Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Hoe zit het eigenlijk met Bart Smit? Wanneer beginnen zij met het aannemen van bestellingen (online)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-10 10:14

pino85

Im just a Bird in the Sky

Wat ik heb vernomen is dat ze pas bestellingen aan nemen enkele dagen voor de launch.
Je kon een reservering doen en dan krijgt iedereen die dat heeft gedaan een mailtje paar dagen voor de launch.
Ze doen niet aan een systeem dat wie het eerst reserveert het eerste op de lijst is, gewoon wie het eerste heeft betaald(bestelling geplaatst) via die email die je krijgt als je hebt gereserveerd die heeft dan als eerste een PS4.( of de kans erop). Hoeveel ze er binnen kregen als online webwinkel was onbekend.
Zo werd het mij in ieder geval uitgelegd.

[ Voor 10% gewijzigd door pino85 op 16-10-2013 16:03 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:49
Bij Amazon.de de vraag gedeponeerd of het mogelijk was over te stappen op de Killzone bundel (2 controllers + cam), maar helaas was dat niet meer mogelijk aangezien ze die ook al allemaal vol hebben. Ik blijf dus lekker bij de DriveClub bundel.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:09
bram1984 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:41:
Wat is daar niet logisch aan? Later bestellen is later een mail ontvangen? Is toch juist logisch?
Nee maar ook mensen die wel weken terug hebben besteld (wel nog later dan mij) en die dan nu pas een mail krijgen.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:06:
Bij Amazon.de de vraag gedeponeerd of het mogelijk was over te stappen op de Killzone bundel (2 controllers + cam), maar helaas was dat niet meer mogelijk aangezien ze die ook al allemaal vol hebben. Ik blijf dus lekker bij de DriveClub bundel.
Wanneer heb je die DriveClub bundel besteld? Ik neem aan dat je hem nu niet meer op release datum krijgt als je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:47:
[...]

Wanneer heb je die DriveClub bundel besteld? Ik neem aan dat je hem nu niet meer op release datum krijgt als je hem besteld?
Misschien krijg je driveclub gratis bij een PS+ abbo ;)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar ik probeer hem nog ergens op release dag te kunnen reserveren. Dus dacht misschien lukt het met de Driveclub bundel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:39

Edd

djeck schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:56:
[...]

Misschien krijg je driveclub gratis bij een PS+ abbo ;)
Dat is de DriveClub PS+ editie ;)
Daar zitten niet alle auto's en tracks in.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou even wachten met een Driveclub bundel bestellen aan gaan nu geruchten rond over uitstel naar 2014

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=698323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
HertogJack schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:38:
[...]

Ik viel iig buiten de boot met mijn bestelling van 7 augustus.. Vind het wel vreemd dat bijvoorbeeld gister nog iemand hier meldt dat ze een mail hebben gekregen van wehkamp dat ze buiten de boot vallen, terwijl ze veel later besteld hadden.

Waarom heb ik die mail dan al paar weken terug gekregen en iemand anders die later besteld krijgt die gister pas binnen? Is niet logisch :P
Hmm heb de ps4 op 9 augustus besteld, maar nog geen e-mail gekregen van Wehkamp. Kun je ook ergens zien op de website of je buiten de boot valt?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:47:
[...]

Ergens in augustus.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Zojuist maar Assassin's Creed 4 - Black Flag (Special edition) (Playstation 4) en Battlefield 4 (Playstation 4) erbij besteld aangezien Watch Dogs wegvalt.
Die bundels verschijnen ook maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-10 21:04
RemyWD schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:07:
Zojuist maar Assassin's Creed 4 - Black Flag (Special edition) (Playstation 4) en Battlefield 4 (Playstation 4) erbij besteld aangezien Watch Dogs wegvalt.
Die bundels verschijnen ook maar niet.
Special edition, of DE special edition? :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:14

Oxigeon

En zo is dat!

Bij deze 10 minuten beeldmateriaal van AC4. Het betreft hier beelden van de PS4 versie welke zelfs begint in het OS van de playstation.

YouTube: Assassin's Creed 4 Black Flag Gameplay Walkthrough Part 1 - Sequence 3 Open World AC4 Playstation 4

[ Voor 57% gewijzigd door Oxigeon op 17-10-2013 16:07 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Kleine update over de bundels...

Playstation NL meldt dat morgen alle retailers weten hoeveel bundels zij van Sony krijgen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-10 12:14
CR1691 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:11:

Playstation NL meldt dat morgen alle retailers weten hoeveel bundels zij van Sony krijgen.
Mooi, hopelijk doet bol.com niet moeilijk en laten ze upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
CR1691 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:11:

Gaan ze ook iets melden over de tweede lading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Wordt er dan ook bekend gemaakt hoeveel kale ps4's de retailers krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik heb geen idee gasten. Het enige dat ze schreven is wat ik zojuist getypt heb. Morgen goed de site van je retailer in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
CR1691 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:42:
Ik heb geen idee gasten. Het enige dat ze schreven is wat ik zojuist getypt heb. Morgen goed de site van je retailer in de gaten houden.
En voor de duidelijkheid, dat is dus dit:
PlayStation NL ‏@PlayStationNL 2h
@psxsense @Patricktoch Morgen krijgen alle retailers de finale info, het is dan aan hen om het zsm online te zetten
-----------
k-city schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:37:
Wordt er dan ook bekend gemaakt hoeveel kale ps4's de retailers krijgen?
Die informatie hebben retailers volgens mij al in augustus, of anders september, gehad.

[ Voor 23% gewijzigd door Uniciteit op 17-10-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Ik ben benieuwd of de retailers nu extra PS4's krijgen, of dat die bundels bij het originele aantal zitten. Ik denk het laatste, want andere sites in het buitenland hebben nu opeens ook niet meer PS4's beschikbaar gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
Heeft iemand nog een pre-order staan in Assen of Groningen bij mediamarkt, gamemania etc? die hij over heeft of wil verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:11
Sony Store lijkt uitverkocht. Je kan er geen reservering meer plaatsen en verwijst je door naar een retailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:38
Silversin schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:04:
Sony Store lijkt uitverkocht. Je kan er geen reservering meer plaatsen en verwijst je door naar een retailer.
Dat is al sinds het begin al zo.
Je kan in hun eigen store gewoon bestellen of in een van de retailers die ze hebben aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
theduke1989 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:56:
[...]

Dat is al sinds het begin al zo.
Je kan in hun eigen store gewoon bestellen of in een van de retailers die ze hebben aangegeven.
Dat is helemaal niet al sinds het begin zo. Hij zegt dat je niet meer in de Sony Online Store kan bestellen en vervolgens zeg jij "je kan in hun eigen store gewoon bestellen", wat niet klopt. Ik meen me te herinneren dat je gisteren nog wel een bestelling kon plaatsen, maar nu inderdaad niet meer.

Misschien dat het vanwege die bundels tijdelijk niet mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Uniciteit schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:00:
[...]

Misschien dat het vanwege die bundels tijdelijk niet mogelijk is?
Je zou gelijk kunnen hebben, want de website is helemaal uit de lucht bij me.

Hoop dat ik kan upgraden. Of ik bestel er gewoon nog 1 en annuleer ik mn oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:18
Hmmm, ik ben erg benieuwd hoe het gaat met die bundels. Ik heb vanaf de dag dat je een PS4 kon pre-orderen er één gepre-orderd, maar een bundel zie ik ook best zitten (ik heb sowieso twee controllers nodig).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog precies 6 weken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-10 15:27
Ga je dat in elk PS4 topic zeggen?
Iedereen die de PS4 gepreordered heeft, heeft dat heus wel in de gaten hoe lang het nog duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
CRXDelSol schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:55:
[...]

Ga je dat in elk PS4 topic zeggen?
Iedereen die de PS4 gepreordered heeft, heeft dat heus wel in de gaten hoe lang het nog duurt.
Maak je niet druk, neem nog een kopje koffie 8)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mooi is dat. Elke week als ik opsta en ik check de tweakers fora die me interesseren (PS4 topics) zie ik dit bericht staan. En elke keer denk ik weer, zou hij het weer gepost hebben. En jawel hoor hahaha. +1... Neem aan dat je de laatste week niets zegt omdat je dan zelf achter dat ding zit?

EDIT: Vandaag zouden de bundels bekend worden. Ik stond nr 2 op de lijst bij de Media Markt. Volgens de man in de winkel zou iedereen met een pre-order gebeld worden om eventueel te switchen. Enigste wat ik dan raar vind. Hoe gaat de PS4 in productie? Gaat hij in productie naar aanleiding van wat mensen bestellen? Of liggen er dalijk gewoon 50 killzone bundels in de winkel en maar 5 gewone editites bij wijze van spreken?

[ Voor 33% gewijzigd door Oxigeon op 18-10-2013 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-10 21:06
Jumpman schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:54:
Hmmm, ik ben erg benieuwd hoe het gaat met die bundels. Ik heb vanaf de dag dat je een PS4 kon pre-orderen er één gepre-orderd, maar een bundel zie ik ook best zitten (ik heb sowieso twee controllers nodig).
zelfde hier.. volgens mij sta ik op plek 3 bij de Saturn. En wil eigenlijk wel echt een bundel als die beschikbaar is.. anders voel ik me wel genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:15:
[...]

Mooi is dat. Elke week als ik opsta en ik check de tweakers fora die me interesseren (PS4 topics) zie ik dit bericht staan. En elke keer denk ik weer, zou hij het weer gepost hebben. En jawel hoor hahaha. +1... Neem aan dat je de laatste week niets zegt omdat je dan zelf achter dat ding zit?

EDIT: Vandaag zouden de bundels bekend worden. Ik stond nr 2 op de lijst bij de Media Markt. Volgens de man in de winkel zou iedereen met een pre-order gebeld worden om eventueel te switchen. Enigste wat ik dan raar vind. Hoe gaat de PS4 in productie? Gaat hij in productie naar aanleiding van wat mensen bestellen? Of liggen er dalijk gewoon 50 killzone bundels in de winkel en maar 5 gewone editites bij wijze van spreken?
Enige ;)

Hij ligt over een maand al in de winkels in de VS. Het lijkt me nogal sterk dat Sony nu nog de pre-orders voor de bundels gaat afwachten en op basis daarvan de productie bepaalt. Dat lijkt me iets te kort dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

bram1984 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:27:
[...]

Enige ;)

Hij ligt over een maand al in de winkels in de VS. Het lijkt me nogal sterk dat Sony nu nog de pre-orders voor de bundels gaat afwachten en op basis daarvan de productie bepaalt. Dat lijkt me iets te kort dag.
De productie is overal hetzelfde. Alleen de doos moet eventueel anders. Eventueel een game en/of een controller erbij. Dat lijkt me het probleem niet. Maar wat als straks iedereen voor een bundel kiest. Of juist niemand kiest voor de bundel en de nummer laatst op de lijst wel. Dan krijgt de nummer laatst dus meteen met de nummer 1 een console in de handen gedrukt. Lijkt me niet fair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
bram1984 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:27:
[...]

Enige ;)

Second that. Je moet niet verbaasd zijn als je gewoon een base PS4 krijgt met los een camera, controller, game etc.. Later zullen ze misschien die speciale dozen in de winkel leggen. Het produceren van genoeg controllers en fysieke media zou het probleem niet mogen zijn. Bij het bouwen van de console zelf kan natuurlijk veel meer mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

kibber schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:34:
[...]

Second that. Je moet niet verbaasd zijn als je gewoon een base PS4 krijgt met los een camera, controller, game etc.. Later zullen ze misschien die speciale dozen in de winkel leggen. Het produceren van genoeg controllers en fysieke media zou het probleem niet mogen zijn. Bij het bouwen van de console zelf kan natuurlijk veel meer mis gaan.
Dat is inderdaad ook nog een optie. Ze geven je inderdaad alles los erbij. Dat is voor Sony de makkelijkste manier (niet de goedkoospte ivm verpakkingen etc). Ze sturen gewoon wat meer controllers/camera's/games naar de filialen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Oxigeon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:37:
[...]

Dat is inderdaad ook nog een optie. Ze geven je inderdaad alles los erbij. Dat is voor Sony de makkelijkste manier (niet de goedkoospte ivm verpakkingen etc). Ze sturen gewoon wat meer controllers/camera's/games naar de filialen en klaar.
Precies :). Dan hoef je ook geen rare fratsen uit te halen om te berekenen hoeveel bundels en hoeveel normale PS4's je moet leveren. Scheelt voor retailers ook een heleboel gezeik. Ik verwacht dat ze in februari 2014 o.i.d. wel speciale dozen in de winkel hebben liggen zodra de voorraden op pijl zijn.

Ik ben erg benieuwd of Sony er in slaat om voor kerst de voorraden op pijl te krijgen. Ik verwacht het zelf eigenlijk wel. Gezien de launch date zullen ze willen profiteren van de kerst verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-10 21:47
Het is zo ver, Driveclub is uitgesteld
http://blog.eu.playstation.com/2013/10/18/driveclub-update/

Ik hoop dat dit niet mijn totale bestelling beïnvloed, had de game namelijk los erbij besteld

[ Voor 33% gewijzigd door iSpaceman op 18-10-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
En volgens het artikel komt Contrast bij de launch beschikbaar als PSN+ download met de belofte dat Driveclub zoals beloofd beschikbaar komt zoals toegezegd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jammer maar als het de kwaliteit ten goede komt is dat geen enkel probleem voor mij. Kan iemand iets meer vertellen over Contrast. Wat voor soort game is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Done. Ziet er leuk uit. Zeker spelen op launch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-10 22:01
Ik heb de game even kunnen spelen op Firstlook wat direct opviel was de belichting die er goed uit zag. Het doel was me niet dus wilde ik een ander spel gaan spelen. Ik was in het PS menu aan het zoeken naar andere demo's totdat ik werd terug gevloten door een Sony medewerker :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

+ we kunnen 28 en 29 december allemaal (PS+) de multiplayer van killzone shadow fall spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Laatst online: 07-10 09:25
Ik vind het persoonlijke geen goede compensatie. Een (enigszins gestripte) full game niet meeleveren bij launch en daarvoor een typische psn-game terugkrijgen.

Ik begrijp dat het voor sony niet best zou zijn om een andere full game gratis weg te geven. Maar dat is nu eenmaal het gevolg van beloftes maken. Maar dat is een beetje zoals het altijd is gegaan en zal gaan. Persconferentie -> partijen bieden verschillende dingen aan (prijs, beloftes, policy's etc.) -> partijen liggen dicht bij elkaar.

Wat mij betreft heeft Sony de voorsprong wel een beetje uit handen gegeven ondertussen. Het hoog van de toren blazen hebben ze niet echt na kunnen komen. Twee exclusives weg, gratis full game weg, prijsstelling is verschillend omdat er in verhouding ook minder mee wordt geleverd, betalen voor online te spelen en het games ruilen etc. is ook nagenoeg gelijk tussen beide consoles.

Niet dat het mij zoveel uitmaakt. Ik vind dat iedereen plezier moet hebben met zijn apparaat. Daarnaast blijf ik gewoon bij Sony. Enerzijds mijn psn account en mijn trophy list, anderzijds hebben ze een aantal exclusieve franchises die bij mijn smaak passen (o.a. uncharted en god of war).

Voor mij persoonlijk is het niet erg overigens. Ik heb niets met racegames dus iedere wisseling is meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:49
Frenkovic schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:39:
Ik vind het persoonlijke geen goede compensatie. Een (enigszins gestripte) full game niet meeleveren bij launch en daarvoor een typische psn-game terugkrijgen.

Ik begrijp dat het voor sony niet best zou zijn om een andere full game gratis weg te geven. Maar dat is nu eenmaal het gevolg van beloftes maken. Maar dat is een beetje zoals het altijd is gegaan en zal gaan. Persconferentie -> partijen bieden verschillende dingen aan (prijs, beloftes, policy's etc.) -> partijen liggen dicht bij elkaar.

Wat mij betreft heeft Sony de voorsprong wel een beetje uit handen gegeven ondertussen. Het hoog van de toren blazen hebben ze niet echt na kunnen komen. Twee exclusives weg, gratis full game weg, prijsstelling is verschillend omdat er in verhouding ook minder mee wordt geleverd, betalen voor online te spelen en het games ruilen etc. is ook nagenoeg gelijk tussen beide consoles.

Niet dat het mij zoveel uitmaakt. Ik vind dat iedereen plezier moet hebben met zijn apparaat. Daarnaast blijf ik gewoon bij Sony. Enerzijds mijn psn account en mijn trophy list, anderzijds hebben ze een aantal exclusieve franchises die bij mijn smaak passen (o.a. uncharted en god of war).

Voor mij persoonlijk is het niet erg overigens. Ik heb niets met racegames dus iedere wisseling is meegenomen.
Ik had ook liever dat ze er Killzone voor in de plaats hadden gedaan. 8)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:06
Maar volgens mij komt driveclub wel naar Ps+ als die volgend jaar uit komt. Dus gewoon nog even geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Laatst online: 07-10 09:25
giganielsie schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:15:
Maar volgens mij komt driveclub wel naar Ps+ als die volgend jaar uit komt. Dus gewoon nog even geduld hebben :)
Dat vind ik niet zo relevant. Ze hebben beloofd de instant game collection te blijven updaten. Dus als driveclub bij launch was dan zou op het moment dat driveclub nu gereleased wordt een andere full size game op ps+ komen. Nu wordt er dus één full size game minder op ps+ aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Frenkovic schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:21:
[...]

Dat vind ik niet zo relevant. Ze hebben beloofd de instant game collection te blijven updaten. Dus als driveclub bij launch was dan zou op het moment dat driveclub nu gereleased wordt een andere full size game op ps+ komen. Nu wordt er dus één full size game minder op ps+ aangeboden.
De DriveClub die bij launch beschikbaar zou komen was een PS+-versie. Dit hield in dat niet alle tracks en auto's beschikbaar zouden zijn. Dus om nu te verwachten dat men een full size AAA-game zou moeten geven, vind ik ook een beetje overdreven. Je kan het ook zo zien dat je er nu op vooruit gaat, aangezien je nu een full game krijgt ipv een afgeslankte versie.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Wat ik me nu wel net bedenk is dat je bij de PS4 3 maanden PS+ krijgt? Dus met een beetje pech valt die Driveclub PS+ edition daar dan net buiten als je direct bij de launch je 3 maanden PS+ activeerd.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het was toch 14 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
Buy DriveClub on PS4 to get 3 Months of PlayStation Plus Free

Standaard inderdaad 14 dagen bij een ps4

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Dat ze maar is komen met de info over de bundels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:48
eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:49
dunn0w schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:46:
Dat ze maar is komen met de info over de bundels :D
Ja zit ook al de hele tijd in de houding hier op mijn werk :P. Ik ga zo even de Mediamarkt bellen....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Laatst online: 11-04-2022
Bij MM weten ze ook echt geen klote. Nu al 3 keer een vraag gesteld of ze me wat over mijn 2e levering kunnen vertellen, of er bundels komen en of ik kan upgraden.

Enige wat ik terugkrijg is dat ze nog niets weten en de klant op de hoogte houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blij dat ik mijn bundel al heb bij amazon.de , wat een prutsers die Nederlandse retailers.... Upgraden willen ze vrijwel allemaal niet aan en ze weten ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niks duidelijk over de bundels bij de grote ketens?
Zelf iig een pre order bij GM en Mediamarkt.

Dacht dat er vandaag meer duidelijkheid zou komen... (Las ik vanmorgen iig..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:09:
Nog steeds niks duidelijk over de bundels bij de grote ketens?
Zelf iig een pre order bij GM en Mediamarkt.

Dacht dat er vandaag meer duidelijkheid zou komen... (Las ik vanmorgen iig..)
De retailers zouden vandaag de info krijgen, dus ik denk niet dat je voor maandag/dinsdag iets hoeft te verwachten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 15:15
Ik ga bol.com dit weekend in de gaten houden.

Wil een van de eerste zijn.

Upgraden gaat toch sowieso niet lukken als ik de berichten moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sefaex schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:25:
Ik ga bol.com dit weekend in de gaten houden.

Wil een van de eerste zijn.

Upgraden gaat toch sowieso niet lukken als ik de berichten moet geloven.
Denk wel dat dat moet gaan gebeuren, dat upgraden van je pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Niet dat ik er vanuit was gegaan maar toch jammer dat we vandaag niets van die bundels gehoord hebben.

Als het waar is dat de retailers vandaag de info hebben gekregen dan was het ook wat ijdele hoop om te denken dat ook gelijk vandaag een plan van aanpak klaar zouden hebben. Maar ik hoop volgende week toch echt iets te horen van (in mijn geval) GameMania.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:37:
Niet dat ik er vanuit was gegaan maar toch jammer dat we vandaag neits van die bundels gehoord hebben.

Als het waar is dat de retailers vandaag de info hebben gekregen dan was het ook wat ijdele hoop om te denken dat ook gelijk vandaag een plan van aanpak klaar zouden hebben. Maar ik hoop volgende week toch echt iets te horen van (in mijn geval) GameMania.
Denk inderdaad dit weekend of volgende week. Volgende week lijkt me meer logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

edit, verkeerde topic

[ Voor 111% gewijzigd door Chaoss op 18-10-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
arnoutzw schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:23:
Blij dat ik mijn bundel al heb bij amazon.de , wat een prutsers die Nederlandse retailers.... Upgraden willen ze vrijwel allemaal niet aan en ze weten ook niks.
Volgens mij is het syteem van bol.com sowieso kansloos. Net zoals bij het per ongeluk annuleren van de GTA collectors edition, ze konden die niet zelf terug op je account zetten, maar je moest hem zelf opnieuw bestellen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 22:44
Reken maar dat bij bol en wehkamp dat upgraden niet gaat lukken, heb al vaker zoiets gehad bij andere bestellingen waar bijvoorbeeld de ene kleur (die ik besteld had) niet op voorraad was en de andere wel. Dan moet je eerst gaan annuleren en dan opnieuw bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Zodra bundel beschikbaar is meteen bundel bij Wehkamp bestellen dus en daarna me normale pre-order verwijderen. Misschien dan alsnog een day one release :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:11:
Reken maar dat bij bol en wehkamp dat upgraden niet gaat lukken, heb al vaker zoiets gehad bij andere bestellingen waar bijvoorbeeld de ene kleur (die ik besteld had) niet op voorraad was en de andere wel. Dan moet je eerst gaan annuleren en dan opnieuw bestellen.
Tjah, maar als sony zegt: IK ga jullie bundels geven, maar die gaan ten koste van je huidige ps4 aanbod. Dan moeten ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:31:
[...]

Tjah, maar als sony zegt: IK ga jullie bundels geven, maar die gaan ten koste van je huidige ps4 aanbod. Dan moeten ze wel.
Hoezo? Dan zeggen ze gewoon tegen wat meer pre-orders: 'sorry, Sony heeft het aanbod van gewone PS4 edities (die jullie besteld hebben) overschat en we krijgen er maar minder dan verwacht, dus we kunnen jullie PS4 niet optijd leveren'. En daarmee hebben ze nog gelijk ook denk ik. Ik ga gewoon de sites in de gaten houden ipv wachten op een mogelijke upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:41:
[...]

Hoezo? Dan zeggen ze gewoon tegen wat meer pre-orders: 'sorry, Sony heeft het aanbod van gewone PS4 edities (die jullie besteld hebben) overschat en we krijgen er maar minder dan verwacht, dus we kunnen jullie PS4 niet optijd leveren'. En daarmee hebben ze nog gelijk ook denk ik. Ik ga gewoon de sites in de gaten houden ipv wachten op een mogelijke upgrade.
Dat kunnen ze echt niet maken. Ik geloof niet dat sony dat laat gebeuren. Hun trouwste gamers zullen hierdoor benadeeld worden. Ik geloof nog in een upgrade (of een switch, het is niet zo dat het niet mogelijk is. Ze willen het gewoon niet bij bol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:18
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:31:
[...]

Ik denk niet dat ze de administratieve romslomp gaan aanhalen, ze gooien gewoon de Playstation 4 bundel online in de verkoop. Sowieso snap ik Sony niet, waarom nu nog bundels maken, als je toch alle standaard pakketten die je kan leveren al kwijt bent aan de pre-orders. :?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:45:
[...]

Ik denk niet dat ze de administratiefe romslomp gaan aanhalen, ze gooien gewoon de Playstation 4 bundel online. Sowieso snap ik Sony niet, waarom nu nog bundels maken, als je toch alle standaard versies die je kan leveren al kwijt bent aan de pre-orders. :?
Denk dat het een beetje zoiets was van: Jullie geven fifa gratis bij Xbox? Nou wij kunnen het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Jumpman schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:45:
[...]

Ik denk niet dat ze de administratieve romslomp gaan aanhalen, ze gooien gewoon de Playstation 4 bundel online in de verkoop. Sowieso snap ik Sony niet, waarom nu nog bundels maken, als je toch alle standaard pakketten die je kan leveren al kwijt bent aan de pre-orders. :?
De bundels zijn vooral gericht op de feestdagen en mensen die twijfelen. Als je voor je kinderen een nieuwe spelcomputer wil kopen en een verkoper zegt: deze console kost je standaard 100e minder dan de concurrent maar voor hetzelfde bedrag als bij de concurrent krijg je een spel en tweede controller extra dan is de keuze snel gemaakt...

Sony zal het een worst zijn of bol.com pre-orders aanpast of niet. Zij willen ps4's verkopen en geven de schuld van het wel/niet aanpassen aan de verkoper, en gelijk hebben ze wat dat betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
De eerste bundel op een NL retail site is gespot. Nu de rest nog.

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Die informatie over de bundels is daar al weken te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

RemyWD schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:13:
Zodra bundel beschikbaar is meteen bundel bij Wehkamp bestellen dus en daarna me normale pre-order verwijderen. Misschien dan alsnog een day one release :D
Reken er maar niet op dat ze voor de bundels met nieuwe reserveerlijsten gaan beginnen met een nieuwe voorraad dat zou te idioot voor woorden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Chaoss schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:58:
[...]

Reken er maar niet op dat ze voor de bundels met nieuwe reserveerlijsten gaan beginnen met een nieuwe voorraad dat zou te idioot voor woorden zijn.
Dat ligt volkomen aan de winkel. Ze kunnen besluiten de bundels los in de winkel te verkopen, huidige klanten op te bellen, behandelen als een 'apart product' (dus inderdaad nieuwe voorraad, nieuwe losse lijst), etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:10
Te idioot voor worden, maar helaas een mogelijkheid bij die toko's. Ik probeer retailers altijd het voordeel van de twijfel te geven, maar toko's als Bol en Wehkamp krijgen mijn geld niet meer als het gaat om preorders voor games oid na enkele incidenten die ik heb gemaakt. Bol heeft mij zelfs zo ver gekregen dat ik gebeld heb om mijn account te laten verwijderen. Prutsers (persoonlijke mening op basis van eigen ervaringen ;) ).

Zaken als Amazon en Steam krijgen nu mijn geld. Tot nu toe heldere communicatie van de kant van Amazon UK. Ondanks mijn late bestelling (mid-september) kreeg ik deze week een duidelijke e-mail om indien gewenst een bundel te kiezen in plaats van het standaard pre-order pakket. Ik geloof dat ook nog ergens stond dat in ieder geval dit jaar nog geleverd gaat worden, maar dat wacht ik rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Inderdaad. En nu zijn ze wel misschien niet verplicht om het te doen, maar als winkel zijnde vind ik dit gewoon een standaard service die je je klanten moet aanbieden. Mediamarkt, Gamemania en Nedgame (waarvan ik het weet, zullen vast nog wel wat andere zijn) bieden netjes gewoon een upgrade aan. Het is een product dat ik in de reservering plaats, wat dus nog niet uit is. Ik kon 3 maanden geleden niet weten dat er opeens een bundel beschikbaar ging komen. Ik heb zelfs nog liever dat ze de mensen die vooraan in de rij staan voor de tweede levering de bundel aanbieden zodat ze hem op de launch krijgen, dan hem apart op de site zetten.

Als ik hem niet kan upgraden, dan is het de laatste keer dat ik daar een console pre-order. Dan ga ik de volgende keer wel gewoon langs de Game Mania die gewoon goede service heeft. Ik geloof er ook niks van dat Bol.com geen bestellingen kan aanpassen. Al helemaal geen grote webshop als bol.com

[ Voor 18% gewijzigd door bjorntju op 19-10-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
Ik heb hem bij MM besteld en meteen betaald. Maar ik zie niet in op basis waarvan MM mij nu een killzone pack zou aanbieden. Die kunnen ze in hun ogen beter slijten aan nieuwe klanten. Denk dat dit de harde waarheid zal worden en ik in ieder geval naar die bundel kan fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:47
Kreeg gisteren onderstaande mail van Wehkamp:
Het spijt ons vreselijk, maar de levering van je bestelling is vertraagd.

Wij begrijpen hoe vervelend dit voor je is. Onder mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl vind je de actuele verwachte levertijd. Je krijgt natuurlijk bericht wanneer de bestelling voor je beschikbaar is.
[..]
Nu heb ik online nog steeds >5 weken staan dus vraag me af wat ze precies bedoelen. Besteldatum is trouwens 16 augustus. Ach ja, we zien het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Katseviool schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:44:
Kreeg gisteren onderstaande mail van Wehkamp:

[...]

Nu heb ik online nog steeds >5 weken staan dus vraag me af wat ze precies bedoelen. Besteldatum is trouwens 16 augustus. Ach ja, we zien het wel :)
Hmm, ik heb nog niks binnen gehad en besteld op 15 juni.
Hopelijk is dat een goed teken. O-)

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
Massief schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:36:
Ik heb hem bij MM besteld en meteen betaald. Maar ik zie niet in op basis waarvan MM mij nu een killzone pack zou aanbieden. Die kunnen ze in hun ogen beter slijten aan nieuwe klanten. Denk dat dit de harde waarheid zal worden en ik in ieder geval naar die bundel kan fluiten.
Kan je al een bundel bestellen bij MediaMarkt?? de killzonebundel?? dan ga ik als een speer op maandag naar de MediaMarkt? kan je die bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 15:15
Is het trouwens wel zeker dat bol.com die bundels gaat verkopen ?

Tot nu toe heb ik die bundels alleen op de gamemania site gezien.

@Katseviool

Ik denk dat je gewoon te laat bent. Bij bol.com ben je na 31 juli ook niet verzekerd van een day one PS4.

Je zit dus bij de 2e levering. En die komt pas eind dec/begin 2014

Ik heb mijn PS4 op 14 juni bij wehkamp besteld. Heb er ook 1 gepreorderd bij bol.com op 11 juni.

Denk wel dat ik goed zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
Kan je een killzonebundel pre-orderen bij MM?? Massief ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-10 21:39
ownagekiller schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:07:
[...]

Kan je al een bundel bestellen bij MediaMarkt?? de killzonebundel?? dan ga ik als een speer op maandag naar de MediaMarkt? kan je die bestellen?
Hij heeft geen bundel gekocht. Zijn laatste zin:
[...]ik in ieder geval naar die bundel kan fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
ownagekiller schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:39:
Kan je een killzonebundel pre-orderen bij MM?? Massief ??
Kalm aan. Er is nog niks bekend over de bundels. Voorlopig kan je ze nog nergens bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
[quote]kibber schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:51:
[...]

Kalm aan. Er is nog niks bekend over de bundels. Voorlopig kan je ze nog nergens bestellen

Oke jammer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
lol. Ik ging wel ff stuk toen ik je reactie zag ownagekiller.

Maar nee, heb alleen PS4 gepreorderd, Verder van MM alleen maar bericht gehad dat ze van niks weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:34:
Is het trouwens wel zeker dat bol.com die bundels gaat verkopen ?

Tot nu toe heb ik die bundels alleen op de gamemania site gezien.

@Katseviool

Ik denk dat je gewoon te laat bent. Bij bol.com ben je na 31 juli ook niet verzekerd van een day one PS4.

Je zit dus bij de 2e levering. En die komt pas eind dec/begin 2014

Ik heb mijn PS4 op 14 juni bij wehkamp besteld. Heb er ook 1 gepreorderd bij bol.com op 11 juni.

Denk wel dat ik goed zit
Nee juh de 2e batch komt in de week na 29 november. Ik heb in dit topic ergens de bron daarvan gepost. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:38
AtlAntA schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 03:37:
[...]

Nee juh de 2e batch komt in de week na 29 november. Ik heb in dit topic ergens de bron daarvan gepost. ;)
Zou knap van ze zijn, maar ik vermoed dat de 2de batch toch ergens in december komt.
Wat geniaal is, als je kerst enz erbij haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-10 13:46
Dat klopt want een week na 29 november is ook in december..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Gisteren even bij Media Markt Utrecht wezen vragen naar de bundels. 120 voorbestellingen, 40 worden er op launch day geleverd. Media Markt HQ heeft ervoor gekozen Benelux minder te leveren, zodat ze in Duitsland beter met de X1 kunnen concurreren. Nog geen info over de bundels, mochten die komen dan wordt er contact gezocht met de personen met bestaande reserveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Nou, de Sony.nl account pagina heeft een nieuwe layout. Helaas nog steeds:

"Levering: tussen 30/12 en 31/12"

Updaten die handel Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
RDMA schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:44:

Updaten die handel Sony!
Lay-out is wel een stuk beter. Bij mij staat nog "Levering: tussen 02/01 en 03/01" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Uniciteit schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:09:
[...]

Lay-out is wel een stuk beter. Bij mij staat nog "Levering: tussen 02/01 en 03/01" :9
Had jij hem niet ook op 1 juli besteld daar?

En ook nog steeds:

"Productcode: PLAYSTATION4.EU" en "Geen productbeschrijving beschikbaar", ben nog steeds bang dat ze daar de fout mee ingaan. :P

[ Voor 7% gewijzigd door RDMA op 20-10-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
RDMA schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:15:
[...]

Had jij hem niet ook op 1 juli besteld daar?
En ook nog steeds:

"Productcode: PLAYSTATION4.EU" en "Geen productbeschrijving beschikbaar", ben nog steeds bang dat ze daar de fout mee ingaan. :P
Yep, had oorspronkelijk (en eigenlijk nog steeds) dezelfde gedachten. Plaatje weg, geen productbeschrijving beschikbaar, "PLAYSTATION4.EU" i.p.v. "PLAYSTATION4.NL".

Ik heb daarnaast mijn PS Camera gecanceld vorige week... in hetzelfde ordernummer, dat zal ook wel gezeik opleveren.

Ik heb mezelf gelukkig ook nog tijd aangemeld bij Bart Smit (online) met e-mail, dus als het bij Sony foutloopt haal ik 'm gewoon daar.

Maar het liefst wil ik die bundel van €499 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Uniciteit schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:26:
[...]

[...]
Yep, had oorspronkelijk (en eigenlijk nog steeds) dezelfde gedachten. Plaatje weg, geen productbeschrijving beschikbaar, "PLAYSTATION4.EU" i.p.v. "PLAYSTATION4.NL".

Ik heb daarnaast mijn PS Camera gecanceld vorige week... in hetzelfde ordernummer, dat zal ook wel gezeik opleveren.

Ik heb mezelf gelukkig ook nog tijd aangemeld bij Bart Smit (online) met e-mail, dus als het bij Sony foutloopt haal ik 'm gewoon daar.

Maar het liefst wil ik die bundel van €499 :P
Heb me voor de zekerheid destijds ook bij BS aangemeld, al verwacht ik daar niks van eerlijk gezegd. Volgens mij hebben zich daar zoveel mensen ingeschreven dat de kans op een exemplaar op launch miniem is.

Hopen dat de bestelling via Sony goed gaat verlopen, maar daarnaast deze week toch ook even de andere sites in de gaten houden voor de Killzone bundel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RDMA schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:44:

Updaten die handel Sony!
Sony NL heeft mij verteld dat ze de status pas half november aanpassen.

En ik ben nog steeds benieuwd hoe je iets tussen 30-12 en 31-12 kunt leveren....
Pagina: 1 ... 10 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot