Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 30 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 11:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Baiko schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:04:
Blijkbaar wordt de laatste experimental 0.48 #3 die vannacht is uitgerold naar Stable gepushed vandaag:

http://www.reddit.com/r/d...or_scheduled_maintenance/

Alleen de helft van de servers krijgt persistent items (wordt als het goed is aangegeven in de naam).
yeahh :) das wel heel snel nadat hij op exp uit kwam..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
spartacusNLD schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:29:
[...]

yeahh :) das wel heel snel nadat hij op exp uit kwam..
Ja, hopelijk gaat alles goed zodat als ik straks thuis ben ik direct aan de slag kan. Hopelijk is de loot respawn wel iets beter geoptimaliseerd in vergelijking met Experimental van een paar dagen terug, dat was echt drama. Berezino / Svet en Novod geloot met amper loot. Het kwam er op neer dat ik de apple tree zat te campen,

Het komt wel wat meer neer op survival, als de loot inderdaad rare is moet je dus echt gaan vissen en op animals gaan jagen.

Maarja we zullen het beleven "vandaag".

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Baiko schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:07:
[...]

Ja, hopelijk gaat alles goed zodat als ik straks thuis ben ik direct aan de slag kan. Hopelijk is de loot respawn wel iets beter geoptimaliseerd in vergelijking met Experimental van een paar dagen terug, dat was echt drama. Berezino / Svet en Novod geloot met amper loot. Het kwam er op neer dat ik de apple tree zat te campen,

Het komt wel wat meer neer op survival, als de loot inderdaad rare is moet je dus echt gaan vissen en op animals gaan jagen.

Maarja we zullen het beleven "vandaag".
sommige loot zoals wapens worden zeldzaam.. andere loot zoals eten blijft t zelfde zover ik weet

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:03

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

green-tea schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:55:
[...]

https://www.vilayer.com alleen ben ik de kortingscode kwijt.

Ik lees veel klachten maar goed 10% discount : DayZIntel10
Word tijd dat we zelf server's kunnen gaan hosten, je betaald je daar blauw aan een server die ook nog een niet fatsoenlijk draait. Ik host met plezier wel een server voor m'n vriendengroep :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
kuusj98 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:08:
[...]

Word tijd dat we zelf server's kunnen gaan hosten, je betaald je daar blauw aan een server die ook nog een niet fatsoenlijk draait. Ik host met plezier wel een server voor m'n vriendengroep :P
0.49 als het goed is =)

Heb hier ook nog een kast met een i7 870 @ 3.5ghz, 8gb geheugen en een 120gb SSD. Ik neem aan dat je hier ook een fatsoenlijke DayZ server mee zou kunnen draaien? Zit aan een 100mbit glasvezel lijn dus upload is het probleem niet.

Maar dit worden dan private hyves toch?

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 22:37

Odieus

Onuitstaanbaar

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 14:53

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Baiko schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:10:
[...]

0.49 als het goed is =)

Heb hier ook nog een kast met een i7 870 @ 3.5ghz, 8gb geheugen en een 120gb SSD. Ik neem aan dat je hier ook een fatsoenlijke DayZ server mee zou kunnen draaien? Zit aan een 100mbit glasvezel lijn dus upload is het probleem niet.

Maar dit worden dan private hyves toch?
Private Hyves zijn servers met wachtwoord. Dit zijn nog steeds geen servers die je thuis zelf kan draaien helaas.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
private hyves zullen nooit worden toegestaan hebben devs al tijd terug aangegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
spartacusNLD schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:44:
mooi, voeg me ff toe op steam: spartanld
we zijn gisteren ergens bij een groot meer met een militaire prison gebouw uitgelogd. weet je dan wat ik bedoel? :p
Dat is ergens aan de linker kant van Novod denk ik? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-09 10:52
Changelog voor stable:
KNOWN ISSUES
  • Player is unable to attack with any weapon in certain circumstances
  • Character is freezed for a few seconds after throwing item in certain angle
  • Several issues with melee hitting players are experiencing desync while next to each other
  • Random throwing of items
  • Ladders can't be used after hit by grenade explosion
  • Player is stucked in building after reconnect
  • Player cannot respawn properly when hes drowned
  • When restrained in unconscious player stays in restrained state till he reconnects
  • Character goes prone after using drink all action on canteen
  • Random police car spawning doesn't work properly. Cars are not visible, loot is there though.
NEW
  • Animations - Igniting fireplace
  • Animations - Restrained sprint (run)
  • Animations - Fishing (pull out, check, start)
  • Animations - Searching for berries, digging
  • Animations - Cow animation sets
  • Crafting - You can craft leather sack
  • Crafting - You can craft mosin wrap from burlap sack
  • Crafting - You can add grass to burlap wrap
  • Crafting - You can sharpen wooden sticks
  • Crafting - You can combine sharpened sticks and feather to create an primitive arrow
  • Crafting - Preparing chicken will now give you also some chicken feathers
  • Crafting - You can saw mosin -nagant 9130 off
  • Crafting - You can paint sawed -off mosin -nagant 9130
  • Crafting - You can tear bandana mask into rags
  • Crafting - You can attach and detach Smersh Backpack to Smersh Vest´
  • Gear - Crafted leather sack
  • Gear - Smersh Vest
  • Gear - Smersh Backpack
  • Gear - Sharpened Stick
  • Gear - Chicken Feathers
  • Gear - Primitive Arrow
  • Gear - Added lifetime and persistence parameters
  • Gear - Bow can now use primitive arrows
  • Gear - Tank helmet
  • Loot - Randomized police cars spawns (works but cars are not always visible - see known issues)
  • Loot - Some guns spawn with ammo now
  • Weapons - Sawed -off variant of mosin -nagant 9130
  • World - Sinistok village is added.
  • World - Vavilovo village is added.
  • World - New WW2 monument has been added to Severograd town.
  • World - Oak tree was replaced by new model.
FIXED
  • Animations - Slow and fast move with raised Bow in crouch
  • Animations - Silence gesture crouch and prone polished
  • Actions - Tearing bandana into rags produce only one rag now
  • Actions - Highly increased chance for finding an apple
  • Actions - Slightly increased chance for finding a berry
  • Character - Moved position of collision shapes for standing and crouching poses with two -handed weapon
  • Cooking - Highly reduced chance for getting food poisoning from burnt meat
  • Crafting - Tracksuit pants can be mended with sewing kit
  • Graphics - Textures for epinephrine and fire extinguisher improved
  • Engine - First iteration of wall clipping fix
  • Gear - Gorka pants takes four slots
  • Loot - Heli -crashsites fixed
  • Loot - Loot tables changed
  • Loot - Rotten fruit and vegetables removed from loot spawns
  • Weapons - Crossbow dispersion tweaked
  • Weapons - CR 527 magazine cannot be repainted
  • Weapons - Range for all melee weapons and fists tweaked
  • Weapons - All melee weapons are set to use cursor for hit now
  • Weapons - CR 527 magazine description edited
  • Weapons - MP5 30Rnd magazine takes two vertical slots
  • Weapons - Shotguns damage
  • Weapons - Improvised bow dispersion tweaked
http://forums.dayzgame.co...elog-stable-048124737/[1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 25-09 16:04
Manmanman, wat een avond weer, dikke pret. En chaos :D

Nadat we elkaar ontmoet hebben, eten samen. Jammer dat de kok het vlees laat verbranden :+ :
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/67872048989225644/CC96F2859D2905A82CE99540E5CCE8322D07669B/

De scout checkt ff waar we heen moeten voor airfield
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/67872048989228564/CF391C15EA2D0703105DD6AAC4406F7B2B44F008/

En looten maar, gas erop, #yolo
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/67872048989231344/A042A4A1FD62C3A5823B2C3537B37A931FE0100E/

Maar het einde was gek! Complete chaos. Blinde paniek.
Wij, vier man sterk op airfield en een random dude met een motorhelm die uit het niks een van ons afknalt. Wij allemaal de barak in. Patchen, kijken, schreeuwen, blijken er twee enemies rondom de barakken te lopen maar kunnen niet door het raam schieten. We kijken elkaar enkel aan :)
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/67872048989232826/DC7062705CC1C151205BFFB95585A8216363960A/

een enemy komt binnen, schiet mij unconsious. M'n teammaat wil me helpen maar in plaats me te verbinden schiet hij me dood. 2 down. De andere schiet degene die me wilde helpen dood, 3 down. De enemy schiet onze laatste neer, 4 down.

Einde DayZ voor vandaag, maar was wel ruig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
pimskie schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:38:
Manmanman, wat een avond weer, dikke pret. En chaos :D

Nadat we elkaar ontmoet hebben, eten samen. Jammer dat de kok het vlees laat verbranden :+ :
[afbeelding]

De scout checkt ff waar we heen moeten voor airfield
[afbeelding]

En looten maar, gas erop, #yolo
[afbeelding]

Maar het einde was gek! Complete chaos. Blinde paniek.
Wij, vier man sterk op airfield en een random dude met een motorhelm die uit het niks een van ons afknalt. Wij allemaal de barak in. Patchen, kijken, schreeuwen, blijken er twee enemies rondom de barakken te lopen maar kunnen niet door het raam schieten. We kijken elkaar enkel aan :)
[afbeelding]

een enemy komt binnen, schiet mij unconsious. M'n teammaat wil me helpen maar in plaats me te verbinden schiet hij me dood. 2 down. De andere schiet degene die me wilde helpen dood, 3 down. De enemy schiet onze laatste neer, 4 down.

Einde DayZ voor vandaag, maar was wel ruig _/-\o_
mooie foto's man :) was idd weer leuk. volgende keer moeten we toch maar is beter organiseren.
helaas ging ik als 1e dood door een sniper denk ik.. heb nu wel weer heel boel loot en ben weer terug op NW kunnen komen. daar vrij veel nog kunnen vinden zelf een SKS (akkie had die van mij gehad maar weer gedropt ergens, gelukkig lag die er nog) wel jammer dat ik nu opeens een vrouwlijk personage heb :p

morgen weer een nieuwe dag.. >:)

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Als we gaan dan gaan we met ze alle! Dat is wel gebeurt helaas op echt een beschamende manier maar ach!

Hoop dat ik van het weekend nog een paar uurtjes kan vinden zodat ik weer wat kan looten.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:49
Heerlijke patch notes. Vanavond is kijken of ik nog een uurtje kan spelen :) Leuk zo die foto dagboeken trouwens 'at hierbove' :) !

PSN: Brwmaster

• pimskie
haha ja het einde was echt dood of de gladiolen. Maar ik voelde er ook niks voor om te blijven wachten.
Maar ik ben het met Spartacus eens, de organisatie kan beter. Achteraf was het ook niet zo slim om met z'n alle in een gebouwtje te gaan zitten met 1 uitgang, waar vijanden omheen cirkelen :D

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Ik zal ook eens kijken of ik jullie kant op kan komen. Ben momenteel nog in Novo.

PSN: Totumpaal

• GeoffLx
  • Niet online
spartacusNLD schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:57:
[...]

mooie foto's man :) was idd weer leuk. volgende keer moeten we toch maar is beter organiseren.
helaas ging ik als 1e dood door een sniper denk ik.. heb nu wel weer heel boel loot en ben weer terug op NW kunnen komen. daar vrij veel nog kunnen vinden zelf een SKS (akkie had die van mij gehad maar weer gedropt ergens, gelukkig lag die er nog) wel jammer dat ik nu opeens een vrouwlijk personage heb :p

morgen weer een nieuwe dag.. >:)
Heb jullie gister nog gezocht, na jou een uitnodiging gestuurd te hebben op Steam maar nog geen antwoord kreeg (geen probleem trouwens hoor ;)) en zag geen bekende namen in de Primal Fury server voorbij komen.

Ik zal vanavond ook nog eens richting NW airfield komen lopen. Moet ook net als totempaal uit Novo komen. Maak jij de oversteek vanavond Totem? In dat geval kan ik je wel gezelschap houden tijdens de trip. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door GeoffLx op 14-08-2014 09:41 ]

• totempaal
GeoffLx schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:31:
[...]

Heb jullie gister nog gezocht, na jou een uitnodiging gestuurd te hebben op Steam maar nog geen antwoord kreeg (geen probleem trouwens hoor ;)) en zag geen bekende namen in de Primal Fury server voorbij komen.

Ik zal vanavond ook nog eens richting NW airfield komen lopen. Moet ook net als totempaal uit Novo komen. Maak jij de oversteek vanavond Totem? In dat geval kan ik je wel gezelschap houden tijdens de trip. ;)
Denk het wel, word op zijn vroegst voor mij tegen kwart over 7. Eerst mijn dochtertje in bed leggen. ;) En dan heb ik tijd. Ik zit ergens rond de toren... Ik weet ff niet meer exact waar ik uitgelogt ben...

• GeoffLx
  • Niet online
totempaal schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:15:
[...]

Denk het wel, word op zijn vroegst voor mij tegen kwart over 7. Eerst mijn dochtertje in bed leggen. ;) En dan heb ik tijd. Ik zit ergens rond de toren... Ik weet ff niet meer exact waar ik uitgelogt ben...
Ik ben er ook pas tussen 7 en half 8, dus dat komt mooi uit. Ik ben uiterst Westen uitgelogd in Novod. Bij het meest linkse meertje, vlak tegenover het bezinestation. Misschien handig om daar af te spreken. :)

• totempaal
GeoffLx schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:17:
[...]

Ik ben er ook pas tussen 7 en half 8, dus dat komt mooi uit. Ik ben uiterst Westen uitgelogd in Novod. Bij het meest linkse meertje, vlak tegenover het bezinestation. Misschien handig om daar af te spreken. :)
Ik ga wel ff opzoek naar het benzinestation en het meest linkse meertje. ;) Ik heb je trouwens een PM gestuurd.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
GeoffLx schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:31:
[...]

oh heb geen invite gezien? zal vanavond na werk nog is kijken.

• green-tea
@Sparta,

Heel bijzar dit. Ik logde net even in op me laptop. Daar heb ik mijn oude karakter nog met jouw AKM

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:36
green-tea schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:26:
@Sparta,

Heel bijzar dit. Ik logde net even in op me laptop. Daar heb ik mijn oude karakter nog met jouw AKM
Let op dat het plaatje dat je ziet op je startscherm gewoon een lokaal opgeslagen (gecachte) afbeelding is die met enige regelmaat geüpdate wordt, maar daardoor dus niet altijd actueel is.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• green-tea
Luuk1983 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:50:
[...]

Let op dat het plaatje dat je ziet op je startscherm gewoon een lokaal opgeslagen (gecachte) afbeelding is die met enige regelmaat geüpdate wordt, maar daardoor dus niet altijd actueel is.
Ik heb met de oude karakter rond gelopen en op een veiligere plek uitgelogd tot tweemaal aan toe.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
green-tea schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:50:
[...]

Ik heb met de oude karakter rond gelopen en op een veiligere plek uitgelogd tot tweemaal aan toe.
wait wut :D :D :D _/-\o_ _/-\o_

ben rond half 10 thuis wil je hem tot die tijd bewaren? :o :o :o

• jeffreygek1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 20:32
zijn er mensen waar ik dayz mee kan spelen ik speel elke dag aan het einde van de middag en s'avonds
mijn steam id is jeffrey.gek

[ Voor 13% gewijzigd door jeffreygek1 op 14-08-2014 11:59 ]

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
jeffreygek1 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:58:
zijn er mensen waar ik dayz mee kan spelen ik speel elke dag aan het einde van de middag en s'avonds
mijn steam id is jeffrey.gek
heb je een headset? dit om te kunnen communiceren via teamspeak. wat is je steam naam?

• jeffreygek1
ja ik heb kan spreken via ts3 en steam naam heb ik ge edit

• GeoffLx
  • Niet online
spartacusNLD schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:53:
[...]

oh heb geen invite gezien? zal vanavond na werk nog is kijken.
Ik zie zojuist dat je me inmiddels hebt geaccepteerd. 'foggy' was de naam. :)

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
GeoffLx schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:07:
[...]

Ik zie zojuist dat je me inmiddels hebt geaccepteerd. 'foggy' was de naam. :)
ohh jah idd :)

@green thea hoop dat t geen bug was haha die AKM was echt heel fijn :p

• jeffreygek1
kan ik jou op steam toevoegen spartacus?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
jeffreygek1 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:16:
kan ik jou op steam toevoegen spartacus?
dat kan :p spartanld

• pimskie
Als het ff zo doorgaat kunnen we straks met 2 squads op pad!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

Fuck. Full-geared character wipe. Voor mij en al m'n clanmates, 3 keer achter elkaar...
Ik join de server, full geared, maar na de restart, alles kwijt. Niet alleen ik, zeker 4 andere mensen ook. Dus we gaan samen op pad, weer looten, tegen de tijd dat de server zou restarten, van te voren uitloggen, en na 10 minuten er weer op. Wederom alles kwijt... Op 1 iemand na, maar die was intussen op een andere server geweest.

Mijn hardcore (nu first-person) character geladen, die had al z'n gear nog. Tot aan de server restart, ook die alles kwijt... :(

Heb niet zoveel zin nu weer te looten, straks weer alles kwijt, hoop dat de bug snel opgelost wordt, heb er al veel meer over gelezen. Normaal kreeg je een melding met rode letters, maar die was er nu alle keren niet. Server wisselen zoals dat normaal werkt, hielp ook niets...

Na 't weekend pas weer spelen, ondertussen maar de forums in de gaten houden..

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
pimskie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:30:
idd.. dit wou ik vanavond even bespreken op TS hoe we dat gaan organiseren :) goed?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Jo0Lz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:43:
Fuck. Full-geared character wipe. Voor mij en al m'n clanmates, 3 keer achter elkaar...
Ik join de server, full geared, maar na de restart, alles kwijt. Niet alleen ik, zeker 4 andere mensen ook. Dus we gaan samen op pad, weer looten, tegen de tijd dat de server zou restarten, van te voren uitloggen, en na 10 minuten er weer op. Wederom alles kwijt... Op 1 iemand na, maar die was intussen op een andere server geweest.

Mijn hardcore (nu first-person) character geladen, die had al z'n gear nog. Tot aan de server restart, ook die alles kwijt... :(

Heb niet zoveel zin nu weer te looten, straks weer alles kwijt, hoop dat de bug snel opgelost wordt, heb er al veel meer over gelezen. Normaal kreeg je een melding met rode letters, maar die was er nu alle keren niet. Server wisselen zoals dat normaal werkt, hielp ook niets...

Na 't weekend pas weer spelen, ondertussen maar de forums in de gaten houden..
he.. dit hadden wij ook gisteren avond. net na een server reset idd. wij hebben toen uitgelogd even gewacht en de zelfde server weer gejoined toen hadden we alles weer terug..

• pimskie
spartacusNLD schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:43:
[...]

idd.. dit wou ik vanavond even bespreken op TS hoe we dat gaan organiseren :) goed?
Lijkt me een goed idee, alleen ben ik er vanavond niet. Of laat, na een x aantal bier ;) Anders morgen oid.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

spartacusNLD schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:47:
[...]

he.. dit hadden wij ook gisteren avond. net na een server reset idd. wij hebben toen uitgelogd even gewacht en de zelfde server weer gejoined toen hadden we alles weer terug..
Dat werkte dus niet, helaas... Ook andere suggesties, zoals uitloggen bij steam en weer inloggen, etc. De known tricks bij character wipes werkten niet, dus maar opnieuw begonnen met looten. Na 3 keer een wipe wil je 't wel laten, ik was 't looten iig wel ff za,t het spel is al zo'n ren simulator soms... :/

Maar goed, zondag of maandag maar weer met frisse moed beginnen. :)

• totempaal
pimskie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:30:
Hahaha ja en hebben we geen tegenstanders.... wie moeten we dan lastig vallen/helpen?
Wil toch graag weer een keer de boeien gebruiken... Oja en ik heb sleutels nu! 8)7
En wat te eten.... :Y) })

• pimskie
totempaal schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:02:
[...]

Hahaha ja en hebben we geen tegenstanders.... wie moeten we dan lastig vallen/helpen?
Wil toch graag weer een keer de boeien gebruiken... Oja en ik heb sleutels nu! 8)7
En wat te eten.... :Y) })
Als we geen tegenstanders hebben schieten we toch gewoon iemand van ons eigen team neer... |:(

• totempaal
pimskie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:05:
[...]

Als we geen tegenstanders hebben schieten we toch gewoon iemand van ons eigen team neer... |:(
Hahaha ja is een mogelijkheid... 1 minuut voorsprong geven en hem dan op gaan zoeken...

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
en that is how the hunger games was invinted.. })
ja ik moest naar die film van me vriendin :+

• totempaal
spartacusNLD schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:12:
en that is how the hunger games was invinted.. })
ja ik moest naar die film van me vriendin :+
Zat meer te denken aan Surviving the game..... Had dat geroepen, Nu nemen we je niet meer serieus.... O-)

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
totempaal schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:14:
[...]

Zat meer te denken aan Surviving the game..... Had dat geroepen, Nu nemen we je niet meer serieus.... O-)
haha jah als we te veel eten hebben. moet je wat doen om t interessant te houden haha. maar als ik me niet vergis is dat een andere arma mod :p

• Pater19
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 12:42
Op welke ts zitten jullie Dayz te spelen??

• pimskie
Vrijwel altijd zitten we hier: ts.bug-community.com

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
pimskie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:47:
Vrijwel altijd zitten we hier: ts.bug-community.com
En dat is een teamspeak server om te communiceren met elkaar geen dayz server ;)

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Jo0Lz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:51:
[...]

Dat werkte dus niet, helaas... Ook andere suggesties, zoals uitloggen bij steam en weer inloggen, etc. De known tricks bij character wipes werkten niet, dus maar opnieuw begonnen met looten. Na 3 keer een wipe wil je 't wel laten, ik was 't looten iig wel ff za,t het spel is al zo'n ren simulator soms... :/

Volgens mij wordt er nu onderscheid gemaakt tussen characters op Persistent en op Non-Persisant servers (net als bij regular en hardcore). Ik had gister om te proberen een persisent server gejoined. Toen ik later opnieuw play game drukte kwam ik uit op een andere (regular) server met een nieuw char, ik was meteen bang voor wipe. Toen maar opnieuw een server gejoined, een persisent server, en ik had al mn gear wil.

Zou het hier aan kunnen liggen?

Hier komt iets hips te staan

• jeffreygek1
hoe laat spelen we s'avonds eigenlijk dayz

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:39
Waarschijnlijk kom ik ook wel, ben vanaf nu beschikbaar.

Weer twee squads zou vet zijn, heb het 1x meegemaakt met tweakers.

De avond hoe 'slaughterhouse' aan zijn naam kwam :P

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 14:53

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Kan aan mij liggen maar ik vind het spel redelijk onspeelbaar op het moment. Zombies slaan je zelfs als je ze niet ziet. Net in een ATC vanuit het niets ineens alles stuk gemept. Ren naar beneden is er ineens een zombie aanwezig. Ze spawnen weer veel te snel. Zijn wel beter te meppen weer.

Verder lijkt het alsof ik af en toe ineens achter of vooruit geduwd word als ik crouched ben, ook heel vreemd...

Ff wachten op volgende patch voor mij :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik heb tijdje niet gespeeld en ben wel weer benieuwd daar de nieuwe updates etc etc, dus DutchCaptain moet weer gaan ownen :P.

Waar speelt tweakers nu op? expiremental of nog steeds op stable? Op stable sta ik geared op north west.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Jo0Lz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:51:
[...]

ik en akkie hebben jou bug net ook gehad alles kwijt :F
wachten op de volgende update voor mij.. :-(

• LongBowNL
Toch blijkt weer dat wachten helpt. Ik wachtte iets langer en had nog wel alles. Dus even wachten als de server herstart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Laatst online: 01-09-2023
Oh Ik had gisteren ook opeens een char wipe, Was aan het rennen in een stadje en zat een z achter mij aan. Was goed gegeared dus had hem makkelijk aan gekund en toen zag ik geen response voor ... seconden... na opnieuw inloggen alles kwijt, had mooie AK 101 met scope en met mags hunter backpack en alle rommel die je maar kan wensen...
Begin het wel behoorlijk vervelend te vinden elke keer opnieuw beginnen omdat er met de server/connectie iets mis gaat. Als het nou is omdat ik doodgeschoten wordt of zelf iets stoms doe oke, maar dit is gewoon frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Totem nog bedankt voor de uitnodiging gister :) . Was even niet in de mood, redelijke stresdag op het werk dus moest even tot rust komen :9 . Vanavond ben ik wss wel van de partij dus ik hoop jullie ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Damian schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:33:
Kan aan mij liggen maar ik vind het spel redelijk onspeelbaar op het moment. Zombies slaan je zelfs als je ze niet ziet. Net in een ATC vanuit het niets ineens alles stuk gemept. Ren naar beneden is er ineens een zombie aanwezig. Ze spawnen weer veel te snel. Zijn wel beter te meppen weer.

Verder lijkt het alsof ik af en toe ineens achter of vooruit geduwd word als ik crouched ben, ook heel vreemd...

Ff wachten op volgende patch voor mij :/
Dat vind ik überhaupt iets van de laatste tijd. Zombies die je raken terwijl ze je echt niet zouden kunnen raken. Dat kan inderdaad zijn zoals jij zegt, maar ook als je achter een zombie staat en deze met z'n rug naar je toe staat. De laatste weken nooit zoveel verband nodig gehad. Het lijkt wel alsof elke confrontatie met een zombie bij mij nu eindigt in bloeden...en goed voor je gear is het niet echt nee :P

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Zoals ik al dagen zeg, hoe meer patches hoe meer bugs. Er komen bijv 100 bugs bij maar worden per patch 50 bugs gefixed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
green-tea schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:00:
Zoals ik al dagen zeg, hoe meer patches hoe meer bugs. Er komen bijv 100 bugs bij maar worden per patch 50 bugs gefixed..
En natuurlijk worden er experimenten gedaan met balancing. Bedoel, ze hebben toen een keer de body damage van een zombie drastisch verlaagd waardoor je ze zelfs met een fire axe 6 keer moest raken als je geen direct hit tegen het hoofd gaf. Dat was ook een experiment. En zo zal het vast nog wel vaker gaan. Maar idd op het moment vind ik er een aantal vervelende bugs inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

HyperMan schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:22:
[...]

Volgens mij wordt er nu onderscheid gemaakt tussen characters op Persistent en op Non-Persisant servers (net als bij regular en hardcore). Ik had gister om te proberen een persisent server gejoined. Toen ik later opnieuw play game drukte kwam ik uit op een andere (regular) server met een nieuw char, ik was meteen bang voor wipe. Toen maar opnieuw een server gejoined, een persisent server, en ik had al mn gear wil.

Zou het hier aan kunnen liggen?
Dat zou wel kunnen, als het niet meermaals gebeurd was op een zelfde server (non-persistant). Ik kan sowieso na 't weekend pas weer spelen, verwacht dat er wel hotfixes gedaan worden aankomende woensdag...
spartacusNLD schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:51:
[...]

ik en akkie hebben jou bug net ook gehad alles kwijt :F
wachten op de volgende update voor mij.. :-(
Hoop dat 't woensdag dan geregeld wordt, dit is wel erg zonde van de tijd ;)
Van wat ik overal lees, moet het minder een probleem zijn op de servers waar persistance is aangezet, misschien dat ik maandag probeer op zo'n server te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Laatst dayz nog meer is opgestart... maar vind het beeld er een beetje raar uitzien.. is daar iets aan veranderd ? Beetje soft en cartoon achtig :P

Hier had ik eerder geen last van. Natuurlijk al die troep zoals post-processing uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zelf geen last van eigenlijk :) Stiekem je instellingen veranderd? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Marsjee schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:49:
Laatst dayz nog meer is opgestart... maar vind het beeld er een beetje raar uitzien.. is daar iets aan veranderd ? Beetje soft en cartoon achtig :P

Hier had ik eerder geen last van. Natuurlijk al die troep zoals post-processing uit !
moet je postprocessing uitzetten :) had precies het zelfde als jij had.. daarna probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Marsjee schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:49:
Natuurlijk al die troep zoals post-processing uit !
spartacusNLD schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:18:
moet je postprocessing uitzetten :) had precies het zelfde als jij had.. daarna probleem opgelost :)
Volgens mij zegt ie dat ie dat al gedaan heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Luuk1983 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:26:
[...]

[...]

Volgens mij zegt ie dat ie dat al gedaan heeft ;)
oww raar.. najah bij mij was t daarna weg haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Heeft het met de resolutie te maken?

Hier staat een tutorial om het te fixen: https://imgur.com/a/nPJ7Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ai ben weer keer dood geschoten, had gelukkig niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
LongBowNL schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:30:
Heeft het met de resolutie te maken?

Hier staat een tutorial om het te fixen: https://imgur.com/a/nPJ7Y
Toevallig een nieuwe monitor? Toen ik een nieuwe monitor gekocht had (ging van 1680 x 1050 naar 1920 x 1080) kon ik de nieuwe 1080p-resolutie niet kiezen in het spel. Dan moet je een config-file aanpassen: http://steamcommunity.com...8814843774103288/?l=dutch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Bijna weekend! Ik denk dat ik vanavond rond een uurtje of 8 weer ga spelen. Gegadigden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
dudee schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:41:
Ik heb tijdje niet gespeeld en ben wel weer benieuwd daar de nieuwe updates etc etc, dus DutchCaptain moet weer gaan ownen :P.

Waar speelt tweakers nu op? expiremental of nog steeds op stable? Op stable sta ik geared op north west.
Kleine bump op mijn vraag want wil weer spelen met got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
kan iemand een google doc bestand maken dat we daar alle steam namen in zetten dat we elkaar zo vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Luuk1983 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:56:
[...]

Toevallig een nieuwe monitor? Toen ik een nieuwe monitor gekocht had (ging van 1680 x 1050 naar 1920 x 1080) kon ik de nieuwe 1080p-resolutie niet kiezen in het spel. Dan moet je een config-file aanpassen: http://steamcommunity.com...8814843774103288/?l=dutch.
Geen nieuwe, wel een 2e erbij :P idd had ik ook resolutie problemen.. Maar dat is opgelost. Ik kijk vanavond nog even of ik het kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Maak net wat raars mee, er was iemand (ik kan niet praten dus kon niks zeggen). Ik begon op hem te schieten ineens 'You are dead', hij was 100% alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
dudee schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:53:
[...]

Kleine bump op mijn vraag want wil weer spelen met got
Volgens mij zitten de meesten over het algemeen wel op stable.
Primal Fury is een populaire server waar we nog wel eens zitten, en de NL Day Server Might Be Friendly van een mede tweaker (props!)

Meestal te vinden op deze ts: ts.bug-community.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 00:25
Green-tea, 100% alleen is altijd maar de vraag. Je weet het nooit 100% zeker. What the hell, in DayZ niets is zeker. ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door -Moondust- op 15-08-2014 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Dan nog blijft weird zag niemand om me heen met 1 ahot dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Bij mij zijn sinds de patch de graphics ook slechter geworden lijkt het, de draw distance lijkt anders, sommige objects die redelijk dichtbij zijn hebben nu hele vage textures

Waar zijn in de stand alone de spawn points eigenlijk? Ik spawn altijd in het noord oosten of bij berezino.
Jo0Lz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:54:
[...]

Dat zou wel kunnen, als het niet meermaals gebeurd was op een zelfde server (non-persistant). Ik kan sowieso na 't weekend pas weer spelen, verwacht dat er wel hotfixes gedaan worden aankomende woensdag...
Wat ik zei klopt niet, heb nu een non-persistent server gejoined en heb zelfde char als op persistent server

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ik wordt echt panisch! Refreshed de server zoals elke 4 uur. Bam karakter weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Ik zet weer even de izurvive groep van Tweakers neer:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

EDIT
green-tea schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:45:
Ik wordt echt panisch! Refreshed de server zoals elke 4 uur. Bam karakter weer weg.
Je moet echt een paar minuutjes wachten voordat je weer de server joined. Als je een wipe hebt, meteen weer uitloggen en een paar minuten wachten. Dan heb je nog kans dat je je character terug krijgt.

[ Voor 46% gewijzigd door LongBowNL op 15-08-2014 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Helaas dood geeindigd. Had een m4 gevonden (bij heli crash) flink kogels geloot opzoek naar magazijn. Naar het laatste hok gegaan in het bos van airport ren ik naar binnen zie ik iemand staat dus ik pomp volledig magazijn in hem. Resultaat = ik dood hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Laatst online: 15-08 10:50
spartacusNLD schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:43:
kan iemand een google doc bestand maken dat we daar alle steam namen in zetten dat we elkaar zo vinden?
Of maak een account aan op het forum bij de www.dayzprimalfuryserver.com. Gebruik je account naam, Als je daar op members klikt kun je het ook zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Laatst online: 15-08 10:50
green-tea schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:45:
Ik heb dit ook sinds de update. Welke server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
PrimalFury schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:02:
[...]

Ik heb dit ook sinds de update. Welke server ?
Mijn eigen (Hosted by Fragnet.net, misschien hun instellingen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
valt jullie ook op dat er na de laatste update veel meer zombies spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Wat was de teamspeak server ook alweer.

Nieuwe server naam : [NL] GoT | Always Day | Might be friendly

[ Voor 46% gewijzigd door green-tea op 16-08-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Teamspeak link
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
green-tea schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:25:
Wat was de teamspeak server ook alweer.

Nieuwe server naam : [NL] GoT | Always Day | Might be friendly
Nice! of man dat je een server hebt geregeld. Morgen kom ik weer eens spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Regular/Third Person servers zijn zo saai, totaal geen spanning doordat je alles ziet voor je tegenstander het ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
unfor schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:57:
Regular/Third Person servers zijn zo saai, totaal geen spanning doordat je alles ziet voor je tegenstander het ziet.
Nou ik weet het niet maar ik ben net weer voor me reet geschoten in NW airport, was weer spannend want had weer aardig wat wapens. Van de 8 spelers waren er 4 op NW aiport, 1 die zat ergens binnen met deur dicht mocht niet naar binnen, toen wou ik het bos in rennen ben ik door iemand anders neer geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
green-tea schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:12:
[...]

Nou ik weet het niet maar ik ben net weer voor me reet geschoten in NW airport, was weer spannend want had weer aardig wat wapens. Van de 8 spelers waren er 4 op NW aiport, 1 die zat ergens binnen met deur dicht mocht niet naar binnen, toen wou ik het bos in rennen ben ik door iemand anders neer geschoten.
Het blijft vele malen spannender zonder "cheat-mode".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
NW airport is het nieuwe meeting point van DayZ geloof ik. Ik ga maar eens looten op Balota denk ik. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
-Moondust- schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:30:
NW airport is het nieuwe meeting point van DayZ geloof ik. Ik ga maar eens looten op Balota denk ik. ;-)
Da's niet nieuw hoor, altijd al de "place to be" voor loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Voordat NE airport een metamorfose onderging was het the easy place to be voor militaire loot. Nu daar niets meer is, is NW het dichtstbij en trekken hele volkstammen massaal daarheen. En voordat fresh spawns massaal aan de oostkust spawnden, spawnden ze vaak aan de zuidkust en was Balota the place to be voor miltaire loot. Het is maar net wat zich het dichtstbij de reguliere spawnplekken bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Die spawnplekken zijn waardeloos altijd EAST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Met het oog op zsm gearen wel ja, maar dat zal de bedoeling van het spel ook wel zijn. ;-) DayZ is een spel waarin je vreugde moet halen uit het verzamelen en overleven, over and over again.

[ Voor 35% gewijzigd door -Moondust- op 16-08-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
-Moondust- schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:49:
Met het oog op zsm gearen wel ja, maar dat zal de bedoeling van het spel ook wel zijn. ;-) DayZ is een spel waarin je vreugde moet halen uit het verzamelen en overleven, over and over again.
Alles wat boeiend is is gewoon vaak heel ver lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Daarom is de mod nog zoveel beter. Met voertuigen en de verschillende mods en scripts die de servers daaien is er veel meer te beleven.
Ik hoop dat het een keer op gaat schieten met de standalone, want ik speel het amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
green-tea schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:55:
Alles wat boeiend is is gewoon vaak heel ver lopen.
Ik heb zelfs een tijdje een speedhack gebruikt om die verre afstanden wat makkelijker te overbruggen, omdat mijn doel was zsm te gearen en veel andere spelers af te schieten. Dat leidde keer op keer tot teleurstelling en frustratie. Je moet er gewoon zin in hebben om door het land te struinen op zoek naar gear en altijd de spanning te hebben dat je ene ander tegen gaat komen en de uitkomst niet kan voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
-Moondust- schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:14:
[...]

Ik heb zelfs een tijdje een speedhack gebruikt om die verre afstanden wat makkelijker te overbruggen, omdat mijn doel was zsm te gearen en veel andere spelers af te schieten. Dat leidde keer op keer tot teleurstelling en frustratie. Je moet er gewoon zin in hebben om door het land te struinen op zoek naar gear en altijd de spanning te hebben dat je ene ander tegen gaat komen en de uitkomst niet kan voorspellen.
Pfff.. :r
De stap naar andere hacks is erg klein.
Elke hack in een multi-player game is al vac-ban waardig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Zeker, ik heb mijn lesje dan ook wel geleerd met de ban die ik heb gekregen. ;-)
Pagina: 1 ... 30 ... 55 Laatste