Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 17 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Smerig.. Schiet ik iemand neer op north east in de control tower. (super mooi schot headshot op ongv 400m)
Ren ik naar binnen kijk ik als die dood is blijkt dat e een kerel met m4 onder de trap zat.. Had echt gewoon 10min lang hem gevolgt en zag verder niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 100 fights....

Dan kan ik nog ff :), moet zeggen is nu 200 hb/s

In totaal 1/2 uur plezier gehad van mijn LR scope, toen glitchte ik van een dak...

your leg is painful
your leg is broken

you are dead

Lolz kan ik weer lekker zoeken

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2014 13:38 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:16

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
dudee schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:35:
Smerig.. Schiet ik iemand neer op north east in de control tower. (super mooi schot headshot op ongv 400m)
Ren ik naar binnen kijk ik als die dood is blijkt dat e een kerel met m4 onder de trap zat.. Had echt gewoon 10min lang hem gevolgt en zag verder niemand.
Is niets smerigs aan ;) Zou ik ook doen als ik zie dat er iemand naast me word neergesniped, lekker wachten tot je komt looten ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je niemand hebt gezien kan ook een lucky log in zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:40:
Dat je niemand hebt gezien kan ook een lucky log in zijn...
Dat denk ik niet want ik zij nog GG en zei die dat ik in vervolg niet op zn vrienden moest schieten :o

Nu sta ik weer in elektro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 11:25
Gister na een tijdje weer gespeeld. Ik vind het eigenlijk wel gaaf dat na de update er meer zombies zijn en dat ze sneller zijn. Je moet echt goed plannen met 2 of meer personen waar je heen gaat. Waar je wilt looten en hoe je de zombies gaat afslachten.

Wat ik nog wel heel erg mis is dat je niet een bepaalde base kan gaan maken. Dat je echt een huis met verzamelde gear hebt die je moet beschermen tegen zombies en eventuele andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dat is ook vooral in de mods he? Dayz epoch origins etc de oude dayz mod had dat ook niet.

Tevens valt die zombies wel mee, alleen vervelend dat ze sneller rennen dan je char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:10
toos87 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:00:
Gister na een tijdje weer gespeeld. Ik vind het eigenlijk wel gaaf dat na de update er meer zombies zijn en dat ze sneller zijn. Je moet echt goed plannen met 2 of meer personen waar je heen gaat. Waar je wilt looten en hoe je de zombies gaat afslachten.

Wat ik nog wel heel erg mis is dat je niet een bepaalde base kan gaan maken. Dat je echt een huis met verzamelde gear hebt die je moet beschermen tegen zombies en eventuele andere spelers.
Ik vind de zombies nu echt te snel en ze zien je echt van een te grote afstand. Dat was op zich nog niet zo erg als je een deur dicht kon doen zodat ze je niet verder achterna kunnen zitten. Maar zolang ze door muren kunnen lopen heb je als bambi amper een kans tegen zombies. Je hebt niet eens tijd meer om een gebouw binnen te rennen en iets te pakken en door te gaan. En sommige zombies lopen idd harder dan je character... Als je full loot hebt vind ik de nieuwe zombies wel weer gaaf, omdat het dan ook nog uitdagend blijft. Maar als bambi is het me me nu echt TE uitdagend.

Barricading is iets wat in ieder geval gaat komen. Of je je loot ergens kan opslaan weet ik nog niet, het zou dan in ieder geval persistant moeten kunnen zijn tussen meerdere servers. Maar ja, hoe wil je het beschermen als je niet ingelogd bent he...

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dudee schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:45:
[...]

Dat denk ik niet want ik zij nog GG en zei die dat ik in vervolg niet op zn vrienden moest schieten :o

Nu sta ik weer in elektro.
Dan is er toch ook niets smerigs aan, jij blaft zijn vriend neer, hij neemt wraak op jou als je de loot komt halen :) Oog om oog :P

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 06:21
spartacusNLD schreef op woensdag 02 april 2014 @ 00:36:
was wel weer episch vanavond :) in totaal 8 geared players kunnen omleggen in elektro. helaas ging scatman vroeg in het gevecht al dood door en wel heel goed geplaatst sniper shot van sniper hill.. gelukkig kon hij later mij nog weer terugvinden:

allemaal dode players + dode scatman:
[afbeelding]

even later was scatman er weer en ging het gevecht verder:
[afbeelding]

wisseling van de wacht, kon ik even eten en weer healen:
[afbeelding]

constant onder mosin vuur van sniper hill. later joinde YouRnog.
naar een ander huis gevlucht en onderweg nog 2 andere players neer kunnen halen. in dat nieuwe huis hebben we nog een tijdje gezeten, veel players steeds om het huis zien lopen.. totdat er 3 players ons huis in kwamen stormen en we alle 3 vrij snel dood waren.. beetje jammer van het einde maar al met al weer veel plezier gehad vandaag >:)
Ik zie alleen bambis? Waar zijn die geared players?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Die heeft ie op de tweede foto geloot neem ik aan? Op de eerste foto zie je geared spelers liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
chiIIed schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:04:
[...]

4 op de trap (je ziet er maar 3 zo te zien)
2 in de deur/ingang. 1 had idd geen wapen maar ging niet weg toen ik zij dat hij weg moest gaan en de wapens moest laten liggen, ipv dat pakte hij een wapen dus ik schoot.

de gene die op de trap liggen hadden allemaal wapens en kwamen naar binnen met wapens gericht naar boven, vandaar dat ze ook op de trap liggen :P dus die kwamen niet binnen om even gezellig te kletsen ofzo :+ de hele reden dat ik daar bleef is om [Verwijderde gebruiker]zijn gear te beschermen. en omdat ik niet naar buiten kon omdat er overal mosin / sks / m16 schoten rondvlogen

en je ziet ik dat mijn kleding veel veranderd is tussen de foto's op foto 1 is alles nog prestine de foto's daarna niet meer, wat er op wijst dat er daadwerkelijk op mij geschoten is en ik geraakt ben.

voor de duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TJM9PAc.jpg

en anders vraag je het maar aan [Verwijderde gebruiker]op TS ;)

[ Voor 39% gewijzigd door spartacusNLD op 02-04-2014 19:11 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
SouLLeSSportal schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:00:
[...]

Dan is er toch ook niets smerigs aan, jij blaft zijn vriend neer, hij neemt wraak op jou als je de loot komt halen :) Oog om oog :P
Smerig dat ik hem niet heb kunnen spotten, dus hij was net een ninja :D

Ik bedoel met smerig niet dat hij wat fouts/lafs heeft gedaan ik zou precies het zelfde hebben gedaan maar ik begrijp maar neit waarom ik hem niet heb gezien want hij had totaal andere gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Experimental is uit :)

Nieuwe items , meer huisjes hebben loot en nog veel meer. Ben nog geen zombie tegen gekomen dus die zitten er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Is het mogelijk de expiremental en de gewone naast elkaar te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja

Je begint gewoon weer met een fresh spawn die alleen op experimental werkt. Je oude characters blijven gewoon bewaard voor als je weer in een niet-experimental server gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:15:
Ja

Je begint gewoon weer met een fresh spawn die alleen op experimental werkt. Je oude characters blijven gewoon bewaard voor als je weer in een niet-experimental server gaat.
jep eigenlijk kan je 4 characters maken:

stable: normal & hardcore
experimental: normal & hardcore

wel is het zo dat de characters op de experimental servers niet bewaard worden heb ik gehoord

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Experimental servers zijn helemaal leeg geloot ... Geen idee of ze restarten.

Ik overleeft nu door berries te farmen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chiIIed schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:04:
[...]

Serieus. Ik heb nu maar eens besloten mij aan te melden.

Personen hier hebben lol met het spel. En als jij meent de pret te kunnen drukken met deze kul. Beter kan je zo'n flauwekul opmerking voor je laten. Als je van mening bent dat het verhaal niet 100% klopt.

Je kan duidelijk zien dat er Geared players liggen. Die bambies zijn zeer waarschijnlijk de freshspawns van de gedode spelers. Of het nu daadwerkelijk 8 bodies zijn, dat is toch bijzaak? Het zijn er veel, iedereen die DayZ SA speelt kan bevestigen dat deze situatie bijzonder is. SpartacusNLD heeft goed de kalmte bewaard terwijl ik ontzettend zat te tieren tijdens mijn respawns.

P.S.: Het waren naar onze mening ook geen slimme spelers. Het shot dat mij doodde kwam zeer waarschijnlijk uit het ziekenhuis, daar heb ik nadat ik als freshspawn terug ben gekomen iemand afgeschoten die daar duidelijk naar ons gebouw zat te kijken en daar ook een poos zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL , net zelfmoord gepleegd met 4 andere tegelijk >:)

Ze waren aan het verhongeren in Elektro en wouden geen langzame pijnlijke dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
spartacusNLD schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:04:
[...]

jep eigenlijk kan je 4 characters maken:

stable: normal & hardcore
experimental: normal & hardcore

wel is het zo dat de characters op de experimental servers niet bewaard worden heb ik gehoord
Mijn vraag is dan hoe ik 2 instanties kan installeren van het spel? Als ik hem nu op experimental zet update ie het hele verhaal naar experimental en kan ik dus niet meer op stable spelen. Is daar een manier voor om die allebei te installeren op 2 verschillende lokaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Damian schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:04:
[...]

Mijn vraag is dan hoe ik 2 instanties kan installeren van het spel? Als ik hem nu op experimental zet update ie het hele verhaal naar experimental en kan ik dus niet meer op stable spelen. Is daar een manier voor om die allebei te installeren op 2 verschillende lokaties?
dan kan volgens mij alleen als je 2 steam accounts hebt en de game 2 keer koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
spartacusNLD schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:02:
[...]

dan kan volgens mij alleen als je 2 steam accounts hebt en de game 2 keer koopt.
Fout, het is gewoon mogelijk.

YouTube: Dayz 2 versions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:21
Sjezus, dat accent, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 20:26

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:05:
[...]

Personen hier hebben lol met het spel. En als jij meent de pret te kunnen drukken met deze kul. Beter kan je zo'n flauwekul opmerking voor je laten. Als je van mening bent dat het verhaal niet 100% klopt.

Je kan duidelijk zien dat er Geared players liggen. Die bambies zijn zeer waarschijnlijk de freshspawns van de gedode spelers. Of het nu daadwerkelijk 8 bodies zijn, dat is toch bijzaak? Het zijn er veel, iedereen die DayZ SA speelt kan bevestigen dat deze situatie bijzonder is. SpartacusNLD heeft goed de kalmte bewaard terwijl ik ontzettend zat te tieren tijdens mijn respawns.

P.S.: Het waren naar onze mening ook geen slimme spelers. Het shot dat mij doodde kwam zeer waarschijnlijk uit het ziekenhuis, daar heb ik nadat ik als freshspawn terug ben gekomen iemand afgeschoten die daar duidelijk naar ons gebouw zat te kijken en daar ook een poos zat.
Scatman voor President! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
:o thanks :)
+1 :)F :)F :)F :)F

[ Voor 26% gewijzigd door spartacusNLD op 02-04-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Laatst online: 19:42
Ze zijn eindelijk met de muis bezig. Hopelijk snel op live want die reversed acceleration is echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 06:21
[...]

:z
[...]
Je ziet lijken met een backpack. Het is gebeurd in elektro. Dan vind ik bambi's niet zo ver gezocht. Die bodies zijn inderdaad bijzaak, snap niet helemaal waarom je het er bijhaalt? Ik heb er immers niks over gezegd. Beter toch, als je met zijn alle loopt te ragen heb je er ook niks aan :P
[...]
Dat geloof ik graag. Meeste mensen blijven campen omdat ze zich dan veilig voelen. Niet wetend dat iedereen weet waar hij ongeveer is (of daar lak aan heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
chiIIed schreef op donderdag 03 april 2014 @ 01:03:
Je ziet lijken met een backpack. Het is gebeurd in elektro. Dan vind ik bambi's niet zo ver gezocht. Die bodies zijn inderdaad bijzaak, snap niet helemaal waarom je het er bijhaalt? Ik heb er immers niks over gezegd. Beter toch, als je met zijn alle loopt te ragen heb je er ook niks aan :P
wat had jij gedaan in die situatie, mensen die met wapens gericht de trap op komen lopen laten leven en dan zelf sterven? :/ met als gevolg dat jij al je gear kwijt bent en nog erger dat scatman zijn gear niet meet terug kan krijgen?

en waarop baseer jij dan dat het bambi's / newspawns zijn?

;w :F ;(

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 03-04-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Elk gevecht is eerlijk wanneer beide partijen een vuurwapen hebben :D Al ben ik gisteren ongv 3x beschoten met een .22, tegen een muur op rennen doet nog meer pijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 20:26

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Het spelen van dit spel doe je op je eigen manier. Als ik in Elektro loop zou ik ook goed oppassen. Een huis ingaan is makkelijk en geeft je het gevoel om de situatie te herzien voordat je de deuren weer opent. 'Campen' is tegenwoordig zo makkelijk gezegd. Ik ben ook een camper, want ik sta op het eiland bij de vuurtoren met een sniper rifle. Of zou ik misschien mijn maten aan de kust beschermen terwijl er vuurgevaarlijke gekken rondlopen ? Dat gehuil om 'campen' gaat nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:54
campen kan pas zodra de tent weer in het spel zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En campen werkt gewoon super goed in het spel laten we eerlijk zijn. Arma/dayz is vaak gewoon het spel van wie het langste wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Ik word echt helemaal leip van die zombies. Ik ben volledig bewapend, echter heb ik het geluk nog niet gehad om een fireaxe te vinden. Daardoor moet ik dus wel schieten op de zombies, aangezien ze neerknuppelen met een crowbar of baseball bat een eeuwigheid duurt.

Gister alleen ff NE airfield en Krasnostav geloot, en heb er in totaal zo'n 40 M4 kogels doorheen gejast om die zombies neer te krijgen. Terwijl M4 ammo eigenlijk de reden was om te looten... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tip: trappen oplopen, dan kan je ze kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 06:45

Silence

Godlike

GeoffLx schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:15:
Ik word echt helemaal leip van die zombies. Ik ben volledig bewapend, echter heb ik het geluk nog niet gehad om een fireaxe te vinden. Daardoor moet ik dus wel schieten op de zombies, aangezien ze neerknuppelen met een crowbar of baseball bat een eeuwigheid duurt.

Gister alleen ff NE airfield en Krasnostav geloot, en heb er in totaal zo'n 40 M4 kogels doorheen gejast om die zombies neer te krijgen. Terwijl M4 ammo eigenlijk de reden was om te looten... -_-
Ik ken het, start soms het spel heb ik net weer wat spullen en dan weer een zombie achter je aan waar ik even totaal geen zin in heb. Dan maar weer alt+f4 en tot de volgende keer als ik weer een keer zin heb.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
dudee schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:22:
Normaal klopt dat wel ja, maar laatst kwam een zombie gewoon snoeihard achter me aan een trap oplopen. Een heilige oplossing is het dus zeker niet. Ik probeer een zombie een goede ros tegen z'n hoofd te geven, dan gaat hij even gestrekt en kan je voorsprong pakken. Dat is natuurlijk niet zonder gevaar, want elke keer als een zombie je raakt kan je potentieel gaan bloeden. Ik trek als ik net spawn standaard meteen mijn shirt uit en maak er rags van. Het shirt heeft toch geen zakken, dus het heeft geen enkele meerwaarde om 'm aan te houden.
Silencex schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:40:
Ik ken het, start soms het spel heb ik net weer wat spullen en dan weer een zombie achter je aan waar ik even totaal geen zin in heb. Dan maar weer alt+f4 en tot de volgende keer als ik weer een keer zin heb.
In principe blijf je nog 30 seconden in het spel als je uitlogt (geen idee hoe het zit met alt + f4) waarin volgens mij er nog van alles met je kan gebeuren. Dit is om te voorkomen dat mensen meteen uitloggen als ze gepakt worden.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
dudee schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:22:
Werkt de laatste tijd ook niet helemaal meer zoals hierboven wordt aangegeven. Soms komen ze keihard te trap op stieren en de overige keren blijven ze onder aan de trap staan, waardoor ze je toch weer volgen als je weer beneden komt.

Ik denk dat de beste oplossing gewoon is om de baseball bat, crowbar enz. te buffen. gewoon 2 goede klappen of een critical hit tegen het hoofd met crowbar of baseball bat moeten wel genoeg zijn om zo'n zombie neer te krijgen. 10/12 hits zijn gewoon belachelijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 00:15
Ben benieuwd, zijn er mensen die ook veel meer last hebben van rubberbanding/warping in de laatste versie van DayZ SA?

Hardcore/Regular maakt niet uit, maar het idee is dat het ook per server soms erger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
GeoffLx schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:15:

Schieten is vaak slechter dan proberen die ene zombie neer te knuppelen. Ik heb ook nog geen fireaxe. Alleen een shotgun en een baseball bat. Soms denk ik weer, nou ik schiet wel, knuppelen duurt te lang, maar dan komen er alleen maar meer zombies. Plus dat ze op dit moment vanzelf weer na 5 seconden bij je spawnen! Zodra ik gezien wordt, leid ik de zombie naar een plek weg van eventuele andere zombies en draai ik rondjes om hem heen terwijl ik blijf meppen, vaak inderdaad tot 10x nodig, maar met deze tactiek raken ze je bijna nooit.

Zombies zijn wel irritant en je moet genoeg bandages hebben om bloeden te stoppen, maar echt gevaarlijk zijn ze eigenlijk niet. Het regenereren van bloed gaat bij goed eten/drinken echt ontzettend snel. Binnen een paar minuten heb ik mijn kleur weer terug na bloeden. Dat mogen ze van mij echt wel veeeel langzamer maken. Te weinig bloed heeft gewoon vrij weinig impact zo.

Volgens mij was dat in de mod niet zo, dan moest je dacht ik wel een bloodpack hebben, want regenereren was ontzettend traag (tenzij ik toen gewoon nooit genoeg at?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Shodan schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:26:
Het regenereren van bloed gaat bij goed eten/drinken echt ontzettend snel. Binnen een paar minuten heb ik mijn kleur weer terug na bloeden. Dat mogen ze van mij echt wel veeeel langzamer maken. Te weinig bloed heeft gewoon vrij weinig impact zo.
Nou als je blood level onder de 500 raakt, raak je unconcious. Als je weinig kleur hebt op je scherm ben je al hard op weg, dus te weinig bloed kan wel degelijk link zijn. En om blood te genereren moet je zowel hydrated als energized zijn. En laat dat nou behoorlijk veel eten en drinken kosten, zeker in het begin als je nog een bambi bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Als je bambi bent wel ja, maar het verzamelen van genoeg drinken en eten gaat erg hard. Enige lastige was een blikopener (schroevendraaier in mijn geval) vinden. Zodra je dat hebt kan je zo veel vreten als je wilt. Kom nergens te kort.

De hoeveelheid bloed die je regenereert is gewoon onrealistisch snel! Het slaat gewoon nergens op dat je binnen 5 - 10 minuten (mits inderdaad genoeg energie hebt en drinken) Al je bloed weer terug hebt. Dat haalt de spanning er uit is mijn mening.

Ik heb het dan ook niet over hoe gevaarlijk bloedverlies is, maar de snelheid waarop je weer "de ouwe" bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Shodan schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:33:
Als je bambi bent wel ja, maar het verzamelen van genoeg drinken en eten gaat erg hard. Enige lastige was een blikopener (schroevendraaier in mijn geval) vinden. Zodra je dat hebt kan je zo veel vreten als je wilt. Kom nergens te kort.

De hoeveelheid bloed die je regenereert is gewoon onrealistisch snel! Het slaat gewoon nergens op dat je binnen 5 - 10 minuten (mits inderdaad genoeg energie hebt en drinken) Al je bloed weer terug hebt. Dat haalt de spanning er uit is mijn mening.

Ik heb het dan ook niet over hoe gevaarlijk bloedverlies is, maar de snelheid waarop je weer "de ouwe" bent.
Even redeneren...Je blood level gaat tot 5000, bij 500 ben je unconcious. Laten we even van het ergste uitgaan: blood level van 500. Blood regeneration is als volgt:
  • 1 per sec als je energized bent (donker groen, energy level >2000) en niet thirsty (water level >1500).
  • 3 per sec als je high energized bent (licht groen, energy level > 4000) en hydrated (donker groen, water level > 2500) bent
Dus van 500 naar 5000 kost minimaal 25 minuten en maximaal 75 minuten. Dat lijk me wat langer duren dan die 5 - 10 minuten die jij zegt ;) Ik geloof best dat je redelijk snel weer kleur hebt en je blood level is waarschijnlijk hoger dan 500, maar blood generation gaat niet zo snel.

Daarnaast gaat je health pas weer omhoog als je blood level volledig vol is, je high energized bent (licht groen, energy level > 4000) en hydrated bent (donker groen, water level > 2500). Full recovery kan dus behoorlijk lang duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 14:46
Het health systeem hoe het nu is gewoon prima. Veel beter als dat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jep, tevens is weinig blood gevaarlijk: een schot doet bepaald aantal damage dus hoe meer blood je hebt hoe meer schoten je weg kan koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
dudee schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:24:
Jep, tevens is weinig blood gevaarlijk: een schot doet bepaald aantal damage dus hoe meer blood je hebt hoe meer schoten je weg kan koppen.
Je hebt ook nog de factor health die roet in het eten kan gooien ;) Je gaat in het spel uiteindelijk alleen dood aan health die 0 wordt. Bij 0 bloed ga je niet direct dood, maar gaat je health level wel drastisch snel omlaag.

Daarnaast kan je een 'shock' krijgen. Als de shock groter is dan je blood level dan raak je (tijdelijk) unconcious. Hier recover je vanzelf van. Hoe hoger dus je blood level hoe minder kans dat je in shock gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...kinderachtig.
[...]

...zucht. Laat ik mijn commentaar anders verwoorden, ik vertelde ook teveel in één post. Met personen zoals jou gaat dat altijd de verkeerde kant op.

In die situatie zijn bambi's bijzaak, snap niet helemaal waarom je erover post?

Waarom geef je zo'n commentaar op een onschuldige post van een enthousiast persoon.

Die post van jou was duidelijk alleen om te provoceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Toch nog even over blood en health,

Ja inderdaad in worst case scenario duurt het 25 min - 75 min voor je volledig bloed erbij hebt. En health erbij duurt nog langer.

Maar als survivor spelende is het helemaal niet zo'n ramp, Dan vind ik dit nog ontzettend snel en maakt het het gebruik van bloodbags of saline wat mij betreft overbodig. Die hoef je dan alleen in (pvp) gevechts situaties te gebruiken als snelle fix.

Punt is men speelt dit spel voornamelijk PvP en dan duurt het misschien lang, maar als survivor spelende (waar dit spel toch voor een groot gedeelte voor is bedoeld) Is het nu absoluut niet erg om door zombies geraakt te worden en te bloeden. Je regeneratie gaat snel genoeg dat je niks merkt van een paar keer klappen hebben gekregen en te bloeden.

Bij de mod moest je echt op zoek gaan naar andere survivors om jou te kunnen helpen. Die noodzaak is er niet meer, mits je genoeg eten en drinken hebt natuurlijk.

Ik heb het dus niet over het gevaar van laag blood health, maar het regenereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ook zielig, track je een sniper gaat hij liggen campen ga je heel rustig achter hem staan en vertel je hem dat wanneer hij ook maar iets beweegt hij dood gaat. Logt die uit! Kom op zeg zo doen wij dat niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Eigenlijk moet je snipers benaderen door rollen (dan maak je geen geluid) en dan doe je ze handboeien om. Dan kunnen ze niets meer doen. Ik weet niet wat er gebeurt als een sniper dan uitlogt, maar ik vermoed dat het dan niet goed voor hem afloopt.

Aankomend weekend ga ik inloggen op de BuG TS server. Ik ben nu bij de Southern airfield, naast Balota. Ik hoop dat ik me dan snel kan aansluiten bij anderen die dit draadje volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Als je met uitlogt terwijl je handboeien net om krijgt gaan ze weg, net als gebroken been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Vorige week nog iemand met handboeien om zien uitloggen.. hij was meteen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Heeft iemand zin om met morfine naar north east te lopen? Gevecht gehad met kerel en hij schoot direct mn been kapot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
-Moondust- schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:44:
Aankomend weekend ga ik inloggen op de BuG TS server. Ik ben nu bij de Southern airfield, naast Balota. Ik hoop dat ik me dan snel kan aansluiten bij anderen die dit draadje volgen.
moet goed komen, de meesten zitten toch altijd rond elektro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Sponder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-02-2024
first timer hier, ik heb nu zo'n 3uur (niks dus) ingame gezeten.
Al wat leuke dingen meegemaakt, maar nog niet echt weten te overleven...
wel lijkt mij de beleving een stuk leuker als je met wat mensen samenspeelt, alleen niemand irl die geïnteresseerd is in dit spel..
Zijn er mensen die aankomend weekend deze noob wat wijzer willen maken / groepsgewijs avontuur willen beleven?
Weet zo niet mn steam account naam uit mn hoofd (zit op mn werk), als ik vanavond thuis ben kan ik mensen aan steam toevoegen voor de geïnteresseerden...

thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:01
dudee schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:35:
Heeft iemand zin om met morfine naar north east te lopen? Gevecht gehad met kerel en hij schoot direct mn been kapot..
Ten westen van dat vliegveld is een dropje met 2 ziekenhuizen, zou daar ff heen strompelen sowieso ;)

Ik ben gister neergeknald anders had ik ff langsgekomen, ik loop altijd rond in het noord oostelijke deel van de map (berezino tot aan dat airfield)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik zal daar wel ff heen kruipen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Cpt.Sponder schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:22:
wel lijkt mij de beleving een stuk leuker als je met wat mensen samenspeelt, alleen niemand irl die geïnteresseerd is in dit spel..
Zijn er mensen die aankomend weekend deze noob wat wijzer willen maken / groepsgewijs avontuur willen beleven?
Weet zo niet mn steam account naam uit mn hoofd (zit op mn werk), als ik vanavond thuis ben kan ik mensen aan steam toevoegen voor de geïnteresseerden...

thnx!
Je mag mij toevoegen, ik zal je een DM sturen. Ik ben alles behalve een veteraan, maar weet genoeg om je op gang te helpen en kan je ook helpen je eerste gear te verzamelen. Mogelijk zijn er ook andere geinteresseerde tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Sponder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-02-2024
Shodan schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:12:
[...]

Je mag mij toevoegen, ik zal je een DM sturen. Ik ben alles behalve een veteraan, maar weet genoeg om je op gang te helpen en kan je ook helpen je eerste gear te verzamelen. Mogelijk zijn er ook andere geinteresseerde tweakers.
nice! wellicht dat er andere mensen nog alles moeten looten, kunnen we met n groepje op pad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Drie 'weetjes' waarvan ik merk dat veel mensen ze niet weten (zijn hier vast al eerder genoemd):
  • Als je de Alt-toets ingedrukt houdt en je beweegt de muis kan je om je hoofd draaien om je heen kijken terwijl je bijvoorbeeld rechtdoor blijft lopen. Dan zal je ook merken dat als je de mountain backpack hebt (de grootste met 35 slots), dat je moeilijk achterom kan kijken in first person view. Dat is de reden (samen met een minder opvallende kleur) waarom veel spelers de hunting backpack (met 30 slots) prefereren: je kan makkelijker achterom kijken en je vast veel minder op.
  • Als je in het hoofdmenu van het spel (waar je je character ziet staan) op je naam rechts onderin de hoek klikt kan je deze wijzigen
  • Het verschil tussen 'normal' en 'hardcore' mode is eigenlijk alleen dat in 'hardcore' mode je geen 3rd person view kan gebruiken. En aansluitend: je hebt aparte profielen op de hardcore en normal servers, dus ook twee verschillende characters.

[ Voor 20% gewijzigd door Luuk1983 op 04-04-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik wil ook wel mee doen! DutchCaptain op steam.

Tevens die ALT toets als je hem dubbel in klikt dan hoe fje hem niet meer ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Luuk1983 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:29:
Drie 'weetjes' waarvan ik merk dat veel mensen ze niet weten (zijn hier vast al eerder genoemd):
  • Als je de Alt-toets ingedrukt houdt en je beweegt de muis kan je om je hoofd draaien om je heen kijken terwijl je bijvoorbeeld rechtdoor blijft lopen.
  • Als je in het hoofdmenu van het spel (waar je je character ziet staan) op je naam rechts onderin de hoek klikt kan je deze wijzigen
  • Het verschil tussen 'normal' en 'hardcore' mode is eigenlijk alleen dat in 'hardcore' mode je geen 3rd person view kan gebruiken. En aansluitend: je hebt aparte profielen op de hardcore en normal servers, dus ook twee verschillende characters.
Ik heb er al aardig wat uurtjes op zitten in DayZ, maar dat van die naam wist ik ook niet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Laatst online: 31-12-2023
ik wil ook wel meedoen met jullie ik heb er pas op 2 handen te tellen uurtjes op zitten en kom moeizaam op gang. Wat chatten ofzo tijdens het gamen is wel zo nice.

ik heet kzyto op steam.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Heren (of ook dames?), om met elkaar te spelen is het handig lid te worden van de steamgroup GoT DayZ SA. Dan kan je altijd zien wie er online is (via de friends list tab Groups) en kan je met Join game naar dezelfde server gaan als de anderen. Daarnaast met Teamspeak inloggen op ts3.bug-community.com en dan naar het subchannel voor DayZ gaan om met elkaar te kunnen communiceren. Easy toch? :-)

Het zou leuk zijn als een van de auteurs van dit topic deze informatie in de startpost wil opnemen, dan is het voor iedereen toegankelijk. De startpost mag ook wel wat geupdate worden. Hierbij bied ik nogmaals mijn hulp daarvoor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Net 30 servers gehopped zoeken naar morfine in dat ene huisje, echt NIKS gevonden... Kan nu ook nie tmeer naar buiten want kan niet door de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Cpt.Sponder schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:22:

thnx!
Sure! Sta is de GoT DayZ SA group ook als RZor, voeg me maar toe

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 07:36
ook ik ga zo een tijdje spelen maar heb ook <snik>geen vrienden op Dayz</snik>

WieOwie gaat zo spelen en mag ik toevoegen?

oja, ik ben voor het eerst op de airfield geweest.. viel tegen..
ben nu rechstreeks richting het zuiden aan het lopen..

[ Voor 33% gewijzigd door oNNoZeLe op 04-04-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
RZor schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 18:42:
Sure! Sta is de GoT DayZ SA group ook als RZor, voeg me maar toe
Als je lid bent van de GoT DayZ SA steamgroup, dan kan je in je friendslist de status van alle andere leden zien. Het is dus neit nodig iedereen apart nog eens op je friendslist toe te voegen. Dat is ook het grote voordeel van de steamgroup, je kan er altijd wel iemand vinden waarbij je kan aanhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 07:36
mensen, voor het eerst eens SAMEN gespeeld.. het was cool!!

thanx kzyto en enemy4life.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Laatst online: 31-12-2023
Ja was idd cool ! Heb nu spullen waar ik even mee vooruit kan ook ! Heel wat dingen geleerd ook weer.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
-Moondust- schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:24:
Heren (of ook dames?), om met elkaar te spelen is het handig lid te worden van de steamgroup GoT DayZ SA. Dan kan je altijd zien wie er online is (via de friends list tab Groups) en kan je met Join game naar dezelfde server gaan als de anderen. Daarnaast met Teamspeak inloggen op ts3.bug-community.com en dan naar het subchannel voor DayZ gaan om met elkaar te kunnen communiceren. Easy toch? :-)

Het zou leuk zijn als een van de auteurs van dit topic deze informatie in de startpost wil opnemen, dan is het voor iedereen toegankelijk. De startpost mag ook wel wat geupdate worden. Hierbij bied ik nogmaals mijn hulp daarvoor aan.
zo'n groep was er al toch?
http://steamcommunity.com/groups/GoT-Day-Z-SA#members

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Oww, dat wist ik niet sorry. Ik zal de groep die ik heb aangemaakt proberen weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-09 11:35
Die staat ook niet in de start topic, wellicht een toevoeging ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
En weer een nieuwe uitgebreide blogpost: http://dayzdev.tumblr.com/ :) Interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
-Moondust- schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:28:
[...]

Oww, dat wist ik niet sorry. Ik zal de groep die ik heb aangemaakt proberen weg te krijgen.
bij deze dan :) lijkt me handig als alle nieuwe dayz'ers zich daar aanmelden :) en via die weg andere tweakers in game kunnen gaan vinden :)

GoT - Day-Z SA

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 05-04-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
MSoft06 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 16:01:
Die staat ook niet in de start topic, wellicht een toevoeging ? :)
Ik heb de topicstarter al via PM benaderd en reeds tweemaal in mijn posts gezegd dat ik graag mede-auteur zou willen worden, maar geen enkele reactie. Wellicht dat de auteurs van dit topic niet meer actief zijn. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-09 11:35
Wellicht ff een moderator van het forum vinden vanwege het niet reageren van auteurs van topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha Russen zijn echt totaal niet te vertrouwen .... 8)7

Vanaf nu schiet ik iedereen die maar een beetje Russisch klink meteen neer. Het zal wel racistisch zijn maar die fuckers verraden je altijd. Nu speelde ik experimental dus het boeide me allemaal niks maar kom op ...

Was gister aan het spelen en kwam een fresh spawn tegen. Gaf hem food , wapens , ammo en nog veel meer. Na een paar uur spelen vertel ik hem dat ik ga pitten en ermee kap. Zegt die : "Hold on"

En schiet me neer.... :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Laatst online: 12:48
Voor de Bambi's onder ons of voor mensen die nog informatie zoeken, ik heb altijd 2 website actief als ik Dayz speel
http://dayz.gamepedia.com/DayZ_Standalone_Wiki (om bepaalde informatie op te zoeken bijvoorbeeld over welke bessen je kunt eten en welke niet)
en ten 2e
http://dayzdb.com/map/chernarusplus (om te navigeren, ook kun je puntjes zetten op de map en dan ergens anders neerzetten om de afstand te bekijken)

@dudee ook nog geen wooden stick gevonden ? trek je shirt uit maak je rags van en dan kun je der een split van maken ( spalk ) kun je je been spalken en dan er weer op uit trekken.

Smerige tip voor Bambi's. ( vooral als je net gespawned bent en dus geen gear hebt en ook niet gegeared er uit ziet)
Als je handgun vind (Magnum uitgezonderd want die kun je volgens mij tot 6 chamberen.)
Chamber 1 kogel, doe hem in je broek en ga naar de stad als je geluk hebt en niet gelijk geschoten word. kun je die handgun trekken en een headshot landen en daarmee wat Gear krijgen.(verdienen)

Ook staat op de gamepedia website nog wat guides die handig zijn om te bekijken.

[ Voor 0% gewijzigd door Kooistra9 op 05-04-2014 23:14 . Reden: Website link was niet goed. ]

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter

that justice.... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

zijn twitch: http://nl.twitch.tv/5hizzle

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 06-04-2014 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Laatst online: 19:42
Even heerlijk huis gehouden in Berenzino. Een viertal fransen op de apartments aan het strand. Ik en mn maat aanleggen, BAM server reset. Even gewacht en weer op die server ingelogd. Ja hoor ze zaten er weer. 4 gegearde lijkjes op de toren. Zo suïcidaal om daar te naar boven te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
Ik ben fully geared en op weg naar elektro, nog mensen met een sniper die willen joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend bij Devils Castle wezen kijken. Ik had al een aantal x het gevoel dat er iemand achter me liep... Boven op toren gegaan en ff gewacht... en ja hoor een kerel met een bijl, toen ik begon te schieten "stop stop friendly friendly" ja ja. Toen ie neerging ff bewerkt met axe... en gestript van bruikbare spullen. Uit ervaring weet ik dat het ook wel eens fout afloopt voor me :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Iemand in de buurt van north east? Met morfine?

Of zonder en die even paar servers ervoor wil hoppen voor mij? Lig met gebroken been in een huisje waar ik niet meer uit kan :D

[ Voor 58% gewijzigd door dudee op 06-04-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Kooistra9 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 23:13:
@dudee ook nog geen wooden stick gevonden ? trek je shirt uit maak je rags van en dan kun je der een split van maken ( spalk ) kun je je been spalken en dan er weer op uit trekken.
Die al geprobeert dan ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Zo dat was weer een vruchtzame middag met een 7 tal tweakers, zo samen maakt het het spel een stuk leuker en spannender moet ik zeggen!

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Het wil moeilijk, lig in een huis waar ongv 1 blikje drinken spawnt elke 20 servers.. Ben wel door de deur naar binnen gegaan en net half uur geprobeert om naar buiten te gaan :P Mn food etc begint op te raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Ik zou er gewoon een eind aan maken dudee. Anders blijf je bezig

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Ben wel benieuwd naar jouw preciese locatie ?
als je deze er bij pakt http://dayzdb.com/map/chernarusplus
kun je mij vast wel vertellen waar je precies rond kruipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dat kan ik zeker :P Eerste plusje onder north east. De pubsmall. Ik zag het het een plusje was dus dacht: vast wel morfine ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Morphine Auto-Injector, Pubsmall hij moet er wel eens spawnen in bedroommedium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik het nu toch al wel zeker 100 servers gehad, 0.0 gevonden tevens kan ik ook alleen maar in de kamer met de tap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SherlockHolmes
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 11:51
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 21:05:
Haha Russen zijn echt totaal niet te vertrouwen .... 8)7

Vanaf nu schiet ik iedereen die maar een beetje Russisch klink meteen neer. Het zal wel racistisch zijn maar die fuckers verraden je altijd. Nu speelde ik experimental dus het boeide me allemaal niks maar kom op ...

Was gister aan het spelen en kwam een fresh spawn tegen. Gaf hem food , wapens , ammo en nog veel meer. Na een paar uur spelen vertel ik hem dat ik ga pitten en ermee kap. Zegt die : "Hold on"

En schiet me neer.... :D :P
Ik praat zelf ook Russisch, en zodra je Russisch tegen een Rus praat gaat hij:

if language.heard == 'Russian'{
comradeMode = true
}

Echt hoor, zodra je Russisch tegen een Rus praat ben je een van hen en geven je ze alles. Ik herinner me nog in de DayZ Mod dat ik met een vriend was, een Nederlander, en een Rus hem neerschoot. Toen ik zag dat ie Russisch was en in 't Russisch begon te praten tegen hem, gaf hij me een gehackte box met alle gear, wapens en attachments van de mod en ging hij weg _/-\o_ .
En zulke dingen heb ik vaak meegemaakt, ook in de SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
@dudee dat word suicide of wachten tot iemand binnen stapt en hopelijk friendly is.

if language.heard == 'Russian'{
comradeMode = true
}

Epic <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tja suiciden dan maar he, heeft iemand nog een leuk idee? Want een kogel door mn kop jagen lukt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
dudee schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:27:
Tja suiciden dan maar he, heeft iemand nog een leuk idee? Want een kogel door mn kop jagen lukt nog niet.
naar zombie's toekruipen.. lig je op de airfield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Rotten fruit eten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
ga ik dan maar proberen, heb ook van dat anti infectie spray.

Tevens zoals je kon lezen lig ik vast in een huis onder het vliegveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
@dudee als je dan nog steeds leeft moet je gil geven misschien kan ik North East airfield halen.
Rond half 8 misschien wel tijd :)

Pagina: 1 ... 17 ... 55 Laatste