van $$ zonder enig concreet bewijs. Daarnaast blijkt ook dat je de dev blogs inderdaad niet gelezen hebt :) . Anders had je geweten dat ze bezig zijn het ontwikkel team uit te breiden en op te leiden etc :) .

Kijk ik snap ook dat eea misschien tegen valt en dat het je allemaal te langzaam gaat maar dit is iets wat je had kunnen weten. Het is niet eens een alpha maar een pre alpha en je bent van te voren ook gewaarschuwed.

Daarnaast is het natuurlijk de bedoeling om niet alleen de game te spelen alsof het een final versie is maar ook zeker mee te denken en bugs en andere problemen te melden bij de devs zodat eea gefixt kan worden :)

Ik merk zelf ook dat ik al minder speel dan in het begin en dat ik graag wat nieuwe content zou zien maar door het lezen van dev blogs e.d. weet ik dat dit er aan zit te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:02:
[...]
Als je kijkt naar de community begint die aardig geïrriteerd te raken en naar mijn mening terecht ook, ondanks alpha waarschuwingen, er zal snel echt iets moeten gaan gebeuren anders sterft dayz op net zo manier als War Z.
Dat betekent alleen dat een groot deel van die community een stel onvolwassen kleuters is die ondanks alle waarschuwing vooraf en tijdens niet in wil zien dat ze geen DayZ nú hebben gekocht, maar DayZ over een jaar of twee en tot die tijd toegang tot de work-in-progress versie die de devs gebruiken.
Als je nu loopt te klagen dat het niet werkt, niet doet wat je wilt, niet de features bevat die je in 2016 wilt zien en niet zo stabiel is als je in 2016 verwacht dan heb je duidelijk niet begrepen wat "alpha" inhoudt en moet je gewoon het hele zootje deinstalleren en in 2016 terugkomen.

In plaats van "$$ binnen harken en spel laten uitsterven, nieuwe manier van easy money" schrijven, wat echt slaat als een tang op een varken.
Het feit dat er veel mensen zijn die die onzin propageren maakt niet dat het iets anders is dan onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:30:
[...]

Dat betekent alleen dat een groot deel van die community een stel onvolwassen kleuters is die ondanks alle waarschuwing vooraf en tijdens niet in wil zien dat ze geen DayZ nú hebben gekocht, maar DayZ over een jaar of twee en tot die tijd toegang tot de work-in-progress versie die de devs gebruiken.
Als je nu loopt te klagen dat het niet werkt, niet doet wat je wilt, niet de features bevat die je in 2016 wilt zien en niet zo stabiel is als je in 2016 verwacht dan heb je duidelijk niet begrepen wat "alpha" inhoudt en moet je gewoon het hele zootje deinstalleren en in 2016 terugkomen.

In plaats van "$$ binnen harken en spel laten uitsterven, nieuwe manier van easy money" schrijven, wat echt slaat als een tang op een varken.
Het feit dat er veel mensen zijn die die onzin propageren maakt niet dat het iets anders is dan onzin.
Dat heb ik nooit gezegd dat laatste, dat is van een ander. Ik vind niet dat de irritaties onterecht zijn overigens. Er gebeurd veel achter de schermen, daar gaan we vanuit. De communicatie echter is om te huilen.
Als je zo alpha open gooit en daar geld voor vraagt kan je verwachten dat je dit soort shit krijgt.

Ik weet heel goed dat ik in alpha zit en heb daar geen problemen mee, waar ik problemen mee heb is de lak aan communicatie, toegeven de laatste week is daar een verbetering in te merken.
Voorbeeld is de vele hacks die zijn echt een enorm probleem geworden binnen dayz de laatste maand. De bug reports zijn er zat, maar wordt nauwelijks op gereageerd door dev team.

En niet roepen nu ze zijn bezig met belangrijke items. Ze hebben ZELF aangeven dat team uitgebreid is en dat de core devs voornamelijk bezig zijn met de rewrite etc en dat de overige staff er is om dit soort punten op te pakken.
Je mag er daarom inmiddels wel meer van verwachten.

De kwaliteit van de releases is ook om te huilen en daar maak ik me zorgen om, wat voor ontwikkel methodes hou je er op na als textures die altijd gewerkt heb zoals de sardines er dood leuk niet meer zijn na de patch.

En als je EXP de laatste week gespeeld hebt weet je dat er VEEL nieuwe bugs aankomen waarvan je mag verwachten opgelost zouden zijn gezien EXP zolang gedraaid heeft. Er was 1 man verantwoordelijk voor de rewrite van de rubberbanding issue, dan hadden ze vast handen over om de soms erg simpele en irritante bugs er uit te halen. Dat vind ik laks, zeker omdat ze vragen om feedback op EXP om de bug er uit te halen. De community is hier vollop mee aan de slag gegaan ondanks de rubberbanding en er is er geen 1 opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
het is gewoon een leuke game, wat kunnen mensen zich toch druk maken..

als je je genaaid voelt dan heb je je niet goed ingelezen voordat je het kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
oNNoZeLe schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:12:

Hahaha wauw, eigenlijk heb je het gewoon in twee zinnen perfect beschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
misschien wil nog iemand klagen over het feit dat de weekly maintenance langer duurt dan normaal?

EN dat zowel de stable ALS de exp offline is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:54:
[...]
Dat heb ik nooit gezegd dat laatste, dat is van een ander.
Die mag zich dus ook best aangesproken voelen :)
Ik vind niet dat de irritaties onterecht zijn overigens. Er gebeurd veel achter de schermen, daar gaan we vanuit. De communicatie echter is om te huilen.
Elke paar changes wordt er wat gemeld. Ik volg helemaal niet aktief de devs (ik kijk in 2016 wel weer eens) en zelfs ik krijg bijna wekelijks nieuws mee. Ik heb andere verwachtingen qua realistisch communiceren met de community. Je kunt ze ook teveel vertellen.
Voorbeeld is de vele hacks die zijn echt een enorm probleem geworden binnen dayz de laatste maand. De bug reports zijn er zat, maar wordt nauwelijks op gereageerd door dev team.
Nee, en terecht. Waarom zouden ze dat op gaan lossen? Ze devven en testen nu hele andere dingen dan de anti-cheat software. Dus laat maar lekker hacken, dat kmot wel als de release dichterbij komt.
Jij zegt dat je beseft dat je in alpha zit, maar als je verwacht dat de anti-cheat nu gebouwd wordt in plaats van core features, dan betwijfel ik dat.
En niet roepen nu ze zijn bezig met belangrijke items. Ze hebben ZELF aangeven dat team uitgebreid is en dat de core devs voornamelijk bezig zijn met de rewrite etc en dat de overige staff er is om dit soort punten op te pakken.
Ze zijn bezig met belangrijkere items. De core herschrijven is an sich al geen sinecure, anti-cheat spul in je software verwerken al evenmin.
Je mag er daarom inmiddels wel meer van verwachten.
Nee. Het is alpha. Er is geen enkele garantie dat je op een willekeurig moment welke functionaliteit dan ook uit het product haalt. Als je dingen mag verwachten ben je in de bèta beland.
De kwaliteit van de releases is ook om te huilen en daar maak ik me zorgen om, wat voor ontwikkel methodes hou je er op na als textures die altijd gewerkt heb zoals de sardines er dood leuk niet meer zijn na de patch.
Misschien willen ze bij EA/DICE gaan werken?
En als je EXP de laatste week gespeeld hebt weet je dat er VEEL nieuwe bugs aankomen waarvan je mag verwachten opgelost zouden zijn gezien EXP zolang gedraaid heeft. Er was 1 man verantwoordelijk voor de rewrite van de rubberbanding issue, dan hadden ze vast handen over om de soms erg simpele en irritante bugs er uit te halen. Dat vind ik laks, zeker omdat ze vragen om feedback op EXP om de bug er uit te halen. De community is hier vollop mee aan de slag gegaan ondanks de rubberbanding en er is er geen 1 opgelost.
Er is er geen één opgelost in de build die jij nu kunt spelen. Dat wil niet zeggen dat er niet allang fixes voor zijn ingevoerd in de diverse builds die EXP nooit gehaald hebben.

En nee, ik heb EXP niet gespeeld. Ik erger me aan de enorme hoeveelheid bugs en de minimale lijst features in een alpha. Dus ik speel gewoon DayZ Mod met Epoch en ik zie het in 2016 wel. Dat is zeg maar het hele punt van dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oNNoZeLe schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:33:
misschien wil nog iemand klagen over het feit dat de weekly maintenance langer duurt dan normaal?

EN dat zowel de stable ALS de exp offline is..
Lees de berichten maar bij de twitter statussen en reddit, gebeurd vollop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oNNoZeLe schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:12:

klopt leuke game, maar op moment door velen hacken echt niet meer.

@KnettterGek laat maar hacken, ja ben je echt knetter gek. Wat ik lees is dat de meeste mensen wel inzien dat er wat kan misgaan en daardoor gear na uren vna spelen kwijtraken. Wanneer dat keer op keer gebeurd door simpele hacks gaan mensen zich heel snel irriteren.

Als dat te gek word, dan sterft het spel gewoon, de huidige basis aan spelers stopt dan en zal zeker geen reclame voor dayz gaan maken. Nieuwe speler komen thuis in een bad met aimbots en speedhacks en zullen ook snel verdwijnen.

Ten goede van het spel en de ontwikkeling er van is dit echt wel een issue die aangepakt moet worden. Anders heb jij geen spelers meer om mee te spelen in 2016 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Het spelt sterft imho omdat er gewoon veel te veel mensen met de hype meegaan, een alpha kochten en dachten garantie voor "fun" te hebben, en vervolgens klagen wat er allemaal mis is. Dat op de lange termijn onspeelbaar zijn een probleem voor de game kan zijn, granted. Maar het is imho de community die zich maar weigert aan te passen er aan. Ik speel elke paar weken gewoon een paar uurtjes om te kijken wat de status is.

Overigens denk ik dat DayZ altijd wel een redelijke following zal hebben. Imho wordt momenteel en in de toekomst de game net zo goed bedreigd door een te grote toestroming van newbies.

Belangenverstrengeling :P

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 14:53

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Dit spel sterft omdat mensen het principe Alpha niet snappen ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
En het vooral ook niet willen snappen. Elke keer komen dezelfde argumenten weer naar voren. Weinig content / bugs etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Dit spel sterf helemaal niet! Wat een onzin? Pas als het spel af is zullen mensen beslissen of ze het een kans gaan geven of niet, tot die tijd is het een alpha bugfest waarmee we moeten leren leven. Heb een hoop plezier gehad en kijk uit naar meer vooruitgang, niet verkeerd om dayz eens een maandje of 2 niet te spelen en dan eens te kijken wat er is gebeurd. Maar man man, Breakingpoint arma 3 is KING _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door millman op 18-06-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-09 21:37
Tot dusver heb ik mijn geld er qua speelplezier in ieder geval uit gehaald. True, als je in je eentje speelt is de lol er denk ik snel van af maar ik speel altijd samen met een van m'n vrienden waardoor het al gauw leuk wordt (en blijft).

Toegegeven, wanneer je full-gear bent wordt het minder interessant, maar hopelijk voegt de komende update weer wat meer mogelijkheden toe met het jagen e.d. Je moet het denk ik neit te vaak spelen. Elke week een paar uurtjes is meer dan genoeg en houdt het leuk.

Edit: overigens heb ik nog geen enkele keer last gehad van hacks of iets dergelijks? Wat voor hacks worden er eigenlijk gebruikt dan waardoor het voor sommige onspeelbaar wordt?

[ Voor 15% gewijzigd door Virtual Reality op 18-06-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Virtual Reality schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:34:
Edit: overigens heb ik nog geen enkele keer last gehad van hacks of iets dergelijks? Wat voor hacks worden er eigenlijk gebruikt dan waardoor het voor sommige onspeelbaar wordt?
Ik heb begrepen (zelf nog niet gehad) dat ze gewoon zo je gear van je af kunnen pakken zonder dat je er wat tegen kan doen. Dat je dus ineens geen gun meer in je handen hebt en dingen ziet verdwijnen tot je in je onderbroek staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Speedhack: de map oversteken in 5min
Maphack: zombies en andere spelers zijn binnen een straal van 1km te zien als rode pijltjes op een kaart en alle categorieën loot met icoontjes binnen een straal van zeg 100m (is in te stellen)
Gear-hack: jatten van andermans gear, maar ook naar je toe trekken van gear uit de directe omgeving
Weerhack: daglicht zien als het nacht is
Grashack: gras is niet meer zichtbaar
Etc.
Etc.

Er zijn diverse hackwebsite die deze hacks aanbieden. Bij sommige moet je allerlei vervelende surveys invullen en je mobiele nummer geven, maar er zijn ook sites die voor de hacks gewoon een bedrag vragen zodat je het gedurende een bepaalde tijd kan gebruiken (telkens inloggen bij gebruik). Hacks die niet meer werken (a.g.v. updates van DayZ of een ander spel) worden aangepast. Zie b.v. http://n3rdh4x.com/Thread-n3rdh4x-DayZ-SA. Ik heb dit zelf getest door de hack voor een week te kopen voor 5 euro. Alles werkt perfect zodra je weet hoe je deze moet activeren (is slecht uitgelegd). Ik heb tevens getest in hoeverre andere spelers mij weten te lokaliseren terwijl ze mij absoluut niet kunnen zien. Ik heb geen exacte cijfers bijgehouden, maar mijn schatting is dat zeker de helft van de spelers een maphack gebruikt. Dat was 2 maanden geleden volgens mij nog niet zo (onderbuikgevoel). Mijn indruk is dat het hackgehalte stijgende is. Dat bederft het spelplezier, ook al is het alpha. Dat het devteam hier niets aan doet kan ik niet begrijpen. Dit is namelijk een publieke alpha-test en als je je betalende testers aan het werk wil houden moet je ongenode gasten wel buiten de deur houden. Het aantal mensen dat hacks gebruikt zal denk ik nog verder stijgen, omdat mensen het gevoel zullen hebben dat ze geen kans meer maken zonder hacks. Ik zie het wel gebeuren dat op een gegeven moment meer dan 80-90% met hacks speelt en dan wordt het denk ik toch tamelijk onspeelbaar voor de niet hackende spelers. Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
-Moondust- schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:27:
Speedhack: de map oversteken in 5min
Maphack: zombies en andere spelers zijn binnen een straal van 1km te zien als rode pijltjes op een kaart en alle categorieën loot met icoontjes binnen een straal van zeg 100m (is in te stellen)
Gear-hack: jatten van andermans gear, maar ook naar je toe trekken van gear uit de directe omgeving
Weerhack: daglicht zien als het nacht is
Grashack: gras is niet meer zichtbaar
Etc.
Etc.

Er zijn diverse hackwebsite die deze hacks aanbieden. Bij sommige moet je allerlei vervelende surveys invullen en je mobiele nummer geven, maar er zijn ook sites die voor de hacks gewoon een bedrag vragen zodat je het gedurende een bepaalde tijd kan gebruiken (telkens inloggen bij gebruik). Hacks die niet meer werken (a.g.v. updates van DayZ of een ander spel) worden aangepast. Zie b.v. http://n3rdh4x.com/Thread-n3rdh4x-DayZ-SA. Ik heb dit zelf getest door de hack voor een week te kopen voor 5 euro. Alles werkt perfect zodra je weet hoe je deze moet activeren (is slecht uitgelegd). Ik heb tevens getest in hoeverre andere spelers mij weten te lokaliseren terwijl ze mij absoluut niet kunnen zien. Ik heb geen exacte cijfers bijgehouden, maar mijn schatting is dat zeker de helft van de spelers een maphack gebruikt. Dat was 2 maanden geleden volgens mij nog niet zo (onderbuikgevoel). Mijn indruk is dat het hackgehalte stijgende is. Dat bederft het spelplezier, ook al is het alpha. Dat het devteam hier niets aan doet kan ik niet begrijpen. Dit is namelijk een publieke alpha-test en als je je testers aan eht wekr wil houden moet je ongenode gasten wel buiten de deur houden. Het aantal mensen dat hacks gebruikt zal stijgen, omdat je anders teveel in het nadeel bent. Ik zie het wel gebeuren dat op een gegeven moment meer dan 80-90% met hacks speelt en dan wordt het denk ik toch tamelijk onspeelbaar voor de niet hackende spelers. Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me.
Dus je wil echt zeggen dat mensen geld gaan betalen of hun persoonlijke gegevens opofferen om vals te spelen in een spel en daar nog voldoening uithalen ook? De hele sfeer is toch weg uit het spel als je niet door zombies verrast kan worden en als je super snel kan gearen, dan is het spel toch niks meer aan? Ik vind juist de toch om mooie spullen te zoeken het leukste. Of is het alleen maar om elkaar te irriteren en je superieur te voelen? Dat mensen daar geld voor over hebben zeg....

Anyway, zoals hierboven gezegd is, het is echt niet zo dat ze 'eventjes' wat aan het hacken doen en dat binnen afzienbare tijd getest hebben. Geheid dat daar nog aandacht aan besteed gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:33:
En het vooral ook niet willen snappen. Elke keer komen dezelfde argumenten weer naar voren. Weinig content / bugs etc etc :)
Vraag is wie het niet snapt, gaat namelijk niet zozeer om de content / bugs etc gaat om hoe er mee omgaan word door bohemia en de traagheid.

@Virtual Reality

De inventory hack is iets van de laatste weken, erg irritant, ze moeten daarvoor wel in jouw netwerk bubbel zitten.
Daarnaast zijn er map applicaties beschikbaar die de postities en richting van andere spelers aangeven ook weer van de mensen die aanwezig zijn in je netwerk bubbel.

Wallhacks, kunnen overall doorheen en / of x-ray door de muren kijken.

Speedhack/teleporting is vermoedelijk de hack die het meeste voorkomt, vaak gecombineerd met god mode uiteraard want zelfs met teleporting schiet je ze nog vaak aanflarden dus die hack alleen is niet genoeg om de onkunde in het spel te dekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb wel plezier in DayZ spelen, en hackers, ach dat soort spelers zijn de interesse allang kwijt voordat het Beta wordt. :)

Ik flikker zo vaak van gebouwen af, wordt gekilled door 1 hit killer zombies, die hackers maken me ook het leven niet zuur. Kan ik weer gear verzamelen, en als het me te gortig wordt stop ik een paar dagen met spelen.

IK blijf lekker spelen ondanks hackers bugs en andere zaken waar mensen zich aan ergeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:43:
[...]

Vraag is wie het niet snapt, gaat namelijk niet zozeer om de content / bugs etc gaat om hoe er mee omgaan word door bohemia en de traagheid.
Ja ik denk dat we deze discussie tot in de eeuwigheid kunnen blijven voeren want van beide kanten worden elke keer dezelfde argumenten aangehaald.

Feit blijft het is een Pre Alpha en geen Beta :) Daarnaast kan ik je echt de Dev Blogs aanraden want hierin kun je zien dat er achter de schermen wel degelijk wat gedaan word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:44:
Ik flikker zo vaak van gebouwen af, wordt gekilled door 1 hit killer zombies, die hackers maken me ook het leven niet zuur. Kan ik weer gear verzamelen, en als het me te gortig wordt stop ik een paar dagen met spelen.
Goeie houding! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Laatst online: 12-09-2022
Ik speel zelf al enige tijd de stand alone niet meer en heb er eigen een beetje dezelfde mening erover als anderen hier: Is er een nieuwe release uit , dan speel ik weer even totdat ik het beu word of merk dat er een game breaking bug inzit en dan ga ik weer terug naar Dayz Epoch

De reden dat er waarschijnlijk weinig tot niets gedaan word qua antihack en dergelijke is omdat er nog veel gaat veranderen of word verandert aan de code , zodra deze stabiel is, alle features in het spel zitten en niet meer bugged zijn dan zal er waarschijnlijk effort gestoken worden in een degelijke anti-cheat/hack.

Ik hoop persoonlijk dat H1Z1 binnenkort in Early access komt (wellicht tijdens de summer sale?), je kan veel zeggen van Sony , maar luisteren naar hun publiek doen ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Hier een uitgebreide uitleg over de 0.45 die nu op de stable gereleased zou moeten zijn (nog niet gechecked vanwege voetbal): http://www.dayztv.com/new...e-complete-list-features/

Ziet er erg goed uit! Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
het hout hakken gaat wel smooth hoor!
Verder nog niet echt getest.

ja het lijkt alsof de fireaxe weer beter is geworden. 1 klap en zombie dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Zie ik het nu goed op het filmpje dat de inslag van de bijl niet zichtbaar is? Jammer, doet wel af aan het realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Klopt de bijl is beter geworden, 1 goede klap op het hoofd en dood. Verder is me nog niet al te veel opgevallen, ja die legerheli's die random spawnen zijn wel leuk, heb er al veel ammo gevonden. Nog geen wapens, weet ook niet of je die daar kunt vinden? ooh en jammer dat je die rook pas van dichtbij ziet met normale instellingen.

Gister wel zomaar mijn been gebroken in een gebouw, geen idee wat er gebeurde, stond gewoon op een vlak stuk. Vervolgens een pokke eind kruipen naar het dichtstbijzijnde bosje voor een tak, maar hij is weer heel! :)

[ Voor 61% gewijzigd door Dessie op 20-06-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is anders toch een hoop veranderd. Zo loop je veel sneller (3pp ziet de animatie er stom uit nu, beetje zoals het in de mod was). Ik verwacht dat ze dit nog terugdraaien zodra er voertuigen zijn.

Snel buiten adem en daardoor zwaait gun alle kanten op.

Grote stad boven sveltko bijgekomen, ik denk dat dit nu de grootste stad is.

Dieren je hebt nu geiten, koeien , herten, wilde zwijnen en konijn rondlopen waar je ook op kunt jagen, villen voor bouwen van backpack en vlees voor op de bbq, die je nu kan maken.

Aantal nieuwe gebouwen

En de spawns voor assualt rifles is drastisch verminderd. M4 zijn heel zeldzaam geworden en de AKM is bijna net zo zeldzaam.

Spawns liggen heel verspreid, wat samen spelen met andere lastiger maakt.

Ze proberen de PVP te beperken met sommige aanpassingen, wat jammer is door gebrek aan andere dingen om te doen. Jagen is 1 of 2 keer leuk. Liever gezien dat ze PVP na toe voegen van base building / voertuigen hadden proberen te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Tijdje niet gespeeld en kan nu ook gewoon niet meer spelen... Is eindelijk de muis input dramatisch verbeterd... zijn er onzichtbare snelle zombies die me constant afmaken. The hell? O_o Dit had ik eerst niet en lijkt een recent probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Brutal1ty schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:32:
Tijdje niet gespeeld en kan nu ook gewoon niet meer spelen... Is eindelijk de muis input dramatisch verbeterd... zijn er onzichtbare snelle zombies die me constant afmaken. The hell? O_o Dit had ik eerst niet en lijkt een recent probleem te zijn.
Raar tot nu toe nog helemaal geen last van gehad. Zal vanavond is kijken of ik hier nog steeds geen last van heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
Wat kan je eigenlijk met blank pages doen? gebruiken voor vuur ofzo? of kan je, als je een pen hebt, dingen opschrijven en laten liggen voor andere spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Br3wmaster schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:35:
[...]

Raar tot nu toe nog helemaal geen last van gehad. Zal vanavond is kijken of ik hier nog steeds geen last van heb :9
Ik blijf nog wel even server hoppen vanavond, misschien dat ik toevallig even pech had _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Laatst online: 12-09 20:26
@beebie121 --> je farewell note schrijven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 14:53

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Dat schrijven op papier hebben ze er volgens mij uit gehaald omdat daar nogal rare dingen op geschreven werden, racistisch en ongepast enzo ;)

Zag zonet een zombie achter een koe aan rennen, zag er erg komisch uit ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
En patch 0.46 draait alweer op experimental, gaat snel... :)
http://www.dayztv.com/new...pdate-new-features-items/

[ Voor 11% gewijzigd door Dessie op 25-06-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Het kan zijn dat ik het echt niet snap hoor, maar hoe krijg je in de experimental servers te zien. Dat is toch: steam > dayz > opt in beta's > dayz opstarten > change server > filteren op experimental?

Ik heb al minimaal 4x geprobeerd om via de opt-in de beta's te starten, en het lukt me simpelweg niet. Op dit moment krijg ik de 0.46 servers gewoon niet te zien? Ik weet 100% zeker dat ze er zijn, want ik zie streams waarin mensen in de nieuwe experimental zitten.

Zo is het voor mij alle keren geweest tot nu toe, ik weet dat de experimental servers er zijn, maar ik kan ze simpelweg niet kiezen. Max ping heb ik al naar 500 en zelfs naar 1000 gehad.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Hoppa gaat ineens zeker snel :) zal vanavond is kijken of het beetje stable wil draaien. Wel weer zin in een potje DayZ. }:O

Pagina: 1 ... 25 ... 55 Laatste