Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Of je loopt heel langzaam, of je hebt een heel groot huis.The Inquisitor schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:11:
Zag dat Skyrim in de flitsaanbieding zat maar kon niet op tijd naar mijn laptop gaan. Maarja, komt vast wel terug in de sale.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Of de persoon in kwestie was niet thuisBad Brains schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:18:
[...]
Of je loopt heel langzaam, of je hebt een heel groot huis.
geen tablet , mobile ?undercover. schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:22:
[...]
Of de persoon in kwestie was niet thuis
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
[ Voor 29% gewijzigd door The Inquisitor op 24-12-2013 11:27 ]
Uitzondering maken met de steamsale, je weet nooit welke flitskortingen er zijnThe Inquisitor schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:26:
Ik loop niet overal heen met een digipass
Tis gewoon weer 3 x niets.. De herfst sale was ook meuk..MazeWing schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:39:
Ben ik de enige die het tot nu toe een zeer ondermaatse sale vind? 80% van de games zijn indie games, 10% zijn games die al 100 keer in de aanbieding zijn geweest, 9% is niet interessant en 1% is wel in orde.
Ik denk dat ze indie games willen verkopen en meer niet.
Wat aan ...*$$&@@$%
Haha, je hebt gelijkundercover. schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:38:
[...]
Uitzondering maken met de steamsale, je weet nooit welke flitskortingen er zijn
Bij de nacht-flits-sale denk ik altijd: ik ben nog wel wakker als die begint....
heel laat er in of heel vroeg er uitThe Inquisitor schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:40:
[...]
Haha, je hebt gelijk![]()
Bij de nacht-flits-sale denk ik altijd: ik ben nog wel wakker als die begint....
maar doe het de laatste tijd alleen maar via steam Portemonnee
want als je dan onder weg ben of zo kan je hem dan even snel aanklikken en thuis gekomen het spel installeren
Verwijderd
Hij kan nog een keer terugkomen als flash/daily, maar niet met een hogere korting. De basiskorting loopt de hele sale, en er is een vaste extra korting voor als de game als flash of daily sale aangeboden wordt. Dus als je een game graag wilt hebben en je ziet 'm in een flash of daily, kan je 'm het best maar kopen voordat die flash/daily voorbij is.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:03:
Bestaat er eigenlijk een kans dat als een game in een flitskorting is opgenomen, dat hij later nog een keer terug komt met een nog hogere korting of is het beter om gelijk toe te slaan?
[ Voor 12% gewijzigd door Lau1187 op 24-12-2013 12:06 ]
Steam ||
Volgens mij zijn de kortingen in de flash en daily sales gelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:03:
Bestaat er eigenlijk een kans dat als een game in een flitskorting is opgenomen, dat hij later nog een keer terug komt met een nog hogere korting of is het beter om gelijk toe te slaan?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
En nog maar Ys 1 + 2 voor 3,49 met de Steam wallet gekocht tijdens diezelfde flash sale (gratis geld van verkochte trading cards).
[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 24-12-2013 12:11 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Aangezien het een steam versie is zou het ook windows compatibel moeten zijn.
Helaas is de goty niet de complete versie
Valt wel mee toch? Helaas heb je een versnippering naar Uplay en Origin tegenwoordig, waardoor je minder AA-titels hebt. Sowieso is de CoD serie vrijwel nooit in de aanbieding. Waar ik nu ook een beetje huiverig voor ben is dat mijn lijst aardig aan het uitdijen is. Daardoor ga je ook minder kopen. En afgelopen jaar heb ik iets van drie Humble Bundles gekocht. dan heb je ook zomaar 20 spellen erbij.Stronkie schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:38:
[...]
Tis gewoon weer 3 x niets.. De herfst sale was ook meuk..
Ik denk dat ze indie games willen verkopen en meer niet.
Wat aan ...*$$&@@$%
Maar er zijn ook spelletjes die mijn vrouw graag speelt. Ik vind het een beetje onzin om spellen dubbel te kopen, terwijl dat met fysieke media geen probleem was. Family Share van Steam is nog in Beta en die blokkeert gelijk de hele lijst als je zelf speelt. Daar moeten ze echt wat op gaan verzinnen. Als ik per game een account had gemaakt, dan had ik spellen incl. account kunnen verkopen of elke game los kunnen spelen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik zal zeggen, pak hem uit de sale.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb op dit moment de base game, zonder DLC...
http://www.macgamestore.c...orderlands-2-Season-Pass/
EDIT:
Ik denk dat ik gewoon de GOTY koop. Daarin zit alle nuttige DLC veronderstel ik?
[ Voor 41% gewijzigd door Bv202 op 24-12-2013 16:54 ]
ik zou eens kijken welke er bij de goty versie zitten dat zijn vaak wel de besteBv202 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:41:
Welke DLC van Borderlands moet ik kopen om alles (daarmee bedoel ik geen nutteloze skins of wapens, maar echt game content) te hebben? De season pass?
Ik heb op dit moment de base game, zonder DLC...
Notice: This Game Requires a Macintosh ComputerRutger Mulder schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:43:
Borderlands 2 season pass is goedkoop hier:
http://www.macgamestore.c...orderlands-2-Season-Pass/
Overigens verkeerde topic..
[ Voor 5% gewijzigd door Lee245 op 24-12-2013 17:03 ]
Dit is wel voor MAC, niet Windows als ik het goed begrijp.eL_Jay schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:15:
Voor diegene die Borderlands 2 Goty nog goedkoper willen (steam heeft hem weer naar 25 gezet) voor 11,24 @ get loaded
Aangezien het een steam versie is zou het ook windows compatibel moeten zijn.
Helaas is de goty niet de complete versie
Tot nu toe voor mij alleen de Bioshock Infinite season pass als 'schade'. Hoop nog op 75% korting op Fallout New Vegas Ultimate Edition, verder niks eigenlijk. Portemonnee ook weer blij
Is die in de sale geweest? Niet toch? Anders werkt de wenslijst niet helemaal op het moment... heb geen berichtje gehad.SpireQ schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:23:
[...]
Dit is wel voor MAC, niet Windows als ik het goed begrijp.
Tot nu toe voor mij alleen de Bioshock Infinite season pass als 'schade'.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
ik kreeg hem bij mijn videokaart inc tomb raider de nieuwste en nog een gameMicGlou schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:50:
Damnit... gemistHeb toen fullprice voor Bioshock Infinite betaald a 49,95 omdat ik niet kon wachten... wil de DLC met een korting.
dus heb hem zo ie zo al voor weinig maar die updates zijn zeer welkom
Heb eens wat geduld, selecteer het spel en zie daar, 33% korting. Als mensen nou eerst eens 5-10 min wachten na de nieuwe sale voordat ze gaan posten
even er opdrukken die prijzen op de hooofdpagina kloppen niet
maar wel even Rise of the Triad voor die 2,80 (new versie)
[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 24-12-2013 19:07 ]
weet ik, maar het was wel een perfecte activision actieRazr schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:03:
[...]
Heb eens wat geduld, selecteer het spel en zie daar, 33% korting. Als mensen nou eerst eens 5-10 min wachten na de nieuwe sale voordat ze gaan posten
Vote Long Live the Queen! Die wil ik nog!
[ Voor 27% gewijzigd door Pheace op 24-12-2013 19:08 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Erg duur, Amazon heeft het voor €29,22.
Lee245 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:01:
[...]
Notice: This Game Requires a Macintosh Computer
Overigens verkeerde topic..
Het is een steamworks title en de MAC key geeft ook de windows copy van de game!!!!SpireQ schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:23:
[...]
Dit is wel voor MAC, niet Windows als ik het goed begrijp.
Tot nu toe voor mij alleen de Bioshock Infinite season pass als 'schade'. Hoop nog op 75% korting op Fallout New Vegas Ultimate Edition, verder niks eigenlijk. Portemonnee ook weer blij
Borderlands 2 is vaak veel goedkoper als mac key te kopen zoals nu.
En was FTL niet -75% in de zomer verkoop?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ja zeg, ongelooflijk dat daar zo weinig geduld voor opgebracht kan worden.. Wacht inderdaad en rustig een paar minuten, het is niet alsof er maar een beperkt aantal wordt aangeboden.Razr schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:03:
[...]
Verwijderd
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Heb alleen iets meer aangeschaft omdat Assetto Corsa in de aanbieding was, anders was het ook niet veel.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Precies. EA en Ubisoft willen dat je bij hun eigen shops koopt dus die sales percentages kan je in de meeste gevallen al vergeten. Het was al bekend dat de prijzen van de Autumn sale hetzelfde waren als wat je in de Winter sale ging zien dus het lijkt inderdaad wat saai zo want de grote hitters zijn al net voor dezelfde prijs on sale geweest.Joost1991 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 21:09:
EA is sowieso niet erg afprijzend op Steam in de sales
Meer interessant voor de Early Access games en games als Long Live the Queen voor mij
Tot nog toe Craft the World, Display Fusion en Rise of Venice opgepakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 24-12-2013 21:16 ]
HelaasBv202 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 21:19:
Allemaal op Super Hexagon stemmen! Ik heb de korting van 29 cent echt nodig
Ik verwacht helaas dat de game voor 30 cent wel zal winnen. Mensen met geen interesse voor een bepaald spel kiezen meestal de hoogste discount/laagste prijs.MicGlou schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:25:
[...]
HelaasLong live the queen gestemd... en ga de game denk ik kopen ook, stoere game! ondanks het zeer meisjesachtige jasje
Hopelijk komt hij als daily langs >.<
Misschien alleen Skyrim nog eens halen als hij flash of daily deal is ivm de vele PC mods
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
komt ook een beetje door die half afgemaakte games die er nu tussen zittenKetho schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:08:
De rek zit er inmiddels wel uit, ja. De ultimate troll actie zou dan wel Half-Life 3 als preorder zijn op de laatste dag van de sale om het nog enigszins goed te maken.
dus ze hebben nu gewoon meer "zooi"er tussen staan terwijl een jaar geleden alleen maar ex toppers waren ...die dan in de aanbieding kwamen
Mijn vrouw wilde anders nog wel wat DLC van Sims3. Maar nu komt het. Omdat haar versie van haar CD al is geregistreerd bij Origin, ben je verplicht om ook Sims3 via Steam te kopen. Anders kan je de DLC niet oppikken. Dat is wel zo kansloos. Begin een steeds grotere hekel te krijgen aan die DRM meuk.NMe schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 21:07:
Niet dat je mijn portemonnee hoort klagen, maar wat een meuk deze keer. Ik heb intussen 12 euro uitgegeven, de rest is allemaal al eens in de aanbieiding geweest en heb ik dus al, of het is meuk die niemand wil hebben, afgewisseld door kortingen die nog steeds een te hoge prijs opleveren. Wie wil er nou the Sims 3 (meer dan 4 jaar oud!) exclusief DLC kopen voor 18 euro?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb nu al zoveel sandbox dwarfbuilders gezien ...

"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik stond eigenlijk op punt van kopen toen ik zag dat Steam mijn 5 euro in de wallet weg had gedaananandus schreef op woensdag 25 december 2013 @ 02:27:
Is dat Gnomoria iets?

Ik zet me morgen 20 euro erop en moet het daarmee doen.
Waarom denk je dat de Sims 3 Basegame in de Origin bundle zat? Iedereen die die heeft is gelijk een drempel dichter bij Origin te gebruiken voor die game in plaats van Steam want die Sims 3 game hebben ze al, dus als de sale dan op Steam langs komt is het een tweede keer kopen of overslaan.]Senor Sjon schreef op woensdag 25 december 2013 @ 02:22:
[...]
Mijn vrouw wilde anders nog wel wat DLC van Sims3. Maar nu komt het. Omdat haar versie van haar CD al is geregistreerd bij Origin, ben je verplicht om ook Sims3 via Steam te kopen. Anders kan je de DLC niet oppikken. Dat is wel zo kansloos. Begin een steeds grotere hekel te krijgen aan die DRM meuk.
Graargggr ik wist het, crappy 30 cent game ipv Long Live the Queen
[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 25-12-2013 03:56 ]
Verwijderd
Ik koop 'm liever buiten Steam om, lekker cross platform! Dan is 'ie wel maar liefst tien keer zo duur, maar die $2,70 is geen wereldramp en een zakcentje voor de developerBv202 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 21:19:
Allemaal op Super Hexagon stemmen! Ik heb de korting van 29 cent echt nodig
Game is leuk - ik heb na aanschaf meteen 50 uur gelogged, en toen zaten er meer bugs in dan nu. Ondersteuning voor de game is goed met wekelijkse updates. Het is dat ik nog andere spellen speel...anandus schreef op woensdag 25 december 2013 @ 02:27:
Is dat Gnomoria iets?
Altijd leuk in lan verband
• Ja!
• Een beetje..
• Nee
Tussenstand:
Poll: Halfway check: zit je nog binnen je budget?
• Ja :D
• Ik doe niet aan een budget!
• Nee :(
Tussenstand:
Aan eenieder wie dit topic volgt: Merry Christmas
[ Voor 100% gewijzigd door Fid3lity op 25-12-2013 11:22 ]
Alleen Rise of the Triad gekocht tot nu toe. Niet dat er geen goede deals van goede games tussen zitten, maar allemaal games die ik al heb of geen interesse in heb.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Iets met een gegeven paard...Fid3lity schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:17:
Poll: Ben je tot nu toe blij met de sale?
• Ja!
• Een beetje..
• Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Poll: Halfway check: zit je nog binnen je budget?
• Ja :D
• Ik doe niet aan een budget!
• Nee :(
Tussenstand:
[afbeelding]
Aan eenieder wie dit topic volgt: Merry Christmas
Beide voor 40 a 50 euro gaat nog wel.
Voorderest heb ik Contagion en WarZ uhmm ik bedoel Infestation: Survivor Stories.
Wat me wel op viel is dat bij een hoop (indie) titels je een 'dedicated' server in de maag gesplitst wordt, zoals bij Contagion waar je zelf geen server kan draaien en je 6 euro p/m kwijt bent, of b.v. Rust... 35 euro p/m voor de goedkoopste optie.. Wil je in een 'gesloten' kring spelen kost dat gewoon geld.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Volgens mij de laatste dag... Skyrim komt elke sale toch wel een paar keer langs. Blijft een topperthechib12 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 14:57:
Ik wacht nog op Skyrim (Legendary?), deze komt neem ik aan nog? Hoeveel korting was hij vorig jaar?

Op een gegeven moment is de markt verzadigd zou je denken
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 25-12-2013 15:07 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik houd me altijd aan 2 regels, wacht op de GOTY editie zodat je goedkoop de meeste dlc krijgt en ik koop geen games boven de ~€7,50.
[ Voor 96% gewijzigd door Kuusj op 25-12-2013 17:17 ]
De kwaliteit wordt er namelijk bepaald niet beter op met de hoeveelheid sales per jaar die er inmiddels zijn. Ik zelf heb nog steeds 0,0 euro uitgegeven. Iets wat me bij voorgaande sales nog nooit is voorgekomen.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Tsja, dat is puur vanuit de ervaring natuurlijk. Er komen maar zoveel spellen uit die de moeite zijn en ze hebben maar zoveel spellen waar ze verlies op willen pakken te opzichte van de normale prijs. Je kunt inderdaad iedere keer een heel jaar moeten wachten, maar het is toch wel fijn dat je het nog een keer kunt proberen als je de boot gemist hebtMazeWing schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:01:
Misschien is het voortaan beter dat Steam zijn sales nog maar 1 keer per jaar doet.
De kwaliteit wordt er namelijk bepaald niet beter op met de hoeveelheid sales per jaar die er inmiddels zijn. Ik zelf heb nog steeds 0,0 euro uitgegeven. Iets wat me bij voorgaande sales nog nooit is voorgekomen.
Ik hoop zelf dat Castle Story nog eens voorbij komt, die heb ik de vorige keer helaas gemist.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 17:05 ]
Kerstkadootje neem ik aan
[ Voor 27% gewijzigd door Pheace op 25-12-2013 19:06 ]
Tot nu toe kocht ik alleen games bij Indie Bundles (zoals Humble), maar omdat ik niet voor alle spellen voor eeuwig wil wachten heb ik nog genoeg spellen die ik wél kan kopen. Zoals Rogue Legacy, wat een ongelofelijk tof spel is dat
Pheace schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:06:
Left 4 Dead 2 is gratis vandaag lijkt het.
Goede tip!Click "Play Game" to collect your FREE copy. Happy Holidays!
Vraag me af of er nog meer cadeautjes te vinden zijn tijdens deze periode
Die komt vast nog wel, in de vorige sale heb ik hem al voor een leuk prijsje meegenomen.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Pfft, ik denk dat dit het goedkoopste zal zijn.Peterrtt schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:22:
Terraria kopen? Of is deze ergens anders goedkoper?
Dat is geen DRM-probleem maar kopersbescherming. Valve zou op zich best kunnen bouwen dat je DLC kan kopen zonder de game te hebben en je daarbij een installer krijgt zoals je die ook op CD hebt, maar denk eens aan het gezeik wat ze dan krijgen met mensen die denken een standalone game te hebben gekocht. Natuurlijk ook een beetje eigenbelang (supportkosten laag houden) maar uiteindelijk is het gewoon het beschermen van kopers tegen zichzelf.Senor Sjon schreef op woensdag 25 december 2013 @ 02:22:
[...]
Mijn vrouw wilde anders nog wel wat DLC van Sims3. Maar nu komt het. Omdat haar versie van haar CD al is geregistreerd bij Origin, ben je verplicht om ook Sims3 via Steam te kopen. Anders kan je de DLC niet oppikken. Dat is wel zo kansloos. Begin een steeds grotere hekel te krijgen aan die DRM meuk.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Bedankt!Pheace schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:06:
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Verwijderd
Score! Bedankt voor de tip!Pheace schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:06:
Valve zou daar echt geen probleem mee hebben, ze hebben zichzelf opgebouwd door downloads voor games aan te bieden, zelfs die games die ergens anders gekocht worden (met Steam keys). Daar krijg je meer traffic mee, dus dat is niet zo erg. Sims 3 is omdat het EA is. Die hebben inderdaad dat je je game fijn kan toevoegen aan hun Origin, ook de Sims games die je bij Steam koopt zelf. Maar de expansions op Steam die in je lijst staan, die kan je enkel met de Steam basis versie van de game gebruiken, die kan je niet zomaar bovenop je externa installatie gooien. De keys kunnen ze nog wel op Origin activeren maar je gaat toch veel klachten zien dan.NMe schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:32:
[...]
Dat is geen DRM-probleem maar kopersbescherming. Valve zou op zich best kunnen bouwen dat je DLC kan kopen zonder de game te hebben en je daarbij een installer krijgt zoals je die ook op CD hebt, maar denk eens aan het gezeik wat ze dan krijgen met mensen die denken een standalone game te hebben gekocht. Natuurlijk ook een beetje eigenbelang (supportkosten laag houden) maar uiteindelijk is het gewoon het beschermen van kopers tegen zichzelf.
En EA heeft ook geen baat erbij dat te veranderen, want hoe meer mensen naar Origin hoe beter voor hun.
Bij mij komt mijn downloadsnelheid niet hoger dan 100kb/s.... Dat is dan wel weer heel erg jammer! Maar een gegeven zombie moet je niet in de hersens kijken natuurlijk.

Verwijderd
Dat weet je tijdens de sales. Ik heb hem in mijn lijst om later eens te spelen.msnguy schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:48:
Bij mij komt mijn downloadsnelheid niet hoger dan 100kb/s.... Dat is dan wel weer heel erg jammer! Maar een gegeven zombie moet je niet in de hersens kijken natuurlijk.
Goeie tip Michael.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Even je instellingen induiken en onder het tabblad 'downloads' de downloadregio aanpassen... Doorgaans ervaar ik ook veel problemen met de standaard Nederland instelling... ik zet em altijd op Luxemburg en heb dan volle snelheid. Het is op het moment volgens mij sowieso topdrukte want Steam is erg traag nu... af en toe krijg ik zelfs server errors terug.msnguy schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:48:
[...]
Ennuh bedankt voor de tip Phease!!
[ Voor 9% gewijzigd door MicGlou op 25-12-2013 20:09 ]