Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:41:
[...]
Dat zou best kunnen.. Ik kon in ieder geval nog betalen rond 4 uur en ik ken iemand die om 16.47 had betaald en wel gewoon een bevestiging en ordernummer had ontvangen..
Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben als ik zelf weer contact met ze opneem..
Ik heb gisteren zelf tussen 16:00 en 16:30 een PS4 besteld, 2 min ervoor nog gebeld met de klantenservice of het een fout was of niet. Werd verteld meteen te bestellen als ik er nog een zou willen hebben want het ging snel.
Ik kwam nog gewoon via de normale weg terecht op de pagina waar ik voor de 29ste de PS4 kon bestellen, niks via een linkje ofzo. Wel was het zo dat je via het zoeken naar de Playstation 4 op de website 2 pagina's als resultaat kreeg. 1 voor het reserveren van een exemplaar voor de 2 of 3de batch, de andere voor de release-day.
Meteen gedaan en vervolgens nog geen 5 min erna meteen een orderbevestiging gekregen en het geld was meteen afgehouden van m'n rekening.
Ik heb dus geen linkjes hoeven te gebruiken om op de pagina uit te komen, als ik me juist herinner ben ik er gewoon terecht gekomen via het zoekbalkje.
Als je een orderbevestiging hebt ontvangen, en het geld daadwerkelijk is afgehouden mag je er denk ik wel vanuit gaan dat je vrijdag gewoon je console hebt. Het lijkt mij trouwens dat de webshop gewoon gekoppeld is aan de voorraad, zodra de voorraad er doorheen is wordt de website automatisch gewoon aangepast en is het bestellen niet meer mogelijk. Tenminste, als het een beetje fatsoenlijk ingericht is...