Oh, wacht. Jij zit nog steeds in je hoofd met kisten, terwijl je waarschijnlij dit stukje wat te snel gelzen hebt (niet van mij overigens):
een grote zware kist op wielen. Deze heb ik ook wel eens op een aantal tenen laten landen, nadat ik al een aantal seconden de kans gegeven had om aan de kant te gaan.
Jij leest dit als :ik dender blind zo snel mogelijk de trein uit en rag met mijn kisten op mensen hun tenen, en noemt
dat asociaal. Dat kan ik nog wel met je eens zijn, alleen was dat niet wat er gemeld werd

Als ik op een station sta en het is _druk_ dan kan het inderdaad zijn dat de deur exact voor mijn neus stopt, natuurlijk probeer ik dan ruimte te maken maar een dood enkel keer als je 'haringen in ene ton' staat is het even lastig om binnen 15 seconden 20 man achter je te bewegen iets ruimte te maken.
Als het inderdaad zo druk is zullen de meeste mensen inderdaad niet proberen om zo snel mogelijk op je tenen te springen. Maar dat is niet de situatie waar ik (en mijn voorganger met zijn
kist op wielen het over hadden.
Althans, ik heb het meer over de situatie dat ik een horde mensen met de deur mee zie lopen in een poging zo precies mogelijk voor de deur, gelijk met de deur tot stilstand te komen.
Ah kijk nu ben ik dom. Naja dan spreken we het maar uit: Zo onbehouwen expres met je kisten op iemands tenen staan omdat ie niet op tijd voor een deur weg was, dat vind ik gedrag voor autisten.
Gelukkig dat niemand het daarover gehad heeft, behalve jij