Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 18 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ben nog niet dood :P Nog rustig wat aan het proberen. Gaat nog niet heel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 00:25
Ik ben niet in de buurt, anders had ik je geholpen. Je krijgt in ieder geval een lesje geduld op deze manier. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jep.. Ben nog steeds energized en hydrated. Natuurlijk op 30 servers geen rot fruit. Dat troep kom je overal tegen behalve wanneer je het wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:48
ik kan wel even komen maar weet niet of ik wel spul heb om je te fixen. ;w

Ik heb je PB gedaan }:O

[ Voor 15% gewijzigd door Kooistra9 op 06-04-2014 19:54 ]

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Je kan altijd proberen paar servers te hoppen en anders een kogel in mn kop jagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop nu al vrij lang ´sick´ in Svetlojarsk. Hoe de fuck kan ik hier vanaf komen? Ik bloed niet, geen pijn, maar beeld wordt wel steeds grijzer en ging van licht in het hoofd naar 'i feel faint' Blijf hier maar in de stad rondhangen, in de hoop dat ik iemand tegenkom die óf weet wat ik moet doen óf benodigde spullen bij zich heeft. Volgens mij heb ik ooit een rotte appel gegeten, zal wel voedselvergiftiging zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
http://dayz.gamepedia.com/Status_Effects#Sick

To treat sicknesses consume antibiotics, vitamins, eat fresh fruits and drink fluids. Eventually the sickness will go away. You can find antibiotics and vitamin bottles in hospitals and rarely in residential houses. Im not sure to what extend the vitamins will help but it doesnt hurt popping one pill every now and then while sick.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kooistra9 schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:34:
http://dayz.gamepedia.com/Status_Effects#Sick

To treat sicknesses consume antibiotics, vitamins, eat fresh fruits and drink fluids. Eventually the sickness will go away. You can find antibiotics and vitamin bottles in hospitals and rarely in residential houses. Im not sure to what extend the vitamins will help but it doesnt hurt popping one pill every now and then while sick.

Hoop dat je er wat aan hebt.
Ah thanks. Ik had de vitamine flesjes en vers fruit al geprobeerd, omdat dat me wel logisch leek. Hielp helaas niet. Wel zie ik staan dat ik op zoek moet naar Charcoal tablets, zitten in medkits geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterdome
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 17:47
Vanavond geen DayZ kunnen spelen door Authentication Failure. Steam is over het algemeen ook erg traag. Iemand anders met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Viel me wel op dat je zei

I feel faint

En dat komt volgens mij omdat je te weining drinken / eten hebt genomen.

Water is below 2000:
I feel tired
I feel run-down
I feel worn-out
I feel like taking a nap
My mouth feels dry
I feel thirsty
I'm thirsty
I need a drink
I feel like having a drink
I want to drink something
Some of these messages are the same ones seen when the player is Hungry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Sponder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-02-2024
masterdome schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:49:
Vanavond geen DayZ kunnen spelen door Authentication Failure. Steam is over het algemeen ook erg traag. Iemand anders met deze problemen?
ja steam is hier ook traag.
probeer ook via steam servers te joinen waar mensen vd groep in zitten maar krijg alleen maar "Server does not respond.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Vanavond op een hele stomme manier dood gegaan. Ik zat fully geared achter een dikke boom met uitzicht op Elektro. Ben toen even uit het spel gegaan om op de kaart te kijken, omdat ik een maat van me aanwijzingen moest geven om mij te bereiken. Kom ik terug in het spel ben ik unconscious. Shit, denk ik, een zombie waarschijnlijk. Maar even later kom ik weer bij en ben ik al deels gestript door 3 gasten die geknield om me heen zitten. Helaas gaan karakters direct staan als ze weer conscious worden (moeten ze echt aanpassen!). Dat verraad helaas genoeg om direct doodgeschoten te worden. Nouja, jammer, ik had echt wel hele goede gear en een shitload aan ammo. Maar goed, ook wel leuk om te ervaren dat het leven als fresh spawn toch best lastig is als je een zombie achter je aankrijgt. Uiteindelijk mijn maat en Wernsley gevonden ten zuiden van Berezino. We gaan denk ik later naar het noorden, het schip bekijken en de nieuwe stad te westen van Svetlojarsk en tot slot natuurlijk naar de airfield. Ik heb alweer een fireaxe en een pistool, dus kan me alweer goed verdedigen. Het viel me wel op dat ik ondanks dat ik lang in leven ben geweest doodgaan niet zo heel erg vond. Is het tenminste weer leuk om dingen te vinden die je kan gebruiken. Alles al hebben is ook geen lol aan niet? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
weer een hele vette avond gehad met veel tweakers 8)

weer een heel gevecht om een huis in elektro:
er zat een groep in een huis tegenover vuurde op ons ons en zij stuurde steeds mensen op ons af. of probeerde ons te snipen door de ramen. de uitloper van sniper hill lag op een gegeven moment vol met players die wij omgelegd hebben
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IaAxQGW.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UVSVbsc.jpg

als groep hebben we heel veel kills kunnen maken. 20 kills ongeveer

iemand van ons ging dood en werd door de heuvel opgegeten :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vh5Mmam.jpg

deze avond is approved by UN:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0BpL1cD.jpg

till next ime :) 8) ;)

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 07-04-2014 00:38 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd weer geslaagde avond. Natuurlijk veel clunkyness, maar wel een aantal toffe kills. 8)

Nog een Mercy kill gemaakt op een teamgenoot vanwege gebroken benen, laat naam ff onbekend, vanwege een mislukte suïcide en er dan achter komt dat ie eigenlijk best dichtbij was gespawned. 8)7 . Niemand had namelijk morfine of splint.

Ook idd een glitch bij Kamishovo. Lopen over de berghelling en ineens valt iemand door de rots (bij de sniperrots van Kamishovo). Gelukkig was de body wel te looten.

En een paar desynch buggs. Zo pakte ik namelijk paar keer een scope van iemands geweer die gecloned op de grond lag. En had die persoon ineens zijn scope kwijt van het geweer in zijn handen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Sponder
Hoe maken jullie verbinding met de server(s) waar andere tweakers op zitten te spelen? Als ik dit via steam probeer geeft ie "Server reageert niet".. ook filteren op IP adres ingame gaf geen servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Je voegt elkaar toe op steam en dan staat onder friends de servers waar je vrienden op spelen.

Tevens had ik je bericht niet gezien kooister! Ben nog steeds niet dood heb 2 uur lang mn pc aan gehad en nog steeds spring levend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Sponder
dudee schreef op maandag 07 april 2014 @ 08:53:
Je voegt elkaar toe op steam en dan staat onder friends de servers waar je vrienden op spelen.
...
Ja, ik zie via de groep in steam op welke server iedereen zit, ik kan alleen niet van de optie "deelnemen" gebruik maken?!?.. Kan ik ook in het spel rechtstreeks naar een ip adres verbinden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:16

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Je kan in het spel zelf in de serverbrowser een lijst zien met server waar je "friends" op zitten. Als je onderaan op details klikt zie je wie er in de server zit.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Cpt.Sponder schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:00:
[...]

Ja, ik zie via de groep in steam op welke server iedereen zit, ik kan alleen niet van de optie "deelnemen" gebruik maken?!?.. Kan ik ook in het spel rechtstreeks naar een ip adres verbinden ofzo?
Binnen DayZ kan je in de serverlijst bij het tabblad friends kijken. Als je dan bij een server op details klikt dan zie je welke vrienden in de server zitten.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:54
Hoewel ik natuurlijk de fun van al die pvp momenten best begrijp vind ik het wel jammer dat dit de meest besproken verhalen zijn op het forum. Het hele spel draait nu om pvp.

Ik begrijp dat er verder niet veel te doen is nog, maar wat mij vanaf het eerste moment dat ik iets van de mod zag aansprak is het hele rondzwerf gegeven. Wat rondscharrelen door verlaten gebouwen, op zoek naar middelen om in leven te blijven en dan de altijd aanwezige angst van andere spelers. Zouden ze je helpen, zouden ze je willen omleggen. Dat maakt het voor mij spannend.

Nu is het spel: Ga naar een airfield, gear up, ga naar Elektro of Cherno en schiet elkaar kapot, rinse repeat.

Nadeel is nu ook dat als je zoals ik juist daarom wegblijft uit die 2 steden en de vliegvelden, je geen kip tegenkomt. Ik hoop dat er in de tijd een veel grotere nadruk op het survival gebeuren komt (volgens mij komt dat ook wel).

Gisteren was ik dan eindelijk in een andere (relatief) grote stad: Zelenogorsk, maar daar was ook niemand. Ik meende op een gegeven moment iets te horen, maar uiteindelijk niemand gezien. Terwijl daar ook een militaire basis is, waar ik een M4 / SKS en een CR75 wist te vinden.

Sorry voor mijn geblaat, maar ik vraag me af of er meer mensen zo over denken, of dat jullie het juist wel prima vinden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 21:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

Waarschijnlijk is dit, omdat het veel makkelijker is om een bandit te zijn, dan een hero. In de mod zijn 95% van de server pvp, met alles en iedereen die maar kill/shoot on sight doen. Ik hoop dat ze in de SA, bandits een zwaar nadeel geven, en hero's een groot voordeel.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Shodan schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:39:
Hoewel ik natuurlijk de fun van al die pvp momenten best begrijp vind ik het wel jammer dat dit de meest besproken verhalen zijn op het forum. Het hele spel draait nu om pvp.

Ik begrijp dat er verder niet veel te doen is nog, maar wat mij vanaf het eerste moment dat ik iets van de mod zag aansprak is het hele rondzwerf gegeven. Wat rondscharrelen door verlaten gebouwen, op zoek naar middelen om in leven te blijven en dan de altijd aanwezige angst van andere spelers. Zouden ze je helpen, zouden ze je willen omleggen. Dat maakt het voor mij spannend.

Nu is het spel: Ga naar een airfield, gear up, ga naar Elektro of Cherno en schiet elkaar kapot, rinse repeat.

Nadeel is nu ook dat als je zoals ik juist daarom wegblijft uit die 2 steden en de vliegvelden, je geen kip tegenkomt. Ik hoop dat er in de tijd een veel grotere nadruk op het survival gebeuren komt (volgens mij komt dat ook wel).

Gisteren was ik dan eindelijk in een andere (relatief) grote stad: Zelenogorsk, maar daar was ook niemand. Ik meende op een gegeven moment iets te horen, maar uiteindelijk niemand gezien. Terwijl daar ook een militaire basis is, waar ik een M4 / SKS en een CR75 wist te vinden.

Sorry voor mijn geblaat, maar ik vraag me af of er meer mensen zo over denken, of dat jullie het juist wel prima vinden zo.
O nee hoor, op het moment dat ik gespawnd ben ga ik vaak naar de afgelegener gebieden om lekker op het gemakje te gearen, die spanning vind ik tof.
Maar ook de andere kant vind ik tof, met een groepje naar Elektro trekken, voorzichtig voor Sniper Hill, van huisje naar huisje rennen tot je een mooi plekje hebt en dan het gevecht om de stad aangaan met andere clans.
Dan ga je dood.

Eat sleap gear repeat :)

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:56
Ik speel nog vaak met plezier de standalone. En wat ik bij @shodan lees kan ik mij ook wel in vinden af en toe. Maar dat is denk ik meer hoe je het zelf opzoekt. Ik heb soms wel speelsessies dat ik bewust Elektro vermijd en lekker over de map ga dwalen en wat ga rondscharrelen om wat leuke gear te vinden.

Wat in principe van mij wel mag is dat gewoon de gespande ammo die gevonden wordt naar beneden mag. Zodat als je een sks hebt en misschien ook maar 3 kogels je wel 3x nadenkt of een persoon die je tegenkomt wel echt moet neerknallen met je kogels, en dat een fresh spawn je kogels eigenlijk helemaal niet waard zijn.

En je zo wel gedwongen wordt om bijvoorbeeld interactie met andere players aan te gaan om eventueel ammo te ruilen. Je kan dan niet even meer op het ziekenhuis gaan liggen in Elektro en alle fresh spawn gaan afknallen voor een uurtje.

Maar ik moet zeggen in de loop der tijd ben ik ook wel anders gaan spelen. Ik was wel altijd zo naief dat ik het goede inzag van mensen en vaak ook probeerde eerst even een praatje te maken, maar veelal moest ik dat bekopen met een paar kogels. En dat is wel iets wat ik jammer vind, want juist de keren dat ik iemand tegen kwam die wel friendly was waren vaak juist de meest leuke speelsessies in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Daarom juist de GoT steamgroep, bijna altijd wel iemand aan het spelen, elkaar opzoeken en helpen. Die groep is echt wel groot geworden, en de spelers die er vaak zijn beginnen elkaar ook te herkennen/kennen nu.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht helpt een random map spawn ook, dus niet alleen langs de kust.

Kom je op de rest van de map ook mensen tegen, en moet je eerst uitvinden waar je zit.

Moeten bambi killers (blood baggers) ook op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ik ben al een tijdje lid van de groep, maar het feit dat alles op pvp in elektro draait weerhoudt me nog een beetje van het samen spelen.

Ik ga liever met een klein groepje (of met zijn 2) door het landschap dwalen.

Misschien dat ik mijn huidige karakter een keer opoffer in elektro, om te kijken hoe dat is, hoewel ik denk ik niet zo ver kom met een sks met 20 kogels?

Ik merk ook wel dat nu ik echt bijna alles heb wat ik nodig heb, eten, drinken, compass, geweer, pistol, axe, vuurhout, matches rete veel ammo (die ik niet kan gebruiken :P ) dat ik wel iets heb van, wat nu? Dit zal denk ik (hoop ik) in de toekomst stukken beter worden met wilde dieren waar je op kunt jagen, je eigen encampment bouwen ergens verstopt in de wildernis. Daar kijk ik veel meer naar uit dan met een groep pvp'en. Ik doe dan misschien liever arma 3 wasteland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Weet niet waar je bent maar we kunnen best een samen gaan rondstruinen, gewoon voor het idee, ik moet het hele noord-west quadrant van de map nog uitpluizen.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Als ik speel zijn wij meestal ook met zijn 2 a 4 spelers, beetje afhankelijk wie kan. Maar wij spelen ook meestal dat we random rondtrekken op de map en niet echt op zoek zijn naar de shootouts maar meestal meer de random encounters.

Als je dan NWEA probeert te looten en je hoort ineens dat er andere spelers zijn dat maakt het juist spanndend. Ik heb het ook wel gehad om te gearen en dan naar Elektro te gaan om dan vervolgens iedereen maar neer te schieten.

Misschien makkelijk iemand die eens wil spelen mijn steamID: Senaxx

[ Voor 7% gewijzigd door Senaxx op 07-04-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

Wootlock

Evilution

NoFearCreations schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:44:
Waarschijnlijk is dit, omdat het veel makkelijker is om een bandit te zijn, dan een hero. In de mod zijn 95% van de server pvp, met alles en iedereen die maar kill/shoot on sight doen. Ik hoop dat ze in de SA, bandits een zwaar nadeel geven, en hero's een groot voordeel.
Dit zal nooit gebeuren, hoe kun je iemand belonen als je geen competenties hebt waar die gene aan moet voldoen ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Senaxx schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:08:
Als ik speel zijn wij meestal ook met zijn 2 a 4 spelers, beetje afhankelijk wie kan. Maar wij spelen ook meestal dat we random rondtrekken op de map en niet echt op zoek zijn naar de shootouts maar meestal meer de random encounters.

Als je dan NWEA probeert te looten en je hoort ineens dat er andere spelers zijn dat maakt het juist spanndend. Ik heb het ook wel gehad om te gearen en dan naar Elektro te gaan om dan vervolgens iedereen maar neer te schieten.

Misschien makkelijk iemand die eens wil spelen mijn steamID: Senaxx
RZor schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:07:
Weet niet waar je bent maar we kunnen best een samen gaan rondstruinen, gewoon voor het idee, ik moet het hele noord-west quadrant van de map nog uitpluizen.
Ik houd mij aanbevolen, ik zal je toevoegen Senaxx en Rzor zal ik via de GoT groep in de gaten houden ;-)

Mocht iemand medische hulp nodig hebben, ik heb plenty medpacks, inclusief 2x saline...

FF666 op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Shodan schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:39:

ben het wel met je eens, echter krijg je dan op dit moment meer een running simulator ipv een survival game, dit omdat er nog geen voertuigen zijn.

waar ik het meeste op wacht is het moment dat we een basis kunnen gaan bouwen dan ga je taakverdelingen krijg van bijv groepen die eten moeten zoeken voor iedereen en groepen die de basis verdedigen tegen andere players.. dan zal het spel zich ook meer richting het noorden verplaatsen ipv alles aan de zuidkust.

toch merk ik wel dat veel speler nu bij N-E uithangen en bij het nieuwe dorp daar boven. ook heb ik gehoord dat ze daar nog een nieuw dorp gaan plaatsen dus dat er in de buurt van N-E 3 grote dorpen komen met super veel loot. misschien dat de actie zie daarnaartoe gaat verplaatsen

in de tussentijd idd voor de meeste van GoT gewoon PVP in elektro.
NoFearCreations schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:44:
wie bepaald dan wat een hero is? denk dat iedereen hier wel anders over denkt..

[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 07-04-2014 12:15 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
mag weg

[ Voor 199% gewijzigd door spartacusNLD op 07-04-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
spartacusNLD schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:42:
[...]

ben het wel met je eens, echter krijg je dan op dit moment meer een running simulator ipv een survival game, dit omdat er nog geen voertuigen zijn.

waar ik het meeste op wacht is het moment dat we een basis kunnen gaan bouwen dan ga je taakverdelingen krijg van bijv groepen die eten moeten zoeken voor iedereen en groepen die de basis verdedigen tegen andere players.. dan zal het spel zich ook meer richting het noorden verplaatsen ipv alles aan de zuidkust.

toch merk ik wel dat veel speler nu bij N-E uithangen en bij het nieuwe dorp daar boven. ook heb ik gehoord dat ze daar nog een nieuw dorp gaan plaatsen dus dat er in de buurt van N-E 3 grote dorpen komen met super veel loot. misschien dat de actie zie daarnaartoe gaat verplaatsen

in de tussentijd idd voor de meeste van GoT gewoon PVP in elektro.

[...]

wie bepaald dan wat een hero is? denk dat iedereen hier wel anders over denkt..
Dat klinkt inderdaad wel weer heel erg vet ja. Daar zullen we echter voorlopig nog wel even op moeten wachten.

Ik ben al blij als ze de tent er weer instoppen, kan ik dat tenminste als mijn thuisbasis zien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
blijkbaar is er een server update geweest die er voor gezorgd heeft dat er veel meer loot spawned:

http://imgur.com/a/gaL2O

reddit post over bovenstaande:
http://www.reddit.com/r/d...s_a_lot_has_changed_pics/

kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 99% gewijzigd door spartacusNLD op 07-04-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Sponder
spartacusNLD schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:53:
blijkbaar is er een server update geweest die er voor gezorgd heeft dat er veel meer loot spawned:
damnit, na afgelopen weekend (falend met "nu ga ik met andere tweakers spelen") wil ik echt asap weer spelen, zeker na dit te lezen! Maar vanavond speulen met de band, morgenavond drumles en wo weer spelen met de band.
de do-avond is ook alweer bezet, man man wast leven toch zwaar!! ;)

tot aankomend weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:10
spartacusNLD schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:53:

http://imgur.com/a/gaL2O

reddit post over bovenstaande:
http://www.reddit.com/r/d...s_a_lot_has_changed_pics/

kan iemand dit bevestigen?
Ik heb in al die gebouwen nog niks gevonden nee. Als ik de reacties lees zijn er inderdaad discussies of het op experimental of de stable branch is. En volgens mij gaat het echt (nog) om de experimental branch. De stable branch wordt niet zo vaak geüpdate (wat ook logisch is).

Maar goed andere reacties spreken het weer tegen. Ik ga er vanavond eens naar kijken, ben benieuwd! Voor zover heb ik deze nieuwe dingen nog niet kunnen ontdekken.

[ Voor 11% gewijzigd door Luuk1983 op 07-04-2014 13:57 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Luuk1983 schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:54:
[...]

Ik heb in al die gebouwen nog niks gevonden nee. Als ik de reacties lees zijn er inderdaad discussies of het op experimental of de stable branch is. En volgens mij gaat het echt (nog) om de experimental branch. De stable branch wordt niet zo vaak geüpdate (wat ook logisch is).

Maar goed andere reacties spreken het weer tegen. Ik ga er vanavond eens naar kijken, ben benieuwd! Voor zover heb ik deze nieuwe dingen nog niet kunnen ontdekken.
idd.. zie onderstaande reactie's op reddit:

[–]MartyrTM \
These changes are not on stable yet.
Also, he ment a specific place inside the arch house.

[–]ptrckstwrt
Not on stable? I have been to a lot if these places and found loot. I am certain that I'm on stable
.

kan het zijn dat sommige servers gewoon meer tijd nodig hebben om deze update te verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ik vind het wel fijn dat er nu in meer huizen loot spawned, als er maar niet te veel loot spawned.

Er zijn nu heel veel huizen waar je standaard niks vind (en ik ben zo stom om TOCH steeds te kijken ;-)...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Shodan schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:35:
Ik vind het wel fijn dat er nu in meer huizen loot spawned, als er maar niet te veel loot spawned.

Er zijn nu heel veel huizen waar je standaard niks vind (en ik ben zo stom om TOCH steeds te kijken ;-)...)
het zou nu moeten zijn dat in elk huis wel iets moet liggen, niet dat er in de zelfde huizen als vroeger nog meer loot licht. dus je wensen worden beantwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook FF DayZ opgestart :

Toen ging het meteen regenen.

Dat had ik nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
tevens ben ik ook gered! Door de heer Vleppie! Zijn net wat onderweg geweest naar north west.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 21:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

Aan diegene die op mijn post reageerde, weet niet of jullie de mod hebben gespeeld? Daar heb je humanity, doe je goede dingen, zoals mensen bandagen, bloodbaggen, of bandit afschieten, krijg je meer humanity, en ben je dus hero. Schiet je alles en iedereen af die je ziet, gaat je humanity omlaag, en ben je een bandit.

Helaas is er in de mod geen verschil/voordeel in het zijn van hero of bandit.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
NoFearCreations schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:39:
Aan diegene die op mijn post reageerde, weet niet of jullie de mod hebben gespeeld? Daar heb je humanity, doe je goede dingen, zoals mensen bandagen, bloodbaggen, of bandit afschieten, krijg je meer humanity, en ben je dus hero. Schiet je alles en iedereen af die je ziet, gaat je humanity omlaag, en ben je een bandit.

Helaas is er in de mod geen verschil/voordeel in het zijn van hero of bandit.
wat voor consequenties zouden er moeten zijn dan aan het zijn van een bandit en / hero ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Shodan (FF666) en Rzor, ik heb jullie uitgenodigd voor mijn friends list. Ik en een vriend spelen het spel graag ook op de wijze die jullie aanspreekt. Senaxx, omdat je geen lid bent van de GoT Days SA steamgroup kan ik je niet adden vanaf deze computer. Wellicht wel in Steam op mijn gamecomputer, maar dat check ik nog even vanavond. Als je interesse hebt mag je mij ook wel adden. Ik ben Moondust in Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Zijn er vanavond GoTTers die mij willen vergezellen in een reis van Electro naar Zelenogorsk?.
p.s. Morkov_NL voor diegene die het nog niet wisten.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
wortel1 schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:35:
Zijn er vanavond GoTTers die mij willen vergezellen in een reis van Electro naar Zelenogorsk?.
p.s. Morkov_NL voor diegene die het nog niet wisten.
reporting for duty >:)
ben rond 20:00 / 20:30 op TS

voor de mensen die nog niet weten wat onze TS is:
ts.bug-community.com

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 07-04-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rottje26
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-10-2020
Ben ook lid van de Got group op steam voor Dayz Standalone, speel wel bijna elke avond met een andere groep, maar mocht je hulp nodig hebben ergens en ik ben online op steam kan je me altijd aanspreken, als ik in de buurt ben en ik kan helpen kom ik eraan :D

verder ben ik nog steeds heel veel te vinden tussen electro en Balota zodra ik fully geared ben, aangezien er daarna weinig meer valt te doen, gaan we altijd maar beetje schieten hier en daar tegen de bandits.

met steamnaam is Rottje26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
spartacusNLD schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:28:
wat voor consequenties zouden er moeten zijn dan aan het zijn van een bandit en / of hero ?
DayZ richt zich zoveel mogelijk op realisme (alhoewel ik erg uitzie naar excellerated time zodat we dag en nacht meemaken), dus bandits benadelen is vanuit dat oogpunt lastig denk ik. Op zich lig ik er niet wakker van dat er bandits zijn. In een realistische apocalypse zijn die er ook. En bandits mijden lukt doorgaans vrij aardig. Bandits zullen vaak naar volle servers gaan en zich vooral richten op airfields en grote steden. Een tactiek die ik graag nog wil testen is dat vanuit een groepje waar ik mee speel, slechts 1 persoon afstapt op een gespotte speler en kijkt of deze echt friendly is. Als deze persoon wordt neergeschoten dan kunnen de andere leden van de groep de dader aanpakken en de loot van het lijk bewaken totdat de bewuste speler de plek weer heeft bereikt. Als je niet een kill-on-sight-regime wil volgen is dit een aardige tactiek denk ik. Ik zou echter niet zo snel een friendly player in mijn groep opnemen, dat risico is toch te groot. Ach, we zijn leuk van de straat zo toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
-Moondust- schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:43:
[...]

DayZ richt zich zoveel mogelijk op realisme (alhoewel ik erg uitzie naar excellerated time zodat we dag en nacht meemaken), dus bandits benadelen is vanuit dat oogpunt lastig denk ik. Op zich lig ik er niet wakker van dat er bandits zijn. In een realistische apocalypse zijn die er ook.
:Y dit dus.. mooi laten zoals het nu is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Rottje26 schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:37:
verder ben ik nog steeds heel veel te vinden tussen electro en Balota zodra ik fully geared ben, aangezien er daarna weinig meer valt te doen, gaan we altijd maar beetje schieten hier en daar tegen de bandits.
Hoe definieer je een bandit? Iedereen die jou onder vuur neemt? Of ligt het genuanceerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rottje26
Wij pakken meestal de fresh spawns killers, en voor de rest de mensen die niet terug praten en meteen wapen pakken om te schieten, ik geef toe soms staan we met 8 man, dat komt wat dreigend over, maar praat relaxed zeg wat je nodig heb en we laten je gaan met of zonder kogels,

dus bij mij zijn bandits eigenlijk wel zulk soort players :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
-Moondust- schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:32:
Shodan (FF666) en Rzor, ik heb jullie uitgenodigd voor mijn friends list. Ik en een vriend spelen het spel graag ook op de wijze die jullie aanspreekt. Senaxx, omdat je geen lid bent van de GoT Days SA steamgroup kan ik je niet adden vanaf deze computer. Wellicht wel in Steam op mijn gamecomputer, maar dat check ik nog even vanavond. Als je interesse hebt mag je mij ook wel adden. Ik ben Moondust in Steam.
Ik heb mezelf even toegevoegd aan de groep :) en jou toegevoegd moondust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Ik zie geen Rottje26 in de GoT DayZ SA steamgroep. Wel een -Rottuh-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rottje26
Owww klopt, is allemaal nog niet veranderd, komt nog uit de cs1.6 tijd, maar als je op Rottje26 zoekt zou je wel als het goed is bij mij uitkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
spartacusNLD schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:37:
[...]

reporting for duty >:)
ben rond 20:00 / 20:30 op TS

voor de mensen die nog niet weten wat onze TS is:
ts.bug-community.com
a cool ik bookmark die TS eventjes, kan ik altijd eens binnenspringen om potje dayz te doen met tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Rigs schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:24:
[...]

a cool ik bookmark die TS eventjes, kan ik altijd eens binnenspringen om potje dayz te doen met tweakers
Als je er bij bent zijn we met zijn 5en. p.s vertrek punt is Electro

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Ik kom later op de avond nog als er mensen dan nog online zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Voor de liefhebbers die het nog niet weten:

Je kan op de map van iSurvive groepen aanmaken, waarbij je samen met gebruikers die lid zijn van die groep (wat heel simpel gaat met een groepnaam en wachtwoord) markers plaatsen. Zo kan je aangeven waar je bent en bijvoorbeeld ook waar eventueel een ontmoetingsplek is. Ik gebruik het heel vaak met vrienden:

http://www.izurvive.com/chernarusplussatmap.html#c=-77;-15;3

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Luuk1983 schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:32:

Je kan op de map van iSurvive groepen aanmaken, waarbij je samen met gebruikers die lid zijn van die groep (wat heel simpel gaat met een groepnaam en wachtwoord) markers plaatsen. Zo kan je aangeven waar je bent en bijvoorbeeld ook waar eventueel een ontmoetingsplek is. Ik gebruik het heel vaak met vrienden:

Ziet er nice uit, kunnen we wel een keer uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Luuk1983 schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:32:

heb mijn marker ff aangepast.. als over 1 uurtje daar nog iemand is hoor ik t wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
en weer een epische avond, niet zo veel actie als gisteren maar weer elektro onveilig gemaakt. met het bekend ''tweakers''' huis als basis. vanuit daar steeds 3 / 4 man die elektro in ging om shots te gaan onderzoeken of gear, eten en drinken te verzamelen voor de rest.

op het toppunt zaten we met 10 man in elektro. denk dat we in totaal 5 geared mensen om hebben kunnen leggen. wel veel meer mensen gezien maar ze vluchten allemaal jammer genoeg.

een foto maar deze keer helaas:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7kqYCUE.jpg

beste wapen + toevoegingen wat ik tot nu gehad heb:
-RIS
-Flashlight
-MP budstock
-silincer
- red dot sight
-bipod
-double mags
>:)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Y78lBe.jpg

scatman die een stuk uit de heilig tweakers bijbel voorleest als afsluiter :P :9
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GmZIb6k.jpg

screenshot gemaakt door Paflov:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GNjLnUp.jpg

en HULDE aan Msoftvoor het verdedigen van de voordeur _/-\o_ _/-\o_ hij heeft heel de avond ons huis perfect verdedigd

@hieronder: idd ik joinde laat pas jullie hadden al wat gevechten achter de rug idd

[ Voor 31% gewijzigd door spartacusNLD op 08-04-2014 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 20:26

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Niet te vergeten dat voordat jij op Teamspeak kwam ik al zes man heb omgelegd in jullie server ! Maar top dat jullie nog een epische avond hebben gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
spartacusNLD schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:11:
op het toppunt zaten we met 10 man in elektro. denk dat we in totaal 5 geared mensen om hebben kunnen leggen. wel veel meer mensen gezien maar ze vluchten allemaal jammer genoeg.
Ja hè, flauw die gasten. Tegen 8 man kan je toch best wel een potje knallen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Grappig moment was toen Sparta of scatman door zijn knar werd geknald op de boven verdieping door iemand die achter de supermarkt zat en om de hoek leande.
"WTF ik ben dood!"
Gelukkig respawnde iedereen die wer gedood in de buurt van Electro.

Heb nog een paar schoten gelost op persoon daar , echter heb ik een PU en geen long range scope op mijn Mosin :(

Als iemand er een heeft....gaarne :)

Tip voor de volgende keer: in dit soort groepen is het beter om af te spreken een bepaald soort combinatie van kleding aan te hebben, niet alles hetzelfde natuurlijk , maar 2 identificeerbare items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:08

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik de verhalen hierzo lees krijg ik wel veel zin om deze game te spelen. Maar helaas wil mijn computertje (Acer Aspire E380) dit niet. De voeding van die pc is nu naar de knoppe. Nieuwe voeding kost 60€ ongeveer. Ben zwaar aan het twijfelen om dat ding weg te brengen en een nieuwe pc te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 08-04-2014 08:49 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Oxigeon schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:48:
Als ik de verhalen hierzo lees krijg ik wel veel zin om deze game te spelen. Maar helaas wil mijn computertje (Acer Aspire E380) dit niet. De voeding van die pc is nu naar de knoppe. Nieuwe voeding kost 60€ ongeveer. Ben zwaar aan het twijfelen om dat ding weg te brengen en een nieuwe pc te halen.
Ik denk niet dat je DayZ (wat op dit moment totaal niet is geoptimaliseerd) vloeiend kan draaien op hardware van 6 jaar oud. Als ik jou was zou ik investeren in een nieuwe pc.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Sharpp schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:09:
Ik denk niet dat je DayZ (wat op dit moment totaal niet is geoptimaliseerd) vloeiend kan draaien op hardware van 6 jaar oud. Als ik jou was zou ik investeren in een nieuwe pc.
Daar sluit ik me bij aan. De computer in mijn signature hier heeft al behoorlijk wat moeite met bepaalde gebieden in het spel. Van de andere kant, om een nieuwe computer te kopen puur voor een alpha is misschien wat gortig.....

Van de andere kant, een computer van 6 jaar oud hoeft niet afgeschreven te zijn ;) Mijn vorige computer was in de basis 7 jaar oud, maar door upgrades nog steeds behoorlijk bij de tijd:
  • Core 2 Quad Q9450
  • 8GB DDR2 PC6400
  • AMD Radeon 5850
  • SSDtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
DayZ is een zware game, of beter gezegd: De Arma-engine is een zware engine.
Zelfs moderne computers kunnen het zwaar krijgen. Heb er zelf niet zo'n last van, maar er zijn redelijk wat mensen die klagen over slechte performance op hun dikke pc. Overigens is hoge FPS geen must voor een spel als DayZ, de actie is behoorlijk wat trager dan een COD of BF e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Grotman schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:09:
DayZ is een zware game, of beter gezegd: De Arma-engine is een zware engine.
Is het niet vooral een inefficiënte engine in combinatie met het server-message-systeem van Day Z? Ik vind Day Z er nou niet echt uitzien alsof het zo verschrikkelijk zwaar zou hoeven te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:35:
[...]

Is het niet vooral een inefficiënte engine in combinatie met het server-message-systeem van Day Z? Ik vind Day Z er nou niet echt uitzien alsof het zo verschrikkelijk zwaar zou hoeven te zijn...
Dat klopt, de engine is gewoon erg inefficiënt en brak gewoon. Iedereen moet wel in gedachten houden dat de servers momenteel ook allemaal vol met debug opties draaien en soms ook in full logging mode. Dat doet de performance geen goed. Gezien de opbouw van het spel heb je daar als clients dan ook gelijk last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:49:
[...]

Dat klopt, de engine is gewoon erg inefficiënt en brak gewoon. Iedereen moet wel in gedachten houden dat de servers momenteel ook allemaal vol met debug opties draaien en soms ook in full logging mode. Dat doet de performance geen goed. Gezien de opbouw van het spel heb je daar als clients dan ook gelijk last van.
Zover ik weet zijn ze bezig met een 'guaranteed message system' die ervoor moet zorgen dat er veel minder berichten heen en weer gespammed worden. Op dit moment is er geen mechanisme om te bepalen of een message van de client ook daadwerkelijk aangekomen is, dus op dit moment wordt een bericht letterlijk meerdere keren naar de server gespammed. Hopelijk gaat dat ook in performance schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:16

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Multi-Threading en Multi-Core support zijn ze ook mee bezig gelukkig. Eindelijk mijn Bulldozertje (AMD 8150 Black 8 core CPU) eens aan het werk zetten ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Nog een tip:

Als je 5.56mm rounds (voor M4) hebt kan je deze stacken tot 30. Echter, als je een 60 (2 x 30) STANAG clip hebt en je vult deze helemaal en kiest dan voor 'empty' dan heb je een stack van 60. Mogelijk dat dit in de toekomst nog gecorrigeerd gaat worden, maar voor nu werkt het prima om je ammo minder ruimte in te laten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Brother Lorien schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:22:
Grappig moment was toen Sparta of scatman door zijn knar werd geknald op de boven verdieping door iemand die achter de supermarkt zat en om de hoek leande.
"WTF ik ben dood!"
Gelukkig respawnde iedereen die wer gedood in de buurt van Electro.

Heb nog een paar schoten gelost op persoon daar , echter heb ik een PU en geen long range scope op mijn Mosin :(

Als iemand er een heeft....gaarne :)

Tip voor de volgende keer: in dit soort groepen is het beter om af te spreken een bepaald soort combinatie van kleding aan te hebben, niet alles hetzelfde natuurlijk , maar 2 identificeerbare items
dat was scatman idd.. wel een knap schot van die player. kwa kleding wordt dat moeilijk denk ik.. zie maar is 10 maal het zelfde kleding stuk te vinden. of we moeten afspreken dat we iets als gezamenlijke helm gaan dragen.. en dat iedereen het gewoon in zijn eigen tijd op een lege server probeert te vinden.. ik stem voor de motor helm :9 die zijn niet zo moeilijk te vinden

mijn steam op dit moment :+ :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GezxIDc.png

op verzoek van scatman dacht ik heeft de teamspeak channel van dayz nu 3 teams om speler over te verdelen!

als iemand bij wil toevoegen op steam: SpartaNLD

@hieronder: invite sent ;)

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 08-04-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tja je wil natuurlijk ook niet zichtbaar zijn (UN helm) maar ook gewoon handig om te zeggen waar je heen gaat en niet: Ja naar dat huis aan die andere kant van de weg :P

Tevens als iemand zin heeft om te spelen: Ik sta in de buurt van North West. DutchCaptain

[ Voor 21% gewijzigd door dudee op 08-04-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Damnit, gisteravond toch weer wat episch gemist zo te zien. Ben momenteel op ontdekkingstocht door het land, wil eens naar de NW airfield om te kijken. Daarna kom ik wel weer naar Elektro. Speel nu ff op een wat rustigere server voor de loopstukken, zoek later de heibel wel weer op. Ben vanavond nog wel even online denk ik.

Steamid: TL-RZor

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon niets op je kop, heeft iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 07:36
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:39:
Of gewoon niets op je kop, heeft iedereen ;)
ik ben thans heel trots dat mijn chickie een mooie blauwe UN beret heeft. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet wachten om een keer met een groep dit spel te spelen.. Momenteel met 1 max 2 vrienden dit spel gespeeld, dus als iemand vanavond wil:

SteamID: hiilium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
gisteren al eventjes komen praten op de teamspeak, zal deze avond men best doen eens rondje mee te draaien, leuke bende daar alvast >:)

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Laatst online: 29-09 14:46
Denk dat ik vanavond ook even langs kom:
SteamID: axelfoley007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
denk dat we vanavond de groep moeten splitsen. we waren gisteren met 10 man en dat is voor dayz echt veel te veel. 2 groepen van 5 verdelen over 2 servers lijkt me een beter plan.

of met 10 man in 1 ts maar niet allemaal in het zelfde huis. we hadden gisteravond al een idee omdat 2 huizen bezet te houden. 1 huis met zicht op de supermarket + police station + school en een ander huis met zicht op de grote en kleine fire station. moeten we wel strikte communicatie regels afspreken anders loopt dat noooit goed af :P owjah en dit alles wel in elektro. dus als je niet daar bent en je wil wel meedoen zorgt dat je iig daar in de buurt bent en een wapen hebt.

hopelijk is het te doen :) wel een leuke uitdaging vind ik!

dus meld je ff aan op deze site: http://www.bug-community.com/teamspeak/
gebruik deze Teamspeak: ts.bug-community.com
ben vanavond op TS en we spreken dan wel af welke server we gaan gebruiken.
wat daarna gebeurd is aan jullie :D

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 08-04-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Sharpp schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:09:
[...]

Ik zie dat bijna iedereen problemen heeft om DayZ vloeiend te draaien, zeker in steden etc.
Mijn laptop heeft ook maar een gt425m, maar met alles op low is het nog best te doen zelfs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
toimoi schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:14:
[...]

Ik zie dat bijna iedereen problemen heeft om DayZ vloeiend te draaien, zeker in steden etc.
Mijn laptop heeft ook maar een gt425m, maar met alles op low is het nog best te doen zelfs...
ik heb een laptop met GT750m en heb in de steden nog ongeveer 25/30FPS buiten de stad ongeveer 40fps
en dan alles op normal. grote verschil in GPU maar vrijwel geen verschil in FPS op dit moment. denk dat het voor jou GPU zo blijft kwa FPS maar dat voor de gene met een betere GPU wel veel verschil gaan merken in de toekomst. dus kan je het nu draaien wordt het iig niet slechter in de toekomst (duh!)

kijk anders ff hier: http://www.systemrequirementslab.com/cyri
of http://www.game-debate.co...21&game=DayZ%20Standalone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Voor degene die 'm nog niet gezien hebben, dit filmpje is echt TE grappig gewoon!! _/-\o_ _/-\o_
YouTube: GETTING KIDNAPPED & TORTURED!!!! - (DayZ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
spartacusNLD schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:08:
denk dat we vanavond de groep moeten splitsen. we waren gisteren met 10 man en dat is voor dayz echt veel te veel. 2 groepen van 5 verdelen over 2 servers lijkt me een beter plan.

of met 10 man in 1 ts maar niet allemaal in het zelfde huis. we hadden gisteravond al een idee omdat 2 huizen bezet te houden. 1 huis met zicht op de supermarket + police station + school en een ander huis met zicht op de grote en kleine fire station. moeten we wel strikte communicatie regels afspreken anders loopt dat noooit goed af :P owjah en dit alles wel in elektro. dus als je niet daar bent en je wil wel meedoen zorgt dat je iig daar in de buurt bent en een wapen hebt.

hopelijk is het te doen :) wel een leuke uitdaging vind ik!

dus meld je ff aan op deze site: http://www.bug-community.com/teamspeak/
gebruik deze Teamspeak: ts.bug-community.com
ben vanavond op TS en we spreken dan wel af welke server we gaan gebruiken.
wat daarna gebeurd is aan jullie :D
Met het doel om elke onbekende te doden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
rgras schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:54:
[...]

Dat vraag ik me ook af :P
En volgens mij is een groep van 6 ongeveer de max wat betreft effectiviteit. En dat is al lastig met communiceren binnen 1 Teamspeak (of variant)-kanaal.
Wie bepaalt waar jullie heengaan en of er geschoten wordt? Een beetje structuur lijkt me wel nodig als je groepen formeert. Zeker als je ook flankingteams e.d. gaat gebruiken. Wel supertof, maar erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
rgras schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:54:
[...]

nope.. gewoon eten / gear verzamelen voor de mensen die het nog niet hebbben. (zoals ik gisteren beschreven heb, zie mijn vorige post met screenshots)

we proberen altijd wel te praten met mensen als je geen wapens hebben killen we zowiezo niet on sight. mensen met wapens die niet terug praten gaan er wel aan.. misschien gaan we wel iets heel anders doen weet ik veel :+

je kan 100 dingen doen.. we kunnen ook met 15 man naar belota gaan of naar NW of naar...... snapje?
Grotman schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:58:
[...]

Dat vraag ik me ook af :P
En volgens mij is een groep van 6 ongeveer de max wat betreft effectiviteit. En dat is al lastig met communiceren binnen 1 Teamspeak (of variant)-kanaal.
Wie bepaalt waar jullie heengaan en of er geschoten wordt? Een beetje structuur lijkt me wel nodig als je groepen formeert. Zeker als je ook flankingteams e.d. gaat gebruiken. Wel supertof, maar erg lastig.
idd zeer lastig om de communicatie strak te houden. daarom gaf ik aan dat daar ff wat regels over moeten komen. als we dat goed doen kan je hele vette actie krijgen.

niemand bepaald wat er gebeurd.. is altijd iemand die iets voorsteld en de mensen die er akkoord mee gaan helpen. de gene die iets anders willen doen doen dat.. we gebruiken een huis puur als terugvalbasis een soort safezone binnen elektro. dat huis wordt dan bewaakt door 2 a 3 mensen die worden afgelost door mensen die terug het huis in komen nadat ze bijv zijn gaan loten of achter een enemy player aan zijn geweest.

ook dumpen we dat huis altijd vol met loot wat gevonden in in de rest van elektro wat je zelf niet nodig hebt maar iemand anders juist graag wil hebben.

het huis waar ik het altijd over heb en wat we vaak gebruiken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PQ6em5J.jpg

het rechter variant:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fHQowbQ.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door spartacusNLD op 08-04-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Het lijkt me een goed idee dat mensen die met elkaar willen afspreken dit in een apart topic doen, op deze manier sneeuwt het 'nieuws' over Day Z wel erg hard onder door 10-tallen berichten wie wanneer met wie waar heen gaat op welke server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Luuk1983 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:04:
Het lijkt me een goed idee dat mensen die met elkaar willen afspreken dit in een apart topic doen, op deze manier sneeuwt het 'nieuws' over Day Z wel erg hard onder door 10-tallen berichten wie wanneer met wie waar heen gaat op welke server...
er is nu weinig nieuws te melden.. als er groot nieuws is (bijv een update) gaan mensen daar vanzelf over praten. :)

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 08-04-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Luuk1983 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:04:
True, maar voor DayZ nieuws en andere wetenswaardigheden hebben we altijd de startpost, maar volgens mij wordt die niet meer onderhouden en dat is jammer.

Hoe dan ook. Ik wil graag met andere tweakers spelen om de map verder te verkennen. Heb echter niet zoveel zin om de hele tijd in Elektro rond te banjeren en mensen af te knallen. Ben zelf weer redeljik geared in Berezino en ben van plan naar het noorden te trekken. Svetlojarsk en dat nieuwe dorp met 3 firestations en natuurlijk de NE airfield. Wie me wil vergezellen kan me op Steam toevoegen (SteamID = Moondust).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Mogelijk wil ik wel mee, zit nu vlakbij elektro.

Gisteren stiekem mee geluisterd met de tweakers groep :P Was te ver weg toen om mee te spelen, na eindelijk in elektro aangekomen te zijn was het bedtijd voor mij.

Ik ben vol geared en heb medische supplies + eten + drinken. Speel mogelijk om 20.30 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Ik sla vanavond helaas over aangezien er nog getraind moet worden, maar morgen sluit ik weer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Laatst online: 28-09 15:22
Nou, sinds tijden weer een hacker geveld.

https://www.dropbox.com/s/q8n0hv8e04rzc8r/hackerclip.jpg

Deze penis had dus een gebugde M4 met infinite ammo. Gelukkig was zijn achterhoofd niet kogelvrij. Voor de lol zijn m4 even geprobeerd en jawel, spray en pray tot je een ons weegt. De clip weer op zijn body gestoken en gehide, hopelijk is mijn account niet geflagged ofzo.

Dat tweaker huis noemen wij altijd een blue house. Die daar in elektro is een vrij bekend camp plekje. Ik vind er persoonlijk geen zak aan om de hele tijd op een plek te zitten en werk liever met een squad een stadje door. Wij mijden elektro echter omdat we een tijdje op rij alleen maar hackers en glitchers tegen kwamen daar. Zitten nu voornamelijk in NW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Styreta schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:51:
Dat tweaker huis noemen wij altijd een blue house. Die daar in elektro is een vrij bekend camp plekje. Ik vind er persoonlijk geen zak aan om de hele tijd op een plek te zitten en werk liever met een squad een stadje door. Wij mijden elektro echter omdat we een tijdje op rij alleen maar hackers en glitchers tegen kwamen daar. Zitten nu voornamelijk in NW.
mooie ''camp'' plek idd :) eigenlijk zitten we 50% van de tijd in een van de huizen en de rest buiten. het tweakers huis is gewoon een uitvalsbasis om op terug te vallen.

kwa hackers valt het wel mee.. we hebben heel veel gevechten weer gehad vandaag :) verveelt dus zeker niet zo :9 :P

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 09-04-2014 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik ga zo op pad paar servers hoppen op north east want ging gisteren niet echt lekker voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
De raid op het politiebureau gisteren was wel erg leuk. Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met Styreta eens ben en het misschien leuker vind om wat meer rond te trekken met een selectere groep. Denk dat max 5 man in een groep meer dan genoeg is. En dan van stad naar stad trekken, misschien ook een keer wat land inwaarts.

Maar het was zeker leuk een keer mee te pvp'en! Dat doe ik vast vaker. Volgende keer ga ik denk ik echter wat meer van de map verkennen. Het schip heb ik nog niet gezien en nog een aantal andere locaties ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
Shodan schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:23:
De raid op het politiebureau gisteren was wel erg leuk. Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met Styreta eens ben en het misschien leuker vind om wat meer rond te trekken met een selectere groep. Denk dat max 5 man in een groep meer dan genoeg is. En dan van stad naar stad trekken, misschien ook een keer wat land inwaarts.

Maar het was zeker leuk een keer mee te pvp'en! Dat doe ik vast vaker. Volgende keer ga ik denk ik echter wat meer van de map verkennen. Het schip heb ik nog niet gezien en nog een aantal andere locaties ook niet.
Ja ik was dood eigenlijk unconscious tijdens de raid in politiebureau, was wel leuk gisteren met tweakers met met veel te veel mensen om nu eigenlijk te weten wie wat en waar rondhangt, per ongeluk ook een tweaker neergeknald :+ nog maar eens mijn excuses aan die bambi spawn in grijze shirt op de mini sniper hill toen we op verkenning waren >:)

echt wel eens werk maken van max 5 personen groepjes, lijkt me leuker en inderdaad misschien maar eens allemaal een zelfde pet of helm op om elkaar direct beter te herkennen bij een grotere groep, echt jammer dat dayz nog niet toelaat om eigen creatie start shirt te maken (zouden we allemaal een tweaker shirt kunnen aandoen :P )

tot deze avond boys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik zie trouwens ineens alleen maar experiemental servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rottje26
Klopt het is woensdag, dan is ie tot 11:00 update en derg. dus na 11:00 schijn je weer normaal te kunnen spelen :D
Pagina: 1 ... 18 ... 55 Laatste