PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Net die gepreorderd maar iemand enig idee of Sony Nederland moeilijkt met garantie op een geimporteerde duitse PS4?.
Wanneer komt de tweede lading van de playstation 4 is dat al bekent?
kan zijn dat ik daar over heen heb gelezen natuurlijk.
[ Voor 22% gewijzigd door robero50 op 26-09-2013 11:27 ]
Dat is redelijk bekend.robero50 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:26:
Heei mensen vraagje,
Wanneer komt de tweede lading van de playstation 4 is dat al bekent?
kan zijn dat ik daar over heen heb gelezen natuurlijk.
Als je Google had gebruikt, dan had je kunnen lezen dat de 2e batch in december of 2014 verwacht wordt. Niemand weet echter exact wanneer.
Als er via Google te vinden is dat het december of 2014 is, dan is hier echt niet ineens wel een exacte datum bekend.
Sony confirms PlayStation 4 Killzone, Camera, second DualShock bundle for UK:PeterPan schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:45:
[afbeelding]
Als deze PS4, 2x controller, camera + Killzone bundel nog tijdens de lancering uitkomt, zal deze voorraad dan ook als eerste naar mensen met een pre-order gaan, of start dan het hele pre-order circus opnieuw?
http://www.eurogamer.net/...d-dualshock-bundle-for-uk
Andere bundels volgen mogelijk later.
oke bedankt, kan je dan wel gewoon nederlandse taal doen?PeterPan schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:01:
Via amazon.de lijk ik die Killzone bundel te kunnen bestellen ja. Ik denk niet je in de problemen komt met regio locks oid. Alleen garantieafhandeling is misschien wat minder handig.
[ Voor 19% gewijzigd door Il 2 op 26-09-2013 18:23 ]
Daar ga ik wel van uit. Ik denk dat alle Europese modellen gewoon hetzelfde zijn met uitzondering van de talen van de boekjes etc die je erbij krijgt.ownagekiller schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:43:
[...]
oke bedankt, kan je dan wel gewoon nederlandse taal doen?
Bij de eerste installatie zal een van de eerste vragen wel de taal zijn.
Komen deze ook nog als pre-order in nederland? Weet iemand dat?
Ja dat probeer ik de volhouders hier ook te zeggen maar beginnen dan meteen te flippenIl 2 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:22:
Over die losse verkoop, het klopt wel. Winkels verkopen liever direct aan iemand dan wachten op mensen met een pre-orders. Directe omzet krijgt toch de voorkeur voor winkels. Er is altijd de kans dat pre order mensen niet op komen dagen en dan lopen ze geld mis. En van wat ik lees hebben heel veel mensen 1-5 preorders bij verschillende winkels, een hoop zal dus niet opgehaald worden.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Geld dat ook voor als je al hebt betaald?renzo4000 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:51:
[...]
Ja dat probeer ik de volhouders hier ook te zeggen maar beginnen dan meteen te flippen
Verwijderd
Ik zou me geen zorgen maken, als je een aanbetaling hebt gedaan doen ze echt niets in de losse verkoop als ze niet over hebben. Daarom zal bijvoorbeeld de Gamemania vanuit de eerste levering echt geen losse verkoop leveren aangezien ze een lange pre-order lijst hebben.k-city schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:19:
[...]
Geld dat ook voor als je al hebt betaald?Ik heb namelijk bij mijn preorder het volledige bedrag betaald, dus geen aanbetaling of iets dergelijks.
Dag 1 zal je de meeste kans hebben bij een mediamarkt die geen aanbetaling vraagt voor pre-orders. Ik heb zelf wel gekozen voor een pre-order omdat ik wel wat beters te doen heb dan heel Den Haag af te struinen voor een PS4.
Bij Bol, MediaMarkt en Netgame zie ik ze nog niet.
Excuses, had niet goed gelezen, ik zie inderdaad dat de aankondiging daarvan gedaan is.
[ Voor 44% gewijzigd door Chrosser op 27-09-2013 09:34 ]
Verwijderd
Hoezo doen ze er moeilijk over?frank131331 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:35:
Bol.com doet hier moeilijk over.. Grrr denk dat ik dan alles maar los bestel.
Kijk, dat is goed nieuws. Bundel bestellen, BF4 erbij (en evt. watchdogs en fifa als de financiën het toelaten) en ik overleef de winter wel.tumble_nl schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:01:
Zojuist contact gehad met Gamemania zodra ze aantallen weten nemen ze contact op met iedereen die een preorder heeft staan om te vragen of ze willen switchen wel netjes.....
psn: jagermeistertim
PSN: Finally_Chris
Ik heb bij MediaMarkt Roermond gepreorderd en was nummer 2 op de lijst. Als er eventueel bundels zouden komen zouden ze iedereen op de lijst opbellen of je eventueel nog wilde switchen of iets dergelijks (dit is wat ze zeiden toen ik deed pre-orderen).El_V schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:56:
is bij andere retailers al bekend dat je kunt upgraden? (ik ga vanmiddag de saturn eens bellen)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Weet alleen niet hoeveel waarde ik hier aan moet hechten aangezien ze al aangegeven hebben PS4's die je nu besteld niet te kunnen leveren op release.Bedankt voor uw mail.
Fijn om te horen dat u bij ons een playstation 4 heeft besteld.
Helaas kan ik niet zeggen of wij deze ook in een bundel gaan aanbieden, ik wil u vragen hiervoor de site in de gaten te houden.
U kunt het altijd omzetten door de oude te annuleren en de nieuwe te bestellen. Op dit moment leveren wij alles nog op de release datum, ik kan u alleen niet beloven dat als u opnieuw gaat bestellen deze ook op de release datum binnen komt.
Ook kan ik u niets over de prijs vertellen helaas, mijn excuses voor het ongemak.
Ik wens u nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groet,
Geachte heer/mevrouw,
Het is nog niet bekend of wij deze bundel in het assortiment opnemen. Het is niet mogelijk om een reservering om te zetten. Als wij de bundel in het assortiment opnemen kunt u een nieuwe reservering plaatsen voor deze bundel. Een reservering verplicht u niet tot aankoop.
Verwijderd
En jij denkt dat iemand die een PS4 besteld heeft met een aanbetaling niet op komt dagen op 29 november? Bijna overal werken ze met aanbetalingen om zeker te zijn dat de PS4 ook daadwerkelijk afgenomen wordt.Il 2 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:22:
Over die losse verkoop, het klopt wel. Winkels verkopen liever direct aan iemand dan wachten op mensen met een pre-orders. Directe omzet krijgt toch de voorkeur voor winkels. Er is altijd de kans dat pre order mensen niet op komen dagen en dan lopen ze geld mis. En van wat ik lees hebben heel veel mensen 1-5 preorders bij verschillende winkels, een hoop zal dus niet opgehaald worden.
Yup, antwoord hieronder:arnoutzw schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:24:
Iemand al contact opgenomen met de Sony Store of ze hem daar ook gaan aanbieden en dan kan omzetten ?
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Helaas hebben wij deze informatie nog niet ontvangen via onze online webwinkel.
Wij bieden deze producten wel, maar helaas niet in een bundel.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten / Kind regards / Le saludo muy atentamente
Delmiro Vargas
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online
Op dit moment weten ze nog nergens van, en volgens hun hebben ze nog geen bericht gehad van Sony. Het is natuurlijk wel weekend, hopelijk kunnen de early adopters upgraden.
Beste,
Er wordt veel gevraagd naar de Killzone PS4 bundel die gisteren op internet werd aangekondigd. Wij hebben daar inmiddels contact over gehad met Sony. Wij krijgen pas na half oktober uitgebreide informatie omtrent deze bundel. Tot die tijd hebben wij helaas niet de mogelijkheid zaken toe te zeggen of te wijzigen. Hou de media in de gaten, en neem nog even contact met ons op nadat er concreet iets bekend is, wellicht dat we op dat moment meer voor je kunnen betekenen..
Mvg,
Nedgame
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ja inderdaad. Sterker nog, ik neem die vrijdag vrij en geloof me maar dat ik voor de deur zal staan wachten van de Mediamarkt tot ik hem op kan halen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:25:
[...]
En jij denkt dat iemand die een PS4 besteld heeft met een aanbetaling niet op komt dagen op 29 november? Bijna overal werken ze met aanbetalingen om zeker te zijn dat de PS4 ook daadwerkelijk afgenomen wordt.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Combinatie van te dure launch games, geen bundles, pc die alles ook nog wel kan trekken + GTA V die de rest v/h jaar nog wel zal innemen...
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ja klopt dat was bij de ps3 ook zo, eerst waren ze boven de 60 omdat de ps3 nog niet uitgekomen was, maar later (na de launch) zakte de prijs al.Chaoss schreef op zondag 29 september 2013 @ 08:40:
De prijs van de launch games is standaard en zal ook na de launch zo blijven, verschil is dat nu bij de pre-orders veel winkels de stnadaard bruto prijs handhaven, maar ik verwacht dat je op 29noc gewoon voor minder je games kunt halen, net als ne met PS3 games verwacht ik prijzen van 55-60 euro.
Sony''s webshop zegt 2-3 december, andere winkels zeggen 2014 zoals gamemania enzo, sommigen zeggen weer half december. Als je graag een ps4 op zn vroegst wilt zou ik hem bij sony bestellen, dan krijg je hem rechtstreeks, dat is soiezo sneller als nederlandse winkels. Per winkel verschilt het hoeveel ze binnen krijgen, bijvoorbeeld kon mediamarkt meer pre-orders aannemen. Ik ga hem in ieder geval bestellen bij sonyWolfos schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:42:
Iemand enig idee wanneer de tweede lading misschien zou komen? Ben er niet bepaald gek op als ik iets bestel en dan geen idee heb hoelang het gaat duren, kan net zo goed 2014 worden.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik zou gewoon even een mail sturen, weet je het zeker.Only schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:07:
Mijn preorder staat bij Sony zelf, overigens nog steeds levertijd 30/31 december, mensen die later hebben gepreordert hebben een datum van rond de 2 december staan..hoop dat Sony dat nu eens aanpast naar de echte datum, als de mijne pas eind december geleverd zou worden annuleer ik hem en wacht ik wel op de bundel ofzo..
Heb de PS4 bij Sony besteld op 1 juli (eerste dag dat het daar mogelijk was), leverdatum staat nog op 'Tussen 30/12 en 31/12'.Only schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:07:
Mijn preorder staat bij Sony zelf, overigens nog steeds levertijd 30/31 december, mensen die later hebben gepreordert hebben een datum van rond de 2 december staan..hoop dat Sony dat nu eens aanpast naar de echte datum, als de mijne pas eind december geleverd zou worden annuleer ik hem en wacht ik wel op de bundel ofzo..
Tijdje geleden contact gehad met Sony en toen is mij verzekerd dat pre-orders uitgeleverd worden op volgorde van bestelling.
Vriend van mij won een PS 4 daar met een FIFA toernooitje
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het eerste stuk gaat over pre orders etc in the uk. Lijkt me wel relevant en enigszins geruststellend om te lezen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Euhm.....:MonkeySleeve schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:40:
Ik heb nog nergens die PS4 + Killzone shadow fall bundel gezien
http://blog.eu.playstatio...all-ps4-bundles-unveiled/
Had iets duidelijker moeten zijn; Bedoelde in een (web)winkel
Nét voor het weekend aangekondigd... vervolgens moeten retailers nog kijken wat ze er mee doen, want er zijn meerdere opties zoals:MonkeySleeve schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:25:
[...]
Had iets duidelijker moeten zijn; Bedoelde in een (web)winkel
- Het los verkopen van de bundels op lanceerdatum
- De bundels voor pre-order aanbieden
- Huidige klanten benaderen of ze hun standaard pre-order willen omzetten naar een bundel pre-order
En voordat dit in gang kan worden gezet moeten de retailers eerst zeker zijn van hoeveel voorraad ze zullen hebben... wellicht moet hier en daar ook nog wat aangepast worden in het systeem om een upgrade zonder problemen toe te staan.
In de loop van oktober zal daar wel meer duidelijkheid over komen...
Mmmh ok, dacht niet dat dit zolang zou duren. Dan wachten we nog evenUniciteit schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:05:
[...]
Nét voor het weekend aangekondigd... vervolgens moeten retailers nog kijken wat ze er mee doen, want er zijn meerdere opties zoals:
- Het los verkopen van de bundels op lanceerdatum
- De bundels voor pre-order aanbieden
- Huidige klanten benaderen of ze hun standaard pre-order willen omzetten naar een bundel pre-order
En voordat dit in gang kan worden gezet moeten de retailers eerst zeker zijn van hoeveel voorraad ze zullen hebben... wellicht moet hier en daar ook nog wat aangepast worden in het systeem om een upgrade zonder problemen toe te staan.
In de loop van oktober zal daar wel meer duidelijkheid over komen...
Als het iets uitmaakt: de Sony Online Store meldt dat ze ook nog geen informatie hebben over de bundels.MonkeySleeve schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:07:
[...]
Mmmh ok, dacht niet dat dit zolang zou duren. Dan wachten we nog even
Weet iemand hoe het trouwens zit met Bart Smit? Volgens mij heeft namelijk niemand een reservering kunnen plaatsen, maar heb je je alleen kunnen 'aanmelden' door je e-mail en telefoonnummer achter te laten.
Hoe weet jij dat,wat is jou bron??Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:45:
De 2de levering komt al een week na de release.
Er is dus hoop voor mij.
Ook bij de winkels in nl of in de sony store?Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:45:
De 2de levering komt al een week na de release.
Er is dus hoop voor mij.
Verwijderd
Ben benieuwd wat het gaat worden met de bundels. Komen die er bij of in plaats van de gewone PS4's. Als ze er bij komen is dat goed nieuws wat ook wel zou kunnen omdat Sony veel minder uitval heeft dan verwacht bij de produktie.
Let wel dat dit over de uk markt gaat. Kan hier heel anders zijn.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:18:
Uit dit artikel weet ik dat :
http://www.eurogamer.net/...s-a-marathon-not-a-sprint
Lezen dus.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Nederland is kleiner dan de UK , dus meer hoop voor ons PS4 liefhebbers.AtlAntA schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:02:
[...]
Let wel dat dit over de uk markt gaat. Kan hier heel anders zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door MarcoPolo op 30-09-2013 19:22 ]
Verwijderd
Of we moeten juist langer wachten omdat we een kleinere markt zijn.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:12:
[...]
Nederland is kleiner dan de UK , dus meer hoop voor ons PS4 liefhebbers.
Anyway, ik hoop dat er snel meer duidelijk wordt over die Killzone bundels. Ik vind het fair als de preorders voorgaan. Ik heb zelf nog niet geïnformeerd hoe het in mijn woonplaats gesteld is met de preorders en of ik dus nog enigzins kans maak.
Als ik in jou schoenen zou staan zou ik het niet weten. Maar mijn voorkeur zou uitgaan naar kopen in de winkel (denk ik). Bij allebei is de kans op een day-1 zeer klein. Het is gewoon bij beide geluk hebben.ownagekiller schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:21:
Zal ik hem pre-orderen bij sony store of zal ik een gok wagen en hem gewoon in de winkel kopen? Als die op voorraad is in de winkel?
Ik geloof dat ik mijn reservering bij game-mania gewoon had moeten aanbetalen en daar ook een day-1 moeten ophalen en die op marktplaats moeten pleuren.
Beste naam,
U heeft ons gevraagd of het mogelijk is uw pre-order van de Playstation 4 om te zetten in een bestelling met de door u benoemde bundel (zodra deze door ons wordt aangeboden).
Helaas is het niet mogelijk uw bestelling tussentijds te wijzigen. Indien wij dit artikel/deze bundel gaan verkopen kunt u deze zelf bestellen via onze website en uw eerdere bestelling bij ons annuleren.
Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.
http://www.sony.be/lang/n...s4-consoles/playstation-4PeterPan schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:16:
Wat is de Sony store waar juliie pre-orders hebben? Ik kan zo snel geen hardware vinden op de store.
Edit: Dit is nu Sony Belgie, voor Nederland natuurlijk via Sony.nl
[ Voor 11% gewijzigd door botech op 01-10-2013 09:30 ]
Vanmorgen brood met chocopasta gegeten.ownagekiller schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:16:
Iemand nog iets te vertellen?
Ik ook!! Wel duo penotti natuurlijk ... die andere meuk mot ik niet.MonkeySleeve schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:18:
[...]
Vanmorgen brood met chocopasta gegeten.
En dan zelf niet ontopic gaan na die 2 woorden ........Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:30:
ONTOPIC graag : Ik heb net chinees gegeten.
Ik hoop dat ik nog bij de eerste zending zit bij de Mediamarkt .. Ben plekje nummer 37.
[ Voor 17% gewijzigd door xoniq op 02-10-2013 15:32 ]
Hap je daar nu serieus op?CRXDelSol schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:32:
[...]
En dan zelf niet ontopic gaan na die 2 woorden ........
Ik hoop dat ik nog bij de eerste zending zit bij de Mediamarkt .. Ben plekje nummer 37.
Verwijderd
Hoe wil je ooit zoals mij een ps4 day one release krijgen? Ik heb nog geen pre-order.Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:36:
Een ps4 is gewoon de bom, niemand wil anders toch.. Day one edition. Please come to daddy...
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.
We hebben nog geen concrete informatie met betrekking tot een upgrade. Wij adviseren u de website van sony playstation in de gaten te houden voor verdere informatie.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Nice bedankt voor deze postLathspell schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:42:
De reactie die ik kreeg van de webshop-mensen van media markt m.b.t. het omzetten van de bestelling naar een bundel:
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.
We hebben nog geen concrete informatie met betrekking tot een upgrade. Wij adviseren u de website van sony playstation in de gaten te houden voor verdere informatie.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 16:18 ]
Als iemand iets heeft gehoord, dan zullen ze het hier van zelf wel melden.ownagekiller schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:57:
Heeft iemand anders nog iets gehoord over de levering?
Er zijn geen wereldschokkende dingen gebeurd in de 41 minuten tussen je vorige "Iemand nog iets te vertellen?" post.
Iemand zei dat ie chocopasta heeft gegeten......LearnDriver schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:18:
[...]
Als iemand iets heeft gehoord, dan zullen ze het hier van zelf wel melden.
Er zijn geen wereldschokkende dingen gebeurd in de 41 minuten tussen je vorige "Iemand nog iets te vertellen?" post.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot