Als alles goed gaat zou onze plaatselijke Intertoys er 45 binnen moeten krijgen. Allemaal gereserveerd. Onze "stad" heeft rond de 11.000 inwoners.. Ik heb er een hard hoofd in, maar ik was er vroeg bij in ieder geval.Azqi schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:57:
Vandaag bij plaatselijke Bart Smit geweest. Komen 5 ps4's binnen. Staan 25 reserveringen. Dat in een dorp met 23.000 inwoners.
Dat zou heel goed hetzelfde dorp kunnen zijn. Gelukkig sta ik op positie 2 bij mijn lokale Bart Smit, daar komen er ook maar 5 binnen.Azqi schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:57:
Vandaag bij plaatselijke Bart Smit geweest. Komen 5 ps4's binnen. Staan 25 reserveringen. Dat in een dorp met 23.000 inwoners.
Zoals ik ook genaaid ben met mijn (begin juli geplaatste) gecancelde pre-ordersjoerd94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:03:
[...]
[...]
Eigenlijk wel te zot voor woorden dat er nu een mooi aantal mensen geen PS4 heeft omdat elke gierige gamer er 4 heeft moeten bestellen
Akkoord, maar 2 van de 3 zijn vrijblijvende inschrijvingen op reserveringen en niet het daadwerkelijk bestellen.(die vrije PS4's geven ze liever aan nieuwe koper!ASNNetworks schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:03:
[...]
"Ik heb op meerdere plekken vrijblijvende pre-orders, mochten ze overal tegelijk binnen komen dan valt Intertoys direct af"
het is ook niet netjes om bij 4 winkels te reserveren om vervolgens maar 1 op te halen
Overigens heb ik de afgelopen jaren al meerdere reservering debacles meemaakt , dat ik het tegenwoordig liever op save speel. Zal geen winkels noemen maar heb o.a. D3 collectors edition misgelopen terwijl ik die vanaf dag 1 had pre ordered.
Bedenk me alleen nu net, als iedereen slechte ervaringen heeft met pre orders en er overal 2 of 3 reserveert, dat het Vrijdag wel goed gaat komen
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Mja, je gaat er toch geen 4 kopen dus die 3 preorders worden gewoon verkocht.o_obi schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:12:
[...]
Zoals ik ook genaaid ben met mijn (begin juli geplaatste) gecancelde pre-order.
Hier ook meerdere pre-orders (Bij GTA V Collectors Edition had ik vier pre-orders bij verschillende bedrijven, waarvan er maar één uitgeleverd werd), ik haal ze ook allemaal op overigens. Genoeg mensen in mijn omgeving die ik er blij mee kan maken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Krijg nu deze mail van Bart Smit:
Ik heb een Killzone Bundel met alleen het spel en levering op vrijdag.Beste klant,
Bedankt voor uw bestelling in onze webshop.
Vanwege onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om uw bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen. Uw bestelling zal morgen ons magazijn verlaten. U ontvangt automatisch een email wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat.
Wilt u weten wat de status van uw bestelling is? Log dan in op onze website via 'mijn gegevens' en bekijk daar uw bestelhistorie.
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, wijzigt de status van uw bestelling in 'verzonden'. U ontvangt dan een automatische email met daarin uw Track & Trace code zodat u de bezorging eventueel kunt volgen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Bart Smit
[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious? op 26-11-2013 00:19 ]
Ik heb ook dezelfde update van de BS bestelling, hopelijk krijgen we deze niet de komende tijd want wat zijn onvoorziene omstandigheden?
Ik las op twitter dat ze pas donderdag worden verstuurd, dus morgenavond en woensdagavond verwacht ik ook dit mailtje....
Ik las op twitter dat ze pas donderdag worden verstuurd, dus morgenavond en woensdagavond verwacht ik ook dit mailtje....
[ Voor 12% gewijzigd door Nasje12 op 26-11-2013 00:16 ]
sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr
Ach joh, dat is gewoon een geautomatiseerd mailtje
Is der 1 vriendelijke tweaker die nog een pre-order over heeft? ik ben namelijk genept door meerdere filialen waar ik een pre order heb geplaatst en betaald! Helaas was ik alle 3 de keren te laat.
is er iemand in de zaal? Heb trouwens nog een leuke aanbieding voor je mits je een console voor me kan regelen
Even een beetje offtopic, maar waarschijnlijk zijn er wel mensen die mij antwoord kunnen geven.
Ik heb nog een hele rits aan PS3 spellen welke ik niet meer speel, oudere maar ook vrij recente games. Kan ik deze bij GameMania inruilen voor (een) PS4 spel(len)?
Ik heb nog een hele rits aan PS3 spellen welke ik niet meer speel, oudere maar ook vrij recente games. Kan ik deze bij GameMania inruilen voor (een) PS4 spel(len)?
Heb er een voor je, maar helaas niet op launch:p Heb via Mycom een pre-order aangemaakt 3 weken geleden ofzo. 13 december kan hij opgehaald worden stond er toen bij, 499 bundel met KZ en extra DS4... Of hij daadwerkelijk de 13e opgehaald kan worden, don't knowwCanerooo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 00:31:
Is der 1 vriendelijke tweaker die nog een pre-order over heeft? ik ben namelijk genept door meerdere filialen waar ik een pre order heb geplaatst en betaald! Helaas was ik alle 3 de keren te laat.is er iemand in de zaal? Heb trouwens nog een leuke aanbieding voor je mits je een console voor me kan regelen
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik heb er nu twee lopen. 1 bij wehkamp die ik heb geplaatst op 13 juni en 1 van intertoys die ik vanmiddag heb besteld om 12:30. Kans is dus groot dat ik de 29ste 2 in huis heb.
Oke dan. PM me mits je er 1 krijgt. Ik heb er zojuist 1 gecanceld. Heb nog een megabundel lopen bij dixons en BS maar ik kan niet wachten! Of het nou een kale versie betreft of niet. Het boeit me niet. Misschien wil je dan cod ghost voor een prikkie van me kopen.Appleman schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 00:37:
Ik heb er nu twee lopen. 1 bij wehkamp die ik heb geplaatst op 13 juni en 1 van intertoys die ik vanmiddag heb besteld om 12:30. Kans is dus groot dat ik de 29ste 2 in huis heb.
Wel jammer dat intertoys zoiets doet. Heel zuur voor de gamers. Hopelijk kunnen jullie toch 1 bemachtigen! Sta gelukkig 3e op de lijst bij de lokale MM-boer. Werd gebeld om eventueel de bundel te overzetten. Gelijk de duurste gepakt en bevestigd dat ik de 29e mocht ophalen.
Volgens mij wel, en sowieso kan je ze inruilen voor een GameMania waardebon.Rck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 00:35:
Even een beetje offtopic, maar waarschijnlijk zijn er wel mensen die mij antwoord kunnen geven.
Ja je kunt spellen altijd inleveren bij gamemania maar of het slim is om te doen is een andere vraag. Ik kreeg laatst 10 euro voor 4 best recente games. Ik dacht dat ze 10 euro per stuk bedoelde.
Je kunt ze volgens mij beter zelf aanbieden op marktplaats. Krijg je altijd meer terug.
Je kunt ze volgens mij beter zelf aanbieden op marktplaats. Krijg je altijd meer terug.
Kaap schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 06:28:
[...]
Volgens mij wel, en sowieso kan je ze inruilen voor een GameMania waardebon.
[ Voor 10% gewijzigd door GranCanaria op 26-11-2013 06:54 ]
Ik kreeg gisteravond een mail van Bart Smit over mijn bestelling van de PS4. Daarin stond dat het niet gelukt was de bestelling vandaag te verzenden maar dat die wel morgen het magazijn (vandaag dus) zou verlaten. Woensdag in huis???
Ah ik zie nu dat meerdere mensen die mail hebben gekregen. Spuit 11
[ Voor 14% gewijzigd door alwinus op 26-11-2013 07:30 ]
Vaak is het dan toch de volgende dag thuis inderdaad. Dus waarschijnlijk krijg je hem dan eerder dan vrijdag thuis.
alwinus schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:28:
Ik kreeg gisteravond een mail van Bart Smit over mijn bestelling van de PS4. Daarin stond dat het niet gelukt was de bestelling vandaag te verzenden maar dat die wel morgen het magazijn (vandaag dus) zou verlaten. Donderdag in huis???
Toch begrijp ik nog steeds niet waarom een intertoys in een dorp met 11.000 inwoners er 45 krijgt en een bartsmit in een dorp van ~25.000 inwoners er maar 4
ik sta daar 5e op de lijst...
Nee, ze sturen vandaag en morgen gewoon hetzelfde mailtje nog een keerGranCanaria schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:30:
Vaak is het dan toch de volgende dag thuis inderdaad. Dus waarschijnlijk krijg je hem dan eerder dan vrijdag thuis.
[...]
Zaterdag fifa besteld voor de PS4, kreeg gisteren een mail dat hij verzonden is. Neem dus aan dat hij vandaag in de bus beland. €59,-
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Oh dat is onduidelijk. Maarjah ik denk dat de winkeliers ook niet meer weten wat ze moeten doen met de pre-orders.
Ik zit echt heel erg te twijfelen ik wil bij de launch maar 1 game kopen ik twijfel tussen Fifa en Battlefield 4...
Nog maar 3 dagen en nog steeds geen duidelijkheid van Wehkamp. Ongelooflijk.
Heb hem daar 13 juni gepreordered en ga hier gewoon kapot van de zenuwen door dat geheimzinnige gedoe van ze. Ik wil hem verdomme vrijdag hebben.
Heb hem daar 13 juni gepreordered en ga hier gewoon kapot van de zenuwen door dat geheimzinnige gedoe van ze. Ik wil hem verdomme vrijdag hebben.
Idd.. Daarom ben ik blij met mn intertoys order van gisterLrod schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:37:
Nog maar 3 dagen en nog steeds geen duidelijkheid van Wehkamp. Ongelooflijk.![]()
Mocht ik er 2 binnen krijgen, dan ben je die toch zo kwijt.
[ Voor 6% gewijzigd door HertogJack op 26-11-2013 08:40 ]
psn: HertogJack
Ook dezelfde mail van BS gehad gisteren om 23:59, maar ik ging er eigenlijk gewoon van uit dat de PS4 pas donderdagmiddag of vrijdagochtend op de post zou dus ik maak me niet zo druk.
Ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken.Lrod schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:37:
Nog maar 3 dagen en nog steeds geen duidelijkheid van Wehkamp. Ongelooflijk.![]()
Wehkamp heeft de PS4 op 13 juni op de site geplaatst.
Jij bent dus een van de eerste.
Ik heb hem zelf op 14 juni gepreorderd.
Zou wel heel gek moeten zijn als wij geen PS4 van Wehkamp ontvangen.
Of ze moeten er maar 5 krijgen ofzo. Maar dat betwijfel ik.
Wehkamp is een grote webwinkel
En officiële leverancier van de PS4, dus ik denk dat Wehkamp er wel genoeg krijgen. Ik heb de PS4 op 9 augustus besteld, dus voor mij is het wat spanneder
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Er was een nieuwsbericht op Gametech over de ps4 van de Wehkamp. Hieronder een quote van Speedfreak.Lrod schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:37:
Hi guys,
even een insiders weetje: er zijn wat probleempjes mbt foutieve mails waarbij een aangepaste levertijd is gemeld van de PS4. Dat gezegd hebbende, zou je aan het productnummer moeten kunnen zien of die van jou inderdaad gepland staat voor levering op de 29ste:
703303 : Levering op 29 november
703304 : Levering na 29 november
Ik weet niet of je dit 100% moet vertrouwen.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ook ik heb hem bij wehkamp besteld op 13 juni. Zodra hij op de site stond had ik hem besteld. 13 Juni 06.57 om precies te zijn
.
Mijn code was trouwens 703304 op de Wehkamp. Had hem ook pas in september toen besteld, maar toen ik het nieuwsbericht las gelijk geannuleerd en gegaan voor de BS.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Te lang een soort spel spelen vind ik persoonlijk saai worden, dus ik zou gewoon beide kopenmichaeltjeh1 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:33:
Ik zit echt heel erg te twijfelen ik wil bij de launch maar 1 game kopen ik twijfel tussen Fifa en Battlefield 4...
Gisteren bij de Belgische BS besteld, zojuist bevestiging van klantenservice gekregen!:
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben op 25-11-2013 om 19:54:40 een bericht van u ontvangen.
26-11-2013
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw bestelling voor de Playstation 4 goed ontvangen en danken u hiervoor.
U kunt de aflevering volgen via de track en trace code die u via de mail van ons zult ontvangen. De track-en-trace code die u via de mail ontvangt, wordt op 28 november vanaf 8 uur 's avonds actief om de aflevering van uw pakket op de dag van release te volgen.
Let op: Onze klantenservice kan de aflevertijd niet beïnvloeden. De aflevering van uw pakket wordt verzorgd door PostNL en de informatie over de aflevering vindt u in de track en trace informatie.
U kunt hieronder nogmaals uw gestelde vraag lezen:
Beste,
Ik heb zojuist via de volgende link op uw website een Playstation 4 besteld:
http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering
Echter bij het zoeken naar een Playstation 4 op de website zie ik dat deze al is uitverkocht, terwijl ik zojuist wel betaald heb.
Hoe zit dit precies en kan ik mijn order wel of niet op 29 november ophalen in Maaseik?
Met vriendelijke groet,
Dan hoop ik ook zo een e-mail te krijgen. Met dezelfde link gisteren rond dezelfde tijd een bestelling geplaatst. Ervoor gekozen deze af te halen in een winkel net over de grens (Bilzen).
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Edit: excuus verkeerde topic.
[ Voor 86% gewijzigd door robero50 op 26-11-2013 09:55 ]
Voor diegenen die bij HanielOnline hebben besteld en deze laten bezorgen:
Ze weten nog niet of ze donderdag de consoles op tijd binnen hebben om deze donderdag te versturen, hier gaan ze echter wel van uit.
Dus met een beetje pech betekend dat een extra dag wachten
Ze weten nog niet of ze donderdag de consoles op tijd binnen hebben om deze donderdag te versturen, hier gaan ze echter wel van uit.
Dus met een beetje pech betekend dat een extra dag wachten
Verwijderd
Heb mijn PS4 bij Bol.com besteld. Las een paar pagina's terug dat bol meer informatie geeft op donderdag over levertijden etc. Ik heb er vertrouwen in heb namelijk mijn PS4 besteld op 19 juni, een klein weekje na de E3.
Zo te zien kan je in de webshop van bartsmit.be nog een ps4 bestellen voor de 1e release
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het is wel raar dat grote ketens als bol en wehkamp nog steeds niets laten horen. Ik snap best dat ze het druk hebben, maar klantvriendelijk is het niet. Iedereen zit er met spanning op te wachten en hopen dat ze hem release day krijgen.
Wat is de kans dat als je gisteren rond 13:30 bij de Intertoys webshop hebt besteld je hem vrijdag in huis hebt? Heb er 1 voor mezelf (met eigen account) besteld, en voor twee vrienden waarvan ik snel hun eigen account heb aangemaakt (deze zijn rond 14:00 besteld).
Betaling en orderbevestiging is allemaal goed gegaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Dannydekr op 26-11-2013 10:10 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ze worden gewoon vrijdag geleverd als je orderbevestiging hebt en de betaling is goed afgerond.Dannydekr schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:10:
Wat is de kans dat als je gisteren rond 13:30 bij de Intertoys webshop hebt besteld je hem vrijdag in huis hebt? Heb er 1 voor mezelf (met eigen account) besteld, en voor twee vrienden waarvan ik snel hun eigen account heb aangemaakt (deze zijn rond 14:00 besteld).
Dat is wat mij werd vertelt via een mail van intertoys
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Als je het mij vraagt Battlefield maar het is natuurlijk een smaak kwestie.michaeltjeh1 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:33:
Oh god, ik voel echt een shitstorm aan geklaag aankomen aanstaande vrijdag...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Dat zou heel mooi zijn, om 16:59 zonder problemen besteld. Ongeveer 10 minuten later was het niet meer te bestellen.piqueno11 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:12:
[...]
Ze worden gewoon vrijdag geleverd als je orderbevestiging hebt en de betaling is goed afgerond.
Je weet gewoon dat vrijdag de shit uitbreekt omdat men zit te klooien met de linkjes en accounts die 'normaal gesproken' niet bereikbaar zouden zijn.
http://www.mediamarkt.nl/...51,635515.html?langId=-11
is dit een day one? of ook eentje die langer duurt?
Staat er bij..angerblub schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:15:
http://www.mediamarkt.nl/...51,635515.html?langId=-11
Op dit moment kunt u een bestelling plaatsen voor de PlayStation 4. Helaas is de beschikbaarheid beperkt en wij hebben geen informatie met betrekking tot de nieuwe leveringen van het apparaat. Uiteraard doen wij ons best om het product zo snel mogelijk bij u af te leveren. Op dit moment betreft de levertijd meer dan 4 weken, echter kunnen wij geen garantie geven. Wanneer u een bestelling plaatst wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum. Tot die tijd kunt u op deze pagina de actuele informatie vinden met betrekking tot de beschikbaarheid van de PlayStation 4.
Stomme ik... iets te enthousiast om nog een pre-order te kunnen maken en hem ook daadwerkelijk vrijdag te hebben...
Niet de enige...gelukkig gister 1tje kunnen bemachtigen bij de intertoys :D:D:Dangerblub schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:19:
Stomme ik... iets te enthousiast om nog een pre-order te kunnen maken en hem ook daadwerkelijk vrijdag te hebben...
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Als ik inderdaad vrijdag mn ps4 krijg van intertoys dan heb ik een killzone bundle over die 3 december geleverd word...
Dat lukte nog wel voordat iedereen van BS de mail kreeg op zaterdagChefd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:15:
Je weet gewoon dat vrijdag de shit uitbreekt omdat men zit te klooien met de linkjes en accounts die 'normaal gesproken' niet bereikbaar zouden zijn.
piqueno11 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:12:
[...]
Ze worden gewoon vrijdag geleverd als je orderbevestiging hebt en de betaling is goed afgerond.
Zou echt top zijn! Had totaal niet verwacht dat ik ook maar enigszins kans maakte op een PS4 op de launchdag.
Misschien tikje offtopic, maar hoeveel kost een digitale versie van een game als Battlefield? Goedkoper of duurder dan een game uit de winkel?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Alleen zijn er momenteel volgens mij nog bepaalde links die niet gevonden kunnen worden in de webshops maar nog wel bereikbaar zijn door ze direct in te voeren, volgens mij kan dat nooit goed gaan.rjvisje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:20:
[...]
Dat lukte nog wel voordat iedereen van BS de mail kreeg op zaterdagmomenteel werkt dat ook niet meer voor de megabundel..
Zijn er nog mensen die donderdag bij de nachtopening van GM in Leiden zijn? Ik twijfel nog of ik dan ga of de vrijdagmiddag als ik klaar ben met werken.
Ik verwacht eigenlijk niet veel van het Intertoys gebeurenDannydekr schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:22:
[...]
![]()
Zou echt top zijn! Had totaal niet verwacht dat ik ook maar enigszins kans maakte op een PS4 op de launchdag.
Misschien tikje offtopic, maar hoeveel kost een digitale versie van een game als Battlefield? Goedkoper of duurder dan een game uit de winkel?
BF kost 70 euro digitaal
[ Voor 6% gewijzigd door Hunterrnl op 26-11-2013 10:25 ]
jammer dat ik gisteren niet even op tweakers heb gekeken.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb ook nog een mailtje gestuurd naar Intertoys gisteravond. Hij komt vrijdag aan (gisteren 13:49 besteld) zeggen ze vanochtend! Ze zullen wel gek worden van al die mails haha.
Trouwens de reactie van BS op de automatische e-mail:
https://twitter.com/bartsmitcom/status/405233245282791424
https://twitter.com/bartsmitcom/status/405233245282791424
Net bericht van centralpoint dat ze dit jaar niet kunnen leveren, gelukkig heb ik vrijdag al twee gegarandeerde leveringen:)
Al eerder vermeld maar,
De mediamarkt in Emmen had nog enkele PS4's. In persona reserveren, aanbetaling €25.
Ook staat er al een bespeelbare PS4 opgesteld. Ze hebben geen megabundels
De mediamarkt in Emmen had nog enkele PS4's. In persona reserveren, aanbetaling €25.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Hoi lezers!
Nieuw hier maar zit al wel even dit te volgen. Kon het niet laten om mij toch even te mengen in deze discussie.
Heb 13 november via Bol.com besteld omdat daar de 2e levering nog beschikbaar zou zijn. Hield de levering daarvan ook even in de gaten en zie sinds vandaag dit terug komen:
Er gaat morgen een email uit naar alle klanten die de PS4 niet krijgen op 29 november. Op 28 november ontvangen alle klanten die wel een PS4 krijgen een email dat ze de PS4 aan het 'inpakken' zijn. Gr Bart
Iets meer duidelijkheid via Bol.com dus!
Nieuw hier maar zit al wel even dit te volgen. Kon het niet laten om mij toch even te mengen in deze discussie.
Heb 13 november via Bol.com besteld omdat daar de 2e levering nog beschikbaar zou zijn. Hield de levering daarvan ook even in de gaten en zie sinds vandaag dit terug komen:
Er gaat morgen een email uit naar alle klanten die de PS4 niet krijgen op 29 november. Op 28 november ontvangen alle klanten die wel een PS4 krijgen een email dat ze de PS4 aan het 'inpakken' zijn. Gr Bart
Net contact gehad met Dixons. De mensen die voor 14 augustus hebben gereserveerd krijgen vandaag een mail. Als het goed is..
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
Thanks, nu is het inderdaad iets duidelijker. Wel vreemd dat er vooral voor de pre-orders voor 31 juli zo laat pas definitief bericht gegeven wordt.Blackah schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:38:
Hoi lezers!
Vriend van me heeft met de lokale Dixons hier contact gehad, daar loopt zijn preorder (9e op de lijst). Ze beweren dat ze pas vrijdag weten hoeveel PS4's ze binnen krijgen. Dat vind ik heel erg raar, lijkt mij dat ze veel eerder te horen krijgen vanuit hun hoofdkantoor (of iets dergelijks).Chaos-Zero schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:39:
Net contact gehad met Dixons. De mensen die voor 14 augustus hebben gereserveerd krijgen vandaag een mail. Als het goed is..
De Sony webshop begint mij mateloos te irriteren. Ze mogen echt wel eens een bericht de deur uit doen.
Heeft iemand die besteld heeft via Mediamarkt online al iets gehoord? Heb gevraagd hoe het met mijn order zit maar krijg geen reactie... Heb besteld op 15 augustus.. zal erom spannen denk ik..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
70 euro. Damn. Belachelijk dat het bijna 10 euro duurder is dan normale winkels. De omgekeerde wereld als je het mij vraagt (aangezien je een digitale variant ook niet kan doorverkopen).Hunterrnl schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:24:
[...]
Ik verwacht eigenlijk niet veel van het Intertoys gebeuren. Hopelijk naaien ze ons niet allemaal , da zou pas echt zwak zijn.
BF kost 70 euro digitaal.
Ziet er naar uit dat mijn pre-order niet gaat komen op launch day. Mocht er iemand twee of meerdere krijgen vrijdag en een mede tweaker willen helpen, let me know!
Hahaha same here! Ook op 15 augustus besteldScrisissszzz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:58:
Heeft iemand die besteld heeft via Mediamarkt online al iets gehoord? Heb gevraagd hoe het met mijn order zit maar krijg geen reactie... Heb besteld op 15 augustus.. zal erom spannen denk ik..
Heb getweet naar mijn locale MM of ze enig idee hebben hoeveel ze er binnen krijgen
PSN: Von_Smallhausn
Mon0lith schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:59:
[...]
Hahaha same here! Ook op 15 augustus besteld![]()
Heb getweet naar mijn locale MM of ze enig idee hebben hoeveel ze er binnen krijgen
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Top! Als ik antwoord heb laat ik het je ook wetenScrisissszzz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:01:
[...]
ok, ben benieuwd! Ik heb via het online formulier op de site mijn vraag ingeschoten. Als ik reactie heb laat ik het je weten!
Weinig akties nog voor games.. Als ik op budgetgaming kijk zie ik nog maar weinig koopjes. En 3 voor 2 alleen in amsterdam..
In ieder geval enige zekerheidBeste meneer/mevrouw,
Ondertussen zijn er al zoveel pre-orders binnen dat we de datum hebben uitgesteld voor nieuwe klanten. Voor u blijft de verwachte leverdatum staan van 29/11, maar het blijft natuurlijk onzeker tot we ze binnen hebben. Dat zijn nu eenmaal de spelregels van het pre-orderen:
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Met vriendelijke groet,
Zou best kunnen hoor. Dixons krijgt vaker op de release dag van een product pas het product binnen.Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:46:
[...]
Vriend van me heeft met de lokale Dixons hier contact gehad, daar loopt zijn preorder (9e op de lijst). Ze beweren dat ze pas vrijdag weten hoeveel PS4's ze binnen krijgen. Dat vind ik heel erg raar, lijkt mij dat ze veel eerder te horen krijgen vanuit hun hoofdkantoor (of iets dergelijks).
Echter had ik gister ook gemaild met de vraag wanneer er geleverd gaat worden. Kreeg net terug dat als er voor 14 augustus is besteld ze vrijdag binnen komen/zijn.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Jongedame had er wel over dat zij bundels kreeg....zij noemde de beide bedragen van KZ bundels!Oggy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:37:
Al eerder vermeld maar,
Wanneer zouden zij contact opnemen met jou?
Ik heb een kerel op de vloer bij entertainment gesproken. 19 normale ps4's en gelijk of meer aantal KZ bundels.Maroi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:07:
[...]
Jongedame had er wel over dat zij bundels kreeg....zij noemde de beide bedragen van KZ bundels!
Wanneer zouden zij contact opnemen met jou?
Er stond nog een ander PS4 artikel in de computer, maar dit had een fictief bedrag van € 14.999,-.
Deze zal waarschijnlijk de megabundel zijn, maar wordt naar alle waarschijnlijkheid niet geleverd op vrijdag. Dus niet reserveerbaar zei die man.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Net Bart Smit gesproken, zij geven aan dat de e-mails die naar klanten worden gestuurd als er gevraagd word over PS4 leveringen gewoon een standaard e-mail is waarin staat dat hij geleverd word.
Kun je dus niet van op aan, blijkbaar. Geweldig dat die kerel dat ook gewoon tegen mij zegt.
Is nu aan het uitzoeken of mijn order wel/niet doorgaat.
Kun je dus niet van op aan, blijkbaar. Geweldig dat die kerel dat ook gewoon tegen mij zegt.
Nou net tevergeefs naar de controller gezocht bij Gamemania en Bart smit in Delft. De Bart Smit werd net bevoorraad maar kon tussen alle de bruine kartonnen dozen niet iets van PS4 ontdekken.
Vraag het even na op Twitter als je twijfelt. Heb ik ook gedaan en had niet veel later antwoord dat mijn PS4 donderdag richting Rotterdam komt. (Ik had alleen mn ordernummer doorgegeven, dus het moet wel echt nagekeken zijn anders weten ze niet dat ie naar Rotterdam moet)o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:12:
Net Bart Smit gesproken, zij geven aan dat de e-mails die naar klanten worden gestuurd als er gevraagd word over PS4 leveringen gewoon een standaard e-mail is waarin staat dat hij geleverd word.
Heb je zelf een e-mail gekregen met persoonlijke link waar je direct af moest rekenen? Of heb je in een winkel gereserveerd?o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:12:
Het lijkt mij sterk dat je bij die PS4's niet gegarandeerd bent (op mijn factuur staat PS4 1ste levering namelijk)
Ik heb zojuist op FB de vraag achtergelaten, die persoon is het aan het uitzoeken en telefonisch ook.Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:14:
[...]
Vraag het even na op Twitter als je twijfelt. Heb ik ook gedaan en had niet veel later antwoord dat mijn PS4 donderdag richting Rotterdam komt. (Ik had alleen mn ordernummer doorgegeven, dus het moet wel echt nagekeken zijn anders weten ze niet dat ie naar Rotterdam moet)
Zou worden teruggebeld.
Dat stond er bij mij ook.Chefd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:14:
[...]
Heb je zelf een e-mail gekregen met persoonlijke link waar je direct af moest rekenen? Of heb je in een winkel gereserveerd?
Het lijkt mij sterk dat je bij die PS4's niet gegarandeerd bent (op mijn factuur staat PS4 1ste leverling namelijk)
Ik heb bij de Belgische Bart Smit besteld, vandaar dat het wat anders gelopen is bij mij. Ik heb gisteren pas besteld en was op de website zelf ipv de 'bestellingslink' die per e-mail kwam voor de meesten hier.
Was dat dan één van die links naar een 'Eerste levering' die je via de webshop zelf niet meer kon vinden?o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:16:
[...]
Dat stond er bij mij ook.
Ik heb bij de Belgische Bart Smit besteld, vandaar dat het wat anders gelopen is bij mij. Ik heb gisteren pas besteld en was op de website zelf ipv de 'bestellingslink' die per e-mail kwam voor de meesten hier.
Volgens mij kan met zulke praktijken nogal het eea. fout gaan. Mijne komt bij de Nederlandse vandaan, maar ik heb dan ook 20 augustus al aangevraagd.
[ Voor 14% gewijzigd door Chefd op 26-11-2013 11:19 ]
Klopt, dus ben erg benieuwd wat het gaat worden.Chefd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:18:
[...]
Was dat dan één van die links naar een 'Eerste levering' die je via de webshop zelf niet meer kon vinden?
Ik had via de klantenservice per e-mail wel al een (persoonlijk geschreven) reply gekregen, maar vertrouw het toch niet helemaal.
Eindelijk ook een twitter reactie van MM Cruquius 
@(......) Er wordt deze week nog contact met u opgenomen over welk pakket u wilt,
maar als nr. 21 zit u vrijwel zeker erbij.
Ok, ben benieuwd dan, ik heb nog geen reactie van de webshop. Weet iemand of die ook een twitter account hebben?Mon0lith schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:26:
Eindelijk ook een twitter reactie van MM Cruquius![]()
[...]
Verwijderd
Goed nieuws dus.Blackah schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:38:
Hoi lezers!
Ach ik kijk al sinds 1 juli tegen hetzelfde berichtje aan, het zal nu niet lang meer duren neem ik aan.dangerpaki schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:55:
De Sony webshop begint mij mateloos te irriteren. Ze mogen echt wel eens een bericht de deur uit doen.
Iemand nog nieuws van Intertoys? Het lijkt erop dat we vrijdag gewoon de ps4 krijgen toch...?
Te mooi om waar te zijn...
Het Killzone pakket dat ik heb besteld bij Bart Smit wordt morgen verzonden, als ik de email van ze mag geloven. Ik heb nog een tweede pakket gereserveerd bij Amazon.es. Als ik daar iemand blij mee kan maken, kan diegene mij een pm sturen. Ik zit in de omgeving Hoofddorp-Leiden.
Eventueel ook nog een derde pakket van Centralpoint (Megabundel), maar ik heb geen indicatie wanneer die binnenkomt.
Eventueel ook nog een derde pakket van Centralpoint (Megabundel), maar ik heb geen indicatie wanneer die binnenkomt.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
Of je belt even 5 minuten en je hebt direct antwoord..Ithariuz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:30:
Iemand nog nieuws van Intertoys? Het lijkt erop dat we vrijdag gewoon de ps4 krijgen toch...?
(en hou je ordernummer bij de hand) anders krijg je natuurlijk weer het standaard antwoord.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 11:34 ]
Kreeg zojuist mail van MyCom, aangezien ik daar mijn pre-order van de Killzone bundel heb lopen. Denk dat de mensen die bij Dixons hebben besteld nagenoeg dezelfde mail zullen krijgen, aangezien beide ketens dezelfde eigenaar hebben.
Weinig informatie als je het mij vraagt:
Weinig informatie als je het mij vraagt:
Beste klant,
Op 29 november zal de Playstation 4 gelanceerd worden in Nederland.
Op 15 augustus is er door Sony Playstation aangegeven dat alle orders die vanaf 15 aug werden geplaatst door consumenten niet op release datum uitgeleverd kunnen worden vanwege de overweldigende vraag. Tevens hebben wij op de website dit meteen duidelijk vermeld, desalniettemin willen we u door middel van deze mail op de hoogte brengen en houden van de ontwikkelingen.
De situatie is helaas op dit moment onveranderd en het is helaas niet bekend wanneer de backorders vanaf 15 augustus uitgeleverd gaan worden. Sony Playstation heeft te kennen gegeven hard bezig te zijn extra en meer aantallen naar Nederland te krijgen om aan de vraag te kunnen voldoen
We zullen u de komende dagen op de hoogte houden van de ontwikkelingen en hopen dat we meer nieuws en vooral positief nieuws hebben.
Mocht u af willen zien van uw backorder, dan kunt u dit doorgeven op onderstaand adres
Klantenservice MyCom
info@mycom.nl
[ Voor 5% gewijzigd door steffex op 26-11-2013 11:34 ]
waar?Oxigeon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:25:
Zaterdag fifa besteld voor de PS4, kreeg gisteren een mail dat hij verzonden is. Neem dus aan dat hij vandaag in de bus beland. €59,-
Voor de mensen die bij Gamemania besteld hebben, krijg je nog een bevestiging dat je hem vrijdag gewoon op kunt halen of is die brief een paar maanden terug de bevestiging geweest?
In principe is je aanbetaling de bevesting geweest. Ik verwacht wel dat ze vrijdag nog een SMS de deur uit doen though. En anders gewoon even bellen.Poulske schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:35:
Voor de mensen die bij Gamemania besteld hebben, krijg je nog een bevestiging dat je hem vrijdag gewoon op kunt halen of is die brief een paar maanden terug de bevestiging geweest?
Ik ook, maar dan voor 55 euro, zal hem vandaag in de bus krijgen verwacht ik.. was bij all4games.
psn: HertogJack
Ze hebben tig keren letterlijk aangegeven dat ze vrijdag komen.Hunterrnl schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:24:
[...]
Ik verwacht eigenlijk niet veel van het Intertoys gebeuren. Hopelijk naaien ze ons niet allemaal , da zou pas echt zwak zijn.
BF kost 70 euro digitaal.
Zo niet, dan annuleren we. anders hadden we er namelijk ook geen op vrijdag gekregen. Het is gewoon een extra kant.
Ja helemaal mee eens, vrijwel niks te verliezenJimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:44:
[...]
Ze hebben tig keren letterlijk aangegeven dat ze vrijdag komen.
Zo niet, dan annuleren we. anders hadden we er namelijk ook geen op vrijdag gekregen. Het is gewoon een extra kant.
I hope you're right, 't klinkt te mooi om waar te zijnJimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:44:
[...]
Ze hebben tig keren letterlijk aangegeven dat ze vrijdag komen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot