Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 15 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
jep heb de bovenste problemen ook gemerkt vandaag! jammer.. niet goed genoeg getest dus. hopelijk komt de hotfix snel

overigens moeten we niet vergeten dat het nog steeds om een alpha gaat :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
hier ook lang moeten wachten op waiting for host, alleziens langer dan de vorige update dus een hotfix zou in orde moeten zijn. wat me wel opvalt is bij verschillende servers joinen gisteren is dat het overal bijna nacht was en dan zie ik echt amper iets.

lijkt me of ik weer een zwart/wit scherm heb van in de jaren 60... http://i.cubeupload.com/HTitvE.jpg

nochtans vrij deftige pc en een benq2420t scherm, die kleine aanpassing van gamma en brightness naar boven brachten geen soelaas, hoofdlamp zoeken en andere zou wel leuk zijn maar dan moet ik eerst nog ergens geraken zonder men been te breken in de donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 09:32
Ik wacht nog even met aanschaffen tot die hotfix uit is, zonde om hem aan te schaffen als die connection problems nog niet verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Laatst online: 24-09 10:51
Hier geen problemen met het joinen van een server alleen kan ik me fireaxe niet gebruiken kan gewoon helemaal niet slaan ermee is dit bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
martijn24 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:02:
Hier geen problemen met het joinen van een server alleen kan ik me fireaxe niet gebruiken kan gewoon helemaal niet slaan ermee is dit bekend?
is aangepast.. je moet nu (zoals met elk wapen) eerst op de spatiebalk drukken daarna zou je wel moeten kunnen slaan ;)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
spartacusNLD schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:04:
[...]

is aangepast.. je moet nu (zoals met elk wapen) eerst op de spatiebalk drukken wel je kunnen slaan ;)
Haha oke bedankt voor de tip ( me=noob) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 14:10
spartacusNLD schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:04:
[...]

is aangepast.. je moet nu (zoals met elk wapen) eerst op de spatiebalk drukken daarna zou je wel moeten kunnen slaan ;)
Dat geldt alleen voor melee weapons en het is een 'known issue', dus waarschijnlijk dat het gefixed gaat worden.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
Mmm dus het connecten werkt weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit probleem wordt heus snel opgepakt hoor, gaat nooit lang duren. Tenzij je je 24 euro ergens anders voor nodig hebt deze week, zou ik het moment van aankoop niet op dit punt laten zitten, Het is namelijk een alpha en er zitten sowieso nog bugs in, en er komen nog bugs bij. Dus als je bereid bent een alpha te spelen, dan heeft een dag wachten ook weinig zin :P

Als je wel erg veel zin hebt in DayZ maar niet in bugs, dan kan ik de mod aanraden. Die werkt prima, en daar heb je alleen Arma2 Combined Operations voor nodig, Dayz mod is gratis te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Luuk1983 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:28:
[...]

Dat geldt alleen voor melee weapons en het is een 'known issue', dus waarschijnlijk dat het gefixed gaat worden.
- Melee: Cannot conduct melee attack from "lowered" melee stance (press space to chance stance to "raised")

idd ik had er overheen gelezen, echter vind ik het hoe het op dit moment is wel realistischer. je moet natuurlijk eerst je axe omhoog halen wil je slaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
Grotman schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:50:
[...]

Dit probleem wordt heus snel opgepakt hoor, gaat nooit lang duren. Tenzij je je 24 euro ergens anders voor nodig hebt deze week, zou ik het moment van aankoop niet op dit punt laten zitten, Het is namelijk een alpha en er zitten sowieso nog bugs in, en er komen nog bugs bij. Dus als je bereid bent een alpha te spelen, dan heeft een dag wachten ook weinig zin :P

Als je wel erg veel zin hebt in DayZ maar niet in bugs, dan kan ik de mod aanraden. Die werkt prima, en daar heb je alleen Arma2 Combined Operations voor nodig, Dayz mod is gratis te downloaden.
Thanks voor je advies :) Ja klopt had al iets over de mod gelezen, maar is het niet zo dat meer mensen de SA spelen? En de berichten in deze topic spraken me best aan.. Alpha met alle bijkomstigheden maakt me niet zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Robertreyez schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:52:
[...]

Thanks voor je advies :) Ja klopt had al iets over de mod gelezen, maar is het niet zo dat meer mensen de SA spelen? En de berichten in deze topic spraken me best aan.. Alpha met alle bijkomstigheden maakt me niet zoveel uit :)
heb wel het idee dat er meer mensen van dit forum nu de SA spelen, en zoals gezegd is. bugs zullen er er nog heel lang in zitten. maar daarom betaald je ''maar'' 24 euro ipv de 59 euro die hij waarschijnlijk bij de launch gaat zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
spartacusNLD schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:56:
[...]

heb wel het idee dat er meer mensen van dit forum nu de SA spelen, en zoals gezegd is. bugs zullen er er nog heel lang in zitten. maar daarom betaald je ''maar'' 24 euro ipv de 59 euro die hij waarschijnlijk bij de launch gaat zijn
Ik zie het meer als een kruising tussen een pre-order en een crowd funding-project, met als bonus dat je je actief met de ontwikkeling kan bemoeien en testen. Ik zie het minder dat je maar 24 euro betaald VANWEGE de bugs.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
De servers zitten overdag niet zo vol gisteravond zag ik niet meer dan 5 mensen in een server hetzelfde geldt voor vanmorgen. In het weekend is het meestal wel erg druk 40/40 is niks ongewoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ik ben sinds net ook aan het spelen, nog even alles testen enzo. Zijn er mensen om mee samen te spelen?
Heb TS en Steamtag is rzor_tl

Het voelt alleen wel heel erg laggy aan, zobies vallen niet aan, behalve als ik stil voor hun neus sta. En klopt het dat je een zombie niet kan looten nadat ie dood is? Ze verdwijnen gewoon bij mij.

[ Voor 42% gewijzigd door RZor op 20-03-2014 12:41 ]

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
RZor schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:40:
Ik ben sinds net ook aan het spelen, nog even alles testen enzo. Zijn er mensen om mee samen te spelen?

Het voelt alleen wel heel erg laggy aan, zobies vallen niet aan, behalve als ik stil voor hun neus sta. En klopt het dat je een zombie niet kan looten nadat ie dood is? Ze verdwijnen gewoon bij mij.
Op dit moment is er regelmatig (ernstige) lag en desynchronisatie. Als je acties niet uitgevoerd worden (bijvoorbeeld je wil drinken, of een hek/deur open maken etc) dan reageert de server niet. Je kan dan nog wel rondlopen, dus het LIJKT alsof er niks aan de hand is. Of ik zie een vriend van me wel rondlopen, maar hij mij niet bijvoorbeeld. Dus het lijkt wel alsof onze verbindingen goed zijn, maar toch klopt er iets niet.

Zombies die stil blijven staan en niks doen, dat is niet goed namelijk ;) Ze zien je soms over belachelijke afstanden en dan komen ze hard op je afrennen. Zombies reageren verder op geluid.

En nee, je kan zombies niet looten. Ze verdwijnen na een aantal seconden.

[ Voor 8% gewijzigd door Luuk1983 op 20-03-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
RZor schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:40:

Je kan zombies (nog) niet looten. Het spel is erg onstabiel op dit moment. Ze proberen dit met een hotfix op te lossen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Sharpp schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Je kan zombies (nog) niet looten. Het spel is erg onstabiel op dit moment. Ze proberen dit met een hotfix op te lossen.
Wat zou er te looten moeten zijn aan zombies?? Dat ze dingen bij zich hebben van toen ze nog geen zombie waren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Luuk1983 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:52:
[...]

Wat zou er te looten moeten zijn aan zombies?? Dat ze dingen bij zich hebben van toen ze nog geen zombie waren ofzo?
In de mod hadden ze soms een blik eten, bandage oid bij zich. Wat mij betreft hoeft dat niet meer, geen idee of ze dat er weer in gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 22:37

Odieus

Onuitstaanbaar

Grotman schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:06:
[...]

In de mod hadden ze soms een blik eten, bandage oid bij zich. Wat mij betreft hoeft dat niet meer, geen idee of ze dat er weer in gaan bouwen.
Als ze toch hameren op realisme (in hoeverre een zombie apocalypse als realistisch beschouwd kan worden) zou ik dit ook wel graag terug willen zien. Militaire zombies zouden in theorie dan ook ammo of handwapens bij zich kunnen hebben. Eigenlijk zou je de kleren ook nog moeten kunnen pakken, kun je altijd nog rags van maken (zou ik wel eerst desinfecteren :P).

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 17:02
Zou vet zijn als je zombie kleren aan kon doen en als een zombie een beetje lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

TehHermit schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:37:
Zou vet zijn als je zombie kleren aan kon doen en als een zombie een beetje lopen.
Een levende zombie een burlap sack over zijn hoofd trekken waardoor hij gedesoriënteerd raakt en overal tegenaanloopt/over heen valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Odieus schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:39:
[...]

Een levende zombie een burlap sack over zijn hoofd trekken waardoor hij gedesoriënteerd raakt en overal tegenaanloopt/over heen valt :P
of dat je dit kan gaan doen:

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-DlJKeHCTC7U/T2eXeeS7zkI/AAAAAAAAOxY/5V2QuNucU_o/s1600/The-Walking-Dead-michonne-190312.png

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Michonne is badass _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren kon ik met moeite nog servers joinen en kreeg ik op random momenten "session lost", maar al bij al ging het spel nog vlot.

Helaas kan ik dat vandaag niet meer zeggen. Server browser wilt niet laden, of traag. Of constant "waiting for host".. En als het dan toch lukt dan spawn ik met m'n huidige gear maar kan ik niks gebruiken. De 1, 2, 3, 4, etc... bindings

Hopelijk volgt een fix snel... Alhoewel ik er eigenlijk niet te veel in geloof..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:42
Awww gunduping werkt niet meer. Als je uitlogt met 2 wapens drop je geen extra meer.

Mn maat is al zn gear kwijt na een session lost rejoin. Ik denk dat ik de hotfix even afwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Ik gebruik nu mijn tijd die ik ingame kan besteden mooi om alles te zien/te oefenen.
Spelen Tweakers op een vaste server of zijn er groepen?

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme na eindelijk een server succesvol te kunnen joinen ben ik ALLES KWIJT...

Fuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Kom momenteel ook helemaal nergens in. Beetje jammer.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 10:16

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Hier idem. Waiting for server of connection lost. Ook allerlei foutmeldinge dat hij allerlei bestanden niet kon vinden.

Gaat lekker zo ;) het werkte eigenlijk probleemloos bij mij voor de patch... Had een character van 2 weken oud.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:14:
Godverdomme na eindelijk een server succesvol te kunnen joinen ben ik ALLES KWIJT...

Fuck
Mijn character is nog gewoon compleet. Ik las ergens dat servers hun connectie even kwijt kunnen zijn en dus je char niet vinden en een nieuwe aanmaken. Dan moet je snel eruit en een andere server joinen, voordat je nieuwe char in de centrale hive wordt opgeslagen en je oude overschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
heb een kanaal gevonden waar veel dayz stuff goed wordt uitgelegd:
YouTube: CommanderPixel - #1 Source For DayZ SA

zeker interessant als je de game nog niet zo lang speelt of nog wil kopen!

ook deze channel kan ik aanraden:
YouTube: Mrblack0ut81

de dairy serie is echt heel goed, gewoon vanaf ep1 kijken 8)

[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 20-03-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 15:22

BaRF

bijna kerst

Zo ben gisteren ook begonnen, wat een krankzinnig spel :P De eerste tijd helemaal niks gevonden en echt enorm veel gedood door hypersensitieve zombies :X Nu wat meer landinwaarts aan het gaan heb in elk geval een hamer en een zaag :+ Wel sfeertje hoor, als je ze eenzaam door het bos sluipt...

@RZor :w

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
BaRF schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:23:
Zo ben gisteren ook begonnen, wat een krankzinnig spel :P De eerste tijd helemaal niks gevonden en echt enorm veel gedood door hypersensitieve zombies :X Nu wat meer landinwaarts aan het gaan heb in elk geval een hamer en een zaag :+ Wel sfeertje hoor, als je ze eenzaam door het bos sluipt...

Haha ja inderdaad. De kans dat je iemand tegen komt is niet zo groot, maar je weet altijd dat ALS je iemand tegenkomt je ook zo dood kan zijn. Dus je speelt toch altijd erg voorzichtig (in ieder geval ik wel).

Je kan ook zoeken naar 'high loot' servers. Dit zijn server die regelmatig restarten. Op dit moment spawned loot niet als het weggepakt is, tenzij de server restart. Op high loot server kan je over het algemeen wat meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Na een aantal keren samen gespeeld te hebben met vriend Luuk1983 en ResleyZ is dit spel gewoon echt niet meer te doen alleen. Ik schijt 7 kleuren stront en staar elke keer naar mijn linkerkant of mijn wingman die kant ook goed in de gaten houd, wat dus niet het geval is :P

Gisteravond na 10 minuten al geen ballen meer om te spelen omdat ik op het vliegveld was en er 20 man op de server was :P en dan open deuren zien van barakken en gevangenisgebouw :X Snel het bos in geraced en daar uitgelogd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Ik zie al dagen niet meer dan 5 man op alle servers . Als ik bovenstaande reactie lees met 20 man dan vraag ik me af als ik niet alle servers zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
martijn24 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:09:
Ik zie al dagen niet meer dan 5 man op alle servers . Als ik bovenstaande reactie lees met 20 man dan vraag ik me af als ik niet alle servers zie?
Mij valt heel vaak op dat als ik een server in ga, wanneer er volgens de serverlijst maar een man of 3 in zit, ik eenmaal in de server aangekomen vrolijk 15 man in de playerlijst zie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydd86
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-07 15:08
Hebben anderen ook dat de melee wapens niet werken? Ik heb mn axe laten vallen en weer opgepakt, machete gebruikt. Mijn vuurwapens werken wel gewoon met linker muisknop... Wat zou het probleem kunnen zijn?
Subtiel door een dorpje komen is er niet meer bij zo, en ik vlieg ook door mijn sks ammo!
Het is een maand geleden oid dat ik voor het laatst echt Dayz SA gespeeld heb, maar ik denk dat het met de laatste patch zo gekomen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Skydd86 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:17:
Hebben anderen ook dat de melee wapens niet werken? Ik heb mn axe laten vallen en weer opgepakt, machete gebruikt. Mijn vuurwapens werken wel gewoon met linker muisknop... Wat zou het probleem kunnen zijn?
Subtiel door een dorpje komen is er niet meer bij zo, en ik vlieg ook door mijn sks ammo!
Het is een maand geleden oid dat ik voor het laatst echt Dayz SA gespeeld heb, maar ik denk dat het met de laatste patch zo gekomen is..
Known Issues
Melee: Cannot conduct melee attack from "lowered" melee stance (press space to chance stance to "raised")

Je kan je de fire axe nu trouwens zwart verven, super gaaf :) Dan valt ie minder op als ie op je rug zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Luuk1983 op 21-03-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
hoeveel tijd denken jullie dat de ontwikkelaars nodig hebben om het spel stabiel te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydd86
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-07 15:08
Luuk1983 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:19:
[...]

Known Issues
Melee: Cannot conduct melee attack from "lowered" melee stance (press space to chance stance to "raised")

Je kan je de fire axe nu trouwens zwart verven, super gaaf :) Dan valt ie minder op als ie op je rug zit.
Dank u zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
YouR schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:31:
hoeveel tijd denken jullie dat de ontwikkelaars nodig hebben om het spel stabiel te krijgen?
Wat is stabiel? De alphafase duurt nog best lang, volgens mij gaan ze pas volgend jaar final.
In de tussentijd veel nieuw dingen, zowel onder de motorkap als functionaliteit, dus altijd kans op bugs. Langzaam aan zal het beter worden, net zoals met de mod toentertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
YouR schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:31:
Ze hebben gezegd dat ie waarschijnlijk pas einde van het jaar / begin volgend jaar de beta status gaat krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-09 19:20

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

martijn24 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:09:
Heb je al geprobeerd je filters leeg te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

BaRF schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:23:

Das ook nog mijn speelstijl, heb voor nu ook een friendly server opgezocht om mee te beginnen. Als men zich er aan houdt tenminste...

@Barfje: :w

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Laatst online: 19:42
https://twitter.com/rocket2guns/status/446983149936209920

Ik wacht nog wel even met inloggen, geen zin om mn spullen kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/a917eb27823f7719e88a9c55fb518534/tumblr_n2ffxycOkU1tugd7xo1_1280.jpg

mehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Change Log - 0.43.116251
Community Announcements - rocket2guns
We appreciate everyones patience in getting this patch released to stable, the bug in 0.42 that caused lag and desync was very hard to track down and fix.

- Hotfix to address issues associated with severe lag and desync for many players.
- Servers now support accelerated time as a configurable option. This results in faster day/night cycle.
- New zombie animations in testing (they are considerably faster). We will be engaging with the community to decide if these new animations result in the zombies being too fast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Damian schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:38:
Change Log - 0.43.116251
Community Announcements - rocket2guns
We appreciate everyones patience in getting this patch released to stable, the bug in 0.42 that caused lag and desync was very hard to track down and fix.

- Hotfix to address issues associated with severe lag and desync for many players.
- Servers now support accelerated time as a configurable option. This results in faster day/night cycle.
- New zombie animations in testing (they are considerably faster). We will be engaging with the community to decide if these new animations result in the zombies being too fast.
mooi :) hoop dat het nu weer goed werkt! dit weekend niet kunnen gamen nog helaas
hoor graag of t opgelost is

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 22-03-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ben ik blij dat Dayz terug werkt!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XhcEkoEEmrY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:35
Ik zat met een vriend bij NW airfield en we begonnen direct maar ff op afstand zombies af te knallen. Ze spawnen nu natuurlijk gewoon weer, maar het is nu wel zo ontzettend veel en snel dat de fun er snel weer vanaf was. Soms spawnen ze gewoon 4 meter voor je neus! Nog nooit zoveel schoten gelost als in deze sessie vanavond. In het dorpje Grishino was het een stuk rustiger en ligt de spawnrate dus wat lager!

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:36:

[video]
Is dat grappig tegenwoordig? "run black nigger"
beetje wat fresh spawns met je full geared character lastigvallen, wees dan een vent en ga naar de airfields.

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 22-03-2014 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:02:
[...]

Is dat grappig tegenwoordig? "run black nigger"
beetje wat fresh spawns met je full geared character lastigvallen, wees dan een vent en ga naar de airfields.
Had ik al gedaan, in NE airport 3 man dood geschoten... Verveling sloeg toe, dus ik besloot om wat fresh spawns lastig te vallen.

En het was een neger toevallig. Dus daarom dat ik die ook neger noemde.. We leven nu eenmaal in een vrij land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Nigger betekent niet neger lamlul. Heeft niks met een vrij land te maken, dat is gewoon fout.
En dat filmpje is toch niet grappig? Je hebt een kindje lastig gevallen die geen wapen had, wow, KODAK MOMENT

[ Voor 37% gewijzigd door Grotman op 23-03-2014 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak genoeg dit soort dingen mee gemaakt als fresh spawn.

Veel mensen met gear denken dat ze pro zijn ... Terwijl de meeste laffe server hoppers zijn die hun gear in lege servers farmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Leuke avond gehad met een vriend in Dayz het was ook rete druk in veel servers. leuke en spannende momenten beleefd helaas ben ik dood gegaan samen met een vriend van me.

Maarja next time better...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grotman schreef op zondag 23 maart 2014 @ 01:31:
Nigger betekent niet neger lamlul. Heeft niks met een vrij land te maken, dat is gewoon fout.
En dat filmpje is toch niet grappig? Je hebt een kindje lastig gevallen die geen wapen had, wow, KODAK MOMENT
Ik doe lekker wat ik wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 15:22

BaRF

bijna kerst

wow held, mag ik je rugzak als je doodgeknuppeld bent door een boze menigte? :F

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter

[video]
Mja jij maakt jezelf heel populair hier. Denk dat je beter weg kan blijven hier :/ Stoere meneer

-ontopic-

Patch van gisteren lijkt de meeste problemen op te lossen. Heb nu wel vaker dat ik in een gebouw ben en dan vanaf de bovenste verdieping ineens buiten sta. Had gisteren volgens mij ook ineens dat ik een medespeler gewoon naar buiten kon duwen :P Maar het is weer prima speelbaar in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Viel net ff van een gebouw af out of the blue maar voor de rest prima speelbaar! Even op een lege server wat rondgehobbeld om te kijken. Ziekenhuis gevonden, daar liggen leuke spullen!

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesmetvlees
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-08 21:10
YouTube: DayZ - Squeal like a pig

Deze is ook geweldig

[ Voor 95% gewijzigd door keesmetvlees op 23-03-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komaan zeg, jankers... Ik heb niet eens die jongen neergeschoten?!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
1. Het filmpje is totaal niet grappig
2. Je pakt een jong ventje aan die niet eens gewapend is en lacht hem uit
3. Je noemt hem een nigger

Grow up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:30:
snel weg met zulke mensen als jij.. hebben we niks aan.. :/ ;w :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ban please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 13:04
Feit dat hij wietkop heet zegt genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
De zombies zijn nu gewoon echt te snel en te sterk. Ik werd vandaag verrast door een paar zombies zo keihard om me af kwamen lopen en met een paar klappen was ik unconcious... daar gingen al me wapens en loot. En als je dus nieuw spawned kan je gewoon niks meer beginnen. De zombies lopen bijna even hard als jezelf en het is super moeilijk ze kwijt te raken. In een stad lopen zonder wapens is dus ook bijna niet meer te doen, je hebt zo 6 zombies achter je aan gassen.

En daarnaast spawnen ze soms ook ineens voor je neus...lekker dan!

Ik vind het zo niet echt leuk spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Luuk1983 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:35:
De zombies zijn nu gewoon echt te snel en te sterk. Ik werd vandaag verrast door een paar zombies zo keihard om me af kwamen lopen en met een paar klappen was ik unconcious... daar gingen al me wapens en loot. En als je dus nieuw spawned kan je gewoon niks meer beginnen. De zombies lopen bijna even hard als jezelf en het is super moeilijk ze kwijt te raken. In een stad lopen zonder wapens is dus ook bijna niet meer te doen, je hebt zo 6 zombies achter je aan gassen.

En daarnaast spawnen ze soms ook ineens voor je neus...lekker dan!

Ik vind het zo niet echt leuk spelen!
denk dat we de speel stijl aan moeten passen.. voorzichtiger zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 30-09 06:21
_O-

Van jou ook echt :')
Had je hem maar neergeschoten.

[ Voor 47% gewijzigd door chiIIed op 23-03-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-09 08:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Grotman schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:40:

Grow up.
4. Je Nederlands accent is om te huilen
5. Dit is gewoon zielig
6. Ga je "Pro-skillz" in een ander spel uitten en *niet geschikt*

[ Voor 4% gewijzigd door Kuusj op 23-03-2014 19:33 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
spartacusNLD schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:50:
[...]

Helaas heeft sluipen op dit moment niet zo veel zin. Zombies zien je door alles heen en dat al op meer dan 100 meter afstand. Als je zombies vervolgens (zelfs met een malee weapon of silenced pistol) gaat neerleggen dan spawnen er alleen maar meer zombies voor je neus. Het beste is gewoon om weg te rennen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-09 08:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Jezus, net ingelogd, naar ATC van Balota gelopen, en ja hoor, schoten van zo'n hoog flatgebouw.
Ik blijven liggen, komt er opeens een andere welke een vriendje is van de sniper welke trouwens echt niet kan schieten, en na een kat-muis spelletje heb ik uiteindelijk de kans gehad hem neer te halen (zat onder de trap in) en laad een hele M16 mag in hem neer, bloed aan alle kanten en zelfs uit z'n hoofd. Hij schiet 1x in mijn been en ik ben kapot (zag het, my leg hurts), healthy en vol bloed...

Blijkbaar is de anti-cheat nog niet helemaal wat het moet zijn...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Heeft er hier ook iemand last van de glitches dat je een gebouw uit bent, 20 meter verderop staat en dan ineens weer binnen staat? Liefst ook nog op een tweede of derde verdieping?

Heb vandaag eindelijk na een voor mijn doen lange run mijn character weer healthy maar inderdaad ook een paar leipe momenten met zombies gehad, en 3 zombies achter je aan is nu ineens niet meer alleen irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grotman schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:40:

Grow up.
4. Je Nederlands accent is om te huilen
5. Dit is gewoon zielig
6. Ga je "Pro-skillz" in een ander spel uitten en *niet geschikt*
1. Ik lach altijd met minderheidsgroepen
2. Ooh, waar zijn die papieren zakdoekjes? Het feit dat je mag doen wat je wilt maakt het spel leuk
3. Vrijheid van mening
4. Ik ben geen Hollander
5. Tjah, pech voor jou. Ik wou het doen, en ik zal het nu zeker nog meer doen, vooral op NL servers.
6. Hollanders kunnen nooit eens dom doen, het moet allemaal serieus zijn. Laat staan dat er eens mag worden gelachen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2014 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamChinchilla
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:54
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 05:20:
[...]

2. Ooh, waar zijn die papieren zakdoekjes? Het feit dat je mag doen wat je wilt maakt het spel leuk
3. Vrijheid van mening
4. Ik ben geen Hollander
5. Tjah, pech voor jou. Ik wou het doen, en ik zal het nu zeker nog meer doen, vooral op NL servers.
6. Hollanders kunnen nooit eens dom doen, het moet allemaal serieus zijn. Laat staan dat er eens mag worden gelachen.
Als je mensen wilt neerschieten ga je maar lekker Battlefield spelen, DayZ is een spel waarin het verzamelen van je spullen uren en uren kan duren, en als jij al die uren gameplay door de wc wilt spoelen 'omdat je het grappig vindt', dan is dit niet het juiste spel voor jou. (Ja, dit keer was het een new spawn zonder spullen maar aan je gepraat hoor ik dat je het vaker doet en niet alleen bij new spawns.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
SpamChinchilla schreef op maandag 24 maart 2014 @ 07:57:
[...]

Als je mensen wilt neerschieten ga je maar lekker Battlefield spelen, DayZ is een spel waarin het verzamelen van je spullen uren en uren kan duren, en als jij al die uren gameplay door de wc wilt spoelen 'omdat je het grappig vindt', dan is dit niet het juiste spel voor jou. (Ja, dit keer was het een new spawn zonder spullen maar aan je gepraat hoor ik dat je het vaker doet en niet alleen bij new spawns.)
Daar ben ik het dus totaal NIET mee eens. Ja wat jij beschrijft is een manier van spelen, maar de manier van WietKop is net zo goed een manier van spelen. Mensen neerschieten om betere spullen te krijgen, of mensen 'lastig vallen' omdat het kan is net zo goed onderdeel van het spel. Is het leuk voor degene? Nee. Is het eerlijk? Nee. Maar pech gehad, als jij daar niet tegen kan is het misschien niet een spel voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
spartacusNLD schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:50:
[...]

Misschien wel, maar het probleem is ook dat als je wapens wisselt dat je dan gewoon bevroren bent en niks kan doen. Je kan niet een wapen wisselen terwijl je keihard blijft rennen. En sommige zombies zijn nu zo snel dat je eigenlijk geen tijd hebt om wapen te wisselen. (BIjvoorbeeld je bijl pakken ipv een firearm).

Maar die zombie die me dood sloeg was wel erg sterk. Ok hij heeft me geraakt, maar ik bloedde (ondanks tactival vest, ballistic helmet etc) meteen zo hard dat ik binnen 10 seconden unconscious was...dat klopt toch niet? En binnen 30 seconden was ik dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Die zombies gaan echt nergens over. Het zou wel kunnen, maar dan moet ik me wapens net zo snel kunnen switchen als in COD of BF. Het reloaden moet dan gewoon direct kunnen door op de R te drukken. Aangezien het nog zo clunky als shit is kan dat gewoon niet met de huidige zombies. Daarnaast vind ik dat de zombies gewoon traag en sloom moeten zijn maar meer in packs moeten roamen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Het speelt nu wel een stuk beter, vind het met de zombies nog wel meevallen.
Ben onderweg naar Chernogorsk langs de kust om daar mijn geluk eens te beproeven.

Wapens heb ik, alleen ammo is erg lastig te vinden. Eten heb ik, nu ik een schroevendraaier heb, genoeg, alleen drinken is nu wat schaars.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 05:20:
[...]

3. Vrijheid van mening
4. Ik ben geen Hollander
Je vroeg waarom mensen zo op je zaten te zeiken, ik gaf je de redenen. Dus jouw mening daarover doet er verder niet toe lijkt me.

Daarbij kom je weer met 'vrijheid van mening', dus ergens in je hoofd zit de boel in de war. Iemand 'nigger' noemen heeft geen fuck met een vrij land of met vrijheid van meningsuiting te maken.
Je Engels is blijkbaar niet zo goed (zoals duidelijk te horen valt in het filmpje) maar het woord dat je zoekt is negro, of gewoon black (als je het erg belangrijk vindt om iemand huidskleur te benoemen als je met iemand spreekt)

Je kunt best filmpjes hier linken, maar dan moeten ze wel of grappig of tof zijn, en geen kinderachtige stoerdoenerij tegen jonge gastjes. Dat kan denk ik niemand wat schelen.

Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

xeple schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:43:
Die zombies gaan echt nergens over. Het zou wel kunnen, maar dan moet ik me wapens net zo snel kunnen switchen als in COD of BF. Het reloaden moet dan gewoon direct kunnen door op de R te drukken. Aangezien het nog zo clunky als shit is kan dat gewoon niet met de huidige zombies. Daarnaast vind ik dat de zombies gewoon traag en sloom moeten zijn maar meer in packs moeten roamen oid.
Voorzover het helpt lijkt me gebouw in, de ingang campen een mogelijke oplossing, tenzij ze door de muren heen gaan clippen. Je zorgt dan dat ze je niet van alle kanten kunnen aanvallen, een voor een door de deur komen en dat maakt het allemaal stuk makkelijk lijkt me?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Volgens mij stond in de patchnotes dat het een probeersel was, dus mogelijk wordt het teruggedraaid. Wat mij betreft moet het mogelijk zijn een zombie neer te slaan voordat ze je damage doen, dat lijkt nu soms onmogelijk. In de meeste zombiefilms en -games komt het gevaar vooral door de hoeveelheid zombies, niet door hun vechtskills. Dus hopelijk wordt dat gaandeweg het ontwikkeltraject beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenking
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-07-2018
RZor schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:55:
Het speelt nu wel een stuk beter, vind het met de zombies nog wel meevallen.
Ben onderweg naar Chernogorsk langs de kust om daar mijn geluk eens te beproeven.

Wapens heb ik, alleen ammo is erg lastig te vinden. Eten heb ik, nu ik een schroevendraaier heb, genoeg, alleen drinken is nu wat schaars.
als er iets is wat niet schaars is in chernarus is het tot nu toe drinken. je kan letterlijk bijna overal oneindig drinken, als je weet waar je moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

De damage door vallen is echt absurt groot, stapte van een dakje van 2m af, huppa, benen en arm gebroken, lig ik daar lekker op de grond, kijken of ik kruipend een shot morfine kan vinden. Dat soort dmg vind ik wel beetje teveel van het goede.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
RZor schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:41:
De damage door vallen is echt absurt groot, stapte van een dakje van 2m af, huppa, benen en arm gebroken, lig ik daar lekker op de grond, kijken of ik kruipend een shot morfine kan vinden. Dat soort dmg vind ik wel beetje teveel van het goede.
Ja dat is soms inderdaad wel frustrerend. Succes als je zo kruipend dadelijk een zombie tegen gaat komen, dan ben je gegarandeerd dood ;) Ikzelf ben zelfs zo panisch dat ik bij wijze van spreke niet eens meer een stoeprand afloop als er iets verderop een veiligere manier is om ergens af te komen. Ik wil het risico niet lopen om onzinnige m'n benen te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Vind t voor nu niet zo heel erg, ben nog beetje de zuidkust aan het ontdekken, ik begin steeds meer van de logica van het spel te ontdekken, dus om dan weer een keer dood te gaan, tja ach, hoort erbij :+

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 15:32

beuker19

Killerbeuker is so OP

SpamChinchilla schreef op maandag 24 maart 2014 @ 07:57:
[...]

;( Jij bent zeker nieuw in Dayz.
Hahahhahahahahahaha wat een kansloze opmerking die werkelijk nergens opslaat.
Dayz is juist een spel waarin overleven centraal staat en hoe je dat wil is geheel aan je zelf.
Als je graag alleen wil looten is Dayz waarschijnlijk niets voor jou en kun je beter Diablo 3 of TL2 gaan spelen ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Zonder het PvP element (op wat voor manier dan ook) zou het wel erg saai worden inderdaad. Dat maakt DayZ juist zo geniaal. Alleen met newspawns vind ik het wel een grensgeval, omdat je zo ook veel nieuwe spelers afschrikt en je er zelf toch niks mee wint. Of je moet heel graag een tweede zaklamp willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
ik vindt het er niet leuker op geworden, die zombies zijn nu veels te snel. Ik was doodgegaan en heb het nu super moeilijk met gear verzamelen. Telkens weer die zombies die je van mijlenver aan zien komen. Conga lijntje van 3 van die zombies achter je reet zonder een melee wapen te vinden. En je kan je niet eens schuilen in een huisje want die bastards komen er gewoon doorheen.

ze zouden eerst de collision models van de zombies moeten fixen voordat ze ze sterker en sneller maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

De trap opgaan in een huis werkt voor mij het beste, dat heb ik ze nog niet zien doen. Gear verzamelen is een moeilijke inderdaad, iets van een beschermsysteem voor fresh spawns zou niet verkeerd zijn.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 07:26

K93

Ik heb t spel ongeveer anderhalf uur geleden gekocht, wel grappig tot nu toe :) Welke server zitten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
K93 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:29:
Ik heb t spel ongeveer anderhalf uur geleden gekocht, wel grappig tot nu toe :) Welke server zitten jullie?
Ik ben vaak te vinden in deze server : | NL | Dutch Gaming Fun Clan | DGFC | 24/7 DAYLIGHT |
of in een andere pve server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93

K93

Ik zit daar nu ook in, ik heet Kevin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93

K93

Ow ik ben vermoord lol door een mens, ik dacht PVE server :P

Sorry voor de niet edit!

[ Voor 18% gewijzigd door K93 op 24-03-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
ik zit ook altijd in die server. ingame naam is: Fusionhero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:50

Wootlock

Evilution

[video]
:') x 100

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
K93 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:29:
verschild, kom anders in de avond ff op teamspeak:
http://www.bug-community.com/teamspeak/ -> ts.bug-community.com

:)

wat dayz mod gameplay van frankie:

dat er meer van zulke servers zouden zijn in de SA :9 zou wel vet zijn :)

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 25-03-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:11:
[...]

Voorzover het helpt lijkt me gebouw in, de ingang campen een mogelijke oplossing, tenzij ze door de muren heen gaan clippen. Je zorgt dan dat ze je niet van alle kanten kunnen aanvallen, een voor een door de deur komen en dat maakt het allemaal stuk makkelijk lijkt me?
Zolang zombies nog keihard door de muren heenstormen, heeft dat weinig nut lijkt me.
Een oplossing die ik heb gevonden: gebouw inrennen met een opstap. Ze lopen namelijk gewoon dwars door de vloer, met een beetje geluk kun je ze dan van bovenaf op hun kop meppen.

Die nieuwe spawnuitwerking is ook schrikken geblazen, had ik net de laatste zombie 'geholpen' spawnt er een recht voor mijn neus!

Op zich vind ik de sterke zombies nog niet zo'n groot probleem, de snelheid ook niet per se, maar melee wapens moeten makkelijker te vinden zijn als ze nu zo ongrijpbaar zijn zonder wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

toimoi schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:03:
[...]

Zolang zombies nog keihard door de muren heenstormen, heeft dat weinig nut lijkt me.
Een oplossing die ik heb gevonden: gebouw inrennen met een opstap. Ze lopen namelijk gewoon dwars door de vloer, met een beetje geluk kun je ze dan van bovenaf op hun kop meppen.

Die nieuwe spawnuitwerking is ook schrikken geblazen, had ik net de laatste zombie 'geholpen' spawnt er een recht voor mijn neus!

Op zich vind ik de sterke zombies nog niet zo'n groot probleem, de snelheid ook niet per se, maar melee wapens moeten makkelijker te vinden zijn als ze nu zo ongrijpbaar zijn zonder wapens.
dat geef ik dan ook als voorwaarde, ik speel het (nog) niet dus ik heb geen actuele game ervaring. In een gebouw met een verdieping zou het wel redelijk werken geloof ik, maar als zombies je al van verre aan zien komen, maakt het spel op dat gebied er niet beter op geloof ik. Het is dan ook nog early alpha maar dan nog :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durador
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-10-2023
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=240075126
Door de bug in de vorige patch kwamen Wortel1 en ik ons zelf tegen na een aantal session lost en flink wat dysinc..
Pagina: 1 ... 15 ... 55 Laatste