Zoals ik al eerder aangaf, heb ik competitief shooters gespeeld (Call of Duty 2, om precies te zijn). Hierbij is het ook zaak dat je pas schiet (lees: je positie weggeeft) als je 100% zeker bent dat je de kill kunt maken. Alleen bij CoD2 zijn de maps 7000x kleiner, dus komt alles op seconden aan, terwijl je tijdens DayZ (en Arma) vaak een half uur zit te wachten op het perfecte shot. Hiermee heb ik afentoe nog wat moeite, omdat ik dus het tijdsvenster van luttele seconden gewend ben. Nu speelt het ook mee dat m'n aim niet heel slecht is, dus vaak kom ik er wel mee weg
Maarja, mijn speelstijl is hierdoor vrij agressief. Ik ren ook makkelijk door open velden zonder me druk te maken. Tot nu toe heb ik nooit problemen gehad hiermee eigelijk. Mede doordat de tegenstander ook liever wacht op een perfect schot ipv lukraak te gaan sproeien
Maarja, mijn speelstijl is hierdoor vrij agressief. Ik ren ook makkelijk door open velden zonder me druk te maken. Tot nu toe heb ik nooit problemen gehad hiermee eigelijk. Mede doordat de tegenstander ook liever wacht op een perfect schot ipv lukraak te gaan sproeien