Mobisale ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooted
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-09-2020
Iemand ooit ervaring met Mobisale.nl gehad?
Zag deze bij Tweakers price watch voor Playstation 4, hier heb ik een mailtje naar gestuurd of je nog kon pre-orderen voor launch edition,
Hier kreeg ik een mailtje van de directeur zelf *knip* dat dit nog mogelijk was. Echter stond onder het mailtje "verstuurd vanaf mijn iPhone" niet erg professioneel als je het mij vraagt..
Na een paar mailtjes bleek dat het mogelijk was de PS4 onder Rembours te bestellen, dus contant betalen bij aflevering.
Nadat ik had gezegd dat ik even wou nadenken kreeg ik gister uit het niks een mailtje: Glenn, als je de Playstation wilt reserveren heb ik even je telefoon nummer nodig.

Is dit te vertrouwen allemaal?

Mvg,
Glenn.

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 06-09-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Allereerst: Het is niet de bedoeling namen van medewerkers of directeurs hier zomaar op het forum te gooien.

Aangaande je vraag. Zoals in het beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics.
Je zult het moeten proberen of ervaringen moeten zoeken :)

Echter, als je zelf naar ervaringen was gaan zoeken, dan had je dit gevonden: Mobisale en het daarin genoemde topic http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=13371.0. Verder is het verstandig als je inleest op de materie zoals in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie staat aangegeven.

Vanwege deze redenen gaat dit op slot :)

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 06-09-2013 14:57 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.