kuusj98 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:01:
[...]
Lol, geduld heb ik genoeg, ik zie alleen veel minder vooruitgang dan andere alpha spellen, ik bedoel, wapens en dergelijke moet je toch per 1 of 2 weken uitpoepen en niet 2 maanden?

Als je een game uit hebt gebracht en je kunt je focussen op DLC, dan kun je je hele team inzetten op wapens en wat extra content. Dat plan je dan goed in je DLC project en dan kun je in beperkte tijd complete content eruitgooien.
Maar als je nog in de early development zit, dan kun je je niet focussen op wapens, want je bent nog bezig met de techniek (architectuur, netcode) en de basale content, zoals nieuwe functionaliteit (health system, vehicles, hunting, cooking, throwing items, synchronised dynamic weather, nieuwe items etc). Dat doe je in stapjes.
Als je een groepje graphic- en sound designers hebt, kun je ze niet gefocussed inzetten op wapens alleen, die zijn voor veel zaken nodig. Het nieuwe team moest ook ingewerkt worden, dat zal snel vruchten af gaan werpen denk ik. Het is gewoon best ingewikkeld om een game te ontwikkelen, en aangezien dit niet volledig Bohemia is, maar een groeiend iets vanaf 1 ontwikkelaar die een eigen team heeft gekregen is het niet raar dat zo sloom gestart zijn. Misschien hadden ze nooit early alpha moeten releasen, maar dan hadden ze de boot gemist denk ik. Nu betrek je mensen bij de ontwikkeling en hoop je ze te binden.
Het gaat inderdaad traag, maar zo'n populair concept laten ze niet vallen.