Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 16 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 05:20:
[...]

1. Ik lach altijd met minderheidsgroepen
2. Ooh, waar zijn die papieren zakdoekjes? Het feit dat je mag doen wat je wilt maakt het spel leuk
3. Vrijheid van mening
4. Ik ben geen Hollander
5. Tjah, pech voor jou. Ik wou het doen, en ik zal het nu zeker nog meer doen, vooral op NL servers.
6. Hollanders kunnen nooit eens dom doen, het moet allemaal serieus zijn. Laat staan dat er eens mag worden gelachen.
Nen stoere belg precies net zoals ik, al ga ik wel geen mannen gaan uitkleden online of offline :D , snap echt niet waarom je dit soort stoemme dayz filmkjes op tweakers moet plaatsen man en lachen met minderheidsgroepen ? op wat slaat dat nu ? als je intelligent wil gaan doen met dit soort informatie zou ik eens een kijkje gaan nemen in Revalidatieziekenhuis Inkendaal (De Bijtjes) waar coole mensen een vreed accident hebben gehad (zou urbanus zeggen) en die daar moeten met moeten leven of in jou ogen minderheidsgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 10:16

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Kan je eigenlijk zelf een server hosten? Zijn de server files ergens te downloaden, legaal uiteraard. Ik zou wel mijn eigen server willen hosten eigenlijk.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
Damian schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:21:
Kan je eigenlijk zelf een server hosten? Zijn de server files ergens te downloaden, legaal uiteraard. Ik zou wel mijn eigen server willen hosten eigenlijk.
If you are found breaking the following rules, your server will more than likely be suspended at most server providers and if it's not suspended it will result in the entire ip range being BLACKLISTED by DayZ support staff.

1. Your server must follow the DayZ name convention.

DayZ - Location ID (version/beta buildnr) [difficulty][timezone] dayzmod.com - hosted by Customtext.

2. Your server slots must be 40 slots minimum.

Please also note no server provider is allowed to provide servers below 40 slots. However there is an exception for developing countries or countries where bandwidth is expensive, for those countries minimum slot count is now 30.

3. Your server must not be password protected or locked.

BEC connection flood #lock is allowed but must be set to no more then five minutes.

Servers may also be locked briefly before scheduled restarts, again, this may not exceed five minutes.

4. Your server must have BattlEye = 1; set within the server.cfg.

(as of 1.7.2.4 the hive will not allow you to play if this is set to 0).

5. Your server must have reportingIP = "arma2oapc.master.gamespy.com"; set within your server.cfg.

6. Your server must have requiredBuild = replace with newest beta build; set within your config file.

7. Your server must have verifySignature = 2; set within your config file.

8. Your server must have kickDuplicate = 1; set within your config file.

9. All server problems must be reported to http://support.dayzmod.com.

10. As a server admin you must not:

You are not permitted to ban players for killing yourself or clan members.

You are not permitted to shutdown your server when your killed.

You are not permitted to shutdown your server when you lose a vehicle.

You are not permitted to kick or ban for smacktalk.

You are not permitted to ban for suspected cheats or exploits, you need solid evidence, IE logs.

11. You are permitted to kick or ban for hate speech, including racism and homophobia.

12. You are permitted to kick or ban for cheating/hacking/exploiting that is affecting players in a server-disruptive way, providing you have solid evidence.

13. You are permitted to kick for illegitimate weapons/items not intended to be in the game, however please remember, many players do not and should not be expected to know every item that is legitimate and as such we would prefer you do not ban for this.

14. PVP is enabled at all times no matter the rpg element the admin tries to set.

15. Do NOT request un-necessary instance IDs, location IDs, or whitelisting from us. If you abuse the system all of your servers may be blacklisted.

16. Private Hives are allowed however we may not be able to help with problems relating to them, any issues you have with these servers should be reported to the server owner.

NO MATTER WHAT ANYONE SAYS OR WHAT SERVICE PROVIDER YOUR WITH THESE ARE THE RULES PLEASE ABIDE BY THEM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Rigs schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:25:
[...]

If you are found breaking the following rules, your server will more than likely be suspended at most server providers and if it's not suspended it will result in the entire ip range being BLACKLISTED by DayZ support staff.

1. Your server must follow the DayZ name convention.

DayZ - Location ID (version/beta buildnr) [difficulty][timezone] dayzmod.com - hosted by Customtext.

2. Your server slots must be 40 slots minimum.

Please also note no server provider is allowed to provide servers below 40 slots. However there is an exception for developing countries or countries where bandwidth is expensive, for those countries minimum slot count is now 30.

3. Your server must not be password protected or locked.

BEC connection flood #lock is allowed but must be set to no more then five minutes.

Servers may also be locked briefly before scheduled restarts, again, this may not exceed five minutes.

4. Your server must have BattlEye = 1; set within the server.cfg.

(as of 1.7.2.4 the hive will not allow you to play if this is set to 0).

5. Your server must have reportingIP = "arma2oapc.master.gamespy.com"; set within your server.cfg.

6. Your server must have requiredBuild = replace with newest beta build; set within your config file.

7. Your server must have verifySignature = 2; set within your config file.

8. Your server must have kickDuplicate = 1; set within your config file.

9. All server problems must be reported to http://support.dayzmod.com.

10. As a server admin you must not:

You are not permitted to ban players for killing yourself or clan members.

You are not permitted to shutdown your server when your killed.

You are not permitted to shutdown your server when you lose a vehicle.

You are not permitted to kick or ban for smacktalk.

You are not permitted to ban for suspected cheats or exploits, you need solid evidence, IE logs.

11. You are permitted to kick or ban for hate speech, including racism and homophobia.

12. You are permitted to kick or ban for cheating/hacking/exploiting that is affecting players in a server-disruptive way, providing you have solid evidence.

13. You are permitted to kick for illegitimate weapons/items not intended to be in the game, however please remember, many players do not and should not be expected to know every item that is legitimate and as such we would prefer you do not ban for this.

14. PVP is enabled at all times no matter the rpg element the admin tries to set.

15. Do NOT request un-necessary instance IDs, location IDs, or whitelisting from us. If you abuse the system all of your servers may be blacklisted.

16. Private Hives are allowed however we may not be able to help with problems relating to them, any issues you have with these servers should be reported to the server owner.

NO MATTER WHAT ANYONE SAYS OR WHAT SERVICE PROVIDER YOUR WITH THESE ARE THE RULES PLEASE ABIDE BY THEM.
Mja die had ik gevonden maar dat gaat volgens mij over de MOD en niet over de SA. Kan ook nergens server files vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
Damian schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:33:
[...]

Mja die had ik gevonden maar dat gaat volgens mij over de MOD en niet over de SA. Kan ook nergens server files vinden.
k'denk net voor de standalone hoor, de gegevens stonden op http://forums.dayzgame.co...g-rules-server-reporting/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Mjah volgens mij hebben ze een deal met een aantal providers die servers verhuren, maar is het nog niet zelf vanaf je server te hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
Damian schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:54:
Mjah volgens mij hebben ze een deal met een aantal providers die servers verhuren, maar is het nog niet zelf vanaf je server te hosten.
ja denk het ook, wel belachelijk als je sommige servers joint (goeie ping en geen +30 personen op server) met in de servernaam do not join will be kicked ! en je dan effectief ook kick krijgt, zou volgens de regels ook niet mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
mijn eerste dayz kill is een feit, normaal schiet ik geen mensen dood als hero zijnde. Maar deze persoon was zo slim nadat ik hem 3 keer heb gewaarschuwd met getrokken pistool dat hij moest gaan liggen en dat er dan niets gebeurde. Dat deed hij niet en hij rende met een basketball knuppel naar mij toe en raakte me net toen ik me omdraaide. Dat had hij beter niet kunnen doen, en hij kon als bedankje rekenen op mijn magnum in zijn gezicht.

Maarja hij heeft wel in 1 klap mij laten bloeden en mijn been gekneusd. Ik krijg de hele tijd "my leg is painfull" en heb al wat painkillers genomen maar die hielpen niet. Was nog wel op een pve server, dat zegt dus ook bar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:42
Maat van me zag een bambie rondlopen die aan het bloeden was. Hij haalt de ammo uit zn SKS en begint hem te bandagen. Omdat hij 2 wapens bij had laat hij die SKS vallen. Bambie pakt de lege SKS op *klik klik klik*.

Was niet zo slim van bambie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ik had er vanmorgen ook een, ik spawnde nadat ik dood was op het strand, loop een huisje binnen en zie iemand met een honkbalknuppel op me af rennen. Eeeeh, doe is niet. Dus zeg dat ik een fresh spawn was en of ie me ff met rust wou laten. "No" Ok dan, dus ik ren weg, komt er een zombie mij tegemoet die het op hem gemunt had. Heb een mooie slachtpartij afgewacht, zombie z'n laatste tik gegeven, honkbalknuppel over genomen en op het gemakje verder lopen.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 14:10
Damian schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:54:
Daar heb ik ook een tijd geleden op gezocht, maar het lijkt inderdaad niet (legaal) mogelijk. Ik kon wel files vinden voor een oudere versie van de server software, maar verder nergens goede tutorials of installers etc... Ik denk dat ze vooral niet teveel (onvoorziene) druk op hun Hive-servers willen leggen als iedereen zomaar een server kan draaien waar ze minder controle op hebben. Ik kan het me best voorstellen. En iedereen gaat dan z'n eigen servers draaien om daar zonder pottenkijkers lekker te kunnen looten ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
spartacusNLD schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:50:
[...]

denk dat we de speel stijl aan moeten passen.. voorzichtiger zijn..
Grappig dat jij dit zegt in je eentje op 3 man af rennen. En ze dan nog allen hebben ook
durador schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:30:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=240075126
Door de bug in de vorige patch kwamen Wortel1 en ik ons zelf tegen na een aantal session lost en flink wat dysinc..
Ik mis mijn mini-me wel een beetje hoor :9

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
wortel1 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:22:
[...]

Grappig dat jij dit zegt in je eentje op 3 man af rennen. En ze dan nog allen hebben ook
O-) :9 2 neer idd en 1 uitgelogd voordat we het gebouw in gingen.
was echt een hartslag 220 moment :) dus dan doe je sneller dingen zonder dat je goed nadenkt haha. de vorige keer dat ik dat deed was ik meteen dood (belota airfield actie samen met scatman, josje enz)

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 25-03-2014 19:36 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Nou, Day Z is zo afhankelijk van Steam dat als je geen goede verbinding hebt dat je eruit gegooid wordt en authentication errors krijgt... Weer een halve avond niet kunnen spelen omdat ik het niet voor elkaar krijg om in te loggen op Steam :(

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Mannnn wat een lag vanavond! Ik glitchte de hele tijd terug gebouwen in... En vervolgens ook een periode van 5-10 minuten geen connectie meer met server, waardoor ik niks kon en mijn extra SKS uiteindelijk kwijt was.

Ben 2x doodgegaan, 1x unconscious toen iemand achter me sneakte en begon te meppen toen ik net in-game spawnde, gelijk helemaal leeggeroofd natuurlijk. Was het nog een fresh spawn ook. Wat een mazzelaar ik was fully loaded, net op zoek naar 2 bambi's om ze een starter kit te geven met eten, drinken en rags/bandages in van die protector cases. Had ook twee bijlen in mijn rugzak om uit te delen.
Ben er nog achteraan gerend maar kreeg toen mijn ex-fireaxe naar mijn hoofd :+

En daarna nog een keer, toen ik als bambi YOLO door Elektro rende op zoek naar iets beters om een zombie op zijn kop te meppen, omdat ik met mijn wrench de twee die achter mij aanzaten niet neer kreeg. Ren ik de firestation in het noorden binnen, komt een andere speler mij redden. Bedank ik hem, mept ie vervolgens mij ook neer, pik. Hoop dat die blij was met mijn jas en een vernielde wrench.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 07:36
toimoi schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:35:
Mannnn wat een lag vanavond! Ik glitchte de hele tijd terug gebouwen in... En vervolgens ook een periode van 5-10 minuten geen connectie meer met server, waardoor ik niks kon en mijn extra SKS uiteindelijk kwijt was.

Ben 2x doodgegaan, 1x unconscious toen iemand achter me sneakte en begon te meppen toen ik net in-game spawnde, gelijk helemaal leeggeroofd natuurlijk. Was het nog een fresh spawn ook. Wat een mazzelaar ik was fully loaded, net op zoek naar 2 bambi's om ze een starter kit te geven met eten, drinken en rags/bandages in van die protector cases. Had ook twee bijlen in mijn rugzak om uit te delen.
Ben er nog achteraan gerend maar kreeg toen mijn ex-fireaxe naar mijn hoofd :+

En daarna nog een keer, toen ik als bambi YOLO door Elektro rende op zoek naar iets beters om een zombie op zijn kop te meppen, omdat ik met mijn wrench de twee die achter mij aanzaten niet neer kreeg. Ren ik de firestation in het noorden binnen, komt een andere speler mij redden. Bedank ik hem, mept ie vervolgens mij ook neer, pik. Hoop dat die blij was met mijn jas en een vernielde wrench.
:D

ik ben echt een waardeloze speler, met een slecht systeem waardoor ik zwaar onder kwaliteit moet spelen.. er een lag op mijn muis zit t.o.v. het beeld..

maar deze game kan zo frustie zijn.. dat ik echt teleur gesteld ben als ik uiteindelijk in mijn spullen weer eens verlies..

maar toch kom ik terug :)

[ Voor 11% gewijzigd door oNNoZeLe op 26-03-2014 18:51 . Reden: frustie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net naar Balota gegaan , lag ik prone even de airfield te checken loopt er iemand bijna over me heen. Hartslag meteen naar 200 + >:)

Ik dacht dat hij me wel had gezien dus ik roep: "Friendly Friendly". Hij had me blijkbaar niet gezien en had ook geen gun in zijn handen. Geschrokken van mijn geschreeuw draait hij zich een paar keer om en ziet dan dat ik recht achter hem sta met mijn weapon lowered.

Na een paar seconde van zenuwachtig heen en weer geschuifel van bijna kanten pakt hij zijn Mosin en aimt mijn kant op .... Ik schiet snel 2 keer met mijn mosin en hij is down. Volgende keer schiet ik denk ik wel wat sneller in dit soort situaties....

Loot is o.a: 80 kogels voor de Mosin , 3 Epi-pens , 2 keer morphine , 2 protector cases , weapon case , 2 Pristine scopes en nog wat andere zooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Met de snelheid van de zombies nu heb ik inmiddels het idee van een secondary gun achter mij gelaten. Wowzers wat zijn ze snel nu 8)7 heb nog nooit zoveel verband en ammo er doorheen gejaagd als nu. Ik hoop dat ze de snelheid een beetje terug schroeven ergens tussen nu en vorige patch in. Ik heb mijn mosin maar aan mijn maat gegeven en loop nu alleen met een m4 rond. Mooi team zo, 1 die scant vanaf de hills en begeleid mij naar spelers of loot toe, houd deuren in de gaten van plekken waar ik langs kom.

Mn karakter leeft inmiddels weer een weekje, wat epische ontmoetingen gehad, geboeid en shit en overleefd, maar ook verschrikkelijk huis gehouden op een "german only" server :*) Snipers op t ziekenhuis weggerost vanaf sniperhill, geboeid liggen kijken naar mooie mexican standoffs in electro (lekker zo'n longrange scope) en aardige loot. Nog een bambi aan een wapen en eten geholpen (ruger .22 met 30 mag, wat een boutwapen) ...Karma scoren, zodat je weer mag kutten :P

Ik hoop dat we snel kampementen mogen maken, voegtuigjes erin en oh, wat wil ik graag ir/nv scopes! eindelijk snachts aan de slag, dat vind ik nu lang niet zo leuk. Iemand nog nachtelijke tactieken?

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Nachtelijk spelen is niet te doen nu ;) Ik wil idd NV!

Verder vind ik dat Dean Hall maar eens een seizoen The Walking Dead moet gaan kijken. Wat mij betreft is dat de definitie van "zombie" . Daar lopen ze langzaam, grommen wat, maar als ze bij je zijn beginnen ze aan je te trekken en scheuren ze je kapot of gaan ze aan je lopen knagen = einde oefening. Slaan/springen zie ik ze niet doen. Verder gaat het om aantallen, dus hordes zombies, en niet 1 of 2 zombies die als Usain Bolt op je af komen knallen, is nu echt niet leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Damian schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:02:
Nachtelijk spelen is niet te doen nu ;) Ik wil idd NV!

Verder vind ik dat Dean Hall maar eens een seizoen The Walking Dead moet gaan kijken. Wat mij betreft is dat de definitie van "zombie" . Daar lopen ze langzaam, grommen wat, maar als ze bij je zijn beginnen ze aan je te trekken en scheuren ze je kapot of gaan ze aan je lopen knagen = einde oefening. Slaan/springen zie ik ze niet doen. Verder gaat het om aantallen, dus hordes zombies, en niet 1 of 2 zombies die als Usain Bolt op je af komen knallen, is nu echt niet leuk...
Als ze het lightning system op orde hebben kan je waarschijnlijk veel meer zien met zaklampen/head lights/weapon flash lights. Dan lijkt het me gaaf icm met night vision op ook 's nachts op pad te gaan. Dat voegt denk ik een extra dimensie toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:26
@Damian
Ik verwacht eerlijk gezegd nog wel dat ze de zombies realistischer gaan maken. Als ze trager worden, moeten het er ook veel meer worden, anders is het niet echt bedreigend meer. Sinds de laatste update heb ik aanvankelijk veel ammo verspild, maar voel me nu wel comfortabel met een fireaxe, ook al word ik belaagd door 2 of 3 zombies. De voorraad ammo gaat nu toch wel erg snel als je alle zombies afschiet. Maar ik moet zeggen, ik voel nu veel meer dreiging uitgaan van zombies en dat heeft samen met een vriend al voor een paar enigszins hachelijke momenten gezorgd.

Maar nog meer hoop ik dat er elementen aan het spel worden toegevoegd waardoor kill-on-sight minder aantrekkelijk is. Nu is het gewoon standaard om bewapende spelers zsm neer te schieten, omdat je weet dat als je dat niet doet jij hoogstwaarschijnlijk aan de beurt bent. Jammer, want samenwerken, met elkaar optrekken, anderen helpen en gein uithalen zou ook wel leuk zijn. Nouja, we zitten pas in early alpha. ik vermaak me wel. Dit spel heeft echt veel potentie, maar de uitvoering is cruciaal voor het verdere succes.

Trouwens....zijn er hier mensen van GoT die samen spelen, b.v. via teamspeak of skype? Lijkt me ook wel leuk om te doen. Dat maakt het gebrek aan leuk contact met andere spelers meer dan goed denk ik, zeker als je met zijn voeren ofzo bent. Anderen zullen je dan ook eerder met rust laten denk ik. Of juist niet, omdat mensen gaan hopen dat ze 4 spelers neer kunnen knallen met $-tekens in de ogen.

Tot slot, kennen jullie de DayZ YouTube-filmpjes van FrankieonPCin1080p? Erg leuk. Lijkt me een feest die gast een keer tegen te komen op een server.

[ Voor 21% gewijzigd door -Moondust- op 27-03-2014 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

@ Moondust..Moet eerlijk zeggen dat ik de zombies nu beter vind dan voor de patch, daarvoor was het aangeschoten wild, niets om rekening mee te houden, dat is zeker wel even anders. maar je bent te traag met 2 guns nu, dat had ik graag anders gezien. Het is ook maar een experiment gelukkig, zal nog zat getweaked worden.

Om samen te werken moet je tactisch spelen, op afstand aanspreken, onder schot houden, daarna helpen, dan ontstaat er snel al wat meer vertrouwen. Zie ook de serie van "Djiezus what a legend" Frankie, die kennen we hier allemaal wel. Ben nu bij episode 13, lach me rot, wat een droogkloot! (en man man, wat een goede sniper ook)

Kan niet wachten tot de SA qua gameplay in de buurt komt van de mod.. Helemaal leip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu de hele tijd een bericht: "My leg is painful"

Ben helemaal gezond en kan gewoon rennen , snap niet helemaal wat er aan de hand is ? Misschien toch maar eens wat morfine erin pompen.
maar je bent te traag met 2 guns nu, dat had ik graag anders gezien.
Ja dat vind ik ook wel jammer. Normaal liep ik altijd lekker met een Mosin en M4 >:) maar dat is nu echt onmogelijk.

Welke tactiek gebruiken jullie nu voor zombies in solo play ? Afschieten verraad je positie en fireaxe tegen meerdere is nogal irritant/buggy.

Misschien vanavond maar eens gaan kijken wat de Amphibia S doet tegen zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:27:
Ik krijg nu de hele tijd een bericht: "My leg is painful"

Ben helemaal gezond en kan gewoon rennen , snap niet helemaal wat er aan de hand is ? Misschien toch maar eens wat morfine erin pompen.
had ik ook ooit, morfine heeft t opgelost..

toch wel veel hacker tegen gekomen laatste tijd, elektro zit er vol mee.
daarnaast net met josje/fusionhero omgelegd .. opeens ''you are dead'' uit t niks :( schoten niet eens gehoord en we zaten in t bos boven op een berg :(

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
iemand zin in een potje dayz? ik ben momenteel in cherno of elektro geloof ik :)
ts is geen probleem.

Edit: dat met die painfull leg heb ik ook, ik zal ff op zoek naar wat morfine aangezien de painkiller tabletjes niet werkten.

[ Voor 38% gewijzigd door dutchassasin op 27-03-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:57:
[...]

had ik ook ooit, morfine heeft t opgelost..

toch wel veel hacker tegen gekomen laatste tijd, elektro zit er vol mee.
daarnaast net met josje/fusionhero omgelegd .. opeens ''you are dead'' uit t niks :( schoten niet eens gehoord en we zaten in t bos boven op een berg :(
Ja morfine heeft het opgelost(Lijkt trouwens super rare ?? vind het bijna nooit) Ik had blijkbaar een bot fractuur. Als je daarmee lang genoeg doorloopt dan breekt je been vanzelf.

Hackers ben ik helaas ook al tegen gekomen .... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
heb net een splint gemaakt en dat hielp ook tegen de "my leg is painfull" gek want ik kon nog gewoon rennen en kreeg ook geen broken bone status.

Ik heb ook het gevoel dat loot wat zeldzamer is geworden, ik vind vooral minder kogels. Terwijl ik nu meer kompasjes vindt terwijl die wel redelijk zeldzaam waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
gister eindelijk een beetje bij elkaar, loop het 3de gebouw binnen in electro, BAM.. zonder vragen dood..

endanbeginjeweeropnieuw.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
oNNoZeLe schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:49:
gister eindelijk een beetje bij elkaar, loop het 3de gebouw binnen in electro, BAM.. zonder vragen dood..

Ik kom de laatste tijd ook wel veel leuke spelers tegen die vriendelijk zijn. Op het vliegveld in het zuiden liep ik rond, hoor ik vanuit één van de 'gevangenissen' het laden van wapens. Dus ik loop met een getrokken M4 langzaam naar binnen en roep dat ik friendly ben en of er iemand is. Kreeg ik antwoord terug en even met die gast gesproken. Ja natuurlijk kan je pech hebben en schiet iemand je neer, maar het hoeft dus niet. En dit soort ervaringen heb ik al meer gehad.

Maar uiteraard, als iemand zijn geweer op me richt en ik kan me niet verstoppen, dan schiet ik wel meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
kameraad en ik spelen via skype, met nog wat erbij zou het nog leuker zijn! dus als er mensen interesse hebben, we hebben nog vrijwel niks, ik bugde van een toren af :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Op wat voor een instellingen spelen jullie eigenlijk? Ik speel nagenoeg op de max, maar krijg verschrikkelijke fps drops in steden. Met een beetje trial and error ook niet echt DE instelling gevonden die dit probleem verhelpt.. Zal eens in de cfg gaan kijken, had daar al een tutorial voor gevonden maar ook daar nog geen top instelling gevonden..

Config:

3570k @ stock
8gb 1600c6
770 lightning @ 1300Mhz (1080p)
vertex ssd 180gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
millman schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:47:
Ik speel nagenoeg op de max, maar krijg verschrikkelijke fps drops in steden.
Daar is volgens mij weinig aan te doen op dit moment. Het spel moet gewoon nog veel verder geoptimaliseerd worden. Ik heb het vermoeden dat er ook een ernstige beperking op de server zit. Alles wat je doet is een 'actie' naar de server. In steden, waar huizen dicht op elkaar zijn heb je natuurlijk veel meer loot en zombies bij elkaar. Ik het me niet verbazen dat dit sterk bijdraagt aan de frame drop. Ook hele dikke high-end systemen hebben dit probleem. Ik kan me niet voorstellen dat de videokaart echt een bottleneck is.

Ikzelf heb eigenlijk constant een FPS van >60, maar in de steden gaat dit idd drastisch omlaag naar rond de 30 (zie systeem in signature).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
millman schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:47:
Op wat voor een instellingen spelen jullie eigenlijk? Ik speel nagenoeg op de max, maar krijg verschrikkelijke fps drops in steden. Met een beetje trial and error ook niet echt DE instelling gevonden die dit probleem verhelpt.. Zal eens in de cfg gaan kijken, had daar al een tutorial voor gevonden maar ook daar nog geen top instelling gevonden..

Config:

3570k @ stock
8gb 1600c6
770 lightning @ 1300Mhz (1080p)
vertex ssd 180gb
Ik heb best een goede pc (AMD FX8150 OctaCore, 16Gb geheugen, 560GTX en de game op een SSD), maar zelfs op alles laag kom in in de steden niet boven de 20fps. Best jammer, gezien het spel er op alles hoog best heel erg gaaf uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Als mensen zin hebben vanavond samen te spelen, ben beschikbaar! Zal zo TS eens ff aanslingeren naar het eerder genoemde adres.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
RZor schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:47:
Als mensen zin hebben vanavond samen te spelen, ben beschikbaar! Zal zo TS eens ff aanslingeren naar het eerder genoemde adres.
denk dat ik wel kom met iemand, ff TS installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Eén van de problemen van Day Z in de huidige vorm is volgens mij het gebruik van meerdere cores (of beter gezegd, het gebrek daaraan). De FX8150 is relatief zwak per core en zeker als Day Z geen goed gebruik maakt van die cores is dat een behoorlijk nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 20:26

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Op de hoofdpagina is te zien dat Dean Hall een team van 25 ontwikkelaars heeft opgekocht om voor Bohemia Interactive te werken. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Luuk1983 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:05:
[...]

Eén van de problemen van Day Z in de huidige vorm is volgens mij het gebruik van meerdere cores (of beter gezegd, het gebrek daaraan). De FX8150 is relatief zwak per core en zeker als Day Z geen goed gebruik maakt van die cores is dat een behoorlijk nadeel.
veel leeswerk te vinden op reddit hierover.

Daar stellen ook veel mensen pc vragen.

[ Voor 0% gewijzigd door oNNoZeLe op 29-03-2014 10:48 . Reden: s/over/'' ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rottje26
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-10-2020
Goeie berichten :D

http://imgur.com/a/CDb92

komen leuke en goeie dingen aan op korte termijn, tenminste dat hopen ze :D
dus voor de mensen die willen weten wat er gaat veranderen, zeker even de link checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Rottje26 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 12:26:

dus voor de mensen die willen weten wat er gaat veranderen, zeker even de link checken :D
Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd hoe het spel zich verder gaat ontwikkelen. Op één of andere manier blijft het nog steeds leuk in de huidige staat, laat staan als je nog veel meer kan! Ik heb er in de tussentijd alweer 55 uur opzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zoeken jullie meestal voor weapon attachments ? Vooral de goede onderdelen kom ik bijna nooit tegen. Heb nu een maxed out M4 met allemaal pristine onderdelen maar die heb ik gejat na een kill >:)

Iemand deze al eens tegen gekomen ?

Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/dayz.gamepedia.com/thumb/0/08/FNP45MRD.2.png/300px-FNP45MRD.2.png?version=3dbaeb4ece16d9c39edf2b5749277579

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rottje26
Goeiemiddag,

Die red dot sight heb ik op dit moment op me fnx zitten, gister iemand gekilled en die had hem bij zich, op zich leuk dingetje om mee te richten, maar verder nog nergens tegen gekomen, dus misschien die ie nog niet zo vaak gespawned word,

verder zoek ik me spullen in de politiebureau, kantoor, grote groene huis, vliegveld en op 3 plekken van de militaire tenten kamp, en dan heb ik vrij vaak me spullen wel bij elkaar, en kan de oorlog die er eigenlijk altijd wel is, in elektro weer beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf zoeken, enige item wat ik nog nooit heb gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
Zelf 1x gevonden in een aircraft hangar. Zie je inderdaad bijna nooit.

Naast de politie stations en de com tower op de airfields vind je ze ook wel in civie buildings.
In rode barretjes en 3 aan elkaar gekoppelde garages zitten ook weapon attachements. Op het dak van de appartementen liggen ze soms ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
hmm, krijg steeds een foutmelding van battleye en kan dus maar spelen voor zo'n 30 seconden.
Iemand die hier ervaring mee heeft? kan geen fix vinden...

edit: heb het gevonden, manual reinstall van battleye

[ Voor 15% gewijzigd door YouR op 30-03-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:54
Pfffff... Je kan wel goed merken dat het early alpha is hoor. Ik had eigenlijk wel verwacht dat het al een flinke verbetering zou zijn ten op zichte van de mod.

Negative mouse acceleration maakt het spelen echt heel erg lastig. Ik begrijp dat ze het als feature doen om te zorgen dat je geen "360 no scopes" kan doen of zo, maar het is echt ontzettend irritant manouvreren.
Ook vervelend dat je geen crouch toggle hebt. Je hebt een key voor crouch, en een key voor opstaan. En als je wil vechten moet je eerst staan, dan je armen omhoog doen en dan kan je zombies meppen wat geen enkel effect heeft.

Na 4x sterven doordat ik nog niks tegen de zombies kon doen, aangezien ze teleporteren in huizen en je ze dus nergens kunt afschudden, de 5e keer eindelijk wat spullen verzameld! Een schop, hoop medicijnen en wat eten. Alleen toen stierf ik omdat ik 1 meter!!! van een trappetje viel door het lastige manouvreren.

Het idee is natuurlijk nog steeds leuk, maar het werkt allemaal zo ontzettend traag en moeizaam! Arma 3 speelt echt VEEL soepeler. Daar kan je bijvoorbeeld makkelijk snel dingen vanuit je inventory rechts aanklikken om op de grond te leggen of andersom. Ook het bewegen daar gaat veel soepeler. Bovendien loopt dayZ nog zwaar achter op de graphics van deel 3, terwijl het minder vloeiend loopt.

Natuurlijk begrijp ik dat het nog alpha is, maar ik had gewoon wat meer al verwacht, aangezien ze met Arma 3 al zo veel verder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Shodan schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:15:
Pfffff... Je kan wel goed merken dat het early alpha is hoor. Ik had eigenlijk wel verwacht dat het al een flinke verbetering zou zijn ten op zichte van de mod.

Negative mouse acceleration maakt het spelen echt heel erg lastig. Ik begrijp dat ze het als feature doen om te zorgen dat je geen "360 no scopes" kan doen of zo, maar het is echt ontzettend irritant manouvreren.
Ook vervelend dat je geen crouch toggle hebt. Je hebt een key voor crouch, en een key voor opstaan. En als je wil vechten moet je eerst staan, dan je armen omhoog doen en dan kan je zombies meppen wat geen enkel effect heeft.

Na 4x sterven doordat ik nog niks tegen de zombies kon doen, aangezien ze teleporteren in huizen en je ze dus nergens kunt afschudden, de 5e keer eindelijk wat spullen verzameld! Een schop, hoop medicijnen en wat eten. Alleen toen stierf ik omdat ik 1 meter!!! van een trappetje viel door het lastige manouvreren.

Het idee is natuurlijk nog steeds leuk, maar het werkt allemaal zo ontzettend traag en moeizaam! Arma 3 speelt echt VEEL soepeler. Daar kan je bijvoorbeeld makkelijk snel dingen vanuit je inventory rechts aanklikken om op de grond te leggen of andersom. Ook het bewegen daar gaat veel soepeler. Bovendien loopt dayZ nog zwaar achter op de graphics van deel 3, terwijl het minder vloeiend loopt.

Natuurlijk begrijp ik dat het nog alpha is, maar ik had gewoon wat meer al verwacht, aangezien ze met Arma 3 al zo veel verder zijn.
Ik zou als ik jou was dan lekker arma III blijven spelen tot het eind van dit jaar. Want inderdaad, het is allemaal wat clunky etc. Al moet ik zeggen dat ik volgensmij al 200+ uur op de teller heb staan en blijf spelen. Vindt het ook wel leuk om de veranderingen etc mee te maken.

Edit: Voor als je het nog niet gezien had, hier een roadmap met wat wanneer toegevoegd en gefixt gaat worden. http://imgur.com/a/CDb92

[ Voor 3% gewijzigd door OllyNL op 30-03-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rottje26 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 12:26:

Ziet er echt goed uit. Ik heb DayZ nu even laten liggen omdat ik het meeste wat ik wilde doen wel gehaald heb. Maar straks ga ik het zeker weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Stoneyfrog schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:29:
[...]

Ik zou als ik jou was dan lekker arma III blijven spelen tot het eind van dit jaar. Want inderdaad, het is allemaal wat clunky etc. Al moet ik zeggen dat ik volgensmij al 200+ uur op de teller heb staan en blijf spelen. Vindt het ook wel leuk om de veranderingen etc mee te maken.

Edit: Voor als je het nog niet gezien had, hier een roadmap met wat wanneer toegevoegd en gefixt gaat worden. http://imgur.com/a/CDb92
Bedankt voor je link en excuses voor de frustratie ;-) Ik denk dat ik het concept te leuk vind om te laten liggen tot het einde van het jaar, dus ik zal err maar aan moeten wennen. Ik heb alleen toch mijn twijfels of het in de buurt gaat komen van arma 3 kwa performance/visuals en handling (en dat terwijl arma 3 performance niet eens super is..)

Mogelijk klooi ik eerst zelf nog wat aan, om de basics weer op te pikken, maar mogelijk wil ik in de toekomst wel een keer samen spelen, mijn vrienden spelen dit helaas niet, dus ik houd hier het forum wel in te gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Shodan schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:04:
[...]

Bedankt voor je link en excuses voor de frustratie ;-) Ik denk dat ik het concept te leuk vind om te laten liggen tot het einde van het jaar, dus ik zal err maar aan moeten wennen. Ik heb alleen toch mijn twijfels of het in de buurt gaat komen van arma 3 kwa performance/visuals en handling (en dat terwijl arma 3 performance niet eens super is..)

Mogelijk klooi ik eerst zelf nog wat aan, om de basics weer op te pikken, maar mogelijk wil ik in de toekomst wel een keer samen spelen, mijn vrienden spelen dit helaas niet, dus ik houd hier het forum wel in te gaten.
Qua performance denk ik wel want er is nog letterlijk NIKS geoptimaliseerd nu. En de visuals zijn best wel nice, ALS je alles op max zet lol. Probleem is dus alleen die je nu alles op low moet zetten wil het speelbaar zijn, zeker in grote steden. Ik ben gewoon al te hooked aan het spel om het te laten liggen maar voor jou is het nog niet te laat :) Paar maandjes arma 3 mods spelen en dan zal de SA veel beter zijn qua features en performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Leuke middag gehad met een aantal tweakers, nadat ik teamspeak joinde zaten ze in een lekker sniper gevecht, ik als fresh spawn in elektro hun aan het zoeken en zo nodig als meat shield te dienen.
volgens mij hebben we zo'n 6 man neergeknald en ben ik nu full gear :)
Bedankt jongens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Nou wel weer lachen hoor.. 3x dood gegaan door rare glitches, 1x doordat ik door kerel bij sniper hil werd neer geschoten, was 0 gear.
en nog een gekke duitser tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:24:
Waar zoeken jullie meestal voor weapon attachments ? Vooral de goede onderdelen kom ik bijna nooit tegen. Heb nu een maxed out M4 met allemaal pristine onderdelen maar die heb ik gejat na een kill >:)

Iemand deze al eens tegen gekomen ?

[afbeelding]
ja staat momenteel op men fnx 45 op server casual ;) is echt een topper scope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Die FNX met scope is erg fijn wapen tegen zombies en ook mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
millman schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:35:
Om samen te werken moet je tactisch spelen, op afstand aanspreken, onder schot houden, daarna helpen, dan ontstaat er snel al wat meer vertrouwen.
Zo doe ik het graag, maar ik weet niet op welke afstand je iemand kan aanspreken. Hoe dichtbij moet je zijn? Is er een mogelijkheid om te weten of de ander je hoort?
Ja dat vind ik ook wel jammer. Normaal liep ik altijd lekker met een Mosin en M4 >:) maar dat is nu echt onmogelijk.
Maar wel terecht in het licht van realisme.
Welke tactiek gebruiken jullie nu voor zombies in solo play ? Afschieten verraad je positie en fireaxe tegen meerdere is nogal irritant/buggy.
Na de update heb ik in een paar uur spelen ongeveer 2-3 magazines van 60 kogels er doorheen gejaagd. Voelde veilig om het op die manier te doen, zeker bij meerdere zombies die tegelijk op me kwamen afrennen. Toen wijfelend toch maar besloten de fireaxe weer te gaan gebruiken, omdat ik anders zo door mijn kogelvoorraad heen zou zijn. Dat was ff lastig, maar na enige oefening gaat het me toch wel redelijk goed af. Kogels spaar ik op voor andere spelers. }) Kortom, oefenen met de fireaxe.
oNNoZeLe schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:49:

Mijn eerste keer dood na uren spelen was als een koude douche. Na enkele weken af en toe spelen weet ik gewoon dat het ineens afgelopen kan zijn. Ik vind het nog steeds jammer, maar opnieuw beginnen vind ik ook wel weer leuk, omdat je dan weer kan verzamelen. Met full gear vind je bijna nooit loot die de moeite waard is en kan je hooguit telkens selectiever worden met b.v. je ammo. Kortom, stel je erop in dat het ineens afgelopen kan zijn en dat je niet weet wat je is overkomen. Maar met zijn tweeën of meer spelen vind ik toch het leukste. Als er eentje dood gaat, kan de ander proberen de gear te redden. Is me al een paar keer gelukt.
Luuk1983 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:58:
Ik kom de laatste tijd ook wel veel leuke spelers tegen die vriendelijk zijn. Op het vliegveld in het zuiden liep ik rond, hoor ik vanuit één van de 'gevangenissen' het laden van wapens. Dus ik loop met een getrokken M4 langzaam naar binnen en roep dat ik friendly ben en of er iemand is. Kreeg ik antwoord terug en even met die gast gesproken. Ja natuurlijk kan je pech hebben en schiet iemand je neer, maar het hoeft dus niet. En dit soort ervaringen heb ik al meer gehad.
Toch blijf ik het lastig vinden. Er zijn ook gasten die vriendelijk doen en dan als je off guard bent je ineens neermaaien. Maar toegegeven, de gasten die dat doen zijn meestal niet zo heel spraakzaam, laat staan welbespraakt. Als ik iemand als FrankieonPCin1080p zou tegenkomen zou ik het denk ik toch op gokken dat het ok is. Mensen die veel praten vinden blijkbaar dat sociale aspect leuk en zijn er niet op uit om je om te leggen. Ik blijf hopen de leukere mensen tegen te komen.
YouR schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:38:
kameraad en ik spelen via skype, met nog wat erbij zou het nog leuker zijn! dus als er mensen interesse hebben, we hebben nog vrijwel niks, ik bugde van een toren af :C
Een platform waarop we elkaar kunnen vinden zou handig zijn. Een forum als dit is daarvoor nauwelijks geschikt vind ik. Ik zal zelf eens een paar keer inloggen op Teamspeak van DayZ of Darkness. Misschien een lijstje met NL servers met TS in de starttopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Great...character weer gereset nadat internet even uitviel...ben weer even helemaal klaar met het spel. Heb je net alles voor elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Luuk1983 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:28:
Great...character weer gereset nadat internet even uitviel...ben weer even helemaal klaar met het spel. Heb je net alles voor elkaar....
Na de internetuitval weer ingelogd op dezelfde server? Dat heeft mij een keer gered. Ik logde in op een andere server en was alles kwijt. Toen weer de oude server opgezocht en ingelogd en voila, daar was mijn gear weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik ben nu zelf bij de kust ;) Ik pik je daar wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rottje26
Gister ook dat probleem gehad, we gingen naar drukkere server aangezien server was leeg gelopen inmiddels, loggen we in, was ik weer een bambi, volgas weer naar me groep gerend op balota, aangekomen op balota logde er een server hopper in fully geared, dus ben ik bij deze ook weer fully geared :D, tja als je met 8 man op balota bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Volgens mij moet je dan direct uitloggen, DayZ afsluiten en weer opnieuw opstarten en inloggen. Je character kan niet van de server/hive worden gehaald dus wordt er een nieuwe gecreëerd.
Heb ik ergens gelezen althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
Idd direct uitloggen en andere server op gaan, liefst de server waar je zojuist van af bent gekomen. Goeie kans dat je je gear weer terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik sta op north east, ik ga de hele dag beetje spelen dus add mij maar op steam: Dutchcaptain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Stoneyfrog schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:46:
[...]

Qua performance denk ik wel want er is nog letterlijk NIKS geoptimaliseerd nu. En de visuals zijn best wel nice, ALS je alles op max zet lol. Probleem is dus alleen die je nu alles op low moet zetten wil het speelbaar zijn, zeker in grote steden. Ik ben gewoon al te hooked aan het spel om het te laten liggen maar voor jou is het nog niet te laat :) Paar maandjes arma 3 mods spelen en dan zal de SA veel beter zijn qua features en performance.
Moet zeggen dat het spel wel erg snel went. Mouse handling valt nu goed mee te werken, hoewel ik nog geen vuurgevechten heb gehad. Weet eindelijk wat beter hoe ik zombies moet vermijden, let veel beter op. Al flink wat verzameld. Heb al een Mosin gevonden, maar nog geen ammo. Ook een honkbalknuppel voor de zombies, helaas werkt dat niet echt heel effectief heb al redelijk wat bloed verloren door aanvallende zombies... Gelukkig had in genoeg bandages...

Spel is super sfeervol, hier wat impressies van mijn reis...

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/3299192186079981616/987BAED19A03E134ACA5592D50E96FB47F40FDCC/1024x640.resizedimage

Afbeeldingslocatie: http://cloud-3.steampowered.com/ugc/3299192186079980467/2E804454275465310940922D1B66CB54F14F0526/1024x639.resizedimage

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/3299192186079978499/B02CF859391B1A142F090A95EEF0848B398C2F58/1024x639.resizedimage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend even kijkje genomen op de radiotoren. Wat een mooi spel is het.
LR scope gevonden voor mijn Mosin :-), laatste tijd wel weinig ammo voor de Mosin gevonden.
Struikel bijna over de SKS en M4 ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die zin hebben om te spelen? Ik zit nu op airfield na chorno. Add woefhap op steam!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik sta nu met prestine mossin 9130 ofzoiets op north east, en gear voor 10 :D DutchCaptain op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te overwegen om deze game te halen maar ik lees dat je naast bugs e.d. ook rekening moet houden met character wipes. Wat is dit in de praktijk en hoe vaak gebeurd dat? Lijkt me redelijk fubar als je steeds weer je meuksels kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:16:
Ik zit te overwegen om deze game te halen maar ik lees dat je naast bugs e.d. ook rekening moet houden met character wipes. Wat is dit in de praktijk en hoe vaak gebeurd dat? Lijkt me redelijk fubar als je steeds weer je meuksels kwijt bent.
ik speel sinds de release van de SA, in het begin had ik wipes bij elke update van de game. sinds de laatste 2 updates heb ik hier geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Het gebeurd nu en dan, je raakt sowiso snel je gear kwijt 1 kogel of 1 verkeerd trappetje en je bent dood.

Maar de kick wanneer je 3 mensen in je eentje volgt en ze alle 3 afschiet geeft een uber kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou mij primair te doen zijn om het survival en avontuur element.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Het is erg leuk, je weet gewoon niet wat erom het hoekje staat. Al is het op andere mensen na nog redelijk simpel. Verwacht dus niet dat je hier uren per dag in kan steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydd86
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-07 15:08
Op het moment is het survival element vrij beperkt. Zodra je wat spullen hebt verzameld kan je hooguit wat gaan manhunten. Er is nog vrij weinig te doen. In de mod(heb ik zelf niet gespeeld) kan je met voertuigen rijden, basissen bouwen en nog tig andere dingen doen, ook als je al heel goede spullen verzameld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En ik ben weer dood, 3v1 dacht ik dus ik eest 2 neer geknalt die al iemand anders hadden neer geschoten, derde kerel had ik al snel in de gaten maar bleek dat er nog 2 waren.. Best een grote groep dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:24:
Het zou mij primair te doen zijn om het survival en avontuur element.
Die elementen moeten echt nog meer ontwikkeld worden in DayZ. Het is voornamelijk rondkijken en loot verzamelen momenteel. Ik kijk dan ook erg uit naar:
- versnelling van de tijd, zodat je net als bij minecraft dag en nacht gaat spelen
- jagen
- koken
- vuurtje stoken

Waarschijnlijk allemaal in de volgende update ergens tussen half april en eind april.

Wie zin heeft om af en toe samen te spelen, ik ben Moondust in Steam. Is het geen idee een nieuwe groep in Steam te maken voor DayZ SA spelers van GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-09 08:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

dudee schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:29:
Verwacht dus niet dat je hier uren per dag in kan steken.
Integendeel, waar ik bij de Mod niet kon stoppen met spelen heb ik het hier na maar liefst 10 minuten gehad, ik ga veel liever Wasteland of Arma 3 doen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Ik heb een DayZ SA Steam Group (public) voor GoT aangemaakt. Wie het leuk vindt om samen te spelen kan zich hier aanmelden.

http://steamcommunity.com/groups/got_dayz_sa

Kan dit in de starttopic opgenomen worden? Ik wil overigens ook wel graag mede-auteur van het starttopic worden. Ik heb de TS gemessaged, maar nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-09 08:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ben maar lid geworden, verwacht i.i.g. niet dat ik het spel altijd speel/samen wil spelen, heb nogal weinig zin in het spel op het moment.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Het is ook meer dat je dan mede-tweakers kunt opzoeken als je wel zin hebt om (samen) te spelen. Eigenlijk moeten we nog een teamspeak server hebben draaien. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook aangemeld:)

Heb geen ts helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
ts.bug-community.com is de teamspeak die veel tweakers gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een leuk tochtje gehad van Balota naar de nieuwe stad boven NEAF. Met een firestation, supermarket, 3 piano-huisjes en 15 ! garageboxen is er genoeg loot te vinden. Ook lijken er geen zombies te spannen dus is het erg rustig :)

Het noordoosten is nu erg interessant voor new spawns. Op een redelijk klein stukje grond heb je alles wat je nodig hebt. Als ik weer eens dood ga trek ik meteen naar het noorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
YouR schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:06:
ts.bug-community.com is de teamspeak die veel tweakers gebruiken
Ja, maar het lijkt me niet handig om op een algemene TS server met elkaar te praten als je ingame DayZ bent. Ik denk meer aan een dedicated DayZ SA teamspeak server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Moondust, dat kost geld! Tevens gebruiken veel tweakers hun eigen server enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Laatst online: 27-09 11:35
Teamspeak kan je makkelijk vanaf thuis draaien, doe dit al iets meer dan 1 jaar en werkt prima. Maximaal 32 man geloof ik maar dat haal ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik wil mijn TS server ook wel doneren voor spelen... Hoor wel of er oor naar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
TS vanuit huis draaien? Dat is TS2 zeker, TS3 is toch geen server client van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Laatst online: 27-09 11:35
werkt prima hoor versie 3.0.10.3 right now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
ik heb me ook aangemeld in de groep. Heb pas 8uurtjes gespeeld verder maar lijkt me wel gaaf om met meerdere als groep te spelen.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
-Moondust- schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:43:
[...]

Ja, maar het lijkt me niet handig om op een algemene TS server met elkaar te praten als je ingame DayZ bent. Ik denk meer aan een dedicated DayZ SA teamspeak server.
der is een subchannel voor dayZ, daar komen de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
YouR schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:39:
[...]

der is een subchannel voor dayZ, daar komen de meeste.
idd :) http://www.bug-community.com/teamspeak/ -> subchannel dayz. elke avond / middag wel paar mensen te vinden. met meer dan 5 man op ts -> chaos en dat wil je niet. vandaar dat als we met te veel zijn we groepjes opdelen per server

@hieronder: helemaal mee eens

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 01-04-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Denk niet dat het handig is alles te gaan verdelen, die van BuG wordt nu gebruikt, subkanalen genoeg beschikbaar. Is ook al een GoT steamgroup, nog een erbij is niet zo handig als je met meer samen wil spelen.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Dat is handig zeg die channels van BugCommunity, werkt goed. Ik zal in de steamgroup naar die teamspeak server en het DayZ channel verwijzen.
Dan kunnen we elkaar op de servers vinden via de steamgroup en met elkaar (ingame) chatten via de teamspeak. Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Is zeker leuk! speel al een paar avonden met dezelfde mensen en dat is zeker een aanrader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
was wel weer episch vanavond :) in totaal 8 geared players kunnen omleggen in elektro. helaas ging [Verwijderde gebruiker]vroeg in het gevecht al dood door en wel heel goed geplaatst sniper shot van sniper hill.. gelukkig kon hij later mij nog weer terugvinden:

allemaal dode players + dode scatman:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CPjWab4.jpg

even later was scatman er weer en ging het gevecht verder:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9OdVRT8.jpg

wisseling van de wacht, kon ik even eten en weer healen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QcMp3WB.jpg

constant onder mosin vuur van sniper hill. later joinde YouRnog.
naar een ander huis gevlucht en onderweg nog 2 andere players neer kunnen halen. in dat nieuwe huis hebben we nog een tijdje gezeten, veel players steeds om het huis zien lopen.. totdat er 3 players ons huis in kwamen stormen en we alle 3 vrij snel dood waren.. beetje jammer van het einde maar al met al weer veel plezier gehad vandaag >:)

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 02-04-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
spartacusNLD schreef op woensdag 02 april 2014 @ 00:36:
was wel weer episch vanavond :) in totaal 8 geared players kunnen omleggen in elektro. helaas ging scatman vroeg in het gevecht al dood. gelukkig kon hij later mij nog weer terugvinden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

constant onder mosin vuur van sniper hill. later joinde er nog een 3e tweaker.
naar een ander huis gevlucht onderweg nog 2 man neer kunnen halen. in dat nieuwe huis hebben we nog 10 min gezetten totdat er 3 personen ons huis in kwamen stormen en we alle 3 dood waren.. al met al weer veel plezier gehad vandaag >:)
Meeste fun gemist, maar was leuk om nog ff te joinen, morgen weer een dag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
spartacusNLD schreef op woensdag 02 april 2014 @ 00:36:
was wel weer episch vanavond :) in totaal 8 geared players kunnen omleggen in elektro. helaas ging scatman vroeg in het gevecht al dood door en wel heel goed geplaatst sniper shot van sniper hill.. gelukkig kon hij later mij nog weer terugvinden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

constant onder mosin vuur van sniper hill. later joinde YouRnog.
naar een ander huis gevlucht en onderweg nog 2 andere players neer kunnen halen. in dat nieuwe huis hebben we nog een tijdje gezeten, veel players steeds om het huis zien lopen.. totdat er 3 players ons huis in kwamen stormen en we alle 3 dood vrij snel dood waren.. beetje jammer van het einde maar al met al weer veel plezier gehad vandaag >:)
Dat ziet er verdomde goed uit! Zou daar graag bij willen zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Jammer dat ik die moest missen!

Iemand anders problemen met spelen? Krijg maar steeds geen servers en als ie er een laat zien blijft ie hangen op "waiting for host" Beetje jammer...

ok @mezelluf: stupid me, tis onderhoud nu.
Maar dan nog, datzelfde had ik gisteravond om 2200 ook, en toen was er geen onderhoud... weird.

[ Voor 28% gewijzigd door RZor op 02-04-2014 08:29 ]

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Ik heb exact diezelfde problemen met de server list en Waiting for Host gehad. Op een gegeven moment deed alles het weer. Zal toch wel een storing zijn van de centrale server ofzo. Gelukkig blijven de problemen meestal beperkt qua duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Woensdag ochtend is toch vanaf 7 uur altijd onderhoud en patches etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Shodan schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:46:
[...]

Moet zeggen dat het spel wel erg snel went. Mouse handling valt nu goed mee te werken, hoewel ik nog geen vuurgevechten heb gehad. Weet eindelijk wat beter hoe ik zombies moet vermijden, let veel beter op. Al flink wat verzameld. Heb al een Mosin gevonden, maar nog geen ammo. Ook een honkbalknuppel voor de zombies, helaas werkt dat niet echt heel effectief heb al redelijk wat bloed verloren door aanvallende zombies... Gelukkig had in genoeg bandages...
Precies, het went wel. Al zijn ze nu dus bezig om mouse acceleration op te lossen. En probeer bij gunfights rustig te blijven. Daar had ik de eerste 100 fights nog moeite mee, maar dat gaat na 200 uur een stuk beter :P Honkbalknuppels zijn vrij useless idd. Je moet echt een fireaxe of splittingaxe vinden.
Pagina: 1 ... 16 ... 55 Laatste