Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 23 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grotman schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:26:
In de link van protheus hier enkele posts boven zegt Dean dat er geen scripts e.d. meer gedraaid kunnen worden, wat wel in de mod het geval was. Hij stelt ook dat er amper een cheatprobleem is (behalve het glitchen door muren wat ze nu gaan fixen)
Ja alleen het verhaal van Dean klopt niet helemaal en hij verkleind het probleem. Het cheatprobleem is er wel degelijk en neemt zelfs toe.

Dat meeste scripts niet meer werken klopt wel, echter het injecten van cheat hacks via memory neemt toe en de anti cheat engine die nu gebruikt word is daar helemaal niet of nauwelijks op berekend. Het uitvoeren van hacks via memory injectie is net zo makkelijk als draaien van scripts. Het ontwikkelen is wat lastiger.
Daarna is het simpel weg uitvoeren van executables die je kunt downloaden

Grote probleem momenteel is dat je nog steeds via scripts (en ook memory hacks) loot kan laten spawnen op je lokale client. Op dat moment is de loot bv ( infinite ammo ) nog niet zichtbaar voor de rest van de spelers. Op moment dat zo hacker (DIKKE EIKEL) die ammo oppakt en in zijn geweer of backpack laad het gesynced word naar de achter liggende server en uiteindelijk in de master server.

Vervolgens kan de hacker het gebruiken als ieder andere item en wanneer de hacker gekilled word kan de volgende de infinite ammo oppakken en gebruiken.

Er is momenteel en dat vind ik nog het kwalijkst geen controle op de master server op onmogelijke loot (ammo is max 60 voor m4) op je personage. Dat er geen simpele check is wanneer je spullen opgeslagen worden om te kijken of er items inzitten die niet kloppen vind ik echt niet kunnen.

Hacks die ik onlangs ben tegen gekomen

Onzichtbare speler ( speler zit in de vloer van de map / of rendered domweg niet )
Infinite ammo stacks (tot nu toe tegen gekomen oneindig veel M4, SKS, MOSIN en Shotgun ammo)
Speedhacks ( speler die met 2 wapens net zo hard sprinten als spelers met wapen op de rug )
Teleporting ( toegeven teleporting van 1 kant van de map naar andere kan niet meer echter kleine jumps van 200 meter zie je nog steeds gebeuren )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Source code van DayZ is mogelijk gestolen: http://www.relyonhorror.c...rce-code-possibly-stolen/

http://www.reddit.com/r/p.../dayz_source_code_stolen/

*edit* spuit 11, was al gepost :P

[ Voor 7% gewijzigd door spookz0r op 15-05-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik vind de mods eigenlijk nog onspeelbaarder dan de SA. Ik word meteen achtervolgd door 20 zombies en vind de hele interface zo onlogisch werken.

Zal wellicht kwestie van wennen zijn maar vind het allemaal nog slechter aanvoelen dan de SA

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Is inderdaad alleen maar wennen. Ik vind de mod zeer goed speelbaar (maar ja, het is inderdaad niet intuitief qua interface en vooral inventorymanagement). Zombies moet je mee leren omgaan en veel meer sneaken. Daarna zijn ze geen bedreiging meer en maak je je alleen nog zorgen om players.

Ik zou echt ff doorzetten als ik jou was (heeft iedereen moeten doen) want als je eenmaal je eerste irritaties en onduidelijkheden hebt overwonnen is het echt tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
Br3wmaster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:01:
Ik kan helaas op nu en tweakers na geen andere websites bezoeken op mijn werk. Dankjewel ICT afdeling :+ Maar oke volgens die link valt het probleem dus reuze mee. En daarnaast als zombies mogen glitchen waarom spelens dan niet :9
ze hebben proxy's ook geblokkeerd maar waarschijnlijk google translate niet. Als je een link vertaald werkt het ook als een proxy:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 05:40
Thanks i-Peter dat zal ik zo nog is even proberen ;). Gister mezelf met mijn gebroken been helemaal terug gesleept naar zee.. toen ik daar was en mezelf wou verdrinken kwam er uit het niets een zombie uit de grond die mij met 2 klappen dood had :).

Gelijk een nieuwe game gestart en kwam in een grote plaats terecht met een hoop fabrieken. Ondertussen al wat gear kunnen verzamelen waaronder een shotgun (zonder ammo). Helaas ook hier weer een onzichtbare zombie die uit de grond kwam :9. Gelukkig bleef deze achter een tuinhekje zitten waardoor ik verder kon.. helaas moest ik wel mijn t-shirt verscheuren om het bleeding effect te stoppen maar goed ik leef nog.

Nu hoop ik dat vanavond niemand die stad geloot heeft en ik verder kan met mijn plunder tocht :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Je weet dat je niet gebonden bent aan de laatste server waar je op hebt gespeeld he?
Je kunt gewoon een andere server uitzoeken, zoals een low-pop om te looten.

Volgens mij is tegenwoordig de login-penalty ook niet meer zo lang als je tijdens het gamen van server switcht, voorheen kreeg ik regelmatig 5 minuten om mijn oren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
tegenwoordig zie ik max 99 seconden penalty switch.

Ik heb een painful leg. hoe kan ik dat tegen gaan?

en ik heb ook vitamine pillen. waarvoor zijn die? voor als je ziek bent ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beebie121 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:06:

Pillen gooi maar weg heb je nog niks aan, painfull leg is op te lossen door met stokken en bandage een splint te maken en die toe te passen of door morphine te injecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
beebie121 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:06:

Het is wat met al die pijnlijke en gebroken benen :+.

Ik heb je trouwens toegevoegd op steam. Miss dat we vanavond wat kunnen spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Als je een gebroken been hebt dan moet je gaan staan en uitloggen, log je daarna weer in is beentje niet meer gebroken. Ik weet dat het een 'exploit' is maar als je in de middle of nowhere bent dan kan dit een oplossing zijn :)

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Livecrew011 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:26:
Als je een gebroken been hebt dan moet je gaan staan en uitloggen, log je daarna weer in is beentje niet meer gebroken. Ik weet dat het een 'exploit' is maar als je in de middle of nowhere bent dan kan dit een oplossing zijn :)
Dat is dan ondertussen gefixt want ik ben eergister uitgelogd met een broken leg. Log gister weer in en inderdaad mijn char stond op beide benen, echter zodra ik wou gaan lopen ging hij netjes liggen en begon hij te zeuren over "auw mijn been doet zo'n pijn 8)7 "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 00:25
@Br3wmaster
Jasper bedoelt dat je karakter moet staan voordat je uitlogt, niet als je inlogt want dan staat je karakter altijd al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Voor de beginners die last hebben van zombies. Je kan deze met je blote vuisten eenvoudig doden door achter elkaar op het gezicht van de zombie te punchen. Na 1 tot 5 keer tegen de grond zijn ze dan dood. Bij twee zombies tegelijk werkt dit ook nog wel, maar is lastiger. Je slaat dan de ene neer en moet daarna direct weer de andere neerslaan die weer omhoog komt. Maar met zo snel afwisselen krijg je ze uiteindeljik wel klein. Bij 3 zombies of meer......rennen, totdat je er hooguit nog 2 achter je aan hebt. Misschien lukt het aanvankelijk nog niet zo goed om zombies zo te killen, maar als je er wat handigheid in krijgt, dan zijn zombies echt geen issue meer tenzij ze met meer dan 2 achter je aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
-Moondust- schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:30:
@Br3wmaster
Jasper bedoelt dat je karakter moet staan voordat je uitlogt, niet als je inlogt want dan staat je karakter altijd al.
Ah op die fiets .. had ik het dan maar iets eerder geweten hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Dit weekend kost DayZ SA op Steam € 20,39 ipv € 23,99. Weinig korting, maar toch. Overigens zijn alloe producten van Bohemia Interactive in de aanbieding. Dus ook alle Arma games. De korting daar is een stuk hoger, vooral bij de oude spellen (tot 80%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk wat nieuws, en zie experimental servers up met versie nummer 45

http://dayzdev.tumblr.com...aga-of-zombie-pathfinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:44

nFo

Op steam is de game nu: € 20,39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
De link van elpookie moet dit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Weer zo'n nederengels filmpje van poekie waar niemand wat aan heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Vanavond met een aantal tweakers Hardcore DayZ gespeeld en dat is goed bevallen, ondanks dat ik een aantal keren gekilled ben. De spanning is door het beperkte zicht ( geen 3rd person view) veel meer aanwezig dan bij Regular. Je ziet vijanden minder goed, maar andersom natuurlijk ook. Een hoop Berezino fun en spanning gehad. Leuk voor een vervolg.

[ Voor 8% gewijzigd door -Moondust- op 18-05-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Na een lange wandeltocht ben ik via een aantal dorpjes en landweggetjes op het vliegveld aangekomen in het noorden (op de map heet het gewoon airport) hier wat loot gevonden maar door het lekkere weer niet verder gespeeld. Zal in dezer dagen nogmaals het vliegveld looten en dan is kijken of ik een plekje kan vinden met wat meer aktie.

Speel op een server waar gemiddeld 30 man op online is maar ik zie ze nooit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op maandag 19 mei 2014 @ 08:06:
Na een lange wandeltocht ben ik via een aantal dorpjes en landweggetjes op het vliegveld aangekomen in het noorden (op de map heet het gewoon airport) hier wat loot gevonden maar door het lekkere weer niet verder gespeeld. Zal in dezer dagen nogmaals het vliegveld looten en dan is kijken of ik een plekje kan vinden met wat meer aktie.

Speel op een server waar gemiddeld 30 man op online is maar ik zie ze nooit :9
Geloof me als er 30 man online is op je server en je zit op northwest airfield dan zijn er mensen in de buurt, en grote kans dat ze niet vriendelijk zijn.

p.s. vergeet vooral niet om in de tenten te kijken bij nw airfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:29:
[...]

Geloof me als er 30 man online is op je server en je zit op northwest airfield dan zijn er mensen in de buurt, en grote kans dat ze niet vriendelijk zijn.

Hmm misschien heb ik dan geluk gehad dat ik niet neergeschoten ben xD. Zit nu in een toren en zal de tenten op de terugweg nog is checken :). Wel zin in een beetje actie want zombies neermeppen heb ik nu ook wel gezien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:42:
[...]

Hmm misschien heb ik dan geluk gehad dat ik niet neergeschoten ben xD. Zit nu in een toren en zal de tenten op de terugweg nog is checken :). Wel zin in een beetje actie want zombies neermeppen heb ik nu ook wel gezien 8)7
Als je iemand tegenkomt hou afstand, en bekijk de situatie eerst op een afstand zodat je kan inschatten hoeveel personen er zijn. Als je dan wil aanvallen dan doe je dit bij voorkeur altijd vanuit hun flank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dank voor de tips. Wil sowieso voorzichting zijn daar ik nu voor het eerst een beetje gear heb. Zou het jammer vinden als ik die alweer kwijt zou raken door onvoorzichtigheid.

Al hoewel ik eigenlijk wel als target op dat vliegveld loop en weinig cover heb gezocht. Heb denk ik wel geluk gehad :+ hopen dat, dat vanavond weer zo is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachen dit! Was bij Airfield north east. Het iets kleinere vliegveld zeg maar. Was binnen in een gebouw, deuren achter mij dicht gedaan. Hele huis lag nog vol loot, maar werd dood geschoten op een onmogelijke plek. Er was niemand binnen in de kamer en ik zag ook niemand! stond ook niet voor een raam etc..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:10:
Lachen dit! Was bij Airfield north east. Het iets kleinere vliegveld zeg maar. Was binnen in een gebouw, deuren achter mij dicht gedaan. Hele huis lag nog vol loot, maar werd dood geschoten op een onmogelijke plek. Er was niemand binnen in de kamer en ik zag ook niemand! stond ook niet voor een raam etc..
Die gebouw heeft een geheime ruimte, daar zaten ze je op te wachten. ze glitchen door de muur en dan kunnen ze de weide omtrek zien. Zodra je andere kant op kijkt dan komen ze eruit en ben je dood.

Op dit moment zou ik de camo gebouwen met jail vermijden, zeker op een drukke server kan je er van uitgaan dat er wel gasten aan het wachten zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Oei dan heb ik geluk gehad denk ik.. speelde ook op een server waar 38/40 man inzaten en was op precies datzelfde vliegveld. Werd wel beschoten maar dat was pas toen ik buiten bij de tenten liep. Klein vuurgevecht geleverd en toen snel gevlucht omdat hij niet alleen was :+.

Heb via de backdoor het vliegveld verlaten en ben via de bossen terug gelopen naar het dorpje dat net iets schuin boven het vliegveld zit (naam kwijt). Ga vd week nog wel een keer terug was leuk beetje actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Op NE airfield zijn geen tenten. Waarschijnlijk bedoel jij NW airfield. Daar kan je zelfs op volle servers nog redelijk goed looten, al moet je dan wel heel erg op je hoede zijn. Zeker een groep spelers is bedreigend, omdat die nooit voor je vluchten. Alleen als jij ze als eerste ziet heb je een kans als je geduldig bent en een voor hun kwetsbaar moment afwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Inderdaad ik bedoelde NW airfield :). Maar inderdaad een groep van een man of 3 als ik het goed heb gezien. Gelukkig hadden ze geen sniper want dan had ik het lootje wel gelegd denk ik :). Vanavond nog even terug denk ik.. want ben nog niet helemaal army gear :). Of misschien laat ik het hierbij en trek ik weer wat meer naar beneden.. kijken wat daar te doen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:48:
[...]

Die gebouw heeft een geheime ruimte, daar zaten ze je op te wachten. ze glitchen door de muur en dan kunnen ze de weide omtrek zien. Zodra je andere kant op kijkt dan komen ze eruit en ben je dood.

Op dit moment zou ik de camo gebouwen met jail vermijden, zeker op een drukke server kan je er van uitgaan dat er wel gasten aan het wachten zijn,
Zat inderdaad in het gebouw met jail op de begaande grond. Snap de fun niet van in de muur zitten en wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:29:
[...]

Vindt het op 't moment ook erg rustig op NW Airfield.

Ben gister uren op zoek geweest naar een Mosin. M4's en SKS's lagen voor het oprapen, attachements voor de Mosin kon ik wel vinden, maar de Mosin zelf niet. Iemand info over waar die dingen spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:58:
[...]

Ben gister uren op zoek geweest naar een Mosin. M4's en SKS's lagen voor het oprapen, attachements voor de Mosin kon ik wel vinden, maar de Mosin zelf niet. Iemand info over waar die dingen spawnen?
Ik had er 1 gevonden in het dorp/stad waar ik spawnde. Ben de naam even kwijt maar het ligt eigenlijk ten ooste van de NW Airfield aan de kust. Ik heb hem alleen gedumpt voor een Carbin (oid) omdat ik geen ammo kon vinden voor mijn Mosin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Mosins liggen vaak in die lange schuren. Niet die stallen maar echt zon schuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:58:
[...]

Mosin vind je vaak in de Piano huizen, witte huis met groene dak en 3 deuren, en zoals eerder benoemd de lange schuren, policestation en je vind ze ook wel onder de blauwe aanhangers.

Je vind ze (bijna) nooit in military locations

Als je wilt snipen bedenk wel dat de mosin in combinatie met de long-scope bugged is. Je ziet de inslagen niet van je kogels, heb je nog geen ervaring met de mosin zou ik deze momenteel laten liggen.

Je kan voor snipen op dit moment de M4 met de ACOG nog het beste gebruiken helaas

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:26:
[...]

Dat idee kreeg ik al, haha ;) Thanks iig. Vanavond weer even op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:26:
[...]

Mosin vind je vaak in de Piano huizen, witte huis met groene dak en 3 deuren, en zoals eerder benoemd de lange schuren, policestation en je vind ze ook wel onder de blauwe aanhangers.

Als je wilt snipen bedenk wel dat de mosin in combinatie met de long-scope bugged is. Je ziet de inslagen niet van je kogels, heb je nog geen ervaring met de mosin zou ik deze momenteel laten liggen.

Je kan voor snipen op dit moment de M4 met de ACOG nog het beste gebruiken helaas
M4 met Acog is toch geen sniper! Dan echt beter de SKS met PU Scope. De SKS is echt super accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:05:
[...]

M4 met Acog is toch geen sniper! Dan echt beter de SKS met PU Scope. De SKS is echt super accuraat.
Nee klopt is geen sniper, maar is momenteel de enige gun die boven de 300 meter kan rangen, met enige vorm van zoom waarbij je ook nog de inslag kan zien.

De SKS komt met de PU Scope niet verder dan 300 meter rangen, tenzij je handmatig /met oog gaat corrigeren voor afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Poe gister weer een schrik moment gehad. Was nog steeds op het NW Airfield en had bedacht dat ik hem wel over kon steken om zo via de main road naar de kust te lopen :).

Blijkbaar was dat vliegveld in handen van een aantal spelers met dezelfde DAG tag voor hun naam o.O. Best bedreigend als je ineens een stem hoort je omdraait en er 4 guns op je gericht zijn.

Gelukkig allemaal erg vriendelijk en na een korte chat kon ik mijn weg vervolgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 07:36
Br3wmaster schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:09:
Poe gister weer een schrik moment gehad. Was nog steeds op het NW Airfield en had bedacht dat ik hem wel over kon steken om zo via de main road naar de kust te lopen :).

Blijkbaar was dat vliegveld in handen van een aantal spelers met dezelfde DAG tag voor hun naam o.O. Best bedreigend als je ineens een stem hoort je omdraait en er 4 guns op je gericht zijn.

Gelukkig allemaal erg vriendelijk en na een korte chat kon ik mijn weg vervolgen :+
hart in keel momentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook een tijdje gespeeld en opnieuw moeten beginnen. Ik begon ergens aan de kust en vervolgde mij weg langs de grote straat. Overal op straat om de 200 meter lagen broeken, schoenen, en shirtjes.... Tot op een moment werd ik beschoten en afgeknald vanuit een onbekende positie, Pech. Ik respawn en ik begin bijna precies waar ik dood ging en zag die gast mijn vorige leven nog looten :)
Kon alleen niets beginnen met mijn zaklamp... :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ja heel even wel. Was bang dat ik mijn Char kwijt zou raken want een vuurgevecht had ik absoluut niet gewonnen :+. Maar gelukkig zijn er dus blijkbaar ook vriendelijke mensen op de Airfields _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Br3wmaster schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:13:
[...]

Ja heel even wel. Was bang dat ik mijn Char kwijt zou raken want een vuurgevecht had ik absoluut niet gewonnen :+. Maar gelukkig zijn er dus blijkbaar ook vriendelijke mensen op de Airfields _/-\o_
Pfoe, dat hoor je ook niet vaak! Tof dat het ook anders kan. Ik persoonlijk schiet iedereen af die in de buurt van de airfields rondlopen. Meestal komen die mensen daar toch maar voor een enkele reden :) Kill or be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021

[ Voor 9% gewijzigd door elpookie op 21-05-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 11:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Kan je niet stoppen met het spammen van je gare-engels filmpjes die niemand hier wil zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
A ) het filmpje doet het idd niet
B ) be nice peeps
C ) wanneer worden de voertuigen geimplementeerd? Ben de baksteen op mn W-toets beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Voertuigen zouden wel heel tof zijn. Speel nog niet zo lang maar al dat geloop van dorp naar dorp via de outback duurt wel lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 16:04
Na een tijdje dit topic gevolgd te hebben, heb ik het ook maar aangeschaft.
En na een uurtje of 4 spelen vind ik het wel een heel tof, uitdagend spel!

De alle eerste paar minuten in game waren nog het leukst. Net nadat ik voor het eerst was gespawned kwam ik er achter dat je met F1 kunt zwaaien. Een stuk verderop zie ik iemand op een heuvel staan. Als blijk van goed gedrag blijf ik staan en begin te zwaaien. Hij schoot inderdaad niet, maar kwam heel enthousiast op me afgerend. Pas toen hij een meter of 10 bij me vandaan was besefte ik me dat ik heel vriendelijk naar een zombie heb staan zwaaien. Die me vervolgens omlegt :')

Een paar uur later, toen ik inmiddels wat gear had kwam ik een gast tegen met 2 zombies achter 'm aan. Ik help 'm die zombies tegen de vlakte te krijgen, waarna hij mij tegen de grond beukt. So much for friendliness...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharpe. schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:23:
A ) het filmpje doet het idd niet
B ) be nice peeps
C ) wanneer worden de voertuigen geimplementeerd? Ben de baksteen op mn W-toets beu.
C ) Pas in derde tot laatste kwart van het jaar.

Gezien de pace en tussenliggende wijzigingen van de Roadmap, volgend jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Na wat twijfel toch maar binnengehaald en begonnen.
Erg tof maar kwam er vrij snel achter dat je niet 'zomaar' wat rond kunt gaan rennen. :+
(Lees: zombies bashed my skull more than once...)
Toen ik eindelijk bij de kust weg kon komen zonder dat ik gespot werd vanaf de andere kant van de kaart werd het wat leuker.
Na wat andere kledingstukken te hebben gevonden en een mes kwam ik twee andere spelers tegen.
In eerste instantie friendly, maar 5 seconden later toch niet friendly (naief?) ... heel fijn, weer opnieuw bij de kust... :-(
Vrij snel weer een andere speler tegen gekomen terwijl hij werd achtervolgt door 6 van die half-dode types, samen afgeschudt en vroeg hem of hij iets nodig had. Resultaat... ik stond weer bij de kust...
(toen voelde ik hem al... 'welcome to dayz' ...)

Ik denk dat ik nog even wacht tot ze fresh-spawns iets meer "kans" geven om veiliger landinwaards te gaan, die kustlijn heb ik nu wel gezien. :P

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-09 18:13
Ghostley schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:01:
Na wat twijfel toch maar binnengehaald en begonnen.
Erg tof maar kwam er vrij snel achter dat je niet 'zomaar' wat rond kunt gaan rennen. :+
(Lees: zombies bashed my skull more than once...)
Toen ik eindelijk bij de kust weg kon komen zonder dat ik gespot werd vanaf de andere kant van de kaart werd het wat leuker.
Na wat andere kledingstukken te hebben gevonden en een mes kwam ik twee andere spelers tegen.
In eerste instantie friendly, maar 5 seconden later toch niet friendly (naief?) ... heel fijn, weer opnieuw bij de kust... :-(
Vrij snel weer een andere speler tegen gekomen terwijl hij werd achtervolgt door 6 van die half-dode types, samen afgeschudt en vroeg hem of hij iets nodig had. Resultaat... ik stond weer bij de kust...
(toen voelde ik hem al... 'welcome to dayz' ...)

Ik denk dat ik nog even wacht tot ze fresh-spawns iets meer "kans" geven om veiliger landinwaards te gaan, die kustlijn heb ik nu wel gezien. :P
Tja de truuk is vooral om niet zomaar over de weg te lopen, maar bijvoorbeeld de bosrand. Tevens kan je in het begin servers zoeken die misschien niet zo druk zijn. Je moet er inderdaad, zoals je gemerkt hebt, constant van uitgaan dat je iemand kan tegenkomen. Dus goed rondkijken en niet meteen overal op af rennen. Elke encounter kan je dood betekenen, maar ik heb gemerkt dat op sommige server mensen eerder praten dan op andere servers. Fresh spawns neerschieten is zo lame. Ik snap niet dat iemand er lol aan beleefd! Ik bedoel, ik heb ook wel eens lol gehad met fresh spawns, een beetje intimideren, handboeien om en wat vragen stellen, maar uiteindelijk laten we 'm altijd gaan en geven 'm wat te eten mee.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Wat de zombies betreft. Die kun je met je blote vuisten na een x of 5 tegen het hoofd te hebben geslagen voor dood op de grond laten liggen :)

En wat ik inderdaad ook veel doe is niet over de weg lopen maar wat meer door het gras en langs de rand van het bos. Ik probeer sowieso alle spelers te vermijden. Heeft er 1 een zombie of wat achter zich aan jammer dan, de kans dat je weer bij de kust eindigd is mij te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Natuurlijk, beetje rellen kan prima. En ik snap best als je iemand ziet met volledige gear dat je die dan om wilt leggen... maar iemand met een spijkerbroek, t-shirtje, blikje frisdrank en een schep als wapen doden..?!
Beetje erg lame zoals je zegt

Maar wel zeer cool om plat op een heuvel te liggen, staren naar een paar huisjes voor 10 - 15 minuten lang om te checken of er beweging is. :D
Br3wmaster schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:14:
Wat de zombies betreft. Die kun je met je blote vuisten na een x of 5 tegen het hoofd te hebben geslagen voor dood op de grond laten liggen :)
5x ... ? Kost mij soms wel 20x! :P

[ Voor 28% gewijzigd door Ghostley op 22-05-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ghostley schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:16:
Natuurlijk, beetje rellen kan prima. En ik snap best als je iemand ziet met volledige gear dat je die dan om wilt leggen... maar iemand met een spijkerbroek, t-shirtje, blikje frisdrank en een schep als wapen doden..?!
Beetje erg lame zoals je zegt

Maar wel zeer cool om plat op een heuvel te liggen, staren naar een paar huisjes voor 10 - 15 minuten lang om te checken of er beweging is. :D

[...]

5x ... ? Kost mij soms wel 20x! :P
5x een klap tegen het hoofd zodat ze ook echt even bewusteloos op de grond vallen is voor mij eigenlijk altijd voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
In first person is dat het makkelijkst, voor mijn gevoel is op het hoofd raken erg lastig in 3rd person. Het lijkt wel of de crosshair (of dat puntje) niet goed gecentreerd is in 3rd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Klopt doe het ook altijd in FP view. Heb de switch gebind op mijn muis, dus zodra ik een zombie op me af zie komen swtich ik gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-09 18:13
Ghostley schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:16:
Naja het grootste 'probleem' is natuurlijk dat spelers altijd ergens vlakbij kunnen spawnen als ze daar eerder uitgelogd zijn. Dan lijkt het leeg en dan kan er zomaar ineens iemand naast of achter je staan. Heb ik al eens gehad haha, maar goed, die kans is niet groot natuurlijk.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Grotman schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:50:
In first person is dat het makkelijkst, voor mijn gevoel is op het hoofd raken erg lastig in 3rd person. Het lijkt wel of de crosshair (of dat puntje) niet goed gecentreerd is in 3rd.
Je weet dat wanneer je dubbel klikt op je rechtermuisknop in 3rd person, dat je gewoon je iron sights ziet he?
Een maatje van me klaagde ook over ' het moeilijk mikken in 3rd person ' in Arma 3. Die wist ook niet dat dit gewoon kon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Luuk1983 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:05:
[...]

Naja het grootste 'probleem' is natuurlijk dat spelers altijd ergens vlakbij kunnen spawnen als ze daar eerder uitgelogd zijn. Dan lijkt het leeg en dan kan er zomaar ineens iemand naast of achter je staan. Heb ik al eens gehad haha, maar goed, die kans is niet groot natuurlijk.
Haha, inderdaad, dat kan nog gebeuren. Daarom probeer ik altijd wel op een plek te liggen die niet zo voor de hand liggend is, maar nog wel een goed overzicht geeft. (en damn, wat mis je dan een verrekijkert)
Wat nog wel lastig is, is plaatsbepaling... waar de hell loop ik op die kaart. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ghostley schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:17:
[...]

Haha, inderdaad, dat kan nog gebeuren. Daarom probeer ik altijd wel op een plek te liggen die niet zo voor de hand liggend is, maar nog wel een goed overzicht geeft. (en damn, wat mis je dan een verrekijkert)
Wat nog wel lastig is, is plaatsbepaling... waar de hell loop ik op die kaart. :?
Dat probleem tackle ik altijd door even op het bordje te kijken voor ik een dorpje inga. Die plek zoek ik dan op op een map en vanaf dan is het appeltje eitje om je routen te bepalen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
True! Maar niet alle dorpjes/straatjes hebben een bordje... of ik zie het over het hoofd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[–]Scubaman3DDayZ Art Lead 58 punten 4 hours ago
M4 only spawns at the heli's now. :)

kon wel eens een saai spel gaan worden als men zo doorgaat met het verminderen van weapon loot. Bedoel leuk jagen en survival voor een keer, maar uiteindelijk draait dit spel om interactie met elkaar en daar horen gewoon guns and guns fights bij.

Dit is overigens in de experimental. Gisteren gespeel en viel me op dat er zo ie zo weinig wapens en ammo te vinden is.

Ook bijlen zijn moeilijk te vinden, grappig als het in de test juist draait om jagen en bomen kappen 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
pryth schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:15:
[...]

Je weet dat wanneer je dubbel klikt op je rechtermuisknop in 3rd person, dat je gewoon je iron sights ziet he?
Een maatje van me klaagde ook over ' het moeilijk mikken in 3rd person ' in Arma 3. Die wist ook niet dat dit gewoon kon :D
Ja met guns, maar ook met je vuisten? Dat is nieuw voor mij dan, ook nog nooit geprobeerd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Oh sorry. Het ging over rammen met de vuisten! Dat weet ik eerlijk gezegd ook niet zo uit mn hoofd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostley schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:21:
True! Maar niet alle dorpjes/straatjes hebben een bordje... of ik zie het over het hoofd. :)
Werkt de mapmarker nog? Shift-klik op de kaart? Want daarmee wordt het easy peasy peanut smeanut om je positie te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:43:
[–]Scubaman3DDayZ Art Lead 58 punten 4 hours ago
M4 only spawns at the heli's now. :)
Welke heli's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
Lol, ik ben weleens langs zo'n crash site gehobbeld maar ik kon er toentertijd geen kont vinden. Nu dus op experimental servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Net voor de 2e keer gespeeld, ik spawnde naast een dorp. Na een half uurtje m'n basic equipment bij elkaar gesprokkeld. Zit ik in een hoekje rustig wat spullen uit te zoeken, staat er uit het niks een kerel met een motorhelm en een hakbijl achter me. Ik schrik me de pokke. Maar hij liep door!

Nu komt het mooie.
Loop ik de deur uit zie ik uit m'n ooghoeken 2 gasten met wapens en camo kleren voorbij rennen, foute boel denk ik dus ik neem een andere route. Kwartiertje verder, ik draai een hoek om van een gebouw en wat ligt daar op de grond voor m'n voeten? Een huge stapel equipment! Volle backpack, mosin, ammo, medkits, voedsel, silencer, tactical vest, de hele bende. Ik denk na over wat ik mee wil nemen, maar kijk eerst om het gebouw of ik alleen bent.

Volgende hoek om, wat ligt daar? Jawel, stapel nummer twee! Nu zit ik bang op een heuvel alleen, te denken wat ik ga doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Als iets te mooi is om waar te zijn, is het dat vaak ook ;-)

[ Voor 72% gewijzigd door -Moondust- op 22-05-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
-Moondust- schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:11:
Als iets te mooi is om waar te zijn, is het dat vaak ook ;-)
Idd, het feit dat ik nu ergens bewusteloos lig te zijn aan de kant van de weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
Speelt iemand die laatste experimentele versie met konijntjes en visjes?! lijkt me wel geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

voor de expirimental ontwikkel je een los karakter, dus waarom ge je zelf geen kijkje nemen?

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Helaas vanaf woensdag al geen tijd meer gehad om te spelen maar zit er zelf ook overna te denken om de experimental versie is te proberen :). Zitten wel een paar leuke toevoegingen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 15:22
wow visjes en konijntjes!?!? blij dat ik Epoch ben gaan spelen. Mein got wat loopt SA achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Styreta schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:56:
wow visjes en konijntjes!?!? blij dat ik Epoch ben gaan spelen. Mein got wat loopt SA achter.
Top voor je!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
En wij zijn inderdaad heel lbij dat je Epoch bent gaan spelen. Met zo'n instelling missen we je ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
voor mensen die willen switchen tussen Exp en stable maar niet iedere keer willen downloaden:
http://www.reddit.com/r/d...iscussion_updates/chqhozc

let wel op dat als er van beide een update is je toch opnieuw moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee OF/warneer er voertuigen toe worden gevoegd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Vehicles will roll out in the third quarter – just simple bicycles, ATVs or small cars to begin with but in the fourth quarter and beyond the team will roll out advanced vehicles – helicopters, boats, planes, trucks with upgradable components.
Dat is dus de 3rd en 4th quarter van 2014 (najaar/winter dus)! (afgezien van roadmap wijzigingen die al een paar keer voorbij gekomen zijn)

Bron: http://www.vg247.com/2014...aces-in-next-dayz-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pryth schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:30:
[...]

Dat is dus de 3rd en 4th quarter van 2014 (najaar/winter dus)! (afgezien van roadmap wijzigingen die al een paar keer voorbij gekomen zijn)

Bron: http://www.vg247.com/2014...aces-in-next-dayz-update/
Nice, okè dankjewel .. nog even wachten dus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
"I want to ride my bicycle"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Pfft al een week niet kunnen spelen helaas. Maar wel jammer dat het nog wel even duurt voordat er Vehicles beschikbaar zijn. Lopen duurt soms toch wel heel erg lang en zeker als je de wegen neemt die je lekker landinwaarts sturen is er vrij weinig te beleven.

Kwa sfeer vind ik de game wel echt helemaal geweldig.. Elke keer schrik ik me kapot als ik geluidjes hoor van blikjes die open gaan of iemand die in de kamer naast me aan het eten is.. en af en toe die zombies die uit het niets lijken te verschijnen :+. Verder heb ik ook echt het gevoel alsof ik in Oost-Europa loop heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na alle 'ik breek mijn been op de laatste trede van een trap' - verhalen hier op GoT, heb ik het gisteravond ook ondervonden.

Liep in Electro bij het firefighters depot (noemen ze dat zo? :o) het laatste trappetje omlaag van boven naar beneden en ja hoor. Tja, daar is het een Alpha voor zullen we maar zeggen hè, maar goed .. vandaag maar even kijken of ik zin heb om even te spelen aangezien Watch Dogs uit komt. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-09 21:37
Gisteren ook mijn been gebroken voor het eerst. Gelukkig was ik samen met een vriend aan het spelen welke een spalk had. Hij moest alleen wel eerst de halve map over om mij te kunnen komen helpen :P En ik zat in een verlaten hutjes, en het werd donker... Geeft je toch wel een beetje een hulpeloos gevoel als je enkel kunt tijgeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schrammy89 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:11:
Gisteren ook mijn been gebroken voor het eerst. Gelukkig was ik samen met een vriend aan het spelen welke een spalk had. Hij moest alleen wel eerst de halve map over om mij te kunnen komen helpen :P En ik zat in een verlaten hutjes, en het werd donker... Geeft je toch wel een beetje een hulpeloos gevoel als je enkel kunt tijgeren.
Ja hè haha, nou ik speelde ook met een vriend van me, hij had Rags maar mijn Wooden sticks waren badly damaged .. viel niet veel meer mee te doen, na 10 minuten aanklooien en beetje door de modder kruipen heb ik de verlossende vraag maar gesteld; "Zou je mij dood willen schieten ;w ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:16:
[...]

Ja hè haha, nou ik speelde ook met een vriend van me, hij had Rags maar mijn Wooden sticks waren badly damaged .. viel niet veel meer mee te doen, na 10 minuten aanklooien en beetje door de modder kruipen heb ik de verlossende vraag maar gesteld; "Zou je mij dood willen schieten ;w ?"
Dat is vaak de snelste oplossing als je met zn 2en bent! Respawnen en snel je gear terughalen terwijl de ander je lijk verdedigd :) Leg wel je gear eerst op de grond voor iemand je doodschiet, anders damage je alles!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:32:
Liep in Electro bij het firefighters depot (noemen ze dat zo? :o)
Ik noem het altijd Firestation (of 'Die firestation bij die grote schoorsteen! DAAR LINKS! ACHTER DAT HEK! BIJ DIE SCHOOORSTEEEEEN!!!!' in het heetst van de strijd :D)

[ Voor 4% gewijzigd door EG Mike op 27-05-2014 10:36 . Reden: Al die typo's... 't is nog vroeg zullen we maar zeggen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ja zo kun je het ook noemen .. maar kan je verzekeren dat je maatje er dan op een gegeven moment geen fuck meer van snapt :-D

Ja, helaas spawnde ik rechtsboven, weet niet precies meer hoe het heette; Orlovets volgens mij, en hij was linksonder dus dat zat er niet echt meer in .. heb hem iig gevraagd of die mijn Mosin wou oppakken en de rest van m'n food mag die zelf wel houden, helaas was het al laat en moesten we afsluiten maar we gaan binnenkort weer ergens midden om de map meetten, we zitten eraan te denken om richting een Airstrip te lopen, is dat een slim plan? dacht dat vernemen dat daar wel leuke wapens lagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Zijn er nog tweakers die samen op een TS spelen? Zou dolgraag weer SA downloaden en spelen, het was paar maand terug gewoon niet ''af'' genoeg.

Zou graag met wat mensen via TS willen teamen, vind dayZ solo niks aan, het is echt pure deathmatch op die manier

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Lipst3r schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:57:
Zijn er nog tweakers die samen op een TS spelen? Zou dolgraag weer SA downloaden en spelen, het was paar maand terug gewoon niet ''af'' genoeg.

Zou graag met wat mensen via TS willen teamen, vind dayZ solo niks aan, het is echt pure deathmatch op die manier
leuk dat je weer wilt proberen, er zitten best regelmatig mensen op de vaste tweak-TS..
Maar het is nog steeds niet af genoeg hoor.. dus het kan nog steeds een teleurstelling voor je zijn. :9

check ook de steam groep van tweakers.

[ Voor 3% gewijzigd door oNNoZeLe op 27-05-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:54:
Hahaha, ja zo kun je het ook noemen .. maar kan je verzekeren dat je maatje er dan op een gegeven moment geen fuck meer van snapt :-D
Dat is het voordeel van heel veel uurtjes (en verschillende games) met dezelfde mensen te spelen. Ik heb met de mensen waar ik vaker mee game ook competitief shooters (top ladders EU) gespeeld. Dus we kunnen vaak van elkaar bijna voorspellen wat we gaan doen, dus een vage 'call' wordt 9/10x ook wel begrepen :)
Ja, helaas spawnde ik rechtsboven, weet niet precies meer hoe het heette; Orlovets volgens mij, en hij was linksonder dus dat zat er niet echt meer in .. heb hem iig gevraagd of die mijn Mosin wou oppakken en de rest van m'n food mag die zelf wel houden, helaas was het al laat en moesten we afsluiten maar we gaan binnenkort weer ergens midden om de map meetten, we zitten eraan te denken om richting een Airstrip te lopen, is dat een slim plan? dacht dat vernemen dat daar wel leuke wapens lagen >:)
Om zonder gear, dus niet hydrated/energized en zonder een reservevoorraad en wapens de halve map over te steken is niet echt een goed idee. Het kan wel, maar het risico dat je players en zombies tegenkomt die je kunnen verwonden zonder dat je je kan verweren maakt het een tijdrovende klus. De snelste oplossing, als je toch een new-spawn bent, is gewoon respawnen tot je een beetje in de buurt van je maatje bent, dan je wapen terugkrijgen en samen richting de airfield lopen. Dat is althans wat ik zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster

Welke server spelen jullie? Ik ben nl vlakbij de Airstrip met wat gear (heb evt nog extra gun) misschien dat we met zijn 3e kunnen hunten daar/ :). Ik speel vaak alleen dus wat gezelschap is nooit weg ofc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:30:
[...]

Welke server spelen jullie? Ik ben nl vlakbij de Airstrip met wat gear (heb evt nog extra gun) misschien dat we met zijn 3e kunnen hunten daar/ :). Ik speel vaak alleen dus wat gezelschap is nooit weg ofc!
We zijn nu atm niet online, en weet niet of we een deze dagen online gaan zijn.

Oorzaak? 2 woorden ;

Watch dogs oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:35:
[...]

We zijn nu atm niet online, en weet niet of we een deze dagen online gaan zijn.

Oorzaak? 2 woorden ;

Watch dogs oOo oOo
Ik zit nu ook op mijn werk en ben er voor vrijdag sowieso niet.

2 woorden

Tuin uitgraven |:( 8)7

Maar hoor graag als jullie er zijn. Met 3 man kunnen we misschien wat meer inbrengen daar. Laaste keer was het niet echt prettig om daar alleen rond te lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ik heb een paar maanden geleden met een maatje op NWAF rondgehangen, maar het was erg rustig. Ik ben toen op zo'n grote toren geklommen voor wat overwatch. Die plek is zo opzichtig dat mensen het vaak niet eens opvalt als je daar rustig blijft liggen. Tot ik dus te horen kreeg dat er twee mensen onder mijn toren stonden, de airfield te verkennen. Maar ik werd een beetje ongeduldig en slordig omdat er al zo lang niets gebeurd was, en stond op om m'n shots te nemen. Nadat de eerste dood was, kreeg ik ook een kogel door mn hoofd. Bleek dat hun ook iemand hadden op de overwatch..

So much for patience.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, I laughed. _O-

@pryth

Ja, ik moet mezelf erop betrappen als nieuweling in dit spel dat ik ook te weinig geduld heb, ik val toch al snel weer terug op mijn CoD insteek als ik iemand zie lopen of ergens hoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Hehe ach daarna even straten en ik kan heerlijk genieten van het zonnetje :+

Maar inderdaad je moet af en toe echt geduldig zijn .. iets wat ik ook lang niet altijd heb. Plus ik ga vaak uit van het goede van spelers terwijl je in DayZ volgens mij het tegenovergesteld moet doen :+

Pagina: 1 ... 23 ... 55 Laatste