Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:54
Voor 499 laat ik 'm ook niet staan!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Het kan natuurlijk wel zijn dat als je de PS4 + extra controller + camera + killzone in pre-order hebt staan dat je een telefoontje/mail krijgt of je het om wil zetten in een bundel.

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 21:54
j.gabro?

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
Mobilesale die in de Pricewatch staat heeft nog Day one exemplaren.

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:39
Rashied schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:51:
Mobilesale die in de Pricewatch staat heeft nog Day one exemplaren.
Er zijn vraagtekens over de betrouwbaarheid van deze winkel, zie o.a. dit topic:
Mobisale

• Rashied
  • Laatst online: 11-01-2018
Muffinn schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:49:
[...]

Er zijn vraagtekens over de betrouwbaarheid van deze winkel, zie o.a. dit topic:
Mobisale
Jup.. Ziet er behoorlijk verdacht uit. Ik wacht het wel af. Vond het zelf al vreemd dat hij nog Day one versies had.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:41
PeterPan schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:45:
[afbeelding]

Als deze PS4, 2x controller, camera + Killzone bundel nog tijdens de lancering uitkomt, zal deze voorraad dan ook als eerste naar mensen met een pre-order gaan, of start dan het hele pre-order circus opnieuw?
Damn dat is een mooie bundel ! Heb nu killzone € 52 en een blauwe controller voor € 65 in bestelling staan.
Als deze bundle voor €500 in de winkel komt te liggen heb ik voor €17 minder ook die camera. Niet dat ik op dat ding zit te wachten, maar gratis is altijd goed :p

Het lijkt mij dat goede winkels eerst de bestaande pre-orders contacteren. Eerst maar eens zien of die er met de release al is.

Edit . Heb nog een day 1 pre-order staan bij Gamemania open staan die aan het einde van de week vervalt. Nu wil een vriend van een vriend hem hebben, maar ik heb geen zin om een aanbetaling van €50 op mijn naam hebben staan. Zijn er mogelijkheden om hem door te geven ? Die van mij is al bij nedgame aanbetaald en ben 1 van de eerste bij Bol.com en wil zeker geen 3e Ps3 :+

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 12-09-2013 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-10 11:57
Ik heb gisteren nog een Day One edition kunnen reserveren, gegarandeerd.
Had nooit verwacht dat dat nog ging lukken bij m´n nostalgische speelgoed winkel van vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Prophasis schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:56:
Ik heb gisteren nog een Day One edition kunnen reserveren, gegarandeerd.
Had nooit verwacht dat dat nog ging lukken bij m´n nostalgische speelgoed winkel van vroeger.
Dat is harstikke mooi, en wil je dat ook delen met ons (hoe en waar?) :+

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 15:15
Op budgetgaming heeft iemand een mail ontvangen van Wehkamp dat zijn PS4 niet op de releasedag wordt geleverd.
Beste Meneer Pol,

Het spijt ons vreselijk, maar de levering van je bestelling is vertraagd. Het gaat om de volgende bestelling:

ARTIKELOMSCHRIJVING BESTELDATUM
Sony - Playstation 4 consoleSony - Playstation 4 console
Artikelnummer: 703303 24/06/2013

Wij begrijpen hoe vervelend dit voor je is. Onder mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl vind je de actuele verwachte levertijd. Je krijgt natuurlijk bericht wanneer de bestelling voor je beschikbaar is.

Mocht je besluiten om je bestelling te annuleren, dan wordt het geld dat je wellicht al via iDEAL had betaald automatisch verrekend met een nieuwe bestelling of binnen enkele dagen aan je teruggestort.

met de vriendelijke groeten van wehkamp.
Nog meer mensen die een mail hebben ontvangen van Wehkamp?

Ik heb de PS4 op 14 juni gepre-orderd. En nog niks ontvangen, dus denk wel dat ik goed zit.

De PS4 is volgens iemand van tweakers pas op 13 juni op de site gezet van Wehkamp. Best vreemd dan dat pre-orders van 24 juni al niet meer worden geleverd.

Bij bol.com zijn pre-orders t/m 31 juli verzekerd van een PS4 op de release. En die hebben de PS4 al sinds Feb/April op hun site staan.

Denk dus dat Wehkamp heel weinig PS4s binnen krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Laatst online: 21-10 11:57
Pre-orderen kan nog bij het 'Klavertje Vier' in België te Kalmthout. (Klavertje vier heeft een samenwerking met Game-Mania, de voorraad die game mania binnenkrijgt wordt gedeelt met Klavertje Vier en zij mogen een X aantal verkopen. Omdat Klavertje Vier een kinderwinkel is komen er niet zo veel mensen en weten ze het ook niet.)
Vraag even na of het zeker nog kan, toen ik er kwam zeiden ze dat ze er nog zat kunnen reserveren.

Wel is het nodig een aanbetaling van 50 euro ter plekke te doen, daarna krijg je een papiertje waarop aangekruist staat dat je hem op de releasedag krijgt.

Mocht er iemand langsgaan let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 21:54
Net geinformeerd bij enkele gamewinkels. op 1 november horen de winkels hoeveel ps4's deze krijgen uitgeleverd. Als dit er meer zijn dan reeds uitgegeven dan bestaat er weer een kans dat je dan een dayone preorder kunt doen.

[ Voor 7% gewijzigd door harrybeuker op 16-09-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:34
18 juni gepre-ordered bij Wehkamp. Geen mail ontvangen. Levertijd: 5 weken....Staat er bij mijn bestellingen

[ Voor 16% gewijzigd door DeBaroN op 16-09-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak81
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:16
Mijn broertje wil een ps4 kopen. Hij wil nu gaan pre orderen. Bestaat er nog een kans dat de ps4 ineens wordt uitgesteld? Net als de Xbox one. En als ie hm nou pre ordered, wanneer kan ie hm dan verwachten?

Dan heb ik nog een vraag; bij m'n ipad kon ik gewoon op een lijst gezet worden, en wanneer er een ipad voor me was, werd ik gebeld. Zijn er winkels die dit ook doen bij de PS4? Dus gewoon een lijst en het apparaat niet meteen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Die release datum staat wel vast, de PS4 is inmiddels vollop in productie.

Punt is dat er op dit moment al meer dan een miljoen reserveringen zijn voor een release PS4. Als je broertje nog een kans wil hebben op een day one PS4 kan hij het best langs lokale Bart Smit en Intertoys winkels gaan en vragen hoeveel mensen er op hun reserveringslijst staan. als dit er niet zoveel zijn (zeg minder dan 10) dan is er nog altijd een redelijke kans dat hij daar wel een day one PS4 kan halen.

Grotere winkels als Gamemania en Nedgame zijn zeker uitverkocht, MM is ook een kwestie van vragen hoe lang hun lijst is. zijn het er minder dan 40-50 is de kans op een day one PS4 bij een MM ook nog redelijk. Het schijnt dat de winkels kort na 1 oktober definitef te horen krijgen hoeveel PS4's ze van Sony krijgen.

Sommige winkels vragen wel een aanbetaling van 25-50 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 17-09-2013 22:45 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Ik heb nog helemaal nergens gereserveerd, ik ga de PS4 zeker halen (mede omdat mn ps3 dood aan het gaan is) maar las ik naar de launchgames kijk ben ik nog niet erg enthiousast.

Het moment dat GTA5 en de nieuwe Final Fantasy etc komen dan wacht ik geen seconde meer. Fifa kan ik echter ook prima op mn ps3 spelen, Zolang je toch maanden op de topgames moet wachten wacht ik wel mee..

Woon zelf in regio aantwerpen, tip voor de mensen die hem meteen willen hebben is om de speciaalzaken over te slaan. Gewoon jezelf op een lijst zetten bij de lokale FUN speelgoedwinkel, die hebben vaak geen idee..

Heb zo in het verleden de avond voor de release een Wii en een PS2 gereserveerd. Sochtends daar als eerste zijn en je hebt hem voor de mensen die maanden van te voren hebben gereserveerd :)

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topgames bij de release genoeg hoor: Killzone, Watchdogs, AC4, Knack, Driveclub.

• Chrosser
  • Laatst online: 12:24

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik ga inderdaad ook maar eens kijken om nog een preorder te kunnen scoren bij de lokale speelgoedzaak.
Zal moeilijk worden, daar ben ik me van bewust. Maar misschien heb ik nog geluk

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:06
Zojuist mail van wehkamp gehad dat ik hem niet op de releasedag krijg.. Had 7 augustus besteld.

:(

psn: HertogJack

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:38:
Zojuist mail van wehkamp gehad dat ik hem niet op de releasedag krijg.. Had 7 augustus besteld.

:(
Das erg balen , ik hoop de mijne wel op releasedag te ontvangen.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
Ik heb de PS4 op de 13e besteld van juni .. geen mail gehad

Levertijd staat ook op 4 weken

[ Voor 22% gewijzigd door Njay op 18-09-2013 11:47 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Sony - Playstation 4 console en Watch Dogs (Special Edition) (Playstation 4) in de bestelling staan sinds 10 sep 2013 bij Wehkamp.

Heb nog geen e-mail ontvangen. Levertijd staat op 4 weken.

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:04
Heb zelf 1 augustus een pre order geplaatst bij gameshop twente. Maar zie nu al op de site staan dat ze bang zijn dat ze zelfs bij de release bang zijn dat ze geen exemplaren kunnen leveren.

"Heb je de Playstation 4 bij ons besteld, dan kunnen wij een levering op de dag van de release niet garanderen.
Uiteraard doen wij ons best om de console zo spoedig mogelijk bij u af te leveren."

Beetje zonder, had er eigenlijk stiekem wel op gehoopt.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

• RemyWD
Ach.. die paar weekjes extra wachten.. :X :X

Verwijderd

Een spannende tijd inderdaad , de ps4 komt er voor ons , maar wanneer?
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:28:
Een spannende tijd inderdaad , de ps4 komt er voor ons , maar wanneer?
29 november. We weten alleen niet hoeveel.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• DeBaroN
  • Laatst online: 22:34
AtlAntA schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:22:
[...]

29 november. We weten alleen niet hoeveel.
:+

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-10 13:48
Als het goed is hebben de meeste mensen hier op tweakers al een (PS4) thuis staan die zelfs krachtiger is in sommige gevallen :p

Ik vermaak me wel op de PC met WatchDogs en Battlefield 4 totdat ze weer fatsoenlijk op voorraad zijn, ga me niet druk maken.

Verwijderd

Cyclonic schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:10:
Als het goed is hebben de meeste mensen hier op tweakers al een (PS4) thuis staan die zelfs krachtiger is in sommige gevallen :p

Ik vermaak me wel op de PC met WatchDogs en Battlefield 4 totdat ze weer fatsoenlijk op voorraad zijn, ga me niet druk maken.
Ik heb ook laptops die beter zijn dan de PS4.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Cyclonic schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:10:

dat gaat mijn AIO pc niet fatsoenlijk draaien :+ is ook niet nodig ik krijg hem 29nov wel.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:44
Sony Store levert op 3-4 december, iets minder dan een week na release.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

vreemd, denk dat de meeste mensen die rechtstreeks bij Sony bestelden er toch wel vanuit gingen dat ze gelijk op 29'ste geleverd zouden krijgen (iig de mensen die al vroeg bij Sony besteld hebben)

• Silversin
  • Laatst online: 21:44
Het kan zomaar zijn dat dit de 2e levering is, ik keek net nog op mn bestelstatus.
Ik heb ook op 13 juni bij Wehkamp besteld. Volgens mij is dat de dag dat ze de PS4 online hebben geknald. Ik zal wel goed zitten dus. Geen mail gehad dus. :)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Chaoss schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:24:
vreemd, denk dat de meeste mensen die rechtstreeks bij Sony bestelden er toch wel vanuit gingen dat ze gelijk op 29'ste geleverd zouden krijgen (iig de mensen die al vroeg bij Sony besteld hebben)
Ik heb mijn PS4 half augustus pas besteld bij de Sony Store en daar stond en staat nu nog als leverdatum 2 december. Denk dat ze hem vrijdag de 29e (releasedag) versturen en dan op z'n laatst maandag 2 december wordt bezorgd.

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:46
Ik heb zelf nog steeds als leverdatum 30-31 december staan, 6 augustus besteld bij de Sony Store. Hopelijk wordt dat nog aangepast.

The Dude abides!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Hier ook mail gehad van wehkamp maar kan er niet wakker van liggen. We zien dat ding wel verschijnen zodra ze weer een voorraad binnen krijgen.

Verwijderd

Zijn er eigenlijk al hardware foto's van de PS4 naakt te vinden?
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 01:28:
Zijn er eigenlijk al hardware foto's van de PS4 naakt te vinden?
Voor zover ik weet niet. Ik vind het eigenlijk ook wel wat stil rondom de ps4. Ik had wel vaker wat meer teasers verwacht zoals rockstar dat ook in de maanden voor de release van gta5 heeft gedaan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NBOqoJaQEsnbtG0zWSZYyym1/full.jpg

Dat is die van de Xbox. Ik verwacht dat die van de PS4 niet echt afwijkend zal zijn.

De PS4 schaf ik pas aan als de meeste ziektes eruit zijn en de levertijd fatsoenlijk is.

Tot die tijd lekker voortborduren op de PS3.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:45
nieuws: Sony denkt vijf miljoen PS4's in vijf maanden te kunnen verkopen

Ik heb nog geen nieuws gehoord dat er 1,5 miljoen pre-orders of meer zijn. En aangezien ze al voor de release beginnen met productie beginnen (dus er zijn in de maand November en December meer PS4's beschikbaar dan in de maanden van 2014) heeft mij pre-order van 31 augustus bij Bol.com dan goede kans om in 2013 geleverd te worden... toch :>?

Verwijderd

Fleximex schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:50:
nieuws: Sony denkt vijf miljoen PS4's in vijf maanden te kunnen verkopen

Ik heb nog geen nieuws gehoord dat er 1,5 miljoen pre-orders of meer zijn. En aangezien ze al voor de release beginnen met productie beginnen (dus er zijn in de maand November en December meer PS4's beschikbaar dan in de maanden van 2014) heeft mij pre-order van 31 augustus bij Bol.com dan goede kans om in 2013 geleverd te worden... toch :>?
Ik wil ook weten of mijn 28 augustus preorder van Bol.com op releasedag uitgeleverd gaat worden.

• Massief
  • Laatst online: 11-04-2022
Heb mijne vorige week pas gepre ordered bij MM. Heb ook meteen maar betaald, zie wel wanneer dat ding verschijnt maar hoop met kerst toch wel. Verder kan ik er niet echt wakker van liggen als het een paar weekjes langer duurt. Twijfel alleen nog wel over welke game ik moet bestellen erbij.

[ Voor 12% gewijzigd door Massief op 19-09-2013 11:11 ]

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:26
Bundels (in de UK):
We can reveal today that Sony is to offer three Official PS4 Bundles for launch.

The bundles will consist of the following:

Killzone + PS4 = £TBA
Watch Dogs + PS4 = £TBA
Extra controller + Camera + Console = £TBA

Both the Killzone and Watch Dogs Bundles will contain a physical disc copy, although they will not be bundled for free, with a RRP expected soon along with our allocation.

Once we know the official cost and the number of units we can expect to receive, we'll let you know.

Expect more information next week.
http://www.shopto.net/new...-Official-Bundles-for-PS4

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

edit: verkeerde topic, komt door dat offtopic geblaad hierboven :P

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 19-09-2013 20:18 ]

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

'k Ga eind december naar de VS op vakantie. Is het een goed idee om daar een PS4 te proberen te scoren, of kan ik beter wachten tot ie in Nld weer beschikbaar komt?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Slechte idee, is al eerder langs gekomen. Onder andere vanwege garantie, blu-ray regio etc.

Ps4/switch gamer

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mag toch aannemen dat de PS3 eind december hier in nl ook wel redelijk verkrijgbaar is.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:22
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:05:
Slechte idee, is al eerder langs gekomen. Onder andere vanwege garantie, blu-ray regio etc.
Volgens mij was de PS4 regio-vrij wat games betreft, maar een ander nadeel is dan weer het verschil tussen 110 volt in Amerika en 220 volt hier in Nederland...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Games wel, tenminste dat was de PS3 ook, maar volgens mij is hij niet regiovrij qua films?

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:23
Rednas schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:17:
Ik heb zelf nog steeds als leverdatum 30-31 december staan, 6 augustus besteld bij de Sony Store. Hopelijk wordt dat nog aangepast.
Het zegt helemaal niks volgens mij.
Ik heb nog 02/01-03/01 staan en besteld op 1juli.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:01
Trishul schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:16:
[...]

Volgens mij was de PS4 regio-vrij wat games betreft, maar een ander nadeel is dan weer het verschil tussen 110 volt in Amerika en 220 volt hier in Nederland...
De meeste producten hebben gewoon een voeding die beide aan kan. Hoeven ze maar 1 product te maken voor alle markten. Ben zelf maar een recent product tegen gekomen die dat niet heeft en dat was de Sony NGZ-N7 Google TV.
Een vriend van me is naar de US verhuisd en is nu GTA V aan het spelen op zijn NL PS3, daar was alleen een andere, standaard pc, stekker voor nodig ivm het andere stopcontact ;)

Alleen de BRs zijn region locked idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Ik ga er nog steeds vanuit dat ik op de release dag mijn lokale Media Markt in kan lopen en een bundel kan meenemen zonder pre-order of aanbetaling oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:48
PeterPan schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:26:
Ik ga er nog steeds vanuit dat ik op de release dag mijn lokale Media Markt in kan lopen en een bundel kan meenemen zonder pre-order of aanbetaling oid.
Gaat hem niet worden.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Nu online
We shall see, mark my words ... er worden echt wel PS4's uitgeleverd bij de electronica ketens. De vraag is hoeveel en hoe snel je erbij bent. Wat Sony doet is een stukje schaartste creeren, en dit maakt mensen hebberig. Ik ga ook op de bonnevoi de winkel in, ik heb diverse opties in mijn omgeving (zelfs de Saturn in Kleve is makkelijk te bereiken).

Ik zie het alweer gebeuren, iedereen die een pre-order heeft gedaan krijgt last van uitgestelde leveringen en ik loop gewoon op day 1 release met een ps4 onder de arm naar huis ... ik zie de huillie huillie berichten wel verschijnen op GoT ;w ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Exact. Minder voor de hand liggende speelgoedwinkels of een kleine Free Record Shop 'verstopt' in een winkelcentrum. Het is met nog altijd gelukt op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 19:29

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Die gun ik mijn geld weer niet :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Massief
  • Laatst online: 11-04-2022
renzo4000 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:05:
[...]

We shall see, mark my words ... er worden echt wel PS4's uitgeleverd bij de electronica ketens. De vraag is hoeveel en hoe snel je erbij bent. Wat Sony doet is een stukje schaartste creeren, en dit maakt mensen hebberig. Ik ga ook op de bonnevoi de winkel in, ik heb diverse opties in mijn omgeving (zelfs de Saturn in Kleve is makkelijk te bereiken).

Ik zie het alweer gebeuren, iedereen die een pre-order heeft gedaan krijgt last van uitgestelde leveringen en ik loop gewoon op day 1 release met een ps4 onder de arm naar huis ... ik zie de huillie huillie berichten wel verschijnen op GoT ;w ;)
en dan stoer op facebook zetten dat je al een playstation hebt..

Verwijderd

* knip * - Uniciteit

[ Voor 97% gewijzigd door Uniciteit op 21-09-2013 16:08 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:45
* knip * - Uniciteit

[ Voor 95% gewijzigd door Uniciteit op 21-09-2013 16:08 ]

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:39:
[...]

Ik wil ook weten of mijn 28 augustus preorder van Bol.com op releasedag uitgeleverd gaat worden.
Dat is toch al door Bol aangegeven...

Verwijderd

Katseviool schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:59:
[...]

Dat is toch al door Bol aangegeven...
Er worden er straks ook veel gecancelled.

Meer kans dan voor mij dus.

• RemyWD
RemyWD schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:21:
Sony - Playstation 4 console en Watch Dogs (Special Edition) (Playstation 4) in de bestelling staan sinds 10 sep 2013 bij Wehkamp.

Heb nog geen e-mail ontvangen. Levertijd staat op 4 weken.
Inmiddels nog geen email ontvangen maar levertijd is nu gewijzigd naar ">5 weken".

Verwijderd

Heeft er iemand al bericht van Bol.com gehad?
Of een mail naar hun klantenservice gestuurd?

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 14:24:
Heeft er iemand al bericht van Bol.com gehad?
Of een mail naar hun klantenservice gestuurd?
Is lezen nou werkelijk zo moeilijk? Van de Bol.com pagina:

"Heb je de PS4 na 31 juli besteld, dan kunnen wij een levering op de dag van release niet meer garanderen. Uiteraard doen wij ons best om de console z.s.m. bij jou af te leveren. Tot op heden weten wij nog niet wanneer dit is."

[ Voor 7% gewijzigd door RDMA op 21-09-2013 16:05 ]

Verwijderd

RDMA schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:04:
[...]

Is lezen nou werkelijk zo moeilijk? Van de Bol.com pagina:

"Heb je de PS4 na 31 juli besteld, dan kunnen wij een levering op de dag van release niet meer garanderen. Uiteraard doen wij ons best om de console z.s.m. bij jou af te leveren. Tot op heden weten wij nog niet wanneer dit is."
Ze kunnen het niet garanderen , maar er is een kleine kans dat je em toch krijgt.

Verwijderd

Hoezo is die kans klein? Of uberhaupt aanwezig?

Verwijderd

Er zijn mensen die het kunnen annuleren he of uiteindelijk niet betalen.

Dan komt er weer een console vrij.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:50
Dit kans is eerder aanwezig bij Wehkamp en Bart Smit/Intertoys aangezien je daar zonder verplichtingen met acceptgiro de PS4 kon bestellen. Bij Bol.com hadden de meeste mensen deze optie niet meer, dus van de bestellingen in de laatste weken zijn er vrij veel volledig betaald. Deze groep zal dus minder annuleringen kennen dan de "vrijblijvende" reserveringen bij Wehkamp en Bart Smit/Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
Katseviool schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 22:25:
Dit kans is eerder aanwezig bij Wehkamp en Bart Smit/Intertoys aangezien je daar zonder verplichtingen met acceptgiro de PS4 kon bestellen. Bij Bol.com hadden de meeste mensen deze optie niet meer, dus van de bestellingen in de laatste weken zijn er vrij veel volledig betaald. Deze groep zal dus minder annuleringen kennen dan de "vrijblijvende" reserveringen bij Wehkamp en Bart Smit/Intertoys.
Inderdaad of op rekening 'betalen' schijnbaar.
Reden dat ik ook bij Wehkamp heb besteld op de hoop dat wat mensen hun bestellingen/reservering annuleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Gewoon direct bij sony op de site bestellen is de snelste manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-10 17:48
We kunnen er ons allemaal wel druk over maken maar het helpt toch niet !

Ik denk dat degene die vroeg gepre orderd hebben hem wel zullen krijgen !

Echter denk ik ook dat er best via de normale weg de eerste dagen nog wel ps4 te koop zijn, niet vanwege overschot maar doordat mensen hem pre-orderen bij een x aantal winkels en er slechts 1 kopen krijg je vanzelf een deel wat overblijft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flash1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09-2024
Waar heb ik op het moment de meeste kans om dit jaar nog een Playstation 4 binnen te halen? Kan het misschien zo zijn dat ik het beste mijn pre order kan plaatsen op de Sony store zelf?

[ Voor 34% gewijzigd door flash1 op 22-09-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flash1 schreef op zondag 22 september 2013 @ 10:44:
Waar heb ik op het moment de meeste kans om dit jaar nog een Playstation 4 binnen te halen? Kan het misschien zo zijn dat ik het beste mijn pre order kan plaatsen op de Sony store zelf?
In Japan bij de fabriek.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gandalf68 schreef op zondag 22 september 2013 @ 10:31:
Echter denk ik ook dat er best via de normale weg de eerste dagen nog wel ps4 te koop zijn, niet vanwege overschot maar doordat mensen hem pre-orderen bij een x aantal winkels en er slechts 1 kopen krijg je vanzelf een deel wat overblijft !
Aangezien er zoveel vraag is naar de PS4 pre-order en winkels duidelijk willen hebben hoeveel serieuze pre-orders er zijn wordt er bij heel veel winkels een aanbetaling gevraagd, sowieso de grote game winkels als Gamemania, Nedgame maar ook retailers als Saturn en MM vragen een aanbetaling, daar zullen dus nagenoeg geen "dubbele" reserveringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen aanbetaling gedaan voor mijn pre-order in de MM. Sta gewoon keurig op de lijst (4e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
  • Laatst online: 27-04 14:35
Ik heb gevraagt aan een medewerker van de mediamarkt of ik een ps4 kon krijgen op de dag van release.
Hij zei dat ik er gewoon heel vroeg moest bij zijn en dat was alles wat hij kon zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
Weet iemand verder nog of je op de dag van release gewoon een ps4 kan kopen in de winkel zonder pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Nu online
Nee dat weet niemand, gewoon afwachten en zorgen dat je vroeg erbij bent op de dag vd release...Ik ga er vanuit dat er in de verschillende winkels ook exemplaren liggen voor mensen die niet persé hebben gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Sony heeft zelf al aangegeven dat ze wat consoles achterhouden zodat niet alles met preorders verkocht wordt, maar je kan maar beter op tijd bij de winkel staan :)

[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 24-09-2013 12:17 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
Er liggen geen ps4's in de winkel op 29 november, media markt en andere winkels geven aan dat ze alles al kwijt zijn aan de pre-ordes (zie link hieronder). Dus als je nog een ps4 wilt zou ik hem pre-orderen op sony of mediamarkt.nl .

http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SToRM666 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:15:
Sony heeft zelf al aangegeven dat ze wat consoles achterhouden zodat niet alles met preorders verkocht wordt, maar je kan maar beter op tijd bij de winkel staan :)
Daar geloof ik echt helemaal niets van.. dan zou het hele nut van pre-orderen ook weg zijn.

En Sony heeft daar ook weinig over te zeggen want je pre-orderd bij een winkel en niet bij Sony zelf. Elke winkel krijgt gewoon x aantal PS4's toebedeeld. Als een winkelketen als Gamemania 2500 PS4's krijgt en ze hebben 3000 pre orders staan dan komen er echt geen PS4's daar in de winkel te liggen.

Elke winkel krijgt begin oktober te horen hoeveel PS4's ze voor 29nov. krijgen zijn er meer pre-orders dan dat ze PS4's krijgen dan komt er gewoon niets in de winkel te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
Chaoss schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:38:
[...]

Daar geloof ik echt helemaal niets van.. dan zou het hele nut van pre-orderen ook weg zijn.

En Sony daar ook weinig over te zeggen want je pre-orderd bij een winkel en niet bij Sony zelf. Elke winkel krijgt gewoon x aantal PS4's toebedeeld. Als een winkelketen als Gamemania 2500 PS4's krijgt en ze hebben 3000 pre orders staan dan komen er echt geen PS4's daar in de winkel te liggen.

Elke winkel krijgt begin oktober te horen hoeveel PS4's ze voor 29nov. krijgen zijn er meer pre-orders dan dat ze PS4's krijgen dan komt er gewoon niets in de winkel te liggen.
Dat zei ik dus ook al -__-

• Oxigeon
  • Laatst online: 23:14

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet het natuurlijk niet. Maar zelfs als ik een pre-order heb geplaats ben ik me druk aan het maken dat ze "mijn" exemplaar gewoon meegeven aan iemand anders. Ik ben nummer 2 op een lijst. Maar of het allemaal zo netjes gaat verlopen weet ik eigenlijk niet. Ik zorg evengoed dat ik er op tijd bij ben.

Nachtopeningen denk ik niet dat er gaan komen. Ze hebben namelijk alles uitverkocht en een nachtopening zit er dan lijkt mij niet in.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• renzo4000
  • Nu online
Erg leuk om te lezen dat mensen met een pre-order krampachtig (de valse) hoop houden dat er geen "losse" exemplaren worden verkocht op de releasedag. Nogmaals, dit hebben we al vaker gezien, niet alleen bij de PS4 maar ook bij andere hypes ... conclusie is dat nog altijd op de release dag losse exemplaren te krijgen zijn in de winkel. De kans is ook groot dat een deel van de pre-orders worden uitgeleverd in de winkel aan kopers. Dit zijn namelijk de mensen die nog voor de extra omzet zorgen en houden ze mensen met een pre-order langer aan het lijntje (vertraging in leveringen als excuus ed).

renzo4000 in "[PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
haha mijn ps4 pre order bij de wehkamp is eindelijk naar >5 weken gezet IPV van 3 weken :)

Maar moet goed komen daar... zin in !

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:55
renzo4000 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:22:
Erg leuk om te lezen dat mensen met een pre-order krampachtig (de valse) hoop houden dat er geen "losse" exemplaren worden verkocht op de releasedag. Nogmaals, dit hebben we al vaker gezien, niet alleen bij de PS4 maar ook bij andere hypes ... conclusie is dat nog altijd op de release dag losse exemplaren te krijgen zijn in de winkel. De kans is ook groot dat een deel van de pre-orders worden uitgeleverd in de winkel aan kopers. Dit zijn namelijk de mensen die nog voor de extra omzet zorgen en houden ze mensen met een pre-order langer aan het lijntje (vertraging in leveringen als excuus ed).

Ik zit in batch 2 van Gamemania, dus een december levering, niet launchday. Als ik op releasedag bij opening de Gamemania inloop en concludeer dat er losse PS4's te koop zijn en ik nog een maand zou moeten wachten, dan hebben ze toch echt een probleem, dan gaan er mensen echt rellen. Ik zelf ben zeker iemand die door het lint gaat als ik oneerlijk behandeld wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-09-2013 09:22 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:41

Zijn er echt mensen die hopen dat er geen losse exemplaren te krijgen zijn ? :D

Natuurlijk is er altijd een kans dat er een paar in de winkel komen te liggen , maar ik heb heel wat mensen hetzelfde over GTAV horen zeggen en die zijn nou ook nog op zoek naar het spel :+ Je moet geluk hebben en als één van de eerste op de juiste plek zijn om hem misschien te bemachtigen.

Heb gelukkig 2 Day1 pre-orders te pakken dus het zou goed moeten komen hier :)

• renzo4000
  • Nu online
Kaap schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:19:
[...]

Ik zit in batch 2 van Gamemania, dus een december levering, niet launchday. Als ik op releasedag bij opening de Gamemania inloop en concludeer dat er losse PS4's te koop zijn en ik nog een maand zou moeten wachten, dan hebben ze toch echt een probleem, dan gaan er mensen echt rellen. Ik zelf ben zeker iemand die door het lint gaat als ik oneerlijk behandeld wordt.
Voorbeeld, Samsung S4/HTC One werd als een malle gepreorderd ... tijdens release waren er leveringsproblemen bij bijvoorbeeld Belcompany voor de mensen die via het internet hadden besteld(soms met meer dan een maand vertraging!). Mooi dat ik op dezelfde dag met een HTC One de deur uit liep bij de lokale BC :+

Trust me, er komen echt wel PS4's in de winkel te liggen, uiteraard niet met grote aantallen dus je zal er snel bij moeten zijn ...

• Chrosser
  • Laatst online: 12:24

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat er een bepaald aantal preorders komen waarvan zeker gezegd kan worden dat ze uitgeleverd gaan worden, stel 50 stuks. Mensen daarna komen bij de 2e batch. Het kan best zo zijn dat er ter zijnertijd dan 60 ps4's binnen komen. Dan kunnen ze die 10 in de vrije verkoop gooien. Want die overige mensen weten dat ze ps4 later krijgen. (zou een beredenatie kunnen zijn, ik zeg niet dat het zo is)

• MarcoPolo

NEE ER LIGGEN GEEN PS4''S IN DE WINKEL OP RELEASE DAG!!!!!!! LEES ZELF DAN --> http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/

• MarcoPolo
WAAROM IS IEDEREEN ZO DOM?? HET IS BEKEND GEMAAKT DOOR GAME MANIA, MEDIAMARKT ETC DAT ER GEEN PS4''S IN DE WINKEL OP RELEASEDAG LIGGEN. WTF PRE-ORDER GEWOON EEN, SOMMIGE MENSEN ZIJN ECHT KOPPIG. LEES HET ZELF HIER ---http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/ps4-bijna-uitverkocht-waar-kan-ik-nog-reserveren-dagelijks-geupdate/

• MarcoPolo
TFDev schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:21:
[...]

Toetsenbord kapot?

edit; spuit elf....
Nee

• MarcoPolo
En het is geen random site, elke site zegt dat ie is uitverkocht.

• MarcoPolo
Zelf zou ik ook graag willen zien dat er ps4''s op releasedag in de winkel liggen maar ik ben bang dat dat niet zo is.
Ik was ook te laat mer pre-orderen, maar heb jij een site die zegt dat er een extra voorraad op release dag is?? (kan ik niet vinden)

• MarcoPolo
RemyWD schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:00:
NEE WIJ WETEN GEEN SITE DIE ZEGT DAT ER EEN EXTRA VOORRAAD OP RELEASE DAG IS.

/multipost
/capslockslet
/konhetnietlaten

oOo
Wie is hier nou een capslockslet? (zegt degene die capslock gebruikt)

• MarcoPolo
Hey barronruud!

Ach laat ook maar -__- _--_ :) :D

Je kan moeilijk voorraad in je winkel leggen als je 200 exemplaren krijgt en 300 pre-orders hebt lopen. Wat denk je dan dat je voor signaal aan alle vroege bestellers geeft? Ik denk dat jij van een hele koude kermis thuis gaat komen. Een console is nog nooit zoveel voorbesteld als de PS4. De enige kans die je maakt, zijn geannuleerde pre-orders, maar zelfs die zullen vergeven worden aan andere pre-orders. Nee, ik verwacht geen enkele voorraad in de winkels.

Oh, en in je andere post bedoel je denk ik "bonnefooi". :)

@ ownagekiller: Doe eens normaal zeg, met je capslock gebruik. Ik ben het met je eens, maar je kunt dit soort dingen ook normaal verwoorden.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

renzo4000 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:22:
[...]

Voorbeeld, Samsung S4/HTC One werd als een malle gepreorderd ... tijdens release waren er leveringsproblemen bij bijvoorbeeld Belcompany voor de mensen die via het internet hadden besteld(soms met meer dan een maand vertraging!). Mooi dat ik op dezelfde dag met een HTC One de deur uit liep bij de lokale BC :+

Trust me, er komen echt wel PS4's in de winkel te liggen, uiteraard niet met grote aantallen dus je zal er snel bij moeten zijn ...
duh... mooi voorbeeld.

Net als bij de BC staan winkels als de MM en Saturn helemaal los van de webshop, die webshop moet je als een eigen winkel zien, die webshop krijgt x aantal PS4's die zijn allemaal gereserveerd. Elke lokale MM filliaal heeft een EIGEN reserveringslijst (los van de webshop), zijn in dat filliaal meer reserveringen dan dat er PS4's geleverd worden dan komt er echt geen exemplaar in de winkel te liggen.

Het kan best zijn dat er hier en daar PS4's in een winkel komen te liggen maar dat betekend gewoon dat die winkel meer PS4's geleverd heeft gekregen dan dat er reserveringen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 25-09-2013 17:23 ]

• MarcoPolo
IK HOU VAN CAPSLOCK!!!!!!!!
Pagina: 1 ... 6 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot