• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 15:15
SparksNL schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:51:
Ik ben er over na aan het denken om mijn pre-order te laten gaan schieten, aangezien Watchdogs en Driveclub zijn uitgesteld. Ik mis een beetje de motivatie om de PS4 volgende maand al te willen hebben. Naar mijn mening is de line-up niet echt meer om naar uit te kijken namelijk, en nee ik ben geen XONE hippie, die console gaat er sowieso niet komen...

Zijn er meerdere mensen die hier zo over denken?
Nee

Ik haal Killzone (mooiste next-gen launch game) en AC4 bij de release. Knack en BF4 bij kerst.

Infamous haal ik eind feb. Daarna haal ik The Order 1866, DriveClub en Watch Dogs.

Daarnaast krijg je ook nog gratis spellen via PS+. Resogun schijnt erg goed te zijn.

Kortom: genoeg te spelen.

Ik kijk meer naar de toekomst. Heb genoeg vertrouwen in Sony

De launch games van de PS3 waren kut. En kijk wat voor console het uiteindelijk is geworden. _/-\o_

Ik zie de PS4 ook niet snel goedkoper worden. €400 is al erg goedkoop... waarom zou je dus gaan wachten ? Er is genoeg te spelen !!

[ Voor 13% gewijzigd door Sefaex op 23-10-2013 15:58 ]

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:46
Sefaex schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

Nee

Ik haal Killzone (mooiste next-gen launch game) en AC4 bij de release. Knack en BF4 bij kerst.

Infamous haal ik eind feb. Daarna haal ik The Order 1866, DriveClub en Watch Dogs.

Daarnaast krijg je ook nog gratis spellen via PS+. Resogun schijnt erg goed te zijn.

Kortom: genoeg te spelen.

Ik kijk meer naar de toekomst. Heb genoeg vertrouwen in Sony

De launch games van de PS3 waren kut. En kijk wat voor console het uiteindelijk is geworden. _/-\o_

Ik zie de PS4 ook niet snel goedkoper worden. €400 is al erg goedkoop... waarom zou je dus gaan wachten ? Er is genoeg te spelen !!
Ik zeg ook niet dat ik geen vertrouwen in Sony heb, ik zeg alleen dat ik momenteel niet echt een reden zie om de console op launch day te gaan halen. AC4 komt al eerder uit, de overige games zijn naar mijn mening meh. De PS4 gaat er sowieso komen, twijfel alleen of dat volgende maand al wordt.
Prijsverlaging zal idd minimaal nog wel 1-1,5jaar duur historisch gezien. Tenzij die voor geen meter gaat verkopen.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-10 15:13
Heb ook maar de bartsmit bundel ''gereserveerd'' ook al heb ik een pre-order bij MM staan met garantie op 29nov.
De reden dat ik er twee heb gereserveerd is omdat deze bundel gewoon echt voordelig is! Een extra controller heb ik sowieso nodig en Killzone was ik ook al van plan te kopen. Bespaart je toch een een paar tientjes!

Mits MM niet met bundels gaat strooien aan de pre-orders (wat ik niet verwacht gezien al de berichten in dit topic). Hoop ik dat bartsmit deze gegarandeerde bundel op 29nov kan leveren!
http://www.psx-sense.nl/1...erkocht-in-noord-amerika/

Het is dat ik al een bundel met extra controller heb gepreordert maar anders had ik een dualshock 4 in a heartbeat gekocht als ik hem in de winkel zou zien liggen ;)

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:29

Edd

SparksNL schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:51:
Ik ben er over na aan het denken om mijn pre-order te laten gaan schieten, aangezien Watchdogs en Driveclub zijn uitgesteld. Ik mis een beetje de motivatie om de PS4 volgende maand al te willen hebben. Naar mijn mening is de line-up niet echt meer om naar uit te kijken namelijk, en nee ik ben geen XONE hippie, die console gaat er sowieso niet komen...

Zijn er meerdere mensen die hier zo over denken?
Ja, ik zit er ook aan te denken om mijn huidige pre-order te laten schieten. Niet zozeer dat ik hem niet wil, maar de games waar ik naar uitkeek (ook Watchdogs en Driveclub) zijn momenteel uitgesteld.
Daarnaast vind ik de Killzone-bundel vele malen interessanter, maar omdat mijn huidige pre-order bij de Wehkamp is, verwacht ik niet dat ik die kan gaan upgraden. Ik verwacht dan ook dat ik die bundel pas op een later stadium ergens kan gaan bestellen (alhoewel ik de sites uiteraard wel in de gaten hou).

-

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Killzone bundel doet het voor mij niet echt. Daarmee doel ik op het Killzone spel.
Als er nou een Assassins Creed Black Flag of Battlefield 4 bundel zou komen.

Ga wel een rot periode tegemoet ben ik bang..
Assassins Creed Black Flag, Battlefield 4 en Watch Dogs (uitgesteld) in de pre-order staan bij Wehkamp.
Al wel een e-mail van Wehkamp gehad dat ik niet bij release een Playstation 4 krijg.

Dadelijk dus 2 PS4 spellen binnen en dan wachten op me Playstation 4.. :P

Verwijderd

RemyWD schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:23:
Killzone bundel doet het voor mij niet echt. Daarmee doel ik op het Killzone spel.
Als er nou een Assassins Creed Black Flag of Battlefield 4 bundel zou komen.

Ga wel een rot periode tegemoet ben ik bang..
Assassins Creed Black Flag, Battlefield 4 en Watch Dogs (uitgesteld) in de pre-order staan bij Wehkamp.
Al wel een e-mail van Wehkamp gehad dat ik niet bij release een Playstation 4 krijg.

Dadelijk dus 2 PS4 spellen binnen en dan wachten op me Playstation 4.. :P
je krijgt hem bij die bundel wel gratis (80 euro extra content in de doos met die bundel)

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Hmmm ben benieuwd of ik de PS4 nog wel krijg van Wehkamp, heb hem op 9 augustus besteld maar nog geen e-mail gekregen van Wehkamp.

Wel een teleurstelling dat Watchdog is uitgesteld en dat ze dit zo laat hebben aangekondigd. Meestal rond deze tijd komt een bericht dat ze gold zijn en niet dat een spel uitgesteld is. Heeft iemand ook beelden gezien van Injustice: Gods Among Us voor de PS4? Ik zie dat die ook eind november uitkomt, maar kan geen beelden vinden wat er allemaal verbeterd is.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Ik hoor iedereen over bart-smit, maar kan je nu dus een killzonebundel pre-orderen??
Nee je kan je inschrijven om bericht te krijgen zodra je hem kan bestellen/pre-orderen

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:50
Ik heb vanmiddag bij de MM een Killzone bundel met 2 controlers gereserverd (kosten 10e). Ze hadden nog geen prijs in het systeem staan, maar na een belletje is deze aangepast naar 500e en kon ik dus reserveren.

Had er voor eind augustus al een reservering voor de 'normale' ps4 versie staan. Heb deze laten staan. De medewerker vertelde mij dat op basis van datum van de reservering ook eerst de bundels aangeboden zullen gaan worden. Mijn bundel reservering is van de datum van vandaag en sluit dus gewoon achteraan. Ik merk wel wat er gebeurt, wacht gewoon af.

• MarcoPolo
red1 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:56:
Ik heb vanmiddag bij de MM een Killzone bundel met 2 controlers gereserverd (kosten 10e). Ze hadden nog geen prijs in het systeem staan, maar na een belletje is deze aangepast naar 500e en kon ik dus reserveren.

Had er voor eind augustus al een reservering voor de 'normale' ps4 versie staan. Heb deze laten staan. De medewerker vertelde mij dat op basis van datum van de reservering ook eerst de bundels aangeboden zullen gaan worden. Mijn bundel reservering is van de datum van vandaag en sluit dus gewoon achteraan. Ik merk wel wat er gebeurt, wacht gewoon af.
Zonder aanbetaling en zeiden ze ook iets over de leveringsdatum?

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:32
Net telefonisch gesproken met iemand van Bol (België)

De bundels zullen inderdaad niet aangeboden worden. In plaats daarvan, kunnen mensen kiezen voor vijf euro korting bij de aanschaf van een PS4 + extra controller: let wel, je order wordt dan gereset, waardoor je automatisch bij de tweede batch terechtkomt. Jammer, aangezien GM, MM en BS het allemaal wel kunnen.

(Dit is ook de laatste keer dat ik een console bestel bij Bol)

Verwijderd

Het zou ook wat handiger geweest als Sony wat vlotter zou zijn geweest met de bundels in plaats van te wachten tot een maand voor de launch.

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
superjona schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:29:

De bundels zullen inderdaad niet aangeboden worden. In plaats daarvan, kunnen mensen kiezen voor vijf euro korting bij de aanschaf van een PS4 + extra controller: let wel, je order wordt dan gereset, waardoor je automatisch bij de tweede batch terechtkomt. Jammer, aangezien GM, MM en BS het allemaal wel kunnen.

5 euro korting :')
Ik wacht nog wel even tot Gamemania ofzo met informatie komt... Aangezien zij zich richten op gamers ga ik er vanuit dat ik bij hun redelijk safe zit qua opties en mogelijkheden. Wachten moet ik toch wel.

• Sefaex
De duurste bundel staat niet meer online bij BS.

Goedkoopste bundel staat er nog wel.

Dat is snel gegaan.

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:14
Damn net te laat om up te graden naar de bundel.

• kibber
Sefaex schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:37:
De duurste bundel staat niet meer online bij BS.

Goedkoopste bundel staat er nog wel.

Dat is snel gegaan.
Hmm raar... Je kan hem nog wel vinden met de search optie op de site maar als je hem aaklikt krijg je:

"Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.
Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn."

Ach ja, je kon toch al niks bestellen dus het is ook niet zo spannend allemaal. Er ligt niks vast, alleen dat je bericht krijgt dat je kan bestellen.

• Nasje12
  • Laatst online: 28-10 17:42
Je kan niets bestellen, maar aan de andere kant als iets op is, moeten ze toch op de een of andere manier bij hebben gehouden wie graag wilt upgraden.

Mijn hoop is dat ze die mensen die dat hebben aangegeven straks mailen/bellen om te vragen of je het wilt bestellen.

De bundel is toch op "day one" beschikbaar?

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:14
Ja hoor reserveringen bij bart smit liggen vast. je krijgt 5 dagen voor release om je reservering om te zetten naar een bestelling.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
kibber schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:44:
[...]

Hmm raar... Je kan hem nog wel vinden met de search optie op de site maar als je hem aaklikt krijg je:

"Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.
Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn."
Komt vast omdat het product wel in het systeem staat, maar dus 'uit voorraad' is (en dus niet zichtbaar).
Ach ja, je kon toch al niks bestellen dus het is ook niet zo spannend allemaal. Er ligt niks vast, alleen dat je bericht krijgt dat je kan bestellen.
Maar ze werken wel met een lijst: dus als jij vóór 23 augustus hebt gereserveerd, maar je bestelt hem dadelijk een uur later dan iemand die - ik zeg maar wat - 28 augustus heeft gereserveerd, dan krijg je 'm alsnog eerder.

Maar het wordt inderdaad wel even afwachten hoe ze dat gaan regelen :)

• Nasje12
  • Laatst online: 28-10 17:42
Of ze de mensen die voor 23 augustus hebben gereserveerd, mogen als eerste bestellen en bijv twee dagen later de mensen na 23 augustus.

(ik had dan wel geluk met mijn 21 augustus.....)

Ik vind het wel vreemd/jammer dat Sony zelf nog niets heeft geregeld, want daar heb ik het zaakje al betaald....

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

• keanu_
red1 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:56:

Naar aanleiding van jouw bericht ook maar even bij de MM centrum Rdam langslopen.
Helaas, ''wij weten nog niks''..

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

bericht van iemand die met GameMania gebeld heeft:
Over de bundels zeiden ze : volgende week krijgen ze meer info over de bundels , er gaan namelijk meer bundels komen , daarna gaan ze balansen met de preorders en verschillende soorten bundels.
Iedereen met een pre order gaan ze dan bellen om je keuze te maken, ze beginnen met de mensen die bovenaan de lijst staan..
klinkt logisch eerst de mensen met een PS4 pre-order vanaf boven benaderen met de vraag of ze willen upgraden naar een bundel. Ben ook benieuwd of het waar is dat er meer bundels komen en welke games dat dan zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:11
Chaoss schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:05:

[...]

klinkt logisch eerst de mensen met een PS4 pre-order vanaf boven benaderen met de vraag of ze willen upgraden naar een bundel. Ben ook benieuwd of het waar is dat er meer bundels komen en welke games dat dan zijn.
Ben benieuwd want als mensen alleen de console willen, je alsnog op de release dag kan krijgen, aangezien ze dan alsnog niet aan de mensen van de pre-orders hebeb geleverd... dat zou helemaal geweldig zijn...

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03

[...]

Dat is mooi nieuws, Killzone ligt mij niet zo, ik hoop dat ze met een bundel met Fifa 14 of AC Black flag komen :)

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024

[...]

Ok wel een ander verhaal dan mijn GM vestiging. Daar vertelden ze afgelopen zaterdag dat je gewoon als eerste keus hebt op de 29ste welke je wilt hebben als een bundel beschikbaar was.

• kibber
Uniciteit schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:50:
[...]

Komt vast omdat het product wel in het systeem staat, maar dus 'uit voorraad' is (en dus niet zichtbaar).

[...]

Maar ze werken wel met een lijst: dus als jij vóór 23 augustus hebt gereserveerd, maar je bestelt hem dadelijk een uur later dan iemand die - ik zeg maar wat - 28 augustus heeft gereserveerd, dan krijg je 'm alsnog eerder.

Maar het wordt inderdaad wel even afwachten hoe ze dat gaan regelen :)
Vooral ik dat laatste zit wat in natuurlijk!
Wat betreft alle overige berichten: ik denk dat nog niemand ECHT weet wat ze gaan doen en hoe ze gaan uitleveren. Ik zie het wel. Ik heb nog niks besteld dus de eerste batch haal ik waarschijnlijk toch niet :)

[ Voor 10% gewijzigd door kibber op 23-10-2013 19:32 ]

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-10 23:03
Kimo schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:49:
Ja hoor reserveringen bij bart smit liggen vast. je krijgt 5 dagen voor release om je reservering om te zetten naar een bestelling.
Is dat zo? Dacht dat die 'reservering' weinig voorstelde.. Heb het vanmiddag toch maar wel even gedaan voor de zekerheid :p

psn: HertogJack

• Sefaex
Ben benieuwd wat Bart Smit gaat doen.

Mensen die een PS4 bij Bart Smit hebben gepreorderd hebben een mail gekregen om eventueel hun pre-order te upgraden naar een Killzone bundel.

In de mail staan 2 links waar je de bundels kan pre-orderen. Als je naar Bartsmit.com surft kan je de bundels niet vinden. Alleen via de links die in de mail staan kom je op de pagina terecht.

Maar nu zijn een heleboel andere mensen (die geen pre-order bij Bart Smit hebben geplaatst) op de pagina terecht gekomen. Omdat psx-sense.nl de 2 links op hun website heeft geplaatst.

De duurste bundel is nu al uitverkocht. En volgens mijn gevoel hebben niet alle mensen die een PS4 hebben gepre-orderd bij Bart Smit de kans gekregen om te upgraden.

Best lullig eigenlijk.

Ik heb geen pre-order geplaatst bij Bart Smit. Maar ik hoop dat ik die bundel toch op launch day kan ophalen. :P

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:22
superjona schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:29:

wtf 8)7 5 hele euro's korting, én dan ook nog eens de PS4 niet op de release krijgen. Man man man waar zijn ze daar mee bezig.

[ Voor 9% gewijzigd door bjorntju op 23-10-2013 19:57 ]

• keanu_
Sefaex schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:54:
Ben benieuwd wat Bart Smit gaat doen.

Mensen die een PS4 bij Bart Smit hebben gepreorderd hebben een mail gekregen om eventueel hun pre-order te upgraden naar een Killzone bundel.

In de mail staan 2 links waar je de bundels kan pre-orderen. Als je naar Bartsmit.com surft kan je de bundels niet vinden. Alleen via de links die in de mail staan kom je op de pagina terecht.

Maar nu zijn een heleboel andere mensen (die geen pre-order bij Bart Smit hebben geplaatst) op de pagina terecht gekomen. Omdat psx-sense.nl de 2 links op de website heeft geplaatst.

De duurste bundel is nu al uitverkocht. En volgens mijn gevoel hebben niet alle mensen die een PS4 hebben gepre-orderd bij Bart Smit de kans gekregen om te upgraden.

Best lullig eigenlijk.

Ik heb geen pre-order geplaatst bij Bart Smit. Maar ik hoop dat ik die bundel toch op launch day kan ophalen. :P
Ik hoop dat Bart Smit ook kijkt of je er al eerder bij was met je 1e reservering en zodoende die personen als eerste afgaat.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:58
Door deze bundels wordt het een zooitje, let maar op.

Situatie: Je hebt voor 24 juni 2013 een gewone set pre-ordered, dus je bent redelijk zeker van een PS4 op de dag van release. Je wordt gebeld en besluit je reservering om te zetten naar een bundel. Op de dag van release ontvang je niets. Je neemt contact: Ja, sorry we kregen maar 10% bundels en 90% standaard versies geleverd, en jij was aan de beurt voor de volgende badge.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Jumpman schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:59:

Situatie: Je hebt voor 24 juni 2013 een gewone set pre-ordered, dus je bent redelijk zeker van een PS4 op de dag van release. Je wordt gebeld en besluit je reservering om te zetten naar een bundel. Op de dag van release ontvang je niets. Je neemt contact: Ja, sorry we kregen maar 10% bundels en 90% standaard versies geleverd, en jij was aan de beurt voor de volgende badge.
Precies.. Ik laat die bundel lekker zitten. Wil geen camera en 10 euro kan ik nix mee.

Is ook logisch toch? Je kiest er zelf voor om je order te wijzigen.

Je gaat toch in de supermarkt toch ook niet met een lege winkel wagen in de rij staan?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Als er straks teveel bundels besteld worden kun je inderdaad misgrijpen terwijl je als je geen bundel had misschien wel geholpen had kunnen worden. Sony zal alle PS4's die nu al in de magazijnen staan echt niet in een andere doos met een camera en game gaan stoppen.

• kibber
Even het Bart Smit twitter account gechecked:

https://twitter.com/bartsmitcom/status/392993542928216064

Zoals ik het lees: als je voor 23 aug besteld hebt krijg je een mail met de vraag of je wilt wijzigen. Wil je dat niet? Dan krijgen eerst de mensen die daarna besteld hebben de kans om hun reservering om te gooien. Oftewel: mensen zoals ik die nog niks besteld hebben sluiten achteraan in de rij. Zo hoort het ook :)

• joffrey19
AtlAntA schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:05:
[...]

Is ook logisch toch? Je kiest er zelf voor om je order te wijzigen.

Je gaat toch in de supermarkt toch ook niet met een lege winkel wagen in de rij staan?
Helemaal niet logisch. Maar hij heeft zeker een punt. Dit gaat echt gebeuren let maar op. Zij bieden aan wil je wisselen en uiteindelijk grijp je mis, terwijl je anders wel had gehad.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:48
Killzone bundel met camera+controller is al uitverkocht om te reserveren bij bartsmit,wel is de ps4 met kz nog te reserveren.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-10 00:20
kibber schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:06:
Even het Bart Smit twitter account gechecked:

https://twitter.com/bartsmitcom/status/392993542928216064

Zoals ik het lees: als je voor 23 aug besteld hebt krijg je een mail met de vraag of je wilt wijzigen. Wil je dat niet? Dan krijgen eerst de mensen die daarna besteld hebben de kans om hun reservering om te gooien. Oftewel: mensen zoals ik die nog niks besteld hebben sluiten achteraan in de rij. Zo hoort het ook :)
Ben dan benieuwd hoe de mensen kunnen updaten die in de winkel besteld hebben. Zal morgenavond is langs lopen en vragen of de aktie ook in de winkels geldt.

PSN: speedrazor3

• kibber
SpeeDRaZoR3 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:37:
[...]

Ben dan benieuwd hoe de mensen kunnen updaten die in de winkel besteld hebben. Zal morgenavond is langs lopen en vragen of de aktie ook in de winkels geldt.
Neem aan dat ze gegevens van je genoteerd hebben toch? Als jij voor 23 aug besteld hebt zal je wel gebeld worden en anders is het even afwachten wat de andere bestellers in jouw filiaal doen. Het lijkt mij dat je gewoon goed zit :)

• MarcoPolo
Net effe een killzone bundel besteld bij bart smit, hopen op een ps4 op releasedag :)

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:26
ownagekiller schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:07:
Net effe een killzone bundel besteld bij bart smit, hopen op een ps4 op releasedag :)
Wat ik me dus afvraag is of ze een speciale bestelpagina hebben?

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Ik neem die 'reservering' bij de BS met een flinke korrel zout, kan het me nauwelijks voorstellen dat het daar allemaal soepel gaat verlopen. Ik reken nergens op, dan kan het alleen maar meevallen.

En heb nog mijn bestelling staan bij Sony van 1 juli, moet gek lopen wil ik er geen op (of kort na) release krijgen.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:06
RDMA schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:15:
Ik neem die 'reservering' bij de BS met een flinke korrel zout, kan het me nauwelijks voorstellen dat het daar allemaal soepel gaat verlopen. Ik reken nergens op, dan kan het alleen maar meevallen.

En heb nog mijn bestelling staan bij Sony van 1 juli, moet gek lopen wil ik er geen op (of kort na) release krijgen.
Het gaat denk ik niet goed verlopen, om bovenstaande redenen. De link in de email voor de vroege pre-orders, stond gewoon openbaar. Hierdoor was het mogelijk voor anderen ook te reserveren. Stel nu dat ze straks te weinig bundles hebben, en jij als vroege pre-orderer je bestelling hebt gewijzigd van Standaard naar de Bundle, dan heb je straks dus geen Bundle, maar kun je denk ik ook nog weinig aanspraak maken op het 'kale' PS3 pakket. Ze gaan namelijk niet ook nog eens het 'kale' pakket voor jou blijven reserveren.

Natuurlijk niet eerlijk, maar ik zou niet weten hoe BS dit denkt te gaan voorkomen. Als ik een vroege bestelling had geplaatst voor augustus, dan zou ik denk ik niet mijn bundel gaan wijzigen op dit moment.

[ Voor 3% gewijzigd door Royeboi op 23-10-2013 21:20 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• kibber
Ik denk dat mensen hier de term reserveren en bestellen door elkaar halen. Je hebt bij BS nu nog helemaal geen bundel besteld. Je hebt je ingeschreven op een notificatie. Je zal vast ergens op een wachtlijst staan maar je hebt nog nergens recht op o.i.d... Ik denk er net zo over als RDMA: ik neem het allemaal maar met een korreltje zout en zie wel of ze mij nog bellen of wat dan ook.. Ik ga er vanuit van niet

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

precies het "reserveren" bij BS is niet meer dat je op een bel/sms/mail lijst komt te staan zodat je bericht krijgt zodra de PS4 daadwerkelijk te reserveren/bestellen is.

• MarcoPolo
Geachte klant,

U heeft zich zojuist ingeschreven voor PS4 500GB + Killzone Shadow Fall bij http://www.bartsmit.com. Zodra dit artikel op voorraad is gekomen, ontvangt u een e-mail en/of een gratis sms (indien een mobiel nummer is ingevuld). U heeft dan de mogelijkheid een bestelling te plaatsen via onze website.

Let op: een inschrijving is dus nog geen bestelling!

Met vriendelijke groeten,

De shopmanager

• MarcoPolo
Zie hier de e-mail van bart smit!!!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Chaoss schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:37:
precies het "reserveren" bij BS is niet meer dat je op een bel/sms/mail lijst komt te staan zodat je bericht krijgt zodra de PS4 daadwerkelijk te reserveren/bestellen is.
Dit klopt in principe wel, maar ze hebben het daarnaast wel over dat de volgorde van inschrijving uitmaakt (namelijk: heb je voor 23 augustus gereserveerd, dan krijg je gegarandeerd een PS4 op de lanceerdatum).

Het wordt nog even afwachten hoe dit gaat werken, maar ze geven wel aan: de tijd van reservering doet ertoe.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:26
Heb dezelfde mail en ik heb helemaal niks lopen bij ze.

• kibber
ownagekiller schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:40:
Geachte klant,

U heeft zich zojuist ingeschreven voor PS4 500GB + Killzone Shadow Fall bij http://www.bartsmit.com. Zodra dit artikel op voorraad is gekomen, ontvangt u een e-mail en/of een gratis sms (indien een mobiel nummer is ingevuld). U heeft dan de mogelijkheid een bestelling te plaatsen via onze website.

Let op: een inschrijving is dus nog geen bestelling!

Met vriendelijke groeten,

De shopmanager
Daar staat precies wat het is. Je wordt gebeld / gesmst wanneer het artikel op voorraad is en pas DAARNA ga je een bestelling plaatsen. Oftewel: je maakt nog nergens aanspraak op omdat je nog niks besteld hebt :)

• MarcoPolo
kibber schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:42:
[...]

Daar staat precies wat het is. Je wordt gebeld / gesmst wanneer het artikel op voorraad is en pas DAARNA ga je een bestelling plaatsen. Oftewel: je maakt nog nergens aanspraak op omdat je nog niks besteld hebt :)
Helemaal perfect samengevat.

• kibber
Uniciteit schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:41:
[...]

Dit klopt in principe wel, maar ze hebben het daarnaast wel over dat de volgorde van inschrijving uitmaakt (namelijk: heb je voor 23 augustus gereserveerd, dan krijg je gegarandeerd een PS4 op de lanceerdatum).

Het wordt nog even afwachten hoe dit gaat werken, maar ze geven wel aan: de tijd van reservering doet ertoe.
Klopt, check de twitter berichten die ik eerder plaatste. Vóór 23 augustus besteld betekend dat ze contact met je op gaan nemen met de vraag of je wilt wijzigen. Wil je dat niet gaan ze kijken wat de mensen die na 23 augustus besteld hebben en beginnen dan met degenene die al het langste wacht. Oftewel: mensen zoals ik en waarschijnlijk ook ownagekiller sluiten gewoon netjes achteraan aan in de rij :)

• MarcoPolo
kibber schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:44:
[...]

Klopt, check de twitter berichten die ik eerder plaatste. Vóór 23 augustus besteld betekend dat ze contact met je op gaan nemen met de vraag of je wilt wijzigen. Wil je dat niet gaan ze kijken wat de mensen die na 23 augustus besteld hebben en beginnen dan met degenene die al het langste wacht. Oftewel: mensen zoals ik en waarschijnlijk ook ownagekiller sluiten gewoon netjes achteraan aan in de rij :)
Ja klopt helemaal.

• Royeboi
Ik wil niet vervelend doen, maar dit is nu wel al minstens vijf keer herhaald in dit topic, dat het gaat om een ''bel-mij-wanneer-beschikbaar'' reservering en meer niet. Mijn zorg was dat vroege bestellers nu in alle enthousiasme ook de standaard versie met een Bundle versie proberen te upgraden, maar daardoor hun echte reservering van 'standaard PS4' kwijtraken.

• theduke1989
  • Laatst online: 15:11
Royeboi schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:53:
Ik wil niet vervelend doen, maar dit is nu wel al minstens vijf keer herhaald in dit topic, dat het gaat om een ''bel-mij-wanneer-beschikbaar'' reservering en meer niet. Mijn zorg was dat vroege bestellers nu in alle enthousiasme ook de standaard versie met een Bundle versie proberen te upgraden, maar daardoor hun echte reservering van 'standaard PS4' kwijtraken.
betekend dat wanneer dat gebeurd en je besteld/koopt alsnog vandaag bijvoorbeeld, je hem alsnog op de release zou krijgen, dat zou geniaal zijn.

• Royeboi
Dat lijkt me ook weer sterk, dat zou wel heel veel gezeik opleveren. Maar ik zie niet in hoe ze die upgrade voor elkaar boksen zonder problemen. Volgens mij weten ze nog helemaal geen echte aantallen bundels. En daarbij; ze linken voor de vroege vogels naar een openbare link, waar nu heel veel mensen gebruik van hebben gemaakt? En wat doen ze bijvoorbeeld met de pakketten die ingeruild worden voor de Bundle? Best onduidelijk allemaal.

• kibber
Royeboi schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:15:
Dat lijkt me ook weer sterk, dat zou wel heel veel gezeik opleveren. Maar ik zie niet in hoe ze die upgrade voor elkaar boksen zonder problemen. Volgens mij weten ze nog helemaal geen echte aantallen bundels. En daarbij; ze linken voor de vroege vogels naar een openbare link, waar nu heel veel mensen gebruik van hebben gemaakt? En wat doen ze bijvoorbeeld met de pakketten die ingeruild worden voor de Bundle? Best onduidelijk allemaal.
Ik vermoed zelf dat ze geen bundels gaan leveren als in: aparte doos waar alles in zit. Ik vermoed dat veel mensen gewoon een basis PS4 krijgen met los de extra controller e.d. Het zou een beetje van de gekken zijn om nu allemaal aparte dozen te gaan ontwerpen terwijl we nu al weten dat er een tekort zal zijn op de eerste dag. Games en controllers kan je met gemak hele legers van produceren, met een console zal dat allemaal wat minder snel gaan.
Vrij zeker doos in een doos is ook bij de Vita zo

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:29

Edd

arnoutzw schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:22:
Vrij zeker doos in een doos is ook bij de Vita zo
Dat zeer waarschijnlijk.. En een overdoos is zo gedrukt, het ontwerp staat al weken op internet.

-

• Jumpman
Bart Smit heeft shit, er zijn vandaag enorm veel reserveringen (doordat de linkjes op het Internet zijn beland) binnen gekomen van mensen die niet bij de mensen zitten die echt van te voren hadden pre-ordered. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, dit lijkt een enorme uitzoek klus.

• Amaze86
Ah ze zullen denken die kz bundels verkopen ze gewoon aan nieuwe mensen,extra inkomsten.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik vraag me af of die KZ bundels wel uit extra voorraad bestaan, het lijkt me sterk dat Sony ineens heel veel extra PS4's kan produceren bovenop de eerder toegezegde voorraden aan de retailers. Ik ga er eigenlijk vanuit dat Sony een gedeelte van de aanwezige productiecapaciteit gaat omzetten in KZ bundels, hierbij moet Sony er wel vanuit gaan dat vooral bestaande reserveringen worden geüpgraded.

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:01
Jumpman schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:30:
Bart Smit heeft shit, er zijn vandaag enorm veel reserveringen (doordat de linkjes op het Internet zijn beland) binnen gekomen van mensen die niet bij de mensen zitten die echt van te voren hadden pre-ordered. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, dit lijkt een enorme uitzoek klus.
Ze kunnen gewoon kijken welke emailadressen die eerst een ps4 hadden besteld daarna een kz bundle bestelden. Dat is 1 SQL quert waarna ze in 1 sec het antwoord hebben. Die andere emails moeten later op de lijst komen (zal wel niet, maar goed)

• Amaze86
Zo gaat bartsmit altijd te werk

-U reserveert het artikel van uw keus: U gaat hiermee nog geen verplichting tot aankoop aan. Het biedt u de mogelijkheid om als eerste het artikel aan te kunnen kopen.
-Via de e-mail ontvangt u vervolgens een bericht dat u het gereserveerde artikel kunt bestellen. U krijgt een zogenaamde VIP-status waardoor u de mogelijkheid heeft om in de voorverkoop als eerste een artikel te bestellen.
-U plaatst de bestelling van de gewenste artikelen.
-De artikelen worden op de dag van de release bij u afgeleverd.

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:32
Ik vind het nog altijd erg jammer dat Bol ons allemaal nu in de steek laat. Alle andere retailers zijn uitverkocht, zelfs Amazon.fr.

Verwijderd

superjona schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 05:57:
Ik vind het nog altijd erg jammer dat Bol ons allemaal nu in de steek laat. Alle andere retailers zijn uitverkocht, zelfs Amazon.fr.
Ja erg jammer , ik hoop alleen mijn bestelde ps4 bij bol.com zo snel mogelijk te ontvangen.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-10 23:03
superjona schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 05:57:
Idd.. Heel jammer.

psn: HertogJack

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
50Miles heeft een PS4 gescoord op releasedatum omdat hij het personeel van een speelgoedwinkel kent :X . Eind september mijn pre-order doorgegeven en het lukt ook nog op op de 28ste uit te leveren op releasedate :P .

EDIT: Dit gaat overigens niet ten koste van anderen. Er waren toen gewoon nog een aantal exemplaren leverbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door 50Miles op 24-10-2013 08:56 ]

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-10 14:53
Jumpman schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:30:
verwezen de links uit de upgrade mails van BS dan naar dezelfde pagina's als die online voor iedereen beschikbaar waren, met de reserveer/mail mij knop?

• MarcoPolo
rjvisje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:48:
[...]

verwezen de links uit de upgrade mails van BS dan naar dezelfde pagina's als die online voor iedereen beschikbaar waren, met de reserveer/mail mij knop?
Ja, het is precies dezelfde link.

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Iemand een pre-order lopen via de Mediamarkt online? Kan nergens iets vinden over de bundels op de site bij hun..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Scrisissszzz schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:02:
Iemand een pre-order lopen via de Mediamarkt online? Kan nergens iets vinden over de bundels op de site bij hun..
Er is helemaal nog niets bekend over de bundels, wij wachten er allemaal op :)

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
dunn0w schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Er is helemaal nog niets bekend over de bundels, wij wachten er allemaal op :)
Verklaart veel, thnx :)

Bundel of geen bundel, Killzone wordt m sowieso!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

edit: shit verkeerde thread 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 24-10-2013 12:23 ]

• FrankoNL
  • Nu online
Weten jullie of als ik nu pre-order hij deze maand van mijn CC wordt afgeschreven of pas op het moment van levering/versturen?

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
FrankoNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:52:
Weten jullie of als ik nu pre-order hij deze maand van mijn CC wordt afgeschreven of pas op het moment van levering/versturen?
Iets meer informatie (bijv. een winkel) zou natuurlijk handig zijn.
FrankoNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:52:
Amazon ? Die rekenen pas af als de order wordt verzonden

• Massief
  • Laatst online: 11-04-2022
Weer MM gevraagd online wanneer ze wat weten over bundels en upgrade. Wederom hetzelfde standaard antwoord dat ze nog niks gehoord hebben van leverancier en de klant op de hoogte houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Massief op 24-10-2013 15:07 ]

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-10 10:30

CR1691

Hero of Time

PSN: Finally_Chris

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
Ja is inderdaad logisch. Retailers verdienen nauwelijks aan Console hardware sales. Software en accessoires aan de andere kant helpt hun met winstgevende omzet. Als er nou bij launch een bundel komt die alles al aan de klant aanbiedt in een pakket, worden retailers niet echt happy van.

Is een beetje vergelijkbaar met de PSP Go fiasco, toen retailers weigerden de handheld te verkopen, omdat de gamesverkoop puur via PSN ging en ze niks eraan zouden verdienen.

[ Voor 16% gewijzigd door emperorfz op 24-10-2013 15:17 ]

Verwijderd

Kunst is gewoon je peilen te richten op de kleine dorpen rondom de grote steden.
Ik kom zelf uit Amersfoort, dus in mijn geval de intertoys in Soest, Leusden of Nijkerk bijvoorbeeld.
Gegarandeerd prijs op de lanchdatum...

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-10 22:12
Verkeerde topic...excuseer...

[ Voor 97% gewijzigd door zwembroek op 24-10-2013 15:42 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

zwembroek schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:40:
Fuck hey wat ziet Killzone er abnormaal mooi uit zeg! Ik wilde deze game eerst laten liggen, maar nu staat ie bovenaan mijn lijst. Echt petje af voor Guerrilla. _/-\o_
Ik heb de Killzone reeks nog nooit gespeeld, de CoD daarentegen elk deel...
Voelt Killzone qua gameplay hetzelfde aan als CoD, of moet je het zien als een totaal andere shooter?

• joffrey19
Heel jammer deze soap. Sony heeft hier toch even de plank misgeslagen vind ik. Als trouwe vroege pre-order grijp je waarschijnlijk mis met de bundel en ben je in principe duurder uit als je toevallig ook een extra controller, killzone en een camera wilt.

Je hebt dan wel de keuze om hem alsnog te bestellen, maar dan kan je 29 november wel vergeten.

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
joffrey19 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:47:
Heel jammer deze soap. Sony heeft hier toch even de plank misgeslagen vind ik. Als trouwe vroege pre-order grijp je waarschijnlijk mis met de bundel en ben je in principe duurder uit als je toevallig ook een extra controller, killzone en een camera wilt.

Je hebt dan wel de keuze om hem alsnog te bestellen, maar dan kan je 29 november wel vergeten.
Ik weet niet of je Sony hiervan de schuld kan geven. Ze hebben tijdens de aankondiging duidelijk gezegd dat aan de retail wordt gevraagd om de pre-order lijst af te gaan en de bundle aan de vroege pre-orders aan te bieden voor launch day.
Als retail zich dan hier niet aan houdt, dan kan Sony er weinig aan doen.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:43:
[...]

Ik heb de Killzone reeks nog nooit gespeeld, de CoD daarentegen elk deel...
Voelt Killzone qua gameplay hetzelfde aan als CoD, of moet je het zien als een totaal andere shooter?
Niet vergelijkbaar. Killzone is ook meer een cover shooter en de wapens voelen veel zwaarder aan.

Ps4/switch gamer

• Jumpman
Ik heb het al eerder gezegd, Sony had nooit met bundels moeten komen toen bekend gemaakt is dat alle PS4's al met pre-orders verkocht waren. Die bundels hadden ze gewoon later op de markt moeten brengen om de mensen over te halen, die nog geen actie ondernomen hadden om een PS4 te bemachtigen. Dan was de klant toch wel blij, de retail was blij (controllers camera's en games verkopen) en Sony was al blij (er is meer verkocht als ze kunnen leveren). De administratieve fiasco's achteraf gaan alleen maar verliezers opleveren (vroege klanten die gepre-ordered hebben vissen achter het net, door omzetting en retailers maken alleen maar kosten aan administratie, waar ze direcht niets mee verdienen).

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
renzo4000 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:22:
Erg leuk om te lezen dat mensen met een pre-order krampachtig (de valse) hoop houden dat er geen "losse" exemplaren worden verkocht op de releasedag. Nogmaals, dit hebben we al vaker gezien, niet alleen bij de PS4 maar ook bij andere hypes ... conclusie is dat nog altijd op de release dag losse exemplaren te krijgen zijn in de winkel. De kans is ook groot dat een deel van de pre-orders worden uitgeleverd in de winkel aan kopers. Dit zijn namelijk de mensen die nog voor de extra omzet zorgen en houden ze mensen met een pre-order langer aan het lijntje (vertraging in leveringen als excuus ed).

renzo4000 in "[PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"
Grappig, de release is nog ver weg en de paniek (die ik indirect al voorspelde, zie quote) slaat nu al toe ... Renzo4000 loopt die dag vrolijk de winkel uit bundel of geen bundel :+

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• joffrey19
emperorfz schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:52:
[...]

Ik weet niet of je Sony hiervan de schuld kan geven. Ze hebben tijdens de aankondiging duidelijk gezegd dat aan de retail wordt gevraagd om de pre-order lijst af te gaan en de bundle aan de vroege pre-orders aan te bieden voor launch day.
Als retail zich dan hier niet aan houdt, dan kan Sony er weinig aan doen.
Sony had ook ipv aangeven hoeveel PS4 een retailer ontvangt, kunnen aangeven dat ze x aantal bundels ontvangen en x aantal basic edities. Had een hoop ellende voorkomen.

Of inderdaad zoals hierboven wordt vermeld later met bundels moeten komen.

Verwijderd

renzo4000 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:09:
[...]

Grappig, de release is nog ver weg en de paniek (die ik indirect al voorspelde, zie quote) slaat nu al toe ... Renzo4000 loopt die dag vrolijk de winkel uit bundel of geen bundel :+
Daarom,..... geloof me nou. Ik voorspel je dit;
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:30:
Kunst is gewoon je peilen te richten op de kleine dorpen rondom de grote steden.
Ik kom zelf uit Amersfoort, dus in mijn geval de intertoys in Soest, Leusden of Nijkerk bijvoorbeeld.
Gegarandeerd prijs op de lanchdatum...
Inside information ;)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ach boeiend, ieder moet doen wat hij/zij het beste vindt. De mensen die er waarde aan hechten om met de release een exemplaar te bemachtigen hebben vroeg genoeg een reservering gedaan. De mensen die er minder/geen waarde aan hechten doen geen reservering en die zien wel wat er in de eerste 2 weken na de releae gaat gebeuren... beetje nutteloos om daar een welles/nietes discussie over te beginnen.

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Inderdaad, en als je het alsnog op day one wilt en te laat bent met pre orderen, kun je in ieder geval nog de kleinere winkels proberen op launchday.
Niemand dus die 'krampachtig' ergens aan vast houdt als ze gepreorderd hebben.

• Massief
  • Laatst online: 11-04-2022
renzo4000 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:09:
[...]

Jij bent echt zo cool he Renzo. Hoe wist je zo goed dat dit ging gebeuren? Vertel alsjeblieft hoe cool jij de winkel uit gaat lopen met een PS4 onder je handen. Ga je die mijlpaal ook nog vastleggen op camera zodat wij ook jou kunnen zien glunderen met je welverdiende PS4? Vraag je je zelf nu al af hoeveel likes op facebook je gaat krijgen? Zoveel vragen Renzo en zo weinig tijd.

Ik ga ondertussen echt keihard balen dat jij hem eerder hebt dan mij :(

[ Voor 33% gewijzigd door Massief op 24-10-2013 17:00 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Massief schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:58:
[...]

Jij bent echt zo cool he Renzo. Hoe wist je zo goed dat dit ging gebeuren? Vertel alsjeblieft hoe cool jij de winkel uit gaat lopen met een PS4 onder je handen. Ga je die mijlpaal ook nog vastleggen op camera zodat wij ook jou kunnen zien glunderen met je welverdiende PS4? Vraag je je zelf nu al af hoeveel likes op facebook je gaat krijgen? Zoveel vragen Renzo en zo weinig tijd.

Ik ga ondertussen echt keihard balen dat jij hem eerder hebt dan mij :(
Ja man ik ben echt c00l :o ... natuurlijk zit er een flinke " ;) " in mijn post. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat men zich enorm druk maakt over een ps4 die wel of niet op de releasedag wordt uitgeleverd. Er zijn gewoonweg te veel factoren die ervoor kunnen zorg dat je hem niet ontvangt op die dag (zelfs als je numero uno bent tijdens het pre-orderen).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:22
Van de bol.com vraag en antwoord PS4 pagina:
Goedemiddag, Bedankt voor je vraag. Wij kunnen inderdaad bestaande pre-order helaas niet omzetten naar bundels. Tevens ontvangen wij t/m release/eind 2014 alleen maar standaard edities en geen bundels. Mocht je toch voor een bundel willen gaan dan zal je helaas nog tot begin 2014 moeten wachten tot wij deze kunnen leveren. Hou de website goed in de gaten, want wanneer wij bundels gaan voeren dan komen deze vanzelf online. Het annuleren van je order gaat wel ten koste van je positie op je huidige pre-order. Reserveringen op bundels staan los van je huidige reservering. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Emma van bol.com
;(

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Bart Smit meldt dat iedereen die de Killzone bundel heet kunnen reserveren, deze op launch (29 november) kunnen verwachten.

• kibber
Uniciteit schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:53:
Bart Smit meldt dat iedereen die de Killzone bundel heet kunnen reserveren, deze op launch (29 november) kunnen verwachten.
Ben benieuwd of ze dat waar kunnen maken.. Zie:

https://twitter.com/kevinrobers/status/393261076856729600
https://twitter.com/kevinrobers/status/393261222256451584
Pagina: 1 ... 12 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot