• Jerry2215
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 17:39
PeterPan schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:29:
Net een automatisch emailtje gekregen van Amazon Duitsland dat ze nog steeds geen verwachte leverdatum hebben het Killzone pack. Ik kan niet opmaken of dat een algemeen emailtje is voor alle bestellingen of specifiek voor mij.
Hebben er nog meer mensen hier een bestelling via Amazon Duitsland?
Ik heb hetzelfde mailtje ontvangen.

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Nog 5 weken yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Net een automatisch emailtje gekregen van Amazon Duitsland dat ze nog steeds geen verwachte leverdatum hebben het Killzone pack. Ik kan niet opmaken of dat een algemeen emailtje is voor alle bestellingen of specifiek voor mij.
nope, nog steeds onbekende leverdatum

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Heb voor de zekerheid ook maar de eerste Killzone bundel bij Bart Smit gereseveerd, die zonder extra controller en camera. Ik zie wel wat er van komt. De camera uit de mega bundel ga ik zelden gebruiken en de extra controller koop ik wel los. Dan ben ik maar een paar euro duurder uit

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:33
Hier hebben we V&A voor

[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 27-10-2013 16:04 ]

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10 21:25
kibber schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:21:
Heb voor de zekerheid ook maar de eerste Killzone bundel bij Bart Smit gereseveerd, die zonder extra controller en camera. Ik zie wel wat er van komt. De camera uit de mega bundel ga ik zelden gebruiken en de extra controller koop ik wel los. Dan ben ik maar een paar euro duurder uit
Waar staat die dan? Als ik zoek op de site zie ik alleen maar de losse console.

• kibber
PeterPan schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Waar staat die dan? Als ik zoek op de site zie ik alleen maar de losse console.
Hij staat een beetje verstopt. Je moet zoeken op killzone bundel.
http://www.bartsmit.com/ps4-500gb-killzone-shadow-fall

• Massief
  • Laatst online: 11-04-2022
Ik zit nu te denken bij de lokale bart smit even binnen te wandelen en te polsen naar zo'n bundel. Alleen dan moet ik mijn bestelling bij MM annuleren, voordat ik dan mijn geld terug heb zijn we ook wel even verder denk ik. Ik laat het er maar gewoon bij.

• theduke1989
Massief schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:44:
Ik zit nu te denken bij de lokale bart smit even binnen te wandelen en te polsen naar zo'n bundel. Alleen dan moet ik mijn bestelling bij MM annuleren, voordat ik dan mijn geld terug heb zijn we ook wel even verder denk ik. Ik laat het er maar gewoon bij.
Of ik koop die versie van MM wel :D , en dan kan jij die van BS doen proble solved.
Allebij even happy dan ...
Ja alleen dat is blijkbaar een standaard bericht van Amazon dit stond op het klantenforum daar:
Pichlhöfer Christian meint:
Ist der standart text der automatisch nach 30 tagen versendet wird... also nicht wirklich was neues

• Vudwig
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
Heb net gehoord dat bij MM alexandrium rond de 70 PS4's geleverd gaan worden op dag van release, die allemaal uiteraard voor pre orders bestemd zijn. Datum van de 2de levering is nog onbekend en niet verwacht voor eind 2013.

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:18
70 stuks maar voor zo'n groot filiaal... Dat valt me best tegen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• NLRay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-10 08:05
Net bij MM Rijswijk geweest en daar vertelde ze mij dat ze er 30 krijgen en dat ze 59 pre-orders hebben. Ik sta gelukkig op plaats 11. Ik heb meteen maar fifa 14 en CoD ghosts en een extra ds4 besteld.

• theduke1989
bij bartsmit ben je voor de 2de levering pas in 2014 aan de buurt.
Terwijl andere sites veel eerder aangeven...

• kibber
Ik denk dat nog niemand weet wanneer de tweede levering precies is. Dat is allemaal speculatie. Ik hou er zelf rekening mee dat het nog voor kerst is omdat je dan de kerst verkopen nog mee kan pakken. Ik hou er alleen ook rekening mee dat ik veel te laat ben met bestellen/reserveren en daardoor pas bij een derde of vierde levering een PS4 krijg

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tja je zou toch verwachten dat er na de release bij de meeste winkels toch wel elke week een paar binen druppelen.

Ik hoop wel dat ik deze week door GameMania wordt gebeld betreffende een Killzone bundel!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Heb gewoon al me games bij BOL gecanceld en de camera en de extra controller. Ik haal me console daar, maar niks anders. Ze verdienen mijn centen niet.

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Heb zo'n idee dat er chronische tekorten gaan zijn als ik dit zo lees.

• Raxious
  • Laatst online: 22:21
Het voordeel is met die bundles dat mensen gaan switchen, dus mochten ze maar 40 stuks krijgen en jij was nr, 41 heb je pech. Tenzij er iemand switched naar zo'n bundle, want dan is er weer een normale vrij. Ik verwacht dat winkels ook daar flink mee rekening houden.

Ach, zolang ik mijn Mega Bundle maar op 29 november kan ophalen :p

Btw, een aantal Gamemania filialen gaan een nacht opening doen.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Raxious schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:39:
Het voordeel is met die bundles dat mensen gaan switchen, dus mochten ze maar 40 stuks krijgen en jij was nr, 41 heb je pech. Tenzij er iemand switched naar zo'n bundle, want dan is er weer een normale vrij. Ik verwacht dat winkels ook daar flink mee rekening houden.
Nope. Stel een winkel ontving eerst 40 kale PS4s en heeft nu 10 Killzone bundels besteld, dan krijgt de winkel maar 30 kale PS4s en 10 Killzone bundels. Je schuift in principe alleen op op de lijst als méér dan die 10 pre-orders overstappen naar de Killzone bundel.

• Crusader1978
  • Laatst online: 29-10 20:35
Raxious schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:39:
Btw, een aantal Gamemania filialen gaan een nacht opening doen.
Weet jij zo welke vestigingen en waar heb je dit gezien? :)

• theduke1989
met nachtopeningen denk ik dat de mensen die hem al hebben ge-pre-ordered meteen kunnen halen in de nacht. En heel de nacht dus opblijven :D dus .....

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Terminator.T2 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:18:
Ik ben vanmiddag al gebeld door de Game Mania Alkmaar met de vraag of ik mijn pre-order wou upgraden. Ik heb op 25 februari mijn reservering gedaan dus ik was er vroeg bij. Ik kreeg te horen dat dit filiaal 9 bundels binnen zou krijgen, ik weet alleen niet of dit om de uitgebreidste bundel ging of om beide bundels. Verder kreeg ik te horen dat alles in een Excel-bestand zou worden uitgewerkt en dan zou het hoofdkantoor ervoor zorgen dat alles goed word afgehandeld. Ik ben blij dat ik bij de Game Mania gereserveerd heb want dit regelen ze naar mijn mening erg goed.
ik ben niet gebeld, was de 19e die bij gamemania dat ding reseveerde.
morgen maar eens vragen hoe en wat.
ik las her en der dat ze gewoon willekeurig mensen bellen uit de 1e preorder reeks.
en niet op volgorde doen. :X

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Waarom zouden ze dat in vredesnaam doen? Dat zij echt weer van die internet geruchten :P heeft voor gamemania geen toegevoegde waarde om rondom mensen te bellen ipv de bovenste x van de lijst. Maar goed maakt mij niet uit ik sta wss niet in de top 10 dus de kans op een kz bundel is nihil.

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 21:59
Chaoss schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:31:
Waarom zouden ze dat in vredesnaam doen? Dat zij echt weer van die internet geruchten :P heeft voor gamemania geen toegevoegde waarde om rondom mensen te bellen ipv de bovenste x van de lijst. Maar goed maakt mij niet uit ik sta wss niet in de top 10 dus de kans op een kz bundel is nihil.
Dat is inderdaad bullshit natuurlijk, GM heeft mij bevestigd gewoon bovenaan te beginnen...

PVoutput

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:40
Uniciteit schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:12:
[...]

Nope. Stel een winkel ontving eerst 40 kale PS4s en heeft nu 10 Killzone bundels besteld, dan krijgt de winkel maar 30 kale PS4s en 10 Killzone bundels. Je schuift in principe alleen op op de lijst als méér dan die 10 pre-orders overstappen naar de Killzone bundel.
EN die 10 overgebleven kale PS4's gaan terug naar Sony 8)7 ?

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-10 14:37

TRK

theduke1989 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:43:
met nachtopeningen denk ik dat de mensen die hem al hebben ge-pre-ordered meteen kunnen halen in de nacht. En heel de nacht dus opblijven :D dus .....
Zulke fanaten zullen er vast wel tussen zitten.. Nachtrelease of niet, ik hou het lekker op zaterdag. Hopelijk is het dan een stuk rustiger.. :D

• Raxious
Uniciteit schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:12:
[...]

Jawel, ze krijgen dan bijvoorbeeld 40 kale en 10 bundels. Dus als 10 mensen switchen naar een bundel, hebben ze 10 kale over.

Het is niet, of 40 kale, of 30 kale + 10 bundels.
Thijs2010 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:41:
[...]

Weet jij zo welke vestigingen en waar heb je dit gezien? :)
Gehoord van iemand die bij de GM werkt. Is nog niet officieel aangekondigd, maar deze persoon heeft me al vaker gewezen op nachtopeningen die nog niet waren aangekondigd.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Raxious schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:52:
[...]

Jawel, ze krijgen dan bijvoorbeeld 40 kale en 10 bundels. Dus als 10 mensen switchen naar een bundel, hebben ze 10 kale over.

Het is niet, of 40 kale, of 30 kale + 10 bundels.

[...]

Gehoord van iemand die bij de GM werkt. Is nog niet officieel aangekondigd, maar deze persoon heeft me al vaker gewezen op nachtopeningen die nog niet waren aangekondigd.
Ergens heb ik een bericht van GM zelf gezien dat ze nachtopening gaan houden. Volgens mij is dit wel al gezegd toen de aankondiging van de PS4 net was gedaan. Met andere woorden, stel er is een nachtopening. Dan is mijn gevoel dat de PS4 uitkomt niet 29 november maar 28 november. Scheelt toch wel weer een dag :). Hopelijk doet de Media Markt dan ook mee met een nachtverkoop

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:01
Zojuist GM Tilburg aan de lijn gehad, ze krijgen 16 Killzone bundels binnen.
En 58 normale PS4's, de medewerker wist mij ook te vertellen dat ze ook een nacht release doen.

Gelukkig zit ik bij de day one :D

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Ook net een bundel veiliggesteld bij game mania

• Dutchzilla
Gamemania utrecht gaat straks bellen naar de mensen voor bundels etc!!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-10 11:19
Ben ik de enige die de informatievoorziening voor klanten van sony.nl ronduit slecht vind?

Bevestiging of je bij de eerste batch zit? Nee hoor.
Krijg je de order op launch day, of wordt die dan verstuurd? Weten we niet meneer.
Kunnen we omwisselen naar bundels zoals Gamemania regelt? Nog niets over gehoord.

Had toch wat beter verwacht toen ik mijn pre order bij het bedrijf zelf plaatste, wat dus alle info het eerst heeft.

• Dutchzilla
Ach pre-orders @ gamemania is ook een kansspel. Was 1 van de allereerste!
Maar nu is het maar de vraag of ik een bundelswitch krijg!
Ze zijn niet erg netjes daar! Dus sony zelf verschild niet veel!

• theduke1989
Ik denk ook niet dat Sony dit allemaal netjes kan regelen.
Vooral niet zoals je ziet dat de pre-orders van de eerste batch al uitverkocht zijn aan ook echt alle maar echt alle shops in Nederland, en dat veel werk is voor ze. Door het aan de winkeliers te laten komt hun beter uit, en kunnen ze zich focussen op andere dingen...

• Jaslan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Zijn de mensen die zojuist al een bundel switch hebben gemaakt, gecontacteerd door Gamemania, of hebben ze zelf contact opgenomen?

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-10 11:19
theduke1989 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:38:
Ik denk ook niet dat Sony dit allemaal netjes kan regelen.
Vooral niet zoals je ziet dat de pre-orders van de eerste batch al uitverkocht zijn aan ook echt alle maar echt alle shops in Nederland, en dat veel werk is voor ze. Door het aan de winkeliers te laten komt hun beter uit, en kunnen ze zich focussen op andere dingen...
Dat kan kloppen, maar biedt het dan niet aan in de eigen winkel. Àls je het aanbiedt, moet je het goed doen in mijn optiek.

Ik wacht maar gewoon rustig verder af :) .

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10 11:14
Is er al iets bekend over de killzone bundels bij mediamarkt online?
Kan zelf nog altijd niks vinden, ben wel geïnteresseerd in zo'n mega bundel namelijk.

• Vudwig
Net toch maar bij GM Delft langs geweest om een kz bundel te reserveren, komt toch niet op dag 1 dus dan is er ook geen haast meer

• Raxious
Vudwig schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:50:
Net toch maar bij GM Delft langs geweest om een kz bundel te reserveren, komt toch niet op dag 1 dus dan is er ook geen haast meer
wait, die bundels komen toch gewoon op release?

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

DonnyR schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:50:
Is er al iets bekend over de killzone bundels bij mediamarkt online?
Kan zelf nog altijd niks vinden, ben wel geïnteresseerd in zo'n mega bundel namelijk.
Ik heb zojuist een mail ontvangen van de mediamarkt, ze gaan geen mogelijkheid bieden om je pre-order om te zetten: https://twitter.com/RS85/status/394822635315802112

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• Vudwig
Raxious schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:55:
[...]

wait, die bundels komen toch gewoon op release?
klopt, maar ik heb pas vandaag gereserveerd dus voor mij zit het er niet in ;)

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Jaslan schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:39:
Zijn de mensen die zojuist al een bundel switch hebben gemaakt, gecontacteerd door Gamemania, of hebben ze zelf contact opgenomen?
Ik heb ze gebeld, laat niets aan het lot over, maar ik was nummer 3 op de lijst en ze kreeg er 7.

Maar goed ze kreeg 7 bundels waarvan sommige van 499 en sommige van 439. Voor het zelfde geld heeft nummer 2 tot 7 de 499 al gereserveerd en nummer 1 alleen een 439 tot ze beschikking heeft.

• Crusader1978
  • Laatst online: 29-10 20:35
Ik heb zelf gebeld om 13:10 met GM Venlo (open om 13:00:).
Medewerker vertelde mij dat ik niet in aanmerking kwam voor de bundel omdat ik te laat gereserveerd had.
Vond dit nogal raar omdat ik op 26-2 gereserveerd had. Had op z'n minst PS4+Killzone verwacht.
Hij ging het nog even checken bleek dat ik toch op de lijst stond en ook voor de Megabundel! :):)
Heb alleen niet gevraagd of deze op release dag uitkomt maar lijkt me wel, toch?

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10 11:14
Royal schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:56:
[...]

Ik heb zojuist een mail ontvangen van de mediamarkt, ze gaan geen mogelijkheid bieden om je pre-order om te zetten: https://twitter.com/RS85/status/394822635315802112
Ah balen, naja dan weten we dat, thanks.

Verwijderd

Dan maar hopen dus dat we er op tijd bij zijn wanneer Bart Smit daadwerkelijk orders aan gaat nemen. Dat is dan denk ik de laatste mogelijkheid.

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Bij Mycom nog niet bekend of ze bundels gaan leveren, als dit wel het geval is kun je je pre order omzetten

http://www.psx-sense.nl/150420/ps4-pre-orders-zullen-niet-omgezet-worden-naar-bundels-door-mediamarkt/

• theduke1989
even met amazone gesproken:
Koushik:Yes, Jusuf.
On Amazon.co.uk, Release date delivery is available.
Me:that you can guarantee mee
?
Koushik:I guarantee if you use UK shipping address.

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:22
Mmm, goed om te lezen dat gesprek. Heb halverwege september een preorder gedaan bij Amazon UK, en bij de bundelkeuze-email aangegeven te gaan voor een megapack. Mijn account geeft nu als leverdatum 29/11 aan, hetgeen wel relaxt zou zijn gezien mijn late preorder :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hmmm ben zelf nog niet gebeld door Gm Heerenveen... Ik vermoed dat ik misgrijp voor een kz bundel maar ik denk dat ik morgen toch maar even ga bellen voor de zekerheid als ik daar de tijd voor heb.

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:50
Trenchdog schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:01:
Mmm, goed om te lezen dat gesprek. Heb halverwege september een preorder gedaan bij Amazon UK, en bij de bundelkeuze-email aangegeven te gaan voor een megapack. Mijn account geeft nu als leverdatum 29/11 aan, hetgeen wel relaxt zou zijn gezien mijn late preorder :)
Daar bedoelen ze wel mee dat als je niet in UK zit dan moet je toch zeker een paar dagen extra wachten tot je PS4 wordt bezorgd.

• MarcoPolo
Nog 32 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10 11:29
[...]

Toch bizar, in België heb ik mijn pre-order, fysiek in de winkel, kunnen omzetten naar een mega pack. Weliswaar mits hoger voorschot (voorheen 25€, nu 50€ dus 25€ bijleggen) maar ook garantie op dag van levering. Plaats op de originele lijst vervalt maar ik kwam op aparte lijst bundle lijst terecht en ik was de eerste :)

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
[...]

Dat is balen zeg, had hem graag omgezet :(

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
Heb net MM zoetermeer gesproken. Gek genoeg hebben ze nog niks van Sony gehoord over bundels en hoeveelheden. Ze gaan even achteraan om dat allemaal te achterhalen. De afdelingsbeheerder verzekerde mij ook dat mochten er bundels bij launch beschikbaar zijn, de pre-order klanten worden nagebeld om hun packet eventueel te wijzigen.

• Scrisissszzz
Hmmm ik wacht het maar gewoon af. Het lijkt erop dat iedere MM vestiging en online allemaal andere dingen roept...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• emperorfz
Scrisissszzz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:10:
Hmmm ik wacht het maar gewoon af. Het lijkt erop dat iedere MM vestiging en online allemaal andere dingen roept...
Ja MM is zowiezo een franchise, dus ze opereren min of meer als onafhankelijke vestigingen (beleid wordt niet central bepaald). Ik weet niet in hoeverre dit doorspeelt kwa contact met Sony en allocaties per vestiging, maar het verklaart wel waarom je steeds andere verhalen per vestiging hoort.
Sommige MM vestigingen hebben bijvoorbeeld al de killzone bundle in hun systeem en het precieze aantal dat binnen gaat komen en MM Zoetermeer heeft dat dan weer niet. Dus die systemen van MM vestigingen zijn denk ik niet eens aan elkaar gekoppeld voor dit soort dingen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Net gebeld met GM Heerenveen, ik zit helaas niet bij de eerste mensen die een keuze hebben om over te stappen naar een KZ bundel, blijkbaar is mijn reservering van 11-06 daar niet vroeg genoeg voor! :(

Ze hebben vrijdag/gister de mensen gebeld die wel de keuze hebben, ik kan alleen maar hopen dat daar nog mensen van afvallen.

Overigens gaat de GM Heerenveen WEL een nachtopening doen.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:23
emperorfz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Ja MM is zowiezo een franchise, dus ze opereren min of meer als onafhankelijke vestigingen (beleid wordt niet central bepaald). Ik weet niet in hoeverre dit doorspeelt kwa contact met Sony en allocaties per vestiging, maar het verklaart wel waarom je steeds andere verhalen per vestiging hoort.
Sommige MM vestigingen hebben bijvoorbeeld al de killzone bundle in hun systeem en het precieze aantal dat binnen gaat komen en MM Zoetermeer heeft dat dan weer niet. Dus die systemen van MM vestigingen zijn denk ik niet eens aan elkaar gekoppeld voor dit soort dingen.
Ze zijn wel gekoppeld zover ik weet. Ik wilde een keer een tv ophalen die net was uitverkocht. Ze konden bij een andere vestiging zien dat ze daar op voorraad waren en kon ik het op laten sturen of zelf ophalen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Vudwig
Mediamarkt maakt gebruik van een lokaal systeem en een centraal artikelsysteem, in het centrale artikelsysteem staan alle artikelen die ze in alle mediamarkt vestigingen zouden kunnen hebben. Dus wat betreft het niet in het systeem hebben van een bundel, dat is gewoon simpel 1 druk op de knop en dan wordt het artikel uit het centrale systeem overgenomen.

• Scrisissszzz
Ik ben alleen benieuwd of het pakket ook echt de 29e bij me op de stoep ligt als ik bij de eerste levering zit, want daar konden ze nog niets over zeggen.

of het nou een bundel is of niet. Killzone komt er toch!

• emperorfz
Vudwig schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:38:
Mediamarkt maakt gebruik van een lokaal systeem en een centraal artikelsysteem, in het centrale artikelsysteem staan alle artikelen die ze in alle mediamarkt vestigingen zouden kunnen hebben. Dus wat betreft het niet in het systeem hebben van een bundel, dat is gewoon simpel 1 druk op de knop en dan wordt het artikel uit het centrale systeem overgenomen.
Ja dan mogen ze die knop wel gaan indrukken van mijn part, want ze veroorzaken heel veel verwarring door te zeggen dat ze niks over een bundle weten terwijl andere vestigingen al pre-orders om aan het zetten zijn :(

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10 13:35
Gisteren rond 18:00 gebeld door GM almelo of ik pre-order wilde omzetten naar killzone bundel
Mega killzone bundels waren al uitgegeven, heb mijn pre-order 11-06 geplaatst...

PSN-ID: ThaDwizzle

Verwijderd

[b][message=41125503,noline]
Overigens gaat de GM Heerenveen WEL een nachtopening doen.
Net ff Saturn Amersfoort geweest.. (grootste hier in de regio) die konden het nog niet vertellen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Petaaaaah schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:46:
Gisteren rond 18:00 gebeld door GM almelo of ik pre-order wilde omzetten naar killzone bundel
Mega killzone bundels waren al uitgegeven, heb mijn pre-order 11-06 geplaatst...
hebje mazzel, blijkbaar waren er in hveen iets meer vroege bestellers aangezien ik net misgrijp :P

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Heb een telefoontje van GM Westmalle (België) gehad kon mijn hem omzetten naar een kleine bundel (alleen killzone) de grote waren al weg datum pre-order 11-06

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
In mijn geval waren de grote bundels ook al weg (GM Eindhoven), dat terwijl mijn pre-order was geplaatst op 6-3 :/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:35
Hier ook net gebeld door de GM. Kon mijn pre-order alleen nog omzetten naar een klein pakket met alleen killzone dus. Hij zei dat de bundel 440 euro kost?

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04
Was te verwachten. Ze (PS en retailer) maken weinig winst op het pakket (500,- versie). Gewoon het aanbod laag houden. De gelukkigen die zo'n pakket weten te bemachtigen zullen waarschijnlijk allemaal bij de retailers zelf werken....

Of ben ik nu te achterdochtig?

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
giganielsie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:28:
Hier ook net gebeld door de GM. Kon mijn pre-order alleen nog omzetten naar een klein pakket met alleen killzone dus. Hij zei dat de bundel 440 euro kost?
Yep, dat klopt... zoals ook in de eerste post (OP) terug te vinden is. ;)
Physx schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:29:
Was te verwachten. Ze (PS en retailer) maken weinig winst op het pakket (500,- versie). Gewoon het aanbod laag houden. De gelukkigen die zo'n pakket weten te bemachtigen zullen waarschijnlijk allemaal bij de retailers zelf werken....

Of ben ik nu te achterdochtig?
Ik neem aan dat Sony er juist wel wat winst op maakt (of in ieder geval "minder verlies"). Een camera, een controller en een game bovenop de €399 kostende PS4 voor €100 meer. Die camera zal amper wat kosten, controller idem dito (alhoewel wel wat duurder dan de camera gok ik) en de kosten voor de game zijn al gemaakt en kost ze in principe alleen het hoesje + schijfje.

En tja... of personeel bij retailers zelf de bundels 'reserveren'... wie weet, maar in de webshops denk ik in ieder geval niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 29-10-2013 16:42 ]

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Zojuist wederom contact gehad met webshop Sony.nl

Men is daar helemaal niet op de hoogte van het bestaan van de Killzone bundel, zodoende ook geen upgrade mogelijkheid. Vriendelijke meneer doorverwezen naar de site van o.a. GM en hij bevestigde dat het niet zou moeten kunnen dat men bij Sony.nl hier niets vanaf weet. Meneer heeft een vraag uitgezet intern en verwacht mij uiterlijk vrijdag te informeren (wat ik dan weer hier plaats).

Hij gaf ongevraagd aan dat er namelijk ook al een andere call van iemand anders loopt die wat verwarring geeft. Diegene die bij de 1e batch zitten krijgen hun PS4 op de launchday opgestuurd en worden hier alvorens per telefoon en email van op de hoogte gesteld. Echter is er de mogelijkheid (niet mijn woorden) dat de 15e als launchday aangehouden wordt en ze vanuit het centrale magazijn direct wereldwijd verzonden worden.Ook dit zal ik nogmaals navragen als ik de betreffende meneer spreek.

Nog 30 dagen te gaan en ook vanuit Sony begint het grote speculeren.
Mijn bestelling nu:
Al betaald bij Sony.nl:
PS4
Extra controller
Camera

Nog niet betaald, wel pre-order bij GM:
Kill Zone
FIFA 14
GTA 5
Assasins Creed IV

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-11 15:53
De Killzone megabundel is van mij :) Krijg net antwoord op mijn mail van Nedgame dordrecht dat ze er mee bezig zijn , maar hem alvast voor me gereserveerd hebben. Helemaal top :)

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Sony Online Store:

Afbeeldingslocatie: http://www.sony.nl/res/images/image/41/1237491066941.jpg

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Cai schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:43:

Nog niet betaald, wel pre-order bij GM:
Kill Zone
FIFA 14
GTA 5
Assasins Creed IV
??
Was al gepost
Silversin schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:18:
http://www.sony.nl/hub/ps4-preorder

Sony store neemt geen pre orders meer aan. Waarschijnlijk is een 2013 levering helemaal uitverkocht bij ze en moeten ze wachten op een levering in 2014 voor nieuwe orders.
;)

• MarcoPolo
Playstation 4 Killzone Bundels
Hallo,

Ik hoorde van iemand dat hij bij nedgame dordrecht gevraagd naar de killzone bundels voor de playstation 4, ze zeiden bij dat filliaal dat ze er mee bezig waren. Mijn vraag is: kan ik nu een killzone bundel reserveren bij nedgame groningen? via het internet of winkel, kunnen jullie anders ook een voor mij reserveren? (een van de 2 bundels)

Met vriendelijke groet,

Op: 29-10-2013 17:47

Door: mijzelf

Beste klant, helaas hebben wij maar enkele bundels en die zijn allemaal uitgeloot. Het is jammer dat Sony zo te werk is gegaan, eerst groot aankondigen en daarna nagenoeg niets leveren.

Op: 29-10-2013 17:54

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:12
Wat een ballentent die Gamemania 8)7 Ik had 13:45 een gemiste oproep van GM en bel 14:45 terug.
Verteld die randdebiel mij, dat ik gebeld was met de vraag of ik mijn preorder wilde omzetten naar een Killzone-bundel. Maar dat ze nu al allemaal vergeven waren |:( , dus omdat ik aan het werk ben en mijn telefoon niet kan opnemen word je gestraft.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

haha beetje flauw van NedGame om zo af te reageren op Sony, ik bedoel hadden ze anders verwacht? de PS4 zelf is al zeer moeilijk te verkrijgen, vervolgens kondigt Sony 2 bundels aan en dan verwachten ze ineens dat die wel goed leverbaar zijn? Sony kan echt niet ineens extra consoles bouwen dus die consoles in de bundel gaan gewoon af van de voorraad PS4's die ze verwachten te produceren.
biertje79 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:01:
Wat een ballentent die Gamemania 8)7 Ik had 13:45 een gemiste oproep van GM en bel 14:45 terug.
Verteld die randdebiel mij, dat ik gebeld was met de vraag of ik mijn preorder wilde omzetten naar een Killzone-bundel. Maar dat ze nu al allemaal vergeven waren |:( , dus omdat ik aan het werk ben en mijn telefoon niet kan opnemen word je gestraft.
lol, wel slecht van jouw filiaal.. dat ze niet even een 2'de keer bellen of een halve dag wachten tot je terugbelt.

[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 29-10-2013 18:05 ]

• MarcoPolo
Chaoss schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:04:
haha beetje flauw van NedGame om zo af te reageren op Sony, ik bedoel hadden ze anders verwacht? de PS4 zelf is al zeer moeilijk te verkrijgen, vervolgens kondigt Sony 2 bundels aan en dan verwachten ze ineens dat die wel goed leverbaar zijn? Sony kan echt niet ineens extra consoles bouwen dus die consoles in de bundel gaan gewoon af van de voorraad PS4's die ze verwachten te produceren.

[...]

lol, wel slecht van jouw filiaal.. dat ze niet even een 2'de keer bellen of een halve dag wachten tot je terugbelt.
Dat is toch heel raar, de bundels zijn al uitgeloot voordat je uberhaupt een bundel kan bestellen. Ik heb ook nog niet iemand gehoord over dat die zn pre-order kon omzetten bij nedgame dus.....

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah dat is ook raar, ik vindt de actie om überhaupt bundels uit te brengen raar want er wordt in de eerste weken na de launch geen extra console door verkocht.

Het is niet meer dan een PR stunt tegenover Microsoft die ook ineens een game ging weggeven bij de XO in de landen waar deze uitgesteld is. tegen de tijd dat de PS4 weer goed leverbaar is zijn de bundels misschien wel een goed aankoopargument t.o.v. de XO.

• Vudwig
Je kan mij overigens niet wijs maken dat Nedgame "enkele" bundels binnen krijgt als de gemiddelde GM vestiging 6 bundels binnen kan krijgen

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Vandaag gebeld met GameMania en ze kregen 40 X PS4 binnen en omdat ik net op het randje zat van DayOne (24.06) ben ik toch nog doorgeschoven voor een DayOne...Lucky Me dus:)

Als ik bij de 2e levering zou zitten kon hij mij vertellen dat het half December zou worden dus nog voor de kerst...

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-11 14:35
Ik hoop echt dat de MM en Saturn de bundels gebruiken voor winkel verkoop voorraad op 29 november. Zelfs met de 440 euro bundel zou ik zal tevreden zijn. Ga in ieder geval wel in de ochtend direct naar de MM en Saturn op 29 november.

• arvid1968
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:55
iemand toevallig al gebeld door gamemania apeldoorn?

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
/me Uniciteit overweegt bestelling bij Sony Online Store te annuleren en op 'goed geluk' uit te gaan van de Killzone €499-bundel reservering bij Bart Smit

Ik heb 'm al sinds 1 juli besteld, maar bij mij staat het product nog op "PLAYSTATION4.EU" (moet PLAYSTATION4.NL zijn). Daarnaast recent geleden de PS4 Camera geannuleerd (die in dezelfde bestelling zit)... het gevolg is dat ik nu twee besteldatums heb, namelijk 1 juli en 14 oktober.

Ik zie de bui al hangen, dat dit helemaal misgaat daar. Daarnaast wil ik het liefst ook gewoon de bundel :9

[ Voor 11% gewijzigd door Uniciteit op 29-10-2013 19:07 ]

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Uniciteit schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:06:
/me Uniciteit overweegt bestelling bij Sony Online Store te annuleren en op 'goed geluk' uit te gaan van de Killzone €499-bundel reservering bij Bart Smit

Ik heb 'm al sinds 1 juli besteld, maar bij mij staat het product nog op "PLAYSTATION4.EU" (moet PLAYSTATION4.NL zijn). Daarnaast recent geleden de PS4 Camera geannuleerd (die in dezelfde bestelling zit)... het gevolg is dat ik nu twee besteldatums heb, namelijk 1 juli en 14 oktober.

Ik zie de bui al hangen, dat dit helemaal misgaat daar. Daarnaast wil ik het liefst ook gewoon de bundel :9
Waarom annuleren als je geen zekerheid hebt bij Bart Smit? Je kunt je Sony Online Store bestelling vast nog wel kwijt mocht dat nodig zijn :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Chester schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:19:
[...]

Waarom annuleren als je geen zekerheid hebt bij Bart Smit? Je kunt je Sony Online Store bestelling vast nog wel kwijt mocht dat nodig zijn :P
Dat is juist een verschil: zowel via direct contact als op de website staat dat ik 'm op de lanceerdatum binnenheb, terwijl ik bij Sony een paar weken geleden nog te horen kreeg dat zelfs mijn bestelling van 1 juli geen garantie bied voor levering op de lanceerdatum. :9

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:06
Gewoon lekker annuleren Uniciteit :P

Heeft totaal niets mee te maken dat Silversin hoger op de lijst wil komen bij Sony Store

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Uniciteit schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:06:

Hier ook nog steeds die oude productcode.

Zie dat Sony.nl geen orders meer aanneemt trouwens.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Uniciteit schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:21:
[...]

Dat is juist een verschil: zowel via direct contact als op de website staat dat ik 'm op de lanceerdatum binnenheb, terwijl ik bij Sony een paar weken geleden nog te horen kreeg dat zelfs mijn bestelling van 1 juli geen garantie bied voor levering op de lanceerdatum. :9
Je hebt toch recht van retour? Dus je kunt hem gewoon terugsturen mocht de order van bartsmit doorgaan.

Ps4/switch gamer

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-11 12:46
ik heb saturn nieuwegein gebeld voor mijn preorder (de dag geplaatst dat de prijs bekend werd).. volgens mij sta ik op plek 2 ofzo.. maar helaas is er nog niets bekend bij hun over de bundels. beetje jammer wel.

• Dutchzilla
Iemand bericht gehad van gamemania Utrecht inmiddels?
Het internet barst uit elkaar vanwege deze bundels.

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 07:42
Gamemania Almere vandaag gebeld en die waren volgende week begonnen met bellen.
Echter als je niks hebt gehoord is de kans nog klein dat je het daar te pakken krijgt.
Heb wel gemiste oproepen echter waren die onbekend dus weet niet of dat van hun was.
Ach ja dan maar normaal.

• MarcoPolo
Uniciteit schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:21:
[...]

Heb je hem dan op 29 nov? anders wil ik hem wel overnemen.

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Target in Amerika heeft een leuke launch actie: Buy 2 games get 1 free.
Enige kans dat een MediaMarkt met dit soort acties gaat komen? hoop hoop O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8wT71oS.jpeg

[ Voor 43% gewijzigd door G4mert op 29-10-2013 20:58 ]

• MarcoPolo
G4mert schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:56:
Hadden wij in Nederland maar dit soort acties.. :X

Buy 2 games get 1 free.

[afbeelding]
Nou anders moet ik maar eens gaan emigreren naar dat land :*)
Dat zijn de betere aanbiedingen ;)
Ik denk dat we hier al blij mogen zijn als games voor 50 euro over de toonbank gaan :(

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Heb nog geen games in de pre-order staan maar met zo'n actie dan wist ik het wel, Killzone en AC:BF en dan gratis Knack.

Maar goed mijn GameMania doet iig wel een nacht launch ik hoop dat ze dat nog combineren met een leuke aanbieding van wat games.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-11 15:53
ownagekiller schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:10:
[...]

Dat is toch heel raar, de bundels zijn al uitgeloot voordat je uberhaupt een bundel kan bestellen. Ik heb ook nog niet iemand gehoord over dat die zn pre-order kon omzetten bij nedgame dus.....
Jawel .. Ik :) Had ik ook al eerder vanmiddag gepost , maar was wel de 1e omdat ik er vanaf het moment dat het gerucht er was er bovenop zat. Ze waren iig nog bezig met een lijst.

Verwijderd

ownagekiller schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:58:
[...]

Nou anders moet ik maar eens gaan emigreren naar dat land :*)
En ze praten nog eens in Dollars ook hé,.... stelletje bloedblaren :(

Console = €290.90 :X 8)7
Game = €43,50

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 21:46 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot