XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Trouwens op het screenshot zijn de prijzen lager dan als ik gewoon via Steam zelf kijk Da's ook weer verholpen door een paar keer F5
[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 20-12-2013 19:10 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Oh faalPheace schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:01:
[...]
Hij had het over de Square-Enix store denk ik
Ik wil Dragon Commander heel graag, maar die is nog iets te duur helaas.
Steam/XBL: Avioto
Wel grappig, maar niet meer dan dat.
Kun je beter wat anders kopen voor die € 7,-
Ik heb hem bij de release aan de volle prijs gekocht en vind het echt een miskoop. Ik had me door de uitstekende reviews en de geweldige demo laten leiden, maar ik vond uiteindelijk echt niks aan de game. Na een uur had ik ook alles van het spel geziennFo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:10:
Stanley Parable gekocht, maar na 5x door spelen wel weer gezien.
Wel grappig, maar niet meer dan dat.
Kun je beter wat anders kopen voor die € 7,-

En na een uur heb je zeker niet alles gezien ^^
Steam/XBL: Avioto
Bioshock natuurlijk!sheepdog schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:15:
Ik loop achter en heb zowel Bioshock Infinite als Farcry 3 nog niet gespeeld. Welke zouden jullie kiezen als je maar €7.49 mag uitgeven van je vriendin?
I'm an Ironman!
Far Cry 3 heb ik nog niet gespeeld, maar Bioshock Infinite is een geweldige game met een zéér sterk verhaal. Zeker €7,5 waard in ieder geval.sheepdog schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:15:
Ik loop achter en heb zowel Bioshock Infinite als Farcry 3 nog niet gespeeld. Welke zouden jullie kiezen als je maar €7.49 mag uitgeven van je vriendin?
Far Cry 3 zou echter ook zeer goed zijn en zal waarschijnlijk een pak meer uren gameplay bevatten.
Far Cry 3 zou ik doen. Ik heb BS:I op de pc en FC3 op de PS3 gespeeld en FC3 vond ik leuker. Veel meer mogelijkheden. BS:I misschien voor het verhaal maar daar vond ik ook geen zak aansheepdog schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:15:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
En zo blijkt maar weer hoe nutteloos dat soort vragen zijn.
Als je van de gameplay van ouwe shit als quake en unreal tournament houd ga je er heel veel plezier aan hebbennFo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:20:
Hard Reset maar is kopen voor € 2,- ziet er tof uit.
productreview: Hard Reset, PC review door eL_Jay
[ Voor 18% gewijzigd door eL_Jay op 20-12-2013 19:26 ]
Verwijderd
Ik wacht met Payday 2 kopen tot die beneden de 10 euro zit.
Ok bedankt.eL_Jay schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:23:
[...]
Als je van de gameplay van ouwe shit als quake en unreal tournament houd ga je er heel veel plezier aan hebben
productreview: Hard Reset, PC review door eL_Jay
Al even gespeeld, inderdaad een old school shooter.
Zit alleen even te kijken hoe je die andere wapens krijgt zoals de combat shotgun ect.
Il 2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:34:
Ik zou graag FF VII willen alleen dat hele square enix gedoe erom heen houdt me terug... is dat het waard voor die prijs?

Q dacht iknFo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:09:
[...]
Ok bedankt.![]()
Al even gespeeld, inderdaad een old school shooter.![]()
Zit alleen even te kijken hoe je die andere wapens krijgt zoals de combat shotgun ect.
zo en nu nog een beetje leuke hack and slacht games voor en leuke prijs
geen TB aub
Ach voor de grap toch maar eens Rune aangeschaft
Good ol day
[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 20-12-2013 22:07 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja met Q,E en F kan je wisselen.ravw schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:53:
[...]
Q dacht ikof Tab
zo en nu nog een beetje leuke hack and slacht games voor en leuke prijs
geen TB aub
Ach voor de grap toch maar eens Rune aangeschaft( had de org versie van vroeger nog wel ergens liggen maar voor die 2,50 euro
Good ol day
Maar die andere wapens krijg je denk ik later dan.
Metal Gear Rising kun je lekker hakken en zagen, maar even afwachten of het een goede PC poort is.
Zelf op de xbox gespeeld.
Zou Day Z nog in de aanbieding komen ?
Ik vind € 23,99 nog wat veel voor een Alpha versie, al ben ik wel erg benieuwd.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik hou 'm zelf ook een klein beetje in de gaten, maar verwacht eerlijk gezegd niet veel van een korting. Sowieso staat DayZ er nog maar kort in, dus hoger dan 50% zou de korting niet kunnen zijn denk ik dan. Misschien net als The Stanley Parable iets van 40%.nFo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:07:
[...]
Zou Day Z nog in de aanbieding komen ?
Ik vind € 23,99 nog wat veel voor een Alpha versie, al ben ik wel erg benieuwd.
Sjeez, bijna 300 prestaties. Daar ben je wel even zoet mee ^^.Vrijdag schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:18:
http://store.steampowered.com/sub/28606/
A.I War, schijnt erg goed te zijn
Ja is nog maar net uit, inmiddels maar gewoon gekocht.Fid3lity schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 07:06:
[...]
Ik hou 'm zelf ook een klein beetje in de gaten, maar verwacht eerlijk gezegd niet veel van een korting. Sowieso staat DayZ er nog maar kort in, dus hoger dan 50% zou de korting niet kunnen zijn denk ik dan. Misschien net als The Stanley Parable iets van 40%.
Nu maar is even spelen.
Ik las op de recommandations dat het een best diepe strategy/TD is. Ik denk dat ik deze wel ga aanschaffen. Lijkt me een leuke TD achtige gameBlackthunderAwf schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:02:
[...]
Sjeez, bijna 300 prestaties. Daar ben je wel even zoet mee ^^.
http://store.steampowered.com/app/40400/
[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 21-12-2013 12:13 ]
Een andere vriendin natuurlijk!sheepdog schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:15:
Had er zelf ook hoge hoop van, maar ik kom er maar niet doorheen. (lees: voor mij werkt het niet)Vrijdag schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:18:
http://store.steampowered.com/sub/28606/
A.I War, schijnt erg goed te zijn
Mijn favoriete TD's zijn toch wel anomaly (tower attack), defense grid, Sanctum en hopelijk komt tower wars ooit met een single-player..
Iemand die sandbox universe kan aanraden? Ik wil hem al drie sales kopen maar omdat er geen demo van is weet ik niet wat ik kan verwachten (en garry's mod viel bijv erg tegen)
"Your billing address doesn’t look like it matches up with your current country. Please contact support for assistance or use a payment method registered to your current address."
Scheelt me wel een hoop geld zo :-)
Totaal verschillende games..maar als je van Bioshock 1 houdt, is Infinite een aanrader..vanwege de Burial at Sea DLC. Die heb ik pas gescoord (seasons pass, was goedkoper) en wow, helaas veel te kort maar heerlijk om weer terug te zijn in Rapture, maar dan toen alles nog heel wassheepdog schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:15:
Farcry 3 heb ik ook gescoord via een voucherdeal ofzo, en ziet er wel mooi uit en heeft een multiplayer die vermakelijk is. Dus met beide games scoor je sowieso geen miskoop denk ik
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dat gaat niet lukken inderdaad. Als je Support contact dan kunnen ze het mogelijk maken voor je om via de nederlandse store te kopen terwijl je daar zit maar support kan ook dagen duren.brambest schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:56:
grrrmbl, kan niets kopen. Paypal adres is in Nederland, steam geeft de store aan met US dollars, zit in Australie. Kom netjes op de website van paypal, kan inloggen. Maar zodra ik terug gestuurd word naar steam krijg ik de volgende melding:
"Your billing address doesn’t look like it matches up with your current country. Please contact support for assistance or use a payment method registered to your current address."
Scheelt me wel een hoop geld zo :-)
Je zou het via deze link kunnen proberen maar waarschijnlijk werkt het niet:
http://store.steampowered.com/?cc=nl
Eventueel kan je een vriend de games als gift laten kopen natuurlijk en hem gewoon betalen.
[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 21-12-2013 13:27 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Signature
Wachten op daily, vote of flash.mimang schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:30:
pfff... Steam je stelt me teleur. PayDay 2 voor 18 euro!
Zal zeker goedkoper voorbij gaan komen.
Is al voorbijgekomen als flashdeal, afgelopen nacht/vanmorgen voor 13,50 te krijgen.solique schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:53:
[...]
Wachten op daily, vote of flash.
Zal zeker goedkoper voorbij gaan komen.
And I'm the only one and I walk alone.
http://steamcommunity.com...ons/0/630800443520401131/
Razr schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:31:
De eerste aankopen zijn gedaan, Bioshock Infinite en Far Cry 3. Goede deal voor €15,- IMHO.
Vorige week ofzo ook nog Titan Quest Gold en Flatout pack aangeschaft, lijst begint al behoorlijke vormen aan te nemen zo.
Gestemd, maar hij is nu al € 1,49 (-75%)? En als hij dus gekozen wordt voor de flash sale is hij € 1,20 (-80%)? Begrijp ik dat goed
Zelfde met Payday 2 heb de kans gemist om hem te kopen.
Nog even zien wat voor andre deals er langs komen.
Mischien de nieuwe DLC van rome 2 maar ik betwijfel of die echt goedkoper word.
Wij blijven Nederlanders hé?Razr schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:40:
[...]
Gestemd, maar hij is nu al € 1,49 (-75%)? En als hij dus gekozen wordt voor de flash sale is hij € 1,20 (-80%)? Begrijp ik dat goedWat een verschil
An a day keeps the doctor away.
Edit: omgekeerde hell, daily sales kortingen stonden er nog niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Zingo op 21-12-2013 19:03 ]
De percentages kloppen inderdaad nog niet helemaal. Maar tot nu toe nog niet veel bijzonders gezien, helaas.Zingo schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:02:
My god, vandaag valt helemaal vies tegen helaas. Ik vind de sale persoonlijk echt met de keer minder worden
Edit: omgekeerde hell, daily sales kortingen stonden er nog niet.
Ik hoop dat Rust nog in de aanbieding komt. (En dat Nether zijn launcher gaat fixen,
Ah, is al opgelost, foutje in de frontpage, zo lijkt.
[ Voor 14% gewijzigd door AndriesLouw op 21-12-2013 19:05 ]
Iedereen wil de nieuwe aanbiedingen weten, dus Steam heeft het wat zwaar. Denk dat het binnen 10 minuten wel goed is.AndriesLouw schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:04:
Het gaat volgens mij op moment niet helemaal goed met de kortingen, de spellen die ik op de frontpage aanklik zijn allemaal nóg goedkoper als ik eenmaal op de pagina van het spel zelf kom..
Ah, is al opgelost, foutje in de frontpage, zo lijkt.
Rust komt niet in de aanbieding volgens de devs omdat het early access is en ze vonden dat mensen het niet in een impuls moesten kopenBlackthunderAwf schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:04:
[...]
De percentages kloppen inderdaad nog niet helemaal. Maar tot nu toe nog niet veel bijzonders gezien, helaas.
Ik hoop dat Rust nog in de aanbieding komt. (En dat Nether zijn launcher gaat fixen,)
Daar hebben ze wel een punt. Dan maar even afwachten. Genoeg ander speelgoedsoulcrusher schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:06:
[...]
Rust komt niet in de aanbieding volgens de devs omdat het early access is en ze vonden dat mensen het niet in een impuls moesten kopen
http://www.amazon.com/dp/...u_dp?tag=childsplaycha-20
Of de XCOM EU + EW pack $19.99
http://www.amazon.com/dp/B00HDPDEVM?tag=childsplaycha-20
Zit daar ook een nieuwe campaign bij? Want dat staat niet zo duidelijk in de description.Pheace schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:31:
XCOM Enemy Within is een voorbeeld van een goed uitbreiding imo, meer en beter maar wel hetzelfde spel.
Hier: http://xcom.wikia.com/wiki/XCOM:_Enemy_Within
[ Voor 22% gewijzigd door Pheace op 21-12-2013 19:46 ]
Ik hou wel van die Saints Row / GTA achtige sandbox games. Lijkt het daar op?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Lijkt mij ook een leuke game!Pheace schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:12:
Hmm, misschien toch maar even voor Craft The World traden zo, ziet er wel leuk uit.
Twhomp schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:10:
Is de complete Sleeping Dogs voor 8 euro een goede koop? (Kaal is ie trouwens 5 euro)
Ik hou wel van die Saints Row / GTA achtige sandbox games. Lijkt het daar op?

Als je Saints Row en GTA leuk vind ga je je met Sleeping Dogs ook prima vermaken. Zeker voor 5 euro.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Wel allebei 'maar' 50% op het moment, maar toch leuk!
Als ik binnen een uur niks hoor, koop ik wel de 1-pack
Vroeger deel 2 al helemaal kapot gespeeld
Right for all the wrong reasons.
Zelfde verhaal als altijd, weinig budget, weinig tijd om te gamen, veel backlog. Maar zoals iemand al zei, het kopen is bijna nog leuker dan het spelen. 3d mark heb ik niet nodig, om het bovenstaande ben ik (retro )console gamer.....maar 3d mark was vroeger altijd zo leuk bij upgrades .Het is maar 2,50!? ik ga vast ooit nog wel is mijn pc upgraden....toch?
Verder dingen die ik wil Sonic collection omdat mijn zoon die games zo leuk (echt
10 second ninja DONE
back in the dayswhyz schreef op zondag 22 december 2013 @ 08:13:
En de eerste schade geleden, Age of Empires II HD editionvoor minder dan €5
Signature
Deponia, Chaos on Deponia, Goodbye Deponia in de bundel = 23,99€
Los kosten de drie samen 16,97€ (1,99 + 4,99 + 9,99)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Is ook eentje die ik vroeger erg vaak heb gespeeld, maar ik las op het web dat deze HD collectie niet helemaal in orde was (buggy met problemen). Geen idee of het nu helemaal zonder problemen is maar dat weerhield mij er van om te kopen.whyz schreef op zondag 22 december 2013 @ 08:13:
Maar goed ook want ik was die game alweer helemaal vergeten.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Ik denk nog aan Music creator, maar die heb ik bij de flits gemist.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Monaco
Papers Please
Far Cry 3
Fallout Collection
Werken de cheats uit de gewone versie ook?whyz schreef op zondag 22 december 2013 @ 08:13:
ja, maar dan krijg je geen achievements blijkbaarVrijdag schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:53:
[...]
Werken de cheats uit de gewone versie ook?
Ik wacht zelf nog op -75% op het FC3 Blood Dragon + CoJ Gunslinger pakket.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Max Payne 3 is voor die paar euro toch wel een aardige deal? De rest is inderdaad niet zo bijzonder. Vergelijkbaar met afgelopen zomer, al scheelt het voor Tomb Raider toch wel een paar euro. Ik overweeg voor de gein Ace of Spades uit de deals van gisteren te halen, iemand nog ervaring mee?The Inquisitor schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:00:
Niets interessants in de nieuwe sale imo
Waarmee kan ik deze game vergelijken? Skyrim?
[ Voor 27% gewijzigd door Bv202 op 22-12-2013 19:14 ]
Ace of spades is inderdaad leuk alleen online community is nogal dood zeggen ze op steam. Tijdje geleden al niet meer gedaanFid3lity schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:12:
[...]
Max Payne 3 is voor die paar euro toch wel een aardige deal? De rest is inderdaad niet zo bijzonder. Vergelijkbaar met afgelopen zomer, al scheelt het voor Tomb Raider toch wel een paar euro. Ik overweeg voor de gein Ace of Spades uit de deals van gisteren te halen, iemand nog ervaring mee?
Mass Effect.Bv202 schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:14:
Is Dragon Age de moeite? En de standalone uitbreiding "Awakening"?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Als je van rpg's houd kan ik het je wel aanraden. Je moet wel veel je npc teamgenoten micromanagen, aangezien de AI niet de meest slimme beslissingen neemtBv202 schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:14:
Dan houdt het voor mij wel op. Stond in eerste instantie ook niet op mijn wishlist en nu ga ik er dan maar geen geld aan verspillen. Dan maar wat andersAmdwarrior schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:17:
[...]
Ace of spades is inderdaad leuk alleen online community is nogal dood zeggen ze op steam. Tijdje geleden al niet meer gedaan
Het komt van BioWare, de meesters van RPG die o.a. ook Baldur's Gate e.d. gemaakt hebben.Bv202 schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:14:
De Ultimate edition is helemaal compleet incl. DLC en expansion + DLC. Er is ook een deel 2, maar die is alleen op Origin verkrijgbaar.
Vooralsnog mijn TotalWar Napoleon en Shogun 2 DLC + addons aangevuld.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
nu ook 50 % korting ( wacht op beter dan haal ik hem ook in huis
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik had wel iets geks. Bij de Shogun2 expansion was alles 75% korting, maar als pakket maar 50%. Heb de boel dan maar los in mijn winkelmandje gemikt. Maf gedoe.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
dat heb ik met sleeping dogsSenor Sjon schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:39:
Sowieso pas kopen als het een daily of flashsale is.
Ik had wel iets geks. Bij de Shogun2 expansion was alles 75% korting, maar als pakket maar 50%. Heb de boel dan maar los in mijn winkelmandje gemikt. Maf gedoe.
heb het spel al en wil alleen de DLC hebben maar die kosten 6:99 al terwijl als je het spel er bij neemt is die 7,99
terwijl het losse spel 4,99 is
maar druk je alle downloads in dan is hij weer 11,99
[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 22-12-2013 20:43 ]
Is derdepersoons, en je hebt nog 3 npc's bij je die ik zelf iig constant zelf bestuur (tijdens de gevechten, tijdens het rondlopen lopen ze gewoon achter me aan) waardoor het meer een soort rts/rpg wordt: op pauze zetten (zit nota bene onder de spatiebalk) jij die potion, jij die skill, jij weg daar etc.Bv202 schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:14:
Heb er meer dan honderd uur inzitten en nog nooit uitgespeeld

Vindt de game zelf erg goed, duurde wel ff voordat ik doorhad hoe je moet overleven (je hebt bijvoorbeeld een tank nodig, wist niet eens wat dat was).
Als je deze game gaat spelen zou ik ook ff de modscene bekijken. dragonagenexus.com
[ Voor 4% gewijzigd door Polbeer91 op 22-12-2013 20:44 ]