Ik betaal Spotify via KPN, dat werkt veel beter

Dan hoef je niet van tevoren te verzinnen welke muziek je wilt gaan luisteren. Je hoort/ziet een artiest, tikt het in in spotify, en je hebt het. Niet moeilijk doen met torrents of zoiets, en minder data dan youtube

Reactie op het bericht boven mijn post:
In plaats daarvan doden ze de tijd met het spelen van een spelletje op de telefoon of ze luisteren ermee naar muziek.
En toegegeven, ik heb natuurlijk ook offline playlists, maar dat is niet het enige wat ik luister.
LauPro schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:32:
[...]
Het is toch ook ongelooflijk. Het ophangen van een repeater voor GSM is tegenwoordig het leggen van een paar kabels en een kast.
Gaan ze bij het vervangen van verlichting ook zorgen 'dat er geen treinen mogen rijden'?
Aan de andere kant zijn mobiele providers zelf verantwoordelijk voor de dekking van hun netwerk. Ze kunnen natuurlijk ook het station van buitenaf met straalzenders e.d. bedienen.
Waar moet die repeater komen te hangen? Waarschijnlijk op een plek waar het publiek niet kan komen, dus boven of naast het spoor. Dus mag er geen trein rijden wanneer ze dat ding gaan aanleggen, en als de NS geen miljoenenboetes wil krijgen vanwege treinen die niet rijden heb je daar 's nachts vast wel een uurtje voor. En dat zal vast niet genoeg zijn, dus moeten ze een half jaar wachten.
De mafkees die heeft verzonnen dat de tunnel niet een dag later af mocht zijn met die antennes al aangelegd is daarmee natuurlijk niet minder te veroordelen