Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 15:15
Dit las ik net op het forum van 9lives
Daarnet naar GM geweest om de afhaling van F1 2013 en meteen eens nagevraagd ivm die bundels, die medewerker zei dat die bundels waarschijnlijk pas in de loop van december zullen beschikbaar zijn, als dit zou waar zijn dan is dit toch totaal onrespectvol van Sony tegenover de mensen die de ps4 hebben besteld voor day one of zie ik dat verkeerd????
Erg irritant dit... iedereen roept maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:35
Sefaex schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:27:
Dit las ik net op het forum van 9lives

[...]

Hier kan je het volgende lezen:
We’re really happy to confirm that two PlayStation 4 bundles will be launching alongside Killzone: Shadow Fall in Europe this November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 23:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Sefaex schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:27:

Dat doe je zelf toch ook?

Wat een drukte, wacht gewoon tot Sony nederland met een officieel statement komt en ze de retailers van info voorzien hebben.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
botech schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:35:
[...]

Hier kan je het volgende lezen:
We’re really happy to confirm that two PlayStation 4 bundles will be launching alongside Killzone: Shadow Fall in Europe this November.
Eh gast kijk naar de landen: Countries: AE, AU, GB, IE, NZ
Zie jij NL of EU ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:35
ownagekiller schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:35:
[...]

Eh gast kijk naar de landen: Countries: AE, AU, GB, IE, NZ
Zie jij NL of EU ????
Er staat toch duidelijk Europe in die eerste zin? En alsof Sony enkel in die 5 landen een bundel zal uitbrengen en niet in bv Frankrijk en Duitsland 8)7 , gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
botech schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:12:
[...]

Er staat toch duidelijk Europe in die eerste zin? En alsof Sony enkel in die 5 landen een bundel zal uitbrengen en niet in bv Frankrijk en Duitsland 8)7 , gast.
Ik teste jullie alleen maar :? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:34

Edd

Even over die bundels..
Ja, ze komen in NL. Dit is bevestigd via het PlaystationNL Twitter account:
https://twitter.com/PlayStationNL/status/383248288545529856

Een tweet van gisteren leert ook dat ze op 29-11 (launch day dus) beschikbaar zijn.
https://twitter.com/PlayStationNL/status/384958890598998016

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
Komen deze bundels ook op 29 nov gewoon in de winkel te liggen of ehh moet je die nog pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:20

Oxigeon

En zo is dat!

ownagekiller schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:24:
Komen deze bundels ook op 29 nov gewoon in de winkel te liggen of ehh moet je die nog pre-orderen?
Ik denk dat je moet preorderen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
Oxigeon schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 07:58:
[...]

Ik denk dat je moet preorderen.
oke nice, ja dat denk ik dan ook indd. Dan pre order ik wel eentje wanneer dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
Als iemand ergens ziet waar ze die bundels verkopen wil je dat dan zeggen? bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
Nee groetjes? denk je dat je grappig bent ofzo wat ben jij een kneus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las hier dat de bundels op de release dag beschikbaar zijn, klopt dat en iemand al een winkel gezien die ze aanbied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Ja en nee. Officieel weet niemand er nog van behalve dat het is aangekondigd. De komende weken zullen de retailers wel informatie vanuit Sony krijgen dus verwacht niet dat je al snel meer weet.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, dan maar even afwachten tot launch dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
Ienni1983 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:36:
[...]

Hij is nieuw en zit hier alleen maar voor de PS4.

Niet dat dat een reden is voor hem om als een kwast te gedragen ofzo.
Lol ik ben een kwast 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:En iedereen nu weer terug on-topic!

Herinnering: in next-gen topics wordt extra streng gemodereerd en er worden eerder waarschuwingen en bans uitgedeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:34

Edd

ownagekiller schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:21:
Als iemand ergens ziet waar ze die bundels verkopen wil je dat dan zeggen? bedankt
Ik zou zeggen: Kijk iedere dag even op de bekende sites of er al iets te vinden is..
Zo ja, bestel je hem en daarna vertel je hier dat je hem gevonden hebt..

Althans, dat zou ik doen :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 8 weken en we weten of we bij de eerste lading zitten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:29:
Nog 8 weken en we weten of we bij de eerste lading zitten ...
Heb er zin in. Benieuwd wanneer de status van mijn pre-orders op Sony.nl gaat veranderen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door RDMA op 04-10-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de mijne van Bol.com wel optijd verstuurd wordt richting mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:25:
Ik hoop dat de mijne van Bol.com wel optijd verstuurd wordt richting mij.
Probleem bij die online shops vind ik altijd de bezorging ervan. Je kan er nooit vanuit gaan bij de post (ook al weet je zeker dat het 1 dag van tevoren verstuurd is) dat het die dag moet aankomen. Moet zeggen dat de post bij mij redelijk vaak verzuimt. Dit vind ik persoonlijk uiterst jammer. Dat is dan ook de reden dat ik meestal gewoon alles fysiek in de winkel koop. Zeker op dagen dat ze die hele bus al vol hebben liggen met dozen willen ze wel eens een aantal dozen buiten de auto laten.

Daarbij is een game vaak ook op de dag van release bij de plaatselijke MediaMarkt gewoon goedkoper dan de goedkoopste (nederlandse) webshop.

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 04-10-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:30:
[...]

Probleem bij die online shops vind ik altijd de bezorging ervan. Je kan er nooit vanuit gaan bij de post (ook al weet je zeker dat het 1 dag van tevoren verstuurd is) dat het die dag moet aankomen. Moet zeggen dat de post bij mij redelijk vaak verzuimt. Dit vind ik persoonlijk uiterst jammer. Dat is dan ook de reden dat ik meestal gewoon alles fysiek in de winkel koop. Zeker op dagen dat ze die hele bus al vol hebben liggen met dozen willen ze wel eens een aantal dozen buiten de auto laten.

Daarbij is een game vaak ook op de dag van release bij de plaatselijke MediaMarkt gewoon goedkoper dan de goedkoopste (nederlandse) webshop.
Mijn games ga ik legaal downloaden op de PS4.

De post is bij mij in de buurt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:33:
[...]

En je PS4 die van bol.com moet komen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:29
Oei, bij mediamarkt (Hasselt, België) zijn ze de vragen blijkbaar beu over de aankomende pakketten.
Het was nog net vriendelijk te noemen (maar het was echt op het randje :) ) maar er is nu duidelijk laten weten dat de pre-orders niet gewijzigd worden. Enige mogelijkheid is om bestaande order te cancellen en ergens anders te zoeken naar de Killzone bundel. Ze zeiden dat hij hier niet werd uitgebracht op release datum (vreemd als je merkt dat zowel de NL als de BE twitter account bevestigen dat hij wel komt, maar dat argument telde blijkbaar niet, en gezien de boze toon heb ik maar niet verder gevraagd :) ).

Ik denk dat ik mijn bestelling cancel en het er op waag. Dringend is het voor mij niet en de Mega Killzone bundel spreekt me echt wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:40:
[...]

En je PS4 die van bol.com moet komen dan?
Dat zei ik al , de post is bij mij in 97% van de gevallen optijd geweest tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:33:
[...]

Nogmaals: waarom ga je in godsnaam veel te veel betalen en vervolgens uren wachten totdat je een 50GB game binnen hebt, die meteen 1/10 van je HDD in beslag neemt? Terwijl je ook gewoon voor € 10,-/€ 15,- minder een fysiek exemplaar met een mooi doosje kunt krijgen, die je veel sneller kunt spelen en ook nog eens doorverkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Nogmaals: waarom ga je in godsnaam veel te veel betalen en vervolgens uren wachten totdat je een 50GB game binnen hebt, die meteen 1/10 van je HDD in beslag neemt? Terwijl je ook gewoon voor € 10,-/€ 15,- minder een fysiek exemplaar met een mooi doosje kunt krijgen, die je veel sneller kunt spelen en ook nog eens doorverkopen?
Die 50 GB is hier zo binnen. De prijs is niet eens veel duurder.
Je kunt de games verwijderen en daarna weer downloaden.
Mijn huis wordt te klein voor al die nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 50GB hangt helemaal van PSN af, en niet van je eigen snelheid. Probeer nu maar eens 50GB te downloaden van PSN, dan mag je blij zijn als deze dit weekend nog binnen is.

Niet veel duurder? Volgens mij kost GTA V iets van € 70,-! Ik heb er bij Bol € 52,- voor betaald en dan krijg ik ook nog een waardebon van € 10,-. Hoe bedoel je niet veel duurder? Als je van die € 52,- uit gaat, betaal je over pakweg 5 games dus € 90,- extra? Veel succes ermee.

Games kun je verwijderen? Is dat een voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:48:
[...]

Die 50 GB is hier zo binnen. De prijs is niet eens veel duurder.
Je kunt de games verwijderen en daarna weer downloaden.
Mijn huis wordt te klein voor al die nieuwe games.
No offense, maar je hebt dus wel ruimte voor een PS4 maar niet voor een schijfje?

Ik zie de voordelen van digitale downloads op dit moment nog totaal niet. Als ik klaar ben met een game verkoop ik hem en kan ik van de opbrengsten bijna een nieuw spel kopen. Pas als games digitaal echt significant goedkoper zijn (wat zou moeten kunnen door alle kosten die met een digitale download worden bespaard) dan in de winkel ga ik het misschien overwegen, eerder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
*knip* Dit is het PlayStation 4 levertijden topic, niet een discussietopic over Steam/PC/PS3/Vita *knip* - Uniciteit

[ Voor 90% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip* Dit is het PlayStation 4 levertijden topic, niet een discussietopic over Steam/PC/PS3/Vita *knip* - Uniciteit

[ Voor 79% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26

[ Voor 83% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:05 ]

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 87% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city

[ Voor 91% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 87% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city

[ Voor 85% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 90% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city

[ Voor 87% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 84% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city

[ Voor 79% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 86% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city

[ Voor 89% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 78% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:00

[ Voor 86% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city

[ Voor 77% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Dit is het PlayStation 4 levertijden topic, niet een discussietopic over Steam/PC/PS3/Vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Eerste PS4 demo-units worden geleverd aan winkels:

http://www.psx-sense.nl/1...utm_campaign=Headliner.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schiet al op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
In England is men ondertussen gestart met het contacteren van de pre-orders (bron eurogamer). Ik baal toch wel een beetje van de onduidelijke communicatie van Sony benelux en de houding van bepaalde retailrs.

[ Voor 4% gewijzigd door Ekfad op 04-10-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 15:15
UK retailer ShopTo offering PS4 'Mega Bundle' upgrade

UK game retailer ShopTo has reportedly begun to contact PS4 pre-order customers to offer them a chance to upgrade to the "Mega Bundle."

Confirmed by Sony last month, the "Mega Bundle" -- as it's being called -- includes the PlayStation 4 console, Killzone: Shadow Fall, two DualShock 4 controllers, and the PlayStation Camera, for £449.86. This is slightly less than the various Xbox One bundles being offered by the retailer.

"ShopTo is pleased to announce that we have started sending out e-mails to the lucky customers who are eligible to swap to the PS4 'Mega Bundle'! So keep an eye on your inbox," the retailer said on its website. ShopTo is sending emails in batches and more will become available as the upgrade offers are rejected, so don't worry if you haven't received yours yet.

Being in North America, this bundle offering doesn't really apply to me, but it certainly does make me jealous. Hopefully Sony announces something similar over here.
Hopelijk doet bol.com binnenkort hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sefaex schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:25:
[...]

Hopelijk doet bol.com binnenkort hetzelfde.
Dat hoop ik ook , hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 20:06
Media Markt klantenservice gaf aan om de website van Sony in de gaten te houden aangezien zij nog geen concrete informatie over de bundels of upgrades naar een bundel hebben. Kortom, ze weten het gewoon nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Phew schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:05:
Media Markt klantenservice gaf aan om de website van Sony in de gaten te houden aangezien zij nog geen concrete informatie over de bundels of upgrades naar een bundel hebben. Kortom, ze weten het gewoon nog niet.
Toch bizar dat niet alle filialen dat dan even kunnen zeggen. Ik kreeg nogal een bot antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 20:06
Ekfad schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:40:
[...]

Toch bizar dat niet alle filialen dat dan even kunnen zeggen. Ik kreeg nogal een bot antwoord.
Je moet inderdaad meestal geduld hebben bij de meeste grote retailers hier. Ze zijn helaas niet zo snel als in de UK en niet erg happig op 'grote' veranderingen vlak voor Sinterklaas en kerst >:)

Het duurde een week voordat ik dit antwoord kreeg, ze zeiden eerst dat ze het op een andere afdeling na moesten vragen. Ik heb de vraag nog iets anders gesteld, wellicht krijg ik nu een beter antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:27
Ik hoop dat er eens aantallen beschikbaar komen met hoeveel bij de winkels (bijvoorbeeld de Mediamarkt) aan PS4's binnen komen voor de eerste pre-orders.
Ik weet dat ik op nummer 37 zit, dus dan mag ik hopen dat ze er 40 binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony weet nog steeds niet hoeveel PS4's ze straks precies hebben en om dan 50 dagen van tevoren mensen al dingen te gaan beloven die ze niet waar kunnen maken is niet handig. Sony Nederland weet je pas half november te melden wanneer je een PS4 krijgt die bij Sony zelf besteld is. Ik ga er dan ook niet van uit dat de handel het voor die tijd wel zal weten hoeveel ze precies gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-10 20:48
Inderdaad, de lokale Bart Smit hier wist ook nog niks. (afgelopen weekend)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10 10:27
Maakt het nog uit waar je hem besteld? Kan hem nu bestellen bij wehkamp en betalen met acceptgiro. Las op nu.nl dat een tweede levering een week na de launch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Versteegrob schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:14:
Maakt het nog uit waar je hem besteld? Kan hem nu bestellen bij wehkamp en betalen met acceptgiro. Las op nu.nl dat een tweede levering een week na de launch is.
Check de TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:14:
Link met de info dat de 2de lading een week na de release is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10 10:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer goed nieuws dit , bedankt voor deze goeie info.

Lekker Gamen begin December dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flash1
  • Laatst online: 28-09-2024
Nice! Waar kan je een Playstaiton 4 bestellen zonder vooruit te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:12
flash1 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:29:
wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

flash1 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:29:
Bol.com

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm vreemd , ik kon em niet met acceptgiro bestellen terwijl ik dat normaal wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:56
Dat kan ook niet, is in dit topic volgens mij al een keer voorbij gekomen. Ook deze webwinkels kiezen eieren voor hun geld en willen wel enige zekerheid bij dit soort bedragen. Anders krijgen ze straks allerlei annuleringen omdat bij winkel B de ps4 eerder te krijgen is bijvoorbeeld.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik heb wel mijn ps4 bij bol.com met acceptgiro besteld. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik heb hem ook met acceptgiro bij Bol. Heeft geloof ik te maken met je postcode en of je een ''Gouden'' klant bent. Dat laatste wil zeggen dat je in het verleden voor grote bedragen dingen besteld en betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:32
PlayStationNL @ Twitter i.v.m. de Killzone Bundels: "We hebben via Sales begrepen dat zij hun best doen deze week alle retailers volledig te informeren."

[ Voor 9% gewijzigd door superjona op 08-10-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
In de OP extra informatie toegevoegd over de PS4 bundels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:49:
In de OP extra informatie toegevoegd over de PS4 bundels. :)
Dank u...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 12:56
Dat ligt eraan wanneer je hem hebt besteld, ik ben op z'n minst een gouden klant bij bol.com aangezien ik daar meer dan genoeg heb besteld. Ze hebben na de grote vraag naar preoders het beleid aangepast voor de ps4. Zojuist getest met een receiver van 599eur en die kan ik gewoon betalen per acceptgiro.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ik heb het vanmiddag ook getest en mag de PS4 bij Bol per acceptgiro betalen. Ben er dan ook al vele jaren klant en heb er ook voor veel geld een TV gekocht een paar jaar terug. Overigens bestel ik mijn PS4 niet bij Bol, want ik heb de Megabundel met Killzone al besteld bij Amazon.fr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-10 15:45
Eigenlijk is het toch te triest voor woorden dat winkels 1 maand van te voren niet kunnen garanderen of je nog een PS op de release dag geleverd krijgt.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 11:12
okaydanny schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:59:
Eigenlijk is het toch te triest voor woorden dat winkels 1 maand van te voren niet kunnen garanderen of je nog een PS op de release dag geleverd krijgt.
Ze kunnen je nu garanderen dat je er geeneen krijgt op launchdate. En waarom is dat triest? Moeten ze dan voor alleen de launch een extra fabriek gaan bouwen om die dingen te maken die daarna stil staat als de vraag weer wat afneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 26-10 19:19
jammer van de onduidelijkheid over de killzone boxen.. kan ondertussen niet meer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-10 19:12
Ik lees hier van alles over bundels;
zelf heb ik destijds met de PS3 slim de versie gekocht waar ik Medal of Honor bij kreeg.

Toen ik een aantal maanden later deze wilde gaan inleveren (ik meen bij Free Rec Shop) met bijbetaling tegen een andere game namen ze deze niet in omdat hij geen streepjescode bevatte; hierdoor zagen ze dat dit een bundelgame was.

Vraagje voor de mensen hier die de PS4 met een bundel willen kopen; vinden jullie zoiets geen nadeel?
Of zijn jullie sowieso nooit van plan dergelijke games later bij bijv. een GameMania in te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Jasikevicius3 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:52:
zelf heb ik destijds met de PS3 slim de versie gekocht waar ik Medal of Honor bij kreeg.

Toen ik een aantal maanden later deze wilde gaan inleveren (ik meen bij Free Rec Shop) met bijbetaling tegen een andere game namen ze deze niet in omdat hij geen streepjescode bevatte; hierdoor zagen ze dat dit een bundelgame was.

Vraagje voor de mensen hier die de PS4 met een bundel willen kopen; vinden jullie zoiets geen nadeel?
Of zijn jullie sowieso nooit van plan dergelijke games later bij bijv. een GameMania in te leveren?
Dat laatste. Ik koop alleen games waarvan ik weet dat ik ze tof vind en niet zal doorverkopen of inleveren :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Gezien de enorme belangstelling heb ik mijn ps4 killzone bundel maar bij amazon besteld. Hopelijk wordt deze sneller geleverd dan bij de NL Retailers (aangezien hier nog niet eens te pre orderen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

Ik hou al mijn games altijd, en anders zou ik ze wel op marktplaats oid zetten.

Wel wil ik een fysiek doosje, heb een bloedhekel als ze een kaartje om te downloaden erin stoppen (zoals bij de Vita en WiiU).

[ Voor 7% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 09-10-2013 19:13 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:27
Hoorde vanavond bij de Mediamarkt in Leeuwarden dat hun x duizend PS4's krijgen die verdeelt worden over de filialen.
Iets concreter zeiden hun dat zoals het er nu uit ziet, er tussen de 30 en 40 per filiaal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online

Vandaag geprobeerd games in te leveren bij Game Mania. Had eerst hun 2e hands verkoopwaarde opgezocht. Voor de hele stapel games vroegen hun 2e hands 250.- Ze wilden mij daar 46.- voor geven. 16 games!!

Ik zei dat het wel heel weinig was. En dat ik ze voor minder dan 100.- niet zou achter laten. Toen vertelde de jongeman dat hij niet kinderachtig zou doen over de prijs als ik GTA 5 kwam brengen. Daar zou hij wel 25.- voor geven.

Weet dat het offtopic is, maar moest dit toch echt even kwijt. Wat een bedrijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:34
Tja juist op 2e hands games maken ze denk ik flinke winst, juist omdat ze voor heel weinig worden ingekocht en voor flink wat meer worden verkocht. Al dacht ik dat het wel algemeen bekend was dat je niet voor de games het bedrag kreeg dat ze in de winkel voor vroegen.

[ Voor 29% gewijzigd door JorisTheWise op 09-10-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Nee dat snap ik. Maar meer dan 5x over de kop gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:44:
Nee dat snap ik. Maar meer dan 5x over de kop gaat nergens over.
Het is niet makkelijk in de business van Games als "offline" winkel... Voor jou als consument is het misschien moeilijk te begrijpen, maar de huur moet ook betaald worden.

Kijk eens hoeveel tijd je kwijt bent met het hele zooitje op Marktplaats te zetten en kijk daarna hoeveel tijd het je kost om je "klanten" te woord te staan. Als je die tijd gaat omzetten in een uurprijs dan kost de verkoop je waarschijnlijk geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb bij de GM mijn xbox games ingeleverd toen ik deze verkocht had via marktplaats. Ik wist gewoon niet hoe ik anders van die games afkwam. 20x achter elkaar op marktplaats en tweakers zetten had geen zin. Heb ik geprobeerd. 60 games leverde me daar nog €200,-. Voornamelijk oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-10 20:48
CRXDelSol schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:15:
Hoorde vanavond bij de Mediamarkt in Leeuwarden dat hun x duizend PS4's krijgen die verdeelt worden over de filialen.
Iets concreter zeiden hun dat zoals het er nu uit ziet, er tussen de 30 en 40 per filiaal komen.
Klopt denk ik wel, bij Saturn brugge krijgen ze 30 x ps4.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bekend hoeveel units een groot bedrijf als Bol.com krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:15
Sony liet me gisteren weten, dat de Nederlandse retailers officieel informatie zouden krijgen, van wat ze gaan leveren in Nederland qua bundels. Dit zou allemaal gergeld worden deze week nog.
PlayStation Nederland Op dit moment zijn enkel de Killzone Shadow Fall bundels aangekondigd voor Benelux: http://www.facebook.com/media/set/...
Onze Sales collega's zijn momenteel bezig alle retailers te informeren over de mogelijkheden om deze bundels in te zetten, hopelijk is dat voor het weekend afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:15
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:02:
Is het al bekend hoeveel units een groot bedrijf als Bol.com krijgt.
wil je nog gaan bestellen, dan zou je sowieso onder de 2 levering gaan vallen.
Maar die is in februari volgens geruchten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:36:
[...]

wil je nog gaan bestellen, dan zou je sowieso onder de 2 levering gaan vallen.
Maar die is in februari volgens geruchten..
Ik heb de mijne 28 augustus besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:19:
[...]

Ik heb de mijne 28 augustus besteld.
Dat is naar alle waarschijnlijkheid te laat voor de eerste levering.

[ Voor 8% gewijzigd door RDMA op 10-10-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ben benieuwd of Dixons op de releasedag wel exemplaren beschikbaar heeft. Het is namelijk wel eens voorgekomen dat het niet zo was.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zoals eerder gezegd hier op het forum zouden de retailers morgen info krijgen over de bundels. Ik vermoed als retailers info krijgen over die bundels ze ook weten hoeveel exemplaren ze krijgen. Lijkt mij dat als je er dan vroeg bij bent evengoed een exemplaar (bundel) hebt op de releasedag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
*

[ Voor 100% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 10-10-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Pas wel goed op met het aanpassen naar een bundel! Echt weer zo iets waarin fouten worden gemaakt. En sta je op de releasedag met lege handen. Moet iedereen zelf weten natuurlijk. Maar ga voor 3 tientjes voordeel geen risico nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:36:
Pas wel goed op met het aanpassen naar een bundel! Echt weer zo iets waarin fouten worden gemaakt. En je op de releasedag met lege handen. Moet iedereen zelf weten natuurlijk. Maar ga voor 3 tientjes voordeel geen risico nemen
Ben ik met je eens. Heb zelf al een dikke drie maanden een pre-order staan en ga de gok (waarschijnlijk) ook niet nemen. Heb op dit moment sowieso niet heel erg veel interesse in de camera en een tweede controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-10 19:12
CRXDelSol schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:15:
Hmm das ook niet erg veel; dus als ik daar vandaag mijn pre-order zou plaatsen zal ik waarschijnlijk bij levering 3 horen lijkt me..
Hier (in Maastricht) kan ik me namelijk goed voorstellen dat ze makkelijk tegen de 100 pre-orders hebben staan.
Pagina: 1 ... 8 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot