This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ziet er wel uit als een vermakelijke game ja (buiten het feit dat deze al best vaak in de aanbieding is geweest). Misschien ben ik een zeikerd maar vernondeju 35GB om te downloaden voor die game vind ik wel absurd veel.Fid3lity schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:12:
[...]
Max Payne 3 is voor die paar euro toch wel een aardige deal? De rest is inderdaad niet zo bijzonder. Vergelijkbaar met afgelopen zomer, al scheelt het voor Tomb Raider toch wel een paar euro. Ik overweeg voor de gein Ace of Spades uit de deals van gisteren te halen, iemand nog ervaring mee?
35GB? Dat is inderdaad behoorlijk wat, kan toch niet kloppenThe Inquisitor schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:18:
[...]
Ziet er wel uit als een vermakelijke game ja (buiten het feit dat deze al best vaak in de aanbieding is geweest). Misschien ben ik een zeikerd maar vernondeju 35GB om te downloaden voor die game vind ik wel absurd veel.
[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 22-12-2013 21:56 ]
Kan ik eindelijk het verhaal maken over een kameraad en de quest naar de heilige bitterbal.
Beste van de deal, maar 10 euro ipv 30 betaald

en dan maar te bedenken dat ik in 1996 nog zat met een 40 MB HDThe Inquisitor schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:18:
[...]
Misschien ben ik een zeikerd maar vernondeju 35GB om te downloaden voor die game vind ik wel absurd veel.
en een jaar later met een 1,2 GB hd ( was zo blij als een kind toen )
terwijl er toen games uit kwamen van 200 mb en toen liepen we al te klagen wat groot ( 5 games op 1 hd en hij is vol
moet je nu kijken ... en dan mensen nog vragen: waarom heb jij een 2 Tera nodig voor opslag?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zit al op 180,4 GB voor Steam en dan heb ik nog niet eens alles geïnstalleerd.
Enclave 2,49 EUR
Rune Classic 2,49 EUR
Test Drive Ferrari 3,79 EUR
Dus nog geen 10 euro bij elkaar
[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 22-12-2013 22:39 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Heb mijn collectie al wel wat aangevuld met :
Tomb Raider, Bioshock Infinite, Farcry 3, Pay Day 2.
Moet wel zeggen dat er een hoop meuk op steam staat maar altijd nog meer keuze dan op Origin.
Heb wel mijn winter globe ding gemaakt
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Sale van vandaag staat niet echt iets tussen, wel heb ik een paar dagen terug Asseto Corsa gekocht voor €27,-
Wat ik nog graag zou zien is Day Z, al denk ik (aangezien de alpha/early access nog geen week uit is) dat we het niet gaan zien..
ja en daar zitten best nog good old days dingen tussen.prutser001 schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:41:
Moet wel zeggen dat er een hoop meuk op steam staat maar altijd nog meer keuze dan op Origin.
Heb wel mijn winter globe ding gemaakt
Zo heb ik
Doom, Quake , Unreal , Hexen / Heretic , en nog zo veel van die oude zooi als full packed gekocht
ook om die reden heb ik Rune en Enclave gekocht
Zit nog te wachten op Severance: Blade of Darkness
dan heb ik een beetje alle oude actie games wel op steam staan
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
ik zag ham staan en twijfel ook want het is best een mooie CollectionTom. C schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:24:
Zonet de Tomb Raider Collection gekocht met daarin alle tot nu toe verschenen Tomb Raiders. Vroeger als kleine jongen samen met mijn vader deeltje 2 helemaal kapotgespeeld. Erg leuk om ze nu weer eens te doen.
Voor $6,99 heb je 1,2,3 en season pass bij amazon.com
die heb ik aleL_Jay schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:35:
Als je toevallig net als mij ook op zoek bent naar de oude max paynes.
Wil alleen maar aangeven dat ie daar een stuk goedkoper is dan op steam
Had deze ook al voor de PS3 maar nu toch echt benieuwd naar de graphics op de PC.
Nu nog even wachten op Assetto Corsa. Zag dat deze al op 25% een keer voorbij was gekomen en hoop dat deze nog een keer voorbij komt met een nog iets hogere korting
Nee, het klopt wat gwystyl zegt... als je de game + DLC in 1 bundel koopt kost het €18,99The Inquisitor schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:34:
Komt omdat de DLC collection geen korting heeft
Koop je eerst de game los en dan de DLC, dan kost het €16,09
Zelfs icm met de survival editie is het goedkoper... €18,69
Die is leuk, ga alleen na het debacle van de zomer met Amazon bestellingen en CC het niet meer proberen.eL_Jay schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:35:
Als je toevallig net als mij ook op zoek bent naar de oude max paynes.
Vond mijn vrouw niet zo leuk dat haar account geblokkeerd was.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

[ Voor 100% gewijzigd door Devin19 op 08-03-2024 14:02 ]
Aangezien er al een gta trilogy (III, VC, SA http://store.steampowered.com/sub/11902/) een gta IV CE (IV, EFLC http://store.steampowered.com/app/901583/) en een gta complete pack (al het bovenstaande http://store.steampowered.com/sub/28987/) is, durf ik wel te stellen dat er geen gta 3+4 bundel komt.Saybia schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:41:
Ben niet zo heel bekend met de sale. Hoe groot is de kans dat er nog een GTA 3 en 4 + Sleeping dogs bundle komt of bijvoorbeeld een Assassin's creed bundle?
Sowieso niet met sleeping dogs erbij aangezien die van een andere uitgever is; bij mijn weten zijn alle bundels altijd met games van dezelfde uitgever.
In het verleden zijn er wel AC bundels geweest, goed op blijven letten, als mss ACIV nog een korting krijgt, krijgen de games uit de serie dat vaak ook
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Om mezelf te quoten in het topic van de herfst-sale:
Woei, geduld pays offanandus schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:05:
[...]
Ik hoop namelijk nog dat de You Don't Know Jack-bundle voor meer dan 50% voorbijkomt![]()
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 23-12-2013 10:57 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat klopt er niet aan wat ik zeg dan?MicGlou schreef op maandag 23 december 2013 @ 05:27:
[...]
Nee, het klopt wat gwystyl zegt... als je de game + DLC in 1 bundel koopt kost het €18,99
Koop je eerst de game los en dan de DLC, dan kost het €16,09
Zelfs icm met de survival editie is het goedkoper... €18,69
Elk DLC heeft 80 of 81% korting, de DLC bundle heeft geen korting erop zitten. Logisch dat de bundle dan duurder is dan de DLC's los, de korting mist.

[ Voor 100% gewijzigd door Devin19 op 08-03-2024 14:02 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hier zit ik ook op te wachten en op borderlands 2 GOTY versiePolbeer91 schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:23:
[...]
In het verleden zijn er wel AC bundels geweest, goed op blijven letten, als mss ACIV nog een korting krijgt, krijgen de games uit de serie dat vaak ook
E: En als Borderlands 2 GOTY langskomt laat ik die ook niet liggen.
[ Voor 23% gewijzigd door Thomas op 23-12-2013 12:46 ]
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3209145
Zal wel komen omdat de sale ook maar meh is. Enige echt lijpe deal is Sleeping Dogs en die was met de herfst al voor die prijs te koop. De rest is vaak elders goedkoper te vinden
Is bij meer pakketten het geval, wel vaag. Bij de TW Shogun2 serie moest ik weer DLC verwijderen die blijkbaar al bij de steamversie van de originele expansion zat. Leuk om tussen 14 DLC's te gaan zoeken met trial & error welk er dubbel is.The Inquisitor schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:51:
[...]
Wat klopt er niet aan wat ik zeg dan?
Elk DLC heeft 80 of 81% korting, de DLC bundle heeft geen korting erop zitten. Logisch dat de bundle dan duurder is dan de DLC's los, de korting mist.

Ik zie inderdaad tot zover maar bar weinig voorbij komen dat ik niet al had maar wél wil hebben. Tot nu toe heb ik nog geen 11 euro uitgegeven aan in totaal 3 indie games, dat was andere jaren wel anders.eL_Jay schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:22:
Overigens gaat het topic maar rustig deze sale
Zal wel komen omdat de sale ook maar meh is. Enige echt lijpe deal is Sleeping Dogs en die was met de herfst al voor die prijs te koop. De rest is vaak elders goedkoper te vinden
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Sales 2011 - 150 eur
Sales 2012 - ~100 euro
Summer sale 2013 - 30 euro
Winter sale 2013 - 0 Euro
De games die nog in mijn wish list staan zijn allemaal nog te nieuw voor spectaculaire kortingen en de rest is al depleted door vorige sales of Humble Indie bundles. Te vaak sales kan ook negatief uitpakken.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Weet niet of hij hier al voorbijgekomen was, maar een koopje voor een leuk spel, The Dream Machine.
http://store.steampowered.com/app/94300/
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Mechwarrior Online: Flapdrol
En Sleeping dog was op de site van Square Enix in de zomer ook al voor 3,99 , dus die deal valt ook wel mee...eL_Jay schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:22:
Overigens gaat het topic maar rustig deze sale
Edit: Hmm - dacht dat je die tot Kerstavond kon kopen, maar die deal is blijkbaar al afgelopen.
[ Voor 31% gewijzigd door Flozem op 23-12-2013 14:51 ]
Ik smacht naar World in Conflict en star wars titels met meer dan 50% korting.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik moet zeggen dat ik hetzelfde gevoel heb, afgelopen summer sale kwamen er gevoelsmatig veel meer interessante deals langs. Ik moest mijzelf toen iedere dag temperen om niet weer een game te kopen omdat ik zoveel moois voorbij zag komen.Flozem schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:49:Vind de Steam deals tot zover maar tegenvallen.
Maar ik zie ook iets wat ik volgens mij niet eerder heb gezien, een aantal vooral nieuwere games doen niet echt mee met de actie zoals Borderlands 2 GOTY want die heeft een vaste korting tot 2 januari... die gaat dus niet goedkoper worden dan de huidige €24,99... En het lijkt erop dat bepaalde games ook niet meer de grote kortingen krijgen als met vorige sales, ik heb bijvoorbeeld tijdens de summersale Skyrim Legendary gekocht voor €13,99... ik denk niet dat het deze sale zo goedkoop gaat worden.
Je hebt TS zeker niet door gelezen?MicGlou schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:50:
[...]
Maar ik zie ook iets wat ik volgens mij niet eerder heb gezien, een aantal vooral nieuwere games doen niet echt mee met de actie zoals Borderlands 2 GOTY want die heeft een vaste korting tot 2 januari... die gaat dus niet goedkoper worden dan de huidige €24,99... En het lijkt erop dat bepaalde games ook niet meer de grote kortingen krijgen als met vorige sales, ik heb bijvoorbeeld tijdens de summersale Skyrim Legendary gekocht voor €13,99... ik denk niet dat het deze sale zo goedkoop gaat worden.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Hoeveel gaan we wedden dat die voor dezelfde prijs terugkomt deze sale?MicGlou schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:50:
[...]
ik heb bijvoorbeeld tijdens de summersale Skyrim Legendary gekocht voor €13,99... ik denk niet dat het deze sale zo goedkoop gaat worden.
Tot nu toe is de sale inderdaad een beetje meh, maar goed, we hebben nog heel wat aanbiedingen te gaan! Ik ben benieuwd wat er bijvoorbeeld woensdag komt
Ja daarom en ik zie ook dat ze nu niet gelijk alle toppers pakken wat ze dus afgelopen jaren wel hebben gedaan ..MeltedForest schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:59:
Inderdaad gewoon een beetje geduld hebben, er is nog 1,5 week te gaan
Denk dat ze nu steeds even een paar toppers er door heen gooien
ik wacht ook nog af op ene paar mooie aanbiedingen.
Ik doe al een redelijk aantal jaar mee met Steam sales en koop tegenwoordig niet veel meer. Eigenlijk alleen nieuwe games die me interessant lijken en die nu voor mij op een goed prijspunt zijn gekomen (tot nu toe nog niets gekocht). Het is niet alsof de deals minder zijn geworden.
Kom maar opThe Inquisitor schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:26:
[...]
Hoeveel gaan we wedden dat die voor dezelfde prijs terugkomt deze sale?![]()
Tot nu toe is de sale inderdaad een beetje meh, maar goed, we hebben nog heel wat aanbiedingen te gaan! Ik ben benieuwd wat er bijvoorbeeld woensdag komt
Skyrim Legendary... en ook de genoemde Borderlands 2 GOTY gaan vrijwel zeker niet goedkoper worden, check het maar in de store. Bepaalde games hebben namelijk de gehele sale een vaste korting... 'FEESTDAGENUITVERKOOP! Aanbod eindigt op 2 januari' staat er dan op de pagina van de game. Alle andere games hebben een teller lopen voor de dagaanbiedingen.
De meeste games hebben een 'basis-korting' tijdens de sale. Die staat los van of het een daily/flash/cc wordt of niet. Dan wordt die korting simpelweg tijdelijk opgehoogd.MicGlou schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:43:
[...]
Kom maar opVoor een (community choice) 2 a 3 euro game? Maat gokken mag denk ik niet op Tweakers... en het was makkelijk verdiend voor mij ben ik bang.
Skyrim Legendary... en ook de genoemde Borderlands 2 GOTY gaan vrijwel zeker niet goedkoper worden, check het maar in de store. Bepaalde games hebben namelijk de gehele sale een vaste korting... 'FEESTDAGENUITVERKOOP! Aanbod eindigt op 2 januari' staat er dan op de pagina van de game. Alle andere games hebben een teller lopen voor de dagaanbiedingen.
Als je van sidescrolling Dota-game houdt zeer zeker! Lees verdedig je "toren"/"turret" en je basis tegen tegenstanders. In principe is het wat kleinschaliger 3vs3 maar keuze genoeg uit verschillende karakters en eigenschappen.Peterrtt schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:35:
Awesomenauts een aanrader?
Spel is redelijk actief qua spelers, wordt in Utrecht ontwikkeld en er is net een "addon" uit die helaas niet in de voordeel is. Ik heb me ondertussen toch al een uurtje of 150 mee vermaakt.
[ Voor 19% gewijzigd door rockhopper op 23-12-2013 18:50 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik dacht dat ze het deze sale toch iets anders gingen aanpakken, ik kan mij deze bijschriften bij vorige sales niet herinneren. Maar uiteraard heb ik in dit geval graag ongelijk... ik heb geen 25 euries over voor Borderlands 2 GOTY anders ben ik door mijn budget heen, rond de 15 vind ik een mooie prijs en dat zal met een 75 a 80% korting haalbaar moeten zijnLee245 schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:47:
[...]
De meeste games hebben een 'basis-korting' tijdens de sale. Die staat los van of het een daily/flash/cc wordt of niet. Dan wordt die korting simpelweg tijdelijk opgehoogd.
nvm, oude prijzen stonden er na 5 minuten nog op.
[ Voor 39% gewijzigd door thorgal21 op 23-12-2013 19:03 ]
Bekijk de storepage maar eensMicGlou schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:53:
[...]
Ik dacht dat ze het deze sale toch iets anders gingen aanpakken, ik kan mij deze bijschriften bij vorige sales niet herinneren. Maar uiteraard heb ik in dit geval graag ongelijk... ik heb geen 25 euries over voor Borderlands 2 GOTY anders ben ik door mijn budget heen, rond de 15 vind ik een mooie prijs en dat zal met een 75 a 80% korting haalbaar moeten zijn
Wat zei je?MicGlou schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:50:
[...]
Maar ik zie ook iets wat ik volgens mij niet eerder heb gezien, een aantal vooral nieuwere games doen niet echt mee met de actie zoals Borderlands 2 GOTY want die heeft een vaste korting tot 2 januari... die gaat dus niet goedkoper worden dan de huidige €24,99.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
nu 12 , - en nu is die van mij
Jij heet zeker Lee Steam?
F-it... ik met mijn grote typvingers altijd

Als ik dan ongelijk moet krijgen... dan maar zo, poep op mijn hoofd
Doet snel Borderlands2 GOTY aanschaffen...
Wazzup met de CC? Die is leeg? Das nou jammer...
[ Voor 9% gewijzigd door MicGlou op 23-12-2013 19:10 ]
Waarom uberhaupt zo snel oordelen op de nieuwe deals? Dat ga de eerste minuten toch altijd fout bij Steam. CC zag ik inderdaad ook niet, lijkt gewoon een foutje. Komt zo denk ik nog wel.MicGlou schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:07:
[...]
Jij heet zeker Lee Steam?![]()
F-it... ik met mijn grote typvingers altijd![]()
Als ik dan ongelijk moet krijgen... dan maar zo, gelijk met mijn snufferd op de feiten
Doet snel Borderlands2 GOTY aanschaffen...
Wazzup met de CC? Is leeg?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Mja, voor die euro zou ik het nog op steam kopen. IS wel zo gemakkelijk met die steamwalletrockhopper schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:15:
Borderlands is op Getgames trouwens goedkoper voor €11,24 terwijl Steam zelf het voor €12,49 heeft. Beide adverteren met 75% korting
Met die logica kan je natuurlijk ook spellen kopen buiten de sale, is wel zo makkelijk, het hele jaar door enzoTarkin schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:22:
[...]
Mja, voor die euro zou ik het nog op steam kopen. IS wel zo gemakkelijk met die steamwallet
Overigens is hier de schade tot nu toe 0 € Hoop dat HOMM nog in de voordeel komt of Agarest, maar voorlopig vind ik het allemaal maar matigjes. Gelukkig zijn we pas een paar daagjes bezig.
dat is waar, maar van zodra het een bepaalde prijsklasse overstijgt, is het wel duidelijk zo.rockhopper schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:02:
[...]
Met die logica kan je natuurlijk ook spellen kopen buiten de sale, is wel zo makkelijk, het hele jaar door enzo
Overigens is hier de schade tot nu toe 0 € Hoop dat HOMM nog in de voordeel komt of Agarest, maar voorlopig vind ik het allemaal maar matigjes. Gelukkig zijn we pas een paar daagjes bezig.
Verder wacht ik eigenlijk tegenwoordig gewoon op de sales. Ik heb nog meer als genoeg in backlog staan dat ik al de laatste nieuwe spellen niet echt dringend moet spelen. Een jaartje wachten doet wonderen met de prijs!
hoe is die Brutal Legend als game want ik ken hem persoonlijk niet maar met wat voor game kan ej het een beetje vergelijken ?GodDamage schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:19:
Net als Brütal Legend trouwens...
Trine 2 had ik al, maar nog niet gespeeld..GodDamage schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:19:
Voor de mensen die Trine 2 nog niet hebben is het echt een aanrader voor €1,69. Net als Brütal Legend trouwens...

[ Voor 13% gewijzigd door C0nscious op 23-12-2013 20:24 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
heb net even wat youtubes zitten kijken maar het lijkt me wel een leuke game ...Fid3lity schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:15:
[...]
Trine 2 had ik al, maar nog niet gespeeld..Brutal Legend ziet er wel geinig uit, maar waar is het inderdaad mee te vergelijken?
oordeel zelf maar
YouTube: Brutal Legends - Part 1 "Opening & French Kissing" Walkthrough / Gameplay PC PS3 XBOX360
en voor die prijs kan ej hem eigelijk niet laten liggen ...
dus maar even de Brutal Legend with Original Soundtrack gekocht
[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 23-12-2013 20:34 ]
Die bijschriften gebruiken ze anders al tijden hoor. Dat is de standaard saletekst als ze niet in een daily o.i.d. zitten.MicGlou schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:53:
[...]
Ik dacht dat ze het deze sale toch iets anders gingen aanpakken, ik kan mij deze bijschriften bij vorige sales niet herinneren. Maar uiteraard heb ik in dit geval graag ongelijk... ik heb geen 25 euries over voor Borderlands 2 GOTY anders ben ik door mijn budget heen, rond de 15 vind ik een mooie prijs en dat zal met een 75 a 80% korting haalbaar moeten zijn
Daar ben ik inmiddels DUIDELIJK achter... Borderlands 2 is al toegevoegd aan mijn catalogSenor Sjon schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:56:
[...]
Die bijschriften gebruiken ze anders al tijden hoor. Dat is de standaard saletekst als ze niet in een daily o.i.d. zitten.
ik had ook zo iets van 24 euro was die al met 50 en ik zag hem ook staan als daily en nog steeds voor 24 ........ baalde ook maar gelukkig nu maar 12 euro.MicGlou schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:14:
[...]
Daar ben ik inmiddels DUIDELIJK achter... Borderlands 2 is al toegevoegd aan mijn catalogIk vond het zo vreemd, maar ik moet ook niet zomaar aannames doen...
dus hier ook besteld
en steam is soms een beetje vreemd
nu nog even Metro last night voor 10 euro
dan heb ik de meeste grote games wel weer binnen
schade tot nu toe
Brutal Legend with Soundtrack 2,29 EUR
The Walking Dead 6,24 EUR
The Walking Dead: 400 Days 1,24 EUR
Borderlands 2 Goty 12.49 EUR
Enclave 2,49 EUR
Rune Classic 2,49 EUR
Test Drive Ferrari 3,79 EUR
[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 23-12-2013 21:33 ]
ja ik miste hem toen net en ik twijfelde toen nogThe Inquisitor schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:36:
Metro LL komt nog wel voor 10 euro, was ook in de afgelopen sale (heb ik h'm gekocht) incl season pass (+5euro)
En daarom wachten op deze sale
[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 23-12-2013 21:38 ]
Brutal Legend koop je het best zonder soundtrack. Aangezien die soundtrack alleen de eigen geproduceerde nummers zijn, en je de complete soundtrack uit de game directory kunt extraheren.ravw schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:18:
[...]
ik had ook zo iets van 24 euro was die al met 50 en ik zag hem ook staan als daily en nog steeds voor 24 ........ baalde ook maar gelukkig nu maar 12 euro.
dus hier ook besteld
en steam is soms een beetje vreemd
nu nog even Metro last night voor 10 euro
dan heb ik de meeste grote games wel weer binnen
schade tot nu toe
Brutal Legend with Soundtrack 2,29 EUR
...
Castlevania LoS ultimate edition net voor 6,80 euro op Greenmangaming gekocht met een coupon. Bijna 2 euro goedkoper dan de Steam flash sale. 😊😊
[ Voor 23% gewijzigd door Flozem op 23-12-2013 21:46 ]
ach voor die 0,40 euro centFlozem schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:39:
[...]
Brutal Legend koop je het best zonder soundtrack. Aangezien die soundtrack alleen de eigen geproduceerde nummers zijn, en je de complete soundtrack uit de game directory kunt extraheren.
Castlevania LoD ultimate edition net voor 6,80 euro op Greenmangaming gekocht met een coupon. Bijna 2 euro goedkoper dan de Steam flash sale. 😊😊
Misschien moet je het een beetje zien als netflix? Inzoverre dat de games meestal al ietsjes ouder zijn. En ja als je al een paar sales meedraait zijn het vaak weer de usual suspects die weer voorbij komen.
En je wordt gewoon hebberig (of praktisch). Voorbeeldje: vorig jaar tomb raider voor 12,50, dan vond ik al heel interresant, nu voor een tientje. is ook mooi, maar volgend jaar misschien wel voor 5 euro.....ik heb geen haast, al een keer een tomb raider collection gekocht, dus kan nog 3 titels, en de arcade top down game spelen (en ook nog uncharted op ps3) dan red ik het nog wel even
Ook heb ik echt ' humble bundle angst' vind het toch zonde als ' mijn' games later in een HIB voorbij komen
10 second ninja DONE
Dat is het nadeel van zulke goede sales, mensen zijn verwend en als een aanbieding niet aan hun verwachtingen voldoet, klagen ze.
Tomb Raider voor een tientje moet je trouwens echt kopen
Steam/XBL: Avioto
leg er dan 3 euro bij heb je ze allemaalAvioto schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:44:
Kaze Ni Nare
haha klagen over de sale EENS, maar ga em niet kopen. En ik heb dus al is een collectie gekocht, heb al de 3 recente tombraiders (voor de laatste) en wat was het....guardian of light ofzo?Avioto schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:44:
Klagen over een sale vind ik bij voorbaat al een beetje raar.
Dat is het nadeel van zulke goede sales, mensen zijn verwend en als een aanbieding niet aan hun verwachtingen voldoet, klagen ze.
Ik vermaak me wel
10 second ninja DONE
Bekende angst, daardoor koop ik ook veel Indie titels niet. Al heb ik de vorige sale alleen Audiosurf gekocht en deze sale nog niks. De spellen die mij boeien komen gewoon nooit aan bod bij dit soort sales. Hoewel Game Dev Tycoon en Farming Simulator 2013 nu wel op mijn Wishlist staan. Daar baalde ik nogal van dat ik bij beide enorm twijfelde de vorige sale!Sagat schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:26:
Ook heb ik echt ' humble bundle angst' vind het toch zonde als ' mijn' games later in een HIB voorbij komen
Verwijderd
Nascar 2013 (in de jaren 90 Nascar gespeeld en nu ff checken wat het na 15 jaar geworden is)
The Elder Scrolls V : Legendary (FF checke voor dat 10tje)
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Niet echt een scherpe aanbieding op deze manier....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Had dat dan gemeld dan had ik daar wel op gevoteMax|Burn schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 06:49:
Kan haast niet geloven dat Brothers: a Tale of Two Sons de community choice niet wonWou hem net kopen..heeft hem niet gehaalt
mijn stem had je want ik wilde hem ook al hebbenMax|Burn schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 06:49:
Kan haast niet geloven dat Brothers: a Tale of Two Sons de community choice niet wonWou hem net kopen..heeft hem niet gehaalt
I'm an Ironman!
Volgens mij hebben die votes niets met de choice te maken, allemaal doorgestoken kaart met de façade van een verkiezingMax|Burn schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 06:49:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu