Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 22 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik speel de mod ook nog veel liever op dit moment (geen epoch, maar vanilla). Voertuigen, tentjes etc.. zoveel meer content.

Let wel dat H1Z1 ook een pre-alpha access ding is, dus dan zou ik daar ook nog ff mee wachten als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Ik hoorde ook mensen die arma 3 wouden halen, maar het te duur vonden op steam.
http://www.gamekeys4all.com/242-arma-3-cd-key-steam.html
29 euro en een vriend heeft hier al vaker keys gehaald! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Luuk1983 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:47:
Vanuit deze Tweet zou je kunnen opmaken dat het mogelijk gaat worden om bomen om te kappen... benieuwd!

https://twitter.com/rocket2guns/status/462289898738044928

Vooral de reactie:

[...]
dacht dat al kon.. maar dat ze dan niet omvallen maar gewoon ''verdwijnen'' weet zeker dat ik daar een youtube filmpje van gezien heb.. ff zoeken :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Grotman schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:21:
Ik speel de mod ook nog veel liever op dit moment (geen epoch, maar vanilla). Voertuigen, tentjes etc.. zoveel meer content.

Let wel dat H1Z1 ook een pre-alpha access ding is, dus dan zou ik daar ook nog ff mee wachten als ik jou was.
Toch heb ik qua content, budget etc etc meer vertrouwen in Sony Online Entertainment (SOE), dan Bohemia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Recon24 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:27:
[...]

Toch heb ik qua content, budget etc etc meer vertrouwen in Sony Online Entertainment (SOE), dan Bohemia.
Ik ook ;)
Daarnaast wacht ik in spanning op 'the forest', dat ziet er ook al bijzonder goed uit, het is echter singleplayer en co-op.

Ondanks dat de verkopen van de standalone erg goed zijn heb ik zo mijn bedenkingen over hoe ze dit spel vloeiend willen krijgen. De engine is gewoon crap. En met alle features die ze er nog moeten instoppen (base building, voertuigen etc) zie ik het somber in. De desync is nu al out of control. Ja het is Alpha maar ik had verwacht dat ze zich eerst zouden focussen op het soepel laten draaien van de game voordat ze meer content zouden toevoegen. Kleren en wapens en nieuwe dorpen zijn allemaal erg leuk maar heeft in mijn ogen geen toegevoegde waarde zolang de glitches en bugs overal aanwezig zijn. Tuurlijk hebben ze meerdere afdelingen die zich allemaal met een apart onderdeel van de game bezighouden maar na 4 maanden in de alpha te zitten komen er alleen maar meer problemen bij ipv minder. :'(

Dean zij het zelf ook al. Deze engine is fundamentally flawed, dan kan je poetsen wat je wilt maar aan fundamentally flawed veranderen niks |:(

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Het doel van een alpha-fase is JUIST het toevoegen van nieuwe functionaliteit en NIET het optimaliseren. Dat het irritant is en je het liever andersom zou willen zien snap ik, maar dit is nou eenmaal waar je mee te maken krijgt als je een alpha gaat spelen.

Wb. de engine vrees ik ook dat het altijd houterig en zo zal blijven. Maar ondanks dat (wat ook in de mod het geval is) blijven Arma en DayZ wel ontzettend gaaf. Je moet de engine gewoon leren accepteren en minder op de ongemakken focussen. DayZ is niet voor niks zo populair geworden als het nu is, terwijl de eerste DayZ-mod nog ontiegelijk veel buggier was.
Maar misschien komt er ooit een betere opvolger van een andere developer, who knows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Komt H1Z1 naar steam ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Ja!
en the forest ook :)

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:14
Ik heb de bug dat ik telkens in het water spawn en mijn respawn buttom niet zichtbaar is.

Maar, ik kan wel servers met 300+ ping joinen en spelen.. maar zodra ik dan weer terug join naar een normale server met normale pings spawn ik weer in het water.

:'( :'( :'(

Iemand een oplossing? google helpt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 00:25
De respawn button is alleen zichtbaar als je bewustloos of dood bent, dus het klopt dat je die niet ziet. Daarnaast is het zo dat je in water gewoon kan bewegen doorgaans. Jij niet?
Waar spawn je op een 300+ ping server? Naast het water? Normaal gesproken spawn je op de plek waar je op de vorige server bent gebleven. Jij niet? Tot slot, weet je zeker dat je niet Hardcore en Regular door elkaar speelt? Die twee modi zijn gescheiden en hebben beide een apart karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een probleempje, wellicht een logische verklaring voor, maar ik weet het niet. Ik kan namelijk niets meer eten en drinken. Heb van alles bij mij, maar overal waar ik opklik zegt hij alleen "inspect". Op deze manier verhonger ik natuurlijk ;)

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:04:
Ook een probleempje, wellicht een logische verklaring voor, maar ik weet het niet. Ik kan namelijk niets meer eten en drinken. Heb van alles bij mij, maar overal waar ik opklik zegt hij alleen "inspect". Op deze manier verhonger ik natuurlijk ;)

Iemand een idee?
Ja is een bug, heb het zelf ook een paar keer gehad. Ging vanzelf weg bij een restart van de server of het joinen van andere servers.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Laatst online: 12:14
-Moondust- schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:42:
De respawn button is alleen zichtbaar als je bewustloos of dood bent, dus het klopt dat je die niet ziet. Daarnaast is het zo dat je in water gewoon kan bewegen doorgaans. Jij niet?
Waar spawn je op een 300+ ping server? Naast het water? Normaal gesproken spawn je op de plek waar je op de vorige server bent gebleven. Jij niet? Tot slot, weet je zeker dat je niet Hardcore en Regular door elkaar speelt? Die twee modi zijn gescheiden en hebben beide een apart karakter.
Het zit zo:
Ik had een gebroken been, dus wilde me verdrinken in de zee. Nu krijg ik na enkele seconden een zwart scherm met 'you are dead' (terwijl ik nog wel mijn inventory kan bekijken met 'tab') ...

Nu wil ik respawnen maar de buttom is niet zichtbaar. Ik kan wel in 300+ ping servers spelen, en dan join ik willekeurig ergens langs het water (maar niet bij de plek waar ik normaal IN het water spawn). Maar zodra ik weer terug ga naar een normale (50+/- ping) server dan spawn ik weer in het water en ben ik weer terug bij af.

En HC of regular heb ik naar gekeken, daar ligt het probleem niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Hmmmm, kan je jezelf niet killen op de 300+ servers en dan op een snelle server joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:17

nFo

Ook weer even verder gegaan, na een tijdje niet gespeeld te hebben.
Verrekijker gevonden, kan je niet in en uit zoomen ?
Moet je nu een regenjas aan doen als het regent ? Of kan het wel zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
@nFO
Verrekijker is bugged en werkt alleen als je staat. Je wordt wel nat in de regen maar het heeft geen consequeties.

Gisteravond met tweakers gespeeld, maar het ging niet lekker. Alles bugt en lagt als een dolle. Eerder nooit zoveel last van gehad. Ik kan dingen niet verplaatsen, geladen wapens die weigeren en ook voor het eerst 4 keer opnieuw in de server moeten gaan omdat ik geen enkele interactie meer had met items. Kortom, ik ben er een beetje zat van eerlijk gezegd. Met de laatste update is DayZ SA er in mijn ogen echt op achteruit gegaan. Persoonlijk vind ik het slecht speelbaar nu. Een beetje looten gaat prima, maar zodra je in gevechten komt en snel moet handelen is het allemaal dikke stront.

Ik denk dat ik een paar maandjes ga stoppen, want het is erg frustrerend zo en dat kan toch niet de bedoeling zijn van een avondje gamen? Wel een hoop onderbroekenlol gehad met Scatman, Yilmaz, en Orpheus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Olivier, gisteravond was super lachen. Beste actie ooit om ff op teamspeak te komen lullenbakken.
Beetje jammer van dat einde om 02.00u toen we verrast werden op North West Airfield.
Dus Moondust even voor de duidelijkheid, je mag gewoon nog even niet rationeel "rage quiten"! :p

[ Voor 0% gewijzigd door Sharpe. op 12-05-2014 13:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Zaterdagavond was leuk idd. De avond daarvoor ging het niet lekker. Maar toegeven, we hebben niet echt vuurgevechten gehad. Looten op NW en Balota gaat prima, de vuurgevechten met al dat geglitch gaat niet lekker. Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het voorlopig gedeinstalleerd, niet de bugs die mij stoorde maar de communitie die je alleen maar kapot wil schieten ookal ben je een fresh spawn in ondergoed met de name idontkillplayrs en muziek door de speaker om aan tegeven dat ik in de buurt ben :P

Het zijn alleen maar van die zielige figuren die je kapot schieten om niets. Ik vind daarom dat de core element van het spel kapot is gemaakt door de schietgrage comunnity, als ik een potje wil gaan knallen speel ik wel bf4, scheeld weer 20 minuten naar full gear zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Als jij als Bambi irritant met muziek rond loopt schiet ik je ook voor je ook voor je porum hoor. :P en ik ben zeker geen bandit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ik vind bambi's afschieten inderdaad ook zo flauw. Onze policy is dat we mensen zonder wapens sowieso met rust laten, mensen met getrokken wapens = shoot on sight, maar dat is een beetje afhankelijk waar iemand naar toe loopt. Bij twijfel houden we iemand even vast met handboeien, maar daarna laten we degene gewoon gaan en geven 'm vaak ook wat te eten en drinken mee. Onze 'tactiek' is vooral bedoeld om onszelf te beschermen. Mensen met een gun laten lopen, is later een potentieel risico als ze een blokje omlopen en je alsnog in de rug schieten.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:31
heb gister voor het eerst in 2 maanden weer gespeeld. en ik moet zeggen dat ik het verbeterd vind. Had ook het idee dat er meer loot lag.
Heb een xbow gevonden en ook pijlen. Wat een cool ding is dat. kan je ook al jagen en koken etc?

Wat voor consequentie heeft het als je nat geregend bent?

oh en ik vond een pikhouweel :) ook nog nooit gezien eerder.

nog een vraagje: hoe kan je steken als je een bajonet op je wapen hebt? ik schiet dan aldoor maar kan niet steken o.i.d. is dat bugged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jagen en koken werken nog niet niet, gee consequentie aan natregen nog, behalve dat je gek word van de meldingen , je word nat, je wordt niet meer nat wanneer je bv onder bomen loop. pikhouweel is nogal oversized ding en nergens nuttig voor.

Tja bajonet zit er al zo lang in en nog steeds kan je daar niks mee doen, niet bugged, gewoon net zoals de rest van de game, de moeite is er niet genomen om het af te maken voor implementatie in de game

maar dat geeft niet het is slechts alpha en dan hoef je blijkbaar niet te verantwoorden en er zijn nog maar slechts 2 miljoen van verkocht, ook dan kan je gewoon nog spreken over een alpha en niks te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:18:
pikhouweel is nogal oversized ding en nergens nuttig voor.
Zombies kapot meppen?
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:18:
Tja bajonet zit er al zo lang in en nog steeds kan je daar niks mee doen, niet bugged, gewoon net zoals de rest van de game, de moeite is er niet genomen om het af te maken voor implementatie in de game
Ik snap je punt. Je kan overigens wel blikjes open maken met een bajonet. Het kan dus een manier zijn om een blikopener mee te nemen zonder dat je het je inventoryslots kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Luuk1983 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:30:
[...]

Zombies kapot meppen?

[...]

Ik snap je punt. Je kan overigens wel blikjes open maken met een bajonet. Het kan dus een manier zijn om een blikopener mee te nemen zonder dat je het je inventoryslots kost.
Dat kapot meppen van die zombies duurt ook lang met een pikhouweel. En je kan er helaas geen blikjes eten mee openen hahaha.

Ben nu twee weken geleden ermee begonnen, gisteren ook Teamspeak aangezet in de Tweakers-groep. Maar ben nog echt niet handig genoeg, dus ben beetje aan het leren wat alles is/doet en zo. Het is wel erg bugged ja, maar goed, het is een alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ruubster schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:37:
Dat kapot meppen van die zombies duurt ook lang met een pikhouweel. En je kan er helaas geen blikjes eten mee openen hahaha.
Valt wel mee, 2 of 3 goede head 'shots'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 03:23:
Ik heb het voorlopig gedeinstalleerd, niet de bugs die mij stoorde maar de communitie die je alleen maar kapot wil schieten ookal ben je een fresh spawn in ondergoed met de name idontkillplayrs en muziek door de speaker om aan tegeven dat ik in de buurt ben :P

Het zijn alleen maar van die zielige figuren die je kapot schieten om niets. Ik vind daarom dat de core element van het spel kapot is gemaakt door de schietgrage comunnity, als ik een potje wil gaan knallen speel ik wel bf4, scheeld weer 20 minuten naar full gear zoeken.
Als we nu eens een geniaal systeem bedachten om dit tegen te gaan, en een 2% cut van de opbrengsten eisen hebben we ook weer een zakcentje erbij :P

*Patent pending*
------
Bijv. newspawns krijgen de eerste 5 minuten de tijd om ergens naartoe te lopen en zodra ze iets oppakken (mijn part een wapen á la axe, brandblusser enz.) verloopt die timer en kunnen ze gekilled worden door andere players.
------
*Patent pending*

Zullen ze wel geen zin in hebben, of ze zeggen dat ze het implementeren waar we nu inmiddels een waslijst van hebben staan dat ik van hier tot Tokyo dingen kan blijven implementeren 8)7

Iedereen die ik ken, die het spel heeft gekocht (dankzij mij, ik eis weer een % :+ ) heeft het spel nu aan de zijkant gezet, ik vind Euro Truck Simulator momenteel nog leuker om te spelen, en ik doe GTA V weer eens, iets waar ik na het uitspelen met gestopt ben.

Ik meen me te herinneren dat ik enkele maanden geleden zei dat het allemaal wel goed zou komen, maar daar heb ik het toch ook zwaar fout op gehad :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ze zouden het spawn systeem ook wat realistischer kunnen maken, aangezien ze alles vanuit een realistisch oogpunt benaderen. Op dit moment is het zo dat je ergens random, zonder ook maar iets, langs een kust spawned.

Het zou wat realistischer zijn dat jij als character in een willekeurig huis spawned (ergens in aan de kustgebieden), waar er op het moment dat jij als character spawnt, ook random loot spawned. Dan uiteraard wel realistische woning-loot, zoals kleding en eventueel voedsel/drinken en wat equipment.

Dan heb je wat meer het idee dat je als persoon 'tot leven komt' .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
kuusj98 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:51:
[...]

Ik meen me te herinneren dat ik enkele maanden geleden zei dat het allemaal wel goed zou komen, maar daar heb ik het toch ook zwaar fout op gehad :P
Het komt heus wel goed, kijk naar de mod. Mensen die nu zwaar teleurgesteld zijn hadden gewoon nooit tijdens de alpha-stage in moeten stappen. Normaal maak je dat nooit mee, tenzij je een developer of tester bent. Versies gaan weleens achteruit, de technische verbeteringen wordne aangebracht maar nog niet geactiveerd e.d.
Ik had het ook liever sneller willen gezien, maar ik wist waar ik aan begon.

Mensen zeggen vaak dat ze het idee van een alpha snappen, maar stiekem verwachten ze binnen een paar maanden en nog tijdens de alpha gigantische stappen te zien. Ze hebben gewoon eerlijk gezegd dat ze nog lang bezig gaan met de game en dat je hem daarom misschien beter niet kunt kopen. Ze zijn recentelijk uitgebreid met een ander team en zijn gewoon aan de slag. Ik verwacht dat het beter dan de mod wordt, dus dat belooft veel goeds. Maar het zal nog wel een jaartje duren.

Geduld hebben dus :+

[ Voor 12% gewijzigd door Grotman op 12-05-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

GeoffLx schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:57:
Ze zouden het spawn systeem ook wat realistischer kunnen maken, aangezien ze alles vanuit een realistisch oogpunt benaderen. Op dit moment is het zo dat je ergens random, zonder ook maar iets, langs een kust spawned.

Het zou wat realistischer zijn dat jij als character in een willekeurig huis spawned (ergens in aan de kustgebieden), waar er op het moment dat jij als character spawnt, ook random loot spawned. Dan uiteraard wel realistische woning-loot, zoals kleding en eventueel voedsel/drinken en wat equipment.

Dan heb je wat meer het idee dat je als persoon 'tot leven komt' .
Zeer mooi plan...
Grotman schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:58:
[...]

Het komt heus wel goed, kijk naar de mod. Mensen die nu zwaar teleurgesteld zijn hadden gewoon nooit tijdens de alpha-stage in moeten stappen. Normaal maak je dat nooit mee, tenzij je een developer of tester bent. Versies gaan weleens achteruit, de technische verbeteringen wordne aangebracht maar nog niet geactiveerd e.d.
Ik had het ook liever sneller willen gezien, maar ik wist waar ik aan begon.

Mensen zeggen vaak dat ze het idee van een alpha snappen, maar stiekem verwachten ze binnen een paar maanden en nog tijdens de alpha gigantische stappen te zien. Ze hebben gewoon eerlijk gezegd dat ze nog lang bezig gaan met de game en dat je hem daarom misschien beter niet kunt kopen. Ze zijn recentelijk uitgebreid met een ander team en zijn gewoon aan de slag. Ik verwacht dat het beter dan de mod wordt, dus dat belooft veel goeds. Maar het zal nog wel een jaartje duren.

Geduld hebben dus :+
Lol, geduld heb ik genoeg, ik zie alleen veel minder vooruitgang dan andere alpha spellen, ik bedoel, wapens en dergelijke moet je toch per 1 of 2 weken uitpoepen en niet 2 maanden? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
kuusj98 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:01:
[...]
Lol, geduld heb ik genoeg, ik zie alleen veel minder vooruitgang dan andere alpha spellen, ik bedoel, wapens en dergelijke moet je toch per 1 of 2 weken uitpoepen en niet 2 maanden? :F
Als je een game uit hebt gebracht en je kunt je focussen op DLC, dan kun je je hele team inzetten op wapens en wat extra content. Dat plan je dan goed in je DLC project en dan kun je in beperkte tijd complete content eruitgooien.
Maar als je nog in de early development zit, dan kun je je niet focussen op wapens, want je bent nog bezig met de techniek (architectuur, netcode) en de basale content, zoals nieuwe functionaliteit (health system, vehicles, hunting, cooking, throwing items, synchronised dynamic weather, nieuwe items etc). Dat doe je in stapjes.

Als je een groepje graphic- en sound designers hebt, kun je ze niet gefocussed inzetten op wapens alleen, die zijn voor veel zaken nodig. Het nieuwe team moest ook ingewerkt worden, dat zal snel vruchten af gaan werpen denk ik. Het is gewoon best ingewikkeld om een game te ontwikkelen, en aangezien dit niet volledig Bohemia is, maar een groeiend iets vanaf 1 ontwikkelaar die een eigen team heeft gekregen is het niet raar dat zo sloom gestart zijn. Misschien hadden ze nooit early alpha moeten releasen, maar dan hadden ze de boot gemist denk ik. Nu betrek je mensen bij de ontwikkeling en hoop je ze te binden.

Het gaat inderdaad traag, maar zo'n populair concept laten ze niet vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 11:24
Gister ook begonnen met deze game omdat ik moet wachten tot Wildstar uitkomt :+. Vind het wel moeilijk kom een hoop huisjes tegen die al geloot zijn (respawnt loot?) en als ik dan wat food gevonden heb word ik neer gemept door een zombie hehe. Maar so far best wel lol gehad :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Loot respawnt alleen bij server restarts dus je moet vaak even hoppen van server. Tevens is eten erg makkelijk te vinden vind ik, na half uurtje in een stadje heb je zo genoeg voor 3 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 07:36
char lost door een session lost.. boehoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
dudee schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:32:
Loot respawnt alleen bij server restarts dus je moet vaak even hoppen van server. Tevens is eten erg makkelijk te vinden vind ik, na half uurtje in een stadje heb je zo genoeg voor 3 week.
Oke dan moet ik dat even doen want ben nu naar 3 dorpjes gelopen maar enige wat ik vind zijn schoenen en helmen met de kleur rood .. valt nogal op tussen al het groen. Tenminste ik probeer zoveel mogelijk natuurlijke kleuren te verzamelen zodat ik niet opval in de bosjes :+

Is het zo dat je bij een server restart ook al je gear kwijt bent die je had? Dit is in Rust wel zo en behoorlijk irritant

[ Voor 9% gewijzigd door Br3wmaster op 13-05-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Br3wmaster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:33:
[...]

Oke dan moet ik dat even doen want ben nu naar 3 dorpjes gelopen maar enige wat ik vind zijn schoenen en helmen met de kleur rood .. valt nogal op tussen al het groen. Tenminste ik probeer zoveel mogelijk natuurlijke kleuren te verzamelen zodat ik niet opval in de bosjes :+
In het begin moet je daar niet teveel mee bezig zijn. Gewoon pakken wat je kan krijgen en dat vervangen voor dingen die in betere staat zijn. Probeer ook servers te vinden die in de naam hebben staan dat ze regelmatig herstarten. En ga meteen het binnenland is. Iedereen spawnt bij de kust, zodat de kans dat daar huisjes al geloot zijn veel groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dank voor de tip. Heb een soort google map van de wereld gevonden. Die gebruik ik nu om een beetje te bepalen waar ik zit en waar ik heen moet. Zag in TS dat de map echt enorm groot is. Waar kan ik als fresh start het best heentrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Br3wmaster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:36:
Dank voor de tip. Heb een soort google map van de wereld gevonden. Die gebruik ik nu om een beetje te bepalen waar ik zit en waar ik heen moet. Zag in TS dat de map echt enorm groot is. Waar kan ik als fresh start het best heentrekken?
Ik vind dit zelf de fijnste map (staat niet zoveel bullshit op als de map op dayzdb): http://www.izurvive.com/chernarusplussatmap.html

Als je bij Berezino/Lumber mill spawned kan je een hoop dingen vinden, alleen is het nogal een druk gebied zodat je een grotere kans hebt dat je neergeschoten wordt:
http://www.izurvive.com/chernarusplussatmap.html#c=34;98;5

Als je bij solnichy spawned ga ik als new spawn daarna naar het westen naar 'Dolina' en daarna naar het zuid-westen naar "Staroye':
http://www.izurvive.com/chernarusplussatmap.html#c=-39;85;5
Deze twee plaatsen liggen wat verder het binnenland is en er is in de omgeving niet zo veel te vinden, daardoor zijn het vaak rustige plaatsen waar je weinig spelers tegenkomt, maar die wel allebei een politiebureau (= guns) hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Nogmaals dank voor de tips. Beetje lastig op mijn werk om websites te bekijken ivm blokkades maar zal er thuis gelijk een blik op werpen.

Kwam gister nog wel een speler tegen die zo aardig was me van wat eten te voorzien. Hij had me makkelijk kunnen afslachten met zijn rifle maar hij was erg aardig. Ik begrijp uit dit topic wel dat dit een uitzondering is en dat het vooral SOS is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Br3wmaster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:55:
Nogmaals dank voor de tips. Beetje lastig op mijn werk om websites te bekijken ivm blokkades maar zal er thuis gelijk een blik op werpen.

Kwam gister nog wel een speler tegen die zo aardig was me van wat eten te voorzien. Hij had me makkelijk kunnen afslachten met zijn rifle maar hij was erg aardig. Ik begrijp uit dit topic wel dat dit een uitzondering is en dat het vooral SOS is :)
Het ligt een beetje aan de server heb ik gemerkt. Ik vind persoonlijk fresh spawns afknallen nogal triest. Maar het ligt er verder ook aan hoe waardevol je bent of wat voor een bedreiging je potentieel bent. Als je in full military gear rondloopt met een getrokken M4 ben je voor mij een bedreiging en tevens interessant voor je loot. De kans dat ik dan uitgebreid met je ga praten is een stuk kleiner dan dat je een fresh spawn bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
na een reconnect toch weer mijn poppetje terug gekregen.. maar ik spawnde in een hangaar en had ik nu net een volle server uitgezocht omdat ik toch alles kwijt was.. hahaha..

nu dus echt alles kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Luuk1983 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:16:
[...]

Het ligt een beetje aan de server heb ik gemerkt. Ik vind persoonlijk fresh spawns afknallen nogal triest. Maar het ligt er verder ook aan hoe waardevol je bent of wat voor een bedreiging je potentieel bent. Als je in full military gear rondloopt met een getrokken M4 ben je voor mij een bedreiging en tevens interessant voor je loot. De kans dat ik dan uitgebreid met je ga praten is een stuk kleiner dan dat je een fresh spawn bent.
Ja precies ja ik hoop dat ik het een keer zover kan schoppen om in full gear beetje rond te trekken :) lijkt me waanzinnig :9

*Edit* en beetje OT maar mensen die miss vanavond een uurtje samen willen spelen?

[ Voor 5% gewijzigd door Br3wmaster op 13-05-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Br3wmaster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:33:
[...]

Ja precies ja ik hoop dat ik het een keer zover kan schoppen om in full gear beetje rond te trekken :) lijkt me waanzinnig :9
Het is echt niet moeilijk om full geared te worden. Je pakt gewoon een server waar het rustig is (of een keer 's nachts spelen ;)) en je gaat naar het vliegveld in het zuiden (Balota), of in het Noord-Westen. Als je daar één of twee rondjes doet heb je de meeste dingen zoals tactical kleding en vest, guns en rugzak.

Nog een tip voor de rugzak: neem een hunting backpack. Die heeft 5 slots minder dan de grootste rugzak, maar is een veel minder opvallende kleur EN je kan er in first person view nog overheen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ah bedankt. Zal wel rustige server joinen vanavond om is bij dat vliegveld te geraken. Is dat een lange tocht vanaf de zee waar je spawnt? Want op de map ziet het eruit als een stuk lopen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
@Luuk gebruik je die first person view dan?? ik nooit namelijk.

Ik krijg heel vaak de melding als ik een lege server wil joinen waiting for host. en dat duurt dan de hele tijd. iemand weleens gewacht op die host? Hoelang duurt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:29

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
First person view is met gunfights en zombies hakken echt wel veel fijner. Verder is voor het rondsluipen en om muurtjes e.d. heenkijken third person veel fijner.

Protip: Bind het switchen van first person/third person aan muisknop. Werd ik echt heeeeel blij van :D

Servers met geen mensen erin werken inderdaad vaak erg slecht. Pak er gewoon in waar er max 5 inzitten. Kans is er natuurlijk altijd dat je er 1 tegen komt en dat ie geen vriendjes met je wil zijn, maargoed ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Damian op 13-05-2014 11:08 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik gebruikte gister de FPV om een zombie tegen zijn kop te meppen met een stuk gereedschap :+

Verder heb ik alleen nog maar servers gejoind met 20+ mensen dat leek me wel zo leuk beetje drukte :) Maar zal vanavond is een lege of server joinen met maar1 of 2 mensen erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
beebie121 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:03:
@Luuk gebruik je die first person view dan?? ik nooit namelijk.
Ik vind het veel leuker en echter om in first person view te spelen, daarom gaat mijn voorkeur over het algemeen uit naar de hardcore servers. Maar op regular servers ben ik dermate in het nadeel als ik alleen first person gebruik (bijv als iemand mij WEL over een muur heen kan zien en ik kan diegene niet zien), dat ik daar vaak wel in third person speel. Maar zoals Damian zegt, ik switch bij het hakken van zombies naar first person omdat dat echt beter mikken is. En switchen tussen first en third person op de extra muisknop instellen is een super uitvinding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
En nog een handige tip, zeker als je pas net speelt: gebruik je broek niet om je bandages e.d. in te bewaren. Bij mij is dat altijd het eerste kleding item dat ruined raakt (door kleine sprongetjes, door water lopen etc) en de items erin lopen ook schade op.
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik ruzie heb gehad met zombies en op zoek moet naar bandages omdat ik alles inc broek kon weggooien. Boxers FTW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
hehehehe ok dan ik zal eens gana proberen.

ik moet trouwens zeggen dat sinds de nieuwe updates (heb ongeveer 2 maanden niet gespeeld) en ik alles op lagere instellingen heb staan alles wel veel beter/smoother loopt!

En ik heb ook nog nooit gehad dat ik door een gebouw heen glitchte en naar beneden viel.
Wat dat betreft vind ik het echt veel beter nu,
Heb het idee dat het allemaal iets beter geoptimaliseerd is maar dat het heeeeeeeel langzaam gaat.

boxers zijn dan dus beter??? heb nog nooit een ruined broek gehad. Of is dat er net ingekomen?

[ Voor 9% gewijzigd door beebie121 op 13-05-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
toimoi schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:14:
En nog een handige tip, zeker als je pas net speelt: gebruik je broek niet om je bandages e.d. in te bewaren. Bij mij is dat altijd het eerste kleding item dat ruined raakt (door kleine sprongetjes, door water lopen etc) en de items erin lopen ook schade op.
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik ruzie heb gehad met zombies en op zoek moet naar bandages omdat ik alles inc broek kon weggooien. Boxers FTW :D
Zal mijn rags die ik van gevonden t-shirts heb gemaakt vanavond gelijk ergens anders verstoppen :+
Ik moet echt een rugzak hebben .. het liefst wel 1 die niet paars is hehe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
@ beebie121: je character loopt in witte boxers als je (als mannetje) je broek uittrekt ;)

En je kleding raakt over tijd eigenlijk altijd wel beschadigd. Zeker bij veel rondrennen in regen/water, iets te enthousiast van trapjes springen, zombies meepakken, zul je zien dat je kleding achteruit gaat.
Met een sewing kit kun je een aantal kledingstukken overigens (gedeeltelijk) herstellen, tot de status Worn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ahhh ok dan. ik dacht dat die sewing kit was om wonden dicht te naaien! (iets teveel Rambo gekeken denk ik :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
beebie121 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:41:
ahhh ok dan. ik dacht dat die sewing kit was om wonden dicht te naaien! (iets teveel Rambo gekeken denk ik :))
Haha voelde me gister best wel een beetje Rambo maar dan zonder de spierballen en coole wapens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beebie121 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:41:
rambo gebruikte kruit uit de kogels om zijn wonden dicht te branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Niet alleen Rambo. zag pas een aflevering van Dual Survival waarin Joe zich expres in zijn arm snijd waarna Cody de wond dichtbrand met kruit uit een kogel. Dit om te laten zien hoe het werkt. Zag er erg pijnlijk uit dat dan weer wel :9.

OT.

Aardig wat info kunnen vinden die ik goed kan gebruiken voor mijn play voor vanavond. Wil toch kijken of ik bij Balota kan komen en dan hopen dat er nog wat gear te vinden is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:34:
Niet alleen Rambo. zag pas een aflevering van Dual Survival waarin Joe zich expres in zijn arm snijd waarna Cody de wond dichtbrand met kruit uit een kogel. Dit om te laten zien hoe het werkt. Zag er erg pijnlijk uit dat dan weer wel :9.

OT.

Aardig wat info kunnen vinden die ik goed kan gebruiken voor mijn play voor vanavond. Wil toch kijken of ik bij Balota kan komen en dan hopen dat er nog wat gear te vinden is :+
Zoniet dan boom opzoeken op veilige afstand van de tenten en server hoppen. De tenten bij balota en nw zijn echt candy stores op moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
I Like Candy :+. Hopen dat ik wat leuke loot kan vinden en dan is kijken of ik wat mensen om kan leggen hehe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Mensen die Nether spelen ? Opinie ?

Ben herbegonnen met DayZ, SA versie wel deze keer. Welke servers spelen jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik heb tijd geleden getijfeld of ik Nether zou aanschaffen helaas waren de reacties vooral negatief en heb het toen niet gedaan. Ik speel nu op een NL sever van Fun Clan Gaming oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingSig schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:41:
Mensen die Nether spelen ? Opinie ?

Ben herbegonnen met DayZ, SA versie wel deze keer. Welke servers spelen jullie ?
De mensen die vaak op ts van bug-community.com spelen vaak op randoms servers meestal NL of UK, wil je graag samenspelen met andere raad ik je aan om jezelf toe te voegen aan de GoT Dayz Steam groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Niet te geloven eindelijk wat gear.. spring ik van een steen breek ik mijn been.. ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
kan je voor het pistool 1911 ook iets van een magazijn vinden? ik weet wel dat je een soort van speedloader voor magnum kan vinden.
Maar nu moet ik elke keer kogel voor kogel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Voor elk wapen zijn uiteraard magazines te vinden. Goed zoeken is het advies ;)

1911 is wel een lekker wapen, helaas gaan er maar 7 kogels in een magazijn. Maar hij is lekker krachtig en heef weinig recoil en is erg precies.

Er is ook een speciale gagraveerde versie te vinden. Helaas is het plaatje van de 1911 wel bugged dus zit het magazijn er verkeerd in, ziet er wat knullig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
In die leger tentjes wordt toch veel loot gespawnt, is dit nieuw? want voorheen kon ik er nooit iets vinden .
Nu heb ik voor mijn m4a1 gewoon 400 kogels, er is ook niemand te bekennen want iedereen gaat naar berezino om daar zijn geluk te beproeven.

Nu helemaal vol gear , en morgen naar de actie toe.Hopelijk schieten ze mijn niet dood met 2 doosjes van 300 bullets helemaal vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
martijn24 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 00:02:
In die leger tentjes wordt toch veel loot gespawnt, is dit nieuw?
Dat is inderdaad redelijk recent (paar weken geloof ik nou zo'n beetje). En zoals hierboven aangegeven, het is een echte candystore! Waar scopes voor een M4 of een Long range scope voor een mosin moeilijk te vinden waren, kan je in de tentjes vaak meerdere exemplaren vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Is er een manier om je char te verwijderen of zelfmoord te plegen door /suicide ofzo? Ik lig nl ergens in de bush bush met een gebroken been en kruipen gaat zo langzaam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Br3wmaster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:06:
Is er een manier om je char te verwijderen of zelfmoord te plegen door /suicide ofzo? Ik lig nl ergens in de bush bush met een gebroken been en kruipen gaat zo langzaam :(
Kun je niet respawnen? In het menu dan hé...

Anders helaas wachten tot ie uitgehongerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Luuk1983 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:05:
[...]

Dat is inderdaad redelijk recent (paar weken geloof ik nou zo'n beetje). En zoals hierboven aangegeven, het is een echte candystore! Waar scopes voor een M4 of een Long range scope voor een mosin moeilijk te vinden waren, kan je in de tentjes vaak meerdere exemplaren vinden!
Dit was op het eerste al zo, toen is het weggehaalt en nu is het weer eringezet, gelukkig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
kuusj98 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:08:
[...]

Kun je niet respawnen? In het menu dan hé...

Anders helaas wachten tot ie uitgehongerd is.
Nee de Respawn button is niet actief. Hmm dat word lang wachten heb me zelf net helemaal volgepropt met voedsel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
je kan ook een post maken op de reddit rescue force site :) komen ze je bandagen

ik heb nu een kolf ofzo voor de m4 gevonden. alleen nog geen m4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ow lol is dat ook nog mogelijk. Zal vanavond is op Reddit kijken :). Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ik had gister een splint gemaakt maar door ruimte gebrek in mn backpack die weggedaan.
Anders was ik langs gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haha nja dan komt het volgende probleem.. ik weet niet precies waar ik lig :+ Ben nog niet zo bekend met de map en de plaatsen etc.

Vind het wel jammer want had net een kruisboog en een axe gevonden + een mooie groene rugzak :(

[ Voor 27% gewijzigd door Br3wmaster op 14-05-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
erg kloten :(

ik ben nu voor het eerst op sw airfield. Wist niet eens dat dit vlak achter die mega mega grote stad (Chernogorsk) was.
ik dacht dat die airstrip meer inland was.

ben vanaf Electro daarheen gegaan. 30 zombies achter me aan gehad, mn mosin leeg geknald mn xbow leeggeknald 6 bandages moeteb gebruiken. Maar ik ben er nu wel hehe.

EDIT: volgens mij WAS daare ook geen airfield of wel??? op de map heet die airstrip trouwens.. een verschil??

[ Voor 13% gewijzigd door beebie121 op 14-05-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haha hele tocht dus. Ik was wel gemept door een zombie gister, maar had wat rags waarmee ik mijn bleeding kon stoppen gelukkig... Helaas niet veel later een fracture :+. Nja anders laat ik me wel uithongeren en begin ik gewoon opnieuw. Begin ging gister al stuk beter dan de dagen ervoor dus moet ooit goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Dat is het vliegveld van Belota ;)

Gebruik anders eens deze map http://www.izurvive.com Je kan aan het begin van elk dorpje een plaatsnaam vinden zodat je kan nagaan waar je zit op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gelukkig heb ik de app op mijn telefoon. Ik ben bij Solnichiny oid het binnenland ingetrokken daar ben ik bij het 1e dorpje dat je dan tegen komt (i sniet echt een dorp staat wel een soort grote fabriek) van een steen gesprongen en heb daar mijn been gebroken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
die izurvive gebruik ik nu ook. is wel een betere map.

maar ik dacht dat er dus 2 airfields waren maar er zijn er dus 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt toch tijd dat bohemia weer iets laten horen of met een update komt.

Hm zie net onderstaand op twitter

Today one of our programmers fixed a bug that could allow a player to pass through walls. Looking forward to testing it out soon!— Dean Hall (@rocket2guns)

Werd tijd 8)7

Gisteren werden scatmen en ik nog aangevallen door een onzichtbare speler, geen idee of die nou gewoon onzichtbaar was of in de vloer van de map was geclipped. Gast heeft ons zeker een km gevolgd. (Hoe weet je dat dan als die onzichtbaar is? nou de ontelbare keren dat we vuist slagen kregen tot bloedens toe)

Het hield pas op toen we eindelijk bij een gebouw kwamen waar we naar een verdieping konden. Het was geen onzichtbare zombie, die slaan anders en zelfs als zombie clippen maken ze geluid waar je gek van word

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Br3wmaster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:06:
Haha! Ik bevond me in dezelfde situatie. Gebroken been in de middle of nowhere en geen idee waar nowhere was en geen zombies in de buurt om me af te maken. Heb me uiteindelijk van een voldoende hoge rots moeten storten :o

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
ambi schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:51:
[...]

Haha! Ik bevond me in dezelfde situatie. Gebroken been in de middle of nowhere en geen idee waar nowhere was en geen zombies in de buurt om me af te maken. Heb me uiteindelijk van een voldoende hoge rots moeten storten :o
Haha hopen dat ik die kan vinden. Misschien kan ik daar wel het dak kan gooien. Zag dat er een soort stelling was waar je naar boven kon lopen.. vanavond anders is proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
tja als je weet waar je bent kan ik je ook afmaken :)
heb helaas geen splint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dat mag ook :+ Misschien wil je me dan looten en mijn gear terug geven? :9.

Ik zit ongeveer hier:
Ik ben bij Solnichiny oid het binnenland ingetrokken daar ben ik bij het 1e dorpje dat je dan tegen komt (i sniet echt een dorp staat wel een soort grote fabriek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ok ik zal proberen vanavond daarheen te gaan.
een idee is dan om eerst alle loot op de grond te gooien en dat ik je dan afmaak :) bewaak ik je spul wel en blijft het tenminste heel.
misschien kan ik dan nog een gun o.i.d. voor je meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dat is natuurlijk ook goed .. moet alleen even kijken of ik er wel ben vanavond.. bedenk me net dat ik volgens mij een afspraak had staan.. maar evt morgen of een andere dag is voor mij ook geen probleem :). In ieder geval vast bedankt voor de moeite.

DM anders je steam als je wil :) Voeg ik je toe zodra ik online ben, is misschien iets makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
zal vanavond wel ff kijken hoe mn steam heet.. weet dat niet zo uit mn hoofd hehehe.
dan post ik hem hier wel ff. iedereen mag me toevoegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dat is natuurlijk ook goed :). Kunnen we misschien gelijk samen een uurje of wat spelen.. is toch leuker dan solo lijkt me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Br3wmaster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:02:
Dat is natuurlijk ook goed :). Kunnen we misschien gelijk samen een uurje of wat spelen.. is toch leuker dan solo lijkt me :+
veel leuker!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ja dat lijkt me ook :) Beetje andere mensen overvallen en al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
hoe kan je ook al weer zien wie er op je server zitten? er was geloof ik een key voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilo90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:44
P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Laatst online: 15-08 10:50
SlooOOoooOOooww chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuttige toevoeging 3 uur later 8)7

Voor wie het afvraagt waar blijven de updates, en zich dood irriteert aan cheaters http://www.dayztv.com/new...evelopment-state-answers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:05

beuker19

Killerbeuker is so OP

Laat het cheat/hack feest maar beginnen :(

http://www.ign.com/articl...urce-code-possibly-stolen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scheelt die was al begonnen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Niet dat ik al heel lang speel maar is het cheaer/hack probleem zo groot? Want dat zou heel heel heel erg jammer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
In de link van protheus hier enkele posts boven zegt Dean dat er geen scripts e.d. meer gedraaid kunnen worden, wat wel in de mod het geval was. Hij stelt ook dat er amper een cheatprobleem is (behalve het glitchen door muren wat ze nu gaan fixen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik kan helaas op nu en tweakers na geen andere websites bezoeken op mijn werk. Dankjewel ICT afdeling :+ Maar oke volgens die link valt het probleem dus reuze mee. En daarnaast als zombies mogen glitchen waarom spelens dan niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 15:22
zombies zijn placeholders, de AI, de animations, etc alles is heel oud en moet vervangen worden. Vandaar de glitchy-ness.

Ik wacht nog altijd op meer content. Ik speel alweer een tijdje geen SA meer en ben onlangs aan Epoch begonnen. Dat is gewoon zoooooooooo veel leuker omdat je vehicles en bases hebt.
Pagina: 1 ... 22 ... 55 Laatste