Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-10 15:27
Jasikevicius3 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:44:
[...]

Hmm das ook niet erg veel; dus als ik daar vandaag mijn pre-order zou plaatsen zal ik waarschijnlijk bij levering 3 horen lijkt me..
Hier (in Maastricht) kan ik me namelijk goed voorstellen dat ze makkelijk tegen de 100 pre-orders hebben staan.
Die in Leeuwarden heeft er ruim 60 staan. Ik zit rond nummer 37.
Ik meende dat de tweede levering nog in December zou zijn, dus ik zit in ieder geval daar wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Volgens mij is al eerder aangegeven door een Sony rep waarvan het artikel hier nog ergens staat dat er geen langdurige periodes van droogte zullen zijn, maar dat de leveringen elkaar snel opvolgen. Ging geloof ik hooguit om een paar weken als ik het me goed herinner.Tweede levering zou daarbij nog voor de kerst zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door k-city op 10-10-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Jasikevicius3 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:44:
[...]

Hmm das ook niet erg veel; dus als ik daar vandaag mijn pre-order zou plaatsen zal ik waarschijnlijk bij levering 3 horen lijkt me..
Hier (in Maastricht) kan ik me namelijk goed voorstellen dat ze makkelijk tegen de 100 pre-orders hebben staan.
Ik denk dat als je vandaag nog je pre-order moet doen je kan gaan aftellen richting 2014... Of je moet bij een winkel binnenlopen en mazzel hebben dat ze er daar nog 1 hebben staan, maar ik ben bang dat 29 november de ingangen van Gamemania's, Mediamarkten, en alle andere zaken die ook maar iets met elektriciteit te maken hebben volledig overspoeld staan xD.

Ik heb die dag in ieder geval alvast vrij gepland staan, en ik sta RUIM van te voren voor de deur te wachten. Call me a nerd, maar een nieuwe console wordt maar 1x in de 5+ jaar gereleased (opvolgers heb ik het dan over), dus daar heb ik het best voor over om lekker te no-lifen voor een gesloten deur :D

Als de grote ketens nou slim zijn huren ze mooi de Red Bull dames in om wat blikkies te verkopen. Alhoewel, mooie dames + honderden hongerige gamers...? Hmmmmm 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 10-10-2013 11:39 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook geen risico lopen en blijf bij mijn originele bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
EricNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

Ik heb die dag in ieder geval alvast vrij gepland staan, en ik sta RUIM van te voren voor de deur te wachten. Call me a nerd, maar een nieuwe console wordt maar 1x in de 5+ jaar gereleased (opvolgers heb ik het dan over), dus daar heb ik het best voor over om lekker te no-lifen voor een gesloten deur :D

Als de grote ketens nou slim zijn huren ze mooi de Red Bull dames in om wat blikkies te verkopen. Alhoewel, mooie dames + honderden hongerige gamers...? Hmmmmm 8)7
Waarom heb je dan niet bijv. in juni een pre-order geplaatst als ik vragen mag? Nu loop je het risico dat je uren voor een winkel staat te wachten en alsnog met lege handen naar huis gaat..

[ Voor 7% gewijzigd door RDMA op 10-10-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
RDMA schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:45:
[...]

Waarom heb je dan niet bijv. in juni een pre-order geplaatst als ik vragen mag? Nu loop je het risico dat je uren voor een winkel staat te wachten en alsnog met lege handen naar huis gaat..
Oh, vergeten te zeggen: ik heb al lang een pre-order staan bij onze Mediamarkt. Nummertje 3 op de lijst.
Oftewel: ik sta vroeg voor de deur om m'n pre-order op te halen. Ik verwacht namelijk dat er meer mensen dat idee zullen hebben + ik wil graag even de bink uithangen om als één van de eerste met die doos de winkel uit lopen O-)

[ Voor 8% gewijzigd door EricNL op 10-10-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
EricNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:48:
[...]

Oh, vergeten te zeggen: ik heb al lang een pre-order staan bij onze Mediamarkt. Nummertje 3 op de lijst.
Oftewel: ik sta vroeg voor de deur om m'n pre-order op te halen. Ik verwacht namelijk dat er meer mensen dat idee zullen hebben.
Oké duidelijk. :)

Hopelijk verstuurt Sony haar PS4's een paar dagen voor launch en niet óp launchday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
RDMA schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:50:
[...]

Oké duidelijk. :)

Hopelijk verstuurt Sony haar PS4's een paar dagen voor launch en niet óp launchday.
Via de webshop van Sony bedoel je? Je zou toch eigenlijk mogen verwachten bij een launch van deze grootte dat ze dat toch netjes allemaal op tijd versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
EricNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

Via de webshop van Sony bedoel je? Je zou toch eigenlijk mogen verwachten bij een launch van deze grootte dat ze dat toch netjes allemaal op tijd versturen.
Heb zelf via de webshop besteld ja. Ga er ook wel vanuit dat het allemaal goed komt, heb goede ervaringen met de online store van Sony. En als ik een dag of twee langer moet wachten dan is dat ook geen ramp natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Als je bij de eerste batch zit heb je de console gewoon op launch day. Wanneer op de dag hangt helemaal af van de koerier.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10 11:29
Amazon is in ieder geval gestart met het aanschrijven van hun pre-orders.
Ook daar kan je dus upgraden zonder jouw plaats te verliezen.

(bron: twitter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ekfad schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:26:
Amazon is in ieder geval gestart met het aanschrijven van hun pre-orders.
Ook daar kan je dus upgraden zonder jouw plaats te verliezen.

(bron: twitter)
Plus dat de niet-bundel doorschuift naar mensen die nog geen launch day krijgen. Iedereen blij. Ik hoop dat Gamemania het ook zo gaat aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:31:
[...]

Plus dat de niet-bundel doorschuift naar mensen die nog geen launch day krijgen. Iedereen blij. Ik hoop dat Gamemania het ook zo gaat aanpakken.
Daar hoop ik ook heel erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:55
http://www.psx-sense.nl/1...ft-consumenten-veel-keus/

Waar blijven die bundelaankondigingen in ons landje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ik zelf zou graag een Fifa 14 bundle willen, das het spel wat ik erbij koop als ik mijn pre-order op ga halen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bundel nieuws stroomt inderdaad binnen overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
In een Fifa 14 bundel ben ik dan wel geinterresseerd. Echter ben ik inderdaad een beetje huiverig voor het overschrijven etc. Ik moet dat ding op launch-day hebben xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Hoop dat er van GameMania wat info komt met betrekking tot het doorschuiven pre orders,zit echt net op het randje van de 2e batch:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste zou zijn een Killzone+Fifa bundel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Ik zit zelf in de 2e batch bij Media markt. Heb op 15/9 besteld en meteen afgerekend.

In uw geval gaan wij er van uit dat u bij de tweede batch zal zitten. Wanneer deze geleverd kan gaan worden is nog onduidelijk. Hiervoor zijn wij afhankelijk van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massief schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:17:
Ik zit zelf in de 2e batch bij Media markt. Heb op 15/9 besteld en meteen afgerekend.

In uw geval gaan wij er van uit dat u bij de tweede batch zal zitten. Wanneer deze geleverd kan gaan worden is nog onduidelijk. Hiervoor zijn wij afhankelijk van Sony.
We wachten allemaal op het nieuws over de 2de levering.

De een zegt een week later en de ander zegt pas in 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:31:
[...]

We wachten allemaal op het nieuws over de 2de levering.

De een zegt een week later en de ander zegt pas in 2014.
Ik heb gehoord dat de 2e levering pas juni 2014 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:06
Tenzij er ergens een fabriek is afgebrand is dat volledige onzin natuurlijk. Dan snijden ze zichzelf gigantisch in de vingers en dat zouden ze nooit doen. Reken maar dat iedereen die er 1tje wil, deze echt wel binnen 2-3 maanden in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:36:
Tenzij er ergens een fabriek is afgebrand is dat volledige onzin natuurlijk. Dan snijden ze zichzelf gigantisch in de vingers en dat zouden ze nooit doen. Reken maar dat iedereen die er 1tje wil, deze echt wel binnen 2-3 maanden in huis heeft.
Zo denk ik er ook over , 2de levering meer dan een half jaar later geloven wij Tweakers natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik zit bij de tweede levering van Amazon.es, en die hebben vandaag een mail gestuurd dat ik de mijne op 4-5 december aan de deur kan verwachten.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:10

Oxigeon

En zo is dat!

Alvanosa schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:15:
Ik zit bij de tweede levering van Amazon.es, en die hebben vandaag een mail gestuurd dat ik de mijne op 4-5 december aan de deur kan verwachten.
een week later dus. Dacht ook dat ik ergens een officieel bericht van Sony heb gezien dat ze de 2e batch uiterlijk 2 weken na release willen versturen. juni/juli 2014 is natuurlijk onzin. Dan zou hij na de xdoos uitkomen. Dat is dus zeker niet het geval lijkt me

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Oxigeon schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:18:
[...]

een week later dus. Dacht ook dat ik ergens een officieel bericht van Sony heb gezien dat ze de 2e batch uiterlijk 2 weken na release willen versturen. juni/juli 2014 is natuurlijk onzin. Dan zou hij na de xdoos uitkomen. Dat is dus zeker niet het geval lijkt me
Inderdaad gewoon een weekje later, alleen wil ik mijn PS4 met killzone en een controller nog wel omzetten naar de bundel die ze gaan uitgeven. Ik heb ergens gelezen dat de bundel voorlopig enkel is voor mensen die hebben gereserveerd, maar dat lijkt me nogal vreemd.

De bundel staat ook nog altijd niet op Amazon.es, wat ik ook vrij vreemd vind. Aangezien ze al wel op .fr .co.uk en .de staan. (Ik ben trouwens woonachtig in Spanje vandaar Amazon.es.)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvanosa schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:15:
Hier zaten we op te wachten , goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:03

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Volgende week zullen de retailers volledige geïnformeerd zijn:

https://twitter.com/StnVer/status/388575485459845120

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Heel mooi, ik ga voor de XXL Killzone bundel wanneer dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of de games überhaupt nog goedkoper gaan worden ten tijde van de release? Ik heb er principieel iets op tegen om meer dan € 55,- voor een spelletje te betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 11-10-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Na verloop van tijd worden spellen altijd goedkoper, wanneer dit precies is is altijd afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:33:
Na verloop van tijd worden spellen altijd goedkoper, wanneer dit precies is is altijd afwachten.
Precies dat is in het verleden al gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-10 15:27
Massief schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:17:

Hoe weet je dat je bij de tweede batch zit als ze zelf nog niet eens weten hoeveel ze binnen gaan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:33:
Ik bedoel meer te vragen of er een vergelijkbare situatie als nu zal ontstaan, dat je via een webshop gewoon 5 tientjes betaalt voor een nieuwe release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
bram1984 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:56:
[...]

Ik bedoel meer te vragen of er een vergelijkbare situatie als nu zal ontstaan, dat je via een webshop gewoon 5 tientjes betaalt voor een nieuwe release.
Ik neem aan dat de mediamarkt zoals altijd lekker stunt met de prijzen van nieuwe releases. Dat zal voor de PS4 niet anders zijn. Van de gameshops hoef je dat niet te verwachten.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
bram1984 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:56:
[...]

Als je een beetje goed zoekt online kun je je games altijd voor rond de €50 krijgen, ook bij de nieuwe generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
CRXDelSol schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:52:
[...]

Hoe weet je dat je bij de tweede batch zit als ze zelf nog niet eens weten hoeveel ze binnen gaan krijgen?
Dat berichtte MM aan mij. Ik ga er vanuit dat ik er ook wel van op aan kan als zij mij zeggen dat ze er vanuit gaan dat ik bij de tweede batch zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RDMA schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:59:
[...]

Als je een beetje goed zoekt online kun je je games altijd voor rond de €50 krijgen, ook bij de nieuwe generatie.
Op Budgetgame vind ik Shadow Fall niet onder de € 60,-. Ik heb geen zin in import, want dan moet ik weer langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
bram1984 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:38:
[...]

Op Budgetgame vind ik Shadow Fall niet onder de € 60,-. Ik heb geen zin in import, want dan moet ik weer langer wachten.
De PS4 is dan ook nog niet uit, ik zou je games dan ook nu nog niet gaan kopen, wacht eerst maar eens tot de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 20:38
[...]

of eventueel extra invoerrechten betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
[...]

amazon UK is echt supersnel (zelfs met free delivery maar 1-2 dagen na release binnen)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
* Uniciteit heeft de PS4 Camera bij de Sony Online Store geannuleerd in de hoop dat ik deze maand kan upgraden naar de KZ: Shadow Fall bundel met PS4 camera en extra controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
Uniciteit schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:42:
* Uniciteit heeft de PS4 Camera bij de Sony Online Store geannuleerd in de hoop dat ik deze maand kan upgraden naar de KZ: Shadow Fall bundel met PS4 camera en extra controller
Vind ik toch een aparte keuze, zoiets van "gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt..."

Ik wil ook wel graag een KZ bundel, maar ik wil hem nog liever op de release dag. Of kreeg jij hem sowieso niet op de releasedag?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:23
ik hoop dat Sony inderdaad met een bundle komt via hun eigen store.
100 euro extra voor extra controller, camera en game zie ik wel zitten

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:48
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:35:
[...]

amazon UK is echt supersnel (zelfs met free delivery maar 1-2 dagen na release binnen)
Dat is ook mijn ervaring. Volgens mij komen veel bij Amazon UK bestelde producten uit de magazijnen van Amazon DE of hebben ze gewoon een magazijn in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:23
ze hebben een distributie centrum in Nederland. had mijn vita bij amazon.fr besteld deze kwam gewoon van de gyroscoopweg uit Amsterdam

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:49
21 augustus een PS4 + Driveclub besteld bij Amazon.de. Zaterdagavond een mail gekregen:

Voraussichtliches Lieferdatum: 30. November 2013 - 02. Dezember 2013

Eerste batch dus!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Gister een belletje van de Intertoys gehad. Stond daar nr 10 op de lijst. Ze gaven aan dat ze mij niet kunnen leveren op release dag en dat het een of twee weken later gaat worden. Niet gevraagd hoeveel ze er krijgen maar in ieder geval minder dan tien per vestiging zo lijkt. Dit hadden ze van het hoofdkantoor doorgekregen en bellen vast na om teleurstelling te voorkomen. Kan er niet wakker van liggen maar misschien voegt het iets toe voor andere tweakers.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al van Bol.com bericht gehad of er contact mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Nowa schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:43:
Gister een belletje van de Intertoys gehad.
Fijn dat die lui ook op zondag paraat staan om je te laten weten dat je nummer 10 staat.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik wist al dat ik nummer 10 was en de stad was hier op Zondag gewoon open.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Dat belooft wat, benieuwd hoeveel een gamemania of mediamarkt vestiging krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of je ergens nog kans maakt op een levering op release dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:50:
Iemand een idee of je ergens nog kans maakt op een levering op release dag?
Er is wel 1 persoon in dit topic die bij laag en hoog beweert er op launchday vast wel 1 ergens kan kopen. Maar verder uiteraard helemaal niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:22:
[...]

Er is wel 1 persoon in dit topic die bij laag en hoog beweert er op launchday vast wel 1 ergens kan kopen. Maar verder uiteraard helemaal niemand.
Maar ook met bundel nergens meer voor te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

De bundel is nu in Nederland nergens te bestellen. Check de topic start, als je nu een order plaatst zit je sowieso niet bij de eerste lading. De enige manier om een PS4 op launch te krijgen is door een winkel binnen te stappen en enorm veel geluk te hebben dat er nog 1 beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:01:
De bundel is nu in Nederland nergens te bestellen. Check de topic start, als je nu een order plaatst zit je sowieso niet bij de eerste lading. De enige manier om een PS4 op launch te krijgen is door een winkel binnen te stappen en enorm veel geluk te hebben dat er nog 1 beschikbaar is.
Of een vrachtwagen met PS4's kapen zoals in GTA ook kan.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:59:
[...]
Maar ook met bundel nergens meer voor te bestellen?
Denk dat ze eerst klanten die gepre-ordered hebben bellen om te vragen of ze willen upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Kaap schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:24:
[...]

Denk dat ze eerst klanten die gepre-ordered hebben bellen om te vragen of ze willen upgraden.
Ik denk dat dat wishfull thinking is, uitzonderingen daargelaten maar bol, wehkamp, MM etc gaan echt niet alle pre-orders nabellen hoor. Ze laten die orders lekker staan (want die hebben ze zo gezegd in de pocket) en gaan de bundels gewoon naar nieuwe klanten.

vb. van een reactie: Bartske in "[PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"

Oftewel, het kan waarschijnlijk wel maar sluit je gewoon weer aan achterin de rij...

[ Voor 17% gewijzigd door renzo4000 op 14-10-2013 12:30 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Ik denk dat dat wishfull thinking is, uitzonderingen daargelaten maar bol, wehkamp, MM etc gaan echt niet alle pre-orders nabellen hoor. Ze laten die orders lekker staan (want die hebben ze zo gezegd in de pocket) en gaan de bundels gewoon naar nieuwe klanten.
Dat denk ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar deze bundels komen toch ook op release date neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 20:38
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:34:
Maar deze bundels komen toch ook op release date neem ik aan?
als je ze bemachtigd al hebt wel ja.
En anders zijn ze toch echt op op=op voor de kommende maanden november/denk eind december begin januari dat ze weer nieuwe ladingen uitbrengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:58:
[...]

als je ze bemachtigd al hebt wel ja.
En anders zijn ze toch echt op op=op voor de kommende maanden november/denk eind december begin januari dat ze weer nieuwe ladingen uitbrengen..
Het gaat tijd worden dat daar meer informatie over komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:39
theduke1989 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:58:
[...]

als je ze bemachtigd al hebt wel ja.En anders zijn ze toch echt op op=op voor de kommende maanden november/denk eind december begin januari dat ze weer nieuwe ladingen uitbrengen..
Hoe kan je ze nu al bemachtigd hebben? Er is nog niet 1 winkel of webshop die weet hoe het zit met de bundels. En dan zou jij weten dat er in januari nieuwe ladingen komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:02:
[...]

Hoe kan je ze nu al bemachtigd hebben? Er is nog niet 1 winkel of webshop die weet hoe het zit met de bundels. En dan zou jij weten dat er in januari nieuwe ladingen komen 8)7
Het is wachten op informatie van betrouwbare bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 15:15
Bol.com en Wehkamp gaan klanten echt niet mailen/bellen of ze willen upgraden.

Mediamarkt en Gamemania gaan dat wel doen (is al bevestigd door een aantal filialen, als ik de berichten van mensen online moet geloven).

Ik hou bol.com gewoon elke dag een beetje in de gaten. Zodat ik er zeker van ben dat ik een van de eerste ben als de bundels eenmaal online staan.

Ik heb nu al een gegarandeerde day one pre-order bij bol.com. Maar die ga ik echt niet cancelen als ik een bundel in de pre-order heb staan. Wil het risico niet lopen dat ik straks geen PS4 op de release heb.

Ik laat ze gewoon beide bezorgen. En misschien kan ik iemand nog gelukkig maken met het standaard PS4 pakket. Anders gaat de normale versie gewoon retour naar bol.com. En hou ik de Killzone bundel zelf.

Best irritant dit.

[ Voor 26% gewijzigd door Sefaex op 14-10-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:54
Ik denk toch dat Bol.com en Wehkamp gebaat zijn bij het informeren van hun klanten over een upgrade naar een bundel. Ik neem aan dat Bol.com en Wehkamp ook bundels zullen krijgen.
Bijna iedereen die een PS4 per se op in 2013 wil hebben zal al gepreorderd hebben. De PS4 zullen ze toch niet genoeg hebben bij beide winkels. Dus een upgrade naar een bundel zal heel voordelig voor die winkels zijn.
En misschien dat de upgrade naar de bundel tot 27 november ofzo toestaan. En dat de lijst in dezelfde volgorde als de PS4 lijst zal zijn. In plaats van wie het eerst naar een bundel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:10

Edd

Fleximex schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:32:
Ik denk toch dat Bol.com en Wehkamp gebaat zijn bij het informeren van hun klanten over een upgrade naar een bundel.
Ik denk dat je bij de Wehkamp niet hoeft te rekenen op een upgrade. Zie: baronruud in "[PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"

Dus als je bij de wehkamp hebt besteld en je wil een bundel, dan kun je dus het beste een bundel apart bestellen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Weet niet of het al gepost is, maar dit staat op bol.com
Vraag: Hallo Bol,
Ik heb de PS4 nog niet besteld omdat ik ook graag gelijk een bundel wil ik heb de vraag al gezien maar het antwoord niet.
Dus mijn vraag is dus ook kan ik hem nu bestellen en dan later veranderen naar een bundel,of moet ik wachten tot de bundel ergens te koop is?
Antwoord: PS4 bestellingen KUNNEN ze niet veranderen naar bundels, zo zit het Systeem van Bol.com niet in elkaar. Je zult moeten wachten tot bol.com of een andere webshop de bundels online zet.
13 oktober 2013 | Door: SpuwendDraakie
Antwoord: Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Zoals al eerder aangegeven kunnen wij geen bundels upgraden. Je zal de bundel dus moeten bestellen en niet de losse PS4. Helaas is er nog steeds niks bekend over een evt. releasedatum van de killzone bundel of aantallen die wij gaan krijgen. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bart van bol.com
8 oktober 2013 | Door: GamesRedactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Als het daadwerkelijk zo is dat je een bundel opnieuw moet bestellen laat ik hem lekker varen. Ik wil de PS4 gewoon op dag 1 in huis en dan kan die korting mij eerlijk gezegd gestolen worden, het is dan jammer maar helaas. De camera wilde ik toch al niet maar in combinatie met een extra controller is het wel een aantrekkelijke bundel. Maar goed, laten we eerst de officiële berichtgeving afwachten.

[ Voor 16% gewijzigd door CR1691 op 14-10-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:10

Edd

CR1691 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:47:
Als het daadwerkelijk zo is dat je een bundel opnieuw moet bestellen laat ik hem lekker varen. Ik wil de PS4 gewoon op dag 1 in huis en dan kan die korting mij eerlijk gezegd gestolen worden, het is dan jammer maar helaas. Maar goed, laten we eerst de officiële berichtgeving afwachten.
Mijn huidige pre-order bij de Wehkamp laat ik idd staan, maar ik ga wel proberen een bundel te bestellen. Mocht het lukken, dan kan ik mijn huidige annuleren, zo niet dan heb ik alsnog een PS4 op day 1

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je wat het is. Het kan wel, maar dan moeten de jongens en meisje van Bol alle bestellingen handmatig gaan aanpassen. De bundels gaan toch wel verkopen, of ze bestaande bestellingen nu upgraden of niet. Kortom: dit is voor de leverancier een hoop werk, maar het levert vrijwel niks op.
Edd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Mijn huidige pre-order bij de Wehkamp laat ik idd staan, maar ik ga wel proberen een bundel te bestellen. Mocht het lukken, dan kan ik mijn huidige annuleren, zo niet dan heb ik alsnog een PS4 op day 1
Ik doe dit ook, maar de huidige bestelling laat ik ook lekker leveren. Die gaat dan gelijk nieuw voor € 500,- of meer op Marktplaats. Als we dan toch bezig zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door bram1984 op 14-10-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:52:

[...]

Ik doe dit ook, maar de huidige bestelling laat ik ook lekker leveren. Die gaat dan gelijk nieuw voor € 500,- of meer op Marktplaats. Als we dan toch bezig zijn.
Ik ga precies hetzelfde proberen. Het zou mooi zijn als je 100 euro winst kan maken op een PS4 en daarnaast de bundel van 500 hebt kunnen scoren. Dan heb je het hele pakket voor 400. :P
Haal ik gelijk extra game erbij.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
zwembroek schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:10:
[...]

Ik ga precies hetzelfde proberen. Het zou mooi zijn als je 100 euro winst kan maken op een PS4 en daarnaast de bundel van 500 hebt kunnen scoren. Dan heb je het hele pakket voor 400. :P
Haal ik gelijk extra game erbij.
Dat zou ik hier niet te hard zeggen (het zit hier vol met moraalridders), maar dat is inderdaad geen slecht idee. Nu eerst maar eens zo'n bundel te pakken zien te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:16:
[...]

Dat zou ik hier niet te hard zeggen (het zit hier vol met moraalridders), maar dat is inderdaad geen slecht idee. Nu eerst maar eens zo'n bundel te pakken zien te krijgen :D
Tja, dan had je maar eerder moeten bestellen, vind ik dan. Nu met de bundel krijg je nog een kans. Het ding is hartstikke populair, waarom zou ik geen gebruik maken van de hoge vraag? Ik verplicht je niet om 'm van me over te nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ik heb er ook 2 ge-preorderd. Niet om er 1 door te verkopen. Ik wil er gewoon zeker van zijn dat ik op day one een PS4 in huis heb.

Ik heb ze beide in Juni gepreorderd (bij Wehkamp en Bol.com). Dus ik ga er wel vanuit dat ik ze beide ontvang. Als ik straks nog een bundel bij bol.com pre-order. Heb ik op de release 3 PS4s in huis :P

Als er veel vraag naar is, zet ik de PS4(s) ook gewoon op marktplaats. Anders stuur ik ze terug.

En ja, misschien verkoop ik ze wel door met winst. Who Cares...

Tja, als mensen bereid zijn om er meer voor te betalen. Waarom ook niet :)

Zie nu op marktplaats al mensen die hun pre-order verkopen. Dat vind ik dan wel weer triest. Wacht dan gewoon tot je de PS4 in huis hebt..

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 14-10-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:14
Bol.com zegt nu wel dat ze geen bundels gaan upgraden, maar ik denk dat ze wel moeten. Want, zover ik weet, krijgen de retailers nu niet opeens méér PS4's geleverd. Laten we zeggen dat Sony Bol.com 1000 PS4's heeft toegewezen. Nu is het misschien wel zo dat ze 700 standaard edities krijgen, 200 Killzone bundels, en 100 Killzone + Dualshock en camera bundels. Als ze bundels niet laten upgraden, dan zal het dus betekenen dat de mensen die op plaats 700 t/m 1000 staan géén PS4 op de launch krijgen, tenzij ze snel genoeg zijn om een bundel te bestellen.

Op buitenlandse sites waar ze de bundels wel al aanbieden, heeft zover ik weet elke webshop een upgrade mogelijk gemaakt. Maar er zijn niet opeens meer PS4's beschikbaar op die sites.

Ik wacht nog even af totdat Sony deze week de retailers heeft geinformeerd (volgens de Playstation NL twitter zal dat deze week moeten gebeuren) De reacties van bol.com op de PS4 pagina neem ik dan ook met een grote korrel zout, omdat ze nog niet goed geïnformeerd zijn.

Vind het wel erg stom dat ze de bundels pas 3 maanden voor de release hebben aangekondigd, en niet gewoon op de E3... Ik weet wel dat als bol.com mijn pre-order niet laat upgraden, het de laatste keer is dat ik daar een console pre-order.

[ Voor 21% gewijzigd door bjorntju op 14-10-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-10 21:04
bjorntju schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:40:Vind het wel erg stom dat ze de bundels pas 3 maanden voor de release hebben aangekondigd, en niet gewoon op de E3... Ik weet wel dat als bol.com mijn pre-order niet laat upgraden, het de laatste keer is dat ik daar een console pre-order.
Ik heb zelf mijn pre-order bij de Bart Smit staan en wil graag upgraden naar het pakket met twee controllers. Zelf denk ik er sterk over na om mijn pre-order te laten lopen als het uiteindelijk blijkt dat ik niet kan upgraden. Onderaan de streep scheelt het toch +- 70 euro op het hele pakket, wat ik uiteindelijk toch allemaal wil hebben. Is toch weer een extra game die je kan kopen! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:14
Daarom, ik heb sowieso al een PS4+Killzone (en Driveclub) in de pre-order staan. Voor 30 euro meer heb ik een bundel met naast de PS4 en Killzone, ook nog eens een camera en een extra controller. Dat heb ik er wel voor over :P Maar mocht het niet kunnen dan laat ik mijn order gewoon staan, ik kan hem anders toch nergens meer bestellen zodat ik hem nog op de release ontvang.

[ Voor 26% gewijzigd door bjorntju op 14-10-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Wat een baaldag zeg..
Eerst een mailtje van Wehkamp dat de levering van me PS4 bestelling vertraagd is dus niet op release dag binnen en vervolgens lezen dat Watch Dogs ook uitgesteld is tot Lente 2014.
( Bron: http://blog.ubi.com/watch-dogs-delay/ )

Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt , een dag om te balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RemyWD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:30:
Wat een baaldag zeg..
Eerst een mailtje van Wehkamp dat de levering van me PS4 bestelling vertraagd is dus niet op release dag binnen en vervolgens lezen dat Watch Dogs ook uitgesteld is tot Lente 2014.
( Bron: http://blog.ubi.com/watch-dogs-delay/ )

Bah!
Wanneer heb je je bestelling bij Wehkamp geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:01:
[...]

Wanneer heb je je bestelling bij Wehkamp geplaatst?
Besteld: 10 sep 2013.
Iets aan de late kant, expected delay maar toch balen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay, dan moet ik veilig zitten met 13 juni.

Houd het nieuws deze week in de gaten. Als het goed is komt er info over bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
me too :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik echt op het randje balanceer met mijn bestelling van 7 augustus bij de wehkamp..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
AtlAntA schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 05:18:
Ik denk dat ik echt op het randje balanceer met mijn bestelling van 7 augustus bij de wehkamp..
Ik viel met 4 juli al buiten de boot bij Gamemania ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
Maar goed wordt eens tijd dat wehkamp mails gaat sturen naar mensen die hem wel krijgen ... scheelt wachten

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:11
Levertijd bij Sony Store is verschoven naar 29 / 30 december. Denk dat de 2e batch ook al is uitverkocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Silversin op 16-10-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yes! Amazon.fr, waar ik op 2 september de PS4+Killzone+extra Dualshock+camera bundel voorbestelde geeft nu aan dat mijn PS4 tussen 30 november en 2 december wordt afgeleverd.

Eerste batch dus! :)

[ Voor 19% gewijzigd door BamSlam_ op 16-10-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Njay schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:27:
Maar goed wordt eens tijd dat wehkamp mails gaat sturen naar mensen die hem wel krijgen ... scheelt wachten
Geen bericht is in dit geval goed bericht, zo lijkt het. Maar een bevestiging van de leverdatum zou inderdaad fijn zijn, eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
PS4+Killzone bundel

8 okt besteld bij amazon en tot op heden nog geen leverdatum... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
FlasHie_FlaSh schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:34:
PS4+Killzone bundel

No shit.. 1 juli besteld bij Sony en ook nog geen (defintieve) leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlasHie_FlaSh schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:34:
PS4+Killzone bundel

Moet je bij Amazon gelijk afrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:35:
[...]

Moet je bij Amazon gelijk afrekenen?
Nee, bedrag wordt pas afgeschreven op het moment van verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RDMA schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:36:
[...]

Nee, bedrag wordt pas afgeschreven op het moment van verzending.
Tot die tijd kan je dus nog annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:36:
[...]

Tot die tijd kan je dus nog annuleren?
Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:13
Njay schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:27:
Ik viel iig buiten de boot met mijn bestelling van 7 augustus.. Vind het wel vreemd dat bijvoorbeeld gister nog iemand hier meldt dat ze een mail hebben gekregen van wehkamp dat ze buiten de boot vallen, terwijl ze veel later besteld hadden.

Waarom heb ik die mail dan al paar weken terug gekregen en iemand anders die later besteld krijgt die gister pas binnen? Is niet logisch :P

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is daar niet logisch aan? Later bestellen is later een mail ontvangen? Is toch juist logisch?
Pagina: 1 ... 9 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot