Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• o_obi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-01-2020
Voor de mensen die nog geen PS4 hebben..

http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering

Zojuist van Bart Smit op FB en telefonisch bevestiging gekregen dat hij komt :).

[ Voor 3% gewijzigd door o_obi op 26-11-2013 11:57 ]

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-11 13:55
Dannydekr schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:59:
[...]

70 euro. Damn. Belachelijk dat het bijna 10 euro duurder is dan normale winkels. De omgekeerde wereld als je het mij vraagt (aangezien je een digitale variant ook niet kan doorverkopen). |:(
EA Games las dit bericht net met je mee :9 check:
http://www.gamequarter.be...eld-4-en-fifa-14-voor-ps4
prijs is inmiddels verlaagd naar 59,99 pond. Dit naar aanleiding van negatieve reacties van gamers.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:52
(jarig!)
Oh, verlaagd van € 69,99 naar ca. € 72,00. |:(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-11 13:41
o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:57:
Voor de mensen die nog geen PS4 hebben..

Zojuist van Bart Smit op FB en telefonisch bevestiging gekregen dat hij komt :).
Moet je wel in België wonen...

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 15:19
s.vanrossem schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:59:
[...]

Want?: Op te halen in een Bart Smit winkel van jouw keuze

PVoutput

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-11 16:15
HertogJack schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:40:
[...]

Ik ook, maar dan voor 55 euro, zal hem vandaag in de bus krijgen verwacht ik.. was bij all4games.
had je ene kortingscode? kost nu 59 euruo

• me1mark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:27

me1mark

Shoo-rah!

[...]

En ze hebben ook geen voorraad meer.

'Alle killzone bundels en PS4's zijn al weg aan reserveringen, alles wat afvalt schuift gewoon door naar de volgende op de lijst maar volgens die man zijn dat er echt mega veel. Niks meer te bestellen dus.

Tweede levering wordt volgens hem na sinterklaas en voor kerst verwacht.'

SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:03:
Weinig akties nog voor games.. Als ik op budgetgaming kijk zie ik nog maar weinig koopjes. En 3 voor 2 alleen in amsterdam..
De 3 voor 2 geldt dus bij MM Akersloot Akerpoort, ook voor PS4 games? Dan ga ik er vrijdag even langs.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:13
Iemand toevallig nog bij een MediaMarkt geweest? Zie dat online spellen 59,- euro zijn, maar in het krantje staat 64,- euro. Normaal krijg je spullen wel mee voor webshopprijs maar vraag me af of dit nou ook het geval is.

• o_obi
[...]

Gewoon een fictief adres invoeren. Postcode hoeft alleen eerste 4 cijfers, geen letters.
Woon zelf ook in NL, haal gewoon bij winkel in de buurt op.
me1mark schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:02:
[...]

'Alle killzone bundels en PS4's zijn al weg aan reserveringen, alles wat afvalt schuift gewoon door naar de volgende op de lijst maar volgens die man zijn dat er echt mega veel. Niks meer te bestellen dus.

Jawel hoor.
Ik heb net gevraagd hoe het zat met die link, en hij zei dat er nog enkele te bestellen waren. Was ook geen gewone klantenservice medewerker geloof ik.

Dus wees snel..

• s.vanrossem
me1mark schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:02:
[...]

Via Bart Smit.be kun je hem nog wel bestellen? Deze zijn dus zoals ik begrijp uitverkocht?

• o_obi
s.vanrossem schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:05:
[...]

Via Bart Smit.be kun je hem nog wel bestellen? Deze zijn dus zoals ik begrijp uitverkocht?

Deze link volgen, bestellen, ophalen in winkel. Zo lastig is het niet..
Overigens wel een CC nodig, of je moet over Bancontact/MisterCash beschikken(Belgische versie van iDeal).

Als je gewoon via BS.Be zoekt vind je deze link niet.

[ Voor 19% gewijzigd door o_obi op 26-11-2013 12:06 ]

• s.vanrossem
Maar ook als je geen account aanmaakt moet je een adres aangeven in Belgie?

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Inderdaad, het is niet mogelijk om een BS in nederland te selecteren! ;)

• s.vanrossem
steffex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:07:
Inderdaad, het is niet mogelijk om een BS in nederland te selecteren! ;)
Goh? Nee bij het factuuradres...

• o_obi
s.vanrossem schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:06:
Maar ook als je geen account aanmaakt moet je een adres aangeven in Belgie?
Klopt, gewoon een vals/fictief adres opgeven.
Zolang de postcode maar klopt met de gelinkte woonplaats is het prima, zo heb ik het ook gedaan.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Poulske schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:35:
Voor de mensen die bij Gamemania besteld hebben, krijg je nog een bevestiging dat je hem vrijdag gewoon op kunt halen of is die brief een paar maanden terug de bevestiging geweest?
Die brief is je bevestiging. Ik geloof dat ze ook wel rond gebeld hebben afgelopen weken, maar ik heb ook geen bericht gehad. Gisteren in de winkel heb ik wel nog even bevestiging gevraagd en ik stond gelukkig op de lijst :)

Zonnepanelen

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11 13:43
voxxel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:11:
[...]

Die brief is je bevestiging. Ik geloof dat ze ook wel rond gebeld hebben afgelopen weken, maar ik heb ook geen bericht gehad. Gisteren in de winkel heb ik wel nog even bevestiging gevraagd en ik stond gelukkig op de lijst :)
Dat rond bellen was volgens mij voor de Killzone bundel.

Verwijderd

Zijn er ook mensen die wel al hebben betaald bij intertoys gisteren maar geen bevestiging of iets hebben ontvangen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:14:
Zijn er ook mensen die wel al hebben betaald bij intertoys gisteren maar geen bevestiging of iets hebben ontvangen?
Als het goed is heb je een ordernummer ontvangen.

• Blackah
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-11 07:12
Probeerde net bij de BS in Turnhout te bestellen maar dacht ga eerst even bellen. Blijkt dat die al lang een breed zijn uitverkocht :(
Als iemand uit de buurt van Breda er nog een extra over heeft, PM me ;)

Zit zelf in de 2e levering met Bol.com maar wil daar eigenlijk niet op wachten. Heb een lang weekend voor de boeg met veel vrije tijd..

• JimmyJoness
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:20:
[...]

idd, hoelaat heb je besteld? via ideal betaald? al in je spam map gekeken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:20:
[...]

Nope.. Helemaal niks ontvangen.. Kreeg foutmelding dat het bedrag niet kon worden afgeschreven naar intertoys.. Terwijl het wel is afgeschreven van mijn rekening. Heb natuurlijk gelijk gebeld en mij werd verteld dat als k gelijk printscreen stuurde, ik gelijk werd geholpen!
Wat dus niet is gebeurd.. Ik ga rond 4 uur vanmiddag zelf wel weer bellen en vragen of ik een ps4 krijg.. Anders geld terug!!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Het blijft akelig stil bij MM online.. Formulier ingevuld en tweet gestuurd maar niks...

Staren naar Outlook en twitter wordt je ook niet vrolijk van ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:21:
[...]

idd, hoelaat heb je besteld? via ideal betaald? al in je spam map gekeken?
Ik heb om 16.16 betaald..

Verwijderd

Het nadeel was wel dat alleen die link toen nog wel werkte, alleen officieel kon je hem niet meer bestellen. Vraag me dan wel af of je hem überhaupt nog kan krijgen.

• JimmyJoness
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:25:
[...]

Het nadeel was wel dat alleen die link toen nog wel werkte, alleen officieel kon je hem niet meer bestellen. Vraag me dan wel af of je hem überhaupt nog kan krijgen.
kon dat voor die tijd wel? ik heb namelijk ook op de link geklikt (rond 13:00)

• JimmyJoness
@ intertoys bestelllers die hebben gemailed voor bevestiging : naar welk email adres hebben jullie gemaild? ik heb naar i-mail@intertoys.nl gemailed gisteren maar nog geen reactie.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:25:
[...]

Ik had al om 12 uur een bestelling geplaatst, alleen kon niet betalen omdat ik op mn werk zat en geen identifier bij me had. Ben dus vervolgens thuis met dezelfde betalingslink gaan betalen waarop k eerst de melding kreeg 'betalingslink verlopen' of zoiets. Daarna kon ik opnieuw betalen en heb ik dat gedaan.. Toen kreeg ik dus een foutmelding vanuit Intertoys terwijl mn geld wel is afgeschreven enz..

Daarvoor had k nog gebeld en gevraagd of ik nog kon bestellen waarop de dame aan de lijn antwoordde ja meneer u kunt nog bestellen. En dit was om 16.10..

Er zijn ook nog mensen die rond 16.45 hebben besteld waar het wel is goed gegaan:)

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Reactie van MM online:

Uw bestelling is gecontroleerd met de informatie van Sony voorhanden.
Momenteel loopt de bestelling zoals gepland en geheel volgens schema.
Deze gaat naar verwachting dus op de dag van release worden bezorgd.
Mocht u verdere vragen voor ons hebben dan vernemen wij dat graag.
U kunt hiervoor reageren middels dit ticket, of telefonisch met een van
onze medewerkers...

Hopelijk hebben ze gelijk!!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:28:
[...]

kon dat voor die tijd wel? ik heb namelijk ook op de link geklikt (rond 13:00)
Het rare was dat je na 15:00 die link nog wel kon gebruiken maar via het gewoon opzoeken op Intertoys was ie toen al weggehaald. Na mijn werk rond 18:00 werkte die aparte link ook niet meer. Ik vraag me alleen af of dat wel weer is goed gegaan. Degene die hem voor 15:00 besteld hebben krijgen hem sowieso gegarandeerd alleen daarna moet iemand anders bevestigen via een mailtje met ordernummer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:32:
[...]

Het rare was dat je na 15:00 die link nog wel kon gebruiken maar via het gewoon opzoeken op Intertoys was ie toen al weggehaald. Na mijn werk rond 18:00 werkte die aparte link ook niet meer. Ik vraag me alleen af of dat wel weer is goed gegaan. Degene die hem voor 15:00 besteld hebben krijgen hem sowieso gegarandeerd alleen daarna moet iemand anders bevestigen via een mailtje met ordernummer.
Ik had die link wel nog gewoon kunnen vinden via platforms --> ps4 --> consoles..
Had toen nog gewoon kunnen bestellen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:34:
[...]

Ik had die link wel nog gewoon kunnen vinden via platforms --> ps4 --> consoles..
Had toen nog gewoon kunnen bestellen.
Oke dan zal het wel gewoon goed zijn, ik deed het via de homepage van games en daarna op die PS4 plaatje klikken zeg maar. Maar als ik jou was zou ik Intertoys gewoon bellen met de nummer van je betaling die staat vermeld op je afschrift. En als je al een mailtje heb gestuurd of ze er gelijk naar kunnen kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 12:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:35:
[...]

Oke dan zal het wel gewoon goed zijn, ik deed het via de homepage van games en daarna op die PS4 plaatje klikken zeg maar. Maar als ik jou was zou ik Intertoys gewoon bellen met de nummer van je betaling die staat vermeld op je afschrift. En als je al een mailtje heb gestuurd of ze er gelijk naar kunnen kijken.
Dan kwam je op de ps4 terecht die je alleen kon reserveren geloof ik.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Absoluut niet om het vuurtje nog even op te stoken, maar wat ben ik blij met mijn day-one pre-order bij de Mediamarkt (#2 op de lijst).

Ik zou zelf kapot gaan van de stress om zo'n ding nu nog proberen te bemachtigen :P

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• piqueno11
  • Laatst online: 12:21
JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:29:
@ intertoys bestelllers die hebben gemailed voor bevestiging : naar welk email adres hebben jullie gemaild? ik heb naar i-mail@intertoys.nl gemailed gisteren maar nog geen reactie.
ik mailde webshop@intertoys.nl en m.helmond@intertoys.nl

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:37:
[...]

Dan kwam je op de ps4 terecht die je alleen kon reserveren geloof ik.
Klopt maar rond 15:00 was dat nog niet het geval.

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Net gebeld met twee verschillende Belgische Bart-Smit filialen (Bilzen + Maasmechelen) om te vragen hoe dat zat met die "1e levering bestelpagina" (http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering).

Beide gaven aan dat het om een fout ging en dat een levering op de 29e er zeer waarschijnlijk niet in zat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:39:
[...]

Klopt maar rond 15:00 was dat nog niet het geval.
Dat zou best kunnen.. Ik kon in ieder geval nog betalen rond 4 uur en ik ken iemand die om 16.47 had betaald en wel gewoon een bevestiging en ordernummer had ontvangen..

Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben als ik zelf weer contact met ze opneem..

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

EricNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:38:
Absoluut niet om het vuurtje nog even op te stoken, maar wat ben ik blij met mijn day-one pre-order bij de Mediamarkt (#2 op de lijst).

Ik zou zelf kapot gaan van de stress om zo'n ding nu nog proberen te bemachtigen :P
Absoluut niet om je af te branden, maar als je kapot gaat van de stress vanwege de levering van een ps4, ik zou me zorgen maken, als het ergens serieus om ging...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• o_obi
lo3k schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:41:
Net gebeld met twee verschillende Belgische Bart-Smit filialen (Bilzen + Maasmechelen) om te vragen hoe dat zat met die "1e levering bestelpagina" (http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering).

Beide gaven aan dat het om een fout ging en dat een levering op de 29e er zeer waarschijnlijk niet in zat.
Vreemd.
Misschien weten de winkels er niet van o.i.d? Ik heb i.i.g. nu ook bevestiging via Twitter, dus lijkt me raar als het zo is.
Ga zodirect ook nog even bellen naar klantenservice nummer om toch nog even na te vragen.

• JimmyJoness
piqueno11 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:38:
[...]

ik mailde webshop@intertoys.nl en m.helmond@intertoys.nl
thx, net gemailed!

Verwijderd

Hoe werkt het als je de ps4 in een filiaal van bart smit zelf hebt bestelt?

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:43:
[...]

Vreemd.
Misschien weten de winkels er niet van o.i.d? Ik heb i.i.g. nu ook bevestiging via Twitter, dus lijkt me raar als het zo is.
Ga zodirect ook nog even bellen naar klantenservice nummer om toch nog even na te vragen.
URL naar twitter reactie?

• JimmyJoness
simons schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:42:
[...]

Absoluut niet om je af te branden, maar als je kapot gaat van de stress vanwege de levering van een ps4, ik zou me zorgen maken, als het ergens serieus om ging...
dit dacht ik ook meteen haha.

dit is gewoon gezonde spanning om een leuke gadget wel of niet te krijgen, en hier met zijn allen over te praten :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:41:
[...]

Dat zou best kunnen.. Ik kon in ieder geval nog betalen rond 4 uur en ik ken iemand die om 16.47 had betaald en wel gewoon een bevestiging en ordernummer had ontvangen..

Tegenwoordig moet je gewoon een grote mond hebben, als je die mail al hebt gestuurd met een screenshot. Vragen of ze daar gelijk naar kunnen kijken. ;)

• JimmyJoness
lo3k schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:41:

ik denk dat die maar wat roepen, serieus. Het meerdendeel mag niet eens wat zeggen van sony, en de rest heeft er gewoon geen flauw idee van. Als je net een parttimer aan de lijn hebt gehad die dacht dat hij het wel wist dan heb je nu nutteloze informatie.

• HertogJack
  • Laatst online: 28-11 18:14
simons schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:42:
[...]

true.dat..

psn: HertogJack

• piqueno11
  • Laatst online: 12:21
Mooi, hou je ons op hoogte?

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Verwijderd

Blackah schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:38:
Hoi lezers!
Nieuw hier maar zit al wel even dit te volgen. Kon het niet laten om mij toch even te mengen in deze discussie.
Heb 13 november via Bol.com besteld omdat daar de 2e levering nog beschikbaar zou zijn. Hield de levering daarvan ook even in de gaten en zie sinds vandaag dit terug komen:

Er gaat morgen een email uit naar alle klanten die de PS4 niet krijgen op 29 november. Op 28 november ontvangen alle klanten die wel een PS4 krijgen een email dat ze de PS4 aan het 'inpakken' zijn. Gr Bart

Iets meer duidelijkheid via Bol.com dus!
Fijn. Ik hoop niks te horen morgen dus. Ga ervan uit dat ik niks hoor aangezien ik in juni al een pre-order had geplaatst.

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11 11:44
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:44:
Hoe werkt het als je de ps4 in een filiaal van bart smit zelf hebt bestelt?
Contact opnemen met het filiaal of klantenservice van Bart Smit kan je hier het beste antwoord op geven.
Zelf gelukkig zaterdag direct na de mail de mega bundel besteld ~12.15 a ~ 12.30, zeker weten vrijdag in huis 8)

• zwembroek
  • Laatst online: 14:59
steffex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:34:
Kreeg zojuist mail van MyCom, aangezien ik daar mijn pre-order van de Killzone bundel heb lopen. Denk dat de mensen die bij Dixons hebben besteld nagenoeg dezelfde mail zullen krijgen, aangezien beide ketens dezelfde eigenaar hebben.

Weinig informatie als je het mij vraagt:

[...]
Ik heb deze mail ook ontvangen van mycom en dixons.
Gelukkig kan ik vrijdag een mega bundel bij de Mediamarkt ophalen.
Ik vind het wel erg slechte reclame voor mycom en dixons. Ze kunnen nu wel stellen van we hebben duidelijk op onze website aangegeven dat bestellingen na 15 augustus niet zeker van levering rond release zijn, maar bij de bundels werd eerst niet gesproken van deze deadline. Daar komt nog bij dat de bundels direct zijn besteld nadat ze op de site beschikbaar kwamen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

Online besteld of in de winkel?
BaszCore schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:48:
[...]

Contact opnemen met het filiaal of klantenservice van Bart Smit kan je hier het beste antwoord op geven.
Zelf gelukkig zaterdag direct na de mail de mega bundel besteld ~12.15 a ~ 12.30, zeker weten vrijdag in huis 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:44:
[...]

Tegenwoordig moet je gewoon een grote mond hebben, als je die mail al hebt gestuurd met een screenshot. Vragen of ze daar gelijk naar kunnen kijken. ;)
Dusdat.. Ik ga vanmiddag bellen!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11 11:44
Ik heb hem online besteld, had hem al in juni gereserveerd.
Maar in jou geval dus even het filiaal of de klantenservice contacten.

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:00
Het verbaasd me dat veel mensen hier nog niks zeker weten. Ik werd vorige week al per mail (ze hadden mijn telefoon nr niet) door saturn venlo op de hoogte gesteld dat ik mijn ps4 op launchday (nachtlaunch of de vrijdag) kon komen afhalen.
Daarna heb ik mijn telefoon nummer doorgegeven, waarna ik nog eens de bevestiging kreeg dat me PS4 de 29e klaar stond. Op mijn vervolgvraag over killzone (van afgelopen zondag) werd ik vandaag gebeld of ik mijn bundel nog wilde omzetten naar de killzone bundel, weer met de bevestiging dat die donderdagnacht voor me klaarstaat.

Top service! :D

Verwijderd

Echt heel vreemd van bs. Werd ik vorige week nog gebeld of ik wilde veranderen naar een bundel
Verder helaas niks meer vernomen en zelf contact opgenomen met een winkelmedewerker. Zegt vervolgens dat er iets mis is gegaan met de het mailen en hij zou het hoofdkantoor voor me bellen.

Even later hoorde ik dat ik 10e stond op de lijst en nog een mailtje tegoed had.
Ik heb overigens op 9 augustus bestelt.

Nagels bijten.
BaszCore schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:53:
[...]

Ik heb hem online besteld, had hem al in juni gereserveerd.
Maar in jou geval dus even het filiaal of de klantenservice contacten.

• Blackah
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:48:
[...]

Fijn. Ik hoop niks te horen morgen dus. Ga ervan uit dat ik niks hoor aangezien ik in juni al een pre-order had geplaatst.
Volgens mij was dat bericht gisteren op bol.com gezet. Dus hou vandaag je mailbox in de gaten!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:41:
[...]

Ik heb gisteren zelf tussen 16:00 en 16:30 een PS4 besteld, 2 min ervoor nog gebeld met de klantenservice of het een fout was of niet. Werd verteld meteen te bestellen als ik er nog een zou willen hebben want het ging snel.

Ik kwam nog gewoon via de normale weg terecht op de pagina waar ik voor de 29ste de PS4 kon bestellen, niks via een linkje ofzo. Wel was het zo dat je via het zoeken naar de Playstation 4 op de website 2 pagina's als resultaat kreeg. 1 voor het reserveren van een exemplaar voor de 2 of 3de batch, de andere voor de release-day.

Meteen gedaan en vervolgens nog geen 5 min erna meteen een orderbevestiging gekregen en het geld was meteen afgehouden van m'n rekening.

Ik heb dus geen linkjes hoeven te gebruiken om op de pagina uit te komen, als ik me juist herinner ben ik er gewoon terecht gekomen via het zoekbalkje.

Als je een orderbevestiging hebt ontvangen, en het geld daadwerkelijk is afgehouden mag je er denk ik wel vanuit gaan dat je vrijdag gewoon je console hebt. Het lijkt mij trouwens dat de webshop gewoon gekoppeld is aan de voorraad, zodra de voorraad er doorheen is wordt de website automatisch gewoon aangepast en is het bestellen niet meer mogelijk. Tenminste, als het een beetje fatsoenlijk ingericht is...

• wido91
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-11 08:28
zwembroek schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:51:
[...]

Ik heb deze mail ook ontvangen van mycom en dixons.
Gelukkig kan ik vrijdag een mega bundel bij de Mediamarkt ophalen.
Ik vind het wel erg slechte reclame voor mycom en dixons. Ze kunnen nu wel stellen van we hebben duidelijk op onze website aangegeven dat bestellingen na 15 augustus niet zeker van levering rond release zijn, maar bij de bundels werd eerst niet gesproken van deze deadline. Daar komt nog bij dat de bundels direct zijn besteld nadat ze op de site beschikbaar kwamen.
Dat vind ik dus ook bizar. Ik snap dat de mensen die een "kale" PS4 besteld hebben voor die datum voorrang krijgen, maar Dixons heeft volgens mij nooit de mogelijkheid gegeven om naar een bundel up te graden. Toen de bundels verschenen op de website heb ik deze direct besteld, 4 november. Ben echt benieuwd wanneer we iets mogen gaan verwachten.

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
Rck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:14:
[...]

Ik heb gisteren zelf tussen 16:00 en 16:30 een PS4 besteld, 2 min ervoor nog gebeld met de klantenservice of het een fout was of niet. Werd verteld meteen te bestellen als ik er nog een zou willen hebben want het ging snel.

Ik kwam nog gewoon via de normale weg terecht op de pagina waar ik voor de 29ste de PS4 kon bestellen, niks via een linkje ofzo. Wel was het zo dat je via het zoeken naar de Playstation 4 op de website 2 pagina's als resultaat kreeg. 1 voor het reserveren van een exemplaar voor de 2 of 3de batch, de andere voor de release-day.

Meteen gedaan en vervolgens nog geen 5 min erna meteen een orderbevestiging gekregen en het geld was meteen afgehouden van m'n rekening.

Ik heb dus geen linkjes hoeven te gebruiken om op de pagina uit te komen, als ik me juist herinner ben ik er gewoon terecht gekomen via het zoekbalkje.

Als je een orderbevestiging hebt ontvangen, en het geld daadwerkelijk is afgehouden mag je er denk ik wel vanuit gaan dat je vrijdag gewoon je console hebt. Het lijkt mij trouwens dat de webshop gewoon gekoppeld is aan de voorraad, zodra de voorraad er doorheen is wordt de website automatisch gewoon aangepast en is het bestellen niet meer mogelijk. Tenminste, als het een beetje fatsoenlijk ingericht is...
Laten we het hopen.

Ik vind het nog steeds vreemd dat sommige klanten van intertoys op de tweede levering zitten te wachten. Terwijl intertoys doodleuk extra PS4 consoles via de website aan het verkopen is.

• HertogJack
Sefaex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:20:
[...]

Laten we het hopen.

Ik vind het nog steeds vreemd dat sommige klanten van intertoys op de tweede levering zitten te wachten. Terwijl intertoys doodleuk extra PS4 consoles via de website aan het verkopen is.
Gewoon zwaar bijdehand is het.. Maargoed ben er blij mee :P

• Rck010
[...]

Laten we het hopen.

Dat is wel vreemd te noemen ja, misschien zijn er wel veel meer consoles voorhanden dan men van te voren dacht, of naar buiten heeft gebracht. Kan ook marketing van Sony zijn, zo min mogelijk mensen teleurstellen en meer van een playstation kunnen voorzien dan aangegeven.

Wie weet heeft Mediamarkt, GameMania, Bart Smit etc.. ook wel meer consoles die ze kunnen leveren. Daar gaan we komende dagen achter komen neem ik aan. In de US was dit toch ook ongeveer het geval als ik het goed begreep? Daar waren op de release-day ook veel meer exemplaren beschikbaar?
[...]

Laten we het hopen.

Je hebt je ingeschreven voor 2e levering dus ontvang je deze ook bij de 2e levering.
Zo gaat dat blijkbaar bij de intertoys, ook als men nu tientallen danwel honderd consoles 'over heeft' en gewoon in de verkoop gooit.

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
naja wat ik heb gegrepen is dat er bij gamestop nog 2,3 miljoen mensen wachten op hun ps4.

Ik quote:

"nu blijkt volgens GameInformer dat GameStop heeft gemeld dat er alleen al bij hun nog 2,3 miljoen klanten op hun PS4 wachten en deze nog voor het eind van het jaar zullen ontvangen."

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 12:53
Yes! Bestelling bij intertoys van gisteren 13:30.
Goedemiddag heer Tweaker,

Uw order is goed verwerkt, derhalve zal het pakket aanstaande
vrijdag bij u worden afgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Miranda Helmond-Ruig
INTERTOYS HOLLAND B.V.
Coördinator afdeling verkoop/ servicedesk Webshop
tel.nr. 0180-333507
mail: m.helmond@intertoys.nl

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb echt oprecht medelijden met die mensen bij de klantenservice van BS en Intertoys, allemaal telefoontjes en mailtjes beantwoorden van zenuwachtige tweakers of hun bestelde PS4 nu wel of niet komt.

Nog twee nachtjes slapen en donderdag krijg je wel of niet een berichtje in je mailbox dat je order aangeboden wordt bij PostNL met een track & tracecode.

Daarnaast zijn de antwoorden praktisch allemaal gelijk, als je nog kon bestellen was er nog voorraad en krijg je je PS4 op dag van release... als dat niet zo is weet je het donderdag (omdat je die verzendbevestiging niet hebt) en kun je alsnog vroeg naar bed om de 29ste om 08:00/08:30 stad en land af te bellen wie nog een PS4 heeft...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• HertogJack
dizzytal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:30:
Ik heb echt oprecht medelijden met die mensen bij de klantenservice van BS en Intertoys, allemaal telefoontjes en mailtjes beantwoorden van zenuwachtige tweakers of hun bestelde PS4 nu wel of niet komt.

Nog twee nachtjes slapen en donderdag krijg je wel of niet een berichtje in je mailbox dat je order aangeboden wordt bij PostNL met een track & tracecode.

Daarnaast zijn de antwoorden praktisch allemaal gelijk, als je nog kon bestellen was er nog voorraad en krijg je je PS4 op dag van release... als dat niet zo is weet je het donderdag (omdat je die verzendbevestiging niet hebt) en kun je alsnog vroeg naar bed om de 29ste om 08:00/08:30 stad en land af te bellen wie nog een PS4 heeft...
Die zullen blij zijn als 29-11 voorbij is ja :)

• laurens700

haha volgens mij zijn ze daar blij als het afgelopen is! Nog een aantal dagen, dan hebben ze rust van ons! Over 6 - 8 jaar zijn we er weer!! })

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Rck010

Juist,

Ik heb nog helemaal niks van mensen gelezen/gehoord die bij Intertoys hebben besteld en het antwoord hebben gekregen dat ze hun console a.s. vrijdag niet zullen krijgen. Tot nu toe alleen maar positieve antwoorden van de klantenservice.

Nogmaals, als je gewoon hebt kunnen bestellen, de orderbevestiging hebt gekregen en het geld is afgeschreven, dan kun je er echt wel vanuit gaan dat je vrijdag je console in huis hebt. Zo luiden ook alle antwoorden op mailtjes/telefoontjes richting de klantenservice van Intertoys zover ik hier kan lezen.

Eigenlijk een compleet doorgeslagen gekte hier, als een stel schuimbekkende beesten het wachten op een PS4 exemplaar voor komende vrijdag (waar ik zelf ook deel vanuit maak overigens) 8)7 :*)

• EricNL
En dan vrijdag de hele dag kwijlend voor het raam gaan zitten wachten tot er een auto/bestelbusje bij je stopt. Komt die eindelijk: blijkt het het nieuwe lingeriesetje van je moeder te zijn 8)7

• Maroi
  • Laatst online: 17-05 22:59
Ik weet niet wat gem. leeftijd is van alle tweakers maar nu voelen wij ons als een 6-jarig jongetje, paar dagen voor pakjesavond.....

• laurens700
EricNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:35:
En dan vrijdag de hele dag kwijlend voor het raam gaan zitten wachten tot er een auto/bestelbusje bij je stopt. Komt die eindelijk: blijkt het het nieuwe lingeriesetje van je moeder te zijn 8)7
haha!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
Maroi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:35:
Ik weet niet wat gem. leeftijd is van alle tweakers maar nu voelen wij ons als een 6-jarig jongetje, paar dagen voor pakjesavond.....
Kerst is al begonnen ! :D

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-11 11:39
of de PS4 van je huisgenootje die hem bij een andere winkel heeft besteld....

• Rck010
Zou pas was zijn als je je Intertoys doos openmaakt en zoiets komt te voorschijn :P

• laurens700
Of dat je hoopt op de ps4, krijg je ineens een xbox one!

• Blackah
Same here! Slaat eigenlijk nergens op, maar het is zo'n leuk nieuw speelgoedje ;)

Verwijderd

Tja, dat is anders ook wel makkelijk gezegd.

Je betaald immers al ver van tevoren minimaal €400 omdat je iets op de dag van release wilt ontvangen. Zo'n drie dagen voor de release is nogal wat onduidelijkheid; de ene klant ontvangt wel een email of wordt gebeld, de andere niet. De ene helft is weet het zeker dat ie 'm krijgt, de andere helft nog niet. Mensen die in Juli besteld hebben, hebben nog van niemand gehoord, maar mensen die gisteren besteld hebben gaan er vanuit dat ze vrijdag aan de slag kunnen. Dit terwijl er bij datzelfde winkel (Intertoys) nog mensen met een reservering mogen wachten op de tweede levering?!

Je zou ook kunnen zeggen: als ''die mensen bij de klantenservice van BS en Intertoys'' (en, trouwens, alle andere winkels/webshops) gewoon netjes alle klanten op de hoogte houden, al die ''telefoontjes en mailtjes'' van klanten voorkomen kunnen worden. Maar weinig winkels scheppen duidelijkheid, dan moet je als Klantenservice je niet gaan ''irriteren'' als mensen er zelf achteraan gaan.

• EricNL
wessel145 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:39:
[...]

of de PS4 van je huisgenootje die hem bij een andere winkel heeft besteld....
Dan zou ik heel simpel zeggen: finders keepers!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-11 13:32
Chefd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:23:
[...]

Alleen zijn er momenteel volgens mij nog bepaalde links die niet gevonden kunnen worden in de webshops maar nog wel bereikbaar zijn door ze direct in te voeren, volgens mij kan dat nooit goed gaan.
Dat bedoelde ik ook, vandaar dat er al een mogelijkheid tot bestellen was voordat degene die op tijd hadden gereserveerd een mailtje kregen met een bestel-link.

De PS4 wordt momenteel ingepakt door BS :D
Plot twist: ik ben een 6-jarig jongetje :+ }:O

• laurens700
rjvisje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:47:
[...]

Dat bedoelde ik ook, vandaar dat er al een mogelijkheid tot bestellen was voordat degene die op tijd hadden gereserveerd een mailtje kregen met een bestel-link.

Hoe weet je dat?

• WinterX
  • Niet online
Menschen. Besteld een ps4 op bol.com op 19 november en volgende dag een bestelling gemaakt voor ac4 ook bij bol.com. Krijg ik de console op 29 november?

• Chefd
  • Laatst online: 15-06 22:51
rjvisje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:47:
[...]

Maar dan waren de linkjes van Intertoys dus niet gepersonaliseerd neem ik aan, lullig voor mensen die de mail krijgen en vervolgens op de pagina zien dat het uitverkocht is, terwijl er juist waarschijnlijk mail naar een specifieke aantal mensen verstuurd is dat terecht in aanmerking kwam.

• Chefd
  • Laatst online: 15-06 22:51
WinterX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:50:
Menschen. Besteld een ps4 op bol.com op 19 november en volgende dag een bestelling gemaakt voor ac4 ook bij bol.com. Krijg ik de console op 29 november?
Reken daar maar niet op zou ik zeggen, staat vast wel bij de pagina waar je bestelde.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
WinterX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:50:
Nee - en dat staat ook op de pagina waar je het product kunt bestellen in een groot, duidelijk blok.

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-11 13:32
wat?

@Chefd, van intertoys geen idee, dit was bij BS

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:27
Bart Smit website, bij je bestelhistorie en dan Status :)

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11 13:43
Heb nu net een smsje gekregen van Gamemania voor de nachtopening. :)
mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:53:
[...]

Bart Smit website, bij je bestelhistorie en dan Status :)
Donderdagavond worden ze pas verzonden, die status met bijhorend tracking-mailtje is belangrijker :9~

• JimmyJoness
Hoi Twiekert,

Aanstaande vrijdag zal de PS4 bij je worden afgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Miranda Helmond-Ruig
INTERTOYS HOLLAND B.V.
Coördinator afdeling verkoop/ servicedesk Webshop
mail: m.helmond@intertoys.nl

big YES!

• laurens700
dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:58:
[...]

Donderdagavond worden ze pas verzonden, die status met bijhorend tracking-mailtje is belangrijker :9~
Bij mij staat er nog: klaar voor verwerking. Zou wel cool zijn als ze hem al donderdag leveren!

laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:01:
[...]

Bij mij staat er nog: klaar voor verwerking. Zou wel cool zijn als ze hem al donderdag leveren!
Wat denk je zelf :'(
Mksschien doen ze er wel een briefje bij: niet openen voor vrijdag A.S. :+

[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 26-11-2013 14:03 ]

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:27
laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:01:
[...]

Heb het via Twitter nog ff nagevraagd, ze verzenden ze jammer genoeg niet te vroeg :-( Was te proberen he.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:54
Mediamarkt Leeuwarden krijgt er sowieso 40.
Voor of tot 30 augustus besteld is een day-one.

• o_obi
Even voor de mensen die bij BS in België willen bestellen, het kan nog steeds en de winkels weten dus blijkbaar nergens vanaf.
Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vWp3iip.jpg

Heb deze vraag ook nog op Twitter gesteld net, maar ben nog steeds op antwoord aan het wachten.

• laurens700
dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:02:
[...]

Wat denk je zelf :'(
Mksschien doen ze er wel een briefje bij: niet openen voor vrijdag A.S. :+
haha zou wel een leuke grap zijn. Ik zou het kunnen weerstaan })

Misschien openen ik hem een klein stukje :X

Nog een kleine vraag. Worden ze geleverd bij de Bart smit via post NL of via de Bart Smit vrachtwagen

[ Voor 13% gewijzigd door laurens700 op 26-11-2013 14:09 ]

• WinterX
  • Niet online
Uniciteit schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:53:
[...]

Nee - en dat staat ook op de pagina waar je het product kunt bestellen in een groot, duidelijk blok.
Oh kom op. In Duitsland en England geen probleem. Wordt genoeg ps4 op voorraad. Nederlandse markt is niet zo belangrijk voor Sony?

• JimmyJoness
o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:07:
Even voor de mensen die bij BS in België willen bestellen, het kan nog steeds en de winkels weten dus blijkbaar nergens vanaf.
Zie hier:

[afbeelding]

Heb deze vraag ook nog op Twitter gesteld net, maar ben nog steeds op antwoord aan het wachten.
nogmaals de tip, nooit op winkelpersoneel vertrouwen! ze zeggen echt maar wat, omdat het hun verantwoordelijkheid helemaal niet is!
Pagina: 1 ... 44 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot