Bol.com zegt nu wel dat ze geen bundels gaan upgraden, maar ik denk dat ze wel moeten. Want, zover ik weet, krijgen de retailers nu niet opeens méér PS4's geleverd. Laten we zeggen dat Sony Bol.com 1000 PS4's heeft toegewezen. Nu is het misschien wel zo dat ze 700 standaard edities krijgen, 200 Killzone bundels, en 100 Killzone + Dualshock en camera bundels. Als ze bundels niet laten upgraden, dan zal het dus betekenen dat de mensen die op plaats 700 t/m 1000 staan géén PS4 op de launch krijgen, tenzij ze snel genoeg zijn om een bundel te bestellen.
Op buitenlandse sites waar ze de bundels wel al aanbieden, heeft zover ik weet elke webshop een upgrade mogelijk gemaakt. Maar er zijn niet opeens meer PS4's beschikbaar op die sites.
Ik wacht nog even af totdat Sony deze week de retailers heeft geinformeerd (volgens de Playstation NL twitter zal dat deze week moeten gebeuren) De reacties van bol.com op de PS4 pagina neem ik dan ook met een grote korrel zout, omdat ze nog niet goed geïnformeerd zijn.
Vind het wel erg stom dat ze de bundels pas 3 maanden voor de release hebben aangekondigd, en niet gewoon op de E3... Ik weet wel dat als bol.com mijn pre-order niet laat upgraden, het de laatste keer is dat ik daar een console pre-order.
[
Voor 21% gewijzigd door
bjorntju op 14-10-2013 15:57
]