Gisteren samen met iemand anders gespeeld, ondertussen mooi op teamspeak speelt toch wel leuker dan in je eentje rondlopen (alhoewel dit ook erg vermakelijk kan zijn). We zouden om 23:00 stoppen omdat ik de volgende dag weer werken moest. Het was inmiddels 23:10, en we hadden een plekje gevonden om uit te loggen maar op het laatste moment toch nog een stukje doorgelopen. En opeens liepen we tegen een speler aan die dood op de grond lag, met al zijn loot nog bij zich dus wij snel looten. Nooit aan gedacht dat deze speler natuurlijk gedood kon zijn door een andere speler, daarnaast waren wij ook zo dom om met z'n tweeën tegelijkertijd te gaan looten. En ja, je raad het al, we hebben de andere speler nooit aan horen komen, en BAM alle twee dood door een fire axe.
We waren trouwens fully geared, ik had rond de 100 rounds voor mijn MA41. Daarnaast ook mijn outfit was top notch. Dus dat voelde wel even @#!$%!, maar compleet onze eigen domme schuld om tegelijkertijd te gaan looten. Gebeurt me in ieder geval geen tweede keer
We waren trouwens fully geared, ik had rond de 100 rounds voor mijn MA41. Daarnaast ook mijn outfit was top notch. Dus dat voelde wel even @#!$%!, maar compleet onze eigen domme schuld om tegelijkertijd te gaan looten. Gebeurt me in ieder geval geen tweede keer
I'm an Ironman!