Yeah right. Of ze zitten tot hun nek in de schulden, dat kan ook heel goed.
Er zijn mensen die 7x hun inkomen geleend hebben voor een huis wat ze nooit aflossen en er zijn mensen die een huis in 20 jaar aflossen. De eerste lijkt meer te verdienen, maar dat is helemaal niet zo.
Verder zien oudere auto's er tegenwoordig ook nog heel mooi uit.
Als je bezittingen en schulden tegen elkaar weg streept, hebben een heleboel mensen gewoon helemaal niks, ongeacht de auto waar ze in rijden.
ArcticWolf schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:51:
[...]
Het slaat wel ergens op, het dwingt je tot uitkijken... maar veel verkeerslichten op kruisingen staan op een nachtstand; dan staan ze voor alle richtingen op rood en zal als jij binnen 100m oid bent op groen springen terwijl je toch even gedwongen wordt af te te remmen.
Als ik op de fiets zit, heb ik heel erg weinig zin om af te remmen voor een kruispunt wat ik al een halve minuut kan overzien. In de auto precies hetzelfde. Gewoon knipperend oranje van maken en klaar; geen gedoe meer met boetes.
Sterker nog; er is hier zo'n N-weg in de buurt waar ook 's nachts een bepaald kruispunt absurd lang alles rood heeft. Maar wel een flitspaal voor doorrijders erbij. Totaal hypocriet.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 29-12-2015 15:08
]