"Reserveren" als in je email adres invullen op de bestelpagina die gisteren een paar uur online was, of was er nog een concretere reservering voor de bundel mogelijk?Uniciteit schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:53:
Bart Smit meldt dat iedereen die de Killzone bundel heet kunnen reserveren, deze op launch (29 november) kunnen verwachten.
Yep, die. Dan kom je op een lijst terecht... je kunt later pas bestellen, maar de tijd van reserveren bepaalt wie als eerste wat krijgt.PeterPan schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:14:
[...]
"Reserveren" als in je email adres invullen op de bestelpagina die gisteren een paar uur online was, of was er nog een concretere reservering voor de bundel mogelijk?
Dus stel jij reserveert nu pas, maar bestelt dadelijk als eerste, dan nog hebben anderen voorrang. Zo heb ik het tenminste begrepen
Ik leg mij er maar bij neer dat ik geen bundel scoor. Op zich vind ik dat niet zo heel erg.. Je kan een lekker voordeel scoren maar ik heb liever die PS4 ´day one´
in huis.
[ Voor 3% gewijzigd door CR1691 op 24-10-2013 22:20 ]
PSN: Finally_Chris
Dat snap ik. Ik ga denk ik toch voor de bundel... zelfs als ik dan wat langer moet wachten. Uiteindelijk was ik toch wel van plan zowel een extra controller als de PS4 camera te halen... dan zit je al op 20 euro voordeel. KZ: SF was ik nog aan het twijfelen, want adviesprijs lijkt €69.99 te worden, dus retailers zullen niet snel lager gaan dan €59.99.CR1691 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:20:
Ik leg mij er maar bij neer dat ik geen bundel scoor. Op zich vind ik dat niet zo heel erg.. Je kan een lekker voordeel scoren maar ik heb liever die PS4 ´day one´in huis.
In principe dus 90 euro voordeel... kan je dadelijk waarschijnlijk toch wel 2 games van kopen. Of gewoon iets anders.
Tjah ik heb nog steeds de hoop dat ik bij Gamemania mijn order kan omzetten en een day one bundel kan halen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ja je kan gewoon je standaard pre-order omzetten in een van die bundels.Chaoss schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:29:
Tjah ik heb nog steeds de hoop dat ik bij Gamemania mijn order kan omzetten en een day one bundel kan halen.
Gamemania heeft dat vandaag bevestigd aan mij, alle leden worden gebeld/gemaild en gevraagd of ze dat willen veranderen tegen extra betaling natuurlijk...
Tevens de mensen bij Nedgame precies het zelfde....
[ Voor 5% gewijzigd door theduke1989 op 24-10-2013 22:45 ]
Ander puntje: ik heb bij Sony de day one besteld, maar ook driveclub.
Die is echter uitgesteld. Er staat:
Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn.
Krijg ik dan alles ergens begin 2014 als driveclub uit is?
Hebbben anderen driveclub geannuleerd? (Of een andere uitgestelde game?)
Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn.
sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr
Als je PS Facebook moet geloven zou je een andere spel gaan krijgen voor vervanging volgens mij...Nasje12 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:42:
Ander puntje: ik heb bij Sony de day one besteld, maar ook driveclub.
Verwijderd
Ik neem aan dat hij het over de volledige game heeft.theduke1989 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:51:
[...]
Als je PS Facebook moet geloven zou je een andere spel gaan krijgen voor vervanging volgens mij...
Ik denk dat een mail naar Sony voor duidelijkheid zal zorgen maar het lijkt me niet dat ze de console achterhouden tot driveclub uitkomt.
Bart Smit en Intertoys en wat toezeggen. Ze hebben de GTA V Collectors Edition gewoon twee dagen voor release gecanceld, met de reden dat ze er te weinig hadden. Vooraf wel met de e-mail bevestigd dat ze gingen leveren. Wel meteen de CC afgeschreven na bestelling natuurlijk. Hondsbrutaal vind ik het ook nog, de Engelse webshops schrijven pas af van je CC als ze je order verwerken en verzenden. Geen vertrouwen daar dus in.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Is die dualshock 4 al ergens te bestellen? In amerika is ie al te koop. Wil er ook al wel eentje bestellen. Schijnt gewoon met ps3 te werken....
Bestellen kan altijd hèkbloem schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:13:
Is die dualshock 4 al ergens te bestellen? In amerika is ie al te koop. Wil er ook al wel eentje bestellen. Schijnt gewoon met ps3 te werken....
[ Voor 11% gewijzigd door HertogJack op 25-10-2013 08:15 ]
psn: HertogJack
Heb begin augustus PS4 besteld bij Bart Smit in de winkel, niks geen mail gehad nog.
Bout zaak.
Bout zaak.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
zie net bij wehkamp dat bij mijn bestelling het > teken weg is bij de 5 weken dus nu echt aftellen
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Kopen danHertogJack schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:15:
[...]
Bestellen kan altijd hèOf je hem nu al krijgt is een 2de..
Ik ben hier ook benieuwd naar. Gezien het feit dat Sony geen datum heeft gesteld voor alle PS4 accessoires mogen deze direct in de verkoop als een winkel ze binnen heeft. Daarom gebeurt dat nu in Amerika. Hopelijk ook hier snel verkrijgbaar gezien de controller werkt met de volgende PS3 spellen:kbloem schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:13:
Call of Duty (MW2, MW3, Black Ops, Black Ops 2)
Castle Crashers
Portal 2
Far Cry 2
The Last of Us (HELL YES! But what about the flashlight?)
LittleBigPlanet/LittleBigPlanet 2
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch
Heavy Rain (no motion sensing)
Uncharted 1/2/3
Red Dead Redemption
Infamous + Infamous 2
Resistance 2 (had to use a DS3 to get past the start screen, but DS4 worked fine after that)
Killzone 3
Dead Space
Battlefield: Bad Company 2
Motorstorm (Apocalypse, Pacific Rift)
Tomb Raider
Prototype
Skyrim
Dark Souls
Battlefield 3
Far Cry 3: Blood Dragon
Final Fantasy XIV
Super Stardust HD
Diablo 3
Bioshock: Infinite
Kingdom Hearts 1.5 HD
Cool, bij mij ook. Ben benieuwd wat anderen zien die een email van Wehkamp hebben gekregen.Njay schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:52:
zie net bij wehkamp dat bij mijn bestelling het > teken weg is bij de 5 weken dus nu echt aftellen
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Geen mail gehad en bij mij is het > teken ook weg.TheKillingBean schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:08:
[...]
Cool, bij mij ook. Ben benieuwd wat anderen zien die een email van Wehkamp hebben gekregen.
Steam: matsFR
Ik heb Bart Smit gemailed voor meer informatie over die 'reserveringen' voor de bundel met Killzone + Camera + extra controller, dit kreeg ik terug:
). Ben heel benieuwd of het goed zal gaan.
Ik heb trouwens voor 23 augustus gereserveerd (wat ik helemaal vergeten was totdat ik die mail over het upgraden woensdag kreegGeachte heer/mevrouw,
Wanneer u een upgrade heeft gedaan ontvangt u een week van te voren een email met een link om het product te bestellen. De reserveringen hebben voorrang. Wanneer u de bestelling heeft geplaatst ontvangt u de ps4 op de dag van release.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice
Wow er zijn volgens mij hier mensen echt zenuwachtig rondom de levering van de ps4, dat zal wat worden de dag voor de release. Ben benieuwd of ze dan die avond ook wat langer mogen opblijven, met pyjama voor de t.v. kopje warme choco...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Was het maar zo'n feestsimons schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:55:
Wow er zijn volgens mij hier mensen echt zenuwachtig rondom de levering van de ps4, dat zal wat worden de dag voor de release. Ben benieuwd of ze dan die avond ook wat langer mogen opblijven, met pyjama voor de t.v. kopje warme choco...
Ik moet nog wachten op de 2de levering.
Maar ik wil echt weten, stel de pre-orders voor de eerste levering worden vervangen door de bundels van PS4.
Dat zijn losse pakketten toch? wat gebeurd er dan met de losse PS4's die staan daar dan toch ? Dan zou je alsnog kunnen kopen op de launch day of niet dan???
Ik neem aan dat je gewoon een losse ps4 krijgt en bv een camera en Killzone erbij geleverd krijgt. Ik denk niet dat je een speciale bundel doos krijgt om het zo maar ff te zeggen. Anders krijgen de medewerkers in de winkel het grootste gezeik over zich heen.theduke1989 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:00:
[...]
Was het maar zo'n feest
Ik moet nog wachten op de 2de levering.
Maar ik wil echt weten, stel de pre-orders voor de eerste levering worden vervangen door de bundels van PS4.
Dat zijn losse pakketten toch? wat gebeurd er dan met de losse PS4's die staan daar dan toch ? Dan zou je alsnog kunnen kopen op de launch day of niet dan???
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja dat is het hem juist de ene zegt dat en de andere weer dit.Oxigeon schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:02:
[...]
Ik neem aan dat je gewoon een losse ps4 krijgt en bv een camera en Killzone erbij geleverd krijgt. Ik denk niet dat je een speciale bundel doos krijgt om het zo maar ff te zeggen. Anders krijgen de medewerkers in de winkel het grootste gezeik over zich heen.
Gisteren bij Nedgame geweest om te vragen hoe het precies in elkaar zat.
Hun antwoord was weer, ja ze krijgen gewoon de losse controller en de game + de camera los.
Bij Gamemania zeiden ze weer gewoon de complete pakket krijgen ze.
Bij mij ook. Betekent dit nu dat ik 1 op release krijg?Njay schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:52:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Kan je nu ook de killzone bundel reserveren bij MediaMarkt, GameMania en Nedgame??
Ik heb half augustus in de winkel geserveerd en ook geen mail ontvangen.Mars18 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:17:
Heb begin augustus PS4 besteld bij Bart Smit in de winkel, niks geen mail gehad nog.
Bout zaak.
Misschien komt dat nog....
Daar ben ik dus ook benieuwd naarAtlAntA schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:17:
[...]
Bij mij ook. Betekent dit nu dat ik 1 op release krijg?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
De distributeurs weten tot op heden nog niet welke aantallen van welke bundels en/of losse PS4-sets ze krijgen. Ze kunnen dus ook niets zeggen over wie wanneer zijn pre-order krijgt.
Cogitationis poenam nemo patitur
What's newsimons schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:55:
Ik denk dat de kans dat wij kunnen switchen bij bol.com zo groot als nihil is nu 
Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Wij ontvangen alleen de standaard editie van de PS4 en geen bundels. De reden is dat wij veel meer pre-order hebben dan het aantal beschikbare PS4's voor 2014. De bundels die Sony beschikbaar stelt gaan ten koste van een x aantal kale PS4's. De bundels zijn dus niet additioneel bovenop de levering kale PS4's. Helaas zijn wij niet instaat om bestaande pre-order te upgraden. Mochten wij nu bundels gaan voeren dan zou dit betekenen dat iedereen deze bundel kan bestellen en dat wij op dag van release een x aantal klanten (die de kale ps4 voor 31juli hebben besteld)teleur moeten stellen. Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Vandaar dat wij eerst al onze pre-orders zullen uitleveren alvorens wij bundels gaan voeren. Mocht dit in de nabije toekomst nog wijzigen dan komen de bundels vanzelf online. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bart van bol.com
Je schetst een mooi verhaal!simons schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:55:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Doen ze denk ik ook niet. Heb hier nl een limited edition "Ni No Kuni" PS3 en die zit in een normale door met een extra kartonnen laagje eromheen.kibber schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:21:
[...]
Ik vermoed zelf dat ze geen bundels gaan leveren als in: aparte doos waar alles in zit. Ik vermoed dat veel mensen gewoon een basis PS4 krijgen met los de extra controller e.d. Het zou een beetje van de gekken zijn om nu allemaal aparte dozen te gaan ontwerpen terwijl we nu al weten dat er een tekort zal zijn op de eerste dag. Games en controllers kan je met gemak hele legers van produceren, met een console zal dat allemaal wat minder snel gaan.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Oftewel: stel ze krijgen nu, ik noem maar wat 900 kale PS4s, dan zouden ze kunnen besluiten om 100 bundels in te kopen maar dan houden ze nog maar 800 kale PS4s over.bjorntju schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:49:
Ik denk dat de kans dat wij kunnen switchen bij bol.com zo groot als nihil is nu![]()
[...]
Logisch dat ze dat niet doen... want het is nog maar de vraag wie allemaal hun pre-order wilt upgraden. Stel er willen er maar 50 upgraden, dan moet je dadelijk 50 andere (die alleen €399 PS4 willen) teleurstellen.
Verwijderd
De bundels zijn dus of/of en niet en/en. Dat is jammer maar er is nu wel duidelijkheid over dat de bundels niet als extra levering gezien kunnen worden.
En vandaar dus ook dat geen bedrijf ze gaan aanbieden. Neemt allemaal veel te veel rompslomp met zich mee. je kan er alleen maar mensen mee teleurstellen.
Even een klein irritatie puntje, mensen die het over de PS4 Day One hebben. Terwijl de PS4 geen Day One heeft
Alleen bij de Xbox One is dat het geval en die krijgen wat extra meuk.
Bij de PS4 is iedereen gelijk, ook al koopt hij hem een jaar later
Bij de PS4 is iedereen gelijk, ook al koopt hij hem een jaar later
Hij wordt niet in de context gebruikt die jij nu bedoelt.
Ps4 day one, bedoelt gewoon iedereen dat het de eerste levering betreft (niet dat het een speciale editie oid is).
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Vraag me ook af of dat je als winkel alle bestelde bundels gaat krijgen. Stel dat er 25 mensen switchen en dat je maar 15 bundels krijgt. Grijp je mooi naast je PS4 die je anders wel op de eerste dag zou hebben gehad.Oxigeon schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:16:
En vandaar dus ook dat geen bedrijf ze gaan aanbieden. Neemt allemaal veel te veel rompslomp met zich mee. je kan er alleen maar mensen mee teleurstellen.
Sony had het wat handiger kunnen doen. Bij de Wii U had je van begin af aan bundels en dan wist iedereen waar hij aan toe was.
Aan de andere kant had je ook logisch kunnen bedenken dat er bundels gingen komen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:25:
[...]
Vraag me ook af of dat je als winkel alle bestelde bundels gaat krijgen. Stel dat er 25 mensen switchen en dat je maar 15 bundels krijgt. Grijp je mooi naast je PS4 die je anders wel op de eerste dag zou hebben gehad.
Sony had het wat handiger kunnen doen. Bij de Wii U had je van begin af aan bundels en dan wist iedereen waar hij aan toe was.
Ik vind alleen het verschil in prijs wel hoog.
PS4+Killzone+extra controller+camera is al snel €580,-
Verwijderd
De mening van de meerderheid was dat er bijna nooit bundels bij de launch zijn. Mij maakt het niet uit want ik ben niet zo geïnteresseerd meer in shooters en aangezien er hier alleen Killzone geboden wordt veranderd er voor mij niets.kbloem schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:28:
[...]
Aan de andere kant had je ook logisch kunnen bedenken dat er bundels gingen komen.
Ik vind alleen het verschil in prijs wel hoog.
PS4+Killzone+extra controller+camera is al snel €580,-
Ik zit al een tijdje te dubben of ik nou een PS4 moet pre-orderen of dat ik moet wachten tot hij in de winkel ligt. Ik lees dit draadje al 20 pagina's mee, maar wijzer ben ik nog niet geworden... Hoe je het ook wendt of keert, of ik nou een pre-order of niet, die PS4 staat pas onder m'n TV ergens in 2014... Althans, dat is wat ik denk. Zou een pre-order nou echt iets gaan uitmaken? Als ik een pre-order plaats bij Game Mania, wie gaat mij dan garanderen dat ik hem niet eerder bij de Intertoys in de schappen kan vinden? Allemaal vragen die denk ik pas beantwoord kunnen worden als Sony het spul daadwerkelijk heeft geleverd... Ik blijf dan maar stilletjes wachten met die knoop in de maag...
Verwijderd
Voor een preorder voor dit jaar ben je sowieso te laat vrees ik. Je kunt hopen op de tweede batch waarbij dan wellicht PS4's in de schappen zullen liggen. Misschien valt het ook wel mee en heeft Sony al veel meer PS4's gemaakt dan wij weten (iets met hype en zo).
Ik vind het redelijk aannemelijk dat er zowel voor de preoders van het eerste uur en de mensen in de winkel wel PS4's zullen zijn. Waarom anders dit hele circus?
Ik denk eerlijk gezegd dat je nu meer kans maakt om bij je lokale electronica zaak of speelgoedwinkel dan als je het nu pre-ordered. Dan kun je tenminste met de kerstdagen gamen!
Verder denk ik dat we bij de intro op 13 november kunnen zien of er genoeg zijn en wat ons te wachten staat.
Ik denk eerlijk gezegd dat je nu meer kans maakt om bij je lokale electronica zaak of speelgoedwinkel dan als je het nu pre-ordered. Dan kun je tenminste met de kerstdagen gamen!
Verder denk ik dat we bij de intro op 13 november kunnen zien of er genoeg zijn en wat ons te wachten staat.
veel sites zeggen nog eind december een nieuwe levering zal aankomen.
Als dat gebeurd zijn ze echt geniaal tegen over de concurrent...
Als dat gebeurd zijn ze echt geniaal tegen over de concurrent...
Ik heb inderdaad de volledige game, misschien deze game maar annuleren? Ik had er ook nog een extra controller en de camera bij genomen.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:56:
[...]
Ik neem aan dat hij het over de volledige game heeft.
Ik denk dat een mail naar Sony voor duidelijkheid zal zorgen maar het lijkt me niet dat ze de console achterhouden tot driveclub uitkomt.
Die Killzone bundel is dan nog steeds goedkoper en je hebt er een game bij....
Of wachten tot ze bij Sony ook de bundel aankondigen en dan switchen.
[ Voor 6% gewijzigd door Nasje12 op 25-10-2013 14:10 ]
Ik heb op dit moment bij Amazon.es de PS4, Killzone en een extra controller in de bestelling staan voor 503 euro inclusief verzenden staan. Met als leverin 4-5 December. Hier kun je de bundel nog niet bestellen jammer genoeg en ook nog niet upgraden. Kan het uiteindelijk wel, dan zal ik het doen. Kan het niet dan ben ik alsnog tevreden met deze prijs.
PSN: Alvanosa
Dat is dezelfde prijs als de bundel? waarom zou je dan wisselen?
inderdaad de camera
ik zei niks
Hecht zelf denk ik weinig waarde aan de camera en ga hem mischien nog te koop aan bieden als ik de bundel binnen krijg. waar kan je hem nou voor gebruiken playroom demo(5 minuten leuk) en skype(wat je op pc,tablet,smartphone kan)?
inderdaad de camera
[ Voor 68% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 25-10-2013 14:16 ]
Ik mis met deze prijs de camera, lijkt me leuk als ik die erbij kan krijgen voor niks.
PSN: Alvanosa
Camera?arnoutzw schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:13:
Dat is dezelfde prijs als de bundel? waarom zou je dan wisselen?
Ik heb zelf 3 pre-orders staan, GM, Wehkamp en Bol vanaf ongeveer mei/juni just to be sure.Nasje12 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:00:
Ik vind het redelijk aannemelijk dat er zowel voor de preoders van het eerste uur en de mensen in de winkel wel PS4's zullen zijn. Waarom anders dit hele circus?
100% vertrouwen heb ik nog niet, want je weet het nooit met dit soort leveringen. Ik weet wel, dat ondanks MM misschien anders beweert, dat het denk de moeite loont om op 29 november voor de deur te gaan zitten een uur van tevoren en naar binnen te sjezen bij opening. Ik weet zeker dat er een zootje in de winkel komen te liggen en daarbij vertrouw ik MM toch het meeste gezien zij meestal hele pallets krijgen per winkel.
Email gekregen en bij mij staat er:TheKillingBean schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:29:
[...]
Daar ben ik dus ook benieuwd naarDaarom moet even iemand kijken op Wehkamp die een e-mail hebben gekregen die het niet meer 1 krijgen op release.
Sony - Playstation 4 console
Bestelnr. 867-03-303
Besteld: 7 aug 2013
Levertijd 5 weken 1 399.00
Annuleren
Verwijderd
Die game kun je net zo goed annuleren, kan nog een half jaar duren.Nasje12 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:09:
[...]
Ik heb inderdaad de volledige game, misschien deze game maar annuleren? Ik had er ook nog een extra controller en de camera bij genomen.
Die Killzone bundel is dan nog steeds goedkoper en je hebt er een game bij....
Of wachten tot ze bij Sony ook de bundel aankondigen en dan switchen.
Als je switcht voor die bundel moet je wel zeker weten dat je de bundel ook op dag 1 krijgt tenzij je dat niet veel uitmaakt.
CR1691 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:18:
Hij wordt niet in de context gebruikt die jij nu bedoelt.
Ik weet dat mensen dat bedoelen, vind het alleen vervelend dat XBox met een term komt en die wordt overgenomen voor de PS4 maar met een andere betekenisNinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:25:
Ps4 day one, bedoelt gewoon iedereen dat het de eerste levering betreft (niet dat het een speciale editie oid is).
Iedere launch, of het nou een game of console is, wordt de term day one gebruikt. Het is niet een term die Microsoft nu voor de X1 verzonnen heeft.
Ik annuleer hem wel ergens in de derde week van november, dan weten we hopelijk meer van de bundels...Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:33:
[...]
Die game kun je net zo goed annuleren, kan nog een half jaar duren.
Als je switcht voor die bundel moet je wel zeker weten dat je de bundel ook op dag 1 krijgt tenzij je dat niet veel uitmaakt.
Ik ga wel mailen naar Sony of ik de PS4 First Day (ik bedenk maar mijn eigen naam om irritatie te voorkomen) wel gelijk krijg. Of ik vervang driveclub door killzone en vraag geld geld terug.....
Verwijderd
Half november kun je op je account zien of je op 29 november een PS4 hebt of niet. Eerder weten ze niets hebben ze mij verteld.Nasje12 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:16:
[...]
Ik annuleer hem wel ergens in de derde week van november, dan weten we hopelijk meer van de bundels...
Ik ga wel mailen naar Sony of ik de PS4 First Day (ik bedenk maar mijn eigen naam om irritatie te voorkomen) wel gelijk krijg. Of ik vervang driveclub door killzone en vraag geld geld terug.....
Hmmmmm, Ik heb mijn PS4 op 9 aug 2013 besteld maar zelf nog geen e-mail gekregen van Wehkamp. Toch vreemd hoe ze communiceren over de PS4.HertogJack schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:22:
[...]
Email gekregen en bij mij staat er:
Sony - Playstation 4 console
Bestelnr. 867-03-303
Besteld: 7 aug 2013
Levertijd 5 weken 1 399.00
Annuleren
bij saturn is zelfs de console categorie al weg.
Gisteren en vandaag in de middag was het er nog, maar die is nu weg.
Ik denk dat ze nu dus de categorie gaan aanpassen naar de nieuwe bundels erbij etc denk ik...
Ik volg al saturn dagen , dus dat iemand gaat zeggen dat was al zo, nee dat was niet zoo.....
Extra informatie:
Volgens Saturn klantenservice tot de tijd van net kon je dus volgens hun de eerste levering verwachten.
Bij hun is het dus zolang de console op de site staat betekend het dat je hem op de 1ste dag kon krijgen van de release. Wat erg vaag is want in de vestigingen zeiden ze allemaal dat het op is ook in de webshop...
Gisteren en vandaag in de middag was het er nog, maar die is nu weg.
Ik denk dat ze nu dus de categorie gaan aanpassen naar de nieuwe bundels erbij etc denk ik...
Ik volg al saturn dagen , dus dat iemand gaat zeggen dat was al zo, nee dat was niet zoo.....
Extra informatie:
Volgens Saturn klantenservice tot de tijd van net kon je dus volgens hun de eerste levering verwachten.
Bij hun is het dus zolang de console op de site staat betekend het dat je hem op de 1ste dag kon krijgen van de release. Wat erg vaag is want in de vestigingen zeiden ze allemaal dat het op is ook in de webshop...
[ Voor 35% gewijzigd door theduke1989 op 25-10-2013 16:36 ]
Klopt, kan er ook geen touw aan vast knopen.. Mensen die later dan mij hebben besteld hebben geen mail gekregenTheKillingBean schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:41:
[...]
Hmmmmm, Ik heb mijn PS4 op 9 aug 2013 besteld maar zelf nog geen e-mail gekregen van Wehkamp. Toch vreemd hoe ze communiceren over de PS4.
Nou net even langs gamemania geweest waar ik hem besteld heb op 14 juni
Ze krijgen ongeveer 16 Killzone bundels binnen, en 99 consoles totaal. Ik zat met mijn 14 juni al niet meer bij de eerste 16.....Ze bellen iedereen af of ze hem willen omzetten. Ik was denk ik nummer 50 ofzo op de lijst.. Ach wel een day one in ieder geval
Ze krijgen ongeveer 16 Killzone bundels binnen, en 99 consoles totaal. Ik zat met mijn 14 juni al niet meer bij de eerste 16.....Ze bellen iedereen af of ze hem willen omzetten. Ik was denk ik nummer 50 ofzo op de lijst.. Ach wel een day one in ieder geval
Verwijderd
Snap de ophef niet zo... De PS3 zou ook lastig te krijgen zijn zonder pre-order. Een dag na launch kon ik er zo een meenemen bij de mediamarkt. Zal met de PS4 niet anders zijn denk ik
Toen kostte een kaal systeem met controller € 599,00. Voor € 200,00 minder zijn er veel meer gegadigden (ook is de markt groter geworden: oudere gamers blijven ook gamen en er komt alleen maar nieuwe aanwas bij).Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:09:
Snap de ophef niet zo... De PS3 zou ook lastig te krijgen zijn zonder pre-order. Een dag na launch kon ik er zo een meenemen bij de mediamarkt. Zal met de PS4 niet anders zijn denk ik
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
99 consoles. Per vestiging neem ik aan. Ik heb 22-5 gepreorderd. ben benieuwd.djeck schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:03:
pre-order van 6-5-2013 hier bij GM Roosendaal. Ben benieuwd hoeveel zij er krijgen en of ik tot de eersten behoor.
Order geplaatst op: 26-2-2013 19:05:25djeck schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:03:
Mmm, hoop dat ik mijn killzone bundle mag pre-orderen
Ik ben vanmiddag al gebeld door de Game Mania Alkmaar met de vraag of ik mijn pre-order wou upgraden. Ik heb op 25 februari mijn reservering gedaan dus ik was er vroeg bij. Ik kreeg te horen dat dit filiaal 9 bundels binnen zou krijgen, ik weet alleen niet of dit om de uitgebreidste bundel ging of om beide bundels. Verder kreeg ik te horen dat alles in een Excel-bestand zou worden uitgewerkt en dan zou het hoofdkantoor ervoor zorgen dat alles goed word afgehandeld. Ik ben blij dat ik bij de Game Mania gereserveerd heb want dit regelen ze naar mijn mening erg goed.
MM neemt trouwens niet eens meer nieuwe Pre orders aan op hun website
Vanwege onduidelijkheid over de beschikbaarheid van de Playstation 4 nemen wij op dit moment geen Pre-Orders aan in de webshop.
De Playstation 4 zal online weer te bestellen zijn zodra wij meer duidelijkheid hebben over de beschikbaarheid.”
Ik ben benieuwd of ik hem dit jaar nog krijg
Vanwege onduidelijkheid over de beschikbaarheid van de Playstation 4 nemen wij op dit moment geen Pre-Orders aan in de webshop.
De Playstation 4 zal online weer te bestellen zijn zodra wij meer duidelijkheid hebben over de beschikbaarheid.”
Ik ben benieuwd of ik hem dit jaar nog krijg
Verwijderd
Hé,.... toch geen klein stadje toch. Best wel grote franchise ookTerminator.T2 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:18:
Game Mania Alkmaar
Laat het beide zijn.,...... ligt het dan aan mij, of is dat dan nog lachwekkend weinig voor een shop in een stad als AlkmaarTerminator.T2 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:18: Ik kreeg te horen dat dit filiaal 9 bundels binnen zou krijgen, ik weet alleen niet of dit om de uitgebreidste bundel ging of om beide bundels.
Hmm ik wordt niet echt vrolijk van die berichten hierboven over de GM, als een winkel als GM al zo weinig bundels per filliaal krijgt dan ben ik niet echt hoopvol. Ik heb 11juni via hun site besteld, hopelijk had mijn afhaal filliaal (heerenveen) toen nog niet zoveel reservering...
Verschil is nu dat er meer dan 1,5 miljoen reservering zijn, met de PS3 waren er amper reserveringenVerwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:09:
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Heeft hier iemand toevallig nog een exemplaar vooruitbesteld bij een belgische game mania? Ik heb namelijk nog geen telefoontje gehad (mijn pre-order heb ik in maart gedaan) Ik ben vorige week langs geweest bij de lokale game mania winkel om mijn pre-order om te zetten in een killzone bundel, maar de verkoper vertelde me dat dat (nog) niet mogelijk was. Ik moest gewoon hun website in het oog houden zei hij...
Don't walk on the grass, smoke it.
heb vandaag nog gevraagd in Freerecordshop in België, hadden ook nog steeds geen info gekregen van bovenaf...
Als ze iets weten, zullen ze telefonish of via mail contact opnemen zeggen ze (geen officieel bericht)
Als ze iets weten, zullen ze telefonish of via mail contact opnemen zeggen ze (geen officieel bericht)
Zojuist mijn bestelling veranderd in de Mega Bundle
Iemand ook gepreorderd bij Nedgame? Heb zelf op 13/06 besteld bij Nedgame Haarlem. Een paar dagen geleden langs geweest, ze gaven aan dat ze nog geen info hebben over de bundels en dat ze misschien niet op day one komen. Op budgetgaming las ik overigens dat ze enkel de mega bundel zouden gaan aanbieden.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Net in de winkel van Bartsmit mn pre order veranderd naar een Killzone bundle die me 450€ gaat kosten.
De mega Killzone bundel van 500€ kregen ze niet binnen met de release.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Ik kom net terug van de Saturn Brugge en heb m'n Pre-order kunnen omzetten naar een Killzone bundel + camera + 2e controller voor 499 €
Volgens de medewerker zouden ze maar een bundel of 8 binnen krijgen (+ nog enkele bundels met enkel Killzone)
Ook is er gezegd dat er in deze Saturn geen nachtopening komt.
Volgens de medewerker zouden ze maar een bundel of 8 binnen krijgen (+ nog enkele bundels met enkel Killzone)
Ook is er gezegd dat er in deze Saturn geen nachtopening komt.
Valt mij ook op dat sites in duitsland vermelden dat die bundel pas leverbaar is op 1/1/2014ikookhier schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:48:
Net in de winkel van Bartsmit mn pre order veranderd naar een Killzone bundle die me 450€ gaat kosten.
Gaat die bundel wel voor kerst uitkomen?
Misschien net als Bol.com ervoor gekozen om eerste alle 'kale PS4 pre-orders' te vervullen voordat ze bundels bestellen?WiXX schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:46:
[...]
Valt mij ook op dat sites in duitsland vermelden dat die bundel pas leverbaar is op 1/1/2014
Gaat die bundel wel voor kerst uitkomen?
Net Game mania aan de telefoon gehad (Apeldoorn) Ze konden mij nog niks mededelen voor het omzetten naar het pack van 500,-
De door mij bestelde Killzone Bundle krijgen ze er maar 2 van binnen, Losse Ps4 een stuk of 6.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Zojuist bij de Gamemania in katwijk mijn pre-order omgezet naar een Killzone bundel van 500,- !
Ze krijgen er in totaal 7 binnen, maandag krijgen ze de definitieve informatie van het hoofdkantoor binnen en op dezelfde dag gaan ze bellen.
Ze krijgen er in totaal 7 binnen, maandag krijgen ze de definitieve informatie van het hoofdkantoor binnen en op dezelfde dag gaan ze bellen.
Nou ik heb de hoop op de bundel van 500 na vandaag opgegeven. Ben bij de Mediamarkt In Leeuwarden geweest en daar is me medegedeeld dat ze de bundels niet op day one gaan aanbieden / binnen krijgen. Wel is me toegezegd dat ik op day one mijn PS4 kan halen. Ze krijgen er maar 20 binnen en hebben inmiddels ruim boven de 200 bestellingen. Ben daarna ook nog bij de Toys R us geweest en die hadden hetzelfde verhaal. Echter hadden ze daar maar 12 PS4 pre orders. De Mediamarkt zit maar 20 meter verder. Ik haal nu in ieder geval maar 2 games i.p.v. 3 games. Wel gewoon extra controller en de camera.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik vond het inderdaad ook weinig maar ik hoop dat dit betekent dat Sony wat bewaart voor andere ketens of voor de vrije verkoop.Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:24:
[...]
Hé,.... toch geen klein stadje toch. Best wel grote franchise ook
[...]
Laat het beide zijn.,...... ligt het dan aan mij, of is dat dan nog lachwekkend weinig voor een shop in een stad als Alkmaar
Ik heb ook een reactie van iemand gelezen wie verteld is dat ze rond de 30 binnen zouden krijgen bij MM Leeuwarden. Zelf ben ik daar nr. 27 op de lijst en toen ik bestelde is mij ook beloofd dat ik op dag 1 mijn PS4 binnen zou hebben. Neem alles maar met een korreltje zout.zwembroek schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:26:
...Mediamarkt In Leeuwarden... Ze krijgen er maar 20 binnen en hebben inmiddels ruim boven de 200 bestellingen.
Inmiddels kan het mij niet zoveel meer schelen. Als ik op releasedag een telefoontje krijg dan vindt ik dat hartstikke leuk en anders maar niet. Wacht ik wel even.
Media Markt Almere is de mensen aan het nabellen kon zelf niet er voor kiezen en moest wachten of ik gebeld ga worden.
Kon hem wel omzetten maar dan was je garantie van dag 1 weg.
Kon hem wel omzetten maar dan was je garantie van dag 1 weg.
Ben dan benieuwd of Gamemania die bundels wel dag 1 gaat krijgen
http://www.sony.nl/hub/ps4-preorder
Sony store neemt geen pre orders meer aan. Waarschijnlijk is een 2013 levering helemaal uitverkocht bij ze en moeten ze wachten op een levering in 2014 voor nieuwe orders.
Sony store neemt geen pre orders meer aan. Waarschijnlijk is een 2013 levering helemaal uitverkocht bij ze en moeten ze wachten op een levering in 2014 voor nieuwe orders.
Vanavond rond 18.00 telefoontje gekregen van Gamemania Eindhoven Woensel dat er mensen waren afgevallen voor de day 1 levering. Ik zelf stond op 2e levering en ben dus nu op de eerste levering gezet. Nu toch nog day 1 levering dus!
Deze melding krijg ik ook via de distributeurs, het is tevens compleet onduidelijk wanneer de tweede batch geleverd kan worden. Dit kan wel eens midden december net voor de feestdagen worden. Althans, volgens een distributeur.Silversin schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:18:
http://www.sony.nl/hub/ps4-preorder
Als dat gebeurd dan weet je dat ze in alle opzichte veel beter hebben gehandeld dan de XBONE.Bullet NL schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:15:
[...]
Deze melding krijg ik ook via de distributeurs, het is tevens compleet onduidelijk wanneer de tweede batch geleverd kan worden. Dit kan wel eens midden december net voor de feestdagen worden. Althans, volgens een distributeur.
Waarom? Zij kunnen niet eens normaal een batch uitleveren voor Nederland, en dan pas in medio maart/april de 1ste batch. Dus die paar weken wachten vind ik geen probleem dan om te wachten.
Het is nog helemaal niet duidelijk in welke aantallen Sony kan leveren, dit gaat eerder een beperkte hoeveelheid zijn dan groot. Het is zelfs zo dat van elke PS4 er in Europa verkocht wordt er maar een beperkt aantal naar ons land mogen. Ook Sony heeft voorkeur qua landen, Duitsland, Frankrijk en Engeland krijgen bijvoorbeeld veel meer stuks toegewezen dan ons land.theduke1989 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:36:
[...]
Als dat gebeurd dan weet je dat ze in alle opzichte veel beter hebben gehandeld dan de XBONE.
Waarom? Zij kunnen niet eens normaal een batch uitleveren voor Nederland, en dan pas in medio maart/april de 1ste batch. Dus die paar weken wachten vind ik geen probleem dan om te wachten.
offtopic:
De reden dat de Xbox niet in ons land uit komt (gelijk aan de tier1 landen) heeft een andere reden, Nederland is een tier2 land. Precies zoals dit met de Xbox en Xbox 360 ook het geval was, niets nieuws onder de zon.
Het is allerminst duidelijk wanneer de Xbox One geleverd gaat worden, dit kan ook midden januari worden. Waardoor de eerste uitlevering van de Xbox One en de vervolgleveringen van de PS4 wel heel dicht bij elkaar kunnen komen te liggen.
Het is overigens ook niet bekend of Microsoft de vraag van de Xbox wel of niet aan kan. Kan maar zo zijn omdat de Xbox al een 4 tot 5 maand in productie is wanneer hij in Nederland komt er voldoende aanbod is.
Maar goed, speculatie..... Net als een Xbox datum van medio maart/april
De reden dat de Xbox niet in ons land uit komt (gelijk aan de tier1 landen) heeft een andere reden, Nederland is een tier2 land. Precies zoals dit met de Xbox en Xbox 360 ook het geval was, niets nieuws onder de zon.
Het is allerminst duidelijk wanneer de Xbox One geleverd gaat worden, dit kan ook midden januari worden. Waardoor de eerste uitlevering van de Xbox One en de vervolgleveringen van de PS4 wel heel dicht bij elkaar kunnen komen te liggen.
Het is overigens ook niet bekend of Microsoft de vraag van de Xbox wel of niet aan kan. Kan maar zo zijn omdat de Xbox al een 4 tot 5 maand in productie is wanneer hij in Nederland komt er voldoende aanbod is.
Hopelijk heeft bart smit wel genoeg ps4 bundels van killzone op 29 nov.
Nou hoop dat ik ook dan word gebeld want zit echt op het randje van DayOne...precies op de 24ste dus laat maar bellendestroye schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:46:
Vanavond rond 18.00 telefoontje gekregen van Gamemania Eindhoven Woensel dat er mensen waren afgevallen voor de day 1 levering. Ik zelf stond op 2e levering en ben dus nu op de eerste levering gezet. Nu toch nog day 1 levering dus!
Dat was ik waarschijnlijk even geleden.Chillco schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:34:
[...]
Ik heb ook een reactie van iemand gelezen wie verteld is dat ze rond de 30 binnen zouden krijgen bij MM Leeuwarden. Zelf ben ik daar nr. 27 op de lijst en toen ik bestelde is mij ook beloofd dat ik op dag 1 mijn PS4 binnen zou hebben. Neem alles maar met een korreltje zout.
Inmiddels kan het mij niet zoveel meer schelen. Als ik op releasedag een telefoontje krijg dan vindt ik dat hartstikke leuk en anders maar niet. Wacht ik wel even.
Ik hoorde juist van het personeel zelf tussen de 30 en 40.
Ik zit op 37, als ze 20 krijgen, en 2/3 weken later weer 20, dan vind ik het ook wel best.
Als het maar dit jaar is, hoor je mij niet klagen.
Heb voor de zekerheid wel vrij gevraagd voor die dag, mocht het wel goed komen, dan ben ik gewoon blij, zo niet, heb ik lekker lang weekend, en komt ie de maand erop wel, kan ik alvast extra geld opzij leggen voor een game extra.
[ Voor 25% gewijzigd door xoniq op 26-10-2013 23:22 ]
Natuurlijk krijgen Frankrijk Engeland en Duitsland er meer. Zijn toch veel grotere landen? Met veel meer klanten?Daarnaast gaan ze natuurlijk de strijd met de xbox aan in die landen waar de Xbox kan worden geleverd.Bullet NL schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:46:
[...]
Het is nog helemaal niet duidelijk in welke aantallen Sony kan leveren, dit gaat eerder een beperkte hoeveelheid zijn dan groot. Het is zelfs zo dat van elke PS4 er in Europa verkocht wordt er maar een beperkt aantal naar ons land mogen. Ook Sony heeft voorkeur qua landen, Duitsland, Frankrijk en Engeland krijgen bijvoorbeeld veel meer stuks toegewezen dan ons land.
offtopic:
Verder mooi verhaal met het tier 2 land. En dat het niets nieuws is. Vreemd dat de teleurstelling in Nederland zo groot was. Als je dit al wist waarom heb je dit niet aangekondigd? Iedereen verwachte hem dit jaar behalve jij?
Daarnaast is midden januari heeeeel onwaarschijnlijk. Of ging dat bij de tier 2 landen ook zo snel bij de launch van de 360?
Verder lijkt me de run op de Xbox one onlogisch en is er dus voldoende aanbod. Hier moet ik ze toch pluspunten geven.
Ik sta nummer 2 op de lijst in Roermond. Toch gisteren even binnen gewandeld. Ze krijgen daar 47 consoles binnen. Ze probeerden via een andere weg meer consoles in te kopen. Hij had het over een pakket B wat hij killzone pakket noemde en ook nog over een pakket C. Hiervoor zou ik +\~ 1 dag voor de release gebeld worden om nog te switchen.
Net een automatisch emailtje gekregen van Amazon Duitsland dat ze nog steeds geen verwachte leverdatum hebben het Killzone pack. Ik kan niet opmaken of dat een algemeen emailtje is voor alle bestellingen of specifiek voor mij.
Hebben er nog meer mensen hier een bestelling via Amazon Duitsland?
Hebben er nog meer mensen hier een bestelling via Amazon Duitsland?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot