Het betreft een fictieve leverdatum he.Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:37:
[...]
Sony NL heeft mij verteld dat ze de status pas half november aanpassen.
En ik ben nog steeds benieuwd hoe je iets tussen 30-12 en 31-12 kunt leveren....
Verwijderd
Kan ook niet anders lijkt me. Maar zet er dan gewoon dat het nog niet bekend is. Maakt het meteen een stuk duidelijker want er zijn nog steeds mensen die denken dat ze de PS4 dus sowieso nog dit jaar hebben.
Geen verzendkosten!Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:53:
Voor wie nog serieus interesse heeft en een PS4 wil aanschaffen![]()
PS4 + Killzone
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Wel netjes dat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Als ze er nu maar niet bij inschieten
Helaas..Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:53:
PS4 + Killzone
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de melding die ik krijg, wanneer ik wil betalen...Spijtig maar er items in uw mandje dat we niet in staat zijn te sturen naar uw gekozen afleveradres. Verwijder deze uit uw winkelwagen voordat u verder gaat.
-
vaak is het bij zavvi wanneer het in het begin veel te duur is , ze het restbedrag terugstorten 
heb dat al vaker meegemaakt, zavvi op zich is wel nice. Alleen de lange wachttijden voor een bestelling is wel jammer.
heb dat al vaker meegemaakt, zavvi op zich is wel nice. Alleen de lange wachttijden voor een bestelling is wel jammer.
Weet iemand of je bij de MM direct de factuur krijgt gemaild als je de ps4 bestelt hebt bij MM online. Ik wilde namelijk het pakket die ik heb samengesteld gescheiden ophalen daar ik Watchdogs ook in het pakket had. Nu zei een medewerker dat ik je daarvoor het factuurnr. nodig hebt die ik dus niet heb. Weet iemand meer hierover? Wel heb ik de betalingsinfo, het bestelnummer en ordernr.
even informatie omtrent de verkoop via FB antwoord:
PlayStation Nederland: Afgelopen vrijdag zijn de hoofdkantoren van alle winkels in de Benelux hierover geïnformeerd, waarschijnlijk zullen zij de informatie deze week delen met hun winkelpersoneel.
PlayStation Nederland: Afgelopen vrijdag zijn de hoofdkantoren van alle winkels in de Benelux hierover geïnformeerd, waarschijnlijk zullen zij de informatie deze week delen met hun winkelpersoneel.
Omdat het gewoon werkdagen zijn. 1 jan is een officiële feestdag.Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:37:
[...]
Sony NL heeft mij verteld dat ze de status pas half november aanpassen.
En ik ben nog steeds benieuwd hoe je iets tussen 30-12 en 31-12 kunt leveren....
Ik denk dat we ons niet te blind moeten starten op de tweede batch. Kans is groot dat ook daarmee niet aan de vraag voldaan kan worden. Ik ga zelf voor de 500e bundel en heb nog niks in de pre-order staan. Ik hou zelf maar rekening met een levering eind december / januari
Bedankt! Heb er meteen drie besteld!Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:53:
PS4 + Killzone
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Willen ze X1 tegengaan zou dit een ideale manier van zijn.kibber schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:10:
Ik denk dat we ons niet te blind moeten starten op de tweede batch. Kans is groot dat ook daarmee niet aan de vraag voldaan kan worden. Ik ga zelf voor de 500e bundel en heb nog niks in de pre-order staan. Ik hou zelf maar rekening met een levering eind december / januari
Kijk wij kunnen het wel, het zal me niet verbazen dat het ze lukt.
Het is nog 39 dagen als ik het goed hebt totdat de release is, dus er kan echt veel gebeuren.
Hopelijk krijgen we van de week bericht over de bundels,anders koop ik hem wel in 2014.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Beste is gewoon pre-orderen, maar tegen die tijd dat het echt leverbaar is zit je alweer in het voorjaar.
Ik wacht gewoon tot het enigzins beschikbaar is. De PS3 kan als media server en voor netflix voorlopig nog even mee.
Ik wacht gewoon tot het enigzins beschikbaar is. De PS3 kan als media server en voor netflix voorlopig nog even mee.
Ik weet het niet. Je zou zeggen als ze vorige week bericht hebben gehad zouden ze nu eventueel acties ondernemen. Media Markt misschien niet omdat ze winkels hebben. Maar voor bol.com moet dit geen probleem zijn om een bundel online te gooien.RDMA schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:08:
Sony's Online store is down, Killzone bundeltje misschien?
Verder verwacht ik vandaag of morgen een telefoontje van media-markt of ik wil switchen naar een of andere bundel.... Hopelijk is er een of andere combo met fifa of AC mogelijk.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zou wel leuk zijn ja; nu de game "Watchdogs" uitgesteld is, kijk ik ernaar uit om Fifa te kopenOxigeon schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:13:
[...]
Ik weet het niet. Je zou zeggen als ze vorige week bericht hebben gehad zouden ze nu eventueel acties ondernemen. Media Markt misschien niet omdat ze winkels hebben. Maar voor bol.com moet dit geen probleem zijn om een bundel online te gooien.
Verder verwacht ik vandaag of morgen een telefoontje van media-markt of ik wil switchen naar een of andere bundel.... Hopelijk is er een of andere combo met fifa of AC mogelijk.
Overigens iedereen die aanbetaald/het volledige bedrag heeft betaald zou ik aanraden om het afschrift, de details van de transacties en mails uit te printen op papier. Deze paperassen zou ik bewaren bij de belangrijke papieren. Mocht er iets zijn met de factuur kun je altijd aan tonen dat je betaald hebt. Zul je zien dat je er staat en de beste man zegt: 'u moet een factuur hebben', sta je er dan met je mond vol tanden
PS degene die de playstation besteld heeft via MM online krijgt de factuur pas tijdens het ophalen of bij het bezorgen.
Ze zijn niet wijs daar..Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:53:
PS4 + Killzone
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 12% gewijzigd door BamSlam_ op 21-10-2013 13:40 ]
Och, krijg je hem wel gratis toegestuurd. Daar matsen ze je dan wel weer mee
.
Ik zag deze ook al in een ander topic terugkomen. Je ziet toch dat er "upgrade only staat". De prijs is overigens gewoon een ge-automatiseerd systeem die een prijs toevoegt. Dat heeft zavvi vaker. Het is denk ik vooral om aan de klanten te laten zien dat een update mogelijk is voor pre-orders.
Je kunt hem inmiddels weer online bij Sony bestellen. Levering eind decemberRDMA schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:08:
Sony's Online store is down, Killzone bundeltje misschien?
Mijn status staat nog steeds op levering tussen 02 en 03 december(besteld 21 aug).
Met extra controller, camera en driveclub....
Een bundel zou wel erg goed uitkomen......alleen denk ik persoonlijk niet dat we zulllen kunnen switchen..alles is immers al betaald!
sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr
Ik heb besteld op 7 augustus en mijn leveringsdatum staat nog steeds op 30-31 december... Zijn er meer mensen die vroeg hebben besteld bij sony.nl en nog steeds op 30-31 december staan?Nasje12 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:07:
[...]
Je kunt hem inmiddels weer online bij Sony bestellen. Levering eind december
Mijn status staat nog steeds op levering tussen 02 en 03 december(besteld 21 aug).
Met extra controller, camera en driveclub....
Een bundel zou wel erg goed uitkomen......alleen denk ik persoonlijk niet dat we zulllen kunnen switchen..alles is immers al betaald!
Ik heb hem toen met studentenkorting gepakt, dus misschien dat het daar aan ligt.
Besteld en betaald bij Sony.nl op 15 juli.
Bestelnummer: 30292896X
Levering: tussen 30/12 en 31/12
Ik heb vorige week gebeld met de telefonische verkoopafdeling. Launch day levering wordt niet gegarandeerd. Wel eerste batch. Met zekerheid week 1 van december. Medio november wordt pas de leverdatum aangepast. Meneer door de telefoon (ik heb dit enkele posts terug al gemeld) gaf aan dat de schifting voor batch 1 levering ligt op bestelleing +- week 1 augustus.
Ik heb vorige week gebeld met de telefonische verkoopafdeling. Launch day levering wordt niet gegarandeerd. Wel eerste batch. Met zekerheid week 1 van december. Medio november wordt pas de leverdatum aangepast. Meneer door de telefoon (ik heb dit enkele posts terug al gemeld) gaf aan dat de schifting voor batch 1 levering ligt op bestelleing +- week 1 augustus.
Ik heb bij Sony.nl op 6 augustus besteld. Ik had eind augustus gemaild of ik de PlayStation 4 nog op de release kon ontvangen, in de reactie werd aangegeven dat ik ervan uit kon gaan dat ik PlayStation 4 op de releasedatum kon ontvangen. Hopelijk is er niks in de tussentijd veranderd.Cai schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:52:
Besteld en betaald bij Sony.nl op 15 juli.
Ik maak me vooralsnog geen zorgen met mijn 13 juni order bij Wehkamp. Ze hebben ook al mails gestuurd naar mensen waarin geen garantie voor een launch exemplaar gegeven wordt. Ik heb niks gekregen gelukkig.
Ik ben allang blij dat ik een console niet via internet heb besteld. Gewoon in een ouderwetse winkel. Bonnetje gekregen en lekker ophalen bij de launch. Kan niet verkeerd gaan.
Same here; gewoon bij de lokale Bart Smit die pas zo'n 10 - 15 reserveringen hadden.Lekkerboeie86 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:16:
Ik ben allang blij dat ik een console niet via internet heb besteld. Gewoon in een ouderwetse winkel. Bonnetje gekregen en lekker ophalen bij de launch. Kan niet verkeerd gaan.
Pas gereserveerd begin oktober.
Ik zou worden gebeld als ze binnen zijn.
Waarom kan dat niet verkeerd gaan? Je kan tegen een boom rijden of zware griep hebben. De winkel kan de dag ervoor geramkraakt worden waardoor deze gesloten is. Bij Wehkamp heb ik van al deze dingen geen last.Lekkerboeie86 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:16:
En dan kan het nog altijd voorkomen dat Sony gewoon niet levert.
Mooi altijd, mensen die met afhalen denken alles in de hand te hebben en 100% garantie voor levering te hebben, terwijl de leverkans vrijwel gelijk is als via PostNL.
Hopen dat BS zijn hoofdvoorraad niet verdeeld over de grotere vestigingen met de meeste pre-orders. Is logistiek een stuk makkelijker en bovendien goedkoper (minder transport).Jasikevicius3 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:27:
[...]
Same here; gewoon bij de lokale Bart Smit die pas zo'n 10 - 15 reserveringen hadden.
Pas gereserveerd begin oktober.
Ik zou worden gebeld als ze binnen zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 21-10-2013 15:38 ]
Nou ik sta nr1 bij een Saturn. Moet wel heel raar lopen denk je niet? Ben direct naar de winkel gegaan toen de prijs bekend was. Zal begin november nog even mn gezicht laten zien. En dan gaat dat echt wel goedkomen. Wellicht is er nog een nachtlauch (lijkt me niet) en anders lig ik ruim op tijd voor de deur. Zodat de gelukzoekers niet met mijn pre order er vandoor gaan
Anders lekker met een grote knuppel langs de deur gaan staan en iemand die jou pre-order pikt ff met de knokploeg neersabelen.Lekkerboeie86 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:38:
Nou ik sta nr1 bij een Saturn. Moet wel heel raar lopen denk je niet? Ben direct naar de winkel gegaan toen de prijs bekend was. Zal begin november nog even mn gezicht laten zien. En dan gaat dat echt wel goedkomen. Wellicht is er nog een nachtlauch (lijkt me niet) en anders lig ik ruim op tijd voor de deur. Zodat de gelukzoekers niet met mijn pre order er vandoor gaan
Hopelijk gaat sony bundels verkopen op sony.nl want de site ligt er nog steeds uit.
Bij mij is die pagina gewoon online,geen bundel te zien.ownagekiller schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:52:
Hopelijk gaat sony bundels verkopen op sony.nl want de site ligt er nog steeds uit.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Jup pagina staat gewoon live. http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4Amaze86 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:55:
[...]
Bij mij is die pagina gewoon online,geen bundel te zien.
Maar wel vreemd dat de Playstation 4 uit het hoofdmenu is gehaald op de website.
oeps niks gezegd nu zie ik hem weer in het menu. De site heeft wat problemen blijkbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door G4mert op 22-10-2013 12:58 ]
Schokkend! 
https://twitter.com/wehkamp/status/392602727236509697
Over de killzone bundels bij wehkamp@Bartske Hoi Bart, helaas moet ik je zeggen dat we de bundels waarschijnlijk niet gaan verkopen. ^BS
Hmm hopelijk doen andere winkels het wel.. Ik heb ze nog nergens live zien staan.. Gamemania lijkt helder aan te geven op hun site dat ze de bundels wel gaan verkopen als ze de juiste info hebben en daar wacht ik eigenlijk opBartske schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:58:
Schokkend!
[...]
Over de killzone bundels bij wehkamp
\G4mert schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:57:
[...]
Jup pagina staat gewoon live. http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4
Maar wel vreemd dat de Playstation 4 uit het hoofdmenu is gehaald op de website.
oeps niks gezegd nu zie ik hem weer in het menu. De site heeft wat problemen blijkbaar.
Ik kan de site wel bekijken verder maar het deel van de ps4 niet dus hopelijk zetten ze de bundels erbij
http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4ownagekiller schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:29:
[...]
\
Ik kan de site wel bekijken verder maar het deel van de ps4 niet dus hopelijk zetten ze de bundels erbij
Werkt toch gewoon?
Bij mij niet en bij sommige anderen ook niet.RDMA schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:51:
[...]
http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4
Werkt toch gewoon?
Staat er al iets over de bundels dan?
Verwijderd
Ik las op Amazon UK over de Eye + Killzone + 2 controllers bundle, waar ook nog Fifa bij zat. Had hier nog niet eerder over gelezen, maar ik ga er van uit dat deze waarschijnlijk niet hier heen komt.
Foregamers heeft inmiddels al hun bundelpakket op de website gezet
http://www.foregames.nl/systemen.php?id=82
Je kan hem al reserveren, qua prijs is er nog niks bekend. Dus hoe het met reserveren is weet ik ook niet...
Je kan hem al reserveren, qua prijs is er nog niks bekend. Dus hoe het met reserveren is weet ik ook niet...
Dat is een zelfgemaakte bundel (de killzone bundel plus fifa los).Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:14:
Ik las op Amazon UK over de Eye + Killzone + 2 controllers bundle, waar ook nog Fifa bij zat. Had hier nog niet eerder over gelezen, maar ik ga er van uit dat deze waarschijnlijk niet hier heen komt.
Ps4/switch gamer
Oh mooi in breda hebben ze ook een winkel,effe van de week langs gaan om te informeren.Als ik hem op de site reserveer zit ik er dan aan vast?ze vragen geen aanbetaling,al verkopen hun vaak import modellen.theduke1989 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:53:
theduke1989 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:53:
Hun weten helaas dus niet meer dan onsOp dit moment is deze set alleen aangekondigd maar weten we nog niet meer dan dat te vermelden. Komen ze ook in Nederland? hoeveel komen die voor ons op release? Zodra we meer weten maken we dat kenbaar! Ook met betrekking tot het wisselen van een reservering naar deze set.
SONY.NL ligt er nog steeds uit, killzone bundels
Nee hoor, werkt gewoon en geen bundels..ownagekiller schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:56:
SONY.NL ligt er nog steeds uit, killzone bundels
-
Hallo mensen,
Even een vraag je over nedgames:
http://www.nedgame.nl/pla...pc&utm_source=marktplaats
Bij hun kan je zien dat de 2de levering op 13/12/2013 verstuurd gaat worden!?
Nu heb ik beetje op Google gekeken maar kon niks vinden van een exacte datum van de tweede levering!
Even een vraag je over nedgames:
http://www.nedgame.nl/pla...pc&utm_source=marktplaats
Bij hun kan je zien dat de 2de levering op 13/12/2013 verstuurd gaat worden!?
Nu heb ik beetje op Google gekeken maar kon niks vinden van een exacte datum van de tweede levering!
Is onbekend, alle data die genoemd worden zijn placeholders.
Ps4/switch gamer
Ik heb wel gelezen (er staat nog ergens in dit topic een link naar) dat een Sony rep zei dat de leveringen niet ver van elkaar zouden zitten en er dus geen lange periodes van geen voorraden zullen zijn. Hij had het ook over een tweede levering voor de kerst.
vindt het heel apart want de rest van web-winkels geven geen datum aan!
Zojuist mail gehad van Bart Smit met de mogelijkheid tot het upgraden van mijn PS4 reservering naar het Killzone pakket, meteen maar even gedaan.
Net Media Markt Zoetermeer gebeld. Ze hebben nog niks gehoord over de bundels. Waarschijnlijk is de communicatie van Sony over de bundels alleen naar de HQ's van de retailers gegaan, dus duurt denk ik een week voordat het de individuele winkels bereikt.
Er werd ook verteld dat je beter kan bellen over een week om weer te checken of de bundels in hun systeem staat, en dan langskomen om je pre-order om te zetten. Ze gaan het proberen, maar ze kunnen niet garanderen dat je wordt gebeld hierover (je kan dus beter zelf achteraan gaan).
Leuke details
- Aantal PS4 preorders: 90+
- Aantal PS4 besteld: 600
- Verwachte levering op release dag: 60
Er werd ook verteld dat je beter kan bellen over een week om weer te checken of de bundels in hun systeem staat, en dan langskomen om je pre-order om te zetten. Ze gaan het proberen, maar ze kunnen niet garanderen dat je wordt gebeld hierover (je kan dus beter zelf achteraan gaan).
Leuke details
- Aantal PS4 preorders: 90+
- Aantal PS4 besteld: 600
- Verwachte levering op release dag: 60
Verwijderd
Collega heeft een Killzone bundel bij amazone.uk besteld. Hij kreeg zelf de vraag van amazone of hij up wilde graden.
Die mail heb ik ook gekregen, maar killzone boeit me eigenlijk niet zo, ondanks dat het wel hollandse trots isRDMA schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:08:
Zojuist mail gehad van Bart Smit met de mogelijkheid tot het upgraden van mijn PS4 reservering naar het Killzone pakket, meteen maar even gedaan.
Een 2e controller + game is inderdaad een leuk pakket, maar gooi er dan battlefield ofzo in
Die camera stelt zoiezo weinig voor, dus daar hoef je het ook niet voor te doen..
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 23-10-2013 12:20 ]
Confirmed.RDMA schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:08:
Netjes van Bart Smit. Hopelijk komt Bol.com deze week ook met duidelijkheid. Vooralsnog lees je alleen verhalen over het niet kunnen upgraden van de bestelling.
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Heb ook de email van Bart Smit ontvangen. PM als je het over wilt nemen met bijbetaling. Ik ga voor de xbox one.
Je hebt de bevestigingsmail ook ontvangen neem ik aan?Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:34:
Heb ook de email van Bart Smit ontvangen. PM als je het over wilt nemen met bijbetaling. Ik ga voor de xbox one.
"U heeft zich zojuist ingeschreven voor PS4 500GB + Killzone, Camera en een extra DualShock 4 controller bij http://www.bartsmit.com. Zodra dit artikel op voorraad is gekomen, ontvangt u een e-mail en/of een gratis sms (indien een mobiel nummer is ingevuld). U heeft dan de mogelijkheid een bestelling te plaatsen via onze website.
Let op: een inschrijving is dus nog geen bestelling!"
Verwijderd
@harvey1980: Hoe? Serieus, ik wil de bestelling van je overnemen!
Je hebt een PM!
Je hebt een PM!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 12:40 ]
Verwijderd
Ja dat klopt helemaal. Eerste email van mijn PS4 inschrijving in mei was precies zo. Ik heb nooit iets ontvangen over een aanbetaling. Ineens een email of ik wil upgraden.RDMA schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:36:
[...]
Je hebt de bevestigingsmail ook ontvangen neem ik aan?
"U heeft zich zojuist ingeschreven voor PS4 500GB + Killzone, Camera en een extra DualShock 4 controller bij http://www.bartsmit.com. Zodra dit artikel op voorraad is gekomen, ontvangt u een e-mail en/of een gratis sms (indien een mobiel nummer is ingevuld). U heeft dan de mogelijkheid een bestelling te plaatsen via onze website.
Let op: een inschrijving is dus nog geen bestelling!"
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 12:49 ]
In de bevestigings mail staat dus duidelijk dat het nog geen bestelling is. Ergo, het is niet 100% zeker dat je een PS4 met bundel krijgt, dus je zou gek zijn om deze over te nemen met bijbetaling.
(Ik neem aan dat met bij betaling betekend: voor 5+ euro mag je mijn preorder overnemen?)
(Ik neem aan dat met bij betaling betekend: voor 5+ euro mag je mijn preorder overnemen?)
Beste nedgame mederwerker,
Ik heb een vraag over de 2de levering van de playstation 4.
Op jullie website wordt aangegeven dat die levering is op 13/12/2013.
Maar bij andere webshops en op heel internet is daar helemaal niks van bekent.
Kan u dit misschien verhelderen.
Met vriendelijke groet,
antwoord van 1 van de mederwerkers!:
Beste,
De datum is nog niet officieel inderdaad, het is een indicatie waar Sony zich momenteel op richt. Maar of dit ook gaat lukken is vooralsnog niet bekent.
Ik heb een vraag over de 2de levering van de playstation 4.
Op jullie website wordt aangegeven dat die levering is op 13/12/2013.
Maar bij andere webshops en op heel internet is daar helemaal niks van bekent.
Kan u dit misschien verhelderen.
Met vriendelijke groet,
antwoord van 1 van de mederwerkers!:
Beste,
De datum is nog niet officieel inderdaad, het is een indicatie waar Sony zich momenteel op richt. Maar of dit ook gaat lukken is vooralsnog niet bekent.
Verwijderd
Ik heb 2 echte PS4 bestellingen. Deze was ik vergeten. Had het ergens in mei gedaan. Je hebt niks om aan te nemen, laat dat lekker aan mij over.LearnDriver schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:58:
In de bevestigings mail staat dus duidelijk dat het nog geen bestelling is. Ergo, het is niet 100% zeker dat je een PS4 met bundel krijgt, dus je zou gek zijn om deze over te nemen met bijbetaling.
Bij welke bart-smit, waar??Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:34:
Geen duidelijkheid, anders was het hier allang vermeld.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:29:
Is er al info gevraagt bij Bol.com?
Verwijderd
Beide bundles gereserveerd bij bartsmit. Mocht ik te horen krijgen hem op launch te krijgen. Dan cancel ik mijn bol.com pre-order als ik niet kan upgraden.
Ik heb bol.com 3 dagen terug ook een tweet gestuurd. Nog niks van gehoord.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:57:
[afbeelding]
op de site van bol staat dit van gisteren.
heb PSNL een tweet gestuurd. hopelijk geven ze antwoord.
Ik heb toch nog hoop dat bol.com de bundels gewoon gaat verkopen.
Als BartSmit bundels verkoopt zou bol.com ze toch ook moeten verkopen ?
Verwijderd
Als het niet zo is zal ik bol voortaan mijden.Sefaex schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:05:
[...]
Ik heb bol.com 3 dagen terug ook een tweet gestuurd. Nog niks van gehoord.
Ik heb toch nog hoop dat bol.com de bundels gewoon gaat verkopen.
Als BartSmit bundels verkoopt zou bol.com ze toch ook moeten verkopen ?
Kan je al killzone bundels bij bart-smit reserveren??Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:51:
Beide bundles gereserveerd bij bartsmit. Mocht ik te horen krijgen hem op launch te krijgen. Dan cancel ik mijn bol.com pre-order als ik niet kan upgraden.
Verwijderd
Op de site staat dat ja. Ook zijn huidige pre-orders bij barsmit gemaild om te reserveren.ownagekiller schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:55:
[...]
Kan je al killzone bundels bij bart-smit reserveren??
Verwijderd
Heb je de link voor ons?Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:58:
[...]
Op de site staat dat ja. Ook zijn huidige pre-orders bij barsmit gemaild om te reserveren.
http://www.bartsmit.com/s...mpaign=bs&utm_term=669168
Ik heb daar rechts gereserveerd.. hoe werkt zoiets? wordt 'mijn' bundel dan ook echt vastgehouden?
Ik heb daar rechts gereserveerd.. hoe werkt zoiets? wordt 'mijn' bundel dan ook echt vastgehouden?
Nee, je krijgt alleen een mailtje zodra je echt kunt bestellen. Deze 'reservering' zegt dus niet veel.kibber schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:03:
http://www.bartsmit.com/s...mpaign=bs&utm_term=669168
Ahh oke, dat vreesde ik al. Fietelijk heb je er nog niks aan dusRDMA schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:04:
[...]
Nee, je krijgt alleen een mailtje zodra je echt kunt bestellen. Deze 'reservering' zegt dus niet veel.
Nee , je krijgt een SMS zodra je het echt kan bestellen. Daarbij is 450 euro niet echt 'voordeel'. Scheelt maar 10 euro.
Verwijderd
dat geldt voor de eerst bundel. De bundel met camera is weldegelijk goed.Silversin schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:04:
Nee , je krijgt een SMS zodra je het echt kan bestellen. Daarbij is 450 euro niet echt 'voordeel'. Scheelt maar 10 euro.
Als je dan niet bestellen dan zit je nergens aan vast bij bartsmit? als je dat mailt/smsje hebt gehad?
Dan nog steeds niet, je krijgt simpelweg de mogelijkheid om te bestellen. Geen koopovereenkomst dus. Lekker vrijblijvend te reserveren...robero50 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:06:
Als je dan niet bestellen dan zit je nergens aan vast bij bartsmit? als je dat mailt/smsje hebt gehad?
Dat je vanaf die dag wel kan bestellen blijkbaar ;-). Hier kan je dus nog niet veel mee. Je kan hooguit op de hoogte gehouden worden.robero50 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:06:
Oke bedankt!emperorfz schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:08:
[...]
Dan nog steeds niet, je krijgt simpelweg de mogelijkheid om te bestellen. Geen koopovereenkomst dus. Lekker vrijblijvend te reserveren...
Meer informatie is toch altijd goed.kibber schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:08:
[...]
Dat je vanaf die dag wel kan bestellen blijkbaar ;-). Hier kan je dus nog niet veel mee. Je kan hooguit op de hoogte gehouden worden.
Informatie is altijd goed, ik wil alleen heel erg graag bestellen op dit moment ;-)
Verwijderd

Goed nieuws (hoop ik)
Edit: was ook te mooi om waard te zijn:
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 15:22 ]
Ik dus ook heel graag !!kibber schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:20:
[...]
Informatie is altijd goed, ik wil alleen heel erg graag bestellen op dit moment ;-)
Verwijderd
Wat ik raar vind bij Bart Smit is dat je de gewone PS4 ook moet reserveren op dezelfde manier of is dat ooit anders geweest?
Ook staat er dan deze tekst:
Heb je de PlayStation 4 voor 23 augustus gereserveerd, dan ben je verzekerd van levering van jouw PlayStation 4 op de dag van release! Klanten die vanaf 23 augustus reserveren zullen met voorrang en op volgorde van inschrijving hun spelcomputer ontvangen. Dit na ontvangst van extra leveringen van de PS4 die spoedig na de release zullen volgen. Dus reserveer snel bij Bart Smit en speel als eerste de nieuwste games op jouw PlayStation 4!
Heb je de PlayStation 4 voor 23 augustus gereserveerd, dan ben je verzekerd van levering van jouw PlayStation 4 op de dag van release! Klanten die vanaf 23 augustus reserveren zullen met voorrang en op volgorde van inschrijving hun spelcomputer ontvangen. Dit na ontvangst van extra leveringen van de PS4 die spoedig na de release zullen volgen. Dus reserveer snel bij Bart Smit en speel als eerste de nieuwste games op jouw PlayStation 4!
Verwijderd
Ja is best apart. Hoop daarom ook dat het wel gewoon reserveren is.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:25:
Wat ik raar vind bij Bart Smit is dat je de gewone PS4 ook moet reserveren op dezelfde manier of is dat ooit anders geweest?
Ik denk dat Bart Smit verschillende opvattingen heeft over de term ''reserveren''. Dit is meer een ''informeer mij zodra beschikbaar'' knop. Bij de echte pre-orders lijkt het me echt een reservering geweest te zijn.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:25:
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik ben er over na aan het denken om mijn pre-order te laten gaan schieten, aangezien Watchdogs en Driveclub zijn uitgesteld. Ik mis een beetje de motivatie om de PS4 volgende maand al te willen hebben. Naar mijn mening is de line-up niet echt meer om naar uit te kijken namelijk, en nee ik ben geen XONE hippie, die console gaat er sowieso niet komen...
Zijn er meerdere mensen die hier zo over denken?
Zijn er meerdere mensen die hier zo over denken?
Verwijderd
Update op de site van Bol.com in de vragen en antwoord, n.a.v. de post op Twitter door PlayStationNL:
Bol.com gaat geen bundels doen. Uit de reactie blijkt ook dat de kans klein is dat anderen dat wel gaan doen bij de release, zie het bold gedeelte.
Bol.com gaat geen bundels doen. Uit de reactie blijkt ook dat de kans klein is dat anderen dat wel gaan doen bij de release, zie het bold gedeelte.
http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004013539792/Antwoord: Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Wij ontvangen t/m release alleen maar basis consoles en geen bundels. Wanneer de bundels precies bij ons online zullen staan is helaas niet bekend. In ieder geval niet voor release van de PS4. Ook krijgen wij geen extra PS4's omdat er nu bundels zijn aangekondigd door Sony. De bundels vanuit Sony zijn hardbundels en worden niet door de retailers zelf samengesteld. bol.com zal dus op zeer korte termijn geen bundels van de PS4 gaan voeren. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bart van bol.com
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 15:54 ]
Bij Bart Smit is de pre order gewoon vrijblijvend. Je staat echter wel degelijk op de lijst en als je nummero uno bent dan kan je gewoon de ps4 bestellen (week voor release ongeveer).
Ik heb in februari al een gereserveerd en kreeg vandaag een mail dat ik mijn reservering kon upgraden.
Lijkt mij dat mensen die nu pas reserveren gewoon onderaan de lijst komen.
Ik heb in februari al een gereserveerd en kreeg vandaag een mail dat ik mijn reservering kon upgraden.
Lijkt mij dat mensen die nu pas reserveren gewoon onderaan de lijst komen.
Verwijderd
Ja, dit plaatste ik net ook jaVerwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:52:
Update op de site van Bol.com in de vragen en antwoord, n.a.v. de post op Twitter door PlayStationNL:
[...]
http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004013539792/
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot