Toon posts:

Mobisale

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

De Xbox One staat in de pricewatch voor €479 euro bij Mobisale. Nu ging ik uit nieuwsgierigheid op zoek naar reviews van deze winkel.

De enige treffer die ik had was: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=13371.0

Deze heren hier zetten ook vraagtekens bij deze winkel, wellicht is het een idee om eerst te verifieren of dit wel een betrouwbare winkel is. Ik snap dat de pricewatch op eigen risico is en dat nieuwe bedrijven zich moeten kunnen bewijzen, dus als jullie besluiten om hem in de pricewatch te houden is daar ook zeker wat voor te zeggen.

Ik wou jullie in ieder geval hierop wijzen. :-)

P.S: Daar komt bij dat de algemene voorwaarden een copy-paste is van veel andere sites

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De website mobisale.nl staat in de pricewatch, het lijken oplichters te zijn
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,13371.0.html
Tevens is het zeer verdacht dat de PS4 en XB1 voor 20 euro goedkoper worden aangeboden, want dat kan natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 13:19
Ik zag de site en zag de prijzen en is naar mijn mening 99,9% een oplichterssite. Producten zijn te goedkoop. ik heb geprobeerd een nep bestelling te plaatsen en als je bestelt betaal je 5 euro verzendkosten zelfs met rembours. Er zullen vast mensen zijn die hier in trappen en vooruit betalen en kreeg het gevoel dat ik mensen hiervoor moest waarschuwen. Gelukkig zag ik al meerdere tweakers met een reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb beide topics over Mobilesale.nl gemergd. Ik ga aan mijn collega's van Sales vragen of zij hier een reactie kunnen plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 23:14
Voor een mogelijke meevaller van 20 euro een bedrag van 479 euro riskeren? Doe wat je niet laten kunt...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@Glaanie: neem dan ook Mobisale ervaringen? mee, eerder topic in SF :)

Het ziet er inderdaad niet erg kosjer uit.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is jammer dat Pricewatch niet echt een goed belezen topic is, het gaat natuurlijk wel een beetje tegen het beleid in en opzich staat hij beter in de pricewatch, maar ik denk dat je in SF wel een betere discussie krijgt.

Buiten dit, een kennis die ik ken van school is bevriend met de nieuwe eigenaar op Facebook, maar ik heb nog niet durven vragen hoe goed zij hem kent!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 23:12
Ik wilde hier zojuist ook een topic over maken.

Erg jammer dat Tweakers een erg slechte controle heeft op het toevoegen van webwinkels aan de pricewatch, maar andere webwinkels die wel van toegevoegde waarde zijn soms direct de deur wijzen zonder ook maar enige onderbouwing.

Teleurstellend.

Wellicht nog teleurstellender, dat desbetreffende winkel na 10 dagen na deze melding nog steeds op de pricewatch staat. :F

[ Voor 23% gewijzigd door Draakje5 op 14-09-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09 20:22
Ik ga er een PS4 op de launchdag op halen, we zullen zien.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 23:12
Kapot schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:26:
Ik ga er een PS4 op de launchdag op halen, we zullen zien.......
Ik hoop dat je die contant betaald en dat je niet vooruit hebt betaald.

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09 20:22
Uiteraard contant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gebeld en ik kreeg: "Dit is de mailbox van +31 840 03 42 97"..

Deze site is gewoon hartstikke nep! Ook heb ik geen mogelijkheid gehad om naar het adres te gaan waar het adres is gevestigd, maar als het een echte website was dan zouden er nu wel ergens shopreviews moeten staan!! }:O
Pagina: 1